Metrorex isi cere scuze pentru imbulzeala din statii si spune ca va schimba designul biletelor dupa incheierea lucrarilor la sistemele de acces

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 19 iulie 2017, 12:08 Actualitate | Esenţial

Coada metrou Pipera
Foto: cititor HotNews
Metrorex a cerut miercuri scuze calatorilor care s-au confruntat cu aglomeratia de la statiile unde s-au efectuat lucrari de modernizare a sistemelor de acces si spune ca dupa ce toate modenizarile vor fi incheiate va emite bilete cu un alt design.

Ce spune compania:

"Metrorex prezinta scuze calatorilor pentru disconfortul creat urmare a aglomeratiei inregistrate in statiile unde se efectueaza lucrarile de control-acces si face apel la intelegerea acestora, pentru evitarea intrarii in statie a unui volum foarte mare de persoane.

Metrorex a luat masuri pentru deplasarea in siguranta a calatorilor in perioada lucrarilor de modernizare a instalatiilor de control acces. 

Astfel, ca urmare a situatiilor de supraaglomerare semnalate la orele de varf, au fost alcatuite echipe mixte din angajatii Metrorex si personal de paza, pentru acordare de asistenta si indrumarea calatorilor. Fiecare agent de statie este prezent in aceste zone aglomerate, pentru a transmite Dispeceratului Central evolutia situatiei din teren si luarea de masuri in functie de situatia data. 

In plus, numarul portilor de acces in statie a fost marit si s-a avut in vedere modificarea fluxurilor de intrare-iesire in functie de traficul de calatori pe intervale orare. Pentru a inlesni accesul calatorilor in statie, au fost afisate pictograme cu modul corect de utilizare a cartelelor. 

Totodata, Metrorex transmite ca lotul existent si functional de cartele va fi schimbat cu un nou design, la finalizarea tuturor lucrarilor de modernizare control-acces".

Sute de calatori au asteptat, marti dupa-amiaza, minute in sir sa coboare la statia de metrou Pipera din cauza aglomeratiei produse dupa introducerea noilor sisteme de acces.

Aglomeratie a fost si in aceasta dimineata, in mai multe statii de metrou in care au inceput lucrarile de modernizare a intrarilor, potrivit Digi 24.


Citeste mai multe despre   























3750 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Si la Unirii... (Miercuri, 19 iulie 2017, 12:16)

    mcris [utilizator]

    ...mare inghesuiala. Nu am vazut nici macar un articol de presa unde calatorii sa fie invatati cum se vor introduce cartelele in noile aparate.
  • +1 (1 vot)    
    Sisteme amestecate... (Miercuri, 19 iulie 2017, 12:16)

    BEDE [utilizator]

    Deci, la un stil de sistem de acces se introduce cartela cu sageata inspre aparat, iar la altul se introduce cartela cu sageata in sens invers... Suficient ca sa dureze mai mult pana se prinde omul si reuseste sa valideze cartela.
    Daca va fi peste tot la fel, atunci va fi mai bine.
  • +1 (1 vot)    
    Marin de vina (Miercuri, 19 iulie 2017, 12:42)

    Ozmo [utilizator]

    Nea Marine, haide tata mai finalizezi si tu metrou' din Drumul Taberei ???? Ce zici ?
  • +4 (6 voturi)    
    In primul rand (Miercuri, 19 iulie 2017, 12:46)

    DanIonita1 [anonim]

    Pe aparate este desenat foarte clar cum sa introduci cartela. Nu e fizica atomica. Am vazut ieri o doamna care incerca de zor sa iasa de la metrou pe la portile de intrare desi era un mare X in dreptul lor in timp ce portile de iesire aveau ditamai sageata verde. Cu castile pe urechi a testat 3 porti pana sa ii arate lumea cele corecte. Tine si de minima atentie si inteligenta a fiecarei persoane sa se "prinda" de lucruri elementare.
    Problemele reale sunt:
    1.Pentru anumite statii (Pipera, Aurel Vlaicu, Victoriei, Unirii, Dristor) la orele de varf s-a depasit capacitatea maxima de preluare, de asta e om langa om. Metroul nu are nici el capacitate infinita.
    2.Noile sisteme sunt frumoase, elegante, dar mai putin rapide decat cele vechi. Pana se valideaza calatoria si pana se deschid/inchid usile, timpul este cam dublu. In cazul acestor statii supraglumerate nu e greu de inteles consecintele....
    • +3 (3 voturi)    
      ok (Miercuri, 19 iulie 2017, 13:55)

      omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui DanIonita1

      zici niste lucruri corecte... dar

      1) fanta de introducere a biletului trebuia sa fie mult mai larga si cu forma specifica care ajuta biletul sa intre unde trebuie.... multe persoane se chinuie sa nimereasca gaura

      2) aparatele trebuiau sa fie mai inalte cu fanta pentru bilet pusa in fata nu foarte jos... eu trebuie sa ma aplec ca sa pot introduce biletul cum trebuie

      3) aparatele sunt foarte groase... trebuiau sa fie mult mai subtiri si astfel mai puneau in plus unul sau doua la fiecare intrare

      4) bonus: biletul ar trebui sa mearga introdus in orice directie sau sa fie suficienta apropierea (macar abonamentele)... vai ce futurist sunt!

      concluzie: degeaba arata mai bine daca sunt muuult mai greu de folosit!
  • +3 (3 voturi)    
    ??? (Miercuri, 19 iulie 2017, 12:56)

    randon [utilizator]

    daca am inteles eu bine, explicatia metrorex este urmatoarea: stim ca a fost aglomeratie, dar sa vedeti ce bilete misto o sa cumparati pe viitor cu o alta forma si design?

    :)))))
    • 0 (0 voturi)    
      .... si mai scumpe.... (Miercuri, 19 iulie 2017, 13:09)

      edvro [utilizator] i-a raspuns lui randon

      ...fireste.
  • +2 (2 voturi)    
    Aparatele arata cum sa introduci cartela (Miercuri, 19 iulie 2017, 13:36)

    tropotaru [utilizator]

    iar cartela arata cum nu e bine s-o introduci, de aici toata confuzia, a mai explicat Dorel, oficial al Metrorex.

    De asemenea, aglomeratia se produce deoarece o cartela poate fi introdusa doar in patru pozitii/feluri in aparat, iar calatorii o incearca si pe a cincea.
  • 0 (0 voturi)    
    . (Miercuri, 19 iulie 2017, 14:36)

    Evq [utilizator]

    A stat Metrorex ce a stat, s-a amuzat nițeluș pe seama fraierilor și pe urmă a zis „Na, mă, hai că ați fost simpatici și vă dăm și noi o mână de ajutor ca să treceți mai repede pe acolo. Poate.”
  • 0 (2 voturi)    
    Tichia de margaritar (Miercuri, 19 iulie 2017, 14:46)

    D-or [utilizator]

    A explicat cineva de ce anume trebuiau inlocuite sistemele vechi?

    Chiar daca, sa presupunem, erau sarite de cite un calator pe luna, in cit timp se amortizeaza aceasta afacere?
    • +3 (3 voturi)    
      la cele noi (Miercuri, 19 iulie 2017, 16:15)

      DanIonita1 [anonim] i-a raspuns lui D-or

      in caz de incidente ce necesita evacuarea rapida se deschid automat toate usile si poate iesii rapid un nr mare de oameni. La cele vechi printre trunchieti se iese mai greu iar in caz de panicae foarte posibil sa se blocheze, sa cada oameni care sa blocheze iesirea. Lucruri constatate si cerute de isu (ca a mancat si uti o paine cu ocazia asta, nu contesta nimeni).
  • +1 (1 vot)    
    access (Miercuri, 19 iulie 2017, 17:23)

    VictorP86 [utilizator]

    Nu modul de introducere a cartelei este problema(sageata sus/jos), dupa prima zi te lamuresti cum trebuie bagata.
    Eu vad 2 probleme: 1. fanta de introducere a cartelei este ingusta si uneori e mai greu de nimerit gaura :))....2 timpul de validare a cartelei, deschiderea si inchiderea acelei "usi" dureaza mai mult comparativ cu vechiul sistem.
    Marti unul din aparate afisa defect...la 2 zile de la instalare.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri