Săptămâna trecută, Glovo a desemnat câștigătorii primei ediții a Gala Glovo Awards. Un eveniment care a celebrat rezultatele celor mai performanți parteneri în ultimul an.

​​Glovo Awards GalaFoto: Glovo

Astfel printre câștigătorii primei ediții se numără: Top Q-Commerce - Kaufland, Top Bucătărie tradițională - City Grill, Top Wraps - Dristor Doner, Top Pizza - Trenta Pizza, Top Bucătărie asiatică - Chopstix, Top Sushi - ZenSushi, Top Burger - Vivo, Top Bucătărie internațională - Springtime, Top Cafea, Patiserie și Deserturi - Starbucks, Top Haute cuisine - Mandaloun, Top mâncare sănătoasă - Avocadoo, dar și premii speciale pentru parteneriate de lungă durată - McDonald's și KFC. În plus, în cadrul galei le-au fost recunoscute meritele și curierilor cu cele mai bune rezultate.

Câștigătorii categoriilor Top Asian și Top Sushi sunt Chopstix și Zen Sushi, branduri iubite de bucureștenii în căutare de experiențe culinare asiatice.

Chopstix, unul dintre cele mai apreciate restaurante cu acest specific, livrează prin Glovo din anul 2018 rapid și în siguranță. Zi de zi, Chopstix aduce mai aproape Asia în cele peste 22 locaţii Chopstix Ready to Box din București, Ploieşti, Constanţa, Braşov, Timişoara, Sibiu, Galați sau Târgu Mureş. Parteneriatul strategic cu Glovo întărește si mai mult dorința Chopstix de a veni mai aproape de clienți, în același timp adaptându-se pieței și cerințelor acesteia.

Cel mai apreciat sushi din București, conform metricilor din aplicația Glovo, se poate comanda de la ZenSushi. Un business început din pasiunea pentru bucătăria japoneză de către Iulian și Andrei. Primul contact al celor doi antreprenori cu acest preparat a avut loc la începutul anilor 2000 pe vremea când amândoi lucrau la un restaurant din București. De-a lungul anilor, aceștia au continuat să acumuleze experiență culinară japoneză, iar în 2009, Iulian, alături de Andrei a decis să-și deschidă propriul restaurant, un local care să aibă mâncare bună făcută cu ingrediente premium. Din mai 2018, Glovo aduce mai aproape de bucureșteni o parte din bucătăria japoneză.

Jurizarea a ținut cont de mai mulți metrici din aplicație, mai exact, rating din aplicație, timp de preparare, conversie și număr de comenzi. Aflat la prima ediție, evenimentul își propune să devină o tradiție și să aducă laolaltă partenerii Glovo de top.

Partenerii care au obținut cele mai bune rezultate în acest an au parte de vizibilitate în aplicație, o secțiune dedicată și o campanie de promovare outdoor în capitală.

Articol susținut de Glovo