Băsescu, despre refuzul lui Iohannis de a merge la dezbatere cu Dăncilă: Ar putea genera o reținere a multor oameni de a merge la vot

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:03 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Facebook
Refuzul președintelui Klaus Iohannis de a avea o dezbatere electorală cu contracandidatul său la prezidențiale Viorica Dăncilă ar putea genera o reținere a multor oameni de a merge la vot, pentru că "orice român își dorește un președinte curajos, care se duce să-și înfrunte competitorul", spune fostul președinte Traian Băsescu.

Traian Băsescu a declarat, marți seară, la B1 TV, că dezbaterile erau necesare în această campanie pentru prezidențiale. Potrivit fostului șef de stat, Klaus Iohannis practic nu are adversar în cursa pentru un nou mandat la Cotroceni. Totuși, acesta ar fi trebuit să accepte să meargă la dezbateri pentru că românilor le place să știe că au un președinte curajos.

"E nevoie să faci măcar una-două întâlniri în turul doi. Trebuia și în primul tur... Iohannis nu are practic adversar, dar pentru consolidarea imaginii dânsului de politician care e deasupra doamnei Dăncilă, îi prindea foarte bine o demonstrație publică. Dacă aș fi fost în locul lui Iohannis, făceam 10 dezbateri. Explicația oficială (a PNL și a lui Iohannis) nu ține. Cu poporul te întâlnești mult mai bine la televizor. La o întâlnire directă te vezi cu maxim 2000 de oameni, televiziunea pătrunde la câteva milioane", a afirmat Băsescu.

El spune că este "o tehnică de prezervare a diferenței, dar ar putea să genereze o reținere a multor oameni să meargă la vot, pentru că orice român își dorește un președinte curajos, care se duce să-și înfrunte competitorul".

"Garantez că președintele Iohannis are votul meu, dar acest refuz de a avea măcar o întâlnire cu Dăncilă nu e cea mai bună soluție”, a adăugat Băsescu.

Președintele Klaus Iohannis a respins marți ideea unei dezbateri cu Viorica Dăncilă, candidata unui "partid care a guvernat împotriva românilor trei ani de zile”. "Nu poate exista însă nicio dezbatere cu un candidat al unui partid care a guvernat împotriva românilor trei ani de zile. Nu poate fi niciun schimb de idei cu reprezentanta unui PSD nereformat, care a călcat în picioare statul de drept, care a vrut ca România să deraieze de la parcursul său european doar pentru beneficiul unei clici de infractori”, a scris președintele, pe pagina sa de Facebook.

În opinia sa, este vorba de "candidata unui partid care acum mimează democrația, după ce a sfidat sistematic valorile și principiile democratice, care i-a umilit pe români, care s-a făcut scut în fața corupților și penalilor în toți acești ani”.

Prezidențiabilul PSD Viorica Dăncilă susține că președintelui Klaus Iohannis îi este teamă de o confruntare directă, spunând că ea are "răbdare" și "încă îl așteaptă". De asemenea, Dăncilă a distribuit pe Facebook postarea în care Iohannis a transmis că refuză dezbaterea cu "candidata unui partid care a guvernat împotriva românilor trei ani de zile”.

CITEȘTE ȘI: VIDEO În 2014, candidatul Iohannis îl acuza pe Ponta că refuză „cu aroganță” dezbaterile pentru turul II / În 2019, refuză el pe motiv că invitația PSD este „o manevră”






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















27247 vizualizari

  • -11 (63 voturi)    
    Complet fals, (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:19)

    persuasiv [utilizator]

    romanii nu au nevoie de panarama.S-au cam saturat de asta.
    • +9 (67 voturi)    
      Complet fals (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:29)

      numaiamnume [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Nu vrem panarama, vrem un presedinte care ne respecta! Iohannis da dovada de aroganta si lipsa de respect fata de alegatori in acest moment. Indiferent ce scuza are, legata de PSD si Dancila, actiunile unor incompetenti nu pot justifica nesimtirea dansului fata de votanti. Indiferet de cauze, atunci cand iti schimbi principiile in functie de cum te avantajeaza se numeste ipocrizie. E simplu: cu dezbatere votam Iohannis (indiferent de rezultatul ei), fara dezbatere ne anulam votul. Nu cred ca cerem prea mult, vrem ca presedintele nostru sa vina si sa ne vorbeasca! Sa-si asume rolul si sa respecte regulile democratiei, indiferent cine e contracandidatul. La fel cum a putut sa dea mana cu Trump si sa colaboreze cu acesta, indiferent de calitatea lui, la fel trebuie sa-si onoreze votantii cu aceasta dezbatere.
      • -2 (38 voturi)    
        Iohannis doar pierde voturi dacă vine la dezbatere (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:41)

        simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui numaiamnume

        Klaus Iohannis doar pierde voturi dacă participa la o dezbatere cu Viorica Dancila.

        Nu va luați niciodată după ce zice Traian Băsescu. PSD-ul îl poate atrage într-o cursa pe Iohannis așa cum Petrov, folosindu-l pe agentul acoperit Robert Turcescu, l-a atras în capcană pe Geoana înaintea turului II al prezidențialelor din 2009. Petrov a făcut în așa fel încât informația ca el stia întrebările, care urmau să-i fie puse la dezbatere, îi fusesera deja comunicate de Ovidiu Vantu, lucru care l-a făcut pe Geoana sa meargă la Vantu pentru a le afla și el. A fost filmat și a pierdut ceva procente deși Petrov a trebuit pană la urma sa falsifice rezultatul final pentru ca Geoana castigase alegerile.
        • +4 (20 voturi)    
          Bravo simplex1! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:09)

          Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Mai rămâne să aflăm de la tine că americanii nu au debarcat pe lună, ci în Nevada!! :)))
          • -7 (11 voturi)    
            Bart Sibrel a demonstrat: aselenizări = falsuri! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:50)

            simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

            Investigatorul Bart Sibrel a demonstrat fără nici un dubiu ca aselenizările cu oameni din perioada 1969 - 1972 au fost falsuri. De fapt, chiar astronauții intervievați de el au un comportament care demonstrează ca nu au fost pe Luna.

            Vezi:
            https://www.youtube.com/watch?v=mhTqrSX5N4M
            • +7 (11 voturi)    
              adica el stie mai bine decat URSS? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 14:12)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              Toata aselenizarea americana a fost atent monitorizata de satelitii sovietici din acea perioada, iar rusii nu au negat nicio secunda ca americanii ar fi ajuns pe luna.
              daca nu o faceau, radeau rusii de ei pe toate posturile si in toate felurile. Simplu fapt ca rusii au tacut certifica faptul ca americanii au ajuns pe luna.
              • -1 (5 voturi)    
                Ce satelit e ala care vede pe Luna?! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:03)

                simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui bancher

                Ce satelit rusesc al Pământului avea în 1969-1972 capacitatea de a vedea pe Luna?!
            • -2 (6 voturi)    
              haida=de (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:11)

              nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

              cum arata un comportament care demonstreaza ca cineva nu a fost pe luna ??? haha..man..tu esti de-a lui dancila...ne-am prins..nu mai trebuie sa ne zici......
        • +4 (12 voturi)    
          Statistic vorbind, (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:13)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          Basecu a pierdut alegerile pe Romania. A avut mai putine voturi decat Geoana, asta e un fapt. Insa, Basescu a castigat cu diaspora,...a facut el ce a facut, si a scos nenumarate voturi din diaspora.
          • +3 (5 voturi)    
            fals grosolan (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:13)

            nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            basescu nu a pierdut niciodata alegerila la care a participat direct..sa fie clar...ori el exprima in acest articol parerea lui de presedinte-jucator...ghinionul lui ca johanul nu e de tipul asta..dar sa fim seriosi...e mai bun ca veorika...asta e 100% clar...
        • 0 (6 voturi)    
          flamanzii A3 (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 12:19)

          Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

          ...sa fiti sanatosi...Basescu stie ce spune... a castigat de atatea ori si iubeste chiar si oamenii ca tine....
    • -3 (43 voturi)    
      complet fals pe naiba (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:40)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Romanii au nevoie de democratie, iar asta presupune dezbateri. Interviu televizat cu jurnalistii face klaus?

      Am uitat, voi sunteti ancorati pe vremea lu marx, cand se tineau discursuri populatiei, cetatzenilor "da bine" urcatzi pe butoaie.

      la un moment dat se va sparge bula, in capul vostru, eu ma gandesc sa vand tot ce am agonisit cu greu si cu munca cinstita, si sa ma car, m-am saturat de tampiti.
      • +2 (22 voturi)    
        drum bun (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:05)

        angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        grija mare prin ucraina, dar cum treci dupa o sa fie raiul pe pamant
        • +3 (17 voturi)    
          aha (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:40)

          ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui angrycloud

          stii ce-o zis Dabija?

          da' cine-o fost ai habar?

          si ce s-a intamplat cu el stii?

          nu sunteti cu nimic diferiti de fanii lui dancila.
          • -1 (1 vot)    
            poate (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:48)

            angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

            e recomandat sa nu zbori, se mai joaca prin estul ucrainei fratii tai cu petardele si e posibil sa aterizezi in mai multe locuri simultan
      • -2 (18 voturi)    
        Cara-te, ce mai stai ? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:28)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        Democratie nu inseamna ce-ti doresti tu...
        E un pic mai complex, sa stii.
        • +4 (16 voturi)    
          nici pe tine (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:48)

          ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          nu te ... grija!

          democratie nu inseamna sa inghiti pe nemestecate, desteptule. voua tocmai asta vi se cere!

          eu nu accept asa ceva!

          cine pla e klaus sa il votez fara macar sa isi prezinte un program? doar pentru ca exista tuta?
        • -3 (9 voturi)    
          si inca ceva (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:52)

          ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          cara-te sa-i spui lu' ..... ai inteles? keyboard warrior mic ce esti
    • +3 (41 voturi)    
      dar nici de lasi si fricosi (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:47)

      Crup [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Dar nici de lasi, fricosi si putori nu au nevoie!
      Ori, prin refuzul de-a participa la o dezbatere televizata, Iohanis exact asta proiecteaza: ca este inferior proastei Romaniei, plus ca este las, fricos si puturos.
      Multumesc, dar eu nu servesc asta. SI nu poti obliga sa vreau sa ma duc la vot in turul doi (eu, care am votat intotdeauna si am votat anti PSD).
      • +8 (20 voturi)    
        pe fond (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:01)

        codrean [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        ai dreptate dar ce ne facem daca iese Dancila ? Iohannis, cu hibele lui, e cea mai buna solutie acum pentru Romania. Hai sa fim pragmatici; "principiile"ne-au ingropat de atatea ori ...
        • 0 (18 voturi)    
          tocmai de asta (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:04)

          Crup [utilizator] i-a raspuns lui codrean

          Tocmai de asta o sa fac un efort (realmente efort) sa imi inving scarba si sa ma duc sa votez cu Iohanis. Dar multi ca mine, care vroiau sa mearga sa-l voteze pe Iohanis, nu vor mai merge deloc la vot. Si nu din cauza principiilor, ci din cauza scarbei gestului lui Iohanis.
          Sa-ti dau un exemplu teoretic. Sa spunem ca eu vreau sa iti dau tie un milion de euro in mana, Fara sa-ti cer nimic in schimb, doar asa ca vreau eu. Totul legal, totul fara nicio obligatie din partea ta de niciun fel. Am deja geanta pregatita cu milionul de euro (si iti dau si geanta gratis, nu ti-o cer inapoi), dar te rog sa vii tu doua strazi pana la mine acasa sa ti-o dau. Dar tu esti mult prea smecher! Cum sa te deranjezi tu sa mergi doua strazi? Sa vin eu la tine cu geanta, zici tu. In cazul asta stii ceva? Mai du-te naibii ca nu-ti mai dau niciun euro.
          Asta este principiul psihologic. Dar Iohanis si PNL sunt mult prea cretini sa-l inteleaga!
      • -3 (5 voturi)    
        multumesti degeaba (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:16)

        nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui Crup

        degeaba multumesti prieene...ai statsub el ultimii 5 ani...deci stii programul de guvernare..nu te mai preface ca vrei sa-l auzi televizat in timp ce veorika ii trage cu "pensionariii..atentie..vi se taie pensiileeee!!"....
    • 0 (16 voturi)    
      Ia un minus de la mine (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:36)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      arogantule
    • -3 (17 voturi)    
      @persuasiv (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:35)

      sile1 [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Basescu s-a tampit de tot sau face jocuri murdare,ceea ce nu m-ar mira prea mult !

      Baiatului astuia ar trebui sa i se aduca aminte de o veche zicala care spune ca nu e bine sa te cobori la mintea unei proaste pentru ca cei din jur s-ar putea sa nu faca DIFERENTA !!

      Asta e motivul pentru care KWI nu trebuie sa se duca la dezbatere cu VVD.
    • 0 (10 voturi)    
      de acord ... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:56)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Dar ! La cati atei cu creerele spalate de bolshevici sunt pe meleagurile mioritmice s-ar putea sa zica bine !
    • +4 (10 voturi)    
      Aici are dreptate Basescu. (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:12)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui persuasiv

      Nu ca mi-ar place mie de el (ca nu imi place), dar are dreptate: Refuzul lui Johannis de a merge la dezbatere ii va diminua simtitor numarul de votanti. E posibil ca Dancila sa aiba neasteptat de multe voturi.
  • 0 (36 voturi)    
    Baselu e imparat (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:28)

    ciuma.rosie [utilizator]

    Restul e cancan !!!
    • +2 (24 voturi)    
      Ce tare esti!!! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:44)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

      Mi se pare irelevant ceea ce crezi tu despre Basescu.
      Omul asta isi exprima o opinie in legatura cu Presedintele Iohannis. Nimic altceva.
      Am uitat, voi astia care sugeti de pe latrine, cum vedeti/auziti Basescu, va ploua in gura... Iar nenea ala care face spagat si cade la prima adiere de vant, alalalt care cica a fost pastor, paduchele de radu tudor si... multi alti.... va alapteaza!
      Pofta mare, ... ciumatule!
  • -4 (44 voturi)    
    am votat cu barna (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:30)

    Francisc 1 [utilizator]

    daca Iohanis ii face pe plac tutei si fac circ la tv nu ma duc sa mai votez!
    • +1 (23 voturi)    
      cred ca m-am tampit de tot (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:52)

      tusnami [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      dar eu parca as vota cu proasta. ce rau poate sa faca? sa puna un guvern de hoti? sa numeasca penali in justitie?
      • 0 (12 voturi)    
        Pai exact asta a si facut; deja vu... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:30)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui tusnami

        Probabil erai ironic.
    • +2 (18 voturi)    
      Hmmm (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:31)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Sa indemni la absenteism, in turul 2...
      Hmmm.
      Ce urmaresti tu de fapt ?
  • -8 (24 voturi)    
    Proasta Romaniei este superioara lui Klaus (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:33)

    Crup [utilizator]

    N-as fi crezut vreodata ca iohanis practic se preda si isi recunoaste inferioritatea in fata unei toante. Trist, foarte trist.
    Lui Klaus ii este frica de Dancila. Ii este frica c-o sa-l domine intelectual si ca retorica. Alta explicatie nu exista,
    Asadar, orice om normal din tara asta ori voteaza dancila ori sta acasa.
    Adica dintre doi oameni, dintre care unul in mod vadit fuge ca de dracu' o intalnire cu adversarul lui, il alegi pe cel mai inteligent si mai puternic, adica alegi fugaritorul, nu fugaritul.
    Alegi vanatorul, nu vanatul!
    • +6 (24 voturi)    
      Multe vorbe pt un postac psd (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:33)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Crup

      Orice om normal din tara asta trebuie sa-l voteze pe KWJ.
      O demonstreaza ultimii 3 ani.
      Restul sunt prostii, raspandite de un postac psd.
      • -1 (7 voturi)    
        Ti-au scurtcircuitat neuronasul? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 12:11)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui midufi

        "Multe vorbe pt un postac psd"
        ====================

        Ti-au scurtcircuitat neuronasul? Unde ai ajuns? La randul 2 sau 3? Ca sa stie omul cum sa-si fragmenteze postarile, sa nu faci buba!
  • +12 (40 voturi)    
    Iohannis este dator cu o dezbatere cu cetățenii (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:34)

    bilbofil [utilizator]

    mai mult decît cu contracandidata. Uzanțele spun că dezbaterea cu cetățenii trebuie să se facă în prezența celorlalți candidați, pentru ca aceștia să evidențieze punctele slabe și non-răspunsurile.

    Dar indiferent dacă dezbaterea o va include sau nu pe d-na Dăncilă, el datorează o dezbatere cetățenilor care nu l-au votat și, la fel de important, celor care l-au votat, în fața cărora președintele Iohannis să se descarce de gestiunea politică și să își explice și clarifice angajamentele de politici.
  • +9 (25 voturi)    
    magar mort (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 8:43)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    si daca candida contra unui magar mort, tot trebuia sa participe la o dezbatere, in semn de respect pentru popor. pentru democratie, sa isi prezinte ce dracu vrea sa faca in urmatorul mandat!!!! altceva decat sa doarma pe el?

    pe voi, nefericitilor nu va intereseaza ce are de gand sa faca???????

    intri intr-un restaurant, si fara sa zici nimic, ospatarul se apropie cu o farfurie cu capac si ti-o aseaza pe masa, in fatza ta si iti sopteste: 80 de lei. voi nefericitilor, scoateti banul si platiti, nu?

    halal popor, halal tara, vai de capul nostru!!!!!!!!!!!!!
    • -1 (3 voturi)    
      da..ai mare dreptate (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:28)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      asa cum spunea unul de mai sus..."as vota proasta satului ca nu are ce rau sa ne faca :-))"...sa puna un guvern de incompetenti ? sa faca tot posibilul sa-l scoata pe dragnea de la puscarie ? sa puna numai incompetenti pe toate posturile bugetare ? sa subjuge justitia ? raspunsul e evident DA..(postul ala era un pamflet).....acum ca ii stim programul de guvernare doamnei nu ne mai trebuie dezbatere...asa ca hai sa l lasam balta cu dorinta de a-l calca in picioare pe johanis..si sa NU facem acea dezbatere (circ) televizat doriat atat de mult de pesedeii mortilor mamii mor de hoti, tu-va-n gura de maimute care vreti circ.....
  • +2 (24 voturi)    
    si eu am votat barna (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:04)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    in special ca sa nu iasa cotcodacila in turul doi. mai mare rusinenu cred ca se poate.... vadim macar era literat (panarama si ala)

    ce face klaus este lipsa de bun simt. el este dator poporului cu o viziune a domniei sale pe urmatorul mandat.
  • -1 (23 voturi)    
    Paleologu (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:41)

    nick24 [utilizator]

    candidatul cărui partid a fost?
    Ce misiune a avut? Să-l atace pe Barna!
    Cosmin Gusă ce misiune a avut? Să nu ajungă Barna în turul 2!
    Acum ce se încearcă? Ce misiuni au toți care-și dau cu părerea ?
  • -11 (23 voturi)    
    campania lui Werner (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 9:43)

    Je__ [utilizator]

    e de extrema dreapta
    Ar trebui sa ne puna MULTE semne de intrebare aura de superioritate a votantilor lui, care au ajuns sa dispretuiasca pe ceilalti, dandu-si aere de superioritate ideologica, morala, de inteligenta, ce mai? Aproape ARIENI !!
    Si discursul lui Werner, care indeamna la EXTERMINARE, mai ca zici ca e furherul in persoana!
    • +2 (18 voturi)    
      Tovarase postac (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:34)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      ai uitat sa-ti iei medicamentele.
    • 0 (4 voturi)    
      Hehe (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:42)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Ciarly, iar te-au scos la geam ruznacii din kiselef6 ca sa-ti incaseze pensia de plutonier stahanowist?
    • +2 (6 voturi)    
      ce campanie? care campanie? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 13:42)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Aia inexistenta? Aia in care vorbeste Turcan pentru el? Aia in care il disculpa Rares Bogdan?
      Aia in care e dus, cu alai, ca sfintele moaste, mute de felul lor, de PNL-isti, in coltisoare de tara, bine pregatite inainte?
  • 0 (24 voturi)    
    DA si BA (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:09)

    Cactus Jack [utilizator]

    ...DA pt ca prostimea vrea 2 circari in fata micului ecran. NU pt ca vom vedea Vasilica la o dezbatere cu texte ce am vazut si aseara, Johannis cu 6 case, nu a facut nimic timp de 5 ani... niste stereotipuri fara o baza serioasa, adica nimicuri. Femeia nu este in stare de o dezbatere serioasa, iar Johannis ar da apa la moara PSD-lui. Daca propria echipa de propagansa PSD o considera "proasta!", vezi aseara Manda, ce asteptari putem avea Vasilica Presedinte? Luam imposibilul, castiga Vasilica. Romania izolata la nivel international, presa straina si autohtona se distreaza de Presedintele tarii, tarile lumii refuza sa aiba o intalnire la nivel prezidential cu o "proasta" etc
    O intalnire atat cu presa cat si cu televiziunea din tara a lui Johannis, ar fi solutia optima. Putem asculta cum vede Johannis Romania in proximii 5 ani, ce asteptari putem avea la nivel prezidential. Asta e solutia si nu o intalnire cu o tzatza din piata de zarzavaturi din Videle, ar aduce doar un circ ieftin mediatic, care ar decredibiliza importanta functiei prezidentiale.
    • 0 (12 voturi)    
      Excelent! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:27)

      doar_un_mesaj [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      Toate argumentele pe masă.
    • +3 (17 voturi)    
      da, dar... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:35)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      klaus nu vrea nici macar la un interviu gen astea de la Hotnews sau Adevarul. asta nu intelege lumea!!!!!

      pai ba tata, daca tu nu ai bunul simt sa iesi in fatza cu un program o viziune, eu ce sa votez????

      in Roma antica si mai tarziu in Constantinopolis erau fani ai curselor de care ce isi spargeau meclele, albastrii contra verzi, albi contra galbeni si toti impotriva rosilor. la toate nivelele societatzii. ceva fara sens, absurd... asa s-a ajuns si azi! in anul de gratzie 2019....
      • -3 (7 voturi)    
        Poți liniștit (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:12)

        nick24 [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        să votezi cu Veorica! Ești cu sufletul împăcat, tu ai vrut altfel, dar dacă nu te-au convins...
      • -2 (4 voturi)    
        nea aradeleanu (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:30)

        nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        mai las-o cu postarile astea rugatoare de a-l atrage pe johanu la un macel televizat...stim programul veorikai de guvernare..nu are rost...
    • +2 (18 voturi)    
      pai (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:46)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      dumneata afirmi ca nea klaus nu-i in stare sa faca fatza uneia semiliterate, ca sa fie elegant?

      atunci va face fatza unei intalniri cu putin despre sa zicem recuperarea tezaurului ciordit de cioloveci? sau cu merkel mare prietena cu putin, pentru a apara interesele Romaniei?

      sau cu macron pentru ca ala tocmai ce a declarat ca art 5 din Declaratzia Nato ( fundamental pt noi in conditiile in care dotarea tehnica a armatei romane e o gluma sinistra) e discutabil?

      orbi mai sunteti...

      ok il votam ca sa nu iasa tuta, insa obrazul tot trebuie sa i-l batem, tzara asta nu e "obligata" sa-l voteze. CACAM asa se pune problema pana la urma!

      orbi mai sunteti
      • -1 (3 voturi)    
        ai spus ca pleci (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 18:56)

        angrycloud [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        nu te tii de cuvant? hai ca se face frig si nu o sa iti mai mearga trenurile
  • +2 (18 voturi)    
    Multa sila PNL! Multa sila PSD! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:23)

    Marionette [utilizator]

    Multa sila USL! Asta e strategia PNL-istilor sa creasca tensiunea vreo 2 saptamani si in final sa se faca dezbaterea despre care vorbeste toata lumea care in felul asta sa atraga si pe, sa zicem, cei ce au votat Dan Barna in joc, sa iasa indignati de ce ar fi zis Dancila.
    Adevarul este ca eu persoanal nu ma voi duce la vot, nu pot sa pun stampila pe cel ce dat-o jos pe Kovesi, pe cel ce 3 ani a coabitat cu cel mai toxic guvern pentru a nu risca cumva sa plece din eternul concediu.
    Vor fi primele alegeri de vreun fel pe care le ratez din 1990 si pana acum. O fac asumat, am vazut cum toti FSN-istii au sarit pe Barna si acum incearca sa distruga USR, voi vot la alegerile la care va fi si USR-PLUS. Iohannis sau Dancila nu vor ajunge presedinti pentru ca i-am votat eu. Si nu ma astept la altceva de la FSN aripa liberala decat ce a facut FSN aripa sociala. Practic furaciune, "sa strangem cureaua". "greaua mostenire", furaciune, furaciune si iar furaciune.
    • 0 (12 voturi)    
      EXACT! La 30 de ani Romania a murit (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 12:28)

      tei [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Va fi dezbatere - DAR FARA NICIO MIZA pentru tara.

      Miza in aceste alegeri a fost intotdeauna distrugerea USR, iar acum, redirectionarea votantilor USR catre iohanis, ceea ce face plauzibila toata frica PSD si PNL fata de USR

      Toata galagia cu dezbaterea e numai pt. votantii USR, pt ca astia sa-l voteze pe iohanis fara sa-l mai intrebe nimeni ce-are de gand sa faca cu inca 5 ani de concediu.
  • -3 (15 voturi)    
    Rușine usriștilor! (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:26)

    doar_un_mesaj [utilizator]

    Vă compromiteți.
  • +5 (27 voturi)    
    Nema dezbatere (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:27)

    tddrg [utilizator]

    1. Nu intra in troaca porcilor ca te mananca porcii...
    2. Nu te pune cu proasta ca are mintea odihnita...
    3. Ce dreaqu dezbatere poate sa faca proasta? Sa-si puna poalele-n cap si sa-l ia la Intrebari despre nu stiu cate case? Asa a facut si Dragnea...
    4. Iohannis a zis ca accepta o dezbatere, dar, asa cum este normal pentru un presedinte, prima jumatate sa aiba loc in engleza... Dancila a zis ca accepta, "decat" in teleormaneza, iar la intrebarile simple, cum ar fi Da sau Nu, promite sa nu citeasca de pe foaie...
    5. Ii recomand doamnei Dancila sa se gandeasca la sensul zicalei: "Mai bine sa taci si sa creada lumea ca esti proasta, decat sa vorbesti si sa se convinga toti ca asa este" ...
  • -3 (23 voturi)    
    nea Base, (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:34)

    Zelon [utilizator]

    sa fii fost presedinte de stat si sa ajungi un simplu senator in parlamentul romaniei sau un biet europarlamentar care face spume inhaitat cu ciuma rosie pentru a demola statul de drept, asta da: fripturism lichelist!

    hai, basti!
    • +2 (6 voturi)    
      pt. zelon (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:37)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui Zelon

      relaxeaza-te zelon..base a luptat cu psd-ii cel mai mult..nu e cazul sa credem ca se da cu ei....l-au bagat si pe frati-su la puscarie...crezi ca a fost simplu ? l-au suspendat aia...a luat multe capace de la ei dar a si dat....stai relax ca nu face el jocul pesedeilor...cea de mai sus era doar opinia lui de om...gandindu-se la el insusi ca s-ar fi luat cu dancila de gat daca avea ocazia....desi in 2 saptamani ar fi un bun antrenor pt. johanu ac s-o faca pe veo'....desi pe urma aia s-ar pretinde victima..si s-ar milogi dupa voturi...cum o dai nu e bine...cel mai ok e sa nu se intalneasca ca iese circoteca si ne facem de bacanie in europa si pe la diaspora..care spera ca in lipsa lor de acasa s-a skimbat nimic...si adevarul e ca nu s-a skimbat nimic, cel putin in ultimul timp.
  • +3 (21 voturi)    
    Refuzul dezbaterii e lasitate (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 10:44)

    dagold [utilizator]

    E precum generalii aia cu pieptul plin de decoratii obtinute pe timp de pace.
  • -4 (8 voturi)    
    ia luatzi cu lamaie (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:01)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=9MNurhOrjtU
  • +2 (10 voturi)    
    slow motion train wreck... (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:04)

    demaGOGU [utilizator]

    ... se instaleaza insidios, o dinamica perversa, deletera, care, le fondul unei demobilizari masive a partidei pro-occidentale si a diasporei - o poate face pe, nomina odiosa, VV Dancila presh in 24 Nov.
    • -6 (10 voturi)    
      lucru care (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:21)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      nu s-ar fi intamplat daca era mutu si el barbat si-i dadea lu tanti un cap in gura, metaforic vorbind.

      daca iti intra un talhar in casa stai sa il intrebi daca a ascultat Wagner in ultima toamna ploioasa privind pe geam castelul Neuschwannstein? si daca ala habar nu are, ce faci, renunti la a-i muta dintzii pentru ca nu se ridica la nivelul tau intelectual???

      bun venit pe planeta Talaforme !!!!

      retarzilor...
      • +3 (5 voturi)    
        bravos ardeleanule (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:39)

        nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        nu toti suntem eroi ca tine prostacule...arzoiule...unii mergem la vot si in liniste si bagam pe johanu....nu vrem scandal teleormaneano-dancilesc.
    • +1 (7 voturi)    
      meh (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:44)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Mai zi odata asta in ruseste.
  • -1 (11 voturi)    
    In evul mediu se-mbulzea gloata sa vaza executii (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:25)

    ofCAER [utilizator]

    Asijderea acum boboru' cere sa-l vaza pe Iohannis cum o face K.O. pe proasta Romaniei in direct!
    Halal popor!
    Trei ani aproape-ncheiati PSD-uuu' ne-a persiflat, ne-a tinut inghetati in multe seri de iarna, ne-a batut si gazat in zi de vara "FIINDCA EI POT", iar acum clameaza "dialog"?
    Voi, care sunteti anti-PSD si ati demonstrat impotriva-i iarna-vara, nu realizati ca cea mai crunta lovitura pe care o putem administra PSD-care-vreme-de-trei-ani-a-tinut-numai-monoloage este sa-i dam acum peste bot?
    Voi, care sunteti/ati fi votanti Iohannis insa cereti dezbatere, chiar nu realizati ca ati cazut in capcana intinsa de facatorii de campanie ai proastei Romaniei?
    Voi, anti-PSD, care vreti sa-l vedeti pe Iohannis spulberind-o pe proasta Romaniei, nu va dati seama ca sunteti la nivelul gloatelor din evul mediu?
    VOI TOTI NU VEDETI CA TINTA PSD ESTE DE A O RIDICA PE DANCILA CIT DE MULT PESTE PROCENTELE DIN TURUL INTII?!
    DACA NU VRETI CA TARA IN CARE TRAITI SA FIE REPREZENTATA DE CEA CONSIDERATA CHIAR DE PARTIDUL EI "PROASTA", MERGETI SI VOTATI IOHANNIS! Daca vreti, nu votati deloc. Da' sa nu va mirati ca, dupa chipul si asemanarea conducatorului, Romania va deveni "proasta Lumii".
  • -3 (9 voturi)    
    Imparatul gol (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 11:59)

    Gigi Kent [utilizator]

    E foarte simplu. Imparatul e gol. Cum faci ca poporul sa nu vada ca imparatul e gol? Il tii incuiat la el in palat.

    Altfel ar avea de dat explicatii pe teme cum ar fi:
    1. Schengen
    2. MCV
    3. Aderarea la Eurozona
    4. Vizele pentru SUA
    5. Respectarea deciziilor CCR care sunt general obligatorii

    Iar el saracu nu are decat o placa stricata cu mesajul “PSD e de porc” care se repeta in bucla. Nu isi da seama ca i-ar ajuta foarte mult si lui sa o intrebe pe Dancila de ce a atacat Justitia. Sau teme cu care crede el ca isi poate faulta adversarul.
    • +3 (7 voturi)    
      Lasă-o ca makane.. (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:22)

      Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      sa fie liber romanul sa treacă in USA sau alte tari civilizate , de acord dar ce facem cu miile de tzigani la vin la cerșit și la “jula” ?
      Estemplina Europa de specimene de genul acesta, pe pașaport nu scrie Tzigan , doar roman.
      • -2 (4 voturi)    
        Logica (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 17:09)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

        Unde e logica? Daca infractorii si cersetorii sunt deja in vestul europei inseamna ca aia nu au avut nevoie de Schengen sa ajunga acolo. Schengen e o restrictie nasoala doar pentru cetatenii si firmele cinstite.
  • -3 (9 voturi)    
    nu merg la vot (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 12:17)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...mergeti voi....initial doream sa votez Iohannis in turul doi... aceasta atitudine intareste dispretul lui Iohannis din turul 1 cand nu a accept nici-o dezbatere... atunci nu era doar Dancila...
    • +1 (7 voturi)    
      postaka (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 16:42)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      deci sa inteleg ca nu a fost dezbatere in turul 1 si totusi te-ai dus la vot ? de ce ? ce te-a inspirat sa-l votezi pe johannis la prima votare iar acum ca "nu se face dezbatere" sa nu o mai faci ? cumva plata de la trandafiri ? :-)))) hai ca va deconspirati la greu..bata-va-sa-va-bata de postaci pesedisti....d-na mulguta..d-na veorika..luati copii mai invatati...nu kiar pe ultimii din clasa !!!!
  • -7 (11 voturi)    
    vom merge la vot (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 13:36)

    revo [utilizator]

    dar vom vota impotriva. Destul cu putoarea, nesimtirea, indiferenta, comoditatea si neprofesionalismul! Sa-si plece acasa!

    Trebuia sa ne dam seama ca e putred de cand am aflat ca ma-sa si tac-su sunt in Germania, dar el nu a plecat! Profesor de fizica fiind! Fizica este universala, putea sa predea acolo fara probleme. Ma rog, fara probleme pentru un om normal la cap si cu toate glandele functionale.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by