Scrisorile lui Predoiu catre sefii de instante si CSM: Va invit sa dati exemplu de curaj si sacrificiu profesional. Protestele magistratilor incalca legea

de D.T.     HotNews.ro
Joi, 9 iulie 2009, 16:24 Actualitate | Esenţial

Ministrul Justitiei, Catalin Predoiu, le-a trimis astazi sefilor de instante o scrisoare in care le atrage atentia ca protestele magistratilor incalca o serie de prevederi legale si statutare si le cere sa asigure cursul normal al proceselor. Ministrul justitiei a trimis o a doua scrisoare catre Consiliul Superior al Magistraturii, in care solicita CSM sa adopte o pozitie fata de intreruperea activitatii in salile de judecata, sa-si clarifice pozitia fata de obiectivele formulate de magistrati si sa le ceara intreruperea protestelor. 


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

1379 vizualizari

  • +6 (6 voturi)    
    Magistratii (Joi, 9 iulie 2009, 16:47)

    Peter Badesco [anonim]

    Magistratii incalca Legea.
    Numai in Romania mai este asa ceva posibil. Acesti asa numiti magistrati, trebuiesc dati afara in masa. Oricum nu fac cea ce trebuie. E P U R A R E.
    • +7 (7 voturi)    
      Stat in stat (Joi, 9 iulie 2009, 17:01)

      dumi [anonim] i-a raspuns lui Peter Badesco

      Ce s-a intamplat de fapt? Nastase, taricelu au dat rand pe rand sporuri peste sporuri prietenilor din justitie ca sa aiba spatele asigurat.. Asa se imparte banul public. Iti tii prietenii aproape si posibilii dusmani cat mai aproape. Iar acum s-a spart gogoasa si ne trezim ca magistratii nostri iubiti si cinstiti au SPOR DE 50% DIN SALARIU PENTRU STRES. Sa va fie rusine !
      • -4 (6 voturi)    
        Stres?!? De unde stres ??? (Joi, 9 iulie 2009, 17:17)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui dumi

        Iti doresc sa-ti promita un interlop ca te cauta dupa ce l-ai bagat la rece. Esti stresat cumva?

        L-ai uitat pe Gainusa cum a transpirat cand Smarandescu a simulat ca-i rupe oasele???

        Defineste stresul prietene.
        • +5 (5 voturi)    
          Si? (Joi, 9 iulie 2009, 17:54)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Asta nu justifica salariu mai mare. Ci institutii care sa-si faca treaba.
        • +3 (3 voturi)    
          defineste stres-ul magistratului (Joi, 9 iulie 2009, 17:57)

          färä rost [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Am fost o perioadä de timp activ in serviciul de protectie al magistratilor. In anumite situatii räspundeam pentru integritatea lor fizicä. Mai rar ce-i drept...
          Primem ceva mai mult de un sfert din salariul lor...
          Si lucram tot in onor institutie publicä, cu grad si ordin de compensare. Cu un grad de expunere la pericol mult mai ridicat...
          Sunt insä cu totul de acord ca si salariile parlamentarilor (venitul total) sä se injumätäteascä, pentru cä tot din banul contribuabilului sunt plätite...
        • +3 (3 voturi)    
          "prietene" (Joi, 9 iulie 2009, 17:58)

          dumi [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          ...nu e posibil sa ai 50% din salariu ca spor, oricare ar fi. Si inca ceva "prietene", un inginer cu doctorat primeste in plus 15% din salariu ? Stiai asta "prietene" ? Si inginerii tin tara asta atat cat o mai tin bai "prietene".
        • +1 (1 vot)    
          sa-i dea afara pe toti si asa sunt corupti (Joi, 9 iulie 2009, 23:12)

          me [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Stiu ca au magistratii au primit din urma bani de genul a 5000-15000 de euro de caciula. Scuze, dar asa ceva e nesimitire... in timp ce unii au salariul de 150 de euro. Daca salariul mediu in Romania era de 1000 de euro mai ziceam...dar nici chiar asa. Situatia trebuie fixata...si salariile nu trebuie sa scada doar cu 50% ci cu mai mult...ca prea au fost exagerate. Sunt de acord ca magistratii sa primeasca acelasi raport care e in Germania si Franta raportat la salariul mediu...daca e mai mult nu e bine...sa ii dea afara pe toti daca fac greva.
        • +1 (1 vot)    
          Ghita! (Vineri, 10 iulie 2009, 11:40)

          Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Ai stat vreodata in fata unui cuptor in care fierbe 100 de tone de otel topit? Sau langa un laminor de sarma? Sunt sigur canu ai stat, pentru ca altfel ai fi vorbit de stres. Si te asigur ca nici otelarii nici laminoristii nu au spor de stres.
        • 0 (0 voturi)    
          serios? (Vineri, 10 iulie 2009, 18:47)

          Gigel [anonim] i-a raspuns lui Ghita

          Amice, daca justitia la noi si-ar face treaba as spune. Da, sa fie platiti regeste, dar sa isi faca treaba corect si la timp.
          Ori in conditiile in care o judecatoare care conduce beata ajunge sa ii dea in judecata pe politistii care au prins-o, iar onor CSM sta bine merci si picoteste in scaunele caldute, ce mai poti spune?

          Dar din pacate de regula "justitia" la noi e o gluma proasta. Mai sunt si exceptii, dar... asta sunt, exceptii. Doamne fereste sa ajungi prin tribunale.
  • 0 (4 voturi)    
    o alta solutie (Joi, 9 iulie 2009, 17:17)

    saab [anonim]

    Daca 1% dintre cei nemultumiti de justitia din Romania ar pune mana pe o piatra sa dea in capatina magistratilor, atunci s-ar obtine rapid o reducere semnificativa a cheltuielilor din sistem, fara ca sa mai fie nevoie de reduceri salariale sau de disponibilizari.
    E o solutie poate un pic neplacuta pentru cativa, dar ina acelasi timp este eficienta, rapida, cu efect pe termen lung, ieftina si foarte usor de implementat. La treaba!
  • +2 (2 voturi)    
    Parlamentul este vinovat (Joi, 9 iulie 2009, 17:27)

    Contribuabilul [anonim]

    Vina este a politicienilor, daca ar avea cojones ar abroga prin Parlament toate sporurile si pensiile nesimtite - insa cum nu vor avea NICIODATA acest curaj, magistratii (si ceilalti din aceeasi categorie) vor profita de acest lucru si isi vor incasa SPORURILE LEGALE acordate de legile votate in Parlament (vor castiga la toate instantele, inclusiv la CEDO)...
    • +2 (2 voturi)    
      Tu stii? (Joi, 9 iulie 2009, 17:59)

      dumi [anonim] i-a raspuns lui Contribuabilul

      Tu stii cati parlamentari, onesti si cinstiti cu totii fireste, sunt avocatei sau provin din magistratura? Asa ca nu te mira.
    • -3 (3 voturi)    
      Comisia Europeana si UE in general sunt de vina (Joi, 9 iulie 2009, 23:14)

      MIHAI 2 [anonim] i-a raspuns lui Contribuabilul

      A existat si va exista in continuare o presiune
      europeana pentru ca judecatorii si procurorii romani sa aiba salarii cat de cat comparabile cu acelea din restul Uniunii.
      Chiar si asa , marite , salariile magistratilor romani sunt mai mici decat cele din Moldova. Doar Albania le are mai mici
      *
      Dar chiar si asa salariile magistratilor romani sunt mai mari decat ale tuturor inginerilor ofticosi care sciu aici cu obida ca , necitind suficiente carti la viata lor, a trebuit sa se resemneze cu Politehnica , ude poti comunca si prin semne.
      *
      Solutia pentru acest gen de oftici ramane unghia in gat.
  • -5 (9 voturi)    
    Magistratii nu incalca nicio lege. (Joi, 9 iulie 2009, 17:31)

    ady [anonim]

    Nu stiu cine v-a spus ca a suspenda o sedinta de jduecata, chiar si 3 ore, inseamna a incalca legea. In timpul suspendarii, judecatorul nu sta si huzureste la soare. Studiaza dosarele, actele procedurale nou-depuse in dosar, motiveaza hotararile luate in celelalte dosare, studiaza legislatia, doctrina, jurisprudenta. Fiti sigur ca nu se incalca nicio lege. Nu suntem atat de prosti, incat sa nu stim ca ne este interzis sa facem greva. Cand o sa ne vedeti cu pancarde pe strazi si cu lacate pe usile instantelor, atunci inseamna ca facem greva.
    • +3 (3 voturi)    
      Atunci si eu va dau in judecata (Joi, 9 iulie 2009, 20:04)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui ady

      Va dau in judecata pentru ca am stat pe holurile judecatoriei cat a fost suspendata sedinta. Am pierdut timp si bani. Cineva trebuie sa plateasca.
      Sa-mi aratati atunci de ce nu erati pregatiti pentru sedinta de judecata. Inseamna ca cineva nu si-a facut treaba si nu merita sa ia salariu.

      :D
    • +2 (2 voturi)    
      pentru " adytza" (Joi, 9 iulie 2009, 20:08)

      gura rea [anonim] i-a raspuns lui ady

      ba ,pai transpiratzi rau dupa cum se vede...cred ca e cazul sa luati o pauza cat mai lunga ,ca si asa nu sunteti buni de ceva.si apropos de sporuri..propun sa se introduca sporul de proces pierdut de romania la cedo..pe care sa-l ia cetateanul roman (platritor de impozite)din salariile si sporurile magistratilor..!
      poate aude si do'n pogea forfetaru !
    • +1 (1 vot)    
      Gresit (Joi, 9 iulie 2009, 20:27)

      cris [anonim] i-a raspuns lui ady

      Poate nu incalca legea. Se pricep de minune sa o interpreteze in folosul lor. Nu este corect totusi ca toti judecatorii unei instante sa ia pauza in acelasi timp. Din punctul de vedere al justitiabilului aceasta este greva. Cu astfel de oameni care au in cap doar partea materiala nu poti face justitie. Sper sa va sanctioneze drastic.
  • +1 (3 voturi)    
    OPRITIVA!!!!!!!!!! (Joi, 9 iulie 2009, 17:38)

    RELU [anonim]

    gata !! opritiva cu acest subiect!!!!!! tara arde si baba se piaptana!!! avem un guvern incompetent!!!!!!!!!!!!!! si un legislativ pe masura!!!!

    economiile facute de guvern cu neplata unor revendicari salariale ale celor din justitie sunt o picatura de apa; nu rezolva nimic cu asta. in aceasta situatie de criza avem nevoie de un stat functional nu de o justitie iritata la maxim. din criza economica ne va scoate doar firmele private, nu statul cu ale sale initiative paguboase, iar initativa privata fara o justitie corecta si prompta este imposibil de realizat. daca vrem o justitie corecta, trebuie sa oferim acestora o remuneratie suficient de mare si o siguranta a locului de munca foarte mare ca acestuia sa nu ii arda sa riste cu nimica pozitia care o are!! nu uitati!! fara o justitie corecta nu avem economie de piata functionala!!! si fara economie de piata functionala traim cu toti rau sau si mai rau!!!

    cu totii trezitiva!!!!!! acest subiect este o fumigena alimentata cu buna stinta de statul roman!!!!! guvernul trebuie sa indrepte ura generata de situatia dezastroasa actuala impotriva cuiva.... justitia este o tinta perfecta, oameni cu salarii mari care nu ai cum sa nu ii urasti... la ori ce proces exista cel putin 50% din participanti care se vor simptii nedreptatiti!!!!

    statul roman sa se concentreze asupa limitarii furturilor din banii publici.. aici ar fi cea mai mare economisre de bani.... nu in taierea salariilor la profesori, juristi, etc....
    • 0 (0 voturi)    
      ai dreptate ! (Joi, 9 iulie 2009, 18:12)

      mary [anonim] i-a raspuns lui RELU

      Mare dreptate ai, Relu! Dar...cine sa ia in seama acest fapt....minor. Importante sunt beneficiile si nu cine are dreptate in Romania
  • +2 (2 voturi)    
    nu sunt de acord dar... (Joi, 9 iulie 2009, 17:45)

    Mary [anonim]

    Nu pot sa spun ca sunt de acord cu protestele magistratilor dar...asa se intampla in societatea in care puterea politica isi bate joc de toti si toate. De la legi aplicate numai acolo unde se doreste pana la legi neaplicate fiindca... nu avem bani; De la favoruri (multe si mari) facute clientelei politice pana la ...pedeapsa cu inchisoarea fiindca ai furat un "stiulete de porumb"; De la "am ajuns in Parlament si Guvern", hai sa ne batem joc, etc., nimic nu e si nu a fost corect in Romania ultimilor 20 de ani. De ce ar intelege asta magistratii acum? De ce ar trebui sa inteleaga profesorii asta in toamna cand vor incepe scolile si nu vor fi bani? De ce ar intelege ceferistii cum e sa stai acasa, somer, in timp ce sefii fug sau chiar stau (cu averi cu tot) in tari mai...tolerante? De ce ?De ce l-ar asculta magistratii pe Predoiu? Cine e Predoiu? A dat vreun exemplu? A facut ceva notabil? A fost vreun ministru de exceptie pana acum? A inteles menirea dumnealui in Romania ...tuturor posibilitatilor? A facut ceva (important, corect si bine) guvernul de doua parale Boc, in asa fel incat acest ministru sa fie acum ascultat? Cred ca oricine din Romania, in afara celor ce au in acest moment puterea, ar raspunde simplu, hotarat si apasat: NU. Si atunci incep sa cred ca, din acesta perspectiva distorsionata, magistratii s-ar putea sa aiba dreptate. Precum toate celelate categorii. In definitiv, candva, America a avut parte de linsaje tocmai fiindca autoritatea de orice tip era atat de corupta ca nu mai era in stare sa aplice legea. Si nimeni in istorie nu a spus ca linsajul era corect. Dar...timpurile erau dure.
  • -2 (6 voturi)    
    mda (Joi, 9 iulie 2009, 17:45)

    a [anonim]

    profesorii vor bani -> profesorii e hoti -> profesorii executati mediatic
    pensionarii vor bani -> pensionarii e hoti -> pensionarii executati mediatic
    judecatorii vor bani -> judecatorii e hoti -> judecatorii executati mediatic

    ajunge sa spui la un indarjit ca doamne fereste altul are ceva ce el n-are si sa ii dai o pusca. Cam asta e esenta comentariilor pertinente la articolul asta.

    p.s. Nu judecatorii si-au dat sporuri. Cei care primesc sporuri, castiga lunar de 100 de ori mai putin decat cei pe care ii judeca in procesele pentru care primesc acele sporuri. Nu toti judecatorii primesc sporuri. Nu pentru toate procesele unui judecator acesta primeste sporuri (cel putin din cate stiu eu)
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare de bun simt (Joi, 9 iulie 2009, 20:26)

    turistul [anonim]

    de ce nu ne dati dvs. un exemplu, domnule ministru ?
  • +1 (1 vot)    
    salariile megistratilor (Joi, 9 iulie 2009, 20:41)

    bigbad [anonim]

    Acesti indivizi care se considera "super oameni" si care sunt stresati daca cumva masa de functionari publici n-au salariile cu 60-70 % mai mici decat a lor,ar trebui sa plateasca toate procesele pierdute de statul roman la CEDO pentru incompetenta lor.Acesti indivizi care considera ca facultatea de drept este " foarte grea" si care nu-s instare sa fi termine o facultate cu profil tehnic,sa vada ce inseamna examene.Vorbim de stat de drept cu cei chemati sa-l apere prin sentinte si ei sunt primi care nu-l respecta.Nu cred ca munca inginerului,medicului,profesorilor,economistilor este mai putin importanta in mecanismul socio-economic.Daca nu le convine de ce nu merg in avocatura.!.Au procese multe?.Peste 70% le amana.E tagma profesionala cea mai abuziva.
  • 0 (0 voturi)    
    suntem niste fraieri (Joi, 9 iulie 2009, 21:04)

    dreher [anonim]

    intreba-l pa ala micu ce vrea sa se faca cand va fi mare si-ti va spune ...judecator .politist,militar in armata "profi" romana si alte asemenea meserii banoase de bugetar..si atunci pe cine judecam ..noi suntem vinovati pentru tot ceea ce se intampla in cosmarul asta numit Romania
  • 0 (0 voturi)    
    coruptie,cu acte in regula. (Joi, 9 iulie 2009, 21:39)

    privitor [anonim]

    de la magistrati,cu procentul de 50%(spor de suprasolicitare neuro...) ,a inceput sa bintuie virusul in tot sistemul de salarizare de stat: profesori,functionari parlament,externe,sa. unul din sporuri e de 50%,de fapt 75%.desi a fost cuprins,anterior in salar il revendica din nou (deci aplicat de 2 ori devine 1,5x0,5x100= 75%!!!!!)si si-au dat hotarire judecatoreasca favorabila,lor insiisi,in acest sens,retroactiv pe "n" ani!.fals si uz de fals/magistrati!!!!.astfel,numai din fraude pe diferente de salariu le iese sute de milioane de euro(daca nu peste mld de euro),modificind bugetul tarii-unde e separarea puterilor din stat?autoritatea judecatoreasca face bugetul (in pierdere, desigur) al guvernului..pe ei cine-i duce la arest,ca pt fapte inchipuite,ei au trimis ?sa infiintam un super dna si pt.magistrati si tot asa mai departe.se vede clar unde este coruptia cu acte in regula : la magistrati! i-auzi, si chiriile in € li se platesc.e clar, aceste clase privilegiate duc tara de rapa!
  • 0 (0 voturi)    
    amr,fara accent! (Joi, 9 iulie 2009, 21:40)

    jurist [anonim]

    din atatia profesori,n-ati gasit unul(a), la amr, care sa poata comunica,sa vorbeasca romaneste,fara accentul asta groaznic de robot cu voce ragusita bass.....?
  • +1 (1 vot)    
    grila de salarii, care se va "scufunda" ca titanic (Joi, 9 iulie 2009, 21:42)

    salariat,la privat [anonim]

    grila asta o sa se "rastoarne".toti s-au "urcat" pe catarg.la masina si pe punte nu mai e nimeni.sa fim seriosi: un profesor debutant,sa aiba salar-3300lei(de 3 ori mai mare ca in prezent), cat un area sales manager la privat.care are 4-5 judete cu cate 5-6 magazinex12 oameni=360 oameni in subordine.sa fim seriosi.poate peste 100 de ani se va ajunge la noi sa se finanteze de la buget o asemenea grila aiuristica.va fi ca titanicul."la prima cursa",se va si ne va scufunda.
    aveati ex.de incadrare a diferitelor clase si trepte prin legea 57 din 1974 si ati facut,cred anume o grila care nu se poate pune in functiune.
    in alta ordine de idei,asemenea grile ridica artificial salariul mediu la bugetari cu mult peste cel din privat.de asemenea va ridica si punctul de pensie,care e functie de salariul mediu.nu cred ca s-au facut simulari de sustinere a aberatiilor de mai sus,mai ales in conditii de criza economica globala.s-a ales ca termen de aplicare dupa 31.12.2009,pina cand trebuie sa tie,vrajeala.astfel,se acopera cu promisiuni perioada de alegeri presidentiale,dupa care,realitatea crunta va aduce grila spre salariu minim,deoarece,cum este in prezent intocmita,nu se va putea sustine.
  • +1 (1 vot)    
    grila de salarii-update (Joi, 9 iulie 2009, 21:43)

    salariat [anonim]

    deoarece nu au fost negocieri ci consultari,acestea nu obliga min.muncii sa tina cont total de aberatiile sindicale,care ca oltenii in autoturism,toti vor sa stea in fata(sa fie in varful grilei)!.sau, ca la o coada,toti vor sa se bage in fata,calcandu-se in picioare.!
    pai,nu e normal ca grila sa poata fi finantata si in conditiile reale de criza, de acum?ce, au facut-o pt o alta tara,cu alt buget de salarii,decat tara noastra?
  • 0 (0 voturi)    
    nu puneti piciorul in prag=>faliment! (Joi, 9 iulie 2009, 21:45)

    salariat,numai cu sporul de vechime [anonim]

    mai multa responsabilitate la guvernantii care clameaza criza.
    care criza,cind salariul mediu si cheltuielile cu salariile bugetarilor pe trim I au fost mai mari ca anul trecut?din cauza anului electoral,in care ei insisi sunt f.interesati,guvernantii arata,numai,la misto,pisica cu ce-ar putea face,platind in continuare ,cu o rara inconstienta electorala, abuzurile salariale,de
    sporuri,al 13lea salar,prime de vacanta,salar de merit,ore suplimentare,sa,pensii, deconturi,chirii de lux,cumuluri
    de pensii si salarii uriase,etc., desi veniturile la buget pe trim I au fost cu 15% mai mici fata de anul trecut,iar pib-ul mai mic cu 6,2%,au angajat,in anul 2009,noi bugetari cca 12mii...de aici,rezulta consumul nesabuit al bugetariilor si cresterea deficitului bugetar,cursul leu/euro ,iar
    "obezitatea,dezmatul bugetar,pusca si cureaua lata | ce sporuri aveati odata,sa",ramin simple vorbe de claca,in vint.de la :responsabilitate(in dec.08),la
    austeritate(in ian 09) si solidaritate(in feb 09),ca lozinci ,ar trebui sa ajunga la cuvintul de ordine: fermitate. altfel, nu mai e mult,papa si imprumutul si se ajunge f a l i m e n t ! o prevedere legala de taiere
    a obezitatii salariale(sporuri) si de pensii ar fi art.53 din constitutie- restrângerea
    exercitiului unor drepturi sau al unor libertati[b] si aplicarea imediata a legii salarizarii unitare fara salarii si sporuri nesimtite,care s-ar incadra intr-un
    buget de salarii de criza. totodata,abrogarea legilor de salarizare si pensii speciale,in regim de urgenta (neconstitutionale: "ARTICOLUL
    16(1): Cetatenii sunt egali în fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara
    discriminari[b]).
    [b]- Constitutia Romaniei
    ****://***.cdep.ro/pls/dic/site.page?id=339.
  • +2 (2 voturi)    
    Ce stie si ce nu stie plebea despre magistrati (Joi, 9 iulie 2009, 23:34)

    Sanda Gherasimescu [anonim]

    -au CELE MAI MARI LEFURI DIN SISTEMUL BUGETAR
    -au prima de vacanta + 13-lea salar
    -au 6 drumuri gratis dus-intors cu ORICE mijloc de locomotie;
    -au toate sporurile posibile, la cel mai mare procent posibil (solicitare neuropshihica...<n-au atata creier pentru spor>; spor de confidentialitate <sedintele de judecata se publica pe http://portal.just.ro>; spor de peniteniciar ...<nici nu stiu cum arata poarta la Mitiica..., iar juzii de la civil, contencios-administrativ, comercial.....de ce sa aibe spor de mititica?
    -li se deconteaza chiria la locuinta in limita a 500 de Euro/luna [...va las pe voi sa comentati];
    -au diurna de 3% din salariul BRUT (diurna amarasteanului de roman este de 10 lei sau 20 de lei daca se indura patronu' de el);
    -li se deconteaza cazarea la hotel de 4**** (amarasteanul abia isi scoate o cazare la 2**)
    -au inamovibilitate: NIMENI pe LUMEA ACEASTA nu-i poate trage la RASPUNDERE pentru ceea ce fac....;

    Ce s-ar dori sa se stie:

    -CD IQ au?;

    -De ce sunt asa de inganfati;

    -De ce se cred-.. un soi de Dumnezei pe pamantul Romanesc;

    -Este adevarat ca.... -iau spaga;

    -Se poate pune o 'vorba buna intr-o cauza"?

    ...doar daca magistratii se considera intelectuali, ii mai intreb:

    -de ce procentul lor de solicitare neuropshihica este mai mare decat cel al profesorlor? Se poate publica un algoritm de calcul asupra acestui spor pentru toti intelectualii?

    -De ce TOATE sporurile lor sunt la maximum? Cum afla ei toate aceste informatii, referitoare la drepturile salariale, fara ca alte categorii de intelectuali sa le afle...


    Mai continuam, daca vreti...pe mess

    sandagherasimescu@yahoo.com


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi