Posta Romana va majora salariile in 2009

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 9 mai 2009, 18:15 Actualitate | Esenţial

Consiliul de Administratie al Companiei Nationale Posta Romana a decis sa aprobe majorarea fondului de salarii pentru anul 2009, a anuntat, sambata, la Suceava, presedintele Consiliului de Administratie. Acest lucru va insemna o marire a salariilor, insa cresterea va fi "prudenta", informeaza Mediafax.

Majorarea fondului cheltuielilor cu salariile pentru 2009 urmeaza sa fie negociata cu sindicatele in vederea stabilirii cuantumului cu care ar putea fi majorate salariile din sistem.

Presedintele CA a evitat sa precizeze procentul cu care se majoreaza fondul de salarii aratand ca "va fi o crestere prudenta", apropiata de rata inflatiei prognozate. 


Citeste mai multe despre   























3038 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    Relatii (Sâmbătă, 9 mai 2009, 20:15)

    x [anonim]

    In orice relatie client - prestator de servicii pretul acestora (al prestatiilor) trebuie sa fie in directa concordanta cu calitatea prestata.
    Cum eu am relatii permanente cu Posta Romana (2-3 saptaminal), cred ca am dreptul sa le apreciez destul de obiectiv: nu prea bune.
    Si atunci ... de unde aceste cresteri salariale?
    Lucratorii nu ar trebui sa se prevaleze de faptul ca viata e tot mai scumpa; asta e asa pentru (aproape) toti.
    Salariul trebuie sa reflecte cit si cum muncesti, si nu de cit ai nevoie!
    Sau am ajuns in ... COMUNISM, iar eu nu stiu!
    La buna ratiune!
    • -2 (2 voturi)    
      oh da (Duminică, 10 mai 2009, 9:24)

      truman [anonim] i-a raspuns lui x

      Prietene, cresterile salariale sunt pentru ca PR are un profit consistent de pe urma muncitorilor (altfel de unde naiba sa creasca salariile?) nu pentru ca esti tu nemultumit de PR.

      LA ce preturi mici au la servicii nici nu ma mira ca pregatirea oamenilor d-acolo cam lasa de dorit si nici asi nu sunt in relatia cu clientul.

      Insa oamenii ca tine pot merge linistit la un serviciu de curierat , unde relatia prestator de servicii - client este una de ”pus in rama” si unde DACA platesti de vreo 4-5 ori pretul platit la PR o sa sa te pupe aia si in f u n d si o sa-ti piarda coletul :)

      PS: Cred ca esti dor frustrat ca tie nu si la altii da.
      • 0 (0 voturi)    
        PR (Duminică, 10 mai 2009, 19:57)

        x [anonim] i-a raspuns lui truman

        PR are un monopol mascat.
        De pe aceasta pozitie "dicteaza" clientilor (majoritatea) saraci sau mai putin educati si instruiti (fara net, fara card bancar).
        In paragraful al 2-lea imi dai dreptate: au scazut pretzul, dar SI prestatia.
        Cit despre parerile tale despre mine si de faptul ca sunt "dor frustrat ca tie nu si la altii da" ... ar mai fi multe de spus.
        Dar intre prieteni (asa cum m-ai apelat (si iti multumesc pentru asta)) ... nu se face!
        La revedere.
  • +3 (3 voturi)    
    Logica autohtona (Sâmbătă, 9 mai 2009, 21:42)

    Orpheus [utilizator]

    Profesorii nu, postasii da!

    Si asta in conditiile in care Posta e una din cele mai arhaice si neplacute institutii de stat.

    Vara mori de cald pentru ca doamnele de acolo nu dau drumul la aer conditionat sa nu le "traga", iar in orice anotimp esti intampinat de o pesoana acra, plictisita si incompetenta.

    Era sa uit: gasitul unei recomandate dureaza intre 5 si 10 minute pentru ca orice plic trebuie cautat la nimereala in cateva cutii de carton.
    • 0 (0 voturi)    
      Pentru ca produc (Duminică, 17 mai 2009, 11:36)

      Cypro [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      Cu toate ca Posta Romana este o companie de stat este una care se autofinanteaza. Datorita faptului ca Posta presteaza servicii din sfera serviciilor universale este obligata sa perceapa tarife mici in comparatie cu concurenta. Din pacate ai dreptate in privinta unora dintre angajati. Dar calitatea angajatilor se datoreaza in mare masura si salariilor oferite. Conform datelor gasite pe net am constatat ca volumul trimiterilor s-a dublat fata de aceeasi perioada a anului trecut si peste tot se vorbeste de restructurari.
    • 0 (0 voturi)    
      pr (Miercuri, 22 iulie 2009, 18:16)

      adina [anonim] i-a raspuns lui Orpheus

      profesorii care au salar cel mai mic de 1200 si lucreaza 2-3 ore pe zi,toata vara au vacanta de sarbatori vacanta si sant fffff slab pregatiti ,si peste toate astea mai predau si ore acasa dupa care nu platesc nimic bravo ffff misto
  • +3 (3 voturi)    
    PR (Sâmbătă, 9 mai 2009, 22:12)

    Gigi Putere [anonim]

    Asa este. A incercat o cunostinta sa-mi trimita un pachet de la Constanta de doua ori si de doua ori s-a intors. Cu aceeasi adresa, pana la urma, am trimis respectivul colet printr-un curier privat. De 3 ori mai scump, dar a ajuns. Deci, daca platesti o data cu PR, pachetul nu ajunge. Daca platesti o data cu un curier privat, n-ai probleme.

    Ca sa nu mai spunem ca iti daseaza in fata usii pana la dai 2 lei cand iti aduc alocatia copilului sau pensia, cu toate ca au salarii mai mari decat un sofer de la un curier, basca sporuri.
    • 0 (0 voturi)    
      nu este devarat (Vineri, 15 mai 2009, 8:01)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Gigi Putere

      de ce se scrie ceea ce nu este real , salarile in companie sint mici , si nu iau spaga saraci fatori , daca cetateanul da un leu sau doi asta este problema lui nu cred ca ati auzit sau vazut un factor postal carea sa ceara bacsis .
    • 0 (0 voturi)    
      Salarii mari? (Duminică, 17 mai 2009, 11:44)

      Cypro [anonim] i-a raspuns lui Gigi Putere

      Ca o curiozitate. Ai intrebat vreodata factorul postal care vine la tine la usa care este salariul maxim pe care il poate avea? Iti spun eu. Maxim 1.200 ron dar asta dupa vreo 25 ani de ani in cadrul Postei, cateva zeci de mii de kilometri de mers si ceva zeci de tone de scrisori, ziare si bani. Ca tot veni vorba de bani. Ti-ai risca pielea in fiecare zi de pensie sa mergi pe strada cu o groaza de bani in geanta pentru 1.200 ron pe luna? Despre cei mai noi in sistem nici nu vreau sa vorbesc. Sunt angajati pe minimul pe economie si dupa vreo 5 ani abia ajung la 800 ron.
  • +3 (3 voturi)    
    vai si amar (Duminică, 10 mai 2009, 7:07)

    dutu [anonim]

    ca ce ??
    Ce au in plus cei de la posta romana si noi nu stim??
    Deja isi umplu buzunarele din ciubucurile de la plata pensilior.
    Pe cand obligativitatea platii pensilor prin banci ?
    In vreme de criza toti rabdam
    Ma uit cu sila la miscarile sindicale............
  • -3 (3 voturi)    
    lamurire (Duminică, 10 mai 2009, 10:58)

    adrian [anonim]

    ar trebui sa lasam invidia ,oamenii isi primesc marirea de salariu din profitul muncii lor(un profit foarte mare) pensiile la ora actuala se pot plati la banci nimeni nu e fortat sa ramina la posta
  • 0 (0 voturi)    
    pr (Luni, 11 mai 2009, 10:01)

    mulder [anonim]

    de unde stiti voi ce salarii sunt la posta???????? habar nu aveti confundati posta cu romtelecomul...ei bine,majoritatea trebuie sa ne descurcam cum 800 ron si bonuri de masa asa ca daca ai copii si sotul/sotia lucreaza tot in posta... asta nu e salariu e chenzina
  • 0 (0 voturi)    
    salarii (Luni, 11 mai 2009, 18:49)

    paul [anonim]

    multi habar nu au ca posta nu traieste din bugetul de stat si nu stiti ce munca depune un postas dar comentati .stati linistiti nu luam din bani profesorilor si nici din alta parte e numai duap munca noastra care nu-i asa usoara cum cred alti; asa ca mai bine va informai decat sa comentati....
  • 0 (0 voturi)    
    posta (Luni, 11 mai 2009, 18:57)

    gigi [anonim]

    nu salariatii sunt de vina pentru timpii mari de asteptare la ghiseu,acum trebuie sa se schimbe ceva la posta romana:tehnica de calcul invechita ,softuri neperformante , masinile alea vechi cu 600.000 km trebuiau schimbate de multi ani si nu in ultimul rand salariatii trebuie stimulati cu salarii decente si conditi bune de lucru nu ghisee pline de igrasie unde vara este f cald iar iarna frig.Din pacate aceiasi clienti nemultumiti la ghiseele postale ,la ghiseele bancilor astepta rabdatori cu toate ca si acolo stau la coada .
  • 0 (0 voturi)    
    posta (Miercuri, 13 mai 2009, 18:44)

    ioana [anonim]

    sa va fie rusine la toti care cred ca a fi postas i usor.sunt postas de 7 ani mai exact de 7 veri si de 7 ierni cu mult soasre vant si zapada care pleaca de la 8 de dim si ajunge inapoi dupa 12 ore de munca du8pa 12 ore de stat cu 2ooo de oameni nebuni care nici ei nu stiu ce vor , dupa ce acghiti 100 de pensi intro zi si 100 de rec. apropo sa stie lumea ca nu le bagam noi mana in buzunar .ei ne dau si oricmum iti da 1 leu ca unui milog.mai bine si lear baga pe carduri ca sa vada cat le ia banca comision
  • 0 (0 voturi)    
    ::))) (Marţi, 2 iunie 2009, 0:41)

    c [anonim]

    nu vb dak nu stiti un agent postal ia 568 agent de grad 4 astia is bani la ce raspundere ai ciocu mic dak nu stiti si nu mai vb despre posta
  • 0 (0 voturi)    
    salariile la posta (Miercuri, 22 iulie 2009, 18:12)

    adina [anonim]

    sant sub orice critica dupa 8 ani iei 800 lei ffffffff mult si lucrezi cu toti nebunii si cu personal in minus ar trebui macar un salar de 1200 cel mai mic sa vina unul dintre acei ce zic atatea prostii despre saariatii postei sa lucreze numai o tura sa vad ce ar zice atunci
  • 0 (0 voturi)    
    Respect (Duminică, 1 noiembrie 2009, 19:40)

    IONELA [anonim]

    Sunt o salariata a C.N.P.R. si observ cu cata usurinta se arunca cu noroi in salariatii Postei Romane.De ce? Pai,nestiinta si neobiectivitatea isi spun cuvantul. Pentru cei neinformati,Posta Romana nu este aceeasi institutie cu Romtelecom-ul. Sunt de acord ca sunt si salariati apatici,dar parca la banci ar fi altfel...Si nu se compara salariile nici pe departe.Nu mai criticati! Nu exista padure fara uscaturi. Un lucru trebuie schimbat in totalitate in Posta Romana(si in tara,in general)-mentalitatea. Si anume,salariatul sa fie salariat la locul de munca;sa lase casa,problemele,s.a. acasa si sa fie asa cum si-ar dori sa fie clientii: amabil,zambitor si corect. Chiar daca nu este renumerat in functie de munca pe care o depune. Respecta si vei fi respectat! Acesta este motto-ul meu si al oficiului unde lucrez ! Inca ceva:nestiinta si rautatea oamenilor nu sunt compatibile cu inteligenta...
  • 0 (0 voturi)    
    asta e bataie de joc (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:30)

    xxx [anonim]

    pt cine nu stie cum e sa lucrezi la posta sa se angajeze acolo...mai ales factor (postas) si apoi il astept cu coment sa imi zica cat a scos bacsis sau ciubuc (peste....ii dau 3 luni ca oricum isi da demisia).
    yo de ex am vechime 9 ani si 900 ron pe hartie(726 in mana) si bonuri (traiasca posta!!!) acum am fost chemat sa dau o testare ca sa iau o clasa in plus (in clase se calculeaza salariul la posta -aveam cica 5 si acu 6) , adica 78 ron (impozabili cred) in plus (pt banii astia astept idei de investitii :))
    deci,daca la 9 ani se da o clasa ,ca sa iau cls 14....15 adica (cred) vreo 1000..si ceva de ron in mana cata vechime trb sa am :))
  • +1 (1 vot)    
    posta romana (Joi, 11 februarie 2010, 16:19)

    anonim [anonim]

    fiti o luna de zile postas pe timp de iarna , in zona de munte.apoi mai comentati...
    faceti deosebire intre munca unui postas si serviciul oferit de un lucrator la ghiseu. mergeti prin nameti , cu drumuri inzapezite la -15 grade si numarati bani de plastic la poarta (la tara omul te asteapta in drum nu in casa )
  • 0 (0 voturi)    
    Salarii Posta (Luni, 29 martie 2010, 13:28)

    Gigel [anonim]

    Dupa ce am lucrat 17 ani la posta vara , iarna , frig , cald de dimineata pana in noapte am ajuns la un salariu de 1200 de lei cei care spun despre salariatii din posta ca au salarii mari nu au dreptate.
    Sa-l vad pe cel care rezista in locul unui factor care are geanta supraincrcat si sector enorm de mare.
    Asa ca dupa ce am slujit 17 ani i-am salutat si am plecat.Cei din conducerea Postei daca vor sa faca economie la salarii,le dau eu o idee:
    -sa elimine din schema functia de diriginte-care oricum nu face nimic
    -sa numeasca onorific fara salariu un oficiant ca diriginte dar care stie sa-si faca meseria.
    Cu aceasta idee ar putea sa economiseasca multi bani si din acesti bani ar putea sa angajeze mai multi factori si oficianti sau sa le mareasca celor care sunt in sistem salariile pentru ai motiva sa munceasca mai bine


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri