Metrorex a introdus cartela cu o calatorie, abonamentul anual si cartela pentru grupuri. Cat costa fiecare

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 15 octombrie 2017, 10:34 Actualitate | Esenţial

Metrorex introduce noi tipuri de cartele
Foto: Metrorex
Metrorex a introdus incepand de duminica noi titluri de calatorie cu metroul, acum putand fi cumparate cartele cu o singura calatorie, abonamente pe un an si cartele pentru grupuri de 3,4 sau 5 persoane.

Noile titluri de calatorie cu metroul si tarifele aferente acestora sunt:

- cartela cu o calatorie - 2,5 lei;
- abonamentul anual - 720 lei;
- cartela grup 3 persoane - 5 lei;
- cartela grup 4 persoane - 6,5 lei;
- cartela grup 5 persoane - 8 lei.

Abonamentul anual urmareste fidelizarea calatorilor de zi cu zi pe o perioada mai mare de o luna si ofera avantajul unor costuri lunare reduse fata de cele generate de achizitionarea mai multor abonamente lunare. Astfel, prin comparatia costurilor anuale pentru cele doua tipuri de abonamente, calatorii care opteaza pentru acest abonament pot beneficia de circa o luna si jumatate de “gratuitate” la transportul cu metroul, afirma Metrorex.

De asemenea, compania spune ca noile cartele de grup (3, 4 sau 5 persoane) vin in sprijinul grupurilor (atat calatori fideli, cat si turisti) cu preturi mai avantajoase per calatorie fata de titlurile existente.

Metrorex precizeaza ca actualele titluri de calatorie nu isi vor modifica tarifele.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

5985 vizualizari

  • +4 (16 voturi)    
    Abonamentul anual ? (Duminică, 15 octombrie 2017, 11:48)

    Sparafucile [utilizator]

    Pai cine are curaj sa-si cumpere asa ceva ? La ce spitale avem , cine are garantia ca mai apuca anul urmator ? Doua puncte D .
    • -1 (11 voturi)    
      Cred ca cine-si permite sa dea 720 de lei odata (Duminică, 15 octombrie 2017, 13:51)

      OmulNou [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      nu merge cu metroul.
  • +8 (12 voturi)    
    pacaleala (Duminică, 15 octombrie 2017, 13:15)

    Dedalus [utilizator]

    Abonamentul annual nu prezinta nici un avantaj fata de cel lunar, ba dimpotriva prezinta dezavantajul platii in avans.

    O luna oricum toata lumea e in concediu si nu foloseste metroul...
  • +2 (8 voturi)    
    abonament cu RFID (Duminică, 15 octombrie 2017, 13:22)

    Zero_Kelvin [utilizator]

    daca tot le schimbati, poate faceti macar abonamentele cu RFID, ca vad ca la turnichetii noi aveti si posibilitatea de citire/scriere RFID (sau e doar de poza?) M-am acrit , tot timpul trebuie sa ma scormonesc prin portofel dupa abonament !
    • +1 (11 voturi)    
      Banuiesc (Duminică, 15 octombrie 2017, 13:49)

      miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

      Ca in portofel tii un singur card / abonament / plastic.

      Ai un portofel cu cardul de credit, unul cu cardul de debit, unul cu abonamentul, unul cu cardul de la serviciu. Nu de alta dar daca le ai pe toate la un loc tot nu merge RFID-ul.
      • +1 (3 voturi)    
        pfff.... (Duminică, 15 octombrie 2017, 22:12)

        Zero_Kelvin [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

        abonamentul RFID il tin intr-un buzunar exterior al gentii, amice, apropii geanta si am trecut !
        • -1 (1 vot)    
          Just (Luni, 16 octombrie 2017, 6:37)

          miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui Zero_Kelvin

          Nu m-am gandit. Pai e drept, fiind separat intr-un buzunar e mult mai greu de scos. Dar uite: iti dau o sugestie. Tine si cartela tot in acel buzunar si va fi exact ce ai dorit: sa nu mai cauti portofelul! Sau tu vrei cartela RFID in buzunarul exterior si cartela magnetica in portofel?
      • +1 (1 vot)    
        Buna dimineata! (Luni, 16 octombrie 2017, 8:31)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

        Cardurile bancare sunt in portofel, dar nu la suprafat, ca nu am nevoei de ele instant.
        Si cel de servici il tin separat - daca il pun in buzunar, mi s-a intamplat sa apropii de usa abonamentul RATB si sa ma mir de ce nu se deschide!
        TOCMAI pt ca avem mai mulet carduri (mai sunt si cele de la farmacii, dar nu-s cu RFID) ar fi tare tare bine sa revina macar la abonamentul comun RATB-Metrou, care era cu RFID ...
  • 0 (6 voturi)    
    cartela de criza (Duminică, 15 octombrie 2017, 18:18)

    anonimicus [utilizator]

    Asteptam cartela cu o jumatate de calatorie ...
  • 0 (4 voturi)    
    ... ca macane :-)) (Duminică, 15 octombrie 2017, 20:44)

    Dedalus [utilizator]

    Ati mobilizat salariatii RATB sa comenteze pe aici?!

    Chiar asa?!
  • +4 (4 voturi)    
    Sageata e pusa cum trebuie? (Duminică, 15 octombrie 2017, 23:00)

    bigbrother [utilizator]

    Poate am doar eu o problema cu asta, dar nu inteleg de ce mai exista acea sageata care indica "inapoi" in loc de inainte. Adica de ani buni de zile bagam cartela cu sageata inainte, acum s-a schimbat schimbarea si sageata indica inapoi.

    Si ma asteptam sa fie muuuult mai rapid sistemul, sincer nu vad mare imbunatatire la noile sisteme fata de cele vechi, doar ca se deschide o usa in loc de a impinge turnichetul? Si ca e un ecran color in loc de cel alb/negru?

    Per ansamblu mi se pare o treaba la fel de bine facuta ca cea cand au trebuit sa taie din peroane sau au cumparat metrouri a caror instalatie de AC nu face fata. Adica nu gandesc pana la capat procesul, cumva pe drum informatia se pierde sau e primita gresit.
    • -3 (3 voturi)    
      Pasul urmator (Luni, 16 octombrie 2017, 6:38)

      miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Este sa bagi cartela in aparat si săgeata în dos.
    • +1 (1 vot)    
      exista avantaje! (Luni, 16 octombrie 2017, 8:39)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Faa cu sageata este de neinteles, nu numai ca n-are sens sa bagi cartela "invers", dar sistemul se PUTEA modifica sa accepta cartela introdusa "normal", cu sageata in fata!
      Avantaje la noile turnichete?
      LCD-ul color ar putea prezenta multe informatii, acum este folosit doar pt "nr. de calatorii", ceea ce este ultil: eu VREA sa stiu ca "am ramas doar doua, in curand trebuie sa iau alta cartela de 10"
      Citirea cardului NU dureaza mai putin, ba parca dimpotriva!
      Insa avantajul major este ca trunichetul metalic greoi, unisens, a fost inlocuit de un panou de plexi, ce nu mai trebuie fortat sa se deschida. Ai incercat sa intri la metrou tinand o geanta mare in mana?!
      Acum, cand lumea intra, panoul ramane deschis, nu mai pierzi de loctimpul cu invartit turnichetul.
      IAr SCOPUL schimbarii a fost compatibilitatea cu situatiile de urgenta: trebuie evacuta statia? Dispecerul da o comada si toate panourile de plastic raman deschise, oamenii pout sa iasa mult, mult mai repede decat invartind turnichetii de pe portile de IESIRE numai!
      • 0 (2 voturi)    
        ... (Luni, 16 octombrie 2017, 11:27)

        a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        Nu poate fi modificat sistemul pentru ca banda magnetica e in lateral, iar cititorul este facut pentru aceasta pozitie. Dar acum se pot schimba cartelele pentru ca sistemul e unitar.
        Display-ul color poate afisa multe informati, dar are unghi de vizibilitate redus si e plasat foarte jos. Vechiul display cu leduri verzi/rosii era mult mai vizibil, mai ales pentru cei care poarta ochelari (peste 50%). Mesajul liber/blocat, eventual numarul de calatorii sunt arhisuficiente. Afisarea altor informatii e complet inutila, ultimul lucru de care ai nevoie la o coada e ca cineva sa stea sa citeasca povesti.
        Fanta pentru cartela e amplasata foarte jos si esti obligat sa te opresti, nu poate fi introdusa din mers. E si foarte ingusta, sistemul vechi avea ghidaje foarte largi, puteai introduce cartela din mers si cu ochii inchisi.
        Turnichetul greoi? Sa fim seriosi, erau foarte simplu de folosit. Daca aveai bagaje voluminoase erau portile speciale. Oricum pentru bagaje voluminoase ar trebui sa platesti suplimentar. Turnichetii de iesire, adaugati in anii 90 din cauza fraudelor, erau aberanti. Intr-o tara normala nu ar fi existat.
        Nu stiu daca portile noi sunt din plexiglas sau sticla securizata. Daca sunt din plexiglas e grav pentru ca daca se defecteaza sistemul de comanda raman blocate. Nu am vazut nicio comanda mecanica pentru situatii de urgenta. Daca sunt din sticla securizata iar e grav, in situatii de panica cioburile pot cauza alunecarea cu consecinte mult mai grave decat turnichetii. Oricum in situatii de criza problema majora este la scari, degeaba treci repede de porti daca te imbulzesti pe trepte.
        Daca tot s-au scos turnichetii macar trebuia sa se revina la sistemul initial (pentru ca asa a fost proiectat) fara bariera, cu senzor si alarma acustica.
        In concluzie avantajele sistemului nou sunt sublime, dar lipsesc cu desavarsire. In schimb au adus cuiva niste venituri frumusele.
        • 0 (0 voturi)    
          Banda e in lateral (Luni, 16 octombrie 2017, 14:15)

          iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui a.nonim

          OK, cu banda magnetica, dar puteau schimba cartelele, sageata "pe dos" este complet contraproductiva, mai bine sa nu existe de loc!!!
          Cu afisajul, este discutabil!
          "Fanta pentru cartela e amplasata foarte jos" -aici ai dreptate, chiar ieri am folosit cadrul, si da, fanat este prea jos, neergonomic, iar ghidajele SUNT mai intolerante!
          "Sa fim seriosi, erau foarte simplu de folosit." simplu, dar dificile, trebuia sa apesi atre, si putea sa te loveasca!
          " Turnichetii de iesire, adaugati in anii 90 din cauza fraudelor, erau aberanti." PE DEPLIN DE ACORD! De ai zic ca este f bine ca s-au scos!!!
          " Daca sunt din plexiglas e grav " nu stiu daca nu exista comanda mecanica, si nu am incercat sa-i fortez, dar sunt un obstcaol mult mai fragile decat vechii turnicheti mecanici!
          "problema majora este la scari, " pina la scari, cu vechii trunicheti de iesiire se bloca complet iesirea!
          "au adus cuiva niste venituri frumusele" -asta este o certitudine!
    • +2 (2 voturi)    
      sageata (Luni, 16 octombrie 2017, 10:25)

      cristi_ion [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      din cate am citit, pe noile titluri, nu mai apare sageata ...restul sunt din stocul vechi, dupa ce le termina, apoi nu o sa mai aiba sageata
      • 0 (0 voturi)    
        ia te uita! (Luni, 16 octombrie 2017, 14:17)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui cristi_ion

        Chiar ziceam ca mai bine fara, decat cu sageata pe dos!
        Acum e mai simplu: "cu banda magnetica sus-stanga"!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi