Papa Francisc ii avertizeaza pe liderii europeni: UE risca sa moara din cauza populismului si "lipsei de valori"

de Corina Ionel     HotNews.ro
Vineri, 24 martie 2017, 21:34 Actualitate | Internaţional

Papa Francisc
Foto: Captura Youtube.com
Papa Francisc le-a spus vineri liderilor europeni veniti la Vatican, cu ocazia aniversarii a 60 de ani de la nasterea UE, ca intreg continentul se confrunta cu un "vid de valori", condamnand in acelasi timp populismul antiimigrationist si extremismul, pe care le considera amenintari mortale pentru UE, informeaza Reuters.

Premierii si presedintii celor 27 de state UE au sosit in Italia pentru a marca semnarea Tratatului de la Rioma, in 1957, si au primit binecuvantarea papei Francisc.

Aniversarea este insa umbrita de o serie de crize, inclusiv probleme economice prelungite, afluxul mare de imigranti si decizia Marii Britanii de a parasi uniunea, evenimente ce starnesc temeri cu privire la viitorul UE.

"Atunci cand un organism isi pierde directia si nu mai poate privi inainte, el trece printr-un regres si, pe termen lung, risca sa moara", le-a spus suveranul pontif liderilor europeni sositi la Vatican.

Suveranul pontif, nascut in Argentina, le-a transmis liderilor europeni ca trebuie sa promoveze cu mai multa pasiune si energie "patrimoniul (european - n.red.) de idealuri si valori spirituale".

"Pentru ca acesta este cel mai bun antidot pentru vidul de valori din zilele noastre, care ofera un teren frtil pentru orice forma de extremism", a spus papa, mentionand atacul de miercuri de la Londra, comis de un barbat nascut in Marea britanie si care s-a convertit la Islam.

Papa a criticat in repetate randuri blocul comunitar pentru lipsa de viziune, atragand furia cancelarului german in 2014, cand a comparat UE cu o femeie batrana care "nu mai este fertilila si plina de vitalitate".

Insa vineri papa Francisc a a adoptat un ton mai putin ostil, cerandu-le liderilor europeni sa nu inchida continentul, inconjurandu-se de ziduri.

"Nu este suficient sa tratati criza imigrantilor din ultimii ani ca pe o problema pur numerica si economica, ori a chestiune de securitate", a spus papa.

Liderul de la Vatican a denuntat o "lipsa de memorie" ingrijoratoare in care oamenii ii vad pe emigrantii de astazi, care fug de razboi si foamete, ca pe o amenintare la adresa unui stil de viata confortabil, uitand ca Europa moderna s-a nascut din cenusa celui de-al Doilea Razboi Mondial si din imigratia in masa.


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

4027 vizualizari

  • +4 (36 voturi)    
    Fug de razboiul de acolo ... (Vineri, 24 martie 2017, 21:38)

    mitg [utilizator]

    "emigrantii de astazi, care fug de razboi "

    .. dar ni-l aduc aici.
    • +3 (31 voturi)    
      Asta cu blamarea victimelor.. (Sâmbătă, 25 martie 2017, 1:22)

      starlink [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nu emigrantii aduc razboiul, ci fanatismul aduce razboiul. Europa trebuie sa se fereasca nu numai de extremistii islamici, dar si de extremistii care vad in Islam o religie a terorii.
      • -1 (19 voturi)    
        Islamul ESTE o ideologie... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 9:29)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui starlink

        a terorii si a mortii!...Este un adevar, o realitate...ceea ce zici tu este ca si cum ai acuza pe cineva de extremism daca zice ca nazismul a fost o ideologie a terorii sau a mortii...
        • +4 (10 voturi)    
          Prostii (Sâmbătă, 25 martie 2017, 21:47)

          starlink [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          Tu probabil esti un adept agramat al religiei prostiei, ca vad ca debitezi numai imbecilitati. Ce are islamul cu cei care-l deformeaza grotesc ucigand in numele lui ? Daca eu ma apuc acum sa ucid in numele tau asta inseamna ca tu esti terorist ? Tu doar repeti prostiile extremiste de pe site-urile naziste.
          • -4 (6 voturi)    
            Am mai facut greseala... (Duminică, 26 martie 2017, 8:54)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui starlink

            sa ma cobor la nivelul unor /// ca tine. Se pare ca nu am incotro si va trebui s-0 fac din nou...e nevoie sa-ti deseneze omul ca sa pricepi?!...cred ca sunt nenumarate postari in care am zis ca nazismul si alte ideologii criminale sunt RELE, DEMONICE...de unde si pana unde ai dedus tu ca eu ma documentez de pe siteuri naziste?!...nu faci altceva decat sa repeti ca un papagal ceea ce toata media PC face in cazul cand cineva spune adevarul sau critica asa (ironic!) numita "religie a pacii"...
            • +1 (7 voturi)    
              Nu esti nazist, doar ideile tale sunt (Duminică, 26 martie 2017, 12:14)

              speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

              Ai facut greseala sa intri in polemici pe subiecte pe care nu le stapanesti, doar repeti papagaliceste sloganuri auzite si citite de la altii, "religia pacii", PC, "marxistii''...
              Sursele tale sunt site-urile care propaga ura, xenofobia, pe criterii rasiale, religioase...sunt site-uri naziste.

              Sa afirmi ca islamul este o religie terorista dovedeste ca habar nu ai ce spui, doar repeti mecanic prostiile altora. Sunt lucrari stiintifice care studiaza islamul, lucrari de nivel academic, in niciuna dinte ele nu vei gasi aceasta concluzie tampita. Este doar o idee stupida propagata de extrema dreapta.
          • -2 (4 voturi)    
            Serios?!... (Duminică, 26 martie 2017, 14:16)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui starlink

            Cat de ipocriti sunteti voi raspandacii islamului...voi ii acuzati pe ceilalti de exact practicile si ideile voastre fasciste si xenofobe...se stie ca (,) cartea de capatai a islamului contine versete satanice (versete la care a facut referire si binecunoscutul scriitor iranian Salman Rushdee condamnat la moarte de catre capii islamului) care indeamna credinciosii musulmani la omorarea "necredinciosilor" adica a crestinilor, evreilor si a tuturor celorlalți care nu se supun islamului...Cel mai bun exemplu in acest sens l-a dat insusi fostul "mare imam" al "marii moschei" din Mecca...

            "Sheikh Adel Al-Kilbani, former Imam of the Grand Mosque in Mecca, admitted during a television appearance that ISIS merely shares the same beliefs as all Muslims who embrace what is contained in the Koran"...

            HN stiu ca adevarul va doare ca su apologeti ai PC-ului dar totusi libera exprimare in Romania este garantata de catre Constitutie iar cenzura este interzisa...asa ca va rog frumos sa-mi acordati dreptul la replica!
            • 0 (4 voturi)    
              Indoctrinarea naste monstri (Duminică, 26 martie 2017, 16:43)

              starlink [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

              Tu ai mintea scaldata in propaganda anti-islam de toate site-urile de doi bani pe care le frecventezi, site-uri considerate de toata lumea drept xenofobe, rasiste, creatoare de fake news si conspiratii, surse de ura pe criterii rasiale si religioase.

              Vezi peste tot conspiratii si "raspandaci ai islamului", consideri pe oricine care te care-ti critica aberatiile drept musulman sau adept al PC.

              Esti atat de indoctrinat si de orbit de furie impotriva islamului, ca nu realizezi diferenta intre licenta poetica a lui Salman Rushdie si exegeza corecta a Coranului. Acele versete se refera la cei care ii ataca pe musulmani, sunt referiri la autoaparare, nu la exterminari in masa, asa cum fabulezi tu.

              Daca vrei poti gasi si in Biblie pasaje de o violenta iesita din comun, cu crime colective comise nu numai impotriva barbatilor, ci si a femeilor si copiilor.

              Deuteronom cap.2 32-34
              When Sihon and all his army came out to meet us in battle at Jahaz, the Lord our God delivered him over to us and we struck him down, together with his sons and his whole army. AT THAT TIME WE TOOK ALL HIS TOWNS AND COMPLETELY DESTROYED THEM—MEN, WOMEN AND CHILDREN. WE LEFT NO SURVIVORS.

              Poti transforma orice religie intr-o arma daca interpretezi prin scoatere din context, prin ignorarea imprejurarilor istorice, prin selectarea doar a unor pasaje, prin interpretare literala. Multe crime s-au comis in istorie si in numele crestinismului, insa asta nu inseamna ca crestinismul promoveaza violenta.

              Tu nu faci diferenta intre cei care deturneaza islamul, ii incalca principiile, afirmand in mod mincinos ca lupta in numele lui, si sutele de milioane de oameni normali, care nu sunt violenti si nu comit atentate si care cred in adevaratul islam pacifist si non-violent.

              P.S. Si ca ridicolul sa fie complet ai inceput sa acuzi si Hotnews de PC, de cenzura, de ascundere a adevarului.
              • -1 (3 voturi)    
                Slabut... (Duminică, 26 martie 2017, 20:46)

                press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui starlink

                Ma asteptam la mai mult de la un propagandist islamist...deuteronomul este o parte a vechiului testament mai exact a 5-a carte a lui Moise si nu are nicio legatura cu invataturile lui Isus. Diferenta intre crestini si evrei este faptul ca noi crestinii urmarim NOUL TESTAMENT adica invataturile Unicului Fiu al lui Dumnezeu si anume Domnul nostru Isus Cristos...Jumatatile de adevar, dezinformarea si inselaciunea sunt armele soft ale islamului asa ca ma astept de la un adept al sau sa recurga la aceste "arme". Ceea ce nu poate niciun adept al lui scaraoschi, deci si tu, este sa vina cu "dovezi clare"...nu aveti cum din simplul motiv ca acolo este vorba doar de iubire si iertare ceea ce nu se poate spune despre dovezile violenta si crime oribile propavaduite de catre un criminal precum mohamed...
                • 0 (2 voturi)    
                  Iar le incurci (Luni, 27 martie 2017, 11:11)

                  starlink [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                  Propagandist islamist ? Ha..haa pe asta de unde ai scos-o ? Cred ca tot de acolo de unde ai scos si prostia cu islamul religie terorista.

                  Acum vad ca te incurci in explicatii care de care mai stupide. Deci dupa mintea ta Dumnezeul Vechiului Testament era diferit de Dumnezeul Noului Testament. Erau 2 Dumnezei diferiti unul de altul. Sau poate evreii se inchinau la Vishnu.

                  Dar Inchizitia care a ucis oameni nevinovati la care Dumnezeu se inchina ? Dar evreii persecutati de crestini de-a lungul secolelor, cu averile confiscate si bagati in ghetouri si chiar ucisi ?

                  Iar repeti prostia cu Muhammad criminal ? Pai atunci de ce i-a protejat pe crestini prin Ashtiname of Muhammad, in loc sa-i ucida ? Le-a oferit libertate religioasa, protectia proprietatiior si a persoanelor.

                  "No one is allowed to plunder these Christians, or destroy or spoil any of their churches, or houses of worship, or take any of the things contained within these houses and bring it to the houses of Islam. And he who takes away anything therefrom, will be one who has corrupted the oath of God, and, in truth, disobeyed His Messenger."
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Ashtiname_of_Muhammad

                  Dar de ce a facut la fel prin Constitutia de la Medina ?

                  "The non-Muslims had the following rights on the condition they "follow" the Muslims:
                  The security of God is equal for all groups,
                  Non-Muslim members will have the same political and cultural rights as Muslims. They will have autonomy and freedom of religion.
                  Non-Muslims will take up arms against the enemy of the nation and share the cost of war. There is to be no treachery between the two.
                  Non-Muslims will not be obliged to take part in religious wars of the Muslim"
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Constitution_of_Medina
      • -1 (19 voturi)    
        De ce exista extremisti islamici... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 9:40)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui starlink

        daca islamul nu este o religie a terorii?!...
        • +4 (18 voturi)    
          De ce a existat Inchizitia ? (Sâmbătă, 25 martie 2017, 12:53)

          speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          Dupa ce intrebari iti pui, ori ai 10 ani ori nu te ajuta capul prea mult.
          • -6 (12 voturi)    
            "Ori nu te duce capul"... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:44)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

            ...e curios sa aud aceasta remarca de la unul pe care intradevar nu-l ajuta memeaca deloc...inchizitie?!...eu sunt crestin ortodox si din cate cunosc eu nu a existat asa ceva in Romania...in timp ce in vestul europei lumea se plictisea pe atunci de moarte inventand tot felul de aiureli precum inchizitia, care in paranteza fie zis este scuza invocata de sustinatorii jihadismului islamic de fiecare data cand adeptii "religiei pacii" aplica legiile islamice pe oameni nevinovati si fara aparare, romanii erau ocupati cu invadatorii islamici, pre numele lor turcii sau otomanii cum le place atat de mult sa se autointituleze...capiche, bai ignorantule... se vede ca nu iti cunosti istoria... deci " nu este nicio rusine sa te nasti prost, rusine este sa mori prost"...te rog sa cugeti la aceast citat inainte de a mai te hazarda sa intri in polemici aiurea...
            • +1 (9 voturi)    
              Saracii saraci cu duhul (Duminică, 26 martie 2017, 0:39)

              speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

              Cate prostii scrise la gramada.. Dupa ce ai incasat-o cu propriile arme vii acum si te smiorcai ca tu nu esti catolic, ca tu esti ortodox, ca sunt crestini buni si crestini rai...De toata jena.
              Uite cum raspandeau crestinii civilizatia:

              Pope Urban II summoned the First Crusade in Clermont, France to "liberate" Jerusalem from Muslims. In the summer of 1096, as the crusade began, soldiers murdered several thousand Jews along their way in the lands along the Rhine River, looted and destroyed their homes, as the Crusaders stated, "Because why should we go off to attack the unbelievers in the Holy Land and leave the unbelievers in our midst untouched.?" They accused Jews as being treacherous auxiliaries of Muslims. According to Pope Urban II, "Let us first avenge ourselves on them [the Jews] and exterminate them from among the nations so that the name of Israel will no longer be remembered, or let them adopt our faith."

              When the Crusaders reached Jerusalem in 1099, they pillaged Muslim buildings and killed thousands. The massacre of the Muslim population of Jerusalem reached epic proportions. In addition, the invaders burned the synagogue on the Temple Mount to the ground with all the Jews inside. One Crusader, an eyewitness to the event wrote: "Men rode in blood up to their knees and bridal reins. It was a just and splendid judgment by God that this place would be filled with the blood of the unbelievers." http://www.huffingtonpost.com/warren-j-blumenfeld/radical-christian-terrori_b_9601980.html

              Despre bunii crestini ortodocsi avem eroicele fapte ale Garzii de Fier:
              "90 de evrei, dintre cei torturați în centrele legionare de tortură, au fost încărcați în camioane, duși în pădurea Jilava, dezbrăcați și împușcați în cap. A doua zi, unii legionari s-au întors la fața locului pentru a aduna îmbrăcămintea celor uciși și lucrările dentare de aur."
              https://ro.wikipedia.org/wiki/Pogromul_de_la_Bucure%C8%99ti

              Au astea de-a face cu crestinismul la fel ca ISIS cu islamul.
              • 0 (4 voturi)    
                Mosule (Duminică, 26 martie 2017, 15:03)

                KostasP [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

                Citeste si cealalta jumatate de istorie si ai sa-ntelegi cum au pornit cruciadele su de ce. Hai lasa-ne cu manipularea de doi bani. Asta tine la ignoranti ca tine.
                • +1 (1 vot)    
                  Nimic nu justifica crimele (Luni, 27 martie 2017, 1:51)

                  speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui KostasP

                  Si care e manipularea ? Negi ca in cruciade au fost masacrati oameni nevinovati in numele lui Dumnezeu ? Negi ca au fost ucisi evrei pentru ca erau necredinciosi ? Pai asta fac si extremistii islamisti acum. Care e diferenta ? Mai mult Papa indemna la uciderea evreilor pana trec la crestinism. Nu asta fac si extremistii islamisti ? Unde e diferenta ? Eu vad doar asemanari. Fanatismul religios este la fel indiferent de religie.

                  "Pope Urban II summoned the First Crusade in Clermont, France to "liberate" Jerusalem from Muslims. In the summer of 1096, as the crusade began, soldiers murdered several thousand Jews along their way in the lands along the Rhine River, looted and destroyed their homes, as the Crusaders stated, "Because why should we go off to attack the unbelievers in the Holy Land and leave the unbelievers in our midst untouched.?" They accused Jews as being treacherous auxiliaries of Muslims. According to Pope Urban II, "Let us first avenge ourselves on them [the Jews] and exterminate them from among the nations so that the name of Israel will no longer be remembered, or let them adopt our faith."
              • -1 (3 voturi)    
                Ca veni vorba de invins cu propriile arme... (Duminică, 26 martie 2017, 16:11)

                press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

                https://www.infowars.com/former-grand-mosque-imam-isis-shares-the-same-beliefs-as-us/...

                Asta e una...

                Celor ca tine le plac jumatatile de adevar sau minciuna prin omisiune...

                Motivul cruciadelor a fost alungarea invadatorilor musulmani din tara sfanta care pana la invazia musulmana era crestina...Musulmanii invadatori s-au facut vinovati de atrocitati de neimaginat atunci...sunt sigur ca stiai lucrul acesta deja. Daca nu, sunt gata sa iti pun la dispozitie material.
                • +1 (1 vot)    
                  Infocrap (Luni, 27 martie 2017, 1:54)

                  speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

                  Infowars ? Pai asta e un fel de Antena 3 combinat cu RTV si cu revista Paranormal. Nu ma mira ca debitezi tot felul de prostii daca asta citesti tu.
      • -1 (19 voturi)    
        alooo (Sâmbătă, 25 martie 2017, 10:42)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui starlink

        Isamul ESTE o religie a terorii! citeste, neica, Al'Quran si discutam dupa aia!
        • +2 (16 voturi)    
          Esti dus nene... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 12:56)

          speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          A murit Vadim insa a facut multi pui inainte sa moara.
        • -5 (7 voturi)    
          Imi pare rau..... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 14:21)

          Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          ...dar sfatul tau adresat 'amicului', nu este valabil. Ca sa citesti, trebuie sa fi trecut pe la scoala...... Ceea ce nu este cazul "bibicului".
        • +2 (10 voturi)    
          alooo...ignoranta e mare (Sâmbătă, 25 martie 2017, 21:58)

          starlink [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Am citit Coranul si nu am gasit nicaieri indemnuri la terorism. Tu probabil ai studiat Coranul la Stefan Gheorghiu la fara frecventa. Oricum chiar daca l-ai fi citit tot n-ai fi inteles nimic. Iti trebuie ceva care tie iti lipseste. Discernamantul.
          • -2 (2 voturi)    
            Pai bine ca ne spui (Duminică, 26 martie 2017, 15:06)

            KostasP [utilizator] i-a raspuns lui starlink

            Ca esti musulman. N-am nimic cu musulmanii, dar daca incepi cu spalarea pe creier si rugaciunile de trei ori pe zi in birou pe covoras in timp ce eu muncesc non-stop, vorbim altfel. Ai inteles, pacificatore? Aferim.
      • -1 (13 voturi)    
        Precizare...... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 14:14)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui starlink

        In caz ca te-ntreaba cineva islamul ESTE o "religie" terorista! Ai uitat ce "fericita" a fost tarisoara noastra sub aripa 'pacifista' a Imperiului Otoman???? Daca esti asa de convins de "binefacerile" islamului, ce-ar fi sa emigrezi in Irak? Nu uita sa iei TOATE femeile din familia ta cu tine....Va platesc eu biletele de avion. La toti.
        • +1 (9 voturi)    
          Slabut (Sâmbătă, 25 martie 2017, 22:08)

          starlink [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

          In caz ca te intreaba cineva sa nu mai spui chestia asta ca te faci de ras. Cunostintele tale despre islam sunt undeva la coada vacii. Tu nu ai ajuns la stadiul in care sa-ti folosesti capul si judecata, analizand critic tot ceea ce citesti. Tu doar inghiti pe nemestecate tot ceea ce iti livreaza xenofobii si extremistii. Esti carne de tun pentru profesionistii manipularii. Unul dintre multii naivi utili, ca sa ma exprim elegant.
          • 0 (8 voturi)    
            Precizare...Part Deux (Duminică, 26 martie 2017, 2:52)

            Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui starlink

            In caz ca te-ntreaba cineva si ca sa nu mori......................................."naiv", am fost mai mult timp in vacante de VARA decat ai fost tu la scoala in intreaga ta minuscula ta viata. Ai fi avut oarece sanse daca nu te-ar fi luat in armata dupa 14 ani petrecuti in clasa a IV-a......
            • +2 (2 voturi)    
              Cadillac cu gandire de trabant (Duminică, 26 martie 2017, 16:28)

              starlink [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

              Creierul tau e tot timpul in vacanta...aici ai dreptate...
    • -3 (11 voturi)    
      confruntarea civilizatiilor (Sâmbătă, 25 martie 2017, 16:13)

      middle_brick [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Spunea cineva ma jos de inchiziția dusa de creștini, de cruciade, însă noi am evoluat, nu pot spune asta despre musulmani ei încă trăiesc ca si concept de viata intrun ev mediu târziu. Sa ii aduci in europa, pai nu se vor adapta niciodată, musulmanii născuți in europa sunt neadaptați sistemului si valorilor europene, ei se simt oarecum forțați sa traiască intrun asemena mediu de aici si frustrările lor. Pot fi considerate xenofobe cele spune mai sus, insa du-te in belgia, olanda, franta intre comunitatea musulmana si ai sa înțelegi repede cum sta treaba.
  • 0 (44 voturi)    
    pai atunci (Vineri, 24 martie 2017, 22:13)

    xanti [utilizator]

    Sa ia la Vatican cateva milioane de islamisti ,noi nu vrem nici unul.
    Populism catolic cu buzunarele pline asta e ce face Papa in timp ce italienii de rand fac foamea.
  • 0 (30 voturi)    
    si care ar fi valorile? (Vineri, 24 martie 2017, 22:32)

    IancuJianu [utilizator]

    "savantii" care fac bombe artizanale?
  • -2 (24 voturi)    
    in traducere (Vineri, 24 martie 2017, 22:53)

    om simplu din multime [utilizator]

    datorita stangii nesatioase si incapabile.
    • -1 (1 vot)    
      păi frau merkel se dă a fi de "dreapta" (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:28)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui om simplu din multime

      ea a făcut invitaţie specială musulmanilor să dea buzna în europa...
  • +12 (24 voturi)    
    Si lipsei unor idealuri comune (Vineri, 24 martie 2017, 22:59)

    Statul Necoplanar si Irational [utilizator]

    Lipsa unei viziuni atrage dupa sine populismul si intoarcerea la "trecutul glorios" al popoarelor. Problema e ca trecutul, oricat de glorios e, nu iti aduce bani sau fericire. Dar da, te gadila la suflet si te face sa te crezi important. Populismul este drogul maselor. Intra in sevraj cand nu il aud insa nu realizeaza ca mergi cu el la pierzanie.
    • -15 (23 voturi)    
      Trecut glorios al popoarelor? (Sâmbătă, 25 martie 2017, 1:00)

      Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Inainte de UE, nemtii, francezii, etc o duceau mai bine.
      • +7 (9 voturi)    
        Si noi? (Sâmbătă, 25 martie 2017, 8:31)

        Statul Necoplanar si Irational [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

        Esti neamt sau francez? Stii cum se numeste cel care moare de grija altuia? Asa murim noi acum de grija imigrantilor mai mult decat de grija noastra.
        • -2 (4 voturi)    
          dacă nu am fi fost cei mai rupţi în fund (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:31)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

          din europa, de nici imigranţi musulmani nu vor să dea buzna la noi ci în germania, să te văd cât de comfortabil te-ai fi simţit cu cartiere intregi musulmane ca în franţa sau olanda...
          • -2 (2 voturi)    
            acolo au fost chemati (Sâmbătă, 25 martie 2017, 19:20)

            IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

            pe cind strabunii nostri s-au luptat secole cu ei. deci logica e normala...
      • -7 (11 voturi)    
        Cel putin cetatenii... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 10:42)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

        acestor tari erau mai in siguranta atunci...
      • +10 (12 voturi)    
        Da, aveau câte un război în fiecare generație (Sâmbătă, 25 martie 2017, 11:33)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

        Atât nemții cât și francezii n-au dus-o niciodată mai bine decât în anii '60-'70, după crearea Comunităților Europene
    • -6 (12 voturi)    
      Da, este populismul de stanga... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 9:58)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Statul Necoplanar si Irational

      Un drog cunoscut sub mai multe "brand-uri" precum; socialism, comunism, stalinism, maoism si alte isme precum islamism...
      • +6 (8 voturi)    
        eşti un adevărat "expert" în doctrine politice (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:34)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        şi mai ales în direcţii stânga - dreapta...
        mai pune mâna pe carte că te râd şi curcile de ce enormităţi debitezi...
  • -3 (29 voturi)    
    da (Vineri, 24 martie 2017, 23:03)

    baronul stanganbuch [utilizator]

    tovarase surogat marxist de papa, asa e, cum zici matale. Le zici ca din carte, ca o fi das Kapital sau alta, nu stiu. Si nici nu prea conteaza.
    • +7 (7 voturi)    
      alta acum... şi pe papă îl faceţi comunist? (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:38)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui baronul stanganbuch

      sau tot ce nu e de acord cu voi este de-a valma catalogat "comunist"? ce mult seamănă asta cu celebrul slogan stalinist " cine nu e cu noi, e împotriva noastră" - care slogan, stupoare, a fost folosit la noi în epoca contemporană, nu de un partid de stânga ci de "gloriosul" pdl ce îşi zicea de dreapta...
  • -6 (26 voturi)    
    Cel mai varză Papă din câți am văzut (Sâmbătă, 25 martie 2017, 1:15)

    HaralambieHarpalete [utilizator]

    Mai degrabă un papă-lapte. Ăsta e mai degrabă bun de politician, la câte prostii spune.
    • -8 (16 voturi)    
      Corect ! si chiar un politician prost ! (Sâmbătă, 25 martie 2017, 3:21)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      ,,Europa moderna s-a nascut din cenusa celui de-al Doilea Razboi Mondial si din imigratia in masa."
      Deci bunastarea in Europa Occidentala din ultimii 70 de ani s-a nascut datorita imigratiei in masa ?
      Ce poate fi mai aiurea decat sa zici asemenea prostie !
      Dimpotriva ! Dezvoltarea a fost franata in Europa !, de emigratia in cele 2 Americi a numeroase elite !
      Papa Francisc are cea mai slaba cultura generala dintre toti papii de dupa al 2-lea Razboi Mondial !.
      Se pare ca in afara de Biblie si alte carti religioase, habar n-are pe ce lume se afla !
      In Argentina, se pare ca in loc sa mearga la scoala, chiulea ca sa joace fotbal !
      Si habar n-are de situatia din Europa !
      In mod normal, orice papa, inainte de a fi ales, ar trebuii sa treaca un test de cultura generala, macar despre Europa !
    • -10 (12 voturi)    
      ..si la spalat picioare.. (Sâmbătă, 25 martie 2017, 7:48)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui HaralambieHarpalete

      ..de musulmani .
  • -2 (20 voturi)    
    nu este nici o noutate (Sâmbătă, 25 martie 2017, 1:21)

    Observatory [utilizator]

    ca Papa e "socialist", area sa zica ca valorize vin de la Ahah?
    marea majoritate, sunt murdari, puturosi, inapoiati de religie si pe deasupra si perfizi>
    Am locuit printre ei si ai cunosc.....
    cultura musulmana nu poate fi asimilata de nici o alta cultura, si daca nu esti de acord cu ei te terorizeaza
    • +6 (14 voturi)    
      nu, nu este nicio noutate (Sâmbătă, 25 martie 2017, 11:50)

      a-politic [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      ca prin Europa, in special prin partile noastre au trecut altii cu mult mai salbatici decat musulmanii radicali de azi si au fost asimilati. Unii au acum stat chiar langa noi, altii au statul lor prin nordul continentului, si - nota bene - sunt umpic mai civilizati decat noi in momentul asta. Atata doar ca nu au fost asimilati in douaj' de ani ca sa vina unul ca tine sa spuna "Da dom'le, astia merg asimilati!".

      Nu mai vorbesc de preconceptia cu "marea majoritate" care e cel putin la fel de proasta. Dar na, tu poti sa stai ca restul incultilor sa te vaiti ca vin musulmanii sa-ti fure ajutoarele sociale si sa-ti calce valorile in picioare. Daca din 10 musulmani unul are o bomba, toti sunt niste teroristi. La fel cum daca din 10 romani unul fura in Londra, romanii sunt o natie de hoti.
      • -7 (13 voturi)    
        Ce ipocrit... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 12:21)

        press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

        Pai e o diferenta foarte mare intre a omori si a fura...prefer varianta "daca din zece romani unul fura" decat "daca din zece musulmani unul ucide" (din motive religioase)...
        • +6 (8 voturi)    
          IQ<50 (Sâmbătă, 25 martie 2017, 14:22)

          a-politic [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

          Mai citeste odata ce am scris. Ambele idei sunt exemple de logica stramba bazata pe generalizari, Conteaza prea putin daca am folosit verbul "a omori" si " a fura", puteam sa scriu oricare alte doua verbe in locul lor. Alege tu doua.
          • -5 (7 voturi)    
            Da, ignorantule... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 20:58)

            press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

            Am citit mai atent si am observat un lucru si anume ca insinuezi faptul cum ca acel unu din cei zece romani care fura in londra ar fi roman. Eu m-as cam indoi de acest lucru...faptul ca vorbeste romaneste nu spune nimic...if you know what I mean...
      • -2 (4 voturi)    
        şi chiar de ar fi 1 din 10000, nu din 10 (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:44)

        vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui a-politic

        cum spui, de ce să riscăm o astfel de "ruletă rusească"? doar pt. că vor niscaiva politicieni să se bată cu pumnul în piept de cât de toleranţi sunt ei?
  • 0 (28 voturi)    
    Stanga a nenorocit Europa... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 1:24)

    Observatory [utilizator]

    va urez success sa-i assimilait, dar este deja o lupta pierduta...au deja functii majore, cum ar fi primarul Londrei...
  • -4 (12 voturi)    
    îi doare pe ăia-n (Sâmbătă, 25 martie 2017, 8:36)

    Radu_Luci [utilizator]

    cur (scuzați cuvântul „ăia”). în ce opulență și risipă de bani se scaldă prin instituțiile europene, nu mai pot ei de problemele plebei. poate că sunt unii cărora le pasă, dar cu siguranță că vor fi și mai puțini după plecarea britanicilor (http://www.bbc.com/news/uk-politics-eu-referendum-35622105)
  • -6 (14 voturi)    
    Papa incepe sa faca jocurile europei (Sâmbătă, 25 martie 2017, 9:06)

    tihomer [utilizator]

    Acuma vad de unde ni se trage socialismul asta european. Papa Francisc are o agenda foarte buna pusa la punct, iar "agenda cu emigrantii" este unul dintre copii de suflet al papei. Acum ca Anglia a iesit din UE, iar Germania si Franta se razboiesc pentru suprematie,exista un vid de putere pe care papa stie foarte bine sa il exploateze. Papa vinde gogosi cu visul lui umanist (socialista), adevaratul lui vis este o reintoarcere a Europei in Evul Mediu. Si e o chestiune doar de ani.
  • -6 (6 voturi)    
    Valori (I) (Sâmbătă, 25 martie 2017, 9:12)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    UE ar putea prelua stafeta in domeniul : medicina, justitie, politie, politica, ajutor social.
    Este clar ca anglo-americanii si-au cam spus ultimele cuvinte cu alegerile recente. Principiile pentru ei exista cat timp au resurse fara bani si confort intangibil in locatiile lor. Cand altcineva doreste natural sa acceada la confortul lor (in buna parte bazat pe sistemul financiar-inflatie-furt), atunci principiile dispar. Si voteaza pentru lideri efectiv nazisti. Lideri care n-ar avea cu ce sa se rusineze in fata lui Hitler.
    Asadar pentru UE trebuie cautati alti parteneri. Sa nu uitam ca in WWII UK si SUA s-au aliat cu URSS ca sa scape de nazism. De aceea ar trebui sa strambam mai putin din nas la Rusia, ba chiar ar trebui integrata in UE.
    Odata securizata UE+Rusia ar putea fi un lider global in domenii in care lumea nu a progresat din epoca de piatra: cele enumerate mai sus.
    • +1 (1 vot)    
      tu eşti conştient de ce propui? (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:49)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      ai simţul proporţiilor? păi dacă acum o germanie doar ceva mai mare decât restul ţarilor medii-mari din eu este acuzată că vrea să îşi impună punctul de vedere, îţi imaginezi ce ar însemna rusia în ue? rusia care are o antipatie viscerală pentru cam toate principiile democratice?
      • -1 (1 vot)    
        Odata integrata ar inceta conflictele. (Sâmbătă, 25 martie 2017, 22:57)

        Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        Puterii Rusiei ar face fata cu succes puterea Germaniei si a Frantei si a Italiei. Ar putea fi o casatorie din interes care sa duca la dragoste adevarata. UE are nevoie de arme si are economie si bani, Rusia are arme si are nevoie de bani si economie. UE are nevoie de resurse energetice si materii prime. Rusia a facut un razboi in Siria nu care cumva sa vina resursele enegetice din Golf prin Siria in UE sa nu-si piarda clientii. In loc sa consumi bani cu Georgia vs Rusia, Moldova +Romania vs Rusia, Polonia+Ucraina vs Rusia razboiul in Siria, instantaneu s-ar bloca toate conflictele. O Rusie integrata in UE este cel mai negru cosmar al SUA si mai noi si al UK. O mare alianta UE-Rusia-China care prin Rusia sa inblanzeasca si India ar duce in ridicol SUA+UK. Fara dolar pozitia de lider in stiinta, inovatie s-ar duce rapid. De preferat ar fi fost o lume complet unita, dar trebuie trecut si acest hop al nazismului. SUA si UK au devenit oficial naziste. Odata ce oamenii de acolo vor intelege ca nu sunt supraoameni ar fi bineveniti alaturi de restul lumii. Momentan eu cred ca trebuie pusi in carantina pana le ies figurile din cap si ajung asa la nivelul Rusiei de acum.
  • -3 (15 voturi)    
    Pentru prima data in istorie... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 9:19)

    Radius [utilizator]

    ...un papa marxist militeaza in favoarea aducerii de musulmani in Europa. Si pentru "multiculturalism". Un papa interesant, ce mai...
  • -3 (3 voturi)    
    Valori(II) (Sâmbătă, 25 martie 2017, 9:31)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    I. Medicina - Program performant de diagnosticare si tratament care sa depresurizeze medicul de familie. Instrumente de analiza la un pret accesibil care adaugate smatphone-ului sa desavarseasca diagnosticul. Inteligenta artificiala implicata in acest program.
    2. Justitie: Din epoca de piatra justitia a ramas la fel. Este facuta de oameni, care nu au dreptul asta. Cu informatii din politia electronica si cu decizii asistate de inteligenta artificiala Europa poate conduce lumea intr-o noua epoca asa cum a facut-o de mii de ani. Adio fii de judecatori smecheri, adio politicieni care dau legi pentru ei.
    3. Politie: Drone, roboti de teren, cipuri implantate, camere de luat vederi strang informatii pentru procese si pentru decizia Justitiei artificiale. Lipsa totala a intimitatii de dragul accesului la Justitia perfecta. Singura care acceseaza intimitatea este insa inteligenta artificiala.
    4.Politica. La fel cum creierul nu declanseaza reflexul de tuse in momentul desfasurarii unei infectii in faringe pentru ca ii este favorabil creierului, ci din contra, incearca sa respinga agentul microbian, deci lucreaza doar ca un centru de comanda subordonat realitatii din periferie, asa si politica trebuie sa fie initiata din periferie, cu ajutorul smartphone-ului. Parlamentari sunt toti si creierul doar integreaza cererile si raspunde ca un organism viu la provocari. Dispar orientarile (dreapta, stanga , etc)
    5. Ajutor social: toti au o suma de baza care le permite o viata buna. Pentru mai mult faci o activitate.
  • +1 (21 voturi)    
    Noua generatie de idioti (Sâmbătă, 25 martie 2017, 13:12)

    speedy1 [utilizator]

    Iar s-a spart pe Hotnews conducta cu saraci cu duhul, nazisti, spalati pe creier, extremisti, xenofobi, care stau toata ziua cu marxistii si socialistii prin gura. Acum nu doar ca Islamul e o religie a terorii, da cica si Papa e marxist...

    Rar ai ocazia sa citesti atatea imbecilitati spuse cu seninatate. Sunt cam aceiasi fan boy Trump, aceiasi care injura la Merkel, aceiasi care injura UE, aceiasi care lauda Brexit-ul. O combinatie stranie de pupatori de icoane, extremisti de dreapta, rusofili, fosti vadimisti, anti-sorosisti, anti-globalisti, adepti ai conspiratiilor.

    De cand cu internetul prostia a capatat voce.
    • -5 (9 voturi)    
      Deci sa zici "pupatori de icoane"... (Sâmbătă, 25 martie 2017, 15:07)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

      nu este xenofob, crestinofob, fascist, exptremist, etc, sa inteleg?...dar sa zici ca daca omori "infideli" este este extremist?!...esti real?...de pe ce planeta vii, prietene?!...
    • -4 (10 voturi)    
      Felicitari! (Sâmbătă, 25 martie 2017, 16:05)

      harapalb [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

      " saraci cu duhul, nazisti, spalati pe creier, extremisti, xenofobi".
      "O combinatie stranie de pupatori de icoane, extremisti de dreapta, rusofili, fosti vadimisti, anti-sorosisti, anti-globalisti, adepti ai conspiratiilor".

      Felicitari! Ati obtinut punctajul maxim pentru folosirea tuturor etichetarilor noastre intr-un singur comentariu! Ati primit, de asemenea, puncte bonus pentru postarea pe un site de stiri de dreapta*! Multumim ca ati folosit programul nostru de indobitocire!

      Nu uitati sa verificati periodic noile variante de etichetari! Fara ajutorul dumneavoastra nu vom reusi sa ne ducem la capat programul! Daca aveti probleme cu noua formula de spalat creierul, consultati de urgenta unul din consultantii nostri. O lume curata e posibila doar cu un creier bine spalat!

      *pentru site-uri de stiri care sunt doar aparent de dreapta, veti primi doar jumatate din punctele de bonus.
    • -1 (5 voturi)    
      Si uite-asa.... (Duminică, 26 martie 2017, 2:58)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

      ...TOT datorita Internetului, te faci si tu auzit.

      Generatia VECHE de idioti...
      • +1 (5 voturi)    
        Schimb de generatii (Duminică, 26 martie 2017, 12:23)

        speedy1 [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

        Generatia veche de idioti blama evreii pentru toate relele, generatia noua de idioti blameaza musulmanii pentru violenta, considera islamul o religie a terorii si propaga teorii conspirationiste in care musulmanii actioneaza subversiv pentru colonizarea si distrugerea culturala a Europei.

        Eu nu fac parte din nici una dintre aceste categorii. Tu din care faci parte ?
        • -1 (3 voturi)    
          Tu din care generatie (Duminică, 26 martie 2017, 15:09)

          KostasP [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

          Faci parte? Millenium? Cata logica pe capul tau.
        • 0 (0 voturi)    
          speedy-gonzalez.... (Luni, 27 martie 2017, 20:33)

          Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui speedy1

          Voi ( tu - si altii ca tine ), sunteti motivul care a dus la inventarea prezervativelor.....


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri