Semjen Zsolt, vicepremierul Ungariei: A astepta pana acum a fost o greseala, as fi dat mai devreme cu pumnul pe masa romanilor

de Redactia stiri     HotNews.ro
Luni, 5 decembrie 2016, 22:58 Actualitate | Esenţial

Vicepremierul ungar Zsolt Semjen
Foto: Facebook
Nemeth Zsolt, presedintele comisiei de politica externa a parlamentului și Semjen Zsolt, viceprim-ministru al Ungariei, responsabil cu politica nationala au sustinut, luni, 5 decembrie, o conferinta de presa intr-o nota foarte ofensiva, care mai, mai a adus aminte de timpurile razboinice, transmite index.hu. .Potrivit sursei citate, evenimentul s-a referit la alegerile din 11 decembrie din Romania. 
  • Ministrul ungar de externe, Szijjarto Peter, a interzis diplomatilor maghiari sa participe la manifestarile organizate cu ocazia zilei de 1 Decembrie, aratand ca maghiarii nu au motiv sa sarbatoreasca.
  • Aceasta atitudine a fost calificata de Traian Basescu ca o ofensa, acesta declarand ca Romania se intinde pana la Tisa.
In acest context, Nemeth si Semlyen au aratat ca relatiile diplomatice maghiaro-romane sunt proaste, si au devenit din ce in ce mai proaste dupa 2012. La intrebarea daca pentru aceasta situatie are vreo responsabilitate si partea maghiara, Semjen a declarat urmatoarele: “Am constiinta curata, trebuie sa spun ca nu."

Dupa care viceprim-ministrul a declarat că in chestiunea romana partea maghiara nu poate fi “deloc„ criticata, maxim poate fi criticata ca nu a dat cu pumnul in masa mai devreme. A se vedea inregistrarea video.

Nemeth Zsolt nu s-a delimitat de actiunea ministrului de externe Szijjarto Peter, aratand ca decizia cu privire la Ziua nationala a Romaniei nu este in sfera lui de competenta, raspunderea trebuie asumata de ministru.

Atmosfera apasatoare a fost resimtita in special prin faptul ca ambii politicieni au repetat de mai multe ori cat de proaste sunt acum relatiile diplomatice maghiaro-romane iar cand a vorbit de situatia comunitatii maghiare din Romania, Semjen a subliniat ca “suntem pusi la zid!"

Semjen a declarat “sincer„ ca si el a avut un rol in faptul ca la alegerile din Romania concureaza o singura formatiune maghiara prin coalitia UDMR-PCM, respectiv in faptul ca PPMT nu sustine niciun candidat independent.


Citeste mai multe despre   






















​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

41355 vizualizari

  • +92 (96 voturi)    
    ... (Luni, 5 decembrie 2016, 23:08)

    dragos234 [utilizator]

    Astia au inebunit de tot. Acum ca nu mai sunt imigranti din Siria cu care sa se lupte si pe care sa ii fugareasca cu gaze lacrimogene, isi cauta dusmani prin vecini.
    • +75 (79 voturi)    
      chillax (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:12)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      niste trompete de parada. udmr nu trece pragul de 5% si milionarii unguri de la Snagov si-au pus prietenii de la Budapesta sa faca un pic de scandal, in speranta ca mai agita spiritele prin HarCov. cea mai buna solutie este sa-i ignoram. se vor prinde si ai lor pana la urma ca sunt doar niste bufoni.
      • +59 (61 voturi)    
        prezenta minim 70% (Marţi, 6 decembrie 2016, 2:24)

        voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Daca nu iese lumea la vot o sa stranga 5%.

        Nu conteaza cu cine voteaza lumea, doar sa iasa la vot sa scapam de mizeriile astea macar pentru 4 ani.
        • +23 (27 voturi)    
          daca, m-am decis: (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:40)

          bancher [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

          100% voi merge la vot. Nu conteaza cu cine votez, dar sigur nu cu UDMR.
          Haideti fratilor, iesiti cu totii la vot, daca mergem multi UDMR-ul nu maiprinde parlamentul.
          • +8 (10 voturi)    
            Ce vorbesti ? (Marţi, 6 decembrie 2016, 13:36)

            Carpati [utilizator] i-a raspuns lui bancher

            Daca UDMR ere 5% votanti pe tara, atunci cum a trecut prin parlament legea care spune ca un partid care nu obtine 5% pe tara, dar obtine min 20% in patru judete, poate intra in parlament - cazul UDMR !
            Deci, sa nu ne mai strofocam noi cu intratul UDMR in parlament, cand celelalte partide au votat accesul UDMR.
            • -3 (3 voturi)    
              şi care ar fi al 4-lea judeţ cu 20%? (Marţi, 6 decembrie 2016, 14:39)

              vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Carpati

              după Cs, Hg, Mş ?
            • +3 (3 voturi)    
              Aberezi cu 20%. Este stipulat in Constitutie: (Marţi, 6 decembrie 2016, 16:03)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Carpati

              ARTICOLUL 62
              2) Organizaţiile cetăţenilor aparţinând minorităţilor naţionale, care nu întrunesc în alegeri numărul de voturi pentru a fi reprezentate în Parlament, au dreptul la câte un loc de deputat, în condiţiile legii electorale. Cetăţenii unei minorităţi naţionale pot fi reprezentaţi numai de o singură organizaţie.
              Spre deosebire de Ungaria unde minoritatile nu sunt reprezentate la nivel legislativ decat formal.
            • 0 (0 voturi)    
              care 20% in 4 judete? (Miercuri, 7 decembrie 2016, 9:53)

              bancher [utilizator] i-a raspuns lui Carpati

              In afara de Harghita si Covasna si poate de Mures, UDMR nu ia mai mult de 20% pe nicaieri. mai sunt maghiari si pe la Satu Mare si Salaj, dar nu iau 20%.
        • -5 (7 voturi)    
          păi nici să-i plăteşti nu aduci 70% la vot... (Marţi, 6 decembrie 2016, 12:10)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

          sunt f. mulţi sceptici sau dezamăgiţi care nu vor să mai audă de nici un politician, de nici o culoare; a fost un licăr de speranţă la începutul usr, dar se pare că s-au dat şi ăştia repede "pe brazda" politicienilor tradiţionali...
      • +22 (28 voturi)    
        Semjen (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:58)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        asta este slovak,o familie care s-a deznationalizat si acum in cautarea identitatii a devenit mai maghiar decat maghiarii care dupa cum spune istoria sunt turci,adica grei de cap si nu inteleg cum e cu traitul in civilizatie de tip european cu respect fata de vecini.Ei nu stiu decat civilizatia de stepa.Salbatici.
        • +5 (9 voturi)    
          "maghiarii grei de cap şi sălbatici" (Marţi, 6 decembrie 2016, 17:12)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

          Nu-i am deloc la inimă pe naţionaliştii lor, dar nici cu ai noştri nu m-aş lăuda.
          • +1 (5 voturi)    
            E usor de facut diferenta (Marţi, 6 decembrie 2016, 19:04)

            Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

            eu ca nationalist apar ce este al meu adica al neamului meu din totdeauna.
            Ei ca nationalisti sunt de tip fascist si ideologia lor este bazata pe fascismul maghiar din anii 1930.Istoria lor se reduce la ce au furat de la slovaci in Pannonia.Ca sa fie complet pe unul il cheama Semjen-in lb.slovaka Dl.Samanta si pe celalalt il cheama dl. Neamtu .Poporul maghiar este multietnic si au devenit o natiune dupa 1918 cand si-au capatat si ei independenta de la austrieci.Majoritatea populatiei este a doua si a treia generatie de slovaci ,croati,austrieci sau germani care au devenit maghiari dupa 1918.La ei a prins fascismul tocmai ca nu aveau o identitate si cautau una.
      • -6 (12 voturi)    
        Intre doua rele (Marţi, 6 decembrie 2016, 10:12)

        oopsie_daisy [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        Nu stiu ce-i mai rau - sa intre UDMR in parlament si sa joace in continuare cartea lor de "ne aliem intotdeauna cu cei de la putere, dar asta nu ne impiedica sa ne plingem ca ungurii nu au drepturi", sau, sa nu intre in parlament, si sa latre de 10 ori mai tare ca unguri sint discriminati.
        Teama mi-e ca varianta in care nu vor intra in parlament e si mai rea.
        • +5 (7 voturi)    
          păi dacă nu intră înseamnă că nici ungurii (Marţi, 6 decembrie 2016, 13:08)

          vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

          nu-i mai votează...
    • +29 (31 voturi)    
      chiar ca au innebunit (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:48)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      ambasadorul Ungariei ar trebui chemat la Cotroceni sa dea explicatii, iar presedentia Romaniei ar trebui sa spuna clar: ungurii din Romania au printre cele mai mari drepturi pe care o minoritate le are in Europa. Legislatia Romaniei in materie de minoritati este cea mai avansata din Europa (in afara de zonele autonome).
      Ungurii au placute bilingve, invatamant DE STAT in limba maghiara, administratie in limba maghiara, judecata in limba maghiara, carti si manuale tiparite de statul roman in limba maghiara....in timp ce minoritatile din Ungaria nu au nici un drept.
      Pe asta ar trebui sa marjeze ai nostri pe la UE: noi dam drepturi imense minoritatilor din Romania in timp ce Ungaria nu acorda niciun drept minoritatilor (pe motivul fals ca ei nu au minoritati). Ar trebui facut scandal pe la UE si Parlamentul european ca Ungaria sa acorde mai multe drepturi minoritatilor din Romania.
    • +17 (23 voturi)    
      Nu au innebunit (Marţi, 6 decembrie 2016, 10:39)

      Max_2016 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Nu au innebunit.Cei de la Fidesz si Jobik sunt nationalisti, revizionisti iar acum, ca au relatii foarte bune cu mai marii planetei, Trump si Putin, spun deschis ce simt si vor sa ne intimideze.MAE ar trebui sa aiba o pozitie ferma.Sa le dea peste nas acestor nenorociti.
      • +15 (17 voturi)    
        Fidesz si Jobik sunt pacalici (Marţi, 6 decembrie 2016, 11:17)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui Max_2016

        Ei sunt nationalisti fara nationalitate fiind de fapt marionetele rusilor care folosesc capetele goale pentru a crea tensiuni cu romani care le stau in gat rusilor cu Deveselu.
      • +4 (4 voturi)    
        aia cu relatiile foarte bune cu Trump (Marţi, 6 decembrie 2016, 18:32)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Max_2016

        de unde ai scos-o? De curiozitate intreb.
        • 0 (0 voturi)    
          @AliKimiku (Marţi, 6 decembrie 2016, 20:49)

          Edelweiss27 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          Trump, in cadrul unei convorbiri telefonice cu Viktor Orban a declarat "I'm a big fan of Hungary" si l-a invitat la Washington - data vizitei urmeaza sa se stabileasca dupa ce Trump s-a instalat in Casa Alba...
      • -1 (1 vot)    
        care Trump? (Miercuri, 7 decembrie 2016, 9:57)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Max_2016

        Trump a auzit de Romania, ii cunoaste pe Nadia si pe Ilie Nastase...dar de unguri nu prea a auzit.
        In plus, interesele SUA in Romania sunt mai mari decat in Ungaria pentru ca noi avem 2 aeroporuri militare (Turda si Kogalniceanu), portul Constanta si baza de la Deveselu. Ungurii nu au asa ceva, asa ca, pragmatic, Trump nu poate abandona Romania.
    • +7 (7 voturi)    
      N-a inebunit (Marţi, 6 decembrie 2016, 15:09)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Doar incearca sa mai ia niste voturi pentru UDMR.
  • -51 (97 voturi)    
    hait (Luni, 5 decembrie 2016, 23:10)

    Mazeta [utilizator]

    Rugăm oficialii unguri să nu dea prea tare cu pumnul în masă, că răstoarnă paharele lui Băsescu și îl trezesc pe Iohannis.
    • +29 (39 voturi)    
      bai mazeto, oridecare oi fi... (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:18)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...ce-ar fi sa te carabanesti de tat la hunguri, sa-i incurajezi direct si sa-ti manci gulasul bine meritat. Numai, grija, la paprika sa nu te doara prea tare'n fund de pulimea romana.
      • +11 (11 voturi)    
        hai ca exagerezi (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:49)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui Lucky1

        Mazeta nu este ungur
        • +17 (19 voturi)    
          nu (Marţi, 6 decembrie 2016, 10:35)

          human_nature [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          este rus :))))
          • 0 (6 voturi)    
            Mai rau (Marţi, 6 decembrie 2016, 18:08)

            ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui human_nature

            este român cu simțul umorului.
            • +7 (7 voturi)    
              mai corect ar fi: (Marţi, 6 decembrie 2016, 18:34)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

              un roman cu simtul umorului platit de niste rusi cu simtul omorului.
    • +35 (37 voturi)    
      steagul din spatele honvedului (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:58)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      e unul Sovietic, inteleg ca visele lui cu baracz palinka sunt la fel de umede cand e vorba de votka ?
    • +31 (31 voturi)    
      ungural tau (Marţi, 6 decembrie 2016, 7:43)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      e obisnuit sa dea cu pumnul in masa si sa zica "da nevasta, ai dreptate".
  • +28 (34 voturi)    
    Cu pumnul? (Luni, 5 decembrie 2016, 23:12)

    miss saloane [utilizator]

    De ce doar cu pumnul? Trebuia dat cu pantoful!

    PS: Aia cu pantoful a mai facut-o unul dar am o sugestie inedita: sa dea cu capul - intai cu fruntea, apoi pe scaunul cu rotile sa faca o rotatie de 360 de grade si sa se tot dea cu capul in masa. In acest fel ar fi avut intr-adevar ceva cu totul si cu totul trademark. Un fel de Coca Cola dar cu capul.
    • +25 (27 voturi)    
      sutul cu pantoful sa vina din partea RO (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:29)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui miss saloane

      si anume ref la manifestarile lor "pretenie" din fiecare vara de parca Romania e tara nimanui .

      Sper ca anul viitor sa fie inceputul normalitatii : fiecare la el acasa , ca nici noi nu avem nimic de sarbatorit la buda- pesta sau balaton asa si ei sa-si faca taberele lor de vara printre tantarii de la boloton .
      • +13 (17 voturi)    
        Cum nu avem de sarbatorit la Buda??!! (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:51)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Armata romana a cucerit de 2 ori Budapesta in ultimii 100 ani: in 1920 (dupa primul razboi mondial) si in 1945. Steagul romanesc a fluturat de 2 ori pe Parlamentul maghiar, lucru care ii infurie si acum la maxim. Eu zic ca avem ce sarbatori...
        • +12 (12 voturi)    
          Eu unul zic (Marţi, 6 decembrie 2016, 10:48)

          miss saloane [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Ca doi tampiti de politicieni nu ar trebui lasati sa infierbante sufletele. Eu gandesc la nivel national mai mult cu portofelul decat cu inima.
  • -18 (42 voturi)    
    Armata Romana a Ajuns la Budapesta (Luni, 5 decembrie 2016, 23:14)

    un domn [utilizator]

    Odata, se pare ca este Nevoie de a II a Oara ! ....astia vor un Ip si Traznea la ei acasa....
    • -3 (7 voturi)    
      ... probabil... (Marţi, 6 decembrie 2016, 8:16)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ...pe 6 dec 1916 .
    • +16 (20 voturi)    
      ordine (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:51)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Asa-i, armata romana a facut ordine in Ungaria, dar nu s-a comportat ca ungurii in Ardeal, apropos de Ip si Trasnea.
    • +13 (13 voturi)    
      a ajuns de 2 ori (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:51)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      in 1920 si 1945
      • +7 (9 voturi)    
        O mica rectificare.. (Marţi, 6 decembrie 2016, 11:08)

        cristian_n [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Armata Romana a intrat in Budapesta pe data 03.08.1919 cu o Brigada de vanatori si una de rosiori..
        Prima data a intrat col.Rusescu,desi primise ordin sa il astepte pe gen.Mardarescu care a intrat pe data de 04/08 si a primit onorul trupelor romanesti..
        Oricum si aliatii nostri au fost depasiti atunci de viteza de reactie a Armatei Romane care a 'nesocotit" cumva dorinta Antantei de a intra impreuna in Budapesta.
        Ne "iubeam"doar de veacuri...
        Si un mic amanunt istoric ..ziua de nastere a gen.Mardarescu era 04.08....
  • +51 (59 voturi)    
    de fapt (Luni, 5 decembrie 2016, 23:14)

    stefansb [utilizator]

    De fapt toata treaba e ca la alegerile astea UDMR e la limta cu intrarea in Parlament, si chiar daca intra, la cum stau lucrurile, vor fi in afara guvernarii. Asa ca baietii de la Budapesta s-au pus pe starnit nationalismele pt a mobiliza electoratul maghiar. Le trece repede dupa 11 decembrie, si isi mai amintesc prin 2020 cand mai avem noi alegeri, sau cand mai au ei alegeri in Ungaria.
  • +23 (33 voturi)    
    ... (Luni, 5 decembrie 2016, 23:20)

    dragos234 [utilizator]

    De fiecare data cand geniul asta da cu pumnul in masa, se mai duc niste voturi la PSD. Un guvern PSD ar prinde foarte bine la orbanisti pt ca le-ar da un “adversar“ mult dorit cu care sa se injure peste gard ca niste betivi pusi pe harta.
    • +13 (15 voturi)    
      Alianta extremistillor (Marţi, 6 decembrie 2016, 1:11)

      anonim3 [utilizator] i-a raspuns lui dragos234

      Intrebarea este pe cati dintre noi vor reusi sa prosteasca...
  • +28 (38 voturi)    
    Orice decizie trece prin stomac sau portofel (Luni, 5 decembrie 2016, 23:21)

    Un Nene [utilizator]

    Ceva imi spune ca tovarasul de mai sus e suparat ca probabil niste atasati diplomatic sau cultural au iesit de curand scosi de urechi din tara, mai ales dupa petrecerile cu pocnitori ale marionetelor din "64 comitate", banii mai putini trimisi de SVR/FSB si asazisii traficanti de arme de origine mongolo-descalecata care s-au dat romani la televizor. V-au lichidat ceva celule de agitatori, baieti?
  • +20 (32 voturi)    
    Pe-ăștia îi mănâncă rău pielea. (Luni, 5 decembrie 2016, 23:21)

    C.T. [utilizator]

    Trebuie să fie frustrați rău de tot. Dar acum este clar, prostia se transmite genetic, adică din generație în generație. Nu-mi dădusem bine seama de la noi. La ei este evident. Acum m-am liniștit.
  • +10 (30 voturi)    
    cred ca e indicat... (Luni, 5 decembrie 2016, 23:26)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    de pus tancurile pe partea de vest a tarii ca deja treaba pare mai serioasa decat extremitatea estica. P/S: totusi nu-i inteleg pe ungurii astia 2 cand spun ca relatiile sunt f proaste: ar trebui sa ne pupam cumva in dorsal? plus ca nu prea i-am vazut pe romani sa se lege din senin de politica maghiara mai ales ca au suficiente probleme la ei care se numesc dragnea, ghita, etc...:)
    • +25 (29 voturi)    
      in viziunea lor da, ei sint cu 3 perechi (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:34)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      tot timpul se cred superiori fata de toti vecinii nu doar de romani. tot timpul a fost placerea lor sa faca scandal.

      singurii care i-au pus cu botul pe labe au fost slovacii. E o liniste acum in Slovacia incredibila, nici un ungur nu misca in front , cu-i nu-i convine ....eject in hu.
    • +18 (20 voturi)    
      tancuri? (Marţi, 6 decembrie 2016, 1:05)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      de ce sa le punem? aia si asa is si mai rupti in fund cu armata decat suntem noi... nu sunt decat niste catei prosti care latra la stele...
      • +14 (14 voturi)    
        armata Ungariei este foarte slaba (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:56)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

        la nici 1% din PIB acordat pentru armata, Ungaria deabia daca poate strange o brigada de profesionisti. Noi avem cam la 48 000 profesionisti in armata (soldati si ofiteri), o lupta ar fi disproportionata si ei stiu bine asta. exclus sa se ajunga la conflict armat.
        Parerea mea personala este ca cei din Ungaria fac circ pentru a starni sentimentele nationaliste alte maghiarilor din Transilvania, poate, poate ies mai multi la vot si trec pragul de 5 % pentru a prinde parlamentul.
    • -5 (5 voturi)    
      ? (Marţi, 6 decembrie 2016, 11:17)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      care tancuri? alea americane, eventual, ca noi suntem zero
  • +20 (28 voturi)    
    Au si ei vadimii lor (Luni, 5 decembrie 2016, 23:28)

    moka [utilizator]

    Ce sa facem?
    Dar speram ca natiunea maghiara este suficient de matura pentru asa ceva. Altfel, ce pot spune? D'aia UE nu va fi SUA vreodata!!!
  • +20 (34 voturi)    
    se ridica (Luni, 5 decembrie 2016, 23:29)

    NWalker [utilizator]

    un zid de jeg la vest de noi. sa fim intelelpti si sa ii lasam sa vorbeasca singuri
  • +2 (20 voturi)    
    Hai ca-i buna asta (Luni, 5 decembrie 2016, 23:34)

    mitg [utilizator]

    “Am constiinta curata, trebuie sa spun ca nu."

    Ungurii sa zica mersi ca nu-i deportam si intrerupem relatiile diplomatice.

    Ori suntem baieti finuti, ori nu mai suntem.
  • -24 (28 voturi)    
    Lol (Luni, 5 decembrie 2016, 23:37)

    HP [utilizator]

    Sa apara postacii anti-imigranti, care sunt foarte de acord cu ce abereaza ungurii.

    Asa incepe. Eventual sa se trezeasca vreunul MAI prost ca Basescu, cu amenintarile, cand noi avem trei barci si un tanc.
    • +12 (12 voturi)    
      avem armata de vreo 10 ori mai mare ca ei, (Marţi, 6 decembrie 2016, 10:01)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui HP

      dar nu asta e important...important este ca in ultimii 100 ani au fost 3 tratate perfect valabile intre Romania si Ungaria:
      -Trianon (1920, dupa WWI)
      -conferinta de pace de la Paris (1945, dupa WWII)
      -tratatul de buna vecinatate intre Romania si Ungaria din 1996.
      Prin toate Ungaria a recunoscut apartanenta Transilvaniei la Romania....asa ca nu inteleg ce mai vor acum...
    • 0 (0 voturi)    
      bubuie geopolitica in tine rusnacule (Marţi, 6 decembrie 2016, 18:42)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Ce legatura au imigrantii cu ce zice ungurul acum mai Aliosa?
      Sau nu avem sa fim de acord cu pozitia guvernului ungar vizavi de emigranti (pozitie la care intre timp au ajuns si restul Europei) si sa nu fim de acord cu tampeniile spuse acum de nenea asta?
      Numai voi rusii impartiti lumea in rusi si fascisti, noi astialaltii vedem lucrurile mai nuantat.
  • +19 (25 voturi)    
    Lol (Luni, 5 decembrie 2016, 23:38)

    AnderT [utilizator]

    Deci eu unul as chema ambasadorul lor la guvern pentru lamuriri. Udmr este un partid capusa!!!
    • +19 (19 voturi)    
      finantat de Gaterszag Kerestoy srl (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:07)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

      responsabil de poluarea aerului prin defrisarea padurilor !
    • +17 (21 voturi)    
      care partid? (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:16)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

      toata lumea stie ca udmr nu este partid. ungurii au 2 partide - PCM si PPMT - si o uniune a fostilor securisti si colaboratori de etnie maghiara.
    • +6 (8 voturi)    
      ce-i corect, e corect (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:41)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui AnderT

      asta e ; platim sa fim injurati
  • +9 (11 voturi)    
    du-te ma (Luni, 5 decembrie 2016, 23:40)

    rdr [utilizator]

    si vezi-ti de traba ta
  • +51 (57 voturi)    
    Frati romani (Luni, 5 decembrie 2016, 23:48)

    trandafil [utilizator]

    Daca nu aveti alt motiv sa mergeti la vot, mergeti macar ca sa ia udmr-ul mai putin de 5%.
    • +4 (8 voturi)    
      HarCov NU va vota iudele astea (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:08)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      se stie deja !
    • +6 (14 voturi)    
      mda (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:12)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      Cred ca erau destui romani care ar fi votat cu UDMR, acum probabil ca s-au razgandit.

      Oricum pe astia nu ii baga nimeni in seama, ar fi bine sa ne vedem de ale noastre si sa ii ignoram.
    • +14 (20 voturi)    
      ti-as da inca zece voturi daca as putea (Marţi, 6 decembrie 2016, 1:15)

      ardeleanu_ion123 [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      ... de cand ma tot gandesc eu la asta... si asa singura contributie a iluminatilor si modernilor "occidentali" udmristi la legile tarii este legea timbrului de mediu la inmatricularea autovehiculelor, si aia scrisa prost ca a trebuit refacuta de cateva ori...

      numai gura e de ungurii astia, ei au facut gaura la macaroana, au bagat cireasa-n coada, etc etc etc. sa vedeti ce urat fac cu unii dintre ai lor care sunt normali si nu sunt de acord cu aberatiile vehiculate... ce ii mai injura si-=i mai spurca... de la 1301 n-au mai fost in stare sa aiba un rege de-al lor, ungur, au avit... de import :))) si tot ei se dau mari si tari, ha ha ha mult zgomot pentru nimic...
  • +11 (21 voturi)    
    Expel them (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:13)

    Caucazian [utilizator]

    Cehoslovacia a expulzat o mare parte a trădătorilor la finele războiului, iar celor rămași le-a pus pumnul in gura si i-a obligat sa își slovacizeze numele. Ori, ticăloșii ăștia de la noi bat toba ca nu sunt lăsați sa facă ce le trece prin cap? Si insulta romanii de ziua lor nationala? Ia uscheala peste granita, borfasilor.
  • +20 (20 voturi)    
    DNA trebuie (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:16)

    Snitzelvienez [utilizator]

    Sa-si faca treaba doar si pe minoritati cu riscul de a-i supara
  • -12 (20 voturi)    
    Din doua una (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:26)

    Chaos & Collapse [utilizator]

    #1. Astia ii dau o mina de ajutor lui Basescu, disperat saracul, ca nu apuca 5%.

    #2. Fara Obama, fara Hillary si fara Victoria "Fuck the E.U." Nuland, romanii sint in aer dupa 20 ianuarie 2017. Bine sfatuiti, haha, de stapinii de la W DC, politrucii romani au tot injurat la Putin, care nici macar nu i-a bagat in seama. Dar, dupa incoronarea lui Trump, s-ar putea sa nu se stie. Deci, pe Vest sintem aranjati, pe Est, la fel, la Sud bulgarii ne asteapta la cotitura si, ca de obicei, raminem prieteni doar cu Marea Neagra. Dar daca Trump isi cheama baietii acasa... si Marea Neagra devine lac ru... Wow!
    • +7 (9 voturi)    
      haos (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:56)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      Bine ti-ai ales "numele" Dupa ce ti-a intrat creierasul in "colaps", acum e "haos" in capsor...
    • +3 (3 voturi)    
      adâncă analiză... (Marţi, 6 decembrie 2016, 14:25)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Chaos & Collapse

      ...dar mai bine, totuşi, să te apuci de altceva...
  • +22 (24 voturi)    
    am trecut de 1 dec prin secuime (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:28)

    rov [utilizator]

    nu am vazut un steag al Romanieiin zona...
    Daca erau in Rusia sau in Ungaria le puneau autoritatile pe fiecare casa...
    • +1 (1 vot)    
      idioti sunt peste tot (Marţi, 6 decembrie 2016, 20:27)

      Ochiana [utilizator] i-a raspuns lui rov

      Important este sa nu generalizam.

      Daca zici ca nu ai vazut steaguri romanesti in secuime. Uite cum sarbatoresc unii maghiari ziua Romaniei :
      http://www.primatv.ro/stiri-focus/maghiarul-fara-o-mana-care-a-alergat-30-de-km-cu-drapelul-romaniei-de-ziua-nationala.html
  • +21 (27 voturi)    
    manevre (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:36)

    ValentinV [utilizator]

    Manevrele Rusiei pentru destabilizarea zonei prin diversi platiti probabil de la Moscova continua.
    Politica dezbina si cucereste functioneaza, la asta rusii is foarte buni.. aici se duc banii rusilor, pe langa armament si politicieni.
    • +2 (2 voturi)    
      zxzxzxz (Marţi, 6 decembrie 2016, 17:07)

      solar [utilizator] i-a raspuns lui ValentinV

      Asa este! Manevrele Rusiei stau in spatele iredentismului maghiar ca intotdeauna ! Accesati portalurile din BASARABIA si va veti cruci ce pueti afla despre aliantele ungurilor cu gagauzii , cu rusofonii si ukrainienii de acolo. SEJMEN a vizitat GAGAUZIA si s-a intalnit cu DODON foarte calduros si plini de promisiuni! Reciproce ! Vizita a avur loc recent. Iar Kalman Mizsej fostul reprezentant OSCE in RM a intrat in cardasie cu Mark Tcaciuk si Vasile ERNU (basaranean cu cetatenie romaneasca cu carti scoase in RO!) infiintand o biblioteca neo marxist-dughinista la CHISINAU cu peste 50.000 de volume. Puteti vedea cu ochii vostri daca nu credeti !
  • +19 (27 voturi)    
    Agitatorii (Marţi, 6 decembrie 2016, 0:38)

    MVSorin [utilizator]

    Ăsta recită ziua poezii scrise peste noapte de Vocea Rusiei, ca Ponta în 2011. Naționalismul umflă venele votantilor PSD, le taie foamea și le atenuează sărăcia de spirit.
    Maghiarii cu IQ peste 100 zâmbesc ironic citind ce spune acest Funar de Budapesta.
  • +10 (18 voturi)    
    Potentialul militar (Marţi, 6 decembrie 2016, 1:46)

    Vlad-I [utilizator]

    Avem potential militar dublu decat Ungaria, sa stea cuminti.
  • +8 (12 voturi)    
    maybe they want (Marţi, 6 decembrie 2016, 1:53)

    tzopa [utilizator]

    Yellow in Budapest !
    • +5 (5 voturi)    
      :) (Marţi, 6 decembrie 2016, 13:17)

      Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui tzopa

      Te joci prea mult pe calculator...in viata reala Ungaria si Romania sunt aliati in NATO, cine ridica primul sabia isi pune toata alianta in cap- e cel mai bine pentru Romania sa ignore.

      Oricum, ar fi o mare greseala sa acuzam minoritatea maghiara din Romania de iesirile astea idioate venind din Ungaria. Eventual ar trebui tinuti un pic pe la granita toti marii politicieni unguri atunci cand vor sa vina in Romania.
  • +4 (20 voturi)    
    Intrebare (Marţi, 6 decembrie 2016, 4:03)

    takada [utilizator]

    Sa-l intrebe cineva pe musiu Sem-JetLi cand anume doreste sa de-a cu pumnul in masa?

    SI in ce moment al zilei sau al anului?
    Nu de alta,dar sa-i aminteasca iarasi cineva lui musiu Sem-JetLi ca huni-lasii din Budapezta nu prea au armata,adica nu prea au bani de avioane,tancuri,artilerie si dand din gura sau din pumn este cam prea usor in zilele noastre.

    Zilele trecute am avut o Parada Militara,la care hunii-lasii salivau pentru ca ei saracii nu prea le au cu paradele militare,pentru ca nu au cu ce...o au prea mica (la armata ma refer).

    Cand ameninti pe cineva,atunci trebuie sa fii bazat,iar hunii-lasii (care nu au castigat vreodata o batalie impotriva noastra) se bazeaza doar ca poate-poate vreo mare putere ii baga in seama si ca poate-poate vor fi iar sub pulpana vreunui imperiu.
    Dar din pacate pentru ei imperiile au disparut demult,ei au ramas cu dintii strepeziti latrand la luna.
    • -6 (10 voturi)    
      ...cam ce faci.. (Marţi, 6 decembrie 2016, 8:08)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui takada

      ... tu aici .
  • +7 (7 voturi)    
    hahaha (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:15)

    CrisanLucian [anonim]

    Astia ai lui Orban de cand a iesit Trump presedinte parca sunt niste copii iesiti de la un film cu Bruce Lee deja se cred bazati...atentie doar ca efectul trece repede si v-o luati pe cocoasa de nu va vedeti pramatiilor
  • +9 (11 voturi)    
    Hello, sa ne revenim (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:28)

    Gojifruit [utilizator]

    Dragilor,

    Va rog, va implor, scrieti ce vreti, pro, contra, serios, ironic, dar luati-o mai moale cu tancurile, razboiul si care tara are armata mai mare. Chiar suntem o generatie care nu a trecut prin asa ceva si nu ar trebui sa lasam niste politicieni lipsiti de orice scrupule sa ne duca in directia asta nici macar cu gandul.
    • -1 (5 voturi)    
      stai liniştit... (Marţi, 6 decembrie 2016, 14:31)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui Gojifruit

      oricum războiul este imposibil între doi membri ai aceloraşi alianţe (nato, ue), afară de cazul în care dorim şi unii şi alţii să fim daţi afară instantaneu...
  • +6 (8 voturi)    
    asta este ... (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:33)

    Ponta [utilizator]

    .... un mai mare idiot decat Victor Viorel al nostru.
    Nu ma mai mira deloc atitudinea Ungariei.
    Jocul asta le va fi foarte daunator. Asa li se intampla cu idiotii.
  • +5 (7 voturi)    
    campanie electorala (Marţi, 6 decembrie 2016, 9:47)

    meandmyfriends [utilizator]

    Atentie !!! Campanie electorala in desfasurare !
  • -11 (15 voturi)    
    e groasa! (Marţi, 6 decembrie 2016, 10:14)

    SkyDan [utilizator]

    Hungaria are 100 de mii de soldati echipati modern nu cu akm-uri si inca 100 de mii de rezervisti in garada nationala care se antreneaza saptamanal.

    cum ungurii ne-au ocupat cand au vrut nu cred ca intr-un conflict romano maghiar am face fata.
    in 1916 au ocupat Bucurestiul fara lupta de ex. oltenia au luat-o prin 1300 si ceva si au reuntata la ea la cat de mizeri erau locuitorii.

    si mai ales ca romanii nu au pentru cine sa lupte. pentru udrea & basescu sau poate dragnea& ponta. nu ! romanii se cara cu milioanele si la un razboi se vor cara si mai multi.

    desigur improbabil acum cand americanii sunt in Romania dar daca se cara si incepe un macel cu rusia am incurca-o rau de tot.
    • +4 (4 voturi)    
      altă analiză adâncă... (Marţi, 6 decembrie 2016, 14:33)

      vrempeBaselamititica... [utilizator] i-a raspuns lui SkyDan

      nice try...
      mai sunteţi mulţi?
      • -6 (8 voturi)    
        cand ai aflat ca la Marasesti si Oituz (Marţi, 6 decembrie 2016, 15:02)

        SkyDan [utilizator] i-a raspuns lui vrempeBaselamititica...

        au luptat si rusi imperiali?

        multi rumuni razboinici pe net dar daca incepe bumbaceala sa vei cum se ascund prin paduri si otravesc fantanile.

        daca iarna ne prinde nepregatiti chit ca vine in fiecare an va dati seama ce-ar insemna un razbel.

        in wwI eram cu pusi de la 1877 cand ungurii veneau cu mitraliere si in wwII aveam pusti cu 4-5 cartuse.

        sincer, cred ca ungurii ne pregatesc ceva tare, un razboi de guerilla, incidente mereu sa se aleaga praful de noi astfel incat ardealul sa se ceara singur afara.

        merci basecu, dragnea, nastase, iliescu, ponta si alte starpituri care ati distrus o tara cand altii construiau.

        apropos aud ca strainii sunt de vina. dati-i afara mama lor de venetici.

        otp banca ungureasca, mol la fel si cate altele.

        rcs rds e tot un ungur. daca incepe cum va ractiona.
        • -1 (3 voturi)    
          Visezi razboaie (Marţi, 6 decembrie 2016, 17:51)

          Snitzelvienez [utilizator] i-a raspuns lui SkyDan

          Daca vrem o Romanie puternica trebuie sa nu mai tinem cont de invataturile lui Isarescu si sa nationalizam bancile, altfel va fi crestere economica perpetua care nu se va simti niciodata in buzunare. In schimb vesticii sau esticii /sud esticii o vor simti din plin.
  • +2 (4 voturi)    
    "Suntem pusi la zid" (Marţi, 6 decembrie 2016, 11:37)

    Koczka [utilizator]

    Cred ca asta ar fi solutia ...
    Are si fatza de poponar individul.
  • +1 (1 vot)    
    egeszegedbe (Marţi, 6 decembrie 2016, 13:33)

    Razvan_M [utilizator]

    .
  • +3 (9 voturi)    
    Cu oligofrenii nu intri in disputa (Marţi, 6 decembrie 2016, 14:20)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Le recomanzi medicamente si le intorci spatele. la fel cu caricaturile din guvernul ungar care nu isi pot justifica existenta fara sa inventeze dusmani peste tot.
  • -2 (4 voturi)    
    Pe 15 martie navalesc hoardele de unguri ... (Marţi, 6 decembrie 2016, 17:53)

    Entiu [utilizator]

    Pe 15 martie in fiecare an navalesc fara rusine hoardele nomade de unguri. care spurca acel munte. Motiveaza ca este o adunare religioasa, dar in spatele acestei actiuni se vede ce fac.
    Si ministrul nostru trebuie sa faca le fel, sa dea si el cu ,,mina pe masa”
    Noi ne purtam cu bun simt iar ei ne calca pe batatura:
    • +3 (3 voturi)    
      Batrane, sunt cumva tot crestini? (Marţi, 6 decembrie 2016, 18:10)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui Entiu

      Stii, cu retorica asta, nu esti decat tot ca asta de care comentam aici, numai autrement coiffee.
  • +2 (2 voturi)    
    Inseamna ca economia maghiara merge prost (Marţi, 6 decembrie 2016, 18:11)

    Maniu [utilizator]

    tineretul Europei nu cred ca mai cumpara vrajeala asta care a costat in WWI si WWII zeci de milioane de vieti. Hai, la pensie, cu tovarasii astia!
  • 0 (0 voturi)    
    De ce doar autostrazi spre Ungaria ? (Marţi, 6 decembrie 2016, 19:55)

    Hass [utilizator]

    De ce toate drumurile trec prin Ungaria ? Nu ar fi bine sa facem o autostrada spre Belgrad sa ocolim Ungaria macar pentru iesirea spre sudul Europei ( Italia Spania etc ) Ar fi si mai scurt , ar fi o varianta de rezrva si poate mai ieftina pentru camioane care platesc taxe exorbitante pentru a traversa Ungaria.SI dupa intrarea in EU a Serbiei va fi mult mai sigura ruta.
  • 0 (0 voturi)    
    Se zice "a da cu pumnul IN masa"... nene! (Marţi, 6 decembrie 2016, 23:01)

    Metec [utilizator]

    Maghiari frustrati si natarai, daca vreti sa discutati cu noi, fiti politicosi si invatati limba romana, mai intai! Se zice "a da cu pumnul IN masa", nu pe masa. Pe masa veti sta voi, iar noi in spate, "imboldindu-va" sa stati cuminti si nemiscati...
  • 0 (0 voturi)    
    Pai eu zic (Miercuri, 7 decembrie 2016, 12:00)

    cititor hotnews [utilizator]

    Pai eu zic in loc de un pumn in masa sa i se dea un pumn in mecla lui nerusinata.
  • 0 (0 voturi)    
    tanti din filmare (Miercuri, 7 decembrie 2016, 16:16)

    pardalian [utilizator]

    blonda din stanga care ranjeste ca proasta, este membru UDMR si canditat la Senat pt judetul Covasna. O cheama Erika Benko. Atat am avut de spus. Rusine udmr!!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică