Vladimir Voronin, despre cele patru moduri in care Romania ar fi sprijinit revolta de la Chisinau

de Mihai Popescu     HotNews.ro
Vineri, 10 aprilie 2009, 17:24 Actualitate | Esenţial


Vladimir Voronin, presedintele Republicii Moldova, a anuntat vineri, intr-un briefing de presa, ca autoritatile de la Chisinau ancheteaza modul in care cetateni romani s-ar fi implicat in organizarea revoltei din 7 aprilie. Voronin a spus ca exista deja dovezi privind implicarea romaneasca pe patru paliere: 1) consultanta politica oferita celor trei principale partide de opozitie; 2) organizarea si antrenarea de studenti pentru a participa la miscarile de strada; 3) participarea unor specialisti romani in spionaj la revolta; 4) sustinerea informationala a revoltei de catre mass-media din Romania.

Cele mai importante declaratii ale lui Vladimir Voronin:

- Astazi, pentru noi este extrem de importanta desfasurarea unei anchete competente privind formele si metodele participarii unor cetateni romani in organizarea evenimentelor din 7 aprilie
- Ceea ce stim deja se constituie intr-o baza de dovezi in acest sens, care cuprinde urmatoarele directii:
  • Consultanta politica oferita celor trei partide de opozitie de catre Ambasada Romaniei la toate etapele campaniei electorale
  • Organizarea unor grupuri de tineri studenti pentru participarea la actiunile de strada si expedierea lor in Republica Moldova
  • Participarea unor cetateni ai Romaniei, specialisti in spionaj, la etapa de lupta a evenimentelor din 7 aprilie
  • O sustinere informationala activa din partea tuturor institutiilor de media romanesti pentru actiunile de strada, interrpetarea lor ca juste si revolutionare
- In acest context, declar ca Republica Moldova isi exprima recunostinta fata de UE, Rusia, SUA, CSI epentru pozitia ferma si caracterizarea ultimelor evenimente politice. Sintem demult convinsi ca problemele specifice moldo-romane nu trebuie sa fie un factor al unor interpretari geopolitice de suprafata, ci trebuie in sfirsit sa devina obiect al unei aprecieri pe care urmeaza sa o dea tarile membre UE.
- Sint convins ca calea integrarii europene pe care societatea civila din tara noastra a adoptat-o fara nici o rezerva ii permite Moldovei sa spere nu numai la o solidaritate din partea tarilor UE cit priveste una din membrele sale, ci si la o solidaritate cu valorile si principiile din acele tari care nu fac parte din UE. Pentru ca, la urma urmei, nu studentii moldoveni au mers la Bucuresti, pe zidurile Parlamentului Romaniei nu sint inscriptii "Traiasca Moldova".

Serviciul moldovean de Informatii si Securitate: Violentele sunt coordonate de forte straine. Vom sta la straja tarii

In acelasi timp, Serviciul de Informatii si Securitate al Republicii Moldova a respins acuzatiile ca ar fi implicat in organizarea violentelor de marti de la Chisinau si a afirmat ca aceste declaratii reprezinta "o incercare de a induce in eroare populatia tarii prin intoxicarea spatiului informational, menite a camufla adevaratii  instigatori". SIS sustine ca "violentele sunt coordonate din umbra de forte straine" si promite sa "stea la straja tarii"

SIS condamna "actiunile de vandalism" si "atacarea cu brutalitate" a fortelor de ordine, despre care sustine ca "sunt coordonate din umbra de  forte subversive straine care au incercat organizarea unei lovituri de stat, in mod cinic, antrenind in acest proces elemente criminale si reprezentanti ai lumii interlope"

Nicu Popescu, cercetator la European Council on Foreign Relations, despre ce reactie ar trebui sa adopte Romania

"Romania trebuie sa ceara public dovezi in fata acestor acuzatii care implica statul roman, in conditiile in care nu a fost prezentata practic nicio proba. Romania trebuie sa isi ofere si disponibilitatea de a discuta public aceste probe si sa coopereze cu Republica Moldova in cazul in care aceasta are dovezi clare ca cetateni romani ar fi fost implicati in aceste violente. In acest fel Romania se va putea distanta de aceste acuzatii", a declarat Nicu Popescu pentru HotNews.ro.

"In al doilea rand, Romania trebuie sa fie foarte activa, cerand partenerilor sai europeni ca ministrii de externe ai tarilor UE sa isi exprime ingrijorarea fata de situatia din Moldova, prin apeluri telefonice adresate guvernului de la Chisinau.

In ultimele zile, Rusia a trimis practic zilnic mesaje de sprijin pentru guvernul comunist de la Chisinau, prin convorbiri telefonice intre Medvedev si Voronin, prin delcaratii ale Ministerului de Externe. UE nu s-a vazut foarte activa in aceste zile. Romania ca stat insa trebuie sa ramana cat mai prudenta in declaratii publice",
a mai precizat Nicu Popescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10713 vizualizari

  • +8 (14 voturi)    
    plecati comunistilor (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:28)

    andrei [anonim]

    alta propaganda comunista! pacat de tara noastra care are numai paiate de politicieni. nu sunt in stare sa il puna la punct pe maimutoiu ala.
    basarabia pamant romanesc!
    • -2 (10 voturi)    
      hm... (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:40)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Vad ca ai nostri mentin tacerea... Ori musca pe caciula ori inconstienta.
      • +9 (11 voturi)    
        Fara sens ca de obicei (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:27)

        Caligula [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Fara sens ca de obicei. Declaratiile astea sunt facute pentru alegatorii sovietici care sunt in stare sa accepte orice.

        Daca cineva sustine ca demonstratiile au fost organizate, atunci intrebarea urmatoare e: De ce asa de prost?

        Demonstrantii au ocupat piata MAN care nu are nicio importanta strategica. Daca romanii ar fi fost implicati, ocuparea televiziunii ar fi fost un lucru cert - asa cum au sugerat altii aici din propria experienta. Din pacate tinerii din Chisinau nu au avut ocazia sa vada ce sa intamplat in 1989.

        Revolta a fost conceputa ca un protest in fata autoritatiilor, de aceea s-a intamplat in piata MAN si nu altundeva. Intr-o revolutie sau intro lovitura de stat autoritatiile nu mai conteaza iar MAN e doar o simpla cladire.

        Greseala tinerilor din Chisinau e ca s-au bazat pe un raspuns generos din partea autoritatiilor.
        • 0 (0 voturi)    
          Te sustin priv la ce ai spus, dar (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 3:39)

          ifort [anonim] i-a raspuns lui Caligula

          PMAN = Piata Marii Adunari Nationale
          Nu e o cladire...bafta!
        • 0 (0 voturi)    
          evident (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 5:24)

          Joe CZ Brno [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

          evident este o tentativa de asi spala rusinea fata de propriul popor care poate mai este inca influentabil, in special in conditiile constrangerilor drepturilor umane.

          Voronin poate sa explice ca respectat "freedom of speech" prin ai lasa pe oameni sa protesteze, insa doar dand vina pe romania poate sa explice abuzurile asupra libertatii gandirii si opiniei:

          The Universal Declaration of Human Rights states: "Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right includes freedom to hold opinions without interference, and impart information and ideas through any media regardless of frontiers".

          Ader la ideea de investigare a abuzurilor de dezinformare si privarea accesului la mijloace de comunicatie.
      • +11 (13 voturi)    
        Voronin devine ridicol (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:28)

        Dictatura comunista [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Asa zisele "probe" vor face sa rada presa straina si politicienii din UE.
        Consultanta politica e ceva extrem de banal si se practica peste tot, uite, o consiliera de-a lui Obama il va ajuta pe Duda in campanie, in mintea lui Voronin ar insemna ca USA pregatesc o lovitura de stat cu printul Duda in rolul principal:))
        Tinerii aflati la studii in Romania sunt liberi sa manifesteze unde vor, in Bucuresti, Bruxelles, Londra, Roma, oriunde. De ce n-ar avea voie si in propira lor tara? Aia care au venit cu autocare din Italia sau Germania erau antrenati de serviciile italiene sau nemtesti?
        Chestia cu "spionii romani" mai trebuie si dovedita, macar cu 2-3 exemple, nu cu "cetateanul roman Jordan N." :) Spionaj face si Rusia in Moldova, rusii actioneaza fara nici o jena in Transnistria si nu l-am auzit pe Voronin sa se planga de asta.
        Si cui ar trebui sa acorde sustinere informationala si morala presa din Romania, daca nu romanilor din Moldova? Comunistilor? Rusilor? KGB-ului?

        Voronin are argumente extrem de slabe, probabil sunt destinate oamenilor batrani prost informati de la tara, care se uita doar pe Moldova1.
        Mandatul sau a expirat pe 7 aprilie, acum e presedinte "in prelungiri" si zilele lui sunt numarate, chiar daca-si inchipuie ca mai poate pastra influenta. Il vor da altii la o parte, chiar dintre comunisti.
        • +2 (4 voturi)    
          Punctul pe i (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:58)

          getodacul [anonim] i-a raspuns lui Dictatura comunista

          Ai pus punctul pe i
          Este presedinte in prelungiri, si chiar cu alegerile mânãrite, exista sanse sa nu mai poata fi presedinte in continuare ... Deci ce facem ? organizam niste probleme care necesita presedintele la locul faptei si in actiune, poate intr-un fel sau altul pacalim lumea ca dictatura e democratica :)
        • +2 (4 voturi)    
          de acord cu tine cu o observatie (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:08)

          dorinteodor [anonim] i-a raspuns lui Dictatura comunista

          zici tu: "Si cui ar trebui sa acorde sustinere informationala si morala presa din Romania, daca nu romanilor din Moldova? Comunistilor? Rusilor? KGB-ului?"

          tavarisci varonin a sugerat ca presa din romania ar fi fost dirijata de statul roman...atit il duce capul dar nu nu-l pui la punct. presa din romania este libera adica avem presa care sprijina guvernul, presa care este contra guvernului si orice alta situatie intermediara. dar idea ca guvernul ar dirija presa este o prostie care poate exista numai in mintea unui comunist, asa cum este voronin, care traieste in afara timpului....
      • +1 (1 vot)    
        daca Cioronin este dus complet cu pluta (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:35)

        Doboritorul de Bizoni [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        tu, alex, esti distrus mintal complet.
      • +1 (1 vot)    
        comunistii asteapta ce decid comunistii ... (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 0:19)

        mitica [anonim] i-a raspuns lui Alex

        AMANDOUA !!!
        Si musca pe caciula si inconstienta+prostie romaneasca+asteptarea bine cunascuta in intreaga istorie...asteptam ca iese si dupa aia comentam cum ne convine noua...asta depinde de cine ne da mai mult.


        RUSINEEEEEEEEEEEEE!!!
    • +1 (5 voturi)    
      Ostasi! (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:31)

      Antonescu [anonim] i-a raspuns lui andrei

      "Ostasi va ordon ,treceti Prutul!" asta e ordinul ce il asteapta toata Romania!
      P.S. ce a fost la Odessa a fost o joaca de copii pe langa ce va asteapta pe voi bolsevicilor...
    • +7 (9 voturi)    
      Criminalii lasati in libertate (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:44)

      Observatorul [anonim] i-a raspuns lui andrei

      E revoltator cat jeg uman exista in acesti agenti KGB cu grad mare, precum Voronin, complice la crime grele impotriva umanitatii.

      In calitate de membru KGB, Voronin a participat activ inca din 1957 la sistemul criminal care a deportat, inchis si ucis cetateni ai Moldovei - romani, rusi, ucraineni, gagauzi.

      Ce facea Voronin in anii '60 in calitate de agent KGB in Moldova!?!?!? Propaganda pentru exterminarea chiaburimii. Anchete cu tortura pentru a-i face pe reactionari sa marturiseasca etc. Anihila "elemente fasciste", adica trimitea tarani din sate in Siberia. Asta facea Voronin. Asta a facut 30 de ani. Asta a fost meseria lui si crezul sau ideologic. Criminal ordinar bolsevic.

      Si acum acest jeg uman KGB vine si vorbeste de integrare europeana, de societate civila.

      Cum este posibil asa ceva!!?????
      • -1 (1 vot)    
        Bomba si gazul (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:33)

        Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Observatorul

        Daca la sfarsitul razboiului sau macar dupa caderea zidului s-ar fi facut un proces Nuremberg asupra comunismului si s-ar fi declarat holocaustul cominist asemeni celui nazist, tot acest jeg ar fi disparut. Nu de tot, comunismul este ca pecinginea sau raia, nu poti scapa de ea, dar macar n-ar fi avut acces la putere. Dar fiindca n-au fost victime evrei, ba din contra, se pare ca ei l-au creat (Marx, Engels, Lenin?, si multi altii), daca n-ar fi fost bomba si acum gazul, poate ar fi fost o sansa. Ca numar de victime, holocaustul comunist bate recordul!
    • +5 (5 voturi)    
      sa fie fortati sa plece (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:09)

      Ed___ [anonim] i-a raspuns lui andrei

      VORONIN A INCHIS SITEUL CEL MAI MARE UNIMEDIA.MD !!......... RUGAM HOTNEWS.RO SA CAUTE SA AFLE DACA POATE SPRIJINI SITE-UL DIN MOLDOVA !...... Cel mai mare site de informare online a Rep Moldova a fost inchis si haituit de comunisti !..... va rog Hotnews.ro sa aflati de ce si ce se poate face pentru ai ajuta pe fratii de breasla ! ........... multumesc.
      • 0 (0 voturi)    
        Cel mai redutabil dusman (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:35)

        Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        al oricarei dictaturi este internetul si prima victima. Urmeaza presa si celelalte mas media.
    • 0 (0 voturi)    
      Jeg comunist (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 9:13)

      Agasat [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Mori ba Voronin! Jeg comunist!
    • -1 (1 vot)    
      nu sta (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 10:21)

      Nichipercea [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Este un moment in care orice minte "diabolica" trebuie sa scoata o solutie sau mai multe de a ne uni cu Moldova. "Diabolica" in sensul bun de data asta. Ar trebui un "Titulescu" (Ponta ?) sau mai multi, cu Hrebenciuc, tartorul atator manarii, Basescu, ca nici cu el nu mi-e rusine, si sa faca pe dracul in patru sa castigam ceva din miscarea asta pornita de tinerii moldoveni.
      Sa lase Geoala toate prostiile, Vanghelie si ceilalti si sa se ocupe exclusiv de problema Moldovei acum, sa ne-o aduca inapoi, si de criza. In loc de aceste doua subiecte principale ei s-au aruncat ca niste nemernici intr-o ticaloasa lupta electorala. Ar trebui aspru pedepsiti pentru tradarea intereselor nationale. Sa dea bunul Dumnezeu sa ia 18 % la alegeri, ca-n vremurile lor de "glorie" cu Tamara Nastase la carma.
      Numai balalaul de Iuda Tariceanu i-a ridicat de la 18 la 33 %, fie-i tarana uitarii de plumb.
    • +2 (4 voturi)    
      ROMANIA ,MOLDOVA si Gorila KGB-ista (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 11:10)

      Moromete [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Mult ,,stimatul,, conducator KGB, vede spionaje peste tot. Dar in privinta Romaniei are dreptate, romanii sau implicat puternic si de demult tare demult. Mai intai a (1) fost Bogdan Voda, carre a dat numele de Moldova, al doilea implicat a fost Stefan cel Mare care a prezis ceva de urmasi, al treilea a fost Dimitrie Cantemir care a descris tara ,,Descriptio Moldavie" cum ca nu are nimic cu Rusia iar al patrulea ar fi urmatorul presedinte al Republicii Moldova care , sigur nu va fi tradator de neam si tara !
    • 0 (0 voturi)    
      felicitari lui andrei ciubuc (Duminică, 12 aprilie 2009, 0:12)

      danutz [anonim] i-a raspuns lui andrei

      andrei ciubuc, prefectul studentilor de la universitatea babes bolyai a reusit sa mobilizeze comunitatea basarabeana dar si fratii romani foarte bine la cluj impotriva clicii lui voronin si a comunismului. bravo lui! sprijinim lupta lui pentru unirea basarabiei cu romania!
  • +3 (5 voturi)    
    ohhh daaaa (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:33)

    Andrei [anonim]

    tare m`as bucura sa aiba dreptate :)
  • +13 (15 voturi)    
    Vova strikes back (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:34)

    getodacul [anonim]

    1. unde este crima in consultanta politica ? Rusia face consultanta politica, militara si de spionaj pt Moldova si nu mai comenteaza nimeni nimic

    2. studentii din romania, au venit sa invete la facultati, nu sa fie antrenati in tabere de terorism KGB-ist

    3. nu stiu, nu cunosc, ma depaseste, no comment

    4. Curios! si mass-media nemteasca a inceput sa sustina informational revolta din Moldova. De ei de ce nu se leaga nimeni ?

    Domnule Voronin, ati cam ramas corigent la tehnicile de manipulare predate de KGB
  • +7 (9 voturi)    
    Vova esti mare 'prastavan' (prost pe romaneste) (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:37)

    F.L. [anonim]

    1) LOL LOL LOL

    2) Da Vova ai dreptate : Romania a pregatit forte paramilitare de asalt asupra sediilor presedintiei si parlamentului maldav :)) Ne-ai demascat :))

    3) Aginturile ce sa-i faci

    4) Daca nu i s-a pus pumnul in gura presei cind a trebuit :D (13-15 iunie 90)

    Vova ultimul presedinte care a sustinut sus si tare ca si lui i s-au intimplat cele descrise la punctele 2-4 a sfirsit inecat cu plumbi. Vezi ca se apropie momentul.
  • +1 (5 voturi)    
    voronin închide gura, că pute a... (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:39)

    editorcassh [utilizator]

    păcat de opoziţie că nu face nimic! şi de UE care stă şi priveşte cum este mâncată...
  • +5 (7 voturi)    
    Voronin (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:39)

    anonim cu inima [anonim]

    Da chiar nu se gasete un glont pt epava asta comunista? Moldoveni unitiva si cu lupta o sa reusiti.
    • 0 (0 voturi)    
      esti la fel de irecuperabil ca si iliescu "tovaras (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 0:32)

      mitica [anonim] i-a raspuns lui anonim cu inima

      /?????????????????????????
  • +7 (9 voturi)    
    dupa cat se pare... (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:41)

    egroeg [anonim]

    Voronin cauta orice posibilitate de a se agrava relatiile moldo-romanesti ,poate-poate va apare ceva care sa-i dea ocazia sa ne acuze ca vrem sa intram in Moldova si sa cheme rusii. Tactica kgb-ista..Ar fi trebuit moldovenii sa iasa in masa si sa-l alunge dar,din pacate,deja securitatea lor i-a bagat in sperieti prin arestari demonstrative in strda si cu mult zgomot ca lumea sa prinda si mai tare frica si sa se retraga in case.
  • +5 (7 voturi)    
    Voronin, dobitocul (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:41)

    CezarN [utilizator]

    1. Ce a facut Romania? A scris doctrinele partidelor sau, cumva, i-a invatat artmetica elementara pe politicienii din opozitie asa incat acestia au realizat ca au fost furati?

    2. Sunt sigur ca la demonstratii au fost mai multi tineri care studiaza in Moldova decat din cei care studiaza in Romania. Sa-i taie capul la ministru invatamantului si el insusi sa se arunce in fantana pentru asta.

    3. Asa este. Spionii romani au lansat zvonul ca mortii nu pot vota, manipuland astfel tineretul necunoscator.

    4. Pai, asa gandind, orice televiziune din lume care a relatat despre Voronin si clica lui a sustinut informational revolta.
  • +4 (6 voturi)    
    asta-i tot??? (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:42)

    Lucian* [utilizator]

    PFFFF....
    Hai ma Vova ca ma umfla rasu'!
    Asta numesti tu actiuni de subminare statala?
    Pai esti penibil!
    Organizarea studentilor pt miscari de strada :).
    Unde ma? La examene sau la seminarii?:)
    Sustinerea informationala a revoltei de catre mass-media din Romania. cu asta ciar ai pocnit in balega!
    Practic au fost doar doua posturi care au prezentat mai mult ca restul dadeau reclame, free gigi, sport si telenovele!
    Eu de fapt m-am suparat ca nu se prea vedea la celelalte televiziuni cam nimic.
    Vova, esti un penibil!
    Nici macar nu esti un comunist real , cum este de fapt Ilici al nostru :). Esti mai putred de bogat decat un capitalist fara inima dar tot tu zbieri.
    Chiar nu pica un meteorit cand esti la o intalnire cu tot partidul.
  • +5 (7 voturi)    
    Tovarase Voronin (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:43)

    Absolut [utilizator]

    ...Va veni si timpul tau mai devreme sau mai tarziu. O sa ai aproximativ acelasi destin ca si tovarasul tau Ceausescu. O formatie cunoscuta are un vers interesant:" Actiunile voastre ne alimenteaza ura!" Poate ca daca te-ai fi retras cand trebuia nu se ajungea aici. Cat crezi ca te va mai sustine tovarasu' Putin? O sa ajungi sa regreti fiecare declaratie si decizie a ta. Toate actiunile tale din zilele acestea si nu numai nu vor ramane neplatite. Totul se va intoarce impotriva ta!
  • +1 (3 voturi)    
    Voronin citeste CanCan si se uita pe OTV (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:43)

    Tudor [anonim]

    dintre toate metodele pronuntate doar punctul trei mi se pare grav. Cat priveste "organizarea si antrenarea de studenti" mi se pare de-a dreptul ilara. Iar apoi, de cand a devenit oferirea de consultanta politica si relatarea in presa a unui eveniment ilegala intr-o democratie, asa cum isi vede tara Voronin?
  • +6 (8 voturi)    
    Cat seamana cu Iliescu prin 89 (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:45)

    emigrantul [anonim]

    Daca partidele din opozitie nu au condus revolta cum tragi concluzia ca bucurestiul a facut revolta? Si cum au antrenat studentii? i-a invatat sa arunce cu pietre, sau sa strige? Dupa mintea lui Voronin televiziunile din ro. trebuiau sa bage desene animate,ce trebuia sa stie cei din provincia republicii ca tinerii care sunt viitorul nu agreaza dinozaurii ideologici.
  • +8 (10 voturi)    
    sa mori tu !? (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:49)

    Duras [utilizator]

    Wey Vladimir (ilici) Voronin, esti perspicac wey! Da shi ghini zici, pi 4 paliere...

    1) consultanta politica e un lux democratic, asa este, e chiar fascist as putea spune!

    2) antrenarea studentilor in facultati din Romania, stiu sa scrie si sa citeasca in limba romana! rusine!

    3) participarea unor specialisti romani, cred ca erau ai lui Constantinescu si erau fix 15.000... marlanule!

    4) pe mass-media din Romania nu o poti aresta si nici nu revine statului roman sa ii opreasca din a scrie ce vor ei (id est - jurnalistii).

    Hai tataie ca te-am dat gata cu "id est"... Dar de phallus ai auzit, sovieticule? Ca pe asta asteptam sa ti-l "plamadim" in gura.

    Succes! Ne vedem in iad!
  • 0 (6 voturi)    
    rus imputit... (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:49)

    liviu_ [utilizator]

    ce sa mai zici...

    e clar
    vrea sa indeparteze moldova de romania si implicit de UE, ca sa ramana cat mai atasata de mama rusie...

    de toata jena...
  • +2 (4 voturi)    
    bolnavi mintal (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:50)

    hope [utilizator]

    Voronin&company...Cat a costat sufletele voastre?
    Sa arda toate in ... antimaterie ce sunteti.
  • +1 (3 voturi)    
    Voronin esti prost (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:50)

    Sasha [anonim]

    Voronin esti prost! Altceva nu mi-a venit in minte sa zic la cele citite.
    Trebuia si el sa arda in parlament!
  • +3 (5 voturi)    
    vai de capul lui! (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:54)

    Anonimus [anonim]

    Ceva mai cu cap n-a putut scoate?
    De cand consultanta in campania electorala si prezentarea de stiri de presa reprezinta "organizare de revolta"? Cat despre celelate doua "acuzatii" te apuca de-a dreptul rasul: antrenarea de studenti cum s-o fi realizat? au avut ore de "vocalize" ca sa isi antreneze glasul pentru strigaturi, ore de educatie fizica pentru a-i antrena sa alerge pe strazi sau sa stea in picioare si ore de fizica si chime pentru apriderea focului? nu cumva au existat si tabere de antrenament? stati ca m-am prins: stundetii basarabeni cu bursa in Romania au invatat la cursuri despre toate chestiile astea! iar despre participarea unor specialisti romani in spionaj la revolta e greu de inteles ce ar putea insemna. daca sunt specialisti in spionaj inseamna ca erau pe acolo sa culeaga informatii, ceea ce nu vad cum ar fi ajutat in plus sau in minus evenimentele
  • +4 (4 voturi)    
    accept provocarea! (Vineri, 10 aprilie 2009, 17:55)

    Alexandru [anonim]

    Eu m-as duce sa scriu cu un spray pe zidurile Casei Poporului "Traiasca Moldova!". Ce vreau sa demonstrez cu asta? Ca fapta asta nu ameninta democratia sau suveranitatea unui stat ci inseamna in cel mai rau caz vandalism.
    • +3 (3 voturi)    
      speranta (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:10)

      vor onin [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      ii doresc sa nu moara ca ceausescu!
    • +4 (6 voturi)    
      numai incearca... (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:13)

      Dani [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      O sa faci 25 de ani langa Gigi, pentru tentativa de lovitura de stat!
  • +7 (7 voturi)    
    FIUL LUI VORONIN (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:03)

    Wgvd [utilizator]

    Fiul presedintelui moldovean, Vladimir Voronin, s-a imbogatit facand afaceri in Romania, castigand milioane de dolari din cele doua firme de import deschise la Iasi si la Vaslui.

    Atunci cand si-a "incheiat" conturile, Oleg Voronin a ramas cu datorii la banci sau la oameni de afaceri romani.

    Intre 1993 si 1995 Oleg Voronin a importat in tara noastra milioane de tone de zahar, relateaza Adevarul. Oleg Voronin a avut doua firme in tara noastra, pe care le-a abandonat lasandu-le cu datorii catre statul roman. Acum este cel mai bogat om din Republica Moldova.

    Prima firma deschisa in Romania de Oleg Voronin a fost la Vaslui, Kaolin Impex. Anul infiintarii a fost 1993. Avea 31 de ani, iar tatal sau tocmai fusese ales copresedinte al Comitetului organizatoric al Partidului Comunistilor din Republica Moldova.

    Coincidenta sau nu, tot in 1993 Oleg Voronin a facut primul milion de dolari. In 1995 si-a mai deschis o firma la Iasi, MSI Trading SRL. Daca prima firma a fost radiata de statul roman, cea de-a doua a fost abandonata in favoarea unui alt cetatean moldovean.

    Oleg Voronin reusise sa obtina chiar si un credit de la Bancorex, credit pe care nu l-a mai achitat. Acum, fiul lui Vladimir Voronin este un important om de afaceri in domeniul finantelor, constructiilor si transporturilor.

    Monopol pe industria zaharului

    Oleg Voronin este cel mai bogat om din Republica Moldova, profitand, ca intr-un regim dictatorial, de puterea tatalui sau.

    In timpul celor doua mandate ale lui Vladimir Voronin, Oleg a fost acuzat de presa moldoveneasca de faptul ca a concentrat in mainile sale aproape toata industria zaharului, afacerile cu cereale, cele din domeniul bancar, ale asigurarilor, constructiilor, businessului imobiliar si turistic si transporturi. (Ziare.com)
  • +8 (8 voturi)    
    sa-l ajutam pe idiot cu "probe" (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:09)

    Anonimus [anonim]

    unde sa-i trimit dobitocului linkul de mai jos, de la un articol din Speigel, ca e pacat sa nu acuze si agentii romani specialisti in spionaj infiltrati in Germania de participarea de revolte?
    http://www.spiegel.de/international/europe/0,1518,617005,00.html

    sa nu cumva sa uite de Twitter! Domnul Twitter (frate cu domnul Rasdaq) a pus umarul consistent (si pe bune) la organizarea revoltei! Precis e roman!

    Mama, mama ce bou! Pana la urma cred ca faptul ca autoritatile romane tac e cel mai bun lucru. Orice ar zice ar fi rastalmacit de imbecil. Pe de alta parte ignorandu-l il lasam sa faca bulbuci la gura singur si sa se faca de rahat cu ineptiile lui. Nu poti sa te lansezi intr-un dialog cu asemenea specimen!
    • +1 (1 vot)    
      good! (Vineri, 10 aprilie 2009, 20:13)

      crisStella [utilizator] i-a raspuns lui Anonimus

      tare linkul tau si chiar m-am bucurat sa vad scrise asemenea adevaruri intr-un ziar ca Spiegel!
  • +2 (2 voturi)    
    vova.... (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:13)

    G.Marius [utilizator]

    ....esti prost dop!
    :))
  • 0 (2 voturi)    
    urat (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:17)

    raduc [anonim]

    daca are curajul sa scoata capul din nisip inseamna ca a terminat de inabusit revolta si e sigur ca o sa ramana la putere.
    pacat...
  • +3 (5 voturi)    
    2 pb (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:30)

    Alexandru [anonim]

    1. Liderii partidelor politice din opozitie au o vina imensa!!! Prin lasitatea lor si prin atitudinea obedienta si slugarnica fata de Voronin au tradat tinerii care aveau un avantaj numeric marti! Trimitandu-i acasa si calmandu-i au omorat revolutia din fasa, pentru ca un dictator se inlatura prin revolutie. Ei sunt cei mai vinovati de acest esec.

    2. Ar trebui ca toata lumea sa trimita incontinuu la presa din afara imaginile si relatarile incalcarii depturilor omului facute de acest tiran - Voronin.

    Dumnezeu sa ii ajute pe bietii oameni, acum captivi in Moldova, si urmand a fi chinuiti de comunisti.
  • 0 (2 voturi)    
    4, Doamne... (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:30)

    moroes [anonim]

    Singura 'implicare' de care ar putea fi acuzati romanii ar fi cetatenia unora dintre manifestanti, daca si asta...

    1)Eventual ar putea avea unii din consultanti cetatenie romana, nu stiu sigur, insa stiu ca ati avut grija sa-i expulzati, asa, pentru ca puteti, si ca ai vostri consultanti sunt scoliti la Moscova, si v-au invatat cum si mortii pot vota.

    2)Da, asa este, in Romania avem tabere de antrenament unde-i invatam, pe tinerii moldoveni sa strige 'Jos comunismul', dupa care ii parasutam la voi. Ce, Al-qaeda e gluma pe langa ce facem noi!

    3)Ma mir ca nu ni-i serviti pe tava pe securistii astia romani rataciti pe la voi din moment ce ati filat si arestat tot ce misca in PMAN.

    4)Deh, domnu' Voronin, ce sa facem, asa e la noi, in tara asta atat de necivilizata incat presa spune ce vrea ea, fara instructiuni de la Partid.
  • +2 (4 voturi)    
    Romana lui Voronin (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:30)

    Adrian [anonim]

    Si eu sunt convins ca nu stie bine romaneste

    "convins ca calea integrarii "

    Scenariu tipic KGBist
    • +1 (3 voturi)    
      hahah (Vineri, 10 aprilie 2009, 22:34)

      iancu [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Nu e corect in romana...dar e corect in moldoveneste. Daca ai uitat, iti aduc minte ca exista si un dictionar pe care hahalele astea de comunisti l-au nascocit....
      Voronin e PENAL!!!
    • +1 (1 vot)    
      Romaneste... (Vineri, 10 aprilie 2009, 23:42)

      roman [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      ...nu stie,in schimb vorbeste limba moldoveneasca la perfectie.In romaneste,este un comunist penibil,in moldoveneste,este presedinte.
    • 0 (2 voturi)    
      Pai cum sa stie? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 11:21)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      Acest Voronin este un venetic adus de navalitorii bolsevici odata cu echipa de vehili care au administrat Basarabia si o administreaza in continuare, de data aceasta cu consmtamantul celor populatiei autohtone. Cum sa vorbeasca romana corect?
  • +1 (3 voturi)    
    Atunci cand prostia sa intalneste cu agresivitatea (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:31)

    Lucius [anonim]

    ... combinatia e exploziva.
    Voronin va plati pentru tot. Rusii il vor folosi si apoi il vor arunca precum o masea stricata. Dar cand prostul mai e si ambitios nu sta sa priveasca nici macar in viitorul apropiat.
    In ziua in care tot imperiul mafiot al tau si al fiului tau se va duce pe copca, o sa regreti amarnic zilele astea, bestie !
    • 0 (2 voturi)    
      Din pacate tine prea mult (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 11:43)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Lucius

      Corbul bolsevic (vorona=cioara in limba rusa) a incercat sa repete provocarile anterioare care i-au intarit puterea dar de data asta se pare ca i-a cam scapat de sub control. In primul rand patronii rusi nu l-au iertat pentru deviatiile sale cand s-a crezut destul de puternic ca sa-l infrunte pe Putin. In al doilea rand servicile au avut ezitari pana cand si-au dat seama ca revolta nu are sprijin popular suficient ca sa-l darame si oficialii europeni, grijulii sa nu-i supere pe rusi, stau in expectativa si nu se amesteca.
      Faptul ca a fost o provocare este demonstrat prin:
      1. Totul a fost pornit prin Internet si nu de niste organizatii cunoscute si cu suficient suport ca sa organizeze temeinic o astfel de actiune.
      2. Demonstrantii au fost deadreptul invitati in sediile atacate iar fortele de ordine au avut in mod clar ordinul sa intervina de forma, mai mult prin prezenta.
      3. Atacul impotriva RO dupa tactica binecunoscuta de provocari si calomnii nedovedite de tip bolsevic cu scopul de a-si dovedi credinta fata de Moscova si a castiga sprijin intern din partea celor nehotarati si pentru a pregati terenul pentru actiuni viitoare de a perpetua puterea.
      4. Represiunea asupra mas mediei pentru a impiedeca pierderea controlului absolut intern.
      Si ar mai fi si altele dar si atat este suficient.
  • +2 (2 voturi)    
    Rusii ? (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:34)

    Vasile [anonim]

    Prespunand ca ar chema rusii pe unde ar venii? Prin Ucraina?!? Si de ce ar venii? Au oricum strategic Transnistria Moldova neprezentand interes.
    • +2 (2 voturi)    
      au ajuns deja .... (Vineri, 10 aprilie 2009, 20:58)

      G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

      Avionu cu fumigene
    • 0 (0 voturi)    
      De ce sa-i mai cheme? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 11:46)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Vasile

      Ei sunt acolo. Basarabia prezinta un interes strategic important pentru rusi, este un avantpost in coasta NATO!
  • +1 (1 vot)    
    Traiasca Moldova Libera (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:40)

    Casargoz [anonim]

    Am putea scrie asta pe zidurile parlamentului :)
  • +1 (1 vot)    
    voronin. (Vineri, 10 aprilie 2009, 18:42)

    cerbu [anonim]

    Voronin: un prizonier al KGB ului rus.
    • +1 (1 vot)    
      vai... (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:57)

      G.Marius [utilizator] i-a raspuns lui cerbu

      ..... saracul!
  • +2 (2 voturi)    
    As fi mandru... (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:04)

    Horea [anonim]

    As fi mandru daca romanii ar fi in stare de asa ceva!!!!!!!!!!!
  • +2 (2 voturi)    
    schimbati numele in: (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:14)

    dan [anonim]

    Republica Populara Democrata Moldova
  • +1 (1 vot)    
    Daaa si marmota... (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:17)

    Eu [anonim]

    sa vedeti acum cum europenii si SUA vor sari pentru fratele lor Voronin si vor condamna Romania...acest Voronin fire marcanta a democratiei universale un model pentru chiar statele deomcratice din vest...Boul asta nu vede ca nimeni nu-i da atentie?A facut niste acuzatii si nimeni n-a zis nimic...acum a trecut si la scenarii poate poate zice cineva ceva.Nici macar Rusia cretin comunist ce esti nu a spus mai nimic in sprijinul tau...
  • +4 (4 voturi)    
    o mica precizare (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:31)

    nu conteaza [anonim]

    Un singur comentariu pt domnul Voronin: Amice, esti idiot!
  • +1 (1 vot)    
    din putul gandirii (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:44)

    ecou [anonim]

    Obsesiile omului astuia il califica pentru un loc in ospiciu, alaturi de napoleon si dumnezeu!
    Cat antrenament e necesar pentru a iesi in strada sa stigi lozinci?! De ce ar trebui Romania sa faca antrenament cu studentii moldoveni pentru o asa de grea sarcina?! Ca media romaneasca a sustinut revolta moldovenilor mi se pare normal. Si occidentul a sustinut revolutia anticomunista din Romania. Dar la un comunist indoctrinat cu agenturi si KGB.. mai greu cu gandirea!
    De consultanta politica.. din cate stiu eu orice partid isi permite poate angaja consultanti! Si partidele noastre au avut consultanti straini si nimeni n-a urlat de agenturi. Numai ca tatuca voronin se doreste in spatele cortinei de fier! Despre spionii romani.. ce sa mai spun! Evident ca superspionul roman are un nume care sa nu il scoata in evidenta! Dar probabil ca ultimul film vazut de supermegainteligentul presedinte moldovean inca mai are ecouri in unicul lui neuron treaz!
  • +1 (1 vot)    
    kakao marca voronin (Vineri, 10 aprilie 2009, 19:57)

    ion [anonim]

    asa se intampla nea kakao adica nea voronine daca dai copy si paste din manualul kgb drag tie, din biblia ta de ienicer copil de suflet...
    te faci de kakao si mai ai putin si ramane numai kakaua de tine, vorba aia din kakaua vii, ca un kakau traiesti in kakao te transformi si de kakao ai sa ramai!
  • +4 (4 voturi)    
    :( (Vineri, 10 aprilie 2009, 20:09)

    Razvan [anonim]

    Scoateti poza mutantului, ca mi se intoarce stomacu cand il vad.
  • +4 (6 voturi)    
    o precizare (Vineri, 10 aprilie 2009, 20:29)

    stefan iordanescu [anonim]

    Va rog, nu mai folositi titulatura de republica moldova, sau chestii asemanatoare, ca nu exista. Moldova e o provincie romaneasca, istoric vorbind, cu capitala la Suceava si mai apoi la Iasi. NICIODATA LA CHISINAU. Moldova a fost unul dintre cele doua elemente constitutive ale statului " Principatele Unite" (1859), Romania....(1862), iar in 1917, o parte mai mica a ei (asa numita Basarabia...etc.), a ales sa se uneasca cu regatul Romaniei.....cunoasteti foarte bine din manualele de istorie. Astia care se autointituleaza acum moldova, n-au nici un fundament istoric, pentru ca Moldova face parte din statul national, unitar roman.
    Ei nu sunt independenti, ei nu sunt nimic, nu exista, sub acest nume....E aceeasi situatie ca cea a Fostei republici yugoslave...etc. care vrea sa-si zica macedonia...dar macedonia face partedin Grecia...capitala, Salonic....Moldova, capitala Iasi....e simplu, nu?....cei mai mari vinovati de tot bairamul aste sunt trei tovarasi: Ion Iliescu, Petre Roman si Adrian Nastase, care s-au grabit sa recunoasca independenta unui stat care nu putea sa se numeasca asa....Moldova
    • +2 (4 voturi)    
      Stii ca tu ai dreptate? (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:51)

      panadol [utilizator] i-a raspuns lui stefan iordanescu

      Acest pseudo-stat s-a autointitulat Moldova. Iar daca vreun destept de prin statul roman sesiza problema din start, multe din problemele actuale erau de mult rezolvate....
  • +1 (1 vot)    
    Pasarea comunista malai viseaza (Vineri, 10 aprilie 2009, 20:31)

    Cioara din varful parului [anonim]

    Uita fraierul ca pentru a intra in UE trebuie acordul unanim al tuturor tarilor.
    Poate ca va fi asa .... cu exceptia uneia.
    • -1 (1 vot)    
      asta si vrea (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:51)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Cioara din varful parului

      aceasta lichea comunista este si prost si invechit in era bolsevica. De fapt lui nici prin cap nu-i trece sa intre in Nato sa Ue. Toata gargara era destinata sa joace rol de pisica pentru Moscova (si aici s-a ars fiindca Moscova are destui sa-i ia locul) si ceva faramituri de asociere din partea UE.
      Fiti atenti la limbajul folosit, este din manualele staliniste, expirate cu mult inainte de caderea zidului. Procese de intentie, acuze aberante fara nici o baza cat de cat credibila, totul inecat in propaganda stil stalinberiamolotov. Fosila comunista! Gunoi istoric.
  • 0 (2 voturi)    
    Traiasca Moldova! de ce nu? (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:09)

    dsadfg [anonim]

    si Ardealul si Tzara Romaneasca. asta e cantecul de lebada al comunistului voronin care tre sa ramana la putere cu orice pret pt a acoperi furaciunile lui si ale lu fi'su, Oleg, alt mutant. si pt asta tre sa sufere 2 popoare.
  • 0 (4 voturi)    
    voroini ... comunist prost (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:17)

    Andrei [anonim]

    ba da chiar nu se trezzeste nimeni din tara vecina sa fie erou national si sa-l impuste de cretinul asta?
  • +4 (4 voturi)    
    nu-i mai aratati poza (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:39)

    ploiesteanu [utilizator]

    ca sparga dracu monitorul pe care am dat destui bani.
  • 0 (2 voturi)    
    Alt damblagit... (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:49)

    panadol [utilizator]

    ... ajuns la cirma unei tari. Uitati-va la el...poti sa ii despici capul cu barda si tot comunisme si clisee ai sa gasesti. Is inepuizabili idiotii astia. Ma gindesc cu groaza cum am stat noi decenii sub conducerea unuia ca asta, si cum ar putea sta in continuare si moldovenii. Iti e si mila, si sila, imi pare rau pt non-violenti, dar un glonte in cap astuia ar fi o mintuire multa lume.
  • +1 (3 voturi)    
    vArona (Vineri, 10 aprilie 2009, 21:58)

    anonim [anonim]

    Ceausescu de Craciun... Voronin de Paste!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Stie cineva vreun hackeras bun? (Vineri, 10 aprilie 2009, 22:19)

    Afonu softist [anonim]

    Am gasit site-ul Partidului Comunistilor din Moldova unde troneaza la loc de frunte kgbistu Voronin cu kgbista Zinaida.
    Ai dracului comunisti, site-ul asta merge, iar cele democrate, ba.

    Hey, hackerashu de serviciu, ia fa matale un pustiu de bine .... Ceea ce te pricepi tu sa faci cel mai bine :)

    Iata linku:

    http://www.pcrm.md/main/index_md.php?action=home

    Acum chiar e pentru o cauza nobila. Scapam de mutra sinistra a astuia.
    • 0 (0 voturi)    
      nu merita nici macar vazut acest site (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 9:11)

      Moromete [anonim] i-a raspuns lui Afonu softist

      Comunistii vor o Moldova Europeana !? de-a dreptul cumplit in gandre ! Unde au mai vazut ei republica comunista in Europa? Acum stiu de ce a explodat statuia lui Lenin.
  • 0 (2 voturi)    
    Ochii-n-patru (Vineri, 10 aprilie 2009, 23:26)

    Marius K [anonim]

    Vladimire!! si noi am avut unul ca tine si stii ce a patit??? Asa ca ai grija
  • 0 (2 voturi)    
    Dovada suprema (Vineri, 10 aprilie 2009, 23:36)

    Casargoz [anonim]

    Iata genul de dovezi folosite de Cioronin:
    In relatarile facute pentru diplomatii straini, Marian Lupu i-a informat ca el impreuna cu citiva deputati s-au aflat marti in biroul sau din Parlament pina catre ora 16.00, timp in care au observat prin geamuri ca protestatarii erau bine organizati la actiuni vandalice prin fluieraturi sau ridicarea miinii in sus. "Aceste grupuri n-ar fi putut actiona astfel fara antrenamente anterioare", a specificat Lupu.
    Citat din Moldova Suverana
    http://www.moldova-suverana.md/index.php?subaction=showcomments&id=1239276990&archive=&start_from=&ucat=6&
  • 0 (2 voturi)    
    voronin, (Vineri, 10 aprilie 2009, 23:47)

    carcotasu [anonim]

    ai uitat pc 5: Romania te lasa sa vorbesti! Asa vad si ceilalti cat te duce mintea!
  • -1 (1 vot)    
    Voronin sodomizat! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 0:18)

    Marius [anonim]

    Voronin ar trebui sodomizat si rastignit cas Iisus!
    • 0 (0 voturi)    
      Asta ar mai lipsi (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:53)

      Ariel [utilizator] i-a raspuns lui Marius

      sa devina si martir. Oricum va ajunge in sacul de gunoi al istoriei.
  • 0 (2 voturi)    
    dupa 63 de comentari imi vine sa spun... (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 0:24)

    mitica [anonim]

    Vad ca lumea ,in general este foarte desteapta,ma intreb de ce nu am fost la fel de destepti si in decembrie '89 ?

    DUPA RAZBOI ,MULTI VITEJI SE ARATA !
  • 0 (2 voturi)    
    poza (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 0:41)

    Ita [anonim]

    Va rog nu mai puneti poze cu Voronin ca mi se intoarce si nu pot citi articolul ca trebuie sa vomit
  • +3 (3 voturi)    
    azil in State! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 1:08)

    paul [anonim]

    Toti moldovenii care au avut sau nu de furca cu regimul Voronin zilele astea, ar trebui sa ceara azil in Usa sau in statele europei de vest ... Astfel, aceste state, nu o sa mai aiba cum sa treaca cu vederea ce se intampla in Basarabia! Sau se vor alege cu cetatenia straina.. Succes moldovenilor! ...
  • 0 (2 voturi)    
    Calcati in picioare (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 1:16)

    Red [anonim]

    Romania stat membru UE si NATO este BATJOCORITA de presedintele unei tari de 2 mil locuitori ajutata doar prin DECLARATII de Rusia.
    Felicit romanii care au votat PSD-ul atatia ani sper acum ca a venit criza sa muriti de foame sau calcati de pe trecerea de pietonii de un INALT DEMINTAR.
    MS,
  • 0 (0 voturi)    
    Stiri LIVE, video-uri, poze despre revolutie (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 1:24)

    RevolutiaPMAN [anonim]

    Un site cu stiri LIVE, video-uri si poze cu/despre revolutie http://revolutie-chisinau-moldova.info/
  • +1 (1 vot)    
    promisiunea bucuria prostului (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 1:36)

    mosu [anonim]

    am astepat demonstratiile promise de comentatorii romani care ziceau c-o sa iasa pe strazile oraselor din romania fraternizand cu fratii lor din moldova.curaj gaina ca te tai--
  • 0 (2 voturi)    
    s-ar putea gasi si un al cinci-lea mod... (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 6:40)

    eeeuuuu [utilizator]

    care le-ar putea inlocui cu succes pe celelalte patru, existente in tartacuta mancurtului de chisinau: sa intoarcem foaia (ca pana acum am intors doar obrazul), sa intrerupem orice relatii cu puterea de dincolo de prut si sa pledam la bruxelles pentru o blocada politico-economica totala impotriva guvernantilor moldoveni. ce-ar spune tovarasul voronin de asta? rusia il vrea doar supus, de dat nu-i da decat armament pentru reprimarea demonstrantilor, sau poate chiar trupe, dar economic... nici macar vinurile nu ile cumpara! parca il aud pe 'nea vladimir: "alo, tovarasi, stati cuminti la locurile voastre!" de unde oi fi stiind eu fraza asta?
  • 0 (0 voturi)    
    minciuni (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 7:28)

    odorica ion [utilizator]

    minciuni, minciuni, minciuni !!!
  • 0 (0 voturi)    
    moldovenii au pierdut trenul ??? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:11)

    odorica ion [utilizator]

    "Tragerea de timp (vorba lunga) moarte sigura". Sau "bate fierul cit e cald". De aceea a esuat revolta de la Chisinau. S-a lungit prea mult, a dat posibilitatea serviciilor secrete rusesti, sa puna in aplicare un plan de temperare a revoltei, prin arestari, disparitii si propaganda comunista impotriva tinerilor, romanilor, dind exemplu citeva persoane exaltate care au distrus la furie totul in calea lor. Si eu prin unele articole, stimulez imaginatia exaltata a anumitor persoane, asa ca, a fost floare la ureche sa se atraga atentia si sa se formeze o atitudine negativa asupra intregii revolte anticomuniste. Nu vreau sa dau alarme false, dar tare imi e teama ca a esuat totul. Nu stiu, dupa intimidarile impotriva demonstrantilor anticomunisti, daca se mai mobilizeaza cineva, caci acum fortele KGB-ului s-au mobilizat si ei sint experti in dezinformari. S-a pierdut trenul. Nu au avut ajutor, nu are nimeni, nici din UR nici din Romania si nici din America, nevoie de Moldova. Trateaza Moldova ca pe un balast. Pacat,aci si UE a contribuit, recunoscind alegerile ca si corecte si dind apa la moara propagandei comunisto-kaghebiste. M-a uimit faptul, ca baiatul Presedintelui comunist Voronin are avere de 2 miliarde de euro cind tot PIB Lodovei este de 6 miliarde de euro. Mai au putin si isi insusesc toata Moldova cu toate bogatiile ei(aici am cam exagerat, Moldova nu e atit de bogata).Am vazut la tv. ca bunicul lui Voronin, a fost numit primar, intr-o localitate din Moldova de catre legionari, la intrarea armatei romane conduse de Maresalul Antonescu, in Moldova. Apoi bunicul s-a retras in Romania, unde a si murit in apropiere de Bucuresti. Numele de Voronin este luat pentru, a i se pierde urma, ca a fost bunicul legionar.Lasitate. Ce mai s-a pierdut trenul in Moldova, macar la noi am reusit sa dam jos esalonul l, al conducerii comuniste si a venit esalonul 2 la putere si mai apoi urmasii lor. Deci este adevat ce a spus Stefan cel Mare (Moldova)" tara nu a noastra etc
  • +1 (1 vot)    
    Istoricii sa informeze populatia (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:26)

    Ionescu Ion [anonim]

    Propun ca istoricii romani sa aminteasca societatii romanesti, aflate de o parte si de cealalta a Prutului, succesiunea apartenentei Basarabiei la Romania si la Rusia si imprejurarile prin care a alternat aceasta dependenta, precum si documentele care au statuat fiecare dintre cele doua variante de apartenenta.
    Evident, un document de referinta ce trebue prezentat pe larg este si pactul Ribentrop-Molotov, cu mentionarea modului in care a fost calificat si respectat ( sau nu) acest act, dupa razboi, de catre fiecare tara mentionata in respectivul raport si de catre institutiile internationale jurisdictionale.
    Aceasta informare a populatiei, cu trimiteri nedeliberate si catre publicul si institutiile din lumea larga, nu este interzisa de legislatia internationala si nici de tratate ce stau la baza functionarii , in comun, a statelor.
    Daca UE doreste, perfect justificat, ca Romania sa nu creeze proble, aducandu-si in Uniune probleme sale nationale de extrema importanta, nu trebue sa ne dea peste mana, ca o mama rea, ci sa ne ajute sa ne vindecam aceasta rana deschisa. Solutia pe care trebue sa o aplice UE este simpla : "sa integreze rapid Moldova in UE, mai ales ca Voronin subliniaza, si de aceasta data,ca el vrea ferm ca Moldova sa fie integrata".
  • 0 (0 voturi)    
    coincidente (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:27)

    santa_Dem [anonim]

    http://analizemd.blogspot.com/2009/04/videofoto-dovezi-ce-ar-mai-putea-aduce.html

    Destul de multe coincidente inainte si dupa alegeri
  • 0 (0 voturi)    
    Voronim e un mancurt (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:36)

    adnana [anonim]

    Stiti de ce se tine mancurtul de Voronim asa tare, pentru ca autoritatile din Rusia il sustin. Rusii au trimis armament zilele trecute comunisilor, ca acestia sa aiba cu ce iesi in fata tinerilor manifestanti. Daca nu ar fi Rusia, care isi baga nasu in orice conflict din fostele republici socialiste...ar sta maimutoiul de Voronin ca un rahat in iarba...si nu ar acuza Romania si nici tinerii de revolta. Daca si cel mai inrait politicitan rus, vicepresedintele Dumei de Stat, Jirinovskii care spune tot pe sleau a inteles ca tinerii din Moldova s-au saturat de comunisti, iar pe comunisti i-au votat pensionarii, apoi duca-se naibii Voronin. Regret ca nu are cine sa ii puna capat ca lui Ceausescu in 1989. Aberatiile lui sufoca intreaga lume. Iar gradul de intelegenta e a unui copil bolnav de cap.
  • 0 (0 voturi)    
    mai tovarase (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:42)

    DlGeo [anonim]

    Tovarase, ce fac partidele policite nu-i problema mea, cam o apa si-un pamaint toate !

    DaR
  • 0 (2 voturi)    
    Tovarase (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:45)

    DlGeo [anonim]

    Tovarase, ce fac partidele astea nu-i problema mea, o apa si-un pamant toate.
    Dar Tovarase, jignesti tineretul asta frumos al Moldovei, e prea diferit de epoca de piatra KGB-ista in care inca se gaseste Moldova.
    Sper ca ai inteles Tovarase. Sau poate crezi ca si eu fac parte din presa manipulata. Tovarase, tata-i Moldovean da dala adevaratu nu urmasu lui Stefan cel Mare cu sange rusesc.
  • 0 (2 voturi)    
    Mintea pensionarilor cea de pe urma (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:48)

    adnana [anonim]

    Stiti de ce se tem comunistii de unire cu Romania, pentru ca vor mai putea face ce le place. Vor fi trasi la raspundere si isi vor pierdere fotoliile. Cel mai rau e ca pensionarii moldoveni nu isi dau seama si sunt manipulati de tv, radioul, presa scrisa aservita comunistilor. Nostalgici fiind dupa tinerete, nu se gindesc la viitorul copiilor lor decit prin prisma trecutului. Da-le Doamne mai degraba, mintea moldoveanului cea de pe urma.
  • +1 (3 voturi)    
    Traiasca Moldova ! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:49)

    DlGica [anonim]

    "pe zidurile Parlamentului Romaniei nu sint inscriptii "Traiasca Moldova". "

    Da crezi ca s-ar supara Romanii daca ar scrie Traiasca Moldova ? Ramai tovarase la telefon cu Rusii.
  • 0 (2 voturi)    
    jos shobolanii (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 8:53)

    jos_shobolanii [anonim]

    jos shoboloanii bolshevici! huo komunishtii!!!
  • -2 (2 voturi)    
    primul om in stat (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 9:00)

    primul om in stat [anonim]

    intre timp base isi roade cravata? sau saluta militareste la telefon?
  • 0 (2 voturi)    
    Civilizatia mamaligii (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 9:04)

    Daniel [anonim]

    CORECT! Voronin are in mare parte dreptate. Nu inteleg de ce continuam sa sprijinim ideea nationalista si metafizica a unui neam romanesc care ii cuprinde politic si geografic si pe basarabeni si sa ne amagim cu actiuni penibile precum "mini-revolutia" de la Chisinau. Suntem la nivelul lui Napoleon Savescu si a tracologilor obsedati de romanism civilizator daca gandim astfel. In plus dam apa la moara organizatiilor extremiste si fasciste gen Noua Dreapta si ASCOR. Se pare ca multi dintre noi nu am depasit nivelul 1990 nici in Romania.
    • -1 (1 vot)    
      Depasiti (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:17)

      Albu Zahar [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Tu in schimb ai ajuns cam prin 4712, banuiesc.

      Ar trebui sa nu ne intereseze de nimic. Sau poate de padurea amazoniana si de triburile de eschimosi.

      Sa stam in case si sa primim mancare de la stat, eventual, daca ne da, daca nu, murim si gata.

      Cam asta e modelul de viata dintr-o cilizatie avansata.

      Sau cum?...
  • 0 (2 voturi)    
    de ingropaciune (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 9:47)

    Democratu [anonim]

    Vei ramane in istorie ca o coada de topor,bolsevic imputit,Vova Voronin! Imi doresc sa te vad cat de curand pe nasalie. Sa-ti cante frumos popa la cap!
  • -3 (3 voturi)    
    Ce-i de făcut ? (vorba lui Lenin) (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 10:07)

    MIHAEL [anonim]

    Excelent comentariul lui Nicu POPESCU (expert la European Council on Foreign Relations) de mai sus. Intr-adevăr:
    1. Romania (prin preşedintele ei T. Băsescu) trebuie sa ceara public dovezi in fata acestor acuzatii care implica statul român, in conditiile in care nu a fost prezentata practic nicio proba.
    2. Romania (prin preşedintele ei T. Băsescu) trebuie sa isi ofere si disponibilitatea de a discuta public aceste probe si sa coopereze cu Republica Moldova in cazul in care aceasta are dovezi clare ca cetateni romani ar fi fost implicati in aceste violente. In acest fel Romania se va putea distanta de aceste acuzatii.
    3. Romania (prin preşedintele ei T. Băsescu) trebuie sa fie foarte activa, cerand partenerilor sai europeni ca ministrii de externe ai tarilor UE sa isi exprime ingrijorarea fata de situatia din Moldova, prin apeluri telefonice adresate guvernului de la Chisinau.

    <<Aţi auzit cumva, ceva despre poziţia preşedintelui României în aceste zile, privind evenimentele din Basarabia, despre situaţia românilor aflaţi acolo, despre uriaşele abuzuri privind drepturile omului ????? - Nimic !! Este evident că avem preşedintele pe care-l merităm. Şi-l vom avea încă 5 ani dacă nu ne trezim.>>
    • +2 (2 voturi)    
      Esti sigur? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:36)

      george [anonim] i-a raspuns lui MIHAEL

      Eu cred ca Romania a facut exact ceea ce trebuia sa faca. Nu uita ca Moldova este un stat independent, recunoscut de Romania. ORICE declaratie va fi interpretata ca ,,amestec in treburile interne". Nu uita ca facem parte din UE, care nu au nevoie de conflicte la granita, Romania este condamnata sa ,,respecte linistea" in zona de SE a Europei. Nu uita ca, de cate ori Europa se afla in vacanta, Rusia creaza cate o ,,criza": a Osetiei, a gazelor, iar acum a Moldovei. Ce vrei, sa intervenim cu tancurile, sa mergem sa le tragem 2 perechi de palme la comunisti? Rusia exact asta asteapta. Din declaratiile aberante repetate la infinit ale lui Voronin si ale ministrului de externe rus nu intelegi ca totul este o provocare? Vorbea cineva de blocade, de sanctiuni police si economice impotriva Moldovei. Pai exact asta vor Voronin/Rusia, sa arate cu degetul: e, vedeti ce va face Romania? Haideti cu noi in CSI ca avem noi grija!!! in cine sa dam de fapt prin sanctiuni, in populatia Moldovei care n-are nicio vina? Trebuie gasite metode ,,diplomatice" sa scapam de comunisti, trebuie sa-i lasam sa-si joace piesa, dupa care sa-i dovedim in fata lumii cu propriile lor arme. Ce simtim noi ca oameni asta e cu totul altceva. Faptul ca ne doare sufletul cand vedem ce se intampla in Moldova, cum sufera populatia, cum sunt ridicati tinerii de pe strazi si sechestrati, torturati, cum este tratata presa ,,straina" si cum e manipulata presa locala...asta e altceva. Trebuie ca opinia publica din Romania sa se manifeste vehement si sa-si exprime clar punctul de vedere in fata lumii. Rabdare, toate la timpul lor.
  • 0 (2 voturi)    
    Lasa romanii in pace! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 10:42)

    Albu Zahar [utilizator]

    Voronin, vezi-ti de KGB-istii tai si lasa Romania in pace!
    Si mai prigoneste tu romanii in Moldova, ca sa vezi ce fratricid facem cu tine!
  • +1 (1 vot)    
    Voronin: un gunoi care nu merita privit (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 10:52)

    Ilinca [anonim]

    Asta a invatat el la scoala KGB
    • +1 (1 vot)    
      .. (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:13)

      Maxmind [utilizator] i-a raspuns lui Ilinca

      Eu cred ca a ramas repetent la scoala KGB..
      Este o rusine pana si pentru comunisti..
  • 0 (2 voturi)    
    Politica un spectacol de mascarici (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 11:52)

    Sergiu [anonim]

    Massmedia romaneasca a ajutat cu informatii ? (adica a informat lumea ?uuu, ce ciudat, iar noi ne plangem cand n-o face) asta e de-a dreptu hilar.
    Ma intreb care o fi in capsoru lui rolul presei.
    Probabil sa trambiteze doar intentiile si imaginile sfantului Partid.
    Romania a oferit consultanta politica ? hmm, alta ilegalitate, una chiar marsava.
    Defapt inafara de punctelor 2 si 3, care sunt atat de evident o aberatii cam toate sunt normale inafara tarii mariei sale . Incerc tosusi sa-mi inchipui tabere le secrete de antrenament pentru studenti ca sa-i faca adevarati mercenari . Ar iesi o parodie interesanta.
    Tragi-comedia de pese granita pare a nu avea sfarsit. Lideri stupizi si imbuibati de putere si violenta impotriva singurei ramuri progresiste a poporului basarbaean.
    Si totusi Romania de ce nu se ridica la proteste in numere mai mari ?
  • 0 (2 voturi)    
    Am o stire senzationala pt. Voronin (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:09)

    Maxmind [utilizator]

    Vreau sa-i transmit dl. Voronin pe aceasta cale o stire senzationala pt. dumnealui.. cele 4 "metode conspirationiste" evocate in teoria sa pot fi "descrise" mult mai scurt printr-un singur cuvant: "DEMOCRATIE".. pesemne ca unui asemenea comunist invechit, democratia pare venita de pe marte..
    Sincer imi pare rau pt. aceasta ultima generatie a secerii si ciocanului, imi pare rau pt. faptul ca se simt haituiti de tot ceea ce este in jurul lor, reactionand stupid la cele mai banale forme de democratie..
  • +1 (3 voturi)    
    Lebăda roşie (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 12:22)

    Levap [anonim]

    Cântecul lebedei roşii

    Versuri de scârbă şi jale în limbă română curată;
    Lehamite-mi este, văzându-mi copila spurcată !
    Altarul credinţei lui Ştefan cel Mare şi sfânt,
    Dorit de muscalul beţiv şi perfid, calic de pământ.
    Icneşte sub sila produsă de cel mai cumplit avorton,
    Mizeria lumii marxiste, recent convertit în baron.
    Incult mercenar comunist compară frăţie cu brânză,
    Reptila reduce istoria ţării la vorba umilă, la rânză.

    Vlădika fost brutar – miliţian, nu mai produce pâine,
    Omoară floarea ţării cu gloanţe şi bastoane, o bestie de câine.
    Româna îi displace fiind o altă limbă ca cea moldovinească,
    Oprind basarabenii să se exprime liber în limba strămoşească.
    Năpârcii staliniste, mandatul îi expiră azi, să zicem joi
    Iar ca să-l prelungească – mai rău ca ilegal - îi trbuie război…
    Naivii să-nţeleagă cât e de patriot şi cât sunt ei de boi.
    • 0 (2 voturi)    
      Fantastice versuri (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 13:36)

      papillon [anonim] i-a raspuns lui Levap

      Uluitoare versurile ! Ti le-am copiat in calculator . M-au cutremurat ! Oare la vad si cei de la conducere?
      • 0 (0 voturi)    
        get real!!! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 17:37)

        metallicus [anonim] i-a raspuns lui papillon

        Cei de la conducere vad doar ce vor. Ce le convine. Adicã trafic de influentza, interese, shpãgi, îmbogatzire rapida.... Le iese vreun singur coco dacã sprijina interesul national? ^Intrebarea este pur retoricã...
  • 0 (0 voturi)    
    SUSTINERE!!!! (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 13:01)

    G.Marius [utilizator]

    PE ORANGE.MD SI MOLDCELL.MD SE POT TRIMITE SMS-URI DE SUSTINERE PENTRU CEI DIN RM.
    ARATATI CA II SUSTINEM!!!!!
  • 0 (2 voturi)    
    BPR (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 14:33)

    cristi [anonim]

    voronin esti o mizerie!
    basarabia este romania!
  • 0 (0 voturi)    
    voronin e un prost (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 19:46)

    sorinel [anonim]

    noi romanii nu putem face ordine la noi in tara, ce sa mai mergem la altii sa le facem demonstratii. :)
    Plus ca cele mai notabile "realizari" ale spionajului romanesc sunt scaparea lui Hayssam si contrabanda cu tigari. Ba cateodata se mai fura si arme iar ei habar n-au cine e.
    Spionaj romanesc?? bate campii voronin asta.... :p
  • 0 (0 voturi)    
    care tara? (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 20:34)

    resita31 [utilizator]

    " Serviciul moldovean de Informatii si Securitate: Violentele sunt coordonate de forte straine. Vom sta la straja tarii " ce limba se vorbeste acolo?.... ce istorie existentiala este acolo?.... care tara?.... Romania!
  • 0 (0 voturi)    
    TINERII-EROI (Sâmbătă, 11 aprilie 2009, 20:39)

    drona [utilizator]

    Ianga statuia lui Stefan Cel Mare si Sfant din Chisinau,sa ridicati un monumet inchinat curajului pe care l-au aratat tinerii in lupta inegala cu fortele raului.Sa priviti de mii de ori chipurile acestor eroi de o zi care,au afirmat un curaj extrem in lupta inegala cu acesti monstri. Va sunt necesare numai si numai imagini reale,imagini care vor capata putere de simbol. Tinerii raman singura speranta a schimbarilor in Basarabia.Un gand bun si o floare pentru mamele care i-a facut.Bravo lor,sa va ajute Dumnezeu !
  • 0 (0 voturi)    
    Voronin (Duminică, 12 aprilie 2009, 10:27)

    Profion [anonim]

    o mortaciune istorica acest "moldovan" prost!
  • 0 (0 voturi)    
    pac pac pac (Duminică, 12 aprilie 2009, 13:44)

    yeu yeu yeu [anonim]

    poate il impusca si pe mizerabilu asta de Voronin, lingaul lui Putin, sa nu mai tina tara aia in mizeria in care se afla ca-s vai mama lor, incredibil, dar se poate si mai rau ca in Romania....Nenea Voronin sper sa iti dea astia un bob in cabina sa-ti stinga odata lumina comunist imputit ce esti. Succes moldovenilor in revolta lor sau ce-o fi asta....
  • 0 (0 voturi)    
    Reactii din Romania? Nimic ! (Duminică, 12 aprilie 2009, 15:12)

    Liviu [anonim]

    Cand E. Constantinescu a permis survolarea spatiului aerian romanesc de catre avioanele NATO a fost o adevarart isterie impotriva lui.
    Ion Iliescu, Adrian Severin, C.V.Tudor, C.T.Popescu, Marius Tuca erau pe toate posturile. Acum ,nimic...Toata lumea are treaba, vin alegerile, suntem in prejma Pastelui, avem de indeplinit acordul cu FMI, pe cine pune Sandu in locul lui Piturca etc.
    T.Basescu nu a spus nimic.Poate nu are nimic a spune sau Basarabia nu e pe lista de prioritati.
    Poate ne spune ceva macar sotul doamnei deputat Turcan.
  • 0 (0 voturi)    
    5 moduri - telepatie (Luni, 13 aprilie 2009, 9:39)

    protonicu [anonim]

    In plus multi romani se gandesc frumos la Voronin.
    Implicarea adevarata insa ar fi insemnat negocierea cu Rusia impotriva lui Voronin.
    Din pacate politicienii nostri nu au viziune.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by