Anvelopele de iarna noi se scumpesc, iar vanzarile pentru cele second hand se vor dubla

de V.M. HotNews.ro
Duminică, 7 noiembrie 2010, 14:08 Actualitate | Esenţial

Centrele care vand anvelope noi au inceput sa creasca preturile, iar depozitele de cauciucuri second hand se asteapta la dublarea vanzarilor, ca efect al anuntului privind obligativitatea echiparii masinii cu anvelope de iarna, au declarat pentru Mediafax reprezentantii firmelor de profil.

Potrivit unui proiect de ordonanta de urgenta, proprietarii de autovehicule vor fi obligati sa echipeze masinile cu anvelope de iarna pentru perioada 1 noiembrie-31 martie, actul normativ urmand sa fie adoptat de Guvern in cel mult doua saptamani.

Reprezentantii firmelor care vand anvelope spun ca masura va avea ca efecte principale cresterea preturilor la produsele noi si dublarea vanzarilor in cazul celor second hand.

"Firma noastra vinde si anvelope noi si uzate. Deja se simte efectul deciziei autoritatilor de a obliga soferii sa echipeze masina pentru iarna. Avem din ce in ce mai multi clienti si vom creste preturile anvelopelor noi cu 2-3%. Cauciucurile second hand vor ramane cu preturile neschimbate, insa pe acest segment ne asteptam la dublarea comenzilor", a spus administratorul unui depozit de anvelope din Bucuresti.

La dublarea comenzilor se asteapta si reprezentantul unui centru de anvelope second hand din Craiova, care spune ca numarul clientilor va creste considerabil pentru ca multi conducatori auto prefera sa cumpere cauciucuri uzate.

"Achizitia de anvelope second hand este o afacere pentru client, pentru ca pretul poate scadea pana la un sfert din valoarea cauciucului nou. Pentru doar cateva luni de sezon rece, clientul prefera sa cumpere cauciucuri uzate. In ceea ce priveste asigurarea stocurilor, nu ne facem probleme, o comanda de import poate sa fie onorata in 24 de ore", a explicat administratoul depozitului din Craiova.

Reprezentantii magazinelor care au doar anvelope noi afirma ca pana si clienti "traditionali" se orienteaza catre achizitia de articole second hand.

Cu toate ca este mai accesibila, echiparea masinii cu anvelope uzate implica riscuri, avertizeaza directorul Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente (ASSAI), Cristian Muntean.

Citeste restul materialului pe Mediafax.


Citeste mai multe despre   



  
10076 vizualizari
  • +20 (20 voturi)    
    Smecheria firmelor romanesti... (Duminică, 7 noiembrie 2010, 14:26)

    John Doe [anonim]

    Daca se intampla real acest lucru, romanii ar fi inteligenti daca ar cumpara de pe site-uri din Uniunea Europeana.. si atunci firmele romanesti si-ar lua teapa vietii lor cand viseaza la struguri iarna...

    Site-urile de pe net din UE sunt mult mai ieftien ca magazinele de la noi.. Nu dau exemple ca nu am nici un interes dar cu costuri de transport 0 si livrare la domiciliu, se pot foarte usor sarii comerciantii smecheri din romania...
    • +7 (7 voturi)    
      da (Duminică, 7 noiembrie 2010, 14:49)

      I [utilizator] i-a raspuns lui John Doe

      si eu le-am primit prin curier direct acasa.
      Din pacate firmele romanesti nu sunt conduse de oameni de afaceri adevarati ci din oameni care sunt obisnuiti ca ciupeasca banii de pe unde pot. De aici si decizia de a mari preturile.
      In mod normal cand volumul creste preturile scad.
    • 0 (8 voturi)    
      anvelope de iarna (Duminică, 7 noiembrie 2010, 15:53)

      carutasul [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      La ce draCUL A DAU IN BRANCI ASTIA sa cumparam anvelope de iarna.La cat circula romanii te umfla rasul. Automobilele nu creeaza ambuteiaje,ambuteiajele le creeaza baietii aia de vin cu masuratul..etc.Cam greu pentru unii.Daca azi a nins si maine a stat ce amenda primeste primaria care nu curata la ras zapada .Daca tot vom cumpara anvelope de iarna se stie crd ca fabricile NU MAI SUNT ROMANESTI CI AU PROPRIETARI DIN VEST. LA NOI RAMAN NOXELE ,GUDRONUL . PROFITUL E LA ei.
      • 0 (0 voturi)    
        saracia (Luni, 8 noiembrie 2010, 16:45)

        razvi [anonim] i-a raspuns lui carutasul

        In aceste zile nu-mi permit sa cumpar aceste anvelope si in consecinta voi merge cu autocarul sau trenul.
    • +7 (9 voturi)    
      Ai mare dreptate! (Duminică, 7 noiembrie 2010, 16:01)

      cauciucuridirect.ro [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      Eu mi-am comandat direct din Germania, au venit prin curierat in 4 zile, timp de 30 de zile puteam sa le returnez fara niciun fel de explicatii. Oferta e imensa, pt toate buzunarele, iar preturile mai mici ca-n Romania. In plus nu risti sa iei cauciucuri noi de pe stoc, fabricate acum 5 ani. Firma e una foarte mare, cotata la bursa in Germania, asa ca e exclus sa am eu vreun avantaj ca le fac reclama pe aici. Doar ca am fost foarte multumit de serviciile lor si m-as bucura ca directionand spre ei si alti clienti sa le mai rup de la gura bisnitarilor din Romania! Auzi declaratie: a crescut cererea, deci marim preturile cu 2-3 %!!!! Site-ul respectiv l-am trecut in caseta cu numele.
      • 0 (8 voturi)    
        Corect (Duminică, 7 noiembrie 2010, 21:06)

        Catalin [anonim] i-a raspuns lui cauciucuridirect.ro

        Cu toate ca parca putin, putin nu pare corect sa le facem reclama aici, nu m-am putut abtine sa nu intervin tocmai pentru a intari ce spui!
        Am facut 3 comenzi in decursul ultimilor 2 ani la site-ul de mai sus si sunt super multumit! De fiecare data am avut preturi cu cel putin 25% mai bune fata de cele negociate local!
      • +2 (6 voturi)    
        Pute a reclama (Luni, 8 noiembrie 2010, 8:50)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui cauciucuridirect.ro

        Cam put tare a reclama posturile astea doua. Cel putin pe siteul ala preturile sunt colosale! Nankang sw5 este cu 40% mai scump decat la alte firme romanesti, Probabil ca daca suni iti fac o reducere instantanee de 50% :)
      • 0 (4 voturi)    
        site on-line (Luni, 8 noiembrie 2010, 9:22)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui cauciucuridirect.ro

        Nu stiu daca tu ti-ai luat cauciucuri de pe adresa mentionata de tine, dar eu unul nu mi-as lua de acolo. Sunt modele care sunt cu 50-70% mai scumpe decat la orice magazin de anvelope. Asa ca nu mai face pe binevoitorul si da niste adrese serioase daca tot vrei sa faci un bine.
    • +3 (3 voturi)    
      Ajutor (Duminică, 7 noiembrie 2010, 16:54)

      dana [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      Ajuta-ne te rog cu cateva site-uri , ca sa nu ramanem in mana acestor bisnitari
    • +4 (4 voturi)    
      Tampenie tipic romaneasca! (Duminică, 7 noiembrie 2010, 19:34)

      Pneus [anonim] i-a raspuns lui John Doe

      Cumparati din Ungaria, din Bulgaria, din Serbia...de oriunde, numai din Romania, nu!!! Sa se invete minte...nu-i normal asa ceva! Peste tot in Europa fenomenul este tocmai invers...in perioada Sarbatorilor, produsele produsele se ieftinesc, sunt promotii reale...Romania trebuie sa faca exceptie, in astfel de perioade, in Romania, toate se scumpesc....pe principiul, ca: oricum se vinde!!!
      ...n-are rost, ne enervam si comentam dar, in fapt, nu se schimba nimic!
      ...m-am saturat...
  • +2 (4 voturi)    
    Sa vezi teapa..... (Duminică, 7 noiembrie 2010, 14:40)

    Claude [anonim]

    ....... daca iarna va fi blinda anul acesta :)))))
  • +7 (11 voturi)    
    Romani prosti (Duminică, 7 noiembrie 2010, 14:47)

    ion [anonim]

    O tara de prosti fara siocietate civila,fara sindicate,lasata la mana smecherilor care se gandesc ce legi sa mai dea sa faca bani.a verificat careva care dobitoc de parlamentar s-au ministru are firma de import anvelope de se grabeset asa sa isi umfle buzunarele?De ce statul nesimtit nu este asa promt in a intretine si repara reteaua de drumuri nationale care cel putin aici in Arges este deplorabila.Tot din lipsa unei societati civile prost organizate.Ne meritam soarta de popor prost si cretin care inghite tot felul de legi date de smecheri
    • +2 (4 voturi)    
      corect (Duminică, 7 noiembrie 2010, 18:07)

      Free Man [utilizator] i-a raspuns lui ion

      subscriu
  • +2 (4 voturi)    
    dobitocii... (Duminică, 7 noiembrie 2010, 14:54)

    george [anonim]

    in loc sa se bucure ca or sa aiba vanzari, si sa faca niste promotii pentru ca s-a creat automat o masa de clienti si trebuie sa ii atragi cumva ei cresc preturile si.... hai sa vedem care are noroc sa prinda mai multi clienti.
  • +6 (6 voturi)    
    ende este economia de piata & concurenta?? (Duminică, 7 noiembrie 2010, 15:18)

    misescu [utilizator]

    'Centrele care vand anvelope noi au inceput sa creasca preturile(...), au declarat pentru Mediafax reprezentantii firmelor de profil'

    Care reprezentanti, si care firme de profil mai exact?

    Daca ar fi un studiu (cat de cat) independent poate as crede ceva din acest text, altfel nu cred sa fie mai mult decat un semnal dat distribuitorilor / comerciantilor care vand acest tip de produse sa salte preturile!

    De ce estre necesar ca intr-o economie de 'piata' sa fie preluate astfel de comunicate?? Va pltesc cumva pentru aceasta preluare?

    Acum pe langa industriasii carnii, painii, s.a., se adauga si cei ai cauciucurilor de iarna...

    Spor la comenzile online din UE!
  • +6 (6 voturi)    
    Baieti destepti (Duminică, 7 noiembrie 2010, 16:05)

    Pooky [utilizator]

    Proiectul va ramane in stadiu de proiect. Anvelopele de iarna, atunci cand conditiile meteo o cer, vor fi obligatorii numai pentru autovehiculele cu masa mai mare de 3,5 tone.
    Pentru autoturisme echiparea masinilor cu anvelope de iarna ramane doar o recomandare.

    Ca fapt divers, ,,The rubber association of Canada" a facut un studiu din care a reiesit ca mai bine de jumatate dintre soferi nu folosesc cauciucuri de iarna.

    Desi in Canada iernile sunt lungi, geroase si cu mult mai multe precipitatii sub forma de zapada decat la noi, acolo nu s-a gandit nimeni (inca) sa legifereze aspectul incaltarii masinilor pe timp de iarna.

    Le trimitem noi catva baieti destepti ca avem destui, dar nu pe toti, ca avem nevoie de niste scutiri la importul de ciocolata inainte de Craciun.
    • 0 (4 voturi)    
      Tu chiar traiesti in Canada (Luni, 8 noiembrie 2010, 1:03)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Pooky

      sau mai scrii ce citesti pe net.
      In Qc e lege de vreo doi ani, intre 15 dec si 15 martie.
      • 0 (0 voturi)    
        Iar in Ontario sunt doar "recomandate"... (Luni, 8 noiembrie 2010, 11:18)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui gigel

        Canada e mare si are legi diferite pentru fiecare stat...
  • +1 (5 voturi)    
    nu e nici o scmecherie (Duminică, 7 noiembrie 2010, 16:28)

    catelu [utilizator]

    Este pur si simplu legea cererii si a ofertei. Daca cererea a crescut, chiar si artificial, iar oferta nu poate tine pasul implicit vor creste preturile.
    Eu insa ma indoiesc ca industria nu poate furniza suficiente anvelope incat sa acopere cererea usor crescuta dintr-un mic stat bananier din est. Mai ales ca producatori mari precum Michelin, Continental si Pirelli au si fabrici locale.
  • +5 (5 voturi)    
    cauciucuri pt iarna (Duminică, 7 noiembrie 2010, 16:41)

    ION [anonim]

    cand vor fi amendati cei care sant raspunzatori de intretinerea si curatirea drumurilor pt care toti platim.
  • +3 (3 voturi)    
    Re: Ajutor (Duminică, 7 noiembrie 2010, 17:36)

    John Doe [anonim]

    Cautati pe google "cauciucuri" si gasiti chiar primele site-uri.. verificati la toate preturile si alegeti cea mai buna oferta...
  • +8 (8 voturi)    
    anvelope iarna (Duminică, 7 noiembrie 2010, 17:45)

    luxian [utilizator]

    Am inteles ca in strainatate cauciucurile de iarna sunt obligatorii doar cand este zapada, si se da amenda daca ai blocat circulatia si nu ai avut cauciucuri de iarna.
    Dar, daca temperatura este 5-10 grade si nu este zapada, sau circuli numai in oras, sau cum fac multi ca nu ies cu masinile cand e vreme rea, nu mi se pare prea corect sa impuna obligatoriu cauciucuri de iarna.
    In plus, in strainatate sunt valabile si cele "mixte" care au marcaj m&s ( mud&snow), sper sa fie legea la fel si la noi - eu personal folosesc doar cauciucuri mixte de 15 ani, nu am avut niciodata un accident, am mers si pe zapada, nu am ramas niciodata in drum, si de obicei depasesc majoritatea masinilor (la un drum mai lung poate 2-3 masini ma depasesc la 100 km, inclusiv iarna). Oricum, daca e zapada mai mare, trebuie lanturi, sau nu ajung nici acelea - dar eu personal nu am patit niciodata.
  • +3 (3 voturi)    
    am anvelope alll seasons (Duminică, 7 noiembrie 2010, 17:49)

    panfil flecaru [anonim]

    daca voi fi amendat, pdl a pierdut trei voturi.
    asta e.
    bascalia se plateste la urne.
    • +1 (3 voturi)    
      all seasons include iarna (Duminică, 7 noiembrie 2010, 19:30)

      luxian [utilizator] i-a raspuns lui panfil flecaru

      Cele all season se pot folosi si iarna, de acolo numele.
      Vezi testele ADAC, sunt unele anvelope all season care au luat scor mai bun decat anvelope special de iarna. Diferenta oricum nu e asa mare cum se crede, depinde si de gama - premium, low cost.
  • +2 (4 voturi)    
    simplu (Duminică, 7 noiembrie 2010, 18:12)

    tyty [anonim]

    socoteala talharilor de la putere e simpla, ca daca era complicata nu-i ducea mintea: noi le facem ce vrem oamenilor, ca ei nu ne pot face nimic. vrem sa-i extorcam ,nu le luam banii asa pur si simplu, luam spaga de la producatorii si dealerii de envelope si dam amenzi turmei de prosti care formeaza poporul asta. restul e cancan...
  • -3 (3 voturi)    
    mda (Duminică, 7 noiembrie 2010, 20:23)

    eu [anonim]

    mare branza.... dau 200 lei pe 4 bucati second hand care mai merg inca 3-4 ierni de acum incolo... mai ales ca iarna nu mergi numai pe asfalt si daca le schimbi la timp cu cele de vara
  • +1 (1 vot)    
    comenzi din OCCIDENT (Luni, 8 noiembrie 2010, 8:40)

    alin [anonim]

    comenzi din afara 100% !!!
  • +1 (1 vot)    
    de unde de afara? (Luni, 8 noiembrie 2010, 12:07)

    je [anonim]

    De unde se pot cumpara de afara? Zicea cineva mai sus ca le-a cumparat din Germania. Siti situri care vand asa ceva? Mai bine stau cu masina in parcare decat sa mai cumpar de la hotii astia..
  • 0 (0 voturi)    
    PROTEST (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:03)

    romanul [anonim]

    Propun bucurestenilor sa le dam o lectie guvernantilor care nu stiu nimic altceva decat sa bage mana in buzunarul cetateanului de unde fura banii pentru buzunarul propriu(comision de la importatori si TVA la buget).In acest sens , zilnic de la ora 10 ,toti bucurestenii care au cateva ore libere , sa se indrepte cu masinile spre Guvern si in jumatate de ora se va bloca totul pe un km incat nu se va mai misca nimic .Ve-ti vedea ca in trei zile nu se va mai vorbi de aceasta nouo povara pe spatele romanilor.HAI SA INCERCAM!
  • 0 (0 voturi)    
    PROTEST (Luni, 8 noiembrie 2010, 23:03)

    romanul [anonim]

    Propun bucurestenilor sa le dam o lectie guvernantilor care nu stiu nimic altceva decat sa bage mana in buzunarul cetateanului de unde fura banii pentru buzunarul propriu(comision de la importatori si TVA la buget).In acest sens , zilnic de la ora 10 ,toti bucurestenii care au cateva ore libere , sa se indrepte cu masinile spre Guvern si in jumatate de ora se va bloca totul pe un km incat nu se va mai misca nimic .Ve-ti vedea ca in trei zile nu se va mai vorbi de aceasta nouo povara pe spatele romanilor.HAI SA INCERCAM!
  • 0 (0 voturi)    
    Mafioti (Joi, 11 noiembrie 2010, 20:24)

    MAN [anonim]

    Oare cine castiga la afacerea asta. Obligativitatea purtarii cauciucurilor de iarna in paralel cu scumpirea lor. C-am bate la ochi.


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version