VIDEO În 2014, candidatul Iohannis îl acuza pe Ponta că refuză „cu aroganță” dezbaterile pentru turul II / În 2019, refuză el pe motiv că invitația PSD este „o manevră”

de MH     HotNews.ro
Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:50 Actualitate | Esenţial


Iohannis și Ponta
Foto: Captura video
​Klaus Iohannis și staff-ul său de campanie au transmis clar că prezidențiabilul PNL nu va participa la nicio dezbatere electorală nici în cel de al doilea tur de scrutin. Iohannis are pe masă invitații pentru o dezbatere cu Viorica Dăncilă, dar spune că "o confruntare nu îşi are rostul și nu ar aduce nimic în plus". Nu la fel credea Iohannis în noiembrie 2014, în pragul celui de-al doilea tur de scrutin. Atunci, Iohannis îi cerea lui Victor Ponta să renunțe la "atitudinea arogantă" și să accepte o dezbatere electorală "atât de necesară și așteptată de către toți românii".

Klaus Iohannis a fost criticat de principalii săi contracandidați că a refuzat dezbaterile electorale în campania pentru primul tur al alegerilor electorale. A avut loc o singură dezbatere electorală, în 7 noiembrie, organizată de Europa FM, la care însă au fost prezenți doar Dan Barna, Kelemen Hunor și Theodor Paleologu. Principalii competitori - Klaus Iohannis și Viorica Dăncilă - au lipsit.

Luni, la o zi de la primul tur al alegerilor, PSD i-a trimis lui Iohannis o invitație scrisă de a participa la o dezbatere electorală. "Îl invit pe candidatul Klaus Iohannis la o dezbatere unu la unu, în care trebuie să vorbim în primul rând despre ce am realizat. (…) Eu cred că este important”, a declarat Dăncilă.

Și în ultima săptămână de dinaintea scrutinului de la 10 noiembrie Viorica Dăncilă a susținut de mai multe ori că ar dori să participe la o dezbatere electorală "unu la unu” cu Klaus Iohannis. "Poate veni în fustă, iar eu în pantaloni”, îl ironiza Dăncilă pe actualul președinte.

Klaus Iohannis și staff-ul său de campanie au transmis însă că refuză dezbaterea.


"Vedeți, PSD încearcă să atragă atenția prin tot felul de manevre. Pot să vă spun de pe acum - urmează, sigur, să discut și cu colegii în ședința de campanie - eu mă voi concentra pe întâlnirile cu alegătorii în campania pentru turul doi”, a spus Iohannis.

”Alta ar fi fost situația dacă aveam un tur doi fără PSD”, a declarat și șeful de campanie al lui Klaus Iohannis, liberalul Dan Motreanu, despre faptul că șeful statului nu va merge la dezbateri cu Viorica Dăncilă. ”Acest partid nu are cultura dialogului și a făcut atât de mult rău României și democrației”, a scris Motreanu, marți dimineață, pe Facebook, acuzând că ”au fost nenumărate cazuri în care PSD ar fi trebuit să permită dezbateri politice și le-a refuzat”.

În 2014, Iohannis îi cerea lui Victor Ponta să renunțe la atitudinea arogantă și să participe la o dezbatere electorală

Nu la fel credea Iohannis în noiembrie 2014, în pragul celui de-al doilea tur de scrutin. Atunci, el îi cerea lui Victor Ponta să renunțe la atitudinea arogantă și să accepte o dezbatere electorală "atât de necesar și așteptată de către toți românii".

Ce scria Iohannis pe Facebook, în noiembrie 2014:
  • "Constat că domnul Victor Ponta își menține aceeași atitudine arogantă cu care ne-a obișnuit și în ceea ce privește organizarea unei dezbateri electorale atât de necesare și așteptate de către toți românii interesați să afle proiectele celor doi candidați rămași în cursa pentru Palatul Cotroceni.
  • Domnul Ponta nu poate decide singur detaliile și condițiile în care ar urma să se desfășoare o astfel de dezbatere electorală. Temele se stabilesc în mod firesc prin negociere de către echipele de campanie ale ambilor candidați intrați în turul doi și nu se transmit prin fax de către un candidat care a stabilit deja ordinea și conținutul întrebărilor.
  • Solicit în mod public candidatului Victor Ponta să renunțe de urgență la asemenea tertipuri și să aibă curajul să își asume o confruntare de idei corectă, în care niciunul dintre noi nu pornește cu un avantaj ilegitim.
  • Îi cer premierului să mandateze echipa sa de campanie să poarte negocieri cu membrii staff-ului meu pentru a stabili cât mai rapid condițiile de desfășurare a unei dezbateri reale, din care electoratul să poată înțelege care este viziunea fiecărui candidat pentru viitorul României".



Klaus Iohannis și Victor Ponta, rămași în al doilea tur al alegerilor prezidențiale din noiembrie 2014, au avut două dezbateri electorale înaintea alegerilor. Prima dintre ele a fost la Realitatea TV, în 11 noiembrie 2014.





În 12 noiembrie, Iohannis și Ponta au avut a doua dezbatere electorală, la B1TV. Atunci, Iohannis i-a dat lui Ponta replica memorabilă: "Domnule Ponta, să facem o treabă ca bărbații... aicea suntem între noi".




Mesaje transmise de Ponta și Iohannis la dezbaterea din 12 noiembrie 2014:
  • Victor Ponta: Mă adresez tuturor românilor, le spun că, după 10 ani de dezbinare, România are o şansă extraordinară să meargă în direcţia bună. România are nevoie de dialog şi de linişte. Să nu mai văd ură şi atacuri la familie, la persoana candidatului. Pot fi preşedintele care îi uneşte pe români, am 42 de ani, de la 18 ani muncesc pentru această ţară. Mama mea şi bunica mea să poată trăi cât mai bine într-o ţară normală, copiii mei să trăiască normal. Mulţumesc pentru încrederea arătată. Voi fi un preşedinte bun.

  • Klaus Iohannis: Vă arăt o pensie de 4 lei. Trebuie să alegem între 2 abordări: eu vă propun schimbarea felului în care se face politică, dl Ponta- păstrarea. Eu - o Românie prosperă, dl Ponta - creşteri de taxe şi impozite. Eu rămân cu oferta mea de a schimba felul de a se face politică în România, respect faţă de lege şi cetăţeni. Voi apăra dreptul oricărui român la vot, dl Ponta nu a reuşit să organizeze acest lucru. Dacă cineva nu şi-a făcut bine treaba ca prim-ministru, cum va fi preşedinte? Judecaţi bine, dacă vreţi un preşedinte al vostru, eu voi fi preşedintele vostru, nu am în spate instituţii sau oameni care mă manevrează. Sau vreţi un preşedinte al baronilor, atunci PSD va avea toată puterea. Nu daţi toată puterea unui singur partid. Votaţi schimbarea în România.
  • Victor Ponta: Parcă l-am văzut pe Traian Băsescu.

  • Klaus Iohannis: Oare i-a prostit domnul Băsescu pe români atunci când v-a pus prim-ministru? Că pe mine m-a refuzat. Pe dumneavoastră v-a numit.Cum arată România lui...?
Cum arată România lui...?

Klaus Iohannis: România lucrului bine făcut este o Românie normală, cu lucruri şi oameni normale. Proiectele se pun în practică cu bine. Orice om este respectat, şi cei din diasporă, lucrurile se fac în aşa fel încât fiecare să fie mulţumit de partea care le revine, suntem oameni liniştiţi. Este o ţară a prosperităţii, a locurilor de muncă, fiecare român are un venit decent, nu e nimeni obligat să stea cu mâna întinsă la stat, are libertatea de a alege. Seamănă cu Sibiul lui Klaus Iohannis, un oraş etalon. După ani de reconstrucţie vom fi o ţară în Europa ca şi toate celelalte.

Victor Ponta: Fac o comparaţie cu România din 2009. În 2009 deficitul bugetar era de 8,6, acum avem excedent bugetar. Acum, în Europa, suntem 2 fraieri: doamna cancelar Merkel şi eu, cu excedent bugetar. Este o Românie în care oriunde poţi să ai o şansă.

Câți români au urmărit cele două dezbateri

La prima dezbatere electorală Klaus Iohannis - Victor Ponta, de la Realitatea TV, s-au uitat 3,5 milioane de telespectatori, la nivel național, având în vedere și faptul că emisiunea a fost preluată de toate celelalte posturi de știri.

La a doua dezbatere s-au uitat cu aproximativ 400.000 mai mulți oameni, emisiunea fiind preluată însă doar de Digi 24. La nivel național, B1 TV a fost, pe intervalul dezbaterii, pe primul loc în audiente, cu 1.776.000 telespectatori în medie pe minut. Digi 24 s-a situat pe locul al cincilea, cu 484.000 de telespectatori în medie pe minut, potrivit datelor de audiență consultate atunci de HotNews.ro.

Ce spunea Iohannis în discursul de la învestirea în funcția de președinte

Klaus Iohannis a câștigat alegerile cu peste 54,43 % din voturi, în timp ce Victor Ponta a adunat 45,56%.

"Lucrul bine făcut înseamnă că vom construi consens, dar consens nu doar în declaraţii, ci în acţiune, cu rezultate măsurabile. Înseamnă că periodic avem datoria de a veni în faţa românilor, de a comunica onest şi responsabil ce etape am parcurs, în ce stadiu suntem, cât am făcut din ce ne-am angajat şi ce urmează mai departe. Aşa voi proceda eu, în calitate de preşedinte. Mai presus de toate însă, îmi doresc o naţiune puternică", declara Klaus Iohannis, în 21 decembrie 2014, în discursul de învestire în funcție susținut în Parlament.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















23339 vizualizari

  • +26 (72 voturi)    
    asta era in 2014, cand era candidat (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:52)

    cucuveauamov [utilizator]

    acum e 2019 si e monarh, deci nu mai comparati mere cu pere.
    • -3 (25 voturi)    
      In 2014 a gasit o gaina in curtea lui. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:55)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Ca de fel nu prea voia sa iasa. Eu sincer nu imi amintesc ca Klaus sa fi tras de Ponta. A fost exact pe dos. Oare media incearca sa ii forteze mana?
      • +14 (16 voturi)    
        Publicul sa ii forteze mana (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:08)

        fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Caci daca dl. presedinte se teme sa intre intr-o confruntare directa de idei cu Viorica, iar papitoiul bombastic de Rares Bogdan ii mai face mult program de campanie, atunci nu mai am nimic de spus decat ca o sa avem o surpriza si in T2.
        • -3 (5 voturi)    
          despre ce idei vorbesti (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:48)

          vizirul [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

          care sunt ideile lui Viorica; ma refer la cele absolut personale si nu cele scrise de altii.
          In fond ea a cerut ca ceasta dezbatere sa aiba ca tema realizarile ficaruia in mandatele pe care le-au avut, pentru ca,nu-i asa, ea traieste cu impresia ca a preaplinul realizarilor ei ca prim ministru sunt absolut edificatoare si naucitoare.
          A golit visteria statului inaintea debarcarii,nu a facut nimic din ceeace ar fi putut duce la cresterea economica, a facut numai gafe pe unde a unblat inafara tarii....
      • 0 (24 voturi)    
        Da, asa asa e. Klaus a vrut sa fenteze si in 2014 (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:27)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        Da, asa asa e. Klaus a vrut sa fenteze si in 2014 dezbaterea electoralala si a bagat-o pe aia ca Ponta fixeaza agenda, d'aia nu se duce. Ponta e un gargaragiu, da' e mai rapid in gandire de 20 de ori decat Incetul National.

        Omuletul Klaus e pur si simplu prost. Prost temeinic, hotarat, adanc, asezat si (bineinteles) fudul si vanitos. Asa a fost si in 2014, dar atunci nimeni nu l-a considerat destept; nu pentru asta l-au ales cei ce l-au ales.

        Intre timp, prostul a inceput sa se creada destept: cine e mai presedinte ca Prostu' incapatanat? A pus propriul aparat de propaganda (serviciile secrete care trebuiau sa se ocupe cu altele, dar asta-i alta poveste) sa-i faca imagine negativa lui Dancila...imagine de proasta.

        Acum, toata tarasenia s-a intors impotriva prostului. E evident ca omuletul va fi facut zob de Dancila si populatia va afla cine-i Prostul Adevarat.

        Multi stiu cine-i prostul adevarat, dar exista doua categorii care pot face diferenta:

        - cei carora nu le-a pasat si care vor fi indignati la prostia absoluta degajata de fanfaronul asta, prostie pe care "Sistemul care nu exista" a incercat sa o mascheze indreptand reflectoarele spre altii
        - o buna parte de viermi mononeuronali incapacitati de feisbuci care au un soi de "buna credinta". "Idioti utili" erau numiti in alte vremuri. Ei bine, o buna parte dintre astia s-ar putea sa se trezeasca si sa-si puna intrebari. Sa actioneze in consecinta la vot.

        Ei bine, toate cele de mai sus explica de ce vaor tine ascuns Prostul National pana la alegeri.
        • 0 (10 voturi)    
          Ei bine, toate de mai sus explica nimic. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:05)

          harry01 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          Ma intreb, esti bine platit? Crezi ca parerea ta e neutra? Crezi ca esti credibil, doar prin faptul ca jignesti un presedinte?
          • +1 (7 voturi)    
            Si daca Realitatea te-ar lovi dupa ceafa... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:59)

            newlook [utilizator] i-a raspuns lui harry01

            Si daca Realitatea te-ar lovi dupa ceafa, in bula matale tot ai zice ca e invers, "ploua de jos in sus", asa scrie la matale pe FaceBuci.
          • +3 (3 voturi)    
            i-auzi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:42)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui harry01

            zici presedinte de parca ai zice Dumnezeu si nu un slujbas public platit de mine ca sa faca ce am eu chef, nu ce are el chef!
      • +2 (2 voturi)    
        i-auzi! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:41)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Lok

        pai vezi ca exista postarile de atunci pe Fb ale geniului cibian, in care il acuza pe Ponta ca incalca regulile democratiei daca nu merge la dezbatere :))
    • 0 (34 voturi)    
      nu vrea sa se coboare la nivelul lor (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:23)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ce sa discuti cu niste pacalici ca Mickey Mouse sau Veorica ?
      • +1 (27 voturi)    
        n-ai ce sa discuti cu mahalagioaicele (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:49)

        qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui spy

        de genul ponta, firea, olguta, dancila, nicolicea, serban cap de mistret, cap sula, deputatul mitraliera, bacalbasa, si cati mai sunt pe lista...
        • +11 (15 voturi)    
          Democratia nu este o joaca a fricosilor ! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:34)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

          Că ne place sau nu, adevarul, este ca aceste "mahalagioaice" au ajuns în turul 2. Şi sînt înca sustinute de peste 2 milioane de romîni. Romîni captivi, ignoranti în majoritatea lor, romîni "oportunisti si doritori de ciolan", dar care reprezinta totusi 2 milioane de cetateni, poate rataciti dar care au votat PSD-ul !!! Acestia trebuie sa învete ce înseamna o tara civilizata. Daca Iohannis cîstiga "pe bune" si-i convinge (cu ajutorul noului Guvern) ca "se poate si altfel", atunci Romînia a cîstigat o mare victorie, iar PSD-ul, asa cum este el structurat astazi, va face înca un pas spre disparitia sa de pe scena politica.
          Denigratul Cioloş a reusit să deznoade minţile amorţite a multor romîni. I s-a permis "Romîniei Socialiste" să facă atunci o comparaţi cu "domnia" vatafilor post-comunişti, (pesedişti sau nu), incapabili, corupţi si distrugători de ţară.
          Deci, cu toata scîrba, dezbaterea este necesara.
          Ba chiar obligatorie daca exista un respect pentru poporul romîn.
          Asa este democratic, iar fricile le laşi acasa sau nu te mai prezinti la un madat de presedinte de tara.

          Din pacate aceasta ajuta PSD-ul şi minciuna existenţei sale, încă vie şi zvîrcolitoare în cugetul romînesc, dar, din respect pentru votanti, aceasta dezbatere trebuie sa aiba loc.
          Acest lucru, bine-nţeles că produce frică. Dar, dacă vrea să învingă inerţia prostiei înfricoşate romîneşti, PNL-ul trebuie sa doveasca ca este "diferit", că USL-ul aparţine trecutului.
          Altfel, ce stim despre "planurile" fiecaruia ? Ce stim despre capacitatea fiecaruia de a gera o situatie dificila ? Avem nevoie de oameni competenti, cinstiti , inteligenti, maiestrii în negocieri, iubitori de ţară si, mai ales, motivaţi. Romînia este pe buza prăpastiei, iar istoria si geoplitica nu ne asteaptă să ne dezmeticim din mediocritatea existenţei noastre.
        • +5 (9 voturi)    
          Democratia nu este o joaca a fricosilor 2 ! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:36)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

          Dancila este o paiata în mîna vatafilor cleptocratiei romîne. Iohannis, un molîu, dar net superior contra-candidatului PSD.
          Istoria scurtă de după '89, ne-a dovedit însă că orice alegere poate fi manipulată si chiar fraudată. Pentru a cîştiga trebuie ca poporul să iasă la vot, constient de puterea lui într-o ţară democratică. Procentajul participării, însă, dovedeşte exact contrariul.
          Iohhanis, dacă este capabil, are si această menire. Să aducă speranta şi convingerea în sufletele noastre. Şi nu o poate dovedi decît printr-o dezbatere în care să dovedească că este mai inteligent şi că are consilieri mai buni decît cei ai pesediştilor, moştenitori ai şcolii KGB-iste.
          Avem fiecare convingerile noastre şi am ales de cele mai multe ori "răul cel mai mic". Va mai dura din păcate încă 5 ani ! Dar e timpul să ne dezmeticim ! E timpul să facem presiuni asupra celor ce ne tratează ca niste papusi manipulate. Folosiţi feisbucu' si altfel, folositi-l pentru a pune presiunea pe aceste fantoşe politice ce-si împart ţara ce NE APARŢINE NOUĂ în primul rînd. Fiti constienţi de aceasta.
          Tinerilor, luaţi-o , dacă vreţi, ca un joc video, dacă altfel nu se poate, dar invadaţi paginile presidentiale, guvernamentale si cele a partidelor, pentru a FORŢA o dezbatere.
          Democraţia se cîştigă "pas cu pas", nu uitati !
        • +11 (11 voturi)    
          Democratia nu este o joaca a fricosilor 3 ! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:39)

          contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

          Democraţia se cîştigă "pas cu pas", nu uitati !

          NU UITAŢI ŞI VOTAŢI CU CEI CE MERITĂ !

          PSD-ul este maiestru în fraudari si manipulare. PSD-ul este Iliescu cel ce a comandat asasinarea unor nevinovaţi sătui de comunism, PSD-ul este Năstase cu "oolele" sale aurite si mătuşa sa îmbogăţită din spolierea Romînie, PSD-ul este Dragnea & Familia sa, vătafii Telormanului, hotii banilor copiilor necăjiţi, este şoferul grobian al mafiei, mare iubitor de fotografii pornografice anale – Şerban Nicolae, Oprişan şi mama sa (altă mama) plina de bani (de unde ?), deputatul "mitraliera", telectualu' Codrin Ştefănescu si garda sa de intelopi, este Buzatu si judeţul sararăciei lucii, este Iordache, groparul Justitiei, este arogantul si violentul Nicolicea, membra PRM Olguţa, Fifor, este şi rusinea propuneii pentru Parlamentul European, doamna aia cu 800.000€ (opt sute mii EUROS!!!), este reprezentanta mahalalei Voluntari, madam Firea, este Tudose, Ponta, şi toţi ceilalţi mediocrii ai cleptocraţiei romîne.
          NU UITAŢI ! VOTAŢI !
    • +3 (7 voturi)    
      Presedintele are si acum a avut si atunci dreptate (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:40)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Presedintele a avut dreptate si acum cinci ani, are dreptate si acum.
      In primul rand, presedintele nu poate mari sau micsora salarii si pensii, nu poate construi autostrazi, scoli si spitale. Orice discutii despre aceste probleme sunt pierdere de vreme.
      Acum cinci ani, niciunul din candidatii nu mai fusese presedinte si nu se stia exact ce va face.
      De aceea, era utila o confruntare.
      Astazi, cei doi candidati au dovedit ce pot face. Nu mai are rost nicio confruntare.
      Presedintele a dovedit ca atunci cand un guvern serios ii propune procurori sefi cinstiti, corecti, competenti, incoruptibili si nesantajabili, ii numeste imediat. Cand un guvern al mafiei ii propune procurori sefi corupti si incompetenti refuza sa-i numeasca. Atunci cand un partid ii propune un premier care are sanse sa fie votat de parlament, il nominalizeaza.
      Cand parlamentul ii cere sa promulge o lege in sprijinul infractorilor, tergiverseaza cit de mult ii permite constitutia.
      In acelasi timp, reprezentanta psd a dovedit ca sustine mafia, sustine legile care ii apara pe infractori, a dovedit ca este incompetenta, a dovedit ca nu vrea sa puna in aplicare cerintele din MCV, din Rapoartele UE, Comisiei de la Venetia si GRECO.
      Ce sa mai dezbati in aceste conditii ?
      Ce rost ar mai avea o confruntare ?
      Sa ascultam minciunile sfruntate ale reprezentantei psd ?
      • +1 (1 vot)    
        i-auzi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:44)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        pai daca nu poate face toate astea de ce le reproseaza celor din PSD ca nu le-au facut? dar despre politica externa, aparare, medierea tensiunilor din societate n-are ce vorbi? ooops, cu atat mai putin :))
  • +21 (35 voturi)    
    Lol (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:55)

    mitg [utilizator]

    Tonta a fost un insuportabil mincinos si scarbos din alt aluat.
    • +2 (24 voturi)    
      Asta-i calca pe urme. Tot scarbos cu zambet fals. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:22)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Vorbeste ce vorbeste si odata-si arata "fasolea".
      Scarbos!
      Asa ca, ce mi-e baba Rada, ce mi-e Rada baba?!
      Nu prea mai ai de unde alege.
    • +4 (26 voturi)    
      M-am saturat sa votez "contra" raului mai mic. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:25)

      danduta [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Daca atata poate Romania sa dea, inseamna ca
      "S-au scremut muntii si a iesit un soricel".
      Nu zic sa nu votati, dar eu nu o mai fac.
  • -19 (47 voturi)    
    lol (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:59)

    silmix [utilizator]

    Inca sunteti supi ca Barna a luat 14% si diaspora a votat cu Klaus?
    • +10 (30 voturi)    
      pff (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:23)

      murangura [utilizator] i-a raspuns lui silmix

      lumea e suparata ca a trecut psd, si n-avem 2 candidati decenti in turul2.
      din partea mea putea sa fie si paleologu si chiar kelemen.
      acu ai inteles?
      • +1 (19 voturi)    
        Acum Paleologu e candidat decent ? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:09)

        Tescovin [utilizator] i-a raspuns lui murangura

        Cu nici o săptămână în urmă parcă era „cârtiță PSD” care fura voturi de la Salvatorul României, Ban Darna.
    • +2 (14 voturi)    
      Silmix sa ne ierti te rog (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:46)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui silmix

      Silmix sa ne ierti te rog ca "noua e rusine mare cu analfabete". Nu toti putem fi mandri ca tine cu retarzi in frunte. Pacat ca a picat comunismul. Ce UTCist de seama ai fi fost.. "Pusca si cureaua lata"...
  • +5 (39 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:00)

    [anonim]

    • +4 (14 voturi)    
      A bagat Sputnik bani acum la rectificare? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:47)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui

      A bagat Sputnik bani acum la rectificare?
  • +20 (46 voturi)    
    No, drajii mei, votati-l! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:00)

    barba-neagra [utilizator]

    Domnia sa se va adresa "direct" alegatorilor sai exclusiv liberali, in sali special amenajate de organizatori PNL-isti. E adevarat ca s-a rupt struto-camila USL, dar prea sunt gemene cele doua specimene.
    In timp ce Viorica nu poate vorbi daca nu e mai intai consiliata (desi ca premier isi mai aduce aminte ce pomeni a dat), Iohannis nu poate vorbi LIBER, uitandu-se in ochii electoratului. El trebuie sa citeasca, pentru a nu pierde sirul logicii (?). Este primul presedinte roman care nu e in stare sa vorbeasca liber mai mult de doua fraze.
    Deci, sa reluam, struto-camila...
  • +16 (46 voturi)    
    Este o mare greseala... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:00)

    Costello [utilizator]

    ... pe care eu o interpretez ca o lipsa de curaj si chiar respect fata de alegatori. Eu l-am votat in primul tur dar acum sunt in mare dubiu daca sa merg la vot. Cred ca va pierde multe voturi printr-o participare redusa la vot. Sper sa va razganditi!
    • 0 (28 voturi)    
      chiar credeti ca o dezbatere ar aduce ceva nou? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:52)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Costello

      Eu nu ma simt deloc nerespectat de Johannis prin faptul ca refuza o discutie cu o tuta.
      Nu l-am votat in turul 1 dar il voi vota in turul 2.
    • -7 (19 voturi)    
      mergeti si anulati (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:54)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui Costello

      Asa o sa fac eu (l-am votat pe pale in 1) dar acum emrg din spirit civic sa anulez pentru ca altfel se va impauna cu nu stiu cate voturi "pentru" care de fapt sunt, ca si data trecuta "contra". merg la vot si stampilez cat ma tine tusul.
      • -1 (5 voturi)    
        nu te tine mult :)) (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:36)

        gongutza [anonim] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

        Am stampilat eu, la alegerile de diminica, pt ultimii doi nu mi-a mai ajuns tus :))
    • +1 (15 voturi)    
      Nu vine de teama intrebarilor capcana. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:08)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Costello

      La alegerile prezidentiale au fost mereu astfel de intrebari, numite metoda ,,glontului de argint''. Adica pui candidatului o intrebare cu dublu sens, la care nu se astepta, el raspunde, cade in capcana dublului sens (sau a sensului ascuns), si pierde masiv electori.
      Prima data metoda a folosit-o Constantinescu in 1996, cand l-a intrebat pe Iliescu in direct daca crede in Dumnezeu. Ateu la origini, ca orice comunist, acesta a spus ca el e liber cugetator, fiind sincer pana la urma. A pierdut masiv din electoratul de la tara, care a zis ,,cum sa votezi cu cineva care nu crede in Dumnezeu?''..si Iliescu a pierdut alegerile.
      In 2004, Cristian Tudor Popescu il ataca pe Adiran Nastase pe tema vanatorii : ,,cum puteti domnule presedinte sa trageti in caprioare, sa o vedeti cum cade cu botul plin de sange??'' ..si Nastase a pierdut din voturile celor milosi.
      In 2009, Basescu il ataca pe Mircea Geoana:,, dar la Vantu, cum a fost aseara la Vantu acasa, domnule Geoana? V-a placut la Vantu?'' si asa i-a tras lui Geoana glontul de argint si a mai castigat un mandat.
      De asta nu vine Johannis la intalniri. Stie ca nu e spontan, si daca i se pune o astfel de intrebare, nu o poate scoate la capat.
    • -2 (22 voturi)    
      NU este lipsa de curaj! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:19)

      Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui Costello

      Ci o atitudine perfect normala: CE ar putea avea de discutat cu veorica?
      Vreti neaprat circ ieftin?
      Blonda de Videle este sluga penalului Dracnea, ce "dezbatare" poate fi cu maioneta unui puscarias?!
      • +7 (11 voturi)    
        Poate fi... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:53)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Sunt_nimic!

        daca poporul o cere, tu ca lider trebuie sa respecti dorinta poporului.
        • +3 (3 voturi)    
          ASTA DA! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:43)

          Sunt_nimic! [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Intre timp am vazut o postare similara si pe FB, si nu pot fi decat de acord: nu, nu are sens sa discuti cu Veorica.

          Dar daca asa vrea Poporul, trebuie sa onorezi cerea oamenilor. Nu a Docilei, ci a poprului!

          Deci ai dreptate cu"
          "daca poporul o cere, tu ca lider trebuie sa respecti dorinta poporului"!
        • -3 (3 voturi)    
          nu poporul o cere ci Viorica Dancila (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:18)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Viorica Dancila nu e poporul asa cum eu nu sunt Papa sau Maica Tereza.
          Ce vor alegatorii s-a vazut partial la primul tur.
          PS desi nici cei 46% prezenti la primul tur nu reprezinta in totalitate poporul regula democratica spune ca cel ce renunta la dreptul la vot are obligatia sa se supuna totusi rezultatelor votului.
    • -3 (7 voturi)    
      Nice try Mazette (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:48)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui Costello

      Nice try Mazette
  • -5 (43 voturi)    
    Acum... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:02)

    eurodaniel [utilizator]

    ...incepe cu adevarat aparatul de partid sa sape! Sa dezgroape potcoave de cai morti, sa interpreteze tot ce se poate interpreta, astfel inca KWI sa cada nu doar intr-o lumina negativa, ci sa devina de-a dreptul persona non grata a turului 2. Well ... ceea ce nu inteleg ei, este ca atunci, in 2014, existau doi oameni politici cu potential, fiecare in felul lui, care avea ce dezbate impreuna, acum insa... avem o doamna-marioneta-pavian, care nu e in stare sa lege doua fraze fara sa i se impulice limba in gura! Dialogurile sub forma de dezbatere sunt indicate entitatilor de puteri cel putin apropiate, daca nu egale, aici insa vorbim de un om politic si de un umanoid microcefal.
    Nu intentionez sa minimizez faptul ca omul veorica, (dincolo de a brose, gafe si coafura), e posibil sa fie o buna gospodina, o mama impecabila, poate fi orice, dar ca om politic, nu exista. Astfel, nu poate exista dezbatere.
    Q.E.D.
    • +3 (3 voturi)    
      Dezbatere Roduca Nica - Kaus Iohannis. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:10)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui eurodaniel

      Sa se aleaga o limba neutra.

      Ar fi gluma deceniului.
  • +3 (33 voturi)    
    mda (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:08)

    SoulSearcher [utilizator]

    da cu dancila n-are cum sa fie dezbatere... ci numai balacareala...

    de aia eu cred ca le e frica celor de pe langa iohannis

    ca veorica nu are nici creier si nici nimic de pierdut, si va face show total...

    cam greu de combatut o astfel de invitatie de la tzatza din coltz care vrea sa faca scandal la TV
    • +10 (22 voturi)    
      Chiar si in situatia asta, tot ar trebui sa o faca (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:32)

      YorkshireTerrier [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Sasul sa-si pastreze tinuta sobra toata emisiunea si doar sa spuna din cand in cand:

      „Va rog sa aruncati inca o galeata de laturi”
      „Daca nu mai aveti laturi puteti da cu rahat”

      Uite-asa sa o tina toata emisiunea, iar la final sa-i zica:
      „Multumesc frumos, a fost o intalnire educativa, iar acum am inteles toate sensurile cuvantului tzatza”.

      Chiar daca e neplacut, Klausi ar trebui sa mearga la dezbatere si sa incaseze mizeriile aruncate.
    • +1 (29 voturi)    
      democratia departe (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:39)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Democratia e departe de ROMANIA. Departe de tot. Presedintele tuturor romanilor. Drept de vot il are si orice cetatean roman. De la omul simplu pana la cei cu studii academice. Presedintele in exercitiu vrea sa se intilneasca cu alegatori. Dar cine sunt alegatori? Toti cetateni romani. Am fost la Peles si un ghid ne-a spus : Regele Carol I primea in audienta pe toti cei care veneau la el. De la opinca la vladica. Avea un respect mare fata de OM. Acum un presedinte fuge de oameni. Cei din varful muntelui vor fi vizitati de presedintele care le cere votul in cel de al doilea tur, cei din zona deltei la fel. Aroganta il va duce la pieri. Intram in postul Craciunului iar mandria este un pacat mare. Sa nu uite presedintele ca 3 milioane de romani au fost tradati acum 1 an la referendumul pentru familie de catre domnia sa. Cat de mult conteaza 3 milioane in ecuatia alegerilor. Atentie la neatentie domnule presedinte. aroganta se plateste. Nu uitati ca ati spus ca va intilniti cu alegatori da cu alegatori pana si madam Viorica este alegator. Bun rau destept sau prost dar este alegator care are acelasi drepturi ca toti cetateni romani.
      • -3 (3 voturi)    
        nenea Tepes, ti-ai luat pastilele? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:29)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

        Tanti Vio nu are absolut nici-o sansa sa ajunga presedinte.
        Da, probabil prezenta la vot va fi mai mica decat in t1 dar te asigur ca cel putin jumatate din votantii lui Barna vor vota Johannis iar madam Veo poate lua voturi cel mult voturile prapaditului de Mircea.
        Lasa-ne cu pilde istorice, regele Carol si cei 3 milioane de referendari pro-familia. Vasilica-Viorica este o persoana nedemna sa intre intr-o competitie prezidentiala iar pSD-ul este un partid bolnav daca a promovat o astfel de nulitate in pozitia de candidat.
    • +4 (4 voturi)    
      Aha ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:18)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      .. cu veorica este balaceala, dar cu Barna, Paleologu si Hunor tot de-aia nu s-a dus, ca era balaceala?

      Sa fin seriosi. Este o greseala imensa ca nu se duce la o dezbatere.

      "Confruntarea îi oferă prilejul să expună răul în toată splendoarea lui, să convingă alegătorii că se bate cu PSD-ul în mod real, direct, până la capăt, nu prin interpuși sau cu discursuri scrise de alții. Dacă tot a pus-o premier cu mâna lui și apoi a dat-o jos în Parlament, să ne spună și nouă de ce, cu ea de față, oferindu-i ocazia să se apere.

      Așa arată un duel electoral corect, la capătul căruia alegătorii pot evalua prestația fiecărui candidat.

      Participarea la dezbatere, confruntarea directă este singurul mod de dovedi că ești mai bun decât adversarul tău. Ce notă i-ar acorda un profesor elevului care fuge tot timpul de competiție, dar pretinde premiul I? Pentru sănătatea demorației, în semn de respect față de cei care s-au sacrificat pentru libertate în 89, vă rog să faceți, domnule președinte, acest mic efort de a vă prezenta cu ceva mai multă deferență în fața alegătorilor."
  • +22 (30 voturi)    
    e o greseala sa nu accepte (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:14)

    tusnami [utilizator]

    nu suntem copii de 5 ani sa zicem ca nu vreau sa vorbesc cu nu stiu cine.
    in viata facem si lucruri care nu ne plac.
    daca dom klaus are impresia ca ii vin voturile fara sa scoata o vorba in campania asta se inseala amarnic.
  • -3 (33 voturi)    
    Iohnnnis (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:16)

    Unforgiven [utilizator]

    Este cel mai mare impostor corupt, o adevarata evapa de coruptie si depravare!!
    • +1 (11 voturi)    
      sa nu exageram totusi... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:09)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      e mare diferenta intre a fi incompetent si a fi corupt si depravat.
    • +2 (10 voturi)    
      Mai mare decat (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:52)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      Ghita, Popoviciu, Mazare, Ellan, Hrebenciuc, Nicusor Constantinescu si etc.. Bah ma lasi. Hai maMergin inainte si la dreapta, tine directia MoscovaMoscova
      • -2 (10 voturi)    
        Aia de care spui tu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:23)

        Unforgiven [utilizator] i-a raspuns lui Pasarea_PuieMontix

        Macar au fost corupti in tihna si nu au perturbat societatea la scara larga, dar Iohannis a indobitocit societatea si a introdus coruptia sistemica in societate prin depravarea intregii drepte care a ajuns sa faca politica in mod malefic si macabru, exact ca reprezentantul lor impostor care s-a urcat pe morti, cadavre, justitie, jandarmerie etc ca sa strige de sus ca vrea voturi!!!
        • 0 (0 voturi)    
          "In tihna"??? (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 23:41)

          Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

          Dormi linistit, FNIul lucreaza pt tine si papapa autostrazi, spitale , scoli.. cimitire pline
          LOL
    • -2 (2 voturi)    
      mai respira ca ti s-a terminat vocabularul (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:32)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Unforgiven

      limitat de altfel.
      Dovezi ceva? sau doar citate A3?
  • -1 (21 voturi)    
    normal (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:25)

    alex34 [utilizator]

    ca psd vrea dezbatere, doar stiu bine ce dezastru au facut cat au fost la guvernare si acum pe ultima suta de metrii incearca sa nege si sa ascunda tot. veorica e la modul uitati de cei 3 ani cat am facut cu dragnea prapad, cum am batut protestatari, cum am facut meetinguri cu manifestanti analfabeti adusi cu autobuzul, cum treceau toti ministrii prin biroul lui dragnea sa dea raportul, cum am mazilit justitia sa-l scapam pe dragnea cum toata europa ne atragea atentia ca am luat-o pe aratura si un pic de dictatura ne suradea, mai ales lui dragnea ,........ nu nu, uitati tot, si uitati-va la cum va mint frumos 2 ore..,
  • +3 (31 voturi)    
    Baronul Retardenhausen e plin de el acum. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:33)

    gv [utilizator]

    Baronul penal Retardenhausen s-a umflat acum ca un balon de atata aroganta, rautate si lacomie, nu-i mai ajungi nici cu prajina la nas, a uitat cum il fugarea acum 5 ani pe Ponta ca milogul, cersind o dezbatere.
    • 0 (10 voturi)    
      interesant (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:54)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui gv

      E interesant cum apar pe aici tot felul de dusi cu pluta ca tine mancand kko rosu marca PSD. Chiar exista atatia postci simbriasi !?
  • +9 (33 voturi)    
    dezbaterea e fundamentul democratiei (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:36)

    Itsoc [utilizator]

    oricum ar fi dezbaterea cu dancila si oricum ar fi dancila, dezbaterea nu e PENTRU Dancila ci e pentru popor.

    Adica in conceptia plantei prezidentiale romanii nu merita o dezbatere intre presedintele in functie si fostul prim ministru din care sa inteleaga ce a facut fiecare, ce mai e nevoie de facut, etc.

    In plus VIorica a fost validata in functie de chiar presedintele in functie.

    Am stat 4h sa votez planta asta aroganta in 2014 iar acum nu meritam nici macar o dezbatere?

    stai sa vezi domnu presedinte cum nu mergem la vot. Sa te voteze penelistii tai, mai repede ma frigi cu ceara decat sa te mai votez. Mai repede ma duc si o votez pe Dancila, mai fa doua arogante si absenta de la vot se va transforma intr-un vot pentru Dancila. Try me!
    • +2 (14 voturi)    
      Smart move man!!! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:54)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Sa nu te duci la vot si sa ajungem cu Dacila. Yooo man :)! Really?
    • -2 (2 voturi)    
      esti de o inteligenta Danciliana (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:36)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Logica ta poate fi depasita cel mult de Teodorovici.
      In ce fel meriti o dezbatere alegatorule? nu esti hotarat? Voteaz-o mai inteligentule pe Viorica daca te reprezinta si lasa vrajelile!
  • +9 (23 voturi)    
    klaus raul cel mai mic (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:36)

    forfebu [utilizator]

    domnule presedinte,
    refuzand aceasta dezbatere imi luati sansa pe care credeam ca in sfarsit o am, de a nu vota raul cel mai mic. voi vota cu dvs., dar numai pentru ca nu am alta sansa, ceea ce imi da un sentiment de deznadejde. Un alt lucru care imi accentueaza sentimentul la care fac referire este faptul ca v-am vazut inconjurat de personaje precum dan motreanu (un individ fara realizari politice in afara interesului propriu, alina gheorghiu (o persoana a carei incompetenta si lichelism a dus pnl-ul si dreapta in deriva) si costel alexe (un parvenit care s-a imbogatit din proiecte europene controversate si alte manevre ); si mai sunt si altii ...
    sunteti slab!
    su
    • -6 (22 voturi)    
      Foarte rau... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:56)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui forfebu

      ...ca veti vota cu el. El oricum va castiga, nu va deranjati. Mergeti si anulati daca vreti sa mergeti sau stai acasa. Omul asta trebuie sa mai primeasca si niste scatoalce, desi ma indoiesc ca le simte...
    • +3 (7 voturi)    
      nu v-ati saturat de circ ???? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:12)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui forfebu

      nu v-ati saturat de circ ???? daca ar fi dezbaterea in spiritul pesedistic dancila va vorbi de orice numai legat de tema sau intrebare: ceva de genul intrebare Klaus: "d-na Dancila de ce ati cheltuit toti banii din fondul de rezerva al guvernului?" raspuns Dancila " domnule Klaus Johannis e adevarat ca aveti 4 case, cum reusiti domnule sa faceti curat in toate 4 ??"
  • +5 (15 voturi)    
    2014 vs 2019 (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:37)

    Cactus Jack [utilizator]

    ...in 2014 in turul 1, Ponta smecherasul l-a adus pe Johannis la antena 3 pe nepregatite. Turul 2 intr-o ambianta mai neutra, cu timp suficient de pregatire, Johannis l-a facut KO pe Ponta. Oare autorul articolului de mai sus, uita acest lucru? :)
    • -3 (7 voturi)    
      Episodul gaina. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:00)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      Imi amintesc perfect. A venit complet pe nepregatite, dar era vorba de Johanis care refuza, nu Ponta. Ca la a doua ar fi insistat Joahnis, irelevant, deoarece piesele erau deja etalate pe fata.
    • -6 (14 voturi)    
      Johannis l-a facut KO pe Ponta (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:20)

      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      Wow... tu la ce film te-ai uitat ? Ca la dezbaterea aia sigur nu.... sau ma rog, ai tu o intelegere mai speciala a notiunii de KO... Joiannis a fost atunci pe post de carpa de sters pe jos... de ce crezi ca-i e frica acum si de o gospodina din Videle ? Ca-l face asta laveta de sters vase :) :) :).... Omu e submediocru, habar n-aresa vorbeasca fara sa citeasca de pe hartie (de zece ori inainte, preferabil)... n-ai ce sa-i ceri...
      • +1 (3 voturi)    
        ba la ce film te-ai uitat tu?? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:52)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

        Victor Viorel Ponta era favorit clar in sondaje, inainte de acele 2 dezbateri. S-a dus la ele ca si cum ar fi fost deja castigator. A fost f arogant (mai ales la prima debatere), sigur pe el, plin sine si a incercat sa il faca pres pe Johannis (desi, ca varsta, putea sa ii fie tata).
        Ce a urmat? Victor Viorel Ponta a pierdut alegerile la scor (si nu la limita). Deci cine a castigat in debatere??
    • +4 (8 voturi)    
      nu e relevant (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:34)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      relevant e ca acum refuza o dezbatere!
      poate sa puna conditii, dar el trebuie sa accepte o dezbatere
      refuzul este categoric in favoarea psd, pe termen lung mai ales!
  • -1 (29 voturi)    
    Simpatic (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:38)

    Gigi Kent [utilizator]

    Imi pare bine ca Hotnews.ro publica glasuirile candidatului Iohannis de acum 5 ani. In lipsa de material e bine si asa. Poate isi dau seama si votantii lui de ridicolul situatiei.

    Sincer, daca as fi fanul lui Iohannis m-as simti jignit de aroganta si autosuficienta acestui personaj care in 5 ani se poate lauda ca a primit o sapca de la Trump (actiune de politica externa).
    • +1 (17 voturi)    
      ah, postacul psd (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:33)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      care simte miros de sange si ataca!

      crezi ca am uitat cum injurai cu usr, pnl si justitia?!
      • +3 (9 voturi)    
        Postacul liviu_mononeuronal (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:12)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Vai de steaua ta de papagal care vede lucrurile doar in alb si negru. Oi fi eu postac PSD dar nu am votat cu Dancila in primul tur. Ai dreptate la partea cu PNL si cu USR ca nu am votat nici cu Barna si nici cu Iohannis. Nu am atacat niciodata justitia ci doar securismul din justitie. Nu ma mira ca nu reusesti sa faci diferenta. E prea dificil pentru neuronul tau.

        Facem un deal. Daca exista o singura dezbatere nu ma duc la vot (oricum nu imi place nici Iohannis si nici Dancila) Daca nu exista nici o dezbatere o votez pe Veorica. D’al dracu’!
    • -1 (5 voturi)    
      relaxeaza-te (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:56)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      "Sincer, daca as fi fanul lui Iohannis "....

      ...dar cum nu esti fanul lui iohanis....matele ai s-o votezi pe veorica ca sa nu-ti taie "astia" pensia...asa ca lasa-ne cu "esplicatiile" matele de mai departe.....
      • 0 (4 voturi)    
        Imi irosesti vremea... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:39)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui nalbaroiu

        Am explicat mai sus ca daca nu sunt fan Iohannis asa nu inseamna ca sunt automat fan Dancila.

        In plus nu te obliga nimeni sa-mi citesti comentariile sau sa raspunzi.
        • -2 (2 voturi)    
          esti doar ventilator PSD (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:03)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Sau mai exact pro-hotie.
  • +1 (27 voturi)    
    ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:38)

    dumnezeu [utilizator]

    cu dezbatere sau fără dezbatere, oamenii cam știu pe cine vor vota. o spun răspicat toate sondajele!
    iar dușmanul e psd-ul și candidatul lui!
    ne vedem la vot!
    restul e un circ ieftin, de care unii dintre noi ne-am săturat!
  • +1 (31 voturi)    
    Deacord cu Johannis (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:41)

    mircea112 [utilizator]

    Veorica intr-o dezbatere nu va face decat sa minta cu nerusinare si sa spuna lumii ceea ce vrea sa auda, iar despre Johannis o sa turuie o gramada de minciuni! Dupa care va prelua Antena 3 si vor arunca mai departe cu mocirla in Johannis. Deci, despre ce dezbatere vorbim? Daca Johannis vrea sa spuna ceva, va spune in timpul electoral acordat si cu asta b-asta! Ce sa spuna Veorica si noi nu stim? Ce program a avut PSD si ce au facut ei in realitate? Despre ce vorbim? Oare nu stim cu cine avem de-a face?
    • +5 (25 voturi)    
      Exact (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:48)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      Prost sa fii sa te bagi cu buna stiinta in mahalagismele si minciunile proastei.
    • +1 (19 voturi)    
      Si ce daca? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:57)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      Alegatorul va intelege toate astea si va vota in consecinta. Cum adik, daca e aia proasta (dar ajuns ain turul 2) nu mai facem dezbatere. Sa mearga si sa taca, ar iesi mai castigat. Clar c anu il votez. Iar daca ajunge vasilica, ma doare la basca...nu moare lumea.
    • +4 (8 voturi)    
      o dezbatere e necesara (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mircea112

      si cu un moderator calumea care NU va permite atacurile suburbane ale pavianului, lucrurile pot iesi bine!
      d c nu propune el o locatie, un moderator, niste conditii etc?!
      nu sa refuze intr-u totul!
  • +8 (16 voturi)    
    dezbatere (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:46)

    IOSCA [utilizator]

    Daca ar fi intradevar o dezbatere in sensul cavantului, cred ca ar fi nimerita. Uitandu-ma la toate talkshowurile de studiouri si la invitatia ministrei "sa vedem ce a facut in ultimii 5 ani" ma astept la un ton plat, agresiv , lozincard al comunistei.In acest caz nu ar fi dezbatere ci o aruncare in derizoriu a ideii. Prerogativele prezidentiale nu sunt de crestere a salariilor bugetarilor. Comunista va bate apa in piua cu grija ei materna fata de romani.Despre tatari, turci, lipoveni, armeni s.a. nu se preocupa.Faceti un efort de imaginatie si inchipuiti-vo la Cotroceni.
    • +5 (9 voturi)    
      tocmai d-asta (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:31)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui IOSCA

      dezbatere tre sa fie undeva unde moderatorul este ok!
      dar poate propune locurile dezbaterilor si alte conditii, nu sa fuga ca un las!
  • +6 (32 voturi)    
    Lider? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:52)

    Mihail. [utilizator]

    Daca fuge de proasta satului, desi nu risca nimic, cum se va comporta daca se va confunta cu o grava problema de politica externa?!
    • +1 (19 voturi)    
      Maihail rad si curcile de tine (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:08)

      Cactus Jack [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      ...cum rezolva Johannis probleme grave externe, ne-a aratat Johannis in ultimii 5 ani, le-a mesterit excelent, Romania este acceptata si respectata in lumea larga. Ce scrii sunt doar parole psd-iste unui postac platit cu un pumn de seminte?. :)
    • -1 (13 voturi)    
      Tocmai asta e ideea ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:17)

      eurodaniel [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      ... ca omul e overqualified pentru o discutie cu veorica.
      E pregatit pentru altfel de situatii, pentru lucruri cu adevarat importante, nu face circ.
      Din pacate, romanii inca sunt la faza la care vor circ! Vor sa il vada pe Iohannis in "dialog" cu veorica, vor sange, vor macel! Nu-i intereseaza sa inteleaga ca omul este, ca si nivel, mult peste pavian.
      Sunt prea multi cei care leaga faptele presedintelui de numarul de cuvinte rostite, devenind irelevant astfel faptul ca veorica vorbeste mult, prost, si fara rost. Pe langa faptele care o descalifica complet pe madam...
      Dar na, da-i romanului paine si circ! In punga psd, sa-i fie de leac!
    • -2 (8 voturi)    
      O rezolva si pe aia (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:22)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      asa cum a rezolvat-o pe cea interna. Adica a dat proasta afara de la guvernare.
      • +2 (6 voturi)    
        ce vrajeli ai in tine (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:05)

        john06 [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

        a dat-o dupa 3 ani,si doar cu sustinea unor psd-isti si unora din pro romania,ca altfel nimic.
        • +3 (5 voturi)    
          A dat-o (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:43)

          vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui john06

          Ditai partidul cu 46% in parlament. Crezi c-a fost usor? Nimeni nu a mai dat jos un guvern pesedist cu 46% in parlament prin motiune de cenzura. S-a muncit mult la asta. Asta a facut ca lumea sa-l voteze, Iar Barna in loc sa profite de situatie si sa vina la guvernare si-a taiat singur craca.
    • +3 (15 voturi)    
      Nici macar ILIESCU n-a fugit de dezbatere (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:41)

      tei [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      De fapt, pana acum, niciun comunist de fapt n-a fugit de dezbatere

      Ce blestem nou pe capul nostru, de la curajul comunistilor de a infrunta democratia, la frica "democratului" de a da fata cu o femeie
      • 0 (0 voturi)    
        Dezbaterile si plenarele erau (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:55)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui tei

        caracteristice comunistilor...Iliescu, comunist inrait fiind, nu avea cum sa fuga de asa ceva.
        Totusi, si-a luat-o si el in 1996, cand la dezbatere a fost intrebat de Constantinescu daca crede in Dumnezeu. A zis ca el e liber cugetator, si a pierdut alegerile.
        Drept ptr care, la cele din anul 2000, nu a mai participat.
        • -2 (2 voturi)    
          Pe bune ?! "dezbateri" in comunism.... :))) (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:02)

          tei [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          la inchisoarea Pitesti

          PSD si PNL sunt fix aceeasi mizerie
          • -1 (1 vot)    
            nu sunt fix (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:13)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui tei

            Nu prea le ai nu matematica dar o diferenta la a treia zecimala iti poate da o abatere mare in timp.
            Iar intre PSD si PNL e o diferenta de ordinul unitatilor.
            In PLUS exista USR care poate indruma PNL spre calea cea buna!
    • -1 (1 vot)    
      cum ar fi criza pe care a creat-o proasta (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:10)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Mihail.

      declarand peste noapte ca Romania muta ambasada la Ierusalim?
      Operatiune care a costat Romania un loc in Consiliul de securitate la ONU?
      Sa intelegem ca o preferi pe inconstienta in locul mutului?
      Sa ne intelegem, putea si un dulap sa candideze impotriva Veoricai, imaginea tembelei ca Presedinte m-ar fi facut sa renunt la a ma mai numi cetatean roman.
      Daca te reprezinta Vio si fugi la vot si pune stampila pe ea.
  • -5 (19 voturi)    
    Ciuciu vot (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:00)

    SuntDeciExist [utilizator]

    Fara dezbatere nu merg la vot pentru ca nu am suficiente informatii pentru a lua o decizie. Asa cum am suportat-o pe Veorica ca prim-ministru, o pot suporta si ca presedinte.
    • -2 (2 voturi)    
      existi doar in mintea ta (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:42)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui SuntDeciExist

      De fapt esti din categoria intelectuala a Dancilei. Iti trebuie neaparat o dezbatere ca sa vezi ce evident?
      Du-te stimabile si voteaza Dancila daca te reprezinta!
  • +6 (10 voturi)    
    o greseala majora (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:24)

    liviu_ [utilizator]

    sa nu accepta...
    poate ajuta la renasterea psd (sau asta vrea??!)
  • -6 (18 voturi)    
    Eiii, ce v-ati mai amintit toti de dezbateri (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:30)

    ww [utilizator]

    ... si de importanta lor! Pana duminica nu v-ati amintit ce declara Iohannis in 2014? O luna ne-ati dat exclusiv stiri cu Orban si articole publicitare cu sloganuri de campanie. Acum ca dezbaterile chiar nu mai au sens, pentru ca nu mai pot schimba nimic, au devenit brusc deosebit de importante.
    • -3 (5 voturi)    
      eiiii (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:06)

      john06 [utilizator] i-a raspuns lui ww

      ce argumente penibile,dezbaterile au fost importante din primul tur,la care stapanul tau nu a participat,a zis ca va participa in turul 2,acuma nici acolo,deci cred ca ai creierul spalat.
  • +3 (21 voturi)    
    Atunci nu era faraonul Romaniei (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:39)

    galeo [utilizator]

    Acum este.

    Da-i omului putere pentru a-I vedea adevaratul character.
  • -3 (9 voturi)    
    Parca imi pare rau (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:45)

    vasile-roaita [utilizator]

    C-o sa dispara Dancila. de cine o sa mai ridem? https://www.youtube.com/watch?v=BPNCswXi6wg
  • +4 (10 voturi)    
    Sa-i spuna cineva ca e om de stat !! Nu de stat (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:50)

    deval [utilizator]

    degeaba ! Adica sa interiorizeze expresia . Sa vorbeasca cu cetatenii -asta ar trebui sa faca tot timpul . Macar prin conferinte de presa, asociatii , intreviuri .
    Cei care am sustinut vehement pe Barna in turul 1, exact asta am vrut sa evitam pentru Presedinte dar si pentru sanatatea noastra mintala !!
    Acum risca sa o faca castigatoare -in numele nostru- crezand ca e si justificat ce face !! Regulile ''dialogului''se stabilesc de echipe ! De fapt nu e nici un dialog ci intrebari si raspunsuri date alternativ.
    O sa fie fericit sa castige la 2/3 puncte diferenta sau se teme ca va fi evident ca nu e mare diferenta intre o analfabeta incalificabila si un afon politic, afazat si scrobit ?! Dupa mine, Romania nu a avut niciodata, un Presedinte !! (Spre exemplificare comparati discursul lui Donald Tusk cu cel al presedintelui din 10 noiembrie de dupa alegeri !! Jale....)
    • -3 (3 voturi)    
      Lucrurile... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:19)

      eurodaniel [utilizator] i-a raspuns lui deval

      ... stau putin altfel, cre eu.
      Oamenii de rand, plebea, asemeni mie, tie si probabil asemeni altor multe milioane de romani nu ar prea trebui sa fie preocupata de politica! Daca romanul de rand si-ar vedea de treaba lui, daca ar munci eficient, productiv, daca si-ar educa progeniturile, daca si-ar vedea lungimea nasului si si-ar aduce aminte de cei 7 ani de-acasa, nici macar nu ar mai fi nevoie de circ.
      Germania de pilda, este atat de putin interesata politic, in mediul oamenilor de rand, incat cred ca peste 75% nici macar nu stiu cine le e presedinte, iar despre Merkel... nu o pot asocia intotdeauna unei functii.
      Asa ca... mai putin circ, mai multa educatie, mai multa cultura, apoi elementele precum veorica vor fi anulate de sistem, in mod automat.
  • -1 (17 voturi)    
    vorba veche din strabuni (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:52)

    Joe@Black [utilizator]

    Este o vorba veche din strabuni:
    "nu iti pune mintea cu prostu' ca o are odihnita" ...
    Ce dezbatere vreti, ca a fost 2 ani de zile in fruntea guvernului acestei tari si s-a vazut, cine a avut ochi de vazut si creier de judecat, cat o duce mintea si ce GAFE monumentale pe politica externa a putut face la presiuni si inpinsa de la spate de tot felul de consilieri...

    Trebuie sa ai un pic de creier sa nu te cobori la nivelul prostului care e in stare sa faca orice pentru a lua voturi, chiar daca spune numai minciuni si jigniri...chiar daca in 2 ani de mandat la Victoria, a reprimat cetateni in strada si NU a vrut sa asculte de zeci/sute de mii de cetateni care ii cereau niste lucruri in strada, iar ea ii jignea cu nerusinare!

    Vad ca multi au memoria foarte scurta...tot ce ar putea Dancila sa vorbeasca ca vrea sa faca si sa promita in vant si luna de pe cer...ar fi doar pierdere de timp pentru noi toti, cei care am urmari cu sufletul la gura ce bazaconii ar putea scoate prezidentiabila analfabeta...care nu stie sa vorbeasca limba romana, daramite sa foloseasca engleza sau alte limbi internationale...
    • +3 (11 voturi)    
      Ca sa faca misto (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:58)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui Joe@Black

      de ea, eu sa fiu in locul lui Johannis i-as spune; OK. facem o dezbatere dar in limba engleza.
      • -3 (5 voturi)    
        Boss, ai impresia ca Klaus stie engleza? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:48)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui vasile-roaita

        Trecem peste imbecilitatea propunerii tale; e in spiritul alegatorilor lui Klaus, dar...

        Boss, ai impresia ca Klaus stie engleza? Dumnezeule, unde ai descoperit asta?
        • +2 (2 voturi)    
          de la Iliescu rusofonul (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:50)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          pSD-ul a fost intr-un declin continuu. Culminand cu analfabeta Veo care nu isi cunoaste corect limba materna.
          Ce vrei dovada mai mare de patriotism?
          Cat despre nivelul de cunoastere al limbii engleze de catre Johanis sa ne mai scrii. Te citim cu interes.
    • +2 (4 voturi)    
      Asa credeam si eu, ca s-a vazut, dar (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:36)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Joe@Black

      participarea la vot si procentele Analfabetei arata ca nu !! Nu uitati ca toti suntem -de fapt- afoni politic , oricat de educati suntem ! De la tribuna Cotroceniului se pot -sau se puteau- face multe !
      Veorica oricum o sa vorbeasca , ce vrea muschiul ei lipsa !!
      Eu zic ca nu-i ajung presedintelui 4 /5 milioane voturi ca sa castige si prin aceasta decizie tocmai s-a lipsit de diferenta pana la 7 !!
    • 0 (8 voturi)    
      o vorba din strabuni despre faraon (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:47)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui Joe@Black

      Doamne dă-ne, bunăoară,
      Sănătate cât se cere,
      Dar gândeşte şi măsoară,
      Când dai prostului putere...
      • +1 (1 vot)    
        perfect aplicabila Veoricai (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:52)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui galeo

        si lui Dragnea si lui Ponta si tot neamului psd-ist
  • -1 (11 voturi)    
    nici eu nu m-as intalni cu Veorica (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:06)

    MG [utilizator]

    nici eu nu m-as intalni cu Veorica neconfllictuala. A devenit experta [consiliata] in manipulari ieftine gen "sunt singura femeie barbată".
    De ce ar vrea cineva sa "dezbată" cu o țață care crede ca Pakistanul este in UE și care mută ambasade deși nu are dreptul?
  • -2 (10 voturi)    
    aici nu e vb de aroganta... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:08)

    demaGOGU [utilizator]

    ...ci de frica funciara ca VV Dancila (ooh tempora) va trage glontul de aur si-l va prabusi pe guvernator in scorul din turul II.
  • -1 (13 voturi)    
    zgomot de fond de la postaci de partid (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:30)

    Razvan_M [utilizator]

    Mi se pare mizerabila o asemenea meserie, indiferent ca voi credeti ca o faceti pt o cauza buna. Un fel de pupatori in fund pe bani sau beneficii.

    Dl Iohannis are intr-adevar un avantaj fata de dna Dancila prin faptul ca este la finalul unui mandat de 5 ani pe care l-a administrat relativ bine. Probleme sunt si la actualul presedinte, dl Iohannis a inghitit broasca (dupa expresia dlui Basescu) de cel putin 3 ori, cand a numit ministri-slugi ale lui Dragnea si in alte momente importante (sa nu uitam ca a existat o mineriada recenta, la 10 August 2018, cu mineri si alti infractori violenti imbracati in haine de jandarm).

    Fuga de dezbatere, ca strategie politica, face pe dl Iohannis sa piarda initiativa. Cine o sfatuieste pe dna Dancila nu o face rau deloc. Chiar fara o mare sustinere in propriul partid, dar cu o strategie de campanie buna, dna Dancila a reusit sa stranga peste 2 milioane de voturi, ceea ce-i o performanta. Dl Iohannis nu are garantata victoria - ba chiar, daca vrea sa fie reales, ar fi bine sa se adreseze si publicului traditional socialist. Este o buna ocazie de a-si arata o fata umana si de a-i face pe votantii PSD sa inteleaga ca, dincolo de competitia politica, suntem toti romani si vrem binele pentru Romania. Nu in exact acelasi mod, dar asta duce la dezvoltare.

    Trebuie inteles ca, desi noi astia tineri, care contribuim prin taxe si impozite enorm la bugetul de acum comentam, intelegem ca drumurile pe care circulam au fost asfaltate de altii, ca spitalele unde mergem au fost ridicate de altii, ca cei ce au muncit inaintea noastra au facut ce au putut si ne-au lasat o tara mai buna decat au gasit-o ei. Deci isi merita pensiile si chiar daca noi comentam ca unele dintre ele sunt prea mari, toti avem parinti si bunici care vrem sa traiasca demn. Comunismul a fost o realitate. O tragedie. Dar pentru parintii si bunicii nostri, comunismul a fost mare parte din viata lor - asa ca nu avem de gand sa-i injuram sau sa-i blamam pentru ceva.
    • -1 (1 vot)    
      ce legatura au pensiile parintilor si bunicilor? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 22:15)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      Inteleg ca esti tanar si platesti taxe si impozite dar iti este clar ca nu e jobul presedintelui sa mareasca sau sa micsoreze pensii sau salarii?
      Da, in continuare se merge si se moare pe sosele construite acum 50 de ani, se merge si se moare in spitale construite tot atunci si nimeni nu zice ca cei care le-au construit sunt vinovati.
  • -2 (4 voturi)    
    dezbatere (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:06)

    TrueBlue [utilizator]

    Ne-ati facut capul calendar cu subiectul. Daca mai continuati cu deontologia veti avea de ales intre Dancila si Ponta. Dupa dezbatere, bineinteles. Puneti intrebarile alea pe un site si rugatii pe cei doi sa va raspunda la ele.
  • +4 (4 voturi)    
    are el motive (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:09)

    Chitibusarul [utilizator]

    JKW vorbeste prea la relanti si nu poate sa faca fata vitezei de vorbit a Veoricai! (sic!!!)... ii este teama sa nu ramana prea in urma cu raspunsurile!
  • +7 (9 voturi)    
    Orice om i-e frica (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:15)

    soundtrack [utilizator]

    de Pristina in Muntenegru, da' Veo vrea sa abroge ea despre ceva si sa reduca democratia cerandu-i lui pop genunche sa-si ceara scuze anticipat pt. ce a facut. O dezbatere pe foi A4 si cu intrebari masluite de a3 mai ceva ca hillary clinton in 2016.
    DECÂT dacă ești arogant poți să spui „Am câștigat!”.
    Veo lupta împotriva unei țări în care să se regăsească toți românii!!
    La final make a photo, mai draga!
  • -4 (8 voturi)    
    Eu l-am inlocuit in mintea mea (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:16)

    Ord [utilizator]

    pe Iohannis cu Cumpanasu. Ehhh suna bine Viorica Dancila Presedinte?
  • +1 (15 voturi)    
    In qcest moment dancila e un lider iar (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:38)

    Coco Whistle [utilizator]

    Joha doar un arogant care se vrea pe scaunul de pres ptr inca 5 ani fara sa aiba un minim respect fata de adversar indiferent cine e el/ea si de tara. Romani nu votati impotriva vointei voastre. Totul s-a stricat in tara asta cind dreapta a votat pe iliescu, de atunci totul e uncosmar, cu, vreti sa se reformeze, cum vreti sa apara unii cu sanse reale daca poporul nu e consistent in valori? Poporul poate penaliza indivizii care nu merita a fi lideri, Iesiti in strada Sa facem o revolutie pe bune.
    • -1 (5 voturi)    
      da de unde?! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:16)

      Joe@Black [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      De unde pana unde poti numi un lider care a condus pentru 2 ani tara si a dat cu ea de gard?! Este falimentara...copiii copiilor nostri vor trebui sa plateasca ce au mancat acum nesatuii de PSD-isti...
      asta e chiar buna, lider!??!!?
    • +3 (5 voturi)    
      Va castiga doar la iumor (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:52)

      soundtrack [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      aceasta femeie cu juma' de magazin de farduri pe obraz pt. a-si justifica existenta.
      Cand a chemat-o presedintele la Cotroceni pt. dezbateri serioase, a zvarlit din pantof ca n-are chef.
      Sa dezbata cu dragnea cum a facut pana acum. Intr-o tara care s-a albastrit de tot, ciuma rosie e in minoritate.
    • 0 (0 voturi)    
      Dancila lider? daca ti-o tatuezi pe frunte te cred (Marţi, 12 noiembrie 2019, 22:18)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      In rest ramane cum am stabilit.
  • -2 (12 voturi)    
    Disperarea televiziunilor de a vinde spatiu... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:39)

    Mrrr [utilizator]

    publicitar este dezgustatoare.
    Ce am putea sa mai vedem: o eventuala (dar putin probabila) "balacareala" in direct(cu sume uriase platite pentru pauzele publicitare!)?
    Avem la dispozitie doi candidati pe care i-am auzit, vazut si care au actionat in ultimii ani, ne-au ocupat timpul deja mult prea mult!
    Deja avem o idee despre ce au de gand sa faca, au avut grija sa ne transmita(cu varf si indesat)!
    Mai important, insa, cred ca este ce au facut pana acum, in limita si puterile pe care le-au avut, pe cine au reprezentat si pe cine reprezinta, cum ne-au reprezentat in functiile pe care le-au ocupat.
  • -1 (7 voturi)    
    Cam multi trolli! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:29)

    Joe@Black [utilizator]

    Sunt cam multi trolli pe aceasta stire cu intentia de a creea o mare nemultumire populara si o falsa impresie ca sunt foarte multi nemultumiti...
    Este alegerea presedintelui daca sa participe sau nu, la fel cum sunt atati nesimtiti care ii doare in pix de ce se intampla cu tara asta...si nu merg la vot.
  • +1 (5 voturi)    
    Iohannis, nu te mai ascunde (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:02)

    albik [utilizator]

    Vino la dezbatere si apara-ti realizarile, putine cate au fost.
  • +2 (10 voturi)    
    Refuzul este gandit (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:03)

    Tambrian [utilizator]

    Refuzul este gandit de cei ai presedintelui.
    La o debatere fata in fata s-ar observa imediat ca domnuul presedinte, profesor de fizica, nu prea vorbeste romaneste, face greseli de exprimare destul de multe si cel mai mult NU ARE CE ARATA CA A FACUT PENTRU TARA ASTA in 5 ani de mandat. Suflatul si in iaurt este bun ca sa nu ajungi la GHINION.
    • +1 (3 voturi)    
      da, Cambrian, ai punctat bine (Marţi, 12 noiembrie 2019, 22:25)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Tambrian

      Presupunand ca esti etnic roman, ar trebui sa iti revizuiesti gramatica inainte sa comentezi.
      Ar fi ideal sa lucrezi si la logica dat fiind faptul ca contra-candidata, profesoara de tehnologie, a comis asa de multe violuri ale limbii romane si gafe ale bunului simt de a falimentat literatura satirica.
  • -1 (1 vot)    
    KWJ (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:24)

    wintershadow [utilizator]

    Iesi la dezbatere, altfel pierzi alegerile.
    Nu ne intereseaza ce va zice Veo, noi vrem sa te vedem pe tine, sa ne dai un motiv sa te votam.

    PS. Cum e cand am avut sansa unui candidat ca Paleologu, dar voi ati trimis in t2 aceste 2 mediocritati?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by