PDL cere demisia lui Ponta si a lui Antonescu. Traian Ungureanu: Liderii USL sunt datori fata de romani sa corecteze situatia, asta inainte de a demisiona

de Corina Ionel     HotNews.ro
Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:39 Actualitate | Politic

"Situatia provocata pe plan international de demolare a democratiei, lansata de Victor Ponta si Crin Antonescu se va intoarce, din pacate, rapid impotriva cetatenilor romani care nu poarta nicio raspundere pentru actele de vandalism si pentru nerusinarea Guverului Ponta. Premierul Victor Ponta si majoritatea parlamentara USL, de asemenea Crin Antonescu, sunt datori fata de romani sa suprime imediat abuzurile, sa corecteze situatia, sa repuna in drept institutiile statului si legea, asta inainte de a demisiona", a declarat sambata Europarlamentarul PDL Traian Ungureanu.

Europarlamentarul a trecut in revista mesajele de ingrijorare transmise Romaniei de diferite institutii si structuri internationale, precizand ca "aceste noi declaratii oficiale la cel mai inalt nivel (declaratiile trimise dupa suspendarea presedintelui- n.r.) survin dupa ce guverne si institutii europene si occidentale si-au facut cunoscuta deja nelinistea fata de directia democratica imprimata statului roman de guvernul USL, de premierul Ponta si de majoritatea USL".

"PDL, alaturi de toti cetatenii romani beneficiari ai calitatii de cetateni europeni si de constructori ai ordinii democratice in Romania, au luat nota de aceste pozitii care semnaleaza un viraj periculos si anunta un regim in afara democratiei. Consideram aceste luari de pozitie justificate. Ele vin la capatul unui atac prelungit si necrutator impotriva institutiilor statului si a legii, ca si impotriva institutiilor democratice", a declarat Traian Ungureanu.

Potrivit democrat-liberalului, USL in frunte cu Victor Ponta si Crin Antonescu a "rasturnat in 2 luni ordinea democratica din Romania".


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

4647 vizualizari

  • +41 (45 voturi)    
    bine punctat (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:48)

    Pocak [utilizator]

    Demisia!!! sper ca basescu sa redevina presedinte, si sa-l vad oe chuky daca se tine de cuvant si se retrage din politica:))
    • +1 (3 voturi)    
      ceva mai nou (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:15)

      sebagain [utilizator] i-a raspuns lui Pocak

      http://baricada.wordpress.com/2010/10/09/victor-ponta-si-menu-ul-sau-zilnic/
    • 0 (2 voturi)    
      Sper să nu-l mai văd... (Luni, 9 iulie 2012, 10:53)

      independent [utilizator] i-a raspuns lui Pocak

      Demisia să și-o dea toți pdl-iștii și postacii care mint cu nerușinare și care își schimbă culoarea precum un cameleon,după portocaliu,verde,albastru acum au trecut la alb...! Câtă decadență umană...!!!
  • -36 (48 voturi)    
    Te inseli, tovarasu TRU (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:51)

    Corinteni [utilizator]

    In 2 luni, USL a reinstaurat democratia si au luat puterea din mana unui singur om. Base e history. Deal with it. De fapt, si tu esti deja istorie.
    • +28 (38 voturi)    
      Aha (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:20)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      Deci tot restul lumii e format din prosti si numai voi, uslasii, sunteti destepti, nu? Americanii, francezii, nemtii, olandezii si toti ceilalti nu inteleg nimic, in opinia voastra inteligenta.
      • +10 (16 voturi)    
        da, da. (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:41)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Americanii, francezii, nemtii, olandezii si toti ceilalti sint tovarasi, lenin, stalin, ceasca, iliescu, nastase, ponta si crizel sint domni, asa s-au nascut, n-ai ce sa faci.
        • +7 (11 voturi)    
          Valea Daci Norica (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:19)

          sebagain [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

          Nu mai aveti ce cauta in PE la Bruxelles!
      • -15 (19 voturi)    
        Democratie inseamna comunicare! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:46)

        Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Cand comunicarea intre PDL si USL se va ridica peste praful ridicat de certurile politice abia atunci va fi democratie.
        • +3 (7 voturi)    
          nu (Duminică, 8 iulie 2012, 0:33)

          dj [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Democratia implica respectarea legii iar ponta copy paste si antonescu au calcat Constitutia in picioare. Sper sa ajunga la puscarie pentru asta ca alta data nimeni sa nu mai indrazneasca sa faca asa ceva!
        • +2 (2 voturi)    
          care democratie a mismasurilor? (Duminică, 8 iulie 2012, 13:31)

          dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

          Este totul posibil ca toti s-au rupt din fsn-ul lui iliescu, iar hrebenciuc si blaga inca mai traiesc.
      • +4 (6 voturi)    
        Pai, (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:59)

        FLORIO [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Daca tot aia le zice la antene ca sunt cei mai desteptzi din lumea civilizata ei chiar cred in asta. Noi am semnat o gramada de tratate ca respectam democratzia si acum le dam tzeapa. Poate tragem si Grecia jos de tot care la randul ei alte state europene si se rupe EU si dupa aia introducem din nou comunismul.
    • +8 (10 voturi)    
      Bla......Bla.... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:01)

      nic1 [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      Pana ieri a-ti avut posibilitatea sa va jucati cu masinutele in nisip, de astazi inainte trebuie sa explicati EUROPEI de unde a-ti furat masinutele.Cu alte cuvinte a-ti be...........to.

      Asta a fost un PANFLET(daca sti ce inseamna asta)
    • +2 (2 voturi)    
      ai dreptate (Duminică, 8 iulie 2012, 13:28)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui Corinteni

      Frumoasa performanta , au inlocuit in mod barbar democria lui basescu instaurata mai lent cu democratia lui iliescu , care ne-a mai procopsit cu o democratie sovietica cu ajutorul tarnacopului si
      al toporului de aceia avem asa pseudodemocratie .
      Cum e turcul si pistolul .
  • +32 (36 voturi)    
    Jos mafia! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 18:54)

    martianu [utilizator]

    Unde sunt slugile care ieseau in strada la -20 grade iarna trecuta? Mi-as dori sa le aud gura acum.
    • +21 (25 voturi)    
      :))) (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:18)

      adrian_s [utilizator] i-a raspuns lui martianu

      pai asta iarna era simplu cu o sticla de saniuta / zi baietii erau montati sa faca miting de dimineata pana seara ....

      acum e cam greu ca trebuie sa dea cate 1 bere la 10 minute / om ca sa faca fata vremii caniculare ...

      banii se dusera pe alegerile locale unde cu onor au obtinut 65% ....

      inca ceva s-au dus pe plata avocatilor lui bombonel ...

      probabil s-a mai dat ceva acum si la udmr si unpr ...

      alora cu rosia montana si gazele de sist le-au cam dat-o prin fata ....

      suporterii de fotbal s-au trezit ca nu e bine sa se amestece de partea usl-ului ..

      dar bugetul statului e o punga fara fund si se vor lua bani de ici colo pentru cateva sute pe pensionari cu creiere spalate de voiculescu ...

      vom vedea ...
  • +39 (43 voturi)    
    o saptamana (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:01)

    sfinxuldinbucegi [utilizator]

    Ultima saptamana a fost plina de abuzuri anticonstitutionale.
  • -26 (36 voturi)    
    mi se pare culmea tupeului (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:27)

    catalin_mattei [utilizator]

    mi se pare culmea tupeului ca un politician, indiferent de partid, sa vina sa vorbeasca de demolarea statului de drept, de idealuri.. sa fim cinstiti! PDL a actionat la fel cum face acum USL-ul diferenta fiind doar una de viteza a demolarii statului de drept.. deodata oamenii pdl-ului se simt curati si nevinovati de parca nu ei au condus pana acum si nu din cauza incompetentei lor a ajuns USL-ul la Putere.. daca T Ungureanu ar avea minima decenta ar vorbi de necesitatea pasului in spate al intregii clase politice actuale indiferent ca este pdl sau usl .. din pacate puterea este o boala chiar si pt cei ce se considera profetii neamului.. este aiuritor si foarte scarbos
    • +6 (12 voturi)    
      Şi care este soluţia Dvs.? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 19:58)

      gabbi [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Pe a mea o puteţi citi, dacă doriţi în comentariul cu nimele gabbi
    • +19 (23 voturi)    
      De curiozitate (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:21)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Unde ai fost in ultimele 2 luni? Pe Marte? Sau tu ai vazut alta realitate decat noi?
      • -1 (1 vot)    
        !!! (Duminică, 8 iulie 2012, 0:46)

        cristiian [utilizator] i-a raspuns lui Orpheus

        Prea multa realitatea TV
    • +11 (13 voturi)    
      Ce anume ignora politicienii (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:47)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Sunt de acord cu dv. ca si PDL a comis numeroase acte mai putin democratice, dar cu o viteza mai redusa. In acelasi timp, noi romanii am evoluat, am inceput sa ne dam seama ca ceva nu este in regula, ca PDL si Basescu vor sa-si asigure puterea pentru multi ani.
      Cand Basescu a avut iesirea fata de Arafat, reactia oamenilor a fost dura. Nici el nu s-a asteptat la asa ceva si a dat imediat inapoi.

      In momentul in care USL a actionat insa anti-democraticin ultimele zile CU VITEZA MARE, s-au aprins lampile rosii ale celor atenti la jocul democratic. Daca ar fi respectat viteza, dar mai ales daca ar fi redus-o, USL ar fi dovedit ca este mai bun decat PDL. In realitate a dovedit imediat ca este mai rau. Mai mult, NU AU DAT INAPOI la reactiile interne si internationale. Aceste aspecte nu va sugereaza nimic?

      La fel ca si Basescu in cazul Arafat, Ponta si Antonescu sunt probabil un pic uimiti de reactia romanilor din acest zile. Asta dovedeste ca atat Basescu cat si Ponta si Antonescu sunt ramasi in urma la capitolul privind capacitatea romanilor de a se informa politic si de a actiona. Ma refer la Societatea Civila nu la membrii de partid.

      Cu totii au neglijat faptul ca societatea evolueaza, se democratizeaza.continuu. Procesul este insa abia la inceput.

      Ma intreb totusi: toti acesti politicieni, nu ar trebui sa aiba niste consilieri destoinici care sa le spuna care este gradul de democratie la romani? Eu cred ca acesti consilieri ar trebui inlocuiti.
      • +6 (8 voturi)    
        Cu scuze... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 23:38)

        gicu-nicu [utilizator] i-a raspuns lui marvio

        apropo- in noua lege a sanatatii usl pastreaza acel articol pt care Arafat isi dadea demisia,dar...
      • +1 (1 vot)    
        visezi (Duminică, 8 iulie 2012, 13:51)

        dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui marvio

        Comunistii si urmasii lor ies din functie numai cu picioarele inainte , bun exemplu cu ceusescu de care s-au ocupat camarila bolsevicului iliescu ,care de mult il pandea la colt .Alt exemplu cu paste ponta care fiind intrebat daca isi da demisia dupa aflarea faptului ca a furat de la colegii lui intelectuali , a raspus ca va raspunde numai in fata alegatorilor asemandu-se cu ceusescu care spunea ca va raspunde numai in fata marii adunari nationale , perfect simetric.
        Faceti o comparatie intre procesul lui ceusescu cand avocatul lui , il acuza mai tare decat procurorul . Exista o asemanare izbitoare cu modul demantelarii institutilor de stat de catre usl cu un tarnacop imaginar .
        Acestia sant clonele lui ceusescu si iliescu care nu se dezmint si au grija de cei care au intinat idealurile socialismului.
        Ce naste din pisica soareci manca .
    • +1 (1 vot)    
      ai dreptate . (Duminică, 8 iulie 2012, 13:35)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Dar asta nu legitimeaza o inlocuire a institutilor cu tarnacopul mascat .
      O nedreptate nu se indreapta cu o ilegalitate .
    • +2 (2 voturi)    
      culmea tupeului (Duminică, 8 iulie 2012, 16:44)

      mercedes [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      este sa simplifici asa cum o faci aici. Daca alti guvernanti ar fi actionat identic, criticile din toata lumea ar fi venit la fel de promp ca acum. Noroc ca ce " ti se pare tie" nu se socoteste. Altii considera ca Europa are nevoie de mecanisme care sa impiedice persoane ca Ponta si Antonescu sa demoleze intr-o saptamana principii fundamentale ale democratiei indiferent de viteza pe care o aclami.
  • -20 (30 voturi)    
    PDL cere demisia lui Ponta si a lui Antonescu.??? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 20:08)

    ro_dorin [utilizator]

    pdl..ar fi trebuit sa ceara lui basescu s-au sa ii spuna lui basescu cat au furat ei si apropiatii lor...sunt convins ca fiecare roman stie asta..vai mama voastra de golani.nici nu va puteti inchipui voi..dar asta e viata ..e o melodie draga care o sa faca furori..roata morii se invarteste..tac tac pac..e valabila ptr toti.din politica romaneasca ..numai ca iccsj..judeca cu masuri diferite dupa bugetul fiecarui roman..nu???dragi romani.
    • +20 (22 voturi)    
      Ihim (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:24)

      a2t [utilizator] i-a raspuns lui ro_dorin

      saracul Voicu, isi facuse si el o retea mica de trafic de influenta in justitie.. bietul nastase, tot gasea bani prin casa si nu stia de unde sunt.. voiculescu tot asa, de o harnicie extraordinara, de aia si e putred de bogat.. patriciu, mare om de afaceri, a construit cu sudoarea sa o ditamai companie petroliera, dand la sapa zi si noapte, dar basescu i-a pus bete in roate si nu i-a mers o simpla retea de mic.ro-uri.. vantu, tot asa un geniu afacerist, vezi FNI, o mica bijuterie de afacere pentru care merita premiul Nobel pentru economie.. toti niste genii neintelese.
      sa-i aducem repede la guvernare in toate institutiile statului, ca nu mai au banuti de buzunar din cauza lu basescu..
    • +11 (15 voturi)    
      De ce nu declari hotii la DNA? (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:30)

      marvio [utilizator] i-a raspuns lui ro_dorin

      Cand zici ca cineva a furat, trebuie sa vii cu dovezi concrete. Daca ai astfel de dovezi, te duci la DNA si dai declaratii contra hotilor cu pricina. O poti trimite si anonima, daca vrei. De ce nu vrei sa faci asta, doresti sa fii partas cu acei hoti pe care-i cunosti?

      Dar daca ceea ce stii, ai aflat doar din presa sau TV, acelea nu sunt dovezi.

      Si Adrian Nastase ar trebui sa faca poate zeci de ani de inchisoare pentru faptele sale reale, dar nu au existat dovezi decat pentru foarte putine. I s-a dat o pedeapsa prea mica fata de prejudiciul creat.
    • +10 (12 voturi)    
      Esti slab (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 22:42)

      lupi [utilizator] i-a raspuns lui ro_dorin

      "...sunt convins ca fiecare roman stie asta..." pai da de la antene si de la Realitatea;apropo intre timp Grivco a câştigat o licitaţie fără concurenţi pt. furnizare energie electrică
  • -3 (11 voturi)    
    la la la (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:05)

    Vb2 [utilizator]

    Dar voi PDL ce ati facut sa nu se ajunga aici? Cat timp ati avut parlamentul si Presedentia cu ce va-ti ocupat? Cu ceva afaceri personale tind sa cred. Cum vreti sa va ajute alegatorul cand prestatia partidului a fost lamentabila. Si nu ma refer la masurile anti-criza pentru care partial vam apreciat. Inainte de toate eu zic ca ar fi bine sa faceti asa: cereti iertare pentru ca ati uitat de ce ati fost alesi iar apoi sa veniti in fata noastra pentru ajutor. Noi nu suntem suporterii unei echipe de fotbal sa va iubim la bine si la rau. Cand gresesti trebuie sa-ti recunosti macar vina pentru a demonstra ca intelegi cum sa te comporti pe viitor.
  • +15 (17 voturi)    
    Guvernul Ponta isi bate joc de lege! (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:25)

    marvio [utilizator]

    Am criticat vehement PDL si pe Traian Basescu pentru tot ceea ce au facut rau. Si au facut destule rele. Dar, in acelasi timp, nu suport sa fie incalcate grosolan legile tarii de noul Guvern al Romaniei sau de Parlamentul Romaniei.

    Aceia care au incalcat Constitutia trebuie trimisi urgent in judecata, daca este cazul, chiar la un tribunal penal international. Uzurpatorii, indiferent de culoarea politica, trebuie sa ajunga rapid la gunoiul istoriei, pana nu va fi prea tarziu.

    Nu este normal sa sufere Romania sau romanii, fie cei constienti, fie si cei mai putin constienti, de raul pe care o mana de descreierati politici au produs-o Romaniei.

    Nu exista alt adevar decat respectul fata de lege. Toate comentariile pro Ponta si Antonescu nu au nicio valoare atata timp cat cei doi nu au respectat legea. Iar cand Guvernul Romaniei isi bate joc de legile tarii, trebuie dat imediat la o parte.

    Altfel vom suferi cu totii iar eu ma opun unei astfel de abordari!
    • +2 (4 voturi)    
      :) (Duminică, 8 iulie 2012, 0:19)

      owl [utilizator] i-a raspuns lui marvio

      sper ca e valabil comentariul tau si pentru guvernul PDL - guvernul Boc trebuia dat la o parte imediat ce si-a batut joc de legile tarii... Nu imi amintesc sa fi pus un comentariu asemanator cand se intampla asta...
  • +11 (13 voturi)    
    Daca nu-i rugati frumos... (Sâmbătă, 7 iulie 2012, 21:38)

    MenInBlack [utilizator]

    ...n-ati facut nimic, se poate Dl. MRU ?!

    Ce demisie domnule ??? Astia trebuie arestati urgent, au modificat functionarea CCR prin OUG, ceea ce este neconstitutional !!!

    Nu va adresati cui trebuie Dl. MRU, oare faceti intentionat, sau sunteti incapabil de mai mult ???

    Mergeti la parchet, faceti plangere penala impotriva lui Ponta, Marga si toti cei responsabili pentru favorizarea infractorilor , ai celor care au calcat in picioare Constitutia, inclusiv "naivul" fost Avocat al Poporului, care ar trebui primul arestat !!!
    De parlamentarii asociati in vederea savarsirii faptei, ne ocupam mai tarziu...

    Dl. MRU, nu ne mai vindeti gogosi, treceti la fapte, altfel prevad ca viitorul Dvs, in politica e indoielnic !
  • +1 (7 voturi)    
    TRU, schimba ochelarii! (Duminică, 8 iulie 2012, 0:12)

    sisipisi [utilizator]

    Auzisem ca TRU a fost un gazetar bun. Ca parlamentar european e penibil si prolix. Pai, nene, cetatenii romani pe care ii cainezi 'mneata poarta toata raspunderea situatiei din Romania: au demolat pedeleul la alegerile locale, prin vot deschis, si, prin reprezentanti lor alesi, l-au suspendat pe presedinte. Iar pe 29 tot ei vor decide asupra mandatului prezidential. Asa cum citesc eu faptele, e democratie. Probabil TRU citeste din tezele doamnei proc. Macovei.
    • -1 (1 vot)    
      inca odezamagire. (Duminică, 8 iulie 2012, 13:58)

      dezamagitul [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

      Pe langa alti ziaristi si comentatori de la BBC Europa Libera si alte posturi care ne-a mai luminat viata sub dictatura raului , unul cate unul ma dezamagesc deoarece in loc sa isi patreze verticalitatea , daca au avut-o ,se ploconesc la puterea vremelnica unii la cea de acum iar altii la cea care a fost .Ce diferenta intre adrian paunescusi vadim lingai de curte si cei care au fost afara si au vazut cum era libertate .Rusine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0 (6 voturi)    
    :( (Duminică, 8 iulie 2012, 0:29)

    owl [utilizator]

    am terminat comunistii si acum tecem la serviciile secrete?
    daca MRU- ochi jucand in cap sau Blaga-vama corupta e raspunsul PDL, insemna ca in urmatorii ani vad PSD in tot ce misca.... :(

    n-au invatat nimic din episodul Geoana- Mihaela , droagostea mea....

    :(


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi