Șeful de campanie al lui Iohannis, despre refuzul președintelui de a participa la dezbateri: ”Alta ar fi fost situația dacă aveam un tur doi fără PSD”

de G.S.     HotNews.ro
Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:04 Actualitate | Esenţial


Dancila si Iohannis
Foto: Presidency.ro
”Alta ar fi fost situația dacă aveam un tur doi fără PSD”, a declarat șeful de campanie al lui Klaus Iohannis, liberalul Dan Motreanu, despre faptul că șeful statului nu va merge la dezbateri cu Viorica Dăncilă.

”Acest partid nu are cultura dialogului și a făcut atât de mult rău României și democrației”, scrie Motreanu, marți dimineață, pe Facebook, acuzând că ”au fost nenumărate cazuri în care PSD ar fi trebuit să permită dezbateri politice și le-a refuzat”.

Postarea liberalului:

”Campania președintelui Klaus Iohannis va continua în același mod ca și pentru primul tur de scrutin. Esența unei campanii este tocmai aceea de a te întâlni în mod direct cu cetățenii, de a interacționa cu cei cărora le ceri votul și încrederea pentru a-i putea reprezenta.

Klaus Iohannis a luptat să scape România de PSD și de guvernul Dăncilă. Au fost multe momente în care Viorica Dancilă a refuzat dialogul instituțional cu președintele, deși acesta era foarte necesar în funcționarea statului. A fost cazul desemnării comisarului european, al deblocării situației guvernamentale și rezolvării unor probleme reale și grave pentru această țară. Au fost nenumărate cazuri în care PSD ar fi trebuit să permită dezbateri politice și le-a refuzat.

Abia acum, PSD cere dezbatere, ca și cum nu ar fi cunoscute toate pozițiile politice exprimate de fiecare candidat în parte și în ce mod a servit interesul public. Este un tertip ieftin de campanie și ne dăm seama cu toții că nimic nou nu s-ar putea decanta dintr-o astfel de discuție. Alta ar fi fost, însă, situația dacă aveam un tur doi fără PSD. Acest partid nu are cultura dialogului și a făcut atât de mult rău României și democrației.

Preferăm ca în timpul rămas până în 24 noiembrie președintele Iohannis să poată întâlni în mod direct cât mai mulți cetățeni, pentru că ei sunt cei care votează. România normală este și România în care ai ocazia să te întâlnești față în față cu cel pe care urmează să-l votezi. Din acest motiv vom avea în țară, în aproape toate zilele rămase din campania electorală pentru turul doi, întâlniri cu cetățenii și președintele Klaus Iohannis.”






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















25009 vizualizari

  • -17 (43 voturi)    
    fricos.... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:10)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    in fata unei femei.....
    De aia nu are KLaus copii.
    • +22 (34 voturi)    
      Intr-adevar pacat (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:14)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      am fi avut si noi momente vesele cu veorica
      • -2 (10 voturi)    
        doar fitile de stanga (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:40)

        Adrian Eftimie [anonim] i-a raspuns lui varavara

        Adevarul e ca nu era nimic nou de zis iar presa nu vrea decat sa vada un show care aduce
        rating .. de asta presa cei doi conditati.

        Dar nu are nici un efect ... decat evantual un circ mediatic ...

        PSD deja a bagat fitile sa muste voturi de dreapta precum actorul care a candidat doar sa see bage in seama .. el singur a zis asta pe gura!

        Fitil clar de stanga!

        Romania sa ma jucat asa dea democratia cand mugur isarescu a fost aruncat in lupta doar ca sa ia voturi de la stolojan ca apoi noi sa votam iliescu in loc de vadim! Alt fitil de stanga care a mai tinut 5 ani Romania pe loc!!!

        Pentru ca alta ar fi fost atunci situatia daca finala era intre iiescu stolojan! Poate romania pornea pe drumul drept inainte de Basescu!
        • +2 (2 voturi)    
          Modreanu demisia. Asta nu e campanie europeana (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:45)

          Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Adrian Eftimie

          Scuze gaseste oricine. Dialogul si dezbaterea sunt valori ale democratiei occidentale.
          Vrem in Europa, nu in Asia sau America de Sud.
    • +8 (14 voturi)    
      Bordelus, (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:29)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      fugi pe derdelus, ca esti total deplasat!
    • +4 (18 voturi)    
      Nici in Coreea de Nord sau Congo nu sunt dezbateri (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:14)

      Miky60 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Werner a luat exemple din tari democratice masiv, ca Coreea de Nord sau Congo, unde nici acolo nu sunt dezbateri TV. Nu are rost sa ne uitam catre tarile din Vest unde sunt dezbateri (Franta, USA), sunt doar niste copii prosti, prea multe dezbateri tv se confuseaza lumea.
    • -1 (9 voturi)    
      ma intrebam cat va dura (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:22)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Pana cand vor fi dezgropate vechile si mizerabilele linii de atac ale PSD-ului.
      • +4 (10 voturi)    
        texte (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:54)

        Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        ..este o obraznicie sa refuze dezbatere si in turul 2... nu mai puneti texte prostesti...stiti bine, ca nu este in regula....
  • +10 (54 voturi)    
    În democrație există niște reguli. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:10)

    periscop [utilizator]

    Și le respecți, dacă te respecți. Sau dacă îi respecți pe alegători. Cu tot... respectul, concitadinul nostru K. Iohannis (și eu sunt sibian, și l-am... respectat, ca primar), se comportă de parcă ar fi undeva în stratosferă, adică, mult deasupra muritorilor de rând. Ca noi, alegătorii.
    • 0 (40 voturi)    
      Noi stim ca nu esti sibian. Minti. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:18)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      Ce ar dovedi un om atunci cand ar participa la o dezbatere cu o libarca?

      Ca este mai prost decat ea.
      • -2 (20 voturi)    
        noi stim? care "noi"? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:54)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui alibaba_zeul_meu

        sunteti mai multi aici? De serviciu, deh....
        • -2 (12 voturi)    
          Esti confuz (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:57)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          "In democratie exista regului si le respecti, daca te respecti". Johannis a spus de nenumarate ori ca PSD si Viorica n-au respectat aceste reguli, refuzand dialogul institutional elementar. De aceea presedintele prefera mai degraba intalnirile cu cat mai multi romani-deci nu ramane in'stratosfera'-decat sa dialogheze de-a surda cu unii care nu respecta democratia.
          • 0 (8 voturi)    
            orice (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:57)

            Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            ...se poate justifica orice... nu va este rusine?
            Cum veti justifica absenta la vot a unei bune parti din cei care au votat Iohannis? Ha?
          • +1 (1 vot)    
            Raspunzi comentariilor proprii. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:06)

            alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            https://ro.wikipedia.org/wiki/Democra%C8%9Bie

            https://www.psd.ro/media/stiri/presedintele-psd-liviu-dragnea-a-prezentat-programul-de-guvernare-al-psd---masuri-pentru-mediul-de-afaceri-la-palatul-parlamentului

            OO00ook! Internetul nu uita:

            http://psd.ro/assets/pdf/Programul_de_guvernare_al_PSD_-_Masuri_pentru_mediul_de_afaceri_-_16.11_.2016_.pdf
    • +6 (34 voturi)    
      Tu esti sibian cum sunt eu chinez (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:19)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      Lasati-o mai moale cu vrajeala ca se vede de la o posta.
    • +11 (29 voturi)    
      Teoretic ai dreptate (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:19)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      in fapt, avem de aface cu o reprezentanta a regimului care a refuzat sistematic in ultimii 3 ani dialogul cu presedintele si opozitia pentru a face ce vor in aceasta tara, in folosul lor propriu evident.
      Acestea fiind spuse nici eu in locul lui Johannis nu as accepta sa ma cobor pana la nivelul veoricai.
      A invitat-o de mai multe ori la Cotroceni la discutii in ultimul an si niciodata nu a vrut sa vina, raspunzand si cu dispret.
      Asta merita acum!
      • +4 (22 voturi)    
        dar respectul pentru noi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:37)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        Respectul pentru alegatorii lui unde este ?

        Inca vreau sa vad daca poate raspunde la o confruntare chiar chiar si cu Proasta satului.

        Proasta satului care, intre noi fie vorba, ne mananca banii si ne mangaie pe frunte . Cine e prost atunci?
        • -1 (13 voturi)    
          Respectul (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:59)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          este in intalnirea cu alegatorii in mod direct, fata in fata, nu intrand in circul tzoapei din Videle.
        • -1 (7 voturi)    
          cu prostul nu te certi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:04)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          te bate prin experienta.
          Asta e o vorba veche.
          Cam ce idei noi si relevante credeti ca ar aparea intr-o discutie televizata intre Johannis si o analfabeta functionala?
          Daca aveti dubii cu privire la Johannis puteti sa votati Dancila, e dreptul dumneavoastra!
      • +1 (21 voturi)    
        dar cand a pus-o PM cum s-a coborat? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:54)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui varavara

        si inca de mai multe ori.
        • +3 (7 voturi)    
          Nominalizarea premierului: (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:04)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          În primul rând, această decizie trebuie să fie conformă cu Constituția și cu deciziile Curții Constituționale în materie de desemnare. Și aici argumentul cel mai puternic este aritmetica parlamentară. Lamurit?
          • 0 (0 voturi)    
            deci, s-a coborat ptr a respecta legile! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:43)

            kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

            ei, acum trebuie sa respecte cutumele.
    • -2 (14 voturi)    
      Un lider politic ca Merkel (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:26)

      galeo [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      Un lider politic ca Merkel, Macron nu ar avea asemenea atitudine sfidatoare fata de contracandidatii politic.

      Pana si in UK bufonul Farage e tratat cu respect...

      E jenant sa fii roman cand vezi ca presedintele tau se pisa pe contracandidatul sau votat de 2 milioane de romani.
    • +1 (9 voturi)    
      ihi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:37)

      AdrianAdr [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      periscop...submarin..submarin rusesc...
    • +4 (12 voturi)    
      banuiesc ca la-i si votat (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:42)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      dar ti-ai dat seama ca nu mai merita votul tau , hai fi cinstit !
      • +1 (7 voturi)    
        L-am votat ca primar. De 2 ori. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:30)

        periscop [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Ca președinte nu l-am votat. Sunt monarhist.
  • +10 (46 voturi)    
    Iohannis,2014:"Ponta nu vrea dezbatere ca ascunde! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:10)

    Miky60 [utilizator]

    In 2014, cand Iohannis era pe locul 2 si dorea sa ii ia din voturi lui Ponta si sa mobilizeze electoratul tipa ca "Ponta nu vrea dezbatere ca are ceva de ascuns!" si ca "Constat că domnul Victor Ponta îşi menţine aceeaşi atitudine arogantă cu care ne-a obişnuit" sau ca "Eu şi echipa mea nu avem cum să girăm un astfel de comportament nedemocratic ".
    Acum, cand este in locul lui VV Ponta, Iohannis face exact ca Ponta si se ascude de dezbatere.
    Ce este si cu dubla masura...
    • -1 (19 voturi)    
      PNL = PSD (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:21)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Miky60

      Nu e nici o diferenta. Astept ziua cand PNL va stapani tot. Va fi nasol.
      • +10 (14 voturi)    
        spre deosebire de stapanirea PSD (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:42)

        Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

        care a fost numai lapte si miere
        • +1 (1 vot)    
          PNL = PSD = Aceiasi mincinosi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:55)

          IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

          PNL si PSD sunt aceiasi mincinosi de 30 de ani
  • +3 (27 voturi)    
    De 30 de ani acceasi tactica. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:11)

    Amad [utilizator]

    Nu-l votati pe celalalt, ca este rau.
    • 0 (18 voturi)    
      Pai si ce ai vrea sa zica? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:20)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      Concret, care e propunerea ta?
      Tu, daca ai candida, ce ai spune despre celalalt? Ca e bun? Pai de ce mai candidezi atunci
      • +7 (17 voturi)    
        Sa spuna de ce e in stare (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:28)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

        Sa isi prezinte bilanul si sa spune ce vrea sa faca pe viitor.
        Sa spuna cu ce este el mai bun decat Dancila
        • +1 (9 voturi)    
          ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:10)

          mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Pai tot pe candidat il lasi sa te vrajasca? Nu mai bine ii faci tu bilantul? A... vrei circ... asat e altceva.
        • +2 (8 voturi)    
          ai dubii? vot Dancila, farul luminos al Prostiei (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:13)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Sunteti frate si sora in gandire deci nu va fi greu.
          • -2 (6 voturi)    
            obraznic (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:02)

            Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            nu fiti obraznic precum Iohannis arogant...
        • 0 (6 voturi)    
          care bilanț? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:02)

          cris10 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          s-a vazut de ce NU e în stare.
          • +1 (1 vot)    
            ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 21:33)

            mihai_mi [utilizator] i-a raspuns lui cris10

            Perfect. Atunci de ce mai vrei dezbatere? Ai timp de pierdut?
        • 0 (2 voturi)    
          Total de acord! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:25)

          IosifV [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Intelesem altceva din mesajul tau.

          Total de acord cu tine, Iohannis nu are motive sa nu mearga la dezbatere.
      • +2 (10 voturi)    
        Atunci ce astepti sa avem de la EL? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:25)

        Amad [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

        Cu ce va fi mai bun ca altii?
    • +5 (5 voturi)    
      Tactica cu răul cel mic dă roade! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:12)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      Electoratul nu-i interesat de partea pozitivă și de ce poți să faci. Dovada este chiar aici pe Hotnews.
      La articolele pozitive, despre muncă nu comentează mai nimeni.
      În schimb articole negative, despre hoți sunt pline de comentarii.
    • +5 (5 voturi)    
      motiv (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:12)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Amad

      pentru care este din rau in mai rau.... si tot nu ne oprim.

      Pana cand nu se vor face alegeri pozitive nu vom progresa
  • -10 (24 voturi)    
    Asta-i presedintele vostru (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:20)

    holinessdani [utilizator]

    Ca al meu nu e.
    • +4 (6 voturi)    
      Asta o stim de multa vreme. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:31)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      Tu esti cu psd-ul.
      Pana la sfarsit.
      Alegerea ta.
  • -1 (29 voturi)    
    Smart (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:22)

    Vudu [utilizator]

    De-abia astept sa nu votez in turul 2. Prima data in 25 de ani.
    • +3 (17 voturi)    
      subscriu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:38)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Vudu

      nici eu
      • -1 (3 voturi)    
        Deci 2 psd-isti mai putin la votare (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:45)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Mda
        • 0 (0 voturi)    
          vezi (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:37)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui midufi

          Atit intelegi tu,

          Am vazut undeva ca IQul romanului e mai mic decit media ..
  • 0 (32 voturi)    
    Iohannis, gresesti! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:23)

    IosifV [utilizator]

    Am inteles ca in turul 1 era mai riscant, ca ai fi fost ciuca batailor in orice confruntare, toti ar fi sarit pe tine.

    Dar in turul 2? Ti-e frica de Dancila? E aberant!
    • +3 (19 voturi)    
      te bati cu un betiv sau un retardat? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:44)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui IosifV

      nu ti-e frica ca boraste pe tine? Ce mesaj ai transmite alegatorilor tai daca te-ai cobari in halul asta?
      • +1 (1 vot)    
        Vaaaaai (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:27)

        IosifV [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

        Dar Iohannis si PNL cand a acceptat si inca accepta ani la randul mafioti si penali, cum e?

        Ziarele au scris ani in sir de amestecurile unor lideri PNL in mafia lemnului. Ce s-a intamplat?
  • +2 (20 voturi)    
    Proasta vs prostul satului (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:35)

    galeo [utilizator]

    Avem de ales intre proasta satului neconflictuala si umila si prostul satului arrogant si chiulangiu
    • 0 (10 voturi)    
      Ei.. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:22)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Ei sunt doar proiectia "calitatilor" majoritatii poporului roman.

      Acum pe bune … cum naiba sa te duci la alegeri in primul tur si sa pui stampila pe Dancila sau pe Iohannis?

      Asa ca dragi romani, va rog sa nu va mai plangeti pentru ca de fiecare data va faceti rau cu mana voastra.
      • -4 (6 voturi)    
        Ai dreptate (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:08)

        galeo [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Insa acum trebuie sa votam raul cel mai mic.
        Iar intre prostul fudul si ala neconflictula il prefer pe al doilea
        • -2 (4 voturi)    
          de ce? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:10)

          Viorica Alexandru [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          Votam la parlamentare si la locale...
          De ce sa votam acum ca vreti voi sa alegem raul cel mai mic?
        • +5 (5 voturi)    
          o si vad la Londra salutand (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:18)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui galeo

          "buna ziua dragi parizieni"
          • 0 (4 voturi)    
            Mai important (Marţi, 12 noiembrie 2019, 13:15)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

            Mai important e sa primeasca o sapca.
            Doh!
    • 0 (0 voturi)    
      Ms. Doubtfire vs Frakenstein (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:32)

      IosifV [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      "Oh dear, she's got a power tool in the bedroom"

      vs

      "No, acum de vorbim fara firhong, de unde luarati banii aia?"
  • +7 (11 voturi)    
    dialogul la comunisti (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:40)

    cugetatorul [utilizator]

    la comunisti nu exista dialog, exista doar o intrecere, cine vorbeste mai repede/mult fara sa spuna nimic, cine tipa mai tare/mult ca sa-l acopere pe celalalt, cine acuza cu mai multa ardoare, cine se victimizeaza mai bine etc
  • +6 (18 voturi)    
    pentru " suparatii si indignatii"! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:40)

    Francisc 1 [utilizator]

    daca decizia de a vota dancila in loc de iohanis ,din cauza ca nu ati vazut o ora de circ in care schelalaie si latra dancila cu minciunile binecunoscute , mai bine zic sa nu votati decat sa lasati tara pe mana PSD inca 5 ani
  • +5 (19 voturi)    
    Mi se pare normal. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:41)

    modream [utilizator]

    Cu o proastă ca asta nu ai ce discuta. Punct. N-are nici o legătură cu respectul față de alegători. E vreun alegător de-al lui J dornic să audă ce are Veorica de spus? Nu cred.
    • -3 (11 voturi)    
      Sunt votant de drapta de cand ma stiu ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:22)

      KTerinca [utilizator] i-a raspuns lui modream

      .... insa lasitatea si dispretul de care da dovada J s-ar putea sa ma faca s-o votez pe proasta din fruntea statului.
      • +2 (8 voturi)    
        Minti. Nu exista om intreg la minte (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:34)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

        si "de dreapta" care sa voteze asa o proasta, inculta, analfabeta.
        Nu dupa ce ai vazut ce a facut ca politician.
        E doar vrajeala aia psdista, care indeamna pe oameni sa nu se duca la vot
  • +4 (20 voturi)    
    Decizie perfecta Johannis!!! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:45)

    Cactus Jack [utilizator]

    Alta era situatia, daca aveam de a face cu 2 politicieni mai putin cunoscuti. De data aceasta se confrunta 2 varfuri din politica tarii, un fost premier si actualul Presedinte a Romaniei.
    Ce a facut Vasilica in calitatea ei de Premier? A propagat furtul, spaga, nepotismul, favoritismul, impartea locurile de munca dupa bunul ei plac pupincuristilor. Peste 80 ministrii in ultimii 3 ani, jumatate dintre ei schimbati in perioada guvern Dancila. A dus Tara atat economic cat si financiar la marginea prapastiei. A incercat sa distruga impreuna cu Dragnea justitia din Tara.
    Ce a facut Johannis, a franat unde a putut, a salvat politizarea justitiei tarii din ghearele PSD-ului. A dus o politica externa excelenta, Romania este respectat international datorita domniei sale.
    Ce am vedea la o dezbatere? Vasilica ar turui ca romanii sunt dezinformati, ca diaspora a votat-o cu ca 2%, deoarece nu cunosc realitatea din Tara, minciuni si minciuni. Aceleasi minciuni cu care a incercat sa prosteasca si UE, vezi ultimele 3 propuneri de comisar european respins de Parlamentul europen. Vasilica e buna la gura, de asta are nevoie Tara? A distrus Romania ca premier, acuma s-o alegem ca Presedinte ca sa-si duca capodopera la capat, deoarece stie sa minte mai bine ca Johannis?
    Bravo Johannis, bravo Motranu, excelenta decizie, romanii cunosc de ce este in stare Vasilica, de ce este in stare PSD-ul. Afara cu ei din varful politicii romanesti!
    • -4 (10 voturi)    
      Lozinci ! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:46)

      PPdr [utilizator] i-a raspuns lui Cactus Jack

      Marginea prapastiei inseamna o tara cu cea mai mare crestere economica din UE provenita atat din consum cat si din productie, cresterea salariilor in domeniul educatiei si sanatate cu 200%, cresterea pensiilor cu 100%. Intr-adevar au imprumutat in ultimii 3 ani 20 miliardem dar Base a imprumutat 20 de miliarde intr-o singura zi fara sa faca ceva cu ei. PSD a fost singurul partid care a avut un proiect de tara coerent pentru urmatorii 10 ani spre deosebire de PNL care nu stie nici ce vor face maine. PNL s-a luptat pentru guvernare fara sa se gandeasca ce ii asteapta iar acum dau din colt in colt. Intr-o saptamana nu au reusit nici sa preia roate ministerele. Astept cu interes "realizarili" urmatoare ale lui sica mandolina. Sper sa nu plangem in Dec.2020 si sa votam cu ambele maini PSD.
      • +2 (6 voturi)    
        povesti vanatoresti (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:14)

        Cactus Jack [utilizator] i-a raspuns lui PPdr

        ...din cele scrise se poate citi clar ca esti un postac PSD. Sunt de profesiune economist, cu foarte multi ani de lucru atat in Romania, cat si in lumea apuseana. Ce scrii sunt niste cifre neserioase, aberante, tipic politicii mitomane PSD-iste, tipic minciunilor a la Vasilica si Olguta. Ce stie PSD-ul am vazut cu ochii, doar prostimea mai poate fi convinsa de puternica aparatura mediatica PSD-ista. S-a ajuns in functii banoase nu dupa meritocratie, ci dupa nepotism si spaga. Afara cu voi, cu indivizi cumparati ca tine.
  • +7 (21 voturi)    
    ... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 9:50)

    mihai_mi [utilizator]

    Cateva observatii:
    1. Romanii vor circ.
    2. Dancila a refuzat dezbaterea in primul tur cu Paleologu si Barna. Ipocrita a dobandit principii intre timp.
    3. Johanis e presedinte de 5 ani iar Dancila prim ministru de 1 an si europarlamentar de si mai multa vreme. Acesti ani ne ofera sansa sa ii evaluam mult mai bine fata de o dezbatere de 1-2 ore.
    4. Imi pare rau sa observ ca multi inca mai merg dupa fenta PSD.
    • -2 (10 voturi)    
      de fapt nu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:18)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      Greseala, hotia si prostia unuia nu indreptateste acelasi comportament si pentru ceilalti.

      Daca Dancila nu a avut principii si a fugit de dezbatere in primul tur, nu inseamna ca asa trebuie sa faca si Iohannis. Care oricum a fugit si el ca dracu' de tamaie de orice confruntare si de situatiile in care putea fi luat la intrebari.

      Pentru ca adevarul este ca nu a facut absolut nimic 5 ani. Care respect cu care e vazuta Romania in afara?! Nu a scos un cuvant nicaieri, nu a negociat nimic. A pus-ope sotia fostului sef direct comisar?! Primeste toate mutarile in plic si gangaveste 3 cuvinte pe ora
      • +4 (6 voturi)    
        explica pe puncte (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:03)

        Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Ce poate face un Presedinte ales daca nu are majoritate parlamentare si nici un Guvern de partea lui..
        Punctat va rog si la subiect, ca sa nu fii catalogat drept idiot
    • +4 (8 voturi)    
      Panem et circensis (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:59)

      Cactus Jack [utilizator] i-a raspuns lui mihai_mi

      ...asta doreste prostimea, atat la romanii acum 2000 ani, cat si la romanii de astazi. Scaunelul de Presedinte a Romaniei, nu este un scaunel dintr-un teatru, o functie onorifica. PSD-ul a picat la motiunea de cenzura, cauta sa revina la conducerea tarii. Nu are ce cauta Vasilica /PSD in fruntea tarii, nici ca Premier, nici ca Presedinte! Locul ei in politica si istoria tarii, este doar o pata rusinoasa.
      Ar trebui gonita din Tara ca Morales, a dus tara la marginea prapastiei. Citesc cat de activi sunt postacii PSD, inseamna ca mai au bani suficienti. PSD-ul a anuntat ca vrea in februarie o motiune de cenzura, sa revina la resurse, sa revine la robinetul financiar, din care poate sa cumpere primarii, sa cumpere prostimea. Fara acest banuti sunt doar o nulitate. E timpul ca urmasii comunistilor, beizadelele acestora, neamurile cat si amantele acestora, sa fie goniti din politica tarii. E timpul ca Romania sa revine la normalitate.
  • -1 (13 voturi)    
    Decat sa votez cu scarba un las, mai bine nu votez (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:17)

    KTerinca [utilizator]

    Ma umple de draci prin cat dispret are pentru oameni.
    Poate ma face dracului sa fac vreo nefacuta si sa votez cu proasta statului, numa' asa, ca sa-i dau cu votul peste bot.
    Pe langa faptul ca e increzut din cale-afara, mai are si consilieri prosti.
    Chestia asta cu sfidarea electoratului poate sa-i explodeze in fata.
    Nu ca mi-ar pare rau, ca nu e cu nimic mai bun decat cocoana blonda.
    Aia e proasta de bubuie, asta e increzut de plesneste.
    • 0 (8 voturi)    
      pe naiba (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:16)

      CIP03 [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Ce dracu sa auzi din gura Vioricai? Ce dezbatere poate fi intre cei doi?
      Viorica abia stie sa articuleze doua vorbe, probabil a aruncat o invitatie ca stia ca nu sta nimeni sa vorbeasca cu o proasta, sunt convins ca acum se roaga sa nu accepte aceasta invitatie.
      Daca accepta, Viorica are chilotii maro, probabil ii vor monta casti ascunse in ureche ca sa stie cat de cat ce sa raspunda!
      Doar nu credeti ca Viorica stie mai bine ca Klaus ce prerogative are un presedinte...
    • +4 (8 voturi)    
      Postare psd (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:36)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      Vad ca e la moda
      "decat sa... mai bine nu votez"
      Un indemn la absenteism la votare - tipic psd.
  • +3 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:19)

    [anonim]

  • -9 (15 voturi)    
    Se bazeaza (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:20)

    Gigi Kent [utilizator]

    Se bazeaza pe prostia unei largi paturi de votanti care voteaza anti-PSD orice ar fi.

    Sper sa ii se dovedeasca faptul ca aceasta parte din populatie nu este majoritara.
  • +1 (9 voturi)    
    STATI CUMINTI LA LOCURILE VOASTRE! Va accepta (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:29)

    tei [utilizator]

    dezbaterea.

    Dar mai are nevoie de vreo cateva zile bune, sa va tina in tensiune sa va mai creasca cu cateva "grade" bune asteptarea, ca sa declanseze un eveniment bomba gen Caracal - pentru ca apoi, la dezbatere, sa-si permita sa NU VORBEASCA despre ce va face inca 5 ani in concediu la Cotroceni

    Din acest moment alegerile nu mai sunt democratice, nu mai au miza pentru cetateni.

    Incepand de acum alegerile se desfasoara ca un scenariu de film regizat la doua maini de PSD si PNL, castigate doar cu banii si agitatia masinariilor lor de partid.
  • 0 (12 voturi)    
    Analfabetii si borfasii (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:48)

    JustinCase [utilizator]

    Cu analfabetii si borfasii nu stai la discutii. M-as simti eu prost ca stau la aceeasi masa cu borfasii. Borfasii merg la inchisoare si analfabetii la scoala.
    M-am saturat de circul asta de rahat facut de toti mafiotii si neocomunistii. Sa latre la Haznaua 3 pana ce le-o exploda vreo vena.
  • -1 (7 voturi)    
    Sunt curios (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:54)

    galeo [utilizator]

    Sunt curios daca romanii vor taxa sau vor aprecia aroganta, tupeul, autosuficienta
    • +1 (1 vot)    
      Vorbesti de veorika, desigur. (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:48)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui galeo

      Atunci ai dreptate.
  • -2 (8 voturi)    
    O fi ţăcănit de nu iese? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 10:57)

    Yoi [utilizator]

    Mutulică ăsta de Iohannis măcar să iasă la un interviu să vedem dacă mai e sănătos la cap după un mandat nu să stea ascuns de frică că îl bate Dăncilă într-o dezbatere şi să nu dea cumva bine electoral de parcă numai de imaginea lui de sacadat nu mai putem noi.
    Să vină mă să spună ce vrea de acuma înainte dacă de ce a făcut până acuma îi e ruşine că şi mie mi-ar fi ruşine nu numai lui!
    Iohannis băiete dacă nu vei face un interviu în care să fi întrebat de tot ce NU ai făcut în primul mandat şi ne aşteptăm să dai răspunsuri concrete astfel eu voi vota Dăncilă pentru singurul motiv că decât răul mai mic inutil care nu va schimba nimica mai bine voi merge pe răul cel mare că poate se deşteaptă toţi retardaţii până la urmă.
    Aşa că hai Iohannis mai ieşi între oameni să vedem dacă mai eşti sănătos la cap şi să fi supus la un test că poate vom afla că te-ai ţăcănit băiete şi de aceea te ţin ăştia închis să nu observăm!
    • +4 (6 voturi)    
      Mah, tu nu esti "sanatos la cap" (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:38)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Yoi

      Vezi ca KWJ o sa accepte dezbaterea.
      Ce va faceti atunci ?
      Va apucati sa-i puneti microfoane si difuzoare pe ea, sa-i soptiti ce sa spuna?
  • -2 (12 voturi)    
    in viata mea (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:05)

    Toreador [utilizator]

    nu am fost mai dezamagit de politica in general ... probabil este de vina si naivitatea mea ... am crezut intotdeauna ca PSD este rau ... cel mai rau lucru care i se poate intampla Romaniei ... imi mentin parerea ... m-am bucurat teribil cand am vazut un alt partid pe scena politica care promitea ... mai ales dupa ce au scapat de Nicusor Dan (stiu lucruri despre acest exemplar de o natura mai mult decat infecta) ... parea ca totul se indreapta catre o alternativa a dreptei asa cum imi doream ... m-am dus la vot la europarlamentare plin de speranta ... am votat USR cu convingere si speranta ... apoi a venit caderea guvernului nociv condus de TUTA tarii ... am fost extaziat ... in sfarsit vedeam trezirea poporului la realitate ... vedeam deja o coalitie USR&PLUS-PNL ...vedeam idei transpuse in legi ... etc ... iar de aici incolo am avut parte numai de dezamagiri ... USR&PLUS au refuzat sa participe la guvernare ... acest lucru m-a frapat fantastic ... pai de ce te-ai zbatut mah atat de mult ca sa te ascunzi in banca si sa privesti cum se arde altul??? Lasitate!!! asta mi-a trecut prin cap ... Lasitate iesita din comun ... De ce am fost dezamagit??? Pai PNL este aproximativ egal cu PSD in numar de penali ... Cum sa lasi tu PNL singur la ciolan ??? Pe astia cine ii controleaza??? Si uite asa ne-am ales cu niste ministri ce au o reputatie indoielnica (gen ala cu Castel, de nu isi plateste nici macar impozitul) ... Dezamagirea a fost profunda ... iar votul meu cu siguranta l-au pierdut ... pacat caci imi pusesem toata speranta in aceasta alianta ... Apoi a venit Johanis... Her Klaus care refuza dezbaterea cu o Varza Murata ... Cu Veorica ... Cu Vasilica ... pai de ce ma sa refuzi??? Ce exemplu dai tu ???L-am votat pe Johanis la primul mandat ... L-am votat si acum ... O sa il votez si in turul II ... insa sunt extrem de dezamagit de atitudinea asta ... fugi de dezbatere ca de dreaq ... am nevoie de un presedinte cu cohones nu de un plimbaret prin tara .
    • -1 (5 voturi)    
      precizari (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:42)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui Toreador

      USR nu este de dreapta, ci de stanga, chiar daca este vazut ca altceva decat PSD. Are o retorica usor schimbata, dar ideologia nu este de dreapta.

      Votul anti si pe principiul decat Dancila, mai bine Iohannis in scarba ne-a adus aici si nu va genera nimic bun. Numai cand politicienii vor intele ca nu mai merge cu anti si uite ce prosti si hoti sunt aia, in timp ce ei sunt la fel, vor munci putin si vor veni cu propuneri si proiecte. Pana atunci suntem in "surviving mode".

      Drept pt care refuz sa mai votez... La primul tur am votat pozitiv, acum mai asteptam
    • +4 (6 voturi)    
      Foarte bine! Voteaza Iohannis! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:48)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Toreador

      Iar daca vei fi dezamagit, in 2020, la locale si parlamentare vei vota Alianta 2020!
  • -2 (12 voturi)    
    In 2014 alerga dupa Ponta (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:11)

    chirul [utilizator]

    Acum fuge de Viorica. Un presedinte de tara care nu are curajul sa dea ochii cu un contracandidat slab ca Dancila, dar are pretentia sa conduca o tara. Si lumea zicea ca Barna e arogant...Inca 5 ani in turnul de fildes de la Cotroceni...Romania merita mai mult.
    • +4 (8 voturi)    
      de acord maestre (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:18)

      Toreador [utilizator] i-a raspuns lui chirul

      dar "mai mult" cu siguranta nu inseamna VVD ... in conditiile de fata Johanis este singura solutie ...
  • +6 (8 voturi)    
    mda, ar merge in bataie de joc (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:21)

    CIP03 [utilizator]

    Credeti ca Viorica stie mai bine ca Klaus ce prerogative are un presedinte?
    Eu in locul lui Klaus as merge la intalnire si din prima as incepe cu intrebari de gramatica (mai tineti minte faza cu Vanghelie), si nu cred ca ar fi in afara dezbaterii, un presedinte trebuie sa stie gramatica in primul rand, este oglina natiunii!

    Ce sa faca Viorica la o discutie unu la unu, sa se lauda ca a marit din imprumuturi salarii si pensii, asta nu este treaba presedintelui.

    Treaba presedintelui este sa fie prezentabil, sa stie gramatica perfect in principal in rest are si consilieri...
  • 0 (6 voturi)    
    Cînd deştepţii sunt şi ei proşti (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:42)

    ofCAER [utilizator]

    Ca mîine se-mplinesc 3 ani de cînd PSD-uuu’ ne conduce. În aceşti ani aleşii PSD n-au lǎsat necǎlcatǎ în picioare vreo regulǎ a democraţiei – în parlament, în justiţie, în govern sau cu societatea civilǎ, dupǎ “principiul” de ei inventat “PENTRU CĂ PUTEM”!
    Acum strategii de campanie ai proastei României au tras aceasta bǎşinǎ - cum cǎ lipsa unei dezbateri este un grav atac la democraţie – iar deştepţii opozanţi se-nghesuie care mai de care s-o tragǎ pe nǎrile deschise larg!
    Se pregǎteau PSD-iştii de-un CEx şi, pîn’ sǎ vie analfabeta, Oprişan le-a zis celor adunaţi: “dacǎ dai cǎutare pe goagǎl ‘proasta României’ iti apare ‘Viorica Dancila’”. Acum psd-iştii o-mping pe proasta României in ring cu Iohannis!
    Tu, preşedinte în funcţie al României, cum sǎ primeşti sǎ te confrunţi cu cea pe care chiar oamenii ei o considerǎ “proasta României”?!
    “Dezbatere” cu proasta României? Şi, vǎ rog, pentru ce? Ca sǎ vedeţi sînge? V-aţi simţi satisfǎcuţi sǎ vedeţi creierii Dǎncilei împrǎştiaţi (pregǎtiţi-va telescop!)? În astea constǎ deşteptǎciunea voastrǎ? Voi, votanţii ofuscaţi de refuzul lui Iohannis, chiar nu realizaţi cǎ sunteţi manipulaţi (se pare chiar foarte bine!) de puşcǎriaşu’ Mitrea-manivelǎ, care face campania analfabetei?!
    Sunteţi atît de orbi încît nu desluşiţi cǎ scopul strategilor de campanile ai psd-ului este sǎ o creascǎ în procente in T II pe proasta României? Lǎsaţi umorile, lǎsaţi orgoliile şi imaginaţi-vǎ cum ar fi PSD dupǎ un T Il în care candidata lor ar lua mai puţine procente decît în T I ! Şi poate c-o sǎ vedeţi cǎ “dezbaterile” nu sunt decît o mascaradǎ aruncatǎ-n piaţǎ de PSD şi pe care voi aţi înghiţit-o precum pelicanii lu’ Daea.
    Iar de sunteţi deştepţi cu adevǎrat vǎ veţi da seama cǎ aţi cǎzut în plasǎ - numai proştii nu recunosc niciodatǎ cǎ au greşit.
  • 0 (6 voturi)    
    democratia romaneasca (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:44)

    noi2013 [utilizator]

    e democratie numai cu ai nostri.... este impardonabil ca un politician sa refuze dezbaterea pe motiv ca e cu PSD...

    Asta este dictatura bunului plac care este infierata proletar pe la toate colturile, dar acceptata de votanti fara nicio problema
  • -2 (4 voturi)    
    Si mutulica si ca..cios (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:48)

    KTerinca [utilizator]

    Dragi romani,

    Am invins !
  • +1 (9 voturi)    
    OK, hai sa o luam pas cu pas cum ii place lui (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:52)

    Cetatean002 [utilizator]

    1. Lipsa unei dezbateri = prezenta mica la vot
    2. Prezenta mica la vot = avantaj Veorica
    3. Daca ii pierde pe alegatorii USR va avea o mare problema
    4. intalnirea cu alegatorii e o prostie, cu ce alegatori? se va intalni cu 4-5 milioane de oameni pe care ii va convinge sa iasa la vot? Se va duce in Teleorman unde alegatorii au latul de gat si nu pot vota decat PSD?
    5. Singura modalitate de a castiga alegatori e o dezbatere prin care sa o umileasca pe Veorica, sa arate (chiar daca stim deja asta) ca e de 10 ori mai bun ca ea.
    6. Daca prezenta la vot e mare si PSD pierde cu un procentaj mai mare de 70/30 infrangerea va avea efecte catastrofale in PSD
    7. Absenta de la dezbateri e doar in avantajul PSD, iar asta anunta un nou USL, PNL vrea ca PSD sa ramana viu pentru ca:
    i. Stie ca dupa moartea PSD va urma PNL
    ii. Daca USR nu merge pe directia lor pot oricand sa intoarca armele si sa se alieze cu PSD
    8. E a doua oara cand ma simt obligat sa votez cu Iohannis, si de data asta stampila va fi pusa cu mai multa amaraciune.
    Restul e doar CIRC!
  • -3 (7 voturi)    
    rusinos... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 11:52)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    nici in turul 1 nu meritam o dezbatere? Paleologu a ragusit cerand dezbateri.. .

    ...daca nici noi nu avem chef sa megem la vot?
    • +5 (5 voturi)    
      Pai simplu: nu te duce! (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:11)

      ofCAER [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Daca nu te duci, Iohannis nu va fi ales.
      El va ramine cu indemnizatie speciala de fost presedinte de stat, cu masina si SPP-ist pina la sfirsitul vietii si cu o casa de protocol - pe linga cele 6 pe care se zice ca le are.
      Iar tu vei ramine cu Viorica (cealalta) presedinte 10 ani!
  • +3 (11 voturi)    
    ...PNL...inca nu ati catigat alegerile (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:08)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...daca Iohannis nu vrea dezbatere nu merg la vot.

    Este de o aroganta nepermisa sa nu vina nici in turul 1, nici in turul 2 la dezbateri... Aroganta PSD o stiam...de ce sa o experimentam si pe cea a PNL?

    ...nu ne intereseaza strangerile de maini in piete si sali de sedinte...

    Postacii de aici sa faca bine sa nu fie obraznici si aroganti...
    • +1 (1 vot)    
      Stim, tu ai votat cu Paleologu (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:52)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Te repeti obsesiv.
      Vrei sa votezi ? Treaba ta. Pe veorika ? Probabil.
      Vrei sa nu votezi ? Din nou, treaba ta.
      Lasa lozincile. Si e bine sa "nu fii obraznica si aroganta" - bun sfat ne-ai dat.
  • -5 (11 voturi)    
    nu merg la vot... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:14)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...pai bine d-le Iohannis si postaci PNListi... voi va bazati pe votarea raului cel mai mic?
    Rau faceti pentru ca putem trai cu o presedinta ca Dancila... dar nu cu un Parlament majoritar PSD...

    Asa ca nu mergem la parlamentare si la locale si votam cu cine vrem noi....
    • +1 (1 vot)    
      Care voi ? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:53)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Nu mai indemna absenteismul la votare.
      E o tampenie vehiculata de postacii psd.
  • -4 (10 voturi)    
    Luptam contra Joianului !... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:25)

    MihaiDumitrescu1 [anonim]

    Sansele sunt mici, dar exista ! Victoria va fi cu atat mai savuroasa ! Ce cretin arogant !!!
    • +1 (1 vot)    
      Asta-i semnatura ta? "Cretin arogant" ? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:55)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui MihaiDumitrescu1

      ?
      • 0 (0 voturi)    
        Eu semnez cu numele meu... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 17:24)

        MihaiDumitrescu1 [anonim] i-a raspuns lui midufi

        ... nu ma ascund dupa nick-uri jalnice ca sa insult, mah, amaratul !
  • -4 (8 voturi)    
    John Annus (Marţi, 12 noiembrie 2019, 12:41)

    Marseille [utilizator]

    Dragi compatrioți, dacă credeți că acest fonf a reprezentat România în UE în cinci ani de zile, vă înșelați amarnic. El a reprezentat Germania și Austria în România ! Singura activitate care a avut-o și complet neconformă cu atributele sale constituționale a fost de a denigra un partid de stânga. Alte realizări nu are nici în viața particulară nici în cea prezidențială.
    Și dacă nu se prezintă ca un domn , nu în fața Vioricăi, ci în fața noastră cu un plan de renaștere națională , înseamnă că știe că e bâlbâit și o unealtă a occidentului și nu ne are la inimă pur și simplu !
    PSD nu are nimic în comun cu PCR și nici invers sau dacă vreți, în PSD sunt toți atâția foști comuniști ca și în PNL.
    Am un respect deosebit pentru PNL sau mai bine zis pentru ceea ce a fost cândva PNL. Dar dacă falnicul liberalism românesc este reprezentat de acest intrus, vânzător de țară , ticălos , apatrid și trădător, eu mă piș pe acest partid și pe boul ăla cu mandolină. Fiindcă nu mai este național de multă vreme și nu mă reprezintă ca român ! Din vajnicul PNL a ajuns PARTIDUL MULTINAȚIONALELOR DIN ROMÂNIA.
    Aceasta este opinia mea , un cetățean apolitic , care vede din afara jocului această porcărie reprezentată de un bulangiu cu dinți de cămilă... TREȘTETE-TE PNL fiindcă noi românii încă te iubim !
    • +4 (4 voturi)    
      doar o intrebare? (Marţi, 12 noiembrie 2019, 14:38)

      Cactus Jack [utilizator] i-a raspuns lui Marseille

      ...mai nou bolnavii din psihiatria locala au acces la Internet, sau avem de a face cu un postac platit de PSD cu seminte, din recolta anului curent?
      • -2 (2 voturi)    
        tu pari genul... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:33)

        MihaiDumitrescu1 [anonim] i-a raspuns lui Cactus Jack

        ... care e platit sa insulte aiurea. Probabil nu cu seminte, dar nici cu cine stie ce bani ...
    • +1 (1 vot)    
      Comentariul tau abunda in imprecatii... (Marţi, 12 noiembrie 2019, 15:58)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Marseille

      Este greu de citit, cu toata bunavointa.
      Esti sigur ca ai tradus bine in romana ?
  • -4 (4 voturi)    
    Iohannis fii barbat (Marţi, 12 noiembrie 2019, 16:01)

    albik [utilizator]

    Iohannis a dormit 5 ani de zile, a lasat PSD sa distruga tara asta, cat imi doream in clipele alea un Basescu care sa rastoarne masa cu ei, ala intra in ei ca un tanc, nu i-a pasat ca au incercat sa-l suspende, Iohannis s-a speriat de PSD, a numit 3 premieri PSD si a demis-o pe Kovesi. De frica.
  • -1 (1 vot)    
    Latulipe_fanfan2002@yahoo.com (Marţi, 12 noiembrie 2019, 18:55)

    Marseille [utilizator]

    Da , fii bărbat că până una alta ești un mare nimic ! Sau un mare FÂS ! Nu a făcut decât să dezbine românii între ei . Un ciudat arogant , o unealtă a corporațiilor și a intereselor străine . Cât de netrebnic să fii să blochezi niște legi vitale pentru populație și numirile miniștrilor , numai fiindcă tu nu ai nici o viziune? Fonfule !
    De unde dracu îi scoate PNL pe cabotinii și ratații aceștia? Doamne-ferește ! Băi oameni buni, treziți-vă la realitatea obiectivă !
  • -1 (1 vot)    
    Da dar (Marţi, 12 noiembrie 2019, 20:26)

    briciu [utilizator]

    Cu onoarea ''nereperata'' cum ramane domn Presedinte ?? cu d mic
  • 0 (0 voturi)    
    ..mergeti d/le presedinte.. (Miercuri, 13 noiembrie 2019, 0:20)

    andantte [utilizator]

    ..mergeti d/le presedinte Iohanis altfel d/na Dancila ar putea sa traiasca o vesnicie cu himera ca a fost mai buna,mai desteapta,mai bine pregatita pt.exercitarea unei presedentii de mare succes...dar o soarta nemiloasa,o conjunctura astrala,o coalitie ultra secreta,(sau toate la un loc) i-au impiedicat ascensiunea...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by