Elevii si profesorii din Bucuresti, invitati la Zilele Stiintei pentru demonstratii de fizica si chimie, paleontologie sau astronomie

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 13 aprilie 2016, 15:26 Actualitate | Esenţial

In perioada 18 - 22 aprilie 2016, pe durata saptamanii "Scoala Altfel", elevii si profesorii scolilor din Bucuresti sunt invitati la Zilele Stiintei, un eveniment dezvoltat de Bucharest Science Festival, arata un comunicat transmis de Asociatia Secular-Umanista din Romania (ASUR).

Demonstratii de fizica si chimie, paleontologie, astronomie - zi de zi, variate ateliere stiintifice pentru copii vor ilustra elemente importante din stiinta, constituindu-se intr-un auxiliar pedagogic important.

Activitatile se vor desfasura la AFI Palace Cotroceni, in zona de intrare in Cinema City. Participarea este gratuita, dar necesita o programare prealabila, prin mail, la office@asur.ro.

"Programa scolara prevede multa teorie, dar partea practica este, de cele mai multe ori, trecuta cu vederea. Laboratoarele de fizica sau chimie din scoli nu sunt echipate corespunzator, iar componenta experimentala este mai degraba o exceptie in cadrul orelor de stiinte." a declarat Toma Patrascu, directorul Bucharest Science Festival.

Zilele Stiintei sunt un proiect dezvoltat de Bucharest Science Festival.

Anul trecut s-au derulat astfel de evenimente la Timisoara si la Piatra Neamt, in paralel cu editia din 2015 a BSF.

Organizatorii, Asociatia Secular-Umanista din Romania (ASUR) impreuna cu Centrul de cursuri pentru parinti Parentime, isi propun sa dezvaluie publicului larg fascinatia pentru cunoasterea stiintifica, aceasta "candela in intuneric", dupa cum o descria Carl Sagan, se mai scrie in comunicat.

Cum se poate asa ceva??? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 16:05)

Stefan85 [utilizator]

In loc sa fie dusi la biseri si la pupat moaste?