Ciolos are o singura sansa: sa petreaca fiecare zi la Guvern ca si cum ar fi ultima zi

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Marţi, 17 noiembrie 2015, 17:44 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
Dragnea l-a santajat direct pe Ciolos in Parlament cu motiunea de cenzura daca nu face frumos in fata PSD. Liberalii se agita si ei in culise pentru bucati din agentii si companii de stat. UNPR vrea si el cite ceva. TV-urile si-au inceput campaniile de presa ca sa-si multumeasca finantatorii. Partidele isi freaca miinile. Au instalat un guvern care le pare slab si instabil, pe care il vor santaja permanent. Aici e marele pericol pentru Ciolos: sa intre in politica drept marele reformator si sa iasa imblinzit. Singura lui sansa e sa petreaca fiecare zi la Guvern ca si cum ar fi ultima zi. Si sa nu se uite la televizor, pentru ca publicul care i-a facut posibila aparitia nu e acolo.

Da, Ciolos va face greseli, a si facut citeva mari. A facut si citeva compromisuri: prezenta lui Vasile Dincu la cererea lui Dragnea, eliminarea alegerilor locale in doua tururi din programul de guvernare (chiar daca mentionarea initiala parea mai degraba fantezista, realist vorbind). Dar trebuie sa-si explice toate deciziile, bune sau rele, si lumea va intelege daca le-a facut pe barba lui, nu minat de la spate de interese necurate. Dan Tapalaga a explicat cit de importanta e comunicarea in cazul unui guvern tehnocrat.

Peste Ciolos si oamenii lui vor veni zilnic presiuni inimaginabile de la politicienii care vor acum sa para in Opozitie, dar sa fie de facto la Putere. Va fi obligat sa faca mici compromisuri ca sa nu aiba toata activitatea complet blocata. Esential e sa nu faca marile compromisuri, cele care il vor scoate rapid de pe orbita reformatoare. (Un compromis urit este acceptarea cresterii cu 10% de la 1 decembrie a tuturor salariilor bugetarilor. Imi mentin parerea ca aceasta crestere avea logica doar dupa refrma administratiei).

Guvernul Ciolos trebuie sa inteleaga ca nu are nici o datorie fata de Parlament. PSD si PNL erau obligati sa il voteze, chiar daca punea copii de gradinita pe post de ministri. Altfel, partidele mergeau in pas alergator spre anticipate, pe fondul urii populare care i-ar fi spulberat.

Ciolos nu are nici o datorie fata de Dragnea, Serban Nicolae, Iulian Iancu, Vasile Blaga, Alina Gorghiu, Teodor Anastasiu, Marian Petreache, Gabriel Oprea ori Eugen Nicolicea. Toti incearca acum sa rupa cite o halca din guvernare, sa-si pastreze oamenii pe posturi, sa dea o mica lovitura in legile care-i supara.

Ciolos are doua datorii.

Una fata de el insusi, sa nu-si distruga imaginea in cele 3 luni, 6 luni sau 12 luni pe care le va petrece ca premier. Are o reputatie de aparat, si nu si-o va apara daca va incerca sa astupe scandalurile iscate de televiziunile care vor sa-si serveasca patronii, ci daca isi va face treaba bine.

A doua datorie e fata de cetateni. Ei au facut posibila caderea guvernului Ponta. Cetatenilor (pe care-i va gasi in piata sau pe net) trebuie sa le explice fiecare decizie pe care o ia, fiecare scandal iscat de impotrivirea fata de baronii mari si mici din partide. Acesti cetateni nu mai sint demult telespectatori, ei au simtit ca TV-urile sint distorsionate (Paranteza: pina si publicitarii incep o mica revolutie legata de modul in care aloca banii din publicitate catre emisiuni si televiziuni toxice)

Ciolos va avea probleme uriase cu proiectele de lege. Pentru orice proiect trimis in Parlament, va trebui sa promita ceva la schimb partidelor. Aici e forta PSD si PNL.

Dar Ciolos a facut azi un mic anunt, fara potential de breaking news, care ar putea schimba regulile jocului. A anuntat un mecanism de consultari si dezbateri publice pe marile proiecte. Asta poate insemna presiune populara pe un Parlament reticent in a trece marile proiecte guvernamentale.

Un alt atu este reforma administratiei. Dragnea a trimbitat vestea ca premierul i-a promis ca nu va face epurare in administratie. Ma indoiesc ca Ciolos i-a promis ca-i va tine in posturi pe toti atirnatorii de partid, pe toti sinecuristii. E esential sa inceapa trierea lor, asa va da semnalul ca e stapin in propria ograda. Sigur ca PSD va reactiona, va ameninta cu motiunea de cenzura, dar oare ii da mina lui Dragnea sa forteze iar anticipatele?

Un alt atu este guvernanta companiilor de stat. Prea multe dintre ele sint in continuare feude ale partidelor. Aici trebuie intrat in forta. Vine o perioada de 3 luni, pina la viitoarea sesiune parlamentara (atunci mai poate fi depusa o noua motiune de cenzura) pe care Ciolos o poate folosi drept fereastra de oportunitate. Va avea sau nu curaj sau o foloseasca? Depinde de el si de oamenii lui. Iata-i pe cei care vor avea sarcina cea mai dura:

Costin Borc, ministrul Economiei.
Are in subordine zeci de companii de stat si agentii guvernamentale cu mare potential de crestere. Venit din privat, de la conducerea unei multinationale, dar si cu experienta guvernarii CDR, Borc poate face diferenta daca se tine tare in fata partidelor.

Victor Grigorescu, ministrul Energiei.
Aceeasi situatie, minus experienta vasta a lui Borc. Grigorescu trebuie sa dovedeasca ca a crescut pe forte proprii, nu pe spatele numelui tatalui sau, fost secretar de stat in guvernul Nastase.

Raluca Pruna, ministrul Justitiei.
Am vazut deja la audieri cum hienele au mirosit-o sa vada cit e de puternica si daca poate face fata unui asalt decisiv. Sigur ca sint multe de rezolvat in sistem, sigur ca de la penitenciare la curtile de apel supraincarcate de dosare e mult de munca. Dar reusitele sale nu vor insemna nimic daca nominalizarile la DNA si Parchetul General vor fi rezultatul unui tirg politic.

Anca Paliu Dragu,
ministrul Finantelor, trebuie sa tina in friu baronii si pe reprezentantii lor. "N-am" trebuie sa-i intre in vocabular. Poate pregati, in fine, legislatia pentru noile redevente.

Adrian Curaj, ministrul Educatiei,
trebuie sa ia in serios problema plagiatelor. Poate incepe cu cazurile Ponta si Oprea, cele mai mari scandaluri de integritate din domeniul universitar.

Dan Costescu, ministrul Transporturilor. Are in fata un moment crucial pentru infrastructura: trecerea intre exercitiile financiare europene si demararea noilor proiecte in cadrul Master Planului de Transport. Peste toate, insa, o restructurare a marilor companii din subordine nu trebuie sa mai astepte: CNADNR a aratat pana acum ca nu este capabila, prin conducerea actuala, sa gestioneze marile proiecte rutiere.

In tot acest guvern e si un personaj-cheie, putin vizibil, care are insa rolul imens de a-l proteja pe Ciolos. Ioan Dragos Tudorache e scutierul lui, omul care trebuie sa-l ajute sa negocieze cu marii rechini ai politicii. Atentie la el, are un rol mai mare decit ne imaginam in acest moment.

Acestia sint oamenii decisivi din guvernul Ciolos. Nici unul nu pare sa aiba in vedere o viitoare cariera politica. Despre Ciolos au aparut informatii ca s-ar pregati sa preia PNL la anul, motiv pentru care liderii liberali il privesc cu maxima circumspectie. Dar premierul are o singura sansa sa preia PNL: daca mandatul lui va fi unul curat, fara compromisuri de neacceptat cu partidele. Si daca asta inseamna un mandat de doar 3 luni, mai bine asa si o iesire din scena cu capul sus. Altfel, un mandat de premier in genunchi nu foloseste nimanui, cu exceptia liderilor politici detestati de toata lumea.










15195 vizualizari
  • +13 (13 voturi)    
    copii de gradinita (Marţi, 17 noiembrie 2015, 18:09)

    Unu-2 [utilizator]

    "copii de gradinita" - mai sa fie ... nici chiar asa
    Din partea mea Dacian Ciolos are un cec in alb, cel putin deocamdata am incredere in el ca persoana si in ce ar putea sa faca. Bineinteles ca vor fi si greseli insa totul ramine de vazut cum vor fi interpretate acele greseli de lumea de pe strada. Dupa parerea mea inclusiv stingaciile cu formarea guvernului sint usor de trecut peste ele pt. ca nu astept un om perfect pe un cal alb ci un prim ministru uman, care sa-si asume greselile si sa nu-i fie frica sa le corecteze (fata de unii care considera ca tot ce fac e perfect, mindria oprindu-i sa corecteze ce ar trebui corectat dupa decizii gresite).
    Ramine de vazut ce va urma, personal insa ma bucur ca s-au gasit persoane serioase care sa incerce sa asanaze o situatie politica si sociala de 2 bani in care s-a ajuns. E pacat sa trebuiasca sa vedem schimbarea prin guvern tehnocrat pt. ca partidele refuza s-o faca, fiind pe mai departe prizonierele neschimbarii. Halal partide.
    • 0 (0 voturi)    
      lege! (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 9:47)

      cinic [anonim] i-a raspuns lui Unu-2

      daca bugetul nu trece guvernul este demis!
  • +5 (9 voturi)    
    cu regret , (Marţi, 17 noiembrie 2015, 18:10)

    sorin2011 [utilizator]

    Cred ca aveti dreptate in cele doua teme :
    -cea cu statul la guvern si a doua cea cu cetatenii - singurul aliat al acestui guvern .

    Cu regret imi pare ca Ciolos este un executant ilustru , caruia daca ii pui jaloane stie cum sa le ocoleasca .
    Acum este el cel care trebuie sa puna jaloane si pana acum a dovedit ca nu stie sa le puna

    IMi pare rau , mi-e sila de discursurile de la investiture ; Romania si Romanii nu sunt acolo nici pacar la " errata "


    Voi , presa ,daca intr-adevar sunteti cu Romania si Romanii vatrebui sa repetati la disperare ,poporul este puterea si toti politicienii sunt acolo prin votul popular .
    Daca Ciolos nu va sti sa-si prezinte actiunile ca fiind in slujba cetateanului si atunci cand in Parlament ele vor fi desfiintate EL , premierul va trebui sa ceara ajutorul strazii ( metaphoric , nu sa-i indemne sa iasa )

    Repet , VOI presa sunteti acum cei care vor face diferenta , daca poprul va fi in continuare batjocorit , mintit SAU I se va recunoaste puterea de a allege .
    • +11 (11 voturi)    
      VOI, PRESA... (Marţi, 17 noiembrie 2015, 18:38)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui sorin2011

      D-le Sorin, vi se pare că presa română poate fi adunată sub o singură etichetă? Există cel puțin două tipuri de presă - una relativ obiectivă, chiar dacă are simpatii evidente pentru o anumită zonă a politicii (fie că ele țin de ideologii sau de persoane) și una aservită, care nu informează / avertizează / educă publicul, ci-i comunică sentințe livrate în ambalaj de mocirlă. Și marele ghinion este că publicul celor două tipuri de presă nu prea se amestecă. La care categorie vă referiți și care credeți că va fi poziția fiecăreia dintre ele vizavi de guvernul Cioloș?
  • +10 (14 voturi)    
    Mda, cam asta e (Marţi, 17 noiembrie 2015, 18:41)

    comentatordiletant [utilizator]

    Îi spunem omului că are o misiune ingrată, dar îl avertizăm că asta nu-i conferă circumstanțe atenuante.

    Sau, cu alte cuvinte, eu, cetățean onest, n-aș vrea să fiu în pielea ta ... dar vai de pielea ta dacă mă dezamăgești.

    Sper că a fost de la început conștient de asta.
    Succes, domnule prim-ministru Cioloș.
    • +5 (9 voturi)    
      Daca suntem acolo (Marţi, 17 noiembrie 2015, 19:35)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui comentatordiletant

      Nu are de ce sa ii fie teama de partide si de parlamentul hotilor daca noi, natiunea, iesim in strada de fiecare daca cand parlamentul va incerca sa blocheze un proiect sau o lege benefica.

      Cu noi in spate, guvernul poate face cam tot ce isi propune. Daca il abandom pe Ciolos in anul asta, atunci iesirea noastra in strada a fost degeaba.
  • +7 (7 voturi)    
    Liniste si DNA (Marţi, 17 noiembrie 2015, 19:00)

    gigi [anonim]

    Partidele au timp sa isi faca curatenie in ograda si sa pregateasca cum trebuie alegerile de la anul... asa ca va fi o linisteeee pe care sa fim sinceri ne-o cam dori cu totii!!!!
    Tehnocratii din guvern sa decupleze politicienii de mediul de afaceri astfel incat influenta politicului in afaceri sa dispara.... Chestia asta se poate face destul de simplu acum cand umbra DNA-ului este omniprezenta.
    Deasemenea, sa se continue si sa se faca o colectare cat mai buna a taxelor si impozitelor.
    Sa se elboreze legi care sa incurajeze IMM-urile pentru ca sunt singurele care nu pleaca cu capitalul si profitul in alta tara, pot fi disciplinate in plata taxelor si impozitelor deaceea tb sa existe cat mai multe. Ei reprezinta clasa de mijloc a tarii si cu cat sunt mai multi cu atat se va putea spune ca avem o societate sanatoasa si bogata care voteaza in cunostinta de cauza.
    Sa mergem toti la vot la anul!!!!! Ne-am castigat cu multa greutate si cu sange aceasta libertate si nu trebuie sa uitam sacrificiul celor care in Decembrie 1989 au facut totul posibil... Asa ca haideti sa ii sanctionam la vot!!!!!! Puterea e la no!i S-a vazut in noiembrie anul trecut ca printr-o mobilizare exemplara suntem invincibili!
  • -2 (8 voturi)    
    guvernul Ciolos (Marţi, 17 noiembrie 2015, 19:06)

    millenium [anonim]

    Nu are nimic de aratat ,toti ministrii stiu ca dupa 1an zboara asa ca nu vor da tot ce pot pentru acest guvern.
    Ciolos stie si el ca a ofticat PNL si dupa 1an zboara si el asa ca va face figuratie.
    Sigurul ministru care va face maxim tot ce poate va fi Dancu care stie bine ca dupa alegeri castigate de PSD va fi seful guvernului.
    • +2 (4 voturi)    
      Deci nimeni nu o sa-si faca datoria (Marţi, 17 noiembrie 2015, 23:31)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui millenium

      halal work ethic, nu?
  • +5 (5 voturi)    
    Situație grea însă clară (Marţi, 17 noiembrie 2015, 19:41)

    TudorC [utilizator]

    Adoptarea unor reforme reale: pare, într-adevăr, o misiune imposibilă. Sper doar să nu fie un prim ministru decorativ. Această variantă ar fi chiar mai rea decât scenariul în care Ponta ar fi rămas la guvern. Cu un prim ministru non-politic, însă controlat de ei, politicienii ar fi într-o situație ideală: have the cake and eat it too. Ar putea, adică, să facă tot felul de potlogării fără să se teamă de decontul electoral.
    Singura variantă logică, după cum spune și d-l Pantazi, este ca Cioloș chiar să facă treabă.
  • +3 (5 voturi)    
    Esential (Marţi, 17 noiembrie 2015, 19:50)

    Clop [utilizator]

    "Dragnea l-a santajat direct pe Ciolos in Parlament cu motiunea de cenzura daca nu face frumos in fata PSD..."

    Mi se pare esentiala desecretizarea alegerilor din diaspora din 2014 (Dragnea a fost sef de campanie), care au fost secretizate abuziv de dl. Aurescu sub presiunea PSD-ului.

    http://prisacariu.ro/2015/10/05/corlatean-merge-in-sfirsit-la-dna-dar-aurescu-refuza-sa-desecretizeze-informatiile-publice-despre-votul-din-strainatate/
  • +2 (6 voturi)    
    a pierdut sansa sa stea drept (Marţi, 17 noiembrie 2015, 19:54)

    mnicku [anonim]

    fara compromisuri in fata partidelor de smecheri defecti. Putea sa-i cada guvernul odata si a doua oara cu aceeasi oameni parlamentarilor le-ar fi pierit curajul.

    Oricum e PM cca 1 an si partidele n-ar fi avut curajul sa intinda coarda asa cum le place .

    Lasindu-se santajat de dragul investirii guvernului ne-a aratat ca-i slab si e santajabil.

    proverbul : boala lunga este moarte sigura e adevarat.

    Mai avem o sansa la viitoarele alegeri, sa intre M10 si alte partide in parlament limitind astfel puterea comunistilor vopsiti in galben si rosu.
    • -1 (3 voturi)    
      Nu avea cum sa stea drept (Marţi, 17 noiembrie 2015, 23:33)

      Locke Lamora [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      cum nu a stat si nici nu sta nici Johanis. Sleahta securistoida trage atele din umbra, papitzoii nu pot decat sa se agite sa dea impresia ca ei se misca singuri.
  • -1 (3 voturi)    
    ca si cum ar fi ultima zi? (Marţi, 17 noiembrie 2015, 20:08)

    thebblack [utilizator]

    adica sa acorde zilnic cresteri de salarii?
    • +1 (1 vot)    
      de ce minus? (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 6:55)

      thebblack [utilizator] i-a raspuns lui thebblack

      ca eu asa am invatat de la doctor ponta ca se face in ultima zi. nu ati vazut? si iliescu a facut la fel cand l-a eliberat pe motul (mot nu ca ar fi din tara motilor) ala de cozma. si de altfel dati-va seama ce tara minunata am avea daca toate guvernele ar sta o singura zi!
  • +1 (5 voturi)    
    nu chiar! (Marţi, 17 noiembrie 2015, 20:42)

    Codruta N [utilizator]

    Dragnea nu e chiar asa de speriat de eventuale "anticipate" cum s-ar crede. Acum, dupa ce isi face cruce si isi scuipa in san ca a scapat de Ponta si a reusit sa iasa din scandalul din strada relativ "ieftin",
    are un ragaz de 'respiro". De fapt in avantajul lui ar fi sa FORTEZE niste "anticipate" prin primavara (mai?) cu campania electorala samd. suprapusa cu localele! Asa ca nu cred ca ar trebui sa ne culcam pe-o ureche, crezand ca s-au "cumintit" >:)
  • +4 (6 voturi)    
    Comunicarea (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 4:52)

    zarzarea [utilizator]

    este cheia aceste guvernari.

    Tinant cont ca televiziunile nu-i sunt aliate, nu vad alta perspectiva in afara mediului online. Probabil ca ar trebui sa ne asteptam la o adevarata revolutie pe facebook - acesta ar fi semnul ca acest guvern este inca in carti.

    Din nefericire, nu cred ca va fi posbila o buna guvernarea in aceste conditii. La orizont se arata compromisuri mari, altfel nu vad cum s-ar putea guverna.
    Este adevarat ca nimeni nu are asteptari mari in teritoriu, insa, orice functionar din umbra il poate toca marunt pe Ciolos, pentru ca nu si-a primit postul dorit.

    Prezenta lui Dancu acolo ma nelinisteste. Insa, asteapt sa vad prima mutare DNA si apoi sa-mi dau cu parerea.
  • +6 (6 voturi)    
    Sustinere reala, nu parlamentara (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 7:45)

    athos64 [utilizator]

    Trebuie sa fie clar ca Ciolos NU are sustinere parlamentara. Alternativa de a-l respinge pe Ciolos si Guvernul lui era mai neplacuta si nesigura pentru Parlament, asta este tot.

    Interesul majoritatii parlamentarilor si prin urmare, al acestui Parlament, este pastrarea surselor de venituri si influenta in teritoriu. Un Guvern decuplat de la acest interes este unul nu doar suspect, ci de-a dreptul ostil. Pentru Serban Nicolae, de exemplu, MCV este o rusine nationala si nu un Parlament plin de penali si urmariti penal, gata sa emasculeze Justitia care-i agaseaza.

    Prin urmare, nu va exista nici o cale prin care reformele reale sa fie sustinute de catre Parlament. Ciolos trebuie sa gaseasca o metoda prin care va confrunta Parlamentul cu societatea civila si alegatorii, dar asta presupune ca acest Guvern sa beneficieze intr-adevar de sprijinul populatiei.
    In ciuda a ce vehiculeaza baietii nostri frustrati gen Tariceanu si altii, o astfel de situatie nu este deloc nedemocratica, dimpotriva. De fapt, s-ar savarsi o trecere inedita de la asa zisa democratie reprezentativa, prin care Puterea se obtine pe baza unor abilitati tehnice de formare a unor majoritati de moment, la una din ce in ce mai participativa, cu capacitate operationala ridicata de a sanctiona derapajele si lucrul in interes propriu al minoritatii politice. Desigur, pericolele manipularii, al confiscarii legitimitatii strazii, ramane unul real, insa este de sperat ca se va produce o maturizare importanta a opiniei publice in acest proces, care va ingreuna asemenea scenarii.
  • +3 (3 voturi)    
    Importanta decisiva a Ancai Paliu Dragu! (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 8:38)

    hotnewsfil [utilizator]

    Criatian Pantazi : 'Anca Paliu Dragu, ministrul Finantelor, trebuie sa tina in friu baronii si pe reprezentantii lor. "N-am" trebuie sa-i intre in vocabular. Poate pregati, in fine, legislatia pentru noile redevente'.
    Da, aveti perfecta dreptate, si de aceasta data,domnule Pantazi.
    In plus, si probabil ca este in spiritul, in (pre)viziunea dvs., Anca Paliu Dragu, fiind o fina cunoscatoare a metehnelor politicienilor romani (ea era 'omul care lucra detaliile', care avea contact direct cu politicienii, in toate tratativele, avute, de statul roman, cu FMI si cu Banca Mondiala), ea are in mana busola care va ghida mersul general al tarii - bugetul national. Ea va sti ce se poate si ce nu se poate, ea va avea de aparat dezvoltarea trainica a tarii, pe baza unor investitii viguroase, ea va asigura si va apara constituireafondului 'cofinantarii', fara de care Romania nu va primi bani pentru investitii, de la UE
    In acest fel, Anca Paliu Dragu va contribui direct la crearea de noi locuri de munca, pe o baza economica sanatoasa, durabila
    Dacian Ciolos trebue sa o ajute in mod special pe doamna Paliu, sa isi uneasca eforturile cu ale ei, sa vegheze ca toti ministrii cabinetului sau sa faca zid in jurul doamnei Paliu, sa conlucreze cu ea (in avantajul fiecarui minister!), sa o apere de presiunile pe care le vor face partidele, acestea fiind, toate, interesate sa contribue la decredibilizarea noului guvern, furioase ca ei au fost debarcati de la putere numai de manevrele "incorecte" ale lui Iohannis, nu de catre oamenii iesiti in strada, ca reprezentanti ai intregului popor nemultumit si revoltat din cauza neprofesionalismului si rapacitatii politicienilor.
    Televiziunile trebue, si ele, sa fie aliatele Ancai Paliu, sa nu ii bage bete in roate, trebue sa contribue la transparenta, la informarea populatiei, asupra bunelor intentii ale cabinetului Ciolos, sa monitorizeze constructiv deciziile si infaptuirile noului cabinet, busolat de bugetul tarii, gestionat de Anca Paliu Dragu.
  • 0 (0 voturi)    
    Eu, in locul lui, m-as tine tare pe pozitie (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 9:50)

    Cuca [utilizator]

    "Fara negociere. Domnul pres de partid, daca doriti, dati-mi jos guvernul. Nu e nici o problema, nu tin mortis sa fiu PM. Asa ca.... succes, va urez.

    Pina atunci, insa, va rog sa nu mai ma plictisiti - la mine nu veti gasi intelegere pentru tirguieli si compromisuri. Buna ziua, si spor !"

    ..............

    Va garantez ca nimeni nu va avea curaj sa se duca acum la anticipate.
  • 0 (0 voturi)    
    Doar o opinie (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 11:24)

    Tiberiu [anonim]

    Sansa nu este a lui Ciolos. Sansa este a politicienilor care daca vor sa nu mai scoata lumea in strada trebuie sa ajute guvernarea. Coclelile de 26 de ani din politica sa faca loc noii generatii de politicieni. Sper ca aceasta generatie sa nu fie murdarita la randul ei. O sa fie resetata de cate ori va fi nevoie cu ajutorul strazii caci cu ONG-urile m-am lamurit ca si cu galeriile din fotbal.
  • +1 (1 vot)    
    CIOLOS, FARA CONSILIER DE IMAGINE, AUZI ? (Miercuri, 18 noiembrie 2015, 14:09)

    Susufler0 [utilizator]

    Cristian Pantazi de unde ai mai scos-o si pe-asta, cu cele doua datorii pe care le-ar avea Ciolos ? Aproape totul mi se pare gresit in asertiunea ta. Incepand cu tonul sigur cu care decretezi "Ciolos ARE." Fara suparare, de unde siguranta asta? 1. De ce ar avea Ciolos o obligatie fata de el insusi ca sa nu-si distruga imaginea (sa-si apere reputatia)? 2. De ce aceasta obligatie ar trebui sa prevaleze obligatiei ce-i incumba fata de cetateni? In mod cu totul si cu totul nefericit ai stabilit ordinea obligatiilor pe care le are Ciolos ca prim-ministru iar obligatia fata de cetateni ai trecut-o ultima. Cumva Ciolos a acceptat sa devina prim-ministru al Romaniei ca sa isi imbogateasca CV ? Stii ceva in acest sens ? Daca stii spune-ne si noua. In aceasta chestiune a obligatiilor pe care le are un prim-ministru (Ciolos in speta) imi permit sa-mi dau si eu cu parerea si sa consider ca prima datorie o are fata de cetateni, fata de TOTI cetatenii, nu numai fata de cei care au iesit pe strazile si Pietele din Bucuresti si din unele orase din tara. Sunt convins, (in chestiunea asta sunt si eu sigur pe mine !), ca Dacian Ciolos , daca ar fi fost interesat sa-si prezerve reputatia profesionala si nu numai, nu s-ar fi inhamat la intreprinderea asta dificila. Viitorul ne va arata cine a avut dreptate !


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version