Update: Teodor Baconschi confirma ca a fost propus ministru de Externe

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 14:45 Actualitate | Politic


Ambasadorul Romaniei la Paris, Teodor Baconschi, a fost propus, sambata, pentru functia de ministru de Externe, transmit televiziunile de stiri.

Teodor Baconschi este Ambasador extraordinar si plenipotentiar al Romaniei in Franta, in Principatul Monaco si in Principatul Andorra. Baconschi este nascut la 14 februarie 1963, este casatorit, are doi copii si a fost numit ambasador in primul mandat al lui Traian Basescu.

Ambasadorul are o licenta in teologie, obtinuta la Institutul Teologic Universitar din Bucuresti, iar in 1991 a urmat studii aprofundate la Paris-Sorbonne. La aceeasi institutie prestigioasa a incheiat in un doctorat in Antropologie religioasa si Istorie comparata a religiilor.

Din 1997 pana in 2000 a fost ambasador pe langa Sfantul Scaun (Vatican). In 2001 a venit in Centrala MAE ca director general, iar din 2002 pana in 2004 a fost ambasador in Portugalia. Apoi, din 2005 pana in 2006 a fost secretar de stat pentru afaceri globale in MAE.

In data de 11 septembrie 2006, Teodor Baconschi a fost demis din functia de secretar de stat de catre premierul Calin Popescu Tariceanu ca urmare a politicii de restructurare la nivelul ministerelor.

Din 26 octombrie 2006, Teodor Baconschi a detinut functia de consilier prezidential la Departamentul pentru Relatia cu Autoritatile Publice si Societatea Civila, preluand postul lasat liber de Claudiu Saftoiu, care fusese numit in functia de director al SIE.

Din 2 august 2007 a fost numit de catre presedintele Romaniei ambasador extraordinar si plenipotentiar in Franta. La 4 martie 2008, a fost numit si in calitatea de ambasador extraordinar si plenipotentiar al Romaniei in Principatul Andorra si Principatul Monaco.

In ultimele zile pentru portofoliul de la Externe a mai fos vehiculat numele secretarului de stat in MAE, Bogdan Aurescu, nominalizat la conducerea MAE si in guvernele Croitoru si Negoita, fiind la momentul respectiv  unul dintre putinii ministri propusi care au trecut de audierile din Parlament.

Aurescu este secretar de stat in MAE si fost agent al Romaniei la Curtea Internationala de Justitie in procesul cu Ucraina.

Update: Teodor Baconschi a confirmat sambata pentru NewsIn ca a fost propus pentru MAE si a spus ca va veni duminica in tara pentru audierile din Parlament de saptamana viitoare.









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















5155 vizualizari

  • -2 (10 voturi)    
    Deci nu Aurescu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 14:49)

    daniel [anonim]

    Ci un politruc. "Bravo", Boc, multe succesuri!
  • +2 (8 voturi)    
    punct de vedere (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 14:54)

    armanda [anonim]

    excelenta propunere, distins omul Teodor Baconchi - deopotriva erudit om de cultura. Super ideea celui care l-a anuntat.
    • +1 (1 vot)    
      Pai doar si-a facut treaba la Paris la alegeri (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 22:39)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui armanda

      Unde au votat oamenii in ritm de record mondial,merita o functie pentru munca depusa,nu?
    • 0 (0 voturi)    
      un popa= ministru de externe al Romaniei ! (Duminică, 20 decembrie 2009, 9:39)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui armanda

      diplomatia si cultura sunt notiuni distincte ,altfel ministerul s-ar intitula Ministerul Culturii si Externelor !
      Baconschi nici la Culte nu e bun -dar se spune ca e omul lui Basescu si probabil ca si este ,plus ca e legatura prezidentiala cu masoneria !
  • -2 (8 voturi)    
    Asa Da! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:02)

    T Bucur [anonim]

    Cea mai potrivita propunere! Bogdan Aurescu e un mit fals. Meritul pentru castigarea procesului de la Haga apartine inaintasilor lui, diplomatii din MAE (inclusiv Dumitru Mazilu) care inca din anii 70 au pregatit dosarul si documentatia privind Insula Serpilor si platoul continental, numai ca atunci conextul international nu era cel de acum.
  • -4 (14 voturi)    
    Tare... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:15)

    Rhadoo [utilizator]

    Ambasadorul de Paris.... acolo unde au votat in mod miraculos peste 3000 de cetateni? Deja gluma asta de Guvern e din ce in ce mai proasta.
  • -1 (13 voturi)    
    previzibil :-) (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:21)

    Loverman [utilizator]

    singurul ministru bun, alaturi de unguri, care au nominalizat oameni de bun simt, adica Aurescu, este inlocuit cu cineva care trebuie premiat pentru rezultatul din Franta.
    Inca ceva, mizeria cu Rosia Montana, adaugata dupa alegeri in programul de guvernare, a compromis deja acest guvern.
    • +1 (1 vot)    
      Chiar (Duminică, 20 decembrie 2009, 9:48)

      CoanaKiritza [anonim] i-a raspuns lui Loverman

      Esti naiv, puiule, Baconschi e de departe cel mai distins din acest Guven!
      Guvernul e facut din oameni care trebuie sa mai suporte cateva luni injuraturile, pana la remaniere/alegeri anticipate, ce-o fi, doar nu-l vedeti etern...
      Croitoru, Aurescu au declinat oferta, se pastreaza pentru Boc V sau ce va fi... de-aia si Onofrei, ca nu au acceptat Flutur, Tabara...
      Iar in ce priveste udmr, ce te indreptateste sa spui ca Borbely e "de bun simt", sau chiar Marko? De Cseke ala ai auzit? eu nu, am vazut ieri un cv de 2 lei (sau forinti, cum preferi!)...
    • +1 (1 vot)    
      Iar esti PSD-ist (Duminică, 20 decembrie 2009, 10:12)

      andu [anonim] i-a raspuns lui Loverman

      De unde stii ce s-a intamplat cu Aurescu ? Poate a refuzat !
      De ce spui despre unguri ca au nominalizat "oameni de bun simt" , de unde stii ca sunt buni ministrii lor ? Sau e o reminiscenta de cand sustineai "coalitia bunului simt:?
  • -3 (11 voturi)    
    recompensa.... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:22)

    Logica [anonim]

    Nu cumva acest domn a administrat sectia de votare cu cea mai mare eficienta de la ultimul scrutin? Parca la Paris s-a votat ca nicaieri in lume: un vot la 15 secunde. Prin acest guvern se vede foarte clar cum Basescu isi recompenseaza slujnicii fideli.
    Iar voi astia, cei care l-ati votat pe Base, incercati sa nu va mai minunati de ce se intampla ci puneti mana si cititi o carte, doua.... faceti exercitii de logica... incercati sa va detasati emotional si desteptati-va! Ati fost fraieriti pentru ca aveti un coeficient de inteligenta mai scazut sau sunteti prost informati. Problema e a voastra, nu a lui Base! Cu lementarile de acum nu faceti decat sa va scoateti in evidenta prostia care va caracterizeaza!
    • 0 (0 voturi)    
      De or fi existand atatia cretini (Duminică, 20 decembrie 2009, 2:15)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui Logica

      Si de ce or fi ei din Romania, votaci PSD si n-au nimic de facut ?
      Creinule, noi astia care l-am votat pe Basescu, astia din afara, nu l-am votat ca ne place prea mult de el, dar, dupa niste ani traiti prin diverse democratii mai putin originale, am ajuns la concluzia ca Gioana si coalitia din spatele lui sunt un rau inimaginabil.
      Voua chiar nu vi se pare ciudat ca diaspora, care are o alta viziune asupra ce inseamna democratie si guvernare responsabila, a votat aproape numai Basescu ?
      Si chiar nu credeti ca ar fi timpul sa punem mana la treaba si sa lasam porcariile astea politicianiste la o parte ?
      • +1 (1 vot)    
        Da,ai dreptate... (Duminică, 20 decembrie 2009, 18:14)

        drona [utilizator] i-a raspuns lui Gigell

        pornim la treaba,ne dorim acest lucru.Intrebarea e,cu cine, cu hotii si fripturistii ? Voi,"astia din afara",nu aveti nicio vina si scuza,asa vi s-a spus,sau asa a-ti citit ce vi s-a pus in fata ochilor,in duminica orbului s-a jucat la cacialma,a-ti fost pacaliti,ponoasele noi le tragem.Veniti de Sfintele Sarbatori sa ne inecam amarul,asa cum stie romanul,asa cum spune datina,si,mai tragem o data.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai auzit de tesla ? (Duminică, 20 decembrie 2009, 17:59)

      drona [utilizator] i-a raspuns lui Logica

      Asa-mi vine cate'o data......Ah ! Ce-am votat...?
  • -4 (12 voturi)    
    Mass On (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:24)

    Weather [utilizator]

    Hopaaa, s-a sesizat aripa de vest a masoneriei ca nu are destui reprezentanti in guvern
  • -5 (11 voturi)    
    Drept rasplata pentru furaciunea cu voturile (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:31)

    Iliuta [anonim]

    Hua, hotilor !
  • -1 (7 voturi)    
    este o coincidenta (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:41)

    Pai bine dar [anonim]

    (null)
  • +2 (14 voturi)    
    Basescule, ai incurcat-o! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:52)

    ionut i [anonim]

    Am votat cu tine ca te-am vrut pe tine. Acum nu regret, stiu ca ar fi fost mai rau daca venea Geoana.

    dar hai sa-ti spun ce voi face eu, daca Funeriu si Aurescu nu ajung ministri: la alegerile parlamentare ma duc si votez PSD!
    si o sa fie un vot rational, ca toate celelalte partide sa ia aminte si sa stie ca vor fi pedepsite daca isi vor insela alegatorii!

    Il vreau pe Funeriu fiindca stie ce trebuie facut cu educatia!
    Il vreau pe Aurescu fiindca vreau sa vad ca cei merituosi sint rasplatiti cu ceea ce merita!

    Daca astia 2 nu sint in guvern, la parlamentare voi vota PSD, ca sa invete si PDL ca nu trebuie sa se ia dupa timpeniile tale!

    De ce il pui pe Baconsky? Ce merite are tipul asta? Sa mearga la Patriarhie, consilierul lui Daniel, nu la politica externa!

    Urita poveste, Basescule!

    Dar, abia astept parlamentarele, sa ti-o trag!

    semneaza unul care a votat cu tine fiindca te-a vrut si care si-a convins o multime de prieteni si cunostinte sa-ti dea votul!
    • 0 (0 voturi)    
      Nu stiu despre Funeriu (Duminică, 20 decembrie 2009, 2:19)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      Dar am trait prin cateva tari din Europa si singura ambasada cat de cat rezonabila e cea din Paris. De celelalte mai bine fugi ...
    • 0 (0 voturi)    
      Funeriu (Duminică, 20 decembrie 2009, 8:47)

      Mihnea Toader [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      Funeriu este şi europarlamentar, se poate că din cauza aceasta nu este numit.
      Aurescu nu mi se pare mai bun ca Baconski.
      Eu îl regret pe Croitoru,
    • -1 (1 vot)    
      PSD=PCR (Duminică, 20 decembrie 2009, 9:05)

      traianluca [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      Tu ai votat toata viata cu comunistii din PSD .Tu ai votat geoana.Degeaba votezi din nouPSD.Tot presedintele Basescu numeste primul ministru.ha,ha,ha
    • 0 (0 voturi)    
      mai vorbim, mai studiem... (Duminică, 20 decembrie 2009, 10:56)

      ozi [utilizator] i-a raspuns lui ionut i

      E bine ca tu ai gasit alternativa. Sincer, la parlamentare n-am sa am cu cine vota. S-a dus si statornicia PNL-ista, chiar daca imi era foarte clar ca mai era muuuult pana ca PNL sa se molipseasca de liberalism. Intre timp s-a molipsit de multa mizerie.
      Cu PSD voi vota, numai dupa ce voi muri. In rest......numai de bine.
    • 0 (0 voturi)    
      Deacord (Duminică, 20 decembrie 2009, 11:53)

      popescu daniel [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      Sunt foarte foarte deacord, dar parca as vrea sa nu mai aud nici de altii care au facut Romania " za lend of ciois". Dar ma intreb cu sanatatea oare cum om sta la anu?
  • +2 (12 voturi)    
    ramane ca si cu Funeriu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 15:54)

    Tim [anonim]

    L-au folosit si pe Aurescu asa cum l-au folosit si pe Funeriu...JENANT O fi Baconschi ok dar are in spate si scandalul ala cu ambasadoarea lu' peshte din Australia mutata nu stiu unde de-i scria aia emailuri cu ce faceau ei prin jacuzzi...eh, e grea diplomatia romana...ramane insa clapa trasa onorabililor Aurescu si Funeriu...pacat...erau o speranta in guvernul asta de 2 lei...
    Hai sa va aud cum tzipatzi ca e de vina Crin ca nu s-a bagat in guvernul supusului Boc...:)))))
    Putina logica fratilor...:D
  • +4 (12 voturi)    
    Sint furios (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:03)

    ionut i [anonim]

    Asta imi dovedeste ca esti un fariseu si ca nu conteaza deloc valoarea, pentru tine!

    O sa votez PSD, ca sa bage la cap toata lumea si sa nu ma mai pacaleasca nimeni!
    Magariile de acum nu ti le pot ierta. Si cred ca sint multi dintre "fanaticii" tai pe care i-ai pierdut cu miscarile astea 2!

    hai, pa, astept parlamentarele! Ai reusit sa ma faci sa votez PSD! Aia o sa fie lectia pe care ti-o vom da noi!
    si nu mai astepta sa te scape cineva daca se ajunge la vreo suspendare. Ba chiar, abia astept sa ti-o trag direct, nu prin inetrmediarul PDL! Voi vota pentru suspendarea ta! ASper ca PSD si PNL citesc toate comentariile astea si vor respinge guvernul Boc.. ca vor lua o multime la anticipate! promit!:)
    • 0 (0 voturi)    
      o fi de la furie :)) (Duminică, 20 decembrie 2009, 15:08)

      ozi [utilizator] i-a raspuns lui ionut i

      Care valoare (ce cuvinte mari, auzi la el: valoare!!???), care fariseu, care tine?
      "Lectia pe care ti-o vom da noi"? Furios, furios dar majestate :))
      Promiti? Asta e un lucru bun!! :)) Mare smecherie, votezi trecutul de trista amintire. Fiecare cu optiunea lui. Succes!!!
  • +2 (10 voturi)    
    Baconschi e ala din scandalul cu Vulpe (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:05)

    Eneas [anonim]

    madam Vulpe care se pare ca ori e SIE ori nimic nu e .oro scoate petrol cand ii se pune pata ,e fripteuza aia cand cu mailurile cu Baconschica !
    sunt dezolat ca Aureascu nu are loc -dar asa ne trebuie daca am votat aiurea !
  • -4 (14 voturi)    
    Hai suspendare! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:07)

    ionut i [anonim]

    Basescule, abia astept suspendarea!

    incredibil, spun prietenii mei!

    Mor de nerabdare sa votez la referendumul pentru suspendarea ta!

    Sper ca stii deja cum?!:)))

    Doamne dai sa fie destepti fraierii de la PSD si PNL si sa nu voteze guvernul! Ca sa votez PSD la anticipate!

    Stiu ca ma repet, dar sint prea furios. Nu doar ca nu respecti meritele oamenilor (Aurescu), dar ii mai si umilesti, schimbindu-i dupa ce fusesera pe lista! De asta te vreau afara din politica! Rapid!
  • -25 (37 voturi)    
    Hai suspendare! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:07)

    ionut i [anonim]

    Basescule, abia astept suspendarea!

    incredibil, spun prietenii mei!

    Mor de nerabdare sa votez la referendumul pentru suspendarea ta!

    Sper ca stii deja cum?!:)))

    Doamne dai sa fie destepti fraierii de la PSD si PNL si sa nu voteze guvernul! Ca sa votez PSD la anticipate!

    Stiu ca ma repet, dar sint prea furios. Nu doar ca nu respecti meritele oamenilor (Aurescu), dar ii mai si umilesti, schimbindu-i dupa ce fusesera pe lista! De asta te vreau afara din politica! Rapid!
    • 0 (10 voturi)    
      prietenii... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:20)

      luci [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      mai, dar usor de manipulat mai sunteti voi dragilor. daca te-ai uita un pic pe cv-ul Dlui Baconschi ai constata ca e chiar foarte potrivit la MAE. Dar, de, manipularea functioneaza din toate partile.
      oh, vai ce furios sunt...get real!
    • +1 (11 voturi)    
      Nu sunt de parerea ta (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:27)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      Aurescu trebuie sa mai creasca ca nu tot ce zboara sa mananca.

      Meritele lui Aurescu sunt eforturile unei echipe intregi in care inclus si expertii straini.
      Succes lui Baconschi.
    • +2 (10 voturi)    
      ...si marmota... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:41)

      Ccoto [utilizator] i-a raspuns lui ionut i

      Flacau, te uiti prea mult la Antena3
      • -1 (1 vot)    
        Noroc (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:06)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui Ccoto

        Ca nu se uita la Oglinda TV ca si tine, postacule.
    • +1 (9 voturi)    
      mai pardon (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:42)

      marius [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      mai pardon, ai auzit cumva de Baconschi? Iar ce si cum spui imi demonstreaza ca ai votat pt alianta rosie pro-Moscova si la alegerile de acum.
      • -1 (1 vot)    
        Mda (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:09)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui marius

        Baconschi e ala de a frecat menta la Ambasada din Paris cand romanii aveau probleme de rezolvat si care totusi in mod miraculos a reusit performante pentru PDL la ultimele alegeri.
        Si am mai auzit de el si in presa de scandal.

        Mda, 'minunata' alegere a lui Boculetz 2 (aceasi trompeta ca si Boculetz1 de fapt)
    • +4 (10 voturi)    
      GANDESTE (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:43)

      EccE [utilizator] i-a raspuns lui ionut i

      putin, inainte sa iti curga spumele de ura pe gura..Merita Aurescu sa fie numit intr-un guvern care va deveni cel mai urat si hulit din istoria post-decembrista, datorita masurilor impuse pe care va trebui sa le ia? Un guvern care poate nici nu va trece de alegerile parlamentare din 2012, adica 2 ani. Sa iti distrugi o cariera si un viitor politic doar sa fii un ministru efemer? Eu zic ca Basescu i-a facut un serviciu si lui si lui Funeriu..a bagat numai racile batrane intr-un guvern care va avea o soarta cumplita, oricum ai da-o. Undrea nu se pune, ca pe Udrea n-o mai compromite nimic, nu-i asa?
    • +15 (23 voturi)    
      Chill (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:55)

      etre [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      Hai calmeaza-te, fumeaza o tigare ceva si veze-ti de ale tale.

      Vin sarbatorile si cred ca avem lucruri mai bune de facut decat sa urmarim visele lui Geoana si Antonescu.
    • +16 (26 voturi)    
      PSD-ul al tau sa se duca in Iran (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:58)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui ionut i

      PDL-ul e naspa, dar a-l compara cu PSD-ul cred ca super,super,super exagerat.
    • -2 (22 voturi)    
      Din pacate sunt de acord cu tine (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 17:18)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui ionut i

      Regret enorm ca l-am votat pe Basescu, trebuia sa-mi anulez votul.

      Nu credeam ca vor avea tupeul sa o puna pe Udrea din nou in guvern; nu credeam ca vor pune un ungur la cultura (nu ca as fi xenofob, dar come on!); nu credeam ca vor anunta cu nonsalanta debutul lucrarilor la Rosia Montana.

      Si acum... Baconschi... il cunosc personal si nu are rost sa spun decat vai de noi...

      Base', nu meriti voturile celor care te-au votat!
      • +2 (8 voturi)    
        ... (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:07)

        Crisval [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

        lasa ca-i meritam pe catalin voicu la interne, pe ponta la justitie , relu fenechiu la transporturi, vosganian la finante , adomnitei la educatie si cine stie ce mafioti la SRI si SIE.
        cat despre Rosia Montana, proiectul oricum ar fi demarat, indiferent de partid, problema este in ce conditii se va face. deocamdata nu se stie nimic, asa ca nu arunca inca cu noroi.
        • 0 (0 voturi)    
          Pai atunci (Duminică, 20 decembrie 2009, 9:47)

          gaspy [utilizator] i-a raspuns lui Crisval

          Pai de aia l-am votat pe Base, ca sa nu fie la fel de rau ca si cu Geoana...

          Si nu stiu de unde il tot ridica unii in slavi pe Baconschi, ziceti-mi si mie ce a facut bun pe plan profesional, si o sa va povestesc si eu niste chestii despre el ca om.
  • 0 (8 voturi)    
    no comment (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:18)

    srpc [utilizator]

    and no surprises; Basescu reveals himself again.
  • -1 (9 voturi)    
    Un nou Paleologu? La Externe? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:23)

    Grigore Gafencu [anonim]

    Teodor Bakonski nu are calitatile diplomatice necesare pentru o asemenea inalta functie.Palaria este cu mult prea mare pentru el. Daca va fi numit (sa speram ca nu), va fi un T. Paleologu doi sau o replica a acestuia.Actualul MAE mai are inca o mana de buni diplomati care ar putea reprezenta cu onoare si competenta Romania peste hotare !

    PS. In nota de prezentare care i s-a facut s-a omis sa se mentioneze "ghindusiile" sale intr-o cada de baia a unei ambasade a Romaniei din strainatate, cu o alta "perla" a coroanei diplomatiei romanesti, Manuela Vulpe, care uzurpa de mai mult timp, sub toti ministi de externe care s-au perindat in ultimii 6-8 ani pe la conducerea MAE, functia si calitatea de ambasador al Romaniei, in tari importante pentru relatiile externe ale tarii noastre, intre care Australia iar acum Mexicul.Despre aceste "ghindusii", presa romana si nu numai a relatat la vremea respectiva cu lux de amanunte picante.
    Vrea oare cineva cu tot dinadinsul ca New York Times, Washington Post sau chiar Le Monde sa-si consacre coloanele primelor pagini acestor "protagonisti" ai diplomatiei romanesti ?
    Vrea cineva oare cu tot dinadinsul ca prestigiul international al Romaniei, atata cat a mai ramas el sa fie terfelit si mai mult din cauza a doi indivizi fara moralitate si care ocupa in mod abuziv niste functii importante in statul roman?
    O asemenea perspectiva sumbra ar trebui exclusa cu desavarsire. Inca din start!!
    Cineva numit intr-o inalta functie ca acea de ministru de externe al unei tari, in special, trebuie sa fie curat ca lacrima si imposibil de santajat.
    Romania trebuie sa respecte si sa aplice acest standard. Este vorba de interesul national suprem, care nu poate si nu trebuie ignorat de nimeni.
  • -1 (9 voturi)    
    Teaaaapppppaaa (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:24)

    tia [anonim]

    Base i-a tepuit pe toti votantii lui
    • -1 (1 vot)    
      Asa e (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:11)

      un roman [utilizator] i-a raspuns lui tia

      Dar stim ca votantii lui Base sunt niste masochisti si aceste tepe le fac placere si l-ar vota din nou daca ar putea (din fericire nu se mai poate).
  • -1 (7 voturi)    
    Il vraeu pe AURESCU !!!!!!! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:27)

    gabriel4west [utilizator]

    dar..... desigur ca ei isi schimba optiunile de la o zi la alta..... fereasca sfantul sa fie consecventi.....
  • -2 (8 voturi)    
    Bocul ca unitate de masura (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:30)

    Lars [anonim]

    Ce magarie.... Au vanturat la deruta varianta cu Aurescu (care e un profesionist cu o imagine excelenta) ca la urma sa puna tot un fan al lui Zeus (ca sa nu zic cuvantul ala care incepe cu pupin)
    De ce oare mai avem guvern si parlament? Nu e mai bine sa avem un comandat suprem unic si iubit de popor ?
  • -3 (9 voturi)    
    Premiu pt Paris? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:32)

    Dragos Stefan [utilizator]

    Asta e un "cado" pentru voturile "legitime" executate la Paris?
  • -3 (11 voturi)    
    bachonschi (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:42)

    tipa [anonim]

    normal k la schimbat pe aurescu cu asta, doar a reusit performanta sa lase 3,700 de oameni sa voteze la paris, ceea ce matematic este imposibil. asadar cum sa nu ii apreciezi inteligenta si sa-l recompensezi cu un fotoliu de ministru dupa ce a furat pt tine (basescu) la greu in Franta....

    dragi votanti basescu, acum vedeti efectele campaniei ultra scumpe si toxice a lui basescu, vedeti cum pune asa zisi oameni "competenti" in guvern.... daca l-ati crezut, atunci va meritati soarta....


    apropo, cine imi da minus la comment, evident este repetent la matematica, si nu poate intelege ca 3700 de oameni nu pot vota intro sectie speciala de vot.... asa ca ganditi-va bine...

    apropo bachonschi asta este acelasi care a fost fotografiat si inregistrat cu diverse amante pe la Paris....

    astept multe plusuri, caci cu omul acesta treaba este clara... daca aveti vreo dovada contrarie, dati comment.
  • -2 (8 voturi)    
    !! (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:42)

    ia cucu [anonim]

    Devine totul foarte clar acum !!
  • 0 (6 voturi)    
    Teleconferinta (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:48)

    Prim-vice-prim-ministrul [anonim]

    Parca vad cum il suna presedintele pe dl. Boc si pe urma apare primul ministru desemnat cu alt guvern. Am senzatia ca la externe nu va fi singura modificare (in fond cine a marit teritoriul Romaniei cu 9700 Km2? Aurescu? Noooo! In campanie am aflat ca Basescu l-a marit, fiindca dansul are o relatie speciala si profunda cu marea, nu? doar a fost marinar). In buna logica a populismului PD-L si a noii retorici ultra nationaliste (Nimeni nu discuta cu rusii fara sa fie tradator), ambele directii fiind paguboase la propriu (tara nu iese din criza daca stopezi afacerile bogatilor, iar gazele vor ramane in continuare scumpe), ar trebui sa apara si schimbarea lui Hunor iar Udrea sa capete ceva mai consistent (o Justitie? De ce nu? doar e avocat!). De Predoiu s-a folosit nu vad cu ce mai poate fi util, la fel Vladescu, apartine taberei mogulilor.
    Vrem proletcultism adevarat, nu ciorbe impaciuitoare
  • 0 (6 voturi)    
    Recompensa pentru Sever Voinescu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:51)

    MIHAI 2 [anonim]

    Acum pe bune - Monica și TRU sunt
    aranjati la Parlamentul European - iar Sever sa ramana fara
    cuvenita ulcica cu smantana groasa
    pe care i-o doreste orice Cotoi ?
    *
    Pe de alta parte ce mare branza a facut acel Bogdan Aurescu pentru Romania pentru a fi uns
    Ministru de Externe. Un fleac - i-a ciuruit pe ucrainieni la HAGA ...si nu cu smenuri masluite de ip electoral oranj, ci cu argumente juridice.

    PS. Daaaaa ! Am inteles ! Stiu ca Baconschi , iar nu Sever va fi Ministru de Exterene . Desi gandesc incet , pe asta am priceput-o. Voi nu ati inteles ca intreaga miscare e facuta pentru eliberarea unui post sclipicios de ambasador la Paris.
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 23:25)

      ionut i [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

      sa-l ia naiba si pe Sever, pentru chestia asta

      ce persoane ticaloase. nu banuiam cit de jalnici sint si Baconski si Sever, care se catara in niste posturi pe care nu le merita si facindu-i rau singurului om care a facut ceva remarcanil in ministerul ala
    • -1 (1 vot)    
      Cam asa... (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:11)

      vio [anonim] i-a raspuns lui MIHAI 2

      Iar daca nu la Paris, mai bine sta acasa!

      Dar nu, Sever va pleca bine merci la Paris, iar Aurescu va ramane ca pana acum, eventual cu "onoarea" de a fi nominalizat intr-un guvern virtual.
  • -2 (8 voturi)    
    Baconschi, fidelul lui Basescu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:51)

    Alexandru jecu [anonim]

    Baconschi este un intelectual cinic din specia nascuta din frustrarile unor proiecte nerealizate. Sunt din cei care accepta prostituarea poltica in speranta ca-si va putea anihila "pestele". Vom trai si vom vedea.
  • -4 (4 voturi)    
    pentru ionut i (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:54)

    victor popescu [anonim]

    mai aurescule nu-ti mai scrie singur mesaje de sustiunere, prea te crezi erou natinal.
    ai luat salariu ,ai fost decorat, ai luat prime
    maine vrei pestul de secretar general ONU, ori tu esti departe de titulescu.
    si apropos esti cam cacanar.
  • -4 (22 voturi)    
    competent dar neobedient (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 16:56)

    dan [anonim]

    aurescu este competent dar neobedient deci nu poate ocupa un loc in guvernul basescu.
  • +11 (21 voturi)    
    baconschi (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 17:25)

    gurka [anonim]

    este pe departe cel mai bun candidat la acest post. de anvergura lui plesu si probabil mai eficient ca acesta.
    • -1 (9 voturi)    
      Il cunosti tu? (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 17:34)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui gurka

      Eu cred ca scrii din auzite...
      • 0 (2 voturi)    
        Nici vorba (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:15)

        un roman [utilizator] i-a raspuns lui gaspy

        El scrie la comanada si pe bani buni! ;-)
  • -2 (10 voturi)    
    Rusine (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:13)

    mdan [anonim]

    Teolog in scandaluri sexuale. Base, ca si in cazul caraghiosului Oprea, l-a ridicat in rang pt serviciile prestate in campania de la Paris unde alegatorii au votat cu o viteza cosmica.
  • -1 (9 voturi)    
    rusinos (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 19:45)

    silvius [anonim]

    talibanii, chiar daca au castigat, inca nu au iesit din pestera. isi sustin neconditionat liderii
    p.s.: chiar nu e amuzant sa observam ca toate comentarile de opozitie sunt votate negativ. asta ma face sa cred ca talibanismul a castigat.
    rahat
  • +2 (6 voturi)    
    Amandoi sunt buni diplomati (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:24)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    D-l Teodor Baconschi s-a născut la data de 14 februarie 1963 în oraşul Bucureşti, fiind fiul poetului Anatol .E. Baconsky (Basarabean din fostul Judet Hotin)
    D-l Bogdan Aurescu a castigat Procesul contra Ucrainei la Haga
    Din cate stiu NU au apartenenta politica.
  • 0 (10 voturi)    
    BUN SIMT (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:38)

    CRISTI [anonim]

    Nu il cunosc pe acest domn, dar din ce stiu eu unul l-as fi dat de mult afara din diplomatia romana.
    Cum si-a permis sa tranforme apartamentul ambasadorului din cadrul ambassadei romane de la Paris in birou si a cerut statului roman sa-i plateasca o casa pentru statutul lui de ambasador?
    Pe criza asta financiara statul roman cheltuie 10 000 euro pe luna sa-i inchirieze lui casa IN PARIS
    Il dadeam afara in suturi.
    E nesimtire!!!
    • +2 (6 voturi)    
      Minciuna, blestemul acestei tari (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:48)

      Bogdan Aurescu [anonim] i-a raspuns lui CRISTI

      Ce afirmati aici este de fapt o repovestire, cu personajele schimbate, a ceea ce a facut Mircea Geoana in timul cat a fost ambasador in America.
      • +1 (11 voturi)    
        plus combinatia cu *diplomata*Vulpe (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 20:56)

        Eneas [anonim] i-a raspuns lui Bogdan Aurescu

        sunt mare fan Basescu ,dar ma ingrozesc ce oameni vrea sa puna PDL in guvernul Boc 4!
        Baconschi e mason,poate e bun ,dar are mari defecte care vor fi speculate de opozitie ,defecte de ordin personal vulnerabile la media !
        Videanu nici nu a capatat aprobarea Parlamentului si a inceput caterinca exact cu aurul de la Rosia Montana -afacerea paguboasa Romaniei a lui Dan Ioan Popescu -exact ca aia cu petrolul la austrieci- Romania o sa ia vreo 2 miliarde euro si canadienii vreo 15 miliarde euro asta e afacerea statului roman cu ultimul zacamant de aur din Europa !
        Nu m-am asteptat la atata lacomie si prostie ...regret votul dat lui Base
        • +1 (1 vot)    
          Ma uimesti (Duminică, 20 decembrie 2009, 13:18)

          un roman [utilizator] i-a raspuns lui Eneas

          Nu credeam ca iti vei da seama ca ai gresit.
          Poate mai are tara sanse daca si ceilalti PDListi realizeaza intr-o buna zi cu soare ca au luat tzeapa.
      • 0 (4 voturi)    
        DAR EU STIU CE ZIC (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 21:00)

        CRISTI [anonim] i-a raspuns lui Bogdan Aurescu

        TE ROG SA TE INTERESEZI PENTRU CAZUL DOMNULUI AMBASADOR LA PARIS.
        APOI ... ASTEPT SA TE CORECTEZI
    • +1 (1 vot)    
      Adevarat (Duminică, 20 decembrie 2009, 9:49)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui CRISTI

      stai sa iti spuna firmele care fac export in franta, cum ia dl. Baconschi legatura cu ele si cum trateaza...

      Se poate face ceva jurnalism de investigatie pe tema asta, numai sa vrea cineva sa scrie...
  • 0 (0 voturi)    
    aurescu (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 22:19)

    vasile popescu [anonim]

    mai fratilor aurescu este un bun specialist, eminent diplomat
    de ce vreti sa-l sticati
    un diplomat de exceptie nu este intotdeauna un manager de exceptie.
    orice cal de curse ajunge gloaba dar nu orice gloaba a fost cal de curse!
    mi se pare ca aurescu a ajuns un fel de kluaus iohanis, cel mai sustinut si propus personaj cu o majoritate daramatoare, dar nici macar odata nominalizat
    aurescule ai fost propus de 3-4 ori si niciodata nu ti-a iesit.
    nu mai visa la cai verzi!
    candideaza si da-ti acordul cand esti sigur!
    ai fost propus la sto de 3 ori pentru ca esti omul care o inghite ca guvidul pana la prasele.
    fii mai modest aurescule.
    si mai lasa orgoliul si nu mai pune botul la toate functiile.
    desi au dreptate unii cu bakonski cu chiria la Paris de 10.000 pe luna, ii pute Behague, patrimoniu francez, de fapt vrea sa nu se mai afle de jaczii si cine vine la jacuzii, cu biserica si cu vulpea (care acum arata cao curva vulgara si nu ca un ambasador)
    tot Bakonski este mai tare si mai greu ca propunere.
    mai aurescule tu ai avut o armata de juristi in spatele tau si bani si masini si cazare si mancare si masini si logistica si basini in cap, ca nu ai venit cu bani de acasa, ai luat salariu gras, te dadeai greu, nu te mai da rotund, ca nu tine.
    si nu mai scrie mesaje singur ca deja ai cultul personalitatii tatuat pe fruntea ta lata.
    aia cu kosove este deja de cacao.
    si vezi ca ea te inseala.
    nu uita de iohanis.
    esti ca in poezia lui labis.
    mananci si plangi.
  • 0 (0 voturi)    
    intre goldescu si baconski. (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 22:24)

    cucuvaia [anonim]

    aurescu este jurist de meserie, functzia de ministru de externe insemnand mai mult decat un bun avocat.

    baconski e o alegere mai buna, are experientza atat in strainatate, ca ambasador in tzari importante din uniune, cat si in tzara. a lucrat cu presedintele, primul responsabil pentru politica externa a tzarii.
    este un om cunoscut in uniunea europeana, unde frantza ne este cel mai bun prieten si sprijin.

    si facand o paralela intre joana americanul, al plin de merite, sa fim seriosi.
    daca nastase si joana au putut fi ministrii de exteren, buni, apai....

    sa va zic una cu joana, marele ambasador..
    era pe timpul presedentziei lui milu. ion diaconescu era presedintele senatului, si anuntzase o vizita in comunitatea romaneasca din new york. cu el mai venea un senator de timisoara, un baptist.
    se daduse shfara'n ny si se'adunase multa lume la o biserica romaneasca de confesiune baptista din queens, ny. avionul tarom a intarziat ca de obicei, si intr'un tarziu si'au facut aparitzia cei doi oaspetzi din romania. joana, ambasadorul, azi el insusi sef al senatului, a avut neobrazarea, nu numai sa nu'i astepte pe cei doi la aeroport, dar a venit cu aproape doua ore dupa ion diaconescu, al doilea om in stat la acea vreme..
    diaconescu venea peste ocean, joana dela doua sute de mile, adica cam trei ore cu masina.

    revenind la baconski si la vot, sa ne reamintim ca el e ambasdor la paris, iar alegerile au fost organizate de mai, adica de consulatul din paris.
    ambasadorul e mae, consulatul e mai.

    si iar o dezinformare, in sectzii speciale din tzara, la timisoara, cluj, bucuresti _fara gara de nord_ au putut vota un numar comparabil de persoane, cu cel dela paris.
    minciuna dela antena si zvonalitatea, repetata pana la nesimtzire, compara parisul cu gara de nord...
  • 0 (0 voturi)    
    trebuie sa-si depaseasca propriul record (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 23:09)

    fiftyfifty [anonim]

    "vrednic este",pt recordul de 1vot la 13s!
    pe cand 1vot/s,sa simplificam statistica?
  • 0 (0 voturi)    
    Bai, eu stiu cine e Baconsky (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 23:15)

    ionut i [anonim]

    Nu ma mai enervati si voi cu injuraturi aiurea

    Stiu cine este Baconsky. stiu ca e ok si ca nu s-a fraudat la Paris!

    Problema este alta. Punindu-l pe Baconsky la MAE, dupa ce a fost rostit numele lui Aurescu, Basescu il umileste pe Aurescu si demonstreaza ca nu conteaza meritele unui om! Asta micul, Aurescu, a facut ceva, indiferent cine a inceput dosarul si ce mai spuneti unii dintre voi!

    Asta ar fi fost un semnal ca in Romania conteaza profesionalismul si esti promovat pentru merite!!!!
    Asta este cel mai rau lucru pe care-l face Basescu, da smenalul ca nu conteaza ce faci, ci doar cit de aproape ii esti!

    nashpa, bre si ramine cum am spus: abia astept sa vfotez suspenadrea lui!

    chestii de principii, na!

    si ala care spune c-am votat cu Geoana sa stie ca nu sint la prima postare. Am scris ceva pro- Basescu, in campania asta:))) fara sa fiu postac!

    La naiba, si voiam reforma in educatie!

    Basescule, dobitoc esti, frate, cum ai reusit tu sa ma enervezi cu timpeniile tale

    ca sa nu mai spun de Rosia Montana, dar la asta ma asteptam, desi nu vreau nici un Gabriel Resources acolo. l-am votat in cunostinta de cauza, in privinta asta, va sa zica

    si l-am mai auzit si pe Onofrei asta, de la agricultura. numit ca e omul lui Flutur:) Doamne, boi sint pedelistii astia
  • 0 (0 voturi)    
    dias_pora,lasati internele,organizati loby pt tara (Sâmbătă, 19 decembrie 2009, 23:31)

    copil de la tara [anonim]

    diaspora romaneasca,trebuie sa mai lase chibiteala cu treburile din tara.vezi,inclinarea balantei de la recentul vot.daca-i doare atat de mult de tara,sa se organizeze acolo, in strainatate, sa lupte pt tara cu celelalte diaspore care fac loby contrar tarii noastre.asta ar fi principalul ei rol.
    tot asa si eu plecat din satul natal ,de la scoala primara,ce pretentii de conducere sa mai am ,de aici de la oras,cand acolo sunt alte generatii de oameni, alte probleme interne de-ale lor,altele decat cele care le stiam eu,acum40 de ani.in schimb,imi vad de problemele cartierului si orasului unde traiesc acum!
  • 0 (0 voturi)    
    Acuma eu ce sa zic. (Duminică, 20 decembrie 2009, 10:00)

    Bula [anonim]

    Ala nu-i bun ca are parul facut bucle si i s-a pus o pata pe o cangurita sau pe un barzaun. Alalalt nu este bun pentru ca da cu undita in balta in care pestele a murit de gripa porcina. Ca celalalt nu este bun pentru ca a fluierat in cucuruz in timp ce Floarea lui Patru il gidila la interes. Si mai nu stiu care nu-i bun pentru ca in toamna trecuta, intr-o noapte, a sarit in gradina popii din sat si i-a cules toate prunele si a facut tuica d-aia de vede numai stele verzi cind o coboara pe derdelusul gitului. A facut-o pentru a-l proteja pe popa ca sfintia sa sa nu-si faca pacate cu duhoarea de pruna. Si uite asa, gasim noi mii de motive sa spunem de fiecare cite ceva. Si sa aratam provocator cu degetul ca daca nu aleg omul nostru care n-are nici un buboi pe scafirlie si-i curat ca lupul satul de carnea mielului, sa vezi ce vot impotriva o sa-i fie dat. Sa aleaga pe cine vor in Guvern. Atita doar ca, cei alesi, sa-si faca treaba mai bine si mai cu mult suflet decit ailalti trecuti si uitati. Iarna-i grea, omatu-i mare, vai de cel care in camara n-are.Si vai si de cei care nu au sa spinzure in fum un guitar. Asta-i durerea burtii, asta conteaza, nu cine o sa fie ales si cine o sa fie de pe lista sters. Doar nu o sa fie alesi pe viata. Mai trec citeva luni de zile si in locul lor vin altii de care urechile noastre fudule nici nu au auzit, dar ni se par buni ca si puntea peste apa plina cu sloi si turloaie. Atita doar ca puntea este plina cu gheata.
    Buni-buni, dar sa nu fie nebuni.
  • 0 (0 voturi)    
    catre cei revoltati (Duminică, 20 decembrie 2009, 10:32)

    siret [anonim]

    De 4-5 ani va tot revoltati,aduceti tot felul justificari ca geonel si ofilitul sunt OK. Si cu ce rezultat? Asta denota ca cei ce platesc postacii(or mai fi si unii naivi care se adapa de la Ant 3) nu au pic de imaginatie. Credeti cu adevarat ca schimbati optiunea politica a celor care au votat Basescu? Sunteti tembeli rau de tot!
  • +1 (1 vot)    
    Cel mai gretos guvern posibil (Duminică, 20 decembrie 2009, 11:32)

    Bibicu [anonim]

    Boc cel mic, te cam dai in laturi.
    Auzi ministri curati si competenti: Videanu, Udrea, Berceanu, etc.
    Pana si la Externe nu-l mai pune pe Aurescu ci pe unul care le-a cantat in struna la alegerile recente.
    Ce sa mai spun de participarea UDMR la guvernare, de ministru ungur la Cultura, ...
    Mai prost guvern ca asta nic ca se putea.
    Boc o dovedeste inca o data ca este slab si nu poate scapa de gastile din PDL care-l conduc pentru interesele proprii.
    Mi-e greta de Boc cel curajos si de Basescu cel populist si de toata crema PEDELISTO - UDEMERISTA.
  • 0 (0 voturi)    
    din stejar, stejar rasare (Duminică, 20 decembrie 2009, 14:42)

    belate [anonim]

    Mai trece-o noapte si mai trece-o zi
    Se-ascute lupta dintre clase
    Iar mogoluii se arat-a fi
    Elemente tot mai dusmanoase
    Sa fraudati bine!
    Succes in jacuzzi cu doamna Vulpe!
  • 0 (0 voturi)    
    ce conteaza... (Duminică, 20 decembrie 2009, 21:26)

    Esmeralda [anonim]

    Ce conteaza ca Aurescu este a 'brilliant mind', un patriot si un om care isi dedica viata Politicii Externe a Romaniei? Ce conteaza ca a muncit pentru tara asta si a castigat un proces la Haga, care deja face istorie? Ca a pledat, din nou recent, cu gratie in fata aceluiasi Tribunal International pentru principii de Drept International? Ca este un diplomat si un jurist stralucit si ca ar fi putut fi unul din cei mai competenti Ministrii de Externe pe care i-a avut Romania, vreodata? Ce conteaza ca este unul din putinii romani cu care ne mai putem mandri?...Aurescu nu a gestionat abil buletine de vot, e apolitic, nu agreeaza baile in jacuzzi, nu a tras sfori si nu este nici servil...asta conteaza. Pe de alta parte, Bravo, foarte bine ca nu se murdareste intr-un asemenea "guvern". Vor veni si vremuri mai bune pentru el!


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by