Clotilde Armand despre excluderea sotului sau din USR: A fost o decizie gresita a lui, care a creat o decizie gresita

de Alina Neagu     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:04 Actualitate | Politic

Clotilde Armand
Foto: Facebook
Vicepresedintele USR, Clotilde Armand, a declarat, sambata, la Cluj, ca excluderea sotului ei, Sergiu Moroianu, din USR este "o decizie gresita", adaugand ca totul a inceput de la "o decizie gresita a lui, care a creat o decizie gresita a Biroului National". Clotilde Armand a precizat ca sotul ei nu a avut ocazia sa isi sustina punctul de vedere pentru ca a fost nevoit sa participe la activitati cu copiii cat timp ea s-a aflat la Cluj, la lansarea cartii sale, "Am ales Romania. Povestea mea", potrivit News.ro.

Clotilde Armand a declarat sambata, la Cluj, ca nu stia de excluderea sotului ei din partid, ea considerand ca decizia este una gresita la mai multe niveluri.

"Am aflat acest lucru in timpul lansarii de carte. Cred ca el poate sa faca apel. Pentru mine este o decizie gresita a lui, care a creat o decizie gresita a Biroului National. Este ca la tenis. Daca mingea e gresita, in loc ca cineva sa o opreasca, se continua mai departe si e gresit mai departe. Cred ca este o decizie gresita si la nivel uman, pentru ca o prietenie de 20 de ani cu un om loial si sincer nu se arunca in aer pentru un moment de criza dupa alegeri. Este o decizie gresita la nivel de resurse umane, pentru ca Sergiu Moroianu este un om de mare calitate si pentru USR este un atu ca el este acolo un om loial care de ani de zile lupta. Este o decizie gresita si la nivel de management, pentru ca o persoana care sesizeaza niste probleme, care nu s-a facut auzita in cazul Comisiei de Arbitraj, al carui mesaj nu a fost auzit si inteles la nivel de partid si s-a dus public din aceasta cauza, este un om care trebuie respectat. In orice organizatie este bine sa ai oameni care trag semnalul de alarma. Un om care trage semnalul de alarma trebuie sa fie respectat. Inca o greseala  este faptul ca inainte sa se raspunda la ce a spus el, a fost exclus. Din punctul meu de vedere, aceasta decizie este gresita", spune Clotilde Armand.

Ea a mai explicat ca Sergiu Moroianu a fost convocat de catre partid pentru a explica postarea sa de pe Facebook, dar ca nu a putut participa la sedinta pentru ca trebuia sa stea cu copiii cat timp ea se afla la Cluj-Napoca, pentru a-si lansa cartea: "A fost convocat cu o zi inainte [n.r de catre partid]. Nu putea sa se duca pentru ca eu, sotia lui, eram aici, la Cluj. Aveam multe angajamente fata de copiii nostri. Avem mai multi copii si multe angajamente si el s-a angajat fata de ei si nu putea sa se duca la acea sedinta. Noi voiam sa mergem duminica [¬]. La votul de excludere nu am fost acolo. Se pare ca atunci cand nu sunt eu acolo se iau decizii gresite."

Clotilde Armand a mai spus ca astfel de episoade sunt "crize normale" in viata unui partid si a promis ca aceasta "criza de maturitate" va fi depasita.

"Sunt crize normale. Va trebuie sa vedem ce facem, dar in niciun caz asa ceva nu ne va distruge. Suntem mult mai solizi decat atat. E normal ca dupa alegeri sa fie niste crize. Sunt mai multe subiecte care au fost gestionate intr-un mod nu foarte democratic si transparent pentru ca era presiunea timpului si a evenimentelor. Am dat exemplul banilor, care au fost foarte putini si fiind foarte putini, toata lumea a luptat pentru ei si a fost o dezamagire si o frustrare pentru ca oamenii nu avea resurse de promovare. Oamenii ar fi vrut mai multa transparenta, dar era o permanenta criza de timp. Pe partea ideologica noi acoperim tot spectrul si oamenii vin in USR pentru valorile lor, nu pentru bani. Oamenii sunt idealisti si daca se creaza dezechilibre, apar nemultumiri. [...] dupa alegeri este un moment in care problemele interne se vad. Dupa ce am rezolvat problemele externe, este normal ca acum sa ne ocupam de problemele interne, care sunt normale pentru o organizatie in care lumea vine din entuziasm. Este o criza de maturitate care va fi depasita", considera vicepresedintele USR.

Sotul lui Clotilde Armand, Sergiu Moroianu, a fost exclus vineri seara din USR prin votul unanim al conducerii partidului, dupa ce a acuzat echipa de comunicare si campanie a USR ar fi "asociat imaginea formatiunii cu activistii LGBT si cu Soros".

"Este o decizie trista. L-am invitat sa dea explicatii, dar nu a venit. Sunt foarte multe lucruri neadevarate pe care le-a spus (Moroianu - n.red.), lucruri care ne prejudiciaza imaginea foarte tare, cum ar fi faptul ca am fi asociati cu Soros, ca nu am fi fost transparenti cu banii in campanie sau ca ar fi fost servicii fictive platite in campanie", a declarat Nicusor Dan despre excluderea lui Moroianu.























​VIDEO MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii HotNews.ro

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care a avut loc luni dimineata.
  • Intalnirea s-a incheiat. Urmareste VIDEO in articol

14794 vizualizari

  • +26 (40 voturi)    
    Se pare ca atunci cand nu sunt eu acolo se iau dec (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:11)

    T1beriu [utilizator]

    Se pare ca atunci cand nu sunt eu acolo se iau decizii gresite.

    Hmmm....
    • +15 (49 voturi)    
      Clotilde are dreptate (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:44)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

      Incepe sa-mi placa din ce in ce mai mult. E inteleapta si USR fiind la inceput cu oameni care invata sa lucreze impreuna are nevoie de asta.

      Romania are nevoie de un USR puternic si activ. Si pot face asta pentru ca au adus in Parlament cei mai buni romani care au ajuns acolo de la Revolutie incoace.
      • 0 (26 voturi)    
        o sa vedem (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:28)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        deocamdata de cand au intrat in parlament se cam porcaie.
      • +4 (36 voturi)    
        absenta ascunde altceva (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:46)

        T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Nu stiu daca are dreptate, dar ii trage un semi-adevar cand spune ca sotul ei " n-a avut timp sa se duca la acea sedinta". Daca citesti comunicatul USR, convocarea a fost cu 48 de ore inainte, din povestirile doamnei copiii nu sunt mititei sa nu-i poti lasa singuri 2 ore acasa, zicea ca fetele gatesc singure asa ca sunt destul de mari, in plus chiar daca ar fi vorba de copii mici, in 2 zile ai tot timpul sa te organizezi si sa pleci de acasa cateva ore, lasand copiii cu altcineva ( chiar nu au deloc prieteni, nu pot angaja pe cineva cateva ore?). Si mai grav, in comunicatul USR scrie ca sotul doamnei putea sa transmita si in scris lamuririle, problemele, argumentele pentru ceea ce a declarat public! Si nu a facut nici acest lucru, deci absenta ascunde altceva.
        • +2 (32 voturi)    
          Ai dreptate , cam bate campii (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:17)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Nu stiam ca are bebelusi si chiar daca avea , exista posibiliatea sa lase pe cineva cu ei. Hai sa fim seriosi si tocmai azi, Clotilde a avut o intalnire la Cluj. Mi se pare ca oamenii din USR au respectat la virgula regulamentul dar n-au avut cu cine sa discute.
        • +9 (23 voturi)    
          sau putea sa dea un telefon (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:37)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          suna si cerea o aminare pe motiv ca pina duminica face baby-sitting. Si nu cred ca nu l-ar fi asteptat. Doar ca dupa asemenea atac nu prrea mai ai ce explica.
        • -7 (17 voturi)    
          certitudini (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:48)

          muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

          Te-ai prins, absenta ascunde altceva. Altce certitudini mai ai?
          • +6 (16 voturi)    
            te crezi smecher? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:03)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

            Daca te crezi smecher cu replica ta atunci te inseli. Mi-am argumentat comentariul, dar nu e vina mea daca nu-l intelegi. Cand cineva refuza orice forma de discutie dupa ce lanseaza niste acuzatii, atunci acest refuz ascunde ceva.
      • -5 (9 voturi)    
        te referi la Ghinea? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:50)

        Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        ia-o mai usor cu aprecierile
      • +8 (14 voturi)    
        USR se descalifica prin aceasta executie rapida (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:02)

        valll [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        . Cred ca nici in PCR nu procedau atat de rapid. Ce fel de „partid nou” sunt?
        Daca ar fi un partid cu adevarat nou, ar fi analizat mai intai cele spuse de dl Moroianu, si apoi calusul in gura.
        Clotilde sa fie atenta, conform legii, excluderea din partid atrage pierderea locului de consilier. Ar fi culmea!
    • +16 (28 voturi)    
      Așadar, unanimitate în BN cu Clotilde lipsă (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:51)

      c.radu [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

      Greșite atât din partea soțului, cât și a partidului, ea având rol de mediator.
      În orice caz, sper să fie posibil apelul, iar excluderea lui SM să fie anulată.
    • +7 (15 voturi)    
      Clotilde e totusi director de multinationala (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:47)

      sorcov [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

      Nicusor are ceva experienta decizionala de la fosta lui firma dar nu se compara cu experienta Clotildei.

      Sistemele decizionale greoaie pe care USR nu si le permite acum nu au facut decat sa blocheze sistemul imunitar al organizatiei, fapt exploatat la greu de acest aventurier ratat Paun care trebuie sa-si achite cu ceva datorii internationale reflectate inclusiv prin implicarea sa in Panama Papers.
      • -4 (10 voturi)    
        Paun. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:36)

        T1beriu [utilizator] i-a raspuns lui sorcov

        In primul rand cred ca esti postac sau pur si simplu nu stii ce spui.

        In al doilea rand, Clotilde l-a adus pe Paun sa se ocupe de campanie.
        • +6 (12 voturi)    
          Bomba cu ceas (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:08)

          sorcov [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

          Ma refer la deciziile bazate pe sondaje inutile si costisitoare care nu fac decat sa confirme dupa 25 de ani ca 2 si cu 2 fac 4. Sa ne amintim de "fiorii" lui Liiceanu in asteptarea unui program al partidului. Nicusor trebuia sa-si ia deciziile expeditiv cu bifarea riscurilor pro si con nu sa paralizeze in fata unor lipsuri evidente pana cand iau altii deciziile pentru el.

          Nu-s de acord nici cu Moroianu privind Soros etc. dar cred ca e sincer tocmai datorita naivitatii postarii sale comparata cu limbajul imbarligator al lui Paun. Suspectez ca Paun trebuia eliminat demult din USR dar nu s-a putut lua aceasta decizie din cauza "absentei" dovezilor contra sa, cand de fapt tocmai descoperirea partilor lipsa din CV trebuia sa-l descalifice, mai ales ca a fost mentionat si in Panama Papers, macar pana la verificarea fisei de simpatizant cu detalii biografice care se pare ca si ea a lipsit din peisaj.

          Nu, nu-s postac, doar mi-e mila de voi ca va fac din vorbe toti penalii.
          • +1 (1 vot)    
            ?? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:12)

            T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui sorcov

            Si atunci cum iti explici ca cea care l-a adus pe Paun e Clotilde Armand? CHiar nu stie sa "citeasca" un CV, e atat de usor de dus de nas?
            • +1 (1 vot)    
              Ce e asa greu de inteles? (Duminică, 18 decembrie 2016, 14:48)

              sorcov [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

              Ce sa zic, nimeni nu stie totul dinainte in afara de Ilici si Marele Ayatolah.

              CV-ul individului s-a schimbat masiv de la locale iar in prezent circula mai multe versiuni in presa, mentionand alte seturi de tari.

              La fel si cu caracterul omului, de obicei te prinzi dar multi escroci au si probleme psihice si pot sa apara minunati o perioada, apoi oscileaza spre recidiva.

              Ideea e ca riscurile au devenit inacceptabile cand a izbucnit Panama Papers la locale. Paun trebuia scos pe tusa imediat pana la clarificarea situatiei.
  • -42 (64 voturi)    
    Întreg USRul este o mare greșeală (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:17)

    Nyk1 [utilizator]

    Păcat că acest episod nu s-a întâmplat chiar înainte de alegeri, poate nu am mai fi avut multimiliardari străini reprezentați în Parlamentul României.
    • +1 (1 vot)    
      Deja Soros îmi pare extrem de simpatic (Luni, 19 decembrie 2016, 9:24)

      Alui [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

      Dacă toți securiștii mafioți romani au o problema cu el.
  • +5 (45 voturi)    
    Moroianu NU a putut sa explice! Armand NU a votat! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:19)

    cinevatus [utilizator]

    Deci este din ce in ce mai clar ca:

    - Moroianu intentiona sa mearga duminica sa dezbata chestiunea. NU a putut sa mearga a doua zii, fiind ocupat cu copiii cat timp Armand era la Cluj.

    - Votul pentrun excluderea lui Moroianu a fost GRABIT nelasand modalitatea acestuia sa explice.

    - Votul pentru excludere a fost organizat in asa mod incat Armand sa nu poate fi prezenta ea fiind la lansarea cartii la Cluj in acea zi! Grav!

    - se contureaza, asa cum spune Paleologu, ca adevărata țintă e Clotilde Armand și nu ea ca persoană, ci ideile pe care le reprezintă” si anume ideile conservatoare. Probabil este foarte inconvenabil pentru cei progresisti ca vectorul de imagine al USR are convingeri conservatoare si se folosesc orice lovituri posibile pentru a o scoate din joc.

    http://m.b1.ro/stiri/politica/nu-e-o-asa-cum-spune-nicusor-dan-ci-stupida-theodor-paleologu-reactie-dura-dupa-excluderea-din-usr-a-sotului-lui-clotilde-armand-171303.html
    • 0 (20 voturi)    
      exprimare in scris (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:12)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui cinevatus

      Putea sa-si exprime parerile in scris si nu a facut-o. In plus chiar crezi ca ceilalti n-au copii, familie, alte obligatii? Trebuie sa stea toti dupa fundul familiei Moroianu, cand catadicsesc sa-si faca timp, numai in functie de programul lor? In 2 zile nu a avut timp sa se organizeze, sa gaseasca pe cineva sa stea cu copiii cateva ore, mai ales ca nu sunt toti mici, cei mari cred ca sunt la liceu dupa ce povestea sotia lui? Si daca se imbolnavea, dadea gripa peste el de exemplu, copiii ce faceau singuri? Chiar crezi ca scuza asta este credibila?
  • +13 (35 voturi)    
    De acord. USR acum se formeaza cu adevarat (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:23)

    zzztop [utilizator]

    Important de acum e sa discute intern punctele de vedere diferite. Nu cred ca nimeni se asteapta sa aiba toti aceeasi parere, dar important e sa realizeze ca sunt de fapt singura speranta a Romaniei. Toate partidele vechi vor ca ei sa esueze pentru ca sistemul corupt sa nu fie deranjat.
    • +12 (22 voturi)    
      Nu mai latrati la copacul gresit! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:05)

      sorcov [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

      Paun Panama Papers e ca musca in courul calului acolo, pus sa detoneze din umbra "USR-ul".

      Pacat ca Sergiu s-a luat de Soros. A mirosit ca ceva se intampla in USR dar ce treaba are asta cu Soros? Uitati-va naibii in CV-ul lui Paun.

      Asa cum Dragnea va face ce a facut si pana acum, si Paun va face ce a facut si pana acum. Nicusor va fi tratat la fel ca Clotilde si Sergiu cand se va opune acapararii influentei de catre Paun si asociatii.
      • +8 (16 voturi)    
        Păun, omul din umbră? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:57)

        c.radu [utilizator] i-a raspuns lui sorcov

        Pare suspect acest Matei Păun. Este, cumva, acel om din partid care trage sforile și face jocurile? Un soi de Hrebenciuc? Au profitat de buna imagine și de efortul extraordinar făcut de C.Armand, iar acum o vor trece, oare, într-un con de umbră?
        Să se pună un reflector pe Matei Păun, dacă tot e transparența un principiu de bază al USR. În fond, S. Moroianu asta a cerut.
        • 0 (12 voturi)    
          ?? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:43)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui c.radu

          In comunicatul USR scrie clar ca Paun a fost adus de catre Clotilde Armand. Nu crezi ca e cea mai indicata sa dea detalii despre el? SI nu crezi ca sotul ei putea sa aiba aceste detalii de la ea ?
          • +5 (11 voturi)    
            Parca ar fi primul escroc care ataca pe la spate? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:17)

            sorcov [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            Numai cine nu munceste nu greseste.

            Insa greseala trebuia reparata. Aviz lui Nicusor.
          • +6 (12 voturi)    
            Grabă mare (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:37)

            c.radu [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            În orice caz, ar fi putut amâna această excludere. Graba asta nedumerește.
          • +1 (3 voturi)    
            E nerelevant ca l-a adus Clotilde (Duminică, 18 decembrie 2016, 1:42)

            dekar [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

            Tehnica insidioasa a unui spargator de grup tocmai aceasta varianta va folosi : sa-l "aduca"ala pe care vrea sa-l distruga.Paun,ramas cam in plan secund in toata afacerea ,ar trebui sa-si limpezeasca nebulozitatile.Dar el tace ca porcu-n papusoi.
  • -7 (37 voturi)    
    Ce inseamna bah tata ciolanu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:25)

    agentia_cagebista [utilizator]

    Astia doar au simtit un pic mirosul si au devenit hiene.
    • +1 (5 voturi)    
      Acesti nebuni care ne guverneaza (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:09)

      LearnHowToThink [anonim] i-a raspuns lui agentia_cagebista

      Pascal de Sutter scrie in Acesti nebuni care ne guverneaza ca politicienii sunt deja hine si nu devin !
  • +11 (59 voturi)    
    USR (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:32)

    lautarul [utilizator]

    Constat cu mare tristete ca USR se dovedeste ca este la fel ca PSD, PNL, PCR etc. Oricine indrazneste sa critice un aspect al politicii partidului este expulzat fara drept de apel! Si culmea, in UNANIMITATE!!! Adica nimeni in acest partid nu are o opinie separata? Este inspaimantator! N. Dan leaderul lipsit de charisma este o mare dezamagire! Este evident ca aceasta decizie nu este altceva decat o lovitura pe la spate la adresa Clotildei care este port drapelul si insasi imaginea partidului facut de altfel din lipituri neomogene. Dar nu mi-as fi inchipuit ca buba se va sparge in stil tipic balcanic si mojicesc atat de repede. Imi pare nespus de rau ca mi-am irosit votul! N-o sa mai fac aceeasi greseala in viitor!
    • -1 (31 voturi)    
      Una este o opinie (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:46)

      T1beriu [utilizator] i-a raspuns lui lautarul

      Una este o opinie si alta este sa-ti bati joc de partid lansand astfel de acuze in public.
      • +13 (23 voturi)    
        tot opinie reprezinta si aceste acuze (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:29)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

        la acuze, daca erau inteligenti, raspundeau calm si structurat... au ales sa raspunda precipitat si nesimtit
        • +2 (14 voturi)    
          Calomnie si atacuri la persoana (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:18)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          Au raspuns foarte clar la acuzele legate de finantare, Sergiu Moroianu mintea. Dar mai erau si niste atacuri la persoana care au facut deja deliciul dusmanilor. De la ei te asteptai la asa ceva, dar nu din interior...
    • +6 (26 voturi)    
      Atrag atentia redactiei Hotnews asupra postacilor (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:48)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui lautarul

      Citez din comentariul de la articolul:
      http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21380168-consiliul-local-sector-1-respins-alocarea-10-milioane-lei-bugetul-local-pentru-catedrala-mantuirii-neamului.htm

      si intreb cum de lautarul se plange astazi:'Imi pare nespus de rau ca mi-am irosit votul! N-o sa mai fac aceeasi greseala in viitor!'

      ''catedrala (Joi, 27 octombrie 2016, 17:25)
      lautarul [utilizator]
      USR este un partid fantoma care foloseste populisme ieftine si cu o ipocrizie crunta refuza sa sprijine lacasul constiintei si credintei romanilor pentru a face pe placul puterilor straine care vor sa ne dezmembreze tara! Acest partid "facatura" nu trebuie sa ajunga nici odata in parlament cu toata "feantuzoaica" lor si asa zisul matematician ratat N.Dan!!!''
      • +5 (9 voturi)    
        FELICITARI ! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:21)

        contributor.bis [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Felicitari !
        Am verificat si aveti dreptate.
        Eu zic sa scrieti direct echipei de la editare. Spre deosebire de alte platforme online (gen "Adevarul", orientati politic si foarte atenti la propria lor imagine patata), la Hotnews referintele mail ale responsabililor sunt publicate (la rubrica "Redactia Hotnews.ro"). Inclusiv Pantazi si Tapalaga... Echipa tehnica este si ea rapida (nu lucrez pt Hot dar am avut o solicitare care s-a rezolvat)
        Daca toata lumea ar fi la fel de vigilenta, cred ca am reusi sa mai îndreptam câte ceva.
        Un comentator are un IP fix, chiar daca nu da o adresa mail valabila, deci ar putea fi identificat. Din pacate, cei de la cenzura au, probabil, alte indicatii sau alta politica.
        Mi-ar place sa cred ca s-ar putea crea un grup de "vigilenti" care sa publice pe un blog sau care sa solicite regulat redactiilor sa-si respecte contractele pe care le-am semnat cu ei privind respectarea unor conditii de etica.
        • +1 (5 voturi)    
          Sună atât de urât ”cenzură” ăsta... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:59)

          Lebada Neagra [utilizator] i-a raspuns lui contributor.bis

          ..dacă ai putea sa contorizezi într-o singura zi, toate comentariile, de la toate articolele de pe HN... poate ți se modifică perspectiva referitoare la cenzură. Personal îi găsesc foarte relaxați pe oamenii de la HN. Relaxeaza-ți mintea :)
    • +5 (19 voturi)    
      sa nu gresim nici in prezent (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:30)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui lautarul

      sa pui semnul egal intre PSD,PNL,PCR si USR este nici mai mult nici mai putin decat o gangaveala logica,politica,morala si ideologica...
      e bine sa faceti diferenta intre ''opinie'' si acuzatie !!!!!!!
      e uriasa.
    • +2 (20 voturi)    
      Tu oricum ai votat PSD (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:31)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui lautarul

      asa ca oricum nu contezi.Sunt curios daca la tine la firma ai un regulament de ordine interioara in care scrie ca daca injuri un coleg esti dat afara si tu totusi il injuri te astepti sa nu fi dat afara ???Mi se pare ca esti ipocrit asta ca sa folosesc un termen usor.
      • +3 (11 voturi)    
        bine, ///! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:50)

        muciflenduri [utilizator] i-a raspuns lui /./

        Pai daca a votat PSD, sigur e pensionar din Teleorman, hai ca l-ai prins.
        N-are voie unu' sa exprime o opinie ca automat e pesedist. Kakaia democratia.
        ///
        • +1 (7 voturi)    
          ” N-ai sine, n-ai probleme”, (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:08)

          Lebada Neagra [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

          a spus maestrul budist atunci când a fost rugat sa explice înțelesul profund al budismului. :)
    • 0 (14 voturi)    
      Nu era o opinie (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:19)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui lautarul

      Erau niste acuze fara niciun fel de dovada din partea unui membru care s-a purtat ca un copil rasfatat si iresponsabil.
    • 0 (0 voturi)    
      Lautare, (Duminică, 18 decembrie 2016, 1:47)

      dekar [utilizator] i-a raspuns lui lautarul

      Tu-i mama ei de viata ! Si la ce partid sa te fi dus in contextul dat,daca sareai peste USR ?
  • +5 (25 voturi)    
    cum?! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:33)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    pai in lumina concluziei dvs era de dorit sa revina cu o alta postare la fel de detaliata in care sa spuna ca a gresit si sa-si ceara scuze!

    poate ca asa s-ar fi calmat lucrurile, dar nu a venit nici cu scuzele de rigoare dar nici cu dovezi ale acuzatiilor destul de grave pe care le-a lansat in spatiul public( cu o lejeritate si impulsivitate emotionala infantila)...

    in consecinta decizia a fost una corecta chiar daca neplacuta de ambele parti.
    • 0 (2 voturi)    
      De ce crezi ca a gresit? (Duminică, 18 decembrie 2016, 0:07)

      EdrinEd [anonim] i-a raspuns lui EUROPA*EUROPA*EUROPA

      Mai citeste o data declaratiile lui Moroianu . Nu au nevoie de dovezi , e o critica la adresa campaniei electorale a USR si a pozitionarii fata de probleme concrete ale romanilor . O critica despre prezenta unui personaj cu afaceri controversate in spatial post sovietic , personaj care a ridicat la fileu pentru PSD , in aceasta campanie .
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Duminică, 18 decembrie 2016, 12:26)

        EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui EdrinEd

        e recomandabil ca tu sa recitesti acuzatiile( nu sunt simple critici cum incerci sa insinuezi-manipulezi)
        A spus ca a luat bani.

        Acuzatie mincinoasa!

        O atitudine corecta era sa ceara in interior o investigatie onesta cu cartile pe masa, sa faca acolo acuzatii, sa astepte contra-argumentele pe baze de fapte si daca nu era multumit sa iasa public si sa spuna ca a cerut lamuriri, nu le-a primit si isi da demisia!
        Era fair, logic, moral si ar fi iesit ca un luptator curajos cu reputatia integra.

        Asa s-a transformat intr-un mic paranoic de serviciu care nu se poate controla si se grabeste sa proiecteze asupra celorlalti acuzatii false si critici fara o baza clar demonstrabila, lipsite de evidente...
        Si nu in ultimul rand cand te alaturi unei constructii pentru care s-au dus lupte dure cu autoritatile, pentru care unii si-au sacrificat viata personala, energia etc te gandesti de 10 ori inainte sa incepi sa darami, pt ca nu trebuie sa fii geniu ca sa-ti dai seama ca acele acuzatii vor prejudicia in primul rand USR-ul si nicidecum un non- membru-voluntar cum a fost acel Paun (?) care s-a ocupat de campanie.
  • -7 (11 voturi)    
    victoras, ai grija de copii, redivivus? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:46)

    demaGOGU [utilizator]

    ...sotul sotiei ar trebui sa fie capabil sa se justifice?scuze?motiveze singur.

    sau nu.
  • +1 (21 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:49)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    critica = excludere.
    si U.S.R. aceeasi mizerie? jalnic.
    • -5 (15 voturi)    
      14q=analfabet functional (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:35)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui suckthepen!!!!!

      Ce pretentii sa mai ai de la oamenii simpli, de la cei multi care voteaza, cand ditamai matematicianul nu mai distinge intre opinie si minciuna, intre atacul la persoana si argument?
  • -12 (18 voturi)    
    "Lupii tineri" isi dau in cap-ce ma bucur. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:49)

    Toni_Romania [utilizator]

    ---
    • 0 (8 voturi)    
      asa e toata tara (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:56)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      stai linistit, exponatele astea se regasesc in fiecare dintre noi, de aceea tara e unde e. regruparea trebuie sa inceapa cu celula de baza familia, apoi...vecini, strada, bloc....cartier, ...vedeti ce imposibil suna? care sint cauzele? e simplu 2 mari si late: familia are rol decorativ iar scoala nu mai exisita. apoi adaugati mocirla. si nu ma feresc sa comentez ca pina si ciolos a vazut f bine acest lucru si a vrut doar sa se murdareasca in stil elegant la nivel declarativ si asta cu bun simt ....abia astept sa vad oameni politici cerind scuze ptr comportamentul lor...atunci poate am vedea o schimbare. din punct de vedere comunicare acest partid incepe f prost. e clar ca sint alte lucruri pe care nu le cunoastem. daca adaugam si comentariile celor de pe margine previzionez ca se alege super praf si atunci ne intrebam de ce punctul 8 de la Timisoare nu este implementat la nivel de partid ...poate e super tirziu ne trebuie un pct 8 actualizat.
  • +2 (30 voturi)    
    prioritati (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 15:51)

    Alfredut [utilizator]

    Se pare ca sotii Moroianu-Armand au timp de USR doar daca nu au ceva important la birou, au de stat cu copiii sau vreo carte de lansat. stiu ca exagerez putin dar fac asta ca sa se vada fenomenul.

    In conditiile in care USR este pentru ei o prioritate atat de mica, ma intreb daca ar fi o pierdere daca amadoi ar fi trasi pe linie moarta intr-o forma sau alta.
    • -1 (17 voturi)    
      Pai cam asta am observat si eu (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:25)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Alfredut

      Toata campania au alergat prin tara si acum ce sa vezi, si-au adus aminte ca au copii si au alte obligatii. Puteau sa vina in fata comisiei si sa-si sustina cazul , sa-si recunoasca greseala daca era cazul sau sa vina cu probe daca aveau. Cam multa lasitate , victimizare si vorbaraie. Una peste alta, macar USR a respectat niste regulamente cand a luat decizia.
  • +4 (12 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:11)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    „Pe partea ideologica noi acoperim tot spectrul si oamenii vin in USR pentru valorile lor, nu pentru bani." Adica?
    • +1 (15 voturi)    
      Adica populism ideologic (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:41)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Vor sa zica ca ei ofera cate putin din toate, dar pana la urma nimic consistent.
      Cel mai tare m-a dezamagit la Nicusor eschiva. De cate ori a fost intrebat de o tema mai sensibila el zicea ca e necesara o dezbatere nationala pt a se ajunge la un consens. Lumea voteaza un partid in locul altuia pt ca-i refelcta opinia intr-un aspect pe care el in considera esential. USR se vrea un cameleon ideologic.
      • +2 (8 voturi)    
        USR a fost construit pe niste valori (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:01)

        T1beriu [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        USR a fost construit pe niste valori principale - transparenta cheltuirii banului public, continuarea luptei anti-coruptie, depolitizarea sectorului public, protejarea patrimoniului cultural, samd.

        Putem numi acest set de valori o IDEOLOGIE.

        Daca te astepti sa se pronunte, ca PARTID, cu pro sau contra fiecarei discutii atunci vor ramane 5 oameni care impartasesc primele, sa zicem, 50 de valori puse in discutie.

        Ei se axeaza pe ceea ce este foarte important si ceea ce ii uneste ca partid.

        E ok sa aiba ideologii si opinii diferite, dar este foarte important sa fie uniti de un set de valori care au o importanta majora asupra majoritatii discutiilor, acelea cu cel mai mare efect asupra populației.

        O data cu rezolvarea problemelor majore se poate trece la luari de pozitie pe subiecte si mai putin importante.
        • +4 (6 voturi)    
          Nu, aia nu e ideologie (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:32)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui T1beriu

          Putem sa le zicem set de valori, dar sunt de fapt o minima cerinta pe care orice partid si-o asuma la nivel declarativ. Si-mi dai dreptate printre randuri cand spui ca daca si-ar exprima niste idei mai de esenta ar mai ramane 5 oameni acolo.

          Tacerea nu vindeca incompatibilitatile astea, doar le amana.
          Tot ce atrage masele e clamat, tot ce imparte societatea e tergiversat. Mie imi pare oforma de populism ideologic.
          • 0 (0 voturi)    
            serios? (Duminică, 18 decembrie 2016, 2:30)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

            si cum isi asuma PSD sau ALDE valorile alea? Sau PNL?
  • -4 (16 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:16)

    Ovidiu P [utilizator]

    Avea angajament fata de copii... wtf
  • +12 (22 voturi)    
    deci USR a supus la vot (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:31)

    Hans Metter [utilizator]

    excuderea lui Moroianu cand Clotilde era la lansarea de carte deci prin urmare nu putea participa... Interesant
    • -4 (14 voturi)    
      Nu, USR a urmat niste reguli (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:25)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Iar sotii Armand s-au fofilat intr-un mod penibil.
      • +3 (5 voturi)    
        lansare de carte (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:34)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        banuiesc ca era stabilitate de ceva vreme.. dinainte sa posteze Moroianu pe fb chiar.
    • +4 (12 voturi)    
      Excelenta observatie! (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:55)

      sorcov [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Intr-adevar momentul votului a fost bine ales de acest Paun Panama Papers, ca sa nu existe disensiuni impotriva "argumentelor" sale cusute cu ata alba. Momentul lansarii de carte se cunostea de multa vreme.

      Sintagma "votul unanim" in absenta dnei Armand apartine probabil aventurierului falit Paun, care se exprima in contradictii de tipul "las USR-ul sa raspunda... [ca] este o minciuna..." (adica Paun si lasa si raspunde). Pentru cine nu e familiar cu atmosfera de epoca, asta e si stilul stalinist al lui Ion Iliescu.
  • -9 (21 voturi)    
    inca un partid de duzina (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 16:46)

    microbistu' [utilizator]

    inca un partid in care nu ai voie sa spui nimic, fara acordul sefilor. orice critica interna inseamna excludere. acum regret ca am fost la vot, chiar credeam ca am cu cine vota, dar se pare ca nu. romania nu va iesi niciodata din Mocirla.
    • 0 (10 voturi)    
      Tu oricum ai votat PSD-ul (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:12)

      /./ [utilizator] i-a raspuns lui microbistu'

      asa ca gura mica si joc de glezne.
    • -1 (13 voturi)    
      Nu aveau alta optiune decat excluderea (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:57)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui microbistu'

      Aici nu e vorba de acord, nici macar de dezacord. E vorba de calomnie si atacuri falacioase.
      Si nu e vorba de vreun politruc din PSocolaD, ca Birchall ori Codrin Stefanescu, ci de un matematician reputat si un partid care isi doreste sa schimbe vechile moravuri ale clasei politice. Astfel de derapaje nu trebuie sa fie tolerate.
      • +3 (7 voturi)    
        Lipsa dezvaluirilor ar fi fost o escrocherie (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:49)

        sorcov [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

        Trebuia sa stie lumea de lipsurile din activitatea lui Paun, mai ales fisa biografica, inainte ca USR sa intre in parlament si acest personaj din Panama Papers sa inceapa sa-si bage coada si pe acolo.

        Lui Nicusor ii place sa amane orice decizie dar asta nu-i da dreptul sa-si oblige colegii sa se amestece cu escroci. Sincer ma mir ca Paun nu a fost scos din circulatie macar temporar dupa scandalul cu Panama Papers. Sa vedem cum vor primi colegii de parlament indecizia lui Nicusor in privinta lui Paun.
  • 0 (4 voturi)    
    trebuie exclusi toti ''exchibitionistii'' (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:22)

    rov [utilizator]

    din USR...''vasilica'' daca esti purtator de mesaj, hai in campanie, nu dupa....
    Te-au apucat declaratiile acum...fata aia munceste si tu o dai de ''gard''
    In politica daca esti prost se vede, daca esti hot pari interesant...
  • +8 (12 voturi)    
    LGBT (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:32)

    semperfidelis [utilizator]

    eu cunosc oameni care nu au votat USR ci PSD exact din motivul asta. m-au surprins si sunt oameni cu cap...
    • +9 (11 voturi)    
      pai sunt cu cap (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:40)

      Adran [utilizator] i-a raspuns lui semperfidelis

      si si-au dat seama ca decat totalitarismul politic corect al minoritatilor sexuale care face un calvar traiul in societate. Frica de a-ti mai exprima opinia, frica sa nu fi dat afara de la munca, frica sa nu fi parat de securistii voluntari "anti discriminare" din jurul tau care cauta promovari. prefera orice altceva. USR - cloaca progresista a votat.
  • +3 (17 voturi)    
    pai... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:35)

    bogdan1477 [utilizator]

    Moroianu putea sa puna mina pe telefon, sa sune la partid si sa ceara o aminare. I-au dat 48 de ore sa vina sa se explice. N-aveau de unde sti programul lui. Doar ca nu vad ce putea sa mai spuna. Prin postarea de pe FB se daduse deja afara din partid singur. Nu poti sa lingi unde ai scuipat in felul asta.
    • +3 (5 voturi)    
      AI AS (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:48)

      EmilNae [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

      cum dracu "Nu poti sa lingi unde ai scuipat '' ca ai exemple vii chiar intre voi aia corectii vezi alina gorghiu care ieri a scuipat in farfuria lui blaga si pina sa plece acum lingea cu mare sing, sau presedintele vostru ieri il scuipa pe tariceanu si azi este gata sa-l pupe undeva in cautare de catre el moralul al solutiei imorale. Stiu nu a fost la voi usr dar stii treba aia romaneasca spune-mi cu cine te iei ca sa-ti spun cine esti. Asa ca sinteti exact aceiasi dar voi va dati loviti.
      • 0 (8 voturi)    
        Ce treaba are Gorghiu aici?!?!?!? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:19)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

        Eu vorbeam de USR, nu de PNL. Cit despre Johannis, nu stiu ce dovezi ai tu ca l-a pupat pe Tariceanu. Cind a zis Johannis ca vrea sa creeze alianta cu ALDE?!?
    • +3 (3 voturi)    
      asa (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:33)

      NumaiLaNoi [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      da domnlre, asa se face, ca un cominist get beget, sa bagati mizeria sub covor sa nu afle votantii
      maine furati urnele, da?
      • +1 (7 voturi)    
        ce aberezi tu acolo? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 21:22)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui NumaiLaNoi

        Care mizerie? Unu' s-a trezit sa acuze fara dovezi. Pina si nevasta-sa a zis ca nu e asha. Si cu asta basta. Care e mizeria de care zici tu? Cit despre urne... fix tehnocratii au venit cu identificarea buletinului si filmarea numararii, in comparatie cu stapina-tu, condamnat penal pentru frauda electorala.
  • +1 (13 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 17:47)

    vitan.sandu [utilizator]

    Iata cum glumita Nicusor Dan si usr se dezumfla incet. Dar sigur.
  • 0 (14 voturi)    
    Absolut jenanta (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 19:52)

    UpNext [utilizator]

    aceasta facatura autointitulata "partid" - USR. Se vede clar ca este adunatura de oportunisti amatori, complet neprofesionisti, care nu inteleg ce inseamna etica, doctrina, constituenta politica. Nici nu a inceput bine si se indreapta spre sfarsit, un sfarsit penibil care este temporar amanat de unii naivi care inca mai cred in sensul acestei organizatii inutile si total defazate de realitate. Ridicol si nesemnificativ!
    • 0 (8 voturi)    
      ??? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:03)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      USR este facatura? Atunci celelalte facaturi de traseisti, unii trecuti prin 4 partide cum le numesti? Gunoaie?
      Ce ai vrea, sa ne multumim cu toti dinozaurii care ne conduc de 27 de ani si nu stiu cum sa mai infiinteze un partid ca sa nu-si piarda functiile? Sau poate vrei PSD-ul partid unic, sa ne conduca pe culmile victorului, pardon victoriei!
      • +4 (10 voturi)    
        Multumesc pentru confirmare (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:26)

        UpNext [utilizator] i-a raspuns lui T-Ora

        Daca acestea sunt argumentele, cu scuze, ma autocitez; "..unii naivi care inca mai cred in sensul acestei organizatii inutile si total defazate de realitate.." Nimeni nu va impiedica sa ii adorati/admirati/iubiti. E plina lumea de dumnezei de serviciu. Limita naivitatii e cerul!
        • +1 (1 vot)    
          naiv vs prost (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:01)

          T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

          Prefer sa fiu naiv decat prost. Naivitatea se trateaza, prostia niciodata.
  • -6 (12 voturi)    
    wow (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 20:32)

    NumaiLaNoi [utilizator]

    Deci Clotilde Armand si-a abandonat familia si soptul pt N Dan
    wow
    ce femeie, la fel ca toate alea de dreapta
  • -1 (5 voturi)    
    ? (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 22:43)

    CornelDragusin [anonim]

    m-am convins familia sa va voteze......nu schimbati nimic ....e bine in parlameht, nu ? .....merita psd-ull
    puterea.........asta e......
  • 0 (0 voturi)    
    executie a la pcr (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 23:10)

    albastru de Romania [utilizator]

    mda , incet incet usr se dovedeste a fi altceva decat parea la nceput, fiind infiltrat de diversi binevoitori din diferite servicii ale unor diverse tari

    sper sa nu ajung sa regret prea curand votul dat lor
  • 0 (0 voturi)    
    Parerea mea ... (Duminică, 18 decembrie 2016, 10:55)

    Eu the first [utilizator]

    Posibil ca totul sa fi fost doar o ciocnire a doua personalitati puternice. In afara politicii unu' e un matematician de varf iar celalalt un bancher de investitii care are constant pe mana milioanele altora. Sansele-s mici ca vreunu' dintre ei sa fie om moale si tolerant fata de greselile altuia. Dar dat fiind ca USR le e ca sarea-n ochi celor din partidele vechi, sunt sanse bune sa fie altceva.

    Anume, unu' dintre cei doi, cel atacat sau cel ce-a atacat, a facut-o posibil cu intentia de a face rau USR-ului - o prima incercare de dinamitare a unui partid care nu face parte din establishment. Daca USR l-a identificat corect sau pe sabotor nu o sa ne spuna timpul - mai precis, evolutia de-acu' inainte a lu' Paun.

    Din ce s-a vazut din exterior insa, sotu' lu' Clotilde Armand a parut ca a avut o reactie disperata la o adormire generalizata a USR fata de o campanie slaba. Ce-a scos aproape 10% pentru USR n-a fost campania, a fost strict dorinta unei parti - aparent mici - a electoratului de a vedea si altceva in parlament decat partidele vechi. Ceea ce ma face sa cred, pe moment, ca probabil sabotoru' e Paun, nu Moroianu.

    Pe de alta parte, e o vorba in regat care zice ca unde e vite multe e si paguba. Moroianu, fiind matematician, din lumea stiintifica, posibil are mai putina treaba cu cum se promoveaza o idee in lumea reala. Paun, venind din domeniul institutiilor de investitii, nu e obisnuit cu bugete mici, nici n-a trebuit vreodata sa optimizeze utilizarea unui buget infim. Asa ca posibil critica lu' Moroianu e cel putin partial corecta, si cu consecinte pe care el, ca matematician neimplicat anterior in politica nu le intelege pe deplin, iar campania ineficienta facuta de Paun e doar un rezultat al incapacitatii de a maximiza eficienta folosirii unui buget mic, nu a vreunei intentii de a face rau USR.

    Daca asta a treia varianta e aia corecta, sanctionarea lu' Moroianu a fost justificata, chiar daca eliminarea din prima a fost cam mult.
  • 0 (0 voturi)    
    Cred ca problema este alta (Duminică, 18 decembrie 2016, 20:45)

    Boa [utilizator]

    Sergiu este un matematician eminent si om de calitate, serios.
    E clar ca reactia lui a fost emotionala si adevarul e probabil undeva la mijloc.
    Mie reactia asta imi pare a veni dintr-o frustrare legata doar partial de USR si campania de promovare. Cred ca e o problema personala impotriva lui Paun, un tip cu cv discutabil si genul barbolog. Dupa cat de dura a fost reactia lui, cred ca il deranjeaza in principal influenta individului asupra sotiei lui Clotilde.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi