Guvernul de la Caracas a interzis vanzarea bauturii Coke Zero in Venezuela 

de A.N.     HotNews.ro
Joi, 11 iunie 2009, 15:09 Actualitate | Internaţional

Guvernul de la Caracas a ordonat companiei Coca-Cola Co sa retraga de la vanzare Coke Zero, citand o serie de pericole pe care respectiva bautura le are pentru sanatatea umana, informeaza CNN.

Ministrul Sanatatii, Jesus Mantilla, a declarat ca bautura nu mai trebuie vanduta de-acum inainte in Venezuela, iar stocurile de Coke Zeo trebuie retrase din magazine.

"Produsul trebuie retras din circulatie pentru a prezerva sanatatea cetatenilor venezueleni", a declarat Mantilla. Oficialul de la Caracas nu a precizat care sunt riscurile la adresa sanatatii pe care le-ar avea bautura Coke Zero.

Bautura a fost lansata in Venezuela in aprilie de catre Coca-Cola Femsa, compania mexicana care imbutelieaza produsele Coke in regiune, iar oficialii firmei au declarat atunci ca intentioneaza sa-si creasca cota pe piata bauturilor cu calorii scazute cu 200%.  

Coca Cola si Coca Cola Femsa nu au comentat decizia guvernului de la Caracas.

Anuntul autoritatilor din Venezuela intervine dupa un val de nationalizari efectuate de administratia lui Hugo Chavez. Anul acesta, guvernul a confiscat o fabrica de orez si una de paste apartinand gigantului american Cargill si a nationalizat un grup de companii petroliere. De asemenea, Chavez a amenintat ca va nationaliza uzinele de productie apartinand companiei farmaceutice Pfizer.

CNN precizeaza ca, in ciuda retoricii anti-capitaliste si anti-SUA, Venezuela este una dintre cele mai "americanizate" tari din regiune, restaurantele americane de tip fast-food, mall-urile si jocul de baseball fiind foarte populare.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

3461 vizualizari

  • +2 (10 voturi)    
    punem pariu..... (Joi, 11 iunie 2009, 15:20)

    AYAN [anonim]

    punem pariu ca chavez nu moare de batranete ?????
    • +4 (12 voturi)    
      Bineinteles ca nu... (Joi, 11 iunie 2009, 15:53)

      Al-Co(o)la Coca [anonim] i-a raspuns lui AYAN

      Or sa aiba graja baietii de la CIA sa ii "aranjeze" vreo boala galopanta (cancer), sa ii bage ceva prin mancare si apa (taliu sau poloniu - vezi cazul Iuscenko) sau mai simplu....vreun atentat pus la cale de "opozitie". Metode se gasesc, doar ca nu i-a venit momentul. Dar cred ca daca pune stop si la McDonalds-uri (ce m-ar bucura!!!!), nu va mai avea mult de trait.
  • 0 (16 voturi)    
    Asa trebuie sa fie si la noi-nationalizare (Joi, 11 iunie 2009, 15:21)

    misu [anonim]

    Trebuie luata aceeasi masura de intoarcere sub tutela statului a marilor companii energetice, de telecomunicatii, electricitate. La fel este si in Franta, iar treaba merge bine. Trenurile de mare viteza cred ca le stie toata lumea. In Franta, cand salariatii de la companiile de stat aud de privatizare fac greva. Oare de ce? Cred ca stiu ei ceva....
    • +1 (15 voturi)    
      @misu (Joi, 11 iunie 2009, 15:44)

      Lord Sith [utilizator] i-a raspuns lui misu

      Lenin, tu erai?
    • +3 (5 voturi)    
      paralel (Joi, 11 iunie 2009, 18:27)

      _Jack_ [utilizator] i-a raspuns lui misu

      prietene n-ai treaba cu realitatea. Treaba in Franta nu merge deloc bine, ei au somaj mare si cand nu era criza, iar statul francez incearca sa scape de mult timp de aceste companii de stat care manca bani de la buget.
      Niciodata o companie de stat nu va fi la fel de competitiva ca una privata, indiferent de tara. Nici in China fabricile care chiar sunt competitive nu sunt de stat, ci ale unor mici investitori chinezi sau ale corporatiilor internationale.
      Daca mergea treaba cu companiile de stat, atunci tarile comuniste ar fi fost astazi bogate (china nu e bogata , iar sistemul ei economic nu e nici pe departe comunist, asta ca sa nu sara careva cu gura).
  • +6 (16 voturi)    
    cola zero barat (Joi, 11 iunie 2009, 15:30)

    catalina [anonim]

    bravo lor, sper ca si in romania sa fie retrase cateva bauturi toxice, dar cui ii pasa de consumatori?
    • +2 (18 voturi)    
      lor (Joi, 11 iunie 2009, 15:59)

      busymf [utilizator] i-a raspuns lui catalina

      In principiu consumatorului ii pasa. Mie inca nu mi s-a intamplat sa beau Cola Diet sau Zero... sau alte variatiuni. Am mai baut Cola... dar cu disceramant.

      E alegerea fiecaruia ce consuma. Plus ca e datoria consumatorului sa se informeze ce consuma.

      Deci draga Catalina, ce-ar fi ca parerile tale sa fie in continuare pareri, si nu legi, si economia de piata sa functioneze liber... Daca publicul cumpara, cineva vinde.
      • +1 (9 voturi)    
        mda (Joi, 11 iunie 2009, 16:39)

        ion [anonim] i-a raspuns lui busymf

        Da ca toti consumatorii copii de 14 ani care stau la o col se intereseaza daca ceea ce consuma.Pentru ei e important sa fie cool. Nu zic sa se intezica cola, dar o companie de constientizare a pericolelor pe care le reprezinta unele alimente ar fi bine venita.
      • -3 (7 voturi)    
        piata libera (Joi, 11 iunie 2009, 18:15)

        SomeGuy [anonim] i-a raspuns lui busymf

        Draga busymf tu ai impresia ca 2 firme (Pepsi si CocaCola) fac piata sa fie libera?

        De cartel ai auzit? Banuiesc ca o sa fie scos din dictionarul economic si folosit numai pt droguri.
        • +1 (1 vot)    
          asta te supara pe tine? (Joi, 11 iunie 2009, 20:58)

          busymf [utilizator] i-a raspuns lui SomeGuy

          Am folosit prea lejer termenul de "piata libera"?

          Mai sunt si alti jucatori pe piata, dar iti place tie sa exagerezi, si ce e si mai important pot sa intre altii noi oricand. Mi se pare destul de libera piata. (poate nu ar fi rau sa 'elibereze' si cealalta piata mentionata de tine)
    • +1 (13 voturi)    
      kakakola (Joi, 11 iunie 2009, 16:02)

      mobil1 [anonim] i-a raspuns lui catalina

      cola este o lesie ordinara cu gust de ulei uzat de motor. toxica! distruge ficatul.

      bravo chavez!
      • +2 (10 voturi)    
        kakacola (Joi, 11 iunie 2009, 16:38)

        dany [anonim] i-a raspuns lui mobil1

        eu beau destul de mult cola.
        nu zic ca e sanatos, dar mie imi place gustul si ma ajuta cofeina(cafea nu beau).
        plus ca merge bine la o tigara :).
        dar asta e problema mea, nu a ta.

        eu cred ca mult mai nesanatos e sa bei ulei uzat de motor(sau neuzat) si nu il consum. asta nu inseamna ca ar trebui interzis. sunt unii oameni care prefera sa bea ulei uzat de motor in loc de cola(de exemplu tu, din moment ce stii ce gust si ce urmari are).

        muta-te in venezuela, ca nu se mai vinde cola(zero) plus ca e uleiul mult mai ieftin.
        succesuri multe sa ai.
  • +3 (11 voturi)    
    Bine a facut! (Joi, 11 iunie 2009, 15:48)

    Al-Co(o)la Coca [anonim]

    Bravo lor! Chiar daca Chavez e mai ciudat si de multe ori contra "curentului", macar a facut-o spre binele poporului. Ce motivatie a stat in luarea acestei decizii, nu o vom afla noi vreodata, si e clar ca individul si-a facut multi dusmani (sa te pui cu o corporatie precum Coca-Cola trebuie sa fii ori nebun, ori inconstient, ori sa te bazezi pe un spate tare).
    Oricum, aceasta bautura nu are nimic sanatos in ea, asa ca nu e o mare pierdere pentru populatie. Bine-ar fi ca si la noi oamenii sa se trezeasca si sa nu mai consume asemenea "mizerii". Cu banii pe care cineva ii da pe doua cola (cu zero zahar sau nu) isi poate un kilogram-doua de legume sau fructe si isi poate face in casa un suc natural. Iar cine nu are storcator de fructe poate sa le manance si asa. Castigul e mult mai mare!
  • -2 (8 voturi)    
    ...pentru a prezerva sanatatea... (Joi, 11 iunie 2009, 15:50)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    pai daca sa prezerve, sa le puna niste prezervative pe cap, pe cheltuiala statului, si vor fi perfect sanatosi si feriti de orice boala.
    E valabil si pt cei trei care au comentat mai sus, desi ei au deja mintile "prezervate" in ideologie comunista.
    • -4 (8 voturi)    
      precizare: (Joi, 11 iunie 2009, 16:24)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      ma refer la ayan, misu, catalina, al-co.
      Se vede inca o data ca healthnazy sint obligatoriu marxistoizi si antiamericani.
      • -1 (7 voturi)    
        Nu ma deranejaza... (Joi, 11 iunie 2009, 17:01)

        Al-Co(o)la Coca [anonim] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

        ...ca ma taxezi asa. Nu ma cunosti si nu ai dreptate. Nu sunt nici antiamerican si nici nu am simpatii comuniste.
        O spun din proprie experienta, am consumat de multe ori asemenea "kaka"-uri si trebuie sa fiu tampit sau inconstient sa consum ceva care imi face rau.
        Apropo de asta, cred ca o sa fii unii dintre "fericitii" care se vor bucura din plin daca va intra in vigoare "Codex Alimentarius". O sa iti fie bine, te vei hrani numai cu chimicale si E-uri.
        N-ai decat sa bei tu Coca Cola si sa mananci toate mizeriile de la fast-food-uri. Probabil ca esti un client frecvent al unor asemenea "locatii". Si nici nu ma mira modul tau de gandire. Toate asemenea "gunoaie" afecteaza si creierul si modul de gandire. No offence, dar ca tine sunt multi...
  • +4 (8 voturi)    
    educatie (Joi, 11 iunie 2009, 16:15)

    fefe [anonim]

    Statul ar trebui sa se ocupe de educatie nu de interdictii.
    Daca li s-ar explica oamenilor cat de periculosi sunt inlocuitorii de zahar nu ar mai cumpara nimeni produse cu astfel de inlocuitori. Sub pretextul ca au putine calorii si cica sunt benefice, oamenilor li se baga pe gat niste otravuri pe langa care zaharul clasic e sanatate curata.
  • +2 (6 voturi)    
    aspartam (Joi, 11 iunie 2009, 17:16)

    Dragomir [anonim]

    Indulcitorul aspartam (MSG) (urmasul monosodium glutamat sau glutamat monosodic) - o neurotoxina ce afecteaza creierul in nenumarate feluri. De la oprirea hormonilor ce spun creierului cand stomacul e plin (deci duce la ingrasare), la potentarea gustului cu arome artificiale, la tumori pe creier... e o substanta ce trebuia interzisa in toata lumea de multi ani. Cola Zero = Cola Light + alta eticheta. Toate bauturile light si multe branduri romanesti folosesc aspartamul, cel mai comun indulcitor din industrie.
  • 0 (4 voturi)    
    nu era vorba de cola aici (Joi, 11 iunie 2009, 18:31)

    _Jack_ [utilizator]

    Lui Chavez numai de efectele bauturilor carbogazoase nu-i pasa, a facut asta doar ca sa incerce sa se mai razbune pe vreo companie "imperialista". Sunt alte lucruri in Venezuela, ca si in Romania, mult mai daunatoare (tigari, alcool spre exemplu) , dar care nu se interzic. Nu vrei sa bei Cola, nu te obliga nimeni, la fel cum nu te obliga nimeni sa fumezi. Dar daca sunt oameni care beau Cola nu vad ce treaba ar avea statul cu asta.
    • -3 (3 voturi)    
      Problema (Joi, 11 iunie 2009, 18:59)

      Antimaterie [anonim] i-a raspuns lui _Jack_

      Nu te obliga nimeni, asa este, dar copiii de 12 ani care ies de la scoala si o cumpara... cu ei ce facem? Ca nu au educatie in acest sens, iar ei trebuiesc protejati. In general tot poporul trebuie protejat de ceva ce este toxic, de aceea si legile.

      Si asta pentru ca sunt multi prosti care beau si se imbolnavesc. De unde stii tu ca tigarile sunt mai periculoase decat cola zero? Eu ma indoiesc de aceasta firmatie.

      Daca ajungi in functie de lider, trebuie sa-ti protejezi poporulm asta neinsemnand sa te apuci sa le faci educatie ca nu e bine sa cumpere drogurile pe care le gasesc, mai nou, sub noua guvernare EBA, pe toate rafturile magazinelor, ci sa le interzici.

      Exact cum ii interzici copilului tau sa nu bea bere la 5 ani sau sa fumeze.
      • +1 (1 vot)    
        corect (Joi, 11 iunie 2009, 20:08)

        _Jack_ [utilizator] i-a raspuns lui Antimaterie

        asa e, ai dreptate la partea cu copiii. Atunci macar sa se vanda cola doar celor peste 18 ani, la fel ca tigarile si alcoolul, dar interzicerea totala este un pas foarte idiot. Daca chiar le e frica oamenilor, sa puna si niste semne de pericol pe sticla de cola, eu tot o sa o cumpar si sunt sigur ca sunt multii altii ca mine, la fel cum si fumatorii cumpara tigari in ciuda tuturor avertismentelor.
      • 0 (0 voturi)    
        multi (Joi, 11 iunie 2009, 20:45)

        baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Antimaterie

        altii si-au protejat poporul: lenin, stalin, hitler, ceausescu, mao, pol pot. Multi dintre ei au sfirsit-o prost, de fapt nici unul n-a murit de moarte buna.Daca nu de glont , macar de-o boala nasoala.
        Asta s-a vrut un avertisment, evident pentru cine vrea si poate sa-l inteleaga.
  • +1 (1 vot)    
    atentie (Joi, 11 iunie 2009, 22:42)

    mircea [anonim]

    Hugo Chavez nu a inghitit reclama cu ochiul si cele 2 limbi - la coca-cola zero- si a considerat mesajul , anticomunist si neproletariar, ca urmare a luat aceasta decizie.
    reclama poarta toata responsabilitatea
  • +1 (1 vot)    
    cola toxica (Vineri, 12 iunie 2009, 1:15)

    diktatoru' [anonim]

    pentru toti fraierii care zic ca coca cola e toxica: daca invatati sa cititi si mergeti un pic la scoala sa invatati un pic de chimie si biologie o sa vedeti ca toate ingredientele din coca cola clasica sunt naturale, si le aveti si voi in organism deja intr-o cantitate sau alta. deci ficatul vostru nu are nici ce mai mica problema sa le metabolizeze. dar probabil ca voi beti alte chestii pe care scrie "natural" gen prigat si giusto care-s pline de conservati si coloranti, printre care si cateva dintre substantele cunoscute si dovedite ca pot cauza cancer, gen benzoat de sodiu sau azorubina.
    si acuma revenind la subiect hugo chavez nu e altceva decat un dicator si dupa ce o sa crape o sa fie doar anarhie in Venezuela datorita atator masuri abuzive pe care le-a luat. si pe americani ii doare la spanac ca da ala din gura atata, pt ca pana la urma economia venezuelei depinde de importurile americane de petrol. nu ati observat ca de indata ce a scazut pretul petrolului si-au inmuiat toti exportatorii de petrol discursurile antiamericane, pentru ca economia lor a ajuns de rahat fara veniturile aberante care le veneau de ep petrol??????


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri