De ce este Busoi candidatul perfect. Doar pentru Iohannis

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Joi, 11 februarie 2016, 18:16 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
L-a mai lovit in plin un scandal, dar nici acesta n-a lasat urme. Nici acuzatiile recente de plagiat, cu probe indubitabile, nu i-au convins pe liberali. Partidul se apropie de ziua sondajului intern cand vor stabili daca merg mai departe cu Busoi sau schimba rabla din mers in cursa pentru Primaria Capitalei. La jumatate lunii februarie vom afla, cel mai probabil, cum a crescut ca Fat Frumos, de la  4% la 20%, dovada zdrobitoare ca promite. Dupe ce-l bat in cuie, prietenul sau influent va continua sa-l sustina din rasputeri. De ce cred ca sunt slabe sperante ca Busoi sa fie schimbat? Este candidatul perfect. Dar nu pentru liberali.

Presedintele Iohannis si prietenii influenti din jurul lui pariaza pe un calcul gresit. Ei spun asa: daca impunem la Primaria Capitalei un candidat artificial, fara harisma si personalitate, pe scurt, ceva manevrabil si controlabil, nu riscam sa apara un competitor serios pe piata. Al doilea mandat al presedinelui nu trebuie amenintat de nimic. Daca punem paiate pe post de lideri, avem parte de liniste. De ce gandesc ei asa?

Pentru ca politicianul care castiga la o adica primaria Capitalei dispune de cea mai mare legitimitate obtinuta prin vot dupa seful statului. Prin urmare, de ce si-ar bate Iohannis cuie in talpi crescand un posibil rival intern? In treacat fie spus, cred ca asa gandesc toti cei ajunsi la Cotroceni, de la Iliescu la Basescu. Si ei au intrat ulterior in coliziune cu propriul candidat la primaria Capitalei. Iliescu cu Geoana, Basescu cu Blaga. Chiar daca au pierdut, acestia au prins gustul reflectoarelor.

In caz de castig, situatia se complica teribil. Daca este un politician adevarat, puternic si hotarat, urmatorul pas firesc este sa preia sefia partidului. Ajuns aici, se poate si mai sus. Primaria Capitalei reprezinta, deci, o posibila rampa de lansare spre varful politicii, chiar spre Cotroceni. Presedintele Iohannis nu are nevoie de un politician ambitios, capabil sa-i puna in pericol al doilea mandat. Din acest motiv, Busoi este candidatul perfect in viziuinea lui Iohannis si al oamenilor din jurul lui.  Daca pierde, nici o paguba. Daca castiga, foarte bine. Si-l imagineaza cineva candidat la prezidentiale in 2019?

Daca din greseala ajunge primarul Bucurestiului, Busoi va stapani un buget de un miliard de euro. Baietii care il sustin azi vor avea, deci, un motiv suplimentar de bucurie. Asadar, si pentru sistem ar fi candidatul perfect, nu doar pentru Iohannis.

De ce este acesta un calcul total eronat?  Busoi nu poate fi impus la primaria Capitalei fiind mult prea slab. Daca vom avea alegeri intr-un singur tur, pierde la sigur. In doua tururi, greu de imaginat o coalizare a dreptei in jurul lui. Apoi, publicul non-PSD este cu totul altceva, mai dificil, nu inghite orice. Or, Busoi taraste dupa el niste scandalul infernale si un profil foarte dubios.

Risca sa fie chemat la DNA oricand in dosarul finilor abonati la despagubiri, scandalul de plagiat se va umfla implacabil, aparitiile la Antena 3 mai mult enerveaza decat conving, in fine, omul dispune de toate datele sa arunce partidul in aer in plina campanie. 

Am vazut cum aroganta puterii si solutiile de laborator, care mai si put a incompetenta si coruptie, sunt respinse tot mai violent de marele public. Ce refuza totusi sa inteleaga Iohannis,  Mihalache si Helvig este exact ce n-au inteles din aroganta Ponta, Oprea si Maior cand erau pe cai mari. Suntem in alta lume, in care manipularile clasice prin TV nu mai tin.

Apoi, in varianta ca Busoi pierde, Iohannis nu castiga liniste. Este o iluzie. Un PSD ajuns la putere in primaria Capitalei, la sectoare si mai mult de jumatate din administratia din tara se va pravali ca un tavalug la parlamentare. Un PSD castigator pe linie - si linistea lui Iohannis s-a incheiat.

Altfel spus, interesele PNL nu coincid deloc la alegerile locale cu cele ale presedintelui Iohannis. Nici interesele generale ale societatii nu se suprapun, la faza asta, cu ale lui.  Klaus Iohannis a dovedit deja absenta oricarei viziuni politice cand, inca de la primele intalniri cu liberalii avute la Cotroceni, le-a dat ca tema sustinerea alegerilor intr-un singur tur. Avea atunci de rezolvat o situatie partiulara la Sibiu, fara sa se gandeasca o clipa la efectele la nivelul tarii. Liberalii au votat alegeri intr-un singur tur din cauza ca asa le-a cerut-o seful statului la inceputul anului. Eroare majora.

Exact asta se intampla acum cu sustinerea lui Busoi. Presedintelui Iohannis ii convine de minune sa ajunga primar un politician slab, care nu-i va da batai de cap chiar daca va junge jupan si in PNL-ul. In situatia absurda in care va castiga primaria, desigur. Asadar, o eventuala revenire  la doua tururi nu-l prea deranjeaza pe seful statului, deoarece Busoi s-a dovedit mult prea mototol si greu de vandut publicului intr-un singur tur. In doua, ar mai avea o sansa. Strict teoretic, evident.

Daca au putin curaj si viziune pe termen lung, liberalii ar trebui sa-l retraga cat mai e timp. Inca pot imagina solutii onorabile din afara partidului, daca in interior nu gasesc. Inca se mai poate evita un dezastru. Aici nu e vorba doar de primarie, ci si de sectoare, de semnalul dat la nivelul tarii in perspectiva parlamentarelor din toamna. Toate depind in mare masura de forta viitorului candidat la primaria Capitalei. Inca nici un partid nu si-a desemnat oficial candidatul, asa ca n-ar fi o mare tragedie o schimbare de plan in acest moment. Intrebarea este daca liberalii au curaj sa-si urmeze propriul interes, nu socotelile  foarte personale ale presedintelui Iohannis sau ordinele cazone din afara partidului.


Citeste mai multe despre   











VIDEO Reactia cercetatorilor din Buzau atunci cand au gustat "legumele viitorului": rosia-banana si rosia-ananas

Ce ati spune despre o bucata de branza noua cu o rosie ca o banana langa? Sau de niste slanina cu o rosie... ananas. In acest moment suna mai degraba ciudat decat tentant, insa acestea sunt legumele viitorului.
21717 vizualizari
  • +2 (28 voturi)    
    cu Busoi (Joi, 11 februarie 2016, 18:40)

    petre22 [utilizator]

    Firea e ca si castigatoare ,e de bine
    • +13 (33 voturi)    
      nici o sansa (Joi, 11 februarie 2016, 19:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      salvarea vine de la M10, Lumea e Satula de matracuci si milionari in euro..lumea vrea un Om Simplu, Clar si Fara Trecut in lumea politica actuala damboviteana
      • +10 (26 voturi)    
        Nicusor Dan un candidat mai potrivit (Joi, 11 februarie 2016, 21:29)

        LiviusAcris1 [anonim] i-a raspuns lui un domn

        Dna Macovei are merite, dar discursul ei imi suna politicanist si egocentric.
        • -7 (23 voturi)    
          cam "lefty"..touchy spre P$D (Joi, 11 februarie 2016, 22:49)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui LiviusAcris1

          scuteshte ma..cu acest cameleon. Un Om M10, cu verticalitatea unui Procuror...ca sa te edific...un Vlad Tzepes Primar avem nevoie..nu emanatii pseudo P$Diste
          • -1 (23 voturi)    
            Poate n-ai inteles ca e vorba de primarie! (Joi, 11 februarie 2016, 23:30)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            La primarie nu mergi sa faci justitie, mergi sa fii gospodar, sa fii transparent in tot ceea ce faci, sa iei fonduri europene cu carul si sa nu furi. Ce zici tu e bun la justitie. Nu amestecati lucrurile doar ca va place M10 care nu mai conteaza de mult timp.
            • +12 (14 voturi)    
              nici una nici alta (Vineri, 12 februarie 2016, 10:25)

              codo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              cel mai bine M10 ar trebui sa il sustina pe ND. ambii au de castigat. imi faceam iluzii ca si PNL-ul il poate sustine pe ND, dar te pui cu berbecii? ei cauta cu orice pret un perdant.
              • -4 (6 voturi)    
                daca nu ar cocheta cu "stanga" (Vineri, 12 februarie 2016, 12:00)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui codo

                ar merita eforul, intreb chiar atat de "nociv" ar fi un candidat M10 ? in fond ND ar fi bun poate de vice-rprimar sau un executive pe chestiun de Primarie, nu un factor decisional major, parerea mea !
      • +2 (6 voturi)    
        poti sa-mi spui cine-i candidatul lor ptr primarie (Vineri, 12 februarie 2016, 15:30)

        21unas [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        stai linistit, ca nici ei nu-l stiu inca.
        tot respectul pentru M10 si Macovei, dar nu au un candidat pentru primarie
        si multi dintre noi refuzam sa mai votam toti felul de no-nameuri impinse in fata in preajma votarii
        vreau sa votez o persoana pe care chiar o intereseaza ce se intampla in orasul asta si chiar sa cunoasca administratia
        si SINGURUL care s-a remarcat pana acum a fost Nicusor Dan
        Ideal, ar fi fost sa avem 3-4 Nicusori Dan si sa alegem dintre ei, dar asa.... avem doar unul.
        • +1 (1 vot)    
          ai rabdare (Vineri, 12 februarie 2016, 18:05)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui 21unas

          pana in luna martie/aprilie vor avea
      • +2 (2 voturi)    
        practic nu mai exista.... (Vineri, 12 februarie 2016, 17:35)

        CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        si cind a deschis gura in problema invaziei islamice a fost comlet impotriva curentului popular, chiar si cel la nivel european. Dar a fost politically correct!
        A disparut, si cu ea si sperantele noastre. E intransigenta dar mai intotdeauna inadecvata in spatiul public.
        Si cum cei ce nu voteaza psd nu alcatuim o secta..... nu are sanse
    • -14 (22 voturi)    
      plagiat ? (Joi, 11 februarie 2016, 19:03)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      Si cum de n-ati scris 30 de articole pe zi despre plagiatul lui ?
      • +17 (23 voturi)    
        Pai poate nu ai inteles. (Joi, 11 februarie 2016, 20:06)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        ...Busoi este "doar" un candidat.. Tonta ala al tau, era PM al Romaniei. Stiu ca tu nu poti sesiza astfel de diferente. Dar, ca o paranteza, si Busoi si Tonta al tau sunt doua nulitati umane, inconjurate de hotie si minciuna.
      • +3 (11 voturi)    
        Pai nu e inca prim-ministru (Joi, 11 februarie 2016, 20:45)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Plus ca s-a vazuut ca poporul roman nu e prea sensibil la ciordeala. Ba mai mult, in proportie de 45% chiar apreciaza astfel de "calitati".
      • +10 (14 voturi)    
        Mai tii minte ... (Joi, 11 februarie 2016, 21:16)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        cu Blejnar, ce mai tipa Tonta, ca din gura de sarpe, ca mafia lui basescu, Blejnar etc...

        Ce se intampla acum cu alde Gelutu' Diaconu? Si a fost sef ANAF din Aprilie 2013. De-al lu' Tonta, de-al tau ...

        "Gelu Diaconu era reprezentantul unor grupuri de interese politico-economice, fiind de-a lungul timpului apropiat de personaje precum Dan Radu Rușanu, Daniel Chițoiu, Călin Popescu Tăriceanu, Victor Ponta sau Gabriel Oprea."
    • +3 (3 voturi)    
      bitte für seine Exzellenz Herr Präsident in Deutsc (Vineri, 12 februarie 2016, 17:32)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      Altfel o sa prelucreze greu.

      Un presedinte marioneta - din nefericire!

      Un partid artificial, o adunatura de oportunisti fara vlaga sau idei. Ridicati de Base, fara el nu fac doi bani

      Noroc cu interesele altora, poate ne scapa si de data asta. Sau ne ingroapa de tot
  • -3 (21 voturi)    
    De data asta nu sunt de acord (Joi, 11 februarie 2016, 18:51)

    Mdv [utilizator]

    De obicei achiesez la opiniile lui Tapalaga, dar de data asta mi se pare mult prea mare speculatia, cu ce vrea Iohannis, ca isi protejeaza al doilea mandat, de parca cea mai mare amenintare este una interna, din partea PNL. Sa fim seriosi, Busoi are sustinere mare in partid, nu stiu de unde pana unde, ca, pana la urma, caracterizarea candidatului Busoi este corecta. S-ar putea sa nu mai doreasca nimeni de acolo cu asa fervoare candidatura la Bucuresti. Nu are nici o sansa sa castige primaria. Incearca PSD sa il ajute cu Firea, dar cred ca nici asa.
    Pe de alta parte, in conditiile de acum, nu cred ca mai tine foarte mult nici teoria cu tentatia contractelor publice, din moment ce toti asa-zisii oameni de afacetri sunt fie in puscarie fie pe drumul spre inchisoare.
    • +11 (11 voturi)    
      Si ce daca? (Joi, 11 februarie 2016, 19:09)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mdv

      Sunt fie in puscarie, fie pe drumul spre inchisoare. Si care e problema? Nu se mai fura? Se impidica cineva de asta? Stau un an la parnaie ca boierii si raman cu milioanele. E un calcul simplu.
  • +25 (29 voturi)    
    Bushoi & Firea (Joi, 11 februarie 2016, 18:55)

    un domn [utilizator]

    aceeasi mizerie, mare lucru daca P$D si penele nu au aranjat un Blat
    • -9 (15 voturi)    
      nu chiar (Joi, 11 februarie 2016, 19:04)

      ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Unul a plagiat, celalalt nu.
      • +15 (15 voturi)    
        Hmm (Joi, 11 februarie 2016, 19:39)

        ProLibertate-AntiMerkel [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        Unul a santajat, celalalt nu.
      • +7 (15 voturi)    
        Mai ai si tupeu.. (Joi, 11 februarie 2016, 20:07)

        Alius [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

        ...tooot dai cu plagiatul, incercand sa ridiculizezi plagiatul prostului de Tonta.
  • +10 (14 voturi)    
    Pana una alta,Busoi a luat niste bani de la RAPPS (Joi, 11 februarie 2016, 19:01)

    1234mihai [utilizator]

    E cazul ca statul sa-si ia banii inapoi si infractorul pedepsit. Ce face el in timpul liber, treaba lui. Ii urez multa sanatate.
    • +13 (13 voturi)    
      bu$hoi..la brutarie (Joi, 11 februarie 2016, 22:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui 1234mihai

      nu la Primarie !
  • +16 (24 voturi)    
    As vrea... (Joi, 11 februarie 2016, 19:15)

    mcv [utilizator]

    As vrea sa adorm si atunci cand ma trezesc, sa fie oricine altcineva la Cotroceni, chiar si mama-dracului-in-persoana, iar eu sa fi uitat ca l-am votat vreodata pe acest om egoist si las. Bine cel putin ca nu l-am ales, caci nu stiu cum as fi gestionat aceasta situatie daca imi mai si puneam sperante in el!
    El crede ca a fost ales... Sper ca aceasta credinta eronata sa fie fix acul de cojocul lui!
  • +16 (16 voturi)    
    Una pe scurt! (Joi, 11 februarie 2016, 19:22)

    mcv [utilizator]

    Cam pentru ce fel de mandat credeti ca se pregateste Iohannis, de are nevoie de LINISTEA pentru care l-a trimis "la cumparaturi" pe Mihalache?... La Felix!
  • +21 (25 voturi)    
    Cred ca Dan il supraestimeaza pe Iohannis, (Joi, 11 februarie 2016, 19:24)

    ProLibertate-AntiMerkel [utilizator]

    nu cred ca alegerea lui Busoi a fost rezultatul vreunui calcul, ci mai degrab o discutie tensionata prin SMS:

    - Am tot cautat si n-avem pe cine.
    - Esti sigur? Te-ai uitat prin toate tomberoanele?
    - Ah... ar fi cineva.
    - Cine?
    - Busoi.
    - Merge, baga-l in fata.
    - Si cu plagiatul cum facem?
    - Nu conteaza, multi l-au votat pe Ponta la alegeri, nu-i duce capul.

    In schimb, daca ajunge santajista Firea, o sa ne fie dor de Oprescu...
  • +8 (14 voturi)    
    Busoi,Firea Basescu (Joi, 11 februarie 2016, 19:49)

    nedumeritul [utilizator]

    Intr-adevar este candidatul perfect. Nu pentru liberali si nu pentru Firea ci pentru Basescu. Dintre Busoi, Firea si Basescu pe cine l-ati alege ? Se pare ca regia se pregateste minutios si din vreme....Ura !!! haideti la vot !!!!!
  • +3 (5 voturi)    
    criteriu unic (Joi, 11 februarie 2016, 19:49)

    victoroul [utilizator]

    Analiza are la baza prezumptia ca Iohannis are vreun cuvant asupra PNLului. Si daca l-ar avea, intrebarea e daca doreste sa si-l manifeste.

    Apoi, sa na gandim la un joc si mai mare. Daca pe Iohannis il coafeaza un PNL slab?
  • +9 (13 voturi)    
    Iohannis cel nou ? (Joi, 11 februarie 2016, 21:17)

    Susufler0 [utilizator]

    Domnul DT, se vede ca nu prea are incredere in capacitatile cognitive ale Neamtului si ale Sfetnicului sau Mahalache, de vreme ce isi imagineaza ca Iohannis torpileaza interesele PNL si ale sale de teama unui liberal cu charisma ce-ar putea ajunge Primar general al capitalei iar apoi, l-ar inlocui din postura de candidat pt alegerile prezidentiale viitoare. Daca PNL e caftit tare la locale si apoi si la parlamentare, Iohannis poate sa-si ia adio de la un nou mandat de presedinte. Her Klaus are nevoie de un PNL puternic care sa-l duca la victorie in 2019 pt ca sustinerea Strazii a pierdut-o si o pierde constant zi de zi. Eu unul, care l-am votat fortat de spectrul lui Ponta Presedinte, peste 5 ani nu mai ies la vot pt el, daca nu se intampla o minune cu el si se transforma intr-un om interesat de Romania si care munceste zi de zi pt Romania. Deci mi-e teama d-le DT, ca va uitati la Iohannis dar vedeti pe altcineva de fapt.
    • +15 (17 voturi)    
      corect, viseaza KiWI inutil la alt mandat... (Vineri, 12 februarie 2016, 1:14)

      Roman_Cetatean [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      (sau poate nu viseaza deloc la asta, poate doar presupun unii ca asa si-ar dori...).
      Ideea e ca atat eu cat si oricare din cei pe care ii cunosc si au votat Johannis spun ca exclus sa mai repete aceasta faza. Evident, se poarta f.ff.f delicat cu sParlamentul ca nu cum va sa "starneasca" un referendum de demitere, caci atunci ar fi primul presedinte demis prin referendum (99,9999% sigur asa ar fi) si devreme ce se poarta asa cu hotii din partide, inseamna ca s-a prins si el ca e sigura demiterea lui la un eventual referendum si ca nu va mai fi votat. Cei care au votat Ponta oricum nu ar vota si nu vor vota cu Johannis sau pe cine ar sustine el.
      Asa ca, neamtul a devenit mai rau decat Emil Constantinescu- a reusit performanta de a dezamagi crunt electoratul sustinator si "strada" in niciun an. Macar Milu' a tinut mai bine stacheta, s-a prins lumea in ultimii 2 ani ca e depasit.
      A reusit intr-un an:
      - sa puna consilieri detestati si dubiosi;
      -sa isi puna oameni in servicii- care sunt cel putin discutabili;
      - sa "urmareasca cu atentie" (si cam atat) orice eveniment important- si asta la cel putin cateva saptamani dupa...
      - sa plece de sarbatori din tara, departe, cat mai departeee-Madeira, Miami etc;
      -sa plece in N deplasari, fara a vedea consecinte politice pozitive ( mai rau, la faza cu cotele cu refugiatii a dat-o chix rau); de adus investitori nu mai vb, nici macar atat...
      - sa se faca de kkao pierzand casa din Sibiu in proces si mergand pe calea unui atac "exceptional"("pen' ca poate" de aia);
      -sa insele asteptarile strazii, limitandu-se doar la planta un guvern 'tehnnocrat" insa plin de personaje detestabile (Toba, A Dragur-2 lei, Biris- vanatorul..) sau cu evidente conexiuni in structuri (A Curaj, multi Secretari de Stat, pastrat Secretari de Stat PSDisti care.....)
      Nu imi vine in minte aproape nicio realizare dupa peste un an de mandat- in afara de pus "guvernul meu"!
      Daca o tine asa, o sa ajunga cel mai detestat om din Romania! Deci, ce al doilea mandat?!
      • +10 (12 voturi)    
        Am o observatie de facut la comentariul tau (Vineri, 12 februarie 2016, 8:06)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

        Eu nu as trece pierderea casei din Sibiu la nerealizarile "profesionale" ci, mai curand, la cele personale. In rest, ai dreptate : n-a facut mai nimic.Ca un corolar al anului petrecut la Cotroceni, imi revine obsedant in minte o imagine. Aceea a lui Mahalache dormind rascracarat pe scaun, ca in sala de asteptare a garii din Peris, intre doua mandate. Pardon, am vrut sa spun intre doua trenuri.
        PS. Oare sforaia ?
        • +2 (4 voturi)    
          temerea mea este ca Pufoaika (Vineri, 12 februarie 2016, 8:43)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          este Preferata lui mahalache si NU Presedentia...si sper sa gresesc
          • +6 (6 voturi)    
            Intreb si eu ca naivul : (Vineri, 12 februarie 2016, 9:55)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            Atunci de ce nu scapa de el ?
            • +1 (3 voturi)    
              buna intrebare (Vineri, 12 februarie 2016, 12:01)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              sincer nu mi am pus aceasta intrebare insa este intemeiata...poate ca pentru KIWI este comod sa il aiba pe mahalache in subordine iar "demage" urile care le creeaza KIWI nu le evalueaza correct...parerea mea
              • +2 (2 voturi)    
                Daramite doua ! (Vineri, 12 februarie 2016, 12:30)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                Tinand cont de lenea pe care o afiseaza Neamtul in toate, poate fi si comoditatea cauza, dar gandul asta imi da fiori reci pe sira spinarii, asa ca prefer sa cred ca, asa cum spui tu, "nu evalueaza corect". Si asta insa imi spune acelasi lucru : ca e prea mult chiar si un mandat !
                • +2 (2 voturi)    
                  sustin ! (Vineri, 12 februarie 2016, 13:11)

                  un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                  insa e necesar sa "banam" Orice Vlasat P$D ist, gen Burduja si altii cu origini in negura Varanului si al Pastororului Latrina 3 sau El Insusi
  • +5 (7 voturi)    
    Busoi (Vineri, 12 februarie 2016, 11:30)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    In PNL nu sunt politicieni, ci politruci. Ca Gorghiu. Si fosile comunist, ca Blaga. Un partid USL-as
  • -3 (5 voturi)    
    intrebare (Vineri, 12 februarie 2016, 12:42)

    natbl73 [utilizator]

    D-le Tapalaga, de ce il urati pe Iohannis? Pentru ca a lansa teorii conspirationiste construite cu un scop précis, asta inseamna

    Sunteti sibian, si stiti cum arata Sibiul inainte de 2000, stiti cum arata, si cum e vazut astazi (turism, industrie)

    ...deci ?
    • +3 (5 voturi)    
      ce legatura are Primaria (Vineri, 12 februarie 2016, 14:50)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      cu Presedentia...sintagma cu Prefectura ti fac cadeaux
      • 0 (0 voturi)    
        turism, industrie (Vineri, 12 februarie 2016, 16:29)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        darnice domn (?!)
    • +2 (2 voturi)    
      ref Sibiul lui Johannis (Vineri, 12 februarie 2016, 15:21)

      Lucida [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      E simplu: dl Johannis si-a atins limita de competenta cu Sibiul. Aceea ca fost capodopera pe care nu o va repeta la nivelul tarii, din pacate pentru noi !
      • +1 (3 voturi)    
        corect =frumos spus (Vineri, 12 februarie 2016, 18:07)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Lucida

        l am votat sa nu iasa Dottore Di catania, in primul tur am votat Macovei !
  • 0 (0 voturi)    
    :( (Vineri, 12 februarie 2016, 14:27)

    owl [utilizator]

    indiferent ce candidat ramane, palnul "Cristian Busoi a gasit solutiile pentru fluidizarea traficului in capitala" ramane. Credeti ca altul va vinde povestile PNL din plan mai bine decat actualul ?

    La doi pasi de Bucuresti, orasul Pitesti a creat in ultimii ani sosea de centura, semafoare ce numara secundele pana la schimbare, semafoare ce se activeaza doar la buton apasat de pieton (ce bun era unul pe Preciziei), sensuri giratorii, lucrari de infrastructura... Unele au functionat, altele nu, altele mai sunt necesare. Ar fi trebuit sa-l intrebe pe pnl-istul de la Pitesti ce a functionat si sa puna in planul pentru Bucuresti, sa-i dea substanta planului ( inclusiv costuri ar putea estima). Asa, o poveste nemuritoare pe care o aud la fiecare alegeri.... Banuiesc ca planul real de care se ocupa e cel cu spagile - cat se ridica de la fiecare...si cine e numit in functii...
    • +1 (1 vot)    
      la un buget de X miliarde lei (Vineri, 12 februarie 2016, 15:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui owl

      Bu$hoi are si el...X %...don t ya ?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică