Doua persoane care au strigat "Demisia" la aparitia presedintelui Iohannis la slujba de Inviere au fost amendate

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 1 mai 2016, 13:35 Actualitate | Esenţial

Jandarmii care au asigurat ordinea la slujba de Inviere de la Catedrala Patriarhala din Capitala au ridicat cele doua persoane care au strigat "demisia" la aparitia presedintelui Iohannis, fiind amendate cu cate 2.000 de lei pentru tulburarea ordinii si linistii publice, scrie News.ro.

Cele doua persoane identificate, un barbat si o femeie, potrivit unor surse din Jandarmeria Capitalei, participa in mod constant la proteste, majoritatea neautorizate. Ei au fost amendati cu cate 2.000 de lei pentru abateri la legea 60/1991 privind manifestarile publice. Cei doi au fost dusi si la Sectia 14 de Politie unde au fost audiati insa politistii nu au luat si o alta masura impotriva lor.

Presedintele Klaus Iohannis si sotia sa, Carmen, au participat la Slujba Invierii oficiata de Patriarhul Bisericii Ortodoxe Romane Daniel, cei doi asistand la ceremonie din balconul Palatului Patriarhiei, potrivit Mediafax.

Presedintele si sotia, de confesiune luterana, si-au facut aparitia la slujba alaturi de Patriarhul Daniel, de la care au luat lumina, dupa care s-au retras in balcon, insotiti de un singur preot.

Pe parcursul cuvantarii Patriarhului, Carmen Iohannis a cantat alaturi de credinciosi, in timp ce presedintele si-a tinut mana dreapta in pardesiu, parand jenat de interventia chirurgicala la umar, pe care a suportat-o in urma cu cateva zile.












[P] JYSK Romania plateste 15 lei / zi pentru tichetele de masa ale angajatilor sai

JYSK Romania, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilier si decoratiuni interioare din Europa, a majorat, incepand cu data de 1 decembrie 2016, valoarea tichetelor de masa acordate angajatilor sai. Astfel, valoarea nominala a unui tichet de masa a ajuns la 15 lei, suma maxima prevazuta de lege.
5528 vizualizari
  • +21 (35 voturi)    
    Amenda pentru ca au strigat demisia? rusinos (Duminică, 1 mai 2016, 13:50)

    gigi1 [utilizator]

    Iohanis ieri dadea pensii speciale jurnalistilor si azi da amenzi pentru liberatatea de exprimarea?

    Si nu inteleg cum e tolerata incalarea legii ba chiar cu acordul presedintelui si cum presa nu specifica ca se incalca articlolul 30 din constitutie

    http://legeaz.net/constitutia-romaniei/articolul-30-constitutie
    • +1 (21 voturi)    
      Relax (Duminică, 1 mai 2016, 17:22)

      Qwertz [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      Asa iti prezinta HN stirea. In realitate nu stii tu ce a fost acolo. Manipularea continua.
    • 0 (4 voturi)    
      Prorest la inviere (Luni, 2 mai 2016, 7:38)

      Cujba Ion [utilizator] i-a raspuns lui gigi1

      Jigodiile care strigau la sfanta slujba de inviere trebuiau stranse cu usa ca sa spun acine le-a trimis la toate manifestatiile anti din ultimii 4-5 ani . Nu ar fi de mirare sa se ajunga la esenta raului PSD,eventual si Voiculescu Felix.
  • +15 (35 voturi)    
    Harașo! (Duminică, 1 mai 2016, 14:51)

    Soljenitin [utilizator]

    Libertatea de expresie in toata splendoarea. Harașo, mutulică!
    • 0 (28 voturi)    
      se scandeaza in alta parte (Duminică, 1 mai 2016, 19:28)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      gen stadioane, nu la biserica

      si chiar daca era in alta parte, exista o lege pentru ordinea publica, daca deranja ceva (mai ales la ore tarzii ale noptii) e normal sa te amendeze politia
      • +2 (2 voturi)    
        Deranj (Marţi, 3 mai 2016, 10:18)

        Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

        Si pe mine ma deranjeaza in fiecare dimineata de duminica zdranganeala de clopote si zgomotele care vin prin difuzoarele externe de la biserica. Unde pot sa depun o reclamatie?
  • -4 (40 voturi)    
    biserica nu e piata (Duminică, 1 mai 2016, 15:08)

    boogiewoogie [utilizator]

    mai ales in cadrul unei ceremonii religioase de acest fel.. nu inteleg de ce te mai duci la biserica daca tot cu ura si cearta ajungi , si mai si faci scandal...
    • +9 (9 voturi)    
      biserica nu e piata, dar nu ar trebui sa fie (Luni, 2 mai 2016, 11:49)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui boogiewoogie

      nici agent electoral.
      • -1 (1 vot)    
        oameni (Luni, 2 mai 2016, 22:00)

        boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

        oamenii sunt coruptibili oriunde ar fi

        vorbeste cu preotii sau fa reclamatie impotriva lor,, dar nu deranja o slujba

        oricum, raspunsul tau este tipc romanesc:
        - si ce daca am furat, ia uite ala cate a facut ...

        mereu sa arati in alta parte, ca prin comparatie, sa para cealalta fapta mai grava

        de-aia suntem vai de capul nostru, nu stim sa fim obiectivi si sa gandim normal

        dar ce sa faci cand educatia e la pamant
  • +7 (21 voturi)    
    imi place... (Duminică, 1 mai 2016, 15:34)

    exilatul [utilizator]

    mergeti inainte tot asa si ..va veti afunda si mai mult ( daca exista mai mult ca acum )...
  • +15 (27 voturi)    
    De ce? (Duminică, 1 mai 2016, 15:46)

    A R [utilizator]

    Eu nu țin minte ca cei care i-au fluierat în nenumărate ocazii pe Băsescu sau ponta sa fie amendați.
    • -3 (23 voturi)    
      dar nu la/in biserica (Duminică, 1 mai 2016, 19:29)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui A R

      !

      normal, conteaza si CAND, UNDE si CUM.
    • +2 (2 voturi)    
      ete scartz... (Luni, 2 mai 2016, 21:21)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui A R

      ia uita-te la filmuletele cu reporteri pe youtube hartuiti de psdisti si luati la sectie de politisti pentru ca i-au pus intrebari incomode lui ilici la iasi? nu prea de mult, 2014-2015, sau uitam asa usor?
  • +4 (22 voturi)    
    hopaaa, s-au shifonat petalele la ficus (Duminică, 1 mai 2016, 17:44)

    mnicku [utilizator]

    doar nu-i imun la demisie
  • +11 (21 voturi)    
    amenda e exagerata (Duminică, 1 mai 2016, 17:58)

    nedumeritul [utilizator]

    amenda de 2000 lei pentru asa ceva mi se pare exagerata. Daca ar fi fost Vadim nu ar fi patit nimic....
    • +15 (17 voturi)    
      bani la popi (Duminică, 1 mai 2016, 18:19)

      verdi [utilizator] i-a raspuns lui nedumeritul

      acum stiu cat sa ceara
      pentru un fluierat in biserica
  • +13 (21 voturi)    
    hm! (Duminică, 1 mai 2016, 18:08)

    Codruta N [utilizator]

    Mersul la slujba nu e obligatoriu - FOARTE urat ca au mers acolo sa le strice momentul de reculegere celorlalti!

    Pe de alta parte... sunt curioasa: daca ar fi strigat lozinci de sustinere a lui Iohannis, tot asa, ar fi primit amenda? >:)
  • +6 (20 voturi)    
    o opinie (Duminică, 1 mai 2016, 19:03)

    sile1 [utilizator]

    Iohannis a priceput ca e in scadere de popularitate si incearca ,inclusiv prin astfel participari la manifestari religioase,sa castige sustinatori.

    As fi curios sa stiu la cate slujbe de Paste ortodox a luat parte inainte de a fi presedintele Romaniei.
    Daca nu a facut-o pana acum si o face si o face acum eu interpretez acest lucru ca o incercare de a manipula credinciosii si de a implica biserica in politica in felul acesta.

    In ceea ce priveste libertatea de exprimare cred ca prin amendarea celor care au o alta parere se incalca Constitutia.

    Daca se considera ca s-a tulburat linistea publica persoanele respective trebuiesc, eventual, invitate sa nu se manifeste excesiv de zgomotos sau sa paraseasca paraseasca zona.
    • +6 (14 voturi)    
      gresesti (Duminică, 1 mai 2016, 19:31)

      boogiewoogie [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Iohannis a zis ca va participa la toate ceremoniile mari ale cultelor religioase recunoscute legal in Romania

      nu s-a dus pentru publicitate, este anuntat acest comportament de la investire sau dinainte..
    • +2 (4 voturi)    
      nu chiar! (Luni, 2 mai 2016, 6:04)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Spre deosebire de altii (care n-au inteles ce e aia "presedinte"), Iohannis isi da seama ca e presedinte si al ortodocsilor din Romania. Asa ca i se pare normal sa le onoreze sarbatorile cu prezenta lui!
      E un comportament absolut normal - doar ca f. multi nu mai inteleg ce e aia "normalitate" in tzara asta.

      Dar daca n-ar fi mers, ai fi zis ca "de ce nu a mers" si ca dispretuieste sarbatorile romanilor... nuuu...? >:)
  • +2 (20 voturi)    
    tulburarea ordinii si linistii publice (Duminică, 1 mai 2016, 20:58)

    mariocotan [utilizator]

    DECI acel popa care STRIGA acea slujba de inviere la microfon cu statie de amplificare era LEGAL iar acele 2 persoane care au strigat DEMISIA fara mijloace de amplificare au fost amendate pentru tulburarea linistii publice/!!!ba esti prost? ba esti nebun?hai ne lesi?
    • 0 (4 voturi)    
      proasta comparatie! (Luni, 2 mai 2016, 6:10)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mariocotan

      E o sarbatoare O DATA intr-un an - ce mare lucru ca intr-O SAMBATA (nu zi de lucru!) noaptea se aud peste tot difuzoarele?
      In fond si eu il suport pe vecinul meu manelist de doua ori pe an: de ziua numelui sau si de ziua lui de nastere ;)
      Daca mai bubuie cu manele si in alte nopti, mai chem si Politia - si el STIE asta! ;)
      • -1 (1 vot)    
        raspuns la proasta comparatie (Luni, 2 mai 2016, 17:27)

        mariocotan [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        prietene vad ca nu ai inteles aluzia dar iti mai desenez odata, o persoana vorbaeste la o statie de amplificare care are o putere mult mai mare decat daca ai vorbi fara! Deci care liniste publica a fost perturbata in cazul de fata?unde era acea liniste?
        • 0 (0 voturi)    
          Era o ceremonie religioasa, nu miting... (Luni, 2 mai 2016, 21:27)

          Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui mariocotan

          Daca eu merg la o nunta si strig "Hai Dinamo (Rapid, Steaua etc.)" in timp ce primarul oficiaza casatoria, cum vi s-ar parea ?
  • +4 (14 voturi)    
    Astea da justificari pt amenzi mari ! (Luni, 2 mai 2016, 0:12)

    Susufler0 [utilizator]

    Contravenientii nu aveau sanse sa scape doar cu un avertisment pt ca jandarmii i-au gasit in arhiva video ca fiind "participanti constanti la proteste, majoritatea neautorizate". Bun, daca video-cazierul lor a constituit un argument pt aplicarea unei sanctiuni contaventionale constand in amenda, cuantumul ridicat al amenzii inseamna ca a fost dat de calitatea persoanei interpelate ?

    PS. Daca se conditioneaza libertatea de exprimare cu chestii de genul "cand", "unde" si "cum", se poate ajunge foarte usor la incalcarea acestui drept fundamental.

    PPS. Totusi ar trebui si ei, sanctionatii, dar si noi, carcotasii, sa fim fericiti pt ca, potrivit articolului HN,
    "politistii nu au luat si o alta masura impotriva lor",(a
    sanctionatilor-n.m.) !!! Pai da... daca le trosneau vreo lezmajestate ? Milosi nu alta !
    • +2 (4 voturi)    
      Pas su pas (Luni, 2 mai 2016, 8:49)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Episodul I: pumnul in gura
      Episoldul II: A fost odata o reforma in cultura
      Episodul III: Nu se fluiera in biserica

      cu concursul Ministrului Toba, un apropiat al autorului
      (va continua)
      • +1 (3 voturi)    
        Nu mai am rabdare ! (Luni, 2 mai 2016, 15:54)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        E cu happy end ?
        PS Poate se schimba regizorul.
  • +2 (6 voturi)    
    Se pare ca de Paste politica e mai importanta (Luni, 2 mai 2016, 12:06)

    droox [utilizator]

    De cand libertatea de exprimare/dusmania unora(a 2 cetateni mai exact) trebuie sa fie mai presus decat libertatea de a participa a tuturor in liniste si cu pace sufleteasca la cea mai importanta sarbatoare a crestinatatii?

    Si daca cei doi strigau "Allah Akbar !" mai sareati in apararea lor sau erati multumiti de o amenda de doar 2000 RON ? Ce au vrut sa obtina indivizii din scena lor teatrala ? Oare nu alte mii de ocazii sa strige in gura mare ?
    Nu sunt nici pro Iohanis si nici o persoana care sa mearga la Biserica insa reactia celor 2 arata cata lipsa de bun simt, de respect si orice alte calitati de om normal le lipsesc. Iar sustinerea celor 2 printre aceste comentarii ma face sa ma intreb daca suntem totusi in Sarbatoarea Pastelui sau in alegeri prezidentiale?

    Hai cu minusurile
    • +2 (4 voturi)    
      Dintotdeauna ! (Luni, 2 mai 2016, 16:13)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui droox

      Inca din antichitate, in temple, in timpul procesiunilor religioase libertatea de exprimare s-a manifestat cu orice risc.
      Iar primul care " a fluierat in biserica" a fost chiar cel a carui rastignirea abia am celebrat-o.
      • 0 (2 voturi)    
        Atunci sa ramanem primitivi (Luni, 2 mai 2016, 21:58)

        droox [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Si chiar daca asa a fost ma indoiesc ca in timpul procesiunilor religioase se discuta de politica lui Ceasar
        • 0 (2 voturi)    
          Daca tu consideri ca exercitarea dreptului (Luni, 2 mai 2016, 23:21)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui droox

          privind libera exprimare a opiniilor chiar si in momente solemne inseamna primitivism, te inseli profund. Cuvantul "liber" semnifica exact faptul ca nu pot fi constrans sa ma exprim doar cand considera oficialitatile ca e oportun. Exprimarea libera e oportuna oricand si oriunde.

          PS. Cred ca, dimpotriva, primitiv e acela care are retineri in a se exprima datorita convenientelor de orice fel.

          PS. Apropo, in SUA daca se intampla ceva de genul celor petrecute la Patriarhie, respectivii erau indepartati din incinta si... atata tot. Nu se dadeau amenzi, nu erau dusi la politie, tocmai pt faptul ca exprimarea libera a unei opinii in statele democratice, nu inseamna incalcarea legii, ci este un drept NATURAL. Aici in Romania mai avem mult drum de strabatut pana sa intelegem cu totii, si cetateni si autoritati, ca democratia se aplica si "impotriva" sefului statului, PM, etc.
        • +1 (1 vot)    
          Sa-ti dau un exemplu in ceea ce priveste (Marţi, 3 mai 2016, 1:22)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui droox

          faptul ca dreptul la libera exprimare trebuie exercitat cand vrea, cum vrea si unde vrea subiectul.

          Dragnea, a fost condamnat definitiv pt savarsirea unor infractiuni asimilate coruptiei.In mod normal ar fi trebuit sa se retraga din politica. Asa se procedeaza in statele cu o democratie consolidata. Nu numai ca nu a facut-o dar a declarat ca o sa se ocupe de organizarea activistilor partidului "pt ca PSD sa castige alegerile locale care se vor desfasura pe 5 iunie." Valeriu Zgonea, presedinte executiv al PSD si Presedinte al Camerei Deputatilor, in politica de vreo 20 de ani, muncitor la baza, fara avere si fara afaceri, avea de ales fie sa astepte sa treaca alegerile parlamentare din toamna, pt a fi sigur ca obtina un nou post de deputat, iar dupa aceea, ( fara absolut niciun efect, datorita trecerii a prea mult timp), sa ii ceara lui Dragnea sa-si dea demisia, astfel fiind asigurat, indiferent de reactia partidului de inca 4 ani de mandat, fie sa procedeze cum a si facut de altfel, respectiv sa-i ceara imediat dupa pronuntarea hotararii de condamnare, demisia lui Dragnea, riscand sa se intample ceea ce s-a si intamplat de fapt, precum si ceea ce o sa se intample cu siguranta in viitorul apropiat, adica excluderea din partid,
          pierderea postului de Presedinte al Camerei Deputatilor,ramanerea in afara Parlamentului
          dupa alegerile parlamentare din toamna, intr-un cuvant, iesirea din viata politica. Norocul lui Zgonea ca s-au votat pensiile nesimtite, astfel ca va avea un venit, pt ca altfel ar fi ajuns sa cerseasca pe la colt de .strada. Iata ce inseamna sa-ti exerciti dreptul la libera exprimare ! Merita riscul, avand in vedere exemplul Zgonea, de mai sus ? Eu cred totusi ca da, merita !

          PS. Important insa indiferent de cand, cum, unde si de ce, este ca statul sa garanteze libera exprimare. In cazul celor 2 de la Patriarhie, nu a fost de loc asa, ba din contra, statul a inabusit libera exprimare a unei opinii


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri