Emil Boc despre situatia economica: Nu se arata vremuri bune si senine in Europa si in lume

de R.M.     HotNews.ro
Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:19 Actualitate | Politic

Primul-ministru Emil Boc a afirmat, sambata, ca "nu se arata vremuri bune si senine in Europa si in lume" in ceea ce priveste economia, relateaza Agerpres.

"Lucrurile in lume, in loc sa se imbunatateasca, s-au inrautatit si nici nu sunt semne ca in perioada imediat urmatoare se vor imbunatati. Dimpotriva. Nu se arata vremuri bune si senine in Europa si in lume", a afirmat premierul, care a participat la lucrarile Comisiei nationale de agricultura a Partidului Democrat Liberal, la Calarasi.

El a sustinut din nou ca, fara masurile de austeritate adoptate de guvern, tara s-ar fi indreptat inspre colaps: "Anul trecut, noi am curmat evolutia negativa a Romaniei spre colapsul economic, cu pretul greu platit de romani. Si vreau sa le multumesc in primul rand romanilor, pentru ca ei au salvat Romania de la colapsul economic - prin faptul ca am inteles impreuna ca putem salva tara doar punand degetul pe rana atunci cand a trebuit. Daca Romania nu lua masurile acelea, astazi tara ar fi avut un deficit bugetar de minus 14%. Azi il are de minus 4,4%, deci o diferenta de aproape 10 procente".

Emil Boc a afirmat ca Romania este pe crestere economica, in jur de 1,5%, are un deficit bugetar pe care si-l poate finanta, iar pentru 2012 prognoza de crestere economica va fi stabilita la mijlocul lunii octombrie.

"In mod normal, ar fi trebuit ca in 2012 sa avem o crestere economica intre 3,5 si 4%. Din nefericire, peste tot in Europa si in lume se reevalueaza criza datorita turbulentelor economice. Impreuna cu partenerii europeni vom face si noi aceasta evaluare, dupa care vom inainta bugetul Parlamentului in coordonatele indicatorilor de crestere economica pe care ii vom avea. De aceea vreau sa stiti ca deficitul bugetar va fi sub 3%, iar Romania se va imprumuta si mai putin in 2012 in comparatie cu 2011. Anul trecut am avut un deficit bugetar de 6,5%, anul acesta il avem de 4,4%. La anul va fi sub 3%. Asta inseamna ca tara, incetul cu incetul, isi reduce imprumuturile si poate sa isi sustina cresterea economica", a precizat Boc.

Seful Executivului a sustinut, de asemenea, ca in plan intern directia economica este una buna, orientata spre investitii si locuri de munca.

"Aici nu trebuie inventata apa calda. Nu trebuie laureati ai premiilor Nobel sa vina si sa ne spuna ce trebuie sa facem ca sa putem avea locuri de munca. Ce s-a facut peste tot in lume facem si noi. Orientarea cu prioritate a banilor catre investitii", a explicat Emil Boc.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

3731 vizualizari

  • +2 (12 voturi)    
    d-le prim ministru (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:31)

    ady [anonim]

    aveti la dispozitie 20 miliarde euro din fonduri UE..incompetenta in a nu fi capabil sa cheltui acesti bani te determina sa ai viziuni pesimiste .Remaniati ,taiati capete
    • +1 (7 voturi)    
      noroc ca nu-i spui : mai prim ministrule... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 16:21)

      vallya3 [utilizator] i-a raspuns lui ady

      si mai ce?
    • +2 (4 voturi)    
      hm (Duminică, 25 septembrie 2011, 11:38)

      Andi [anonim] i-a raspuns lui ady

      Sper că e o ironic comentariul tău şi că eşti conştient că cei 20.000.000.000 de euro s-au afectat pentru salvarea băncilor locale (sau străine din România) cu "probleme". Dacă ai impresia că se investesc în infrastructură sau chiar şi în salarii, te înşeli!
    • -2 (2 voturi)    
      Boc si-a facut treaba (Duminică, 25 septembrie 2011, 22:23)

      Vlad [anonim] i-a raspuns lui ady

      Boc si guvernul sau a insanatosit economia si sunt pe cale sa insanatoseasca statul.

      Pericolul nu mai e cel din 2008
      • 0 (0 voturi)    
        :) (Luni, 26 septembrie 2011, 9:17)

        adrian [anonim] i-a raspuns lui Vlad

        tare ...
  • +1 (13 voturi)    
    Taci!!!! (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 14:58)

    ktistes [anonim]

    De unde ştii tu că am fi avut fix 14%? Unde-s investiţiile în noi locuri de muncă? Hopa! Nu sunt! În afară de Roşia Montană, ce idei mai aveţi? Dar poate aveţi idei şi cum poate stimula statul românii să-şi găsească loc de muncă fără să intervină într-una?! Nu pricepeţi că rolul statului nu e să intervină direct pe piaţa muncii? Taxe mari, multe, birocraţia mare - cine e capabil stă şi înghite sau pleacă din ţară, numai şmecherii rămân şi profită, incluzând statul vostru "reformat", cu toate serviciile la pământ, pentru care românul plăteşte taxe! Dar voi, nuuuu, voi reformaţi statul şi vă bateţi cu USL-ul care e veşnic absent din Parlament! Ce circ e ăsta?!
    • 0 (6 voturi)    
      pai (Duminică, 25 septembrie 2011, 0:14)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui ktistes

      Crezi ca e asa de greu de calculat acel 14%?
      Romania pe vreme de criza a investit in proiecte de infrastructura mai mult decat oricand din 90 incoace.
      Crearea unui mediu propice investitiilor duce la crearea de locuri de munca. Nu inteleg ce investitii vrei tu sa vezi, rosia montana e chiar o tampenie si nu e nici o investitie a statului roman, cel putin nu una financiara. Vad ca esti constient ca statul nu creeaza locuri de munca in mod direct.Stimuleaza, de exemplu, romanii sa-si gaseasca loc munca prin oprirea fraudarii bac-ului si acordarea calificarilor pe merit. Daca nu stii sa faci nimic, ce vrei sa lucrezi?Resursa umana e cel mai important lucru ptr un investitor.
      Birocratia este adaptata societatii, cand toata lumea e pusa pe pacalit si fraudat statul, nu ai cum altfel.
      • +2 (4 voturi)    
        Infrastructura (Duminică, 25 septembrie 2011, 11:04)

        doaroparere [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

        Infrastructura = borduri, pavele, flori. Altceva ?
        • -1 (1 vot)    
          doar atat (Duminică, 25 septembrie 2011, 19:40)

          vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui doaroparere

          ai inteles tu de la antene.
          • 0 (0 voturi)    
            da tu ce ai inteles ? de laB1 ? (Luni, 26 septembrie 2011, 9:18)

            adrian [anonim] i-a raspuns lui vindicomvs

            ?
  • 0 (10 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 15:06)

    Gabimarquez [utilizator]

    Ceilalti 4,4 % (si poate si mai mult) ar fi putut fi recuperati luptand cu adevarat cu evaziunea fiscala. Atunci sacrificiul bugetarilor nu ar fi fost cvasi-inutil. Dar, deh, cum sa supravietuiesti, ca partid, daca nu ai grija de niste indivizi care te finanteaza si care trebuie sa eludeze niste taxe, sa aiba niste avantaje... Cred ca la o mie de TIR-uri cu tigari ne arunca si noua unul prins cu matza-n sac la vama, asa ca sa demonstreze ca politia e vigilenta si ei (guvernul) lupta, chipurile cu evaziunea si cu coruptia. Praf in ochi, pe langa miloanele de euro pe care-i castiga in felul asta, lasandu-le "libere" pe restul de 999... Dar guvidele roman pune botul... ia cele trei painici gratis, perechea de cizme de cauciuc si umbrela cu sigla partidului si mai voteaza o data...
  • -6 (18 voturi)    
    Ce destept esti bocule (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 15:16)

    Paul Snaider [anonim]

    Ai dreptate, ce laureati Nobel. Daca o ai pe Udrea problema e in miini bune. Pupa-le.
  • +4 (16 voturi)    
    Planul ocuparii Romaniei de catre.... (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 15:18)

    El Condor [anonim]

    1) Depopularea României prin:
    a) - plecarea în străinătate a cîtorva milioane de şomeri români; prin legi şi măsuri aberante, aceştia sînt determinaţi să nu se mai întoarcă în România;
    b) - încurajarea tinerilor să emigreze definitiv din România, guvernanţii de la Bucureşti nefiind deloc preocupaţi să le ofere tinerilor vreo speranţă că s-ar putea realiza la ei acasă;
    c) - descurajarea familiei şi a natalităţii; în mod vizibil, cei vizaţi sînt românii majoritari;
    d) - prăbuşirea sistemului de Sănătate, a asistenţei medicale pentru copii în mod special;
    e) - declinul sever al nivelului de trai;
    f) - propaganda anti-românească, antinaţională, la care este angrenată toată mass-media, urmărind descurajarea şi deprecierea sentimentului naţional, a ataşamentului la valorile autohtone, la viitorul neamului românesc.
    • +5 (11 voturi)    
      vai (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 17:52)

      vai [anonim] i-a raspuns lui El Condor

      vai de posteriorul dumitale!

      eu sunt unul din cei cateva milioane de romani plecati. si stii de ce am plecat (eu si inca vreo 5-6 amici de pe aici, tot romani si ei)?

      din cauza celor care pseudogandesc ca dumneata.

      va imbatati cu apa rece si cu propria voastra plasmuire cum ca ce speciali sunteti si nu va doreste nimeni. nu stiu ceilalti sa va aprecieze.

      traiti toata viata un fel de "ratusca cea urata, dar care in sinea ei se stie lebada".

      maturizati-va.
      • +2 (4 voturi)    
        subscriu (Duminică, 25 septembrie 2011, 0:17)

        vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui vai

        romanii au falsa impresia ca problema in romania
  • -7 (15 voturi)    
    felicitari domnule Boc pentru realizari (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 15:24)

    Misu [anonim]

    Ce este cu adevarat interesant e ca Europa nu e in lume. Cat despre faptul ca nu le trebuie un Laureat Nobel care sa le spuna ce sa faca, eu cred ca e sincer. Dumnealui i-au trebuit niste oameni care fie si-au luat bac-ul pe la 25 de ani, fie au facut facultatea pe la universitatile private, fie au intrat la o universitate de stat la 25 de ani.
    Ieri a mai iesit si Baconschi sa spuna ca ar trebui laudat dupa neintrarea in Schengen.
    Hai dom-le ca ne-au intrecut si bulgarii si dumneavoastra tot va laudati singuri in oglinda.
    Chiar v-au murit toti laudatorii platiti?
    • 0 (4 voturi)    
      laudatorii lui Bock (Duminică, 25 septembrie 2011, 10:19)

      acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui Misu

      Iata ca nu au murit toti laudatorii premierului;il
      voi lauda chiar eu pe acest geniu plurivalent al Romaniei si care,de important ce este nu e invitat cam pe nicaieri in lume,deoarece spune adevarul si numai adevarul primit direct din ceruri!Ca habar nu are de dreptul constitutional,m-au convins multiplele ordonante si/sau hotarari de guvern declarate neconstitutionale de catre Curtea Constitutionala.
      Dar,acum,se pretind si economist de talie internationala.Atentie,am mai avut noi pe cineva care se pretindea chimist de talie internationala si care a sfarsit prost in 1989.Ma mir ca romanii mai accepta in ziua de azi asemenea impostori!?
      Cel mai potrivit rol pentru dumnealui este de BEBE OMIDA,asta ca sa-l parafrazez pe alt mare/mic pedelist dl.Radu Berceanu!!!
  • +1 (7 voturi)    
    se lauda (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 16:17)

    alex [anonim]

    pentru ca lor (este vorba de toata clasa politica) le merge bine. Daca ei nu ar fura....si daca toate contractele castigate cu statul ar fi pe bune si chiar s-ar face cum trebuie (ex. asfaltarea unei strazi la 10 ani macar, nu la 2-5 ani cum e acum), ce multi bani ar fi.
    Fondurile europene luate le-au impartit intre ei...sau cu firmele cere i-au sponsorizat in alegeri. Sa vedeti cand o sa incepem sa dam banii inapoi datorita nerespectarii/atingerii indicatorilor din proiecte.
    Problema este ca toti sunt in aceeasi oala (PDL si USL) si ca cei mai multi vor scapa cu basmaua curata...
  • +4 (6 voturi)    
    Independenta fata de bani. (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 17:56)

    Fat Bastard [anonim]

    Situatia va fi gra pentru cine depinde de bani. Cine are:
    -propria mancare -legume fructe lactate carne din curte -terenul muncit
    -propria energie - lemnul din curte, biomasa din curte - teren
    -o alta activitate pe langa cea de autosustinere - care sa-i aduca bani necesari pentru plata unor taxe inerente - dar pe care sa nu se chinuie prea tare
    -energia electrica din generatoare de curent electric din biomasa
    -transportul asigurat din biciclete, animale, masinute alectrice
    va trai bine.
    Ideea este ca azi trebuie sa incepem fiecare in parte sa nu mai aruncam banii pe prostii care ne fac dependenti de consum de energie ci pe produse care ne fac independnenti: generatoare din biomasa, centrale pe lemne, biciclete, pamant, etc.
    Nu vin vremuri grele, vin vremuri crancene.
  • +2 (6 voturi)    
    Bok...Bok...Bokkk bate cineva la usa (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 17:59)

    acasa1284285656193 [utilizator]

    Va rog sa-mi deschideti;eu sunt KRIZA 2 sau 3,nici
    eu nu mai stiu care dintre ele.Pe vremuri,adica
    acum 35-40 de ani,exista in Bucuresti o ghicitoare en vogue,anume Coana Tincuta,care salasuia undeva in zona Cocioc/Bellu.Iti spunea despre trecut PERFECT,dar cand venea randul viitorului,o
    lua pe aratura.Nu stia carte,dar avea un limbaj destul de elevat pentru o analfabeta.Sper ca dlprim
    ministru nu aspira la titlul de profet!
    • 0 (10 voturi)    
      alo kriza 2 (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 18:27)

      radu [anonim] i-a raspuns lui acasa1284285656193

      fara dl. Boc de care faci tu acum misto probabil nu aveai bani pentru internet si am fi fost scutiti de povestea ta din care nu se intelege nimic. concentreaza-te
      • -1 (9 voturi)    
        Hmmm (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 21:08)

        MRSmrs [utilizator] i-a raspuns lui radu

        Mda, cred si eu ca fara jegul de la putere nu mai aveam bani...ca doar ma plateste boc si bese nu?!
        Ca pe tine...
      • +2 (6 voturi)    
        raspuns unui postac (Duminică, 25 septembrie 2011, 10:31)

        acasa1284285656193 [utilizator] i-a raspuns lui radu

        Vai de mine,incultul,,nu stiam de unde am bani
        pentru internet,noroc ca m-ai luminat dumneata!Nu stiam ca avem un premier care este gaina cu oua de aur a Romaniei.A mai fost pe aici unul care ne chema sa-i numaram ouale
        iar acum si le numara singur,"En famille".Tot cu
        mentalitatile paternaliste iesiti la inaintare,cu
        munca o duceti cam rau dvs.Nu mi-a dat nimeni,niciodata,de pomana ceva.Am muncit timp de 42 de ani iar acum am o pensie care,dramuita cu grija,imi ajumge si pentru un amarat de internet unde ii urmaresc pe cei ca dumneata cum se prostesc pentru cativa lei amarati,castigati cu sudoarea palmei cu care tasteaza...
        Iti doresc sa apuci sa traiesti bine!!!
  • 0 (6 voturi)    
    iacs (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 18:49)

    ha? [anonim]

    na motiv pentru incompetenta!!!!...ati reusit s-o intoarceti ca la ploiesti...seamana cu situatia fraierilor din japonia:evacuari,ajutoare,despagubiri,lupata cu radiatiile,eroi etc...in toata aceasta nebunie ,ceata,dezinformare,manipulare,japonezii au uitat ceva:sa-i impuste pe vinovati
    • -1 (5 voturi)    
      ptr ca (Duminică, 25 septembrie 2011, 0:27)

      vindicomvs [utilizator] i-a raspuns lui ha?

      japonezii mai au si creier.
      • 0 (4 voturi)    
        Si chiar il si folosesc (Duminică, 25 septembrie 2011, 10:23)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui vindicomvs

        :)
  • -2 (8 voturi)    
    In lume au mai fost crize (Sâmbătă, 24 septembrie 2011, 20:36)

    Justin Puscasu [anonim]

    si razboaie si cataclisme si molime devastatoare. De fiecare data, natiunile care au avut la conducere oameni competenti si patrioti au iesit cu bine la liman, uneori chiar intarite.
    Noi... l-am avut pe Pogea, care a distrus vreo 200.000 de firmulite exact inainte de inceperea crizei. Il avem pe Boc si echipa lui, care au pierdut, dintr-o incompetenta incalificabila, zeci de miliarde de euro din fonduri structurale si din certificatele de emisii de CO2. Au luat in schimb alte 20 de miliarde de la FMI in conditii inrobitoare, pe care urmeaza sa le platim pe parcursul viitoarelor crize.
    Ce vor face in continuare?
    Vor demara proiectul Rosia Montana, vor redeschide mine nerentabile, vor "investi" sute de milioane in sisteme de controlul accesului in scoli si in soft marca SIVECO si vor cauta alte surse de finantare pentru noi imprumuturi, ca vin alegerile.
    • -2 (4 voturi)    
      Nush' ce-ai cu Pogea ... (Duminică, 25 septembrie 2011, 10:27)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Justin Puscasu

      ... da' in mod particular ce firme a inchis ala, in majoritatea cazurilor, erau firme care n-aveau activitate, care erau tinute in functiune doar pt. cate un tun ocazional, mai mic sau mai mare, dupa posibilitatile fiecarui patron.

      Stiu personal de o firma care chiar a fost lovita de ce-a facut Pogea, in sensul ca s-a incadrat la limita cea mai de jos intr-o categorie superioara de impozit. E, firma aia, de la masura lu' Pogea incoace, si-a cam dublat activitatea.
  • +2 (4 voturi)    
    concurenta la Roubini... (Duminică, 25 septembrie 2011, 9:18)

    vio [anonim]

    Cred ca tot mapamondul e cu ochii pe spusele priceputului intr-ale economiei - Boc!!!!!
    Boc, care in 2009 dupa 1 an si 1/2 de sef de Guvern adusese Romania in prag de faliment, noroc cu FMI ca a venit la timp sa le spuna!!!!
    Si acum da lectii de macro-economie....
    Pai, nu ??!!!!
    Of, of, of....
  • +1 (1 vot)    
    Investiții (Duminică, 25 septembrie 2011, 16:41)

    Ștefana [anonim]

    „Ce s-a facut peste tot in lume facem si noi. Orientarea cu prioritate a banilor catre investitii (...)”
    Fraza asta adăugată, ca din întâmplare, nu pare deloc întâmplătoare, domnule Boc. Ea seamănă periculos de mult cu ceea ce repetă obsesiv Președintele, de câte ori are ocazia, à propos de proiectul Roșia Montană. Mai mult, înțeleg că domnul Președinte „somează” Guvernul să-și asume grabnic răspunderea pentru un proiect de lege, care (o știți mai bine decât oricine...) încalcă grav un drept fundamental al omului, dreptul la proprietate. Ca să nu mai amintim despre distrugerea, otrăvirea și spolierea „programată” a uneia dintre cele mai frumoase și interesante zone din Europa. Și ca să nu mai vorbim nici despre „rămășița” de 20% care va reveni statului român, după ce „banda” infractorului Frank Timiș își va fi umplut desagii...
    Dar sper din tot sufletul să mă înșel, domnule Prim-Ministru! Mai sper că sunteți un ardelean cinstit, un OM căruia îi place să sfințească locul...
    • -1 (1 vot)    
      eu (Duminică, 25 septembrie 2011, 22:37)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Ștefana

      eu, unul, sunt de acord cu ce sustine presedintele. ca proiectul sa fie demarat, dar cu conditia ca statul roman sa primeasca o parte mai mare din beneficii.
  • -1 (1 vot)    
    Cam mult "misto" pentru o situatie grava... (Duminică, 25 septembrie 2011, 19:37)

    Rescatorul [anonim]

    Asa-i romanul, face haz de necaz. Nu va critic, zic si eu ceva cat mai pot sa o fac. Din pacate, Boc are dreptate. Vin vremuri mult mai grele. Nici nu ne imaginam ce ne asteapta intr-o lume care intra incet-incet in degringolada economica si sociala. Tarile puternice vor rezista, dar nu vor mai fi dornice sa ajute pe altii. Scapa cine poate. Problema este ce vom face noi. Constat ca acest guvern nu face nimic pentru a relansa dezvoltarea economica (atat cat se poate macar), pentru a crea locuri de munca si nici nu realizeaza investitii solide, aducatoare de locuri de munca pe termen lung si plus valoare. Daca nu se schimba nimic, va veni la guvernare USL, o cardasie impotenta si populista care va crea haos economic si social. Sunt multi...si flamanzi. Pe langa parazitii deja existenti, ne vom pomeni peste noapte cu mult mai multi. Bugetul nu va rezista, iar bancile vor da credite cu dobanzi inrobitoare (vom vedea atunci daca FMI a fost bun sau nu) sau vor bloca creditarea (se intampla deja in lume in prezent). USL-istii vor creste impozitele tot pe spinarea putinilor care mai muncesc si produc, adica pe sectorul privat (doar nu isi vor deranja clientela politica). Haosul economic si social va intoarce tara cu cel putin 30 de ani in urma. Pacat de sacrificiile facute pentru reechilibrarea macroeconomica si diminuarea deficitelor. Ce va urma?..Astem sa-mi spuneti voi, astia mistocarii. Va multumesc.
    • +1 (1 vot)    
      Cam mult "misto" pentru o situatie grava.... (Luni, 26 septembrie 2011, 8:57)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Asa-i romanul, face haz de necaz. Nu va critic, zic si eu ceva cat mai pot sa o fac. Din pacate, Boc are dreptate. Vin vremuri mult mai grele. Nici nu ne imaginam ce ne asteapta intr-o lume care intra incet-incet in degringolada economica si sociala. Tarile puternice vor rezista, dar nu vor mai fi dornice sa ajute pe altii. Scapa cine poate. Problema este ce vom face noi. Constat ca acest guvern nu face nimic pentru a relansa dezvoltarea economica (atat cat se poate macar), pentru a crea locuri de munca si nici nu realizeaza investitii solide, aducatoare de locuri de munca pe termen lung si plus valoare. Daca nu se schimba nimic, va veni la guvernare USL, o cardasie impotenta si populista care va crea haos economic si social. Sunt multi...si flamanzi. Pe langa parazitii deja existenti, ne vom pomeni peste noapte cu mult mai multi. Bugetul nu va rezista, iar bancile vor da credite cu dobanzi inrobitoare (vom vedea atunci daca FMI a fost bun sau nu) sau vor bloca creditarea (se intampla deja in lume in prezent). USL-istii vor creste impozitele tot pe spinarea putinilor care mai muncesc si produc, adica pe sectorul privat (doar nu isi vor deranja clientela politica). Haosul economic si social va intoarce tara cu cel putin 30 de ani in urma. Pacat de sacrificiile facute pentru reechilibrarea macroeconomica si diminuarea deficitelor. Ce va urma?..Astem sa-mi spuneti voi, astia mistocarii. Va multumesc.
      PS. Nu fugiti de raspundere si nu mai ascundeti comentariul, chiar daca nu va este pe plac. Veti ajunge la vorbele mele...ca intotdeauna.
  • 0 (0 voturi)    
    are dreptate boc (Luni, 26 septembrie 2011, 9:37)

    mockito [utilizator]

    lacomia, nepasarea si minciuna...castiga teren. in ritmul acesta, cati ani credeti ca vor mai trece pana cand supravietuirea de la o zi la alta va deveni o problema pt o mare parte dintre noi? cand vom ajunge acolo, nici boc, nici merkozy si nici obama nu ne vor putea salva... numai cine va fi "pregatit" va supravietui.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version