Peste 1.000 de germani sunt anchetati de autoritati pentru datorii de 400 mil. euro, in dosarul CD-ului cu date confidentiale de la Credit Suisse

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 19 martie 2010, 20:09 Actualitate | Internaţional

Peste 1.000 de oameni bogati din Germania care detin conturi la banca elvetiana Credit Suisse sunt investigati pentru frauda fiscala, dupa ce autoritatile germane au decis sa cumpere un CD care contine numele unor potentiali evazionisti, relateaza AFP.

"Procuratura a demarat 1.100 de cercetari impotriva clientilor Credit Suisse", a spus Dirk Negenborn, purtator de cuvant al procuraturii din Dusseldorf.

"Acesti clienti ai Credit Suisse au investitii care insumeaza circa 1,2 miliarde de euro", a adaugat el.

Purtatorul de cuvant a precizat ca nu se cunoaste inca suma taxelor datorate statului dar, potrivit unor mai multor surse concordante, autoritatile mizeaza pe recuperarea a circa 400 de milioane de euro.

Probele autoritatilor provin din CD-ul cu date confidentiale achizitionat de autoritatile germane in februarie, in schimbul a 2,5 milioane de euro.

Potrivit cotidianului Sueddeutsche Zeitung, de la acel moment peste 10.000 de persoane au acceptat sa coopereze cu autoritatile, in schimbul renuntarii la actiunile in justitie.


Citeste mai multe despre   






















1804 vizualizari

  • -6 (16 voturi)    
    e ilegal ce fac nemtzii (Vineri, 19 martie 2010, 20:18)

    dares [utilizator]

    sa folosesti date confidentiale asa pe fatza e ilegal
    autoritatile care au facut astea trebuie sanctionate
    exista legi care se refera la secretul bancar din elvetia.
    asadar autoritatile germane incalca legislatia
    si pe cea elvetiana si pe cea din Germania intrucat sunt date confidentiale.
    Cum sunt pe la noi ..dosare din alea confidentiale ...
    secret de stat..ceva de genu

    Bila neagra pentru Germania!
    • +6 (10 voturi)    
      aloo (Vineri, 19 martie 2010, 20:49)

      eunuamid [utilizator] i-a raspuns lui dares

      dares! cu cine te certi? acolo lege functioneaza nu k la noi!
      poate ai vrea sa invete nemtii de la noi!!!
      • -6 (8 voturi)    
        sa invete de la noi (Vineri, 19 martie 2010, 23:15)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui eunuamid

        sa invete cum se face agricultura ca lumea
        nu mancarea lor cauciucata
        ce faci cu toata industria cu toate bancile cu toata inalta tehnologie daca nu ai mancare buna ci mancare modificata genetic ?
        CE SA INVAT DE LA EI ????????


        sa ma otravesc conducand un BMW ?
        da sa-si manance ei mancarea lor otravita
        prefer dacia aia veche si o mancare gustoasa

        decat un BMW si mancare cauciucata.
        De ce e batalia Germaniei asa de mare ?
        Pai ei sunt axa UE
        Ei conduc Europa si ei o s-o distruga pentru ca nemtzii au ramas nazisti ca mentalitate.
        Ei sunt superiori tie tarane roman
        Jegosule ca nici de spalat nu te speli ......nu le consumi produsele deci esti un paduche ...
        si pentru ca esti un paduche e posibil sa transmiti boli ..asa ca trebuie sa fii exterminat
        CAPISCI?
        Si-ti baga tie boule mancare modificata genetic .......si te termina de o sa te saturi .
        O sa-ti platesti ca prostu taxele care o sa ajunga in bugetul statului ..care buget o sa plateasca imprumutul la FMI cui ??
        Pai alora ...din vest..care te invata pe tine sa-ti platesti taxele.
        Si noi cu ce resurse ne dezvoltam daca toti banii se duc la buget si de la buget stim noi bine cum se fura banii in Romania ??
        Asa ca boule de roman ...paduchiosule...
        ai sa vezi tu ce patesti ..o sa te deparaziteze nemtzii de pe meleagurile astea..pentru ca putzi ..duhneshti ...a prostieeeeeee
        zicea un neamtz de Romania ..tara frumoasa pacat ca-i locuita.
        Lasa ca o sa deparaziteze nemtzii tara asta..
        Pai ce n-a reusit sa faca Hitler ..fac capitalistii lor ....Cum asa ?
        Pai uite asa..........
        Ca esti un roman paduche si trebuie sa dispari!
        • +5 (7 voturi)    
          tu ce mananci ma? (Sâmbătă, 20 martie 2010, 0:17)

          legenda [anonim] i-a raspuns lui dares

          ideea e ca si romania e plina de mancare modificata genetic.poi tu crezi ca astora de la agricultura le pasa ce se cultiva in tara.iau cu comision samanta de la monsanto si noi cultivam ce nici nu stim.da stai lejer ca 90 % din ce manci e modificat jenetic.
          si daca tu manci natural e o problema.ca poate de la aia ti se trage si ce ai la cap.
          esti instabil psihic omule.m-ai facut sa rad oricum cu ideile tale marete.
          • +1 (1 vot)    
            auzi legenda (Sâmbătă, 20 martie 2010, 8:08)

            dares [utilizator] i-a raspuns lui legenda

            vreun pushti ..du-te la nani ....ca asa o sa ramai toata viata
    • +5 (7 voturi)    
      Si folosirea pe la spate (Vineri, 19 martie 2010, 21:15)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui dares

      a datelor confidentiale o fi mai legala?

      Macar nemtii o fac pe fata, transparent si o stie toata lumea inclusiv infractorii. E adevarat ca procurarea bazei de date s-a produs contra unei mite pentru un fost angajat al bancii ramas in umbra, insa autoritatile au actionat transparent si au avut aprobarile legale necesare pentru a cumpara CD-ul in cauza.
      • +2 (6 voturi)    
        lol (Vineri, 19 martie 2010, 22:35)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        adica prin forta pe care o are Germania ....s-a reusit treaba asta..
        au pashit peste lege .......pentru ca nu are cine sa li se opuna.
        Pai o sa-si angajeze oamenii aia o armata de avocati ...pentru ca s-a incalcat procedura ....
        cine n-a trecut prin asa ceva..nu are de unde sti .
        Are in legislatie Germania ca poate probe despre presupusi infractori prin mituirea cuiva ?
        E ca si cum i-ai sparge parola de la mail cuiva...sa dovedesti nu stiu ce in justitie..si asta sa o faca statul mituind pe cineva.
        E vorba despre confidentialitate .
        Acesta este un abuz pe fatza al statului German care are nesimtirea sa faca asa ceva..constrans fiind de nevoia de bani .
        Este un abuz incalificabil pentru cea mai mare tara din UE care vorba aia..ar trebui sa fie un exemplu pentru toata lumea .
        Drepturile si libertatile cetatenilor sunt sfinte intr-o societate democratica ,ori statul german folosindu-se de mita ,de fortza banilor,facand o infractiune pana la urma ..incalca drepturile si libertatile cetatenilor.
        REPET! Daca treaba asta era legala nu trebuia statul german sa MITUIASCA! Faceau o cerere oficiala .....Nu au facut-o pentru ca nu exista legislatie internationala pentru asa ceva.
        De ce nu se ia nimeni de santajul pe care bancile germano-austriece l-au facut statului roman anul trecut ?
        De ce nu se sesizeaza nimeni ?
        Sa-si inchida toata lumea conturile din bancile germane si austriece pentru ca au santajat statul roman.
        TREZIREA BA!
        • 0 (0 voturi)    
          esti pe lista celor 1000? (Sâmbătă, 20 martie 2010, 15:00)

          Technicus [utilizator] i-a raspuns lui dares

          Poate esti si tu pe lista aia de esti asa vehement.

          Vorbesti de libertate? Pai o intelegi gresit: libertatea are o limita, altfel e anarhie.

          Deci ti se pare normal ca fraierii care muncesc sa plateasca impozite si "desteptii" sa nu plateasca.

          Nemtii de pe lista aia nu aveau decat sa-si stabileasca domiciliul in Elvetia. Daca locuiesc in Germania, sa plateasca.

          Iar cumpararea listei este perfect legala, ca si ascultarea telefoanelor, perchezitia caselor etc.
        • 0 (0 voturi)    
          Mita (Sâmbătă, 20 martie 2010, 19:44)

          Constantin [anonim] i-a raspuns lui dares

          Mita ar trebui legalizata. Si vad ca nemtii fac pasi in acest sens.

          In Romania am scapa de o gramada de probleme daca mita ar fi legalizata si scoasa la suprafata astfel incat sa stie toata lumea cine ia si cine da mita.
    • +7 (11 voturi)    
      dares esti pe dinafara. (Vineri, 19 martie 2010, 21:15)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui dares

      o fi ilegal ce fac nemtii dar aia e germania.si in germania ca in orice stat sanatos la cap tre sa platesti taxe.tu ai trait doar in romania si aici e jungla.
      in primul rand e ilegal sa nu platesti dari la stat si sa faci evaziune fiscala.din moment ce esti inculpat nu mai ai dreptul la confidentialitate .de ce esti asa batut in cap si nu treci peste faza cu drepturile.pe langa drepturi mai avem si obligatii.
      tu ai obligatia sa dai bani la stat daca vrei sa ai scoala ,medicina pe gratis.daca nu statul te prinde si te da cu vaselina si tinteste la penetrare.
      germania e modelul cum ar trebui sa fie.vezi si sua.in sua de 2 lucruri nu scapi : de moarte si de taxe.
      • -1 (7 voturi)    
        batut in cap esti tu (Vineri, 19 martie 2010, 22:23)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui gelu

        Relatia neamtzului cu banca elvetiana nu are a face statul numit Germania!

        In cel mai rau caz sunt sume nejustificate gasite in acele conturi ...si nicidecum ei nu pot dovedi evaziunea fiscala..
        deci draga maimutzoiule nemtzii beneficiaza de prezumtia de nevinovatzie.

        Ia sa justifice marii banckeri ce averi au ...ca aia sunt adevarata problema..nu o mana de derbedei din Germania ...care derbedeu poti fi chiar tu ..
        marii banckeri sunt derbedeii care finanteaza razboaiele si tarile pe care ei le duc in situatia de criza
        • +4 (8 voturi)    
          Ba are a face (Vineri, 19 martie 2010, 22:41)

          bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui dares

          Daca neamtul respectiv sta 183 de zile in Germania, atunci trebuie sa plateasca taxe in Germania pentru ORICE venit are, indiferent ca e din SUA, Romania sau Bahamas. Aceleasi reguli se aplica in majoritatea statelor.

          Deci, daca neamtul in cauza a locuit minim 183 zile in Germania, atunci statul numit Germania are tot dreptul de a taxa ce se afla in contul din Elvetia al respectivului. Daca neamtului nu-i convine, n-are decat sa se mute in alta tara... dar stai, daca se muta in Elvetia, atunci trebuie sa plateasca o gramda de taxe in Elvetia, nu doar cele de "musafir".
          • -4 (4 voturi)    
            BA NU ARE (Vineri, 19 martie 2010, 22:49)

            dares [utilizator] i-a raspuns lui bobo21

            Nu poate demonstra nimeni ca banii din conturile elvetiene sunt facuti in Germania.
            Au cersit oamenii au armate de cersetori au pus euro peste euro si hopa le-au crescut conturile =))
            Si nu au treaba cu statul german
            au cersit in Elvetia =))
        • +1 (3 voturi)    
          revin la batutul in cap. (Vineri, 19 martie 2010, 23:25)

          gelu [anonim] i-a raspuns lui dares

          eu daca sunt cetatean american si stau in romania eu in fiecare an tre sa platesc o parte din cat castig in romania guvernului sua.chiar daca eu nu am produs nici un leu in sua.
          nu conteaza unde faci banul ci ce cetatenie ai.si revin.esti batut in cap pt ca nu intelegi ca avand dreptul de a fi german ai si obligatia de a plati taxe la statul german.si statul german face cumva si te aduce in fata justitiei.la fel fac si americanii.
          si asta cu drepturile ti-am mai zis.un criminal in serie are dreptul la un proces echitabil dar dupa tine ar trebui sa-i dam premiu ca are si el dreptul la premii.
          si lasa conspiratiile cu bancherii ca tata e bancher.
          • 0 (0 voturi)    
            tata tau e un sclav nu bancker (Sâmbătă, 20 martie 2010, 7:33)

            dares [utilizator] i-a raspuns lui gelu

            ...
    • +5 (7 voturi)    
      Ai mentalitate (Vineri, 19 martie 2010, 21:16)

      Lucian_Mares [utilizator] i-a raspuns lui dares

      tipica de roman, adica infractor...
    • +5 (9 voturi)    
      tot eu , tot pt tine dares (Vineri, 19 martie 2010, 21:19)

      gelu [anonim] i-a raspuns lui dares

      asta cu dreptul e marea noastra aberatie.ne cerem doar drepturile.mai urmeaza sa apelezi la drepturile omului ca sa ma convingi ca e ilegal sa bag in puscarie un violator.ca si el are drepturi.
      BA DREPTUL IL AI CAT TIMP IL MERITI.EI AU FACUT FRAUDA DECI STATUL GERMAN SI-O ASUMAT DREPTUL DE A-I ADUCE IN FATA JUSTITIEI.SI II ADUCE SI UITE CA EI DE FRICA STATULUI SI SISTEMULUI COLABOREAZA.
      intelege o data ca nu ai dreptul sa faci nimik ilegal fara sa raspunzi.un criminal in serie are dreptul sa fie tratat ca si un om dar tot la scaunul electric ajunge.
      e chestiune de finete si nu cred ca are rost sa-mi mai pierd timpu.
      • -3 (7 voturi)    
        BA INFRACTORULE (Vineri, 19 martie 2010, 22:19)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui gelu

        daca eu sunt infractor si tu demonstrezi treaba asta prin metode ilegale..eu scap
        e eroare de procedura
        da capu tau limitat semidoct nu pricepe asta
        • +1 (5 voturi)    
          draga dares (Vineri, 19 martie 2010, 23:17)

          scooby_doo [utilizator] i-a raspuns lui dares

          hai, hai, k iti arati pielea de sobolan rosu, pesedist, ce esti...dragi prieteni singura lege kre s-ar potrivi in romanik ar fi cea chineza, eu am fost si am stat acolo deci vorbesc in cunostinta de lege... pe scurt, gresesti(FURI) glontu-n scafarlie, ca..."erorile de procedura" conduc si impart banu' public in Tara Hotilor
          • 0 (0 voturi)    
            psd-ist e tata tau (Sâmbătă, 20 martie 2010, 7:34)

            dares [utilizator] i-a raspuns lui scooby_doo

            eu sunt cu liberalii

            de fapt tu esti un psd-ist din ala sclav
          • 0 (0 voturi)    
            ? (Sâmbătă, 20 martie 2010, 11:24)

            ? [anonim] i-a raspuns lui scooby_doo

            nu sunt de acord cu dares -dar de aici pana a face pe cineva psd-ist si sobolan rosu mi se pare prostie. asta denota ca esti dus cu pluta. sunt destui care gandesc la fel si in iubitul tau partid pdl. -daca nu chiar esti platit de ei sa monitorizezi siteurile :).
            cand ceva nu va convine gata e psdist sau comunist. iti spun un lucru te asemeni f mult cu cominternisti anilor 30-50 care trimiteau oamenii la canal sau in inchisori :). intr-o democratie libertatea de exprimare e permisa oricui si oricine poate avea propriile pareri. dar pdlistii ca voi considera ca detin secretul adevarului. penibili sunteti. sari si spune ca sunt comunist sau pdlist. iti spun ca nu sunt nici una nici alta. incerc sa privesc realitatea politica de la distanta si sunt dezamagit de ea. nu exista nici o diferenta. toti la fel. sa traim bine -dar cat mai putini de la an la an :).
        • +2 (4 voturi)    
          aia era ma . eroarea de procedura (Vineri, 19 martie 2010, 23:30)

          gelu [anonim] i-a raspuns lui dares

          se pare ca treaba asta e tipica la noi.
          nu conteaza cum te dovedesc ca esti infractor ci ca esti infractor.sau cel putin asa ar trebui sa invatati la scoala.dar poate ca dreptul din romania te invata ca cel mai importanta e procedura.PROCEDURA.de asta mere asa bine justitia la noi ma.
          dar asta e strict la noi.
          daca tu-mi spargi casa ilegal si-mi gasesti 3 cadavre in casa sunt iertat ca tu mi-ai intrat in casa ilegal si fara permis de primprocurorul lu peste ==> te invit pe la mine....
          omule fii serios.
          • 0 (0 voturi)    
            Evaziune si eroare de procedura (Sâmbătă, 20 martie 2010, 8:40)

            sorin [anonim] i-a raspuns lui gelu

            Stimabililor, lucrurile sunt cu mult mai simple:
            - dobandirea informatiilor s-a facut intr-adevar intr-un mod contestabil in justitie si probabil acel CD nu va ajunge niciodata in instanta;
            - plecand de la diferenta dintre "averea" acumulata, nedeclarata si depozitata in Elvetia si inregistrarile fiscului pentru sumele declarate si impozitate, puteti fi siguri ca se vor produce dovezi incontestabile in instanta.
            Credeti ca e cineva, fie el chiar fiscul, atat de prost incat sa se duca in instanta cu un listing si atat si sa arate cu degetul spre nu-stiu-cine?
          • +1 (1 vot)    
            n-o lua pe aratura... (Sâmbătă, 20 martie 2010, 9:15)

            dares [utilizator] i-a raspuns lui gelu

            din cauza ca nu sunt respectate procedurile multe dosare nu sunt rezolvate.
    • +6 (10 voturi)    
      Da ce fac hotii nu e ilegal??? (Vineri, 19 martie 2010, 21:26)

      paraipan [anonim] i-a raspuns lui dares

      Sau numai hotii au drepturi pe lumea asta?
      • 0 (6 voturi)    
        lol (Vineri, 19 martie 2010, 22:27)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui paraipan

        o sa ajungeti slujile statului cu mentalitatea asta..
        o sa le platiti taxele automat prin cipul electronic =)) cinstitii lui peshte
        De aia toti specialistii in finante se duc la BNR si la ministerul de finante se duc nulitatile..pentru ca o sa bage cipul electronic si prin ala automat o sa-ti ia tie maimutzoiule taxele ...ca vrei sau nu .


        Primul locuitor al Raiului a fost un talhar..asa ca aveti grija daca-i judecati ...le luati pacatele.
        • 0 (0 voturi)    
          esti dus cu pluta, evazionistule (Sâmbătă, 20 martie 2010, 20:28)

          die hart [anonim] i-a raspuns lui dares

          Oamenii cinstiti care traiesc din salariu isi platest automat taxele si n-au nici o problema cu asta. Se pare ca tu nu faci parte dintre ei.
    • -3 (9 voturi)    
      dar (Vineri, 19 martie 2010, 21:35)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui dares

      cu miile de votanti romani ilegali ce se mai aude? batista pe tambal?
    • +5 (7 voturi)    
      Es kommt drauf an... (Vineri, 19 martie 2010, 21:40)

      Me [anonim] i-a raspuns lui dares

      Depinde....
      Chestia e cam relativa.
      In Elvetia e frauda fiscala pedepsita doar cu o amenda semnificativa,in Germania in schimb,se pedepseste foarte aspru,amenzi astronomice,pana si inchisoare(dupa lege pana la 12 ani).Statul german a hotarat sa cumpere datele,a fost aprobat si de ministerul justitiei,si de finante.Deci pare a fi wateproof.Asteptam urmarile.
      • -2 (4 voturi)    
        ce relevanta are? (Vineri, 19 martie 2010, 23:28)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui Me

        De cand ministerul justitiei imparte justitia intr-o tara?
        Poate nu stii care sunt puterile intr-un stat.
        Poate n-ai auzit de puterea judecatoreasca care e cu totul altceva.
        Amenzi astronomice..bla bla bla ..
        Simplul fapt ca au acele nume...metoda prin care au obtinut acele nume..este o infractiune!
        Ministerul Finantelor din Germania este incompetent si delicvent!
        De ce ? Pentru ca spuma se duce la Bancile nationale respectiv la BERD care lucreaza pentru marii banckeri .
        Marii banckeri nu tin cont de state de UE sau SUA
        Ei isi vad interesul..afacerile proprii ..ei provoaca aceste crize......
        Creditarea nebuna a inceput in SUA si a continuat in Europa .
        E praf in ochi ca au gasit niste derbedei cu niste conturi in Elvetia ..e exact un fas ......
        Sa-i scoata la suprafata pe marii banckeri care fac jocurile de culise.
        N-o sa se intample niciodata
        Dau in scris sustin si semnez ca n-o sa se intample niciodata asta oficial sa fie un mare bancker anchetat pentru subminarea economiei mondiale.
        • -1 (1 vot)    
          Dragule, (Sâmbătă, 20 martie 2010, 15:35)

          Me [anonim] i-a raspuns lui dares

          felul tau de a comenta sau raspunde la comentarii e putin cam deplasat ,nu?

          Asa ca stai si tu putin mai calm,nu da cu bata-n balta si mai lasa jignirile si limbajul de mahala.
          • 0 (0 voturi)    
            vezi ca ma jignesti (Luni, 22 martie 2010, 9:37)

            dares [utilizator] i-a raspuns lui Me

            si asta se cheama calomnie dragule
    • +5 (9 voturi)    
      te-ai trezit? (Vineri, 19 martie 2010, 21:45)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui dares

      Ai ramas in urma cu stirile bre... Elvetia nu mai are secret bancar, pentru ca toti dictatorii, teroristii si gunoaiele societatii isi bagau banii murdari in conturi elvetiene!
      Mai citeste si tu stirile din ultimii ani si vezi ca s-au bagat SUA peste elvetieni si le-au cam spart secretele lor murdare.
      Era normal sa se trezeasca si Germania sa-si faca ordine in ograda.
      Datele sunt confidentiale intre tine si stat, adica asta inseamna ca nu stiu restul cetatenilor, nu te astepta sa nu stie Fiscul bai smechere!
    • +2 (6 voturi)    
      Nu-ti face probleme dares (Vineri, 19 martie 2010, 22:17)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui dares

      Dares ești cumva speriat ca se va întîmpla asa ceva și în România? Mira-m-as.

      Nu-ți face probleme draga dares, asa ceva nu se va întîmpla în România.

      Poți sa eludezi și tu și familia ta fiscul liniștit și dacă eventual te supără cineva apelezi la vreun mare baron și toate problemele se rezolva de la sine.

      Nu de alta, dar de asta se plătește mai scump în România medicamentele, mîncarea, benzina, etc.
      • +2 (4 voturi)    
        lol (Vineri, 19 martie 2010, 22:41)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui T+C

        cel mai usor se pot plati toate taxele daca se pune un TVA de vreo 40%
        Si o sa fie bugetul Romaniei facut numai din TVA!
        Si nu mai face nimeni evaziune .
        Si pe urma ce faci ?
        Pai pe urma o sa fii sclavul statului totalitar .....
        Democratia e o notiune relativa ...
        Un stat perfect este o utopie...spre care din pacate ne indreptam .
        Nu e corect sa faci bani pe spinarea celor multi ..dar e foarte corect sa faci asta ..cata vreme sistemul iti permite.
        Sistemul e prost.E facut sa faca mai bogati pe cei bogati ...si mai saraci pe cei saraci .
        Scoaterea la suprafata a tuturor banilor nu o sa fie niciodata posibila.
        Sunt banckeri mari care au depozite uriase de lingouri in aur.Pe aia cine-i mai stie si cine-i mai controleaza si impoziteaza?
        Musai trebuie sa aiba case si masini ?
        De ce nu sunt si aia impozitati ?
        Aia sunt un pericol pentru omenire pentru ca pot influenta foarte usor fluxurile de bani din comertul international.
        Marii banckeri sa fie primii controlati!
  • -2 (6 voturi)    
    ia uite la ei cinstitii cum ies la suprafata (Vineri, 19 martie 2010, 22:16)

    dares [utilizator]

    bai cinstitilor
    care va platiti primii toate taxele si toate impozitele calculate corect pana la ultimul leutz.....
    datele alea cumparate de Germania erau confidentiale...si au fost furate.
    Daca nu mai exista secretul bancar toata treaba se facea oficial .......nu mai trebuia Germania sa cumpere un cd de la un infractor care a vandut acel cd
    Deci in complicitate cu acel infractor din Elvetia statul german este infractor.
    Scopul nu scuza mijloacele cand e vorba de lege.
    Poate e valabila in alte cazuri nu si aici.
    • +2 (4 voturi)    
      ? (Vineri, 19 martie 2010, 22:45)

      ? [anonim] i-a raspuns lui dares

      te rog citeste tot. au cumparat cd-ul -au gasit niste persoane si niste sume in conturi. in acest moment ei verifica justificarea sumelor si atat. nu e nimeni judecat pentru ce e pe cd - ci pe probe obtinute extra cd.
      deci nu vad nici o ilegalitate.
      e o informatie pe care doar o verifica. :)
      nu au atentat la persoana de nici un fel. la fel poti spune ca contraspionajul e ilegal pentru ca foloseste informatori sau se cumpara informatii. dar si in acest caz nu va fi acuzat cineva de spionaj daca nu ai probe -pe vb ma indoiesc.
      e un mijloc de a obtine informatii pertinente sau nu - care apoi tb verifiacte si dovedite.
      • -1 (3 voturi)    
        tot nu ai dreptate (Vineri, 19 martie 2010, 23:01)

        dares [utilizator] i-a raspuns lui ?

        simpla informatie legata de numele acelor persoane este ilegal obtinuta.
        Fara sa stii numele nu poti sa anchetezi pe cineva.
        ......asa ca pica ce ai zis tu mai sus.
        Nu are treaba spionajul cu anchetarea propriilor tai contribuabili.Sunt doua lucruri total diferite.
        Spionajul e spionaj ....e vorba de secrete .In cazul acesta infractiune echivaleaza cu spargerea contului de e-mail...asta cel putin.Au spart mituind pe cineva din interiorul bancii elevetiene..au spart serverul si au obtinut niste nume ..adica niste informatii.Nu e vorba de spionaj ...e vorba de infractiunea de dare de mita divulgarea secretului bancar .
        Ganditi-va daca o persoana privata facea ce a facut statul german ....sau o societate comerciala..sau oricine altcineva..
        Tot mita se cheama tot infractiune este.

        Au atentat la persoana pentru ca au inceput sa-i ancheteze aflandu-le numele si ca au conturi in Elvetia ilegal.
      • +1 (1 vot)    
        presumtia de nevinovatie (Vineri, 19 martie 2010, 23:30)

        SomeGuy [anonim] i-a raspuns lui ?

        Staul german ar trebui sa dovedeasca ca acei bani erau sume necuvenite dar din pacate este insa invers. Evident titularul de cont poate sa spuna ca a imprumutat banii de la matusa tamara si ca trebuie s aii ramburseze peste 20 ani si deocamdata i-a depus in >elvetia ca dobinda de 0.25% e f buna dar pe principiul asta si statul roman o sa poata sa intrebe pe orcine de unde are 100 000 in cont si eventual sa dovedeasca a si-a platit taxele pt ei.
        • +1 (1 vot)    
          lol (Sâmbătă, 20 martie 2010, 7:42)

          dares [utilizator] i-a raspuns lui SomeGuy

          au venit sustinatorii mei :))
          pai fireste ca am dreptate in ceea ce zic ....
          da trebuie nemtzii sa fie mai cu motz..
          si se gasesc o gramada de lingai prin Romania ...vai ce bine le-a facut nemtzii alora..
          pai de ce nu exista protocol de colaborare in Germania si Elvetia pe tema asta ca sa nu mai mutuiasca nemtzii infractori din interiorul bancii ?
          Pai neamtzul iti numara fiecare euro si statul german a dat o gramada de bani pe cd-ul ala.
          Nu ar fi mai economicos sa fie totul facut pe fatza legal ?

          Pai nu se poate sa fie legal pentru ca sunt prea multe secrete in spatele Elvetiei ......
          si pica prea multi ..
  • 0 (2 voturi)    
    Confuzii mari (Sâmbătă, 20 martie 2010, 0:02)

    Marius [anonim]

    Nu poti furand sa condamni pe altii ca fura, chestie elementara. Ei trebuiau sa monitoreze banii la transfer etc.

    In elvetia in declaratia de taxa esti obligat sa iti spui sumele din cont. Daca nu o faci o faci pe barba ta. Dar nici in Elvetia fisc de aici nu poate accesa datele din contul meu. Pot obtine datele doar prin ordin judecatoresc, dar asta in prealabil aratand si proband eventual ca exista suspiciunea ca eu as ascunde bani iin conturile alea. Cam asa functioneaza prezumtia de nevinovatie. Arata intai ca gigi ascunde banii in tribunal si apoi tribunal forteaza banca sa arate conturile. Asa ce facem statul se face ca in 1984 controleaza tot, se baga peste toate detaliile mele private doar ca sa vada daca am inselat la taxe??? Jenant.
    • +1 (1 vot)    
      lol (Sâmbătă, 20 martie 2010, 7:50)

      dares [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      banii din conturi oricum se intorc in circuitul economic prin simplu fapt ca sunt banii bancii din momentul ce sunt intr-un cont..
      Statul german si-a gasit de treaba acuma pe criza..
      astia 1000 erau problema ....toate merg unse si au gasit ei problema.
      Pai de ce nu i-a monitorizat in tara la ei inainte sa-si faca astia conturi in Elvetia ?
      Nici asta nu ar fi problema..problema e ca Germania ca stat e stapanita de cativa smeckeri ....asa e in toata lumea..si nemtzii au smeckerii lor care au pus mana pe Germania.
      Toate relele pleaca de la marii banckeri
      care dau imprumuturi uriase .....
      Daca nu ar fi imprumutul acesta atat de canceros pentru economie ....noi am duce-o mult mai bine
  • 0 (2 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 20 martie 2010, 7:37)

    dares [utilizator]

    e un vid de legislatie eu asta zic....deci ce faci statul german nu e nici legal nici moral .
    e un fel de schingiuire psihica pentru a-si recupera o presupusa paguba.
    • 0 (2 voturi)    
      esti si tu printre cei 1000? (Sâmbătă, 20 martie 2010, 19:08)

      Creator [utilizator] i-a raspuns lui dares

      Ca esti prea vehement si cam dai de banuit...
  • 0 (2 voturi)    
    da ma sunt (Sâmbătă, 20 martie 2010, 20:35)

    dares [utilizator]

    ce perspicace esti

    aoleo
  • 0 (2 voturi)    
    .... (Sâmbătă, 20 martie 2010, 20:39)

    dares [utilizator]

    mie de mi-ar face statul roman asa ceva ...ii dau in judecata ..da repede nu asa .......
    n-au timp sa respire
  • 0 (2 voturi)    
    Impozit (Duminică, 21 martie 2010, 0:14)

    Eu [anonim]

    Da ala ce o vandut cd-ul o fi platit impozit pe banii primiti?
    • 0 (2 voturi)    
      e tare asta (Luni, 22 martie 2010, 7:14)

      dares [utilizator] i-a raspuns lui Eu

      =))
      impozit pe mita primita ?
      unde ai mai vazut asa ceva? =))


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică