Explozia cuplului dinamita. Cat mai supravietuieste Elena Udrea 

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 30 martie 2012, 13:52 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Cu Piedone, Udrea formeaza in Capitala cuplul dinamita. Arunca in aer orice speranta. Asta scriam in decembrie 2011, cand Udrea l-a anuntat noul sef de campanie pe Bucuresti. Acum, cuplul dinamita a explodat, spulberand sperantele PDL de a mai conta in peisajul electoral din Capitala. Cum e posibil sa-ti plece seful de campanie cu doua luni inainte de una dintre cele mai importante batalii electorale? Cum e posibil sa nu ai un candidat ferm, sa-ti bati astfel joc in ultimul hal de bucuresteni? Cum e posibil ca o filiala care pe vremuri dadea tonul alegerilor locale sa fie dominata de haos, confuzie si demobilizare? Toate acestea se intampla din cauza unui singur om: Elena Udrea.

Cand ai adus un sef de campanie ca Piedone, desi era evident ca n-are ce cauta intr-o pozitie atat de importanta, si asta te lasa balta anuntand senin ca n-a plecat niciodata din PC, tu, seful organizatiei PDL, ai o singura optine rezonabila: demisia si niste scuze. Dar, nu e cazul. Ambitia si orgoliul o impiedica sa-si vada propria ratare.

Acest personaj sinistru, care se dovedeste pe zi ce trece o calamitate pentru PDL, beneficiaza in mod inexplicabil mai departe de sustinerea lui Traian Basescu. Presimtind probabil dezastrul electoral iminent, presedintele Basescu a decretat recent ca Sorin Oprescu nu poate fi batut in Bucuresti. A facut-o calcand in picioare reguli elementare de campanie, recunoscand infrangerea inainte de batalie. Intrebare e, de ce a facut-o? Gasim o singura explicatie rationala: pentru a-si scuti protejata de prea multe explicatii in caz de dezastru. Apoi, l-a indemnat pe inamicul nr 1 al Elenei Udrea, Vasile Blaga, sa candideze tot cu scopul de a o proteja in fata unui previzibil atac in cazul pierderilor alegerilor. L-a impins pe Blaga sa candideze pentru a-l responsabiliza, pentru ca Udrea sa-l poata face partas in cazul unui esec cu argumentul ca a fugit de raspundere.

Toata politica Elenei Udrea in Bucuresti a fost un sir de gafe stupide, de incendii aprinse in mod iresponsabil pe care tot Traian Basescu le-a stins. Cel mai bun exemplu este referendumul pentru desfiintarea sectoarelor, demers sinucigas inceput de Udrea si oprit in extremis de presedintele Basescu, prin interventie directa. "Greii partidului", impotriva carora Basescu a tunat si fulgerat, au lasat-o balta, bucurosi ca pot asista cum isi rupe gatul.

In noiembrie 2010, cand a fost intronizata la sefia PDL Bucuresti, scriam despre "Pete in soare". S-a vazut atunci ca nu doar electoratul o detesta, ci si propriul partid. Intre timp, resentimentele interne s-au amplificat, Udrea fiind astazi mai urata de pedelisti decat de adversarii lor din opozitie. Numai cei de rea credinta nu admit aceasta realitate din interiorul partidului de guvernamant. Cam asta spuneam in urma cu doi ani:
  • "Elena Udrea nu poate deveni peste noapte un model autentic de succes, nici exemplu de competenta. Cariera sa inseamna un exces continuu: prea mult, prea repede, prea artificial. Corul lingusitorilor de partid a cantat atat de fals si de strident duminica, la alegerea sa in fruntea organizatiei Bucuresti, incat minciuna s-a vazut si mai limpede. S-a vazut cum o mie de oameni au participat in sila la mascarada unor alegeri cu candidat unic, fara charisma si viziune, cum au asistat in sila la o competitie absolut gretoasa de ode scremute: unii au venit sa ia lumina de la Bucuresti, altii au vazut in Udrea Soarele partidului, Kill Bill, motorul unei generatii, femeia fatala, frumoasa si desteapta. In fine, cu cat stacheta flatarilor se ridica mai sus, cu atat crestea anvergura prostiilor debitate. Ai fi spus ca toti s-au transformat, de fapt, in inamicii Elenei Udrea, si ca o ridica, cat mai sus, in slavi, ca sa pice de la inaltime si sa-si rupa gatul la sigur. Transfigurata de placerea panegiricelor si tamaierilor grosolane, Udrea parea sa-si fi pierdut complet simtul ridicolului. Nu pare sa fi auzit si inteles nici apelul la luciditate lansat de Preda, o invitatie stravezie de a cobora cu picioarele pe pamant, nici amenintarile lui Blaga. N-a simtit, pesemne, raceala salii, aproape indiferenta la prosternarile celorlalti in fata sa. N-a cazut pe ganduri nici cand oamenii l-a aplaudat vartos doar pe Blaga, principalul sau adversar din partid. N-a remarcat, probabil, nici penibilul situatiei de a fi prezentatoarea propriei inscaunari."
PDL mai are o singura sansa daca vrea sa mai conteze in peisajul electoral din Capitala: Sa scape rapid de Elena Udrea si de figurile jalnice adunate in jurul ei, gen Gabriel Oprea, Vanghelie, Poteras, Ontanu. Se dovedeste azi ca politica bazata exclusiv pe incurajarea tradarii este o uriasa eroare. Nu poti construi nimic durabil cu oameni de proasta calitate.

Asta daca nu cumva sus-numitii negociaza de zor cu USL si au schimbat deja tabara. Udrea e o continua jignire la adresa Bucurestiului, cum e Oprescu si alti impostori de renume. Ultima jignire adresata bucurestenilor este sustinerea lui Silviu Prigoana, politicianul-mascarici al PDL, emblema neseriozitatii si lipsei de scrupule. Dar, cine se aseamana se aduna. Nu poti ajunge, totusi, Margaret Thatcher la brat cu Prigoana si Piedone. Sef de sala, poate.

Nici oferta USL nu arata mai bine: cercetati penal, evazionisti, traseisti fara scrupule pusi sa candideze la sectoare, gargaragiul Oprescu sustinut pentru un nou mandat. Cu asa oferta, n-ar fi de mirare ca peste doua luni Capitala sa inregistreze un dezastru de participare la vot. USL se descalifica recuperand cu seninatate traseistul pe care-l injura acum trei luni, incurajand tradarea in sens invers, pe care Ponta sustine in mod ipocrit ca o detesta si ca vrea s-o starpeasca definitiv din policia. Victor Ponta incepe sa practice un dublu discurs suparator, schimbarea sa de discurs pare tot mai limpede ca e o aparenta mediatica abil intretinuta dar care nu se bazeaza pe fapte si actiune consecventa.

Cei mai multi bucuresteni au toate motivele sa se tina departe de urne, scarbiti pe buna dreptate de oferta deplorabila. In acest peisaj dezolant, figura onestului Nicusor Dan, candidat independent cotat din pacate cu sanse mici, pare in acest moment cam singura acceptabila.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















17856 vizualizari

  • +25 (35 voturi)    
    dream team (Vineri, 30 martie 2012, 13:57)

    Lucian* [utilizator]

    intr-adevar, ar trebui eliminati complet din politica Elena Udrea, Gabriel Oprea, Vanghelie, Poteras, Ontanu.
    Nu au dovedit nimic.
    • +3 (19 voturi)    
      Cat mai e Basescu la timona! (Vineri, 30 martie 2012, 14:50)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Ce-mi plac glumele mele ! Ha ha ! :))
      • -9 (21 voturi)    
        ce aveti cu ea frate?! (Vineri, 30 martie 2012, 16:03)

        mircea1605 [anonim] i-a raspuns lui niculita30

        Trebuie sa fie o succesiune daca vrem sa nu ne ducem de rapa ca si tara ,ce sa faca sa ramana cu aceiasi membri mereu cu este PSD-ul care este plin de comunisti?
        • +6 (14 voturi)    
          Pai daa... (Vineri, 30 martie 2012, 16:39)

          kiddu [anonim] i-a raspuns lui mircea1605

          Dar nu cu ea! Da , vreau o schimbare , dar Udrea sa nu faca parte din conducere! Oricum , distractiva situatia , a venit , a semnat si dup-aia , a plecat!
        • 0 (14 voturi)    
          daaaa (Vineri, 30 martie 2012, 23:18)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui mircea1605

          si tu vrei sa inlocuim "comunistii" din PSD (vezi ca esti pe dinafara cu ideologiile) cu mafiotii din grupul Basescu-Cocos-Udrea? tronc, Marghioalo, ca mare castig pentru tara este :)))
        • +3 (7 voturi)    
          elena din buzau (Sâmbătă, 31 martie 2012, 8:46)

          ghitza trufanda [anonim] i-a raspuns lui mircea1605

          a avut grija marele ilici de romania sa nu vina regele si mosierii. ba, cu ajutorul minerilor, a terminat si cu rebeliunea legionara, ratiu si coposu.

          si a desfiintzat si rolul conducator al clasei muncitoare in alianta cu taranimea muncitoare.
          l'a desfiintzat, cu muncitori si tzarani cu tot !
          totul pentru noi, sub deviza: la vremuri noi, tot noi !

          cu elena din buzau,
          o sa fie si mai bine !
          deci, dansa e espresea noii clase politice, les nouveaux riches.
          burghezia postlovirutzionata.

          adica, de la taraba, la guvern, de la oi, in palavramentul marii iorope, de la ia ciunga si bomboane agricole la stadion, in palate.

          votati soarele, trandafirii, sagetile si alte simboluri ale progresului !

          si nu uitati, sa traiti bine, intre timp !

          ma duc sa numar steagurile...
          • +1 (1 vot)    
            excelent comentariu. (Sâmbătă, 31 martie 2012, 15:59)

            dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui ghitza trufanda

            Bravos maistre ghita trufanda bine le zici . Inseamna ca mai avem observatori finutzi .
            sa nu scapam de dracul si dam de ma-sa .
            Trist este ca nu avem nici o speranta si cei care vin cei care pleaca sant niste incompetenti si si specialisti numai in a devaliza tara . Vedem dupa cum arata tara ,dupa 20 de ani de guvernare de toate culorile politice , tara arata mai rau ca dupa ciuma , foamete , razboi luate toate impreuna, parca au trecut lacustele . Ne mai vorbind de injustitia romaneasca care ii apara pe devalizatori in frunte cu nastase , si ne intrebam ce au olandezii cu noi de nu ne vor alaturi de ei.
            Mergeti la vot cat mai multi si taiatii pe toti ca se le dam un vot de blam.
    • +11 (31 voturi)    
      team nightmare de abia asteapta! (Vineri, 30 martie 2012, 15:45)

      Craiovean [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      Si in schimb vin imaculatii Nastase, Mazare, Dragnea, Voicu, Negoita, Sova , Voiculescu etc
      Astia au dovedit in 22 de ani cum se face politica, fara sa te deranjeze justia si cetatenii.
      In ce-o priveste pe Udrea, de acord, a decredibilizat partidul destul de mult.
      Insa ce o sa faceti de la toamna, cand nu veti mai avea carne de tun, pentru a justifica incompetenta liderilor USL?
      • -3 (15 voturi)    
        ce o sa faca? (Vineri, 30 martie 2012, 18:08)

        iotiobag [utilizator] i-a raspuns lui Craiovean

        o sa faca la fel ca PDL care tot timpul a dat vina pe opozitie si pe mostenirea grea!plus,la fel ca BOC,poate o sa mai "salveze" tara de la prabusire...sa vedem ce mai ramane dupa Chevron,cupru,Rosia Montana,Arpechim,Oltchim samd...MAI SUNT MULTE DE SALVAT IN TARA!!!
    • -5 (19 voturi)    
      VA PUTETI BARBATI??? (Vineri, 30 martie 2012, 16:34)

      flory [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      pentru o femeie aceste comentarii si articole reprezinta o jignire greu de suportat...inteleg ca ai acumulat frustrari,ai nemultumiri dar pentru asta nu o poti invinui pe elena udrea,nici ca femeie,nici ca figura politica.este sub orice critica ceea ce faceti si ce spuneti...
      • +14 (16 voturi)    
        Tu nu vezi ce se intampla? (Vineri, 30 martie 2012, 18:30)

        cetateanulsurmenat [utilizator] i-a raspuns lui flory

        Ceea ce spune autorul articolului nu este decat o redare a realitatii. Atunci cand esti inconjurata de personaje de mana a doua si de traseisti politici, nu ai cum sa fii iubita. Nici macar de propriul partid...
      • +5 (9 voturi)    
        ai "dreptate" flory, (Vineri, 30 martie 2012, 18:48)

        iotiobag [utilizator] i-a raspuns lui flory

        poate este mai bine sa-i spunem;"soarele politicii romanesti" , "femeia care da ora exacta in politica romaneasca" , "Kill Bill..." , samd!?
    • +14 (14 voturi)    
      Asta da surpriza! (Vineri, 30 martie 2012, 16:40)

      me_mihai [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

      Cand vorbea Udrea despre surprizele pregatite pentru locale s-o fi referit si la plecarea sefului de campanie?
    • -3 (11 voturi)    
      cam 300 000 locuitori (Vineri, 30 martie 2012, 16:45)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      or fi imbecili? sectorul 2 care-i da lui Ontanu al treilea mandat? sau imbecili sunt cei ce-l insulta pe Ontanu?
    • +6 (14 voturi)    
      hmm (Vineri, 30 martie 2012, 22:32)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Lucian*

      Sunt si idei pe care le aprop in articol insa tonul dur m-am cam deranjat.

      Nu sunt fan Udrea insa mi se pare exgerat ca ea sa oparte intreaga responsabilitate a acetei situatii.

      Ce vad eu este ca:

      1. PDL sta prost in sondaje, in mare parte datorita masurilor de austeritate. gafele pe care le-au mai facut sunt maruntisuri pe langa asta.

      2. Nu au candidati. Nu va plac Piedone, Poteras, Ontanu? Propuneti voi altii ! De unde sa-i fabrice Udrea daca nu sunt sau nu vor sa candideze?!

      Va asteptati cumva ca PDL sa ia masuri de austeritate, si sa aiba popularitate? Sau sa fie nepopulari si sa intre plini de incredere in campania electorala? Vi se par scenarii realiste?

      Poate sunt eu prea indulgent insa mi se pare ca au patimit destul datorita antenelor si realitatii.

      Legat de strategia pentru selectarea candidatului nu stiu daca notorietatea e cel mai bun criteriu.
      MRU era cunoscut de putina lume si totusi a pornit cu capital de incredere mare.
      • +5 (5 voturi)    
        Replica de 6 grade (Sâmbătă, 31 martie 2012, 9:48)

        sase sase [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Stimabile ,Elena udrea nu poate fi absolvita de situatia dezastruasa din Bucurest.In primul rand inexistenta unui candidat cat de cat credibil se datoreaza unei politici de cadre dezastruasa la nivelul organizatiei de Bucuresti si in general chiar si la nivelul intregului partid unde doamna Udrea are un cuvant greu de spus datorita functiei si sprijinului neconditionat acoradat de presedintele Basescu.Acum dupa zvonul ca l-ar fi curtat pe Tiriac sa candideze si ca acesta ar fi refuzat,se vede faptul ca aceasta criza de personal calificat este cumplita in partid.Si este consecinta aducerii in partid a tot felul de ciumpalaci cu bani care sa sustina campaniile electorale,in detrimentul oamenilor de calitate.Cine s-ar duce acum in PDL ca sa fie colegi cu oameni de talia lui Bodea,Pasat si alti interlopi promovati de PDL in Parlament?Chiar daca ultrior s-a dezis de ei,urmele lor raman pe obrazul partidului ,ca si urmele lui Apostu pe obrazul domnului Boc.In aceste conditii candidatura domnului Prigoana este o candidatura onorabila pentru PDL.In fond dansul este emblema a tot ceea ce poate PDL la ora actuala.
        • -1 (1 vot)    
          acelasi (Duminică, 1 aprilie 2012, 13:03)

          Marinescu Gabriela [anonim] i-a raspuns lui sase sase

          Stimabile,vorbesti de PDL de parca ar fi cei mai de pe urma dintre politicieni.Dar de alternativa USL ce zici?Sunt ei mai buni?Sunt ei mai onesti?Nici vorba!Oamenii nu stiu ce se intampla in tara.Baronii din USL sunt cu adevarat diabolici.
  • +21 (39 voturi)    
    udrea (Vineri, 30 martie 2012, 14:00)

    tila [anonim]

    BRAVO!!!!!
    Ma mir de asa ceva pe hotnews
    • 0 (50 voturi)    
      nu te mai mira atata (Vineri, 30 martie 2012, 14:27)

      paraipan [utilizator] i-a raspuns lui tila

      probabil le-a expirat contractul.
      • +5 (15 voturi)    
        Citind mai cu atentie (Vineri, 30 martie 2012, 18:07)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui paraipan

        fraze precum: "Cum e posibil sa nu ai un candidat ferm, sa-ti bati astfel joc in ultimul hal de bucuresteni? Cum e posibil ca o filiala care pe vremuri dadea tonul alegerilor locale sa fie dominata de haos, confuzie si demobilizare? " nu cred ca le-a expirat contractul.

        Dn. Dan Tapalaga pare sa fie un suporter convins al PD. Ii reamintesc ca partidul muma este cel comunist via FSN.
    • +23 (35 voturi)    
      exista totusi un candidat (Vineri, 30 martie 2012, 14:27)

      tiberiu [anonim] i-a raspuns lui tila

      un om valabil, curat, nealiniat... lumea zice ca n-are sanse, dar asta pentru ca nu prea indraznim sa scoatem capul din cutie. Ia incercat sa vedeti cine e Nicusor Dan (are un site care poarta numele lui si de unde aflati tot) si o sa constatati ca nu merita sa va bateti capul cu Prigoana, Piedone si alti mafioti.
      • +12 (24 voturi)    
        Nicusor Dan este si optiunea mea (Vineri, 30 martie 2012, 15:27)

        fane [anonim] i-a raspuns lui tiberiu

        Sper sa castige cu toate ca nu are resursele financiare si nici masinile de partid in spatele sau asa cum este cazul vesnicilor invartiti in functii ale partidelor politice.
      • +13 (17 voturi)    
        Si eu tot pe el il votez (Vineri, 30 martie 2012, 18:07)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui tiberiu

        Si le vorbesc cat mai multor oameni despre el. Acum, ce sanse sunt, vom vedea. Sunt unii care nu stiu ca exista. Dar mai sunt si unii care mai spun: e bun, dar nu are sanse, mai bine votam cu PDL ca sa nu iasa USL, sau cu USL ca sa nu iasa PDL. Si daca votantii sunt dispusi sa face aceste compromisuri intr-unul dintre putinele momente cand isi pot exprima optiunea, ce sa ne mai miram ca alesii sunt oportunisti dispusi la orice compromis ? La asa alegatori, asa alesi. Oricum, eu cred ca aceste alegeri vor aduce un castig - macar din faptul ca, prin el, cei interesati mai invata cate ceva despre urbanism, despre ce inseamna sa lupti pentru niste idei, si despre faptul ca si in Romania exista oameni care lupta pentru niste idei. Acesta este, deja, un castig pentru mine. Iar daca va castiga si alegerile ... cu atat mai bine :)
        • +4 (8 voturi)    
          Eu il votez (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:37)

          Marius [anonim] i-a raspuns lui Cri

          Si nu ma intereseaza ce spun ceilalti. Oricum intre USL si PDL nu e nicio diferenta deci de ce am vota negativ ? Singurul lucru pe care-l putem face e sa-l promovam cat mai mult pe Internet. Oricum nu exista alta alternativa. Si daca nu iese acum macar sa devina mai cunoscut si sa iasa peste 4 ani. Oricum mascariciul de Oprescu nu va face nimic util pentru oras.
          • +2 (4 voturi)    
            Ba exista alternativa!!! (Sâmbătă, 31 martie 2012, 13:39)

            Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Marius

            Resping categoric teoria votului util. Asta e o teorie smechereasca, prin care oamenilor li se induce convingerea ca sunt foarte, foarte destepti si stiu ei cel mai bine ce si cum... astfel incat sa voteze intotdeauna cu raul cel mai mic.
            E o manipulare subtila. Asa votam (nu numai in Bucuresti) de 20 si ceva de ani, cand pe unii, cand pe altii -- si, ce-a iesit? Ce rezultate marete am obtinut votand "destept"?
            Pai, iaca ce rezultate - kilometrul de pista de biciclete (doua sau trei dungi date cu bidineaua pe trotuar) costa 150.000 euro, un salariu PE METRU, de 20 de ori cat in Viena (vezi articolul HN de zilele trecute), panseluta costa 11 euro bucata (de 25 de ori fata de doi lei in piata), iar toate bancile si capacele de canalizare si tot ce-i fonta in Bucuresti sunt furnizate de-aceeasi firma spaniola.
            Astea-s rezultatele resemnarii (n-avem cu cine, toti sunt la fel) si-ale votului util.
            Iar acum, cand in sfarsit vine un nebun care macar spune ce trebuie si a dovedit ca se poate lua de piept cu "ei" fara aproape nicio resursa, desi as vota cu el din toata inima -- eu sa continui sa zic, pacat, n-are nicio sansa, mai bine votez cu Prigoana ca e haios??? Prigoana care, in treacat fie spus, ca primar ar avea un conflict de interese cat casa, cu Rosalul lui???
            Am candidatul perfect, dar votez cu altcineva. Schizofrenie romaneasca.
            Si nu sunt chiar atat de sigur ca (numai) promovare pe Internet se poate face.
            Sotia mea s-a hotarat sa-i dea o mana de ajutor lui ND in campania asta. S-a apucat de strans semnaturi de sustinere prin metoda om-la-om. In primele trei zile a strans 40 -- familie, prieteni, vecini. O sa terminam probabil prin a-i aduna, doar noi doi, cam 200. Doi oameni, aproape 1% din semnaturile necesare, fara vreun efort colosal. Nu mai vreau sa aud "nu se poate, n-avem ce face, asta este."
            Iar dl. Tapalaga & HN ar face bine ca pe langa sutele de articole critice despre "baietii rai" (binevenite si ele) sa se ocupe cat de cat si de "baiatul bun."
            • +1 (3 voturi)    
              Si noi la fel! (Sâmbătă, 31 martie 2012, 20:31)

              R [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

              Eu si sotul meu am strins intr-o singura zi, doar de la colegi, vreo 35 de semnaturi. Daca toti cei care vrem sa dam o sansa Bucurestiului (si noua) am face la fel, intrarea lui Nicusor Dan in campanie ar fi asigurata intr-o saptamina.
      • +3 (5 voturi)    
        si eu il votez (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:59)

        derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui tiberiu

        fara nicio ezitare; chestiunea e pe cine votam la consilieri - din pacate e greu de imaginat ca va fi sustinut de consilierii pe care ii vom vota pe listele partidelor; din cate stiu nici macar un partid mai mic nu a anuntat ca l-ar sustine.
        • +1 (3 voturi)    
          in sfarsit... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 22:19)

          daniel [anonim] i-a raspuns lui derblauereiter

          ...se mai vorbeste si de Nicusor Dan.
          Pentru mine e clar: daca nu aparea ND nu ma duceam la vot. Insa vorba lui derblauereider ce facem cu consiliul? Dupa atata Piata Universitatii nu s-a coagulat nimic, ceva din care sa iasa niste nealineati. Macar tot din partea ONG-urilor. Orice consilier novice e mai putin nociv decat sistemul de acum. Oricum primul pas ND.
    • +9 (17 voturi)    
      si eu ma mir ! dar sunt observatii firesti ... (Vineri, 30 martie 2012, 14:41)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui tila

      A mai spalat ultima impresie spre sfarsit cand a zis ca si opozitia e de cacao si Victor Ponta are discurs dublu (a si bolduit asta !!:P).... Insa pana la urma concluziile sale in legatura cu Udrea sunt de bun-simt, si eu chiar discutam cu un prieten cand a fost anuntat Piedone candidat din partea USL, ca Udrea e pe faras. Si nu sunt vreun analist
  • +9 (29 voturi)    
    Vanghelie (Vineri, 30 martie 2012, 14:24)

    joness [anonim]

    Vanghelie nu e la PDL. :D

    Luati o gura de aer proaspat, respirati adanc, incercati un ceai de tei, un rudotel, ceva. Daca va spunea cineva acum 2 ani ca Basescu nu e decat un mitocan smecher, il credeati dusmanul poporului. Mi-e greu sa fiu empatic, de fapt rad cu gura pana la urechi.

    Poate va treziti cu Udrea presedinte in locul incapabilului de Boc. =))
  • +4 (16 voturi)    
    comentariu (Vineri, 30 martie 2012, 14:24)

    nora [anonim]

    Thatcher . Margaret Thatcher
  • +3 (33 voturi)    
    ai nu zau? (Vineri, 30 martie 2012, 14:25)

    drosofila [anonim]

    "beneficiaza in mod inexplicabil mai departe de sustinerea lui Traian Basescu" - e chiar asa de inexplicabil, sau trebuie sa facem un desen sa inteleaga tapalaga?

    devine plictisitoare linia asta cu udrea-e-nasoala-dar-basescu-bun (dar nu se tie de ce o sustine). amandoi sunt doi nasoi, mana in mana.
    • +1 (9 voturi)    
      La fel si cu Ungureanu (Vineri, 30 martie 2012, 18:02)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui drosofila

      La pus sa le faca pe alea nasole, cupru, gaze, ca daca is lasa pe Boc, iesea el rau, ca oricum toata lumea stie ca Boc era doar o marioneta.
  • 0 (18 voturi)    
    Cine stie... (Vineri, 30 martie 2012, 14:25)

    Alius [anonim]

    Poate ca acel independent va resui sa ajunga in turul doi, printr-o minune. Dar chiar daca ajunge primar, nu are ce sa faca pentru ca nu are consilieri (ce vor fi din partea partidelor) si nu o sa aiba cu cine lucra. Parea mea.
    • +18 (20 voturi)    
      Turul 2 (Vineri, 30 martie 2012, 14:33)

      Je [anonim] i-a raspuns lui Alius

      Acel tur 2 nu exista. Primarii sunt alesi pe principiul proportiei voturilor. Asa ca aia care il vor ar face bine sa-l voteze 'din prima', ca 'a doua' nu mai exista..
    • +14 (14 voturi)    
      vezi (Vineri, 30 martie 2012, 14:34)

      jorj [anonim] i-a raspuns lui Alius

      ca nu mai exista turul 2
    • +13 (13 voturi)    
      nu stii.. (Vineri, 30 martie 2012, 14:57)

      tania [anonim] i-a raspuns lui Alius

      Chiar nu stii k nu mai este un tur 2? Si mai si votezi?Mai,mai!
      • +4 (6 voturi)    
        Imi cer scuze.. (Vineri, 30 martie 2012, 16:07)

        Alius [anonim] i-a raspuns lui tania

        ...Nu stiam ca e doar un singur tur. Nu votez la locale, pentru ca nu sunt in tara. Dar sunt fericit ca votati voi si pentru mine... mai mai...
    • +8 (10 voturi)    
      Fara sanse (Vineri, 30 martie 2012, 17:33)

      _Rem [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      Fara sanse suntem si daca ajunge cineva din USL sau PDL si are sutinerea consiliului. Prefer pe unul bine intentionat fara sustinere, decat pe altul rau intentionat cu sustinere. Momentan nu vad o alta posibilitate.

      Iar la sector nu mai zic...
  • +23 (25 voturi)    
    tradatorii (Vineri, 30 martie 2012, 14:29)

    Se7en [anonim]

    Indiferent din ce partid au plecat si in ce partid au ajuns, tradatorii sunt oameni lipsiti de caracter si nu merita NICODATA o functie publica, pentru ca nu au cum sa fie integrii.
    PDL-ul si Basescu, intotdeauna vor pierde fiind asociati cu Elena Udrea. Aceasta femeie, nu are pic de carisma pentru publicul larg (cei ce voteaza), indiferent cate osanale i se aduc de cei din jur sau de "pietenii" din presa. Plus are o ambitie bolnava, de a ajunge cat mai sus si cat mai repede, ignorand lipsurile pe care le are si parerea celor din jur.
    Cand ma gandesc la caracterul ei, nu pot decat sa-mi amintesc cum a sunat la Turcescu, spunand despre ea insasi ca eo admiratoare a doamnei Udrea. Aceea reactie spune totul.
    • +9 (17 voturi)    
      Si Basescu nu gandeste cu capul... (Vineri, 30 martie 2012, 14:48)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui Se7en

      Eu inteleg ca trebuie si amanta sa aibe bucuriile ei, dar hai sa nu sacrificam Bucurestiul pentru asta. Hai, macar in Capitala, sa punem niste oameni competenti, ca e si spre binele partidului. N-ati invatat nimic d-le Basescu de la belelele unora mult mai smecheri decat d-voastra ca Bill Clinton, Berlusconi, Robert Zoellick ( de la Banca Mondiala), Strauss Khann ... si exemplele de papagali care si-au distrus cariera din cauza femeilor pot continua ...
      • -2 (10 voturi)    
        Tapalaga? (Vineri, 30 martie 2012, 16:50)

        naiv [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        DT are fixurile lui, dar tu? Cine era sef la Bucuresti cand a ratat Blaga? sigur era Udrea? nu cumva ea a incercat sa carpeasca gaurile altora? din cauza ei nu au pic de charisma alde Prigoana, Paleologu, Cristian Preda s.cl. ?
    • +9 (11 voturi)    
      N-au trecut decat 4 luni de cand comentam pe aici. (Vineri, 30 martie 2012, 14:53)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui Se7en

      Doamna Udrea, domnul Boc a fost de acord ?!

      (Miercuri, 14 decembrie 2011, 17:37)

      Ce cauta un personaj dubios importat de la PC sa coordoneze o campanie electorala a PDL, in timp ce presedintele partidului incearca sa scape de coruptii proprii ?!

      Promovati tinerii cu idei, nu fosile traseiste ca megalomanul de "Piedone", care si-a schimbat administrativ numele ca sa includa porecla luata dupa un personaj de film !

      La ce idei are, va face campania praf !

      Oare PDL vrea sa lase in continuare Bucurestiul lui Oprescu ?
  • +10 (16 voturi)    
    ... (Vineri, 30 martie 2012, 14:32)

    Sabrrrina [utilizator]

    Se pare ca doar Basescu ii vede calitatile blondei. Sau probabil ca si el si.a dat seama ce gafa a facut sustinand.o, dar face asta in continuare ca sa nu se recunoasca infrant.
    • +14 (14 voturi)    
      Ambitia fara substanta (Vineri, 30 martie 2012, 15:00)

      Relu [anonim] i-a raspuns lui Sabrrrina

      Ambitia fara substanta este o grava boala politica.Ambitia fara sa iti faci temele nu duce la premiul 1.Ambitia gaunoasa si fara continut nu este decat fudulie fara sens.cand cativa ambitiosi din astia pun mana pe un partid nu se lasa pana nu il distrug.Din ambitie.Si la urma pe ruine vor da vina pe toti cei din jurul lor si pe toata lumea.Ca ambitia lor nu e rasplatita .Confuzia din mintea lor este usor de recunoscut .Ei confunda ambitia cu capacitatea.Cred ca sunt direct proportionale.Acesti oameni traiesc in lumi paralele cu realitatea si este greu sa ii convingi ca gresesc.Sunt atat de incantati de ei insusi incat iau criticile drept invidie.
    • +9 (13 voturi)    
      Nashu' (Vineri, 30 martie 2012, 16:02)

      kansas [anonim] i-a raspuns lui Sabrrrina

      Asta mi-a placut,:
      ''Acest personaj sinistru, care se dovedeste pe zi ce trece o calamitate pentru PDL, beneficiaza in mod inexplicabil mai departe de sustinerea lui Traian Basescu.''

      ...ma intrebam mereu, cand si-o gasi Base Nashu' pe masura, sa-i puna pulpa pe gat ?
      Nashu' lu 'Base e o femeie... care matura cu el pe jos...oleee !
      ...mult mai tare ca ''opozitia''...
      ..............................
      p.s. oare Dl Tapalaga a primit (iar) o rugaminte plina de lacrimi de la Domnul in cauza, sa-l scape de calamitate cumva ?!? :)))
      Base fii barbata !!!
  • +11 (15 voturi)    
    Cam asa este.. (Vineri, 30 martie 2012, 14:34)

    silicon_v [anonim]

    De 20 de ani votez. Merg la vot. Imi impun sa merg la vot. Cred si vreau sa cred ca votul meu conteaza. Cuget cu mintea limpede cat mai bine ce imi propune fiecare candidat si votez optiunea care mi se pare mai potrivita. Incerc sa conving cati mai multi oameni sa mearga la vot, indiferent daca optiunea lor coincide sau nu cu a mea.

    Dar parca niciodata nu mi-a fost atat de greu sa merg la vot ca anul asta.
    • +1 (1 vot)    
      Ar trebui sa fie exact pe dos (Sâmbătă, 31 martie 2012, 13:44)

      Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui silicon_v

      Anul asta IN SFARSIT ai pe cine vota, asa ca ar trebui sa mergi la vot sarind intr-un picior si eventual convingand pe cat mai multi sa faca la fel.
      • 0 (0 voturi)    
        De acord! (Sâmbătă, 31 martie 2012, 22:25)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Ai mare dreptate! Totusi ce facem la sector si cu consilierii? As vota orice altceva decat "rotatia cadrelor". Mai exista ceva, independenti, ong-isti, partide start-up, ORICE ALTCEVA decat USL, PDL, UNPR, UDMR? Poate hotnews sa faca un tur de orizont.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu stiu (Duminică, 1 aprilie 2012, 15:44)

          Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui daniel

          Nu stiu ce facem nici cu sectoarele, nici cu consilierii, nici cu echipa lui ND, daca cumva castiga.
          Nu-s nici om politic, nici analist, nici din cale-afara de destept (asta probabil nu mai era cazul s-o mai subliniez), prin urmare nici nu mi-e rusine sa recunosc ca sunt 1001 de intrebari la care n-am raspunsuri.
          Sunt doar un votant ca atatia altii, in sfarsit am gasit un om pentru care sa votez din toata inima si exact asta am sa fac, indiferent de ce-o mai fi in jur.
          Cred ca, de fapt, asta este esenta democratiei si-a votului liber.
  • +17 (21 voturi)    
    Gafele elenei udrea (Vineri, 30 martie 2012, 14:34)

    ionita manea [anonim]

    Nu va este clar ca aceasta femeie nu a condus in viata ei nimic ???,s-a expus si atit .
    Din ea nu va iesi nimic bun niciodata nu are de unde.
    E unproverb romanesc -din coada de ciine nu faci sita de matase.
    Nu mai pierdeti timpul cu ea nu-i mai dati atentie ca nu merita, lasati-o in plata domnului.
    • -7 (11 voturi)    
      In (Vineri, 30 martie 2012, 15:14)

      Jar [anonim] i-a raspuns lui ionita manea

      afara de ce-ai vazut la antene si RTV,mai stii ceva despre Udrea?
      Se poate sa nu-ti placa un om,dar e o prostie sa inventezi argumente in favoarea atitudinii tale.
      • +7 (11 voturi)    
        ia spune tu ceva bun despre Udrea (Vineri, 30 martie 2012, 16:04)

        cosminrs [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        PDL o sa devina un partid mic pe baza megalomaniei lui Basescu care se inconjoara de oameni de proasta calitate gen Udrea, Anastase, Falca , indepartadnu'i pe cei care nu ii ridica osanale si nu il gadila.
        Cum crezi ca o sa reusesti sa invingi cand te aliezi cu unii gen Oprea pe care ii injurai la maxim, cu un partid nou format din o gramada de oameni cu probleme in justitie..
        Voteaza tu PDL si pe Udrea mult iubita.
        Dar tot nu inteleg ce a facut Udrea bun. Ca eu in afara de telegondolele ei... nu gasesc nimic. Bun.. statiunea ei de suflet Voineasa o sa fie ceva bun. NU am cum sa neg asta. Pacat ca doar pe ai lor ii lasa sa isi ridice ceva pe acolo.
        • 0 (0 voturi)    
          O sa fie... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 13:50)

          Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui cosminrs

          Voineasa o sa fie ceva bun???
          Cand? Peste cati ani si cati bani? De bani nu mai intreb, ca stiu -- totul o sa coste de 3-5 ori mai mult decat ar costa in Austria sau Elvetia, c-asa-i hora pe la noi.
          Dar cand? Am fost asta vara pe-acolo si m-am ingrozit. Totul e o ruina, haos, abandon; iar hotelul ala de sus e numa' bun de filmat un film post-apocaliptic.
          D-na Udrea & Co sunt la timona de trei ani si ceva -- iar tu vii sa-mi spui ca "o sa faca ceva bun"??? Cam cate ture trebuie sa mai stea d-na Udrea la cio..., pardon, putere, ca sa se faca treaba?
  • +11 (17 voturi)    
    Ziua si dezertarea, pentru cei din PDL (Vineri, 30 martie 2012, 14:35)

    Dan [anonim]

    Am crezut ca plecarea inclusiv a lui Falca e o gluma proasta, dar acum vazand ca au trimis serviciile peste el e clar ca omul vroia sa o stearga.
  • +12 (16 voturi)    
    E trist (Vineri, 30 martie 2012, 14:38)

    sage [anonim]

    E trist ca au uitat ca prostii ca Bucurestiul cu al sau nivel de trai a fost mereu de dreapta si ca a dat intotdeauna tonul la victoriile de la generale. Basescu s-a ridicat prin Bucuresti, iar Nastase a primit o palma tot de la bucuresteni.
    Acum suntem lasati pe mana lui Oprescu, Ontanu, Piedone si altii ca ei. Pe cine o sa votez? Vreau sa votez, e orasul meu si imi pasa!
    NB. Primul semn de abandon a fost aceasta lege incredibila cu alegerea primarilor din primul tur. Basescu nu ar fi existat daca legea era valabila si acum 12 ani! El nu s-a ales decat o data din postura de favorit (PMB 2004) in rest a fost mereu pe locul doi.
    • +8 (10 voturi)    
      Poate e momentul sa le dam o palma (Vineri, 30 martie 2012, 17:16)

      ion [anonim] i-a raspuns lui sage

      Poate ar fi momentul sa le dam o palma zdravana astora de ne baga pe gat personaje gen Oprescu, Ontanu, Piedone sau Prigoana si sa il votam pe Nicusor Dan.

      Nu e un moment rau sa ii trezim: ori propuneti oameni ca lumea ori mergeti sa ii cautati. Totusi, nu suntem cu totii OTV-isti spalati pe creier in orasul asta.

      Eu o sa incerc sa conving cati mai multi oameni sa il voteze pe acel matematician.
  • +3 (11 voturi)    
    nu e de mirare.... (Vineri, 30 martie 2012, 14:45)

    anonimus [anonim]

    istoria a aratat de-a lungul timpului ca femeile in politica au adus numai dezastre (cu mici exceptii), vezi de pilda Corazon Aquino, Imelda Marcos, Elena Ceausescu, Eva Peron, .....
    • 0 (0 voturi)    
      ...continuam enumerarea... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 13:12)

      margrethe [anonim] i-a raspuns lui anonimus

      ...Elizabeth I, Ioana d'Arc, Aspasia din Milet, Theodora a Bizantului, Golda Meir...Margaret Thatcher...samd...Numai femei paguboase!....;)
  • +5 (11 voturi)    
    Nicusor Dan ? (Vineri, 30 martie 2012, 14:46)

    Alex One [anonim]

    D-le Tapalaga, v-ati gandit cum ar fi mancat cu fulgi cu tot de un Consiliu General format din USL, PDL,PPDD si eventual UNPR ? Unica lui sansa ca sa izbandeasca ceva ar fi "sa se dea pe brazda".Si atunci ce-am rezolvat ? Deci ar conduce capitala "tot ai nostri".
    • +1 (7 voturi)    
      Nu fi asa de sigur (Vineri, 30 martie 2012, 18:46)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Alex One

      Pana acum nu am avut in Bucuresti un primar care sa ajunga in aceasta functie fara sprijinul direct al unui partid fata de care sa aiba tot felul de obligatii, nici un primar care sa fie cu adevarat preocupat de obiectul functiei sale - respectiv orasul. Nu sunt asa de sigura ca nu se poate face nimic fara acordul consilierilor - nici macar nu s-a incercat, iar ND chiar a vorbit despre asta la un moment dat, si a spus ca s-ar gasi metode. Oricum, hai sa sustinem pe cineva care intr-adevar o sa incerce sa faca niste lucruri, cu ajutorul sau impotriva Consiliului. Ar fi singura data, cred, de la Revolutie, cand cineva castiga functia de primar pentru ca vrea sa faca ceva in acest oras, nu ca o rampa de lansare, sau ca un mod de a-si asigura un trai indestulat. Eu, una, chiar cred ca merita incercat sa vedem cum merg lucrurile si cu un astfel de primar - ma rog, in ceea ce ma priveste, cu ceilalti m-am cam lamurit cum merg lucrurile. Rau.
      • +4 (6 voturi)    
        Scuza-ma Cri (Sâmbătă, 31 martie 2012, 3:36)

        Alex One [anonim] i-a raspuns lui Cri

        Ca ma amestec intr-o chestie pe care se pare ca o cunosc mai bine ca tine. Primarul General asigura indeplinirea hotararilor luate de Cons. Gen .N-am nimic impotriva lui ND,dimpotriva ,chiar pare o persoana serioasa, animata de cele mai bune intentii, dar am intalnit destui visatori. Bucurestii, orasul meu natal si al ascendentior mei merita altceva decat i s-a oferit pana acum. Ceva mai bun.
        • 0 (0 voturi)    
          Asa e, Alex (Sâmbătă, 31 martie 2012, 13:54)

          Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Alex One

          Orasul tau iubit nu merita un visator. Orasul tau iubit ii merita pe Prigoana sau pe Oprescu.
          Oricare din ei, desigur, in loc sa lupte si sa fie mancat cu flugi cu tot de CG, o sa stea la una mica cu baietii si-o sa-si dea ghionturi prietenesti, facandu-si cu ochiul unul altuia.
        • 0 (0 voturi)    
          Si eu vreau ceva mai bun (Sâmbătă, 31 martie 2012, 17:08)

          Cri [anonim] i-a raspuns lui Alex One

          Si eu cred ca orasul meu merita ceva mai bun, ca si multi dintre noi, locuitorii sai. Dar cum sa obtinem acest lucru ? Votand mereu dupa acelasi tipar ? Adica oameni cu o puternica afiliere politica, si ca re, in acest fel, au o echipa, dar si foarte multe obligatii dubioase si o si mai mare obligatie fata de buzunarul propriu ? Una dintre problemele actuale e ca actionam mereu la fel, si le aratam politicienilor ca orice ar face, merge si asa, incurajam o atitudine de tipul: pe asta vi l-am ales sa-l votati, acum lasati indoielile si votati-l, ce de nu vin ceilalti, pe care ii urati si mai tare. Iar multi oameni lasa indoielile si ii voteaza, incurajandu-i sa procedeze la fel si data viitoare, si data viitoare ... E vorba de un vot la primarie. Orice s-ar intampla, Bucurestiul nu o sa dispara de pe harta, si noi nu o sa murim. Dar avem o sansa, la 4 ani, sa spunem ce ne dorim, ce fel de oameni preferam, si ce fel de oameni respingem. Daca nu avem curajul sa le spunem ca nu ii mai vrem asa cum se prezinta ei acum, de ce s-ar schimba ? Plus ca, nici Consiliul nu poate face mare lucru fara primar, au nevoie de semnatura lui, din cate stiu - eu chiar cred ca omul asta e destul de hotarat si priceput ca sa se descurce cu ei. La urma urmei, probabil ca oamenii au considerat ca e visator si cand a deschis procese contra primariei si cand a vrut sa infiinteze o scoala. Dar a castigat multe procese si a infiintat si scoala. Cum ziceam, sa incercam. Altfel, va fi din ce in ce mai rau - politicieniim incurajati de voturile noastre, ne vor duce din ce in ce mai jos.
  • +3 (15 voturi)    
    de acord (Vineri, 30 martie 2012, 14:49)

    dadan [anonim]

    cu obiectia ca nicusor dan pare acceptabil pentru ca e necunoscut. L-am urmarit in cateva randuri atat la tv cat si in presa, si sustine niste enormitati urbanistice care condamna bucurestiul la subdezvoltare. In rest, spune doar generalitati de soiul ce bine ar fi daca ar fi bine. Nu merita un vot.
    • +1 (9 voturi)    
      Las', ca votam autostrada! (Vineri, 30 martie 2012, 16:05)

      Goye [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Si pasajul Basarab, si aglomeratia auto, si cel mai mare brad, si miliarde de Mos Craciun. De ce sa facem centura, sa avem transport public decent, sa scoatem masinile din oras si sa-l facem locuibil?
      • +8 (10 voturi)    
        Probabil ca nu v-ati informat (Vineri, 30 martie 2012, 17:52)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui Goye

        Nu sunt enormitati, sunt niste idei care au fost aplicate deja in alte orase dezvoltate ale Europei - nu am fost in America, unde automobilul e regele orasului, dar prin Europa am mai fost, si pentru mine, un model de dezvoltare prin care orasul sa fie un loc in care sa traiesti e preferabil celui al orasului ca loc de trecere .... Iar modalitatea de realizare e cea propusa de Nicusor Dan (care s-a inspirat, din cate am vazut, de la arhitectii sefi ai Londrei si Parisului - la un moment dat, avea niste interview-uri cu ei pe site, dar nu le-am mai gasit acum). Asa ca, mi se pare ca e chiar invers decat spuneti dumneavoastra: cu cat cineva se informeaza mai mult, realizeaza ca ND este cam singurul care propune un model de dezvoltare similar cu cel al oraselor dezvoltate din Europa - doar ca nu e destul de cunoscut de catre cei care isi doresc si ei asta.
    • +4 (6 voturi)    
      Bun, care sunt optiunile? (Vineri, 30 martie 2012, 17:27)

      ion [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Poate ca aveti dreptate, dar ar trebui sa discutam mai asezat.

      Uite aici, pentru cine vrea sa afle mai multe.
      http://nicusordan.ro/

      Daca tot ati spus cu subiect si predicat de ce nu il votati pe Nicusor Dan, spuneti-ne, va rog, tot cu subiect si predicat, pe cine ati dori sa votati si de ce. Caci despre asta se discuta pe aici: care sunt optiunile la Primaria Bucuresti
    • +2 (2 voturi)    
      De ce? (Sâmbătă, 31 martie 2012, 10:59)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Cu siguranta ca prin "subdezvoltare" tu intelegi ca nu vei mai merge cu masina prin centru!
    • 0 (0 voturi)    
      Oh la la! (Sâmbătă, 31 martie 2012, 22:36)

      daniel [anonim] i-a raspuns lui dadan

      Mai tii minte comediile franceze din anii 70 cu celebrele ambuteiaje si jandarmii excedati? Acolo suntem acum si, da, se poate si mai rau. Du-te la Paris sau Londra (acolo am fost) si vei vedea ca orice traseu este accesibil transpotului public se poate face mai repede decat cu masina. Prefer linii de metrou in locul palmierilor lui Piedone (simbol al banilor cheltuiti pe amenajarea spatiului verde) si autostrazii suspendate.
      E prea trist sa doresti sa traiesti intr-o comedie bufa din anii 70 in loc sa traim "aici si acum".
  • +7 (21 voturi)    
    mult nu mai este.... (Vineri, 30 martie 2012, 14:51)

    costica [anonim]

    Tot PDLul e pe faras, iar madam Udrea va cadea tare de tot pentru ca intr-adevar ascensiunea ei se datoreaza exclusiv lui Traian Basescu !
    Daca PDL nu va mai fi la guvernare din toamna, pentru Basescu nu va mai fi nevoie nici de Udrea, nici de Boc pentru ca oricum opozitia il va suspenda de urgenta!
    Scapam si de Udrea si de PDL si de Boc si in final de Traian Basescu!!
    Scapam !!
    A venit vremea scadentei la incompetenta, ipocrizie, risipa, coruptie si clientelism pagubos portocaliu!!!
    Scapam !!!
    • +4 (10 voturi)    
      Scapam de dracu', dam de tat'su (Vineri, 30 martie 2012, 17:29)

      ion [anonim] i-a raspuns lui costica

      Ia vedeti ce figuri sunt si in tabara cealalta. Asta ca sa va dispara veselia asta proasta..
    • +3 (7 voturi)    
      asa, asa, costica ! (Vineri, 30 martie 2012, 17:42)

      ghitza dej [anonim] i-a raspuns lui costica

      ca pe vremuri !
      o tzara, un partid, un viitor !

      sa'nceap'al lumii vechi apus !

      uniti vom invinge !
      luptam pentru pace !
    • 0 (0 voturi)    
      Vei avea ceea ce meritam 1 (Sâmbătă, 31 martie 2012, 20:15)

      serena [anonim] i-a raspuns lui costica

      Si vor veni:Iliescu,Becali,Vangfhelie,Vadim Tudor, Dan Diaconescu.
      O adevarata "elita" demna de romanii ataty de ttradatori, atat de needucati.
  • 0 (14 voturi)    
    Elena uderea... (Vineri, 30 martie 2012, 15:04)

    nagymama [anonim]

    Ce te tot strofoci atat , d-le Tapalaga?
    Nu te mai tot lamenta acum, cu retorici de felul"cum e posibil?" Nu asta ai vrut? nu asta vrei. sa plece PDL? Asa ca , nu te mai da de ceasul mortii, la anul pe vremea asta o sa ne faci capul calendar aratandu-i cu degetul pe cei de la USL !!! Piruetele de circ politic le intretii si le-ai intretinut cu sarg !! Asa ca nu ai decat sa promovezi oameni de calitatea dumitale. Si ai sa gasesti destui. Ne vom descurca si noi ceilalti cumva , cum ne-am descurcat. 22 de ani. Va fi o abstinenta la vot la alegerile astea , de nu s-a vazut omul de persoana. Nu ca nu mai pot eu de dragul PDL. Dar nici asa nu mai tine. M-am saturat. Sa nu ramai surprins ca pe fondul a tot ce se petrece va intra in parlament cu brio si mare balci PP-DD. Atunci sa te tii !!!
  • +14 (20 voturi)    
    Pai Dna Udrea se visa Margaret Thatcher a Romaniei (Vineri, 30 martie 2012, 15:10)

    lili [anonim]

    Cine-o sa mai reformeze, cine-o sa mai modernizeze Romania ?!
    Va ramane nereformata si nemordernizata Romania fara Dna Udrea, fara parculetele portocalii pe coclaurii patriei, fara piscinele cu lacat ruginit din lipsa banilor Primariilor pentru a le intretine(ca doar nu suntem o natiune de innotatori, zise si MRU!!), fara patinoarele de milioane de Euro, fara telegondolele construite pe toate vaile muntilor Romaniei balanganindu-se cu 2-3 plimbareti de 5 ori pe an, fara maretele investiti ale dnei Udrea care au mancat miliarde Euro de la bugetul amarat al Romaniei si au adus ca orice investitie de succes pierderi uriase la acelasi buget amarat!!!
    Ce-o sa ne facem fara Dna Udrea ?!
    Si uite asa Romania a ratat sansa de a avea o Margaret Thatcher "reformatoare" !!
  • -8 (14 voturi)    
    Fixaţie (Vineri, 30 martie 2012, 15:53)

    Kill Bill [anonim]

    Domnule Tapalagă,

    Aţi făcut o fixaţie pe Elena Udrea.

    Dacă nu vă convine Elena Udrea aveţi alte opţiuni...
    Dvs., totuşi, vă preocupă Elena Udrea, ca şi cum v-ar păsa de ea sau de PDL...

    Veţi spune că vă pasă de Bucureşti.
    Atunci votaţi-vă candidatul favorit.Votaţi-l pe Nicuşor Dan! Sau faceţi un partid şi propuneţi candidatul dvs. imaculat.

    Dar nu vă prezentaţi idiosincrazia drept analiză obiectivă!
    • +4 (8 voturi)    
      elena sau alte optziuni (Vineri, 30 martie 2012, 17:04)

      ghitza trufanda [anonim] i-a raspuns lui Kill Bill

      elena este mereu cu marul discordiei !:-)
      dar si paris traian e vinovat !

      alta optiune, la peste. va fi timp frumos, inceput de vara, taman bine pentru mers la pescuit.

      go fishing young man !

      ...........................
      pentru palavrament, musai sa introduca votul negativ, niciunul de pe lista.
      si, eventual, o caseta pentru alta propunere a alegatorului.

      demisia, cu totii, incepand cu base, pontanacu, antenescu, felix vocalescu, toti !

      vot uninominal, nesustinut de partide, 200 de deputati, alesi pe 2 ani si cate doi senatori de judet, alesi pe 4 ani.
      presedinte pe 4 ani.

      legea lustratiei, pentru toti care au detinut sau detin functii politice, atat inainte cat si dupa lovirutie, pe timp de 2 legislaturi, adica 8 ani.

      limitarea la 5 termene/10 ani pentru deputati si 3 termene/12 ani pentru senatori.

      obligativitatea, pentru candidat, sa domicileze in teritoruiul circumscriptiei in care candideaza, cel putin cinci ani, inainte de candidatura.
      pe timpul mandatului, sa nu schimbe domiciliul, sa domicilieze in teritoriu.

      un hotel al parlamentului, unde sa locuisca toti cei din provincie, pe timpul activitatii in parlament.

      votul electronic, cu recunoastere prin amprenta digitala.
      o zi absenta de la lucrari, nemotivata, taierea indemniztiei pe sapataman respectiva.

      limitarea finantarii campaniei la o suma egala pentru toti candidatii la paralment, de la bugetul de stat. nu mai mult de 100 mii lei de cap de ales.


      dupa care, sa se permita la revenirea la partide politice !
      8 ani de selectie a unei noi clase politice.

      cred ca v'am dat destul optiuni :))
  • +5 (7 voturi)    
    ce e cu mirarea asta? (Vineri, 30 martie 2012, 16:24)

    cosminrs [utilizator]

    Cand nimanui nu ii pace de ea.. Cand toata lumea o suporta doar din cauza ca lui Basescu ii place de ea...
    Ce mai conteaza daca partidul pica in alegeri din cauza ei.. Trebuie mentinuta ca doar nu poti sa ii comentezi presedintelui apolitic.. Doar el taie si spanzura .. Chiar daca exxact pe oamenii care ar fi ajutat partidul in alegeri..
    Off.. politica asta...
  • -3 (7 voturi)    
    NU POT SA CRED UNA CA ASTA (Vineri, 30 martie 2012, 16:41)

    corina [anonim]

    asta este lipsa de cultura si de bun simt sa atacati o femeie in halul asta...cum puteti s-o numiti "personaj sinistru"? detineti proprietatea cuvantului? ma indoiesc!
    • +1 (3 voturi)    
      poate este mai bine (Vineri, 30 martie 2012, 19:00)

      iotiobag [utilizator] i-a raspuns lui corina

      "soarele politicii romanesti"?
  • -5 (7 voturi)    
    SUB ORICE CRITICA (Vineri, 30 martie 2012, 16:42)

    ionut [anonim]

    si eu sunt barbat,insa niciodata nu am pututsa jignesc o femeie in halul asta...aici se depaseste granita politica...cultura voastra este la pamant!
  • -5 (5 voturi)    
    SPECIA MSCULINA ESTE LA PAMANT (Vineri, 30 martie 2012, 16:45)

    mihai [anonim]

    mi-e rusine sa afirm lucrul acest,deoarece sunt barbat,insa asta e adevarul...cel mai marsav atac asta este...lasati-o in pace pe elena,nu va comparati cu dansa,care este o persoana deosebita din toate punctele de vedere.
    • +3 (3 voturi)    
      hi,hi... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 2:39)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mihai

      "deosebita", intr-adevar! :D
      • 0 (0 voturi)    
        Lasa-i, soro... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 14:00)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Trupa de sunet si lumini a lu' Nutzi...
        Nu-i vezi? Patru posturi in cinci minute, toate spunand acelasi lucru...
  • -3 (5 voturi)    
    BARBATI??? MA FACETI SA RAD =)) (Vineri, 30 martie 2012, 16:46)

    andrei [anonim]

    oameni buni,cand si unde ati auzit si ati vazut voi o jignire din partea PDL si in special a Elenei Udrea?? chiar nu va dati seama k sunteti patetici??? INCETATI k va faceti de ras!
    • +2 (4 voturi)    
      uite aici "alintare" marca udrea... (Vineri, 30 martie 2012, 19:08)

      iotiobag [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      "Udrea îl atacă pe Ponta: Nu este un bărbat politic, minte cum respiră şi nu va mai avea niciodată şansa de a fi premier"
      daca mai vrei "alintari" marca udrea...mai gasesc!
      o sa spui ca udrea a avut dreptate dar si altii au dreptate cand o critica pe ea.doar n-o fi perfecta...
  • +10 (12 voturi)    
    Nicusor Dan (Vineri, 30 martie 2012, 16:53)

    Mihai [anonim]

    Nicusor Dan poate schimba fata Bucurestiului. El are o viziune globala a orasului, a invins sistemul prin cele 23 de procese castigate. Eu propun sa ne miscam fizicul si sa punem umarul ca la alegeri vom avea cu cine vota. Nu-l cunosc personal dar l-am uramarit in presa scrisa si la TV si m-a convins. Are votul meu, ar trebui sa-l aiba si pe al tau daca te informezi :) Daca nu, voteaza panglicari ....dar te costa cam mult, parerea ;)
  • +2 (4 voturi)    
    oau.. (Vineri, 30 martie 2012, 17:04)

    hot [anonim]

    esti tare..
    dar, ce te faci ca astia nu vad...

    ei cred ca merge..

    ca sa e in romania..merge..
  • -4 (8 voturi)    
    Tapalaga= CTP (Vineri, 30 martie 2012, 17:56)

    atoni [utilizator]

    Luati-va de mana, deja vi s-a incetosat privirea, ura va face sa nu mai judecati, vi s-a pus pata pe Udrea si Basescu. Ura semanati, ura veti culege!
  • -3 (5 voturi)    
    ... (Vineri, 30 martie 2012, 19:00)

    marius [anonim]

    Domnule Tapalaga nu ma asteptam sa aveti asemenaea iesiri mai ales la adresa unei femei politician ca Udrea.Stim bine ca ati avut multe avantaje de pe urma PDL ma-ti dezamagit domnule pt ca nu spuneti adevaruri in acest aricol este un ataca cu iz de comanda .
    • +1 (1 vot)    
      ce avantaje? ce avantaje? (Sâmbătă, 31 martie 2012, 2:41)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Deja am devenit curioasa... :D
  • 0 (2 voturi)    
    RSS feed (Vineri, 30 martie 2012, 19:52)

    cc. berg [anonim]

    În sfârșit, feed pe autor și doar pe autor. E prima oară când îl văd.
  • +4 (10 voturi)    
    Deoarece multi se prefac... (Vineri, 30 martie 2012, 20:32)

    codrutz [utilizator]

    ...ca nu inteleg de ce o sustine Traian pe Elena, iata explicatia aparuta tot pe HotNews cu aproape un an in urma.
    Cititi si poate veti intelege:

    "S-a vestejit frunza... (Duminică, 10 iulie 2011, 21:39)

    ...si va cadea curand de peste "partile rusinoase"
    ale guvernarii basiste - guvernare care are ca "emblema" aceasta "fatuca de provincie" -un monument de prostie, tupeu si aroganta.
    Pacat ca nu s-a gasit alta cale de a organiza meciul lui Bute si s-a ajuns in situatia care aminteste de multzumirile aduse Elenei Ceausescu in vremuri pe care le credeam apuse.
    Este o rusine ca Romania secolului 21 a ajuns la fel ca Bizantul de acum 15 secole cand o alta nimfomana numita Teodora a ajuns sa imparateasca peste norod doar pentru ca stia sa-l fericeasca pe "imparat". Halal natiune ca rau ai mai ajuns!"
    • 0 (0 voturi)    
      Theodora (Sâmbătă, 31 martie 2012, 14:01)

      margrethe [anonim] i-a raspuns lui codrutz

      In privinta Theodorei, poate ar fi util sa mai cercetati si alte surse decat "Istoria secreta" a lui Procopius.

      In orice caz, Justinian insusi era de origine umila, dar asta nu l-a impiedicat sa aiba o domnie glorioasa si s-o venereze pe Theodora chiar si dupa moartea ei, care s-a petrecut, daca nu ma insala memoria, in jurul varstei de 50 de ani. Justinian i-a supravietuit destul de mult, peste 15 ani; oare memoria pioasa pe care i-a pastrat-o sa se fi datorat vreunei seductii care sa fi functionat post-mortem, sau sa fi fost si alte argumente?

      Va propun s-o lasam mai usurel cu interpretarile scandalos/hollyoodiene, ca sa nu devenim nedrepti.
  • +6 (8 voturi)    
    doua cuvinte (Vineri, 30 martie 2012, 23:49)

    Niculae cap de paie [anonim]

    NICUSOR DAN
  • +8 (8 voturi)    
    Totusi (Sâmbătă, 31 martie 2012, 1:14)

    viorica [anonim]

    "Figura onestului Nicusor Dan, candidat independent cotat din pacate cu sanse mici, pare in acest moment cam singura acceptabila." Deci, de ce nu indemni Bucurestenii la vot, ca sa-l aleaga? Singura solutie e votul.
  • -1 (5 voturi)    
    sa speculam (Sâmbătă, 31 martie 2012, 1:39)

    Musafir [anonim]

    Comentariul din pacate seamana cu analizele maestrului Cristoiu. Nici nu mai conteaza daca un om a spus ceva ca asa crede. De ce a spus ca Oprescu nu poate fi batut deocamdata? Poate pentru ca intr-adevar nu poate fi batut. Toate sondajele il arata favorit.
    Plus trimiterile la propriile scrieri, asa cum am scris acum doi ani, asa cum am spus pe data de, asa cum am aratat acum nu stiu... ce naiba Dle Tapalaga, pe Cristoiu v-ati gasit sa-l urmati?
  • +2 (2 voturi)    
    elenele noastre (Sâmbătă, 31 martie 2012, 8:22)

    bors cu miere [utilizator]

    Macar elena ceausescu a facut trei copiii...
  • -3 (3 voturi)    
    Ma bucur enorm... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 9:19)

    Un misogin [anonim]

    Ma bucur enorm , am descoperit in persoana autorului compunerii de mai sus un misogin mai idiot decat mine. Bravo , domnule !. M-ai salvat.
    • +1 (1 vot)    
      Mdah... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 14:04)

      margrethe [anonim] i-a raspuns lui Un misogin

      pacat ca nu e de culoare...ca am fi avut si argumentul rasismului...Asa...trebuie sa ne multumim doar cu misoginismul...;)
  • +2 (2 voturi)    
    Udrea = CATASTROFA TOTALA!!! (Sâmbătă, 31 martie 2012, 10:53)

    MarcelP [utilizator]

    De acord 100%: Udrea e cea mai mare catastrofa pt PDL la ora actuala. O sa piarda alegerile PDLul, cu un scor rasunator. Si o sa castige USLul cu participare de 20%. Si acei 20% batrani si fara ocupatie o sa decida viitorul Romaniei pe inca 4 ani. Asa cum se intampla de 22 de ani incoace. Suntem demni de mila...
    • 0 (0 voturi)    
      Domnule Boc!!! (Duminică, 1 aprilie 2012, 10:30)

      Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui MarcelP

      Daca mai aveti o urma de curaj si de demnitate, in calitate de presedinte (pur formal) al PDL ar trebui sa-i cereri demisia doamnei Udrea din toate functiile executive ca urmare a gafei cu Popescu-Piedone.
  • +3 (3 voturi)    
    un candidat serios (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:21)

    cetatean [anonim]

    fiind departe de bucuresti urmaresc totusi evolutia orasului. cu bune si cu rele. de la primarii descurcareti dar smecheri si cu pete ..gen negoita de la sectorul 3 la primarul "care este". este o rusine si acest oprescu si limbajul lui de mahalagiu. proiecte aiuristice, nerealiste, nicio strategie de urbanizare moderna...ce individ a putut fi ales! si vad ca cineva indrazneste : Nicusor Dan. in anii. 80 era cel mai bun rezolvitor de probleme in gazeta matematica si apoi olimpic de aur!! un om care a renuntat la o cariera stralucita in strainatate pentru a face in propria tara o scoala normala superioara care sa pregateasca elite..deja acest proiect il recomanda pe deplin ca un adevarat patriot. respect domnule Nicusor Dan.
    • 0 (0 voturi)    
      unde sant elitele (Sâmbătă, 31 martie 2012, 16:11)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui cetatean

      Va rog sa i-mi spuneti cateva nume si daca nu au emigrat ca sa putem sta de vorba.
      Al dumneavoastra perpetu dezamagit.
      • +1 (1 vot)    
        Elitele... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 19:45)

        Prostu' satului [anonim] i-a raspuns lui dezamagitul

        Numele de "scoala normala superioara" nu e unul familiar in Romania si poate si de aceea va ganditi la un alt gen de elite.
        In cazul de fata este o scoala destinata unui numar mic de studenti, cei mai buni dintre cei buni, intr-un numar limitat si superspecializat de ramuri - matematica, informatica, biochimie.
        Nu va ganditi la aceasta mica institutie ca la o universitate obisnuita, cu mii de studenti, sute de profesori si zeci de specialitati; ganditi-va la ea mai degraba in sensul figurat in care se vorbeste despre "scoala romana de matematica" sau despre faptul ca X si Y au fost formati la scoala de la Copenhaga a lui Niels Bohr. Cam de nivelul asta vorbim.
        Altfel, nume de profesori si (fosti) studenti ai Scolii Normale Superioare gasiti si pe site-ul lui Nicusor Dan, gasiti si pe site-ul scolii, http://www.imar.ro/~aprodu/snsb/SNSB/Welcome.html, iar unii am vazut ca si-au dat si adrese de e-mail, deci pot fi contactati.
        Insa relevanta acestei scoli pentru ce discutam noi aici este alta; ea dovedeste (stralucit in opinia mea) cat de mult poate face un singur om, fara niciun fel de resurse, doar prin competenta, viziune, munca asidua si perseverenta. Fara "spate", fara "relatii" si "sprijin" mai mult sau mai putin dezinteresat, eventual de partid, fara interese materiale personale sau de gasca.
  • 0 (0 voturi)    
    Romania nu e UK (Sâmbătă, 31 martie 2012, 12:25)

    Misu [anonim]

    Chiar daca in Bucuresti numarul oamenilor informati este mai mare si acest oras este un conglomerat de votantii lui Vanghelie de smecherii lui Oprescu si pesionarii lui Piedone. Analistii mai tineri care vor o capitala moderna condusa de oameni competenti sunt inca naivi si incercand sa faca bine fac mai mult rau facand jocurile PSD-ului. Atunci cand PSD-ul va schimba placa populismului si a oportunismului, atunci da PDL poate accepta oameni ca Cristi Preda. Pana atunci trebuie sa joci asa cum a spus Base, ori la fel ori total diferiti. In rest acest articol ar trebui citit peste 50 de ani cand lucrurile ar putea arata altfel. In raport cu ziaristii de principii macar Dan Diaconescu si-a asumat riscul de a intra intr-o batalie din faza castelelor pe hartie....
  • -3 (3 voturi)    
    Dan Tapalaga - agent electoral! (Sâmbătă, 31 martie 2012, 13:16)

    Father Nicky [anonim]

    Domnule Tapalaga,degeaba vrei sa pari integru si impartial pentru ca nu(mai) esti! Incerci sa fii suptil "crosetand" o poveste in care toti candidatii pentru Bucuresti sunt o apa si-un pamant, adica RAI prin definitie! Doar ultimul pe lista, "INDEPENDENTUL", ar putea fi un BAIAT BUN! Cine si cu cat te plateste ca sa "lansezi" aceste mesaje "subliminale"?! Si cu ce scop?! Si cand te gandesti ca la inceput imi pareai un tip de "meserias" ireprosabil, integru, inpartial! Acu' imi pari tot mai mult si mai clar ca fiind un "mercenar de presa", care "canta" pe patituri scrise de alti! Da' nu ma mira, pe "foametea" asta tre'sa manca si gura matale ceva! Ca deontologia nu tine de foane! That's it!
  • +3 (3 voturi)    
    Elena Udrea (Sâmbătă, 31 martie 2012, 13:18)

    Andrei [anonim]

    Este tipul carieristei fara scrupule care insa nu dispune de prea mare inteligenta, din aceasta cauza devenind in decursul timpului antipatica publicului larg. Compenseaza doar prin viclenie si relatii. O poti considera cu usurinta un reprezentant al generatiei de tranzitie, bun la toate dar la nimic concret, fara prea mare educatie ori pregatire, cu mult tupeu si egocentric(a). Oricum, toate au un sfarsit pe lumea asta, mai devreme sau mai tarziu.
    • -1 (1 vot)    
      Nu ai dreptate 100% (Sâmbătă, 31 martie 2012, 20:07)

      carmen [anonim] i-a raspuns lui Andrei

      Elena Udrea nu poate fi acuzata ca nu este inteligenta, poate este prea provocatoare. Romanilor le plac in politica femei gen Andronescu(o baba), Rovana Plumb (o gospodina cu are si cam grasa).Sunt de acord cu faptul ca Elena Udrea a gresit in Bucuresti dar ca ministru a facut unele lucruri bune. USELISTII se vor bucura de ele.
      Din pacate presa a spulberat tot ceea ce au facut bun pedelistii si astfel va veni inapoi in forta caractita rosie si liberalismul lui Fenechiu. Ce tara trista!
      • 0 (0 voturi)    
        Carmen (Sâmbătă, 31 martie 2012, 20:49)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui carmen

        Carmen, daca era indeajuns de inteligenta, nu considera ca este cazul sa fie provocatoare si mai ales in conditiile politice dificile din acesti ani (criza, nu?). Daca tot este comparata cu Thatcher sau mai aproape, cu Merkel(??), te rog sa observi austeritatea si decenta celor doua. Poate pe mine si pe tine nu ne deranjeaza ca este astfel, insa arunca o privire in jur si spune-mi care femeie din viata politica isi mai permite sa fie asa. Nici Carla Bruni, vorba aceea...
        A pierdut un capital electoral imens cu atitudinea ei, din toate punctele de vedere. Iar oamenii au taxat-o si o vor face in continuare.
        P.S.: iti ofer un contraexemplu, "din ograda": Raluca Turcan.
  • -1 (1 vot)    
    Dle Tapalaga (Sâmbătă, 31 martie 2012, 14:05)

    maria [anonim]

    daca crezi ca scriind astfel de articole pline de venin ,fara sa ai nici un argument, devii mai interesant ,te inseli.Iti pute tot ,vrei sa te crezi CTP si nu vii sa ne convingi ca n-ai idei ,vii sa murdaresti .Pina mai ieri Blaga era corupt la vama era ratatul de serviciu ,azi e bun ca e impotriva Elenei Udrea.Pina una alta Elena Udrea a facut ceva pt tara asta ,a facut sali de sport ,a investit in turism ,a modernizat drumuri,a adfus cei mai multi bani din UE si n-a prins-o nimeni furind.Tu ce-ai facut ?Ai dat din gura,specific oamenilor fara meserie,si ai aruncat cu laturi .D-le Tapalaga ,cei pe care-i considerati dvs "buni" ,gen PREDA SI MACOVEI NU VOR SA CANDIDEZE ,EI SCRIU PE BLOGURI CA SI TINE.E greu sa mergi in campanie si sa convingi ,e mai usor sa scrii pe blog si sa arunci cu laturi.M-ie mila de tine //(editat de HotNews.ro)
    • 0 (0 voturi)    
      Da, Udrea nu e chiar asa de rea (Sâmbătă, 31 martie 2012, 18:59)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui maria

      Din pacate, nici nu e chiar asa departe. A facut niste lucruri bune, dar acele multe fonduri europene au fost in procent de 6%, iar o parte din ei (recunosd ca nu stiu cat de mare) risipiti !!! Cand un copil ia 5, in parte pentru ca a copiat, ce parinte lucid l-ar incuraja sa continue tot asa inca patru ani ? Si de ce ar sari cineva sa il laude ?
  • 0 (0 voturi)    
    O corectura. (Sâmbătă, 31 martie 2012, 15:46)

    mircea [anonim]

    Cristian Popescu-Piedone era membru UNPR si reprezenta UNPR in ecuatia pentru Bucuresti.Deci mingea este in curtea UNPR,ei trebuie sa clarifice ce-i cu Piedone.
  • +1 (1 vot)    
    In rezumat, Tapalaga a identificat corect: (Sâmbătă, 31 martie 2012, 15:55)

    Tomaso [anonim]

    Nu poti ajunge, totusi, Margaret Thatcher la brat cu Prigoana si Piedone. Sef de sala, poate.
  • +1 (1 vot)    
    Semnul cel mai clar... (Sâmbătă, 31 martie 2012, 17:14)

    Geo [anonim]

    ...ca PDL se dezintegreaza este chiar acest articol.
    Bravo Hotnews! Trebuia sa faceti acest pas.
  • 0 (0 voturi)    
    Elena U (Sâmbătă, 31 martie 2012, 18:29)

    matei [anonim]

    Va rezista pina dupa alegerile din noiembrie, pentru ca e protejata de Basescu,chiar dvs ati spus-o in articol si ca urmare orice greseala ii va fi iertata/reparata.
    Dar in noiembrie vine nota de plata.Sau payback time.
  • 0 (0 voturi)    
    Stupoare, dezgust (Sâmbătă, 31 martie 2012, 19:55)

    carmen [anonim]

    Azi Elena Udrea m-a lasat masca. Am ramas stupefiata cand am auzit-o anuntandu-l pe Prigoana candidatul PDL la Bucuresti ( desi cand ma gandesc ca Becali , Vadim,DD sunt preferatii bucurestenilor , nu ma mai mira atat de mult). As fi preferat sa piarda Bucurestiul cu un intelectual de care sa fiu mandra decat sa defileze cu mascariciul Prigoana. E adevarat ca este contracandidatul perfect pentru smecherul tomnatic de cartier, Sorin Oprescu. Chiar si Opreswcu este un mascarici, un circar.Cand apare la tv, schimb canalul.Asa cum fac si cu Ponta, pana si vocea lui imi repugna.
  • -1 (1 vot)    
    Trancanim,criticam , suntem ingeri (Sâmbătă, 31 martie 2012, 20:11)

    carmen [anonim]

    Din pacate va ocupati doar de PDL si uitati ca USL , "partidul cu oameni capabili" racoleaza tradatori si oportunisti din PDL.
    Toata clasa politica din Romania este compromisa.
    Ii dispretuiesc pe cei care se agata acum de USL si ii dispretuiesc pe uselisti ca ii ademnesc pe oamenii pe care i-au scuipat.
  • -1 (1 vot)    
    cuplul dinamita? (Duminică, 1 aprilie 2012, 12:54)

    marinescu gabriela [anonim]

    Ce usor este sa expui pareri personale,sa ponegresti pe toata lumea si sa-ti dai aere de mare judecator.Cine te crezi,Dumnezeu?Sau cu cat scrii mai acid ,creste popularitatea?Crezi ca te-ai fi descurcat mai bine in locul lor?N-ai decat sa incerci!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



hosted by
powered by
developed by