Demisia premierului Boc: necesara, dar complicata

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 19 ianuarie 2012, 13:26 Actualitate | Opinii


Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Ministrul de interne, Traian Igas, a coborat vitejeste, miercuri seara, in mijlocul ultimilor protestatari din Piata Universitatii. Foarte spontan, a dat nas in nas cu un revolutionar distrus, ramas fara privilegii si cu patru copii. Igas l-a invitat la minister "sa discute problema", aplicand astfel noua directiva de partid, care obliga la un dialog cat mai intens cu societatea. Scena, cam artificiala, este inca un semnal ca Guvernul Boc pare dispus la orice compromis pentru a se salva. Premierul se agata in mod evident de putere, desi argumentul rational ar trebui sa-l oblige, in urmatoarele saptamani, la o demisie responsabila, singura cale de a evita o catastrofa la alegerile din noiembrie.  

N-ar fi exclus ca Guvernul sa le dea inapoi  "revolutionarilor" o parte din privilegiile taiate in noiembrie anul trecut. Exista informatii ca se poarta negocieri in acest sens. E vorba in principal de asa numita indemnizatie de revolutionar, care putea ajunge pana la 20 de miloane pentru statul degeaba pe banii nostri. Guvernul ajunsese sa cheltuiasca peste 100 de milioane de euro anual cu 17.000 de insi intitulati revolutionari, multi dintre ei impostori sadea. Din 2004 incoace, cand erau vreo 4000, numarul lor s-a marit in mod suspect de patru ori. Cum sa nu iasa in strada cand statul ii trimite la munca dupa ani de concediu subventionat din taxele si impozitele celor care muncesc?

Reiau ce am spus miercuri seara la B1 TV: toata compasiunea si solidaritatea cu pensionarii, cu profesorii, cu medicii onesti, cu toate categoriile sociale lovite in plin de criza. Toti acestia au dreptul sa protesteze, sa-si verse nemultumirea, sa ceara socoteala puterii. Dar nu pot solidariza cu asa zisii revolutionari revoltati ca si-au pierdut privilegii care nu se justificau  nici acum 20 de ani, cu atat mai putin astazi, cu exceptia compensatiilor primite de urmasii celor decedati sau raniti in decembrie 89. Ar fi inca o mare dezamagire daca Guvernul va reveni asupra deciziei juste luate anul trecut, altminteri una dintre putinele fapte bune.

Tot dispretul pentru opozitia camuflata in "cetateni obisnuiti", pentru inselarea opiniei publice. Altfel, USL are tot dreptul sa organizeze cate manifestatii doreste, precum cel de astazi, cu conditia sa le asume deschis. De ce s-au ascuns pana azi cei de la PNL si PSD in spatele "zecilor de mii de cetateni" organizati ca la carte de liderii lor de partid? Ca sa se catere discret pe "valul de revolta populara" pe care tot ei l-au ridicat? A lupta pentru o viata mai buna, propunand masuri concrete si credibile, oferind alternative inteligente, este chiar obligatia opozitiei. Dar a exploata la negru nefericirea altora se numeste pur si simplu cinism si dispret.

Strigatoare la cer manipularile televiziunilor de stiri. Filmeaza si prezinta cateva sute de oameni ca si cum ar fi un stadion, forteaza comparatii stupide intre protestatarii de astazi si manifestantii din 89. Desi, bunul simt iti spune ca nu exista nici cea mai mica legatura cu revolutia de acum 20 de ani. Unde e dictatura? Cum adica sa ceri libertate, cand de ani de zile puterea este tocata de dimineata pana seara de televiziunile de stiri? In ce dictatura din lume se intampla asta? In afara de penali, de hoti si infractori, cine isi vede cu adevarat liberatea amenintata?

Citeste si:


Daca analizam mai atent profilul celor din strada,  vedem oameni mobilizati care lupta pentru cauze complet diferite, unele incompatibile cu altele. Vedem lozinci anti-Rosia Montana, altii vor privilegiile inapoi, unii se plang de pensii si salariile mici, cativa se lupta cu taxa auto, gasiti activiste feministe nelinistite ca sunt prea putine femei in Piata Universitatii, acesta devenind el insusi motiv de suparare (!!!!). Vom dibui printrei ei si pedelisti infiltrati, revoltatii impotriva tuturor (PDL-USL, aceiasi mizerie) care lasa impresia unui protest anti-sistem. Vor fi fiind destui care preiau acest mesaj convinsi sincer de coruptia tuturor etc etc etc. In total, sunt cateva sute de oameni prezentati la pachet si nediferentiat sub titulatura de "protestatari". Sunt corecte asemenea omogenizari? Nu, desigur.

Si atunci, veti intreba, de ce sa plece Boc? De ce sa cedeze? Explicatiile, mai jos.

De ce cred, asadar, ca demisia Guvernului Boc este necesara dar complicata? Protestele s-au transformat deja din ceea ce parea sa fie o miscare spontana intr-un produs televizat regizat artistic de opozitie. Numai ca el, produsul acesta sofisticat, arata infinit mai credibil decat "revolutiile de platou" inscenate anii trecuti. Izul de autenticitate e mai puternic. Opozitia, in cardasie cu televiziunile de stiri, vor gasi resurse sa scoata de acum incolo in fiecare zi cate un grupulet de oameni in strada, in Bucuresti si alte cateva orase, astfel incat sa mentina zile in sire atmosfera de rascoala publica. Opinia publica va intelege mai greu ca asista la vechea piesa de teatru pusa in scena ceva mai inteligent. Va vedea zilnic lozinci, proteste, fete ponosite, nemultumiri, atmosfera sumbra, etc. Asta nu are cum sa nu lase urme intr-un an electoral.

A nu se intelege de aici ca negam o realitate: exista o baza reala de nemultumire, o presiune sociala crescanda. Dar cu exceptia celor iesiti in strada vineri, 13 ianuarie, in semn de solidaritate cu medicul Raed Arafat, restul duhneste a teatru politic impachetat la TV ca un veritabil reality show. Opozitia, cu largul concurs al presedintelui Traian Basescu, cel care i-a fortat demisia medicului Raed Arafat intr-un mod cu adevarat revoltator, a reusit sa impacheteze un produs mediatic cu potential letal in an electoral. Chiar daca exista destule informatii ca protestele din ianuarie au fost planuite de opozitie de cel putin doua luni, exploatand frustrari sociale tot mai mari, chiar daca asistam la teatru politic, efectele acestor zgomote amplificate zilnic prin goarnele televiziunilor vor scufunda PDL-ul pana in noiembrie 2012.

In fata acestor realitati simple, Emil Boc ar trebui sa inteleaga ca singura sa solutie rationala in acest moment este pasul lateral si sacrificarea figurilor din Guvern incarcate cu o simbolisitca politica nefasta. Sigur, nu astazi, sub presiunea strazii si nici la cererea opozitiei. Dar in cateva saptamani s-ar putea retrage pentru a lasa loc in Guvern, in al 12- lea ceas, unei echipe noi. Inutil sa mai spunem ca era bine ca acest lucru sa se intample anul trecut, cand Traian Basescu cerea "relansarea increderii in Guvern". Probabil ca protestele de azi ar fi ramas in mare parte fara obiect si fara tinta politica daca astazi aveam un alt premier instalat la Palatul Victoria, de preferinta economist cu ceva reputatie, si o garnitura de ministri mai credibila, mai profesionista decat echipa slaba de astazi in care exceptiile pot fi numarate pe degetele de la o mana.

Greu de imaginat ca Emil Boc mai poate fi salvat de conjunctura sau de partid ca in urma cu un an. Desi, premierul a mai supravietuit unor situatii limita. Boc spus, marti seara, la B1 TV, ca nu poate “oferi” populatiei demisia asa ca n-ar fi cu totul exclus ca propriul orgoliu sau interesele din PDL sa-l tina la Guvern in ciuda presiunii publice. Numai ca ramanerea sa la Guvern, in peisajul trucat de azi, se va deconta catastrofal la viitoarele alegeri. Argumentele rationale sunt in favoarea eliminarii sale de la Palatul Victoria. Asta o pot face si cativa ministri dispusi sa-si dea demisia in bloc daca Emil Boc se va tine cu dintii de scaun, dupa modelul retragerii ministrilor PD din guvernul Ciorbea in 1998.

Insa la fel ca acum un an, Emil Boc va fi asaltat probabil de echipele de consulanti, analisti, consilieri si sfetnici in pericol de a ramane someri. Toti acestia ii vor spune contra cost ca, in urma unor analize complexe, rezulta limpede ca trebuie sa se sacrifice pana la sfarsit in fruntea Guvernului. Tot ei au venit propabil cu ideea stupida a "dialogului" (nu ca n-ar fi util, dar dialogul mimat nu convinge pe nimeni), impingad Guvernul in spirala erorilor elementare. Apoi, retelistica de afaceri din jurul partidului, lideri ca Ioan Oltean si alti baroni mari si mici disperati ca vor pierde accesul la resurse se vor impotrivi, cum au procedat si in februarie 2011, demisiei premierului Boc. Acum e momentul sa traga ultimele tunuri, contracte, afaceri. Putini vor fi cei care, dezinteresati, ii vor spune ca numai demisia ii mai poate salva cariere, daca-si imagineaza, de pilda, o revenire ambitioasa in 2014.

Iar contra-argumentul ca un nou premier risca sa pice in Parlament declansand astfel o criza politica, poate chiar anticipate, pica dintr-un motiv banal: nici un parlamentar, de la nici un partid, nu-si va trage singur un glont in cap pentru a-si incheia prematur mandatul, asta in conditiile in care legea electorala in vigoare nu-i garanteaza nimanui realegerea. Pe de alta parte, de ce si-ar dori opozitia sa darame Guvernul Boc in acest an electoral? Unde va gasi o tinta mai buna? Daca nu vor mai putea striga "Jos Boc", ce le mai ramane lui Ponta si Antonescu? Jos Basescu, dar parca presedintele nu candideaza.

Prin urmare, cine va invinge in final: ratiunea sau calculul politic?

















14888 vizualizari

  • -12 (36 voturi)    
    la Arafat n-a fost complicat! (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:31)

    aski [anonim]

    Scrii demisia si gata, vorba fanilor PDL, ”nimeni nu e de neinlocuit”!
    • -8 (18 voturi)    
      cum de ce? (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:59)

      alecu [anonim] i-a raspuns lui aski

      Asta fiindca Arafat este un OM, nu un mafiot.
      • +2 (4 voturi)    
        gandeste (Vineri, 20 ianuarie 2012, 7:29)

        Anton Enache [utilizator] i-a raspuns lui alecu

        mafiotii sunt de fapt tot oameni dpa cum stiu eu
        • -10 (12 voturi)    
          BERCEANU SI VIDEANU (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:24)

          Andrei [anonim] i-a raspuns lui Anton Enache

          Ma intreb de ce alti lideri PDL nu mai au sange in instalatie si-l lasa pe Basescu sa traga partidul in groapa dupa el. O iau pe urma PNTCD-ului, pana la comasate ajung la 2%....
      • -2 (10 voturi)    
        Articol pertinent (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:21)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui alecu

        Cand trei sferturi de tara iti spune ca esti beat, te duci sa te culci.
        • +5 (7 voturi)    
          sa inteleg (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:31)

          gelu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          ca te referi la liderii USL, nu ?!
          Cu chiu cu vai au scos cateva mii de oameni in strada. Dupa tine asta inseamna "trei sferturi" din tara ?
          Populatia rationala a spus nu aceste "revolte" asa ca uslasii si liderii lor par a fi beti si rupti de realitate.
          Daca guvernele s-ar schimba de fiecare data cand ies 10 mii de oameni in strada unde crezi ca am ajunge ?
          Incearca sa "gandesti" si apoi sa emiti verdicte !
          • -2 (4 voturi)    
            Ce penibili sunt postacii (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:00)

            Rosia Montana [anonim] i-a raspuns lui gelu

            In special aia PDL care traiesc cu impresia ca fac vreun act de vitejie aparand un regim corupt si muribund.
            Din fericire toate au o singura directie, indiferent cat se agita inevitabilul se va produce.
  • -10 (32 voturi)    
    Titlul (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:35)

    bitsofmemory [anonim]

    De ce demisia este "necasara, dar complicata" si nu "complicata, dar necesara"?
    • 0 (2 voturi)    
      Ora 12.07: deja 18 voturi cu MINUS (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:19)

      Porumbelul Pacii [anonim] i-a raspuns lui bitsofmemory

      Contoarul arata asa -7 (29 voturi).
      Ar fi deci 11 voturi cu PLUS si 18 voturi cu MINUS.
      Pe pariu ca din cei 18 suparati vreo 15 sunt
      maniati pentru ca iti permiti sa corectezi
      o formulare din articol.
      Vreau sa zic ca respectivii se afla la nivelul
      de ”sluga a lui Tapalaga”.nu la
      acela ”mai superior ” :):) :) de ”sluga a lui Boc”.
      *
      Intrucat e vremea strigaturilor ma indoiesc si ca
      toti cei 11 care ti-au dat PLUS chiar au gusta finetea postarii si nu a u facut-o doar
      pentru ca au priceput ceva cumva ca il contrezi
      pe autorul articolului.
      *
      Mie mi-a placut la fel de mult ca
      lozinca uluitoare vazuta aseara
      ”TO BE / NOT T.B.”

      Asa ca te salut ca in piesele lui Goldoni:
      Sluga ta prea plecata ,
      PP
      Sau ca la UDMR
      Servus !
  • +55 (91 voturi)    
    De ce si-ar da Boc demisia? (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:36)

    toni [anonim]

    Aici nu se pune problema ca USL vrea demisia pentur ca vrea ciolanul. Aici conteaza ce este mai bine pentru tara si ce este democratic.

    Pentru tara, Boc este cel mai bun Prim-Ministru. Si daca tot ce facea era sa opreasca munca la negru care in timpul PSD-PNL ajunsese ca regula, tot era mult mai bun ca Adrian Nastase etc.

    Dar in plus a redus evaziunea fiscala, salariile nesimtite de peste 10000 lei date de PNL, coruptia din sistem, politie, vami. A lasat justutia sa functioneze si au aparut primii corupti.Deci romanii cinstiti au toate motivele sa-l sustina pe Boc in lupta lui cu mafiotii din Psd-Pnl plus Voiculescu si Vantu!!!
    • +35 (61 voturi)    
      Incredibil ! (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:03)

      willy [anonim] i-a raspuns lui toni

      O expunere de bun simt este etichetata cu minus.
      Doriti sa ne conduca Felix si Vantu. in colaborare cu cei care-i sprijina in lupta pentru ciolan?
      • -12 (40 voturi)    
        Pt. (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:12)

        sobolanu [utilizator] i-a raspuns lui willy

        ca eu NU cred ca "Boc este cel mai bun Prim-Ministru" !!!
        De aia "-" !
        Si pt ca cred asta , tu crezi IMPLICIT ca vreau
        "mafiotii din Psd-Pnl plus Voiculescu si Vantu" !

        Nu , nu ii vreau nici pe astia !
    • -8 (34 voturi)    
      . (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:06)

      AdiSun [utilizator] i-a raspuns lui toni

      Uau! Tu traiesti intr-un univers paralel. E misto acolo la voi?
      • +21 (31 voturi)    
        nuu prea.... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:32)

        avocatu' lui Toni [anonim] i-a raspuns lui AdiSun

        ca aici se munceste ....pana seara tarziu si n-avem timp de proteste de 2 lei .....
        • -8 (18 voturi)    
          m-am saturat... (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:08)

          cineva [anonim] i-a raspuns lui avocatu' lui Toni

          de lozinci d-astea...
          - daca muncesti mai mult de 8 ore esti fraier (lege, chestii...) si asta e o dovada ca legea NU se aplica in romania.
          - tu chiar o duci bine? hai sa fim seriosi...

          gandestete la cat se fura in tara asta si apoi o sa vezi daca e bun boc sau nu
          • +2 (2 voturi)    
            eu muncesc 8 ore la privat (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:44)

            meioza [utilizator] i-a raspuns lui cineva

            dar muncesc, nu mă prefac...
    • -25 (29 voturi)    
      Nu mai intoxici pe nimeni,bre! (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:02)

      Arthur [anonim] i-a raspuns lui toni

      Cu astfel de tromboane este greu ca sa mai pacalesti lumea! Adica Base s-a bazat pe antipatia pe care o are contribuabilul fata de functionarul de la ghiseu care isi bate joc de el. Si a folosit acest sentiment pentru a jefui nedescriminat toti romanii platiti de la buget,adica s-a razbunat si pe doctori,profesori,politisti,militari etc.La fel si cu indemnizatiile nemeritate de "revolutionari". In schimb nu a facut mai nimic cu pensiile nesimtite luate de magistrati pe legi speciale si nici nu s-a atins de pensiile securistilor si nomenclaturistilor.Cat despre munca la negru,asta doar o crezi tu ca a facut ceva. S-au trecut salariile la "gris" adica la mimnim pe economie,iar dupa cresterea TVA din nou la negru!
      Cu banii obtinuti astfel si cu imprumuturi externe si-a platit datoriile din campanie fata de sponsori,a cumparat voturi pentru oastea de stransura a lui Oprea si incearca acum sa faca rost de fonduri ca sa tina un partid prieten la putere.
      Asa ca pentru USL e simplu ca sa imbunatateasca cat de catstandardul de viata al romanilor: sa nu mai deturneze fonduri imense in achizitii dirijate si sa incurajeze efectiv reluarea productiei in tarisoara,la nivel general nu numai pentru clientii politici.Chiar daca nu sunt niste sfinti USL chiar nu are ce face caci nu are mai mult de 6 luni la dispozitie ca sa schimbe radical trendul descrescator al tarii.Altfel lumea chiar o sa le sara in cap si cu ajutorul neprecupetit al ramasitelor basesciene.
      PS
      Dupa ce l-a vazut pe Tapalaga aseara la B1 imi doresc si mai tare ca sa plece de la putere regimul Basescu. Asfel probabil ca si pupincuristii penibili de genul lui sau Pora vor disparea din spatiul public!
      • +28 (36 voturi)    
        Partial, pot fi de acord cu Domnul Tapalaga... (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:38)

        Rescatorul/Judex [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        Dar, daca pleaca Basescu si Boc, Tapalaga si Pora, cine mai ramane? USL si Dan Diaconescu? Irealitatile si Antenele Felix Varanul? OligoTV-ul? Vor ramane pseudo-ziaristii, indivizi de nimic, instigatori si manipulatori? Din cei 21 de ani care au trecut de la "lovilutie", PSD si PNL au guvernat timp de 13 ani, adica foarte mult. Ce au facut acestia pentru Romania ? Au creat dezechilibre economice, au dus tara de rapa, au dat spuma industriei romanesti pe degeaba mafiei KGB-iste. Au secatuit visteria tarii. Noi am saracit si ei s-au imbogatit. Nu au facut nicio reforma si au lasat o tara in dezastru si saracie. Trebuie sa fii tampit sa creazi ca, daca are reveni la guvernare, ar face altfel. Asa ca, scuteste-ne cu manipularea ta abjecta ! Nu ne jigni inteligenta ! Daca iti incipui ca ai de-a face cu tampiti pe aici, te inseli. Cred ca ai gresit adresa, stimabile !
      • +1 (1 vot)    
        nu mai are cum (Vineri, 20 ianuarie 2012, 14:33)

        gina [anonim] i-a raspuns lui Arthur

        Ca esti intoxicat gata! Tu unde ai trait cat au fost astialalti la putere? Cine e mama si tata deturnarilor de fonduri si distrugerii locurilor de munca (productiei cum zici tu)? As vrea sa-i vad eu pe aia care reusesc sa se atinga in vreun fel de pensiile magistratilor!
    • -9 (15 voturi)    
      lol... (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:06)

      cineva [anonim] i-a raspuns lui toni

      imi este enorm de greu sa cred ca a facut 5% din ce spui tu acolo
      corpuptia este in floare stai linistit...
      banii din sanatate se fura intr-o veselie etc...
      repet imi este greu sa cred ceea ce spui tu.

      si oricum boc este un premier slab. face numai ce spune basescu. d c nu isi poate pune alta marioneta ca sa scape de proteste?!
      • +3 (3 voturi)    
        vrem implimentarea sinergiei faptelor in politica (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:46)

        Bucurescu [anonim] i-a raspuns lui cineva

        Te-ai gandit vreodata ca ei fac o echipa? Te-ai gandit vreodata ca nu se fac reforme cand Premierul este Pro si Presedintele Contra unei legi?
        Te-ai gandit ca o echipa lucreaza eficient numai cand sunt toti la unison?
        Pai Presedintele are acces la mai multe date, de ce sa nu ii indice directia Premierului?
        Voua va placea Tariceanu cand facea cresteri de pensie in salturi, chiar si 200 ron crestere, luand bani din imprumut extern?
        Sa vina Tariceanu, sa vanda juma' de tara ca sa va plateasca salarii si pensii mari.
        Patriciu a fost impotriva Presedintelui. Vreti oamenii de afaceri sa faca poporului economie? Pai 50% din oamenii de afaceri (Tariceanu Citroen inclus) traiesc dand tunuri Bugetului de Stat.
    • +10 (20 voturi)    
      Totusi, cred ca e mai bine sa o faca (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:41)

      ion [anonim] i-a raspuns lui toni

      Frate, daca Boc isi da demisia (dar nu acum, ci cand se vor linisti un pic apele) o sa fie mai bine si pentru el si pentru tara. Peste mai multi ani o sa fie receptat pozitiv ce a facut el.

      Acum nu va face decat sa fie tocat masiv pana la alegeri, alegeri pe care cel mai probabil partidul domnisi sale o sa le piarda. Boc o sa fie mazilit si de partid si va iesi si urat din peisaj, cu o infrangere nasoala in alegeri, in huiduieli din toate partile.

      In plus, sa stiti ca nemultumirea populara chiar e reala, credeti sau nu. Eu vad ce e in jurul meu. Vad ce zic sondajele reale de opinie privind gradul de numultumire. E foarte mare, cam 70%. Atat a fost si in 2000, cand PNTCD-ul a fost spulberat.

      Sansa PDL-ului si a lui Boc sa nu pateasca la fel este un guvern nou. Cu PM, ministru de finante si de economie din afara partidului. Fara Udrea neaparat. Si fara Baconshi. Cred ca pot sa ramana politic doar Funeriu si Boagiu. Poate si Predoiu. Restul figuri noi. Si mult mai spalate la CV. PDL trebuie sa sprijine in parlament acest guvern pana la alegeri si oricum o sa fie mai bine decat pana acum pentru ei.

      Asta daca indivizi precum Ioan Oltean o sa fie capabili sa inteleaga asa ceva. Daca vor vrea sa "mulga" guvernarea pana la capat, atunci sa se astepte la un rezultat la alegeri mult sub 20%. Si vreo 8 ani de stat pe tusa in materie de guvernare.

      Boc se mai poate salva decat daca alege el momentul de iesire, de exemplu dupa o vizita a FMI, incheiata bine. Iese si spune ca intelege gradul mare de nemultumire, ca e mai bine sa vina o alta echipa pentru recastigarea increderii, spune ca tot ce a facut a fost cu buna credinta si ca echipa lui nu a gasit alte cai de a lupta cu criza, etc etc etc. Si se retrage. Isi salveaza cariera politica. Si eu zic ca merita asta. Dra sper sa inteleaga si el asta.
      • +1 (1 vot)    
        Plusez (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:26)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui ion

        si spun,ca pana la toamna, ar castiga si alegerile.
    • 0 (6 voturi)    
      o pozitie clara tip HN=nici in caruta ,nici in (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:56)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui toni

      teleguta!
      adica sa demisioneze Boc ca asa vor creatorii de nonvaloare media,ciumpalaci ,cocodacii si asistatii sociali?
      de ce nu demisioneaza dl Tapalaga,daca tot e sa demisioneze cineva,ca asa vreau eu ?
      eu spun ca Boc nu trebuie sa demisioneze in fata catorva sute de manifestanti care nici nu conteaza la votul democratic,la urne!tara nu e la TV ce aratati e doar sa se umfle gogoasa media !chiar nu imi pasa ca nu ma publicati tot din atitudinea democratica HN de a ascunde postarile care nu va convin!
      • +2 (4 voturi)    
        nu oricum (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:20)

        observatot [anonim] i-a raspuns lui Eneas

        Prietene, n-ai inteles: nu e vorba de orice demisie, ci de una "controlata", de o retragere tactica, dar nu in favoarea USL, ci una in care se sprijina tot actuala coalitie de la putere insa cu alti actori...
        (Ti-am spus "prietene" cu speranta ca nu esti un postac uslac! :-) )
    • -1 (3 voturi)    
      Tu chiar crezi ce spui ?!! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:30)

      defav [anonim] i-a raspuns lui toni

      mi-e mila de tine ,zau asa...
      • +1 (1 vot)    
        Si (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:29)

        Jar [anonim] i-a raspuns lui defav

        daca in vara asta va fi nevoie de o noua taiere de pensii si salarii?
        Rog,nu uitati de criza!
        • 0 (2 voturi)    
          pensii.. (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:30)

          Lucas [anonim] i-a raspuns lui Jar

          E simplu oameni buni..castigi 1000 si cheltui 1500...te imprumuti o luna, doua trei si pe urma nu-ti mai da nimeni nimic.
          Ce faci? Logic..reduci cheltuielile......ca sa ai acelasi venit si aceleasi cheltuiel!
          de ce tipam aiurea???
          A...vreti pomeni electorale!
    • +8 (8 voturi)    
      Anarhie! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:12)

      Ganditorul [anonim] i-a raspuns lui toni

      Nu sunt nici pe departe sustinatorul lui Boc, dar o alternativa USL e catastrofala. Pe cine vedeti prim ministru? Pe Ponta? Pe Antonescu? Doamne fereste! Doar la scandaluri politice se pricep. Atat!
      Pe de alta parte cei adunati in centrul oraselor, nici lor nu le este prea clar motivul pentru ce trebuie sa scandeze. A da curs cererilor lor (care o fi cea reala?) e nebunie curata.
      Cand s-au redus salariile bugetarilor cu 25% era clar motivul protestelor, dar acum s-au adunat pentru ca se plictiseau, sa mai sparga un magazin, sa se mai rafuiasca cu jandarmii, sa mai iasa vreun politician USL in evidenta, etc.
      Ziaristii care cred ca manifestantii reprezinta Romania, sunt fie aserviti, fie incearca sa castige capital de imagine.
      In rest, sa auzim de bine!
    • -5 (5 voturi)    
      diversiuni (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:19)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui toni

      Diversiunile acestor zile:
      1. manifestatiile nu au o sursa reala de nemultumire, ci reprezinta manipulari ale opozitiei, televiziunilor, mogulilor, “revolutionarilor” impostori (mai lipsesc “agenturili” lui Ceausescu);
      2. toate partidele sunt la fel (USL=PDL etc), deci hai sa instauram totalitarismul, anarhia sau eventual sa votam cu Dan Diaconescu-Hazna sau Gigi Becali.
      Ei bine, nu... Manifestatiile au o sursa cat se poate de reala de nemultumire, desi romanii au fost extrem de rabdatori pana acum, de aceea Boc trebuie sa plece. Iar aspectele privind manipularile politice si mediatice, inevitabile in asemenea situatii, sunt marginale nu predominante.
      Cat despre ideea ca toti sunt la fel, am mai spus-o: sigur ca toti politicienii sunt vinovati pentru situatia Romaniei, dar nu toti sunt LA FEL de vinovati. Si in nici un caz nu se poate spune ca lucrurile merg prost in 2012 din cauza celor care au guvernat pana in 2008. Fiecare trebuie sa isi asume raspunderea si sa isi primeasca sanctiunea cuvenita din partea electoratului.
    • -3 (3 voturi)    
      de acord (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:30)

      alin [anonim] i-a raspuns lui toni

      cu comentariu lui toni. Am intrebari pt. d-l Tapalaga:
      -de unde stiti ca se tin negoieri guv.-revolutionari pt. returnare de stipendii? Nu cumva este o manevra ordinara d-le Tapalaga care nu face decat sa-mi confirme indoiala personala cu privire la buna credinta a dvs.
      -''Strigatoare la cer manipularile televiziunilor de stiri''. Sunteti sincer cand faceti aceasta afirmatie?
      -de ce cantati prohodul lui Boc?
      -ce fel de echipa noua poate lua locul lui Boc? cea de tehnocrati? care tehnocrati? Sunteti vag si neclar in solutii.
    • -1 (1 vot)    
      ....si totusi schimbare (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:01)

      oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui toni

      Da Toni ,este corect tot ce ai scris,dar un prim-ministru vizionar cu preg, tehnico-economica,tot din coalitie, a devenit extrem de necesar,
  • +25 (39 voturi)    
    Cam rasuflata chestia cu demisia! (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:41)

    Cataleya [utilizator]

    Dar...fiecare e liber sa aiba propriile opinii.
    Insa, nici din acest articol si nici din multe altele n-am intalnit nicio explicatie viabila si "sanatoasa" care sa sustina demisia premierului acum, cu cateva luni inainte de anticipate.
    Nu prea inteleg deloc "mecanismul" conform caruia, daca Boc isi da acum demisia, PDL va avea de castigat la alegeri.
    Omul si-a asumat toate masurile luate, iar asta dovedeste oricum o lipsa de populism si de latrat in pustiu asa cum vedem zilnic la Opozitie.
    De ce sa-si dea demisia?
    ca sa vina acum altul sa profite si sa se laude ca de bine de rau Romania s-a stabilizat economic si n-a ajuns o piatra de moara agatata de gatul UE.
    Dar, cum spuneam.
    Se pare ca la un moment dat, ca unii-altii nu mai au argumente care sa le sustine opiniile, baga imediat la inaintare chestia cu demisia.
    Nu conteaza a cui, nu conteaza de ce..
    Demisie sa fie!
    • +12 (16 voturi)    
      in tema (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:07)

      rica [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      da ai dreptate.-exista poate un singur motiv da spus cu juma de gura - resetarea sau partial resetare.Din alta perspectiva -chestia ai cu tunurile -cred ca nu va mai avea loc fitzi atent - si paradoxal - cred ca usl ul va pierde alagerile
  • +16 (28 voturi)    
    demisia lui boc, la b1 :-) (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:51)

    ginel din piata universitatii [anonim]

    domnule tapalaga, v'am ascultat argumentele la b1.
    subtirele, motivate de ranchiuna pe bietul boc, asinul reformei.

    demisia lui boc ar putea aduce anticipate, comasate.:-)
    dar in vara. caci in vara sunt si cele ptr. locali.

    mai nasol, daca se fac separat, unele dupa altele.

    dupa care, pe pariu ca base nu mai apuca craciunul de anul asta.

    caci, cu toate alegerile in vara, dupa ce vor tine populatia in strada, in numar mai mare, sau mai mic, in functie de nevoi, ghici cine va castiga alegerile !

    si, ghici care va fi prima problema de rezolvat, in noul parlament, unde usl, cu o mana de ajutor dela udmr si, eventual, pp-dd.

    poate ne spune expertul in ghicitori, dela cotrocesti.:-)

    eu nu cred ca e cel mai bun scenario pentru pdl.

    mai ales ca, anticipatele se cer a fi organizate de niscai tehnocrati, nu de guvernul demisionar.

    o carpeala a guvernului, arma autocriticii si multe rugaciuni si matanii ca sa ploua, sa se faca porumb, grau, legume si fructe, ar fi mai bune pentru actualii guvernanti.

    si, deie Domnul sa ploua, sa de faca orz de bere !
  • -19 (27 voturi)    
    Demisia ar fi (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:51)

    Dan [anonim]

    singurul act de demnitate a celor carora le este cerut acest lucru de catre oamenii care de o saptamâna, in gerul iernii, le-o cer fara incetare.
    Sunt ei oare, capabili sa inteleaga asta?
    Sau PUTEREA le-a atrofiat gândirea?
    • +24 (26 voturi)    
      Ce daca cer? (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:04)

      Un stelist [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Adica daca maine se trezesc 12000 de germani nemultumiti sa ceara demisia lui Merkel, ea va face asta?!? SI daca nu va fi considerata fara demnitate?!?
      Ciudat cum inteleg unii democrati si sistemul de votare ...
      • -14 (16 voturi)    
        Comparatia cu Germania (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:36)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

        este dovada ca nu ai inteles nimic din ce se intâmpla lânga tine.
        Când oamenii ajung sa iasa in strada, inseamna ca nu mai pot indura. Ei nu sunt exponentii nici unui partid.
        Si, nu este suficienta caderea guvernului marioneta...ci, a adevaratului RAU.
        • +10 (14 voturi)    
          tu nu ai inteles nimic! (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:08)

          Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui dan

          Nu suntem obligati sa le dam falsilor bolnavi ajutoare, falsilor revolutionari-salarii+terenuri+spatii comerciale, etc.., falsilor parinti-indemnizatii, incompetentilor si hotilor-contracte cu statul. Tu poate te simti bine in spitalele jegoase si esti multumit de serviciile de rahat ! Noi cei de-acasa vrem reforma in sistemul medical, vrem invatamant de calitate pentru copiii nostri, slarii mai bune, NU bonuri de masa si ajutoare sociale! Ajutoarele nu ajung celor care au intr-adevar nevoie de ele! Cate persoane cu dezabilitati vezi pe strada? Niciuna!!!Unde-i dreptul lor la viata? Voi cei care protestati ca vi s-a taiat vaca de muls!!!
          • -7 (7 voturi)    
            In mod sigur (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:15)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

            tie ti s-a dat o vaca(pe care nu cred ca o mertai) si acum te temi ca o s-o pierzi. D'aia stai acasa si ...visezi si la alte "reforme" ca cele din invatamânt(educatie) si sistemul medical.
            Nu sustine nimeni pe "falsii" de care vorbesti, ci numai strigatul celor care sunt din ce in ce mai saraci si napastuiti.
            Cât despre ce ai inteles tu, imi pare nespus de rau sa constat ca TOT NIMIC.
            • +10 (12 voturi)    
              Romania este un stat democratic (Joi, 19 ianuarie 2012, 18:31)

              Traian [anonim] i-a raspuns lui Dan

              De cind au aparut comunisti in peisajul politic s-au folosit de iesirea in strada a nemultumitilor de tot felul pentru inlaturarea guvernelor si acapararea puterii.
              Intr-o societate democratica caderea guvernului se rezolva in parlament.
          • +1 (3 voturi)    
            revolutionari (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:18)

            mari [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

            Dragii mei eu am fost la revolutie- de fapt lovitura sau cum vreti sa-i spuneti/ am si poze cy Caramitru, am avut avantul tineretii. acum imi pare rau, cand vad cine ne-a condus si ne conduce..cum s-au imbogatit toti cei care trebuiau sa fie la inchisoare...Vantu, Voiculescu, Basescu, Iliescu..sa..Nu am vrut certificat de revolutionar, pt ca nu mi s-a parut corect..Am facut-o pt mine, pt copii, pt natiune, nu pt avantaje..In schimb Ilici si ai lui au dat certificate la toti ai lui..RRomii sunt cei mai revolutionari...Nu mi dr pstre corect..Daca noi care am fost , avem bunul simt sa nu cerem, cei care nu au fost, de ce sa aiba pretentii? Ca au furat, ca au vandalizat si atunci ca si acum? Sunt bugetar am salarii de mizerie..de ce cei din Companii Nationale, Regii, si din instit bugetare sa aiba salarii si pensii mari? Nu e vcorect?Ca sa dea in populatie..Ca sa ce..?
      • +10 (10 voturi)    
        nu va rezolva nimic, (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:39)

        mirel [anonim] i-a raspuns lui Un stelist

        Demisia lui Boc nu e o solutie, nu va rezolva nimic, la fel ca si protestele de la ora actuala!! Vrem oameni care sa vina cu colutii si alternative!!
    • +22 (28 voturi)    
      Mai si ganditi inainte sa vorbiti! (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:28)

      Anca [anonim] i-a raspuns lui Dan

      Boc este singurul prim-ministru onest, care a facut ceva cu adevarat pentru Romania. Cred ca numai oameni iresponsabili, sau mai bine zis, cei carora opiiile le sunt formate de Antene si Realitatea si care nu gandesc cu propriul creier, doar aceia pot pretinde demisia lui Boc. Cu cine vreti sa il inlocuiti, fratilor?! Cu Ponta??? Un procuror ieftin care afirma cu mandrie ca a baga oameni la inchisoare e lucrul la care se pricepe cel mai bine?! Un Ponta prim-ministru, cel care ii pupa mana lui Iliescu si Nastase, cel care face plecaciuni in fata unora ca Miki-spaga, Guzganul rozaliu, cel care este aliatul capilor din fosta securitate??? Eu, si cred ca alte cateva milioane de romani nu dorim un astfel de prim-ministru. Nu! De milioane de ori nu!!!
      • -7 (13 voturi)    
        Boc, nici nu exista! (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:34)

        Dan [anonim] i-a raspuns lui Anca

        1) El este doar un biet neica-nimeni, pus acolo de cel care s-a cocotat in vârful gramezii de bucate...tocmai pentru ca se poate manevra cu usurinta...
        2) In privinta creierului meu, te asigur ca functioneaza(gândeste) perfet. Dupa cum administrezi verdicte despre iresponsabilitate, am dubii ca al tau este intr-o stare buna...
        3) Nu poti vorbi in numele a milioane de români(eu am vorbit doar in numele meu)
        • +10 (10 voturi)    
          Neica-nimeni suntem poate eu si tu, (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:32)

          Anca [anonim] i-a raspuns lui Dan

          dar nu poti face o astfel de afirmatie fata de Boc. Punct.
          Imi permit sa vorbesc, pentru ca gandesc asemenea cu milioanele de romani care muncesc cinstit la privat, atat in Romania, cat si in afara tarii, care prin munca lor si taxele pe care le platesc sustin mare parte din economia tarii, care isi vad de treaba lor, care nu incurajeaza nemunca, lenea si hotia, dimpotriva, muncesc, constienti fiind ca numai prin munca lor si exemplul propriu isi pot construi o viata mai buna.
          • 0 (0 voturi)    
            Imi pare rau (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:25)

            Dan [anonim] i-a raspuns lui Anca

            ca am intrat in dialog cu tine.
            Am crezut ca am cu cine, dar m-am inselat. Punct.
      • +12 (16 voturi)    
        excelent (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:54)

        marius [anonim] i-a raspuns lui Anca

        excelenta exprimarea ta. ideea de manipulare grosolana facuta de antene si absenta alternativei sunt mobilurile pe care se bazeaza intreaga mea opinie despre situatia prezente din tara. de acord si cu onestitatea lui Boc, dar sustin si stilul ferm a lui Base...
        • 0 (0 voturi)    
          Aici nu e...corul bisericii ! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 15:35)

          Dan [anonim] i-a raspuns lui marius

          ...esti pe contrasens si nu ai observat.
  • -10 (16 voturi)    
    Chiar buna analiza (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:55)

    Rali [utilizator]

    Aveti dreptate ca si ieri la B1.
    Din pacate dusmanii declarati ai plecarii de la guvernare sunt chiar cei care se afla acolo (PDL, UDMR, UNPR). Ei au cotizat in 2008 pentru 4 ani nu pentru 3 ani si 3 luni.
    Cat despre PDL, USL ambele entitati au demonstrat ca sunt consecvente in a fura banii de peste tot.
    Singura problema care ar trebui sa o puneti pe tapet cu toata raspunderea este scarba fata de clasa politica si care se va manifesta la alageri, lucru care ne va duce la o majoritate parlamentara aleasa de o minoritate a polulatiei.
    Inca o chestie: Traian Basescu si PDL au esuat in singurul mesaj cu care au castigat alegerile - anticoruptia. Au demonstrat cinism si multa ipocrizie ceea ce va conduce la disparitia lor si revenirea la procentele PD de pe timpul lui Roman.
    • +4 (4 voturi)    
      noi (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:56)

      dorin valeriu [anonim] i-a raspuns lui Rali

      Bun, ai dreptate ! Dar eu, cu cine mai votez ?
  • +14 (18 voturi)    
    Probabil c este o parte a solutiei! (Joi, 19 ianuarie 2012, 13:57)

    livius [anonim]

    Insa ce vreau sa remarc este ca atunci cand unii observa si spun ca sunt relativ putini oameni in strada, oamenii opozitiei si multi dintre comentatori ii dau cu sondajele ce, corect, ne indica un foarte mare procent de nemultumiti, lasand sa se inteleaga ca cei din strada ii reprezinta automat pe toti cei nemultumiti! Complet eronat! Exista foarte multi nemultumiti de rezultatele si metodele de lucru ale actualelor structuri de putere insa o buna parte dintre acestia nu considera ca revolta in strada este solutia, in general sau doar in aceste vremuri tulburi, unii poate nu doresc sa puna pe tava puterea pentru o opozitie macar la fel de predispusa la coruptie precum guvernantii. Unii se intreaba ce ar fi fost daca opozitia actuala ar fi ajuns la putere acum 2 ani in frunte cu cel ce se relaxa la spa la vantu... Exista a cale corecta pentru a incerca sa punem lucrurile pe fagas normal: prezenta la vot si VOTUL responsabil.
    • -11 (13 voturi)    
      care vot? (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:17)

      gerula [anonim] i-a raspuns lui livius

      Care vot? Tu nu vezi cum PDL încearcă să manipuleze inclusiv votul prin comasarea alegerilor, prin votul prin corespondență?
      • +1 (3 voturi)    
        Aiurea (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:43)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui gerula

        Atat comasarea alegerilor cat si votul prin corespondenta incearca doar sa creasca numarul votantilor.

        Io de ex. pe moment lucrez in strainatate, si al mai apropiat consulat e la cam jumatate de zi, indiferent daca cu trenul sau cu masina. Votul prin corespondenta ma scapa si de-o cheltuiala si de o zi pierduta.

        Cat despre comasare, am mai zis-o: nu are sens cheltuirea banilor de doua ori, cata vreme diferenta dintre cele doua alternative e foarte mare, electoratul e extrem de polarizat, si majoritatea votantilor stiu deja cu cine vor vota. Alegeri separate pt. primari, consilii locale si legislativ au sens atunci cand toate alternativele suna bine, si oamenii au nevoie de studiul individual al fiecarei variante de vot pt. a-si forma o opinie.

        Alegerile separate pt. local si legislativ mai au un rol: ajustarea mai frecventa a echilibrelor politice din stat. Adica daca votezi cu dreapta la locale, si primarii incep sa faca tampenii, votezi cu stanga mai tarziu la legislativ, si parlamentul de stanga incepe sa controleze primarii de dreapta. La noi insa nu exista o stanga credibila care sa poata exercita un control coerent. In plus, exista doar doua posibilitati: romanii chiar nu s-au lasat prostiti de USL, si dupa trei ani de criza (as zice io binisor gestionata), dar evident cu problemele si greutatile specifice crizei voteaza tot PDL, si-atunci e putin probabil ca trei luni mai incolo sa voteze USL, sau chiar s-au lasat prostiti, si atunci voteaza si la primul si la al doilea scrutin tot USL. Asa ca pe bune, separarea alegerilor, in cazul concret de fata, e o idiotenie, menita doar sa creasca costurile.

        Daca s-ar face alegeri separate, asta s-ar inscrie perfect in politica de scandal a USL - USL spera ca provocand cat mai mult scandal sa isterizeze suficienti oameni incat acestia sa nu mai voteze PDL, si un interval de cateva luni intre alegeri le-ar permite sa mai toarne ceva gaz pe foc.
  • +18 (24 voturi)    
    pe cine sa puna in loc (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:01)

    Anda Popa [anonim]

    Argumentele in favoarea demisiei premierului par, cel putin la nivel de imagine a institutiei, sa stea in picioare. Ma gandesc insa cu groaza, cine poate sa devina acum prim-ministru cat sa nu o luam rau la vale?

    Cat priveste indemnizatiile revolutionarilor.... ar fi bine sa ramana suspendate, altfel Guvernul risca sa vada de data asta o alta categorie de oameni iesiti in strada. Si oamenii astia s-ar putea sa fie chiar angajatii din sectorul privat care inca nu si-au spus punctul de vedere.

    Intuitia imi spune ca exista inca o mare masa de persoane care nu e de acord cu schimbari din astea periculoase cum atat de facil se flutura in ultimele zile gen demisii, anticipate.
    • +2 (8 voturi)    
      orice cedare (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:10)

      ginel din poplaca de nord [anonim] i-a raspuns lui Anda Popa

      atrage altele.
      si mai ales ca, lovirutionarii au fost ultimii luati la refec.
      pensionarii si bugetarii au aproape doi ani vechime in sustinerea crizei.

      sa contam pe patriotizmul acestor oameni care s'au sacrificat pt. tzarisoara !

      totul pentru tzara ! :-)
      • +3 (9 voturi)    
        vin minerii :) (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:24)

        Anda Popa [anonim] i-a raspuns lui ginel din poplaca de nord

        Miron Cozma, fost lider al minerilor din Valea Jiului, susține că poate strânge în orice clipă 10.000 de ortaci pentru a se alătura protestelor din Capitală, notează Libertatea.

        „Am interdicţie să intru în oraş şi nici nu vreau să fur protestul acestor oameni”, a motivat el faptul că nu a reacționat până acum.

        ”E jale dacă-mi adun minerii! Pot să strâng în orice clipă cel puţin 10.000 de oameni şi să vin în Capitală, să-i susţin pe românii din Piaţa Universităţii” a avertizat el.

        Prin intermediul unui prieten, Cozma a fost anunțat că în unele orașe protestatarii i-au strigat numele, doar că el vrea să rămână o prezență discretă, chiar dacă a ieșit în stradă la Timișoara.


        Deci habar n-aveti cat de norocosi suntem .....
        • 0 (2 voturi)    
          Cre' ca daca ... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:50)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Anda Popa

          ... minerii se mai duc o data la Bucuresti, de data asta si-o iau in freza de nu-si mai revin in veci. Si daca Cozma e ala care-i starneste, intra iar la parnaie, de data asta pe bune. Ceea ce pe mine, ca timisorean, nu m-ar deranja de loc - e pacat ca nu exista o modalitate democratica de a-l face sa plece din oras.

          Mineriadele au fost posibile la vremea lu' Iliescu, care pe langa ca le-a multumit minerilor ca au venit sa faca "ordine", le-a asigurat si tot sprijinul logistic ca sa ajunga la Bucuresti, si-a avut si grija sa nu se atinga jandarmii de ei.

          Guvernarea de-acuma nu mai are aceeasi relatie "speciala" cu minerii, asa ca n-ar avea nici o problema sa-i umple de gaze si sa puna tunurile cu apa pe ei. Si cat or fi ei de mineri, vreau sa-i vad ce mai fac uzi leoarca acum la vreme de iarna dupa jumatate de ora de stat in frig frecandu-se la ochi. Cre' ca ajung sa se roage de jandarmi sa-i bage in duba, la caldurica.

          Afirmatia asta a lu' Cozma a fost asa, de dragul reclamei, sa-si mai aduca lumea aminte de el. Cu facut partid la Timisoara nu prea i-a iesit - nu-l baga nimeni seama.
  • +17 (19 voturi)    
    USL nu are pe cine scoate in strada (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:04)

    mihaela [anonim]

    Stiati ca USL mobilizeaza oamenii sa participe la miting cerandu-le patronilor apropiati partidelor sa-si aduca salariatii in strada? Asta e nemultumirea reala a maselor? Astept sa iasa 1 milion de oameni in toata tara ca sa accept alegeri anticipate si sper ca pana atunci sa avem o alta alternativa decat actuala guvernare sau actuala opozitie...nu cred in USL...de 3 ani nu fac altceva decat sa inoculeze ideea jos Basescu, jos Boc, jos PDL...real, chiar nu puteau altceva? Ba da... dar prea multe afaceri ale baronilor lor au fost deranjate...si acestia fac presiuni... iar media inoculeaza aceleasi idei prin repetarea acelorasi lucruri, imagini facand sa se creada ca asta se intampla permanent... se amesteca imagini vechi cu imagini noi de la miting si, daca nu te uiti cu atentie, nu stii daca ce prezinta, se intampla acum sau e de duminica... dezinformare profesionista... urez succes dar cred ca actuala opozitie se va compromite si mai tare...si asa... tot Basescu va castiga...pe prostia opozitiei, ca pana acum.
  • +26 (28 voturi)    
    Solutia pt. a-l da jos pe Basescu (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:04)

    Trojan.H [utilizator]

    Basescu a fost votat de 5 milioane. Daca ies in strada timp de 30 de zile, sa zicem, 2,5 milioane de cetateni cerindu-i sa plece, atunci sa plece. Si-n locul lui sa vina altul, poate un presedinte-spectator, sau, stiu eu, un presedinte-de-SPA-iubitor.
    Ideea este ca, in loc sa fim suprasaturati la tv de cadre "strinse" cu 250 de cetateni, trebuie sa vedem cadre "largi" cu 2,5 milioane de revoltati. 30 de zile. Altfel mineriada din '99 organizata de una care latra azi pentru PSD, devine, cu alte mijloace, mineriada TV.
    Parerea mea.
  • +18 (20 voturi)    
    Nu e cazul de demisie! (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:05)

    Radu [anonim]

    Si care ar fi diferenta intre demisia data acum sau peste cateva saptamani?! Opozitia o va specula ca atare iar populatia la fel.
    Si daca stam sa ne uitam, inclin sa cred ca exista multi parlamentari nebuni, in frunte cu Ponta si mai ales Antonescu dispusi la circ. Iar circul lor ne poate costa IMENS.
    Parerea mea ca simplu cetatea, Boc ramane, remaniaza o parte din guvern si ne mai vedem la alegeri.
    • +1 (1 vot)    
      demisia acum, sau mai apoi ?! (Joi, 19 ianuarie 2012, 18:27)

      geniul carpatin [anonim] i-a raspuns lui Radu

      acum, cineva zicea ca se poate schimba guvernul, fara anticipate.
      poate ca, da. cu multe complicatii.
      adica, coalitia, dar si alde ghise, nu vor fi de acord cu anticipatele, ca ar accepta orice alt pm pus de base.
      este posibil.
      dar, dece ? ce foloase ar aduce ?
      none !
      ar fi o cedare. si copilotii ar apasa pedala.
      prea mutl blocaj, tulburari.
      da, boc e posibil sa demisioneze, controlat.
      in vara, daca ccr nu este de acord cu comasarea.
      o demisie in iunie, ar impinge orice alegeri in toamna. caci nu va mai avea cine sa se ocupe.

      deci, posibil, ca prin mai-iunie sa auzim de demisie.
      motivarea ?
      boc e seful partidului si trebuie sa se ocupe de partid, de alegeri. ca nu mai este cazul sa conduca guvernul, si atunci, un guvern de gaselnita ar gira administrarea pana dupa alegeri.

      scenarii.
  • +21 (25 voturi)    
    Nemultumiri? (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:08)

    Cataleya [utilizator]

    Pai nemultumiri au toate popoarele.

    Dar inseamna oare faptul ca, nemultumit fiind, iesi imediat in strada sa darami guvernul?
    Eu pot sa fiu nemultumita ca patronul nu-mi da mai multi bani la salariu, pot sa fiu nemultumita ca o scoala din Prundul Bargaului nu are dotarile unui liceu de fite din Bucuresti, pot sa fiu nemultumita ca s-au scumpit gazul si curentul, pot sa fiu nemultumita chiar pt ca e criza in toata lumea sau ca exact la weekend, in loc sa fie soare - ploua cu galeata.
    !001 de nemultumiri, permanente, indiferent de natiunea la care ne referim.
    Dar, oare aceste nemultumiri pot fi rezolvate pur si simplu schimband guvernul?
    N-as prea crede.
    Si nici macar cei care protesteaza nu-s convinsi de acest lucru.
    Mai ales ca , in Romania, la ora asta, este vb de inlocuirea actualilor guvernanti cu altii care nu sunt deloc noi ci sunt chiar cei care vreme de 15 ani si-au batut joc de Romania.
    Peste tot se urla ca la comanda :
    Jos Basescu
    Jos Boc.
    Dar n-am auzit pe nimeni sa protesteze ca , de exemplu - Ponta, merge la Bruxelles si cere public (si totusi pe ascuns) sanctionarea Romaniei!
    De ce?
    Pt ca nu e el la putere.
    Nu demonstreaza lumea pt adevaratele probleme.
    Sau daca au facut-o, a fost la inceput, in primele zile.
    Acum, totul se rezuma la textele impuse de USL.
    Sa plece Basescu si Boc, sa vina USL la putere ca sa putem in sfarsit sa deschidem robinetele care vor inunda strazile Romaniei cu lapte si miere!

    De data asta USL se va face de ras, cu toata mobilizarea lor "exemplara".
    Cata vreme turnatorul Voiculescu apare la TV in fiecare seara si cere demisia presedintelui, este clar ca numai un dobitoc poate fi "inflacarat" de discursurile lui Felix.
    Si totusi, lumea nu pare deloc ofensata de marlania USL.

    Cred ca, si de data asta, bucurestenii cu mintea la locul ei, vor intoarce spatele protestului USL.
    • -7 (7 voturi)    
      azi, ascultat la dom prsident (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:07)

      ginel, anbasador papuas [anonim] i-a raspuns lui Cataleya

      totu ok in tzara vostru.

      sa fiti fericit ca la voi mult liniste.

      feliicitatiuni e noi succesuri.
  • +11 (15 voturi)    
    de fapt Basescu castiga in toate situatiil (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:10)

    Base rules [anonim]

    1. Boc isi da demisia: asta a cerut Base de un an de zile, obtine ce a vrut
    2.Boc nu isi da demisia, nu se intampla nimic, protestele oricum au rasuflat deja, mergem pe scenariu de pana acum (Dane stai linistit nimeni nu mai da nimic nimanui: nici profesorilor, nici asistatilor, etc), alegeri comasate tocmai hat in noiembrie
    3.Ponta si Antonescu au iesit umiliti, protestatarii nu tin cu ei, si nici nu au mobilizat multe mii de persoane, au pierdut si bruma de credibilitate. Daca au avut de gand sa organizeze ceva, au pierdut acum: au fost dezorganizati, nuciti, incoerenti si au pierdut prilejul, altul nu o sa mai aiba.
    4.manifestatiile din piete au fost mici, controlabile si nu au dus la nici un rezultat: pana la alegeri NU VOR mai avea miscari de strada, supapa a rasuflat controlat: avantaj Base si PDL
    5.Base deja da ignor populatiei, un semn bun: nu tine cont de cei din piete + Media puterii (din pacate nu mai avem medie neutra, asta e) a zdrobit prin mesaje cheie media opozitie: oamenii se simt rusinati de cererile celor din piete si vor vota PDL.
    Ce s-a intamplat in piete este un avantaj imens pentru PDL din toate punctele de vedere si se va vedea la alegeri. In plus vor avea si un an linsitit fara manifestatii.
    • -5 (9 voturi)    
      Ce manipulare ordinara (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:59)

      Rali [utilizator] i-a raspuns lui Base rules

      Basescu si PDL au pierdut pe toate planurile de la inceputul anului pana acum pt ca au demonstrat in urma acestui scandal ca anticoruptia este doar de fatada, ei furand mai abitir ca PSD. Actuala popularitate, cat va mai ramane vedem la vot, este data de cei 24% in plus la salariu obtinuti prin cota unica.
      In plus se vede ca reforma nu se face decat la nivel declarativ, reducerea cu 25% a salariilor nefiind decat o masura a lasitatii de a nu da afara 25% dintre bugetarii.
      Daca iei institutiile/intreprinderile/agentiile statului te inspaimanti cati sunt cei care paraziteaza statele de plata doar pt ca sunt fata sau alta ruda a aluia din partid. Cand avem somajul tineretului la 23,8% din cei care au drept de munca, te intrebi daca cei care sunt angajati nu sunt o sfidare la adresa tuturor.
    • -1 (3 voturi)    
      hai la gogosele, neamule ! (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:01)

      ginel gogosarul din cotroceni [anonim] i-a raspuns lui Base rules

      macar jumate de-ai crede, ai iesi in fata la cotrocesti, intr'un miting aprobat, de sustinere a copitanului, de care zici ca e in ..ruliu.

      ai putea fi celebru, ca cel dela baia de aries.

      vant din pupa !
  • +14 (16 voturi)    
    demisia ? (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:13)

    boker [utilizator]

    Demisia ar fi ultimul lucru pe care ar trebui sa-l faca Boc in situatia asta...pierzind si voturile celor de la privat care il sustin in reforma...daca aceste reforme s-ar fi facut imediat dupa 90' acum am fi fost cu mult inaintea Poloniei ca economie,chiar daca si atunci cei care asteptau de pomana de la buget ar fi facut acelasi lucru....dar e raul necesar care trebuia facut intr-un final daca nu vrem sa ajungem ca Anglia sau Irlanda care sustin prin sistemul social 75% din populatie si au datorii de 500000 euro pe cap de locuitor.
  • -9 (13 voturi)    
    sa plece Boc si sa vina... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:13)

    bango [anonim]

    ...Domana Udrea.
    Ar fi cea mai buna solutie: este specialista (nu stiu in ce domeniu, da' sigur e specialista), protestele s-ar stinge instantaneu pt ca se bucura de mare incredere din partea populatiei, poate discuta de la egal la egal cu societatea civila (mai ales cu Alina Pippidi Mungiu) si, in plus, ar aduce in Guvern specialisti recunoscuti si garantati de Dl. Cocos. Ah, si, desigur, intre dansa si Presedinte exista un parteneriat de lunga durata intemeiat pe stima reciproca si apartenenta la valorile dreptei.
    • -2 (2 voturi)    
      Udrea (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:52)

      Ana [anonim] i-a raspuns lui bango

      o sa vina la...presedintie! Mai ai olecutica de rabdare...
  • -4 (8 voturi)    
    mda (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:15)

    roznea [anonim]

    Dacă și Tapalagă vorbește de contracte și aranjamente ale PDL, atunci înseamnă că oamenii au dreptate să considere acest partid asemenea PSD.
  • -7 (9 voturi)    
    boc cel jenant (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:16)

    giac [anonim]

    ar trebui sa-si dea demisia numai pt faptul ca a sarit cu bocancii in apararea primarului Clujului sau a lui Botis, cel cu fonduri europene impartite de acasa ,de nevasta .A garantat pt corectitudinea celor 2 indivizi si a incercat influentarea anchetelor .Prea jenant pt un individ care isi flutura onestitatea la tv .
  • +15 (15 voturi)    
    daca demisioneaza boc (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:17)

    abis [anonim]

    USL vrea alegeri anticipate acum pentru ca este pe trend descrescator in sondaje, la toamna va avea mai putin decat are acum (48% pe ultimul sondaj), deci nu are garantia ca va putea forma guvernul.

    PDL vrea alegeri cat mai tarziu din acelasi motiv, scaderea USL (plus ca spera intr-o crestere usoara)

    UNPR vrea alegeri cat mai tarziu (poate niciodata :) ) pentru ca nu va intra niciodata in parlament prin vot popular

    UDMR vrea alegeri cat mai tarziu pentru ca, in cazul incare USL obtine jumatate din parlament, nu va avea nevoie de udemeristi pentru a forma majoritatea, deci are interesul ca USL sa scada

    Deci riscul de a provoca anticipate acum este destul de mic, daca demisioneaza Boc.
  • -5 (15 voturi)    
    Dl Boc nu va demisiona, in opinia mea.... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:17)

    lili [anonim]

    Ar insemna ca Presedintele cedeaza din nou, adica inca o cedare dupa rechemarea lui Raed Arafat pe care Presedintele l-a invitat sa demisioneze!!
    Deja asta a fost catalogata de manifestanti ca o "retragere " , ca o cedare a Presedintelui.
    Mai mult, Boc a fost mereu contestat si catalogat ca un Premier incompetent, un YES MAN care a stat in spatele Presedintelui care efectiv conduce din 2010 incoace, dupa inceherea Acordului de imprumut cu FMI, in minunata luna mai 2010!!
    Sa demisioneze Boc acum ar fi interpretat ca o demitere a lui de catre Basescu, adica inca o cedare a Presedintelui, adica inca o recunoastere a erorii de a-l tine pe INCOMPETENTUL si YES MANul Boc !!!
    Nici o sansa, tacerea si lipsa de reactie a Presedintelui arata, cred eu, ca Presedintele nu va renunta la Boc, asteapta ca protestatarii sa intre in case, vine frigul si poate primvara sa-i mai scoata afara la proteste.... nu este suficienta multimea, in opinia Presedintelui, incat sa faca astfel de miscari politice..
    O va lalai pana astia ingheta si intra in case........
  • +5 (7 voturi)    
    nume? (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:21)

    Dnn [utilizator]

    ok, si cine l-ar putea inlocui?

    tehnocrati.. povesti frumoase.. tehnocratii nu ar fi sustinuti de nici un partid: usl este tot orbita de ura impotriva lui basescu iar coalitia din jurul pdl s-ar destrama scurt fara reprezentanti in guvern (parca e de inteles ca tehnocratii nu sunt politici..)

    altcineva din pdl? cine ?astia mai tineri din pdl sunt buni de trompete si de comentat in presa.. macovei e europarlamentara.. deci inca o data cine ar putea din pdl sa contiue munca de pana acuma? (macar ca articolul de mai sus zice ca guvernul a facut treaba numai ca le-a taiat indemnizatiile la 'revolutionari')

    mai sunt si alte optiuni? ca articolul de mai sus pare incropit de pensionari, la bloc... realitatea e putin diferita..
    • 0 (0 voturi)    
      ca bine zici!! (Sâmbătă, 21 ianuarie 2012, 8:38)

      costica [anonim] i-a raspuns lui Dnn

      Adica, in mintea ta Dl Boc e de neinlocuit!!
      Sa ramana Boc Premier pe viata, ca nu are cine sa-l inlocuiasca !!!!!
      Cand astia in strada il contesta in cele mai faine pancarte pe care le-am vazut iar incompetent ca Boc nu a avut Romania in astia 20 de ani, desi nu toti Premierii au stralucit!!
      Ia vezi ce zice Mircea Cartarescu ieri in Evenimentul zilei despre Boc, zice asa:
      ""Personal, sunt foarte de acord şi cu demisia lui Traian Băsescu, şi cu alegerile anticipate. Am tot spus-o de un an şi jumătate, şi doar reaua-credinţă poate împiedica pe cineva să recunoască asta: Traian Băsescu şi-a epuizat, în primii trei-patru ani ai primului său mandat, capitalul de încredere şi popularitate, iar al doilea mandat l-a surprins fără idei şi proiecte noi, depăşit de situaţie din punct de vedere politic. Am spus-o şi o repet: Băsescu este un om al trecutului. Nu el e problema României de azi.
      Emil Boc poate fi numit, cu argumente, mediocru sau chiar incompetent, dar nimeni nu i-a negat deocamdată bunele intenţii şi abnegaţia, lucruri rare la un politician."
      Cum iti suna, Dl Boc e mediocru sau chiar incompetent, in opinia lui Cartarescu !!
  • +1 (9 voturi)    
    pozitia unui Indignat (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:21)

    catalin_mattei [utilizator]

    in primul rand spunem cu adevarat PDL=USL=Mizerie si cu siguranta nu suntem portocalii. Nu sustinem oferirea privilegiilor inapoi pentru revolutionari si daca acest lucru ar fi facut am crede ca este o alta nesimtire a actualului Guvern ( nu suntem din cei ce cred ca tot ce a facut Guvernul Boc este gresit). Nu suntem golani: suntem de regula tineri angajati sau studenti soi tocmai de aceea ne veti vedea seara. renuntam la timpul nostru liber pt a fi in piata. consideram ca libertatea a fost stirbita de nepotisme, politizari a intregului sistem de stat, coruptie mai apriga decat pe vremea lui Nastase. Dorim o Romanie a valorilor certe . Dorim ca functiile in stat ( pana la nivel de secretar de stat) sa fie ocupate pe criterii stricte de profesionalism. Nu mai dorim sa acceptam posturi ocupate cu dedicatie de purtatori de carnet de partid . credem ca performanta in economie este afectata de licitatiile statului care se fac cu dedicatie. Dorim normalitate. Suntem impotriva acelor ziaristi care declarandu-se liberi si echidistanti fac jocul uneia sau alteia din taberele politice ( o pot face dar sa isi asume pozitiile). Jos Basescu! este lozinca noastra caci cu el au murit si ultimile noastre sperante pentru o Romanie curata, o Romanie fara coruptie. Credem ca PDL si Basescu sunt continuatorii coruptiei generate de actualul USL ( au depasit deja granitele furtului realizat de Guvernul Nastase). Ce nu ati scris niciodata a fost ca s-au auzit voci care au cerut ca toate partidele sa se curete de corupti, de jigodii si traseisti.. si voi fi foarte cinstit domnule Tapalaga.. Pt noi nu doar PDL=USL= MIZERIE ci si Ciutacu= Tapalaga= Ursu... indiferent ca slujiti puterea sau opozitia ni se pare inacceptabil sa pozati in :albe ca zapada"
    • +6 (6 voturi)    
      Apel la luciditate (Vineri, 20 ianuarie 2012, 7:08)

      coco04 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Cand Basescu a facut a declarat ca justitia se misca prea incet asupra dosarelor de coruptie ati zis ca e dictator.
      Problema voastra e ca nu traiti inca pe banii vostri si lansati GENERALITATI.
      Nu exista progres in afara unor mecanisme CONCRETE de implementare.
      Atata timp cat revendicarile sunt POLITICE,sunteti o minoritate IRESPONSABILA.
      Nu sunteti singurii nemultumiti din societate si multi oameni si-au pus speranta in Basescu .Voi credeti ca daca sunteti studenti sunteti buricul pamantului, dati pe afara de desteptaciune
      si simtiti nevoia sa ne "luminati".
      Daca vreti sa ne intelegem hai sa nu vorbim voi in chineza si noi in rusa,hai sa vorbim un limbaj comun,engleza.In politica limbajul comun e DEMOCRATIA adica regulile democratice.
      Voi introduceti arbitrariul;ati lansat un semnal,OK,ati fost observati dar acum duceti-va acasa.
      Sunteti mai dictatori decat Basescu daca vreti sa schimbati cu o minoritate,vointa majoritatii.
    • 0 (0 voturi)    
      Coruptia trebuie dovedita (Duminică, 22 ianuarie 2012, 0:22)

      nemo [anonim] i-a raspuns lui catalin_mattei

      D_le Indignat,
      Pentru a face afirmatii privind coruptia ar tebui va va bazati pe date
      Pe ce va bazati în afirmatia ca Basescu + PDL au depasit pe Nastase în furt.
      Chiar asa, ce avere are Basescu ?
      De PDL_ici cred însa ca provenind din aceeasi sursa au posibile acumulari...problema e doar când au fost facute.
  • -6 (8 voturi)    
    Cu cat lucrurile se complica... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:28)

    albescu [anonim]

    ..pot aparea solutii mai simple dar mai radicale! In 89 era aprooape imposibil sa-l dai jos pe Ceuasescu, dar ce simplu a fost impuscat. Trebuie oare sa apelam la aceasi solutie????
  • +16 (18 voturi)    
    Compromis (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:37)

    puthre [utilizator]

    "Guvernul Boc pare dispus la orice compromis pentru a se salva" e fals. Daca ar fi vrut cu orice pret sa se agate de putere ar fi promis iresponsabil pensii si salarii mai mari. Abia atunci ati fi putut spune ca e "dispus la orice compromis".
  • -1 (3 voturi)    
    In mare parte de acord,doar o parere... (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:43)

    Victor [anonim]

    Un lucru trebuie sa stiti:
    Guvernele nu demisioneaza la presiuni stradale manipulate !(in afara Greciei cu care Ro.nu se poate compara,acolo nu era manipulare,acolo era tristul adevar,idem si Italia si Spania).
    Repet pe banda rulanta aceasi intrebare:
    DE CE DOAMNE DUMNEZEULE ACEASTA
    GRABA????
    Sa incercam sa vedem logica acestei grabe cu promisiuni nesimtite pe spinarea unor oameni,
    care nu mai stiu cum sa traiasca ora si nu ziua si accepta .50-100 lei sau mancarea promisa.
    Eu zic ca este trist, al dracului de trist.
    Ceva de genul:
    Daca nu plangeti la inmormantare,toti veti fi condamnati la inchisori fara judecata!!!!
    In Ro.:nu ne sustineti,va vor omora astia de foame!!
    Multi romanit corecti,asteapta si prin votul lor vor hotara soarta Ro.
    Asta-i calea corecta si democratica!As intelege daca mai erau 1-2 ani ,dar asa?
    Si la mine se inchid zilnic firme,se disponibilizeaza
    sute de cetateni(ma refer pe plan local), tara a ajuns la 20%din populatie traieste in saracie ,dar nu am vazut un om iesind in strada cu pancarde primitive!
    Am platit mult ptr.sistemul social si sistemul functioneaza!
    Daaaa si-n Ro.ati platit,dar banii vostri sunt in vilele sindicalistilori,in concediul lui Vanghelie sau nebuniile lui Mazare!
  • +7 (7 voturi)    
    se poate si altfel (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:51)

    mihailstanciu [anonim]

    Este intr-adevar posibil scenariul imaginat de dl.Tapalaga:trimiterea a la long a grupuriior de "protestatari" la Universitate va eroda dramatic scorul electoral PDL.Dar este posibil si ca repetarea seara de seara a scenelor grotesti,evident regizate ,sa aiba efectul contrar,exact cum s-a intamplat cu propaganda desantata a televiziunilor de "stiri" in 2009
  • +3 (5 voturi)    
    fooarte tare - vin minerii!!! (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:51)

    Anda Popa [anonim]

    Miron Cozma, fost lider al minerilor din Valea Jiului, susține că poate strânge în orice clipă 10.000 de ortaci pentru a se alătura protestelor din Capitală, notează Libertatea.

    „Am interdicţie să intru în oraş şi nici nu vreau să fur protestul acestor oameni”, a motivat el faptul că nu a reacționat până acum.

    ”E jale dacă-mi adun minerii! Pot să strâng în orice clipă cel puţin 10.000 de oameni şi să vin în Capitală, să-i susţin pe românii din Piaţa Universităţii” a avertizat el.

    Prin intermediul unui prieten, Cozma a fost anunțat că în unele orașe protestatarii i-au strigat numele, doar că el vrea să rămână o prezență discretă, chiar dacă a ieșit în stradă la Timișoara.


    Deci habar n-aveti cat de norocosi suntem .....
  • +7 (11 voturi)    
    Boc e cel mai tare! (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:51)

    Jos Labele [anonim]

    Actualele miscari "revolutionare" nu sunt convingatoare, nu vad de ce si-ar da Boc demisia dupa cate reforme a facut. Daca erau cu adevarat nemultumiti oamenii, ieseau in strada in numar mult mai mare.
    • -2 (4 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:11)

      catalin_mattei [utilizator] i-a raspuns lui Jos Labele

      Boc este tare.. la cat a fost dat cu capul de pereti atat de Opozitie cat si de T Basescu inca este acolo... mai leguma el dar sta
  • +4 (4 voturi)    
    Criterii de performanta - evaluarea pe cand? (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:55)

    Demitere [anonim]

    Ar fi necesara si mai putin complicata demiterea unor ministri, asa cum cer chiar voci din PDL. S-au facut remanieri in mandatul actualului guvern, care a scapat de catastrofele lui Pogea, de exemplu, ca sa dau doar un singur nume. S-au anuntat "criterii de perfomanta" pentru activitatea ministrilor, insa lipseste evaluarea, cel putin la nivel public. Asadar, astept demiterea unor ministri si inlocuirea lor cu tehnocrati, cu proiecte concrete, cu termene de indeplinire si cu data fixa de evaluare. Actualul guvern are si ministri capabili de performanta si ma opresc iar la un singur exemplu, domnul Orban.
  • +4 (4 voturi)    
    N-ar trebui sa demisioneze ci sa lucreze (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:55)

    Rollo Tomasi [anonim]

    Ar trebui sa elaboreze o lege electorala care sa-i aduca mai aproape pe alesi de cetateni. Si anume una care sa reglementeze modalitatea de desemnare a canditatilor la alegeri in interiorul partidelor.
    Ar trebui sa poate candida la aceste alegeri primare orice membru de partid. Si tot membrii de partid sa decida cine va fi cel desemnat (cei desemnati). Nu baronii locali sau centrali.
  • +4 (4 voturi)    
    Inutila demisie (Joi, 19 ianuarie 2012, 14:59)

    Rntmpx [utilizator]

    Demisia lui Boc este inutila acum. Prea tarziu, vin alegerile anul asta si - daca tot vrem sa ne jucam de-a schimbatul guvernului - mai bine se fac anticipate decat sa asistam la un nou circ prin Parlament cu prim-ministri PDL pe care nu-i vrea nimeni.
  • +6 (6 voturi)    
    Numa incurcati circulatia si invatati Bucurestiul (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:39)

    Daria [anonim]

    Numa incurcati circulatia si invatati Bucurestiul, mergeti acasa, nu mai avem nevoie de mizeriile si galagia pe care o faceti
  • +5 (5 voturi)    
    se blocheaza economia si bursa din cauza lor (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:41)

    Mihaela [anonim]

    Acesti protestatari chiar nu isi dau seama ca se blocheaza economia si bursa din cauza lor? Oare chiar asa limitati sunt?
  • +4 (4 voturi)    
    Romania are nevoie de oameni civilizati (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:49)

    Mia [anonim]

    Romania are nevoie de oameni civilizati care sa stie sa protesteze ,nu sa darame tot ce i in jurul lor si sa manifeste violenta si haos!!
  • +2 (2 voturi)    
    nu are sens (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:57)

    Cata [anonim]

    nu se intampla nimic, oricum, dupa atatea zile de proteste nu ne-a bagat nimeni in seama. Mi se pare ca nu mai are niciun sens
  • -4 (8 voturi)    
    NU SUNT PEDELISTA! (Joi, 19 ianuarie 2012, 15:58)

    Teo Zabava [anonim]

    Bannerul "PDL=USL=mizerie" este facut de mine, Dan Tapalaga! Nu sunt PDLista, sunt revoltata ca nu am alternative. Ca PDL a facut in anii de guvernare, exact ce a facut PSD, ba chiar mai rau pe alocuri. Ca acesti mizerabili incearca sa vina acum si sa dea jos acest guvern si pe Basescu, fiind exact la fel, ca nu sunt mai buni. Ca, odata ajunsi in parlament, cumpara si vand locurile alea creand false majoritati. Ca sunt corupti si incompetenti si nesimtiti cu totii, indiferent de acronimul politic. Ca trebuie sa-si revina dracului si sa inceapa sa asculte si vocile altora, care nu sunt de acord cu ei. Ca prin asumare si-au trecut toti toate mizeriile, indiferent de partid si indiferent de parerea altora. Ca trebuie sa se scuture de cel putin 50% din membrii aia inepti si corupti, ca sa mai poata sta cat de cat demn in fata mea si ca sa-i iau in serios.

    De aceea am vezit cu acel banner, ca sa nu mai manance PDListii si jurnalistii lor portocalii rahat ca suntem USListi. Am venit cu acel banner ca sa nu mai manance USListii si jurnalistii lor de buzunar rahat ca ei sunt mai frumos parfumati.

    Sunt Teo Zabava si ma cunosti, am lucrat impreuna. iar colegii tai din piata iti pot povesti cum am venit cu bannerul, ba chiar ca aseara ni l-au distrus niste PNListi cu sepcute si ne-au imbrancit. Eu nu am sustinut si nu am fost acolita nici unui partid sau politician. Iar faptul ca, din toate partile, apar unii care imi pun mie stampile si prietenilor si colegilor mei imi face deja onoare. Pentru ca toti acestia isi arata propriile partizanate.
  • +4 (6 voturi)    
    NU INTELEG (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:10)

    Ana [anonim]

    Aseara la Iasi la ora 7.30 erau 9 protestatari in Piata Unirii. NOUA! Nu mai multi, am stat si i-am numarat!
    Iar la televiziuni se prezenta ca fiind maaaaaare miting la Iasi. La anumite televiziuni...
    Nu inteleg, ca bun roman, ce inseamna asta...Chiar nu inteleg...
  • -2 (4 voturi)    
    O demisie necesara si deloc complicata (Joi, 19 ianuarie 2012, 16:57)

    aura [anonim]

    Ar fi cea a presedintelui Basescu. PDL ar putea evita catastrofa din noiembrie daca se prezinta la alegerile din 2012 cu un prezidentiabil mai bun decit Antonescu si Ponta la un loc.
  • 0 (2 voturi)    
    depinde (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:00)

    margelatu [anonim]

    cred eu ca depinde de modul cum va intelege presedintele ceea ce i s-a intamplat si cum a fost aspru sanctionat de populatie

    daca va invata ceva de aici, asta in cazul in care doreste sa-si duca proiectele sale mai departe


    asta e, psd este mult mai puternic prin retelele create ani si ani de zile si sunt mai sulfe

    nu dau cu bata in balta ca d-nul presedinte

    dansul trebuie sa inteleaga ca trebuie sa comunice mult mai afectiv , daca ma pot exprima asa
    sa inte;eaga ca sunt multi oameni saraci

    si astia sunt ai dansului

    si nu in ultimul rand multa rabdare si intelegere
    astfel nu va fi bine

    vom avea pana in toamna demonstratii

    raul a fost facut de dansul
  • +4 (6 voturi)    
    Boc (Joi, 19 ianuarie 2012, 17:09)

    obs. [utilizator]

    De ce ar pleca Emil Boc?Ce am castiga?Dupa doi ani de austeritate astepti sa cresti in popularitate?Ce s-ar putea pune in loc?Bugetul este aprobat,ce minuni ar putea face altcineva?Tehnocrat,cata sustinere politica ar avea?S-o facem asa ca da bine la imagine?Suntem in an electoral sa-si duca crucea pana la capat.La sfarsit sa raporteze asta am facut,atat am putut.In concluzie , demisia deloc necesara.
  • -3 (3 voturi)    
    e complicat cu demisia (Joi, 19 ianuarie 2012, 18:42)

    radu [anonim]

    Unora, pur si simplu nu le iese asta cu demisia. A incercat si Basescu. A jurat cu o mana pe olitza si cu alta pe funditza ca o sa-si dea demisia in 5 minute. Si ghici ghicitoarea mea ce: nu i-a mers. A incercat omul, s-a straduit, dar pana la urma a renuntat sa se mai lupte cu sine. Omul a crezut ca este liber si ca poate sa faca ce vrea el, dar nu e asa. Are prea multe obligatii fata de ciocoii de pe langa el, iar daca isi da demisia, atunci nu si-i pune pe toti in cap?
    Domnule Boc, ce simpla si frumoasa era viata cand mergeati cu gastele la apa!...
    • +2 (2 voturi)    
      Ai uitat (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:37)

      florin [anonim] i-a raspuns lui radu

      de domnul Tariceanu! Folosea aceeasi olitza?
      • +1 (1 vot)    
        ai dreptate (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:59)

        radu [anonim] i-a raspuns lui florin

        Si Tariceanu e din aceeasi categorie, dar cu ce schimba asta problema? E bine sa nu-i uitam si sa-i sanctionam.
  • +6 (6 voturi)    
    Sustinator Emil Boc! (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:22)

    eliza [anonim]

    Emil Boc nu isi va da demisia! Oamenii inteligenti care muncesc si isi vad de treaba apreciaza intr-adevar reformele Guvernului si faptul ca, datorita unor masuri dure insa necesare, Romania a iesit din criza economica. Uitati-va la televizor si veti vedea cine sunt oamenii care protesteaza in strada.... Oare acesti oameni care aduc injurii, jignesc si se bat cu pietre reprezinta cu adevarat toti romanii si doleantele persoanelor cu bun simt si educati? Eu cred ca nu! E pacat ca unora le face placere sa sparga seminte intr-o piata, sa fluture pancarde de prost gust si sa strige ca apucatii, in loc sa puna mana si sa reconstruiasca tara! E bine insa ca mai sunt si persoane inteligente printre romani!
    • -1 (1 vot)    
      Emil B (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:31)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui eliza

      Ce sa reconstruiasca ?? Ce au furat Udrea si toti pdlistii??? Daca esti asa inteligenta cum de nu vezi hotii si analfabetii care ne conduc???
  • +2 (2 voturi)    
    STOP Protest (Joi, 19 ianuarie 2012, 19:58)

    STOP Protest [anonim]

    Ceea ce striga in strada acolo vreo 10 mii de oameni(care nu cred ca sunt mai mult de 2-3 mii) nu reprezinta dorinta a 23 mln de oameni din tara... Ar fi urat daca guvernul ar pica si ar destabiliza situatia politica din Ro...nu-mi doresc asta...plus ca daca ar pica guvernul, cine d..ar veni?nu are cine!? nu avem o clasa politica care sa merite sa fie la putere... sper ca de maine oamenii se vor calma si vor asta acasuca in fotoliu si se vor uita in continure la 4ntene si 0TV(caci au avut ceva de mancat tembeleziunile zilele astea) si eu sa ma pot plimba prin Universitate fara sa ma tem ca vre-un huligan(ascuns prin multime) poate sa arunce cu o piatra...
  • +2 (2 voturi)    
    deja compromis Boc (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:16)

    stefan [anonim]

    Boc e deja compromis, din momentul in care si-a asumat toate reducerile a devenit compromis cu buna stiinta.

    Cand trebuia ales alt prim ministru tot Boc a fost propus, pentru a nu mai compromite si pe un altul.

    Concluzia mea este ca Boc nu va demisiona, pentru ce sa fie discreditat si altcineva? tot ceea ce a facut a fost pur economic, in plina criza, si probabil stie ca asta a fost tot.


    Cand spun "compromis" ma refer la cariera politica, pentru ca multi totusi stiu ca ceea ce a facut ( reduceri salariale, taieri din pensii si toate masurile anti-electorale) trebuiau facute.

    Toate bune!
  • +5 (5 voturi)    
    e absurd (Joi, 19 ianuarie 2012, 20:53)

    nicu [anonim]

    A innebunit toata lumea? De fapt cati protestatari sunt :10000 in 60 de orase? Pentru astia sa demisioneze guvernul? Si la urma urmei pentru cine demonstreaza ei ? Pentru Vantu, Felix, Neculaiciuc, Mazare, Nastase si toti puscariabilii din tara? Pentru ca 10000 de imbolnaviti de antene care au senzatia ca fac "revolutia" lui Mita Baston sa intoarcem tara cu 10 ani in urma? In strada sunt toti acei carora lis-au taiat din drepturi : militari cu pensii grase nemeritate, revolutionari de carton cu drepturi nesimtite tot felul de profitori ai desfraului bugetar, asistati fara drept . Si toata aceasta media platita ca sa creeze senzatia de revolutie si "lupta pentru libertate"-ce prostie. Daca o duc asa rau cu ce bani au venit la Bucuresti? Cine le plateste drumul? Oamenii astia sunt manipulati cei mai multi si restul platiti. O piesa proasta umflata cu pompa de media de doi bani Chiar nu sunt de loc reprezentativi oamenii astia. Toti profitorii si hotii regimurilor Iliescu-Nastase vor sa intoarca lucrurile innapoi. Acum cand ii cauta DNA-ul pe acasa au scos banii de la saltea si s-au apucat de treaba.Nu trebuie cedat sub nici o forma. Totusi in tara asta mai sunt milioane bune de oameni cinstiti care pana la urma si ei o duc greu.
    • -1 (1 vot)    
      Cinstitii trebuie sa o duca greu? (Joi, 19 ianuarie 2012, 22:18)

      Alexandru Jecu [anonim] i-a raspuns lui nicu

      Da! Dar populatia vrea s-o duca rau si Basescu si Boc si Udrea si toata camarila! Ce crezi? Sau ei nu merita?!
  • +4 (4 voturi)    
    Protest (Joi, 19 ianuarie 2012, 21:03)

    obs. [utilizator]

    Avem parte de o presiune media nemaintalnita a televiziunilor aservite unor patroni cu dosare la DNA.In studiouri aceiasi invitati vanduti care au abandonat deontologia profesionala si folosesc cele mai perfide forme de manipulare.Ma intreb cum ar reactiona protestatarii daca in piata ar aparea:voiculescu,vantu,ghita.In piata sunt persoane pe drept nemultumite cu o situatie financiara precara,putine totusi la cati au fost afectati de masurile de austeritate:bugetari,pensionari,revolutionaril,asistati social.
  • +1 (1 vot)    
    Boc (Joi, 19 ianuarie 2012, 21:05)

    obs. [utilizator]

    Nu cred,este un bataios,v-a reveni,este tanar.
  • +3 (5 voturi)    
    Este o LOVITURĂ DE STAT ! (1) (Joi, 19 ianuarie 2012, 22:06)

    Fisherman [utilizator]

    Guvernul Boc nu are motiv să demisioneze.
    Iliescu sau PSD+PNL sau orice alt grup de presiune nu-l pot demite pentru că nu există motivul; manifestanții au fost, până acum, mai mult decât tolerați în limitele Legii.
    Regulile Democrației cu care se bat în piept liderii opoziției spun că Guvernul poate fi înlăturat numai prin moțiune de cenzură adoptată în Parlament.

    Președintele Băsescu nu are dreptul să demisioneze. Milioanele de cetățeni care l-au votat de două ori nu sunt reprezentați în Piața Universități.

    În concluzie, singura manevră pe care o pot folosi cei care vor să răstoarne stabilitatea României este creșterea tensiunii în spațiul public astfel încât să se ajungă la situația din Egipt.

    În Piața Universității are loc o lovitură de stat coordonată în stil terorist.

    Mitingul neautorizat de la Piața Universității a fost doar o grămăjoară de iască aruncată oportunist în calea scânteii conflictului declanșat într-un moment de (...) al președintelui Băsescu.
    În această grămăjoară s-a suflat permanent pentru a fi câștigat răgazul necesar mobilizării în capitală a unei forțe critice care să surclaseze numeric forțele jandarmeriei.

    Pensionari, bugetari, revoluționari dezmoșteniți, într-un cuvânt, cetățeni români care au suferit financiar din cauza măsurilor de austeritate au fost aduși în Piața Universității de către PSD+PNL pentru a constitui nu o forță paramilitară (așa cum au fost minerii în 13-15 Iunie 1990) ci carnea de tun folosită de generali incompetenți și lași care se confruntă cu lipsa acută de forță armată calificată și penurie de muniție.

    Aruncând în prima linie acești oameni nevinovați, liderii PSD și PNL adoptă aceleași metode ca teroriștii care pun femei și copii în vagonetul din fața locomotivei care parcurge o cale ferată pentru a descuraja minarea acesteia de către inamic.

    Oricând poate fi fabricat un incident care să ia o viață de om. Desigur că Boc ar fi vinovat. Abia atunci ar exista un motiv de demitere a guvernului.
    • +2 (2 voturi)    
      Ai multa dreptate.... (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:57)

      Rescatorul/Judex [anonim] i-a raspuns lui Fisherman

      Am avut si eu aceeasi senzatie. Dupa ce am auzit si comentariile bolsevicului KGB-ist, Ion Ilici Iliescu, blestemul Romaniei si pe cele are ecoului KGB-ist, Voronin, incep sa am confirmari. Evident, avem de-a face cu o noua incercarea de lovitura de stat de tip terorist. Este o incalcare a principiilor democratiei si statului de drept. Suntem in NATO si UE, dar, la astfel de actiuni, trebuie sa se raspunda prin luarea puterii de catre armata. La forta se raspunde cu forta. Vom vedea cum vor evolua sau involua lucrurile. Nu-si pot da demisia presedintele si guvernul pentru ca asa vor mai putin de 10000 de indivizi. Parca Romania are o populatie de 22 milioane de locuitori, totusi ?! Iar presedintele si guvernul au fost votati de mai mult de jumatate din cei cu drept de vot ?!
    • 0 (0 voturi)    
      alo , SMURD! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:58)

      hortensia [anonim] i-a raspuns lui Fisherman

      Esti bolnav rau. Sau ai citit prea mult despre Che Guevara.
  • -1 (1 vot)    
    Democratia romaneasca nefunctionala (Joi, 19 ianuarie 2012, 22:11)

    Alexandru Jecu [anonim]

    E limpede ca democratia romaneasca e nefunctionala! E un instrument folosit de politicieni in beneficiul lor exclusiv. De aceea este nevoie de corective care sa aduca alesii sub controlul electoratului. Ca de exemplu:
    _reducerea mandatului alesilor locali la 2 ani
    _posibilitatea demiterii acestora, dupa un an, cu numarul de voturi cu care a fost ales
    _alegerea de catre electorat a judecatorilor de la instantele primare, pe mandate limitate
    _alegerea sefului politiei locale de catre electorat
    samd
  • -3 (5 voturi)    
    D-le Tapalaga... (Joi, 19 ianuarie 2012, 22:16)

    Vigilante [anonim]

    ...in ciuda faptului ca va stiam basist pana in maduva oaselor, v-am citit constant si am comentat de multe ori pe marginea celor scrise de dvs. Uneori am apreciat modul civilizat in care incercati sa aparati pe Basescu, PDL si politica acestora considerandu-va un om de dreapta si asociindu-va cu d-nii Liiceanu, Tismaneanu si toti ceilalti simpatizanti ai presedintelui... Desi nu am timp sa ma uit la TV, la sugestia unui prieten cu idei "de dreapta" v-am urmarit miercuri seara la B1TV si mi-a fost greu sa va recunosc; ati fost f. patetic si f.f. basist si PDL-ist.
    La incercarile d-lui Nahoi de a va convinge ca oamenii care manifesteaza in strada nu sunt manipulati si ca exprima revolta la adresa imbuibatilor pe care-i sprijiniti, n-at avut o replici convingatoare ci doar o atitudine de propagandist PDL.
    Desi nu mi-ati publicat ultima postare, sper ca macar de data asta sa o faceti pentru ca va mai consider inca un om al dialogului... Sper sa nu mergeti pe calea pe care a mers Basescu si PDL in ultimii ani de guvernare; sper sa nu deveniti arogant si lipsit de fair-play. Va multzumesc daca ati avut timp sa cititi pana la capat acest comentariu.
  • +2 (4 voturi)    
    hmmm (Vineri, 20 ianuarie 2012, 8:59)

    anonim [anonim]

    De ce porniti de la ideea ca pentru PDL singura solutie la lipsa de popularitate e demisia guvernului?
    Nu credeti ca si rezultatele bune sunt o solutie ? O crestere economica serioasa ar rezolva aceasta problma.
    As prefera ca guvenul sa se concentreze asupra masurilor pe care le au de luat ca sa-si indeplineasca programul, nu asupra costurilor de imagine, consecintelor politice.
    Orice guvern va fi, anumite televiziuni vor gasi motive sa-l acuze.
    Sper ca populatia sa inteleaga ca guvernul nu e ales in strada, si nici presedintele. Cine vrea sa-l schimbe pe Basescu va avea ocazia la urmatoarele alegeri, pana atunci sa-si asume consecintele.
  • -1 (3 voturi)    
    inventarea demisiei si a mersului pe jos (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:03)

    inventarea demisiei si a mersului pe jos [anonim]

    Cum adica demisia complicata?
    Se ia un pix si o foaie de hartie.......
    Au romanii astia un talent de a complica totul inuil, ceva de speriat.
    Te pomenesti ca nu mai sunt candidati pentru postul ala de prim-ministru si ramane neocupat. Sau te pomenesti ca Boc e singura persoan de neinlocuit din istoria omenirii.
  • 0 (2 voturi)    
    Propagandistule! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:16)

    kind [anonim]

    Poate ca domnul Boc a luat deciziile corecte, dar
    nu poti sa conduci o tara ca si cum nu ar exista oameni in ea.
    nu poti sa salvezi o tara de pe urma saracilor.
    nu poti sa fii presedinte si sa ai o atitudine de dictator si sa dictezi guvernului ce sa faca.
    • 0 (2 voturi)    
      ok (Vineri, 20 ianuarie 2012, 9:56)

      batuta [anonim] i-a raspuns lui kind

      sunt partial de acord cu tine
      pana la a spune ca basica e dictator

      asta arata inca odata ca noi vrem ordine,reguli, ,bla,bla

      dar sa le aplece altii

      atentie dragul meu : un presedinte care nu are premierul din partidul sau , nu exista in Romania
      CONFORM CONSTITUTIEI

      cand tariceanu si gasca pnlista s-a despartit de basescu , a sta cuminte la cotroceni
      iar baietii destepti din pnl si psd s-au dezlantuit

      fii mai atent la cum au fost stabilite lucrurile de nea iliescu
    • -1 (1 vot)    
      argumentati, va rog! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 10:22)

      AndaPopa [utilizator] i-a raspuns lui kind

      Domnule kind, vad ca faceti presupuneri numai in privinta deciziilor corecte. Cum va argumentati insa certitudinile din celelalte afirmatii?
      Si o informatie in plus din dex

      DICTATÓR ~i m. 1) Suveran care guvernează în mod absolut și autoritar; despot; potentat; tiran. 2) fig. Persoană care exercită o activitate tiranică; tiran; satrap; despot. 3) (în Imperiul Roman) Conducător de armată ales de senat și învestit cu puteri nelimitate pentru un anumit timp (în cazuri excepționale). /<fr. dictateur, lat. dictator
  • 0 (0 voturi)    
    Romania (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:15)

    Un om [anonim]

    De ce alegaeri anticipate !?! Sa vina USL-ul la guvernare< si sa ne intoarcem inapoi in istorie, cu inca 20 de ani !?!
    -Sa se lanseze iar programul "PRIVATIZARE PE UN DOLAR", ca Ponta si Antonescu, sa vanda si ce-a mai ramas din tarisoara asta !?!
    -Ca Ponta si Antonescu, sa desfinteze DNA-ul, asa cum au promis stapanilor care-i conduc (Voiculescu; O.Vantu; Patriciu ) !?! Atunci probabil o sa se lase iar acea liniste peste Romania... N-o sa mai fure nimeni..., si Antenele lui Voiculescu + Irealitatile lui Vantu, o sa fie televiziunile care o sa laude conducatorii nostrii, iubiti si cinstiti .
  • 0 (0 voturi)    
    insuficiente argumente (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:20)

    sage [anonim]

    Sunt de acord de multe ori cu autorul, dar de data aceasta, argumentele sale pentru demisie nu sunt suficiente.

    1. Demisia guvernului in acest moment ne-ar trimite in situatia extrem de nesigura de dinainte de alegerile pentru presedinte. Atunci am functionat cu un guvern suspendat pentru ca opozitia nu a vrut un alt guvern decat daca ea il controla. Solutia tehnocratului a fost refuzata.
    Nu cred ca UDMR o sa se plaseze de partea PDL in aceasta lupta si nici UNPR nu o sa refuze un procent sau doua venite din a critica puterea.

    2. Instabilitatea cu un guvern PDL demisionar favorizeaza opozitia, iar inconstienta lor in situatia economica delicata nu cunoaste limite.

    3. Dupa ce a tras toate ponoasele situatie economice si masurilor de austeritate, PDL-ul ar trebui sa renunte la cutit si furculita cu 10 luni inante de alegeri? Dumnezeule, pai asta e curata prostie politica. Cum mai acorzi niste fonduri locale rapide? Cum mai influentezi subtil alegerile? Sa fim realisti. Cine e la putere primeste 3% asa, din oficiu. :)

    4. Nu in ultimul rand, manifestatiile nu reprezinta decat o parte a opiniei populare. Poate restul doreste ca guvernul sa-si duca pana la capat mandatul si apoi sa avem alegeri normale si civilizate. Pot intelege presiunea lor artificiala, dar sa fim seriosi, dupa inca 5 zile cu doar 200-300 de oameni in orasul cu 2,3 milioane de locuitori, cine arata penibil?

    Parerea guvernului pare sa fie ca dialogul real nu poate sa existe. Nu poti dialoga cand ti se cere totul (adica demisia). Poti doar sa mimezi dialogul si sa te dai preocupat fara a uita insa de majoritatea covarsitoare care isi vede de locul de munca si de familie si de viata.
  • 0 (0 voturi)    
    Demisia guvernului Boc ??? (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:40)

    Petru [anonim]

    Domnule Dan T. La un sondaj de opinie v-am dat favoritul meu , alaturi de alti doi tineri ziaristi romani. Asa DA ! , scrieti articole F. obiective , care sunt pe placul multor cititori . Pe viitor scrieti ,va rog ,un articol mai detailat despre LUPTA PE VIATA SI PE MOARTE INTRE ESALOANELE PCR -eului , ajunse la guvernare dupa 1989 si " Capitalismul " de tip sovietic pe care vor sa-l impuna romanilor . Nu se vede pana unde a ajuns V. Ponta sa mearga cu "para " ???, Mai este putin si o sa ajunga si pe la mine... " PREASFINTITUL PETRU " sa faca reclamatii . EU va trebui sa-l primesc ,chia daca nu-mi face placere dar ,o sa-i impun o conditie esentiala : Il primesc insotit numai de " amanta "sa ...Antone...la , ca garda de corp ! .
  • 0 (0 voturi)    
    Clonarea! (Vineri, 20 ianuarie 2012, 11:47)

    adsasd [anonim]

    Sa-mi trag una... Eu am impresia ca Boc/Udrea vor participarea la alegerile prezidentiale si ghici ghicitoarea mea? Cine va fi prim-ministru? Traian Basexu! Asta e planul lor... S-a intamplat in Rusia, de ce nu s-ar intampla si la noi?

    Doar ca au nevoie de timp... Sa mai stoarca ceva banuti pana in alegeri. Ba o sanatate, ba niste concedieri la CFR, ba o vanzare de vreo companie de stat...
  • 0 (0 voturi)    
    Cu stima, domnului Tapalaga (Vineri, 20 ianuarie 2012, 12:57)

    mircea cristea [anonim]

    Domnule Tapalaga,

    Pe aceasta cale doresc sa fac o remarca asupra titlului pe care il poarta acest articol precum si un comentariu privitor la atitudinea dumneavoastra fata de partidul de guvernamant si membrii (importanti ai sai) precum si fata de presedintele Romaniei.

    Inainte de toate precizez totusi ca pot accepta faptul ca o persoana publica, precum d-voastra, are dreptul de a simpatiza cu un partid sau o opinie, dar trebuie ca acest lucru sa fie clar mentionat in orice aparitie publica.

    Acum, referitor la titlu, se poate desprinde din acesta concluzia ca demisia premierului (si in aceeasi masura a intregului guvern) chiar daca ar fi necesara nu este realizabila, din cauza ca este prea importanta persoana, sau pentru ca doamne fereste sa se schimbe regimul acum, o fatalitate, ar avea consecinte dezastruoase pentru tarisoara noastra.

    Deci vrem nu vrem suntem legati de acest guvern la bine si la rau, ca intr-o casnicie, dar cu sila de data asta.

    Vedeti d-voastra, asemenea manipulari nu va fac cinste pentru ca sunt atat de evidente incat pot chiar sa provoace greata.

    Privitor la atitudinea dumneavoastra generala, pot spune ca faceti tot ce va sta in putinta ca sa ajutati actualul regim sa ramana cat mai mult la putere si sa isi conserve putinul capital de imagine ramas.

    O lista a tehnicilor: toti sunt la fel asa ca de ce sa ii schimbam pe astia (raspuns: pt ca e sanatos pt societate), criza e de vina ei nu au avut ce face (raspuns: au nevoie de bani ca sa fure in continuare nu ca sa ii bage in economie), criza nu permite schimbarea regimului consecintele fiind dezastruoase (raspuns: s-a intamplat la case mai mari si au supravietuit, asa ca nu imi fac griji pt noi).

    In final va rog insistent sa includeti un disclaimer cu privire la simpatiile dumneavoastra, si in aceste conditii nu mai sunt probleme de etica. In plus, nu incercati sa manipulati lumea inoculand idei false.

    Multumesc.
  • +1 (1 vot)    
    "revolutia colorata" (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:31)

    ovisoo [utilizator]

    Lideri noi nu există, liderii actuali s-au eschivat de la participare activă (Vic­tor Ponta a fugit la Stras­bourg, iar Crin Antonescu este agitat verbal şi impotent organizaţional), iar liderii din garda veche s-au făcut ne­văzuţi sau s-au internat de urgenţă. În stil clasic securistic, liderii opoziţiei îşi doresc ca “revoluţia” să fie făcută de altcineva, iar ei să participe doar la împărţirea ulterioară a ciolanului bu­getar. Avem o simpatie nulă faţă de personaje gen Yushchenko, Saakash­vili sau Yusuf al-Qaradawi, dar aceşti lideri au avut decenţa să stea în frig împreună cu protestatarii şi să respire gaz lacrimogen împreună cu ei. Li­de­rii opoziţiei româneşti preferă să vadă “protestele” în confortul unei camere de hotel de la Strasbourg sau al unei vile de protocol, ceea ce îi descalifică total din punct de vedere profesional.
  • +1 (1 vot)    
    "revolutia colorata" (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:34)

    ovisoo [utilizator]

    Este evident că protestatarii au căutat în mod intenţionat confruntă­rile violente cu forţele de ordine. Fie­care “revoluţie colorată” are nevoie de victime, de morţi şi răniţi care “să dea bine pe sticlă” şi să devină simboluri mediatice cu rol de martiri ai luptei împotriva regimului. De fiecare dată, protestatarii violenţi provin din rândul unor organizaţii formale sau in­formale de tineret şi au o anumită pre­gătire în domeniul luptelor de stradă. Ideea de a folosi galeriile echi­pelor de fotbal în calitate de “trupe de şoc” ale revoluţiilor colorate nu este nouă şi a mai fost pusă în practică la Kiev şi la Belgrad, însă în cazul Ro­mâ­niei există o particularitate interesantă. În cadrul operaţiunilor similare din alte ţări, ultraşii erau doar “vârful de lance”, în timp ce nucleul dur al protestatarilor era format în mare mă­sură de membrii unor organizaţii de tineret cu caracter po­litic sau social (“Otpor!” din Serbia, “Kmara” din Geor­gia, “Pora” din Ucra­i­na, aripa tâ­nără a “fraţilor musulmani” din Egipt etc), dar la Bucureşti nucleul protestatarilor a fost format chiar din ultraşi, conducând la o auto­discreditare a pro­testelor. Opoziţia nu are organizaţii viabile de tineret deoarece banii care s-au alocat pentru dezvoltarea acestora s-au redirecţionat sistematic spre buzunare individuale, iar acum opozi­ţia plăteşte pentru această strategie defectuoasă. Motivul pentru care sunt folosite galeriile echipelor de fotbal este simplu: galeriile sunt bine organi­zate, iar coordonatorii acestora sunt controlaţi ferm de către personaje cu legături strânse în cadrul serviciilor secrete. Faptul că o parte importantă a serviciilor a parti­cipat la organizarea acestei operaţi­uni este evident din spri­jinul acordat protestelor de către “unitatea informaţională” infiltrată în media, din com­plicitatea tacită sau activă a organizaţiilor media (B1, TVR etc.) care, teoretic, ar trebui să spriji­ne poziţia preşedintelui, din comportamentul li­derilor PD-L care doresc să
  • +1 (1 vot)    
    "revolutia colorata" (Vineri, 20 ianuarie 2012, 16:38)

    ovisoo [utilizator]

    Un alt procedeu de manipulare care este folosit pe larg de către “unitatea informaţională” din media este “demonizarea neutrilor”. Orice individ care nu achiesează complet şi to­tal la “avântul protestatar” este de­clarat “băsist”, “portocaliu”, “agent al serviciilor băsesciene” şi “susţinător al dictaturii”. Scopul acestei manipulări este impunerea unei alegeri binare: fie individul îl susţine în totalitate pe Băsescu şi, implicit, toate aspectele negative ale actualului sistem, fie trebuie să-i susţină întrutotul pe protestatari şi să iasă în stradă. Inamicul de moarte al oricărei “revoluţii colorate” este cetăţeanul care gândeşte limpede şi îşi pune o întrebare simplă: ce se întâmplă după schimbare? În conse­cinţă, oricine care-şi va pune această întrebare va fi discreditat şi declarat “suporter băsist”, deşi această întrebare este de bun simţ.
  • 0 (0 voturi)    
    OK. (Vineri, 20 ianuarie 2012, 19:29)

    Nea Costica [anonim]

    Toata lumea a inceput sa vorbeasca numai prostii. ADIE BRIZA LINGUSELII SI VA BATE VANTUL TRADARII. Si daca dupa alegeri iese cam acelasi algoritm politic, se reiau toate chestiile astea ? Cei tacuti sunt mai inteligenti, cei limbuti nu prea . Lumea a inceput sa se cam priceapa la manipulare. Uitati-va la Cristoiu, te apuca jena de facut pe prostul. Si altii......, ii stiti prea bine. Astia sunt cei mai periculosi oameni. Cu stima,NC.
  • 0 (0 voturi)    
    nu (Vineri, 20 ianuarie 2012, 20:44)

    bubu [anonim]

    Guvernul Boc nu are motiv să demisioneze.
  • 0 (0 voturi)    
    pt Romania (Vineri, 20 ianuarie 2012, 22:40)

    marius [anonim]

    ...sunt pt presedintele meu...pt k sunt roman...nu vor demisiona nici Base',nici Boc....pt k nu ei sunt vinovati pt tot...traim vremuri mai grele,adevarat insa...Doamne fereste de mai rau!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version