Mai multi britanici au ramas blocati in Romania dupa ce Wizz Air a anulat un zbor

de N.O.     HotNews.ro
Joi, 31 august 2017, 17:26 Actualitate | Internaţional

Sute de turisti britanici au ramas blocati in Romania timp de o saptamana, dupa ce zborul Otopeni-Glasgow de joi a fost anulat din cauza unei defectiuni tehnice, iar compania Wizz Air nu le-a oferit un zbor alternativ pana luni, relateaza Daily Mail.

Potrivit sursei citate, avionul cu care sute de turisti britanici ar fi trebuit sa se intoarca acasa era programat sa decoleze pe 28 august, dar acesta a fost anulat din cauza unei revizii tehnice neprogramata. 

"Intreaga situatie este nebuneasca. Il asteptam la ora 22.00, dar niciun avion nu a venit. Pe la ora 23.00, oamenii deveneau deja nervosi. Erau vreo 200 de persoane si era un pandemoniu. Ni s-a cerut sa iesim din aeroport si apoi sa trecem din nou prin check in, inclusiv prin portile de securitate. Asta a insemnat ca a trebuit sa mergem cu bagajele noastre pana in celalalt capat al aeroportului, prin zona de sosiri, prin verificarea bagajelor, toate astea, de parca ne inregistram pentru un nou zbor", a spus Bob Jamieson, de 70 de ani, dependent de insulina, care a venit in Romania la o nunta, citat de Daily Mail, potrivit News.ro.

Potrivit acestuia,cei 200 de calatori au fost dirijati catre biroul Wizz Air, pentru a li se da noi bilete de imbarcare pentru zborul de luni. 

"Cred ca au sunt 30 sau 40 de oameni de oameni la hotel. Altii si-au luat un zbor spre Londra si vor scoate bani din buzunar pentru un zbor de legatura (spre Glasgow - n.r.). Problema e ca, atunci cand am venit pentru nunta de saptamana trecuta, am luat medicamente care sa ma ajunga pana azi (joi - n.r.). Sunt diabetic si am nevoie de injectii cu insulina. Mi s-a terminat insulina noaptea trecuta. Mi-am sunat medicul si hotelul a organizat ca o farmacie sa-mi livreze medicamentele. Era o urgenta. Imi era frig si tremuram. Mi s-a spus ca daca nu primeam medicamentele in urmatoarele doua ire, atunci as fi intrat in coma si as fi ajuns la spital", a povestit Jamieson.

Un purtator de cuvant al companiei aeriene si-a cerut scuze pentru incident si a oferit rezervari gratuite sau rambursari integrale pentru toti pasagerii afectati de anularea zborului de luni spre Glasgow.

UPDATE: Declaratie a reprezentantilor companiei Wizz Air: "Aeronava care trebuia sa opereze zborurile Wizz Air W6 3017 Otopeni - Glasgow si W6 3018 Glasgow - Otopeni din data de 28 august a fost supusa unei inspectii tehnice neprogramate. Initial, inginerii au prevazut doar o intarziere, insa inspectia a durat mai mult decat se astepta, iar compania aeriana a fost nevoita sa anuleze zborurile. In conformitate cu politica WIZZ si cu practicile companiilor aeriene, pasagerilor li s-a oferit fie posibilitatea reprogramarii rezervarii, gratuit, pe urmatoarele zboruri Wizz Air sau o rambursare completa. De asemenea, compania a oferit cazare si vouchere de alimente pentru acei calatori care au ales sa astepte umatorul zbor. Mai mult decat atat, compania a informat pasagerii cu privire la drepturile lor, in conformitate cu legislatia UE privind compensatia, precum si cu felul in care se pot inscrie pentru compensare.  Wizz Air mentine in permanenta dialogul cu pasagerii afectati de situatie si continua sa se asigure ca nevoile lor sunt satisfacute. Wizz Air isi cere sincer scuze tuturor pasagerilor ale caror planuri de calatorie au fost afectate de aceasta situatie, insa siguranta -a pasagerilor, a echipajului si a aeronavelor - este prioritatea numarul unu a companiei".


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

1342 vizualizari

  • 0 (2 voturi)    
    ehee... pretul mic include riscul (Joi, 31 august 2017, 18:24)

    stefan2008 [utilizator]

    Stiu, ca si eu l-am platit (riscul) stand toata noaptea (de la 23 la 8 dimineata) in aeroportul din Sibiu, asteptand sa ma transfere cu autocarul la Cluj, unde nu au aterizat din cauza cetii.
    • -2 (2 voturi)    
      Crezi ca daca luai o companie scumpa (Joi, 31 august 2017, 18:33)

      Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

      Aterizau pe ceata ca sa te ia pe tine? Siguranta si procedurile nu tin de costul biletului.
      • +2 (2 voturi)    
        am o vaga idee ca daca luam o companie scumpa (Joi, 31 august 2017, 23:20)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

        ...nu m-ar fi tinut toata noaptea in aeroport. O companie decenta iti ofera o solutie decenta.
  • +4 (6 voturi)    
    NoAir strikes again (Joi, 31 august 2017, 18:26)

    BartSimpson [utilizator]

    Mi-am luat o singura tzeapa cu acesti escroci, dupa o intarziere de 7 (sapte) ore pe Otopeni. Motivul: au trimis avionul in alta parte, da-i ^%$% pe romani, sa astepte. La destinatie aveam conexiune platita, am pierdut-o, evident, iar wizz nu a compensat nimic, au spus ca nu e fost vina lor. Mai grav si penibil e altceva: aproape toti pasagerii tipau ca nu e prima data .. si TOTUSI erau acolo, tot cu wizz, asteptand urmatoarea tzeapa. Intr-o lume normala, astia dadeau faliment. Dar oamenii se bucura la pretul mic .. atunci sa-si asume !
    • -2 (2 voturi)    
      Crezi ca la o companie mare (Joi, 31 august 2017, 18:36)

      Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      Daca intarzia avionul si pierdeai un tren iti dadeau bani de alt tren?

      In plus insa, pierzand conexiunea, te puteai duce la casa de bilete si demonstra ca nu ai beneficiat de serviciul respectiv si discuta cu ei. Faptul ca l-ai pierdut ca ai dormit, ai pierdut taxiul, autobuzul sau avionul e la fel. Daca nu venea taxiul iti platea compania de taximetre biletul de avion si conexiunea?
      • +2 (2 voturi)    
        da (Joi, 31 august 2017, 23:23)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

        "As per the EU 261/2004 Regulation, you have the right to claim compensation up to 600€ (or $700) in case of canceled or delayed flights from the airline. ... To get reimbursement from Lufthansa airline you can contact us Claim Flights."

        https://www.claimflights.com/airlines/lufthansa
        • 0 (2 voturi)    
          Deci Wizzair (Vineri, 1 septembrie 2017, 14:18)

          Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

          Nu se conformeaza cu EU 261/2004 Regulation?

          Pai si atunci cum poate opera in UE?
          • +2 (2 voturi)    
            poate (Sâmbătă, 2 septembrie 2017, 3:01)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

            Daca o dai in judecata si o castigi, poate ca se conformeaza si Wizzair.
            Cam asta-i diferenta intre o compaie scumpa si una low-cost: aia scumpa iti da compensatiile rapid, fara proces, o folosesti sa-ti iei bilet la alta companie si ai uitat de neplacere.
            Aia low-cost iti da compensatii numai daca mergi cu politia si executor judecatoresc. Iar la momentul ala, compensatia nu te mai prea ajuta cu nimic.
    • +3 (3 voturi)    
      compensatii (Joi, 31 august 2017, 19:05)

      RazC82 [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      Daca nu a fost o cauza extraordinara poti obtine compensatii chiar daca wizzair nu iti da, trebuie sa iei legatura cu autoritatea aeriana din tara din care pleca zborul sau sa ii dai in judecata. Sunt si companii specializate care se ocupa de asta.

      Legat de wizzair eu am tot zburat cu ei si cu altii, iti asumi riscurile cand zbori low cost la preturi de 3 ori mai mici si in cele mai multe cazuri iti iei compensatii, faza e ca nici cu companii "mari" ca BA sau Tarom nu mi-e rusine la cate probleme au.
    • 0 (0 voturi)    
      Asta e... (Joi, 31 august 2017, 20:59)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui BartSimpson

      Cred cel mai bun serviciu de transport aerian din Romania.
  • +1 (1 vot)    
    imetrie, nu? (Joi, 31 august 2017, 18:59)

    U_swamp [utilizator]

    Am auzit ca Theresa May a chemat in tara consulul britanic in Romania. Amarastenii de englezi au ramas fara mincare si apa in Romania si au facut scandal la guvernul lor.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri