UPDATE ANAF va scoate la licitatie sediul Antena 3

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 19 februarie 2016, 18:28 Actualitate | Esenţial

ANAF, la Antena 3
Foto: captura Antena 3
ANAF a anuntat vineri seara, dupa ce s-a intalnit cu reprezentantii Antena TV Group SA, ca va incepe procedurile pentru scoaterea la licitatie a bunurilor confiscate in urma sentintei pronuntate in cadrul procesului ICA - Dan Voiculescu.

"In conformitate cu OG. 14/2007 si in cadrul procedurii de valorificare a imobilelor, ANAF va incepe demersurile pentru scoaterea la licitatie a bunurilor confiscate", se arata intr-un comunicat al Fiscului.

Vineri, incepand cu ora 12.00, a avut loc la o intalnire a sefului ANAF cu reprezentanti ai trustului Intact. Informatia privind discutiile despre situatia Antenelor au fost furnizata dimineata de o sursa HotNews, Fiscul confirmand ulterior intalnirea.

"Conducerea ANAF a raspuns solicitarii facute de reprezentantii Antena TV Group SA si a avut o intalnire la sediul institutiei.

In cadrul discutiei, au fost prezentate stadiul procedurii de valorificare a imobilelor potrivit sentintei definitive nr.888 pronuntate de Curtea de Apel Bucuresti in data de 08.08.2014 si continuarea procesului de validare a executarii acesteia", a precizat Fiscul, vineri seara.

Luni, ANAF a notificat luni Antena 3 si Antena 1 sa evacueze sediul din soseaua Bucuresti - Ploiesti in termen de cinci zile lucratoare.

Justitia a dispus in 2014, prin sentinta definitiva in dosarul ICA in care Dan Voiculescu a fost condamnat la zece ani de inchisoare, confiscarea imobilului situat in soseaua Bucuresti - Ploiesti, nr. 25 - 27, adica exact imobilul in care functioneaza Antena 3. De asemenea, Curtea a dispus confiscarea imobilului din Strada Girlei, acolo unde are sediul holdingul Grivco, fondat de Dan Voiculescu si cedat fiicelor sale.












Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
39901 vizualizari
  • +40 (46 voturi)    
    Au gasit solutia :) (Vineri, 19 februarie 2016, 18:32)

    RazTaz [utilizator]

    Pana se face procedura de lictiatie, pina se numeste comisia, pina se depun ofertele, depun garantiile bancare, se organizeaza licitatia propriu-zisa... poate nu sunt destule oferte si trebuie organizata si runda a doua.... se mai schimba guvernul... baietii lui Voiculescu pot sa stea linistiti.

    S-a rezolvat. Doar nu era sa se impiedice de "un banal act administrativ".
    • +32 (34 voturi)    
      exista o solutie (Vineri, 19 februarie 2016, 20:53)

      flitch [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      eu as muta DNA-ul acolo , la propriu, cu birouri cu tot, la sediul Grivco, unde sunt ditamai cladirile.

      cu securizarea perimetrului si tot tacimul, cu loc pentru jurnalisti sa nu se mai inghesuie ca la actualul sediu.

      banii furati de varan sa fie pusi la treaba si sa ajute lupta anticoruptie din Romania.
      sa fie aviz amatorilor.
      • +10 (10 voturi)    
        Sediu (Vineri, 19 februarie 2016, 23:19)

        Gelu007 [utilizator] i-a raspuns lui flitch

        Daca as fi Basescu, exact asta as face, ca mesaj pt toti hotii din tara. Sa inteleaga odata ca ei sunt in minoritate in tara asta, orice propaganda incearca ei.
        • -7 (11 voturi)    
          Mai nea,trezeste-te, (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:39)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Gelu007

          Base al tau nu mai hotaraste!!!
          • 0 (0 voturi)    
            sa vanda tot! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:07)

            apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            OK, am inteles, ANAF trebuie sa vanda sediul Intact urgent sa scoata banii din el si nu poate ca are chiriasi.
            Acu o intrebare: dar tereneul ICA de ce nu l-au scos deja la licitatie? Ca ala nu are chiriasi.
            Eu vreau sa scoata banii si din teren, mai ales ca inteleg ca e mai valoros
    • -27 (37 voturi)    
      Stiti melodia aia? (Vineri, 19 februarie 2016, 22:05)

      Gustav555 [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      "Ce bine-mi pare c-ati luat teapa!"
      Cu dedicatie speciala pentru basisti.
      • +2 (4 voturi)    
        cred ca teapa o sa luam toti, e blat cu anaf (Vineri, 19 februarie 2016, 23:22)

        opinius [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

        Eu suspectez (nu am dovezi, dar suspectez, totusi) dupa cum arata lucrurile si normele legale, ca e blat pe fond de circ (ca sa nu fie suspiciuni ); )

        Pasi:

        1) dosar 17616/3/2015 - http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000642642&id_inst=3

        Antena cere instantei sa constate ca inchiriarea facuta inainte de confiscarea din 2012 (inclusiv actele aditionale ulterioare) este valabila, si prin urmare are toate drepturile din HG nr. 731/2007.
        ANAF pierde, dar nu face recurs, asa cum face de obicei.
        Cum naiba sa fie valabil contractul, daca instant din 2012 a zis "fara sarcini", nu stiu.

        2) Astfel, Antena a dobandit recunoasterea irevocabila ca are un drept de preemptiune. ANAF poate sa-l vanda direct chiriasului (art. 22(8) din HG 731/2007) daca ofera cel putin pretul dintr-o evaluare (nu mai intru in detalii). Daca nu ofera pretul, atunci ANAF il vinde la licitatie.

        3) dupa anuntul de azi al ANAF, se pare ca au agreat sa fie scos la licitatie. Adica Antena 3 nu vrea sa plateasca pretul din evaluare, probabil spera ca prin licitatie pretul sa se diminueze. Riscul e mic pt Antena pt ca nimeni nu-i poate "sufla" sediul pentru ca Antena are preemptiune. Risca cel mult sa plateasca un pret mai mare decat cel din evaluare, dar pretul poate fi si mai mic.

        4) ANAF face licitatie pornind de la pretul din evaluare. Daca nu se obtine pretul, il poate scadea cu cel mult 50% la o a doua licitatie. La a 3-a licitatie sediul poate fi vandut la pret redus cu cel mult 75% si daca se prezinta unul singur, pretul poate fi chiar de 25% din valoarea de evaluare.

        Asa o fi oare? Ce parere aveti?
      • +1 (9 voturi)    
        Voi nostalgicii bullshevini o sa dati coltul, soon (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:04)

        Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui Gustav555

        De inima rea din cauza basistilor. Vreti nu veti, americanii au sosit in sfarsit in Romania, nu mai exista calea de aur bullshevina, impartitul mizeriei la acord global. Bye bye Aliosha, see you later, aligator.
    • +3 (3 voturi)    
      Similara cu solutia rezolvarii plagiatelor (Vineri, 19 februarie 2016, 22:34)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      a lui Curaj
    • -1 (3 voturi)    
      ... (Vineri, 19 februarie 2016, 23:01)

      Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      as face teren arabil
    • 0 (4 voturi)    
      pentru RazTaz (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:55)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      Pai cred ca mai intai se evacueaza cladirea . Asa spune sentinta : se confisca cladirea,libera de orice sarcina ( adica orice contract de inchiriere devine nul din ziua in care s-a pronuntat sentinta ).
      Si dupa evacuare, care va avea loc saptamana viitoare , se organizeaza vanzarea prin licitatie.
      Nu ma mai intereseaza cat dureaza pana se vinde.
      Important este ca sa se aplice sentinta: evacuarea urgenat a cladirii.i Apoi valorificarea in folosul statului prin vanzare ( fara a fi urgenta vanzarea cladirii goale)
      • -3 (3 voturi)    
        Liber de sarcini (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:41)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        "Sarcinile sunt obligaţii care grevează terenul - fie drepturi reale principale (servituţi, de exemplu), fie drepturi reale accesorii (ipoteca), acestea fiind înscrise în foaia de sarcini a cărţii funciare, pentru a le face opozabile terţilor.

        Mai pot exista sarcini care constituie drepturi de creanţă - cum ar fi un contract de închiriere a terenului, care trebuie respectat de către cumpărător dacă rezultă dintr-un act cu dată certă anterior vînzării. În acest caz, menţiunea "liber de sarcini" are menirea de a-l asigura pe cumpărător că nu există astfel de sarcini asupra terenului (iar dacă ulterior se constată că, totuşi, au existat la data încheierii contractului, vînzătorul va răspunde ca fiind de rea credinţă).",deci pana la expirarea contractului de inchiriere,cumparatorul,oricare ar fi el sta pe=afara!!!
    • -1 (3 voturi)    
      niet (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:41)

      iodixit [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      ei trebuie sa evacueze. cind statul va reusi sa vinda, asta-i o alta poveste, nefiind nici un termen limita
      • 0 (2 voturi)    
        mai luminatule, (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:24)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

        hai sa presupunem ca ai un apartament in care ai chiriasi.
        vrei sa vinzi apartamentul.
        cine crezi tu ca vine sa ti-l cumpere cata vreme ai chiriasii in el? cine crezi tu ca se leaga la cap singur?
        ca sa nu mai spunem ca de un an si jumatate, chiriasii tai n-au platit niciun sfant.
        statul nu face contracte de chirie in imobilele sale. ori, daca imobilele au fost trecute libere de sarcini in proprietatea statului, cui au platit hantenistii chirie? lui tonta?
  • +28 (40 voturi)    
    "Aceste cuvinte ne doare" (Vineri, 19 februarie 2016, 18:34)

    bigbrother [utilizator]

    cum spunea regretatul Toma Caragiu. Si cred ca pe cei de la Antena 3 ii doare rau de tot, au facut spume la gura de cat au mintit in ultimele zile, au manipulat pe cine puteau ("dragi" politicieni, nu va vom uita la alegeri), au iesit in strada si totul pentru nimic: legea este lege si se aplica chiar si pentru Antena 3.

    Cinste celor care s-au tinut tari si nu s-au lasat intimidati, aplicand legea pana la capat. KUDOS!!
    • -5 (7 voturi)    
      D-aia n-are ursu' coada,,,ca moare altu' de grija! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:43)

      Davil [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      la cata prostie vad p-aici, ma felicit ca nu intru des... de fapt, n-am mai intrat de multe luni... asa ca, pana voi reintra (desi, nu prea cred s-o fac curand), va urez traditionalul "hai, pa "
      si, multora, indemnul : musca-v-ati limba ! e otravitoare, , contribuiti, intr-un fel, la o lume mai buna !
      • +3 (3 voturi)    
        ne (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:30)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Davil

        bucuram, noi astia de p-acile, ca-ti protejezi intelectul, educatiunea si prestanta imperiala.
        sa-ti pui o talanga la gat sa te ocolim, de ne-om intersecta pe strada.
  • -27 (49 voturi)    
    adjudecat (Vineri, 19 februarie 2016, 18:37)

    Mazeta [utilizator]

    Există o soluție: să se înființeze două societăți, una a celor care urăsc A3 și una celor care iubesc A3. Să se facă licitație și cea mai bună ofertă să câștige!
    • +14 (18 voturi)    
      nu mazetutza (Vineri, 19 februarie 2016, 19:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nimeni nu'i opreste sa liciteze pt. cladire.
      la preemptiune, trebuiau sa negocieze direct, si cine stie ce mai iesea.
      cinstit si lautareste, cine da mai mult. pt. bujetu' statului.
      • -2 (4 voturi)    
        Nu se pot baga la licitatii (Vineri, 19 februarie 2016, 23:59)

        FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        Au mai incercat fetele varanului sa cumpere si alte bunuri confiscate, dar nu li s-a permis participarea la licitatie. Cladirile si terenul au fost confiscate ca bunuri folosite la infractiuni (cum ti se confisca masina cu care te-ai dus sa furi), iar legea nu permite ca bunurile sa fie rcumparate de cel de la care au fost confiscate.
        • -2 (4 voturi)    
          Hai-de de,de unde ai mai scos-o (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:42)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui FlorinG

          si asta,auzi ,nu pot participa la licitatie!!!
          • 0 (0 voturi)    
            N-am scos-o eu (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 17:55)

            FlorinG [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

            Cauta tu, ca tu nu crezi. S-a pus in vinzare un apartament din Bucuresti, din Kiseleff luat de la varan, la care s-au bagat si firme ale fetelor (Intact Publishing, dar au fost scosi din licitatie, nu li s-a permis sa participe.
    • +15 (15 voturi)    
      Rad si rusii de noi (Vineri, 19 februarie 2016, 20:33)

      anticomunist80 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ...de se aude de la Leningrad
    • -1 (5 voturi)    
      pentru Mazeta (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:58)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Nu are importanta daca o cumpara Antena 3. Important este sa evacueze de urgenta imobilul si apoi poate paticipa la licitatie. Daca va castiga , va plati pretul corect , care va intra in bugetul statului.
      • +1 (1 vot)    
        intai sa-si plateasca varanul datoriile... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:38)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        ...catre stat si daca-i mai ramin bani poate s-o cumpere, nu-l impiedica nimeni sa participe la licitatie.
  • +34 (38 voturi)    
    Sunt curios (Vineri, 19 februarie 2016, 18:39)

    Soljenitin [utilizator]

    Sunt curios daca nu cumva va castiga una din firmele de casa ale varanului....
    • +19 (23 voturi)    
      Prejudiciu recuperat (Vineri, 19 februarie 2016, 19:16)

      methalman [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Statul isi recupereaza banii conform procedurilor.

      Atat timp cat sunt recuperati banii are voie sa iasa mai devreme din pucarie. Altfel isi ispaseste toata pedeapsa, fara eliberare conditionata.
      • +15 (17 voturi)    
        era mai intelept (Vineri, 19 februarie 2016, 19:58)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui methalman

        sa fi platit banutii, fara atata circ.
        dar varanu, tot varan, pana nu scoate limba aia ascutita si amenintza, nu se simte ...natural.
        vedea-l-as geamantan. sau geanta pt. dna udrea.:))
        • +3 (5 voturi)    
          exact....de ce nu i s-a pus poprire .... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:18)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

          pe conturi, pe bani lichizi..????era mai simplu acum.

          p.s. in alt context, as sugera guvernului sa nu mai faca majorari de pensii la simpatizantii antenelor, pt. ca din cauza actiunilor lor stradale nu se poate recupera prejudiciul creat de hotul voiculescu.
      • -1 (3 voturi)    
        Ca sa fiu in ton cu voi (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:44)

        Davil [utilizator] i-a raspuns lui methalman

        Zic sa mai stea... sa-l astepte pe bassescu...Desi, nu cred sa se intample in viata asta... ala e si cinstit, si "de dreapta":))
      • +2 (2 voturi)    
        Nț, nț. (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:40)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui methalman

        prejudiciul e prejudiciu (chiar si recuperat) iar fapta e fapta (ce trebuie in continuare pedepsita).
    • +29 (33 voturi)    
      nu cred (Vineri, 19 februarie 2016, 19:23)

      sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      cred ca anaful o s-o puna la un pret de n-o cumpara nimeni.
      sau oricine incearca sa liciteze va fi terfelit la antene pana renunta.
      o mascarada ieftina. antenele vor functiona incontinuare pana cineva indrazneste sa liciteze si sa cumpere... la calendele grecesti :)
      ne-am luat tara inapoi...
      iohannis, ma doare mana cu care te-am votat.
    • +5 (5 voturi)    
      ok (Vineri, 19 februarie 2016, 21:14)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      cata vreme plateste nicio problema.este banu la varanu' ... :))) ideea e ca statul sa-si recupereze prejudiciul,latrinele vor emite oricum de undeva ca voiculescu a furat mult mai mult decat i se imputa si le va lua alt sediu la nevoie.
  • +24 (30 voturi)    
    URAAA!!!! (Vineri, 19 februarie 2016, 18:39)

    Pseudokinegetikos [utilizator]

    Am infrant !!!!
    • -13 (29 voturi)    
      LOL! (Vineri, 19 februarie 2016, 18:58)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Pseudokinegetikos

      Ce ai făcut, mă? :)
      • +16 (16 voturi)    
        "Ma", la tine la tara ... aici suntem intr-un (Vineri, 19 februarie 2016, 20:05)

        Pseudokinegetikos [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

        loc civilizat. Eram ironic/sarcastic, iti pot face un desen.
  • -21 (37 voturi)    
    "confiscarea" (Vineri, 19 februarie 2016, 18:40)

    newlook [utilizator]

    Schimbarea proprietarului - chiar prin confiscare - nu afecteaza dreptul chiriasului de buna credinta de a-si continua contractul de locatie. Asa ca ... "evacuarea" in acest moment e ILEGALA...pana sa se ajunga acolo mai sunt multi pasi de facut.
    • +9 (15 voturi)    
      Cu toate acestea (Vineri, 19 februarie 2016, 20:25)

      Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Proprietarul ARE dreptul sa vanda, fara evacuare, fara afectarea activitatii si fara sa aiba nevoie de acordul de vointa al chiriasului, indeplinind doar o formalitate simpla: il intreaba mai intai pe chirias daca nu vrea sa cumpere, respectand dreptul de preemtiune stabilit printr-o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila. Ori credeti ca asta nu mai trebuie respectata?! Chiriasul ori cumpara ori pleaca, urmand a-si recupera investitiile si pierderile printr-un alt proces. Asta e, sau cum ar zice cineva, ghinion. Abia acesta e mersul firesc, nu circul.
      • +4 (8 voturi)    
        cine cumpara o Latrina ? (Vineri, 19 februarie 2016, 20:38)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        nu am stiinta de asa masochishti
      • +10 (14 voturi)    
        Domnule reticent (Vineri, 19 februarie 2016, 20:55)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

        Cuvintele "libere de orice sarcini" scrise in decizia justitiei au alt sens decat cel pe care il sugerati dumneavoastra.
        Sensul este: respectivele bunuri sunt degrevate prin acea hotarare de orice sarcina le-ar greva. Si daca erau puse gaj la banca, banca pierdea gajul.
        Si vii dumneata doct si ne explici ca chiriasul are drept de premptiune...

        Mai e o chestie: Acele imobile NU sunt in contul banilor pe care Varanu trebuie sa-i plateasca. Ele sunt confiscate! La fel cum este confiscata masina folosita la comiterea unei infractiuni si acestea sunt confiscate pentru ca au fost folosite la infractiunea de "spalare de bani"

        Mai usor cu manipularea pe scari.
        • +1 (1 vot)    
          sunt de acord cu ambele opinii (Vineri, 19 februarie 2016, 23:34)

          opinius [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Mai ales cu Denavarel si cu d-na judecator Camelia Bogdan, dar trebuie sa stiti ca aceasta chestiune este destul de controversata si nu prea explicit reglementata.

          pentru mai multe detalii, puteti studia punctul de vedere al judecatoarei: http://freedomhouse.ro/finec/index.php/stiri/la-zi/item/123-cb1

          si eu suspectez un blat intre ANAF si Antena 3.
        • +1 (1 vot)    
          Subscriu (Vineri, 19 februarie 2016, 23:41)

          morometu [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Manipulatorii considera ca toti se uita doar la circul lor.
        • -3 (5 voturi)    
          Aaaa, denvarel, m-ai lamurit:)) (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:50)

          Davil [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Deci cu astea spala Voiculescu banii... fraier, de ! Putea s-o faca si el, ca basescu, cu fie-sa... si-acu' era liber:))
          c-avea de unde... fete; are tot doua...
          Sau putea sa spele si el, ca omu', prin Cipru, prin Panam(e)a....cum au facut si-altii (nu dau nume, ca nu doar peseditii au furat... si se supara "domnu' site-u'"...
          Gata, ca m-am plistisit destul ! ne reauzim p-aici, la vara...
    • +5 (5 voturi)    
      ai gresit (Vineri, 19 februarie 2016, 21:56)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      site-ul, incearca varanul today...
    • +2 (2 voturi)    
      confiscat si LIBER DE ORICE SARCINI (Vineri, 19 februarie 2016, 22:42)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      anuleaza orice obligatii juridice, asadar si dreptul de preemtiune si contractul de inchiriere.
    • 0 (4 voturi)    
      Liber de sarcini (Vineri, 19 februarie 2016, 23:37)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Citeste in DEX aceasta notiune...
    • +3 (7 voturi)    
      pentru newlook (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:04)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      Sentinta este de confiscare a cladirii " libera de orice sarcina ". Din ziua in care s-a dat sentinta , orice contract de inchiriere privind acea cladire devine nul.
      Nu mai e nici un pas de facut. Saptamana viitoare cladirea va fi golita de chiriasi.
      • -2 (6 voturi)    
        Nul esti matale, (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:46)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        mai studiaza!!!
    • +1 (1 vot)    
      ce ai zis? (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 15:13)

      gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui newlook

      chiriasul de buna credinta? HAHA. Bre , chiriasul este o firma al carei patron este INFRACTORUL.
  • +31 (39 voturi)    
    Eu as incepe... (Vineri, 19 februarie 2016, 18:45)

    JestersTear [utilizator]

    ... procedurile de licitatie dupa ce evacuez caldirile/terenurile.
    Niciun comparator nu se va lega la cap sa cumpere o cladire in litigiu. Sau daca o va cumpara, va da mult mai putin pe ea - caz in care statul va pierde.
    • +10 (24 voturi)    
      statul nu pierde , motanul pierde (Vineri, 19 februarie 2016, 19:13)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

      pt ca la prima licitatie daca nu se vinde la valoarea ceruta la a doua scade valoarea cu 25%, asa ca motanul trebuie sa vina cu bani.

      eu vreau sa vad 60 mil euro in buget
      • +16 (18 voturi)    
        Zicea Moise Guran (Vineri, 19 februarie 2016, 19:22)

        Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        ca sediul asta nu intra in cele 60 de milioane. Asta e bonus, deci statul e interesat sa castige cat mai mult.

        Cred ca avem suficiente institutii care sunt localizate in cladiri vechi, unele s-ar putea muta in cladirile confiscate. Mai bine decat sa le vanda.
        Parerea mea.
        • +10 (10 voturi)    
          cat ar valora sclavii varanului ? (Vineri, 19 februarie 2016, 20:29)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

          asa daca s ar vinde la un targ de sclavi, intreb si eu...asa aflam valoarea lor
          • +12 (12 voturi)    
            pai grecoaica le are cu ingenuncheirea (Vineri, 19 februarie 2016, 21:07)

            mnicku [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            asa ca-i numa buna pe post de cirpa ambulanta de sters pe jos,..... licitatie deschisa:
            ofer un mop ... care da mai mult ?
          • +5 (5 voturi)    
            Dana Grecu (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 2:08)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            valoreaza cel mai mult. " Prietenii stiu de ce !"
          • -3 (7 voturi)    
            In orice caz mai scumpi (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 8:47)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            decat sclavii lui Base!!!
        • +2 (2 voturi)    
          oops (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:48)

          Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

          Toata chestia e ca Statul sa inceapa licitatia de la 60.000.001 Euro in sus !!!
      • +1 (3 voturi)    
        nope... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:16)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        Nu conteaza cu cat se vand, nu-l afecteaza pe varan. Astea nu sunt"recuperarea prejudiciului" sunt "doar" bunuri confiscate.
        • +2 (4 voturi)    
          Pierzi, castigi, Varan te numesti ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 10:09)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Ambele fraze scrise de tine sunt "epocale". Sunt de-a dreptul "excitante" din punct de vedere intelectual, astfel incat nu pot sa-mi reprim bucuria de a le transcrie integral, pt a ramane in arhiva mea pe veci, pt ca atunci cand ma paste melancolia sa le citesc si sa-mi revin. Deci : "Nu conteaza cu cat se vand, nu-l afecteaza pe varan. "
          Astea nu "sunt recuperarea prejudiciului" sunt "doar" bunuri confiscate." Asa-i, Codruto, ai mare dreptate ! In fond, ce pierde Voiculescu daca se vand niste imobile in valoare de cateva milioane de euro, care au fost ale lui pana acum 1 an si jumatate, cand le-a pierdut GRATIS ! si trebuie sa -si ia tot calabalacul din ele si sa plece (cu chirie mare in alta parte) sau sa le cumpere de la noul proprietar, cu bani buni, ALTII decat cei pe care trebuie sa-i plateasca in contul "recuperarii prejudiciului" ? Nu conteaza, nu-l afecteaza ! Exact cum n-ar conta pt tine sa zicem sa cumperi un BMW furat, care apoi ti se confisca de catre stat iar ulterior il vezi scos la licitatie si il cumperi din nou sau inghiti in sec si demarezi la volanul noii tale Dacia Logan !
          S-auzim de bine, Codruto !
  • -53 (69 voturi)    
    asta e procedura normala (Vineri, 19 februarie 2016, 18:53)

    mihai2013 [utilizator]

    Antenele au drept de preemtiune la cumparare conform unei hotarari judecatoresti din 2015. Oricum procedura de valorificare e de durata. Antenele vor continua sa emita. Nu le urmaresc dar imi pare bine ca Basescu si-a luat-o si de data asta :) Buie masistilor!
    • +22 (32 voturi)    
      Si de data asta? (Vineri, 19 februarie 2016, 18:57)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      Cand si-a luat-o Basescu? Si cum si-a luat-o acum Basescu? A, am uitat: felix e la pranaie, de unde si concluzia ca Basescu si-a luat-o si de data asta. Corect si logic, logica de latrinist, care, fireste, nu urmareste latrinele, ci doar le vizioneaza si asimileaza.
      • -8 (20 voturi)    
        cand si-a luat-o basescu? serios? :))) (Vineri, 19 februarie 2016, 21:54)

        mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        A incercat timp de 4 ani sa rastoarne guvernul Tariceanu. A esuat. Si-a luat-o :)
        A incercat sa distruga PNL. Rezultatul: azi PNL e cel mai puternic partid si a dat presedintele tarii. Si-a luat-o :)
        A incercat sa faca alegeri anticipate in 2005 ca sa fie PD-ul lui vioara intai la guvernare. A esuat. Si-a luat-o:)
        A incercat sa desfiinteze Senatul si sa faca parlament unicameral ca la comunisti. A esuat. Si-a luat-o:)
        A vrut sa o faca pe madam Udrea presedinte PDL. A esuat. Si-a luat-o :)
        A vrut sa o faca pe madam Udrea presedintele Romaniei. Rezultatul: Udrea a luat 4% :))))). Si-a luat-o tare :))
        A vrut sa pozeze in campionul anti-coruptiei in Romania. Rezultatul: dupa plecarea lui de la putere toata gasca de basisti a ajuns in vizita la DNA. Si-a luat-o:)
        Dupa 2014 se visa "un excelent prim-ministru". Rezultatul : Iohannis l-a sictirit elegant dar ferm, spunandu-i "Marsh". Si- luat-o:)
        A vrut sa ne faca sa credem ca toti postacii de pe net care il lauda sunt romani care il iubesc sincer. Rezultatul : a spus chiar DNA ca aia erau niste patetice creaturi platite din banii de spaga primiti de oamenii lui. Si-a luat-o:)
        A visat sa intre in istorie ca cel mai bun presedinte de dupa 1990. Rezultatul : azi toti romanii (mai putin 1% din ei, basisti mono-neuronali) isi amintesc de el cu scarba si jena. Si-a luat-o:)
        Etc etc etc
        Asta da hard-core :)))))
        Si si-o va mai lua si acum cu antenele, apoi cu primaria capitalei (sper sa candideze :))) si cu multe altele. Si implict v-o luati si voi :)))))))
        • +3 (5 voturi)    
          Dap.. (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:03)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          Au incercat timp de 10 ani sa-l scoata pe tusa inainte de termen: si-a luat-o...
        • -2 (6 voturi)    
          Continuare. (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:13)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          "A incercat sa distruga PNL. Rezultatul: azi PNL e cel mai puternic partid si a dat presedintele tarii. Si-a luat-o :) " - trebuie ca traiesti pe alta planeta sa spui ca PNL-ul este cel mai puternic partid si ca a dat presedintele tarii. Ponta a dat presedintele tarii, nu PNL-ul.

          "A vrut sa o faca pe madam Udrea presedintele Romaniei. Rezultatul: Udrea a luat 4%" - asa crezi tu ca Basescu a si sperat si crezut ca Udrea o sa ajunga presedinte? Ok...

          "A vrut sa pozeze in campionul anti-coruptiei in Romania. Rezultatul: dupa plecarea lui de la putere toata gasca de basisti a ajuns in vizita la DNA. Si-a luat-o:) - a pozat si a fost campinoul anticoruptiei. Daca nu el, atunci cine e campionul? Tu? Iohannis? Nascase, Tonta?...A, ca la tine campion inseamna "fara pata", asta e altceva. Campionul este ala cu rezultatele cele mai bune. Si care e toata gasca de basisti?

          "A vrut sa ne faca sa credem ca toti postacii de pe net care il lauda sunt romani care il iubesc sincer. Rezultatul : a spus chiar DNA ca aia erau niste patetice creaturi platite din banii de spaga primiti de oamenii lui. Si-a luat-o:)" - asa cum toti postacii de pe net care il lauda sunt platiti, asa si toti postacii care il injura si care nu sunt de acord cu el, sunt platiti, diferenta e ca voi sunteti platit din bani castigati cinstiti, ca doar gasca de basisti a furat (de aceea si sunt numai basisti prin parnaie).

          "A visat sa intre in istorie ca cel mai bun presedinte de dupa 1990. Rezultatul : azi toti romanii (mai putin 1% din ei, basisti mono-neuronali) isi amintesc de el cu scarba si jena. Si-a luat-o:) - si aici trebuie sa-ti dau dreptate: toti romanii, mai putin de 1%, asa cum a fost si la referendum, n-ati reusiti sa va strangeti nici macar 50% dintre cei 99% care va e scarba de Basescu.

          Si cu antenele si-a luat-o.. Nu stiu cum, dar si-a luat-o. Probabil ca tu stii mai multe ca noi, de exemplu cum Basescu a incercat sa le ia dreptul de emisie celor de la latrine si.. da, si-a lua-o. Corect!
          • -1 (1 vot)    
            mai vrei, basistule? :)) (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 22:18)

            mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            aa, mai vrei ? ok, te servesc :))

            A incercat sa il compromita pe Raed Arafat. Rezultatul? Raed e unul din cei mai respectati romani la momentul asta. Si-a luat-o:)
            In 2012 a pierdut in 2 luni 2 guverne (Boc si MRU), la referendumul de demitere 88% dintre romanii care conteaza (cine nu voteaza nu conteaza) i-au dat un sut in fund, iar PDL-ul lui a pierdut toate alegerile cu un scor penibil. Si-a luat-o tare:)
            A vrut sa faca un mare partid din Miscarea Populara. Rezultatul : MP e un partid derizoriu, de care rade toata lumea. Si-a luat-o:)
            L-a insultat pe Regele Mihai (sau a crezut ca il insulta), sperand sa-l compromita. Rezultatul : astazi Regele este mai iubit si mai respectat de romani ca oricand. Si-a luat-o:)
            Si multe altele...cine le mai tine minte ? :)))
        • +1 (7 voturi)    
          daca te uiti la scorurile inregistrate.... (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 1:25)

          oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

          iti dai seama ca spui prostii......hai fugi inapoi la gasca de fesenei spalati pe creer de voiculescu si iliescu..ca..iti pierzi portia de fasole care se da acum in fata parlamentului.
    • +8 (24 voturi)    
      Antenele vor continua sa emita... (Vineri, 19 februarie 2016, 18:59)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      Si cine le-a interzis sa emita si cand? Tot felul de destepti pe lumea asta.
    • +10 (20 voturi)    
      daca varanu si cu tine platiti 60 mio EUR (Vineri, 19 februarie 2016, 19:12)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      puteti pastra...insa nu uita ca vine santaju RCA si VREM procesul CRESCENT.....Luie Matrinistilor ! (inclusiv tzie..hard core)
    • -29 (31 voturi)    
      Băsiștii au o atitudine pe care n-o înțeleg, (Vineri, 19 februarie 2016, 19:14)

      Con_stan_tin [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      nu vor să discute cu hoții care-i fură deși hoții sunt dispuși la dialog. De ce?
      • +15 (23 voturi)    
        Esti greu de cap! (Vineri, 19 februarie 2016, 19:22)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Si nu din cauza de creier, nu ai!
        Ai doar coarne de bou!
        Mistret!
      • +2 (2 voturi)    
        Da de ce? (Vineri, 19 februarie 2016, 23:02)

        Matrix-4 [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

        Ai încercat să discuţi cu ''ei'' şi te-au refuzat?
    • +23 (35 voturi)    
      Vezi ca si tu ai drept de preemtiune la un neuron (Vineri, 19 februarie 2016, 19:23)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      Santeti jalnici si vrednici de mila. Zau ca mi-e mila de voi.
      Basescu a fost ales Primarul Bucurestiului 2 mandate consecutive impotriva vointei Latrinei si a lui Voiculescu.
      A fost ales Presedintele Romaniei 2 mandate consecutive impotriva vointei Latrinelor si a turnatorului Voiculescu.
      Basescu a invins Latrinele si pe Voiculescu inca de 2 ori, neputand fi demis.
      Voiculescu e in puscarie datorita DNA -ului sustinut de Basescu.
      Latrinele, in cel mai bun caz, trebuie sa-si cumpere sediile ca sa poata ramane in ele.
      Rahatul de Felix scrie de zor in puscarie fel si fel de carti ca sa poata sa iasa mai repede afara in timp ce Base isi scrie la birou Memoriile.
      Asa-i bai, baiatule, ce si-a mai luat-o Basescu si de data asta !
      • -5 (7 voturi)    
        LOL...!! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:32)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Asta, cu "Basescu care-si scrie memoriile" fu tare! >:)
        • +3 (5 voturi)    
          Esti partinitoare, Codruto ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:16)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          Dar aia cu Felix care "scrie de zor in puscarie fel si fel de carti", nu-i tare ?
    • +15 (21 voturi)    
      Cum spuneam, idei putine dar fixe! (Vineri, 19 februarie 2016, 19:39)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      Ce treaba are Basescu in asta??? Pe de alta parte ai dreptate, antenele vor continua sa emita. Dar cine le-a interzis asta? NIMENI. Doar ca pot emite de unde vor ei, nu din acest spatiu. Daca il cumpara, foarte bine, pot emite si de aici, nici o problema.
      • -1 (1 vot)    
        din curiozitate (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 13:45)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        de ce statul nu pune poprire pe toate conturile varanului? atat ca persoana fizica cat si conturile firmelor patronate de el si/sau neamurile si interpusii lui, pana la achitarea celor 60 mil. prejudiciu. abia dupa aceea sa poata sa participe la licitatia de achizitie a imobilelor.
    • +8 (10 voturi)    
      Statul nu vinde la mica intelegere... (Vineri, 19 februarie 2016, 19:42)

      JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      ... statul vinde DOAR la licitatie. Daca varanul castiga licitatia, atunci foarte bine. Asta nu diminueaza cu nimic din prejudiciul de 60 de milioane de recuperat in continuare de la el.
      Pentru ca valorificarea cladirii confiscate nu este inclusa in prejudiciul care trebuie sa fie recuperat separat.
      • +13 (15 voturi)    
        Varanu nu poate cumpara nimic. (Vineri, 19 februarie 2016, 21:00)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui JestersTear

        2.5 milioane de euro sechestru la o fiica.
        2 milioane la cealalta.
        Maruntis de 400 000 la Constantin, 300 000 Gadea samd.

        Nici unul dintre cei mentionati nu se poate prezenta la nici o licitatie pana nu achita prima data "datoriile" catre Voiculescu!

        Voiculescu insusi nu poate cumpara nimic pana nu da 60 de milioane! Daca se dovedeste ca actioneaza prin interpusi se confisca banii!!!

        A3 nu este doar in rahat. Este la 2 metrii sub! Si nu pentru ca l-ar interzice cineva sa emita...
  • +9 (15 voturi)    
    Solutia (Vineri, 19 februarie 2016, 19:01)

    SRA [utilizator]

    Solutia nu este rea, dar trebuie sa plece de cel putin un prêt de minimu la care incepe licitatia de dublul adica de 120 mil Euro !!!
  • +28 (36 voturi)    
    5.000 din 2.000.000! (Vineri, 19 februarie 2016, 19:13)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    Asta este forza A3?
    0.25%?
    E clar, sunt puternici. Rau de tot!
    In rest...
    Miloaga cati.... pe acolo.
    Aia care face politica cu curu pe aragaz, greu... ma rog!
    Apropo, de ce le trebuie 9 luni?
    Naste badea iarasi vreun scaun?
    Oare unde este presedintele rulment? Ala, ma, ciolhannis!?
    • +10 (16 voturi)    
      Multi sustinatori ai mafiei A3 or fi sclerozati (Vineri, 19 februarie 2016, 19:52)

      ProLibertate-AntiMerkel [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      si s-au dus in alta parte, probabil cautandu-l pe Ceausescu si nevasta lui, care era doctor in toate, ca Voiculescu.
    • +11 (13 voturi)    
      5.000 au venit platiti, atat a avut latrina (Vineri, 19 februarie 2016, 20:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

      buget sa stranga bocitori
  • +21 (25 voturi)    
    ! (Vineri, 19 februarie 2016, 19:14)

    Kpriciu [utilizator]

    Va doresc sa obtineti un pret cat mai bun, cat mai repede!
    • +4 (4 voturi)    
      La fel de" bun "(300euro/luna) ca pana acum (Vineri, 19 februarie 2016, 21:39)

      deval [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      nu au cum sa obtina !
      As vrea sa stiu daca daca nu doriti si handicapatilor, orfanilor, arsilor, bolnavilor de cancer, batranilor din azile, nebunilor din institutiile speciale (si tot asa) marirea fondurilor alocate din banii recuperati de la toti cei ca turnatorulderude-cu tot respectul- dvs ?!!
      Adica exact cei de mila carora suspina neobosita A3!
  • +20 (24 voturi)    
    Ca sa câștige la preț.. (Vineri, 19 februarie 2016, 19:21)

    MyGame1 [utilizator]

    Nu cumpara nimeni clădiri cu miros puternic de rahat! Ca sa câștige la preț trebuie sa evacueze clădirile si sa facă igienizare!
    • +2 (6 voturi)    
      Ahaa...deaia pute kwj (Vineri, 19 februarie 2016, 20:07)

      Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui MyGame1

      Pe un banc era o menghina, si linga el o galeata cu rahat !
      Te-ai prins de banc ?
      Daca nu, inseamna ca ai picat in galeata...

      Normal era ca Statul RO sa refaca patrimoniul ICA, inzecit. Nu merita si Melcincovski sa fie repus pe functie , si sa primeasca bonus ditamai sediul plin de paraboloaice ?!
      Cercetarea continuua: "Dana are mere" De ce are Dana 4G ?
  • +17 (27 voturi)    
    Miting de sustinere pt. ANAF nu se face? (Vineri, 19 februarie 2016, 19:26)

    ionelutu [utilizator]

    Ar fi o ocazie potrivita de a critica afirmatiile presedintelui si ale primului ministru.

    Cat priveste mitingul de sustinere fata de Antene, organizatorii au ales o ora "primitiva" de incepere, constienti fiind ca mosnegaraia n-ar mai fi iesit din case pe intuneric... S-au mai alaturat poate si niste asistatii social si somerii, caci la acea ora lumea normala la cap e la munca...
    • +9 (13 voturi)    
      Urmeaza Lovitura de Stat 2.0 -2012 (Vineri, 19 februarie 2016, 20:33)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ionelutu

      cu sprijinul P$D si penele, atunci TREBUIE sa ne aparam Guvernul
    • +1 (5 voturi)    
      miting...de manipulare (Vineri, 19 februarie 2016, 23:50)

      morometu [utilizator] i-a raspuns lui ionelutu

      Unele sindicate au facut...mobilizarea!
      ''O mana spala pe cealalta."
  • +11 (11 voturi)    
    Nu confundati banii de pe cladire cu prejudiciul! (Vineri, 19 februarie 2016, 19:41)

    claudiu__ [utilizator]

    sunt 2 lucruri diferite: 1-felix are de restituit 60 de milioane pe care i-a fraudat si 2, complet separat de cei 60 milioane, statul are de recuperat niste cladiri obtinute in mod ilegal. Banii din vanzarea asta nu se scad din datorie, aia din conturile lui gadea&co in schimb se scad(conturi blocate de ANAF in virtutea datoriilor pe care respectivii le au la voiculexu)
  • +11 (15 voturi)    
    Latrinele (Vineri, 19 februarie 2016, 20:22)

    extrapolat [utilizator]

    Cumparatorul va trebui sa deratizeze latrinele, atatia sobolani stau in ele...
  • -15 (23 voturi)    
    licitatia (Vineri, 19 februarie 2016, 20:25)

    garibaldi [utilizator]

    Se va demara dar vor trece cel putin 9 luni pana se vor vinde si dupa aia cine le cumpara le inchiriaza la antena3.
    V-am infrant frumosilor liberi ,muriti de nervi.
    Vin alegerile si nu se stie ........
    • +8 (10 voturi)    
      vorbim in noiembrie 2016 (Vineri, 19 februarie 2016, 20:46)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      daca P$D si pnele nu vor fi majoritari in Parlament..te poti inrola la ISIS ?
    • +6 (8 voturi)    
      de stiut despre alegeri, nu se stie (Vineri, 19 februarie 2016, 22:01)

      Manes [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      (vezi Mihaela , dragostea mea) dar ca mbadea e un...cu motz se stie....
    • +6 (8 voturi)    
      aa.. (Vineri, 19 februarie 2016, 22:09)

      camasa_neagra_la_gat [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      circumvolutiunile lipsa iti creeaza excitatie din orice rahat mananca latrina?
    • +2 (4 voturi)    
      Prostii vostri is tot mai putini (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:08)

      Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui garibaldi

      In curand o sa schelalai de foame, razi tu...dar mai degraba ranjesti. Buhahahahaha.
  • -1 (9 voturi)    
    o solutie eleganta... (Vineri, 19 februarie 2016, 20:50)

    gimini [utilizator]

    ...ca sa nu se intample nimic, dar ca sa fie toata lumea multumita: si basistii vor fi multumiti ca ANAF-ul lucreaza, si antenistii vor fi multumiti ca nu le dispare bunatate de drog.

    De ce zic asta?

    Simplu: pentru ca nu trebuie sa fii prea destept ca sa intelegi ca NU se va gasi cumparator.
  • +5 (5 voturi)    
    sediu (Vineri, 19 februarie 2016, 20:56)

    Tomy762 [utilizator]

    Bravo ANAF !!!
    Actionati conform legilor in vigoare
  • +8 (8 voturi)    
    Seamana cu membrii Misa.. dupa 20 de ani !! (Vineri, 19 februarie 2016, 21:17)

    deval [utilizator]

    Nu stiu cum naiba n-am cunoscut pe nimeni
    care sa se recunoasca fan antena 3 !? Acum am vazut ca exista si in realitate si am si inteles de ce nu am intalnit nici unul ! Sunt la gramada
    - fosti otv-isti din paturile cele mai defavorizate (exact cei mai afectati de mafiotii praduitori ca voiculescu) si
    -direct beneficiarii pensiilor speciale, falsi doctori, adevarati securisti, plagiatori , unii bosorogitii, de confuzare, viata, ani, saracie provocata de cealalta jumatate , a profitorilor tuturor regimurilor care vedem si stim ca nu sunt putini !!
  • -5 (9 voturi)    
    bravo iohanis si ciolos (Vineri, 19 februarie 2016, 21:53)

    coloneze [utilizator]

    ati ingenuchiat ANAF UL.
    ANAF, mare grija DNA ul e cu ochii pe voi!
  • -1 (5 voturi)    
    lume bolnava (Vineri, 19 februarie 2016, 23:13)

    vas957 [utilizator]

    Intr-o lume bolnava ca a voastra nu poate fi decit o justitie bolnava. Cred ca trebuie sa apara o SUPER DNA pentru a aresta DNA si a scapa lumea normala de oameni bolnavi mintal.
  • +1 (5 voturi)    
    Bravo ANAF (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:22)

    Ochiana [utilizator]

    tineti-va pe pozitie baieti, nu cedati !
  • -5 (9 voturi)    
    cat jeg... brrrr ! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:54)

    Davil [utilizator]

    N-am vazut site mai ...- ma abtin, oricum nu se publica, mesaju' e doar pentru moderator !
    Nici p-alea de adulti nu e atata cloaca pe bitu' patrat ! Pa, ca mi-e ca iau vreun virus ! Si calculatoru' meu, sa va fie clar, NU e bassist !
  • +2 (4 voturi)    
    licitatie (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 9:26)

    Non [utilizator]

    particip si eu la licitatie. cumpar sediile cu tot cu profesionistii media care le dau stralucire si le pun unde le e locul, in fundul curtii.
  • +1 (1 vot)    
    ieeee (Duminică, 21 februarie 2016, 10:55)

    ciankanel [utilizator]

    Se zvoneste ca PMP ar participa la licitatie !! Doamne ajuta!!!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version