Proiect Ministerul Transporturilor: Amenzi intre 2.500 si 4.000 lei daca nu folosesti cauciucuri de iarna

de D.G. HotNews.ro
Joi, 4 noiembrie 2010, 20:57 Actualitate | Esenţial

Soferii de autoturisme si camioane vor fi obligati sa utilizeze anvelopele de iarna in perioada 1 noiembrie-31 martie, in caz contrar urmand sa plateasca amenzi cuprinse intre 2.500 lei si 4.000 de lei, si sa achite daunele aduse elementelor care compun drumul daca nu au asigurare, informeaza Mediafax.

Aceleasi sanctiuni vor fi aplicate si daca autovehiculele nu au montate pe roti lanturi sau alte echipamente antiderapante omologate atunci cand circula pe drumuri acoperite cu gheata sau polei, potrivit unui proiect de OUG elaborat de Ministerul Transporturilor.

Daca autovehiculul care circula fara anvelope de iarna blocheaza drumul proprietarul acestuia va plati si costurile pentru degajarea drumului.

Totodata, in situatia in care asigurarea de raspundere civila nu acopera in totalitate pagubele produse elementelor drumului (cum ar fi parapeti sau semne de circulatie), administratorul drumului va notifica vinovatul de producerea accidentului ca are obligatia de a plati in 15 zile partea de dauna pe care compania de asigurari nu a acordat despagubiri.

Daca soferul sau operatorul de transport nu are incheiata o asigurare va suporta integral costurile de reparatie a sau inlocuirii elementelor de drum degradate sau distruse.

Totodata, proiectul prevede ca 10% din cuantumul amenzilor aplicate de Compania de Drumuri, Autoritatea Rutiera Romana si Registrul Auto Roman sa fie distribuit catre bugetul de stat si 90% catre intretinerea drumurilor, in prezent intreaga suma fiind varsata la bugetul statului.

Proiectul propune si retinerea placutelor de inmatriculare, a certificatului de inmatriculare si suspendarea inspectiei tehnice, daca vehiculul prezinta defectiuni tehnice.

O alta noutate o reprezinta fapul ca la controlul efectuat la sediul firmelor de transport inspectorii au dreptul sa patrunda, in timpul programului de lucru, atat in spatiile de lucru, cat si in vehiculele detinute de acestia.


Citeste mai multe despre   



  
6593 vizualizari
  • -1 (9 voturi)    
    cine ia spaga? (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:12)

    fl [anonim]

    cine sunt marii importatori de cauciucuri de iarna?
    de la pdl?
    • +2 (4 voturi)    
      ... (Vineri, 5 noiembrie 2010, 12:23)

      je [anonim] i-a raspuns lui fl

      mie personal mi se pare o masura de bun simt. personal am vazut numeroase accidente provocate de masini care nu au fost echipate corespunzator de iarna. Foarte bine! cine foloseste masina pe post de umbrela, si nu are bani sa o intretina, sa circule cu mijloacele de transport in comun.

      Felicitari - in sfarsit o masura buna!
      • -1 (1 vot)    
        raspuns (Duminică, 7 noiembrie 2010, 5:42)

        cristian [anonim] i-a raspuns lui je

        Bravo! Gândeşti exact ca un parlamentar . Păi dacă parlamentarul are salar occidental şi o duce bine permiţându-şi tot felul de cheltuieli , el crede că şi poporul este la fel de mulţumit ca şi el cu salarii şi pensii tăiate . Ai perfectă dreptate . Ne-am născut în clasa de jos aşa că ce ne mai trebuie obiecte de lux , cade exemplu o maşină că doar şi strămoşii noştri au mers pe jos nu ? Ce zici , n-ar trebui să renunţăm şi la locuinţe căci avem destule peşteri prin munţi ?
        Postează-ţi adresa pe site pentru ca poporul să te voteze fiindcă eşti foarte deştept .
  • +9 (9 voturi)    
    cine face pariu? (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:16)

    wasabi [utilizator]

    cine face pariu cu mine ca pe astia de la Ministerul Transporturilor ii prinde iarna iara nepregatiti?
  • +3 (5 voturi)    
    bucuria politzailor (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:18)

    tyty [anonim]

    azi, 04.10.2010 la targoviste au fost 22C, iar la nivelul asfaltului vreo 30C. e o alta lege prin care este talharit omul simplu si bucuria spagarilor cu radare care nu mai stiau de ce sa te opreasca degeaba. ar putea fi gasita o solutie de compromis- sa se puna pe rotile tractoare, dar la cata spaga au dat producatorii de anvelope sa iasa legea asta, trebuie recuperati banii de la fraieri. sper sa se blocheze strazile, orasele, sau macar sa vina un cutremur sa-i inghita pe banditii astia. dar mamaliga firbe linistit...
  • +7 (9 voturi)    
    cauciucu de iarna (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:19)

    cauciucu de iarna [anonim]

    Imi pare rau , dar sint niste handicapati !
    Daca e asa cum scrie aici e impotriva normelor tehnice.
    Cauciucurile de iarna se folosesc sub 7 grade Celsius.
    Folosite la temperaturi normale pot provoca accidente (in special prin eficacite redusa a frinelor).

    Deci daca in noiembrie avem 20 de grade - cam cum a fost azi si cum se prognozeaza in weekend - ne obliga niste handicapati sa folosim cauciucuri de iarna ?

    Plus partea cu agentii care ar avea dreptul sa patrunda in autovehicolul proprietate - e neconstitutionala.

    Dar de la niste incompetenti la ce dracu poti sa te astepti !
  • 0 (2 voturi)    
    lanturi pe gheata ? (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:22)

    lantu cu gheata [anonim]

    O mai mare prostie ca asta n-am auzit : sa mergi cu lanturi pe ghata si polei.

    O noua mostra de competenta a guvernantilor !
  • +2 (4 voturi)    
    complet cretini (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:23)

    dan [anonim]

    Astia cind au dat legea s-au uitat la vreo specificatie tehnica de cauciucuri de iarna ?? Stie ei in mintea lor ca alea sint calculate ( ma refer la compozitia chimica si la proprietatile fizice, ca de exemplu aderenta ) sa fie utilizate SUB o anumita temperatura ? Nu zic ca e o reglementare rea, ci doar ca sint niste dobitoci ca o leaga de calendar si nu de conditiile meteo, care dicteaza de fapt.
  • +3 (3 voturi)    
    Lanturi pe polei (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:26)

    Poleit cu aur [anonim]

    "Aceleasi sanctiuni vor fi aplicate si daca autovehiculele nu au montate pe roti lanturi sau alte echipamente antiderapante omologate atunci cand circula pe drumuri acoperite cu gheata sau polei" - Ori stirea e preluata prost, ori cei care fac legile astea sunt complet idioti (deloc suprinzator). Lanturi pe gheata si polei pot fi moarte curata.
    • +1 (1 vot)    
      Cu alte cuvinte.... (Vineri, 5 noiembrie 2010, 11:18)

      Ronin [utilizator] i-a raspuns lui Poleit cu aur

      .....sa ne punem patine ca sa alunecam mai usor. Ce cretini!!!!
  • +1 (3 voturi)    
    anormal (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:32)

    baubau [anonim]

    este o lege foarte buna, insa este anormal sa isi produca efectele asa de repede de la votarea acesteia!!! 4 cauciucuri de iarna nu costa cat 4 paini feliate!!
    Normal era sa se dea aceasta lege care sa isi produca efectele anul urmator, sau macar cu cateva luni inainte de 1 noiembrie 2010...
  • +2 (2 voturi)    
    Stimulente (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:38)

    tigertiki [anonim]

    De ce sunt oare amenzile asa mari ? Ca sa aiba de unde sa ia stimulente !!! Astia ne conduc, dar din pakate nu este alternativa. Asta merge de ani de zile !
    Presedintele ce pazeste ?
  • +5 (5 voturi)    
    :-)) (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:40)

    looser72 [anonim]

    fratilor de la transporturi, ori sunteti idioti, ori ganditi cu picioarele :-(( amenzi intre 4 si 10 salarii minime pe economie ? unde traiti ? p.s. nu sunt sofer, dar mi se pare aberant...
  • +2 (2 voturi)    
    Cred ca.. (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:45)

    Conciliant [anonim]

    Mai bine sa se interzica circulatia autovehiculelor, sa se circule numai cu tractiune animala.
    • +2 (2 voturi)    
      dadecatie (Joi, 4 noiembrie 2010, 23:42)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Conciliant

      daca se poate numai carutele cu fier vechi ale discriminatilor,pentru EI nu exista interdictia sa circule in Bucuresti.
  • +3 (3 voturi)    
    De All Seasons.. (Joi, 4 noiembrie 2010, 21:47)

    relu [anonim]

    au auzit marii sefi? Acelea unde le include obisnuita de acum OUG? Vine o comisie si decide daca sunt de vara , primavara...iarna?
    Oricum e lege de militian: considera a priori ca cei cu anvelope de vara vor bloca drumul si vine curcanul sa te amendeze sau sa-i dai 200 de ron spaga! Sute de mii de masini circula de zeci de ani fara cauciucuri de iarna fara nici o problema. Oricum felicitari distribuitorilor de anvelope, se imbogatesc!
    PS: am cauciuuri de iarna.
  • +7 (7 voturi)    
    Si din partea autoritatilor nimci? (Joi, 4 noiembrie 2010, 22:09)

    George [anonim]

    Adica ei nu suporta nimic? Daca nu inlatura zapada? Daca nu dau cu solutie de dezghetare? Daca nu vin sa descongestioneze blocajele din cauza depunerilor de zapada?
    Adica totul este suportat doar de soferi? Pai atunci, prosti ar fi daca ar mai scoate vreun utilaj pe drumuri. Stau frumos la caldurica si apoi ies la dat amenzi! Mai bine nici ca se putea...
  • +2 (2 voturi)    
    si daca am cauciucur de 4 anotimpuri? (Joi, 4 noiembrie 2010, 22:29)

    eu [anonim]

    ?
    • 0 (0 voturi)    
      All season, mai putin pt zapada si gheatza... (Vineri, 5 noiembrie 2010, 8:10)

      BEDE [anonim] i-a raspuns lui eu

      Daca te documentezi, vezi bine ca all season merg bine primavara si toamna, si merg si vara - chiar daca vara nu sunt atat de eficiente ca alea de vara - dar cand e zapada si gheatza merg prost.
      Asta e situatzia. La noi ar fi de cauciucuri de iarna, ca regula generala, cam din decembrie pana in martie. In rest, pt cine nu se da ca vrea neaparat sa-si schimbe cauciucurile dupa cum e vremea - si, caurmare, sa aiba si de vara-, merge bine cu all season.
  • +3 (3 voturi)    
    cauciucuri de iarna (Joi, 4 noiembrie 2010, 22:37)

    stefan [anonim]

    Interesant cine este importator sau producator de cauciucuri de iarna in Romania.
  • +1 (1 vot)    
    90% (Joi, 4 noiembrie 2010, 22:51)

    drak latinu [utilizator]

    Din posesorii de masinu din RO o sa plateasca amenda ;)
  • +4 (4 voturi)    
    Sa vezi ce spaga se da (Joi, 4 noiembrie 2010, 23:01)

    Mihai [anonim]

    la politai ca se se faca ca ploua. Oare cine are interes asa mare cu anvelopele de iarna de prin minister? Tre sa fie o anumita marca?
    Acu vor si lanturi pe polei, maine vor trebui montate si senile, eventual elice daca nici astea nu reusesc.
    Dar de cand se ocupa ministerul de ridicatul placutelor? Vine ala cu plugul si ti le salta? Nu e treaba politiei?
    Miroase a se gasi vinovatii pentru lipsa dezapezirilor sau au de gand sa nu mai dezapezeasca drumurile?
    Deschidem iarasi cutia abuzurilor.
  • +5 (5 voturi)    
    Exces de zel (Vineri, 5 noiembrie 2010, 0:52)

    Bogdan [anonim]

    Obligatorii intre 1Nov si 31Mar? Adica 5 (cinci) luni pe an?! Da' unde suntem, la Cercul Polar?

    Pai: in Finlanda gumele de iarna sunt obligatorii doar intre 1Dec si 1Mar, adica 4 (patru) luni pe an! La fel in Letonia si Estonia.
    La latitudini mai sudice, ca la noi, nu prea exista asa reglementari in Europa.

    In plus, ce te faci cu incalzirea globala, ca daca iernile viitoare vor fi ca acum cativa ani, cand faceam excursii in Bucegi in tricou, la peste 10 grade gumele de iarna sunt de-a dreptul neindicate: masina trage greu, consuma mai mult, aderenta e mai proasta...

    Si daca eu, cu gume de iarna + lanturi, raman cu masina "pe burta" intr-un namete de 20cm pe care Vanghelie nu l-a curatat, a cui e vina?

    Nu pot sa cred ca legea poate sa iasa in forma asta. Probabil lipseste ceva din ce a ajuns in presa...
    • 0 (0 voturi)    
      corectie (Vineri, 5 noiembrie 2010, 15:12)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

      1dec - 1mar = 3 luni...
      • 0 (0 voturi)    
        corect (Vineri, 5 noiembrie 2010, 15:21)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui stefan

        Într-adevăr, am calculat aiurea. Deci nu patru, ci trei luni pe an: http://www.etyres.co.uk/winter-tyres-law#finland

        În plus, nu mi-e clar cum, prin ce metode *omologate* se va stabili că anvelopele mele sunt sau nu de iarnă. Doar cuvântul agentului constatator sau "ne-am uitat la profilul anvelopei" nu ţine în justiţie, trebuie să existe criterii obiective. De-aia şi radarele trebuie omologate metrologic.
        Sau va trebui ca, pe lângă chitanţa de la rovinietă (altă monstruozitate birocratică!) să port cu mine şi bonul de acum trei ani, de când mi-am luat gumele...
  • 0 (0 voturi)    
    Hmm (Vineri, 5 noiembrie 2010, 1:09)

    Mike [anonim]

    Iarna nu-i ca vara.......!!
  • +1 (3 voturi)    
    Carcotasi mai sunteti (Vineri, 5 noiembrie 2010, 1:14)

    SKB [anonim]

    Legi de genul exista si in alte tari. Primul exemplu care-mi vine in minte e Austria. Atat ca ei nu prea au campie, ci doar dealuri si munti.

    Si e adevarat ca e stupid sa circuli la 20 de grade cu cauciucuri de iarna. Problema nu e ca franeazi mai prost cu ele(dimpotriva, franezi mult mai bine), atat doar ca la o frana serioasa lasi jumatate de cauciuc pe sosea.

    Iar de schimbarea legilor peste noapte, nu va plangeti. Anglia nu are constitutie scrisa...
    • 0 (0 voturi)    
      In Austria (Vineri, 5 noiembrie 2010, 12:16)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui SKB

      E sau / sau. Adica sau toate patru cu cauciucuri de iarna sau lanturi pe osiile motoare.
  • +1 (1 vot)    
    In Canada (Vineri, 5 noiembrie 2010, 3:02)

    gigel [anonim]

    e obligatoriu intre 15 dec si 15 martie. E o tampenie intervalul din Ro, probabil ca o sa-l schimbe.Iar amenzile sant o aberatie, la fel ca cele pentru remorcare, in Ca sant intre 200-300$ daca nu ai pneuri de iarna, remorcare 150$ amenda inclusa.
    Ar trebui sa fie amenzile de viteza exorbitante in Ro
    Dau repede legea pana nu uita lumea de iarna trecuta, in Ro e o primavara mai racoroasa de ceva ani incoace...::)
  • +3 (3 voturi)    
    blocare (Vineri, 5 noiembrie 2010, 7:49)

    soferu [anonim]

    Daca se voteaza legea in acest mod , ar trebui , atunci cand drumul nu este curatat de zapada ,sa ne blocam in trafic si sa chemam de urgenta pe ministrul transpurtului sa dea la lopata zapada de pe partea carosabila. Altfel la anul o sa propuna o alta lege care sa ne oblige sa facem si deszapezirea tot noi soferii.
  • 0 (0 voturi)    
    :) (Vineri, 5 noiembrie 2010, 8:04)

    Robex [anonim]

    Aiurea cu lanturile pe polei, dar cu cauciucurile sunt de acord, dar numai cand temperatura e sub 5 grade.Ce poate sa fie asa de rau, ca vom fi mai in siguranta pe sosea.
  • -1 (5 voturi)    
    Aberatie (Vineri, 5 noiembrie 2010, 8:45)

    Alin [anonim]

    Nu se poate o asemenea lege, e o aberatie totala ceea ce vor acesti IDIOTI care ne conduc ,fara MINTE in tartacuta aia a lor . CUm sa obligi omu sa plateasca atatea daune si amenzi ? cum sa obligi omu sa foloseasca cauciucuri de iarna daca afara e vreme de primavara (sun ei mama Omida si ghicesc in stele cum va fi vremea de acum incolo 5 luni de zile?!) ... sa dispara o data pentru totdeauna clasa asta politica de tot rahatul ca noua generatia tanara NI S-A LUAT de marsanii astia "scrofulosi"!!!! NU VA MAI SUPORTAM !!!!-vorbesc in numele a 99% dintre tinerii din tara asta care imi impartasesc parerea ... trebuie o schimbare majora in tara asta ca nu se mai poate, ori sa ne conduca cei de la Bruxelles ori o noua revolutie intelectuala de data aceasta !!!
  • 0 (0 voturi)    
    Daune doar pentru minister? (Vineri, 5 noiembrie 2010, 11:14)

    MC [anonim]

    Din proiectul de lege prezentat, inteleg ca masurile punitive se aplica doar soferilor care ar mai fi obligati sa plateasca si eventuale daune administratorilor de drumuri. Oare varianta inversa nu este valabila? Oare deteriorarea trenului de rulare din cauza drumurilor nu proaste, ci dezastruoase si suportata din buzunarul propriu nu poate fi luata in calcul? Oare pentru neintretinerea (deszapezire, marcare) a drumurilor pe timp de iarna cine este responsabil (ca iarna nu-i ca vara)? Despagubirea victimelor accidentelor cauzate de proasta semnalizare si intretinere a drumurilor nu este demna de luat in seama? Platim accize la combustibil, taxa de drum, taxa de mediu, acum si amenzi, dar oare pentru ce? In 20 de ani in Romania au murit pe sosele mai multi oameni decat intr-un razboi din cauza unei politici de "dezvoltare" a infrastructurii rutiere penibile. Raspundere ministeriala penala pentru haosul de pe drumuri nu exista? Aberatiile din proiect (cauciucuri de iarna timp de 5 luni, lanturi pe gheata, retinere placute de inmatriculare, distribuirea banilor din amenzi catre drumari) poarta niste semnaturi ale unor indivizi care incaseaza salarii mai mult decat decente. Oare in cazul lor nu se poate vorbi despre incompetenta si in acest caz salariile incasate aiurea ar trebui returnate? Intreb si eu, retoric ce e drept....
    P.S. am cauciucuri de iarna si le folosesc pentru siguranta mea de cateva ierni, dar aberatiile din aceasta lege pun capac bunului simt.
  • +1 (1 vot)    
    nu e pe site !!! (Vineri, 5 noiembrie 2010, 12:03)

    caine [anonim]

    cica proiectul e in dezbatere pe site !! aiurea, nu exista !daca vreti sa va distrati, sunati la min. transporturilor !!! sa vedeti reactii, acolo. Eu am sunat....Era unuț, Tache-director, nu stia ca institutia in care lucreaza are site.
  • 0 (0 voturi)    
    Sunt copiate legi din alte tari dar sunt aplicate (Vineri, 5 noiembrie 2010, 12:23)

    Prprrr [utilizator]

    ... cu rea-credinta. Observ in ultimul timp ca multe reglementari sunt elaborate cu o anumita doza de ura ca si cum tot timpul s-ar dori pedepsirea unei anumite categorii de populatie.
    Nici macar in Austria sau Elvetia nu sunt amenzile atat de mari cum le propun cei de la ministerul respectiv.
    Pare a fi totusi mana secretarului de stat Dobre, cel care atunci cand a venit la minister in 2004, a anulat toate licitatiile in curs pentru drumuri expres si autostrazi si a renegociat contractul cu Bechtel avand ca rezultat un pret mai mare pe km de autostrada.
  • 0 (0 voturi)    
    De acord, dar... (Vineri, 5 noiembrie 2010, 13:56)

    TT [anonim]

    Absolut de acord, nu de putine ori am fost blocat in trafic, iarna, de masini cu pneuri "chele", care nu reuseau sa se miste, intr-o situatie in care era vorba doar de aderenta. Dar:
    1. O perioada calendaristica fixa este aberanta - toata lumea stie ca pneurile de iarna se uzeaza mai repede pe asfalt. uitati-va ce temperatura este acum (5 noiembrie)...
    2. Cine va stabili CARE (nu intamplator am scris cu majuscule...) sunt pneurile de iarna? Daca scrie pe ele "Winter" este suficient? dar daca sunt marcate "All seasons", ce ne facem?! Daca va fi cumva un nomenclator, am mari dubii...
    3. Mie, producatorul autoturismului imi interzice utilizarea lanturilor, sub sanctiunea pierderii garantiei. Ce fac?
    PS: Ca sa nu credeti ca sunt eu Gica-Contra, vreau sa va informez ca, de 8-9 ani, circul (si circul mult...) iarna doar cu autoturisme 4x4, nu de alta, dar suntem vesnic surprinsi ca iarna ninge. Culmea!!!
  • 0 (0 voturi)    
    cu drujba'n gandire (Vineri, 5 noiembrie 2010, 15:24)

    gheo [anonim]

    astia de la ministerul transporturilor au mereu explozii de gandire cu premeditare.
    in primul rand, anvelopele de iarna sunt ok doar la temperaturi sub 7 grade celsius. in al doilea rand, daca pe jos e uscat si cald, se tocesc extrem de repede, de 3-4 ori mai repede comparativ cu cele de vara. pe scurt, daca pui cauciucuri de iarna la 1 noiembrie si sunt 22 de grade la nivelul asfaltului, in loc sa tina 40-50.000 km (anvelope premium de iarna) vor tine doar 15.000 km.
    ma gandesc ca oamenii n-au totusi bani de aruncat pe fereastra.
    sunt de acord ca la momentul cand conditiile atmosferice sunt intrunite, anvelopele de iarna sa fie obligatorii.
    chestia cu lanturile e o mare idiotenie. lanturile sunt bune doar pe zapada mare, altfel distrugi anvelopa, amortizoarele si directia. nu mai zic ca pe strat de gheata in care lantul nu se poate ingropa nu se poate frana deloc.
    am impresia ca astia de prin ministere sunt total incompetenti.
  • +1 (1 vot)    
    am o alta propunere... (Vineri, 5 noiembrie 2010, 16:51)

    adi [anonim]

    muncipalitatile platesc, indiferent de tipul anvelopelor noastre, milioane de eur pe sezon pentru deszapezire si zapada tot exista pe drumuri. Daca autoritatile sunt asa de ingrijorate de soarta masinilor noastre si ne dau " indicatii " asa de pretioase sa le echipam cu anvelope de iarna, le sugerez sa rezilieze toate contractele de deszapezire ( ca oricum sunt onorate de pomana ) si sa distribuie acesti bani catre producatorii de anvelope ptr echiparea masinilor noastre, gratuit. Apoi vom circula , cu mare placere, cu anvelope de iarna pe strazile , si drumurile, cu zapada. NU ar fi mai normal ?
  • 0 (0 voturi)    
    cauciucuri de iarna (Duminică, 7 noiembrie 2010, 10:31)

    Farkas Traian iosif [anonim]

    Nu pot sa cred!. Cum am putut sa-i votez?.
    "Cred ca aceasta ordonanta este pentru nemti, ca ei au salariile de 10 ori mai mari decat noi si isi permit".
  • 0 (0 voturi)    
    iarna nu-i ca vara (Duminică, 7 noiembrie 2010, 16:44)

    erwin [anonim]

    Onor guvernanti sa spuna si ei unde depozitez 4 roti echipate de vara/iarna pe timpul cat nu le folosesc, in apartamentul de 50mp? Nu exista locuri de parcare, daramite pentru garaje in zona, cele existente sunt deja ocupate. De unde bani pentru astfel de amenzi cand abia platim intretinerea masinii in limite cat de cat acceptabile pentru siguranta circulatiei? Cand platim atatea taxe si drumurile sunt cum sunt? Nu zic, s-au facut, dar prea putin pentru banii cheltuiti din buzunarul nostru, al proprietarilor de masini. Mare parte din ei s-au dus pe campanii electorale desantate. Nu-i trage nimeni la raspundere...
  • 0 (0 voturi)    
    afaceri..... (Luni, 8 noiembrie 2010, 9:22)

    myshou [anonim]

    va rog sa va amintiti ce afaceri s-au facut cu trusele sanitare sitriunghiurile reflectorizante. acelasi lucru vor sa faca acum. au deja nevoie de spagi si donatii pentru alegerile din 2012.la fiecare 6 luni sa fii nevoit sascoti anvelopele de pe jante, sa echilibrezi din nou rotile,deci uzura inaintata,nevoie de a le inlocui mai devreme....deci alti bani.institutiile statului trebuie sa se alinieze si ele legii.unde vedeti politia,armata etc.sa aiba fodurile ptr. asa ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    Cauciucuri de iarna (Luni, 8 noiembrie 2010, 18:12)

    Fany [anonim]

    Oare reusesc importatorii sa aduca cauciucuri pentru toata Romania in doua saptamani?, dar mai ales care le va fi profitul? ENORM.Fac bani sa cotizeze campaniile alesilor.LE MULTUMIM PENTRU ACEST CADOU DE SARBATORI!
    VA MULTUMIM DOAMNA MINISTRU BOAGIU>
    Cine va consiliat cu aceasta lege??
    Garcea abiea asteapta sa stea la panda!
  • 0 (0 voturi)    
    Boagiu nu are habar de nimic (Luni, 8 noiembrie 2010, 21:58)

    ionascu [anonim]

    Ce te faci cucoana cu ordonanta ta, cu cei ce au cauciucuri tip vara-iarna. Cele pe care scrie M-S.
    Habar nu ai pe ce lume esti. La asta nu te-ai gandit. Mai bine mergi acasa si te ocupa de mestecat in oale.
    Asta este menirea femeii.
  • 0 (0 voturi)    
    anvelope de iarna (Joi, 11 noiembrie 2010, 15:39)

    petre [anonim]

    Daca producatorii de anvelope au facut loby la Minister inseamna ca avem un nou caz ALRO.De cand dna Ministru stie ca iarna incepe la 1 noiembrie si se termina la 31 martie ?S-au schimbat cumva anotimpurile si noi nu stiam? Noi platim taxe si impozite pentru a avea drumuri curatate mai ales in localitati.De ce sa imi pun cauciucuri de iarna daca circul in localitate ? Primarul ce face ,joaca barbut?Hai ca e cusuta cu ata alba.Doamna MINISTRU erati singura care va credeam mai analitica decat alte femei,dar cum poti sa accepti un proiect de ordonanta scrisa pe un pervaz de fereastra.Deci corectati si dvs, .macar in sensul ca masura se aplica cand circuli IN AFARA LOCALITATILOR si ca PRIMARIILE sa-si faca datoria sa curete strazile si sa le usuce cu foenul.De asemenea daca sunt cauciucuri de iarna INCADRATI PERIODA in iarna nu inainte de Sfintii Mihail si Gavril si pana in ziua pacalelilor,ca ne facem de ras. .Perioada sa fie de la Sfantul Nicolae pana la Ziua femeii. Mai reduceti si din cuantumul AMENZILOR ca dvs.ati socotit la venitul dvs. Un 150-300 ron este suficient ca noi nu am primit majorari ci numai reduceri de venituri.Nu este crestinesc nici aici pe pamant dar mai ales dincolo cand dam socoteala si pentru ce mai facem pe aici.Si ce facem cu persoanele cu HANDICAP ca ele circula numai in oras,le puneti si pe ele la cheltuieli inutile?Asta chiar ca trebuie sa o prevedeti ca v-ati convins cat de greu este sa nu poti folosi picioarele.Altfel ii condamnati la moarte .E bine sa tineti seama de cele de mai sus pentru a scapa de injuraturi si blesteme.Ar fi pacat.Sunt convins ca veti aduce unele corectii.
  • 0 (0 voturi)    
    p (Luni, 6 decembrie 2010, 11:31)

    bogdan [anonim]

    pe gheata si polei nicio data sa nu folosesti lanturi antideradante. lanturile se folosesc numai pe drumuri acoperite de zapada, d-na ministru e VARZA, ce viseaza noaptea vrea sa aplice ziua, sau cei din echipa ei o fac sa para asa proasta.
  • 0 (0 voturi)    
    propunere (Luni, 17 ianuarie 2011, 13:14)

    andu2 [utilizator]

    Amenzile pt cei care au cauciucuri de vara dar au lanturi, sa fie mai mici( riscul de blocaj scade) . Amenzile in prima luna de obligativitate sa sa fie mai mici ( e o problema de timp, de bani, de aglomeratie in vulcanizari).
  • 0 (0 voturi)    
    lege idioata (Miercuri, 2 februarie 2011, 21:41)

    morcov [anonim]

    in IDIOTENIA lor, cei care au facut legea , s-au gandit cu ce bani se pot cumpara aceste cauciucuri? Poate sunt oameni care au salariul doar pentru pane si intretinere. De unde vreti , in asa o mizerie de saracie de tara , sa mai ai bani si de cauciucuri de iarna ?? Crezi ca toti sunt ministri ca tine ??


Abonare la comentarii cu RSS
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version