Un nou caz de deces prin rujeola, confirmat de Institutul Cantacuzino. O fetita in varsta de 1 an, din Craiova, a murit in urma complicatiilor

de I.C.     HotNews.ro
Vineri, 16 decembrie 2016, 17:02 Actualitate | Esenţial

Institutul Cantacuzino a confirmat, vineri, decesul prin rujeola, in cazul fetitei de un an care a fost internata la spitalul de Boli Infectioase din Craiova si apoi transferata la Spitalul Judetean de Urgenta din aceeasi localitate, informeaza News.ro. Numarul deceselor provocate de aceasta boala a ajuns la opt.

"Astazi, 16 decembrie, Institutul Cantacuzino a informat ca atat rezultatul testarii probei de ser, cat si al fragmentului de pulmon sunt pozitive pentru rujeola, in cazul copilului din judetul Dolj. Astfel, numarul deceselor confirmate provocate de rujeola ajunge la opt", explica Ministerul Sanatatii, care a lansat o campanie pentrtu reducerea imbolnavirilor prin extinderea vacinarii si catagrafierea celor care nu au fost imunizati.

Fetita din Dolj nu fusese vaccinata impotriva rujeolei si nici nu era inscrisa la un medic de familie, a declarat Florin Stancu, directorul Directiei de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj.

"Fetita nu era inscrisa la un medic de familie si nici nu fusese vaccinata impotriva acestei boli (n.r. - rujeola), insa vaccinul nu este obligatoriu. Ceilalti patru copii au fost dusi la medic de colegii mei si unul dintre acestia a fost internat cu suspiciune de rujeola. Copiii par bine ingrijiti de bunica. Nu s-a reusit sa se stea prea mult de vorba cu aceasta, fiind foarte afectata de decesul nepoatei. Ii asteptam pe parintii plecati in Italia pentru discuta si cu acestia despre situatia celor mici", a spus Florin Stancu

Fetita, diagnosticata cu rujeola, a fost adusa, luni noapte, la Spitalul de Boli Infectioase "Victor Babes" din Craiova, iar marti au aparut complicatii.

"A fost confirmata rujeola, iar marti au aparut complicatii. A facut pneumonie, starea fiind una grava. S-a decis transportul de Spitalul Judetean de Urgenta, din cauza ca noi nu avem sectie de terapie intensiva", afirma Constantin Ecobici, purtatorul de cuvant al Spitalului de Boli Infectioase "Victor Babes" din Craiova.

Fetita a murit in ambulanta, in timp ce era transportata de la Spitalul de Boli Infectioase la Spitalul Judetean de Urgenta din Craiova, desi medicii au incercat sa o resusciteze zeci de minute.

Reprezentantii Directiei de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Dolj au inceput o ancheta, in conditiile in care fetita mai avea cinci frati, cu varste cuprinse intre cinci si noua ani.

¬Am demarat verificari in ceea ce inseamna respectarea drepturilor copilului in familia respectiva, in principal dreptul la sanatate. Vrem sa vedem daca a fost inscris la medicul de familie, daca a fost dus la medicul de familie¬, declara Florin Stancu, directorul DGASPC Dolj.

Fetita decedata locuia impreuna cu fratii sai si cu bunica intr-o casa din Craiova, parintii urmand sa revina in tara, ei lucrand in Italia.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

4118 vizualizari

  • +24 (30 voturi)    
    . (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:08)

    adi.i [utilizator]

    Olivia, Feli, Ditta, Cristela și toți ziariștii care pun botul la ele să vă faceți harachiri și să vă mutați pe Lună, unde nu se vaccinează nimeni acolo și puteți trăi liniștiți în societatea voastră unde puteți alege să muriți de orice boală din epoca victoriană după bunul plac și în cel mai natural mod cu putință.

    V-ați bătut cu pumnul în piept că voi nu vaccinați și ați convins și pe alții. Acum noi cum ne protejăm copiii sub un an care nu pot fi vaccinați? Cum ne ferim de prostia voastră?
    • -3 (5 voturi)    
      gresesti (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 18:49)

      cchris [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

      Vezi ca tu "pui botul" la propaganda care se face. Pana si acest articol prezinta situatia unilateral.

      Nu iti arata nimeni in articol absolut nimic despre efectele secundare MAJORE ale vaccinurilor, ale componentelor ULTRA-TOXICE din ele si aproape imposibil de eliminat ulterior, pentru ca ne-am obisnuit ca niste idioti ca daca nu se intampla azi inseamna ca nu se mai intampla, daca nu doare totul e ok. Nu vreau sa expun aici argumentele, dar invatati sa scoateti putin capul din nisip.

      Nu ne arata nimeni cat timp si in ce mod aceste vaccinuri sunt eficiente, pt ca te lasa descoperit exact cand ai avea mai mare nevoie de protectie.

      Nu ne arata nimeni aproape niciodata ca fara exceptie cazurile de deces au fost in combinatie cu alte probleme. Cei care au un sistem imunitar cat de cat nu au nici o problema. Sorry, nu vreau sa fiu cinic, am si eu copii, dar uneori, in natura, se intampla sa si mori. O sa o facem cu totii. Imi pare nespus de rau pt ce s-a intamplat, dar probabil 90% din vaccinuri sunt inutile, sunt money machines.

      Informati-va putin daca vreti sa comentati pe tema asta. Veti descoperi multe lucruri noi, despre bani, despre industrii de miliarde, despre guverne si banci, niciodata despre voi sau sanatatea voastra. Intre ce se spune si ce se intampla in realitate este o uriasa diferenta.

      Si nu in ultimul rand, fiecare e liber sa decida pt el. Nu am nici o frica pt copiii care vor fi infectati de cei nevaccinati. Dati-le sa suga, nu va scapati de ei dupa cateva saptamani si n-o sa aibe absolut nimic. Despre asta de ce nu exista atata propaganda, desi e mult mai important? Pt ca din laptele de mama nu castiga nimeni bani.
      • 0 (4 voturi)    
        mai aberati mult? (Duminică, 18 decembrie 2016, 10:43)

        dj [utilizator] i-a raspuns lui cchris

        Acum 100 de ani nu erau vaccinuri, se nasteau intr-o familie cel putin 5 copii si supravietuiau doar cativa dintre ei. Asta asa, la bunul simt. Dar se pare ca voua va lipseste.
  • -20 (34 voturi)    
    Vine (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:24)

    gigifisiune [utilizator]

    un nou guvern, e normal sa apara in presa iarasi decese cauzate de lipsa vaccinarii.

    Nu vad, insa, articole despre cei betegiti de vaccinuri.
    • +12 (16 voturi)    
      pai ce vrei sa vezi? (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:34)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      un articol despre +20 milioane de romani vaccinati care traiesc fara sa ii intereseaza prea mult despre boli care nu ar trebui sa mai existe in sec 21?
      ce articol vrei bai gigi?
      e de bun simt... dar pentru asta....chiar nu exista vaccin
      • -4 (8 voturi)    
        Nu e greu de spus (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:56)

        Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Daca va intereseaza sanatatea romanului sau buzunarul propriu..
    • +15 (19 voturi)    
      Păcat, (Vineri, 16 decembrie 2016, 19:01)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      Că nu există vaccin împotriva prostiei.
    • +3 (7 voturi)    
      Basescu e de vina (Vineri, 16 decembrie 2016, 20:15)

      sareiodata14 [utilizator] i-a raspuns lui gigifisiune

      Si nici nu o sa vedeti pentru ca rujeola e data de un virus si nu de un guvern sau de alte partide si respecta o ciclicitate proprie care nu are legatura cu Basescu sau cu PSD.

      Dreptul la opinie inceteaza cand ameninta dreptul la viata al celor ce nu se pot vaccina din motive medicale. Exemple simple - gravide, sugari sub 1 an, pacienti cu diverse cancere.

      Cum de nu e evidenta situatia asta tragicomica?!!!
  • -5 (17 voturi)    
    de ce faceti asemenea articole.. (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:36)

    akillies [utilizator]

    ..care sunt o rusine pentru jurnalismul de calitate?!?!?

    Nu spuneti nimic despre cazul fetitei: de unde s-a imbolnavit cu rujeola, de la cine a luat boala si de ce nu se izoleaza pacientii purtatori ai virusului??!?
    Conform actualelor protocoale medicinale, copii nu pot fi imunizati impotrva ROR daca nu au 15 luni, dar asta nu inseamna ca nu pot fi protejati prin instituirea unor criterii clare de igiena sanitara si de identificare a surselor de focare pentru aceasta boala.
    Inca odata, imunizarea nu te face nepurtator ci doar te protejeaza de efectele virusului. Altfel spus, virusul exista in corpul tau, dar sistemul imunitar il poate depista si il poate neutraliza (ii scade numarul de copii pana la limita sigura pentur organism).
    De ce va abteti joc de oameni cu articole lipsite de profesionalism?!?
    Si nu vi se pare dubios ca au aparut complicatii de cand a fost dusa in spital? in care se folosesc dezinfectanti diluati?
    • +1 (3 voturi)    
      asa e, cei nevaccinati trebuie izolati (Duminică, 18 decembrie 2016, 10:46)

      dj [utilizator] i-a raspuns lui akillies

      Fara acces in parcuri, in gradinite, in scoli etc. ca sunt un pericol pentru cei care nu au ajuns inca la varsta de vaccinare!
  • +9 (17 voturi)    
    teribil (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:40)

    rrat [utilizator]

    cel mai groaznic cocktail social al momentului: 4 copii lasati in grija bunicii de catre parintii plecati in Italia la munca, neglijati medical intr-un sistem medical in pragul colapsului, fetita infectata cu un virus care nu ar trebui sa fie letal intr-o societate vaccinata. totul intr-o capitala de judet rosu intr-o romanie recuperata triumfator de psd
    • -3 (9 voturi)    
      Societate vaccinata (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:57)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui rrat

      Vis umed?
    • 0 (2 voturi)    
      Așa-i asistența sociala la Craiova. (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 8:29)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui rrat

      Crede cineva că Lia Olguța Vasilescu se comportă altfel decât ceilalți PSD-iști?Banii de asistență sau dat pentru voturi.Copii,dacă nu votează,nu sunt importanți.Inspectorii sociali fac campanie electorală,de parcă ar manevra banii PSD,nu ai noștri.
  • +9 (17 voturi)    
    http://desprevaccin.ro/ (Vineri, 16 decembrie 2016, 18:48)

    georgeb [utilizator]

    http://desprevaccin.ro/

    Puneti link-ul asta in toate stirile despre victime ale antivaxistilor. Caci sa va fie clar, astia sunt victimele criminalilor care participa la campaniile antivax. Criminali ordinari.
    • -3 (11 voturi)    
      Ai contabilizat (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:58)

      Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

      Autismul si victimele vaccinurilor din Romania..nici un articol ..dar nimic despre reactii adverse..nada, nothing
      • -1 (5 voturi)    
        Ai fost vaccinat (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:00)

        vlad.pe [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

        @Snitzelvienez, dacă nu ai poliomelita si ești încă viu sunt șanse mari sa fii vaccinat. Ai Autism ? Uita-te in oglinda, ești dovada vie si sănătoasa ca vaccinurile funcționează.
        • -2 (6 voturi)    
          Tu pt cine lucrezi (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:22)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

          Stii ce spunea doctorul pe vremuri ..putin caca ajuta organismul cand esti mic sa-si construiasca sistemul imunitar ..pare ca la unii a creeat dependenta
        • -2 (4 voturi)    
          ei as (Vineri, 16 decembrie 2016, 23:30)

          Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui vlad.pe

          E dovada vie ca au ceva urmari vaccinurili: e mai tembelutz!
  • +2 (8 voturi)    
    Sistemul are partea sa de vina! (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:41)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    In rromania nu te duci si la saptamana x faci vaccinul y! Vaccinurile obligatorii NU SE GASESC! Inclusiv AZI nu gasiti nicaieri vaccinuri de copii care se fac in prima zi de nastere - impotriva hepatitei B.
    De ce? Pentru ca PSD si Ponta au micsorat taraneste preturile la medicamente, unele vaccinuri primind in partea statului un pret prea mic, la care producatorii nu se mai sinchisesc sa le mai aduca. Asta automat a fortat unitatile de incasat spaga pentru esalonul superior, DSP, sa nu mai trimita medicilor vaccinurile obligatorii! De aceea s-a creat un haos, si din acest haos, parintii mai simpli, care nu stiu ce inseamna exact o schema de vaccinare, si voteaza PSD, nu s-au tinut cu anii de capul medicului de familie, si nu s-au mai vaccinat.
    Repet - 99.99% din cei nevaccinati de rujeola sunt nevaccinat pentru ca NU SE GASEA VACCINUL LA STAT, nu pentru ca au refuzat ei pe principii sofisticate!
    • -5 (5 voturi)    
      trebuie sa fii super timpit (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 2:53)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      sa injectezi copilul la nastere mai ales daca pui mina pe carte si te informezi despre hepatita B si cum se raspindeste. as adauga un link dar nu vreau lumea sa fie lazy. recomandarea mea asteapta pina la 2-4 luni si apoi poti sa incepi programul de vaccinare. cel mai rapid trebuie facut cel de tuse convulsiva cel ptr stomac ...apoi...voi decideti; daca au mercur sau live animal parerea mea e sa va ginditi de doua ori cit de repede le faceti. cel mai periculor pare cel cu 3 vaccinuri intr-o singura doza. nu faceti mai mult de 2 vaccinuri(cu exceptia de mai sus) o data si cu cel putin 2-4 luni intre vaccinari. dar asta e ce am facut eu ....decit sa va uitati la porn si sa faceti poze cu momente frumoase toata ziua mai bine v-ati informa.
      • +1 (1 vot)    
        Bine, "doftore" (Duminică, 18 decembrie 2016, 12:52)

        Lespezi [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Intre timp noi astia vrem sa nu ne mai moara copiii.
        Pastreaza-ti schema de vaccinare pentru animalele tale.
        Atentie: am zis animale si nu copii, deoarece copiii tai nu au nici o vina ca tu ai fantezii medicale si le pui sanatatea in pericol.
    • 0 (0 voturi)    
      adevărat (Marţi, 10 ianuarie 2017, 16:22)

      accc [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Subscriu, sunt multe familii care nu și-au vaccinat copiii deoarece nu au avut cum - nu erau disponibile la stat și nu și-au permis sutele de euro ca să și le procure din Ungaria.
  • -2 (8 voturi)    
    Suspecte relatarile de 1 caz (Vineri, 16 decembrie 2016, 21:52)

    Snitzelvienez [utilizator]

    La sfarsit de mandat.. parca cineva s-ar grabi sa obtina ceva
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 17 decembrie 2016, 8:26)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      E sezonul si din pacate cazurile se vor inmulti. Exista modele matematice pentru epidemii, acum e abia inceputul. Normal ca unii vad conspiratii in orice, daca ii pui sa inteleaga cum evolueaza o epidemie dau din umeri(sigur e o pacaleala sponsorizata de Soros). Ei oricum urasc matematica si , in general, orice are legatura cu stiinta. Dar folosesc cu spor internetul.
    • 0 (0 voturi)    
      Adica copilul a murint intentionat acum? (Duminică, 18 decembrie 2016, 12:55)

      Lespezi [utilizator] i-a raspuns lui Snitzelvienez

      Tu te auzi?

      Te rog repeta asta si in oglinda si fata de parintii fetitei..

      Inca o data, mai cu convingere.

      Tot mortul e de vina, nu?
      Diabolic bebelus, cum decide el sa se infecteze si sa moara exact dupa alegeri...
      Soros, ce mai!
      Sincer, sper ca atunci cand vei fi bolnav (si statistic se va intampla), sa ti se spuna la fel.


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi