Apelul meu: In liniste se petrec doar mortii. Si se bucura hotii, noaptea!

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Miercuri, 8 februarie 2017, 19:39 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Vad ca liderii PSD-ALDE, Dragnea, Grindeanu, Tariceanu si altii, fac apel la dialog si liniste, pace si unitate, acuzandu-l pe Klaus Iohannis ca instiga la violenta, promoveaza dezbinarea si ura. Antena 3 tipa ca tara se dezintegreaza si se ofera sa “uneasca taberele”, sa binecuvanteze “marea impacare”. Cel mai nociv post de televiziune, expert in regizat proteste spontane, in linsaje odioase si in isterii declansate pe teme false, ne invita mieros: “Regaseste-ti linistea. Regaseste-ti mandria. Scoate mania din Romania.” N-am vazut in viata mea ceva mai revoltator pana azi.

Cine a manifestat mereu maxim dispret fata de dialog, consultare publica si transparenta, promovand legi pe sub masa, noaptea, pe furis? Cine a iesit din Parlament la discursul presedintelui, intr-un gest de impolitete crasa, cine huiduie ca pe stadion, horcaie si grohaie, agreseaza opozitia verbal si fizic, bruscand parlamentari sau aratand gesturi obscene? Cine a luat cu japca angajati, obligati sa semneze pentru sustinerea guvernului Grindeanu sau sa vina la Bucuresti pentru a face galagie, nicidecum liniste si pace, la Cotroceni? Cine falsifica tot pe ce pune mana, inclusiv proteste? Cine se deghizeaza din borfas cu limuzina in cetatean amarat indignat de pensia mica? Cine a clocit mineriada impotriva justitiei pentru ca apoi sa denunte o imaginara lovitura de stat cu ajutorul strazii desi nimeni n-a constestat o secunda dreptul PSD de a conduce mai departe tara?

Si cine vrea pana la urma sa elibereze esenta urii in societate? Ce altceva inseamna un infractor decat chintesenta urii, ura fata de lege, ura fata de semeni, ura fata de societate si regulile ei? Cine sfideaza protestatarii razandu-le in nas, anuntandu-i ca vor merge cu ordonanta pana in panzele albe? Cine isi bate joc de la tribuna parlamentului de tinerii veniti in Bucuresti cu trenul la proteste spunandu-le ca beneficiaza de gratuitatea introdusa de PSD? Cine refuza ostentativ dialogul cu ambasadele occidentale, ingrijorate in mod legitim de evolutia evenimentelor din Romania, interzicand in mod stupid orice contact oficial cu ele? Cine viseaza de dimineata pana seara la suspendarea presedintelui, la confiscarea puterii totale?

Aceiasi care, la fel ca Ion Iliescu in anii 90, faceau apel la liniste si dialog dar au chemat apoi minerii cu batele sa faca ordine. S-au schimbat in ultimii 27 de ani doar cu numele. Au pastrat metodele intacte. Si astazi tot cu “Nu ne vindem tara” pacalesc populatia, slogan adus putin in actualitate. Tot strainii, sorosistii, si dusmanul extern in gereral vor sa rupa tarisoara, ne exploateaza ca pe o colonie occidentala. Gogosi umplute cu rahat le vindea Iliescu oamenilor iesiti din intunericul comunist, tot asta le serveste Dragnea acelorasi nefericiti ajunsi astazi la mila lui.

Televiziunile mogulilor au grija si de ceilalti, de cei care n-au trait prea mult sub comunism dar nici nu dispun de discernamatul necesar sa filtreze informatia cu propria minte. Sistemul de educatie gandit de PSD are grija sa scoata cat mai multi asa, cu bezna in cap, fara valori si repere in viata. Orice reforma menita sa grabeasca emanciparea societatii inseamna un pericol direct la supravietuirea celor mai otravite mosteniri lasate de comunism: coruptia ca mod de viata, minciuna si manipularea, falsificarea orwelliana a realitatii, rasturnarea valorilor, saracie si subdezvoltare peste care troneaza o nomenclatura privilegiata, plasata mereu deasupra legii.

Adica ei, Dragnea, Tariceanu, Grindeanu, Iordache si o armatele de borfasi din spatele lor dau foc la tara, toarna gaz pe valvataie si apoi toti ei acuza echipa de salvatori ca darama sandramaua? Cat de stricat, de murdar si de putred pe dinlauntru trebuie sa ajungi ca sa te comporti in halul asta? Cu ei la putere vom fi intr-un pericol continuu de acum incolo, nimic nu ne salveaza in afara de noi insine. Pot sa-i inteleg ca s-au speriat de furia strazii, de caderea drastica in sondaje si acum vor liniste, armonie si pace! Nu o pot avea dupa tote cate le-au facut! Vor sa ne adoarma, sa ne induca sentimente de vinovatie. Adica tot noi suntem culpabili daca tara va merge prost! Iar de afara, ghinion, protestele, galagia, harmalaia din Romania se vad foarte bine! Americanii de pilda o citesc ca un semn incurajator pentru democratie! Numai Dragnea si ai lui se sperie de ele.

Ne luptam azi pentru viitorul nostru, pentru supravietuire, nu doar pentru independenta justitiei. Ce stat vrem sa fim, european sau tara bananiera, cum se intreaba deja presa elvetiana?


Asaltul borfasilor asupra codurilor penale fost doar scanteia care a aprins fitilul. Am presentimentul ca, daca vom ceda acum, daca vom urma apelurile inselatoare, ne-am ars pe termen lung. In liniste se petrec doar mortii. De liniste se bucura doar hotii, noaptea. M-am saturat pana peste cap de linistea iliesciana! Ne-au mai cerut si altii sa dormim linistiti ca lucreaza ei pentru noi! Nu vreau sa ajung un mort cu ochii holbati la cum ne goleste buzunarele o banda de gangsteri politici! Nu vreau sa traiesc in pace si armonie, in dialog si unitate cu hotii din politica, nici sa ma impac cu borfasii!


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

43038 vizualizari

  • -146 (182 voturi)    
    Bravo, Tapalaga! (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:44)

    Lovercraft [utilizator]

    Dar, te rog, mâine să nu-ți uiți pastilele. Și vezi că ai ceva alb în colțul gurii.
    • +57 (77 voturi)    
      blacklist (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:54)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      OK, acum te am si pe tine pe lista... frate, da' va inmultiti repede, nu gluma!
      • +18 (22 voturi)    
        Alegeri Anticipate (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:33)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Afara cu PSD din viata publica a Romaniei , la puscarier cu hotii din toate partidele .
      • -27 (41 voturi)    
        Fereste-te de Cabala! (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:46)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Domnule Tapalaga, trebuie sa admiteti ca odata ce Guvernul Legitim pus de Parlamentul Democratic Ales si Legitim, a facut favoarea de a retrage o ordonanta care oricum era legitima, pentru ca au protestat cativa ametiti (mai putini decat votantii), acum acesti ametiti care nu stiu de ei trebuie sa lase Guvernul sa munceasca! Avem nevoie de liniste! Ati vazut ca si indicatorii economici incep sa scada! Romania se imprumuta mai scump! Protestele trebuie sa inceteze si Guvernul trebuie lasat sa-si continue munca in Liniste! Vedeti-va toti de treburile voastre cum va vedeati si inainte de miercurea asa zis neagra si faceti odata liniste pentru prosperitatea Romaniei! Nu mai instigati la proteste! Nu este posibil ca tara asta sa continue sub presiunea protestelor! Ce, manifestantii sunt noul Parlament? Trebuie sa treaca si pe la ei propunerile legislative? Am ajuns inapoi la democratia greceasca, in piata? Liniste, liniste si iar liniste!
        • +18 (26 voturi)    
          intrebare serioasa (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:18)

          veduma [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          erai sarcastic sau chiar crezi ce-ai scris?
          Tocmai a explicat, cu subiect si predicat, Domnul Tapalaga, de ce sa nu facem liniste.
          Vom iesi in strada, zi dupa zi, pana cand ceva se v-a schimba.
          Ceva trebuie sa cedeze: ori 300 de borfasi, ori 600.000 de oameni.
          Nu e Prea_Tarziu pentru Romania!
        • +6 (8 voturi)    
          Nu greceasca (Joi, 9 februarie 2017, 0:02)

          Alor [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          ci la cea elvetiana.
        • 0 (4 voturi)    
          "democratia greceasca, in piata" (Joi, 9 februarie 2017, 12:57)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

          superb - ti-a scapat porumbelul :)

          wiki:
          "Democrația (în traducere literală „conducere de către popor”, din grecescul δημοκρατία - demokratia, de la demos, „popor” + kratos, „putere” = "puterea poporului") este un regim politic care se bazează pe voința poporului. Principiile de bază ale democrației sunt votul universal și suveranitatea națiunii."
      • -25 (37 voturi)    
        Fac ceva pe listele voastre. (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:05)

        Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Si pe voi toti, securisti imputiti!

        E nevoie de un Pinochet in Romania, un general hotarit, care sa intre cu tancurile peste voi si sa va trateze asa cum sudamericanul i-a tratat pe comunistii din Chile.
        • +17 (27 voturi)    
          Du-te-n... (Joi, 9 februarie 2017, 0:37)

          McChicken [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

          ... alta parte a lumii, imbecilule, daca ai vise umede cu tancuri si morti. Pe continentul asta am iesit din Evul Mediu timpuriu.
      • +9 (19 voturi)    
        lovecraft (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:14)

        KronosTM [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        pai e sponsorizat din URSS , a fost trimis aici cu indicatii precise
      • +1 (5 voturi)    
        ...... (Joi, 9 februarie 2017, 10:01)

        GabrielMoroianu [anonim] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        S-au mobilizat baietii ? :)
    • +42 (50 voturi)    
      dragneotaricene (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:57)

      paulionescu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      si tu ceva maron.
    • +40 (46 voturi)    
      Tipic (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:15)

      Alethea [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Reactie pavloviana tipica pentru discursul puterii. Mai rasfirati, baieti , mai rasfirati!
    • +41 (51 voturi)    
      Simpla curiozitate (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:24)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Esti platit in ruble sau in leI ?
    • +14 (16 voturi)    
      faptul ca il cititi pe domnul Tapalaga, (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:44)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      ba chiar va deranjati si sa comentati imi arata ca mai exista o sansa pentru Romania :)

      https://www.youtube.com/watch?v=1Bt4aXhLi6k
    • +13 (25 voturi)    
      Rusine (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:10)

      Ragnar [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      pt 2 galbeni te vinzi ma saracule,distrugeti tara asta cu mizeria de latrina 3
    • +23 (29 voturi)    
      Cine dezbina , cine nu vrea "liniste" ?! (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:42)

      DEMA GOGU' [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      PSD ! Partidul care l-a suspendat pe Basescu de 2 ori si acum se pregatesc sa il suspende pe Johannis . Deci cui ii place cearta si dezbinarea natiunii ????! PSD -ului !
      Partidul scandalagiilor si dezbinatorilor !
      Partidul Social al Dezbinarii !
      Moshe Klughaft si Sefi Shaked ...;)
      # ochii pe voi
      • +13 (17 voturi)    
        Nu stiu de ce ... (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:15)

        j_brujah [utilizator] i-a raspuns lui DEMA GOGU'

        am impresia ca urmatoarea miscare a PSD-ului va arunca Romania in aer. Nu pentru ca sunt prosti dar li s-a suit prea mult la cap incat sa accepte ca au fot pusi la punct de popor. In perioada asta sunt sigur ca isi spun repetat si cu tarie cat de prosti sunt romanii si cum i-au mai manipulat pana acum si ca o pot face din nou. Asa ca ... nu avem decat de asteptat si nu cred ca mult, pana la urmatoarea gogomanie crasa a dansilor ...
    • +14 (22 voturi)    
      Intr-adevar (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:57)

      soaresusrasare [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      BRAVO d-ule Tapalaga!
    • +16 (22 voturi)    
      baga PSD-u trolli in actiune (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:05)

      mavis [anonim] i-a raspuns lui Lovercraft

      Se incearca crearea unei realitati paralele, unde de vina pentru furaciunea cu OUG 13 sunt de vina poporul roman si Iohannis.

      PSD este organizatie terorista si trebuie desfiintata si va fi desfiintata !
    • +16 (22 voturi)    
      FYI (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:25)

      DrN [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Reclame la A3:


      - Libra Bank
      - Paralela 45
      - Nicorette
      - Polisano
      - SENSIBLU
      - GOTHAER
      - Olinth - solutie de nas
      - Triferment

      Propun acest mesaj scris la toti postacii :)
      • +2 (4 voturi)    
        Trebuie sa le enumeram si alea de la RTV (Joi, 9 februarie 2017, 11:54)

        fit [utilizator] i-a raspuns lui DrN

        Romania TV ce reclame are?
    • +14 (18 voturi)    
      de ce are nevoie un om corect, vertical (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:49)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      de pastile?
    • +1 (3 voturi)    
      Frateeee!! (Joi, 9 februarie 2017, 17:12)

      Kevi [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Ai atatea minusuri ca s-au unit iconitele si nu pot sa-ti dau si eu unu! :)))))
  • -88 (110 voturi)    
    Noaptea, pe întuneric (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:45)

    DanTeo [utilizator]

    Am pierdut Presedinte. Gasitorul sa-l pastreze.
    • +42 (48 voturi)    
      In sfarsit face ce trebuie ! Va placea mai mult in (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:07)

      rockerul [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      Eu am regasit unul .....care a fost mult prea mut pana acum , turist uneori .... Dar cu sleahta asta de mafioti nu poti face pe cavalerul ! Este vital sa dai de pamant cu niste guvernanti iresponsabili ! Daca nu pot guverna , interesandu-i in mod evident sa albeasca PE TOTI MAFIOTII , trebuie sa plece ! Corect insa , desi nu-i suport , tot psd+alde trebuie sa faca alt guvern . Democratic ma refer ....
    • +7 (9 voturi)    
      Esti platit in ruble sau in leI ? (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:24)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      Esti platit in ruble sau in leI ?
      N-ai nicio logica...
    • -8 (10 voturi)    
      Suparare (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:01)

      DanTeo [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      Toata lumea ma uraste. Nimeni nu ma întreaba ce mai fac.
      • +8 (10 voturi)    
        Stim ce faci (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:15)

        pag [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

        Esti la servici. Hai sa-ti vand un pont, exista site-uri de recrutare, nu trebuie sa-ti castigi painea asa :P.
    • +9 (13 voturi)    
      FYI (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:26)

      DrN [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      Reclame la A3:


      - Libra Bank
      - Paralela 45
      - Nicorette
      - Polisano
      - SENSIBLU
      - GOTHAER
      - Olinth - solutie de nas
      - Triferment
  • +63 (75 voturi)    
    Imi pare rau! (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:48)

    accidutzu13 [utilizator]

    Dar... ti-am spus eu. Cu astia nu-i de trait. Nici macar o zi, daramite 4 ani.
  • +45 (53 voturi)    
    asa DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAn (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:51)

    snowden [utilizator]

    nu ierta NIMIC ! DELOC !
    • -1 (3 voturi)    
      Dacă nu ierți nimic (Joi, 9 februarie 2017, 7:06)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui snowden

      nu înțelegi nimic.
  • -30 (40 voturi)    
    arhaisme (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:54)

    buteflix [utilizator]

    dinlauntru ---> dinauntru
    aceeasi --->aceiasi
    constestat ---> contestat
    aromonie ---> armonie
    gereral ---> General

    cred ca a fost o graba mare.
    • -13 (21 voturi)    
      ii fuge pamintul de sub picioare (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:09)

      Chaos & Collapse [utilizator] i-a raspuns lui buteflix

      s-a bagat unde nu-i fierbea oala, iar acum ii țîțîie curuțu'.

      o sa cam infunde puscaria multi asa-zisi jurnalisti foarte curind.
      • +4 (8 voturi)    
        Aici chiar ai dreptate... (Joi, 9 februarie 2017, 5:58)

        predator [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

        si pentru inceput o sa inceapa cu Latrina 3, Guitza TV, Latrina 1, LaBe 1, urmand apoi cu Excrementul Zilei ........ , jurnalisti care s-au vandut pe 2 arginti, sa fie in gratiile comunistoide!
  • +46 (52 voturi)    
    imi pare rau, sint pesimit (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:56)

    Erwin_ro [utilizator]

    Schimbari din astea la care visam noi nu se fac asa usor, doar ca tipa un strada o mie sau o suta de mii de oameni.
    Ticalosii aia de la putere au de aparat un mod de viata si niste avantaje pe care cei care protesteaza nu le au. NICIODATA nu vor ceda de bunavoie, nu sint prosti, ca daca erau prosti nu erau acolo.
    Nu e vorba daca au sau nu bun simt si suflet si compasiune, astea e clar ca nu le au – dar un stat nu se controleaza cu astea ci cu niste sisteme legale si de forta si informale pe care ei le domina.
    De regula la schimbari din astea se ajunge in mod violent, cu batai in strada, cu politie adusa sa potoleasca oamenii cu bastoane si gaze si furtune cu apa sub presiune, cu masini si cladiri incendiate.
    Citi din cei din piata sint pregatiti de asa ceva?
    Floricele pe cimpii si copii cu plancarde funny de git – astea dau bine pe Facebook, alaturi de poze cu pisici. In realitate dubele cu jandarmi sint pregatite si nu de poze cu pisici sint impresionati ei, ci de ordinele primIte pe linie ierarhica, date de oameni ticalosi dar LEGAL COMPETENTI sa le dea.
    Asta e – lumea a dormit in papuci sau s-a distrat sau a plecat la munte sau la mare sau a strimbat in mod superior din nas (“Nu ma intereaza, eu am preocuparile mele superioare politicii!”) cind LEGALITATEA asta strimba s-a construit, acum trage consecintele.

    Sint cam amarit. Entuziasmul e una, haitele de dobitoci prostiti care urla ca zombie la un semnal sint alta. Sint mai mult decit incintat ca s-a mai trezit lumea – nu sint convins insa ca s-au trezit suficient de multi. De exemplu, sa iasa jumatate din tara in strada si o zi sa nu lucreze nimeni nimic – in afara de aia din presa, radio si televiziune, care sa transmit ace se intimpla. Da’ si aia sint inrolati – o buna parte din ei ar distorsiona, ar minti…
    • +14 (14 voturi)    
      Civilizat era sa iesim la vot ... (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:25)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui Erwin_ro

      ... si sa nu votam penali.
      • +9 (11 voturi)    
        corect dar mai civilizat ar fi (Joi, 9 februarie 2017, 4:54)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui fit

        ca institutiile statului care sint in slujba cetateanului sa respecte legile, sa le faca mai bune sa aduca bunastare si prestigiu tarii (de ce spun asta? ptr ca votul e o data la 4 ani. guvernarea unei tari e un act continu) in schimb un om, o mina de oameni au decis ca institutiile statului sint gradina lor de vara si fac ce vor, inclusiv prin conflict de interese sa se scuteasca de orice responsabilitate sau vinovatie. nu ar fi bai, daca nu am sti ca acest lucru duce inevitabil la dictatura si ca statul de drept in romania nu mai exista. ei nu vor renunta, sper ca stiti asta cu totii....sint prea multi si prea murdari ca sa nu se agate de putere, e ultima lor sansa. isi pun rudele, moasele, nasii, copiii, vecini, ii invie pe morti....vor merge pina acolo incit vor distruge romania ca sa nu renunte la 'drepturile' lor si ale 'drepturile' copiilor, nepretuite ptr patrie si bugetul tarii. noi pe de alta nu putem distruge romania iar viitorul copiilor nostri e prea scump ca sa gindim altfel. nu uitati, se moare in spitale, se moare pe strazi, se distrug institutiile statului, se propaga nepotismul, incepe sa se instaureze frica.....urmeaza chematul la politie si ii vor inchide pe toti care sint impotriva dar vor da drumul infractorilor....sub obladuirea popei daniel zis preasecuristu
        • 0 (2 voturi)    
          penalii nu respecta legile! (Joi, 9 februarie 2017, 11:57)

          fit [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          de aia sunt penali... ca nu respecta legile! Si atunci cum sa cerem unui penal de la conducere sa respecte legea?
    • +9 (13 voturi)    
      echilibru (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:38)

      EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator] i-a raspuns lui Erwin_ro

      Exista si lpartea FOARTE plina a paharului protestelor, acele lozinci haioase, marsul copiilor:), solidaritatea pasnica a sute de mii de oameni, au retras momentan ordonantele!!!!!!!!!
      un castig foarte mare alaturi de impactul urias pe care acest eveniment l-a avut in presa internationala!

      Bineinteles ca trebuie vigilenta in continuare si ceruta plecarea guvernului Dero, care a aratat ca e nasul banditilor.
    • +5 (9 voturi)    
      nu fii amarit pui de dac (Joi, 9 februarie 2017, 1:11)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Erwin_ro

      oamenii au beneficiat de miracole numai daca au crezut pina la capat. amaraciunea vine ca nu mai exista stat de drept in romania. nu o spune nimeni dar asa este, institutiile sint acaparate de infractori, manipulatori si corupti...daca noi nu luptam cine o va face, copiii nostri in 27 ani? merita sa luptam ptr ei, ptr o idee? altii au stat inchisi 20 ani, alti si-au pierdut vietile ptr o idee....stiu, ei nu vor doar sa ne distruga ci vor sa ne elimine. ce preferi o viata demna sau ne vedem la coada la 1l de ulei in citiva ani? ei pot ocupa institutiile dar nu pot ocupa piata si sufletele noastre. nu lasa sa te cuprinda deznadejdea ci fi increzator si hai sa ne reunim in ceea ce este drept ptr justitie si tara noastra. hai sa nu ne pese prea mult de prezent ci de viitor si de onoarea de a fi de partea dreapta a istoriei.uita-te in jur, cind vezi oameni stind in frig, in ploaie, isi fac datoria la serviu si fata de familie...manifesteaza ptr justitie...lucrurile astea trebuiesc sa fie deasupra oricarei forme de amaraciune, e demnitate, responsabilitate, e sarificiu...altii se 'sacrifica' in birouri caldute la un whiskey si fac glume despre cretini, sigur isi freaca miinile cind mai pun la cale un plan diabolic. eu cred, daca nu se nasc lideri, daca nu ne implicam in politica (nu ca sa devenim ca ei), daca nu sprijinim acest presedinte macar atit cit ne face sa credem ca e cu piata(sa nu uitam, ne-a dat o speranta cind l-a numit pe ciolos), nu uita, sintem incercati, frigul, ploaia, injustitia dar numai sufletele curajoase si indraznetii reusesc. promitem ca toti care se fac vinovati sa raspunda.asa e drept, ptr linistea copiilor nostri.
    • -1 (1 vot)    
      India (Joi, 9 februarie 2017, 5:49)

      hamangiu [utilizator] i-a raspuns lui Erwin_ro

      Ghandi...iti spune ceva...?
    • +1 (3 voturi)    
      Sunt amarit... (Joi, 9 februarie 2017, 10:35)

      DanAlexe1 [anonim] i-a raspuns lui Erwin_ro

      de douazecisisapte de ani. Mai bine zis eram. Nu mi-am imaginat nici in cele mai frumoase vise ce ati facut voi in ultimele zile. Da, ai dreptate. Ticalosii nu se vor lasa. Sunt prea multi si sunt legati unulde altul intr-o retea de tip mafiot. Si da, ai dreptate, nu se vor da inapoi de la nimic pentru a ne opri. Dubele cu jandarmi sunt o adiere de primavara pe linga ce pot face. Uita-te la Rusia, China. Eu am trait si sub Ceausescu si iti pot spune cu toata convingerea ca cel mai dezastruos lucru pe care-l poti face este sa nu faci nimic. Poti alege sa pleci,e dreptul vostru, este tineretea voastra. Daca insa nu poti, daca vrei sa ramii, trebuie sa faci ceva. Orice, oricit de putin. Si poate,poate, tu sau copiii tai veti vedea o Romanie civilizata si fara hoti. Poate veti prinde un Parlament care sa lucreze pentru oameni si sa nu incerce sa instaureze dictatura parlamentara a unor netrebnici. Nu e nimic garantat. A rezista este singura alternativa. Am invatat, dupa doazecisisapte de ani ca visele frumoase se implinesc greu. Sau se transforma in cosmar. Depinde de noi.
  • +29 (37 voturi)    
    Ca de obicei, vor OMERTA la furat (Miercuri, 8 februarie 2017, 19:56)

    fit [utilizator]

    Penalii nu au nevoie de dezbinare, ci de unitate ca toata lumea trebuie sa gandeasca, sa vorbeasca cu dublu inteles si sa actioneze exact ca ei! Sau sa TACA. Asta nu inseamna de fapt OMERTA?

    Daca ai o alta opinie decat hotii , ajungi si vinovat! De aia fac legi cu picioarele!
    • +5 (15 voturi)    
      Nu avem transparenta administrativa (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:23)

      Clop [utilizator] i-a raspuns lui fit

      Piata este creativa, dar se duce intr-o miscare browniana la nivel de mesaj. Devine indeterminata.

      De aceea trebuie strigat precis, des, fara tagada:

      - Jos Dragnea
      - Jos Tariceanu
      - Jos guvernul mafiotului/baronului Dragnea. (Nu este guvernul Grindeanu, marii papusari sunt primii doi).

      Dragnea si Tariceanu, fara dubiu, sunt cei doi sefi ale camerelor Parlamentului Romaniei dar, vadit, niste sefi de club mafiot.

      Am vazut ieri cum a reactionat Parlamentul la venirea presedintelui Romaniei - multi carutasi. O buna majoritate din Parlament nu sunt persoane educate - foarte trist. Aceasta, in mare, este oglinda romanului neaos, niste reprezentanti vicleni si fara cunoastere. Iar aceste persoane majoritare fac legile tarii in 5-10 minute prin vot de partid, majoritar, un vot care nu este transparent - este votul de partid, de haita mafiota. Se voteaza ca pe vremea lui Pazvante, cu bile, la urne. Votul electronic este necesar in Parlament.

      --------------------------------------------------------------------------

      Ar putea vreodata vreun parlamentar roman sa voteze o lege asa cum ii dicteaza constiinta si nu partidul? Indiferent care este partidul.

      Ar putea sa nu voteze in 5-10 minute si sa sa gandeasca ca legile tarii nu inseamna sa se comporte precum voda prin loboda, ca legiuitor?
  • +38 (50 voturi)    
    Corect! (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:00)

    Fanfan la tulipe [utilizator]

    Guvernul a tulburat linistea sociala prin atacul dur la statul de drept, singura solutie e demudia. Nu poti lasa in continuare hotii sa guverneze. Si nici un alt guvern psd nu e solutia, atata vreme cat tatucu dragnea conduce cu mana de fier. E clar ca psd s-a prabusit in sondaje si populatia nu mai sustine un guvern psd. Nu mai au legitimitate. Votul a 3 mil de oameni pt. un guvern psd prezumat cinstit le dadea dreptul sa guverneze insa acum s-au compromis total. Si nu e vorba doar de atacul la statul de drept prin oug 13 e vorba si de atacul dur asupra partenerilor USA si UE. Acest guvern psd nu vrea sa continue si sa conserve ce am castigat cu greu in ultimii ani. Toate actiunile lor sunt impotriva Romaniei, cetatenilor romani si partenerilor UE si USA. Daca spun ca actiunile psd se muleaza perfect pe intentiile rusiei ziceti ca e teoria conspiratiei. Insa e clar ca si politicienii penali si rusia isi doresc un atat cat mai slab, proliferarea coruptiei, astfel incat sa controleze, fraudeze, exploateze cat mai usor resursele tarii, fara grija de a fi anchetati...Deci concluzia este #rezist si, parerea mea, alegeri anticipate.
  • +38 (42 voturi)    
    Corect! (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:03)

    Europiu [utilizator]

    "Sistemul de educatie gandit de PSD are grija sa scoata cat mai multi asa, cu bezna in cap, fara valori si repere in viata."

    De aici porneste, de fapt, totul...
  • +31 (39 voturi)    
    primavara (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:06)

    FA [utilizator]

    Primavara asta va fi "araba".
    • +4 (6 voturi)    
      ayatollahii.. (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:39)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui FA

      par a fi Dracnea, Grindeanu, ciuma rosie si - din urma vine tare feseneul Dorneanu de la CCR, complice la crimele lui Iliescu si partas la jaful practicat de FSN>PDSR>PSD (=PCR).
    • -11 (21 voturi)    
      Tapalaga=element declasat, instigator! (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:58)

      Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui FA

      Trebuie sa existe o lege impotriva acestor elemente declasate, care instiga si incita si nu permit instaurarea linistii, pentru ca Guvernul sa poata munci pentru Romania!
      Doar nu va inchipuiti ca elementele huliganice vor intretine dezordinea si dezmatul in continuare pana primavara!
      Sunt multi oameni simpli prin tara care trimit mesaje chiar catre sediul central al PSD si spun simplu, romaneste, ca ar vrea sa vina sa le bage mintile in cap anarhistilor antidemocratici!
      Chiar si pe aceasta cale, fac un apel la oamenii de bine, sa se uneasca si sa organizeze si ei manifestatii care sa arate sustinerea fata de democratie, ordine si liniste publica.
      Trebuie sa veniti ca tara arde! Dobanda cu care se imprumuta Romania creste si n-ar fi o surpriza ca in cateva saptamani din cauza acestor elemente incitatoare sa nu se mai poata plati pensiile si salariile populatiei de bine!
      • +8 (12 voturi)    
        Nimic nou (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:27)

        dinfranta [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        am mai citit textul asta in '90, pe vrea cind criminalul Ilici, azi pres de ONOARE al PSD, instiga populatia impotriva demonstrantilor din Piata Universitatii.
      • +3 (7 voturi)    
        Guvern psd care sa munceasca? (Joi, 9 februarie 2017, 2:03)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        Sa munceasca pt tara? Hahahaha, asta e gluma zilei, 27 de ani si nu stii cine e psdul, penibil
      • +1 (3 voturi)    
        auzi bai oo fripte... (Joi, 9 februarie 2017, 6:12)

        predator [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

        de ce nu vorbesti de latrina 3 si guitza tv, care dau pe sticla tot felul de magarii si dezinformeaza fara nicio rusine?
        De ce nu vorbesti de palmasul ala de Badea Mircea, facut de mamica lui cu sperma adunata de pe peretii din Gara de Nord?
        Sau te bagi si tu ca chilotii-n cxr, sa te afli intreaba? Macar te-ai inscris in P$D, de esti asa de impotent mintal, ca astia de astfel de exemplare ca tine au nevoie!
        Handicapatule......ooo, scuze - asistat social!
  • +7 (9 voturi)    
    Linistea dinaintea furtunii rosii (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:08)

    xanti [utilizator]

    Asta isi doresc hotii LINISTE.
    Mitinguri pasnice cu floricele si desenase pe asfalt.
    Mitinguri cu flori pentru jandarmi .
    A spus Dragnea pentru cine a avut urechi sa auda ''Polonia a manifestat 6 luni si dupa aia s-a oprit'',asta spera ei sa va opriti.
    Daca STRADA cedeaza S-A TERMINAT si urmeaza FURTUNA ROSIE si o meritam.
  • +40 (46 voturi)    
    Nu e bine deloc (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:20)

    R.A.Muresan [utilizator]

    Nu avem un stat politienesc sau al procurorilor, dimpotriva, e destul de clar ca legea e mai degraba blinda cu coruptia la nivel inalt. Statul este capturat si e al politicienilor corupti. Pai altfel cum sa-i dai lui Dragnea pedeapsa cu suspendare? La nivelul asta, suspiciunea rezonabila de coruptie ar trebui sa duca direct la arestarea celui corupt. Fiindca unul ca asta nu doar ca poate influenta martorii, dar se vede bine acum ca poate intoarce pe dos intreaga legislatie ca sa scape el si acolitii lui.
    Ceva e totusi putred in toata justitia noastra daca oamenii astia umbla liberi si ne mai dau si lectii de democratie.
    Daca exista motive importante sa credem ca Tariceanu a fost partas la un mega-tun intr-un dosar de retrocedare, pai inseamna ca face parte dintr-o retea intreaga iar omul ar trebui imediat arestat. Ce asteptam, sa puna el mai intii statul pe butuci?
    Inclin totusi sa cred ca DNA-ul nu-si cunoaste atributiile, caci nu poti trata marii corupti ca pe gainari, lasindu-le timp sa faca in continuare raul la nivelul cel mai inalt din stat. De asemenea, judecatorii, dindu-le pedepse mici sau cu suspendare, sub motiv ca nu au antecedente, nu-si cunosc meseria. Daca un terorist vrea sa arunce o gara in aer si am dovezi pentru asta, ce fac, ii dau cu suspendare ca n-are antecedente? Imi pare rau, dar trebuie spus cu voce tare: buna parte din oamenii din justitie sint incompetenti. Ei nu par sa fie constienti ca prin actiunile si sentintele lor ei apara inclusiv independenta justitiei cind e vorba de marii corupti. Vi se pare normal ca sintem chemati tot noi sa le aparam in strada independenta?
    • +10 (14 voturi)    
      De acord cu tine! (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:12)

      paonipao [utilizator] i-a raspuns lui R.A.Muresan

      Un comentariu excelent!
      La fel si articolul lui Dan Tapalaga!
  • +10 (10 voturi)    
    Guitza tv (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:28)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    M-am uitat doar la reclame: Cris-Tim și SENSI-blue. Doua firme care „finanteaza” postul-hazna si de la care - eu. unul - NU VOI MAI CUMPARA PRODUSE NICIODATA.
  • +7 (9 voturi)    
    DEMISIA (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:31)

    EUROPA*EUROPA*EUROPA [utilizator]

    o alta manipulare a antenelor e cea a ''medierii''!
    care-va-sa-zica unii legifereaza si legalizeaza furtul. o parte masiva a societatii iese in strada la cel mai mare protest din Romania iar Presedintele ar trebui sa fie neutru intre hot si cel care cere pedepsirea hotului?

    Presedintele trebuie sa apere Constitutia si Justitia si daca asta se numeste lipsa de spirit de ''mediator'' asa sa fie.
    Constitutia si Justitia trebuie aparate, nu poti fi neutru cu hotii!

    psd+alde, alesi legitim, nimic de comentat chiar daca ideologia lor este marsava si profund necinstita, sa vina cu un ALT guvern.
    Guvernul Dero a dovedit ca este un guvern care vrea sa protejese pungasia si furtul.

    DEMISIA, nu vrem sa fim condusi de un guvern de borfasi.
  • +7 (9 voturi)    
    Bravo (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:44)

    C0tilli0n [utilizator]

    Nu trebuie sa dam inapoi
  • +4 (6 voturi)    
    hai alegeri anticipate! (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:50)

    Francisc 1 [utilizator]

    de 30 de ani ne tot sperie unii cu baubaul alegerileor anticipate ca tarisoara saraca... hai sa facem un efort , nu cred ca moare nimeni din asta!
  • 0 (4 voturi)    
    Revolutie? pros & cons (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:53)

    Reshape [utilizator]

    Eu nu vad o iesire din situatia asta. PSD-ul (si includ aici si ALDE, si Antena 3 cu consumatorii, si trepadusii care ar face si ei o afacere mica pe seama statului) nu va ceda. Asta e clar, pentru ca sint disperati: nu numai ca sint in pozitia de a nu mai putea "agonisi" dar sint pe cale sa piarda si tot ce au. Deci jivinele nu au de ales.
    De partea cealalta oamenii au vreo 3 cai: sa taca din gura si sa plece din tara, sa protesteze ca si pina acum (iar jivinele isi vor vedea de treaba) sau sa iasa la crapat de capete de jivine. In primele doua cai clasamanetul general ar fi in favoarea jivinelor.
    Daca insa oamenii o iau pe a treia cale...
    DEZAVANTAJE
    1/ mizerie initiala mare: jivinele au capetele pline de rahat;
    2/ posibilitatea ca jivinele sa cistige;
    3/ posibilitatea ca Rusia sa-si bage coada si jivinele sa cistige;
    4/ se va uita lumea la noi ca la urs si multa vreme se vor abtine sa ne bage in seama, chiar daca oamenii biruiesc;
    5/ chiar daca oamenii cistiga, e nevoie de foarte mult efort pentru a pastra lucrurile curate si uscate. Jivinele vor cauta tot timpul sa se ridice.
    AVANTAJE
    Unul singur, si cu conditia ca oamenii sa invinga: o viata normala.
  • +5 (7 voturi)    
    Liniste nu mai au nici mortii... (Miercuri, 8 februarie 2017, 20:56)

    Ochiul lui Horus [utilizator]

    Pancarda pentru maine e gata:

    Dragneo, ai sculat tot neamul meu din morti
    De striga-n ceruri si bunicii, la haita ta de hoti !

    #rezistam
  • -8 (18 voturi)    
    Felicitari (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:18)

    A310 [utilizator]

    domnule lingator de clante pe la ambasade , dupa zicerea lui basescu . Eu inteleg indemnul dvs. la un razboi civil , romanii bucurosi le-or duce toate de e pace ori razboi .
  • +9 (13 voturi)    
    psd (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:20)

    nicTM [utilizator]

    Partidul acesta de banditi ne-a adus intr-o situatie din care cu greu vom iesi. Hotii nu vor renunta la ideea de a ne ingenunchia, cu singurul argument al votului din decembrie, iar noi, ceilalti, vom fi nevoiti sa le suportam aroganta si nepriceperea, pentru patru ani.
    Iohannis pare singurul care poate juca, pe suportul popular castigat, impotriva psd.
  • +8 (12 voturi)    
    Cine l-a suspendat pe Basescu , la fel suspenda (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:21)

    DEMA GOGU' [utilizator]

    ...pe Johannis .
    Cine suspenda Presedintii Romaniei ,care au fost votati de popor ,prin vot direct ?!
    Cine nu vrea dialog ?! Cine doreste dezbinare ?!
    PSD ,Dragnea si consultantii israelieni Moshe Klughaft si Sefi Shaked...
    Cine are urechi sa auda, cine nu ...
  • -2 (4 voturi)    
    dispretul alesilor fata de alegatori (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:35)

    rocambole [utilizator]

    Spuneti dl Tapalaga :,,Cine a manifestat mereu maxim dispret fata de dialog, consultare publica si transparenta, promovand legi pe sub masa, noaptea, pe furis?..

    Doresc sa va pun dl Tapalaga 2 intrebari:
    1)Credeti dlTapalaga, caci daca in Constitutia Romaniei, art.2 ar fi avut o alta forma( pe care am sa dau cateva randuri mai jos) ar mai fi avut d-nii Dragnea, Grindeanu, Iordache curajul sa aiba o astfel de comportare?

    2)Nu credeti caci printre solicitarile protestatarilor si a societatii civile ar trebui incluse si modificarea Constitutiei Romaniei in asa fel incat niciodata cei alesi sa nu mai poata conduce (guverna) fara sa tina seama de interesele majoritatii
    alegatorilor?

    Dar iata, cum ar trebui sa arate, dupa parerea mea, art.2 din Constitutia Romaniei:

    (1) Suveranitatea nationala apartine poporului roman, care o exercita prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice si corecte, precum si prin referendum.
    (2)Poporul are dreptul să-și exprime voința prin referendm cu privire la:
    -demiterea celor care au fost alesi de catre popor
    -adoptarea sau anularea unor acte normative
    -orice problema de interes national sau local
    (3)Nu pot face obiectul unui referendum al cetatenilor, problemele fiscale, cele cu caracter international, amnistia si gratierea.
    (4)Initiativa convocarii unui referendum national apartine, dupa caz, presedintelui Romaniei, guvernului, parlamentului sau unui numar de cel putin 10% din cetatenii cu drept de vot. Cetatenii care isi manifesta dreptul la initiativa convocarii unui referendum trebuie sa provina din cel putin jumatate din judetele tarii, iar in fiecare din aceste judete, respectiv in municipiul Bucuresti, trebuie sa fie inregistrate cel putin 2.000 de semnaturi in sprijinul acestei initiative.
    (5)Initiativa convocarii unui referendum local apartine, dupa caz, primarului, consiliului local sau unui numar de cel putin 10% din cetateni cu drept de vot.
    (6) Voința poporului rezultată din referendum este
  • -6 (14 voturi)    
    este prea mult (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:39)

    malureanu [utilizator]

    daca maine,asa cum este previzibil, Curtea Constitutionala va declara OUG 13 ca fiind constitutionala trebuie cerute urmatoarele:
    - demisia de onoarea a dlui Klaus Johannis pentru modul dezastruos in care a gestionat situatia, aratand ca, de fapt, tara nu este a lui;
    - demiterea, procurorului general, a sefei CSM si a sefei DNA pentru dorinta de dezechilibrare a puterilor in stat si de continuare a traseului nedemocratic al justitiei romane;
    - demiterea Avocatului Poporului pentru idiotienie si servilism;
    - discutarea in CNA si ulterior începerea urmaririi penale impotriva portalurilor de stiri HOTNEWS, ZIARE.COM si a TV REALITATEA, DIGI si TVR pentru lipsa de deontologie profesionala, manipularea si dezinformarea opiniei publice, inclusiv prin prezentarea de cifre de peste 10 ori mai mari a numarului participantilor la mitinguri la Bucuresti si in tara.
    • -1 (3 voturi)    
      FYI (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:16)

      DrN [utilizator] i-a raspuns lui malureanu

      http://www.paginademedia.ro/2017/02/numarul-de-reclame-pe-antena-3-si-romania-tv-a-scazut-dramatic-cate-spoturi-au-avut-ieri
  • +6 (12 voturi)    
    Liniste nu mai au nici mortii... (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:50)

    Ochiul lui Horus [utilizator]

    Pancarta pentru maine e gata:

    Dragneo, ai sculat tot neamul meu din morti,
    De striga-n ceruri si bunicii, la haita ta de hoti.

    #Rezistam
  • -10 (14 voturi)    
    Logica comunistă a urii (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:51)

    Un cititor [utilizator]

    Dl. T sigur a auzit despre Iisus Hristos dar probabil că nu știe exact cum stă treaba cu iubirea și smerenia.
  • +7 (9 voturi)    
    Ce punem în loc? (Miercuri, 8 februarie 2017, 21:58)

    TiberiuPintilei [anonim]

    Sunt de acord că e groasă. Am ieșit și vom mai ieși. Însă care e soluția? Că urlatul la lună nu ajunge la urechile cui trebuie. ZIlele acestea m-am săturat de constatări. Vreau și soluții. Evaluarea constatărilor fiecare și-o poate face după capacitate, și-i poate fi manipulată în aceeași măsură. OK. Așa... și? Cum facem mai departe? Cum modificăm articolele din Constituție? Cum nu mai permitem nelegiuiților să nu mai aibă acces la roluri de conducere? Cum închidem poarta la primării penalilor? Cum introducem decența?
  • +8 (12 voturi)    
    parere (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:11)

    bibibapca [utilizator]

    Acesti borfasi nu ar fi avut sansa sa ajunga in parlament, fara contributia majora al latrinelor si RTV. Singura modalitate de a ne bate cu ei, este sa sustinem campania inpotriva companiilor ce platesc pentru publicitate. In aceasta privinta este deja fromata o petitie ce a dat roade.
    http://www.paginademedia.ro/2017/02/numarul-de-reclame-pe-antena-3-si-romania-tv-a-scazut-dramatic-cate-spoturi-au-avut-ieri

    Eu zic sa ne focusam energia pe aceasta varianta. Este f greu sau chiar imposibil sa te lupti cu toti hotii, dar este mai eficient sa elimini fundatia lor (propaganda ce ne mint parintii). Acesti derbedei nu ar fi luat nici macar 1% intr-o tara normala si totusi au fost votati masiv.
  • +8 (12 voturi)    
    Divide et impera (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:32)

    IuliaR [utilizator]

    Scria pe o pancarta la Cotroceni. Incredibil! Daca il intreba un reporter pe omul ala ce inseamna si sa vina exmple de actiuni ale lui Iohannis care au dus la dezbinare, sigur nu stia sa raspunda. Ce tupeu la mizeriile astea de psd-isti care ne învrajbesc corporatiști contra bugetari, copii contra părinți/bunici pensionari etc. Vedeți d-le Tapalaga de ce nu putem lasă lucrurile asa încă 4 ani! Vreau neapărat sa se dea socoteala transparent ptr fiecare leuț din cei 6.4 miliarde duși pe programul de dezvoltare locala. Ordonanta 9 e un pericol la fel de mare decât OUG 13.!
  • +7 (13 voturi)    
    Zilele trec... (Miercuri, 8 februarie 2017, 22:46)

    Lucky1 [utilizator]

    ...oamenii ies si stau ore in sir in strada pe o vreme care-ti cere sa bagi si cainele in casa iar guvernantii si politicienii din spatele lor dau o dovada de iresponsabilitate si nesimtire crasa in a refuza sa priveasca la doleantele intregii tari.

    Guvernantii si polititcienii au locuri unde traiesc si se fac ca muncesc calduroase, comfortabile, isi permit sa bea cate un whisky, la o sueta in birourile lor incapatoare si luxoase, dupa ce se plictisesc in adunarile (platite de popor) din Parlament. Nu prea au timp sa vada, necum sa simta, ce gandesc sau simt protestantii in strada. Politicienii nostri sunt grabiti, girofarurile le deschid partie in graba lor de a ajunge nicaieri si oriunde, nu au timp sa priveasca la lucruri serioase dar asa de plictisitoare, la lucruri de viata si de moarte pentru tara dar doar dureri de cap pentru mintile lor incuiate in interesuri meschine si coruptie.
    Este clar ca nimic nu le capteaza atentia, nici macar sutele de mii de demonstranti, e drept acum pasnici, care cer cu indarjire dreptul lor si al copiilor lor la o viata decenta, promitatoare pentru toti nu numai pentru cativa exceptati.
    Ar fi bine, totusi, sa ia aminte la strigatele poporului si sa nu astepte cu inconstienta momentul cand acest pop[or isi va aduce aminte de vorbele lui Cosbuc: "Noi vrem pamant!...sa nu dea Dumnezeu cel sfant sa vrem noi sange, nu pamant!".
  • +3 (7 voturi)    
    Pa ei (Miercuri, 8 februarie 2017, 23:43)

    KostasP [utilizator]

    Si pe mama lor. Acum ori niciodata.
  • -7 (15 voturi)    
    Domnule Tapalaga,n-am vazut nimic despre (Joi, 9 februarie 2017, 0:03)

    xrogo [utilizator]

    instigarea facuta de sefii parchetelor,instigarea facuta de presedinte si de sefa CSM la lupta impotriva unei hotarari perfect legale al unui guvern perfect legal!
    Dimpotriva ati marsat pe aceste declaratii care ,acum dupa hotararea CCR au fost clar incitari ce au dus la manipularea unei mari parti a populatiei,contribuind,ca si azi la amplificarea si difuzarea lor.
    Vreau sa vad pana unde va permite putina deontologie sa mergeti si ce trebuie sa se mai intample ca sa terminati!
  • +5 (11 voturi)    
    viitorul Romaniei (Joi, 9 februarie 2017, 0:05)

    yehudy [utilizator]

    dragnea si tariceanu ar dori sa scoata Romania din Ue si NATO ca sa devina Romania vasalul lui putin :)
    deoarece toti vasalii lui putin sunt tari definitiv corupte :)
  • +9 (13 voturi)    
    ... (Joi, 9 februarie 2017, 1:22)

    John.Doe [utilizator]

    Eram pregatit sa renunt la protest, OUG13 a fost abrogata si asteptam niste scuze, fie ele si fortate. Dar dupa ce am vazut aroganta si continua sfidare a lui Dragnea/Grindeanu/PSD, si aberatiile care le scot pe gura cu forte oculte si masina de manipulare. Apoi pe astia de la a3/rtv care mi-au otravit bunicii atatia ani. Unul dintre ei a murit zilele astea, si a murit cu ideea ca nepotii lui sunt "sorosisti". Si cand am vazut cu coada ochiului sloganul "Scoate mania din Romania" de pe a3, am simtit cum imi fierbe iar sangele. La cum se comporta Dragnea si sobolanii lui impreuna cu televiziunile de partid, ai intelege ca ei vor lumea in strada.
    Si tot in strada o sa fiu, pana intelege PSD-ul si a3 ca Romania nu va fi niciodata cum vor ei. O sa fiu in strada in ziua cand o sa cada a3 si rtv. O sa fiu in strada in ziua cand se va dizolva PSD-ul. O sa fiu in strada chiar si urcat pe baricade daca e nevoie. Ani intregi o sa fiu in strada, pentru ca intr-o zi, la fel cum a murit bunicul meu, vrem nu vrem, vor muri si restul. Si atunci o sa ramaneti singuri cu NOI.
    • -2 (4 voturi)    
      asa (Joi, 9 februarie 2017, 9:48)

      zou [utilizator] i-a raspuns lui John.Doe

      sa faci sa stai acolo
  • +2 (6 voturi)    
    Solutia e in Constitutie (Joi, 9 februarie 2017, 6:04)

    hamangiu [utilizator]

    Art. 74 – Iniţiativa legislativă

    (1) Iniţiativa legislativă aparţine, după caz, Guvernului, deputaţilor, senatorilor sau unui număr de cel puţin 100.000 de cetăţeni cu drept de vot. Cetăţenii care îşi manifestă dreptul la iniţiativă legislativă trebuie să provină din cel puţin un sfert din judeţele ţării, iar în fiecare din aceste judeţe, respectiv în municipiul Bucureşti, trebuie să fie înregistrate cel puţin 5.000 de semnături în sprijinul acestei iniţiative.
    (2) Nu pot face obiectul iniţiativei legislative a cetăţenilor problemele fiscale, cele cu caracter internaţional, amnistia şi graţierea.
    (3) Guvernul îşi exercită iniţiativa legislativă prin transmiterea proiectului de lege către Camera competentă să îl adopte, ca primă Cameră sesizată.
    (4) Deputaţii, senatorii şi cetăţenii care exercită dreptul la iniţiativă legislativă pot prezenta propuneri legislative numai în forma cerută pentru proiectele de legi.
    (5) Propunerile legislative se supun dezbaterii mai întâi Camerei competente să le adopte, ca primă Cameră sesizată
  • +1 (3 voturi)    
    pana la capat! (Joi, 9 februarie 2017, 7:41)

    ghilotinadiplomata [utilizator]

    NU vom renunta la proteste! vom merge pana la capat.
    Infractorii neneorociti nu au ce cauta la varf in politica.
    MIncinos si far caracter ,lipsit de scrupule Dragnea este mai nociv decat va imaginati pentru intreaga societate.trebuie eliminita din viata politica...pentru el exsta o singura iesire PUSCARIA!!!.. acest individ nu va renunta ..NICI NOI !!
  • 0 (4 voturi)    
    pentru romani, (Joi, 9 februarie 2017, 8:10)

    suckthepen!!!!! [utilizator]

    nu exista a treia cale,dialogul.
    lupta sau fugi,la propriu !
  • +1 (3 voturi)    
    Antena 3 indeamna la calm si intelegere?? (Joi, 9 februarie 2017, 8:47)

    v_sile [utilizator]

    Adica cel mai nociv post TV al Romaniei din ultimii 10 ani.

    Adica postul TV care a turnat ura si frica in stare pura in cap oamenilor de 10 ani de zile, pentru ca in felul asta a putut sa ii manipuleze politic pe acei oameni.

    Adica postul care a organizat cele mai mizerabile linsaje publice asupra a zeci de oameni, ziaristi, judecatori, procurori, oameni politici, figuri publice, numai si numai pentru ca asa cereau interesele patronului.

    Acum A3 vrea sa scoata "mania din Romania".

    Hai, oameni buni, linistiti-va si lasati-l pe Dragnea sa il scoata in liniste pe dom'profesor din puscarie.
  • 0 (2 voturi)    
    Apelul meu (Joi, 9 februarie 2017, 11:16)

    IonLuca1 [utilizator]

    Stimate domnule Tapala,

    Sinteti un formator de opinie in Romania. Sint multi oameni care va citesc si va asculta. Mesajul Dvs consta din analiza si interpretarea faptelor ce se petrec in spatiul politic iar acest mesaj il transmiteti cititorilor si protestatarilor. Va intreb: de ce nu faceti si pasul urmator? Adica sa preluati mesajul protestatarilor si sa il transmiteti catre cei ce guverneaza si legifereaza.

    In momentul de fata piata are nevoie de o voce care sa-i reprezinte. E nevoie de o persoana credibila, articulata si care sa nu poata fi acuzata ca denatureaza mesajul pietii sau ca se foloseste de el in scopuri personale.

    Domnule Tapalaga, creati o platforma de dialog. Invitati protestatarii la acest dialog. Faceti o lista cu revendicarile oamenilor: sa zicem o lista de max. 10 puncte. Ordonati aceasta lista in functie de importanta revendicarilor. Cereti acordul de a fi reprezentantul protestatarilor (sint sigur ca il veti primii). Si apoi mergeti in Parlament si sustineti aceste revendicari.

    Stiti foarte bine ca aceste demonstratii nu vor putea tine la nesfirsit fara un lider. Tocmai pe acest lucru mizeaza PSD si ALDE. Oamenii au reusit sa se organizeze si sa manifeste spontan. S-a ajus insa in acel moment cheie cind spontaneitatea nu mai este de ajuns si nu se mai poate autosustine multa vreme. E nevoie de coordonare, de leadership. De o voce comuna, de cineva care sa reprezinte oamenii!

    Apropo de revendicari. Puneti sa-mi spuneti care ar fi cea mai importanta? Schimbarea Guvernului? Si ce se rezolva cu asta, chiar daca e dusa la bun sfirsit?! Vine guvernul urmator, care va face alte chestii, si mai si. A cere schimbarea Guvernului in acest moment mi se pare ceva asemanator cu a lua un Algocalmin atunci cind stii ca suferi de o boala grava.
  • +1 (3 voturi)    
    Apelul meu - continuare (Joi, 9 februarie 2017, 11:17)

    IonLuca1 [utilizator]

    Stimate domnule Tapalaga, acum este momentul sa se ceara chestiuni de fond. Ca de exemplu “interzicerea accesului la functii de demnitate pentru persoane care au cazier”. Protestatarii, prin purtatorul lor de cuvint, trebuie sa comunice Parlamentului ca nu se vor da batuti pina nu li se vor rezolva cererile lor. Iar cererile lor trebuie sa fie de asa maniera incit sa intre in istorie, sa ajute la schimbarea societatii romanesti! In caz contrar, tot ce se intimpla acum in piata nu este decit o alta manipulare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...


Ultimele articole din Actualitate | Opinii

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă