Actorul Vlad Logigan a discutat online despre filmul "Nunta in Basarabia"

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 30 septembrie 2010, 14:00


Vlad Logigan
Foto: HotNews.ro
Actorul Vlad Logigan, interpretul rolului principal din comedia romantica "Nunta in Basarabia",  a raspuns inrebarilor cititorilor Hotnews.ro despre succesul peliculei (prima coproductie Romania - Republica Moldova, care ar putea fi propunerea la Oscar a tarii vecine), despre meseria de actor si interesul din ce in ce mai mare al publicului pentru teatru.


Intalnirea online s-a incheiat
. Citeste mai jos raspunsurile invitatului.


Vlad Logigan s-a nascut la 12 septembrie 1983, la Iasi. A absolvit UNATC "I.L. Caragiale" in 2005, la clasa profesorului Gelu Colceag, iar in prezent este profesor asociat la UNATC Bucuresti, Catedra Arta actorului. Joaca pe scenele mai multor teatre din Bucuresti, insa nu este angajatul niciunuia dintre ele, pentru ca, spune el, "dupa un calcul matematic, iti dai seama ca e mai ok ca freelancer". Debutul in film a venit odata cu "Nunta in Basarabia".

    Citeste aici mai multe despre Vlad Logigan.


    "Nunta in Basarabia" a avut premiera in cinematografele din Romania la sfarsitul saptamanii trecute. Potrivit site-ului filmului, pelicula a inregistrat un numar record de spectatori inca dinaintea lansarii oficiale, la proiectiile in avanpremiera din cadrul festivalurilor de la Cluj, Timisoara, Sighisoara, Vama Veche, Sfantu Gheorghe, Cetate si Bucuresti. In decembrie 2009, filmul a primit Premiul Special al Juriului la "Tallinn Black Nights Film Festival".

    Comedia romantica "Nunta in Basarabia" este povestea a doi tineri - un tanar dirijor din Bucuresti si o pianista din Chisinau care s-au casatorit recent in Romania. Cei doi sunt nevoiti sa mai faca o nunta, de data asta in Basarabia, pentru ca din darul de la rudele miresei sa adune banii de avans pentru un apartament.

    Cea de-a doua nunta devine prilej de competitie intre rudele tinerilor, iar situatia e tensionata in plus de diferentele de obiceiuri si traditii in astfel de ocazii. Desi in spatele discutiilor despre ritualuri se ascund animozitati care le sunt straine, cu radacini de ordin istoric si politic, mirele si mireasa sunt prinsi in mijlocul acestei lupte de orgolii, care seamana cu un meci romano-moldovenesc si scoate in evidenta deosebirile de educatie, cultura si convingeri politice dintre ei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 stefan2008

    Este primul film care mi-a facut pofta de filme romanesti. Am mai patit-o odata cu "Nea Marin miliardarul" si cu "Toate panzele sus" cand eram elev, dar de-atunci numai greata mi-au facut filmele romanesti.
    Mersi ca mi-ati inlaturat greata asta.

    • Vlad Logigan

      cu placere! sper sa mai facem filme curative cat de curand. ma flateaza ca ne asezi alaturi de Nea Marin si Toate panzele sus, nu stiu daca meritam, dar mutumesc. :)

  • Întrebarea nr. 2 Alex

    1. "Lucrurile care ne unesc sunt mai puternice decat lucurile ce ne despart". Este acest lucru valabil la romanii basarabeni si cei din Romania?

    2. Unul din sloganurile cele mai dese ale tinerilor care azi mai simt nevoia sa strige este "Basarabia e Romania". Crezi ca este adevarat?

    • Vlad Logigan

      1. nu inteleg exact intrebarea..sau sensul ei corect. Citatul este frumos, de obicei asa si e. Nu vad, insa, exact legatura cu romanii basarabeni, asa cum ii numesti tu, si cu romanii din Romania. Sunt curios sa-mi spui de ce ai ales sa formulezi romanii basarabeni si nu romanii din Basarabia, in timp ce ceilalti sunt ''din Romania''? :)) Incerc, in raspuns, sa evit partea politica a chestiunii. Eu sunt apolitic, e un capitol care nu vreau sa ma intereseze. Pt mine sunt toti romani. De orice parte a Prutului s-ar afla. Asta e istorie, nu parerea mea.
      2. Desi ti-am raspuns partial la intrebare, incerc sa dezvolt putin. Istoric vorbind, Basarabia ESTE Romania. Si invers. Nu militez pt unire nici contra ei. Ramane sa decida si basarabenii si romanii daca vor sau nu asta. Cred foarte tare in dreptul oamenilor sa decida ce vor si sa faca asa cum cred ei ca le este mai bine. Restul e bla bla.

  • Întrebarea nr. 3 Luigi

    Vlad, eu te-am vazut de doua ori la teatru (in spectacole diferite) si de fiecare data interpretai roluri de criminal, bine, nu neaparat feroce. De ce crezi ca iti dau regizorii roluri de-astea?

    • Vlad Logigan

      Culmea, m-ai vazut in singurele 2 roluri de ''criminal'' pe care le-am facut. Unul este probabil cel din ''In rolul victimei'' unde, da sunt un criminal, dar unul putin atipic datorita motivatiei crimei si modului sau de a o explica. Iar al doilea criminal este Raskolnikov din Crima si pedeapsa de la T.Bulandra. Raskolnikov nu este un criminal. Ei, bine, sigur ca este, dar desi ucide si tot romanul se invarte in jurul acestui fapt, eu nu cred ca aceasta carte este despre asta. Nu dezvolt pt ca intrebarea ta era alta, iar ca sa-ti raspund iti scriu ca de obieci, tiparul rolurilor in care sunt incadrat de catre regizori este cel de pusti. sau tanar indragostit. asta se datoreaza cred, in mare parte fetei de copilandru, pe care probabil ca natura mi-a rezervat-o pana spre varsta de 45 de ani. :))) poate atunci voi schimba genul si pe la 50 de ani voi depasi stadiul de pusti si voi juca si tineri. hahaha. glumesc. nu stiu care exact raspunsul pt intrebarea ta. intreaba-i pe ei. eu incerc sa nu-mi doresc sa joc ceva anume si sa ma bucur de ce mi se ofera. e mai sanatos asa. ;)

  • Întrebarea nr. 4 Andreea

    In primul rand felicitari lui Vlad pentru tot ceea ce face si felicitari celor de la HotNews pentru ideea de a invita un artist autentic.

    Doua intrebari pentru Vlad: Ne povestesti si noua o faza amuzanta de la filmari? Asa e cand vezi un film si iti plac si filmul si actorii, vrei sa vezi putin si “dincolo”.

    Si o a doua intrebare, ceva mai indiscreta: Toamna trecuta se vorbea ca tu vei juca rolul copilului din "Oscar si tanti Roz", iar la premiera ne-am “trezit” cu Marius Manole in distributie – nu ca el n-ar juca genial. Dar as vrea sa te intreb ce s-a intamplat de n-ai mai jucat tu rolul asta?

    • Vlad Logigan

      In primul rand, multumesc pt felicitari si pt ''artist''. nu stiu daca sunt intr-adevar si artist. Sunt actor, asta e sigur, am si diploma sa dovedesc. Insa, ca in orice MESERIE, cred ca actoria este in primul rand o profesie, din care unii mai talentati, fac din cand in cand si arta. Asta se intampla mai rar. de obicei e bine sa existe oameni care isi fac mesria bine. e primul pas catre crearea unui mediu propice aparitiei scanteilor artistice.
      O faza amuzanta...greu..iti pot povesti multe, dar sunt probabil, amuzante pentru cei din echipa de filmare, nu si pt tine. dar incerc - uite, de ex, secventa cu pistolul. ea nu exista in scenariu, am inventat-o acolo, cu cateva zile inainte de o filma, la cererea lui Nap, impreuna cu ''Valera''. S-a nascut din cateva improvizatii corijate de Nap spre forma de care el avea nevoie. Asta pe scirt. Bun. Insa cei de la productie s-au trezit ca trebuie sa faca rost de un pistol care initial nu exista pe lista de recuzita a filmului. Pe parcursul celor cateva zile in care productia cauta pistol, cineva, la un moment dat a spus ca nu e bine, nu e in regula!! Ce-or sa creada oamenii care vad filmul despre moldoveni? Ca ei nu sunt asa, nu umbla cu pistoale si ei nu fac ruleta ruseasca. :))) Ca si cum, daca vezi un western, tragi imediat concluzia ca toti americanii sunt cowboy si merg cracanat prin NY. nu stiu daca e amuzant pt tine sau nu...exista doua bucati de making-of pe youtube. poate acolo gasesti ceva funny. :)

  • Întrebarea nr. 5 iulia

    Buna ziua,
    Vlad te apreciez foarte mult si ma inclin in fata talentului si a muncii tale...se vede ca le imbini cu seriozitate si daruire :)
    Prima intrebare: Ce ti se pare cel mai greu in ceea ce faci?nu ma refer la sacrificii ci la compunerea rolului,sau cum il compui...cum gasesti in tine corzile vibrante pentru a da viata atat de autentic si curat si frumos personajelor tale?
    A doua intrebare: Crezi in iubirea dintre doi oameni,cuplu ce tine o viata intreaga?Ai simtit pana acum o iubire atat de mare pentru o femeie?

    • Vlad Logigan

      Iti multumesc, insa chiar daca incerc, nu stiu sa-ti raspund la prima intrebare. nu stiu cum fac asta. cand o sa-mi dau seama, o sa scriu o carte si-o sa fiu faimos :))) cel mai greu mi se pare, in treaba asta cu arta actorului, sa o iei de fiecare data -asa cum am auzit ca spunea Cotescu - de la 0. dupa fiecare rol, sa te ''stergi'' si ca si cum rolul la care ai lucrat ultimele luni nu si-ar fi lasat nici o amprenta asupra sufletului tau, sa o iei de la capat. asta mi se pare greu. si sa nu ma mint ca stiu ceva. asta ar fi trist. cand stii, nu mai cauti, iar daca nu mai cauti esti la fel. adica pierzi timpul pe limba mea.
      2. da cred ca astfel de iubire exista. nu, nu am simtit ceva atat de mare (desi eram aproape), as fi fost deja casatorit sau ma pregateam de asta.

  • Întrebarea nr. 6 basarabia

    Interesant: filmul "Nunta in Basarabia", unul din putinele filme cu adevarat placute facute de romani in ultimii ani, este propunerea Republicii Moldova la Oscar. De ce nu a Romaniei? Se pare ca la noi sunt mai "gustate" filmele cu scene gretoase si gratuite de sex, puscariasi si asa mai departe. As fi curios ce parere are Vlad despre asta.
    Si o a doua intrebare pentru Vlad, legata oarecum de cea de mai sus: Sa fie "calitatea" filmelor romanesti din ultimii ani (chiar daca, in mod ciudat, iau premii pe afara) motivul pentru care salile de cinema sunt goale, spre deosebire de cele de teatru? Multam si sper ca intrebarile mele sa nu fie ocolite de invitatul vostru.

    • Vlad Logigan

      Nu stiu de ce nu a Romaniei. Chiar nu stiu sa-ti raspund la asta...probabil ca nu va fi nici a Moldovei. e o incercare, nu stiu insa, daca asta se va si intampla. legat de filmele romanesti din ultimii ani, ele sunt premiate pt ca sunt intr-adevar bune. favoritul meu dintre ele este de departe A fost sau n-a fost al lui Porumboiu. Nu cred ca motivul salilor goale la filmele romanesti este calitatea, ci un cumul de motive dintre care as aminti inclinatia noastra spre torrenti in favoarea unui bilet platit. iar despre filmele noastra din ultimii ani, nu esta ceva ascuns faptul ca regizorii romani gadesc filme, in general, pt festivaluri. ori cand tinta ta este un festival ca si Cannes sau Berlin sau mai stiu eu care, filmul tau trebuie sa aiba o puternica tema sociala (comunism,sistem sanitar etc) care sa impresioneze juriul unei tari care o duce bine si nu mai are aceste griji. ei vor spune ''sarmanii, vai cum traiesc'', iti filmezi filmul putin shui (nu reusesc cu diacritice..srry) si bang ai un premiu. plus ca cinematografia romana a starnit ceva ce aproape putem numi un curent: minimalismul in film. asta e de apreciat. Deci motivul principal al salilor goale dinRo este faptul ca nu se fac filme pentru publicul larg, ci cu tinta clara pt ''cunoscatorii fini''. Am aici o subliniere de facut. Scarface, de ex, are si partea ''artistica'' pe care o gusta cei care au vazut mult cinema bine facut, dar si o parte de poveste bine spusa, jucata grozav, cu un anti-erou pe care il iubesti -deci pt publicul larg. O opera de arta, cred eu, trebuie sa le aiba pe amandoua, ca o piramida: si baza (povestea simpla-el o iubeste dar pe ea nu o lasa familia) si varful (un simbol, o metafora pe care doar liiceanu o sesizeaza si admira).

  • Întrebarea nr. 7 Radu

    Cum ti s-a parut colaborarea cu regizorul filmului, Nap Toader? Consideri ca te-a distribuit gresit in film sau ai empatizat cu rolul? Ai avea sa-i reprosezi ceva personajului interpretat de tine in film?

    • Vlad Logigan

      Am colaborat grozav. chestia e ca nici nu am cu ce sa compar. cu un alt regizor. e singurul meu film. de lung metraj. mi-a placut mult ca Nap mi-a lasat mana libera fara sa ma restrictioneze prea tare, ca a folosit ce i-am propus in multe secvente. de ex chestia cu impiedicatul sau replici schimbate etc. ce sa-i reprosez personajului.......tarziu! daca ma intrebai cand am citit scenariul pt prima oara, poate iti ziceam cate ceva. acum insa, e tarziu. eu (si probabil toti actorii) din momentul in care incep sa lucrez la un rol, caut sa-l iubesc nu sa-l critic, sa-l motivez, sa-i gasesc resorturile care activ, il imping sa faca ceva in acel fel in care e scris. deci caut sa ma ajut, ori daca as gandi cu repros, mi-as taia craca singur. cum sa-i reprosez ceva cand incerc sa-l inteleg si sa-l/sa ma ajut? :))

  • Întrebarea nr. 8 George

    Vlad, sunt un roman care de aproape doi ani lucreaza in Chisinau. Mi-a placut tare mult filmul, are darul de a ajuta la risipirea misconceptiilor intre locuitorii de pe amblele maluri ale Prutului, uneori prin folosirea cu succes ale unor stereotipuri dominante (de exemplu, personajul interpretat de Constantin Florescu este tipajul de roman flecar, superficial, infumurat,stie-toate, si "regatean" care este aici considerat sa existe la tot pasul in Romania, in timp ce Igor Chistol joaca rolul temutului "biznizman" ruso-basarabean).

    Intrebarea mea este urmatoarea: dupa vizionarea filmului, mai multi amici din lumea teatrului din Chisinau mi-au relatat ca actorii Igor Chistol si Igor Caras-Romanov (Valeriu si Senia din film) sunt cunoscuti si respectati in Moldova, dar mai mult decat asta, sunt buni si pentru ca au "facut scoala ruseasca de film, la Moscova" (am fost surprins de cate ori acest amanunt a fost mentionat).

    Avand in vedere ca exista un brand si o "scoala" rusa in mai multe domenii (balet, literatura, gimnastica, diplomatie, si de ce nu, chiar si servicii secrete), care ar fi secretul sau specificul acestei scoli in domeniul actoriei? Tine doar de disciplina si de practica intensa, sau este o metoda aparte de a practica aceasta arta? Multumesc mult.

    • Vlad Logigan

      Stiu ca cei doi Igori au facut scoala la rusi, si nu doar ei, mai sunt in film si altii, ca mama Vicai de ex. Rusii au o scoala buna, cu traditie adanca. se iau foarte in serios cu tot ce fac acolo. asta cred ca este cheia. ce nu inteleg romanii cand fac scoala este ca talentul nu ajunge sa fii un mare artist. asta necesita mii si mii de ore de munca. romanul e in general putin auto-suficient. poate asta vine de la latini sau de la traci..nu stiu..Burebista (sau Deceneu dupa alti istorici) a fost nevoit sa taie viile!! imagineaza-ti cum s-a trezit el in acea zi in care a hotarat sa faca asta. cum s-a trezit, ce gandea, cum s-a hotarat ca doar asa ii poate face ''oameni''. Trebuie sa fi fost un prag psihologic puternic pt el.
      metoda de lucru in scoala, este aceeasi la noi ca si la rusi. baza metodologiei e Stanislavki, completat de alte sisteme dupa cum are fiecare actor caracterul - unul isi completeaza cu Meyerhold metoda personala, altul cu altceva, dar baza e Stanislavski. Ce au rusii in plus, e dedicare asta nebuna in a munci pana iti rupi spatele, iar talentul tau e cireasa de pe tort. dar fara munca, ai doar o cireasa ,fara blat si frisca.

  • Întrebarea nr. 9 sorinexu

    O introducere si apoi 2 intrebari: Am fost de curand in Chisinau. De cand a inceput dezghetul in Basarabia am cautat o ocazie de a merge acolo si am gasit-o pana la urma. Am vazut filmul la MTR in aer liber si a fost impresionant cat de multa lume era. Filmul tau este foarte important pentru simplu motiv ca absolut toate replicile au dubla cheie de interpretare. Am observat in public si categoria pe care cred ca ti-ai propus sa o trezesti. Erau unii care au ras prosteste aproape tot filmul. Pentru mine care am fost acolo 2 zile, filmul a fost de-a dreptul dureros de dramatic. Intrebarile:

    1. De ce nu ai subtitrat replicile in ruseste. In ce masura ai facut filmul si cu un mesaj foarte clar pentru populatia nascuta din familii mixte si rusi get begt? Tare as fi vrut sa inteleg ce spuneau. Cat % din film e pentru romani si cat% pentru cei de dincolo de Prut?

    2. In cheia lui de intelegere printre randuri, filmul poate fi interpretat si ca un film de propaganda. Ai avut vreo experienta de gradul 0 pana acum? te-au bagat agenturili in seama in vreun fel?

    2.

    • Vlad Logigan

      intai si intai: nu este filmul MEU. este filmul unei echipe. inttr-adevar replicile au dubla cheie, si povestea are un substrat dureros tratat cu simt comic. ma bucur ca ai sesizat si efortul nostru de a pune asta in film nu a fost inutil. ce ai vzt tu era o varianta pre-cinema, netitrata. in cinema, acum, filmul are replicile rusesti titrate. sunt cheie pt unele planuri/teme tratate in film. 100% pt ambele parti ale prutului. e povestea noastra, a tuturor din acest spatiu geografic.pot sa-ti spun ca in Md va aparea si varianta cu subtitrari in rusa, pt cei care nu vb romana acolo.
      2. da, poate fi interpretat si ca un film de propaganda. asta nu ma intereseaza. sunt apolitic.
      3. nu stiu ce inseamna '' agenturili''..pare regionalism moldovenesc, dar desi sunt din iasi, nu-l inteleg.

  • Întrebarea nr. 10 Alex

    Sper ca ai de gand sa mai joci in filme, desi, daca imi aduc eu bine aminte, ai spus la un moment dat ca nu esti prea multumit de cum ti-a iesit rolul si sunt faze pe care nu le-ai fi lasat daca ar fi fost dupa tine. Si eu ma gandeam cand am vazut trailerul (deci inainte sa vad si filmul) ca jocul vostru pare cam teatral. Din fericire, cred eu ca m-am inselat. Pana la urma esti multumit (sunteti multumiti) de ce v-a iesit?
    Si inca ceva: Vlad, spuneai in precedentul interviu pentru HotNews ca nu ai un model in cariera. Dar ce actori iti plac, totusi? As fi curios sa ne spui cateva nume, nu fi asa secretos. Multumesc!

    • Vlad Logigan

      Da, mai vreau sa joc in filme. Ce am spus atunci, ca as fi tait mult din ce fac acolo, era legat de prima vizionare a filmului, cand l-am vzt prima oara. asta e drama actorului de teatru care se vede. la teatru nu ma vad niciodata. ;) dupa a3a si a4a vizionare a filmului, m-am mai calmat. trebuie sa-ti spun ca principalul meu scop cu acest film a fost exercitiul. pe scena am exercitiu, pe platoul de filmare nu. nu poti invata sa faci chestii la calul cu manere fara sa incerci. asta a fost prima mea incercare. voi mai face cateva si abia atunci pot sa incep sa ma gandesc la performanta. cred ca ai inteles ce vrea sa zic si nu mai dezvolt.
      Da, sunt multumit in general de ce a iesit. Ultima mea discutie cu Nap s-a incheiat cu o concluzie din zona: '' da, se poate mult mai bine si mai interesant. atat am putut acum, azi. maine poate o sa fim mai destepti. pana maine, e azi. iar azi am facut asta'' .
      2. romani: Razvan Vasilescu, H. Malaele, V. Rebengiuc, S. Leoveanu, M.Manole, Mariana Mihut
      straini: Pacino, De Niro, Hopkins, J.Depp

      Ei sunt primii care imi vin acum in cap. mai sunt multi care imi plac. favoritul meu este R.Downey jr

  • Întrebarea nr. 11 Laura

    Superb filmul cu tine, Vlad, ma bucur ca am ocazia sa te felicit. Mi-am promis ca am sa merg sa te vad jucand si la teatru, pentru ca sunt sigura ca merita. Doua intrebari am pentru tine:
    In ce masura te identifici cu personajul tau, Vlad din film / sau in ce masura sunteti diferiti? Sunt curioasa cat din tine e in el, pentru ca pari foarte "de acolo" pentru cel care vede filmul.
    Si a doua intrebare: Cat de greu e pentru un tanar actor sa "supravietuiasca" in Romania? Ai trecut vreodata prin momente atat de grele incat sa te gandesti sa te lasi sau sa incerci sa iti faci meseria in alta tara? Multumesc.

    • Vlad Logigan

      are Ion Cojar o carte care iti explica detaliat cat % din personaj e actorul si cat e scriitura. mi-ar lua o ora sa explic clar asta... :( dintr-un punct de vedere personajul e 100% eu si in acelasi timp 0% eu. nu cred ca l-a vzut nimeni pe Hamlet la piata sau in autobuz. el nu exista. dar in momentul in care incep sa-i spun replicile sunt eu. dar sunt si el. sunt eu ca el. ''ce-ar fi daca-ar fi si mi s-ar intampla sa'' de aici incepe actoria.
      2. e greu sa supra-vietuiesti :))) eu am avut noroc sa joc la un moment dat la 4 teatre din Buc si sa mai si predau ca prep la univ. e destul de greu pt ca uneori trebuie sa accepti roluri sau conditii pe care iti vine sa le refuzi, dar vrei si trebuie sa muncesti. si pt ca exercitiul constant, cu cat mai putine pauze este esential pt a nu ''rugini'' si doi la mana din unghiul financiar - chirie, facturi etc. insa multumesc soartei ca nu am fost nevoit inca sa accept ceva prea dureros pt sufletul meu, doar din motiv financiar.

  • Întrebarea nr. 12 Dan Mirca

    Pf... Lume bună pe aici. Şi comentarii în banca lor. De-abia aştept să văd filmul. Am să o fac cu doi prieteni:
    - el, coleg de generală şi de liceu, prieten de 28 de ani încoace, din Muntenia, ginere acum 6 luni;
    - ea, soţie de coleg, prietenă de 6 luni dar pe care o simt aproape de parcă mi-ar fi de 10 ani, din Basarabia.
    Anul ăsta am trăit, alături de ei, din postura onorantă de cavaler de onoare / vornicel, exact aceleaşi evenimente cu cele din film, nuntă aici şi nuntă acolo...
    Realizaţi că, de astă dată, noi vom merge la film nu ca nişte simpli spectatori, ci în calitate de critici de artă, cunoscători fini şi nemijlociţi ai subiectului.
    Am auzit că e un film bun. Am auzit că, pe lângă haz, el reuşeşte să stârnească şi conştiinţe.

    • Vlad Logigan

      Sper sa va placa! :)

  • Întrebarea nr. 13 Sorin

    Vlad, in primul rand as vrea sa te felicit pentru tot ceea ce reusesti sa faci in cariera ta, la o varsta tanara. Esti un actor cu adevarat talentat, tine-o tot asa.
    Pentru ca multa lume e putin curioasa cum e viata unui actor dincolo de ce vedem noi, as vrea sa te intreb cum te pregatesti tu in ora/orele/zecile de minute dinainte de a intra intr-o seara pe scena, ce faci in timpul ala? Eu am fost surprins sa te vad intr-o seara, in foaierul teatrului, cu putin timp inainte de spectacol, relaxat si stand de vorba cu prietenii. Atat de repede reusesti sa intri in rol?

    Si ce se intampla cand se termina spectacolul? Revii la ale tale sau mai dureaza o vreme?

    Multumesc si multa bafta in continuare.

    • Vlad Logigan

      iti multumesc.
      ce ma intrebi tu depinde ce anume urmeaza sa joc. daca personajul este unul amuzat, distras, pus pe glume, atunci imi permit sa fac acelasi lucru pe hol cu prietenii. e ca si un violonist care isi acordeaza vioara pt ce urmeaza sa cante, isi antreneaza gama, chiar daca face asta pe alta partitura decat cea din concert. La un spectacol ca si Crima si pedepsa nu-mi permit asemenea exercitii. partitura psihologica de acolo este una care necesita virtuozitate cu vioara si ma pregatesc altfel. vin la teatru cu 3-4 ore inainte de spect, facem exrecitii cu totii, repetam unele scene sau bucati de scene etc.
      dupa spectacol, oricare ar fi el, nu mai esti si n-ai cum sa fii asa cum erai cand a inceput. daca sunt la fel, stiu ca spectacolul a fost unul prost. ce joci te modifica, te schimba. ramai fara sa vrei cu o trena a starii dominante din spect. sigur ca n-o sa plangi toata seara daca ai avut un rol cu multa suferinta, dar trena starii ramane putin cu tine. vei fi poate mai deschis la supararile altora sau putin melancolic sau mai stiu eu..dupa cum e fiecare. revii la ale tale, dar cu ceva din ce-ai jucat. ca o umbra care te petrece o vreme. umbra pe care o simti ca exista, dar nu schimba radical.

  • Întrebarea nr. 14 Victor

    Felicitari pentru film, este de o calitate foarte si foarte buna, dupa parerea toti actorii au jucat admirabil...eu personal nu am mai vazut un film romanesc atat de bun de la "Filantropica" incoace...

    Intrebari:
    1) Ce parere ti-au facut actorii din Basarabia, crezi ca ar avea loc si in alte filme romanesti?(in special Sergiu Voloc, care e considerat un mare talent in R.Moldova...nu mai stiu cum il chema in film...e baiatu care organiza nunta)
    2) Cum sunt placintile in Moldova?:))
    3) E ceva cu ce te-a placut R.Moldova?
    Multa bafta in continuare...asteptam "Nunta in Basarabia 2"

    • Vlad Logigan

      am o parere f buna despre actorii din Md si da, cred ca au loc in multe alte filme. Voloc e bun, imi place de el. e putin sonat (in sensul frumos).
      2.hahahahahhahaha f bune! bunica mea face unele de mori de placere! ;)
      3.nu pricep nr 3...
      4. sper sa nu se faca Nunta in Basarabia 2....de obicei continuarile sunt slabisime. doar Nasul a avut continuari demne de primul.

  • Întrebarea nr. 15 Laur

    Domnule Logigan, tot respectul pentru dumneavoastra ca actor. As vrea sa va pun insa o intrebare mai "delicata": se mai intra pe pile la UNATC? Multumesc.

    • Vlad Logigan

      dragule nu pot sti despre pile nici daca e asa nici daca nu e asa. eu la Unatc sunt preparator si doctorand. ca sa fii in comisie trebuie sa fii macar lector univ. cand (asta DACA) voi creste in ''grad'' o sa-ti spun cand aflu, adica atunci cand si daca voi fi in comisia de admitere.
      Eu, cand am dat admitere, aveam aceasta frica de pile, motiv pt care am dat si la iasi si la cluj si la Unatc. m-am gandit ca la una din ele tot intru. si am intrat. primul la toate trei.
      Trei la mana, gandeste-te logic. sunt 40 de locuri in Buc la actorie. nu pot fi toate ''aranjate''. iti raman restul ;) :P

  • Întrebarea nr. 16 anca

    Am inteles ca esti din Iasi. Iti place in orasul tau natal? Cat de des te duci acasa la familie? De ce nu ai ramas in Iasi la teatrul de aici?

    • Vlad Logigan

      da sunt din iasi. imi place iasi foarte mult, din pacate ajung rar si putin pe acasa - la craciun, la paste si vara, cate 3-4 zile. nu am ramas pt ca in Buc ai mult mai mult de lucru decat in iasi, mai multi oameni demni de a-i cunoaste si lucra, situatii de lucru variate etc. ai prins ideea. ne vedem de craciun la iasi si continuam pe viu. ah, nu. nu de craciun. pe 9 oct vin din nou acasa, la festivalul de film de acolo. va fi lansarea Nuntii in cinematografele din iasi si totodata incheierea festivalului.

  • Întrebarea nr. 17 Danut

    Felicitari pentru film Vlad. Esti foarte misto si filmul este chiar bun fata de ce s-a intamplat in ultima vreme in Ro. Ce alte proiecte mai ai? In ce te mai putem vedea (teatru sau film)? E adevarat ca esti implicat intr-un proiect pentru un cafe-teatru in centrul istoric?

    • Vlad Logigan

      -sunt in expectativa cu proiectele. om vedea.
      -am spect la T.Metropolis si Bulandra acum
      -da e adevarat ce spui de cafe-teatru. Voi consilia programul artistic al cafe-teatrului Godot din centrul istoric. deschiderea e probabil in 15 oct, iar spatiul va gazdui spectacole de teatru, coregrafie, improvizatii, stand-up, pantomima, cantari de jazz s.a. Sper sa iasa bine, sa placa tuturor iar calitatea ofertei sa fie una ridicata.

  • Întrebarea nr. 18 Victor

    la intrebarea 3 mi-a scapat un cuvant:
    3) E ceva cu ce te-a surprins placut in R.Moldova?

    • Vlad Logigan

      nu, nu avea cu ce. mi-au placut foarte mult oamenii de acolo, felul ''verde-n fata'' de a fi, dar asta nu e ceva nou. asa am crescut. la putini km de chisinau e iasul. :P

  • Întrebarea nr. 19 cristi

    Ai juca vreodata in vreo telenovela? Ti s-a propus vreodata acest lucru? Si ce parere ai despre faptul ca actori mari joaca tot mai des in telenovele? Oare nu mai au ei ce juca?

    • Vlad Logigan

      din nou intrebarea cu telenovela. nu stiu. pt actorul din Ro din 2010 telenovela insemna bani. cedezi mult timp pt asta, dar o duci bine. inca nu ma intereseaza asta. poate cand voi avea un copil. nu stiu. actorii mari, de ce? de bani. pentru bani. au ce juca, dar la teatru nu castigi cat la telenovele.

  • Întrebarea nr. 20 iulia

    Salut,
    Te-am vazut "din greseala" in "Fluturii sunt liberi" si de aceea am revenit in repetate randuri la Casandra unde am mai vazut cateva piese foarte faine, felicitari in primul rand ! O singura intrebare am acum si anume in ce piesa si la ce teatru te mai putem urmari in curand? Am cautat pe net insa nu am gasit detalii din pacate.

    • Vlad Logigan

      ma bucur ca m-ai vazut ''din greseala'' :)))))))) casandra era ''teatrul celor din ultimul an'', cei care vor absolvi. gasesti pe net sigur unde joc. google it. sau port.ro ;) scuze ca nu scriu direct unde si cum, dar am obosit...stau de 2 ore jum la laptopul acesta..mi s-a facut si foame. :)

  • Întrebarea nr. 21 Mirela

    In ce masura ramai axat pe unele idei ale personajului? Cat ramane in minte, in comportament, in ticuri dupa ce se termina fiecare spectacol sau dupa film? Intrebarea mea este-daca te transformi ca sa te potrivesti personajului si apoi revii la ideile initiale, sau devii altfel cu fiecare personaj pe care l interpretezi? Daca vreunul din rolurile tale s au imprimat cu drag pe felul tau de a fi-care au fost acelea?

    • Vlad Logigan

      uita-te putin mai sus, am raspuns deja cuiva la o intrebare asemanatoare.
      la ultima ta intrebare iti pot spune ca Mercutio mi-a ramas pe suflet. din Romeo si Julieta. daca te gandesti la filmul cu Di Caprio, actorul lui Mercutio de acolo, nu e chiar pe gustul meu. l-as face putin altfel, cred ca partitura e mai bogata, mai ofertanta.

  • Întrebarea nr. 22 O Portocala

    Cand te-am "cunoscut" erai Milt, in spectacolul de absolvire. Toata sala busea in ras cand intrai in scena. Atunci am zis ca o sa fiu cu ochii pe tine. Te-ai facut apoi Don. Si cum imi placea "Fluturii sunt liberi" de la Goldie Hawn incoace, nu puteam sa-l ratez. Te-am mai vazut pe la Metropolis, TNB, dar tot primele roluri sunt cele pe care le asociez cu Logigan. Prietenul meu zice ca te urmaresc :))) Da, te urmaresc cu interes inca de prima data, pentru ca, in general, faci chestii faine.
    Intrebarea 1: ce preferi sa joci - comedie sau drama? Si de ce? (oricare ar fi raspunsul)
    Intrebarea 2: teatru sau film?
    A, si felicitari pentru film! Simpatic ;)

    • Vlad Logigan

      erata: n-am jucat la TNB. ;)
      1. si una si alta
      2. si unul si altul
      imi plac si eclerele si savarinele. am pofta si de una si de alta, uneori asa, alteori invers.
      cat despre urmarit, urmareste-ma daca vrei, sper sa nu ma urmareasca si prietenul tau. :))) glumesc si eu. :)

  • Întrebarea nr. 23 Danut

    Salut Vlad
    Felicitari pentru film.
    Ce proiecte de viitor ai?
    Se aude ca esti implicat intr-un proiect ce vrea sa deschida un teatru. E adevarat? Ar fi minunat

    • Vlad Logigan

      vezi mai sus te rog. ms :)

  • Întrebarea nr. 24 Raluca

    Buna tuturor
    pe cind filmul la Iasi, abia astept sa-l vad, mai ales ca iubitul meu este din Basarabia :).
    Succes

    • Vlad Logigan

      pe 9 e proiectie in inchiderea festivalului de film de acolo, iar din 10 oct apare in cinema si la iasi. :)

  • Întrebarea nr. 25 Viorel Nitu

    Eu vad in Vlad (desi nu am vizionat filmul) urmatorul mare actor pe care il va da tara asta. Si sunt sigur ca viitorul nu ma va contrazice. Omul acesta are talent cat pentru o suta de ani de teatru. Este peste toata generatia lui. Nu pot spune decat ca ma bucur ca sunt contemporan lui si voi putea sa ma bucur si trai emotia "creatiilor" lui. Mult succes Vlad! Aplauzele sunt incluse!

    • Vlad Logigan

      am amutit putin citind ce ai scris. ''o suta de ani de teatru''...e mult. iti multumesc mult pentru apreciere, desi nu stiu daca e chiar asa. intai te-as invita sa vezi filmul. poate ce vezi acolo iti va contrazice parerea. ma bucura cuvintele tale dar peste toata generatia mea e putin exagerat. am colegi nu buni, FOARTE buni. poate nu au avut inca toti sansa unor roluri in care sa-si arate puterile, dar iti garantez ca sunt multi dintre ei de care vom vorbi peste 30 ani cu bucurie si respect. stiu asta.





5293 vizualizari

  • pe cand continuarea filmului? (Miercuri, 29 septembrie 2010, 20:16)

    stefan2008 [utilizator]

    Este primul film care mi-a facut pofta de filme romanesti. Am mai patit-o odata cu "Nea Marin miliardarul" si cu "Toate panzele sus" cand eram elev, dar de-atunci numai greata mi-au facut filmele romanesti.
    Mersi ca mi-ati inlaturat greata asta.
    • :D (Joi, 30 septembrie 2010, 14:18)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui stefan2008

      cu placere! sper sa mai facem filme curative cat de curand. ma flateaza ca ne asezi alaturi de Nea Marin si Toate panzele sus, nu stiu daca meritam, dar mutumesc. :)
  • Basarabia e Romania (Miercuri, 29 septembrie 2010, 21:09)

    Alex [anonim]

    1. "Lucrurile care ne unesc sunt mai puternice decat lucurile ce ne despart". Este acest lucru valabil la romanii basarabeni si cei din Romania?

    2. Unul din sloganurile cele mai dese ale tinerilor care azi mai simt nevoia sa strige este "Basarabia e Romania". Crezi ca este adevarat?
    • hmm (Joi, 30 septembrie 2010, 14:29)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alex

      1. nu inteleg exact intrebarea..sau sensul ei corect. Citatul este frumos, de obicei asa si e. Nu vad, insa, exact legatura cu romanii basarabeni, asa cum ii numesti tu, si cu romanii din Romania. Sunt curios sa-mi spui de ce ai ales sa formulezi romanii basarabeni si nu romanii din Basarabia, in timp ce ceilalti sunt ''din Romania''? :)) Incerc, in raspuns, sa evit partea politica a chestiunii. Eu sunt apolitic, e un capitol care nu vreau sa ma intereseze. Pt mine sunt toti romani. De orice parte a Prutului s-ar afla. Asta e istorie, nu parerea mea.
      2. Desi ti-am raspuns partial la intrebare, incerc sa dezvolt putin. Istoric vorbind, Basarabia ESTE Romania. Si invers. Nu militez pt unire nici contra ei. Ramane sa decida si basarabenii si romanii daca vor sau nu asta. Cred foarte tare in dreptul oamenilor sa decida ce vor si sa faca asa cum cred ei ca le este mai bine. Restul e bla bla.
  • Intrebare (Miercuri, 29 septembrie 2010, 22:16)

    Luigi [anonim]

    Vlad, eu te-am vazut de doua ori la teatru (in spectacole diferite) si de fiecare data interpretai roluri de criminal, bine, nu neaparat feroce. De ce crezi ca iti dau regizorii roluri de-astea?
    • hahahahaha (Joi, 30 septembrie 2010, 14:38)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Luigi

      Culmea, m-ai vazut in singurele 2 roluri de ''criminal'' pe care le-am facut. Unul este probabil cel din ''In rolul victimei'' unde, da sunt un criminal, dar unul putin atipic datorita motivatiei crimei si modului sau de a o explica. Iar al doilea criminal este Raskolnikov din Crima si pedeapsa de la T.Bulandra. Raskolnikov nu este un criminal. Ei, bine, sigur ca este, dar desi ucide si tot romanul se invarte in jurul acestui fapt, eu nu cred ca aceasta carte este despre asta. Nu dezvolt pt ca intrebarea ta era alta, iar ca sa-ti raspund iti scriu ca de obieci, tiparul rolurilor in care sunt incadrat de catre regizori este cel de pusti. sau tanar indragostit. asta se datoreaza cred, in mare parte fetei de copilandru, pe care probabil ca natura mi-a rezervat-o pana spre varsta de 45 de ani. :))) poate atunci voi schimba genul si pe la 50 de ani voi depasi stadiul de pusti si voi juca si tineri. hahaha. glumesc. nu stiu care exact raspunsul pt intrebarea ta. intreaba-i pe ei. eu incerc sa nu-mi doresc sa joc ceva anume si sa ma bucur de ce mi se ofera. e mai sanatos asa. ;)
  • Vlad Logigan (Miercuri, 29 septembrie 2010, 23:30)

    Andreea [anonim]

    In primul rand felicitari lui Vlad pentru tot ceea ce face si felicitari celor de la HotNews pentru ideea de a invita un artist autentic.

    Doua intrebari pentru Vlad: Ne povestesti si noua o faza amuzanta de la filmari? Asa e cand vezi un film si iti plac si filmul si actorii, vrei sa vezi putin si “dincolo”.

    Si o a doua intrebare, ceva mai indiscreta: Toamna trecuta se vorbea ca tu vei juca rolul copilului din "Oscar si tanti Roz", iar la premiera ne-am “trezit” cu Marius Manole in distributie – nu ca el n-ar juca genial. Dar as vrea sa te intreb ce s-a intamplat de n-ai mai jucat tu rolul asta?
    • Andreei (Joi, 30 septembrie 2010, 14:54)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Andreea

      In primul rand, multumesc pt felicitari si pt ''artist''. nu stiu daca sunt intr-adevar si artist. Sunt actor, asta e sigur, am si diploma sa dovedesc. Insa, ca in orice MESERIE, cred ca actoria este in primul rand o profesie, din care unii mai talentati, fac din cand in cand si arta. Asta se intampla mai rar. de obicei e bine sa existe oameni care isi fac mesria bine. e primul pas catre crearea unui mediu propice aparitiei scanteilor artistice.
      O faza amuzanta...greu..iti pot povesti multe, dar sunt probabil, amuzante pentru cei din echipa de filmare, nu si pt tine. dar incerc - uite, de ex, secventa cu pistolul. ea nu exista in scenariu, am inventat-o acolo, cu cateva zile inainte de o filma, la cererea lui Nap, impreuna cu ''Valera''. S-a nascut din cateva improvizatii corijate de Nap spre forma de care el avea nevoie. Asta pe scirt. Bun. Insa cei de la productie s-au trezit ca trebuie sa faca rost de un pistol care initial nu exista pe lista de recuzita a filmului. Pe parcursul celor cateva zile in care productia cauta pistol, cineva, la un moment dat a spus ca nu e bine, nu e in regula!! Ce-or sa creada oamenii care vad filmul despre moldoveni? Ca ei nu sunt asa, nu umbla cu pistoale si ei nu fac ruleta ruseasca. :))) Ca si cum, daca vezi un western, tragi imediat concluzia ca toti americanii sunt cowboy si merg cracanat prin NY. nu stiu daca e amuzant pt tine sau nu...exista doua bucati de making-of pe youtube. poate acolo gasesti ceva funny. :)
  • 2 Intrebari (Joi, 30 septembrie 2010, 0:27)

    iulia [anonim]

    Buna ziua,
    Vlad te apreciez foarte mult si ma inclin in fata talentului si a muncii tale...se vede ca le imbini cu seriozitate si daruire :)
    Prima intrebare: Ce ti se pare cel mai greu in ceea ce faci?nu ma refer la sacrificii ci la compunerea rolului,sau cum il compui...cum gasesti in tine corzile vibrante pentru a da viata atat de autentic si curat si frumos personajelor tale?
    A doua intrebare: Crezi in iubirea dintre doi oameni,cuplu ce tine o viata intreaga?Ai simtit pana acum o iubire atat de mare pentru o femeie?
    • Iuliei (Joi, 30 septembrie 2010, 15:02)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui iulia

      Iti multumesc, insa chiar daca incerc, nu stiu sa-ti raspund la prima intrebare. nu stiu cum fac asta. cand o sa-mi dau seama, o sa scriu o carte si-o sa fiu faimos :))) cel mai greu mi se pare, in treaba asta cu arta actorului, sa o iei de fiecare data -asa cum am auzit ca spunea Cotescu - de la 0. dupa fiecare rol, sa te ''stergi'' si ca si cum rolul la care ai lucrat ultimele luni nu si-ar fi lasat nici o amprenta asupra sufletului tau, sa o iei de la capat. asta mi se pare greu. si sa nu ma mint ca stiu ceva. asta ar fi trist. cand stii, nu mai cauti, iar daca nu mai cauti esti la fel. adica pierzi timpul pe limba mea.
      2. da cred ca astfel de iubire exista. nu, nu am simtit ceva atat de mare (desi eram aproape), as fi fost deja casatorit sau ma pregateam de asta.
  • Nunta in Basarabia la Oscar (Joi, 30 septembrie 2010, 9:18)

    basarabia [anonim]

    Interesant: filmul "Nunta in Basarabia", unul din putinele filme cu adevarat placute facute de romani in ultimii ani, este propunerea Republicii Moldova la Oscar. De ce nu a Romaniei? Se pare ca la noi sunt mai "gustate" filmele cu scene gretoase si gratuite de sex, puscariasi si asa mai departe. As fi curios ce parere are Vlad despre asta.
    Si o a doua intrebare pentru Vlad, legata oarecum de cea de mai sus: Sa fie "calitatea" filmelor romanesti din ultimii ani (chiar daca, in mod ciudat, iau premii pe afara) motivul pentru care salile de cinema sunt goale, spre deosebire de cele de teatru? Multam si sper ca intrebarile mele sa nu fie ocolite de invitatul vostru.
    • buna intrebare (Joi, 30 septembrie 2010, 15:17)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui basarabia

      Nu stiu de ce nu a Romaniei. Chiar nu stiu sa-ti raspund la asta...probabil ca nu va fi nici a Moldovei. e o incercare, nu stiu insa, daca asta se va si intampla. legat de filmele romanesti din ultimii ani, ele sunt premiate pt ca sunt intr-adevar bune. favoritul meu dintre ele este de departe A fost sau n-a fost al lui Porumboiu. Nu cred ca motivul salilor goale la filmele romanesti este calitatea, ci un cumul de motive dintre care as aminti inclinatia noastra spre torrenti in favoarea unui bilet platit. iar despre filmele noastra din ultimii ani, nu esta ceva ascuns faptul ca regizorii romani gadesc filme, in general, pt festivaluri. ori cand tinta ta este un festival ca si Cannes sau Berlin sau mai stiu eu care, filmul tau trebuie sa aiba o puternica tema sociala (comunism,sistem sanitar etc) care sa impresioneze juriul unei tari care o duce bine si nu mai are aceste griji. ei vor spune ''sarmanii, vai cum traiesc'', iti filmezi filmul putin shui (nu reusesc cu diacritice..srry) si bang ai un premiu. plus ca cinematografia romana a starnit ceva ce aproape putem numi un curent: minimalismul in film. asta e de apreciat. Deci motivul principal al salilor goale dinRo este faptul ca nu se fac filme pentru publicul larg, ci cu tinta clara pt ''cunoscatorii fini''. Am aici o subliniere de facut. Scarface, de ex, are si partea ''artistica'' pe care o gusta cei care au vazut mult cinema bine facut, dar si o parte de poveste bine spusa, jucata grozav, cu un anti-erou pe care il iubesti -deci pt publicul larg. O opera de arta, cred eu, trebuie sa le aiba pe amandoua, ca o piramida: si baza (povestea simpla-el o iubeste dar pe ea nu o lasa familia) si varful (un simbol, o metafora pe care doar liiceanu o sesizeaza si admira).
  • despre rol (Joi, 30 septembrie 2010, 10:02)

    Radu [anonim]

    Cum ti s-a parut colaborarea cu regizorul filmului, Nap Toader? Consideri ca te-a distribuit gresit in film sau ai empatizat cu rolul? Ai avea sa-i reprosezi ceva personajului interpretat de tine in film?
    • Radului :) (Joi, 30 septembrie 2010, 15:27)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Radu

      Am colaborat grozav. chestia e ca nici nu am cu ce sa compar. cu un alt regizor. e singurul meu film. de lung metraj. mi-a placut mult ca Nap mi-a lasat mana libera fara sa ma restrictioneze prea tare, ca a folosit ce i-am propus in multe secvente. de ex chestia cu impiedicatul sau replici schimbate etc. ce sa-i reprosez personajului.......tarziu! daca ma intrebai cand am citit scenariul pt prima oara, poate iti ziceam cate ceva. acum insa, e tarziu. eu (si probabil toti actorii) din momentul in care incep sa lucrez la un rol, caut sa-l iubesc nu sa-l critic, sa-l motivez, sa-i gasesc resorturile care activ, il imping sa faca ceva in acel fel in care e scris. deci caut sa ma ajut, ori daca as gandi cu repros, mi-as taia craca singur. cum sa-i reprosez ceva cand incerc sa-l inteleg si sa-l/sa ma ajut? :))
  • Despre scoli de actorie (Joi, 30 septembrie 2010, 10:25)

    George [anonim]

    Vlad, sunt un roman care de aproape doi ani lucreaza in Chisinau. Mi-a placut tare mult filmul, are darul de a ajuta la risipirea misconceptiilor intre locuitorii de pe amblele maluri ale Prutului, uneori prin folosirea cu succes ale unor stereotipuri dominante (de exemplu, personajul interpretat de Constantin Florescu este tipajul de roman flecar, superficial, infumurat,stie-toate, si "regatean" care este aici considerat sa existe la tot pasul in Romania, in timp ce Igor Chistol joaca rolul temutului "biznizman" ruso-basarabean).

    Intrebarea mea este urmatoarea: dupa vizionarea filmului, mai multi amici din lumea teatrului din Chisinau mi-au relatat ca actorii Igor Chistol si Igor Caras-Romanov (Valeriu si Senia din film) sunt cunoscuti si respectati in Moldova, dar mai mult decat asta, sunt buni si pentru ca au "facut scoala ruseasca de film, la Moscova" (am fost surprins de cate ori acest amanunt a fost mentionat).

    Avand in vedere ca exista un brand si o "scoala" rusa in mai multe domenii (balet, literatura, gimnastica, diplomatie, si de ce nu, chiar si servicii secrete), care ar fi secretul sau specificul acestei scoli in domeniul actoriei? Tine doar de disciplina si de practica intensa, sau este o metoda aparte de a practica aceasta arta? Multumesc mult.
    • at george (Joi, 30 septembrie 2010, 15:37)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui George

      Stiu ca cei doi Igori au facut scoala la rusi, si nu doar ei, mai sunt in film si altii, ca mama Vicai de ex. Rusii au o scoala buna, cu traditie adanca. se iau foarte in serios cu tot ce fac acolo. asta cred ca este cheia. ce nu inteleg romanii cand fac scoala este ca talentul nu ajunge sa fii un mare artist. asta necesita mii si mii de ore de munca. romanul e in general putin auto-suficient. poate asta vine de la latini sau de la traci..nu stiu..Burebista (sau Deceneu dupa alti istorici) a fost nevoit sa taie viile!! imagineaza-ti cum s-a trezit el in acea zi in care a hotarat sa faca asta. cum s-a trezit, ce gandea, cum s-a hotarat ca doar asa ii poate face ''oameni''. Trebuie sa fi fost un prag psihologic puternic pt el.
      metoda de lucru in scoala, este aceeasi la noi ca si la rusi. baza metodologiei e Stanislavki, completat de alte sisteme dupa cum are fiecare actor caracterul - unul isi completeaza cu Meyerhold metoda personala, altul cu altceva, dar baza e Stanislavski. Ce au rusii in plus, e dedicare asta nebuna in a munci pana iti rupi spatele, iar talentul tau e cireasa de pe tort. dar fara munca, ai doar o cireasa ,fara blat si frisca.
  • intrebari (Joi, 30 septembrie 2010, 10:46)

    sorinexu [anonim]

    O introducere si apoi 2 intrebari: Am fost de curand in Chisinau. De cand a inceput dezghetul in Basarabia am cautat o ocazie de a merge acolo si am gasit-o pana la urma. Am vazut filmul la MTR in aer liber si a fost impresionant cat de multa lume era. Filmul tau este foarte important pentru simplu motiv ca absolut toate replicile au dubla cheie de interpretare. Am observat in public si categoria pe care cred ca ti-ai propus sa o trezesti. Erau unii care au ras prosteste aproape tot filmul. Pentru mine care am fost acolo 2 zile, filmul a fost de-a dreptul dureros de dramatic. Intrebarile:

    1. De ce nu ai subtitrat replicile in ruseste. In ce masura ai facut filmul si cu un mesaj foarte clar pentru populatia nascuta din familii mixte si rusi get begt? Tare as fi vrut sa inteleg ce spuneau. Cat % din film e pentru romani si cat% pentru cei de dincolo de Prut?

    2. In cheia lui de intelegere printre randuri, filmul poate fi interpretat si ca un film de propaganda. Ai avut vreo experienta de gradul 0 pana acum? te-au bagat agenturili in seama in vreun fel?

    2.
    • sorinexului: (Joi, 30 septembrie 2010, 15:45)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui sorinexu

      intai si intai: nu este filmul MEU. este filmul unei echipe. inttr-adevar replicile au dubla cheie, si povestea are un substrat dureros tratat cu simt comic. ma bucur ca ai sesizat si efortul nostru de a pune asta in film nu a fost inutil. ce ai vzt tu era o varianta pre-cinema, netitrata. in cinema, acum, filmul are replicile rusesti titrate. sunt cheie pt unele planuri/teme tratate in film. 100% pt ambele parti ale prutului. e povestea noastra, a tuturor din acest spatiu geografic.pot sa-ti spun ca in Md va aparea si varianta cu subtitrari in rusa, pt cei care nu vb romana acolo.
      2. da, poate fi interpretat si ca un film de propaganda. asta nu ma intereseaza. sunt apolitic.
      3. nu stiu ce inseamna '' agenturili''..pare regionalism moldovenesc, dar desi sunt din iasi, nu-l inteleg.
  • Film (Joi, 30 septembrie 2010, 10:54)

    Alex [anonim]

    Sper ca ai de gand sa mai joci in filme, desi, daca imi aduc eu bine aminte, ai spus la un moment dat ca nu esti prea multumit de cum ti-a iesit rolul si sunt faze pe care nu le-ai fi lasat daca ar fi fost dupa tine. Si eu ma gandeam cand am vazut trailerul (deci inainte sa vad si filmul) ca jocul vostru pare cam teatral. Din fericire, cred eu ca m-am inselat. Pana la urma esti multumit (sunteti multumiti) de ce v-a iesit?
    Si inca ceva: Vlad, spuneai in precedentul interviu pentru HotNews ca nu ai un model in cariera. Dar ce actori iti plac, totusi? As fi curios sa ne spui cateva nume, nu fi asa secretos. Multumesc!
    • :!) (Joi, 30 septembrie 2010, 15:56)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Alex

      Da, mai vreau sa joc in filme. Ce am spus atunci, ca as fi tait mult din ce fac acolo, era legat de prima vizionare a filmului, cand l-am vzt prima oara. asta e drama actorului de teatru care se vede. la teatru nu ma vad niciodata. ;) dupa a3a si a4a vizionare a filmului, m-am mai calmat. trebuie sa-ti spun ca principalul meu scop cu acest film a fost exercitiul. pe scena am exercitiu, pe platoul de filmare nu. nu poti invata sa faci chestii la calul cu manere fara sa incerci. asta a fost prima mea incercare. voi mai face cateva si abia atunci pot sa incep sa ma gandesc la performanta. cred ca ai inteles ce vrea sa zic si nu mai dezvolt.
      Da, sunt multumit in general de ce a iesit. Ultima mea discutie cu Nap s-a incheiat cu o concluzie din zona: '' da, se poate mult mai bine si mai interesant. atat am putut acum, azi. maine poate o sa fim mai destepti. pana maine, e azi. iar azi am facut asta'' .
      2. romani: Razvan Vasilescu, H. Malaele, V. Rebengiuc, S. Leoveanu, M.Manole, Mariana Mihut
      straini: Pacino, De Niro, Hopkins, J.Depp

      Ei sunt primii care imi vin acum in cap. mai sunt multi care imi plac. favoritul meu este R.Downey jr
  • Nunta in Basarabia (Joi, 30 septembrie 2010, 11:11)

    Laura [anonim]

    Superb filmul cu tine, Vlad, ma bucur ca am ocazia sa te felicit. Mi-am promis ca am sa merg sa te vad jucand si la teatru, pentru ca sunt sigura ca merita. Doua intrebari am pentru tine:
    In ce masura te identifici cu personajul tau, Vlad din film / sau in ce masura sunteti diferiti? Sunt curioasa cat din tine e in el, pentru ca pari foarte "de acolo" pentru cel care vede filmul.
    Si a doua intrebare: Cat de greu e pentru un tanar actor sa "supravietuiasca" in Romania? Ai trecut vreodata prin momente atat de grele incat sa te gandesti sa te lasi sau sa incerci sa iti faci meseria in alta tara? Multumesc.
    • laurei: (Joi, 30 septembrie 2010, 16:05)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Laura

      are Ion Cojar o carte care iti explica detaliat cat % din personaj e actorul si cat e scriitura. mi-ar lua o ora sa explic clar asta... :( dintr-un punct de vedere personajul e 100% eu si in acelasi timp 0% eu. nu cred ca l-a vzut nimeni pe Hamlet la piata sau in autobuz. el nu exista. dar in momentul in care incep sa-i spun replicile sunt eu. dar sunt si el. sunt eu ca el. ''ce-ar fi daca-ar fi si mi s-ar intampla sa'' de aici incepe actoria.
      2. e greu sa supra-vietuiesti :))) eu am avut noroc sa joc la un moment dat la 4 teatre din Buc si sa mai si predau ca prep la univ. e destul de greu pt ca uneori trebuie sa accepti roluri sau conditii pe care iti vine sa le refuzi, dar vrei si trebuie sa muncesti. si pt ca exercitiul constant, cu cat mai putine pauze este esential pt a nu ''rugini'' si doi la mana din unghiul financiar - chirie, facturi etc. insa multumesc soartei ca nu am fost nevoit inca sa accept ceva prea dureros pt sufletul meu, doar din motiv financiar.
  • Filmul şi viaţa (Joi, 30 septembrie 2010, 12:42)

    Dan Mirca [anonim]

    Pf... Lume bună pe aici. Şi comentarii în banca lor. De-abia aştept să văd filmul. Am să o fac cu doi prieteni:
    - el, coleg de generală şi de liceu, prieten de 28 de ani încoace, din Muntenia, ginere acum 6 luni;
    - ea, soţie de coleg, prietenă de 6 luni dar pe care o simt aproape de parcă mi-ar fi de 10 ani, din Basarabia.
    Anul ăsta am trăit, alături de ei, din postura onorantă de cavaler de onoare / vornicel, exact aceleaşi evenimente cu cele din film, nuntă aici şi nuntă acolo...
    Realizaţi că, de astă dată, noi vom merge la film nu ca nişte simpli spectatori, ci în calitate de critici de artă, cunoscători fini şi nemijlociţi ai subiectului.
    Am auzit că e un film bun. Am auzit că, pe lângă haz, el reuşeşte să stârnească şi conştiinţe.
    • .. (Joi, 30 septembrie 2010, 16:06)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Dan Mirca

      Sper sa va placa! :)
  • Vlad Logigan (Joi, 30 septembrie 2010, 13:09)

    Sorin [anonim]

    Vlad, in primul rand as vrea sa te felicit pentru tot ceea ce reusesti sa faci in cariera ta, la o varsta tanara. Esti un actor cu adevarat talentat, tine-o tot asa.
    Pentru ca multa lume e putin curioasa cum e viata unui actor dincolo de ce vedem noi, as vrea sa te intreb cum te pregatesti tu in ora/orele/zecile de minute dinainte de a intra intr-o seara pe scena, ce faci in timpul ala? Eu am fost surprins sa te vad intr-o seara, in foaierul teatrului, cu putin timp inainte de spectacol, relaxat si stand de vorba cu prietenii. Atat de repede reusesti sa intri in rol?

    Si ce se intampla cand se termina spectacolul? Revii la ale tale sau mai dureaza o vreme?

    Multumesc si multa bafta in continuare.
    • :) sorinului: (Joi, 30 septembrie 2010, 16:15)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sorin

      iti multumesc.
      ce ma intrebi tu depinde ce anume urmeaza sa joc. daca personajul este unul amuzat, distras, pus pe glume, atunci imi permit sa fac acelasi lucru pe hol cu prietenii. e ca si un violonist care isi acordeaza vioara pt ce urmeaza sa cante, isi antreneaza gama, chiar daca face asta pe alta partitura decat cea din concert. La un spectacol ca si Crima si pedepsa nu-mi permit asemenea exercitii. partitura psihologica de acolo este una care necesita virtuozitate cu vioara si ma pregatesc altfel. vin la teatru cu 3-4 ore inainte de spect, facem exrecitii cu totii, repetam unele scene sau bucati de scene etc.
      dupa spectacol, oricare ar fi el, nu mai esti si n-ai cum sa fii asa cum erai cand a inceput. daca sunt la fel, stiu ca spectacolul a fost unul prost. ce joci te modifica, te schimba. ramai fara sa vrei cu o trena a starii dominante din spect. sigur ca n-o sa plangi toata seara daca ai avut un rol cu multa suferinta, dar trena starii ramane putin cu tine. vei fi poate mai deschis la supararile altora sau putin melancolic sau mai stiu eu..dupa cum e fiecare. revii la ale tale, dar cu ceva din ce-ai jucat. ca o umbra care te petrece o vreme. umbra pe care o simti ca exista, dar nu schimba radical.
  • Excelent (Joi, 30 septembrie 2010, 13:29)

    Victor [anonim]

    Felicitari pentru film, este de o calitate foarte si foarte buna, dupa parerea toti actorii au jucat admirabil...eu personal nu am mai vazut un film romanesc atat de bun de la "Filantropica" incoace...

    Intrebari:
    1) Ce parere ti-au facut actorii din Basarabia, crezi ca ar avea loc si in alte filme romanesti?(in special Sergiu Voloc, care e considerat un mare talent in R.Moldova...nu mai stiu cum il chema in film...e baiatu care organiza nunta)
    2) Cum sunt placintile in Moldova?:))
    3) E ceva cu ce te-a placut R.Moldova?
    Multa bafta in continuare...asteptam "Nunta in Basarabia 2"
    • :) victorului: (Joi, 30 septembrie 2010, 16:19)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Victor

      am o parere f buna despre actorii din Md si da, cred ca au loc in multe alte filme. Voloc e bun, imi place de el. e putin sonat (in sensul frumos).
      2.hahahahahhahaha f bune! bunica mea face unele de mori de placere! ;)
      3.nu pricep nr 3...
      4. sper sa nu se faca Nunta in Basarabia 2....de obicei continuarile sunt slabisime. doar Nasul a avut continuari demne de primul.
  • UNATC (Joi, 30 septembrie 2010, 14:02)

    Laur [anonim]

    Domnule Logigan, tot respectul pentru dumneavoastra ca actor. As vrea sa va pun insa o intrebare mai "delicata": se mai intra pe pile la UNATC? Multumesc.
    • laurului: (Joi, 30 septembrie 2010, 16:25)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Laur

      dragule nu pot sti despre pile nici daca e asa nici daca nu e asa. eu la Unatc sunt preparator si doctorand. ca sa fii in comisie trebuie sa fii macar lector univ. cand (asta DACA) voi creste in ''grad'' o sa-ti spun cand aflu, adica atunci cand si daca voi fi in comisia de admitere.
      Eu, cand am dat admitere, aveam aceasta frica de pile, motiv pt care am dat si la iasi si la cluj si la Unatc. m-am gandit ca la una din ele tot intru. si am intrat. primul la toate trei.
      Trei la mana, gandeste-te logic. sunt 40 de locuri in Buc la actorie. nu pot fi toate ''aranjate''. iti raman restul ;) :P
  • intrebare (Joi, 30 septembrie 2010, 14:19)

    anca [anonim]

    Am inteles ca esti din Iasi. Iti place in orasul tau natal? Cat de des te duci acasa la familie? De ce nu ai ramas in Iasi la teatrul de aici?
    • ancutei, fara han: (Joi, 30 septembrie 2010, 16:33)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui anca

      da sunt din iasi. imi place iasi foarte mult, din pacate ajung rar si putin pe acasa - la craciun, la paste si vara, cate 3-4 zile. nu am ramas pt ca in Buc ai mult mai mult de lucru decat in iasi, mai multi oameni demni de a-i cunoaste si lucra, situatii de lucru variate etc. ai prins ideea. ne vedem de craciun la iasi si continuam pe viu. ah, nu. nu de craciun. pe 9 oct vin din nou acasa, la festivalul de film de acolo. va fi lansarea Nuntii in cinematografele din iasi si totodata incheierea festivalului.
  • Felicitari (Joi, 30 septembrie 2010, 14:32)

    Danut [anonim]

    Felicitari pentru film Vlad. Esti foarte misto si filmul este chiar bun fata de ce s-a intamplat in ultima vreme in Ro. Ce alte proiecte mai ai? In ce te mai putem vedea (teatru sau film)? E adevarat ca esti implicat intr-un proiect pentru un cafe-teatru in centrul istoric?
    • danutului: (Joi, 30 septembrie 2010, 16:38)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Danut

      -sunt in expectativa cu proiectele. om vedea.
      -am spect la T.Metropolis si Bulandra acum
      -da e adevarat ce spui de cafe-teatru. Voi consilia programul artistic al cafe-teatrului Godot din centrul istoric. deschiderea e probabil in 15 oct, iar spatiul va gazdui spectacole de teatru, coregrafie, improvizatii, stand-up, pantomima, cantari de jazz s.a. Sper sa iasa bine, sa placa tuturor iar calitatea ofertei sa fie una ridicata.
  • Excelent (Joi, 30 septembrie 2010, 14:58)

    Victor [anonim]

    la intrebarea 3 mi-a scapat un cuvant:
    3) E ceva cu ce te-a surprins placut in R.Moldova?
    • hehehe (Joi, 30 septembrie 2010, 16:40)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Victor

      nu, nu avea cu ce. mi-au placut foarte mult oamenii de acolo, felul ''verde-n fata'' de a fi, dar asta nu e ceva nou. asa am crescut. la putini km de chisinau e iasul. :P
  • cariera (Joi, 30 septembrie 2010, 15:11)

    cristi [anonim]

    Ai juca vreodata in vreo telenovela? Ti s-a propus vreodata acest lucru? Si ce parere ai despre faptul ca actori mari joaca tot mai des in telenovele? Oare nu mai au ei ce juca?
    • oi ioi ioi (Joi, 30 septembrie 2010, 16:42)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui cristi

      din nou intrebarea cu telenovela. nu stiu. pt actorul din Ro din 2010 telenovela insemna bani. cedezi mult timp pt asta, dar o duci bine. inca nu ma intereseaza asta. poate cand voi avea un copil. nu stiu. actorii mari, de ce? de bani. pentru bani. au ce juca, dar la teatru nu castigi cat la telenovele.
  • q (Joi, 30 septembrie 2010, 15:11)

    iulia [anonim]

    Salut,
    Te-am vazut "din greseala" in "Fluturii sunt liberi" si de aceea am revenit in repetate randuri la Casandra unde am mai vazut cateva piese foarte faine, felicitari in primul rand ! O singura intrebare am acum si anume in ce piesa si la ce teatru te mai putem urmari in curand? Am cautat pe net insa nu am gasit detalii din pacate.
    • :)))))))))))))))))))))))))))))) (Joi, 30 septembrie 2010, 16:46)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui iulia

      ma bucur ca m-ai vazut ''din greseala'' :)))))))) casandra era ''teatrul celor din ultimul an'', cei care vor absolvi. gasesti pe net sigur unde joc. google it. sau port.ro ;) scuze ca nu scriu direct unde si cum, dar am obosit...stau de 2 ore jum la laptopul acesta..mi s-a facut si foame. :)
  • Influenta (Joi, 30 septembrie 2010, 15:12)

    Mirela [anonim]

    In ce masura ramai axat pe unele idei ale personajului? Cat ramane in minte, in comportament, in ticuri dupa ce se termina fiecare spectacol sau dupa film? Intrebarea mea este-daca te transformi ca sa te potrivesti personajului si apoi revii la ideile initiale, sau devii altfel cu fiecare personaj pe care l interpretezi? Daca vreunul din rolurile tale s au imprimat cu drag pe felul tau de a fi-care au fost acelea?
    • Mirelei: (Joi, 30 septembrie 2010, 16:49)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Mirela

      uita-te putin mai sus, am raspuns deja cuiva la o intrebare asemanatoare.
      la ultima ta intrebare iti pot spune ca Mercutio mi-a ramas pe suflet. din Romeo si Julieta. daca te gandesti la filmul cu Di Caprio, actorul lui Mercutio de acolo, nu e chiar pe gustul meu. l-as face putin altfel, cred ca partitura e mai bogata, mai ofertanta.
  • Multumesc (Joi, 30 septembrie 2010, 15:17)

    iulia [anonim]

    Iti multumesc pentru raspunsuri si-ti urez succes si sa ne bucuri cu munca ta mult timp,indiferent de e pe scena sau pe ecran...
  • Milt sau Don? (Joi, 30 septembrie 2010, 15:20)

    O Portocala [anonim]

    Cand te-am "cunoscut" erai Milt, in spectacolul de absolvire. Toata sala busea in ras cand intrai in scena. Atunci am zis ca o sa fiu cu ochii pe tine. Te-ai facut apoi Don. Si cum imi placea "Fluturii sunt liberi" de la Goldie Hawn incoace, nu puteam sa-l ratez. Te-am mai vazut pe la Metropolis, TNB, dar tot primele roluri sunt cele pe care le asociez cu Logigan. Prietenul meu zice ca te urmaresc :))) Da, te urmaresc cu interes inca de prima data, pentru ca, in general, faci chestii faine.
    Intrebarea 1: ce preferi sa joci - comedie sau drama? Si de ce? (oricare ar fi raspunsul)
    Intrebarea 2: teatru sau film?
    A, si felicitari pentru film! Simpatic ;)
    • nickul tau este ''o portocala'' ? :))) (Joi, 30 septembrie 2010, 16:55)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui O Portocala

      erata: n-am jucat la TNB. ;)
      1. si una si alta
      2. si unul si altul
      imi plac si eclerele si savarinele. am pofta si de una si de alta, uneori asa, alteori invers.
      cat despre urmarit, urmareste-ma daca vrei, sper sa nu ma urmareasca si prietenul tau. :))) glumesc si eu. :)
  • felicitari (Joi, 30 septembrie 2010, 15:46)

    Danut [anonim]

    Salut Vlad
    Felicitari pentru film.
    Ce proiecte de viitor ai?
    Se aude ca esti implicat intr-un proiect ce vrea sa deschida un teatru. E adevarat? Ar fi minunat
    • *%&@)( (Joi, 30 septembrie 2010, 16:56)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Danut

      vezi mai sus te rog. ms :)
  • nunta (Joi, 30 septembrie 2010, 16:24)

    Raluca [anonim]

    Buna tuturor
    pe cind filmul la Iasi, abia astept sa-l vad, mai ales ca iubitul meu este din Basarabia :).
    Succes
    • din 10 oct (Joi, 30 septembrie 2010, 16:59)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Raluca

      pe 9 e proiectie in inchiderea festivalului de film de acolo, iar din 10 oct apare in cinema si la iasi. :)
  • Talent, talent, talent ... (Joi, 30 septembrie 2010, 16:32)

    Viorel Nitu [anonim]

    Eu vad in Vlad (desi nu am vizionat filmul) urmatorul mare actor pe care il va da tara asta. Si sunt sigur ca viitorul nu ma va contrazice. Omul acesta are talent cat pentru o suta de ani de teatru. Este peste toata generatia lui. Nu pot spune decat ca ma bucur ca sunt contemporan lui si voi putea sa ma bucur si trai emotia "creatiilor" lui. Mult succes Vlad! Aplauzele sunt incluse!
    • ..... (Joi, 30 septembrie 2010, 17:04)

      Vlad Logigan [hotnews.ro] i-a raspuns lui Viorel Nitu

      am amutit putin citind ce ai scris. ''o suta de ani de teatru''...e mult. iti multumesc mult pentru apreciere, desi nu stiu daca e chiar asa. intai te-as invita sa vezi filmul. poate ce vezi acolo iti va contrazice parerea. ma bucura cuvintele tale dar peste toata generatia mea e putin exagerat. am colegi nu buni, FOARTE buni. poate nu au avut inca toti sansa unor roluri in care sa-si arate puterile, dar iti garantez ca sunt multi dintre ei de care vom vorbi peste 30 ani cu bucurie si respect. stiu asta.
  • dap. mea culpa. Bulandra, nu TNB (Joi, 30 septembrie 2010, 17:17)

    O Portocala [anonim]

    am comis-o. m-am facut... portocalie :))))
  • Sound (Joi, 30 septembrie 2010, 21:55)

    irina [anonim]

    da de unde pot gasi sound track-urile? =p
  • felicitari (Luni, 17 ianuarie 2011, 2:19)

    cezar [anonim]

    Nu te-am vazut nicodata pe scena la teatru cu parere de rau,poate ca nu am avut ocazia,dar filmul "Nunta in Basarabia" mia placut foarte mult , si de aceia stiu ca esti un actor foarte bun. Eu nu am sa iti pun o intrebare ci am s aiti urez mult succes in ceia ce faci si cat mai multe realizari,si as fi incantat sa iti vizionez si celelate filme si clipuri cu tine asta dac miai recomada tu ceva .iti tin pumni cezar.


Abonare la comentarii cu RSS
Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by