Mircea Geoana: Nu cred ca e normal ca cineva sa vrea ca in Romania sa inceapa un adevarat razboi civil

de D.G. HotNews.ro
Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:13 Actualitate | Politic

Guvernantii ar trebui sa dea dovada de mai multa "intelepciune" si mai putina "incapatanare" in privinta unor amendamente ale opozitiei la bugetul de stat, a declarat miercuri  presedintele PSD Mircea Geoana.

"Vom fi in favoarea amendamentelor care au bun-simt si, daca ar fi un pic mai multa deschidere si pana la urma mai multa inteligenta politica din partea guvernantilor, ar intelege ca o parte din amendamentele noastre sunt si in interesul lor, pentru ca nu cred ca este normal ca cineva sa-si doreasca ca in Romania sa inceapa un adevarat razboi civil, cu pensionarii in greva, cu salariatii bugetari in greva, cu sectorul privat si-asa innebunit de taxe si de impozite. Cred ca in acest moment ar trebui sa existe putin mai multa intelepciune politica si dorinta de a iesi dintr-un fel de puritanism: <<nu se poate modifica nimic fata de proiectul transmis de Guvern in Parlament>> Ce e Parlamentul, un fel de casuta postala in care pui timbru si dupa aia speri ca ai scapat de aceasta dezbatere? Va spun ca sunt parlamentari PDL care sunt de acord cu noi. De aceea, eu fac apel la putina luciditate", a comentat Geoana, citat de NewsIn.

Liderul PSD a precizat ca parlamentarii partidului sau vor avea o "atitudine combativa" in Parlament, isi vor sustine in continuare amendamentele si vor vota impotriva proiectului de buget.

In privinta motivului intrunirii grupurilor, si anume neintelegerile cu puterea privind echilibrarea bugetelor locale, presedintele social-democrat a calificat drept "cel putin neserios" ca membri ai PDL, inclusiv ministri, sa fie de acord cu anumite chestiuni, pentru ca apoi sa se revina asupra acelei conventii.

"Este nemaiintalnit in 20 de ani de democratie, schioapa cum este ea la noi in tara, ca o conventie si un lucru batut in cuie in Parlament sa fie rasturnat in cateva secunde, doar pentru ca undeva, intr-un for de partid, s-a decis niciun fel de deviere de la proiectul de buget prezentat de catre Guvern. E absolut stupid, niciodata nu s-a procedat asa in Parlament. E pacat ca aceasta guvernare (...) a venit si cu aceleasi moravuri nenorocite. Acest buget pune samanta unui adevarat razboi civil in Romania (...) Nu se da dovada de tarie politica, ci de prostie politica", a sustinut liderul PSD.

Parlamentarii din comisiile reunite de buget finante au suspendat miercuri discutiile despre amendamentul aprobat initial de comisii legat de repartizarea sumelor defalcate din veniturile de la bugetul de stat pentru echilibrarea bugetelor locale, in lipsa reprezentantilor MFP la discutii.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
3283 vizualizari
  • +35 (41 voturi)    
    mirciulica ... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:24)

    Moshu [anonim]

    ... singurul razboi pe care il tot ducem de 20 ani, noi romanii, e cel cu PSD si cu liderii sai.
    Inclusiv cu tine. PSD si satelitul sau, PC, au devenit adevarate monumente ale coruptiei nemarginite si ale
    manipularii prin canalele media. Eu unul aleg sa nu te mai bag in seama, n-ai decat sa visezi razboaie si victorii de-o seara in alegeri pana la adanci batraneti.
    • +21 (27 voturi)    
      Subscriu (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:36)

      Paul [anonim] i-a raspuns lui Moshu

      Subscriu
      • +9 (9 voturi)    
        Subscriu si eu (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 18:31)

        Liberty NOII GOLANI [utilizator] i-a raspuns lui Paul

        Subscriu si eu.
    • +18 (22 voturi)    
      . (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:01)

      radukku [utilizator] i-a raspuns lui Moshu

      tocmai el vorbeste de inteligenta politica...
      • +10 (10 voturi)    
        ihi, "inteligenta" politica... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 17:34)

        aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui radukku

        .... si nu sunt ironic.
        Are PSD-ul undeva in codul genetic mostenit inscrisa "inteligenta" asta politica. Politica batei. Vreo 50 de ani la Putere a stramosilor lor cred ca ilustreaza cat de inteligenta este aceasta forma de politica.
        Si nici nu exagerez. Cu veo 2 zile inainte de turul 2, Geoana ameninta voalat cu miscari de strada in caz de.... Dupa care a fost protestul studentilor platiti de Vanghelie de la Cotroceni.....
        Acum sa speram ca e doar prost si vorbeste gura fara el.
    • +12 (16 voturi)    
      Schimati-l mai repede (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:10)

      Geoana sa fii, noroc sa ai.. [anonim] i-a raspuns lui Moshu

      Schimbati-l mai repede ca face in continuare gafe si declaratii, care mai de care ,si acum nu mai pierde el, ci PARTIDUL
      • +7 (7 voturi)    
        duca-se (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 18:20)

        Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Geoana sa fii, noroc sa ai..

        Sa ne rugam toti sa ramana Goana presedinte PSD, cu putin noroc in mandatul urmator nu mai prind nenorocitii astia corupti loc in parlament.
    • +12 (12 voturi)    
      one way (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 20:25)

      Omul Negru [utilizator] i-a raspuns lui Moshu

      Gioala irealu' tine-o tot asa...si un sfat:
      Cand mai iesi in fata camerelor,pune-ti neshte ochelari d'aia mari,baga ceva decibeli in plus si atunci ai acoperirea perfecta in caz ca mai emiti asemenea balarii...vei spune "it wasn't me,era Vadim".
      Te vor crede toti,garantat! Diferenta dintre voi sunt doar niste kilograme si o pereche de ochelari!

      E cineva de acord?
    • -2 (4 voturi)    
      Motive (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 21:16)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui Moshu

      Ce te face sa crezi ca, daca oamenii din PSD isi pierd privilegiile, o vei duce mai bine? Treci peste sentimentele fata de ce-i din PSD, daca esti in stare, judeca la rece, si raspunde rational la intrebare.
    • +2 (2 voturi)    
      ............ si cu PNL-istii cum ramane....? (Joi, 14 ianuarie 2010, 8:00)

      mirciulica [anonim] i-a raspuns lui Moshu

      PNL = 'coloana 5-a' a PSD, alias PCR copitalizat in forta de 'nea nelu codobelu cand stause la cotrocelu'
  • +28 (32 voturi)    
    Hi, hi, hi (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:25)

    CezarN [anonim]

    Pai cand tara era fara guvern(si fara buget), in 2009, si domnul Geoana pleca in concediu sau la Moscova, nu se gandea ca un buget se discuta pe indelete, nu pe genunchi ca acuma, cu termenele din acordul cu FMI deasupra capului?
  • +23 (27 voturi)    
    geoana moralistul (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:28)

    toma arnautu [anonim]

    In atentia copilului de " suflet " al lui nea Nelutu : Ilcitez din declaratia de mai sus :
    "Cu sectorul privat si-asa innebunit de taxe si de impozite ".

    Intrebare ;
    Ati fost la guvernare, cate taxe ati desfiintat ?
    Nu v-a lasat cineva ?
  • +15 (21 voturi)    
    razboi civil (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:31)

    sapoca [anonim]

    koo-koo ! cu-cu !
    odiri, odirididina, u-ha-ha !

    paranoia curata....
    mitrea nu manca rahat, e dus rau, sireacu' !
  • +16 (20 voturi)    
    trist (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:32)

    omu [anonim]

    Saracu de el. A ramas asa de la alegeri. Se pare ca nu isi revine. Acum i-ar place un razboi civil.
  • +21 (25 voturi)    
    .... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:32)

    eu [anonim]

    asta s-a tampit.... simte ca se clatina scaunelul si risca soarta lui Nastase si acum vine cu idei SF de genul razboi civil.
  • +13 (17 voturi)    
    Cat de planat e Geoana? (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:37)

    Titus [anonim]

    Inainte de a fi jucat partitura candidatului la presedentie (mereu proasta), acest om si-a dorit si printr-un ordind dorinta i-a fost indeplinita, aceea de a fi om de stiinta si nu in orice, ci in macro-economie. Geoana la fel ca foarte muti alti politicieni nu "si-a citit" inca propri-ai teza. Adica i-a fost scrisa de altii. Omul de stiinta Geoana, este o parodie si mai penibila decat aceea de presedinte al Romaniei. Dar, evident atata timp cat doctoratele se dau pe bada rulanta, iar profesori cu cariera in spate fac un ban (vanzand titluri stiintifice) nu sunt contestati sau judecati nici de breasla, nici de justitie care si ea e plina de doctori de doi lei, sa acceptam ca "omul de stiinta"Geoana, chiar exista. Cum poti insa, bazandu-te numai pe cunostiinte economice de baza, sa nu intelegi ca banii sunt atatia si cat sunt atatia trebuiesc impatiti. Mai degraba Geoana pledeaza pentru un razboi cu alte tari, prin infrangerea carora Ro ar putea sa cheltuiasca si bugetele altora!!! Spune ca trebuie mai multi bani, nu spune insa de unde? Iar cand spune, ne da exemplul Greciei, dar nu spune ca acolo politicile de stanga au adus statul grec in faliment si acolo chiar este razboi civil! Prostanacul este chiar mai mult: este o catastrofa intelectuala, de un populism josnic, care insa este doctor in economie!!! AMIN!
    • +4 (4 voturi)    
      TITULE... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 23:03)

      renegatu' [anonim] i-a raspuns lui Titus

      chiar e DOCTOR in Economie ? Aoleo..muica... Du-l in CUBA sau Venezuela ..s-ar intelege bine cu liderii celor doua tari cu economii superKENESE. Acolo-i locu'
  • +12 (16 voturi)    
    recita lectia de la patriciu? (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:48)

    hapciu [anonim]

    ti-a mai dat niste lectii patriciu in ultimul timp???
    asta a fost un tocilar-soarec cu sustinere de la cc!
    soim al patriei!bleh...
    auzi la el..razboi civil..mai informeaza-te ce-i ala..sau ai uitat paragraful :))
  • +15 (19 voturi)    
    In Romanica ..... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:48)

    SHEAPA [utilizator]

    ... nu se cunoaste notiunea de razboi civil, Geonflabilule!

    Doar de mineriada, mai draga!!!

    Iar nu ti-a predat Bunicutza lectia, nefericitule ....

    Dobi.
  • +10 (16 voturi)    
    Bre, Geoana, bre... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:49)

    Don Cicio [utilizator]

    Te-ai trezit vorbind de unul singur in fatza oglinnzii?! Auzi la el: razboi civil!!!

    Prost esti, maica... Prost, facut gramada!
  • +8 (12 voturi)    
    nu numai prostanac (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:49)

    Virgil [anonim]

    desi avem in aceasta tara prea multi politicieni care au ratat meseria lor de politicieni,avind la bord si pe prostanac este deacum chiar prea mult ; consider ca deacum si Vanghelie si-a data seama ca a mizat pe calul cu esec.Sper ca alegerile pt. conducerea PSD sa-l dea drept un factor uitat de istorie si sa fie considerata epoca lui un "incident nereusit"
  • +15 (19 voturi)    
    Rasbelu lui geoana (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:50)

    dan [anonim]

    Hai sa vedem cine se duce sa moara pentru geoana&co.Poate vanjelie.
  • +10 (14 voturi)    
    Geoana razboinicul. (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:55)

    mircea [anonim]

    Geoana doveeste pe zi ce trece cat este de dobitoc.Acuza pe altii ca in Romania nu este o stare de normalitate,cand el a uitat sa-si dea demisia dupa pierdera alegerlor prezidentiale.Aceiasi gasca de lingai din PSD si din presa-l sustin,inproscand cu noroi in toti care incearca o stare de normalitate.Puterea in PSD,ca si la comunisti,nu se pierde decat prin moarte.Cand vom vedea in PSD,un partid social-democrat european?Ce fel de alianta este cea cu PNL(partid de dreapta) si inpotriva cui?A poporului roman?
  • +13 (15 voturi)    
    "...cu pensionarii in greva..." (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 15:57)

    eu [anonim]

    Ma intreb, cum o fi greva asta a pensionarilor... Nu-si vor mai ridica pensiile? ...ca greva foamei o tot fac saracii ce multa vreme
  • +9 (13 voturi)    
    daca romanii aveau ak-uri.... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:02)

    dixit [utilizator]

    " saruta-ti copile parintii si fratii si apoi hai sa mergem la razboi" ( sau cum erau versurile) si apoi ne duceam la vanat de politicieni ..... bai geoana nu te lua dupa ilici (ala a zis ca se lasa cu revolutie daca e arestat) si revino-ti in puii mei la realitate. romanii nu va plac! va voteaza pe un kil de zahar, deci sunteti slabuti tare. si praf. si de cacao. mi-ar place sa va croiesc cate o pereche de palme la toti pentru ce ati facut din tara mea din '89, dar e foarte posibil sa nu ma opresc doar acolo. geoana te urasc pe tine & co. din tot sufletul. muriti!
  • +9 (13 voturi)    
    Prostanacu' (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:03)

    slv [anonim]

    Cum pot intra pensionarii in greva? :D Sa ii fie frica guvernului ca si-ar opri pensionarii activitatea? :-)
    • +7 (9 voturi)    
      figura de stil :-)) (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:41)

      sapoca [anonim] i-a raspuns lui slv

      greva pensionarilor ne arata cat de grav va fi si cat de sangeros va fi acest rezbel tzivil.
      parca vaz, la zvonalitatea, pe banda galbena:
      breacking news, razboi civil !
      si spuse toate astea c'o figura tare plangareatza, de semana cu masca tragica a teatrului antic.
  • -7 (7 voturi)    
    prostanacul (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:12)

    ardelean adevarat [anonim]

    Pana la moarte cu pd-l si Basescu...cel mai iubit, mai capabil,mai neinfricat luptator impotriva comunistilor,a golanilor,a slugoilor. Trebuie monitorizati toti romanii , cu vigilenta sa decantam plevusca rosie de oamenii cu adevarat patrioti,luptatori si curajosi. Traiasca Romania Libera!!!...
    • -4 (4 voturi)    
      perfect de acord (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 20:31)

      ardeleanca [anonim] i-a raspuns lui ardelean adevarat

      Subscriuuuuuu!!!!!!
      • +1 (1 vot)    
        E, vedeţi ? (Joi, 14 ianuarie 2010, 13:04)

        Alex2009 [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanca

        Tocmai d-aia vă mai trebuia o tură cu Băsescu !
  • +3 (7 voturi)    
    Solutii de redresare economica! (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:48)

    Horia [anonim]

    Pradoxul consta in aceea ca solutia de redresare sta in mainile PSD-ului!!! De fapt ceea ce Geoana numeste, problema bugetarilor si a pensionarilor. Mitrea, recunostea ieri, "anumite greseli" facute de PSD in lunga lor guvernare. El numea greseli disparitia in buzunarele clientelei PSD a circa 12 milioarde euro (in perioada 1990-2005). Ce fericiti ar fi acum pensionarii si bugetarii daca si ei ar avea posibilitatea sa "greseasca" cu aceeasi suma. Cand spun ca solutia este la PSD ma referer la faptul, ca daca admiti greseli ca acestea, o greseala reparata ar putea fi si iertata. Deci sa dea inapoi, clientelea PSD-ului cele 12 miliarde euro statului si asta ar fi o prima solutie. Valoarea de piata a industriei romanesti in 1990 valora dupa estimarile unor economisti occidentati, la 9.000 miliarde euro, deoarece multe au fost de fapt fiare vechi. Aceasta industrie s-a privatizat in proportie de 90%. Firesc ar fi fost ca acesti bani, romanii sa-i primeasca in mod egal dupa vechimea in munca, caci proprietatea era comuna. Ori aceste industrii au fost vandute de PSD atat clientelei lor politice cat si clientelei externe. Paguba de 9.000 miliarde euro apartine tot PSD-ului care a dat populatiei cupoane valorice fara nici o valoare. Iata de ce, PSD-ul ar trebui sa returneze bugetarilor si pensionarilor cele 9.000 miliarde euro cu care sa constituie un fond de garantare a pensiilor si de reconversie profeesionala a bugetarilor. O va face?? Daca nu, trebuie moral sa dispara ca partid politic si sa le fie interzisa participarea la viata publica a tuturor PSD-eilor pentru urmatorii 50 de ani. Pentru a nu fi absurd si restul camarililei din alte partide care au furat alaturi de PSD sa pateasca acelasi lucru (vezi cazul Patriciu si Petromidia si a unora actualmente in PDL).
  • +7 (7 voturi)    
    Probleme in paradis! (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 16:53)

    xolv [anonim]

    "Filozofia" politica a PSD (sau a PCR daca vreti) este sa cocolosim proletariatul. Singura grija a lor este sa ne purtam frumos cu electoratul lor : pensionari, agricultori si alte specimene harnice de "intelectuali", caci ei sunt Romania viitorului ..
  • +12 (12 voturi)    
    Incredibil! (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 17:01)

    max [anonim]

    Tipul asta a fost la citeva mii de voturi de a ajunge presedinte! Va dati seama ce ne-a suerat pe la ureche?
  • +7 (7 voturi)    
    prostanacu confirma XXX... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 17:02)

    soimul.gigel [anonim]

    logica lu geoana loveste din nou! "pensionarii in greva", ameninta el. tare asta. sper sa-l intrebe cineva cum pot face pensionarii greva?!?! sa-si dea obstescul sfarsit?
    altminteri, eu cred ca asta este singura lor (hrebe, felix, vantu, patriciu, vanghelie......) speranta. adica daca vor reusii sa scoata lumea-n strada, in urmatoarele luni, pana nu se stabilizeaza treaba (chestie care, din nefericire, tine de contextul international, pt ca noi e clar ca nu suntem capabili de vreo strategie inteligenta)
  • +4 (4 voturi)    
    instigare? (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 17:21)

    Ion I [anonim]

    la nivel psihologic aceste remarci ca "pensionarii in greva, salariatii bugetari in greva, sectorul privat si-asa innebunit de taxe si de impozite" ajung sa te faca sa crezi ca toti vor greva ... eu nu cred ca toata lumea gandeste.

    poporul e usor de manipulat (a se vedea referendumul unde au dat cu stampila pe unicameral doar ca suna bine si ca dadea senzatia de reducere a dimensiunii - cu toate ca aveau o alta intrebare pentru asta..).
  • +7 (7 voturi)    
    Mda (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 17:33)

    scharke [utilizator]

    Hai Mircea, curaj! pune capu pe butuc... vin alegerile!
  • +8 (8 voturi)    
    prostanac (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 17:52)

    saladin [anonim]

    As fi vrut sa-i acord circumstante atenuante, adica l-a batut soarele in vacanta din Caraibe. Dar nu, omul este clar timpit, debiteaza enormitati, indeamna subtil (crede el) la nesupunere civica - buna gluma cu pensionarii in greva, oare fiinca nu le mai trimite medicamente prin posta ?. Alo, PSD, schimbati-l fratilor mai repede, trimiteti-i intr-o vacanta luuunga, ca va pune partidul pe butuci. Unde nu da Dumnezeu !.
  • +8 (8 voturi)    
    e dus cu pluta.... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 18:09)

    fvb [anonim]

    la asa afirmatii ar trebui sa existe optiunea de a fi dat afara din politica. la scoala se ia nota mica, se ramane corigent sau chiar repetent, daca nu stii materia.
    sa speram ca la congresul pesedeului o sa existe un pic de ratiune. asta distruge partidul cu prostia lui, si nu cred ca cineva de alcolo vrea lucrul asta. normal ar fi sa i se spuna frumusel sa candideze la presedentie la polul sud, sa il aleaga pinguinii.
    bine ca nu a iesit presedinte, ne faceam de panarama cinci ani cu el in toata lumea.
  • +8 (8 voturi)    
    razboi (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 19:00)

    Petrovici [anonim]

    Singurul pericol de razboi civil vine numai si numai din partea marionetelor PSD (Geoala, Vanghelica) si PNL (Chuky, Horban) care joaca la comanda oligarhilor Patriciu, Voiculescu.
    Intr-adevar ar trebui sa ne fie frica de acesti talibani bogati care pun totul la bataie sa destabilizeze situatia din tara ca sa preia apoi puterea, sa desfiinteze justitia si sa defileze cu dosarele lor penale la cosul de gunoi.
  • +5 (5 voturi)    
    off mirciulica (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 19:09)

    adela [anonim]

    Te vazui azi la tv si erai tare agitat, Doamne cat esti de prost si cate debitezi. Fac un apel oficial la domnu vantu: puteti va rog sa eliberati spa-ul dumneavoastra in seara asta? si sa lasati un security acolo in spa , nu de alta dar sa aiba domnu geoana cu cine sa palavrageasca, nu pot sa uit cum sareai ca prostu cand te-a prostit hrebenciuc ca ai castigat :)))
  • +5 (5 voturi)    
    Pensionarii in greva!???? (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 19:11)

    Leon [anonim]

    Cineva poate sa-mi explice cum vine asta cu pensionarii in greva?

    Numa' nu va bateti capul prea tare, ca sa nu fim ca-n vorba aceea cu prostul, piatra, si inteleptii.
  • +2 (4 voturi)    
    reforma in psd (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 19:34)

    PSD reformat [anonim]

    Doamne, cand o sa se trezeasca la realitate omul asta?Cu asemenea fraze de doi lei poate sa se duca sa prezideze orice alt partid dar nu PSD-ul.PSD-ul trebuie sa-si revina si sa incerce sasi reformuleze mesajele catre natie.Texte vechi precum cele cu razboiul civil sunt pentru adormit fraierii, nici macar pe cei care i-au votat.Restructurarea frazeisticii si nu numai ar trebui sa fie prioritatile in biroul permanent.
  • +5 (5 voturi)    
    Introducerea in discutia publica.... (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 19:43)

    judex [anonim]

    a posibilitatii "razboiului civi" este vehiculata, in diverse forme de PSD, in special. Exemple: a) agitatii sindicale - vezi testele PSDla metroul Bucuresti, sau cu agricultorii in fata Guvernului,; b)apelul direct al lui Vanghelie la 100-200000 manifestanti stradali care sa apere un politician; c) "evaluari politice", prin persoana unora ca Dinescu.
    Acest mesaj va fi sigur amplificat de mass media...pro-Vest (cum zice Tolontanul) - de exemplu TV-Vantu (probabil la emisiunile unora ca Dumitrescu, Ursu, Tanase) sub pretextul nedumeririi si dorintei de clarificare a mesajului lui Geoana. Toate aceste aparente iesiri in decor ale PSD (sprijinit de PNL, PRM, PNG, etc) par a se consitui intr-un sir de instigari mediatizate prin intermediul presei aservite unor interese mai mult sau mai putin obscure.
  • +2 (2 voturi)    
    ???????????? (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 19:45)

    adana [anonim]

    o sa intre pensionarii in greva pentru ca se va intarzia cu primirea pensiilor si doar asta cu pensionarii era pct de campanie la PSD nu?
  • +8 (8 voturi)    
    razboi civil? (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 19:58)

    goe [anonim]

    Asta e dus cu pluta. Ma rog, asta stiam deja, dar sa-i ia cineva microfonul ca a depasit orice limita. Daca asta e conceptia lui Geoana despre democratie, ca iti chemi talibanii si faci razboi civil cand nu-ti convine decizia majoritatii, cred ca e timpul sa ne lase definitiv, sa iasa din politica. Si nu oricum, ci direct la tomberon si acoperit de scuipati. Efectiv nu-mi vine sa cred ca a facut declaratia asta, cred ca si-a pierdut complet mintile.
    As vrea sa vad si eu in premiera mondiala cum fac pensionarii greva. Refuza pensiile, sau cum?
  • +5 (5 voturi)    
    Rugaminte pentru antipaticul PDSR ! (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 20:01)

    martin [anonim]

    Nu iubesc deloc PDSR-ul si totusi va adresez o rugaminte in propriul dvs. interes de partid. Aranjati repede un congres blitz pana la sfarsitul lui ianuarie si trimiteti-l pe Prostanacul Geoala in Aruba sau pe unde a fost sa-si planga infrangerea desigur nemeritata, sa se distreze de durere si sa se bronzeze impreuna cu Mihaela dragostea sa.
    Oricare,chiar Van Ghele va fi mai bun ca Geoala Nas Lung si oricum mai bine sa stea acasa si sa-si tina copii,ca cine stie ce mai apare pe internet.
    Multumesc,fara stma si consideratie !
  • +5 (5 voturi)    
    Voina i Mir(cica) (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 20:44)

    gura rea [anonim]

    Daraghie priatelii Mircica

    In acest pismo iti declar ca tancurile armatei a paishpea-cinshpea s-au inpotmolit pi undiva pi la Chisinau .Cazacii mei pi care ti bizuiai tari ,s-au imbatat prin crashmele di la Tiraspol si di atata betie nu mai stiu pi undi sa o apuce .Tare mi-i teama sa n-o ia spre Kiiv sau Maskvu.Asa ca daca tu vrei sa faci zavera sau rivalutie pi la voi nu te mai bizui pi noi.Amu 3 zile am primit pismo di la Amerikanskie Bratia in care ne atentioneaza ca ei au inciput niste manievre pi la Babadag si sa nu-i deranjam,ca vinul de Murfatlar e arvunit pi 100 di ani.
    Pana atunci cried ca noi vom vorghi si inscriptiona pa KITAISKI.
    Al tau bratia putin Cazaciok.
    P.S trimite ali noastre urari de ghini lu mos Ilici Ivan
  • +6 (6 voturi)    
    eu zic sa (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 20:53)

    visio [anonim]

    nu pornim razboi civil, nu de alta dsar nu am aflat inca cine a tras in noi 21-22; dar daca il intrebam pe tatucul Iliescu faci pariu ca ne spune ce visa mama lui? auzi mai prostanacule, cine crezi ca te mai ia in seama? nici macar cei de la gradinita nu sunt interesati de...tine
  • +5 (5 voturi)    
    Cum adica "intra pensionarii in greva"?:))))) (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 22:35)

    John Doe [anonim]

    1 prostanac si 49,3%
  • +5 (5 voturi)    
    Adevar ai spus nea Nelu "PROSTANAC" (Miercuri, 13 ianuarie 2010, 23:55)

    nicustrom [anonim]

    Cum poti spune d-le PROSTANAC despre o greva a pensionarilor ,doamne multe iti mai trec prin mintea ta bolnava .Asaciazate cu Crin si duceti-va unde a dus mutu iapa si surdu roata .DRUM BUN !
  • +1 (1 vot)    
    Aceeasi (Joi, 14 ianuarie 2010, 15:44)

    berger [anonim]

    mentalitate a scos si Justitia la greva...doar marimea venitului difera acum.
    Domnule Geoana, bugetarii traiesc din munca celor care trag ca nebunii la patroni. Un muncitor castiga intr-un orasel din Romania aprox. 700 RON/luna muncind 10 ore/ zi. Stiu un pensionar, fost aviator, care a iesit la pensie foarte devreme (are putin peste 50 ani) si are 7000 RON/luna pensie. Sunteti nebuni acolo in PSD si in PNL? Un aviator?? Atunci, in mod logic, cat ar trebuie sa aiba pensia un medic, Doamne iarta-ma?


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi