VIDEO Ambasadorul SUA, Mark Gitenstein: Sunt profund preocupat de orice incercare de amenintare a independentei institutiilor democratice din Romania

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 3 iulie 2012, 15:53 Actualitate | Politic

Mark Gitenstein
Foto: DGP / HotNews.ro
"Sunt profund preocupat de orice incercare de amenintare a independentei institutiilor democratice din Romania.  Manipularea sau amenintarile la adresa institutiilor D-voastra, in special a instantelor judecatoresti, nu vor reprezenta un motiv de ingrijorare doar pentru guvernul american, ci si pentru modul in care Romania este perceputa pe pietele financiare", spune Ambasadorul SUA la Bucuresti, Mark Gitenstein, intr-o declaratie remisa redactiei HotNews.ro cu privire la evenimentele politice din ultimele zile.

"In Statele Unite am trecut printr-o experienta nefericita cand Presedintele Roosevelt a incercat sa modifice componenta Curtii Supreme de Justitie pentru a-si numi numai apropiatii sai,  fiind nemultumit de unele decizii luate de Curtea Suprema. Astfel de acte au fost universal condamnate. A fost o zi neagra intr-un mandat prezidential de altfel excelent si va fi o zi neagra in istoria Romaniei, daca se intampla acelasi lucru si aici", a mai spus Ambasadorul SUA.



Vom reveni cu amanunte






Citeste pe Stirile ProTV

Sotia pune poze pe Facebook din Italia, iar el schimba scutece. Povestea lui Radu, romanul care isi creste singur cei 5 copii

Mirajul unei vieti mai bune in strainatate destrama tot mai multe familii din Romania. Victime ale fenomenului sunt copiii care raman in tara, ingrijiti de un singur parinte sau de bunici. Intr-o comuna din Cluj, un tata isi creste cu greu cei 5 copii, cel mai mic in scutece, dupa ce sotia plecata la munca in Italia i-a spus ca nu se mai intoarce acasa.








24765 vizualizari
  • +73 (91 voturi)    
    In alte cuvinte (Marţi, 3 iulie 2012, 15:56)

    EQUANT [utilizator]

    or sa ne intoarca toti fundul, de parca nu era destul cat se intampla deja treaba asta.
    • +18 (24 voturi)    
      fara (Marţi, 3 iulie 2012, 16:20)

      miluch [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      de aia nu mai poate Ponta si Compania, ei au target-ul lor...de parca ar fi singuri pe lumea asta, ei si numai ciolanul lor imaginar
    • +18 (22 voturi)    
      Concret: ce se intampla azi ne afecteaza pe toti (Marţi, 3 iulie 2012, 16:57)

      kebab [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

      Nu ai cum sa stai indiferent cand vezi atatea nedreptati. Nastase se impusca in gat si nu moare,Ponta e doctor pe furat si reprezinta Romania fara sa fi fost ales de popor, Huidu a omorat 3 oameni si nu i se intampla nimic etc.etc. Intradevar unele afirmatii pot fi catalogate drept tendentioase, dar pur si simplu sunt adevarate nu sunt inventii nici nascociri e purul adevar. Ori este legea egala pentru toti ori Romania esta o tara de hoti,cersetori si curve.
      • -4 (8 voturi)    
        nu ma pot abtine sa intreb (Marţi, 3 iulie 2012, 18:18)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui kebab

        tu la care din cele 3 categorii te vezi?
        • 0 (6 voturi)    
          In aceeasi categorie ca si tine (Marţi, 3 iulie 2012, 20:08)

          kebab [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

          In categoria omului care asista neputincios si pune intrebari argumentate la care nu primeste niciodata raspuns concret.
          • 0 (4 voturi)    
            eu nu ma regasesc in cele 3 (Marţi, 3 iulie 2012, 20:50)

            zaboo [utilizator] i-a raspuns lui kebab

            si ma simt jignita ca cei ca mine sunt dati la o parte (prin astfle de clasificari) - desi nu suntem majoritatea!
  • +103 (117 voturi)    
    domnule ambasador, (Marţi, 3 iulie 2012, 15:58)

    flitmania [utilizator]

    un roman va multumeste.Va multumesc in numele meu si al familei mele.Va multumesc si in numele bunicului meu ,veteran de razboi,care a murit asteptandu-i pe americani ca sa-si ia pamantul inapoi.
    • +71 (81 voturi)    
      de asemenea (Marţi, 3 iulie 2012, 16:04)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      in sfarsit, si eu ii multumesc guvernului usa. dar sa vedem ce putere au.
      • +21 (25 voturi)    
        nu guvernul USA are puterea (Marţi, 3 iulie 2012, 16:20)

        domu [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

        ci românii care cred în democrația promovată de USA
      • +14 (20 voturi)    
        "pietele financiare" (Marţi, 3 iulie 2012, 16:46)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui cetateteanuTurmentat

        Asta e mesajul cel mai grav: poate le explica Fl.Georgescu flacailor cu dor de lupta ce inseamna si mai ales cat o sa coste Romania distractia de azi: m-as gandi doar ca peste o luna avem de platit rate de imprumut, leul e deja sub presiune, deficitul creste, somajul idem etc; poate ca sunt forte politice care vor ca Romania sa devina instabila politic si chiar sa intre in faliment!
    • +6 (8 voturi)    
      "vin americanii !!" (Marţi, 3 iulie 2012, 16:19)

      msnic [utilizator] i-a raspuns lui flitmania

      da.. din pacate putini cunosc istoria si inteleg ironia din comentariul tau... sau poate nu am inteles eu ce ai vrut sa zici ?
      • +1 (3 voturi)    
        sunt sigur (Marţi, 3 iulie 2012, 17:05)

        flitmania [utilizator] i-a raspuns lui msnic

        ca ai inteles ce-am spus.
  • +77 (87 voturi)    
    asa, dom'le! (Marţi, 3 iulie 2012, 15:58)

    NL [utilizator]

    Hai si restul: unde e ambasadorul Olandei? Al Frantei, Marii Britanii?
    • +40 (50 voturi)    
      al Frantei? (Marţi, 3 iulie 2012, 16:03)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui NL

      S-avem pardon.
      • +10 (12 voturi)    
        bun pardon.... (Marţi, 3 iulie 2012, 16:58)

        translativus [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        ....dar ce ne asteptam de la o Franta socialista.
        Consider pozitia ambasadorului Gitenstein binevenita si datatoare de sperante.

        Ma intreb insa, unde sunt "revolutionarii" care s-au zbatut atata pentru diplome si mai ales drepturi si alocatii ???
        Stau probabil pe undeva la o berica rece, rontaindu-si alocatia, ca doar de aceea au luptat atata.
        CINE LUPTA PENTRU UN IDEAL ESTE REVOLUTIONAR IAR CINE LUPTA PENTRU AVANTAJ MATERIAL ESTE MERCENAR !!!

        Respectele mele pentru ambasadorul USA, doar pentru dumnealui.
    • +39 (45 voturi)    
      dar noi unde suntem (Marţi, 3 iulie 2012, 16:14)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui NL

      nu avem nici o putere , mamaliga ne cheama mamaliga ne zice ..
      • +9 (13 voturi)    
        stai calm (Marţi, 3 iulie 2012, 16:37)

        NL [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Asa ziceau si inainte de '89, ca nu explodeaza mamaliga.
        Sa nu dea naiba sa iesim iar in strada ca Ceausescu a avut soarta blinda.
        • 0 (2 voturi)    
          tu chiar crezi ca romanii (Marţi, 3 iulie 2012, 20:17)

          zaboo [utilizator] i-a raspuns lui NL

          au facut revolutia?? imi permit sa spun ca te inseli
    • +6 (8 voturi)    
      Stii unde are sediul FMI? (Marţi, 3 iulie 2012, 16:47)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui NL

      Asta e puterea care conteaza acum! In EU portofelul e la Berlin. Deci ma intereseaza si dna.Merkel ce spune!
  • +98 (110 voturi)    
    of, mult i-a trebuit! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:00)

    michela [utilizator]

    Bine ca a apucat sa dea declaratia. Daca nu se grabea putin nu mai avea ocazia sa o dea. De maine ambasada va fi trecuta in subordinea Guvernului prin OUG publicata in Monitorul Oficial la noapte.
    • +19 (25 voturi)    
      "daca (...) se grabea Putin" (Marţi, 3 iulie 2012, 16:08)

      okennobi [utilizator] i-a raspuns lui michela

      cred ca ar fi fost mai corect asa!

      "Bine ca a apucat sa dea declaratia. Daca se grabea Putin, Mark Gitenstein nu mai avea ocazia sa o dea (declaratia)."
  • +77 (87 voturi)    
    e clar (Marţi, 3 iulie 2012, 16:00)

    NicolaeA [utilizator]

    Statele Unite si-au spus pozitia. Dar cred ca Ponta, via Iliescu, au instructiuni clare de la Moscova.
    • +46 (52 voturi)    
      da (Marţi, 3 iulie 2012, 16:05)

      cetateteanuTurmentat [utilizator] i-a raspuns lui NicolaeA

      se pare ca de acolo vine schema loviturii. ce blestem pe tara noastra!
  • +19 (25 voturi)    
    ...acum 20 de ani (Marţi, 3 iulie 2012, 16:02)

    domu [utilizator]

    Acest articol scris în urmă cu 20 de ani, reda, probabil, declarația de sprijin pentru Guvernul României din partea ambasadorului Rusiei.
    Noroc că nu suntem acum 20 de ani.
    • -1 (9 voturi)    
      Tare ! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:24)

      DanCris [utilizator] i-a raspuns lui domu

      Ironia fina se pare ca nu este apanajul portocaliilor. Felicitari pentru voturile de plus obtinute !
    • -1 (1 vot)    
      acum 20 (Marţi, 3 iulie 2012, 17:16)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui domu

      Asa e nu suntem acum 20 de ani! In prezent asteptam alegerile din 1946! Rezultatele vor fi aceleasi dar... acum avem ceva americani in tara!
  • +39 (43 voturi)    
    E nevoie de actiune (Marţi, 3 iulie 2012, 16:02)

    dinoKiller [utilizator]

    Sper ca poporul sau presedintele (Armata e garantul statului de drept si democratic) sa actioneze cat Americanii vor sa mai fim partenerii lor. Daca intram pe mana KGB-ista a lui Marga si Ponta - copy paste s- a terminat. Au murit militari Romani pentru angajamentele luate fata de americani (NATO).
    • -4 (14 voturi)    
      In caz ca nu stiai (Marţi, 3 iulie 2012, 16:17)

      Ovidiu P [utilizator] i-a raspuns lui dinoKiller

      Romania nu mai are armata...
  • +9 (37 voturi)    
    PDL ai tradat! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:03)

    mongol89 [utilizator]

    Ceea ce e facut PDL-ul in opozitie fiind pina acum se numeste TRADARE. Si ce se intimpla acum a pretul tradarii de catre PDL nu numai a Presedintelui Basescu dar si a Romaniei moderne si tinere.

    Lovitura de stat la care asistam acum e de fapt lovitura prin care baronii isi iau justitia inapoi sub control. E lovitura prin care Romania e re-adusa pe matca veche a balcanismului si feudalismului oriental.
  • +29 (33 voturi)    
    urmeaza sa il auzim pe Putinache (Marţi, 3 iulie 2012, 16:03)

    sascha [utilizator]

    cum tipa...jos dictaoru'Basescu
  • +8 (44 voturi)    
    Ambasadorul SUA... (Marţi, 3 iulie 2012, 16:03)

    andreesanu [utilizator]

    Voi americanii umblati cu cioara vopsita ,cind cu unii cind cu ceilalti,azi vedeti efectul ??? -Romania se intoarce in istorie spre anii FSN lui,spre vremurile cind minerii ieseau in strada sa ciomageasca pe orcine,comunistii din linia a 2 a flaminzi vor sa rastoarne institutiile statului de drept.
    Azi USL vrea sa puna coada pe tot ce sufla in Romania vor s-o calareasca ca-n anii 2000-2004,se intorc AROGANTII, se intorc sacalii,vai de mama voastra romani.
    • +7 (9 voturi)    
      Auzi, sunt americanii de vina (Marţi, 3 iulie 2012, 16:51)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui andreesanu

      pentru fraierii care au votat USL si mai cred si acum ca va curge lapte si miere? Capul face, capul trage: ca in "90. Zii mersi lu Mamita si lu' Tataie
  • -6 (28 voturi)    
    Romania - vs - Siria (Marţi, 3 iulie 2012, 16:04)

    george.toma [utilizator]

    oare au dat la pace Obama cu Putin un schimb de influenta Romania vs Siria?
    ramane de vazut ce au hotarat astia mari, ca politica interna nu mai exista de mult, ci doar o aplicare a uneia internationale hotarate de barosani
    • +25 (27 voturi)    
      :) (Marţi, 3 iulie 2012, 16:10)

      domu [utilizator] i-a raspuns lui george.toma

      nu știu cum să îți spun, amice, dar ce spui tu e un lucru bun; nu ar fi rău ca SUA să aibă o influență mai mare în România, nu am avea astfel de derapaje democratice.
      Nu știu de ce îți dă lumea minus ;)
  • -24 (42 voturi)    
    Mi se face greata.... (Marţi, 3 iulie 2012, 16:06)

    compadre [utilizator]

    de astfel de afirmatii.
    Ambasadorul asta...ca orice alt ambasador lucreaza pentur apararea intereselor tarii pe care o reprezinta....in nici un caz nu are in vedere interesele altor tari.
    • +5 (7 voturi)    
      cap sec, (Marţi, 3 iulie 2012, 17:08)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui compadre

      citeste bine si gandeste.Capacitatea de a gandi singur v-a luat-o Voiculescu.V-a manipulat ca sa scape de puscarie.
  • -30 (42 voturi)    
    impartialitate? (Marţi, 3 iulie 2012, 16:07)

    teodorg [utilizator]

    ma intreb daca ambasadorul SUA a citit vreodata constitutia Romaniei sau doar pe cea americana? Este inadmisibil sa intervina in acest mod in afacerile interne ale unei tari. Dupa mine guvernul roman ar trebui sa se planga la Washington pentru aceasta atitudine.
    • +8 (12 voturi)    
      Traiesti pe luna? (Marţi, 3 iulie 2012, 16:24)

      joao miguel [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      Este cel mai prost comentariu pe care l-am vazut in ultimii 10 ani. Cetatene gandeste cu capul si nu cu burta; daca pe plan international nu se intervenea de multe ori ( datorita derapajelor de la democratie) nu erai ca tara in UE, NATO etc.
    • +9 (11 voturi)    
      bravo, tu si Ceasca.... (Marţi, 3 iulie 2012, 16:25)

      mutulica [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      iti mai aduci aminte de "neamestecul in treburile interne"?!
    • +4 (6 voturi)    
      Ponta o va face cu siguranta (Marţi, 3 iulie 2012, 16:28)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      Dupa ce se numeste prin OG si presedinte-director general al Parlamentului.
    • +3 (5 voturi)    
      Ponta (Marţi, 3 iulie 2012, 16:30)

      DavidM [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      Deja m-am plans lu Putin, sa zica si ambasadorul rusiei ceva! Doar nu ma strofoc degeaba. Romania este bucuroasa sa devina noua membra CSI.
    • +5 (9 voturi)    
      Te inseli :) (Marţi, 3 iulie 2012, 16:33)

      MariusGh [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      Cand statul de drept este amenintat de niste lichele care terfelesc in fel si chip democratia, este datoria morala a statelor precum USA si EU sa intervina. Deschide ochii si incearca sa analizezi profund ceea ce se intampla, la multi se apropie decizia finala la dosare si singura cale prin care pot sa stapaneasca justitia este prin capturarea nedemocratica a unor institutii cheie, iar la final pe cea a presedentiei (adevaratul ending). Open your eyes Romania!
    • +11 (15 voturi)    
      Inteligentule! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:34)

      Berzelius [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      In momentul in care Statele Unite (reprezentate in Romania printr-un Ambasador) si-au luat niste angajamente intr-o Alianta Militara (NATO), e normal ca sa se declare ingrijorate de amestecul politicului in modificarea componentei Curtii Constitutionale, cea care poate spune daca un act normativ corespunde sau nu cu prevederile Legii fundamentale. O astfel de imixtiune a politicului in ordinea democratica e o problema nu doar politica a Romaniei, dar prin natura sa vadit anti-democratica, se transforma intr-o problema de incredere internationala. Eu este niciun fel de imixtiune a ambasadorului in treburile interne ale Romaniei, ci un semnal de alarma dat pe plan international, ca in Romania anumite forte incearca incalcarea grava a ordinii democratiei si a statului de drept!

      Mai pe scurt, ca sa intelegi si tu, daca USL si Ponta se pi#a pe Constitutie, s-a zis cu increderea SUA (si implicit a celorlalte tari) in democratia romaneasca. Asta are implicatii serioase in plan ECONOMIC si POLITIC. Dar presupun ca USL si ai lui vor in mod clar sa ne reintoarcem in sferele de influenta ale fostei noastre closti - Mama Russia, si al ei drept-carmuitor - tavarisci Putin. Harasho tovarasie, nu-i asa?
    • -3 (5 voturi)    
      sa faca plangere pentru ce? (Marţi, 3 iulie 2012, 17:10)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      Sa faca plangere ca doi nenorociti (Ponta si Voiculescu) impreuna cu camarila lor au aruncat tara in haos?
    • 0 (2 voturi)    
      .... (Marţi, 3 iulie 2012, 17:22)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      dupa tine...guvernul ar trebui sa se planga la moscova pt aceasta atitudine...
      sa-ti fie rusine...
    • -1 (1 vot)    
      Exact asta o sa si faca (Miercuri, 4 iulie 2012, 4:54)

      Leon_Magnificul [utilizator] i-a raspuns lui teodorg

      Dupa ce s-au batut pe burta cu toata floarea cea vestita a socialismului (din) apus, care ne-au explicat ce fericire a dat peste noi in persoana Plagiatorului, o sa condamne cu minie proletara interventia inacceptabila a Ambasadorului american.
  • +29 (39 voturi)    
    statul de drept trebuie sa invinga!!!!!! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:10)

    MirceaIo [utilizator]

    Adrian Nastase si Dan Voiculescu santajeaza si manipuleaza80% din politicenii din Romania.

    Cred ca romanii NU mai trebuie sa emigreze. E important sa ramana in Romania si sa lupte cu gunoaiele comuniste. Aceasta e tara unde ne-am nascut.

    Sa plece scarbele penale.

    Ecaterina Andronescu Nu stia initial ca Nastase si-a simulat sinuciderea era sincer foarte ingrijorata. Ulterior a aflat. Limbajul non verbal nu poate fi controlat.

    Adrian Nastase esti cancerul Romaniei. De ce iti bati joc de: medici, juristi, politisti, economisti, chiar de propria familie ?????
    • 0 (4 voturi)    
      Esti diliu... (Marţi, 3 iulie 2012, 16:56)

      compadre [utilizator] i-a raspuns lui MirceaIo

      S-au nu ai actualizat inca textele si dai copy & paste fara sa verifici. Nastase e in puscarie!!!
      • 0 (2 voturi)    
        Nastase e la terapie intensiva nu la Puscarie (Marţi, 3 iulie 2012, 20:11)

        kebab [utilizator] i-a raspuns lui compadre

        .
  • +29 (37 voturi)    
    Multumesc Excelentei Sale! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:14)

    mary_ [utilizator]

    Multumesc HN si as dori si reactii din partea altor ambasade care au cu adevarat o democratie in statele lor.

    As mai dori ca domnul Ambasador sa participe la protestul societatii civile organizat in Piata Revolutiei Joi.

    Ar fi o mare cinste si onoare pentru noi romanii sa avem printre noi pe Ambasadorul unei tari cu veche traditie in democratie la aceasta miscare de protest.

    Va multumesc!
  • +4 (8 voturi)    
    international (Marţi, 3 iulie 2012, 16:17)

    The Wisest Fool [utilizator]

    http://www.elcorreo.com/vizcaya/v/20120703/mundo/lucha-poder-rumania-hunde-20120703.html
  • -2 (8 voturi)    
    Penibilul continua... (Marţi, 3 iulie 2012, 16:21)

    DanCris [utilizator]

    Omenii vostrii la conducerea unei tari = democratie . Daca aveti asa incredere in institutiile juridice ale tari de ce nu ati acceptat ca sa-l judecam in Romania pe betivul vostru de puscas marin ?
    • +2 (4 voturi)    
      deoarece (Marţi, 3 iulie 2012, 17:02)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui DanCris

      Exista Conventia de la Viena, pe care a semnat-o si Romania.
      • -1 (3 voturi)    
        Oameni informatii pe aici se pare... (Marţi, 3 iulie 2012, 17:20)

        DanCris [utilizator] i-a raspuns lui ampersand

        Asa si deci era nevoie de acordul lor pentru a fi judecat aici. Au preferat sa o faca acasa unde maretul sistem american i-a dat o mustrare...
  • -4 (8 voturi)    
    Bravo Mr. Gitenstein! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:24)

    mucenic [utilizator]

    Foarte surprins ca un membru al administratiei Obama vorbeste de rau FDR, omul care a instaurat principiile socialiste ale Presedinteluii Widrow Wilson, a incercat sa corecteze criza economica din anii '30 pe principii antapitaliste, la fel cum face Obama acuma si a dat gres, si a implementat Social Security, un program cu intentii bune dar administrat prost si se afla in pragul catastrofei.
  • +1 (3 voturi)    
    Pai sa fii!! (Marţi, 3 iulie 2012, 16:28)

    mosnicolae [utilizator]

    Asa suntem si noi!!! Spre deosebire de tine, noi stam ca porcii-n cucuruz si nu zicem nici "mac". Dar am vrea sa ne fie bine. De unde dracu` atata bine fara nici un efort, mai baieti???? Daca chiar va deranjeaza ceva, spuneti, ba, in strada, ca aveti acest DREPT. Cica sunteti inca cetatenii lumii civilizate ( vax, ce mare eroare au facut astia sa-si ia pe cap asa o belea ca noi, cred ca regreta amarnic, dar iaca, prea tarziu)
  • +1 (7 voturi)    
    flash mob (Marţi, 3 iulie 2012, 16:33)

    australia [utilizator]

    piata v.i.c.t.o.r.i.e.i. ...flash m.o.b ...din aceasta seara....ora 19 ..
    marti 3 iulie...transmiteti mai departe si participati....
  • -8 (18 voturi)    
    Romania nu este Afganistan sau Iraq (Marţi, 3 iulie 2012, 16:40)

    evoque [utilizator]

    Ar fi bine ca mister ambasador sa isi vada de treaba. Romania este un stat suveran membru al UE.
    Daca dansul are bucurii cu herr Basescu este problema dansului, dar sa nu uite ca USA a ignorat Romania foarte multi ani.
    Go home.
    • +1 (5 voturi)    
      romania (Marţi, 3 iulie 2012, 17:27)

      romanique [utilizator] i-a raspuns lui evoque

      You'd better go back to the USSR!!!!
  • -6 (8 voturi)    
    Domnule ambasador... (Marţi, 3 iulie 2012, 16:57)

    Agamita [utilizator]

    si eu imi exprim ingrijoararea cu privire la amestecul SUA in afacerile interne ale altui stat, fie si prin emiterea unei afirmatii de acest gen.
    Probabil ar trebui sa fiti mai ingrijorat de marile fraude comise pe teritoriul SUA de catre concernele si bancile americane (ENRON, Lehmann -Brothers s.a.m.d.) care au generat aceasta criza economica.
    Lasati-ne pe noi cu raul, ramul si fanariotii care tipa: "La Piata, la Piata..."
  • +4 (6 voturi)    
    Supreme Court of U.S.A. (Marţi, 3 iulie 2012, 17:02)

    zet [utilizator]

    9 (noua) judecatori.
    Mandat: PE VIATA.
    Un nou judecator este numit numai cand se elibereaza un loc prin decesul unui fost judecator.
    Nu exista nicio posibilitate: nici daca e razboi, nici daca e revolutie, nici daca e calamitate, nici daca vin martienii sa invadeze america, repet, nu exista nicio posibilitate sa schimbi componenta Curtii Supreme.
    Uite asa, poate intelege si populimea romana, la scara 1:1, de ce este America unde este si de ce Romania si chiar Europa nu va fi niciodata nici la unghia de sub calcaiul Americii.
    JOS PONTA!
    JOS ANTONESCU!
    • +1 (3 voturi)    
      populimea romana (Marţi, 3 iulie 2012, 17:16)

      flitmania [utilizator] i-a raspuns lui zet

      nu va intelege singura niciodata.Atata vreme cat romanii sunt devoratori de otv si a3 si intelectualitatea subtire se abtine de la vot,vom vedea aceleasi figuri sinistre realese pe viata.Atata vreme cat populimea mananca tone de mici si primeste camioane de galeti in campanie electorala,votul este prilej de excursii electorale.
    • +2 (2 voturi)    
      Da, (Marţi, 3 iulie 2012, 17:22)

      miguelito [utilizator] i-a raspuns lui zet

      dar baietii aia sint curati ca lacrima si nu se ridica in picioare cind le suna telefonul.
  • +2 (4 voturi)    
    Urmeaza (Marţi, 3 iulie 2012, 17:06)

    Sani [utilizator]

    Germania, Franta, Olanda,....UE!
    Fonduri, imprunuturi, rata euro/leu...

    Dragi USL-isti (nu vorbesc de cei inregimentati) asta doriti cu adevarat?

    Ah, pardon, vom primi gaz de la rusi.
    Poate!

    Neuroni mai inghesuiti va doresc!
  • +3 (5 voturi)    
    e-mail (Marţi, 3 iulie 2012, 17:32)

    Gabe2006 [utilizator]

    Am trimis un e-mail pe adresa ambasadei prin care am multumit ambasadorului. Aceste luari de pozitie trebuie sa continue. Cei care sunteti rezidenti sau cetateni ai celorlalte state din UE va rog sa va exprimati ingrijorarea pe adresa ambasadelor. Concentrati-va pe fapte si nu pe disputa politica.

    NU stati degeaba!

    Eu nu am afiliere politica dar ma ingrozesc la ce vad ca se intampla zilele acestea in Romania.
  • 0 (6 voturi)    
    un imperialist de 2 lei (Marţi, 3 iulie 2012, 18:25)

    ChavaLito [utilizator]

    daca era ceausescu in momentul asta noi pe langa ca nu eram "integrati" cu forta in ONU UE FMI,sunt sigur ca aveam o infrastructura de invidiat si nu trebuia sa ne spuna noua imperialistii din SUA si FMI sa ne spuna cat sa consumam cat sa producem ce si cum sa facem. nu fratilor ... mark geinstein asta e 'ingrijorat' ca nu cumva sa fim independenti ... adica sa renuntam la "relatiile" cu SUA FMI si UE .. mai pe intelesul vostru .. sa ne putem conduce singur si sa nationalizam toate resursele naturale,care sunt foarte mari.
  • +3 (5 voturi)    
    va rog, (Marţi, 3 iulie 2012, 19:17)

    meddio [utilizator]

    doua F16 sa decoleze de urgenta de la Mihail Kogalniceanu si sa lanseze cateva rachete in palatul parlamentului .
  • 0 (2 voturi)    
    Toata stima (Marţi, 3 iulie 2012, 21:07)

    damocles [utilizator]

    Toata stima, cum am precizat in titlu!
    Nu lasati inca o data aceasta tara pe mana comunistilor!
  • 0 (2 voturi)    
    f. bine, dle ambasador, ca sustineti democratia (Marţi, 3 iulie 2012, 23:55)

    popescu_dtru [utilizator]

    ... credeam ca sustineti doar paradele gheilor.
  • -1 (1 vot)    
    sper (Miercuri, 4 iulie 2012, 9:42)

    Iulia. [utilizator]

    in efectul protestelor internationale
  • 0 (2 voturi)    
    ei si ce (Miercuri, 4 iulie 2012, 11:10)

    revo [utilizator]

    cainele moare de drum lung si prostul de grija altuia. Vezi-ti de trebile tale si lasa ingrijorarile. Aveti bazele, aveti scutul, rusii sunt de acord cu ele (ca doar a negociat obama cu fratele lui bun), n-ati vrut sa va implicati mai mult aici, in balcanii detestati de roosevelt, asa ca lasa amenintarile si amestecul in treburile interne ale unui stat suveran si independent, guvernat de un guvern "legitim" si de un parlament in care exista o majoritate clara, taci si zi mersi ca nu esti declarat persona non grata de 4 iulie.
    P.S.: Hotnews, lasa comentariul sa treaca.
  • +2 (2 voturi)    
    ACUM esti preocupat, tu si altii ca tine !! (Miercuri, 4 iulie 2012, 12:31)

    ionoli [utilizator]

    Cand Romania se zbatea in nevoi, de ce nu ne-ati anulat si noua datoriile ca Poloniei ? De ce nu ne-ati primit in NATO si UE in prima serie ? Va convine situatia si voua, si europenilor ! Unde mai gasiti voi atata piata de desfacere si mana de lucru ieftina si sclava... Mai lasati-ne cu atata grija, ca nu va mai crede nimeni, noi nu suntem bunicii, sa asteptam americanii cu ochii pe cer ! Sa mai credem pe Merkel, cand ii strange mana lui Ponta si lui Marga si nu le bate obrazul...? Situatia asta e cu girul vostru, cand Merkel l-a vizitat pe Marga in birou, in particular, de fapt i-a dat OK-ul pentru asta...!!!
  • +2 (2 voturi)    
    thank you mr ambasador ;) (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:31)

    Montesquieu [utilizator]

    ambasadorul e teribil de ingrijorat de "derapajele" democratiei de la noi

    in acelasi timp stimatul ambasador nu este deloc interesat de: rosia montana, chevron, sterling, scutul antiracheta sau achizitiile de rable F16 de la licuriciul cel mare

    voiam doar sa-i multumesc inca o data ca in marinimia lui el se preocupa de problemele noastre si nu-l intereseaza deloc, da' chiar deloc interesele "dezinteresatilor" americani in Romania

    cica :))))))))))
  • 0 (0 voturi)    
    România dupa 1989. Cine luptă şi pentru ce. (Joi, 5 iulie 2012, 14:49)

    da capo [utilizator]

    Obstacolul principal în calea formării unei ‚‚clase mijlocii’’ româneşti, presupusă a fi principalul motor al societăţii civile, îl reprezintă absenţa dreptului. Justiţia nu este îndeajuns de stabilă şi coerentă ca să-i poată fi încredinţată rezolvarea litigiilor, aşa încît clasa politică consideră firească ingerinţa în actul de justiţie, mai mult, priveşte o justiţie independentă ca un abuz şi o ameninţare la adresa sa. Absoluta egalitate în faţa legilor pe care se întemeiază democraţia e privită de moştenitorii gîndiri totalitare ca o problemă a propagandei, o diversiune necesară în cadrul luptei pentru putere. Legile, inclusiv Constituţia, fiind opera oamenilor politici ca o expresie practică a puterii lor, nu pot şi nu trebuie să aibe efect tocmai contra lor. În ciuda afirmării publice a respectului pentru Constituţie şi a egalităţii tuturor în faţa legii, sistemul totalitar supravieţuitor după 1989 funcţionează pe baza unei împărţiri tacite în două clase distincte: clasa stăpînilor, aderenţii ideologiei corecte, făcătorii legilor şi beneficiarii lor, si clasa supuşilor, cei care trebuie să respecte aceste legi care le sînt adresate. Mimarea unor valori democratice e o problemă de tactică, de propagandă menită să înşele adversarul, o tactică legitima în cazul unui război – cu atît mai mult în cazul unui război nedeclarat dar cu atît mai crîncen, precum este cel social. Trebuie subliniat că razboiul social este motorul gîndirii totalitare, pacea socială nefiind în viziunea sa decît victoria sa completă care constă în destrămarea totală a structurii societăţii şi luarea sa în posesie de catre elita de partid. Din punctul de vedere totalitar, supremaţia Legii e un non-sens. Legile şi Constituţia nu sînt, în această viziune, decît înregistrarea succesiva a actelor de putere, o colecţie de decizii politice a căror punere în practică şi termen de valabilitate ţin exclusiv de decizia puterii politice, Justiţia însăşi nefiind decît o treaptă inferioară de exercitare a


Abonare la comentarii cu RSS

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri