MAE precizeaza: Nicolae Popa nu detine pasaport diplomatic. Prelungirea pasaportului sau s-a facut in 2001, cu un an inainte de emiterea mandatului de arestare

de Anne-Marie Blajan HotNews.ro
Vineri, 4 decembrie 2009, 14:12 Actualitate | Esenţial

Cetateanul roman Nicolae Popa nu figureaza in evidentele MAE ca detinator de pasaport diplomatic sau de serviciu, arata MAE intr-un comunicat de presa. Ministerul precizeaza ca Popa a solicitat prelungirea pasaportului simplu in 2001, cu un an inainte de emiterea mandatului de arestare, iar documentul i-a fost prelungit pana in 2004.

Conform datelor existente in arhiva Ambasadei Romaniei in Indonezia, Nicolae Popa s-a prezentat in ziua de 13.02.2001 la sediul misiunii din Jakarta si a solicitat prelungirea valabilitatii pasaportului simplu, aceasta data fiind cu un an inainte de ziua in care a fost emis mandatul de arestare. Motivul prezentat de cetateanul roman pentru aceasta prelungire a fost necesitatea de a avea un pasaport simplu valabil pe o perioada mai mare de 6 luni, astfel incat sa poata obtine viza indoneziana.

Ambasada Romaniei la Jakarta a prelungit pasaportul simplu pana la data de 16. 07.2004, conform normelor legale in vigoare la acea data.  

Precizam ca, in urma verificarii arhivei Ambasadei Romaniei la Jakarta, Nicolae Popa nu a mai solicitat niciun fel de serviciu consular misiunii noastre dupa data de 13.02.2001. Avand in vedere ca mandatul de arestare a fost emis in ianuarie 2002, la momentul prelungirii pasaportului simplu de catre Ambasada Romaniei la Jakarta Nicolae Popa nu figura cu vreo interdictie in baza careia acest serviciu consular sa ii fie refuzat, se arata in comunicatul MAE.

Cotidianul "Curentul" sustine ca liderul PSD Mircea Geoana stia de faptul ca Nicolae Popa, "mana dreapta" a lui Sorin Ovidiu Vantu, se afla in Jakarta si ca acesta si-a prelungit valabilitatea pasaportului pana la 16.07.2004 pentru a obtine permis de sedere in Indonezia, data la care actualul candidat la presedintie era ministru de Externe.

Presedintele Basescu a preluat aceasta informatie. El a declarat vineri dimineata, la Kiss FM, ca Mircea Geoana i-a dat pasaport, pe vremea cand era ministru de Externe, lui Nicolae Popa si ca arestarea acestuia la Jakarta i-a creat "o mare emotie" liderului PSD.

Procedura de prelungire a pasapoartelor model 1994 a fost aplicata pana la data de 1 mai 2002, data la care s-a trecut la generalizarea emiterii noului model de pasaport. In prezent, conform Legii 248/2005, art. 18, valabilitatea unui pasaport simplu, pentru persoanele care au depasit 25 de ani, este de 10 ani, fara drept de prelungire. Informarea misiunilor diplomatice si oficiilor consulare ale Romaniei referitoare la emiterea mandatelor de arestare s-a facut ocazional, in functie de specificul cazului.


Citeste mai multe despre   
+ SHARE      
  
4155 vizualizari
  • -3 (15 voturi)    
    MAE precizeaza ce spune Vantu ? (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:19)

    Dan.m [anonim]

    Vrem si noi sa vedem unde precizeaza MAE asa ceva.
    • +6 (10 voturi)    
      echilibrul (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:56)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui Dan.m

      ...este pacat ca de-a lungul istoriei atatea milioane de oameni au murit datorita lipsei de judecata. Basescu are calitatile lui, dar in cazul de fata a gresit in mod categoric si trebuie judecat ca atare, la fel cum trebuie judecat si apreciat si pentru lucrurile bune pe care le-a facut. Simpatiile oarbe sunt in cele din urma criminale.
      • +2 (2 voturi)    
        Lipsa de judecata ? (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:20)

        Alexandru [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Argumente, fapte, concret si nu la general ...?
        • 0 (2 voturi)    
          ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:54)

          Alex [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

          argumentul este comunicatul "oficial" al MAE cum ca individul Popa nu a fost tratat preferential fata de orice alt cetatean roman in acceasi situatie din punctul MAE de vedere. Un pasaport diplomatic l-ar fi imlpicat pe ministrul de la acea vreme oricare ar fi fost el. Lipsa acestuia si a unei interdictii de a parasi tara disculpa MAE. Pe de alta parte, afirmatia ca "MAE precizeaza ce spune Vantu" este ea insasi lipsita de argument si simt rational.
      • 0 (2 voturi)    
        o mirare (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:41)

        nicostin [anonim] i-a raspuns lui Alex

        daca esti amabol in acest caz unde a fost gresala,
  • 0 (24 voturi)    
    Frumos cum ne manipuleaza si Baselu (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:19)

    Marius [anonim]

    Si culmea e ca el e la putere si are access la aceste informatii de la MAE
    • 0 (2 voturi)    
      Hai sa fim seriosi... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:58)

      Florin J. [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      La data aia Popa & Co stia ca se impute treaba rau desi inca nu era emis inca nici un mandat de arestare pe numele sau.

      Altfel de ce cauta sa obtina viza pt. Indonezia?
      • +1 (3 voturi)    
        Sa fim seriosi (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:21)

        kinn [anonim] i-a raspuns lui Florin J.

        Ce treaba are asta cu afirmatiile vehiculate cum ca "Geoana i-a prelungit pasaportul lui Popa" ?
    • +1 (3 voturi)    
      Nu vezi cum se mint baietii singuri??? (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:06)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui Marius

      Adica scrie negru pe alb ca Basescu a incercat sa manipuleze prin minciunile lui...si uite ca totusi postarea ta sta ascunsa.
      Na...oameni cu coloana vertebrala....oameni de calitate...
  • -7 (25 voturi)    
    "Am gresit (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:20)

    Catalin [anonim]

    Oooops...iar am miniti....adica am gresit!

    Ha! Fugi pe mare Basescule! Ai fost prins cu minciuna!

    Baieti, hai la ultimul miting al lui Basescu -va fi istoric.

    Stiti unde e? In fata Palatului, la CC de unde a zburat elicopterul lui Ceausescu!

    De acolo a fugit Ceausescu, de acolo ne luam adio de la Basescu si cei 5 ani de minciuni, ura, marlanie si prost gust!

    Traiasca Romania Bunului Simt! Cu Mircea Geoana Presedinte!
    • +2 (4 voturi)    
      E cam nasol (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:40)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      se pare ca se echilibreaza fortele ... va e cam frica....una e o imbranceala alta e o treaba d-asta cu multe dedesupturi si legaturi cu vanturi si energii!!!
    • +2 (10 voturi)    
      Disperarea intuneca ratiunea. (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:41)

      bigi [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      Unde a mintit Basescu?
      El a spus ca "Mircea Geoana i-a dat pasaport, pe vremea cand era ministru de Externe, lui Nicolae Popa si ca arestarea acestuia la Jakarta i-a creat "o mare emotie" liderului PSD."
      In 2001 Geonel era ministru de externe si are acum "emotii" afland cui i-a dat pasaport. Unde e minciuna?
    • +2 (10 voturi)    
      Geoana si juramantul (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:42)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Catalin

      La dezbatere dl. Geoana si-a ridicat de 3 ori mana de pe Biblie. Sa inteleg ca a fost o data pentru fiecare din cei 3 Vantu Patriciu si Voiculescu?

      Dl. Geoana a fost prins cu minciuna in raport cu relatia cu Vantu, cel care gesticuluaza in fata lui Geoana, vezi declaratiile despre intilnirile din Delta ...


      Dl. Geoana este secretos cand vine vorba de subiecte in care ar trebui sa fie deschis. Se ascunde si este astfel o marioneta proasta.

      Votul meu nu poate fi dat urmasului lui Iliescu.
      • +1 (3 voturi)    
        am remarcat si eu cum ridica mana (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:31)

        zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

        in timp ce poza in "extrem de concentrat" atat cat sa poate spune DUPA ca nici nu a realizat ca s-a intamplat, ca a fost involuntar, ca era patruns de importanta momentului... ghinionul e ca era camera direct pe mana lui - nu stia imbecilul....
  • 0 (18 voturi)    
    si... (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:21)

    Crisval [utilizator]

    situatia nu se schimba, in 2001 geoana era ministru de externe iar popa era inculpat in cazul respectiv, toata lumea stia cine e si ce a facut. deci, i-a dat mana libera sa stea acolo unde e si sa nu mai apara prin tara...
  • -4 (16 voturi)    
    cum spuneam tipic (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:23)

    grig [anonim]

    "basascian" :)
  • +9 (17 voturi)    
    basescu presedinte (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:24)

    clarinita [utilizator]

    iar o intoarceti ca (pe caseta de) la ploiesti!!!!! si ncii geaoana nu il cunoaste pe nicolae popa, si nici nu e prieten cu vintu, si nici porcu nu mai mananca!!!! bravo ma!!!
    • -3 (7 voturi)    
      La caseta nu e intoarsa (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:24)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui clarinita

      Poate doar de basescu. Poate a injurat, dupa 3 nu am atins in viata mea un copil, dupa aia sa iti fie rusine Patriciu ( ca ma pui sa mint :-) ) Si apoi o sa la intors la juramant. Sincer Geona a jurat cu convingere. Basescu nu dovada ca Geona a jurat si ceva ca conduce bine bla bla, Basescu vizibil iritat s-a limitat la a evita raspunsul la intrebare. Daca la intrebarea l-ati lovit, tu raspunzi ca nu i-am dat cu pumnul in plex, e clar
  • +6 (16 voturi)    
    asa si? (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:25)

    ramona [anonim]

    Adica pardon, MAE nu tine evidenta cetatenilor carora le-a prelungit pasaportul? Si de ce un an mai tarziu - adica in 2002 cand Dl. MG era Ministru de Externe - a fost emis si mandatul de arestare al lui Popa, nu s-a sesizat nimeni (presupun ca o cautare simpla in vreun program de evidenta a cetatenilor cu pasaport) din MAE ca i-au prelungit unuia pasibil de puscarie viza de sedere in Indonezia?

    De fapt cam asta si insinueaza Curentul, ca se stia si ca angajatii MAE direct implicati si aflati in subordinea formala a lu' nea Geoana s-au prefacut ca nu stiu.
    Asa ca apa de ploaie comunicatul.
    • 0 (6 voturi)    
      aloo, neuronii (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:15)

      bassaru [anonim] i-a raspuns lui ramona

      Fata mea,
      Esti in eroare.
      MAE roman nu are cum sa prelungeasca o viza de sedere in Indonezia (sau in orice alta tara). Tu daca vrei sa te duci in SUA, de unde iei viza? De la MAE roman sau vreo primarie din Romania? de la aprozar?
      Nu ma intereseaza daca Geonelu sau Baselu au dreptate. Da macar vino cu argumente veridice.

      Imi pare rau de aia care ti-au dat voturi cu +, nu cred ca mai e nici o speranta pentru ei...
      • +3 (3 voturi)    
        Prelungirea vizei e la figurat (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:31)

        Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui bassaru

        Nu poti prelungi viza de sedere undeva daca nu ai pasaport valabil, deci prelungind pasaportul, i-au deschis calea catre prelungirea vizei.

        Pe de alta parte, nu verifica nimeni daca un om caruia ieri i s-a eliberat un document oarecare, nu a devenit pana astazi urmarit general. Daca nu era urmarit la momentul prezentarii la consulat, n-are nimeni nicio vina.

        P.S. Sunt fan Basescu si tin la adevar.
        • +1 (3 voturi)    
          Chiar asa ? (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:47)

          b74cbd [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          Deci, avem un urmarit general in cel mai mare scandal financiar din Romania (FNI), stim ca el a fugit din tara, dar MAE nu fac minima investigatie de a afla daca nu cumva si-a prelungit pasaportul pe la una din unitatile sale din afara Romaniei !!
          Foarte tare !
          Eu nu am atat de putini neuroni in cap incat sa cred ca e lipsa de profesionalism si nu intentia de a-l faca pierdut pe Popa Nicolae. Parol !
  • -1 (21 voturi)    
    Minciuni (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:26)

    Andrei [anonim]

    Minciuni basesciene, cu care ne-am invatat timp de 5 ani. Sper sa-mi dati comentariul, chiar dc site-ul este portocaliu.
  • +1 (13 voturi)    
    Geoana a mintit (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:26)

    Marius [anonim]

    Dupa 4 ani Guvern Nastase, dupa 4 ani Guvern Tariceanu, alianta acestor conduceri au gasit un prostanac mincinos ca si candidat la Presedentie.

    In relatia sa cu Vantu, dl. Geoana a mintit. A ascuns ca are o relatie apropiata cu acesta si a fost prins cu minciuna.

    Dl. Geoana va mintii in continuare. Asa stie sa faca politica. Ne-am lamurit, este un meritos continuator al dl. Iliescu sau Tov. Iliescu.

    Nu au nici un drept, cei din conducerea PNL sa dea votul meu pentru un Iliescu-Geoana. Sau sa-i spun pe numele complet de Patriciu Vantu Voiculescu Iliesci - GEOANA. Slab pregatita marioneta si-au gasit!

    Votul meu nu este de dat.
  • +4 (12 voturi)    
    Si totusi ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:30)

    Tony [anonim]

    In 13.02.2001 se prezinta la tine un cetatean sa ii prelungesti valabilitatea la un pasaport. O aprobi pentru ca e un cetatean ca oricare altul. In ianuarie 2002 se emite mandat de arestare si este dat prin Interpol iar tu ca institutie publica primesti aceasta informare, in schimb ... nu verifici ca sa vazi daca omul respectiv a intrat in Indonezia sau nu ?
    Am lucrat in administratie, stiu klar ca se verifica si se da si raspuns la adresa primita. Dar, se pare ca in cazul de fata a uitat sa se verifice si anunte ...
    • -5 (7 voturi)    
      bas escianule (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:39)

      gg [anonim] i-a raspuns lui Tony

      asa ai invatat sa scrii in administratie? "klar"?dupa tipul de scris in nici un caz nu ai varsta necesara pentru a lucra undeva de unde ti-ai putea da cu parerea avizat.
      • +3 (3 voturi)    
        pt. gg (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:35)

        Tony [anonim] i-a raspuns lui gg

        Daca nu stiai in limbajul de pe internet sunt unele prescurtari la cuvinte, unele cuvinte sunt scrise mai aparte, etc. asta pentru cumoscatorii care folosesc zilnic internetul. Iar tu, nu esti in stare sa te dai cu pararea cu privire la abilitatile mele pentru ca:
        1. nu ma cunosti;
        2. nu stii ce pregatire am;
        3. nu stii ce rezultate am avut in munca din administratie;
        4. nu stii ce varsta am.
        si mai mult de cat atat: NU am tinut partea nici unui candidat in comentariu. Eu am descris procesul tehnic prin care se verifica anumite lucruri si de dau raspunsuri la adresele primite de la alte institutii. Si am precizat ca in acest caz NU s-a facut verificare si NU s-a anuntat Interpol.
        • -2 (2 voturi)    
          Ai maxim 25 de ani :) (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:46)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Tony

          Ala-i limbaj de messenger... Deci...mai usor cu pregatirea si performanta...ca n-ai avut timp ca sa realizezi ceva cu care sa te lauzi pe aici.
  • 0 (6 voturi)    
    ce ma bucur (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:39)

    george [anonim]

    ca i-a apucat disperarea pe comunistii astia nenorociti ca l-a facut praf basescu pe prostanac (geoana). o sa va duceti la puscarie si ce ma bucur . hai pa ne vedem la vot! Votati Traian Basescu !
  • +2 (2 voturi)    
    prelungire (Vineri, 4 decembrie 2009, 14:49)

    Dora [anonim]

    Si dupa 2004 reiese ca a stat ilegal in Indonezia , avand in vedere ca pasaportul trebuia sa ii expire in acel an.
  • 0 (10 voturi)    
    Oops! (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:07)

    Lucian_Mares [utilizator]

    Iar a mintit Basescu? Oricum nu e treaba ministrului de externe sa elibereze sau sa prelngeasca pasapoarte. Rusine, Basescu! NU te votez!
    • -1 (5 voturi)    
      pute rau (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:18)

      mar [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Lucica duhneste tare!!!! Pe masura ce incercati sa ascundeti gunoiul sub pres, duhneste. Iar mirosul vine dinspre PSD, incep sa cada "scheletii din dulap". Pai daca lucrurile stau ca mai sus, mai intra un Minister in hora.
      Daca asa reactionati acum, ce se va intampla cand ajunge personajul in tara??
    • 0 (0 voturi)    
      treaba MAE... (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:04)

      aciduzzu [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      Corect: treaba ministrului de externe nu este sa elibereze pasapoarte(in reprezentante diplomatice). E treaba unor angajati, de care ministrul se poate dezice, pentru ca el chiar "oricum" nu e responsabil de ce se intampla in minister.

      Voteaza ce vrei.
    • 0 (2 voturi)    
      In sfarsit, (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:13)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Lucian_Mares

      cineva care gandeste logic si spune ce trebuie! Ai dreptate, Lucian.
  • +4 (6 voturi)    
    o alta ... (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:20)

    eugen [anonim]

    minciuna a lui basescu!dar pt ciracii lui pot sa fiu de acord ca daca ar fi fost pus sa jure cu mina pe biblie ar fi precizat ca geoana ar fi trebuit ,ca ministru de externe,sa prevada ca popa va fi condamnat un an mai tirziu si ar fi trebuit sa nu-i acorde prelungirea de valabilitate!
    probabil ca ,daca va ajunge cumva sa fie intrebat de ziaristi in legatura cu aceasta declaratie,basescu va spune senin ,am gresit ,ha,haha,hahaha....
  • +1 (3 voturi)    
    o parere (Vineri, 4 decembrie 2009, 15:40)

    un roman [anonim]

    In momentul de fata avem 2 posibilitati:
    1.Geoana
    2.Basescu
    Ordinea este aleatorie si si nici o solutie.
    Din pacate imi miroase a manipulare;de ce a fost prins Popa exact in acest moment?de ce au aparut fotografiile cu vizita lui Geoana acasa la SOV?
    daca nu ma insel in Catavencu au apraut prima data fotografiile respective;Catavencu fiind al lui SOV.
    Basescu a dat lovitura de gratie aseara lui Geoana cand l-a intrebat de vizita acestuia la SOV;ce urmareste SOV prin toate acestea?indiferent cine castiga alegerile SOV cred ca nu va avea de suferit.
    Sper sa ma insel.Astept comentarii.
  • +1 (3 voturi)    
    liar liar liar (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:04)

    tony [anonim]

    oh god...ma rog la tine ca basescu sa nu poata minti o zi macar....rezultatul:
    1.l-am lovit pe copil, am mai lovit si pe altii...nevasta, fetele, marinarii pe vapor, pe blonda la fund
    2.da.m-am intalnit si m-am folosit de banii si influenta mogulilor...vantu, patriciu, voiculescu...dar si de ai mei..cocos, videanu si restu
    3.da., am fost securist, nomenclaturist, informator inca din liceu
    4.i`m a liar liar liar...
    si lista poate continuaaaaaaa.
  • 0 (0 voturi)    
    liar liar cit de.'''''' (Vineri, 4 decembrie 2009, 16:29)

    iulia [anonim]

    urla in tine rautatea si dorinta de razbunare
    priveste-ti constiinta si vezi ca o intoxici di ncauza urii,nici cind nu vei fi adeptul adevarului daca te conduci dupa ce scriu unii si altii si incepi sa faci tu portretu cuiva alege ce crezi si daca gresesti pregateste-ti batista si lasa-ti uncghiile mari sa ai cu ce despre tine ce poti sa scriisa-ti zgirii fata ca mintea este putin -----
  • +1 (3 voturi)    
    sa va fie rusine (Vineri, 4 decembrie 2009, 17:31)

    horatiu [anonim]

    Nicolae Popa nu a fost arestat,de ce a mintzit presedintele?sa va fie rusine domnule BASESCU ca ne afirmatzi lucruri ne adevarate
    • -1 (1 vot)    
      trezeste-te! (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 3:49)

      hash [anonim] i-a raspuns lui horatiu

      tu nu vezi ca scrie negru pe alb ca Min Justitiei ii face actele de extradare, sa-l aduca incoace??

      esti chiar atat de tampit?!

      ce dracu' ai? in ciuda evidentei sa sustii tampenii?
  • 0 (2 voturi)    
    NU CÃDETSI ÎN CAPCANÃ (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:12)

    mircea [anonim]

    La "externe" e plin de "tovãrãshei" cu ochi albashtri care se pregãtesc de schimbarea stãpânului. De-aia o dau la-ntors shi-ncearcã sã-l scoatã pe Geonelush din KKt. Da' ce mare le va fi surpriza duminicã seara... Vom afla totsi adevãrul luni 7/12.
    Sã trãim bine !
  • 0 (2 voturi)    
    Pasaport (Vineri, 4 decembrie 2009, 18:26)

    Anto [anonim]

    Ca cei care i-au facut pasaport erau atat de prosti incat sa il treaca si in evidente pasaportul oferit special pentru fuga din tara. Astia de la MAE ne cred chiar prosti.
  • 0 (2 voturi)    
    Popa nu a fost prins. e inca WANTED de Interpol (Vineri, 4 decembrie 2009, 21:08)

    Gigi [anonim]

    http://www.interpol.int/public/data/wanted/notices/data/2009/89/2009_29089.asp
    • 0 (0 voturi)    
      alt prostovan (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 3:51)

      hash [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      "Ministerul Justiţiei a fost informat de Interpol cu privire la arestarea lui Nicolae Popa, în baza unui mandat emis de autorităţile judiciare române după ce hotărârea judecătorească de condamnare în cazul lui, în dosarul FNI a rămas definitivă, informează surse oficiale.

      În legătură cu prinderea lui Nicolae Popa au fost anunţaţi Inspectoratul General al Poliţiei Române, Ministerul Justiţiei şi Tribunalul Bucureşti - Secţia a II-a penală."

      http://www.mediafax.ro/social/fostul-director-gelsor-nicolae-popa-prins-in-indonezia-5150495
      • +1 (1 vot)    
        Cam credul (Sâmbătă, 5 decembrie 2009, 9:33)

        Mogulul:P [anonim] i-a raspuns lui hash

        crezi tot ce ti se spune ? De ce nu citezi o agentie de stiri externa hash ? De ce nu apare nimic pe siteul politiei din jakarta ? sau altundeva. Ai auzit de manipulare ?


Abonare la comentarii cu RSS
Rosia Montana
Vremea la


/
Maine:
|

Hotnews
Agenţii de ştiri
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri