Programul "Renasterea satului romanesc"

Emil Boc vrea case din lemn pentru intelectualii care se stabilesc la sate

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 18 martie 2010, 12:52 Actualitate | Esenţial

Case din lemn pentru intelectuali
Foto: AGERPRES
Specialistilor care se stabilesc in mediul rural le-ar putea fi oferite spre inchiriere case din lemn, in cadrul programului ''Renasterea satului romanesc'', a anuntat, joi, premierul Emil Boc, citat de Agerpres.
  • "In cadrul programului care vizeaza renasterea satului romanesc - case pentru specialisti, in anumite zone n-ar fi exclus sa poate fi utilizate si asemenea modele de case in mediul rural, acolo unde zona si posibilitatile vor crea acest lucru", a afirmat primul ministru.
Premierul a facut aceste declaratii dupa ce a vizitat, joi, sediul firmei Doxar Grup Gura Humorului, specializata in prelucrarea lemnului si producerea caselor din lemn.

Primul ministru se afla, joi, intr-o vizita in judetul Suceava. In cursul diminetii, el a avut o intalnire cu autoritatile locale.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

7377 vizualizari

  • -6 (10 voturi)    
    ... (Joi, 18 martie 2010, 12:56)

    raluca [anonim]

    Sunt atatea probleme de ordin social in Romania care ar trebui gandite, si pe 'Conducerea' nostra o preocupa casele pt specialisti! pacat....
    • +2 (2 voturi)    
      Probleme sunt din cauza sefilor (Joi, 18 martie 2010, 13:28)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui raluca

      care nu stiu sa sa conduca. Prima problema care trebuie rezolvata in Romania este sa gasesti si sa pui sefi compententi, adica specialisti si nu politicieni.
      • +5 (5 voturi)    
        corect (Joi, 18 martie 2010, 14:06)

        media [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

        Numai explica-le si alegatorilor asta, pentru ca la alegeri, nu o sa il voteze pe specialist, ci pe cel care are papagalul mai mare, bani mai multi, echipa cea mai populara de foLbal, care ofera cei mai multi mici cu bere, etc. Explica-le celor care au votat pentru Vanghelie, Becali, etc cat de importanti sunt specialistii.
        Ne place sa dam vina pe altii si sa nu ne asumam responsabilitati.
        • +4 (4 voturi)    
          prosti da' multi.. (Joi, 18 martie 2010, 14:40)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui media

          din pacate majoritatea celor care ajung sa voteze gandesc aproximativ ca raluca de mai sus... statul exista ca sa ofere asistenta sociala... pomana la turma... intelectualii sunt deja avantajati genetic.. sa puna mana sa plateasca impozite ca sa traiasca analfabetii o viata linistita.
          • 0 (0 voturi)    
            cotetze pentru specialisti (Joi, 18 martie 2010, 20:50)

            cc [anonim] i-a raspuns lui pehash

            O sa plece totzi managerii de mutinationale sa lucreze la tzara...Ce ne facem ?
            Cotetzele o sa aiba clasa energetica A+ ?
      • +4 (4 voturi)    
        Elvetia te obliga la case din lemn (Joi, 18 martie 2010, 14:13)

        Complexul de inferioritate la unii romani [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        In multe cantoane elvetiene, autoritatile locale te obliga sa alegi intre 3-4 variante de case deja aprobate de primarie si cel putin 50%, de obicei etajul, trebuie sa fie executat in lemn, vizibil la exterior.
        Si uite asa, Elvetia isi protejeaza o imagine "idilica", un patrimoniu arhitectural taranesc, iar romanii complexati se extaziaza la vederea satelor elvetiene dar carcotesc imbecil daca in Romania se lanseaza astfel de initiative.

        Ar fi util ca Romania sa subventioneze si sa garanteze numai contructia de imobile care respecta anumite tipare de patrimoniu arhitectural.

        In vestul UE nu-ti pune nimeni casa la dispozitia pt ca te duci sa fii invatator la tara. Asa ca Romania vine totusi cu o idee buna, sa construiasca un fond de case la tara pt specialisti si in acelasi timp sa incurajeze crearea/pastrarea unei imagini traditionale si agreabile a caselor din mediul rural.
        • 0 (0 voturi)    
          Case urate (Joi, 18 martie 2010, 14:50)

          Ilse [anonim] i-a raspuns lui Complexul de inferioritate la unii romani

          Am vizitat satul meu natal dupa mult timp si am observat cum se construiesc case tot mai mari si urate care se intind cu balcoanele peste trotuar, sau prin locuri care altadata erau parcuri, zone inundabile etc Ma intreb cine autorizeaza constructiile astea fudule sau poate tiganesti. Cred ca si constructiile de la tara ar trebui avizate de o comisie de specialisti ai prefecturilor care se ocupa de orase si nu de catre un primar cu 4 clase, fost cioban la oi sau pur si simplu rauvoitor , lacom de bani sau doar prost!
      • 0 (0 voturi)    
        care-i problema? (Joi, 18 martie 2010, 16:11)

        oarecare [anonim] i-a raspuns lui Constantin

        De acord cu tine, dar as adauga faptul, ca prima data trebuie EDUCAT poporul tarii, si dupa aceea se va schimba si nivelul de trai. Trebuie cladit o societate educata, de jos in sus, si astfel si guvernantii se vor schimba, nemaiavand PROSTI in tara care sa voteze reprezentantii actuali.
    • +4 (4 voturi)    
      corect (Joi, 18 martie 2010, 14:00)

      media [utilizator] i-a raspuns lui raluca

      Cel mai bine ar fi sa nu mai faca nimic, ca oricum, orice ar incepe sa faca, vin carcotasii sa le arate altele mai importante. De ce sa pui osul si sa contribui cu ceva, cand poti sa stai pe margine, bagator in seama, si sa ii critici pe ceilalti?
      • -3 (3 voturi)    
        :)))))))) (Joi, 18 martie 2010, 14:29)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui media

        Lasa tataie ca pune Boc osul...in loc sa puna capul. Mai, daca tot ati votat proiectul Boc (hahahahahaha...suna ca naiba) macar fiti si voi mai critici cu tampeniile comunistoidului asta mic. Inteleg ca Base e tatucul si Doamne fereste sa zicem ceva rau de el. Dar Boc? Chiar la nivelul asta va coborati?? :))))))))))))
  • +4 (4 voturi)    
    :)) (Joi, 18 martie 2010, 12:57)

    rochiri [utilizator]

    Nu fiti chiar asa de rautaciosi casele din lemn actuale sunt foarte frumoase, ce este poza ..... e o casa de pe vremea lui Creanga.
    • +3 (3 voturi)    
      Este o solutie buna (Joi, 18 martie 2010, 14:01)

      Andreea [anonim] i-a raspuns lui rochiri

      De ce este rau daca face case la profesorii care merg si predau in mediul rura? Mi se pare o solutie de bun simt si foarte buna. Suntem mereu carcotasi si criticam orice proiect fara a da un pic de incredere acestui Guvern. Pana acum a venit cu solutii concrete.
      • 0 (0 voturi)    
        gramaticul si proiectul (Joi, 18 martie 2010, 15:37)

        ic [anonim] i-a raspuns lui Andreea

        decit ca la intelectuali nu le trebuie case, ei au nevoie de centre de excelenta de unde sa propuna o noua gramatica pentru fanii poc poc ca matale.
        cit despre proiete si solutii concrete, las ashea ca ne ies copii prosti.
        sa lemnuiesti bine
  • -4 (8 voturi)    
    daaaa (Joi, 18 martie 2010, 12:58)

    Tim [anonim]

    Nu prea inteleg de ce tot lansam 1000 de tampenii dar nu facem nimic. Eu propun sa fie case din lemn realizate special de tovarasul Boc ca am vazut ca se pricepe. Mai mult, sa le coseasca si un pic prin curte la ceremonia de predare. Iar tanti Udrea sa faca putin curat cu mopul.
    • +1 (1 vot)    
      coerenta? (Joi, 18 martie 2010, 13:57)

      media [utilizator] i-a raspuns lui Tim

      Vezi ca toata ideea pe care o expui in prima propozitie (idee cu care cred ca te mandresti) o contrazici cu urmatoarele 3 propozitii. Adica te pui pe pozitia celor pe care ii injuri cu sila.
      • 0 (0 voturi)    
        TOTUSI (Joi, 18 martie 2010, 14:26)

        Tim [anonim] i-a raspuns lui media

        Poate intelegi si tu ca partea a doua e la misto vizavi de un guvern de incompetenti :)
        Oricum eu ma pot pune pentru ca nu sunt platit pentru asta. Tu ori esti platit ori esti mononeuronal. Alege :D. Asa ai fi si tu coerent...
        • +1 (1 vot)    
          smart (Joi, 18 martie 2010, 15:00)

          media [utilizator] i-a raspuns lui Tim

          Daca nu esti platit pentru asta, nu ai nici o problema sa te bagi in oala cu prosti pe care ii injuri...
          Ai inteles exact nimic... pacat de gandirea ta polineuronala.
  • +3 (3 voturi)    
    Lucru care mi se pare perfect normal (Joi, 18 martie 2010, 12:58)

    andra [anonim]

    Pentru ca daca stam sa ne uitam la arhitectura caselor (lucru valabil nu numai la sat) ne punem mainile in cap de cat kitsch poate exista. Ar trebui sa preluam modelul austriecilor, nemtilor, grecilor, unde toate casele se construiesc conform unui model reprezentativ zonei in care se ridica. Pentru ca la noi e totul ca la circ. Fiecare isi construieste cum il taie capul si cum are el senzatia ca "se poarta"!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Renasterea satului romanesc ar trebui aplicata nu (Joi, 18 martie 2010, 13:01)

    ema [anonim]

    doar in cazul intelectualilor, ci in cazul tuturor. Ca sa nu mai aratam ca un papagal in materie de infrastructura si design
  • +1 (3 voturi)    
    laudabila initiativa (Joi, 18 martie 2010, 13:07)

    angel [anonim]

    si ca sa faca o traba kosher pina la cap, ar trebui ca el sa fie primul care se muta la tara.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu nu... (Joi, 18 martie 2010, 16:16)

      Gigi [anonim] i-a raspuns lui angel

      ....ca asta se muta undeva aproape de Bucuresti si vine la Guvern cu girofarul zilnic....

      Sa se mute la tara dar in Maramures....
  • +3 (5 voturi)    
    e rusine dar ar fi cinstit sa recunoastem (Joi, 18 martie 2010, 13:12)

    Ovidiu [anonim]

    Ca aproape 50% din populatia romaniei isi face nevoile intr-o groapa in curte..

    Frumos ar fi sa incepeti sa bagati apa si canalizari in sate, nu doar sa construiti casele...

    Adica, e important sa aiba unde sa doarma, dar...

    Unde vor merge la toaleta?
    Unde vor face dush?

    De la sate s-a plecat masiv in afara, tocmai pentru ca tinerii au descoperit acolo confortul de a avea toaleta in casa ca fiind un lucru normal...

    Acum, credeti ca veti convinge oameni care au studiat 5-6 ani sa isi faca nevoile in curte ???

    Noah, asta da curaj !
    • +2 (2 voturi)    
      asta-i buna! (Joi, 18 martie 2010, 13:20)

      bolovanul [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      oare nu ar trebui sa vina guvernul sa le si sape groapa pentru closet???

      oare guvernul e de vina ca in multe case wc-ul e o cocioaba in fundul curtii si care sta sa se darame?
      • +1 (1 vot)    
        N-o fi guvernul de vina (Joi, 18 martie 2010, 13:33)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui bolovanul

        dar poate sa faca si el ceva in sensul asta nu sa stea cu mainile in san.

        Spre exemplu sa propuna o lege catre parlament cum ca nu poti sa-ti construiesti casa daca n-ai infrastuctura adusa la fata locului adica drum, lumina, gaze, apa si canalizare. Se incepe cu orasele dupa care progresiv se aplica si pentru sate.
      • 0 (4 voturi)    
        satul... (Joi, 18 martie 2010, 13:37)

        a [anonim] i-a raspuns lui bolovanul

        cred ca ai inteles gresit ce vroia omul sa zica... ideea e ca autoritatile ar trebui sa se implice si sa aduca la sate canalizare, apa, curent, gaze, drum...
      • 0 (0 voturi)    
        Nu! (Joi, 18 martie 2010, 13:38)

        Fane [anonim] i-a raspuns lui bolovanul

        Guvernul este de vina ca nu se gandeste sa modifice starea de lucruri existenta. Ce mod ciudat de a gandi au unii. Dupa ei guvernul doar repara greselile lui. El trebuie sa dea directia buna, nu sa stea de reparat ce-a stricat. In primul rand nu trebuie sa strice.
    • +1 (1 vot)    
      cum gndesc comentatorii. (Joi, 18 martie 2010, 13:25)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu

      Asigurarea de utilitati(apa,canal,iluminat,etc)este sarcina autoritatilor locale.Bani se gasesc,problema este ca nu se dau la prosti si excroci.Trebuie facute proiecte corecte(fara smecherii) si atunci atat guvernul ,cat se CE asigura finantarea lucrarilor.Nici casele pentru specialisti nu le face guvernul.Este numai un program guvernamental,de unde primariile interesate pot accesa fonduri.Nici dupa 20 de ani unii nu inteleg cat este raspunderea guvernului si cat a autoritatilor locale,dar combat vehement,cu mandrie proletara si uneori oameni din media slab pregatiti sau rau intentionati le sustin prostiile.
  • +2 (4 voturi)    
    cadou (Joi, 18 martie 2010, 13:16)

    d [anonim]

    De la Boc pentru intelectuali, cu dedicatie, patru scanduri.
  • +1 (1 vot)    
    Case din lemn (Joi, 18 martie 2010, 13:17)

    chelba constantin [anonim]

    In sfarsit! Am ajuns la solutia optima:case din lemn traditionale,ecologice si cu tot confortul.
    Este cea mai ieftina si sanatoasa solutie.!Ati auzit de poluarea electromagnetica (unde radio,radiatii cosmice etc?Merita dezvoltat acest subiect.
    Dar,va trebui sa aplicam niste tehnologii performante.Exemplu:cele din U.S.A
  • -1 (3 voturi)    
    case specialisti (Joi, 18 martie 2010, 13:18)

    camelia [anonim]

    Nu e rea ideea de a atrage specialisti in mediul rural, oferindu-le o locuinta, oricum ar fi ea, din lemn sau din alt material, cu conditia sa fie decenta dpdv al conditiilor de locuit. De altfel, nici nu e ideea d-lui Boc, ci a lui Geoana, din campania electorala a acestuia.
    • 0 (0 voturi)    
      ??? (Joi, 18 martie 2010, 13:29)

      Dragos [anonim] i-a raspuns lui camelia

      ce conteaza a cui e ideea?? sincer?!
    • +2 (2 voturi)    
      amuzant (Joi, 18 martie 2010, 13:44)

      media [utilizator] i-a raspuns lui camelia

      Amuzant cum atunci cand e de injurat un proiect, e vina guvernului actual. Daca e de laudat, e clar meritul opozitiei sau a altcuiva. Vezi si comentariile de mai sus, care spun ca e un proiect de rahan, facut de boc. comentariile care spun ca e un proiect bun, spun ca e facut de altii. Deci nu conteaza cat de bun e proiectul, ci cine l-a facut ;)
      In felul asta putem fi convinsi ca o sa avem o tara de care sa ne fie rusine, pentru ca orice o sa se faca sub un guvern, o sa fie privit cu dezgust si dezamagire de cealalta 50% din tara care e impotriva guvernului respectiv. E trist, ca asta inseamna ca imaginea generala a romanilor despre Romania va fi una rea, ORICINE ar fi la guvernare...
  • 0 (0 voturi)    
    Mie mi-ar place enorm sa ma intorc la tara (Joi, 18 martie 2010, 13:28)

    Ral [anonim]

    Dar nu am bani s-o fac
    Si cred ca nu doar cativa, ci o multime de oameni isi doresc asta

    Se poate oricand construi o toaleta moderna si la tara, cu grija insa pt. poluarea la adancime, asta ar fi poate PRIMUL lucru care ar trebui schimbat in constructiile din mediul rural
    Pentru ca altfel, "intelectualii" de la tara vor bea apa mai poluata decat cei de la oras, si asta ar ramane chiar singura diferenta intre noi ... :)

    >>> Nivel inalt de nitrati, in apele subterane din sudul Romaniei

    Un raport publicat de Comisia Europeana arata ca sudul Romaniei figureaza printre zonele din Uniunea Europeana in care apele subterane contin niveluri crescute de nitrati.

    http://www.ziare.com/actual/social/02-11-2010/nivel-inalt-de-nitrati-in-apele-subterane-din-sudul-romaniei-994529
  • 0 (0 voturi)    
    case la tara (Joi, 18 martie 2010, 13:43)

    calin popa [anonim]

    de ce nu intelege-ti ca aceste case cu un proiect ok sunt mai fiabile si mai usor de realizat?iar de utilitati ce e in neregula ca exista fosa septica?in Austria se duce cacatul de la cota2500 pe canalizare?
  • +2 (4 voturi)    
    suna bine, insa doar atat (Joi, 18 martie 2010, 13:52)

    Mara [anonim]

    Marea majoritate a satelor romanesti sunt depopulate, imbatranite...Ce sa faca marii specialisti acolo?!
    sa ofere consultanta taranilor care fac agricultura de subzistenta...ori vin sa predea la o scoala care intre timp a fost inchisa...ori sa lucreze in cabinete medicale inexistente...
    Dar suna bine, asa ca de ce sa nu incercam sa mai pacalim cativa naivi cu proiecte irealizabile...
    • +2 (2 voturi)    
      Doxar si PDLul! (Joi, 18 martie 2010, 14:07)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Mara

      Suna foarte bine pentru firmele care vor construi astfel de case!
      Evident, firmele "preferate" de PDL, alea care au sponsorizat campania locala.
      • +1 (1 vot)    
        deci nu e bun proiectul ca esti invidios? (Joi, 18 martie 2010, 14:10)

        media [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        Deci atata timp cat nu o sa construiasca acele case firma ta, a unchiului sau a prietenilor tai, sau a partidului pe care il simpatizezi, o sa fie un proiect nasol.
      • 0 (0 voturi)    
        in plus (Joi, 18 martie 2010, 14:14)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        o sa fie liber la taiat paduri, atatea cat au mai ramas..
        • +1 (1 vot)    
          crezi? (Joi, 18 martie 2010, 14:44)

          media [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Crezi ca guvernul o sa demareze un proiect prin care o sa trimita firmele sa defriseze ilegal padurile ramase... Normal, daca trebuie sa gasim nod in papura, gasim.
          Casele din acest proiect nu au cum sa se construiasca decat din materiale obtinute legal (asta inseamna ca o sa provina din exploatare forestiera normala, calculata, cum ar trebui sa fie facuta peste tot). Doar nu iti inchipui ca o sa mearga cei care implementeaza proiectul sa dea comanda la hotii de lemne?
          Daca ar fi fost un articol despre taranii necajiti care din cauza actualei guvernari sufera de frig si sunt nevoiti sa taie ilegal padurile ca sa isi faca in casa caldura, le-ai fi luat apararea, nu?
    • +1 (1 vot)    
      Ai perfecta dreptate (Joi, 18 martie 2010, 14:47)

      Roger [anonim] i-a raspuns lui Mara

      Insa poate ar trebui subliniat inca ceva; Inainte de a lansa acest proiect ar trebui aflat, pe fiecare judet in parte, cati specialisti dau navala la un ghiseu anume cerand sa se stabileasca in sate ? Eu nu prea cred ca Boc are o asemenea situatie de la care ar trebui sa se inceapa. Altfel, casele acelea fara locatari in ele, din orice materiale ar fi facute, au nevoie de o intretinere minima, altfel se alege praful de ele, si mai ales de cele facute din lemn. Asa cum se spunea mai sus, nu prea sunt multi din cei ce vor sa mearga la tara une nu e mai de nici unele; fara apa si canalizare, fara drumuri modernizate, fara dispensar echipat, fara gradinite...si lista poate continua la nesfarsit. Sa nu uitam ca in anii 90 a fost un program SAPARD, iar o masura a acestiu program a fost "Apa curenta si canalizare la sate" Nici un guvern nu s-a laudat pana acum ca aceste proiecte au fost reusite, desi s-au bagat bani cu nemiluita. De ce? In marea majoritate a satelor unde s-au implementat aceste proiecte, acestea sunt nefunctionale. Sa ne amintim totusi ca pe vremea impuscatului, cand satele noastre mai aveau ceva viata iar infrastructura nu era chiar la pamant ca acum, specialistii erau obligati sa ramana la sate, insa dupa o vreme, fiecare gasea o portita de scapare sa mearga la oras. Pe ce se bazeaza Dl Boc cand lanseaza asemenea proiecte? Pe cine tenteaza sa mearga la tara sa lucreze pamantul cand nu exista un cadru legal stimulativ ? Poate guvernantii stiu ceva ce noi nu stim ! Sa construim case e simplu, mai ramane sa vedem pe cine bagam in ele !
      • 0 (0 voturi)    
        O placere tot mai rara, din pacate (Vineri, 19 martie 2010, 13:29)

        Catalin Dimofte [utilizator] i-a raspuns lui Roger

        Sa mai citesti cate-un comentariu de bun simt, Thx Roger, Ovidiu si-nca vreo doi.
        Asa pare normal -- pleci de la ce nevoie de "specialisti" ai in comuna respectiva, daca ai cu ce sa-i platesti (ca nevoia si dorinta-s una, iar putirinta alta), adica daca exista si post si buget pentru el.
        Apoi vezi de ce nu vine nimeni, pentru ca s-ar prea putea ca nu lipsa casei sa fie principalul motiv.
        Apoi te uiti primprejur si vezi daca in comuna aia nu cumva exista deja niste case de vanzare -- foarte probabil ca da, la preturi mult mai mici decat pretul uneia noi, cu teren si modernizari si reparatii cu tot.
        Poate ca poti face chiar o mica licitatie, prin care de ex primaria sa cumpere acea casa, cu avantajul pretului mai mic, plus al faptului ca nu ajungi in situatia ridicola in care tu faci cu bani publici niste case noi, langa unele care se darapaneaza... Mai sunt si niste avantaje mai subtile, de genul integrarii mai usoare a strainului intr-o comunitate rurala mica daca locuieste intr-o casa in mijlocul satului, decat intr-un ghetou la marginea lui.. astea sunt chestii care conteaza.
        Asa cum e prezentat (apropos, HN, un link, ceva, unde se poate citi EXACT in ce consta programul asta, daca exista, sau e doar la nivel de vorbe, declaratii?), programul are o abordare mecanicista -- 10 case in orice comuna, chiar daca aia n-au nevoie decat de sapte, sau de niciuna? Chiar daca urgenta lor e un dig, sa nu le mai intre paraul in case? Chiar daca au doua fantani in tot satul? -- de care n-o sa beneficieze decat firmele constructoare si sponsorii lor... bani publici risipiti, in buna masura.
        In fond, asa cum pesedeaua a construit scoli noi-noute in sate cu doi-trei copii, care oricum faceau si continua sa faca naveta in satul vecin, de ce n-ar face si astia tampeniile lor...
  • +1 (1 vot)    
    Lipseste lingura de lemn! (Joi, 18 martie 2010, 15:21)

    dana [anonim]

    Da-le si o lingura de lemn ca la ce bani le dai , plus ce minciuni le torni vor fi fericiti.
  • 0 (0 voturi)    
    Manevre comuniste... (Joi, 18 martie 2010, 15:41)

    Dani [anonim]

    Nu asa ii atragi la sate...Oferindu-le case, ca pe vremea lui Ceasca. Infrastructura rutiera rezolvata inseamna totul-ambulante sa poata interveni oricand si oriunde. Precum si policlinici si cabinete dotate si posibilitati ale doctorilor de a mentine legatura cu noutatile medicale. Ca nu de placere stau doctorii in oras, sa miroasa noxe de capitala. Ci pentru ca se rateaza profesional altfel.
    Nu sunt de acord sa fie folositi bani publici din impozitele din salariile noastre pentru asa niste idei tampe. Apropo, ce firma de constructii o sa faca aceste case de lemn???
  • 0 (0 voturi)    
    mda - "Renasterea satului romanesc" (Joi, 18 martie 2010, 17:42)

    si ingropaciunea padurilor Romaniei [anonim]

    nu am nimic cu d-l Boc dar tara asta a avut deja un Ceausescu, niste tatuci Stalin, Lenin si trupa, o ciurda de specialisti... chiar si niste recomandari de planificare familiala de la conducatorul absolut Mao. asa ca nu cred ca avem neaparata nevoie de recomandari arhitectonice din partea unui prim-ministru din orasul hidoasei statui a lui Avram Iancu.
  • 0 (0 voturi)    
    renasterea (Joi, 18 martie 2010, 22:36)

    gheo [anonim]

    asistam la o renastere veritabila
    acea a datului din gura in vant, cu singurul scop de a nu tine dintii stransi la un loc.
    si din ciclul ' un prost arunca piatra, zece destepti n-o pot scoate', asta micu' spune lucruri traznite si spectatorii se incaiera pentru cioara de pe gard.
    halal romanie, te meriti pe tine insati!
  • 0 (0 voturi)    
    Casele de lemn rezista f bine la cutremure (Vineri, 19 martie 2010, 0:34)

    Victor [anonim]

    Casele de lemn sunt cele mai putin riscante la liscari seismice; structura lor e MULT mai flexibila si mai putin riscanta decat constructiile de beton sau caramida.
    • 0 (0 voturi)    
      de ce nu rulote? (Vineri, 19 martie 2010, 4:58)

      calugaru' vaxile [anonim] i-a raspuns lui Victor

      o rulota rezista la orice. e cutremur? nu problem! se zgiltiie otzira. e inundatie? o remorchezi si-o duci mai sus, sa n-o ia apa. iti gasesti post in alt sat? o iei dupa tine.

      unde mai pui ca acest tip de casa rezoneaza perfect cu noua conditie sociala a profilor si medicilor in romania.

      c-asa e pe-acolo: profii-n trailer park si manelistii in palate.
  • 0 (0 voturi)    
    sapa, nu casa (Vineri, 19 martie 2010, 4:17)

    calugaru' vaxile [anonim]

    io am impresia ca dupa "evenimentele din decembrie 89", se incearca asigurarea sapelor de lemn, iara nu caselor de lemn, pentru entelectuali (mama lor). parca totusi commies erau mai respectuosi cu "dusmanul de clasa". cocalarii/manelistii astia care-s la putere acum urasc intelectualitatea cu mult mai tare decit comunistii.

    ei, nu-i nimic. granitele-s deschise.


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi