Un prototip BMW X6 a provocat o alerta cu bomba in New York

de A.N.     HotNews.ro
Luni, 10 mai 2010, 13:48 Actualitate | Internaţional

O masina BMW X6, ce nu a fost inca lansata pe piata, a provocat o alerta cu bomba in Manhattan dupa ce soferul a acoperit vehiculul cu o prelata si a mers la picnic cu prietena sa in Central Park, transmite New York Post. Un trecator a alertat politia dupa ce a auzit motorul masinii, parcata exact in fata intrarii Muzeului de Istorie Naturala din New York.

Publicatia scrie ca masina, o noua versiune BMW X6 ce nu a fost inca lansata pe piata, a fost parcata in fata intrarii principale a muzeului din metropola americana, avand motorul pornit. Martin Birkmann, brand manager si pilot de incercare pentru BMW, nu a apasat butonul corect de la cheie, care oprea automat motorul. Acesta mergea atat de silentios, incat soferul nici nu l-a auzit cand a coborat din masina.

Dupa ce a inchis masina, Birkmann a mers la picnic cu prietena sa, in Central Park.

Un trecator a alertat politia, care a blocat cateva strazi din cartierul Upper West Side. Echipele de genisti ai NYPD au fost nevoiti sa sparga geamurile masinii pentru a o inspecta. Autoritatile au luat in considerare chiar evacuarea muzeului, insa au renuntat la plan dupa ce au determinat ca vehiculul nu reprezinta vreun pericol.

Potrivit informatiilor, masina avea placute de inmatriculare ale unui dealer auto din New Jersey. Site-ul Autoblog precizeaza ca masina implicata in incident ar fi fost un prototip BMW X3.

Birkmann a fost amendat pentru ca si-a lasat masina cu motorul pornit.

New York Post precizeaza ca autoritatile din New York au inregistrat un numar ridicat de alerte  cu bomba, dupa atentatul esuat de la 1 mai, din Times Square. Toate alertele s-au dovedit false.

N.Red. Multumim cititorului lliwiu care ne-a semnalat articolul din Autoblog.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2787 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Strategie de marketing (Luni, 10 mai 2010, 13:16)

    Daniel [anonim]

    Miroase de departe a strategie de marketing. Ma intreb cat o sa mai poata fi manipulat cititorul/consumatorul de orice tip de informatie prin "fapte reale"...

    Adevarul e ca daca subiecte gen "blonda lui bote" vand "dansez pt. tine" sau "un show pacatos" sau ziarul libertatea, de ce nu s-ar aplica aceeasi strategie si pentru produse mai putin mondene cum ar fi un X6? Dar daca judeci dupa tipul soferului de SUV, intelegi ca e acelasi cocalar ce saliveaza dupa ''blonda lui bote'' sau dupa ''jumara sexy'' a nu-stiu-cui-fotbalist.
    • -1 (1 vot)    
      nu este strategie de marketing (Marţi, 11 mai 2010, 0:25)

      mihnea [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      pur si simplu americanii de rand sunt speriati de aceste atentate ,care sunt organizate tot de autoritatile lor.
      De exemplu pentru atentaul de saptamana trecuta a fost gasit vinovat un pakistanez cand de fapt pe inregistrare se vede clar ca suspectul este alb si are chelie

      http://www.youtube.com/watch?v=cG2eFOVojcs
  • 0 (2 voturi)    
    just..marketing (Luni, 10 mai 2010, 14:15)

    silviu [anonim]

    sa fi fost oare o pura intamplare?...o asa zisa eroare a respectivului?....cam ciudata situatia!...nu voi fi partas al vreunei teorii a conspiratiei insa pare totul gandit foarte bine, o idee foarte buna a unei promovari...iar mentiunea "Acesta mergea atat de silentios, incat soferul nici nu l-a auzit cand a coborat din masina " daca apare si-n articolul original...atunci acesta da marketing eficient, cu o amenda pentru ca ti-ai lasat motorul pornit iti promovezi produsul la un nivel macro.
  • +2 (2 voturi)    
    ..si care e problema (Luni, 10 mai 2010, 15:53)

    Valentin [anonim]

    Chiar daca as merge pe ideea lui Daniel...de strategie de marketing...care este problema???? Daca au urmarit o mediatizare de genul asta...f bine, desi nu mi se pare nici pe departe genul de publicitate BMW.
    Iar pe de alta parte, ideea cu fitele mi se pare de-a prosteasca...masina a fost gasita in New York, langa Central Park, nu in Dorobanti!!! Acolo lumea nu e asa disperata dupa fite si masini...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri