Elevii si profesorii din Bucuresti, invitati la Zilele Stiintei pentru demonstratii de fizica si chimie, paleontologie sau astronomie

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 13 aprilie 2016, 15:26 Actualitate | Esenţial

In perioada 18 - 22 aprilie 2016, pe durata saptamanii "Scoala Altfel", elevii si profesorii scolilor din Bucuresti sunt invitati la Zilele Stiintei, un eveniment dezvoltat de Bucharest Science Festival, arata un comunicat transmis de Asociatia Secular-Umanista din Romania (ASUR).

Demonstratii de fizica si chimie, paleontologie, astronomie - zi de zi, variate ateliere stiintifice pentru copii vor ilustra elemente importante din stiinta, constituindu-se intr-un auxiliar pedagogic important.

Activitatile se vor desfasura la AFI Palace Cotroceni, in zona de intrare in Cinema City. Participarea este gratuita, dar necesita o programare prealabila, prin mail, la office@asur.ro.

"Programa scolara prevede multa teorie, dar partea practica este, de cele mai multe ori, trecuta cu vederea. Laboratoarele de fizica sau chimie din scoli nu sunt echipate corespunzator, iar componenta experimentala este mai degraba o exceptie in cadrul orelor de stiinte." a declarat Toma Patrascu, directorul Bucharest Science Festival.

Zilele Stiintei sunt un proiect dezvoltat de Bucharest Science Festival.

Anul trecut s-au derulat astfel de evenimente la Timisoara si la Piatra Neamt, in paralel cu editia din 2015 a BSF.

Organizatorii, Asociatia Secular-Umanista din Romania (ASUR) impreuna cu Centrul de cursuri pentru parinti Parentime, isi propun sa dezvaluie publicului larg fascinatia pentru cunoasterea stiintifica, aceasta "candela in intuneric", dupa cum o descria Carl Sagan, se mai scrie in comunicat.

Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

Cum se poate asa ceva??? (Miercuri, 13 aprilie 2016, 16:05)

Stefan85 [utilizator]

In loc sa fie dusi la biseri si la pupat moaste?