Seful reprezentantei Tarom din Amsterdam a fost demis. Pasagerii care si-au petrecut noaptea pe Schipol vor fi despagubiti

de george sirbu     HotNews.ro
Duminică, 3 decembrie 2017, 12:35 Actualitate | Esenţial

Cei peste 100 de pasageri ai cursei Amsterdam-Bucuresti ce si-au petrecut noaptea pe aeroportul olandez Schipol vor fi despagubiti de compania aeriana, iar reprezentantul Tarom din Amsterdam a fost demis.

Comunicatul Tarom:

"Ca urmare a situatiei generate de anularea intempestiva a zborului ROT 364 Amsterdam - Bucuresti, din data de 2 decembrie 2017, directorul general al TAROM, Werner Wilhelm Wolff a dispus, in cursul noptii, formarea unei celule de criza la nivelul companiei, pentru rezolvarea operativa a aceastei situatii.

Constatand deficiente majore in comunicarea cu reprezentantul TAROM Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din functie. 

De asemenea, directorul general a cerut lista tuturor pasagerilor zborului anulat, pentru a discuta personal cu acestia si a-i asigura ca TAROM va respecta cu strictete legislatia in vigoare, acordand compensatiile prevazute de actele normative internationale.


Directorul general a mai dispus constituirea unei comisii care sa cerceteze aspectele tehnice si operationale care au generat anularea intempestiva a zborului in cauza. Compania TAROM prezinta scuze tuturor pasagerilor zborului ROT 364 Amsterdam - Bucuresti."





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

2716 vizualizari

  • -13 (25 voturi)    
    Cu ce-i vinovat acarul Paun? (Duminică, 3 decembrie 2017, 13:36)

    d2d [utilizator]

    In cel mai pur stil comunist s-a si gasit vinovatul.Fara ancheta,fara o minima informare...vinovat fara vina.
    • -2 (4 voturi)    
      ai vreo informatie din interior? (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:02)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui d2d

      Atunci impartaseste-o cu noi.
      Nu ai?
      Taci din gura!
    • +8 (8 voturi)    
      Ce face reprezentantul Tarom? (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:25)

      piratu [utilizator] i-a raspuns lui d2d

      Pentru ce e el acolo? Ca turist? Ar fi trebuit sa se ocupe de pasageri la fatza locului, nu sa ii lase sa petreacă noaptea in aeroport. Prin legea UE pasagerii zborului care are o intirziere de x ore, sint hraniti, daca x ore sint depășite, trebuiesc cazați si toate astea pe cheltuiala companiei care are intirziere.
      Ce a făcut reprezentantul Tarom? A stat toată noapte cu ei Aeroport? Ce și-o fi zis el, lasă ca pot ei da doarmă Si pe scaune.
      Prin atitudinea lui, Tarom poate fi data in judecată si pierde mult mai multi bani decit Ar fi cheltuit cu cazarea.
    • +4 (6 voturi)    
      Reprezentant! (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:32)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui d2d

      Ala nu e incarcator la bagaje sau bagator de seama, e REPREZENTANTUL Tarom, adica el este Tarom in acel aeroport. Pasagerii nu ar fi trebuit sa petreaca noaptea in aeroport. E ilegal. Deci cel care isi bea cafelutza, fumeaza cite o tigare si se uita la avione pe geam toata ziua, si-a pierdut culcusul, in nici un caz nu era acarul Paun.
    • +6 (8 voturi)    
      Prietene, (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:42)

      BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui d2d

      omul nu este vinovat pentru ca a intarziat avionul ci pentru ca nu a facut ceea ce trebuie - adica sa comunice cu Bucurestiul si functie de ora de sosire a avionului sa ii cazeze la un hotel langa aeroport si sa le asigure transportul si cina. Asta trebuia sa faca. Din pacate, acesti "reprezentanti" sunt "nepotii" cuiva si nu te poti lua de ei. De accea mai are Tarom reprezentanti, cand toate comapaniile au angajat o firma locala de handling sa se ocupe de asta.
  • -12 (12 voturi)    
    Chiar asa. (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:26)

    Godzillagrrr [utilizator]

    In ce consta vina reprezentantului? Ce anume ar fi trebuit sa faca si nu a facut?
    • +13 (13 voturi)    
      E chiar asa greu ? (Duminică, 3 decembrie 2017, 15:39)

      c.mike [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

      Sa-i cazeze la hotel si sa le dea o cina !
      • 0 (6 voturi)    
        Ah, ok. (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:46)

        Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

        Clar, multumesc pentru raspuns.
      • +5 (5 voturi)    
        .... exact .... (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:50)

        cbogdan [utilizator] i-a raspuns lui c.mike

        Am patit asta (defectarea avionului) pe un drum Bologna-Bucuresti cu escala la Roma (Aliialia). Am sosit intarziat la ROma si legatura plecase. Am primit o masa la Bologna (era deja seara tarziu) dupa care am fost cazati la Roma (alta masa) si am primit info despre zborurile de intoarcere in ziua urmatoare. Neplacerea inerenta a fost astfel atenuata si-mi amintesc cu placere ca exista o romanca angajata Allitalia care a gestionat foarte calm si eficient situatia (erau calatori evident enervati din toata lumea, unii aveau legaturi transoceanice spre America se Sud).
  • -7 (7 voturi)    
    dA (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:12)

    Babilou [utilizator]

    O noapte pe aeroport nu e sfarsitul lumii.
    Istoria mea e mult mai "palpintanta". Dupa o noapte de mers cu masina, trebuia sa plecam din Budapesta spre Montreal. Pe aeroportul din Budapesta, asteptand la terminal, la un moment a fost ceva in neregula, toata lume a fost evacuata si am refacut check-in-ul. Am plecat cu intarziere spre Amsterdam si deci am pierdut avionul spre Montreal. Am fost reprogramati cu un zbor dimineata. Deci am ramas pe aeroport. Dimineata am plecat spre New York - Logan, apoi am luat alt avion spre Boston. Doar ca ajunsi la Boston nu am ajuns la legatura spre Montreal, cu Jazz Air. Intre zboruri era prevazuta doar o jumatate de ora. Se profila inca o noapte pe un aeroport. De la Delta Airlines am primit in final un vaucher pentru hotel. Dimineata am plecat (cu intarziere) din Boston spre Montreal unde am ajuns dupa-amiaza. Asadar plecasem joi seara din Ro spre Budapesta si ajunsesem acasa in Montreal dumineca dupa masa....
    De atunci n-am mai plecat niciodata din Budapesta....
  • +6 (8 voturi)    
    Tarom (Duminică, 3 decembrie 2017, 17:26)

    BibiAfricanul [utilizator]

    are probleme structurale, nu este vorba de un incident izolat. Eu zbor destul de des la Amsterdam/Brussels si mai intotdeauna avioanele intarzie. Niciodata nu am vazut reprezentantul Tarom (habar nu am de ce are un reprezentatant - nicio alta comapanie nu am vazut sa tina pe cineva la aeroport pentru doua curse pe zi) stresat de intarziere sau organizand o escala mai rapida. Din contra, la Brussels, dupa ce cursa a intarziat doua ore, in loc sa se grabeasca, el statea si se hlizea cu echipajul in usa cabinei pilotilor. Foarte neprofesionist.
    Cel mai frecvent, echipajul isi cere scuze pentru intarziere, care este intotdeauna cauzata de "sosirea intarziata a aeronavei din alta cursa".
    Pe cine intereseaza de ce intarzie mereu Tarom? Corect ar fi ca la fiecare ora de intarziere, sa se returneze o parte din banii platiti cu mult timp inainte de pasager. Daca el plateste pretul complet, Tarom trebuie sa presteze corect si la timp serviciul platit. Daca intarzierea este mai mare decat durata zborului, ar trebui sa se returneze toti banii.
    Daca Tarom nu mai poate sa presteze servicii corecte, sa nu o mai faca de loc.
    Am spus-o si o repet: faliment sau reorganizare/restructurare. Alta solutie nu exista.
    • +2 (2 voturi)    
      o alta varianta .. (Duminică, 3 decembrie 2017, 18:57)

      sareta [utilizator] i-a raspuns lui BibiAfricanul

      ...ar fi rezolvata problema Tarom numai daca vor fi dati afara IMEDIAT toti cei care n-au legatura cu aviatia (ibovnice,neveste ,croitori,"juristi",agronomi ,veterinari si mai ales plagiatori sau cu diplome cumparate ! ). Oare care dintre acestia se ocupa si de repararea avioanelor ?


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri