Cum vrea sa scape Dragnea de Grindeanu. De ce nu o poate face usor

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 9 iunie 2017, 17:24 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a anuntat vineri ca evaluarea ministrilor din cabinetul Grindeanu va fi gata duminica,  la capatul unei saptamani in care si-a subminat propriul guvern printr-o serie de atacuri mediatice concertate, in special la Antena 3. Din informatiile HotNews.ro, prima optiune a lui Dragnea in incercarea de a-l schimba pe Grindeanu este demisia cat mai multor ministri din guvern. In caz ca asa nu merge, liderul PSD mai are doua variante la indemana: o motiune de cenzura initiata impotriva propriului guvern sau cooptarea UDMR la guvernare. De ce toate trei variantele sunt cam dificil de aplicat? Asaltul la premierul Grindeanu ar urma sa fie dat saptamana viitoare, miercuri.

1. Demisia ministrilor pare treaba usoara in teorie, dar greu de pus in practica.

Tot vineri, Dragnea si-a amintit ca din intamplare ca ministrii si-au depus demisiile in alb pe la inceputul mandatului, dar a precizat ca nu va uza de ele. Atunci, de ce le-a mai evocat? O posibila explicatie ar fi ca Dragnea nu prea gaseste ministri dispusi sa plece cand vrea el si in nici un caz atat de multi cat se genereze o criza guvernamentala. Aluzia la demisiile in alb poate insemna un mesaj de genul: daca nu plecati de bunavoie, am demisiile voastre in buzunar si va zbor eu.

Daca totusi gaseste doi – trei  fideli gata sa se arunce in cap de pe minister la semnul marelui lider, vestea oarecum proasta este ca asta nu inseamna absolut nimic.  Toate informatiile obtinute de HotNews.ro spun ca Sorin Grindeanu ar fi gata sa-i inlocuiasca in secunda doi cu alti pesedisti, foarte posibil cu oamenii lui Ponta, aliatul sau de conjunctura impotriva dusmanului comun din PSD. In acest caz, demisiile nu vor avea nici un efect. Vom avea de-a face cu o simpla remaniere, guvernarea isi vede de treaba iar premierul Grindeanu isi pastreaza functia.

Din cate se pare, Liviu Dragnea gaseste greu nu doar ministri - kamikaze, ci si un inlocuitor de prim-ministru. Aud ca pesedistii nu se prea inghesuie sa-i ia la o adica locul lui Grindeanu. Fie se tem ca vor fi calcati in picioare de sistem, fie nu s-au decis pe mana cui sa joace pe termen lung. Apoi, dupa tot tambalaul din februarie, cine mai accepta sa joace rolul de marioneta gata sa raspunda la orice comenzi, sa semneze orori sau ordonante scandaloase cu dedicatie pentru borfasi, luand toate riscurile asupra ei?

2. Motiunea de cenzura este o arma cu doua taisuri si umple PSD de ridicol.

Unde s-a mai pomenit ca un partid sa-si darame propriul guvern in Parlament la numai o jumatate de an de la instalare? Degeaba incearca Dragnea sa momeasca opozitia, or fi PNL si USR praf dar nu si-au pierdut complet mintile.

Sigur, liderul PSD poate forta o poveste cu guvernul Grindeau care a incalcat textele sacre ale programului de guvernare. Mai poate incerca sa-i ridice in cap sindicate, televiziuni, sa-i scoata pe nas esecuri reale sau imaginare. Dar in final, nota de plata ajunge tot la partid si la Dragnea. El s-a erijat tot timpul in adevaratul conducator ai tarii, el sa raspunda. Acum nu se mai poate deroba de raspundere, facand pe analistul unei guvernari cu care pana acum a avut grija sa se identifice suta la suta.

O motiune de cenzura impotriva propriului guvern, pe langa ridicolul absolut al demersului, mai comporta un risc major. Cine-i garanteaza lui Dragnea ca majoritatea PSD- ALDE va vota in bloc impotriva guverului Grindeanu? Parlamentarii sunt creaturi oportuniste, cu tradarea in sange  si in general usor de cumparat cu putin.

Din pozitia de premier care imparte resurse, functii si alte beneficii ale guvernarii nu i-ar fi chiar imposibil lui Grindeanu sa-si securizeze cateva zeci de voturi pentru a supravietui unei motiuni. Daca atacul prin motiune esueaza, Dragnea se poate intoarce a doua zi pe lacul Belina la prins stiuci, dar de data asta singur. E tot ce-i mai ramane de facut in viata. Cariera lui la varful PSD se incheie a doua zi.

3, Cooptarea UDMR la guvernare este un plan mai vechi, dar ungurii au mai multe motive sa ramana pe tusa.

Liviu Dragnea a admis vineri pentru prima data public ca nu exclude invitarea UDMR la guvernare, dupa ce s-a chinuit luni de zile sa nege acest scenariu.

Adevarul este ca ideea a aparut inca din luna februarie si de atunci Dragnea tatoneaza UDMR in mod constant.

Am scris in premiera in data de 7 martie ca Liviu Dragnea a invitat UDMR la guverare si am explicat inca de atunci mizele mutarii: “Daca PSD reuseste sa convinga UDMR sa intre la guvernare, noul cabinet va trebui sa treaca prin Parlament deoarece se schimba culoarea politica a majoritatii. Or, printr-o astfel de miscare Dragnea ar putea pune in discutie mai multe posturi de ministri, inclusiv a premierului Grindeanu, daca doreste sa o faca. Or, relatiile dintre cei doi s-au racit considerabil dupa anularea ordonantei 13 in mod unilateral.”

Exact aceste ratiuni il determina azi pe Dragnea sa vorbeasca deschis despre scenariul invitarii UDMR la putere, dar sunt putine sanse ca liderii maghiari sa accepte pentru moment. Dupa ordonanta 13, comunitatea maghiara respinge si mai virulent ideea intrarii UDMR  alaturi de PSD in Guvern. Daca inainte oricum gradul de favorabilitate era mic (undeva la 30%), intre timp acesta s-a prabusit la jumatate.

Oricat si-ar dori reconectarea la resurse, liderii maghiari nu pot ignora realitatea din sondaje, care le arata ca maghiarii resping masiv orice alaturare de un PSD considerat simbolul coruptiei.

Apoi, greu de imaginat cum va gestiona un partid nationalist ca PSD si cu destule iesiri anti-maghiare anul 2018 cu UDMR parte din guvern. Cine le va garanta maghiarilor ca nu vor fi transformati din nou in mod cinic in tap ispasitori pentru toate relele guvernarii?

In fine, liderii maghiari ezita si din cauza ca nu vor sa fie perceputi ca intra in coliziune cu presedintele Iohannis, votat in Harghita si Covasna cu peste 80%. Apoi, insusi presedintele Iohannis cred ca va deveni tot mai atent cu minoritatea maghiara, lasata cumva de izbeliste dupa instalarea sa la Cotroceni.

Toate aceste argumente fac dificila si varianta schimbarii culorii politice a guvernului, astfel incat Dragnea sa aduca guvernul in fata Paralmentului pentru un nou vot de investitura.

Cam acestea sunt piedicile majore intampinate de Liviu Dragnea in incercarile sale tot mai disperate de a-l inlocui pe Sorin Grindeanu din functia de premier. Daca mai puneti la socoteala si interesul partenerilor externi ca Romania sa ramana un partener predictibil si sa aiba o guvernare stabila, vom intelege ca misiunea lui Dragnea pare aproape imposibila. Asta nu inseamna ca nu se va stradui in continuare, deoarece nu mai are nimic de pierdut. Apropierea deznodamantului in cel de-al doilea dosar il face extrem de periculos. Insa ceva imi spune ca pana si baronii s-au cam plictisit de tromboanele unui lider care a incercat mereu sa-si negocieze libertatea doar in nume personal, fara sa-i pese o secunda de soarta partidului.

PS: Mai exista evident si a patra varianta, incercarea de a-l determina pe Sorin Grindeanu sa plece de buna voie. Nu vad insa de ce ar accepta premierul sa demisioneze doar pentru ca asa vrea Liviu Dragnea.


Citeste mai multe despre   






















21558 vizualizari

  • +31 (39 voturi)    
    UDMR (Vineri, 9 iunie 2017, 18:03)

    ZoltanKiss1 [anonim]

    Sincer sa fiu si eu sunt maghiar dar NU am votat si nu voi vota cu UDMR pentru simplul motiv ca sunt la fel de ticalosi nemernici precum uriasa haita de infractori corupti din PSD.Parlamenatrii corupti inclusive cei din UDMRin cazul ca se vor apropia prea mult de PSD garantat ca vor ajunge in situatia in care nu vor intra in parlament asemenea multor partied care s-au pierdut pe parcurs.Cea mai optima solutie este trimiterea cat urgent al condamnatului Dragnea in spatele gratiilor iar,restul se vorrezolva de la sine.
    • -3 (9 voturi)    
      Tu probabil esti un trol de la ALDE, (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 1:52)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui ZoltanKiss1

      sau o factiune apropiata. Deghizat in maghiar, desigur. Si vezi un pericol, ca asociarea PSD-ului cu UDMR-ul inseamna disparitia puterii sefului tau, Tariceanu, in coalitie.
      UDMR-istii oricum nu sunt atat de corupti, la nivelul PSD-ului. Dar totusi, UDMR-istii ar putea fi mult mai cinstiti si mai potriviti pentru locurile lor ocupate in Parlament. Dar populatia maghiarilor si al secuilor reprezentata de UDMR, este obligata sa accepte acesti politicieni, oricum nepotriviti, datorita pragului electoral de 5 %, fixat in principal de Parlamentul Romaniei, pentru a incuraja coruptia in UDMR. Alegerea unui alt partid de catre maghiari si secui inseamna iesirea sigura din Parlament.
      • +3 (3 voturi)    
        Mazilirea normala a lui dracnea (Marţi, 13 iunie 2017, 11:39)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

        asta-i solutia!
        La treaba, se merita sa dam jos trioul nociv: dracnea-moliceanu-firea.
      • 0 (0 voturi)    
        cam intinsa concluzia (Marţi, 13 iunie 2017, 11:48)

        Mawrkuss [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

        Nu se pune iesirea UDMR din Parlament, sau neintrarea lui asa usor.

        UDMR beneficiaza de pragului electoral alternativ. Prin noua lege electorală, pot fi reprezentate în Legislativ şi formaţiuni politice care nu au obţinut 5% dintre voturile liber exprimate la nivel naţional, dar au obţinut 20% din voturi în cel puţin patru judeţe.
      • +1 (1 vot)    
        Raspuns prostului (Marţi, 13 iunie 2017, 12:27)

        ZoltanKiss1 [anonim] i-a raspuns lui Rahan5

        Te inseli amarnic cand,afirmi ca eu sunt un troll ALDE.Tocmai fata de rahatul ordinar de Tariceanu am un dispret total similar cu al infractorului condamnat Liviu Dragnea sau absolut oricine din coalitia total corupta PSD,ALDE.Nu sunt afiliat absolut nici-unui partid deoarece absolut toate partidele fara exceptie sunt corupte.
  • +10 (16 voturi)    
    Motiune de cenzura ? (Vineri, 9 iunie 2017, 18:14)

    Susufler0 [utilizator]

    Primul care i-ar spune ca nu vrea sa participe la aventura asta de "Cartea recordurilor" ar fi, paradoxal, sclavul Tampiceanu, cel care altfel e dispus sa faca cele mai mizerabile servicii lui Dragnea.

    De data asta mai are un motiv sa nu o faca. Este foarte posibil ca dupa o astfel de miscare, (reusita sau nu), randurile ALDE sa se subtieze concomitent cu indesirea randurilor partidului lui Bogdan Diaconu. Deci, i-or iesi pasientele lui Livache, dar asta nu in detrimentul partidului sau ! Aaa, daca postul de PM ar reveni ALDE, ar fi cu totul si cu totul altceva. Dar cum asta nu se poate...

    Demisia in alb a lui Grindeanu ?

    Nu-i foloseste pt ca Iohannis nu o sa o desemneze pe Carmen Dan PM. Basta !

    UDMR la guvernare ? Inainte cu un an si jumatate de sarbatorirea centenarului Marii Uniri ? Haida de !

    PS. Singura sansa a lui Livache e sa-l aiba cu ceva la mana pe al lu' Viscoleanu !

    PPS. L-o ajuta pt asta cu ceva desecretizarea arhivei SIPA ? Sertarul pt judetul Timis ? Vreo "anecdota" intre el si vreun judecator ?
    • -1 (3 voturi)    
      Demostenes (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 19:37)

      motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Demostenes, cetatean atenian care a trait in secolul IV i.Hr., este considerat cel mai bun orator al antichitatii.
      Surprinzator este insa faptul ca nu a avut un talent innascut pentru arta oratoriei. Istoricul Plutarh povesteste despre el ca in tinerete avea initial un defect de vorbire, o pronuntie neclara si balbaita. La primele discursuri publice s-a facut complet de ras din cauza frazelor prea lungi si alambicate, cu intreruperi de logica, din care audienta nu intelegea aproape nimic.
      Demostenes a reusit in cele din urma prin mari eforturi personale sa depaseasca aceste neajunsuri (printre altele, se chinuia sa vorbeasca ore in sir in pivnita tinand pietricele in gura sau alerga recitand versuri).
      - - - - - - - - - - -

      La propunerea unui nume de prim-ministru, Dragnea a incercat sa gaseasca pe cineva care sa nu ii ameninte in viitor pozitia de lider PSD si eventual candidat la presedintie.
      Mai intai a fost Shaideh, vazuta ca o loialista datoare lui Dragnea pentru ascensiunea politica si care avea o potentiala vulnerabilitate in fata opiniei publice prin faptul ca era musulmana.

      Apoi a fost Grindeanu. Trebuie sa fi avut si el un calcai al lui Ahile, altminteri nu ar fi fost nominalizat ! Intuitia imi spune ca acest punct slab nu tine nici de arhiva SIPA, nici de altceva cu care sa fie avut la mana.

      Este vorba pur si simplu despre stilul de comunicare al lui Grindeanu, prea putin convingator si prin care probabil ii va fi destul de greu sa stranga in partid masa critica necesara pentru o fronda.
      - - - - - - - - - - - - - -

      P.S. Dar oare care ar fi fost parerea lui Demostenes ?
  • +17 (21 voturi)    
    Buna analiza. (Vineri, 9 iunie 2017, 18:24)

    Andradda [utilizator]

    Doar la partea cu:
    "deoarece nu mai are nimic de pierdut iar asta il face extrem de periculos"
    Cred ca e putin altfel.
    Pana la ora asta, Dragnea n-a pierdut aproape nimic si inca are totul sub control. Pana si minciuna cu legea salarizarii se pare ca a trecut pe langa cetatenii Romaniei ca apa pe langa gasca. Doar profesorii au anuntat o greva, dar stim bine ca ei n-au fost niciodata scanteia care sa aprinda valvataia..
    Singura lui grija a ramas "pragul hotiei" care este din nou pe val dupa modul aiuritor in care CCR a transat problema. Ar mai ramane fixarea sumei, peste cei 108.000 de lei cat ar fi prejudiciul in dosarul cuplului Livache-Bombonica, dar nu cred ca asta va fi o problema pt parlamentarii PSD-ALDE.

    Cred ca Dragnea este acum extrem de periculos pt ca abia de-acum inainte risca sa piarda totul. Iar asta il face chiar mai periculos decat daca n-ar mai fi avut nimic de pierdut.
    • +10 (14 voturi)    
      Bun comentariu! (Vineri, 9 iunie 2017, 19:49)

      marki [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Cred, totuși, că merită să-l reevaluăm pe domnul Grindeanu. Care nu este chiar ceea ce părea (și ceea ce spera Liviu Dragnea să fie): marioneta perfectă, lacheul prea-plecat, ușor de manevrat, care să-i împlinească toate visurile de mărire. În privința asta, cu toate stângăciile, bâlbele sale (care i-au atras ironii, care de care mai răutăcioase), premierul pare că a înțeles la timp cât de periculos poate fi Dragnea. Și (sfătuit sau nu, nici nu mai are importanță!) a hotărât că nu va fi parte la planurile odioase ale lui Dragnea. Ceea ce l-a înfuriat la culme pe „stăpân”. Și iată-l acum zvârcolindu-se, în imposibilitatea de a-l debarca pe „trădător”. Bravo, domnule Grindeanu! Să sperăm că tot zbuciumul, toate frământările, neînțelegerile care macină partidul vor separa apele. Spre binele nostru.
    • -5 (9 voturi)    
      care ar fi (Vineri, 9 iunie 2017, 19:58)

      victor L [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      "felul aiuritor in care CCR a transat problema"?
      CCR a spus ca fixarea pragului nu este de competenta sa, ci, corect, a guvernului ori parlamentului.
      • -1 (1 vot)    
        CCR ... (Duminică, 11 iunie 2017, 23:12)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui victor L

        ... putea decide si ca fixarea unui prag e ilegala. Nu stiu suficient de bine constitutia ca sa-mi dau seama daca exista vreo justificare in constitutie care sa zica ca daca furi putin e OK, da' m-as mira sa fie.
    • +5 (11 voturi)    
      ,dpdv jurnalistic, dar incompleta faptic dupa (Vineri, 9 iunie 2017, 22:44)

      padrepadrone [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      realitatea protejata deontologic:
      1. Intaiul Iexponent pesede care a marcat definitoriu democratia ca orriginala a fost Ilici; au urmat gramezi de astfel de potentati politici care se incapataneaza sa mentina RO, culmea ca in numele libertatii democratice, intr-o mentalitate aristocratica perimata prin racordul direct la putere: nu puterea de a ridica societatea intr-un ciclu modern de evolutie, ci puterea care decide ce si cum(sau cine poate fura cu legea-n dintzisori).
      2. Dragnea este depasit de ceva vreme de evenimentele reale de mentinere intr-o stare de spirit occidentala, dar inactiunea opzitiei, deontologia presei si confuzia masiva a societatii civile il lipesc efectiv pe afisul cotidian politic: inlocuiti-l pe dragnea cu badalau si efectul va fi acelasi.. ca sa nu revin la cuplul ponta-sova-tariceanu..
      3. Adevarata explicatie a delirului socialistic de rit pesede este sistematic evitata de elita cunoscatoare a fenomenului, dar abil exploatata de aceeasi elita la castigul circumstantial imediat si inevitabil democratic(chiar daca recunoastem deschis ca democratia incepe bine si se termina dezastruos), actual, caci se vede de oriunde.
      4, Asadar, daca pierde dragnea(pe mana cui nu mai conteaza), cum facem sa nu mai rasara alt politician cu accente de vataf national traditional ?(cumva ca si familia tradtionala romaneasca activa pana la paroxism identitional!).
      PS Andradda ai perfecta dreptate cu oaresce adaugire: dragnea e f periculos pentru ca poate da foc la tot; dar, in aclelasi timp, daca izbucneste un incendiu si nimeni nu proteteaza(in conditiile in care platim specialisti sa ne pazeasca de foc) inseamna ca chiar ne dorim sa fim parlitzi!
      • +3 (7 voturi)    
        Cat despre specialisti care sa ne pazeasca... (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 2:20)

        Andradda [utilizator] i-a raspuns lui padrepadrone

        ..cred ca ne putem linge pe bot.

        Doar asa, ca o paralela - N-ati vazut neghiobia ministrului educatiei care a exclus din programul de cercetare/evaluare toti academicienii si specialistii straini sau somitati ale Romaniei care lucreaza in strainatate!?
        Cine naiba sa ne pazeasca?
        Academicianeii nostrii , care ar trebui sa sustina natiunea romana se cearta intre ei pe tema nebuniei lui Hitler.
        PNL si USR se devoreaza intre ei.
        Sa ne pazeasca militienii doamnei Firea sau maciucarii lui Dogaru??

        Singura speranta e "in strada" Sper ca la propriu nu la figurat.
  • -2 (8 voturi)    
    aiurea (Vineri, 9 iunie 2017, 20:20)

    popescu_dtru [utilizator]

    dacă-i cheamă, ungurașii vin imediat la guvernare, ca musca la... miere. E destul ca Dragnea să pocnească din dește.
  • -4 (10 voturi)    
    Domule Tapalaga , (Vineri, 9 iunie 2017, 20:58)

    A310 [utilizator]

    ce naibi tot incerci sa speri lupul cu blana oii , nu o sa fie nici o condamnare a lui dragnea , si chiar daca ar fi condamnat , tot PSD-ul ramane la putere , johannis a incercat o golanie a la basescu , dar nu i-a iesit cu ALDE si nici cu UDMR , acestia din urma sunt foarte pragmatici , vrajeala ca 80% din cetateni care s-au prezentat la vot au votat cu johannis , acestia au facut-o asa cum li-i s-a transmis de catyre UDMR prin intermediul clericilor , maghiarii merg in numar covarsitor la biserica in fiecare duminica . Sau poate nu cunoasteti realitatile .
    • +2 (6 voturi)    
      Tu (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 1:38)

      KostasP [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Sigur "nu cunosti realitatile", nea pandele. Te-am mai intrebat odata, ce ti-a facut basescu, ti-a luat pensia, salariu, nevasta, care dintre ele? Esti atat de desprins de realitate incat ma si mir ca-ti posteaza hn comentariile.
    • +1 (5 voturi)    
      Vorbesti aiureli. (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 2:06)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Ungurii si secuii au votat cu Iohannis, ca sa nu iasa Ponta, nu din cauza bisericiilor.
      Ai vazut in Ungaria cat de drastic s-au purtat ungurii cu universitatea globalista a lui Soros, care face face rau Ungariei.
      Deci, de ce sa vrea ungurii, raul Romaniei, votand Ponta ?
      Exista un proverb: Ceea ce nu-ti place, altuia nu-i face !
      Pentru ca pe termen lung, variante de genul Ponta, Busoi, Petre Roman, sau Costantinescu inseamna un dezastru pentru poporul roman.
  • +1 (7 voturi)    
    Interesant. (Vineri, 9 iunie 2017, 21:33)

    OmniStudio [utilizator]

    Cred ca ce-l tenteaza cel mai mult pe Dragnea in relatia cu UDMR este imunitatea de facto a membrilor Uniunii. Va cere cetatenie dubla, si, in situatia in care i se va cere anchetarea, se va plange de discriminare si se va alatura colegilor maghiari refugiati la Budapesta.
    Astfel ca va pescui undeva mai sus pe Dunare, si ii va trimite lui Ghita mailuri ascunse in sticle plutind pe valurile fluviului.
  • +3 (7 voturi)    
    Interesant ar fi sa-l citesc pe autor cum am vrea (Vineri, 9 iunie 2017, 23:04)

    padrepadrone [utilizator]

    noi, ca natiune, sa scapam de natiile astea de dragnei, hrebenciuci, adrieni, samd si nu putem..
    Dar, de: fiecare reactioneaza dupa cum ii dicteaza instinctul democratic autohton cinstit; sau cel mai cinstit si legal in acelasi timp! Curat democratic.
    Coruptia ucide, recitam aproape zilnic, dar la fel de cotidian citim si despre succesurile legale ale politicienilor nostri miruiti cu calitati de oameni de afaceri(virgula) numai cu statul. E drept ca momentan se simt cam surghiunitzi de neobrazarea unei forme de justitie indefinit aplicata anti coruptie clara, insa fara recuperarea prejudiciului..dar decat deloc mai bine asa, sa nu ne pierdem identitatea de tot.
    Oare de ce ?
    PS Dragnea(binecuvantat fie-i numele alaturi de fruntasii pesede recunoscuti) e doar un efect al unei cauze care, chiar daca ne intra-n ochi, beneficiaza de clementa "universala" a corectitudinii politice dambovitene. Mai toti stim dar nu vorbim!
    Oare de ce ?
    • +3 (9 voturi)    
      De ce? (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 2:59)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui padrepadrone

      Pt ca ceea ce a mai ramas cat de cat intact in sufletul romanilor dupa aproape 50 de ani de ani de teroare comunista, a fost distrus iremediabil de lacomia, coruptia si marsavia regimurilor asa zis democratice de dupa revolutie.
      La ora asta, natiunea romana este atat de dezbinata incat cei de dreapta si cei de stanga, liberalii si comunistii, conservatorii si progresistii au ajuns sa se urasca intre ei atat de mult incat ai crede ca si la noi s-a intamplat in 90 ceea ce s-a intamplat in fosta Iugoslavie!
      Dar, de fapt, adevaratele cauze au fost (si sunt in continuare) naivitatea si lipsa de discernamant a populatiei, in fata masinariilor (aproape perfecte) de manipulare in masa, prezente in viata romanilor, imediat dupa revolutie.
      Fie ca vorbim de partea politica (prea multe nume ca sa poata fi cuprinse intr-un comentariu) fie ca vorbim de mass-media condusa de SOV, Patriciu, Voiculescu, Sarbu (la inceput) si, mai nou, de catre mai tinerele "vlastare": Gusa, Ghita , Andronic fratii Paunescu , fratii Micula samd)

      Si-ar mai fi multe, dar....
  • -1 (3 voturi)    
    apropo de haite, (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 15:26)

    tepes [utilizator]

    Dle. Zoli,cum se face ca ai omis din haita marele PNL?Cred ca ai grave probleme cu memoria,ori esti de un subiectivism nesimtit.
  • +3 (5 voturi)    
    cine a tradat odata...... (Sâmbătă, 10 iunie 2017, 15:35)

    tepes [utilizator]

    Acest om numit Dragnea,va trada pana la urma,asa este ADN-ul lui.Pt. binele lui va sacrifica PSD-ul,asta-i sigur.Numai ca multi lideri PSD l-au cam citit,sper sa nu-i tina scenariul.


Abonare la comentarii cu RSS



Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version