ALERTA Vin amnistia si gratierea. Totul pentru marea evadare

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:10 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
O serie de semnale si informatii oficiale obtinute de HotNews.ro indica faptul ca PSD, Dragnea si guvernul intra in linie dreapta cu proiectul de amnistie si gratiere pe care doresc sa-l accelereze, astfel incat cel tarziu in luna februarie sa fie deja promovat. Scandalul Coldea – Ghita a grabit teribil tot procesul. Nu e clar daca vor risca sa dea ordonanta de urgenta sau proiect de lege trecut prin Parlament. OUG-ul are avantajul de a intra instant in vigoare, cu efecte devastatoare care nu mai pot fi oprite chiar daca ordonanta pica ulterior la Curtea Constitutionala. Insa ordonanta nu poate fi promovata decat daca si-o asuma ministrul Justitiei si premierul Grindeanu.

Va fi primul test major al noului premier daca PSD decide totusi s-o apuce pe drumul scurt si sigur. Prin proiect de lege votat in Parlament dureaza mai mult. Presedintele Iohannis il poate intoarce si exploata politic. Un proiect de lege prezinta avantajul legitimitatii date de votul din Parlament, dar are handicapul ca nu se poate intampla foarte repede.

Atentie mare, repet si subliniez: elaborarea proiectului de amnistie si gratiere a luat viteza in ultimele zile.  Aici trebuie sa aveti mai exact reprezentarea dezastrului. Gratierea unor pedepse inseamna ca ies niste oameni din puscarii. Dar amnistierea unor infractiuni inseamna mult mai mult. Odata intrata in vigoare amnistia, fie si pentru o singura zi, inceteaza toate procesele si se claseaza toate anchetele in curs care vizeaza infractiunile iertate prin amnistiere.

PSNews
scrie ca o posibila decizie pilot CEDO impotriva Romaniei din cauza conditiilor din penitenciare ar putea fi utilizata in sustinerea proiectului de gratiere si amnistie, chiar daca o amnistierea nu s-ar justifica deloc in acest caz.
  • “Concret, estimările curente arată că, pe parcursul lunii februarie, Curtea Europeană a Drepturilor Omului (CEDO) va emite hotărârea-pilot împotriva României privind condițiile din penitenciare, despre care presa a tot scris în termeni sumbri (supraaglomerare, lipsă de igienă etc.). Cu toate acestea, hotărârea-pilot va fi folosită drept perdea de fum de către PSD, deoarece ar justifica doar legiferarea grațierii. Concret, prin grațiere, ar urma să se detensioneze condițiile din penitenciare, prin eliberarea celor deja aflați în spatele gratiilor, amnistia neavând nicio treabă cu condițiile pe care trebuie să le îndure actualii deținuți. Pe de altă parte, sursele PSnews.ro precizează că PSD va încerca să pună la pachet amnistia și grațierea, astfel încât să le treacă sincron pentru toți cei găsiți vinovați pentru infracțiuni de corupție.”
Acesta este motivul pentru care cateva televiziuni pregatesc intens mediatic terenul. Antena 3 a inceput sa prezinte noi cazuri de erori judiciare, cu oameni simpli, pentru a convinge opinia publica de faptul ca puscariile sunt pline de nevinovati. Merg pana acolo incat pun totul sub semnul intrebarii, inclusiv autorii marilor tunuri, gen Fondul National de Investii, trimisi intre timp in puscarie. Antena 3 a pune acum la indoiala pana si condamnarea lui Nicolae Popa. Fostului director FNI i-au dat tribuna doua seri la rand pentru a se prezenta drept victima unei justitii politizate. Nu mai conteaza ca FNI-ul lui Vantu a facut 300 de mii de pagubiti.

Iar amnistia, atentie mare, nu e doar pentru Dragnea. Vor beneficia de momentul zero sute de baroni locali mari si mici, primari sau presedinti de Consilii Judetene, consilieri, directorasi, ministri, parlamentari, adica toti cei care se vor incadra in lista de infractiuni propuse spre amnistiere. Iar lista va fi facuta pentru ei, pentru marii borfasi, nu pentru hotii de rand, altfel n-ar avea sens tot deranjul de acum.

Suspendarea numarului doi din SRI, Florian Coldea, le-a dat aripi tuturor cercetatilor penal sau infractorilor dovediti. Alina Bica, Elena Udrea, Sorin Rosca Stanescu, Victor Ponta, Sorin Ovidiu Vantu si avocatii lor din presa au chemat la lupta impotriva justitiei. In plan extern, imaginea justitiei din Romania este demonizata printr-o campanie sustinuta de familia Adamescu. Ciuvica si Gadea pun presiune publica pe instanta la care se judeca cu sefa DNA aproape in fiecare emisiune. Limbajul, tonul si invectivele aruncate impotriva sistemului au atins o agresivitate extrema. Viermi, nenorociti, ticalosilor, securistilor – asta spun Gadea si Ciutacu adresandu-se justitiei, pentru a o discredita si pentru a intoarce opinia publica impotriva ei.

La randul sau, ministrul Justitiei, Florin Iordache, practica dublul discurs pentru a adormi vigilenta Bruxelles-ului. Oficialului UE care a vizitat Romania in cadrul MCV i-a spus ca avem o justitie independenta si legislatie coerenta cerandu-i sa ridice MCV pana la sfarsitul acestui an, in timp ce la intalnirile cu magistratii vorbeste despre nevoia unei legislatii mai coerente, anunta schimbari masive in legislatia penala si isi populeaza ministerul cu secretari de stat inruditi cu lumea interlopa sau cu procurori care sustin (caz unic) amnistia si gratierea.

Din aceasta perspectiva, scandalul Ghita-Coldea vine manusa. Degringolada din SRI provoaca un efect de recul masiv, de inhibitie in tot sistemul. Daca numarul doi din SRI va pleca din functie ca urmare a dezvaluirilor lui Ghita, va fi o mare victorie a lui Ghita&co cu efecte devastatoare pe verticala atat in SRI, cat si in alte institutii - cheie. Incurajati de victoria impotriva lui Coldea, vor trece la urmatoarea tinta: sefa DNA, Laura Codruta Kovesi. Apelul presedintelui Iohannis lansat in sedinta CSM a ramas fara urmari - asociatiile de magistrati, noul CSM, specialistii din sistem tac in fata catastrofei iminente si, mai grav, multi dintre ei o sustin.

O parte din societate va sustine amnistia si gratierea, mai ales daca masurile vor fi insotite si de o amnistie fiscala dedicata mediului de afaceri, despre care se vorbeste tot mai intens. Personal, nu cred ca Romania are nevoie de acest moment zero, de resetare a intregului sistem. N-ar face decat sa incurajeze politicieni si societate sa se intoarca la vechile metehne, la coruptia ca mod de viata si la atmosfera sufocanta si lipsita de perspectiva instalata in randul acelei parti din societate care si-a dorit modernizarea Romaniei.


Citeste mai multe despre   











[P] Trei sfaturi pentru economisire

Desi castigul la loto sau al doilea job par doua variante fezabile, stim cu totii ca nu sunt, iar in cazul celei de a doua ne vom lovi chiar de dezavantaje ca oboseala excesiva, iritabilitatea si timp mai putin de petrecut cu familia si prietenii. Si atunci cum putem face rost de mai multi bani?

51994 vizualizari

  • +50 (66 voturi)    
    Naspa !! (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:20)

    deville2010 [utilizator]

    Ne asteapta vremuri grele
    • +26 (36 voturi)    
      raspuns (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:06)

      toodoroo13roman1484337519787 [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      ”Dormim precum ne-am pregatit ”asternutul”.
      • -5 (11 voturi)    
        offtopic (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 3:40)

        MarianaEne1 [anonim] i-a raspuns lui toodoroo13roman1484337519787

        Daca a vazut cineva un obiect luminos de forma unui inel deasupra Bucurestiului, intre orele 19-20, directie vest elevatie cca 40 de grade. La ora 20.15 s-a stins sau a fost acoperit de nori... stie cineva ce a fost?
        • +13 (19 voturi)    
          Aura lu' Codlea! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 9:29)

          ddutz [utilizator] i-a raspuns lui MarianaEne1

          Urmeaza sa dispara si Aura Anticoruptiei.
          Aura ticalosilor tocmai rasare!
    • -5 (11 voturi)    
      Mai ALERTA... (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 13:45)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      Tapalaga este individul Gica Contra- oricine ar face ceva- indiferent ce el este individul care vrea sa contreze.
      Oare daca securitatea nu a fost buna - o fi bun SeReI - ul , dar pana cand- ....
      lndivudul asta C.... a fos intrebat de P... : ma baiatule ai fost cu G... in Seychelles ... el a raspuns ca nu stiu... da si dat de An... in Istanbul ...? Da, a raspuns C.
      Ma da ai bilete si chitante ca cine a platit? C... raspunde ca "A fost demult!" Presedintele zice - Uite-le aici le-a platit G. ca doar au fost la bussines - nu ai avut tu bani sa le cumperi... La revedere!
      C... a crezut ca daca e gen... el este D-zeu - din pacata nu e asa...
      Asa crede si K... dar nu e asa
      Asa ca Tapalaga - daca tu esti asa de credul ... ca toti de o parte sunt supereroi, iar ceilalti hoti nu e asa.
      Eu cred ca e un mixing si toti sunt niste mafioti, intr-unsistem mafiot, greu de starpit - stii cum se zice...
    • -2 (8 voturi)    
      Bine zis (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 17:23)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui deville2010

      Va asteapta vremuri grele. E bine totusi ca vin vremuri bune pentru majoritatea romanilor si, implicit pentru Romania. Chiar imi pare rau ca veti beneficia si voi de ele indirect, nu meritati. Voi ar trebui sa ramaneti exclusiv la vremuri grele.
  • +27 (51 voturi)    
    Legea Talionului MRU (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:21)

    un domn [utilizator]

    Lord of TR si Famiglia de Penali P$D risca INCLUSIV sediul din Kiseleff DACA se ating de Codul Penal !; spatiul ce inconjoara cladirea P$D este Public, vom face niste plimbari acolo !
    • +7 (15 voturi)    
      Exagerezi (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:49)

      LeneaInCui [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Cred ca exagerezi. Nonvotantii PSD si ALDE nu ies la plimbari prin jurul institutiilor conduse de persoane pe care nu-i suporta. In cel mai bun caz va fi un simplu protest (daca va fi) si cam atat.
  • +61 (75 voturi)    
    Sa vedem atunci cati romani iasa in strada ?? (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:25)

    /./ [utilizator]

    Daca iasa macar 1 milion atunci suntem pe drumul cel bun , daca nu asta este, cei care nu fura trebuie sa paraseasca tara pentru ca nimic nu mai e de facut.Sa muncesti ca prostu la privat doar ca cei de la stat ( si aici ma refer la toti cei care lucreaza la stat de la simplu functionar pana la parlamentari ) sa fure chiar nu merita.
    • +25 (29 voturi)    
      1 mil? (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:58)

      fanegr1ja [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Uhu...

      La Colectiv am fost in jur de 70 mii in toata tara.

      Uniti Salvam Rosia Montana nu a depasit 20 mii in cea mai buna zi.

      Cand o sa vezi 1 mil de romani pe strazi atunci inseamna ca Romania s-a trezit.

      Sper si eu sa vad asta, dar am dubii ca o sa se intample.
    • -12 (24 voturi)    
      Scuze! Nu fac politie gramaticala, (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 2:02)

      gigelcontra [utilizator] i-a raspuns lui /./

      dar esti cam agramat. Aia e, cam greu cu verbul "a fi". Te punem primar la sectorul 5 :)
      • +4 (14 voturi)    
        a fi sau a nu fi marlan! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:15)

        holograma [anonim] i-a raspuns lui gigelcontra

        Te simti bine cand jignesti?
      • +8 (12 voturi)    
        Gigele, nici nu poti sa faci politie gramaticala ! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 12:29)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gigelcontra

        Tu in domeniul asta esti doar un biet "militian". :)) Omu' face pe ardeleanul, daca nu cumva chiar este si ii place sa graiasca ardeleneste. Mai stii, poate ca e nostalgic dupa locurile si oamenii de acolo si atunci "graiaste ase" ! Multi procedeaza asa! Ce-ai cu el, mai baiatule ?

        PS. Sa stii ca, paradoxal, cel mai greu lucru este sa fii Gica contra ! Ti-o spune unul care practica "sportul" asta ! :)

        PPS. Btw, citeste si vezi care este diferenta dintre limba literara si limba populara.

        PPPS. Sa ai o zi buna ! ;)
    • +12 (12 voturi)    
      Am inteles ca cel mai (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 3:02)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui /./

      vizionat film este Singur acasa, daca-l dau cei de la Antena 3 nu iese nimeni.

      Romanii nu ies in strada in numar mare iar daca ies, cati au iesit la Colectiv, le da dragnea in cap cu 45% de voturi si-i ia la misto pe la televiziunile de partid.

      Cei ce ieseau in strada acum sunt prin alte parti ale lumii sau s-au blazat au mai ramas sa duca steagul... eu sper sa fie multi.
      • +8 (10 voturi)    
        Pai la 45% nu prea mai ai ce sa zici (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 9:25)

        serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Ord

        Romanul a zis clar ca vrea niste penali sa conduca tara daca i se da si lui ceva acolo la pensie / ajutor somaj / salariu minim.
        • +4 (12 voturi)    
          am vazut profilul votantilor (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:18)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

          oameni care sunt pacaliti de P$D, pentru ca P$D mai are Masa de Manevra pentru a juca alba-neagra !
    • +7 (11 voturi)    
      u-topic (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 9:42)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Nu o sa iasa nimeni in strada. Daca nu au fost in stare sa iasa la vot, intr-o republica parlamentara...

      Oamenii or sa iasa in strada in ziua in care vor intelege ca Romania este condusa de parlament si nu de presedinte. Dar chestiile astea nu se invata la RTV sau la A3. Se afla citind.

      Pana atunci Brucan va fi avut dreptate. Democratia mai are de asteptat.
    • 0 (4 voturi)    
      daca le pasa ieseau la vot (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 13:38)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui /./

      in strada ies 140 de insi, oricum! @Tapalaga, erai disperat sa scapi de Udrea, s-a facut lumina acu'?? esti fericit?
    • 0 (0 voturi)    
      Doar uniti vom invinge. (Duminică, 15 ianuarie 2017, 10:37)

      Mark2009 [utilizator] i-a raspuns lui /./

      Revolutia "media" va invinge televizorul, care a mintit poporul. Antenele lui Voiculescu nu mai pot minti la nesfarsit. Televiziunea lui Ghita s-a inecat cu propria voma. Parlamentul Rusinii Nationale trebuie reformat din temelii. El, parlamentul, este singurul vinovat principal din cazul "ghita". Sub adapostul casei poporului a lucrat crima organizata alaturi de institutiile de forta. Ca doar ea, casa poporului, a decis cine sa fie si cine sa nu fie judecat cand a fost vorba de "alesii neamului". In aceasta casa traieste si se dezvolta ciuma rosie. Ia venit timpul sa dea socoteala de toate nelegiuirile. Daca se va repeta puciul din 2012, va izbucni Revolutia Facebook
    • 0 (0 voturi)    
      ASTA SE NUMEȘTE INSTIGARE. (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:34)

      APRO [anonim] i-a raspuns lui /./

      Unele persoane nu accepta nicio acum ca PNL a pierdut alegerile și e greu. Părerea mea este ca amnistie sau grațiere ce o fi dar sa nu atingă faptele cu violenta. Aceasta lege ar lasă fără subiecte de cearta care durează de câțiva ani buni și am trece și noi la un început adevarat. Cred ca a fost o lecție pentru toți ca doar toți am pierdut într-un fel sau altul.
  • +15 (21 voturi)    
    Ce infractiuni mai exact sunt avute in vedere? (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:26)

    adventure [utilizator]

    ca vad discutia asta peste tot, si nimeni nu spune ce impact ar avea asupra acelor "oameni obisnuiti" care nu sunt acuzati nici de coruptie nici de evaziune.
    • +2 (2 voturi)    
      Modus Operandi (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 16:57)

      man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui adventure

      Ce mai garava infractiune care neaga statul de drept. Agentii acoperiti nu au ce sa caute in politica, iar SRI nu are dreptul sa desfasoare ectivitati economice sub acoperire. Iar Ghita le ilustreaza perfect pe amandoua.

      Din pacate coruptia a intrat in firesc si pt societatea civila, nu doar pt sustinatorii pesede. Si asa cum SRI si SIE isi aleg singure acoperitii din parlament in comisiile de supraveghere, vedem si ca judecatorul ICCJ Valentin Selaru era pana mai ieri asistentul lui Kovesi la DNA. Si asta ni se pare normal.
  • -22 (40 voturi)    
    Vă înțeleg îngrijorarea (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:28)

    Un cititor [utilizator]

    Dușmanii poporului trebuie să putrezească în pușcării.
  • +28 (42 voturi)    
    Venim la Universitate! (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:32)

    Maniu [utilizator]

    Sa stie borfasii ca nu-si fac legi prin care sa-si ierte hotiile si sa ramana si cu banii!
    • -8 (12 voturi)    
      o s'o avizeze si kotrutza (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:23)

      korkodell [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

      sa'l salveze pe florian. :-)
  • +31 (43 voturi)    
    Strada (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:32)

    hopshio [utilizator]

    Nu cred ca au tupeul! Pt ciorba calda de avocatul poporului a iesit lumea in strada, de mizeria asa ce sa mai zic?! Sper ca va fi un moment zero, moment gen decembrie '89 in care strada va rade un sistem care trebuia ras inca de atunci.
    • +3 (9 voturi)    
      asa va fi! (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:38)

      Gigee [utilizator] i-a raspuns lui hopshio

      o sa ne trezim din somnul cel de moarte in care ne-adancira barbarii de tirani!
    • +1 (13 voturi)    
      Nu cred in strada. (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 0:29)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui hopshio

      Asa cum s-a dovedit protestele de strada pot fi confiscate usor tocmai de ai lor.

      Vor sa discrediteze strada creand incidente si turbulente ? Vor sa plimbe oamenii prin oras pana obosesc ? Nimic mai simplu o vor face. Au oameni pregatitit EXACT pentru asta.

      Sa nu uitam, in '89 nu se ajungea la Revolutie daca lumea nu era agitata tocmai de indivizii bine plasati. Probabil ca daca le dadea Ceausescu parizer vreo 2 saptamani fara cartela ....
  • +41 (51 voturi)    
    Stand acasa, i-ai lasat pe altii sa decida! (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:33)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Asta se intampla cand lasi oamenii in varsta cu mentalitate comunista, asistati sociali, fosti nomeclaturisti si securisti sau cretini sa voteze in locul tau!
    Stai acasa, pierzi! Mergi la vot, ai o sansa de a schimba lumea!
    • 0 (8 voturi)    
      Poate n-ai inteles (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 9:32)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Aia au luat 45% ptr ca asta vrea romanul: sa stea acasa pe un ajutor social si a zis ca e ok ca unii sa fure tara daca i se da si lui un 2% la pensie, ajutor ceva.
      Cei care n-au votat, tot din bazinul asta de oameni erau. Si matematic nu-i poti invinge, raportul muncitori / pensionari < 1 iar la muncitori intra si aia de la stat care au votat cu 2 maini PSD si care sunt foarte multi.
      • +4 (6 voturi)    
        Gresesti (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 12:46)

        man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

        La o prezenta de peste 50%, cele mai mutle voturi din diferenta de la 40%, ar fi fost anti-PSD. SUnt cei care l-au ridsicat pe Iohannis in turul doi. Numai ca sunt destul de dezinteresati si neinformati pt a se mobiliza la parlamentare. Paradoxal, cele mai importante alegeri in Romania, dar cel mai putin interesante.
        Astia auntem, si nu e Dragnea de vina ca nu-i scoate si pe astia la vot.
        • 0 (4 voturi)    
          Statistica te contrazice (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 15:52)

          serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui man_and_twin

          Statistica ca stiinta matematica pe care zice ca si din cei care n-au votat se regasesc cam tot acelasi procent de oameni ca altfel n-ar functiona principuiul pe care corespunde exit polul si rezultatul final.
          Dovada sta si faptul ca mare parte din tineri au votat psd.
          • +3 (5 voturi)    
            Confunzi platituinile cu statistica. (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 16:42)

            man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

            E vorba de cat de "disciplinat" e electoratul unora si altora. Tot asa cum si procentul UDMR scade drastic pe masura ce creste prezenta, tot asa coboara si procentul PSD.
            Ei isi mobilizeaza mult mai bine sustinatorii, pe cand electoratul anti PSD e foarte capricios.
          • +2 (4 voturi)    
            Nu ai dreptate ! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 17:32)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

            A devenit aproape o axioma faptul ca la o participare scazuta la vot, castiga PSD. Cu cat participarea creste sansele scad.

            La alegerile ce trecura votantii dreptei au fost mai "lenesi" ca de obicei si pe fondul unei neimplicari convingatoare a PNL in campanie, PNL care si-a facut calculul ca PSD si ALDE vor castiga dar pana in 40%, iar Iohannis se va ocupa sa-i aduca de partea lor pe USR, UDMR, PMP si cei 17 deputati ai nationalitatilor altele decat cea maghiara.

            Uite ca nu a fost asa, dar repet bazinul electoral al PSD nu s-a modificat !

            PS. O sa ai dreptate cu teoria ta, atunci cand PSD va reusi sa puna in practica in mod efectiv masuri economico-sociale care sa-i vizeze pe tineri si clasa de mijloc. Pana atunci ...
  • +30 (46 voturi)    
    Si totusi (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:35)

    transalpinarum [utilizator]

    1. Plecarea lui Coldea o sa aduca oportunitatea unei noi numiri la alei carui butoane e Johannis.
    2. Amnistia nu trebuie sa fie acceptata sub nici un chip.
    3. Ma intereseaza mai mult recuperarea prejudiciului decat sa-i oferim masa si casa lui Voiculescu la bulau, cum stam la capitolul asta?
    4. Johannis poate specula momentul, practic o asemenea miscare poate da munitie pana la alegerile prezidentziale.
    5. Sa faca miscarea mai spre primavara, cand se poate iesi mai bine la demonstratzii. Tare mi-e teama ca o sa vedem mitinguri ca in Polonia. Sau poate vor a bulgareala acum in miez de iarna?
  • +44 (54 voturi)    
    PSD vrea sa puna stapanire pe Romania (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:46)

    Kivek [utilizator]

    PAS CU PAS

    - PSD pune mana pe SRI
    - o ataca pe Kovesi, pun mana si pe DNA
    - urmeaza suspendarea lui Iohannis
    • -26 (44 voturi)    
      Sa-ti fie gura aurita (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:29)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      De fapt scrisul, in cazul de fata :)
      • +10 (30 voturi)    
        dupa ce recuperam aurul (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:28)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        de la fratii tai din URSS, te voi adauga intr o cuva cu aur topit...proaspat...pentru tine !
        • 0 (12 voturi)    
          cuibul de pupaza (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 1:32)

          TalagoiEugenia-Dorina [anonim] i-a raspuns lui un domn

          Sa-ti fie gura poleita ca cuibul de pupaza!
          • 0 (6 voturi)    
            pupaza era Utila comunitatii (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:19)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui TalagoiEugenia-Dorina

            si a suferit Temporar, Comunitatea a vrut pupaza Inapoi, tu ai vrea sa nu....gresesc ?
            • 0 (10 voturi)    
              Repet: Balaceanca (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:05)

              Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui un domn

              E spre binele tau, pana mai poate fi salvat ceva
      • +10 (22 voturi)    
        Le iei asa, pe fata, apararea dusmanilor legii (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:20)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        iti arunca si tie, sub masa, o firmitura? Asta ce te face? Insecta!
        • +1 (5 voturi)    
          Unde e dosarul Transgaz? (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 12:56)

          man_and_twin [utilizator] i-a raspuns lui Maniu

          Nu vreau sa ma refer la tine pt ca nu stiu ce-ai comentat in trecut, dar in ultima vreme am vazut pe aici ca si aparatorii lui Coldea sunt la fel de permisivi cu abuzul legii. Si adulatorii lui Kovesi sunt la fel de increzatori in justitia politica ca ai pesedeului, la fel de permisivi cu plagiatul ca admiratorii lui Ponta.

          Anticoruptia s-a relativizat prin propriile actiuni in ultimii ani.
    • +18 (34 voturi)    
      si noi ce pazim ? (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:30)

      georgebb [utilizator] i-a raspuns lui Kivek

      stam si asteptam urmatoarele alegeri ?
      Dragnea se lauda ca el este printisorul adevarat al romaniei ca asa a iesit la acest vot.
      Serios ? Cati dintre cei 3 milioane de votanti PSD credeti ca sunt votanti pe bune si cati au votat asa pentru ce i-a pus primarul, sefu', directoru', etc.

      Si sa nu uitam ca:
      1. Iohannis a fost votat personal de 6 milioane de romani !
      2. Dragnea a fost votat doar de cei din Teleorman, iar presedinte PSD a ajuns prin politica interna. A fost candidat unic pe aceasta pozitie.

      Deci toata urletele lui Dragnea ca el reprezinta poporul nu sunt decat praf in vant.
      • +8 (20 voturi)    
        Teama de vocea strazii (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:24)

        motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui georgebb

        Manifestatiile de amploare in strada reprezinta cea mai serioasa amenintare la adresa actualului program de restauratie a cleptocratiei ca politica de stat.
        .
        PSD stie asta, si de aceea intregul efort mediatic al televiziunilor aservite se indreapta in aceste zile catre neutralizarea in fasa a unei eventuale contrareactii a cetatenilor.

        Vechile tehnici comuniste ale manipularii si diversiunii sunt folosite pe scara foarte larga.. Privite din aceasta perspectiva, inregistrarile lui Ghita nu reprezinta altceva decat o incercare de dezbinare a opozitiei, de derutare a populatiei si de de abatere a atentiei opiniei publice de la miza reala, primordiala a jocului (legile amnistiei si gratierii, subordonarea Justitiei).
        • +5 (13 voturi)    
          Ha,ha,ha (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 9:19)

          csanda [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

          nu se tem de nimeni si de nimic. Or sa ne rada in fata toti hotii si infractorii.Or sa fure din nou fara sa-i mai opreasca nimeni.Iar fraierii or sa munceasca si sa plateasca taxe pentru ai imbogatii . In toata tara o sa fie ca in Teleorman. Din cand in cand imbogatii fara munca vor mai arunca cate un os ( marie de salariu la bugetari, ajutoare sociale ,etc ) atat cat sa nu le moara de foame votantii. Se va asterne linistea si pacea.
          • 0 (4 voturi)    
            Linistea dinaintea furtunii (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 12:20)

            motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui csanda

            Linistea si pacea nu au cum sa dureze prea mult intr-o cleptocratie.

            Cand numarul hotilor si privilegiatilor depaseste cu mult numarul celor care muncesc cu adevarat (si genereaza valoare adaugata), sistemul devine instabil din punct de vedere economic. Guvernele pot sa mai prelungeasca pentru o vreme agonia financiara recurgand la deprecierea monedei (adica inflatie - vezi "solutia" Vacaroiu din anii `90) sau la cresterea gradului de indatorare externa (prin deficite bugetare umflate, vezi "solutia" greceasca).

            Acestea sunt insa remedii care functioneaza doar pe termen scurt. Pe termen mediu si lung, din cauza capusarii economiei de catre haita coruptilor, situatia economiei nationale va continua sa se inrautateasca. Pana cand, la un moment dat, masa de oameni nemultumiti va atinge un nivel critic si va genera schimbarea politica (prin alegeri fie la termen, fie anticipate ca urmare a manifestatiilor de protest).

            Desigur, cetatenii onesti ar fi putut sa evite tot acest ciclu nenorocit, mergand cat mai multi la vot si facandu-si in acest fel datoria fata de ei insisi, de viitorul copiilor lor si fata de tara...
      • -4 (14 voturi)    
        STAI ASA (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 0:41)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui georgebb

        ca o dati iar pe reprezentativitate
        psd a fost votat de 17% si dragnea fiind presedintele partidului ia totul ca asa este intr-o democratie
        johanis a vot votat de 30%
        deci d.p.v. . reprezentativitate ambi sint SUB 50+1% DAR SINT absolut legitimi ca in ciclul electoral DOAR CINE VOTEAZA CONTEAZA.Restul nu exista,
        Asa ca daca ne luam dupa voi ponta a cistigat alegerile prezidentiale ca 70% nu l-au votat pe johanis si voi ati fi facut guvernul ca 83% nu a votat psd. Nu-i asa ca este aberatie? este
        Asa ca nu o mai labariti cu reprezentativitatea ca oricind este si contrareplica.
        repectati ce a iesit din alegeri.Punct.
        • +1 (1 vot)    
          nu am spus asta (Luni, 16 ianuarie 2017, 0:43)

          georgebb [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

          Ca sa clarific:
          1. In mod repetat Dragnea l-a amenintat pe Iohannis cu suspendarea invocand rezultatul la parlamentare. Eu sustin ca cei 3.5 milioane (aprox) care au votat PSD + ALDE sunt sub cei 6 mil (aprox) care l-au votat pe Iohannis. Deci nu merge cu argumentul: "trebuie sa faci ce vrem noi pentru ca poporul a decis".
          2. Toata gargara cu Dragnea trebuie sa fie premier pentru ca poporul a decis este falsa. Poporul a votat PSD, nu Dragnea. Dragnea a ajuns momentan in fruntea PSD prin aranjamente in partid. Deci, argumentul ca poporul il doreste pe Dragnea (asa ca ar trebui sa schimbam legea) este fals.
    • +3 (5 voturi)    
      Esti cam in urma cu evenimentele! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:26)

      holograma [anonim] i-a raspuns lui Kivek

      PSD deja a facut deja tot ce ai spus si nu o sa-l suspende pe Iohanis pentru ca e bine asa cum este. Restul sunt doar declaratii pentru sustinatori, pricepi nu?
  • -24 (38 voturi)    
    amnistia si gratierea (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:47)

    victor L [utilizator]

    au fost aduse in dicutie de dna ministru Pruna; sa nu uitam de revoltele din inchisori.
    Dar, dle Tapalaga, de aceasta magarie pesedista va folositi pentru a pune batista pe tambalul melodiei la zi.
    Chiar nu stiti care-i melodia?
  • +10 (26 voturi)    
    Nu cred ca Dragnea va risca o operatiune gen (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:49)

    Susufler0 [utilizator]

    "martea neagra" in conditiile in care si-a pus guvernul lui la Palatul Victoria !

    Sevil ar fi semnat si sculata din somn OUG cu amnistia si gratierea. De-aia a si riscat Dragnea cu ea desi stia de maxima vulnerabilitate pe care o reprezenta din cauza sotului. Pana la urma n-a fost sa fie !

    Lui Viforeanu insa o sa-i dea Dragnea sa semneze Ordonanta pe lumina iar asta o s-o semneze.

    PS. Cred ca nu va risca Livache sa mearga in Parlament cu proiectul de lege !
    • +9 (25 voturi)    
      mie sa imi lasati Mustata Lui (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      vreau sa o pun in Borcan la IML alaturi de Organul Lui Terente !, nu de alta dara sa fie doua Borcane care isi tin de Urat !
      • +1 (5 voturi)    
        razboinicule! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 21:40)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        cum sa ti-o lase?
        nu i-o iei tu singur?nu esti in stare?
        chiar ar fi de mare interes sa-ti vedem alura de luptator de guerila!
        sau doar ii intarati pe cei manipulabili asa cum fac molahii islamisti in moschei cu tinerii marginalizati si dezorientati?
  • -23 (43 voturi)    
    văleu! (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:53)

    Mazeta [utilizator]

    Se pregătește grațierea lui Coldea.
    • +10 (20 voturi)    
      valea ...Sovieticilor (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:47)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      va fi inundata...in roshu.
    • +6 (14 voturi)    
      Nu uita de Shoparla uRiasa (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:22)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Probabil ca dracna o sa fie spalat si el, iar pontalaul o sa scape de urmariri penale. Mai dau baietii un tun, ultimul, dupa care pleaca toti pe Coasta de Azur si te lasa rusilor tai scumpi.
  • +20 (24 voturi)    
    ...asta e... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:53)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    asa a votat "poporul" ... pana si voi jurnalistii o dadeati pe echidistanta in campania electorala ...
  • +21 (29 voturi)    
    Romanai... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 19:58)

    mihai.mihaita [utilizator]

    Dupa atatia ani de "libertate", "democratie", Romania este un stat plin de mafioti. Mafia controleaza.
  • +20 (28 voturi)    
    platiti taxe si impozite (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:05)

    yellowdog [utilizator]

    prostilor, ca sa aiba de unde sa fure

    traiti si amentati-va viitorul copiilor noilor si vechilor stapani: INFRACTORII
  • +26 (36 voturi)    
    pai... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:13)

    bancheru83 [utilizator]

    si pe kovesi a incercat ghita sa i murdareasca cumva imaginea asta toamna daca va aduceti aminte cu teza de doctorat.acolo n a mers.se pare ca la codlea are sanse de reusita..eu mai sper ca nu.luati mina de pe justitie hotilor!!!!
  • +27 (43 voturi)    
    Somn usor Romania (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:16)

    xanti [utilizator]

    Sunteti ultimul samurai dar din pacate nu sunteti Tom Cruise.
    Generatia facebook A STAT ACAAAAAASA.
    Despre ce discutam ,alerta catre cine catre votantii de dreapta,ma faceti sa rad.
    Locul Romaniei ca mentalitate e undeva intre Venezuela si Columbia,o tara de hoti isi merita hotii.
    Am avut sansa extraordinara sa avem un Prim Ministru civilizat si corect ,am preferat un hot,stand in casa..
    Fac un pariu ,daca pica Kovesi nu ies in strada mai mult de 500 -1000 de oameni
    • +6 (14 voturi)    
      scapa cine poate (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:10)

      pixu [utilizator] i-a raspuns lui xanti

      Daca pica Kovesi si Johannis si nu umplem strazile... ADIO libertate. Scapa cine poate!
      • -1 (7 voturi)    
        votantii P$D NU vor iesi in Strada (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:22)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui pixu

        asadar Strada Va Fi a Noastra ! TREBUIE trimis P$D in Hiperspatiu..acolo unde e Ghitza Raitaru Teve de Prahova !
  • +20 (40 voturi)    
    Revolte (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:20)

    MihaiTurcan [anonim]

    Daca vor face asa ceva, populatia se va revolta si daca protestele nu au efect, singura solutie va fi sa se infiinteze grupari paramilitare care sa execute tradatorii neamului, care au vandut industria.
    • -11 (27 voturi)    
      cati anisori ai? (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:30)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui MihaiTurcan

      Poti fi arestat .
      Gruparile paramilitare cat si promovarea unor asemenea idei sunt interzise in Romania
      • -1 (5 voturi)    
        A fost ideea PSD-ului - eu doar le faceam utile (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:25)

        MihaiTurcan [anonim] i-a raspuns lui xanti

        Parlamentarii PSD au venit primii cu aceasta idee ca sa poata dobora protestatarii ca sa nu se repete ce s-a intamplat dupa colectiv. Toti cetatenii sunt egali in fata legii. Daca parlamentarii cu 2 neuroni pot propune asa ceva in parlament, eu de ce nu am voie sa discut despre asta? Nu am propus infiintarea lor,; era doar o constatare ca daca lucrurile continua sa mearga in aceeasi directie, cetatenii vor fi nevoiti sa ia masuri. Daca legea nu mai sanctioneaza, daca tara nu mai produce si oamenii or sa ramana fara locuri de munca, vor fi nevoiti or sa plece, ori sa isi ia tara inapoi (pe bune de data aceasta - nu ca si in '89, nu ca si dupa colectiv).
        http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/proiect-psd-armata-in-subordinea-parlamentului-603837
    • +12 (22 voturi)    
      pentru Mihai Turcan (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:38)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui MihaiTurcan

      Inaite de executare sa incercam metoda ucraineana. Aceea de a-i baga in tomberon si sa-i plimbam prin oras. La demonstratie , tomberoanele sa fie in fata.Asa, ca o ultima sansa pe care le-o dam .
      • 0 (2 voturi)    
        ce (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 20:21)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        curajos esti!
        ceeace zici,poti face chiar tu sau sa faca altii?
        sa faca tinerii frumosi si liberi?
        si daca psd nu pleaca de la guvernare cum vei proceda?te detonezi tu in fata sediului psd sau ii incurajezi pe altii sa o faca?
  • +12 (22 voturi)    
    Eroii Neamului.... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:24)

    OvidiuStoica [anonim]

    Se incheie acum si cu faimoasa lupta anti-coruptie.
    Va fi amnistie generala, vor fi eliberati din puscarii martirii neamului (Voiculescu, Fenechiu, Vantu etc. restul eroilor) iar Ponta si Sova vor primi de acum incolo despagubiri lunare de la centrala Turcesti-Rovinari...Lui Ghita desigur ii vor face statuie in fata sediului SRI iar pe Dragnea, Tariceanu si Hrebenciuc vor fi declarati nevinovati pe viata.
  • +9 (21 voturi)    
    Horror (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:29)

    CCM [utilizator]

    Este ca intr-un film horror. Cerul se intuneca, soarele dispare incet, o ceata densa se asterne pe jos. Ies strigoii PSD. Dragnea stie cu mortii. Triller pentru 4 ani.
  • +9 (23 voturi)    
    Ce ti doresc eu tie, dulce Romanie... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:31)

    noodles2016 [utilizator]

    Nu va mai vaicariti atata...Exista o singura solutie...Strada...Trebuie toti intelectuali, profesori, doctori, studenti, pensionari , artisti sa iesim in strada...In frunte cu Plesu..Vreau sa vad si eu o data ca se misca de pe scaun si face ceva pentru tara lui care il tot hraneste de amar de ani...Si pe multi altii..Trebuie sa iesim ca altfel nu va fi posibil cu campomanii astia...Pna vor muri ei noi trebuie sa iesim...Asa ca romani de pretutindeni cu sinceritate si bun simt trebuie sa iesim...
  • -9 (31 voturi)    
    Domnu' Tapalaga, ALERTA sau ALARMIST? (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:45)

    firuierbii [utilizator]

    Articolul asta nu e nicio alerta, e doar o alarma falsa. Pun pariu ca nici Tapalaga nu crede ce a scris aici. Cum sa dea gratierea prin OUG?
  • -1 (19 voturi)    
    pleaca unii, vin altii dar sistemul ramane - 1- (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:47)

    mnicku [utilizator]

    Aveti cumva impresia ca RO are un sistem de justitie in adevaratul sens al cuvintului? mie nu .
    Ati fost vreodata intr-o sala de tribunal sa urmariti cum se desfasoara un proces? Va garantez ca iesiti scirbit .
    Incercati sa cititi o lege care a fost modificata de n+1 ori . Va garantez ca dupa ce ati citit-o ati obosit si nu ati inteles nimic.

    De unde vin toate aceste derapaje ? Cine/ce permite aparitia lor ? De ce nu se pot opri odata aceste atacuri? E simplu dar dar se pare greu de inteles. DE CE ?
    Pt ca NU se vrea schimbarea sistemului juridic , o struto-camila de sorginte francofona combinata cu naravuri comuniste.

    Atita timp cit sistemul juridic predat in scolile "inalte" de "drept" -(de fapt de strimb) produce in fiecare an sute daca nu mii de indivizi care au invata bine un sistem prost, un sistem care nu e pus in slujba cetateanului onest ci construit pt protectia infractorilor din toate partidele si numai ....situatia va ramane la fel - calcaiul lui Ahile . Odata eliminat acest nod , RO va fi cu totul alta.

    V-ati intrebat de ce nu exista prezenta la vot ? Cei ce nu voteaza isi spun si pe buna dreptate de ce sa votez ? ca sa ce ? oricum vin aialalti care sint la fel de corupti ( procentaj discutabil).De indiferenta ,nepasare, de scirba, pt oricum nimic nu se schimba . Da, sistemul ramane in picioare si produce an de an specimene care ridica nesimtirea si infractiunea la alte nivele

    Hulim actuala guvernare dar de ce fosta guvernare tehnocrata sau guvernul portocaliu nu au pus sistemul juridic pe baze normale ? pt ca si ei au fost tot la fel ca si actualii, +/- citeva procente.

    Imaginati-va ca actualul sistem este inlocuit cu unul care nu permite furtul, sanctioneaza coruptia, si protejeaza cetateanul onest ....
    Q: am mai avea atita coruptie ? atitia urmariti penali prin toate partidele ? unde am fi ca si tara ? cind din taxele platite se fac scoli si spitale si nu se arunca banii pe panselute de 10 euro/buc
    • 0 (8 voturi)    
      Naivitate (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 0:09)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Democratia nu ne apara de totalitarism. Precum nici o lege din lume nu ne apara de mafie. Cu atat mai mult cu cat birocratia este conceputa de mafie si prosti.

      Noi trebuie sa apaam democratia si libertatile, crezand in ele sau protestand in strada. Noi trebuie sa ne aparam de mafie, crezand in statul de drept si aparandu-l in strada.

      Ceea ce concepi tu, un sistem legislativ care te apara de ... e o fantezie. E ca si cum ai proiecta un cutit sau o arma cu care sa nu te poti sinucide. E imposibil. Te poti sinucide cu orice instrument. Si cu furculita daca vrei neaparat. Legea si principiile sunt instrumente. Nu ele te apara, ci ala in mana cui sunt instrumentele. Credinta in principii apara lumea, atat. In rest, instrumentele sunt bune, dar nu pot inlocui dorinta oamenilor de a face bine.
  • -7 (17 voturi)    
    pleaca unii, vin altii dar sistemul ramane - 2 - (Vineri, 13 ianuarie 2017, 20:51)

    mnicku [utilizator]

    Ce s-ar intimpla daca sistemul juridic din RO ar fi implementat in Germania ?

    Cum ar arata RO daca sistemul juridic german / anglo-saxon ar fi implementat in RO ?

    just imagine ...
  • -5 (23 voturi)    
    nasol, o defectat si A. Bica... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:05)

    demaGOGU [utilizator]

    ... Antena 3.

    zilele lui Kovesi sunt numarate.
  • -14 (20 voturi)    
    Iata solutia, imorala dar salvatoare: (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:06)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    - O intelegere ascunsa cu haita de la A3, in sensul ca Presedintele il gratiaza pe patronul lor iar haita inceteaza brusc campania de indobitocire a populatiei pe tema justitiei. Daca haita renunta la campania de indobitocire, inseamna ca statul isi va relua rolul real, nu ca acum cand e fortat de haita sa-i execute cerintele ei.
    • +2 (14 voturi)    
      Fii curajos! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 0:18)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Si eu credeam in tinerete ca nu voi risca niciodata viata mea, pentru nimic in lume. Nu ma interesau sacrificiile personale. Si totusi a venit revolutia. O putere si un curaj nebanuit zace in fiecare dintre noi. Multi suntem eroi fara sa stim, dar secretul asta iese la suprafata atunci cand trebuie. Nu in vremuri de pace.

      Antena 3 va promova intotdeauna tribalismul. Degeaba ar renunta ei la atacarea justitiei. Tribalismul si inapoierea tot acolo raman. Confruntarea in forta este greu de evitat. Toti am vrea sa evitam varsarea de sange. Dar nu e deloc usor.
  • +9 (21 voturi)    
    Dezastru! (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:06)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Treaba e cat se poate urata!Ce credeau noii votanti ai PSD- ca numai cu votantii standard nu ajungeau la scorul asta- ca li se vor da, acolo, niste firimituri pe degeaba?Vor face ce vor dori, pohta ce-au pohtit din '90-singuri la butoane, pe vecie, nicio concurenta!Nu ma mai imbat cu apa chioara privind reactia minunatului nostru popor- elementele active, care nu suporta umilinta nu mai sunt: au plecat in tari straine, cei care au ramas sunt descurajati si obositi!Chiar la fiecare ciclu s-o iei de la capat, ajunge!Construiti-va tara pe care ati votat-o!
  • +4 (18 voturi)    
    De ce oare (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:35)

    adrian88000 [utilizator]

    cu totii , si politicienii , si comentatorii si ziaristii, chiar si H.N. baga in aceeasi oala GRATIEREA si AMNISTIA?
    Si sunt prezentate LA PACHET, cu toate ca intre cele doua sunt deosebiri ENORME .
    Despre gratiere se poate discuta, in conditiile in care
    banditului i se face confiscarea extinsa.Doar asa ! Intai confiscarea extinsa si apoi , eventual, gratierea. Dupa ce a ispasit 90% din pedeapsa !
    Despre amnistie nu se poate discuta ! Acest cuvant trebuie sters din discutiile pe tema gratierii.
  • +11 (23 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 13 ianuarie 2017, 21:39)

    ady77 [utilizator]

    Ne vedem in strada, ca sa se obisnuiasca si psd-ul ca nu sunt singuri.
    • +9 (21 voturi)    
      Legea Ticu + Proclamatia de la Timisoara (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:09)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      P$D in ilegalitate !
      • +10 (16 voturi)    
        Daca... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:19)

        fanegr1ja [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Daca Piata Universitatii reusea sa impuna lustratia si independenta televiziunii publice altfel era Romania in ziua de azi.

        Din pacate Iliescu si vechea securitate au invins. Azi se vad rezultatele.
      • -4 (12 voturi)    
        SI CU (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:55)

        EmilNae [anonim] i-a raspuns lui un domn

        POPORUL cu democratia ce te faci? sau este democratic ce-mi convine mie ce nu nu-i democratic.Vezi ca a mai fost unul acum vreo 27 ani care STIA EL CE TREBUIEE POPORULUI si stii cum a sfirsit-o Vezi ca miine alcineva ar putea spune pnl sau usr in ilegalitate ca oricum nu mai conteaza dar ne incurca nitel. Si atunci ce te faci
        Dragle daca respecti DEMOCRATIA ca stai cu statul de drept in brate respecta VOTUL POPORULUI ca alai cea mai tare lege, este de necontestat ca iti convine sau nu.
        Acum sa nu o bagi pe aia cu 17% ca si pdl cind a cistigat alegerile tot cu 17-18% le-a cistigat si nu ai cerut trecerea pdl in ilegalitate.Iti convenea nu-i asa. Dar pe acei carre au pierdut i-ai intrebat daca le convine? Nu te-a durut in basca dar ei pierzatorii de atunci au respectat invingatorii desi sint comunisti dupa tine si tu democrat ceri desfiintarea.Naspa democratie la tine
        • +6 (14 voturi)    
          demagogie de 2 bani (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 3:55)

          L8MA [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

          a votat poporul sa salveze PSD-ul penali?

          pentru ca nu a iesit nimeni in strada dupa alegeri, oricat de urat arata rezultatul si nu s-a iesit in strada nici la investirea guvernului PSD.au fost recunoscute democratic si linistit ambele.

          numai ca asta nu inseamna ca cei care au votat cu opozitia sau nu au votat deloc agreeaza scoaterea baronilor politici din puscarii .
          un mult astepta cadou pentru infractorii cu gulere albe dupa ce au ruinat bunastarea, economia,finantele, valorile, bunul simt si tot ce e dezirabil intr-o societate normala si prospera.
          • -2 (10 voturi)    
            Ai doar partial dreptate (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 8:52)

            Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

            In fapt, stand acasa, au votat in proportie de peste 50% (PSD + ALDE) pentru amnistie si gratiere - proiectul asta de lege era asumat de PSD si mai ales ALDE inca de dinainte de alegeri, si doar pentru cine n-a vrut sa stie nu era clar cum o sa se intample treaba la redistribuirea voturilor.

            E o vorba veche romaneasca care zice ca cand nu-i cap vai de picioare. Cine-a stat acasa pentru c-a fost prea prost sa isi dea seama ce ne asteapta, cu PSD la butoane, o sa sufere acuma laolalta cu ceilalti, care-au fost la vot. O sa ajungem sa ne fie frica sa iesim din cauza ca sa nu fim talhariti, in orasele mari ca si la tara. Abia atunci o sa ne dam seama ce-am lasat de fapt sa se intample.
            • +1 (3 voturi)    
              oricum o dai nu se va accepta asa ceva (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 16:26)

              L8MA [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

              dar nici macar cei care au stat acasa( dreptul lor intr-o societate democratica, drept pagubos bineinteles) nu pot fi obligati sa sufere acum pentru ca au stat acasa...

              poate ca acest demers al PSD+ALDE (poate chiar PNL pt ca au si ei destui condamnati) de salvare a puscariasilor cu gulere albe mascata sub realitatea faptica a supra-agloberarii din penitenciare sa-i mobilizeze de data asta si sa iasa in strada pentru a opri mizeria, act care este din nou perfect valabil intr-o societate democratica.

              bingo, nimeni nu poate sa-i impuna societatii civile o limita a acceptabilitatii sau tolerantei fata de actul abuziv al politicienilor manjiti.
            • 0 (4 voturi)    
              Votul meu, s-avem pardon!!! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 18:38)

              Pseudonimultau [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

              Incetati sa mai blamati pe cei care nu s-au dus la vot....Nu e nici un politician pe sticla sau inafara ei care sa-mi merite votul....Asa ca pana apare acela, prefer sa nu votez.Va las pe voi sa votati; cei care le stiti pe toate si credeti ca se schimba ceva cu votul.
              Revolutiile la care tot indeamna unii pe bloguri sunt niste lovituri de stat mai bine sau mai prost organizate; strada-gloata nu e un organism propriu, ea trebuie modelata, manipulata si directionata; adica organizare si iar organizare.
              Partidul -oricare ar fi el-pretinde ca conduce "boborul pentru bobor si in numele boborului" .
              Incetati sa mai credeti in politicieni; in gogorite democratice si in scenarii la teveu.
              Altcineva e salvatorul....
              • 0 (2 voturi)    
                Matale ... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 7:34)

                Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui Pseudonimultau

                ... ai o obsesie cu Alba-ca-Zapada. Imi pare rau sa te dezamagesc, asa ceva nu exista. Cata vreme nu renunti la idealisme n-o sa mergi niciodata la vot, si-o sa-i lasi pe altii sa ia decizii in locul tau.
        • +1 (11 voturi)    
          Democratia nu poate functiona fara lege (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 8:49)

          Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

          Ori PSD acuma tocmai asta incearca sa faca, sa distruga legea - sa legifereze furtul.
    • -1 (3 voturi)    
      F.BINE! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 20:27)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui ady77

      la deszapezire!
  • -5 (21 voturi)    
    Ingrijorare (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:11)

    vi_escu [utilizator]

    Domnul Tapalaga ar trebui sa fie mai ingrijorat ca se sparge buboiul de la sri....
  • +5 (19 voturi)    
    chapeau! (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:13)

    L8MA [utilizator]

    din pacate articolul dvs face o sinteza de necontestat.

    chiar daca uneori sustineti idei care pot fi usor contrariante pentru opiniai publica educata din Romania, va aflati fara discutii in grupul extrem de mic al jurnalistilor profesionisti, cu cojones, pasionati de munca si misiunea pe care o au.

    respect pentru curajul, nervii tari, bunacredinta si onestitatea articolelor.
    ......
    am trait vremuri mult mai grele cu capacitati de oprimare infinit mai mari.
    spiritul de dreptate nu poate fi anihilat de nici un regim de nici o smecherie parlamentara sau guvernamentala.

    MULTIMEA va avea ultimul cuvant.
    • 0 (8 voturi)    
      spiritul de dreapta? (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:10)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui L8MA

      Poate doar strigoii lui Dragnea sa creada in spirite.
      Ce tot o dati cu dreapta cand romanul voteaza ciolan.mana intinsa,pensii si subventii in timp ce electoratul de DREAPTA sta acasa.
      • +1 (5 voturi)    
        de dreptate ! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 3:58)

        L8MA [utilizator] i-a raspuns lui xanti

        lol
  • 0 (8 voturi)    
    Din pacate nu mai poate nimeni ... (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:37)

    za-k [utilizator]

    sa ii opreasca. De ce s-ar opri?
    Au televiziunile, ziarele, guvernul, parlamentul, cam totul.
    Orice opozitie ar incerca oricine sa faca mesajul nu ajunge la multime.
  • +1 (11 voturi)    
    IN STRADA (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:42)

    Cristian FlorinLupu [anonim]

    Singura solutie. Toti cei care mai gandesc in tara asta sa iesim in strada. Da ti semnalul.
  • +1 (11 voturi)    
    Mda (Vineri, 13 ianuarie 2017, 22:55)

    fanegr1ja [utilizator]

    Si uite asa, cu 45% voturi din 39% prezenta la vot, Dragnea devine un nou Ceausescu al Romaniei.

    Ce face Dragnea acum ne poate scoate de pe orbita occidentala.

    Ca urmare, o sa fie bine cand o sa fim ca Ucraina sau Rep Moldova. Nu o sa mai fim sclavii americanilor si nici pericolul de a ne converti toti la homosexualism nu o sa mai existe.

    O sa fim din nou un popor mic si ascultator care indura fara sa cracneasca.
  • +3 (11 voturi)    
    PSD sunt cei mai buni (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:09)

    raztud [utilizator]

    De ce ar trebui să îmi/ne pese? Daca un popor vrea sa se autodistrugă cine sunt eu sau voi să îl împiedicați? 45% din oamenii au votat psd iar cei care nu s-au dus înseamnă că le e indiferent, așa că nu mai zbierati degeaba. Asta vor românii, pentru că majoritatea romanilor sunt hoți, șmecheri, cerșetori și vor să fie conduși de cineva din aceeași categorie cu ei, de cei mai buni.
  • +2 (12 voturi)    
    Ce ti doresc eu tie dulce Romanie. (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:16)

    noodles2016 [utilizator]

    M am plictisit sa tot citesc replici de televizor si ...ca generația Facebook a stat acasă...Mai oameni buni generația asta tânără care la ieșit in strada acum câțiva ani a sperat ca prin votul lor si manifestarea lor sa schimbe un curent, sa schimbe un curs...Dar aceștia nu au înțeles ca trebuie sa se solidarizeze...Ei bine generația asta nu a stat acum in casa. Nicidecum...Generația asta e la munca...60 70 de ore pe săptămâna prin occident, ore pierdute prin avioane, ore pierdute prin munca silnica ca sa si cumpere case, mașini, telefoane, haine si Kebab.....Generația asta a salvat o data, dar restul trebuiau sa facă..or ei au cam pozat....Generația aia de care vorbiți voi ăștia aleargă pe visurile capitalismului si nu mai are timp...Pe zi sunt cam 200 de avioane ce vin si pleaca...Ele pleaca cu tineri...acolo e tineretul.Generatia aia munceste de sar pietrele , nu face filozofie moarta ca si Plesu...Pe scaun...Iesirea in strada sa mai salvezi inca o data si inca o data...dar sa faca si ei ceva.Generatia aia Facebook e terminata de munca si visurile lui Versace, de aviaone, de chirii, de presiune, de sefi, de capitalism...Nu are timp mereu sa salveze o pleiada de idioti care voteaza aiurea.
    • -2 (4 voturi)    
      corect pana la un punct (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:31)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui noodles2016

      Filozofia moarta a lui Plesu ar fi zero daca nu ar scrie .
      Ar fi fost mult mai trist fara scrierile "moarte" a lui Plesu ,pur si simplu aveam doar Palada .
  • -3 (17 voturi)    
    STATI ASA (Vineri, 13 ianuarie 2017, 23:42)

    EmilNae [anonim]

    D-LE TAPALAGA
    din ce citesc vad ca nu dati doi bani pe abuzurile din justitie carora dumneavoastra le spuneti" erori judiciare al unor oameni simpli" ca si cum astia nu ar conta.Eroarea judiciara este eroare judiciara si atit si asta nu trebuie sa se intimple.Si au fost si sint poate inca multe pe care nu le stim.D-leTapalaga justitia nu trebuie sa greseasca decit in cazuri exceptionale dar la noi sint mult prea multe erori.Si stiti de ce pentru ca pe judecatori si pe procurori ii doare fix in basca, lentile de le ochelari lantisorul de la git de dosare si sentinte.NU RASPUND de nimic Si atunci lucreaza la misto ii doare in fund ca distrug suflete dosar rezolvat sa fie.Asta ca sa nu vorbesc de dosare la sto sentinte la sto de dosare facute la sto sau din alte interese decit cele strict juridice. Cine raspunde pentru dosare intoarse de la CEDO nimeni cine plateste NOI d-leTapalaga si eu vreau sa plateasca EI nu eu ca eu platesc daca gresesc la serviciu.
    Asa ca amnistia si gratierea este bine venita concomitent cu legea raspunderii magistratilor cu corectiile neconstitutionale la coduri ca acum chiar nu mai stim cine este in inchisoare pe bune si cine este la comanda sau la sto. Adica trebuie un moment ZERO in justitie concomitent cu curatenia in justitie si de atunci incolo fiecare sentinta fiecare dosar sa poarte incarcatura RASPUNDERII celui care a facut dosarul si a celui care da sentinta. Atunci se va face justitie deadevaratelela nu ce este acum
    stit ce se spune in justitie" mai bine scapa zece vinovati decit sa intre la puscarie un nevinovat". Dictonul asta sa fie OBLIGATORIUpe perete in toate salilie de judecata.
    • +1 (9 voturi)    
      copy paste de la Hrebe ai primit ? (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:24)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      sau de la El Insusi, cu siguranta NU crezi ce tastezi !
  • +2 (12 voturi)    
    sa vedem (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 0:06)

    kokos [utilizator]

    cati oameni mai ies in strada pt. ca pesedistii au o strategie diabolica.Maririle de pensii la pensionari , maririle de salarii la bugetari , maririle de burse si transportul gratuit pentru studenti etc. au fost facute tocmai cu scopul ca acestia sa nu mai fie asa de dornici sa iasa in strada.Am auzit pe multi cu o conceptie de genul "pot sa fure cat vor sau pot sa-i gratieze pe toti daca-mi dau si mie 100 lei la pensie sau la salariu".Sper totusi ca D-zeu sa le lumineze mintile la cat mai multi si sa ne vedem cu totii in strada mai ales ca s-a mai incalzit si vremea.
    • -1 (9 voturi)    
      nu pensionarii au facut revolutia (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 5:38)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      iar ei nu sint mineri. problema e ca iar o luam in peste bot si cu o noua revolutie ptr ca noi nu sintem organizati. nu mai sintem uniti in familie, nu mai sintem pe aceasi lungime de unda cu rudele, vecinii, etc...e vai de tara asta pe urmatorii 100 ani. cind vine unul, personalitate care mai e si curat ar trebui cu orice risc sa il aparam pina la ultimul. o fi ciolos ala?
      • +2 (4 voturi)    
        hei, (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 21:00)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        coco ///!
        pensionarii de acum sunt cei care au iesit in strada in dec 89!
        nu tapalaga si nici pantazi au fost la revolutie!
  • -4 (20 voturi)    
    D-lui gradu' Tapalaga (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 0:24)

    Littleboy [utilizator]

    Este evident ca scrieti la comanda superiorului. Chiar daca voi fi categorisit drept psdist nu pot sa nu remarc pozitia dvs in apararea binomului. Am convingerea ca justitia nu e pe drumul cel bun, nici cu binomul nici fara el. Pentru a exista statul de drept ( sintagma de doi bani) este nevoie de vointa din toate partile. Sint de acord ca punerea dupa gratii a banditilor emanati post revolutionar este un pas bun dar felul in care au ajuns acolo demoleaza orice actiune legitima. Dvs sunt convins ca faceti parte din sistem si intr-un fel sau altul nu faceti decat sa raspundeti la comenzi. Tot ce scrieti va creaza o imagine de intelectual rasat si nu ma indoiesc de inteligenta dvs, doar ca sunt convins ca scopul nu scuza mijlocul. Nu stiu de ce dar cred ca dl. Cristoiu e cu un pas in data dvs din punct de vedere moral. La fel cum cred ca Ceausescu si-a meritat soarta, dar consider ca a fost omorat in mod criminal cred ca locul celor ce conduc binomul e alaturi de cei care sunt deja dupa gratii, iar cei ca dvs nu au ce cauta printre facatorii de opinie. Imi cer scuze daca ma insel sar sincer sunt convins ca am dreptate. Astept cu interes spurcaciunile acolitiolr dvs. in cazul ca publicati comentariul. In caz contrar sper ca mai devreme sau mai tarziu veti fi aratat cu degetul, de cei care se vor fi lamurit de buna dvs credinta.
    • +1 (9 voturi)    
      te rog spune ne Nastase El Insusi (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Littleboy

      de varanul ca sunt Nevinovati, atunci stim daca esti P$Dist sau nu, astept !
  • +6 (22 voturi)    
    E chiar mai rau! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 0:59)

    Klaus_ [utilizator]

    De fapt... e chiar mult mai rau.
    Amnistia si gratierea vor aduce inapoi la putere niste oameni infecti care au niste polite de platit. Si le vor plati astfel incat nimeni de acum incolo sa nu mai aiba tupeul sa se puna cu ei. Sa se invete minte "tehnocratii" ca tara asta nu e a "tinerilor frumosi si liberi" si nici a "diasporei" care munceste pe rupte departe de tara,ca da trimita bani acasa. Sa fie clar, tara asta e a lor, a celor care stiu sa traga sfori, sa dea spaga, sa primeasca spaga, sa fure si sa minta prostimea! Doar ca asta se suprapune peste un context international cum nu se poate mai prost. In Statele Unite, lui Trump i se rupe de NATO, de Europa si de Romania, deci ambasada Statelor Unite in Romania va asista nepasatoate la spectacolul grotesc oferit de PSD. Franta si Germania vor ajunge sa fie conduse de partide de extrema dreapta finantate de Putin, Marea Britanie iese din UE - deci nici Europa nu va fi atenta la detapajele din Romania pt ca are probleme mult mai mari. Vecinii ne sunt ostili: Ungaria cumpara gaze si construieste centrale atomice cu rusii, Serbia primeste cadou tehnica militara de la rusi, Ucraina e vai mama ei dupa ce rusii le-au luat un sfert din tara, Moldova lui Dodon e deja a lui Putin, Bulgaria e blocata politic si nu are nicio sansa sa scape de rusi. Turcia, care nu ne e chiar vecina, dar e cea mai mare putere NATO din Europa de Est, o ia razna si se apropie de Putin. Grecia are o aversiune puternica fata de occident. Deci nici vecinii nu ne vor ajuta. Iar cea mai mare problema: China e pe picior de razboi cu Statele Unite pentru problemele din Marea Chinei de Sud. E o mica stire care poate a trecut neobservata pt multi, dar e cea mai proasta veste posibila: Rusia si China contrabalansraza puterea Nato.
    • 0 (6 voturi)    
      felicitari pentru comentariu (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:36)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Dureros de adevarat.
      Si cand te gandesti ca in 1990 ne puneam sperante in tineri.
  • -3 (15 voturi)    
    Vad ca dl. Tapalaga vorbeste despre... (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 2:00)

    gigelcontra [utilizator]

    dublul discurs al lui Iordache. Si eu cred, ca este intr-adevar jegos sa practici dublul discurs. Indiferent ce cauza sustii...
  • +10 (14 voturi)    
    Cum reactioneaza tinerii (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 7:53)

    hamangiu [utilizator]

    Tata a avut 2 copii ,fiecare dintre cei doi copii au facut cate 2 nepoti .Cei 4 nepoti au plecat in patru directii,unul in SUA ,unul in Italia ,unul in Polonia si ultimul in Malaezia.Daca in mica noastra familie s-a intamplat asta ma intreb ce e la nivel de tara.Se pare ca solutia cea mai lejera pentru cei tineri este autoexilul...problema este ca plecând in alte tari vad ca se poate face politica altfel.Amanetarea viitorului a devenit o politica de stat in Romania.Elitele tinere pleaca.
    • +6 (12 voturi)    
      P$D stie asta si Savureaza (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:28)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui hamangiu

      aceste Situatii, baiul este ca cei care Raman Singuri fara familii NU pricp ca adevarata Colonie este Colonia De Sclavi creata de P$D !
  • +3 (13 voturi)    
    La cate rele au facut comunistii (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 8:33)

    John M. [utilizator]

    acestei tari, una in plus sau minus nici nu mai conteaza. Ce conteaza este gradul de ignoranta a populatiei care i-a ales pe acestia sa le conduca destinele si care nu lasa nicio speranta pentru un viitor mai bun.
  • -3 (9 voturi)    
    gratiere (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:50)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    ...singura care s-ar justifica pana la un anumit nivel este gratierea...

    Amnistia este pentru gasca de infractori politici... care aspira la functii ca sa fie nerusinarea completa ...
    • +3 (5 voturi)    
      gresit Viorica (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:38)

      xanti [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Nici gartierea nici amnistia ,constructia de puscarii e solutia ,nu eliberarea hotilor de buzunare si spargatorilor de case.
  • +1 (5 voturi)    
    ... (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 10:55)

    snowden [utilizator]

    daca ar sti melodia, Dragnea ar fredona non-stop : Erase & rewind...

    > nu vor iesi in strada suficienti oameni cat sa schimbe ceva. prin miscarile facute in ultimul timp, cel putin 3/5 romani au primit sau au un interes in ce a promis PSD. se va merge pe ideea "astia fura oricum, macar acum primim si noi ceva." lasa-i sa faca ce vor...
  • 0 (4 voturi)    
    Dar de-acuș s-a terminat (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:20)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Gata cun joaca der-a statul de drept - pentru dus de nas prostimea. MAFIA (PSD+ALDE+UDMR=PCR) intra in forță cu restaurația dictatorii securiste pentru ca jaful sa contiune. O tara care nu merita sa mai EXISTE!
  • +4 (8 voturi)    
    ei (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:29)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    Restauratia este aproape .
    Nu va bazati de oameni in strada...

    ... la Braila un om a demonstrat de unul singur in fata primariei, cateva zile pe gerul cel mare...SINGUR... pentru ca s-a anuntat scumpirea taxei de salubritate cu 50%

    Un conducator ca Basescu putea tine institutiile si opozitia in frau - IN FOLOSUL ROMANIEI - cu Constitutia intr-o mana, NATO si MCV in cealalta mana.

    A construit un sistem pe care banditii si cei slabi de inger nu vor sa-l foloseasca decat in folos propriu.

    Iohnanis nu cred ca intelege greutatea ce ii apasa pe umeri. N-ar fi lasat situatia de la DNA si SRI sa ajunga pe mana barfitorilor si smecherilor...

    Presa se scalda in prea multe ape ...Solutia ar fi tot politica, dar nu avem oameni de calibrul lui Basescu ...
    • +4 (6 voturi)    
      Ca sa fac haz de necaz iti zic ca in februarie (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 12:55)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      nu s-a anuntat grig si ninsoare ci , din contra, o vreme extrem de blanda !

      Revenind la tonul serios, asa este cum spui, iti dau dreptate : bazele statului de drept, adica o justitie independenta, dezbarata de amestecul, interferenta politicului au fost puse de fostul Presedinte. Institutiile necesare au fost create ori s-au dezvoltat in timpul mandatelor sale cu directa sa implicare volitionala. Intr-adevar MCV a fost si inca este o arma eficace in mana celor care doresc consolidarea statului de drept in Romania.

      Presedintele actual trebuie sa se bazeze intr-o mai mare masura pe sprijinul opozitiei si chiar sa-l ceara (de ce nu ?)
      precum si pe suportul aliatilor externi UE, NATO !

      PS. Iar Basescu, ar trebui sa exprime FOARTE IN CLAR sprijinul sau pt Justitie si statul de drept, in opozitie cu lupta impotriva METODELOR si OAMENILOR , in masura in care metodele folosite sunt abuzive iar oamenii care le folosesc nu le folosesc din greseala ci le folosesc intentionat !
      • 0 (2 voturi)    
        basescu (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 15:48)

        kokos [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        n-o sa-si exprime sprijinul pt. justitie din cauza dosarelor pa care le au cei din familia lui , dimpotriva , o sa fie aliatul lui ghita si a celorlalti care urla contra justitiei
  • -6 (10 voturi)    
    Fascinant (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:37)

    Gigi Kent [utilizator]

    Pe mine ma fascineaza domnul Tapalaga si ciracii lui care comenteaza pe aici. Tara este intr-un scandal urias legat de SRI, relatii nepotrivite intre afaceristi si SRI, relatia DNA cu SRI, dosare si condamnari comandate de fostul presedinte al tarii, Traian Basescu etc. In timpul asta, domnul Tapalaga, scrie un articol despre subiectul de interes public, in care analizeaza foarte superficial informatiile iesite la iveala in ultima vreme despre situatii, oameni, intamplari etc pe care multi le banuiau. Eu unul nu aveam nici un dubiu ca Basescu si-a bagat la puscarie adversarii politici.

    Dar pe domnul Tapalaga nu il intereseaza nimic din toate astea. Absolut nicio o dorinta de a afla adevarul. Nici macar nu se intreaba “cate din condamnarile de coruptie date de instante in ultimii 10 ani sunt legitime?”. Obtinute fara incalcarea drepturilor si liberatilor acuzatilor? Fara manipularea “campului tactic”? Fara amenintarea magistratilor? Fara santajarea lor? Ce justitie e aia atunci cand e infaptuita de presedintele tarii impreuna cu serviciile secrete? Domnul Tapalaga nu are nici un stres. Nici acum nu intelege ca, niste aspiratii legitime, normale, legate de functionarea justitiei, a statului de drept chiar de adevar si dreptate in Romania au fost preluate de cativa indivizi foarte smecheri (Basescu, Coldea, Kovesi, Stanciu etc.) care s-au folosit de ele pentru a-si crea un sistem represiv de forta.

    Imi cer scuze dar faptul ca Dragnea va fi amnistiat pentru niste procese si condamnari politice excutate de grupul de mai sus nu numai ca nu e ceva rau ba s-ar putea sa fie ceva normal.
    • +4 (8 voturi)    
      In linia Partidului, nu ? (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 14:10)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Mai ramane ca in doi, trei ani, in buna traditie pesedista si in acord cu stilul lansat de Iliescu, cei ce vor beneficia de amnistierea infractiunilor de coruptie precum si, in special, cei ce vor beneficia de gratierea totala sau partiala a pedepselor primite pt finfractiunile de coruptie savarsite, vor primi prin lege titlul de EROI CU MERITE DEOSEBITE CONDAMNATI POLITIC DATORITA LUPTEI DUSE IMPOTRIVA ANTICORUPTIEI.

      PS. Bineinteles ca meritele vor fi recompensate pe masura : de la spatii comerciale si banci primite in proprietate in CITY-ul londonez si vile si apartamente de lux la Monte Carlo si in Manhattan, pana la gratuitati pe viata la zborurile la clasa bussines pt ei si familiile lor si alte asemenea !
      • -4 (6 voturi)    
        No comment... (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 16:54)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Esti pe langa subiect rau de tot.
        • 0 (4 voturi)    
          argumente... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 9:39)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          pe scara societatii cand nu poti sa urci / te multumesti cu atat/ sa o barfesti si sa o spurci !...este descrierea ta fidela !
          • 0 (0 voturi)    
            Distractiv ... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 13:54)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Vad ca acum am trecut la etapa "distragerea atentiei, manipulare, oferirea de piste false etc. prin versuri" :)

            Sunt cativa pe aici, pe la rubrica "Comentarii", pe care mi-i imaginez ca pe niste copii neastamparati care se baga intr-un grup de adulti care discuta diverse probleme si arunca cu petarde pe jos. Ma uit asa, cu intelegerea adultului pentru copilul zvapaiat si nebagat in seama, care nu are nivelul intelectual de a participa la discutie si atunci incearca si el sa atraga atentia cumva.

            Mai ai multe petarde?
  • -2 (8 voturi)    
    Fumigene peste fumigene (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 11:37)

    Sparafucile [utilizator]

    Dragnea doar se preface ca vrea sa-si salveze baronetul si scursorile cleptocratice . Lui i s-a aratat pisica si mai sunt pisici inca dosite pentru el . Va sta cuminte . Dar trebuie sa-l intelegem si pe dl Tapalaga. In meseria domniei sale uneori mai trebuie strecurat si un dram de suspans sau de dramatism . Altminteri prea ar arata totul ca o pajiste cu miei ( copyright Petre Ţuţea ) .
    • +4 (4 voturi)    
      Va sta cuminte ca sa intre in puscarie sau cum ? (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 14:15)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      I-au spus cumva gitanele ca va fi achitat in dosarul in care este judecat alaturi de bombonica sa de menta ?

      PS. Ori...
  • 0 (14 voturi)    
    Alerta pentru cine??? (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 12:17)

    MarianPConstantin [utilizator]

    Sa spunem ca aceasta amnistitie va intra in vigoare. Ce se va intampla? Vor scapa multi hoti (nu criminali sau puscariasi periculosi pentru societate) si vor continua sa fure. Ce-i rau in asta?

    Daca romanii au ales PSD iar cei educati au stat acasa (votand prin neprezenta lor PSD-ul) desi se stia clar din sondaje ca PSD este cotat ca partid castigator cu 40% din voturi, atunci marea mea intrebare este: PENTRU CINE ESTE ACEASTA ALERTA?

    Tara va continua sa mearga prost ca pana acum.
    1. Sistemul medical va fi de nivelul unei tari de lumea a 3-ea,
    2. Sistemul de invatamant slab (va continua producerea absolventilor fara nicio pregartie profesionala cautata pe piata muncii),
    3. Pensionarii vor trai la limita supravieturirii
    4. Salariul min pe economie va creste cu 25 EUR max 50 EUR o data la 4 ani (lumea va consuma produse Winny din ce in ce mai mult)

    Toate aceste lucruri se intampla in Romania si se cunosc foarte bine insa nimeni nu vrea sa schimbe nimic. De exemplu, in Bucuresti, oamenii au avut sansa sa-l voteze pe Nicusor Dan (un om nou care a facut ceva pentru acel oras in ultimii ani), dar au ales-o pe firea. Este firesc, ca bucurestenii sa fie multumiti de alegerea facuta si sa nu se planga de nimic.

    Eu sincer cred, ca Romania are ceea ce merita. Aceasta lege este in conformitate cu mentalitatea romanilor deci eu personal nu vad nicio alerta.

    Mesaj pentru cei cateva zeci/sute de mii de romani care vor o altfel de tara si s-au implicat in schimbarea societatii: migrati in alte tari si lasati restul sa-si construiasca tara dupa chipul si asemanarea lor. Altfel, veti fi obligati sa traiti in mizerie si saracie pana veti imbatrani. Este alegea voastra, insa tineti minte ca o viata aveti.
    • +4 (8 voturi)    
      Nu ! Tara va merge si mai prost pt ca va fi (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 14:27)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui MarianPConstantin

      acaparata in totalitate de hoti !

      Cu sanse ca, incet-incet, Renault sa-si reloce intreaga productie din Romania. Ford de asemeni ! Si altele si altele.

      Cu sanse ca imprumuturile pt plata pensiilor si a salariilor sa fie luate cu dobanzi din ce in ce mai mari (ca pt o tara nesigura !)

      Cu sanse mari ca CE. sa ne plaseze clar si explicit la subsolul Uniunii. Si poate nu la primul subsol, ci chiar la al doilea !!

      Asta este foarte posibil sa se intample.

      PS. Alerta e pt toti oamenii constienti !
  • -2 (10 voturi)    
    Ce?! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 13:49)

    grudurr [utilizator]

    Cand a castigat Iohannis, chiar si-asa la mustata si cu mega eforturi facute pe facebook (chiar au contat) sau aievea, de catre oameni de bine (care ar fi penibili acum), am zis "hai ca poate mai exista o sansa pentru mine sa ma intorc acasa!". Daca Ciolos ar fi avut mandat de 4 ani, sigur o faceam la vara.

    In conditiile de fata insa, nici nu se poate pune problema unei intoarceri in tara lu' Dragnea si a PSD-ului mafiot, insa jur ca daca veti iesi in strada in numar semnificativ si cu sprijin din partea elitei intelectuale (care are acum o sansa atat de mare sa faca ceva care sa conteze cu adevarat si sa retrezeasca in popor interesul pentru lectura (lor)) eu si nu-doar-eu ne vom urca in masini, autocare, avioane si va vom fi alaturi.

    Aveti idee in ce intrument pretios putem transforma facebook-ul atunci cand il punem in slujba unei cauze nobile? Chiar fiind o platforma de kkt conceputa strict pt control si mega profituri.

    Asa ca va rog, va implor dragi concetateni de acasa, nu-i lasati sa distruga progresele democratice pe care le-a facut tara noastra in ultimii ani! Nu stati in case, iesiti in strada si demonstrati, e dreptul nostru si datoria noastra! Va garantez ca vom veni in numar mare din diaspora pentru a va sustine. Visul nostru este sa ne intoarcem la familie si prieteni; nu aveti idee cat suntem de singuri in strainatate.
    • +5 (9 voturi)    
      Valorosule ! Si tu poti sa ajuti. Iesi acolo (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 15:22)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui grudurr

      unde esti acum, in fata ambasadei, in fata consulatului, in fata primariei si militeaza fara sa conditionezi protestul tau de intrunirea unui anumit numar de protestatari aici in tara. Sau daca nu, mai bine silent !

      PS. Fara suparare, dar m-am saturat de atatia sfatuitori de bine, vorbareti ca tine.

      PPS. Daca vrei sa faci ceva fa, daca nu, nu !
      • +4 (6 voturi)    
        Susufler0 (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 15:52)

        grudurr [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Cat am locuit in tara am facut-o (am iesit la proteste) chiar si la -30 de grade si chiar daca a trebuit sa dorm pe la unu'-altu' in Bucuresti.

        Nu am conditionat protestul meu de nimic, am spus doar ca daca lumea de acasa se mobilizeaza, eu care nu traiesc in Romania, si sunt sigur ca multi altii ca mine, ii vom fi alaturi prin prezenta noastra la revolta.

        Dar ai dreptate, as putea pur si simplu sa merg acum, si nu aici cum ai sugerat, e nelalocul lui din mai multe motive, dar acasa in fata institutiilor.

        Daca esti din Bucuresti, pot sa dorm la tine cateva nopti?
        • +4 (6 voturi)    
          Fara probleme ! (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 17:39)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui grudurr

          Tinem legatura !
  • +1 (9 voturi)    
    vai de noi (Sâmbătă, 14 ianuarie 2017, 15:45)

    andrei63 [utilizator]

    Baietii ,pardon scursurile de la ANTENA 3 vor sa-si scoata seful din puscarie si de aceea fac ce fac ,nu pentru ca exista si greseli in justitie.

    Partea trista este SECURISTUL DE VOICULESCU chiar a furat si distrus ICA,
    Toti asa zisi jurnalisti de la ANTENA 3 SI ROMANIA TV fac ce fac doar pentru a ca sefii lor sunt oameni cinstiti iat restul hoti,


    Mare greseala .Sefii lor nu vor avea viata lunga.
    • 0 (6 voturi)    
      Se vede ca vorbesti din auzite,ICA este (Duminică, 15 ianuarie 2017, 10:17)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui andrei63

      functional si poate mintea ta este distrusa,iar in privinta lui Voiculescu,oricum el iese anul asta din puscarie asa ca presupunerea ta si a altora este cel putin reavoitoare!
      • 0 (4 voturi)    
        are santaju RCS la meniu (Duminică, 15 ianuarie 2017, 11:44)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        si isi Continua Sederea ...for Good !
  • 0 (0 voturi)    
    Rău și de dragnea (Duminică, 15 ianuarie 2017, 1:11)

    ursut [utilizator]

    Dacă nu-i iese jocul, Dragnea e dus, că a riscat tot. Dacă-i iese, e doar o amânare, așa cred.
  • -1 (1 vot)    
    Ai vazut... (Duminică, 15 ianuarie 2017, 10:22)

    Stef_and [utilizator]

    Cine e Co... un individ care a terminat liceul la seral si unul care a ramas repetent. Mai pupati-l in fund.
    Ass o fi si Kö?!?!?
  • 0 (0 voturi)    
    139 (Duminică, 15 ianuarie 2017, 14:06)

    hamangiu [utilizator]

    Sunt al 139-lea comentator ,am o varsta la care pot considera ca am facut de toate ,in casa mea am o carte veche cu proverbe romanesti care ma-au facut sa trag concluzia ca nimic nu e nou in lume...prostii sunt tot prosti,,si multi.Prostimea a platit tot timpul indiferent de regim si va platii in continuare,cea mai periculoasa varianta s-a dovedit a fi instalarea la putere a prostilor smecheri.Acesta varianta de harakiri national se deruleaza sub ochii nostri.Oameni fara nici o anvergura ocupa posturile de conducere in aceasta tara uitata de D-zeu chit ca se pretinde gradina Maici Domnului.Copii mei au plecat in lumea larga....


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri