Sedinta de guvern joi seara la 18.00, in care se va modifica legea referendumului astfel incit demiterea presedintelui sa fie mai simpla

de L. Pirvu     HotNews.ro
Joi, 5 iulie 2012, 11:54 Actualitate | Politic

Guvernul va avea joi seara de la 18.00 o sedinta in care va modifica legea referendumului astfel incit suspendarea presedintelui sa fie mai simpla, au declarat pentru HotNews.ro surse politice. Ecaterina Andronescu, ministrul Educatiei, a confirmat pentru Hotnews.ro informatia ca Executivul va avea o sedinta la ora 18:00. Sursele citate sustin ca Guvern ar putea da ordonanta de urgenta prin care sa modifice legea referendumului astfel incat presedintele sa fie demis cu voturile a jumatate plus unu din numarul cetatenilor care s-au prezentat la vot. Potrivit legii in vigoare, referendumul este valid si presedintele poate fi demis cu voturile a jumatate plus unu din numarul cetatenilor cu drept de vot.

USL a demarat miercuri actiunea de suspendarea presedintelui Traian Basescu. In paralel, Guvernul a adoptat o ordonanta de urgenta prin care modifica legea Curtii Constitutionale astfel incat hotararile Parlamentului sa nu mai fie contestate la CCR.

Inca de la inceputul saptamanii se prefigura ca la Guvern se lua in calcul si modificari la legea referendumulu care sa faca mult mai simpla suspendarea si apoi demiterea presedintelui Traian Basescu. Vezi aici mai multe detalii despre planul USL.

20 mai
Senatorul PSD Georgica Severin si deputatul PNL Cornel Pieptea au depus in Parlament, o initiativa legislativa care modifica legea referendumului si are ca scop simplificarea procedurii de demitere a presedintelui Romaniei. Proiectul de lege prevedea ca referendumul pentru demiterea presedintelui sa fie valabil daca a intrunit majoritatea voturilor valabil exprimate, la nivelul tarii, de cetatenii care au participat la referendum.

Cei doi parlamentari au depus si proiectul de lege care taia prerogativele Curtii Constitutionale de a se pronunta asupra constitutionalitatii hotararilor Parlamentului.

26 iunie Parlamentul a adoptat simplificarea procedurii de demitere a presedintelui Romaniei modificand legea referendumului. Camera Deputatilor, cu  187 de voturi pentru 56 impotriva a fost adoptata initiativa USL care prevede ca referendumul pentru suspendarea presedintelui  sa fie validat in urma votulu majoritatii cetatenilor prezenti la urne. La cateva zile diferenta si proiectul privind limitarea atributiilor Curtii Constitutionale a fost adoptat de Parlament.

27 iunie PDL a contestat la Curtea Constitonala ambele legi.
 
aprilie 2012 Presedintele Traian Basescu a semnat decretul pentru promulgarea Legii privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.103/2009 pentru modificarea si completarea Legii nr.3/2000 privind organizarea si desfasurarea referendumului. Legea prevedea, printre altele, ca demiterea sefului statului trebuie aprobata in referendum de majoritatea cetatenilor inscrisi in listele electorale.

Dupa respingerea OUG 103/2009 in Parlament, presedintele Basescu a transmis Legislativului, in noiembrie 2009, o cerere de reexaminare, in care solicita aprobarea ordonantei.

"Potrivit 'Liniilor directoare pentru organizarea referendumului' adoptate de Consiliul pentru Alegeri Democratice cu ocazia celei de-a 18-a reuniuni si de Comisia de la Venetia in cea de-a 68-a sesiune plenara, se prevede ca, atunci cand Parlamentul trebuie sa-si dea avizul consultativ asupra textului supus referendumului, trebuie sa fie fixat un termen inauntrul caruia Parlamentul sa se pronunte, iar in cazul in care acest termen este nerespectat, textul referendumului este supus votului fara avizul Parlamentului.

Astfel ca, prin dispozitiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.103/2009 s-a dorit preintampinarea situatiei in care Parlamentul ar putea sa obstructioneze atributia constitutionala a Presedintelui, prin amanarea pronuntarii avizului consultativ", se arata in cererea de reexaminare.

Senatul, in calitate de prima Camera sesizata, a respins cererea de reexaminare a sefului statului. Actul normativ a fost transmis insa Camerei Deputatilor, iar Comisia juridica a adoptat un raport de admitere, in 7 martie. Comisia a adoptat si un amendament al deputatilor PDL Mircea Toader, Daniel Buda si Gabriel Andronache, potrivit caruia demiterea presedintelui tarii este aprobata daca a intrunit majoritatea voturilor cetatenilor inscrisi in listele electorale.




Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

10004 vizualizari

  • +22 (24 voturi)    
    Pogonescu (Joi, 5 iulie 2012, 11:58)

    Herod [anonim]

    Se agita Crizantema salbateca degeaba ca va fi presedinte doar pt 1 luna. In fine... hai sa vedem intai ce o fi cu referendumu ca pe ala cu 300 de parlamentari nu l-au respectat... de ce l-ar respecta si pe asta cu basescu...
    • -4 (4 voturi)    
      Pogonescu de la Pogonici :)) (Joi, 5 iulie 2012, 12:39)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui Herod

      Acum stim ce se va face ???
      Hai ca mergem prea departe :)))
    • +9 (11 voturi)    
      --- (Joi, 5 iulie 2012, 12:40)

      Jeu [utilizator] i-a raspuns lui Herod

      Daca tot sunt USL-ul asta atat de majoritari ma intreb eu de ce nu modifica legea referendumului astfel incat presedintele sa fie suspendat de doar 30 la suta din cei prezenti la vot iar ceilalti 70 la suta care au votat pentru presedinte sa fie obligati sa stea cu degetul in gura pentru o perioada de cel putin o ora. Bineinteles ca dupa ce presedintele Basescu va fi suspendat si isi vor planta acolo omul lor vor modifica din nou legea astfel incat presedintele sa fie suspendat cu 80 la suta din numarul votantilor inscrisi pe lista, ca doar traim in democratie si fiecare face ce vrea, nu?
      • +5 (7 voturi)    
        regulile jocului (Joi, 5 iulie 2012, 13:19)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui Jeu

        Nu inteleg de ce se mai agita cu schimbarea regulilor referendumului. Pot sa reduca criteriile la ceva mult mai simplu: Daca purtatorul de cuvint al USL face o declaratie ca presedintele trebuie demis - gata schimbarea la cotroceni. Sa nu-i mai obosim pe toti idiotii care voteaza. Dixit. Oricum, dupa un timp cind populatia se va trezi si va trebui sa-si protejeze claunul pus presedinte, vor schimba din nou legea referendumului la 105% din numarul celor cu drept de vot. Welcome to Banana Republic !
        • +1 (3 voturi)    
          Ideea e buna! (Joi, 5 iulie 2012, 15:39)

          Dianora [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          ..economisim banii de referendum si-i cumparam lui Ponta niste masinute sa ai cu ce se juca; poate mai lasa legile statului in pace.
        • +2 (2 voturi)    
          Ponta (Joi, 5 iulie 2012, 15:58)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          daca era barbat si-ar fi dat demisia de mult. Nu e tirziu nici azi. Avind in vedere insa porcariile pe care le-a facut pentru ca sa poata ajunge la suspendarea presedintelui, ce va face el daca Basescu trece de referendum? Va initia o noua procedura de suspendare pina ii iese? Oricum nu pateste nimic.
      • +1 (1 vot)    
        ----- (Joi, 5 iulie 2012, 15:39)

        EugenC [utilizator] i-a raspuns lui Jeu

        sau ar putea sa dea o lege conform careia nu mai este nevoie de referendum. sa-l suspende ei direct ca doar au majoritate.
        • 0 (0 voturi)    
          da (Joi, 5 iulie 2012, 18:03)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui EugenC

          Numai daca este ales de parlament!
    • +3 (3 voturi)    
      Nici aia nu e sigur.. (Joi, 5 iulie 2012, 15:37)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Herod

      Daca CC anuleaza alegerea lui Crin ca presedinte al senatului, ajunge Blaga.. Dar mai da Ponta o ordonanta si-si anexeaza si Palatul Cotroceni.. Cred ca ajungem mai rau ca in tarile arabe: pana si egiptenii au respectat CC lor privind alegerile..
    • -3 (3 voturi)    
      diferenta (Joi, 5 iulie 2012, 15:40)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui Herod

      diferenta intre referendumuri este ca la ala cu 300 intrebarea nu era daca vrem sa se aplice o hotarare ci daca vrem sa dea o lege pe care sa o supana unui referendum in timp ce acum intrebarea este daca vrem sa se aplice o hotarare a parlamentului.
      ar fi fost acelasi lucru daca ar fi fost un referendum care sa ceara parlamentului sa declanseze procedura de suspendare, nu stiu daca pricepi, e cam greu pt basisti
      • 0 (0 voturi)    
        Ai dreptate (Joi, 5 iulie 2012, 16:30)

        pateu [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        Pai da, majoritatea vrea sa se dea o lege. De ce nu se da?
  • +21 (21 voturi)    
    pricepusi, popor? (Joi, 5 iulie 2012, 11:59)

    brita [utilizator]

    se modifica toate legile in vederea facilitarii .... care mai ai, mai, indoieli?!
    • +6 (6 voturi)    
      pricepusi (Joi, 5 iulie 2012, 12:40)

      niculita30 [utilizator] i-a raspuns lui brita

      Inca nu au facut dar ar putea sa faca :)))
      Imi aduce aminte de propaganda di '46 ! Or fi fiii acelora :)))
    • -2 (4 voturi)    
      ce nu pricepi? (Joi, 5 iulie 2012, 15:42)

      miss sloane [utilizator] i-a raspuns lui brita

      acu 2 luni pdlistii au modificat legea astfel incat basescu sa fie mai greu de suspendat iar usl revine la legea care era inainte de modificare
      • 0 (0 voturi)    
        nota 0 la pricepere (Joi, 5 iulie 2012, 16:35)

        raus [utilizator] i-a raspuns lui miss sloane

        PDL a readus legislatia la situatia normala anuland modificarea pentru facilitarea suspendarii facuta de Tariceanu
        • 0 (0 voturi)    
          da (Joi, 5 iulie 2012, 18:05)

          hot news [utilizator] i-a raspuns lui raus

          Da-i pace!Este prea tamp sa priceapa ceva!A vorbit si nea Ion ca si el este om!
  • +25 (27 voturi)    
    previzibil (Joi, 5 iulie 2012, 12:00)

    Analfabet [utilizator]

    pronostic: diaspora nu mai are voie sa voteze.
    • +17 (17 voturi)    
      evident (Joi, 5 iulie 2012, 12:23)

      alba_ca_zapada [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      la asta ma astept de ieri. Sau... pune un centru de votare numai la ambasada si nu la consulate. Si asa ne taie macaroana. Ptr ca le este frica.
      Sau se pierde stampila, sau se pierde urna, sau sau sau. Voi vota din diaspora. Nu conteaza cit de departe va fii centrul. Votul meu conteaza.
    • +10 (12 voturi)    
      Si eu cred la fel (Joi, 5 iulie 2012, 12:43)

      myx4ever [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      Deja mi-am pus in agenda sa ma duc la ambasada in Haga sa votez; Sper sa nu ne ia si dreptul asta...
      • -3 (5 voturi)    
        domne,dar toti care scriu (Joi, 5 iulie 2012, 13:12)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui myx4ever

        pe acest site scriu din strainatate?
        • +5 (7 voturi)    
          ... (Joi, 5 iulie 2012, 13:27)

          Witch [anonim] i-a raspuns lui flitmania

          Scriem de acolo de unde suntem. Pentru ca ne pasa!
        • +1 (5 voturi)    
          @ leopold (Joi, 5 iulie 2012, 14:33)

          alba_ca_zapada [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

          nu, nu toti, aici scriu numai cei care nu se lasa manipulati in gindire dl. leopold. Si da, scriu multi din diaspora ptr ca este unul dintre putinele site-uri ptr informare fara spalaturi de creieri.
    • +9 (9 voturi)    
      dreptul la vot (Joi, 5 iulie 2012, 12:50)

      getodacul [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      Nu locuiesc in Romania.
      Un referendum pentru suspendarea presedintelui nu mi se pare ceva anormal. Nu va face decat sa confirme sau sa infirme rezultatul votului de la fostele alegeri.
      In cazul in care nu mi se asigura dreptul de a vota, voi actiona in justitie statul Roman, fara doar si poate.

      Mie insa imi pute ceva rau de tot. Mandatul lui Basescu este la sfarsit. De ce se agita acum cu suspendarea? Au prea multi bani la buget? Ma indoiesc.
      Iar partea cu tara nu este guvernabila, este o bazaconie. MRU in scurtul sau mandat a reusit sa guverneze tara si chiar foarte bine.
      • +1 (1 vot)    
        Se apropie sentintele... (Joi, 5 iulie 2012, 15:43)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui getodacul

        .. finale pentru niste mari baroni. Vrei sa intre floarea politicienilor nostri la zdup? N-ati vazut ce-a patit Nastase? Voiculescu a ratat condamnarea la mustata demisionand din Senat si mutand procesul la o curte inferioara. Doar nu credeti ca de tara le pasa? Daca scapa de Basescu urmatorul asalt e pe Justitie!
  • +25 (25 voturi)    
    mesaj pentru uslam (Joi, 5 iulie 2012, 12:01)

    ampersand [utilizator]

    Veti pierde! Din nou!
  • +17 (17 voturi)    
    aveti eroare in titlu (Joi, 5 iulie 2012, 12:01)

    Analfabet [utilizator]

    la referendum se va vota daca vrem sa demitem sau nu presedintele, nu suspendarea. suspendarea o decide parlamentul, dupa ultimele evenimente, dupa cum vrea el.
    • +5 (5 voturi)    
      ... deci titlul e corect (Joi, 5 iulie 2012, 12:12)

      Iskander14 [utilizator] i-a raspuns lui Analfabet

      trist
  • +17 (21 voturi)    
    ******* (Joi, 5 iulie 2012, 12:03)

    Andradda [utilizator]

    Normal.
    Fara modificarea legii referendumului, demiterea lui Basescu n-ar fi avut absolut nicio sansa.
    Asa ca, poate sa se puna intreaga Europa in cap, (cu americani cu tot) USLamistii nu se vor da inapoi de la absolut nicio incalcare a legii.
    Au pornit pe un drum fara intoarcere.
    Adica, ori la bal, ori la spital.
    Din pacate pt Romania, deocamdata, USL pare a fi "la bal".
    • +4 (6 voturi)    
      modificare lege (Joi, 5 iulie 2012, 12:29)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Da, USL-ul la bal si Romania la spital. Ca de 22 de ani incoace.
    • -3 (7 voturi)    
      Habar nu ai ! (Joi, 5 iulie 2012, 13:20)

      craker [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      In 27 martie 2012 (PDL era la putere), Camera Deputatilor a adoptat modificarile propuse pentru Legea Referendumului. Practic, dorinta Opozitia de atunci (USL) de a ajunge la demiterea presedintelui Traian Basescu în urma unei suspendari a acestuia de catre viitorul Parlament ramânea mai mult o dorinta. Textul modificat : „Demiterea Presedintelui României este aprobata, daca a întrunit majoritatea voturilor cetatenilor înscrisi în listele electorale”

      Acum, astia de la USL doar fac revenire la vechea forma. In cazul asta cine a comis-o USL sau PDL?....Ce dreacu', vorbiti la Leana in piata Matache......
  • +9 (11 voturi)    
    propunere (Joi, 5 iulie 2012, 12:03)

    bullet_dodger [utilizator]

    cum adica 'suspendarea sa fie mai simpla'? o vor modifica ca doar cu 3 voturi sa fie demis? :)
    • +5 (5 voturi)    
      da :)) (Joi, 5 iulie 2012, 12:17)

      I [utilizator] i-a raspuns lui bullet_dodger

      sunt in stare sa faca asta. Daca Ponta, Crin si Voiculescu voteaza pentru, gata!
    • +7 (7 voturi)    
      Referendumul (Joi, 5 iulie 2012, 12:20)

      Jordan [utilizator] i-a raspuns lui bullet_dodger

      Nu, o vor modifica in asa fel incat sa poata fi demis cu majoritate simpla - 50% +1 din cei care se prezinta la vot - nu cu majoritate absoluta - 50%+1 din cei cu drept de vot. Personal mi se pare oarecum normal, niciodata nu poti cere o majoritate absoluta, de aceea si presedintele poate fi numit cu majoritate simpla (in turul doi, totusi).

      Parerea mea e ca USL-ul nu se mai lasa la mana poporului de aceasta data - referendumul e rezolvat deja, de unde si graba asta nebuna de a rezolva totul cat mai repede. Va fi o lupta intre 'servicii' si 'interne', miza fiind enorma. Daca castiga Basescu, USL moare, clar si fara obiectii. Daca castiga USL, Basescu trece la categoria 'irelevanti', langa Constantinescu.

      Absolut intamplator, cred ca pe 29 iulie voi fi plecat din Bucuresti cu masina, o sa numar autocarele de pe sosele :D.
      • +6 (6 voturi)    
        Hai să ne gândim un pic (Joi, 5 iulie 2012, 13:12)

        TurmentatuTheThird [utilizator] i-a raspuns lui Jordan

        Totuşi, e o demitere pentru încălcarea gravă a constituţiei. Nu e un concurs cine e mai popular.

        Până şi încrederea în Obama era undeva la 30% prin 2010. Şi totuşi nimeni nu s-a gândit să-l suspende şi apoi să-l demită pentru că a încălcat constituţia. Acum e undeva pe la 50%.

        Nu mi se pare corect să fie demis cu o majoritate simplă. Mi se pare un precedent grav. În orice moment, dacă un preşedinte are mai puţin de 50% încredere, el poate fi demis. Aparent în România, nu contează dacă a încălcat vreo constituţie sau nu. Gândeştete la haos-ul pe care l-am avea dacă ar vota preşendinţii o dată la 2 luni.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e chiar asa (Joi, 5 iulie 2012, 16:58)

          Jordan [utilizator] i-a raspuns lui TurmentatuTheThird

          Majoritatea absoluta e extrem, extrem de dificil de atins si daca ai incerca sa-l demiti pe Hitler.... 50%+1 din totalul celor inscrisi pe listele de vot, cand la referendum abia daca se vor prezenta atatia e o piedica de netrecut.

          Nu mi se pare anormal sa ceri majoritatea simpla - inseamna ca majoritatea celor carora le pasa suficient de mult de soarta tarii incat sa mearga la vot vor sa-l dea jos pe presedinte, la fel cum presedintele e ales de majoritatea celor carora le pasa suficient de mult incat sa mearga la vot.

          Sper ca face sens :).
    • -1 (3 voturi)    
      va fi suspendat la fel cum a fost ales (Joi, 5 iulie 2012, 12:21)

      lucian11 [utilizator] i-a raspuns lui bullet_dodger

      mai simplu in sensul ca va putea fi suspendat cu 50% + 1 din voturile exprimate, ca la alegerea presedintelui.

      pana la urma... daca l-au votat 5mil de oameni de ce sa nu fie posibil sa fie dat jos tot de (aceeasi) 5 milioane de oameni?

      de ce mai e nevoie de 4 milioane in plus?

      din partea mea e ok sa existe echivalenta intre alegere si suspendare.

      altfel ar fi putut foarte bine sa fie 50% + 1 la alegere si 100% pentru suspendare... de ce nu?
      • 0 (2 voturi)    
        simetrie (Joi, 5 iulie 2012, 15:53)

        chiuariu [utilizator] i-a raspuns lui lucian11

        regula este ca o persoana devine presedinte prin alegeri si pierde presedintia tot prin alegeri (la termen). demiterea are loc in conditii exceptionale. deci gogoasa cu principiul simetriei nu tine. daca tinem neaparat la simetrie, atunci sa fie valabila pentru toata lumea, de la consilier comunal la senator traseist.
  • +23 (23 voturi)    
    Crin presedinte pe viata prin OUG si gata ! (Joi, 5 iulie 2012, 12:04)

    Ritzi Pitzi [utilizator]

    E prea mare balamucul si cheltuiala ca sa se dea aspectul "democratic" al inlaturarii presedintelui actual.

    Mai bine il numiti pe Crin presedinte prin ordonanta de urgenta si gata... Ce atatea sedinte si modificari de legi...!

    USL-ul crede ca joaca fotbal in curtea scolii, cand pentru un fault la centrul terenului se acorda penalty...

    Bai, tara asta nu e compusa doar din prosti, fraieri si membri de partid...!

    Romania ajunge tara faradelegilor !

    Ajunge !
  • +3 (3 voturi)    
    purtator de cuvant (Joi, 5 iulie 2012, 12:10)

    miluch [utilizator]

    Ministrul invatamantului a preluat si atributiile purtatorului de cuvant al Guvernului? Sau fiecare face ce vrea acolo, doar sunt intre ei, nu?
  • +7 (7 voturi)    
    este timpul... (Joi, 5 iulie 2012, 12:16)

    sami [utilizator]

    sa reactionam si sa actionam, dragi romani! Ne lasam calcati in picioare de aceste cancere ale societatii?!
    Noi demonstram pasnic, iar ei fac tot ce poftesc linistiti!
    oribil
    • +6 (6 voturi)    
      Demonstratii pasnice, dar MULTE ! (Joi, 5 iulie 2012, 13:23)

      Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui sami

      Sa vedem cum explica guvernul vreo 100.000 de oameni in strada...

      Acum, cu cateva sute, parca e parfum de violete, ba chiar se poate spune "Iata, e democratie, sunt demonstratii, dar numarul nemultumitilor e foarte mic..."
      • 0 (0 voturi)    
        Glumesti... (Joi, 5 iulie 2012, 17:01)

        Jordan [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        100.000 de oameni nu ies in strada in Romania nici daca apar poze cu Ponta dand bani judecatorilor de la CC ... hai sa fim seriosi. E vara, e timp de bere, e cald... dupa cum acum 5 luni era iarna si frig.

        Cred ca poti scoate 100.000 de oameni in strada doar daca Romania castiga campionatul mondial la fotbal. Trist, stiu, dar asta este.
  • +12 (12 voturi)    
    astept cu nerabdare (Joi, 5 iulie 2012, 12:17)

    e.u. [utilizator]

    momentul in care Ponta cu Antonescu or sa fie judecati pentru tradare de tara si executati.
  • 0 (0 voturi)    
    Intrebare (Joi, 5 iulie 2012, 12:25)

    Sani [utilizator]

    Sa presupunem ca se ajunge la referendum.

    Pentru validarea referendumului inteleg ca trebuie sa participe 50% din polpulatie. Corect?

    Se stie ca daca stampilez ambele casute, votul meu este anulat. BUUUN!

    Intrebarea este cum se intelege:
    - 50% din numarul de persoane cu drept de vot sa reprezinte cei care au semnat ca au votat?
    SAU
    - 50% din numarul de persoane cu drept de vot sa reprezinte cei care au semnat valid?

    Trebuie definita strategia, nu-i asa?
    • +3 (3 voturi)    
      tu anuleaza-ti votul (Joi, 5 iulie 2012, 13:22)

      tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      ai putea sa votezi impotriva suspendarii, dar probabil ca ti-e teama ca nu vei intelege intrebarea si atunci alegi solutia cea mai simpla, anularea votului!

      asa ca anuleaza-ti votul ca sa nu ti-l fure comunistii liberali neofascisti dictatoriali! si rai pe deasupra!
  • +6 (8 voturi)    
    O AVERTIZARE (Joi, 5 iulie 2012, 12:37)

    nic1 [utilizator]

    Vai de mama noastra cand ANTENESCU se muta cu LATRINA 3 la Cotroceni.O sa vedeti de ce discursuri "minunate"o sa avem parte, vai de mama noastra.Ce a facut Orban in Ungaria este un copil mic, uitativa cum se comporta Antenescu acum cu presa, presa va fi pusa cu botul pe labe(cine nu este cu noi este imporiva noastra).
    DICTATURA ANTENELOR TOT INAINTE.
  • 0 (0 voturi)    
    Erata la intrebare (Joi, 5 iulie 2012, 12:41)

    Sani [utilizator]

    Sa presupunem ca se ajunge la referendum.

    Pentru validarea referendumului inteleg ca trebuie sa participe 50% din polpulatie. Corect?

    Se stie ca daca stampilez ambele casute, votul meu este anulat. BUUUN!

    Intrebarea este cum se intelege:
    - 50% din numarul de persoane cu drept de vot sa reprezinte cei care au semnat ca au votat?
    SAU
    - 50% din numarul de persoane cu drept de vot sa reprezinte cei care au VOTAT valid (adica o stampila in locul corect)?

    Trebuie definita strategia, nu-i asa?
  • +5 (5 voturi)    
    aloooo, aici poporul ROMANIEI.......ne auziti!!!! (Joi, 5 iulie 2012, 12:49)

    ivanescu [utilizator]

    acesti indivizi nu au nici-un dumnezeu ...cum sa-i aducem cu picioarele pe pamant,sa le demonstram ca nu mai suntem cei din 2004......
    • -4 (4 voturi)    
      asa este, nu mai suntem! (Joi, 5 iulie 2012, 13:24)

      tache2011 [utilizator] i-a raspuns lui ivanescu

      vreo doua milioane au emigrat de cand este basescu presedinte. asa ca o demonstratie ar fi sa accepte recensamantul din 2011 ca baza de numarare a votantilor.
  • +13 (13 voturi)    
    Hotie (Joi, 5 iulie 2012, 12:49)

    Dan0606 [utilizator]

    Tinand cont ca Ponta conduce un guvern, iar el este un hot dovedit, toti cei care se asociaza cu el, nu pot fi decat dupa chipul si asemanarea lui! Prefer sa am un presedinte ca Basescu, chiar daca nu agreez cu el, decat sa am un guvern dictatorial condus de un hot! Daca lucrurile vor merge in directia data de parlament, ma gandesc serios sa emigrez...
    • +6 (6 voturi)    
      treziti-va oameni buni!!! (Joi, 5 iulie 2012, 13:46)

      CetateanAnonim [utilizator] i-a raspuns lui Dan0606

      cum?...cum, la 2 zile de cand si-a revenit d-nul Adrian Nastase din tentativa de suicid, se grabesc cei din USL/PSD sa il suspende pe Basescu?...le e frica de ceea ce ar putea spune un om la capatul funiei - Adrian Nastase, un om care nu mai are ce pierde. De ce pana acum nu au facut nici o tentativa, macar?...
      Wake up and smell the chaos, USL-ul alearga acum sa isi salveze pielea, cine stie ce are Nastase despre ei?...de se grabesc atat de tare, incat nu mai iau deloc in seama reactiile din vecini?...foarte probabil, in prima saptamana de "Presedentie" a lui Antonescu il va gratia pe Nastase- singura modalitate,cred, de a-l tine sa nu isi publice acel faimos testament politic.
  • +2 (4 voturi)    
    Pai nu asa e si normal? (Joi, 5 iulie 2012, 15:05)

    compadre [utilizator]

    A fost reales cu voturile a 5 mil de romania(mai mult de jumatate+1 din cati au votat)... deci e si normal sa fie dat jos dupa aceleasi principii.
  • +4 (4 voturi)    
    voi ce credeti ? (Joi, 5 iulie 2012, 15:22)

    fosta zoezoe [utilizator]

    Eu am sentimentul (si nu e loc nici timp sa argumentez) ca si in 2009 ca usl doreste iesirea din UE si ruperea acordului cu FMI .Adica vor respecta din acord numai pasii pana la alegeri , apoi vor face cum si ce isi doresc .Alte banci cu alte dobanzi asteapta sa ia potul Romaniei din 2009.
    • +1 (1 vot)    
      Nu prea cred... (Joi, 5 iulie 2012, 15:52)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      La ce-au patit cu datoriile unor tari ca Grecia, Irlanda, Spania ma indoiesc ca vor gasi cine sa-i mai imprumute daca nu mai au in spate garantia FNI. Dar baietii se vor descurca: mai vand cateva hidrocentrale, insula mare a Brailei, etc. Cat va costa energia si painea dupa aia, o s-o afle romanii pe pielea lor: aia care mai raman in tara..
    • 0 (0 voturi)    
      Scuze, (Joi, 5 iulie 2012, 17:04)

      Jordan [utilizator] i-a raspuns lui fosta zoezoe

      dar mi-e greu sa accept chestia cu USL care voia sa iesim din UE. Sa fim seriosi, UE nu e bar din care sa iesi cand vrei.... pana si Basescu, in 2005, cand a amenintat ca redeschide capitolele de negociere inchise deja de Nastase daca nu primim nu-stiu-ce de la Comisie a aflat ca e dificil sa iti schimbi pozitia re UE.

      Cu alte cuvinte, nu cred ca vor asta, si chiar daca ar vrea nu cred ca tine de ei.
  • +1 (1 vot)    
    cum mai pot fi opriti dementii astia? (Joi, 5 iulie 2012, 15:48)

    RunForest [utilizator]

    nu se opresc din faradelegile astea nici cand sunt somati de UE, de ambasadorul SUA... Cum dracu mai pot fi opriti? Mai pot fi opriti? Se mai poate da "undo" la toata mizeria asta?
    • +1 (1 vot)    
      poporul. (Joi, 5 iulie 2012, 16:00)

      brita [utilizator] i-a raspuns lui RunForest

      in strada.
      a spus Presedintele, nimeni nu ne va ajuta din afara.
      • 0 (0 voturi)    
        iesim (Joi, 5 iulie 2012, 16:14)

        RunForest [utilizator] i-a raspuns lui brita

        eu voi fi acolo, dar, din cate vad, dementii astia nu au nicio problema. Si noi nu suntem aia care sa-i dam afara cu forta de unde s-au infipt. Si ma intreb, ce mai avem de facut in continuare?
  • 0 (0 voturi)    
    Lovitura de stat (Joi, 5 iulie 2012, 15:52)

    Liberty [utilizator]

    astia ce vor sa faca este lo lovitura de stat legala. decat sa faca toate demersurile astea, mai bine iau puterea in maini, fac disctatura si sa termine odata si mai repede. ce tot o lungesc atata...... ?!?!?! Daca tot vor schimbare fara a tine seama de legi, proceduri si cutume, mai bine demit ii demit pe toti, schimba toate legile si ....... vai de mama noastra (comentariu ironic). Oare cat ne mai suporta tara asta Romania?! ...
    • 0 (0 voturi)    
      Cutuma (Joi, 5 iulie 2012, 17:06)

      Jordan [utilizator] i-a raspuns lui Liberty

      Cutuma nu a fost niciodata izvor de drept in Romania. In UK poate, in Romania niciodata. De ce? toti sunt prea neseriosi, cutuma e expresia unei onestitati constante de-a lungul anilor si aplicabila tuturor partidelor politice.
  • 0 (0 voturi)    
    Unde e facerea de bine pentru Romania? (Joi, 5 iulie 2012, 15:56)

    Cote [utilizator]

    Nu ma intereseaza persoanele politicienilor ci actiunile lor. Este absolut penibil ceea ce se intampla zilele astea. Stau toti cu spatele la tara si la problemele care ar trebui sa le produca riduri pe frunte nu zambete ranjite cum am vazut in imaginile luate de la sedintele parlamentului. Nu pot fara suspendarea presedintelui sa rezolve: insolventa Electrica, lipsa infrastructurii, stoparea fondurilor nerambursabile de la UE, si multe-multe altele.

    Daca cu presedintele ALES al tarii procedeaza asa si reusesc sa-l matraseasca intr-o saptamana, ce soarta vom avea noi, justitiabili sau petenti anonimi, intr-o oarecare disputa cu autoritatile...

    SA NU UITAM: ca tot circul asta se intampla pentru ca in Parlament este in continuare posibil ca o persoana sa migreze de la un partid la altul. Caderea guvernului si tot ce a urmat, este rezultatul direct al actiunii a 20-30 de indivizi care au schimbat tabara.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi