Raluca Turcan la RFI: Daca s-ar fi facut remanierea, poate ca nu s-ar fi ajuns la proteste; intre PDL si cetateni este o falie, sa nu ne mai ascundem in case!

de RFI RFI Romania
Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:11 Actualitate | Politic

Raluca Turcan
Foto: Hotnews
Protestele din Bucuresti si restul Romaniei sunt un semnal de alarma pentru PDL si coalitie. "I-am dus pe romani intr-un mars fortat timp de doi ani, fara sa-i ascultam", a declarat la RFI deputatul PDL Raluca Turcan. In opinia acesteia, intre PDL si cetateni este o falie. "Daca remanierea ar fi avut loc deja, poate ca nu am fi ajuns aici", a afirmat Turcan, adaugand ca "demisia premierului ar fi ultima solutie".

In opinia deputatului Raluca Turcan, "protestele din ultimele zile sunt un semnal de alarma pentru partid si pentru coalitia de guvernare. Inseamna ca masurile de austeritate sunt din ce in ce mai greu de suportat".

Parlamentarul PDL a spus ca puterea actuala i-a dus pe romani "intr-un mars fortat timp de doi ani de zile", fara ca PDL sa asculte "privatiunile pe care ei le-au suferit". Raluca Turcan a spus ca atat Puterea, cat si Opozitia ar trebui sa fie mai flexibile. Ce ar presupune asta pentru coalitia de guvernamant? "Eu nu m-as da in laturi nici din partea unei sesiuni extraordinare. Nu vad de ce nu am avea o dezbatere deschisa in Parlamentul Romaniei", a raspuns Raluca Turcan.

Citeste continuarea pe www.rfi.ro.


Citeste mai multe despre   



  
2483 vizualizari
  • +2 (8 voturi)    
    Da, da... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:18)

    mishu [anonim]

    Remaniere, remaniere! Ca tre' pusi si altii pe post de ministru, secretar de stat, etc, doar cum iti tii aproape "sustinatorii" din partid? Sa muste si altii din ciolan nu numai aceeasi oameni. "Rotirea cadrelor" = bunastarea mai multor oameni din partid.
    La mai mare!
    • 0 (6 voturi)    
      Aaaa, falia !!! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:45)

      Specialistu [anonim] i-a raspuns lui mishu

      Eu cred ca intre Raluca Turcan si realitate este o falie si mai mare. Cu ce ar fi ajutat o remaniere si pe cine ? Ar fi ajutat-o pe ea daca ajungea la vreun ciolan ? Daca nu sunt fonduri pentru relaxare fiscala ce conteaza ca este un ministru sau altul pe post ? Daca sunt fonduri si totusi Boc nu face relaxarea fiscala inseamna ca nu se facea indiferent cine era pe post. Personal cred ca nu sunt bani. S-a ajuns la fundul sacului. Surplusul din perioada de boom economic si din privatizari (celebrul fond de dezvoltare de 1 miliard de euro) a fost papat pe ascuns de catre PNL sub bagheta lui Tariceanu cand inca nu incepuse criza (precis a participat si PDL ca altfel ar fi facut scandal mai mare pe tema respectiva dar au tacut chitic). Daca aveam miliardul ala acuma era un pic mai usor. Dar nu-l avem. Criza va mai dura pentru ca sunt datorii de platit si investitii straine se fac prea putine, asa ca guvernu mulge populatia de bani. In rest e numai fum si anestezie.
      • +2 (4 voturi)    
        corect (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:57)

        lol [anonim] i-a raspuns lui Specialistu

        este evident ca remanierea nu are nici o legatura cu protestele. ...dar cand cineva poate avea de castigat din asta, de ce sa nu le lege, poate pica ceva, caci doar nu costa nimic ...decat bunul simt de a nu jigni inteligenta electoratului, dar cine mai pune asta la socoteala :)
      • +2 (4 voturi)    
        Mie ... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 12:15)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Specialistu

        ... imi pare bine ca miliardul (de fapt mai multe miliarde) au mers la pensionari si la salariatii din domeniul public. Daca le aveau acum mergeau la firmele de partid via parcuri construite in padure si stadioane in panta realizate de Elena Udrea. Mai bine ca au mers banii la oameni.

        Situatia ideala (care nu are nimic de-a face cu competenta si corectitudinea actualilor guvernanti sau cu prudenta celor dinainte) era sa avem banii si sa urnim economia cu ei.
        • 0 (0 voturi)    
          Esti un optimist (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 12:43)

          Specialistu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Ar fi raul cel mai mic daca banii s-au dus la pensionari si birocrati (acuma nu ar trebui sa protesteze asa de temeinic pt ca si-au papat singuri banii in avans), dar ma tem ca banii au luat o cale mai directa spre clientela de partid (licitatii cu dedicatii, Bechtel, sali de sport in comune pustii si vesnicele studii de fezabilitate pt orice). Din pacate cred ca indiferent cine vine la guvernare acuma si indiferent de ce promite, nu o sa poata sa faca mare branza. D-aia sunt dezgustat de promisiunile absolut ridicole ale opozitiei, care promit o bunastare ce nu va reveni curand (bunastarea s-a terminat inclusiv in europa de vest, ce sa mai zicem de noi care le suntem datori cu o gramada de bani, atat ca stat cat si individual prin credite). Visatorii inca spera ca criza va trece in 2-3 ani si apoi vor vinde iar terenuri si case pe zeci de mii de euro si vor lua masini din germania in draci pentru totdeauna.
  • 0 (6 voturi)    
    cetatenii (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:19)

    Andrei [anonim]

    Daca ii asculti pe cetateni, ei spun ca nu va mai vor. Sa va vad ce faceti cu asta...
  • +5 (11 voturi)    
    asa, asa... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:20)

    costica [anonim]

    dna Turcan, aveti perfecta dreptate, nu va mai ascundeti in case, iesiti in Piata Universitatii!!
    Protestatarii va asteapta!!
    SUCCESURI!!
    Luati-o si pe fiica Presedintelui si mergeti in Piata Universitatii si restabiliti relatia cu oameniii!!!
    Luati-l si pe Presedinte, de 5 zile il asteapta aia din Piata!!!
  • +2 (8 voturi)    
    turcanii (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:20)

    ginel [anonim]

    vorbeste doamna, cu gura domnului, cumva ?!

    este leit motivul ..interventiilor doamnei turcan.
    are alergie la boc.

    nimic nou.

    da, sa iasa din casa, sa mearga la univesitate.
    numai sa'si aleaga o toaleta adecvata si, daca se poate, s'o ia si pe dna udrea.
    dau bine, amandoua.

    sanatate !
  • +4 (8 voturi)    
    Adevarul din strada (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:25)

    Von Ludendorff [anonim]

    Adevarul din strada este altul decat cel adevarat.In strada predomina legende urbane si un sentiment general de insecuritate .Toate astea in lipsa unei informari din partea guvernului Boc si a activistilor PDL. Prezente slabe la emisiuni TV unde se lasa tarati in ciorovaiala si sfarsesc prin a nu reusii sa comunice nimic.Lipsa unor comunicate scrise din parte purtatorilor de cuvant de tot felul care la conferinte de presa fiind jucati de ziaristi cu intrebari de scandal nu reusesc sa comunice care este partea buna a lucrurilor.Purtatorul de cuvant al guvernului .Inapt pentru pozitie.Un general german din primul razboi mondial spunea ; Nu ma tem de armata inamica,ma tem de armata de birocrati din spatele frontului.Intradevar daca un birocrat greseste voit sau nu o hartie (ex.o livrare de obuze de calibru gresit la tunuri de alt calibru)se poate pierde o lupta si o lupta poate pierde un razboi.Aici se afla Boc.Daca nu reuseste sa explice situatia va pierde lupta.Si daca cineva din aparatul guvernamental il saboteaza pierde si razboiul.Important ca Boc sa se trezeasca din frenezia cu care lupta si sa se uite in spate.va vedea ca soldatii lui lupta in alt razboi si ca este cat se poate de singur.Si neinteles.Si e pacat de atata sacrificiu al cetatenilor.Ca ei duc greul razboiului.Si ar trebuii sa fie mandrii de asta .Si victoria va fi a noastra a tuturor.O tara stabila economic si atractiva pentru investitii.
    • +1 (1 vot)    
      Comunicarea (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 12:48)

      Doran [utilizator] i-a raspuns lui Von Ludendorff

      Bat-o vina! Am sesizat si eu acest deficit, inca in urma cu doi ani. Premierul Emil Boc nu are la departamentul imagine profesionisti cu simtul stirii, al oportunitatii in comunicare si expertiza in agenda de asteptare publica (sociologi).
      Comunicatul de presa trebuie sa preceada seismul social. Nu incercam sa salvam aparentele dupa ce opozitia va fi reusit sa verse toate laturile in capul premierului.
  • +6 (10 voturi)    
    PDL =USL = MIZERIE (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:26)

    tepes [anonim]

    Voi politiceni va adunati in sesiune extraordinara sa discutati. O sa discutati pana la pastile cailor. Poporul doreste masuri clare. Cu discutatul, adica cu dormitul in bancile de la Casa Poporului a politicenilor romani suntem satui. Nu vedeti ca poporul nu va mai vrea. Pe toti de la stanga pana la dreapta spectrului politic. Plecati si luatil si pe Base si plecati unde a intarcat mutu iapa.Nu vedeti ca poporul roman s-a saturat de clasa politica care isi incaseaza comisioanele din afaceri si ii doare in cot de popor.SINGURA SOLUTIE INCA O REVOLUTIE. CE BUNA ERA LEGEA COJOCARU ACUM. Toti PCR-isti nu ar mai fi fost in functi acum.
    • +1 (7 voturi)    
      o noua revolutie? (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:35)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui tepes

      si care ar fi scopul acestei noi revolutii? Desfiintarea partidelor, a Parlamentului? Sa vina la putere Dan Diaconescu si Becali? Nu-ti plac politicienii actuali, voteaza pe altii. Nu e nevoie de inca o revolutie, doar de alegatori destepti.
      • +2 (2 voturi)    
        Votul negativ-remember Ilici la al treilea mandat (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 12:14)

        Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui mihai

        Well ... la viitoarele alegeri cel mai probabil vom vedea un vot negativ, de genul celui din 2000 - cand Ilici Minerici a primit al treilea mandat.

        Datorita votului negativ dat Conventiei - care a straluit prin incopetenta, tembelism si coruptie (Avram Muresan ministru la Agricultura, Decebal Traian Remes ministru la Finantele Publice, ... lupii de paza la stana) - finala pentru presedentie s-a jucat intre Iliescu si Vadim Tudor.

        Comunistii aveau atunci macar un lider puternic, imbatranit in rele (in fapt dupa doua mandate de presedinte al Republicii si vreo trei decenii de "management" comunist pe la judete), care abia i-a facut fata unui mascarici penal.

        Acum avem o ceata de giboni - Boc, Ponta, Crin (pardon, ultimul e babuin) in lupta cu omniprezentul Vadim, membru al PE, Gigi Becali, Dan Diaconescu si alti Frunzaverde.

        Dintre toti cel mai cunoscut este Vadim Tudor (ramas unic, fara concurenta facuta de Adrian Paunescu), iar pentru rolul de cel mai bogat avem chair doi candidati - Gigi si Diaconescu.

        Toti au partide in regula, inregistrate la Tribunal, iar primii doi sunt chiar membrii ai Parlamentului European - for de "cultura" politica evident mai bun decat Parlamentul Romaniei ("Academia de hotzie").

        Ar fi cazul sa ne amintim apelurile disperate ale lui Crin - fost ministru al tineretului si sporturilor din acele zile ?

        Regia, va rog banda ...

        "Patria si Dreptul Meu!"
        .
        • 0 (0 voturi)    
          hahaha ! (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 18:19)

          dr. felix [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

          uitati pe cel mai indreptatit !
          pai, io faca cat iliescu si vadim, la un loc !

          am partid serios, televiziune si pe mircea badea !

          patria e dreptul meu !
  • +4 (4 voturi)    
    doamna Turcan, ati vazut ca inca emite TVR HD (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:31)

    carco [anonim]

    aveati dreptate: de ce trebuie sa aiba Hunedoara post de televiziune??!! mai ales pe criza asta!
  • 0 (2 voturi)    
    o sugestie (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:36)

    Ana [anonim]

    Domnilor,
    Asa cum ati citat-o, trunchiat, pe Raluca Turcan se poate intelege si ca este de acord cu demisia/demiterea premierului Boc. Ori, din ceea ce declara ea la RFI reiese ca aceasta masura trebuie luata in calcul doar dupa tot ce restul actiunilor politice, inclusiv sesiunea parlamentara extraodinara, ar fi epuizate.
    Cred ca ar trebui clarificat...
  • 0 (2 voturi)    
    Dreptul la sanatate (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:49)

    Cetatean [anonim]

    Avem nevoie de reformarea sistemului de sanatate insa aceasta reformare trebuie sa fie in beneficiul cetatenilor si nu a companiilor private de asigurari. Pentru aceasta, discutiile trebuie sa porneasca (obligatoriu) de la stabilirea unui pachet de baza corect definit si care sa aiba ca fundament folosirea unor studii si date statistice. Asigurarile private nu trebuie sa aiba nici o legatura cu pachetul de asigurari de sanatate de baza, asa cum este de fapt si in Germania, unul dintre cele mai bune sisteme de sanatate din lume.

    1. In Germania, toti salariatii sunt obligati sa aiba asigurari de sanatate de stat. Numai persoanele care castiga mai mult de 50.000 Euro pe an pot opta pentru asigurari private. O persoana care opteaza pentru asigurare privata nu poate opta si pentru asigurare de stat. 85% din populatia Germaniei au asigurarea de baza (de stat).

    2. In Germania, fondurile pentru asigurarea de stat sunt gestionate de organizatii NON-PROFIT. Ele sunt constituite din contributia lunara a angajatilor si angajatorilor. O parte a acestor fonduri e finantata de stat (asistenta financiara) pentru a acoperi asigurarea persoanelor care nu au fost niciodata angajate sau nu platesc pentru sistem.

    3. Sistemul de spitale din Germania este foarte vast avand aproximativ 2000 de spitale care sunt grupate in functie de apartenenta:
    a. 55% dintre spitalele din Germania apartin statului.
    b. 38% dintre spitale apartin unor organizatii non-profit.
    c. 7% dintre spitale apartin unor societati comerciale.

    Franklin Roosevelt, singurul presedinte american care a avut patru mandate si care a scos America din marea depresiune din anii 1929-1933 vorbea despre "dreptul la o ingrijire medicala adecvata si sansa de a obtine si de a te bucura de o stare buna a sanatatii" si despre "dreptul la protectie adecvata fata de temerile economice cauzate de o virsta inaintata, de boli, accidente si somaj". Asa gandeste un politician responsabil caruia ii pasa de poporul sau.
  • +1 (3 voturi)    
    Great Expectations.... (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:51)

    Reader [anonim]

    Raluca Turcan e vocala pentru ca spera sa prinda si ea un post de ministru la o eventuala remaniere.
    "Ca altele poate sa fie ministre si ea nu ? " :-)

    Draga Raluca, pasul 2 e s-o bagi pe aia cu dictatura !
    Elena Udrea si Raluca Turcan sunt doua papusele ambele cu o cariera politica provenita din "thin air".
    Doar ca una a fost mai norocoasa :-)

    Daca era Stolojan prim ministru, acum spunea Udrea de pe bara ca e nasol cu austeritatea.

    Hai ca se poate !
  • +3 (3 voturi)    
    da (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 11:51)

    catalin_mattei [utilizator]

    Da. Demisia lui Boc nu va rezolva nimic.. protestatarii merg pana la capat.. capul lui Basescu il vor.. si pt ca activistii PDL o cred si o afirma iar cei ai USL-ului s-ar bucura sa fie asa.. ei: prosti, viermi, tarani, anarhisti, huligani sau cum mai doritoi sa ne numiti.. nu uitati : Suntem multi si din ce in ce mai multi! asa ca luati-va bagajelele si plecati.. vremea voastra a apus.. nu mai dorim comunisti, securisti, hoti, misei, curve si cocalari in politica romaneasca..
  • +3 (3 voturi)    
    Falie (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 12:04)

    Mircea [anonim]

    Da, e o falie intre cetateni si hotzi=gramada de sefi de la Basescu in jos.
  • +1 (1 vot)    
    Falia ipocriziei (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 13:08)

    Mihai [anonim]

    si a nerusinarii, a deturnarii banilor cetatenilor in parcuri, stadioane si sali de sport in localitati aproape nelocuite, fara canalizare sau curent electric. A arogantei si a bataii de joc a presedintelui si guvernului de fiecare data cand ne minte cu nerusinare de vreo 8 ani incoace, de izolare externa a tarii, de lipsa oricarei viziuni de dezvoltare a tarii, de punerea in functie a tuturor incompetentilor partidului in diferite comitete si comitii doar pentru delapidarea si falimentarea societatilor respective. Nerusinarea cu care s-au taiat salariile si pensiile iar de la voi nu s-a luat macar un leu, dimpotriva, vi s-a dat. De la minciunile nerusinate ale presedintelui, nu luam bani de la FMI, ba luam si inca multi si nici habar nu are ce s-a facut cu ei, nici macar incompetentul de Boc, pe noi nu ne atinge criza si ne-a aruncat in fundul prapastiei cand a venit.
    De asta sunt protestele nu ca nu ati comunicat cu oamenii s-au nu v-ati remaniat, Boc tot acolo ar fi ramas si tot prost ar fi fost condus de catre Basescu.
    Problema e la voi, la PDL si UDMR impreuna cu Basescu sunteti sabotorii acestei tari.
    Jos Basescu, jos guvernul incompetent si iresponsabil!
  • +1 (1 vot)    
    nesimtita asta (Miercuri, 18 ianuarie 2012, 16:03)

    Lacra [anonim]

    De cate ori venea la televizor vorbea numai in bascalie, o umfla rasul.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|



Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version