Veselia cifrelor plus cateva fete lungi si triste

de Dan Tapalaga     HotNews.ro
Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:43 Actualitate | Opinii

Dan Tapalaga
Foto: Hotnews
Bufnitele nu sunt ce par a fi, mai ales noaptea. Asa si cu exit poll-urile televiziunilor de stiri. Antena 3, Romania TV si Realitatea au aranjat cifrele in asa fel astfel incat Ponta sa iasa musai cu 40 de procente iar pe Macovei s-o alinieze cu Tariceanu si Udrea. De neinteles de unde atata disperare in a mistifica adevarul stiind ca pacaleala tine cel mult o noapte. Cifrele se vor schimba in rau pentru Ponta, o stim deja.  Ne-au spus-o deja fetele lungi si triste din studiourile Antenelor si figura pamantie a unor candidati.

Absenta lui Victor Ponta de langa Liviu Dragnea imediat dupa exit-poll-uri nu anunta nici ea ceva bun. Tonul, vocea si atitudinea cam nervoasa a lui Victor Ponta tradeza multa nesiguranta. Dar ce s-ar putea intampla peste noapte?

Se prea poate, de pilda, ca votul din diaspora si datele finale sa-l mai coboare pe Victor Ponta cateva procente iar pe Klaus Iohannis sa-l mai salte putin. As indrazni sa avansez o cifra: 37% - 33% sau chiar mai strans. Diaspora a votat masiv cu Iohannis si cu Macovei, prea putin cu Ponta. De aici si disperarea guvernului de a impiedica votul in diaspora prin mijloace birocratice. Cetatenii romani din strainatate au luat cu asalt ambasadele, au stat la cozi ore in sir dar au fost impiedicati in mod premeditat sa voteze. Pentru asta vor trebui sa plateasca, inclusiv in justitie. Daca se va dovedi premeditarea, impiedicarea votului prin orice mijloace este fapta penala.

Monica Macovei nu va ramane in linie cu Tariceanu si Udrea. Va ajunge, foarte probabil, pe locul trei. Absenta lui Traian Basescu de langa candidatul sau, figura pamantie cu care Elena Udrea s-a anuntat pe locul trei stiind bine ca nu-i acolo, disparitia ei rapida din peisaj inainte si dupa conferinta de presa indica un scor prost, mult sub Macovei.

Nu uitati apoi ca masuratorile realizate de PSD si PDL anuntate pe surse pe tot parcursul zilei de duminica o plasau pe Macovei in jurul a 8-9%, nicidecum la 5%, asa cum au anuntat-o in exit-poll-uri. Mai stim ca asa numitele masuratori la iesirea de la urne au dat in trecut rateuri majore, diferentele au fost mari plus ca autorii lor nu prezinta mare credibilitate.

De fiecare data, autorii falsului spera sa fure suficient de mult la numaratoare incat rezultatul final sa se potriveasca perfect cu minciuna initiala dar nu stiu cum se face ca nu le iese niciodata.

A inceput numaratoarea paralela la partide. In cateva ore ceata si fumul imprastiate de televiziunile de stiri se vor destrama la fel ca in 2009. Spre dimineata se vor trezi, ca de obicei, la realitate: bufnitele nu sunt ce par a fi, nici alegatorii nu se lasa chiar asa usor dusi de nas. In rest, e mult prea devreme sa facem acum orice fel de alte prognoze.


Citeste mai multe despre   



Comentarii alese de moderator

  • ceea ce afirmi la timpul viitor (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:38)
    VW_Bora [utilizator]

    este deja timpul prezent, din păcate. Şi chiar trecutul recent...










VIDEO Pagubiti in noaptea nuntii. Cum au ramas fara bani doi tineri din Sibiu, chiar dupa petrecere

Nunta de vis s-a transformat in nunta de cosmar pentru doi tineri din judetul Sibiu. Hotii le-au furat din casa toti banii primiti in dar, in timp ce mirii si cativa invitati continuau petrecerea a doua zi dupa marele eveniment.
55549 vizualizari
  • -74 (86 voturi)    
    Nu e ce vedeti, dragi basisti. Monica a castigat (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:45)

    newlook [utilizator]

    Nu e ce vedeti .... e ce va spune Tapalaga. Deh, daca Vocea, insusi Basescu, nu se pronunta si Tapalaga e bun.
    • +49 (55 voturi)    
      Ce se poate face? (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:57)

      zzztop [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Pot fi demarate actiuni penale impotriva clanului psd-ist din jurul lui Ponta care au blocat in mod deliberat dreptul la vot prevazut de Constitutie?

      Se pot anunta institutiile eruopene pentru ca practic prin infractiunile electorale se incearca transformarea Romaniei intr-o tara corupta aservita Rusiei
      • +31 (35 voturi)    
        Corlatean sa plece (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:25)

        m1ha1 [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        ce actiuni penale. aia vor spune ca nu se asteptau ca in diaspora sa fie 2 mil de alegatori ci doar de 10 ori mai putin si gata. ca au pierdut ștampilele pe drum sau n-au avut hârtie la wc.
        • -3 (15 voturi)    
          Sunteti naiv, domnule Tapalaga! (Luni, 3 noiembrie 2014, 2:07)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

          Elena Udrea va ramane probabil peste Monica Macovei care nu va depasi nici in visele cele mai frumoase ale domniei voastre 6%. Va inteleg aversiunea dar e bine sa astepti si apoi sa fii un domn fara sa trambitezi ceva irealizabil.
        • +3 (3 voturi)    
          INSULTA! ILEGAL! IESITI IN STRADA! (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:58)

          alexro [utilizator] i-a raspuns lui m1ha1

          Ce s-a intamplat in diaspora este mai mult decat o batjocura si insulta la adrsa cetatenilor romani (mie unul mi-e scarba de ceea ce am trait), ci dupa cum spune si Tapalaga, este si ilegal.

          Trebuie trasi la raspundere! Noi am strigat si am protestat cat am putut in strada, mult dupa ora inchiderii urnelor. IESITI IN STRADA SI IN ROMANIA! NU SE MAI POATE!

          p.s. Cat despre naivitatea lui Tapalaga in scorurile prognozate, ma abtin (ar fi trebuit sa se abtina si el).
      • +32 (36 voturi)    
        Mai simplu de-atat (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:31)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui zzztop

        Sa votam masiv in turul doi, sa nu iasa Ponta presedinte. Atunci justitia o sa continue sa-si faca treaba, si in cativa ani o sa-l vedem si pe Ponta alaturi de sobolanul rozaliu, de motan si de Nastase la puscarie. Plus toti baronii din judete, plus toti coruptii din ministere.

        De-aici vine si disperarea lor: au bagat bani de s-au uscat in campanie, cum au bagat si la parlamentare, in speranta ca reusesc sa distruga reforma in justitie. Daca Ponta iese presedinte, le-a iesit. Daca nu iese, s-au ars - si-o stiu.
    • +47 (55 voturi)    
      o sa-ti tot repet, esti un tampit. (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:58)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      un postac penibil. e moale posmagu pesedist? ti-e bine in tara asta, lepra?
    • +24 (30 voturi)    
      Bai iti dau astia premiu de postezi primul (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:54)

      ac [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Si foarte timpit? Altceva ce mai ai a ne spune, in afara ca ai atitudinea asta de pensionar securist care spune idiotenii si dupa aia ride ca Nicolicea?
    • +4 (6 voturi)    
      Din pacate nu Monica Macovei (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:31)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      nu a castigat (lucru improbabil di start) dar Romania a pierdut masiv atunci cand asistatii sociali si cei cu educatie precara sunt cei ce decid viitorul urmatorilor ani. Lipsa de aderenta la o reala reforma in justitie, justitie care reprezinta fundamentul unui stat de drept, capabil de a se dezvolta social si economic, arata directia total gresita in care mergem. Tot mai multi, din cei activi si dornici de a construi ceva, vor pleca in strainatate si acolo vor fi impiedicati de ministri inepti sa voteze si se vor rupe de tara. Tara care va tdeveni o colonie de asistati, pensionari si pomanagii. Care fara proiecte, fara viitor "se vor descurca" - mici furtisaguri, mici ilegalitati, ceva pomene de la stat asa cum spunea un personaj incompetent ajuns fara sa stie cum sa conduca "ne vom descurca".
      • +1 (1 vot)    
        ceea ce afirmi la timpul viitor (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:38)

        VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

        este deja timpul prezent, din păcate. Şi chiar trecutul recent...
  • +61 (69 voturi)    
    cu toate astea (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:53)

    garibaldi [utilizator]

    Aproape 40% au votat Ponta.
    Aproape 47% au stat ACASA.
    Doar 6 % au considerat ca Macovei e garantia justitiei.
    Eu cred ca suntem un popor fara nici o sansa de democratizare ,daca dupa 3 ani de Ponta,minciuni,hotii,taxe,scadere economica ,Victor Ponta are38- 40% atunci nu mai avem nici o sansa.
    Toti sperau ca intervin americanii,Basescu cu nucleara miraculoasa,Merkel,din pacate vor constata ca singurii care puteau salva Romania puteam fi NOI.
    E prea tarziu,DNA a speriat rau hotii si s-au mobilizat concomitent cu o lehamite tipic romaneasca care sta acasa si nu voteaza.
    • -64 (72 voturi)    
      Ai dreptate. E ingrijorator (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:56)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      Ai dreptate. E ingrijorator procentul masochistilor care au votat cu cei care le-au scazut salariile cu 25%: vreo 7% (4% MM si 3% EU). Dar asta e, in orice populatie exista un procent de bolnavi mintal in libertate.
      • +42 (46 voturi)    
        E ingrijorator cat de putini neuroni ai... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:59)

        JackieJackson [anonim] i-a raspuns lui newlook

        Crezi ca daca ignori realitatea vei ajunge departe? Te inseli amarnic!
      • +26 (30 voturi)    
        Vocatia masochismului (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:00)

        adro [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Nu comentez legatura fantasmagorica intre MM si scaderea salariului.

        Dar chiar daca prin absurd si in modul cel mai fictiv ar fi asa, dupa tine orice persoana care se sacrifica pentru altii (sau poate pentru un ideal nobil) e masochist? Eu asa inteleg din ce spui: daca votezi pentru justitie dar prin asta iti sacrifici salariul, esti masochist. Nu ca ar fi votat multi in felul asta...

        La revolutie au murit oameni pentru ca noi sa fim liberi. Si pe ei o sa-i consideri masochisti? Ca au spus NU cand Ceausescu le mai promitea 5 lei la salariu?

        Nu intelegi ca masochismul real inseamna sa te lasi manipulat si sa-ti vinzi viitorul pentru o punga de malai din prezent? Habar nu au oamenii ca punga aia nu e cadou, ci e de fapt un imprumut cu dobanda uriasa la care tocmai s-au angajat sa plateasca rate pe viata! Sau macar pana incep sa priceapa realitatea.
        • +17 (21 voturi)    
          Buna replica (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:24)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui adro

          Iar Ceausescu promitea 100 la salariu :))
          Newlook insa pare sa nu 'bata' prea departe cu imaginatia. Se pare ca e responsabilitatea noastra sa avem grija si de libertatea unora ca el.
      • +6 (10 voturi)    
        psd-ul o ti-l scada fara sa-ti spuna, fara (Luni, 3 noiembrie 2014, 2:05)

        fosta zoezoe [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        sa-si asume, fara criza mondiala.Chiar anul viitor.Daca tu militant/admirator al mareeeelui nou usl crezi ca vre-o data voi mai vota pdl/pnl , voi mai visa ca au in ele ceva care sa semene cu dreapta, te inseli.E posibil ca sa-mi fortez mana de sila plagiatorului sa votez iohannis dar va fi ultima oara si intr-o scarba imensa si fara nici o speranta.Ca in 2000 !
      • +5 (7 voturi)    
        Si tu ai avea dreptate... (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:56)

        geodor [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        ...dar numai daca ai sari peste anii 2008-2012. Nu uita ca acesti ani au fost marcati de o prea bine cunoscuta criza economica. Eu cred ca bolnav esti tu care consideri ca scaderea de 25% s-a facut din rautate si nu din necesitate, care crezi ca s-a facut numai in Romania si nu peste tot in lume. Eu cred ca guvernul Boc a fost cel care ne-a salvat tara de la un faliment aproape cert. Dar oamenii ca tiine nu vad "the big picture". Capul din borcan nu vede mai departe de propriul fund.
    • +8 (12 voturi)    
      Nu-i chiar asa (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:34)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      Nu poti face o vina unui om simplu, de inteligenta medie, daca dupa ani de zile de indobitocire prin intermediul tuturor mijloacelor de comunicare si de influentare nu mai reuseste sa judece corect.

      Ce putem insa face, cei carora ne mai pasa si carora inca nu ne-au adormit toti neuronii, e sa iesim masiv la vot in turul doi. Daca facem asta, Ponta n-are nici o sansa - doar voturile cumulate Macovei si Johannis fac aproape jumatate in turul 1, voturile celorlalti candidati mai mici vor fi in mai mare masura anti decat pro Ponta. Inca cateva zeci de mii de oameni la vot pot face diferenta.
      • +7 (11 voturi)    
        Ba da, chiar este vina lor (Luni, 3 noiembrie 2014, 1:44)

        XXIstCentury [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        Nu poti manipula un om, cat de simplu o fi, sa accepte hotia, daca are niste principii sanatoase.
        Si mama, si tatal meu ar putea intra la categoria "oameni simpli". Dar tata a fost impotriva lui Iliescu inca din prima clipa. Din primul moment a spus ca nu e in regula ca tot comunistii sa vina la putere.
        Iar mama ... mama e dovada cea mai clara, pentru mine, ca manipularea nu poate depasi o limita, daca oamenii au niste principii sanatoase. Ea intra in categoria celor care s-au lasat manipulati, pentru ca altceva nu stiau, si pentru ca alte surse de informatie nu aveau. Dar nu a tinut mai mult de un an. Si-a dat seama ca nu e in regula ce se intampla, desi nu avea mai multe surse de informatii decat restul populatiei.
        Manipularea nu a tinut in fata parintilor mei nu pentru ca au ei cine stie ce scoala, nici pentru ca afla lucruri pe care nu le mai poate afla nimeni altcineva. Ci pentru ca sunt, pe de o parte, destpti, si pe de alta parte, petru ca au cateva reguli simple: trebuie sa muncesti ca sa ai; nu e bine sa furi; mai spui cate o minciuna alba, cum o numesc americanii, gen "Vai, dar sigur ca iti sta bine tunsoarea asta", ca sa nu faci pe cineva sa se simte prost, cand oricum nu ar ce sa faca; dar in niciun caz nu minti pe cineva cu intentia de a-l dezinforma, de a obtine niste foloase de pe urma minciunii.
        "Oamenii" care se lasa manipulati de haznale nu sunt chiar asa manipulati. Pur si simplu, li se pare ca nu e chiar asa o mare problema daca furi, daca minti ca sa obtii un folos, daca traiesti pe spinarea muncii altora.
        Nu e vorba de manipulare, PSD-ul chiar e reprezentativ pentru o parte a populatiei, si nu am nicio mila fata de acea parte a populatiei.
        Exista si exceptii, unii sunt, pur si simplu, prosti, indiferent de nivelul de educatie. Om si cat de cat inteligent, si educat, si manipulat eu nu am intalnit inca. Dar si in cazul lor, cauza este tot interna, pana la urma. Manipularea nu e cauza, ea este efectul.
      • 0 (0 voturi)    
        Stai un pic (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:51)

        Yankeu [utilizator] i-a raspuns lui Eu the first

        aici nu e vorba de inteligenta medie!Cel mult de minima!Cel mult!
    • +1 (1 vot)    
      3 ani de minciuni şi hoţii??? (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:48)

      VW_Bora [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      doar 3?
      Cred că se adună către 100 acum, din moment ce minciuna şi hoţia au devenit determinante în societate de prin 1918, fiind puse la însăşi temelia "ctitoririi" statului român.

      Nah! Clar, nici o şansă de democratizare.

      Cine se aseamănă, se adună. Poporul este în primul rând crâncen manipulat în direcţia acceptării hoţiei şi minciunii devenind astfel COMPLICE la ce se întâmplă, nu VICTIMĂ.
  • +34 (40 voturi)    
    Reality topic (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:56)

    thatchme [utilizator]

    A new romanian revolution . Started in London , Paris, Berlin, Rome, Munchen, Lisbon, Stockholm, and all europe this time. DReam Big!
  • +35 (37 voturi)    
    coada de la New York (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:57)

    mdesteptu [utilizator]

    Coada în fața sectiei de votare din New York: http://youtu.be/EvxQdzbeH70

    Aştept deja de o oră, am avansat 5m.
    • +31 (35 voturi)    
      Mai rezistati (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:23)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      cer scuze daca suna prea pretentios, dar pentru mine, voi, care ati stat ore intregi sa puteti vota, sunteti niste eroi.
    • +9 (13 voturi)    
      Keep Up!!! (Luni, 3 noiembrie 2014, 1:53)

      PaulAtreides [utilizator] i-a raspuns lui mdesteptu

      Va respectam pentru asta si pe voi si pe ceilalti romani din celelalte orase ale lumii care au facut eforturi pentru a vota impotriva coruptiei, mitocaniei si minciunii de sorginte comunista.
      Din nou: RESPECT !
  • +36 (40 voturi)    
    corect (Duminică, 2 noiembrie 2014, 22:59)

    Itsoc [utilizator]

    am in jurul meu multi oameni care in proportie de 99% au zis ca voteaza cu macovei. prietenii prietenilor si ei voteaza macovei. nimeni, dar absolut nimeni nu a zis ca voteaza udrea sau tariceanu.
    acum eu vad doua posibile explicatii: fie cei care au zis ca voteaza macovei, n-au mai ajuns la vot fie la rezultatele finale macovei va obtine intr-adevar 8-9% iar udrea si tariceanu 4-5...
    • +7 (13 voturi)    
      Cu o mentiune (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:29)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      Unii cunosc anumite 'tehnici' prin care se strang voturile... Nu vreau sa mai dau nume ca sa nu starnesc discutii inutile. Cei doi mentionati s-au facut de ras candidand.

      Monica a reprezentat o sansa inedita, si nu ma gandesc numai la ce a facut in Justitie ci la ce ar fi insemnat pentru imaginea Romaniei o femeie presendinte, o doamna serioasa.
  • -2 (60 voturi)    
    Deja mi-e sila (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:12)

    Skeptical [utilizator]

    Domnule Tapalaga, faptul ca continuati sa va urmariti obsesiile de o natura meschina - loviti in Elena Udrea, de parca asta ar fi problema presanta - in fata dezastrului Ponta confirma faptul ca aveti o natura incapabila de a isi admite greselile, de a demonstra o viziune patriotica, concentrata asupra binelui posibil.

    Recunosc, colegii dv. de la Antena3 sint mult mai rai si mai uriti, dar faptul ca atitudinile dv. pina si permit comparatia nu va face cinste - de nici un fel, de nici o culoare.

    Va doresc, la sfirsitul vietii dv. - care sper ca va fi prospera si foarte lunga - sa puteti pretinde ca ati facut pentru Romania 1/1000 din ceea ce a facut presedintele Basescu, de care va lasati obsedat la modul patologic. Va doresc success dar aveti o cale foarte lunga pina sa atingeti acel deziderat minimal. Chibitatul meschin nu egaleaza actiunea pozitiva, intre datele posibilului. Va doresc o maturizare posibila si o vindecare de narcisismul bolnavicios.
    • +7 (13 voturi)    
      Silă si scârbă, da! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:33)

      Don Ciccio [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

      "(...) o maturizare posibila si o vindecare de narcisismul bolnavicios"?!?

      Incurabil!
      Intratabil!
    • +6 (8 voturi)    
      Pe mine m-ai cenzurat cand am spus adevarul: (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:37)

      Excelsior [utilizator] i-a raspuns lui Skeptical

      Realitatea avea de f.mult timp pe burtiera Ponta 38 Iohanis 32 la ora acestui articol.
      Ramane cum v-am mai spus d-le Tapalaga: adevarul mi-e mai prieten decat Platon...intelegeti dvs!
  • -2 (60 voturi)    
    Inclin sa cred ca... (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:14)

    Andradda [utilizator]

    ...Tapalaga e mai disperat decat Ponta, Macovei si Udrea la un loc.
    Felul otravitor in care-si asterne cuvintele denota o debusolare totala.
    Da, poate ca Macovei va fi inaintea Elenei Udrea dar chiar si asa va fi vb de unul, maximum 1,5 procente diferenta, nicidecum asa cum v-ati imaginat (si dorit) adica Macovei 15% si Udrea 2%. Parca ati si pronosticat astfel de scenarii.
    Vor avea amandoua undeva pe la 5-6 sau 7 %.
    Si asta iti mananca ficatii dle Tapalaga.
    Continui sa cred (cam fortat) ca dezorientarea matale e totusi o ratacire, ce tine de o oarecare ambitie. Dar daca timpul va dovedi ca e altceva la mijloc, atunci chiar ca ai c..cat steagu', Dle Tapalaga!
    Fara respect!
    Andradda.
    • -5 (31 voturi)    
      Nici pe tine (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:49)

      BartSimpson [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      nu te poate respecta nimeni cu asa limbaj ... hai sa vad daca ai tupeu sa comentezi pe stirea cu rezultatele finale in care Macovei o sa fie pe locul 3 peste nutzi sau moliceanu ! I double dare you biatch !
    • +3 (5 voturi)    
      Conteaza? (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:04)

      geodor [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

      Mai oameni frati, mai conteaza cine este pe 3 sau 4? Atata timp cat scopul trebuie sa fie impiedicarea lui Poanta sa ajunga sa ne conduca, restul ar trebui sa fie istorie deja. Sa ne concentram sa convingem lumea ca sa iesi la vot poate face diferenta intre o Romanie mai comunista decat cea de pana in 89 si o Romanie democratica. Sa le aratam ca suntem mai buni decat propagandistii PSD-isti. Urasc sa zic asta (numai pentru ca e lozinca omului pe care in momentul de fata il detest cel mai mult din viata politica), dar sa ne unim impotriva unei noi dictaturi PSD-iste. Ciudat cum Ponta uneste chiar si asa...
  • +12 (14 voturi)    
    ehei, daca se va dovedi (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:17)

    rollotomasi [utilizator]

    "Daca se va dovedi premeditarea"
    Aproape imposibil sa se dovedeasca premeditarea.
    • +6 (10 voturi)    
      Vom vedea (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:29)

      Andradda [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      ....
      • +5 (7 voturi)    
        Nu vom mai vedea! (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:14)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Andradda

        Cu astia la putere... pana la capat, nu vom vedea decat salam cu soia.
        Si poate... inca un cimitir al eroilor, peste ceva ani!
        Romania si marea nmajoritate a prostilor care o populeaza, a pierdut IAR!
        Asta vor, asta vor avea.
        Un popor care plange pe umarul calaului, nu merita decat... securea!
        Sunt curios cand va fi congresul XV...?
    • +10 (12 voturi)    
      Nu musai (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:36)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      Ajunge sa-si dea drumu' la gura unu' din slujbasii marunti, care au fost complici de nevoie. Dupa ala vin altii, si-ncepe sa se desfasoare ghemul. Sa vezi atunci procese ...
    • +4 (4 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:01)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui rollotomasi

      si un plus de la mine. Intre timp, nepotii lui Iliescu si-au rafinat metodele. Ei fura cu legea data tot de ei si fraudeaza cu "organizarea".
      Astia nu vor mai fi indepartati cu votul, dupa ce vor acapara, prim micul mitoman carpatin, puterea absoluta. Pregatiti-va de 20 de ani de inghet comunist, reabilitat inainte ca Iliescu sa iasa cu picioarele inainte din politica si viata. Uite cum, nepotii sai ii fac acest dar nesperat: au reabiltat socialismul si comunismul intinate de Ceausescu.

      Tov. Iliescu, prin mitomanul mostenitor funeraliile de stat, cu doliu national, statuie platita de Oprescu, loc de veci cu secera si ciocan in loc de cruce iti sunt asigurate. Gindeste-te si treci in posteritate. Ne-ai ciuruit de-a binelea.
  • +22 (24 voturi)    
    Ponta, nu uita, esti pe lista DNA! (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:22)

    Trojan.H [utilizator]

    Hallelujah!
  • +5 (5 voturi)    
    "bufnitele nu sunt ce par a fi" (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:31)

    giigi [utilizator]

    am blue-ray-ul ... :)

    vai ce m-a distrat nimfa..
  • +20 (24 voturi)    
    Cand nici furtul nu te mai scoate (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:41)

    Vladimir12 [utilizator]

    Daca un individ atat de inodor/incolor precum iohannis a reusit sa stranga 30% din voturi, inseamna ca inca mai avem o sansa!
    Ma indoiesc sincer ca Ponta nu stie ca lumea nu l-a votat pe neamt pentru ca-l place. In opinia mea a fost si cu atat mai mult va fi, in turul doi, un vot masiv anti-Ponta.

    PS Vreau si eu ce-a fumat Ghita, care zicea adineauri ca Ponta a castigat diaspora!
    • +3 (3 voturi)    
      dar ne obliga (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:13)

      fanariotu [utilizator] i-a raspuns lui Vladimir12

      pe ceilalti (ca mine doar) sa voteze in turul 2 raul cel mai mic! Si asta ar fi a doua oara... si mi se face greata pana si de mine insumi...
      • 0 (0 voturi)    
        trist, dar asta e. (Luni, 3 noiembrie 2014, 12:02)

        Vladimir12 [utilizator] i-a raspuns lui fanariotu

        din fericire, insa, oricum ar fi iohannis, nu poti sa-l compari cu vadim.
        ce incerc sa spun e ca, daca iohannis ar fi trecut in vreun fel, sticla, ponta risca sa se faca de ras in primul tur. asa, ii tremura morcovul de teama ca romania il va alege pe iohannis doar ca sa nu-l voteze pe el.
  • +23 (29 voturi)    
    Nu ne au lasat sa votam (Duminică, 2 noiembrie 2014, 23:54)

    bancheru83 [utilizator]

    Eu am fost dimineata la vot la sectia din Wembley,londra.erau numai 4 stampile.e rusinos,in londra sunt peste 100.000de romini.iobagii din teleorman si olt sunt mai importanti decit noi?
    • +17 (19 voturi)    
      Din pacate ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:13)

      EMP [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      pentru PSD da, sunt mai importanti alegatorii din Teleorman. Chiar daca Romania a rezistat financiar in mare masura datorita romanilor care muncesc in strainatate si au trimis sume considerabile in tara. Dar PSD-ul e interesat doar sa obtina puterea si sa o gestioneze in folos propriu. Interesul national e pentru ei doar o lozinca de campanie.
    • 0 (10 voturi)    
      pt moderatori (Luni, 3 noiembrie 2014, 0:32)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui bancheru83

      Sper sa publicati se mesajul meu pe langa acesta ce promoveaza ura fata de alti romani pe criterii de zona de provenienta.
      Multumesc!
      • +9 (13 voturi)    
        Lasă că moderez eu (Luni, 3 noiembrie 2014, 1:11)

        marius v [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        N-ai înțeles nimic și se pare că nici nu vei înțelege vreodată. Omul dorește pur și simplu egalitate de tratament și considerație pentru românii care trăiesc și muncesc în afara țării, dacă tot trimit bani în România, ca să aibă Ponta de campanie, pomeni, scăunel, săpun, funie...
        • -4 (6 voturi)    
          E vorba de bani aici? (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:40)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui marius v

          Adica cetatenii romani din teleorman si olt sunt iobagi iar cei din londra sunt mai cu mot?

          Eu locuiesc in londra dar am gasit afirmatia jignitoare. Nu trebuie sa traducem mizeria si coruptia lor prin ura generalizata.

          Sau poate asa nu inteleg eu nimic.
  • +3 (5 voturi)    
    Eu zic .. (Luni, 3 noiembrie 2014, 3:40)

    Alius [utilizator]

    ...sa asteptam rezultatele oficiale, dupa care sa analizam cifre, "sperante" si alte alea. Nu de alta, dar sa nu se ajunga la un fel de "Mihaela, dragostea mea".
  • +5 (15 voturi)    
    Liiceanu a avut dreptate (Luni, 3 noiembrie 2014, 5:54)

    barba-neagra [utilizator]

    Dl Gabriel Liiceanu a avut dreptate cand a spus, recent, ca romanilor le mai trebuie vreo 20 de ani pentru a intelege rosturile democratiei si ale statului de drept.
    Altfel nu pot citi determinarea de a nu vota a aproape jumatate din electorat, intr-un moment atat de important, fie si numai pentru faptul ca se intampla odata la 5 ani.
    Ponta, cinic (de acum exclud idiotenia), se declara presedintele romanilor din diaspora. Banuiesc ca la Chisinau s-a votat masiv pentru microbuze si conducta de gaze.
    Iohannis s-a dovedit un candidat mai slab decat ar fi crezut oricine, incapabil sa vorbeasca liber, incapabil sa rosteasca altceva decat "lucrul bine facut", sintagma repetata la infinit, asemeni unei mori stricate.
    Tariceanu a primit acelasi numar de voturi, vreo 300 de mii, ca si Mircea Diaconu, gratie propagandei pesediste.
    Incredibil de mic scorul dnei Monica Macovei.
    Liiceanu a avut dreptate.
    • -4 (8 voturi)    
      Da, imi pare rau si mie (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:21)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Imi pare rau pentru Crin Antonescu din 2009 care ar fi castigat la pas aceste alegeri. Dar el a vrut USL si asa ne-am dus in cap cu totii.
    • +3 (3 voturi)    
      Da , (Luni, 3 noiembrie 2014, 8:16)

      vaduval [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      ...a avut dreptate , desi , cred ca isi dorea sincer in sinea domniei-sale , sa NU aiba .
  • +3 (7 voturi)    
    Adunari (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:18)

    feisbuk [utilizator]

    La cum se aud cifrele de la ACL (astia le-au nimerit de fiecare data, la sub 0,5% abatere fata de rezultatul final BEC), Ponta e pe la 39.5%, Iohannis la maxim 31%, CEEA CE ESTE GROAZNIC.

    Udrea, Macovei si Tariceanu sunt la maxim 17% dar nu toti acestia vor iesi sa voteze pt Johannis - unii vor vota cu Ponta (parte din electoratul lui Tariceanu), unii cu Johannis (marea majoritate a votantilor Monicai Macovei), iar unii vor sta acasa in marea majoritate - votantii Elenei Udrea.

    Mai raman ungurii, care pot inclina balanta, dar probabil vor sta acasa - Kelemen si nebunul celalalt au sub votul partidelor.

    Restul candidatilor sunt ciudati in maxim 10% adunate iar votantii acestora numai Johannis nu sunt (ma gandesc ca un votant Vadim sau DDD mai degreba sta acasa sau voteaza cu Ponta decat sa iasa la vot).

    Moldovenii de peste Prut voteaza cu Ponta, razbunandu-se pe Basescu pt tot ce a facut pt ei, iar cei din Vest sunt impiedicati sa voteze - PSD-ul a invatat bine lectia - deci si avantajul diasporei se duce draku (nu uitati ca Geoana a castigat in Romania).

    Fara voturi masive impotriva din partea celor care au stat acasa in acest prim tur, Ponta iese lejer cu 54-55%. Iohannis nu are de unde sa adune voturi.

    Imi pare rau, dar lucrurile sunt foarte clare si ne asteapta 10 ani de dark age.
  • 0 (8 voturi)    
    Te-ai inselat... (Luni, 3 noiembrie 2014, 7:20)

    stamatefarapalnie [utilizator]

    ...dle Tapalaga. Acum, cand stim cifrele oficiale, ar fi frumos din partea dumitale sa revii asupra acestui comentariu. Daca poti, desigur...
  • -2 (10 voturi)    
    Ce bine imi pare ca ai luat teapa (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:21)

    Valyyy [utilizator]

    Rezultatele parţiale oferite de BEC la ora ora 09:00, după numărarea a peste 91,33% din buletinele de vot - Victor Ponta 40,1%, Klaus Iohannis - 30,54%.
  • +2 (2 voturi)    
    procent (Luni, 3 noiembrie 2014, 9:53)

    603 [utilizator]

    pai,la Realitatea nu au scos procent peste 40% la Ponta ci 38.Dar se vede treaba ca au gresit.Cred ca nu mai are rost sa ne batem cu ciuma rosie.10 ani o sa ne ...,cel putin.Asa vor vanjosul nostru popor si fratii de peste prut.Trebuie sa le facem vant copiilor nostri ,cu mainile noastre.Ca noi am fost atat de idioti si am ramas ,si am sperat.Vieti irosite.
  • +1 (5 voturi)    
    Vezi Tapalaga? (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:01)

    Mdv [utilizator]

    Poate de aceea e mai bine sa astepti numaratoarea finala inainte de a iesi la atac. Asa face si colegul de la Realitatea. Aseara ameninta sociologii :).
    Am fi vrut multi sa fie reale primele numaratori care indicau o diferenta de numai 4-5 % intre Ponta si Iohannis. 10 % e destul de mult de surmontat, dar cu o mobilizare mai buna a votantilor de dreapta la turul 2 se poate da peste nas PSD si Pontacului.
  • 0 (6 voturi)    
    ... (Luni, 3 noiembrie 2014, 10:14)

    klaudyuxxx [utilizator]

    99% s-au numarat si tot la 40% pt Ponta, mr. Tapalaga
  • 0 (0 voturi)    
    între timp (Luni, 3 noiembrie 2014, 13:55)

    VW_Bora [utilizator]

    nu văd pe nimeni să fi observat aluzia din citatul (necitat, de fapt - atenţie la plagiat!) cu care Tapalagă începe articolul.

    "Bufniţele nu sunt ce par a fi" este una din celebrele şi misterioasele intervenţii ale "Uriaşului" din serialul de televiziune "Twin Peaks" difuzat în premieră la începutul anilor '90.

    Controversat atunci, ca şi acum, dar prezentat într-o manieră foarte captivantă, mesajul principal al serialului pare să fie că BINELE (întruchipat în film de "Sălaşul Alb") este de fapt acelaşi lucru (sau are aceeaşi origine) cu RĂUL ("Sălaşul Negru").

    Din păcate, ca mai întotdeauna, la noi viaţa bate filmul. Oamenii fie nu înţeleg (sau nu pot/nu vor să creadă) unde-şi are originile "Sălaşul Roşu" (varianta mioritică a "Sălaşului Negru" din film) şi acceptă prin vot această realitate de neacceptat pentru un om normal.

    Sigur, ce înseamnă "normal"?
    ...
    Piticul care în timpul "dansului" său hidos rosteşte "Garmonbozia" cu un zâmbet înfricoşător alungit peste chipu-i deformat.

    Şi uite aşa, cei care nici măcar nu au "vizionat filmul" (citeşte "nu au votat Sălaşul Roşu) vor avea parte de cele mai groaznice coşmaruri...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică