Copilotul Andreas Lubitz informase Lufthansa ca a traversat un episod depresiv sever

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 31 martie 2015, 20:22 Actualitate | Internaţional

Andreas Lubitz
Foto: Stirile ProTV
Copilotul Germanwings banuit ca a provocat prabusirea aeronavei A320 in care si-au pierdut viata 150 de oameni informase in 2009 centrul de formare al Lufthansa ca a traversat un "episod depresiv sever", a anuntat marti compania germana, citata de AFP.

Lufthansa, compania-mama a Germanwings, explica intr-un comunicat ca a transmis parchetului din Dusseldorf, insarcinat cu ancheta germana a cauzelor catastrofei din 24 martie, "documente suplimentare" care confirma ca Andreas Lubitz a informat scoala de pilotaj in 2009 ca a traversat un "episod depresiv sever" dar ca a obtinut ulterior un certificat medical potrivit caruia este apt pentru a pilota avioane.

Pana in prezent, Lufthansa, prin vocea presedintelui sau, Carsten Spohr, a afirmat ca tanarul de 27 si-a intrerupt scoala "mai multe luni" in urma cu sase ani. Dar Spohr declarase ca nu are dreptul sa dezvaluie motivele care au generat aceasta intrerupere.

De aceasta data, Lufthansa a efectuat "noi cercetari interne", in urma careia au fost descoperite "documente medicale" si "corespondenta prima mail intre copilot si scoala de pilotaj".

Acest demers a fost efectuat "in interesul unei elucidari rapide si fara erori" a circumstantelor acestei drame.










7259 vizualizari
  • -4 (8 voturi)    
    Lufthansa (Marţi, 31 martie 2015, 21:02)

    verid [utilizator]

    Când auzeam pronuntadu-se numele acestei companii,aveam tendință sa ma ridic in picioare si sa fac o plecăciune.Lufthansa îmi impunea prin rezonanta germana,o tradiție de profesionalism.Am fost profund dezamăgit după acest act bezmetic al unui german,sa constat ca cei din staful companiei nu erau mai profesioniști decât brigadierii unui CAP.
    Deci i- am șters dintre cei pe care ii admir pe germani,cu atât mai mult cu cat mi-au produs inca o dezamăgire,după "lucrul bine făcut".
    • +1 (1 vot)    
      inseamna (Marţi, 31 martie 2015, 21:07)

      Adrian_1234 [utilizator] i-a raspuns lui verid

      ca nu ai mers cu ei niciodata
      prefer KLM la orice ora. Zboara peste ocean cu Lufthansa si nu o sa mai zbori cu ei ever, Sunt buni in germania ca au legaturi cu orice si multe dar altfel sunt varza si la comfort si la PR
  • +6 (12 voturi)    
    Lubitz, oaia neagră (Marţi, 31 martie 2015, 21:43)

    zizin [utilizator]

    Tot astăzi, la ora 14:07, HN ne informa că, citez:

    ”Potrivit unor surse din politie, analiza computerului sau a scos la iveala ca, in ajunul tragediei, Lubitz a intrat pe site-uri pentru adulti, dedicate homosexualilor”

    aluzie clară la faptul că bietul Lubitz ar fi și gay pe deasupra!

    Dacă concluziile de făcut părul măciucă ale anchetatorilor franco-germani ar fi adevărate, acest co-pilot neamț LUBITZ trebuie să fi fost o ruină totală, o epavă d.p.v. psihic, el fiind angajat la o companie aeriană germană la fel de discutabilă d.p.v. al sănătății!

    LUBITZ:
    1. a urmat un tratament pentru tendințe suicidare în trecut
    2. a urmat timp de 18 luni un tratament psihiatric
    3. a fost diagnosticat cu "episod depresiv sever" în 2009
    4. a fost într-o perioadă lungă de tratament psihoterapeutic cu tendințe suicidare vizibile
    5. cu toate acestea, după tratament, nu a arătat un comportament suicidar și tendințe agresive
    6. a fost consultat, din nou, la spital în februarie și martie
    7. a ascuns de angajatori boala sa și certificatul de concediu medical
    8. a lăsat totuși în urmă o scutire medicală găsită ruptă acasă
    9. a avut probleme cu vederea, posibil desprindere de retină
    10. a rupt logodna, dar i-a cumpărat fetei un Audi, în plus a lăsat-o gravidă
    11. a avut în gând să facă ceva ca toată lumea să-l pomenească

    Poate cineva cu mintea întreagă să creadă tot amalgamul ăsta de aiureli? Se pare că ”presa liberă” contează doar pe îndobitociți și spălații pe creier de pe acest mapamond.
    • 0 (2 voturi)    
      Tu nu prea ieşi din casă (Marţi, 31 martie 2015, 22:14)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui zizin

      Lumea e plină de oameni de genul lui, doar că n-au avut ocazia să se dea în stambă în stil mare.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu depresia a dus la prabusirea deliberata..... (Marţi, 31 martie 2015, 21:55)

    bizonul_nou [utilizator]

    Deci: nu din cauza depresiei a prabusit in mod voit avionul; ci pe linga depresie, Lubitz era psihopat.

    si nu stiu in ce masura un psihopat poate fi depistat inainte de a face o fapta atroce;

    una-i sa fii depresiv, alta-i sa fii psihopat!
  • +2 (4 voturi)    
    I do not know (Miercuri, 1 aprilie 2015, 6:55)

    zar-zar [utilizator]

    I do not know what is going on , but life is people not machines . I can not accept that a man easily change overnight. Imagine starting the day with friends begin to describe you as a person completely different , without giving credit for the time in the past. I can not accept that a young man of 28 years , who has seen his dream come true (is pilot for 1-2 years) is willing to take his life and others with him. I can not accept accusations against which ai no defense . And so I had doubts about how this accident happened , but seeing media mobilized against yhr co- pilot, I decided to write my doubts :
    1) Why take-off delay time of 20 minutes is forgotten, someone thinks it is unimportant ?
    2) The route to Dusseldorf was changed, why?
    3) The cruise altitude ( 7,000 ft) have not been preserved and no flight speed was not constant . Every 5-10 minutes were changes that were made the flight to be uncomfortable. Exist any explanations?
    4) It seems that the pilot realized that something is not in order - began discussing with co - pilot , the report that was to hand it over to the landing . I do not know if the report was found , but why he didn't return the plane to Barcelona?
    5) The story began with the door locked , but only after it was clear that are no survivors as witnesses .
    6) The co- pilot was accused (post- mortem ) that he rescheduled autopilot . I do not know but wonder , for it must be a programmer ? Does anyone know if the co- pilot had training in this or any pilot can do that? If so simple , why the pilot did not make the correction or why dud not reported that to the airport or why did not return the plane to the base?
    7) The discussion with the co - pilot's medical condition is more than strange . Did nobody ever justified a day off with a medical reason ? The fact that only now was found a doctor to confirmi that the co - pilot was not fit for work , I find this a direct attack on the system of selection of Lufthansa .
  • +2 (4 voturi)    
    8) From all 30 -minutes (Miercuri, 1 aprilie 2015, 6:56)

    zar-zar [utilizator]

    8) From all 30 -minutes audio recording , are discussedg only about the last 10 minutes before the crash although radio existed prior to the pilot to go to the bathroom . Earlier , even pilots announced they have entered into turbulence then began rising up to the ceiling of 12,131 m ( 26-28 minutes ) . Was about when the pilot went to the toilet. Around this time, when the plane passed the seaside , where usually appear ascending currents ( from the sea to the mountain range ) .
    9) Co- pilot's behaviour after the pilot's leaving. Reaching the ceiling is a critical situation for aircraft and people inside the plane. It is said that the co- pilot breathe normally , not talking and blocked the door. That proved not panic but premeditation . The unconsciousness do not give the same effects ? Maybe subconsciously he blocked the door to unlock instead . Pilot's natural needs have" hit the wall with a nut" when a pilot with 10 years experience does not leave to chance a pilot with only 2 years esperience. I do not believe in this record .
    For all this you do not need black box or audio recordings . These are facts which no explanations are given . I am very sad that our world tolerates misinformation yet.
  • +1 (1 vot)    
    Mai fratilor, (Miercuri, 1 aprilie 2015, 16:54)

    lis.nc [utilizator]

    hai sa mai citim putin ce zice presa germana!
    Andreas Lubitz e bine mersi, in concediu de recuperare in Elevetia!
    Copilotul cu pricina ii tinea locul temporar, asa ca mai usor cu acuzele la adresa unui om, practic nevinovat!

    A fost chiar de Caragiale, sau poate de Bassarabescu, faza cand Lubitz suna la presa si le zice ca e bine mersi, in Elvetia!?


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică