Băsescu: Opoziţia pare a face un blat ruşinos cu PSD refuzând să depună o moţiune de cenzură. Moment politic mai bun nu poate exista

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 23 septembrie 2018, 10:13 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Agerpres (editat)
”Opoziţia pare a face un blat ruşinos cu PSD refuzând să depună o moţiune de cenzură”, susține Traian Băsescu într-o postare pe Facebook, adăugând că, dacă nu au idei pentru moțiune, pot folosi scrisoarea lui Firea, Stănescu şi Ţuţuianu.

”Din PSD vor avea sigur voturile puciştilor care sunt departe de a se dezice de acţiunea lor”, afirmă fostul președinte.

Postare lui Băsescu:

”Opoziţia pare a face un blat ruşinos cu PSD refuzând să depună o moţiune de cenzură. PNL şi USR pur şi simplu mimează opoziţia. Context:

-Economia este măcinată de criza pestei porcine, gestionată cu deplină incompetenţă de guvern;
-Sub comandă politică, dreptul la liberă exprimare a fost înăbuşit prin intervenţia exagerat violentă a jandarmilor împotriva manifestanţilor din 10 August în Piaţa Victoriei;
-Guvernul Dăncilă este incapabil să utilizeze fondurile europene ;
-Alianţa PSD-ALDE scârţâie din toate încheieturile datorită ambiţiilor prezidenţiale ale lui Tăriceanu şi a blocării amnistiei şi graţierii;
-PSD este brăzdat de falii generate de lupta clicilor din interior pentru bani şi putere, lupte care nu se vor opri curând ;
-UDMR se declară nemulţumit de colaborarea cu Guvernul Dăncilă;
-Aripa Ponta este într-o bătălie deschisă cu Dragnea.

În acest context, Ludovic Orban şi Dan Barna mimează opoziţia şi depun moţiuni simple împotriva lui Carmen Dan şi a lui Daea, moţiuni care constituţional nu au nici un efect, în loc să se alăture PMP şi să depună o moţiune de cenzură sănătoasă împotriva Guvernului Dăncilă, cu ceva şanse de reuşită şi pentru a continua să ţină PSD-ul în corzi. 

Dacă moţiunea de cenzură ar reuşi, acela ar fi şi sfârşitul lui Dragnea şi Slavă Domnului, sunt destui parlamentari PSD care îi vor capul acum când este şubrezit consistent.

Moment politic mai bun pentru o moţiune de cenzură, nu poate exista. Reuşită sau nu, moţiunea ar avea meritul unei delimitări clare a opoziţiei de ticăloşiile şi incompetenţa Guvernului Dăncilă şi ale alianţei PSD – ALDE.

Din păcate asistăm la un blat degradant pentru PNL şi USR, la fel ca blaturile din Parlament la votul legii care propunea 300 parlamentari sau cea prin care se acordă pensii speciale aleşilor din administraţia locală, când PNL a votat cot la cot cu PSD.
Dacă USR şi PNL nu găsesc motive pentru o moţiuni de cenzură, le sugerez să ia scrisoarea puciştilor Firea, Stănescu şi Ţuţuianu, s-o numească Moţiune de Cenzură împotriva Guvernului Dăncilă şi s-o depună. Din PSD vor avea sigur voturile puciştilor care sunt departe de a se dezice de acţiunea lor. 

Sunt unii care se cred pe ei deştepţi (de fapt nişte propagandişti blatişti) şi pe noi proşti, care public justifică inacţiunea politică prin faptul că opoziţia nu are majoritate în Parlament. De acord. Dar un guvern mai bun decât Guvernul Dăncilă, cu care să nu ne fie ruşine în preşedenţia UE, putem avea ? Eu sunt convins că da. ”



















3446 vizualizari

  • -20 (40 voturi)    
    Basescule, ce ai fost si ce ai ajuns (Duminică, 23 septembrie 2018, 10:17)

    2087 [utilizator]

    PNL face motiuni in fiecare luna, fara sanse de succes, deci sa nu ne imbatam cu apa rece. Sunt batalii interne in PSD, dar nu trec ei la alte partide, comunistii tot in PCR vor.
    • +24 (44 voturi)    
      insa acum au o oportunitate imensa (Duminică, 23 septembrie 2018, 11:05)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      de care nu profita

      are dreptate Base , daca depun acum motiunea vor avea multe voturi din psd ..........
      • -16 (24 voturi)    
        Este bine ca PNL-ul asteapta cu (Duminică, 23 septembrie 2018, 12:06)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Motiunea. Sesiunea Parlamentara abia a inceput. Lumea muncitoare se afla la munca la strans recolta. Nu e momentul de proteste in strada. Este bine sa o depuna dupa ce Dragnea da Ordonanta de Urgenta de Gratiere sau Lege. Atunci va fi probabil un protest masiv urmat de arestarea lui Dragnea.
        Basescu tipa ca o broasca in gura sarpelui. PMP are vreo1- 2 % si nu intra in Parlament. Ultima sansa a lui Basescu este circul pe care il face cu o Motiune facuta rapid.
        • +4 (8 voturi)    
          iar ai fumat (Duminică, 23 septembrie 2018, 16:37)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          "Dupa ce Dragnea da Ordonanta de gratiere"
          In primul rand nu o da Dragnea ci Dancila si in al doilea rand daca ordonanta intra in vigore pentru 2 ore deja Dragnea s-a scos si tot PSD-ul il va tine in brate pana la adanci batraneti.
          • +2 (8 voturi)    
            Basescu bate campii! PMP face blat cu PSD! (Duminică, 23 septembrie 2018, 21:08)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            La Primaria Capitalei consilierii PMP fac front comun cu cei din PSD si le fac majoritatea. Datorita lor Firea a facut 22 de firme in care regasiti aproape toti liderii PMP la conducere si AGA. O mizerie!
          • -1 (5 voturi)    
            Da, dar Guvernul va fi luat cu asalt (Duminică, 23 septembrie 2018, 21:19)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            de populatie in aceeasi seara si Dragnea va fi judecat de un Tribunal al Poporului constituit pe loc, si in care pedeapsa capitala se va de la 2 ani de inchisoare in sus pentru coruptie, retroactiv desigur. Noul Guvern Revolutionar va decreta si anularea tuturor HG si Legilor de Admistie si Gratiere ale Guvernului Dancila si a Parlamentului.
          • 0 (0 voturi)    
            pai... (Luni, 24 septembrie 2018, 12:40)

            gab0iu [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            tehnic vorbind are dreptate, Dancila fiind mana lu' Dragnea...
      • +1 (3 voturi)    
        au pe naiba (Duminică, 23 septembrie 2018, 21:08)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        ce oportunitate??parca nu traim in aceeasi tara.
        Toti ''pucistii'' din psd au zis clar ca ei nu vor caderea guvernului.
        ''Luptele'' din psd au fost intre ei..pentru putere in interiorul partidului si atat.
        Tre' sa fii naiv sa crezi ca parlamentarii psd ar vota caderea propriului guvern si renunta la toate avantajele care le au acum .
        Poa' sa arda tara la propriu ,sa aiba flacari de 5 m in fata si tot nu ar renunta la guvernare.
      • -3 (3 voturi)    
        Nu pot sa cred ca unii se mai uita (Luni, 24 septembrie 2018, 9:57)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        in gura lui Basescu....cat de naiv sa fii sa crezi ca acest om politic este altceva decat un profitor prefacut, distructiv si pus pe facut avere.
    • +4 (28 voturi)    
      N-am inteles titlul (Duminică, 23 septembrie 2018, 12:51)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Basescu a fost presedinte de tara 10 ani, dupa ce a fost comandantul celei mai mari nave maritime comerciale a tarii. A ajuns parlamentar. Care i-ar fi fost alternativa ? Dupa presedinte ar mai fi imparat (ca regele e omolog presedintelui, ca nivel in stat), dar nu avem imparatie. Ce a fost si ce a ajuns, dupa parerea ta ? Ce putea ajunge daca...ce ? Daca populatia ar fi fost mai descuiata la minte, sa nu tina partea psd in cei 10 ani de presedintie ?
      • -1 (27 voturi)    
        Hai sa-ti explic eu! (Duminică, 23 septembrie 2018, 13:10)

        Marionette [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Basescu era votat in 90% de populatia care gandea a tarii.
        Cand, dupa presedentie, 2 ani a fost berbecele lui Voiculescu impotriva lui Kovesi Basescu s-a dus de la 5% cat avea la alegeri la 1%.
        Tu cu impertinenta comentariului tau mizezi pe clasica "uitare" dar iti garantez ca Basescu va fi uitat doar ca un alt borfas ce este.
      • +7 (23 voturi)    
        Basescu era supererou pentru mine, candva (Duminică, 23 septembrie 2018, 14:57)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Atunci cand era super anticoruptie si ii scuipa zilnic pe PSDisti fiindca sunt o adunatura de hoti si sociopati.

        Imi amintesc foarte bine cum a aparut cuvantul "basist", chipurile cine nu era hot ca PSDistii era "basist". Ei bine si eu am tinut cu Basescu la vremea respectiva.

        Era o schimbare mare fata de epoca ruginita Iliescu/Nastase.

        Dar atunci cand a intrat DNA-ul peste Udrea, Basescu imediat a intors armele si a inceput sa atace justitia.

        Ce a fost? Un aparator al oamenilor cinstiti.

        Ce a ajuns? Un sef de gashca fara sustinere.

        Nu neaga nimeni euroatlantismul lui Basescu, dar din pacate vine la pachet cu mentalitatea de gashca si ideea ca justitia e buna atat timp cat da numai in cealalta gashca. A se vedea declaratiile lui antijustitie.
        • -2 (8 voturi)    
          Iti amintesti ce zicea Basescu "atunci cand (Duminică, 23 septembrie 2018, 18:36)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          a intrat DNA-ul peste Udrea" sau doar ideea generala trambitata atunci de PSD si telviziunile lor?
          Dintre "declaratiile lui antijustitie" face parte si "Între Justiție și fratele meu, aleg Justiția"?
      • 0 (4 voturi)    
        Ce a ajuns ? Un sustinator al praduitorilor ! (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:54)

        deval [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        Dupa ce fica lui, ginerii, nepotii au fost identificati ca intermediari ai praduiduirilor prin care ajungeau banii (si) la el !! Daca Coana Leana ar fi fost pusa la locul ei il facea pulbere !!! Ce dracu sa mai ajunga Marele Dus dupa ce a inceput sa cante aria drepturilor coruptului de a fura nestingherit in duet cu Coana Leana ?
    • +2 (2 voturi)    
      Dragnea se lupta cu ststul paralele (Duminică, 23 septembrie 2018, 18:23)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui 2087

      Din pozele lui ponta se pare ca era un actor principal din acel stat.
      Matale sustii Jos_Dictatura_Dragnea . . .
  • +17 (41 voturi)    
    corect! (Duminică, 23 septembrie 2018, 10:31)

    ceoteldrum [utilizator]

    cine isi poate imagina unde era tara noastra acum fara cei 8 ani de mandat ai lui basescu?e limpede ca are dreptate si acum si inca o data dovedeste ca e bun in politica romaneasca.singurul derapaj din punctul meu de vedere a fost sustinerea elenei udrea,dar ca barbat il inteleg:)cind se amesteca politica cu sexul,rationalul este lasat deoparte..
    • +14 (28 voturi)    
      Discutabil (Duminică, 23 septembrie 2018, 12:55)

      FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui ceoteldrum

      Elena Udrea era, din toate punctele de vedere, cu zece clase deasupra oricarei Viorici sau Olgute pe care poporul le-a votat cu amindoua miinile si cu capul in traista. Faptul ca arata bine si ca era de partea lui Basescu i-a atras dusmania psd & acolitii, inclusiv (sau mai ales) televiziunile de propaganda, care si-au facut din plin datoria. Probleme in justitie au toti cei care au fost la putere, din pacate, interesant ar fi sa vedem cine o arata cu degetul si din ce pozitie penala.
      • +1 (5 voturi)    
        Wow (Duminică, 23 septembrie 2018, 22:49)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

        cate voturi pozitive la osanalele Udrei pe Hotnews... ca pe vremurile bune...

        Excelent! Tot asa romani!

        O sa ne-o transfere italienii si pe Ciociolina, nu de alta dar lor le plac tinerelele si e clar ca noi avem ceva traditie la fufe catarate in functii politice (Elena Ceausescu, Elena Udrea...)

        Sunt sincer convins dupa acest comentariu considerat pozitiv de cititorii hotnews ca ne meritam soarta.

        Udrea presedinte!
    • -2 (8 voturi)    
      Mai, nu-i asa corect! (Duminică, 23 septembrie 2018, 16:33)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui ceoteldrum

      Presupunem ca ar fi venit un borfas mai hidos decat basescu. Dar cine-si poate imagina unde era tara noastra acum cu 8 ani de oameni si mai corecti decat ai lui Basescu. Iti spun, din ce-am avut de a face cu administratia de stat, oamenii pusi de Basescu sunt cu muuuuuuult mai hapsani si corupti decat cei ai PSD-ului chiar!
      Reiau discursul tau: cine si-ar imagina Romania cu oameni "prosti" si coprecti pusi in locul lui Basescu si in locul hapsanilor numiti de Basescu pe ramuri in jos?
      Poate eram unde e Slovenia acum. Dar nu, trebuia sa fie Basescu sa faca un pic si apoi sa-i apere hotiile Udrei stricand TOT!
      • -3 (5 voturi)    
        Habar nu au (Duminică, 23 septembrie 2018, 22:50)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        dar vorbesc.

        Ai dreptate Marionette , Basescu era renumit de pe vremea cand era primar, ca bloca toate proiectele din care nu putea sa isi ia spaga...
    • -3 (7 voturi)    
      singurul derapaj ? (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:37)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui ceoteldrum

      -sub obladuirea lui gasca lui cocos-udrea a furat de a stins
      -sub obladuirea lui ,analfabeta de eba a ajuns europarlamentar
      -sub obladuirea lui s-a dus dreaqu flota romaneasca
      -....
      -...
      • +1 (1 vot)    
        Ti-am dat minus pentru comentariul... (Luni, 24 septembrie 2018, 9:24)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        ...„sub oblăduirea lui s-a dus dreaqu flota românească”
        Dacă nici acum n-ai priceput cine a făcut praf flota nu mai ai nicio șansă!
      • +1 (1 vot)    
        Flota românească ? (Luni, 24 septembrie 2018, 14:26)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Am lucrat pe “flota românească “
        Niște epave plutitoare nici de fiare vechi nu erau bune pentru ca erau făcute din materiale de cea mai proasta calitate, plecai din portul C-ta și la 2 ore se defecta, mecanic dau technologic....
        Mulți au avut noroc sa supraviețuiască de pe aceste “ nave” făcute cu “k...ul”
  • -6 (26 voturi)    
    Care opozitie? (Duminică, 23 septembrie 2018, 10:36)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Jumate din PNL sut mafioti portocalii de-ai lui Basescu. Iar despre Gorghiu si uslasi, ei au batut palma de mult cu PSD, pentru ciolan.
    • +5 (7 voturi)    
      "mafioti portocalii de-ai lui Basescu"? (Duminică, 23 septembrie 2018, 19:08)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Acesti "mafioti portocalii" au scos Romania din criza dupa ce guvernarea Tariceanu ne-a lasat in fundul gol, au facut mai multi km de autostrada in 3 ani decat au facut guvernele ponta, Grindeanu, Tudose si Dancila la un loc in 6 ani, au atras fomduri UE si au lasat proiecte de a avut si pota sa se laude, au facut o reforma a invatamanului apreciate de UE din care a mai ramas doar camera video din clasa de bacalaureat dupa 6 ani de PSD-ism. Guvernul lor a cazut pentru ca voiau sa reformeze sanatatea. Guvernele actuale nu pot fi demise de opozitie cu toata ca vor sa-si scape hotii de puscarie. Ii preferei pe astia? Dreptul matale.
      • -1 (3 voturi)    
        Confuzie (Duminică, 23 septembrie 2018, 22:53)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Prgramele europene din care PDListii s-au infruptat injectiile cu capital, nu au avut nici un cuvant de spus in asa zisa depasire a crizei?

        Tot asa, Tariceanu a creat criza mondiala din 2008?
        asta chiar nu stiam...

        Si atunci Basescu era la putere...
        • 0 (2 voturi)    
          Matale creezi confuzie prin cea ce scrii (Luni, 24 septembrie 2018, 11:59)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

          "Prgramele europene din care PDListii s-au infruptat" Banii europeni sunt foarte greu de sifonat. Motiv pentru care PSD-isti se feresc sa-i acceseze.

          Daca pentru matale "Tariceanu ne-a lasat in fundul gol" inseamna ca"Tariceanu a creat criza mondiala din 2008" te priveste.

          Din fericire Basescu a fost atunci presedinte. Cu ponta, Dragnea si Tariceanu vedem incotro o luam . . .
  • +24 (28 voturi)    
    Adevarat (Duminică, 23 septembrie 2018, 10:38)

    ovidiub781255638850764 [utilizator]

    Moment mai bun nu exista ... ca PSD sa o taie de la guvernare si sa priveasca urmatorul guvern incropit din "opozitie" si tehnocrati cum se chinuie sa repare ce au facut ei. Nu mersi, stati acolo si guvernati...
    • +3 (5 voturi)    
      Momentul mai bun este la remaniere, (Duminică, 23 septembrie 2018, 14:23)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui ovidiub781255638850764

      când Dragnea va dori să-i îndepărteze din Guvern pe cei care-l critică.
  • +24 (32 voturi)    
    nu ti-e clar ! (Duminică, 23 septembrie 2018, 10:43)

    CRMS [utilizator]

    Altfel ce rost avea sa-l accepte iar pe liste lor pe Crin Antonescu ?
    Este un semn clar ca USL n-a murit !
    • +4 (14 voturi)    
      .... adevarat ..... (Duminică, 23 septembrie 2018, 12:01)

      cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Viitorul PNL -ului este Crin Antonescu ! Nu stii daca sa razi sau sa plangi. PSD nu va fii deranjat de PNL, vor "coabita" spre nenorocirea noastra multi ani. Si am ramas cu Traian Basescu sa faca opozitie la PSD (cat mai poate).
      • +4 (10 voturi)    
        Crin Antonescu dupa (Duminică, 23 septembrie 2018, 14:45)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        Lovitura de Stat din vara lui 2012 a ajuns ,,neica nimeni". Sigurul viitor al lui este sa se intoarca la Tulcea de unde a plecat, si sa deschida impreuna cu Pataichin o scoala de caiac-canoe. Dragnea poate vinde porcii de la Salcia si o sa vina cu bani sa-i ajute. Vor arata ca in romanul: ,,Trei intr-o barca"
      • +3 (11 voturi)    
        Opozitia la PSD e USR si RI (Duminică, 23 septembrie 2018, 14:59)

        2087 [utilizator] i-a raspuns lui cbogdan

        E vremea ca romanii sa constientizeze ca pot alege intre doua partide valabile, USR si Romania Impreuna.

        Niciunul dintre ele nu are corupti, deci pentru mine ambele sunt 100% votabile.
        • 0 (4 voturi)    
          ce inseamna usr? (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:42)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui 2087

          uniunea sorosistilor din romania sau uniunea securistilor romani ?
          • +1 (3 voturi)    
            Scuze (Duminică, 23 septembrie 2018, 23:00)

            VictorS [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

            poate ai dreptate, dar cred ca e greu sa ajungem mai rau decat suntem acum.

            Intamplator sau nu cunosc oameni din politica (mai multe formatiuni) si cei din USR sunt singurii ca mine (40 de ani, ingineri care nu au probleme sa isi gaseascu un job bun oriunde in lume, fara 15 case, 15 masini, nevasta si amanta silicona).

            Cat despre Soros, mai documenteaza-te, ar vrea USR sa aib fonduri de la ei (nu au!).

            Eu am tot respectul pentru Soros si ce face el, am citit pe Wikileaks documente asa zis negative despre el si atunci am inceput sa il respect.
            E acuzat pentru niste lucruri pentru care ar trebui sa il stimam, respectam...

            Astea nu insa insa semtimente pe care multi le mai cunosc in Romania.
    • +6 (12 voturi)    
      Nu e asa. (Duminică, 23 septembrie 2018, 12:12)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      Crin Antonescu e doar candidat. Este bine de vazut cine voteaza din PNL pentru trimiterea lui la Bruxelles, ca apoi sa fie trecuti pe linie moarta in partid.
      • +5 (9 voturi)    
        pai.. (Duminică, 23 septembrie 2018, 16:48)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        Orban deja s-a aratat incantat de a-i sustine candidatura lui Crin... deci PNL-ul este praf si pulbere de la Orban pana la Busoi..adica tot spectrul PNL-ului este compromis iremediabil.
        • 0 (2 voturi)    
          Orban a enumerat doar pe cei care (Duminică, 23 septembrie 2018, 18:37)

          Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

          cadideaza. Nu a aratat ca e incantat de Crin.
          E evident pentru toti ca la Lovitura de Stat din 2012 Cacarau a fost capul rautatilor.
    • +2 (4 voturi)    
      Singurul proiect al "presedintelui discret" (Duminică, 23 septembrie 2018, 19:13)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      a fost USL-ul. Un dezastru pentru Romania.
    • 0 (0 voturi)    
      numai a trecut (Duminică, 23 septembrie 2018, 21:50)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      in ilegalitate.
    • +3 (3 voturi)    
      Amuzant (Duminică, 23 septembrie 2018, 22:55)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      e faptul ca l-au bagat in parlamentul European pe Gigi Becali... ce mai conteaza ca il baga pe Antonescu.

      PNL e mort iar PSD distruge economia si ce a mai ramas din populatie.
  • +19 (21 voturi)    
    Eu nu cred ca pucistii din psd (Duminică, 23 septembrie 2018, 11:38)

    kokos [utilizator]

    ar vota motiunea de cenzura riscand sa piarda guvernarea.De altfel , ei vroiau ca tanti veorica sa preia sefia partidului , deci nicigand sa voteze impotriva ei.
    • +4 (8 voturi)    
      Depinde cine semnează moțiunea, (Duminică, 23 septembrie 2018, 12:00)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      dacă sunt semnatari și de la PSD sunt șanse.
  • -3 (21 voturi)    
    sa intelegem ca PMP nu face parte din opozitie? (Duminică, 23 septembrie 2018, 11:54)

    revo [utilizator]

    de ce nu o bagati voi? de ce nu negociati voi schimbarea?

    Oare pentru ca TU, Basescule, ai interese la fel de mari ca sa nu se schimbe nimic si tavalugul antijustitie sa mature tot? Ipocrit!
    • +5 (9 voturi)    
      nene (Duminică, 23 septembrie 2018, 16:52)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui revo

      Motiunea de cenzura trebui sa stranga un minim de vreo 143 de semnaturi ca sa poata fi depusa in Parlament. Cam cati parlamentari crezi ca are PMP-ul ?
      N-aveti habar nici de cele mai mici notiuni dar va tot dati cu parerea despre politica.
      • +2 (6 voturi)    
        PMP are un singur vot: (Duminică, 23 septembrie 2018, 18:38)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        Elena Udrea.
        • -1 (1 vot)    
          nici macar ! (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:44)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          e condamnata si nu are drpt de vot !
      • +1 (1 vot)    
        Si totusi (Duminică, 23 septembrie 2018, 23:03)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        asta inseamna ca Basescu nu e in opozitie?

        Care partid din opozitie e suficient de mare sau sprijinit ca sa rastoarme guvernul actual?

        Nici unu!
  • +4 (22 voturi)    
    Opozitia (Duminică, 23 septembrie 2018, 11:54)

    sipu [utilizator]

    nu vrea sa accepte ca sunteti singurul care are forta si inteligenta politica care poate ingenuchia psd-ul
    • -4 (20 voturi)    
      Asa e! Impreuna cu Elena Udrea (Duminică, 23 septembrie 2018, 13:18)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      Basescu: ,,Cred in Elena Udrea".
      Desigur , l-a cati bani furati a adus Udrea la partid !
    • +1 (3 voturi)    
      pe naiba (Duminică, 23 septembrie 2018, 21:12)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      nu e in stare sa ingenuncheze psd-ul si nu a facut-o niciodata..doar s-a urcat pe un scaun mai inalt si parea ca psd e in genunchi..teatru ieftin.
    • +1 (3 voturi)    
      Pai da (Duminică, 23 septembrie 2018, 23:04)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui sipu

      l-a ingenunchiat deja, nu degeaba e Dragnea fost PDList.

      Ne-a ingenunchiat si pe noi cand a sustinut-o pe hoata sefa la presedentie.
  • -1 (19 voturi)    
    Baselu in lupta cu aritmetica (Duminică, 23 septembrie 2018, 12:45)

    ww [utilizator]

    Domnu fost, sa trecem si peste povestile astea fumate cu "disidentii" si "pucistii" din PSD, dar si peste legile matematicii. Sa intram in lumea minunata a viselor voastre si sa presupunem ca maine dati jos nu doar guvernul analfabetei, dar si PSD-ul. Veniti voi (adica matele si cu cine?) si ne oferiti .... Chiar, ce ne oferiti, dle Basescu? Care este proiectul de tara pe care nu l-ati realizat in opt ani, si il veti realiza acum?
    Blat rusinos... da, asta ati facut toti in 2016, ca sa vina infractorii lui Dragnea (ca aia au sange in ei si nu mai au nimic de pierdut) sa faca praf justitia si sa scapati cu totii (adica inclusiv dvs, fetele, ginerele si blondina, dupa cum s-a vazut), ca sa puteti lasa Romania pe mai departe, ca pe o feuda, urmasilor.
  • -5 (15 voturi)    
    PMP-ul nu face parte din opozitie? (Duminică, 23 septembrie 2018, 13:36)

    qwerasdf [utilizator]

    nu zic ca nu are dreptate Base, dar e lame sa arunci pe altii vina...

    pmp oricum face blat cu psd... pnl sunt niste adormiti. Singurii muncitori din parlament sunt cei din USR, dar din pacate astia nu au experienta de "hiena" inca, pentru ca asta iti trebuie sa fii politician.
  • +17 (25 voturi)    
    Basescu a fost cel mai adegvat politician roman! (Duminică, 23 septembrie 2018, 13:43)

    inganduratul [utilizator]

    Si inca este. Raportat la situatia Romaniei, cat a fost Presedinte s-a descurcat mai mult decat onorabil. A scos tara dintr-o criza economica taricenista ce a impus sacrificii pentru popor, el sacrificandu-si si propria cariera. In plan profesional a fost foarte bun, nu ca ciurucurile repetente care azi bantuie in politica romaneasca. Iar faptul ca a fost la un moment dat liderul acestei tari l-a obligat sa invete rapid ceea ce altii n-ar fi invatat nici intr-o suta de ani!
    • +2 (12 voturi)    
      adecvat, nu "adegvat" (Duminică, 23 septembrie 2018, 14:04)

      inganduratul [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

      Scuze!
    • 0 (6 voturi)    
      Aiurea! (Duminică, 23 septembrie 2018, 16:35)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

      Mai adecvat era unul si mai corect, care nu fura si care nu darama ce a construit de dragul protectiei gastilor lui de borfasi.
      Aste-as aberatii! "cel mai adecvat" adica era borfas, dar asa trebuia sa fie! Incetari cu fracturile astea logice!
      E plin cimitirul de cei mai adecvati oameni! Basescu e un om si sigur erau oameni mult mai buni decat el dar n-am avut noroc! Pacat!
    • +3 (5 voturi)    
      Sa dam Cezarului ce este al Cezarului (Duminică, 23 septembrie 2018, 17:44)

      ww [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

      E adevarat, Basescu a facut multe. Dar, cand vorbim de realizarile sale, nu putem omite contextul extern, care i-a fost extrem de favorabil, precum si valul urias de simpatie interna care l-a dus pana la varful politicii romanesti. Sa nu uitam nici elita intelectualitatii, care i-a fost mereu alaturi, cu sincer devotament. Mai mult, cred ca este unul dintre putinii politicieni care chiar iubesc tara asta fiind, undeva in sufletul lui, un bun patriot. Este sau a fost cel mai adecvat sau bun politician? Bun la ce? Nu stiu, as paria oricand pe Toader Paleologu sau pe Monica Macovei.
      Dar iti poti da seama care este diferenta intre Basescu anului 2004 si cel de acum, precum si de care parte a baricadei se afla, chiar si din simplul fapt ca vinde electoratului gogosi cu succesul unei motiuni fantasmagorice sau cu Dragnea inlaturat pana la sfarsitul anului si reia manipularea cu "luptele interne" din psd. Fie ca reia el pana la satietate acesta prostie, fie ca o face Ion Creanga, UDMR-ul sau alti "binevoitori", ea tot o intoxicare ramane, iar scopul ei e acelasi: diversiune, crearea unei false reprezentari si mentinerea electoratului reformist in letargie si inactiune. Mesajul manipularii pedeseriste e clar: "stati cuminti, nu trebuie sa faceti nimic, noi ne facem si opozitie, noi ne si auto-criticam. Voi trebuie numai sa pariati pe taberele noastre din meciurile "lupta saptamanii", "disensiunea lunii" sau "rascoala anului" si sa sperati ca doar-doar pierim cumva pe mana noastra cat de curand, ca sa ne puteti voi aplauda cat suntem de prosti". Iar daca Basescu, care numai naiv nu e, s-a bagat in hora interlopilor, numai cine nu vrea nu vede care este adevarul.
      Dar noi, daca pentru urmatoarele alegeri parlamentare (presupunand ca vor mai exista) nu ne stabilim clar ce asteptam de la cei care ne reprezinta si nu avem o alternativa foarte serioasa la intreaga clasa politica actuala, incluzandu-l aici si pe Basescu, suntem cu adevarat pierduti
      • +1 (1 vot)    
        Corect mesaj (Duminică, 23 septembrie 2018, 23:11)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui ww

        Eu am ajuns la concluzii similare.

        Gadurile tale insa nu pot fi acceptate si intelese decat de un procent mic de romani si asta din multe motive...
    • -1 (7 voturi)    
      daaa (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:53)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui inganduratul

      a scos tara dintr-o criza economica imaginara ,sacrificand salariile si pensiile romanilor si dand banii la restituirea de proprietati ,mai exact lui stelu,cocos,udrea,simu si alti nenorociti
      -in plan profesional-care profesie,aia de incendiatir de nave intr-un port francez sau cea de securist -masluitor de devize de reparatii la amsterdam
      a fost si este un derbedeu , si ca toti cei ca el, plin de tupeu si obraznic ,s-a catarat la putere ,calcand peste cadrave !
      -a invatat rapid ,ce? cum sa fure si sa minta fara sa clipesasca ? pe astea la stia de mult ,ca uncontrabandist batran
  • -2 (10 voturi)    
    xzxzxzx (Duminică, 23 septembrie 2018, 15:20)

    solar [utilizator]

    nu trebuie sa fi geniu sau fanatic, dar concluzia e f f f clara - presa te face - presa te omoară !! aici am ajuns . nu sunt impotriva presei !!!!!!!!!! dar asta nu mai este presă e suprapartid care manipulează,manipulează, manipulează ! pentru cine , nu stiu ! pentru ce ? nu stiu ! cu presa cu tot am ajuns intr-o fundatura a gandirii ca societate , ca natie dezorientată, unde toti luptă impotriva tuturor mai e mult pana la democratie !!!!
    poftiti la huiduieli . sa va dea dumnezeu sanatate si plamani buni .
    • -7 (13 voturi)    
      Inteleg. (Duminică, 23 septembrie 2018, 16:39)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Deci Basescu e Fecioara Maria, dar presa l-a pus sa fure pentru gasca lui!
      Aste-as tactici de manipulare, practicate chiar de tine. Nu spui nimic, dar concluzia ar fi in subtext ca Basescu e bietul de el, Dumnezeu!
      Explica de ce a luptat cot la cot cu Voiculescu sa o dea jos pe "realizarea lui" Kovesi si lasa exprimarile diafane care nu spun nimic!
      Un minus de la mine il ai!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu e clar (Duminică, 23 septembrie 2018, 23:15)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui solar

      Presa e de vine pentru ca " am ajuns intr-o fundatura a gandirii ca societate , ca natie dezorientată, unde toti luptă impotriva tuturor mai e mult pana la democratie"?

      Ne explici si noua cum ai tras aceste concluzii si ce canale de presa urmaresti?
      • 0 (0 voturi)    
        xdzxzxzx (Luni, 1 octombrie 2018, 20:50)

        solar [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        DA ! Pot sa-ți explic si pot sa-ti spun si ce canale urmăresc ! 1) Stii in ce an a apărut situl HOTNEWS ? De atunci ! Nu crezi ? Dă clik pe arhivă, caută SOLAR si vezi ! Restul siturilor nu te intereseaza ! Nu am frecventat si nu frecventez nici acum , de exemplu, ROMANIA MARE .ANTENELE, REALITATEA si altele ”unelte” media bune de slefuit mintea idiotilor ! Nu ma uit la TV ! La nicio TV ! Nu am dat votul niciodată PSD-ului si nu am participat la Referendumul pentru actuala Constitutie ! Nu ma voi duce nici la Referendumul.... religiilor . Asa referendum nici nu trebuia facut ! 2) După aproape 30 de ani de chinuri ale facerilor democratice a iesit un ... fâs / Mare de tot ! Mai ales in RO ! Si cu o luptă pe viațâ și pe moarte intre UE - SUA - Rusia + China. Cu excluderea UNGARIEI si a POLONIEI(nu vor fi excluse !) Cu o UE prinsă intre BREXIT - CATALONIA - MIGRATIE MUSULMANĂ. Si o RO căreia când i se arată pisica SCHENGENN cand nu i se arată si alte si alte si alte...3 ) Manipularea/manipulările in RO ? CU GHIOTURA !! Cu ”adevarurile ” vandute pe bani sau alte avantaje promise din belsug incă mai ”bănoase”. Nu vand si nu cumpăr nimic. Nu sunt de vanzare si nici nu am cu ce sa cumpăr adeziuni LA sau ...LA .4) Citesc ce trebuie citit integral si nu pe bucătele sau cu lingurita manipulatoare a presei , fie ea cat o fi de academică sau doctorală, comico săltăreață sau...mistocară ! De pildă discursul la ONU al lui TRUMP , a lui NETANYAHU, dar si a altora 5) Daca toate ...” ixplicatiili „ astea nu-ți sunt PE PLAC SI NICI SUFICIENTE, INCETEAZĂ SĂ MAI SOMEZI PE CINEVA CU IXPLICAȚII SI ALTE PRETENTII. de îndosariere a opiniilor . Nu suntem nici pe vremea lui CEAȘCĂ . nici R0 n-a devenit COREEA DE NORD !
  • +2 (2 voturi)    
    Asa e (Duminică, 23 septembrie 2018, 16:35)

    europeanul2 [utilizator]

    Are dreptate!
  • +1 (5 voturi)    
    aham... (Duminică, 23 septembrie 2018, 17:44)

    liviu_ [utilizator]

    base incearca sa ia capital pentur partidul lui... ATAT!!!
    in psd sunt lupte PENTRU PUTERE!!! dar directia psd e clara ORICINE ar fi sef la psd: DISTRUGEREA JUSTITIEI !!!

    nici o motiune nu o sa aiuba vreo sansa (mai ales cu pnl care cam joaca la dublu...)

    vad cum il tot lauda toti pe aici.... nu degeaba se spune ca romanii au memoria scurta.... ati uitat cand injura DNA si pe Kovesi?!
  • +1 (3 voturi)    
    Toți conducătorii (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:03)

    Observatory [utilizator]

    De după ‘89 au făcut greșeli , dar nici unul nu a fost așa de ticăloși ca analfabeți de acum...teribile , Ieșiți fraților la VOT
  • +2 (2 voturi)    
    Cel mai frumos (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:22)

    Observatory [utilizator]

    este sa lăsați PSDul sa-și semneze singur sentința , continuând așa , nu au mult timp de supraviețuit ...într-adevăr, va lasă urme greu de reparat, dar asta a vrut electoratul, foarte incult și de o prostie greu de imaginat , in anul 2918 și după mai mult de 70 de ani de conducere comunista cu suferințe greu de imaginat ca omul de rând este așa de redus mintal....
  • -1 (1 vot)    
    Daddy lui Daddy !! (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:41)

    deval [utilizator]

    Pe modelul hotul striga hotii !! Membru marcant al Fratiei coruptilor, puscariabililor pe care tot el i-a crucificat (doar) in discurs, Marele Dus crede ca e momentul sa ne aminteasca ca exista !!
    Sa nu fie vexati membrii sau simpatizanti pmp cinstiti care au ramas (nu stiu cum) sub influenta circarului numit Presedinte , (culmea) de onoare !
    Recunosc ca am fost basista pana in 2015, recunosc ca putin a lipsit sa ma inscriu in pmp , recunosc ca in 2009, alegand intre geoana-basescu aveam de ales intre sefii a doua famiglii a aceleiasi mafii de fapt ! Atunci alaturi de basescu au fost mai multi oameni remarcabili iar in jurul lui geoana s-au adunat mai multi bani ! Nu stiu daca dnul Diaconescu mai este in partidul asta dar daca este, iata ca au o persoana remarcabila moral, politic si profesional care e tinuta pe tusa exact pe aceeasi tehnica ca cea pdl/pnl : de pus pe afise! Marele Dus se bate acum cu PNL si USR ca sa disimuleze colaborationismul Lui cu haita Ciumei Rosii, identitatea de ADN cu famiglia care l-a generat si pe El ! Eu cetatean, pot fi nemultumita de pnl, usr sau pmp , El daca ar fi ce pretinde ca e , nu ar fi facut nicicand asemenea afirmatii daca e sa vorbim doar despre ultima .......
  • +2 (4 voturi)    
    da (Duminică, 23 septembrie 2018, 20:42)

    Dedalus [utilizator]

    Daca vom astepta un politician Alba ca Zapada, vom astepta mult si bine.

    Asta e Basescu, cu bune si cu rele.

    Dar are o mare calitate, pe care nu stiu sa i-o fi contestat cineva: vorbeste clar.
    • -1 (9 voturi)    
      Alba ca zapada! (Luni, 24 septembrie 2018, 0:56)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Basescu e aceeasi mizerie ca Dragnea.
      Sau da, vrem oameni, nu sfinti, dar cu erorile lor, Basescu si Dragnea sunt prea monstruosi, prea hidosi
    • 0 (2 voturi)    
      Absolut corect!! (Luni, 24 septembrie 2018, 9:35)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      As fi dat - dacă era posibil - mai multe voturi acestui comentariu concis și corect!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version