UPDATE Seful ANAF l-a primit vineri pe directorul Antena Group. Sorin Alexandrescu a iesit din Ministerul Finantelor

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 19 februarie 2016, 10:06 Actualitate | Esenţial

Daniel Diaconescu, noul sef ANAF
Foto: mfinante.ro
Vineri, incepand cu ora 12.00, a avut loc la o intalnire a sefului ANAF cu reprezentanti ai trustului Intact. Informatia privind discutiile despre situatia Antenelor au fost furnizata dimineata de o sursa HotNews,  Fiscul confirmand ulterior intalnirea.

UPDATE 16.29 Directorul general al Antena TV Group SA, Sorin Alexandrescu a ajuns la sediul Finantelor in jurul orei 12:00 si a utilizat intrarea principala in institutie, fara sa faca declaratii. 

Jurnalistii l-au asteptat pentru declaratii ulterioare discutiilor, insa Alexandrescu a parasit cladirea folosind alta iesire. (Mediafax)
------------
Potrivit informatiilor furnizate dimineata de sursele citate, la intalnire urmau sa participe presedintele interimar al ANAF, Daniel Diaconescu, reprezentanti ai Antenelor si oficiali din Ministerul Finantelor, condusi probabil de seful cabinetului ministrului, Vlad Voiculescu. Acesta a infirmat insa informatiile ca va participa la discutii.

ANAF a scris ulterior o informare pe Facebook potrivit careia ar participa si reprezentanti ai cancelariei lui Ciolos, dar purtatorul de cuvant al Guvernului, Dan Suciu a infirmat acest lucru.

Intalnirea a fost ceruta de reprezentanti ai trustului Intact.

ANAF a confirmat pe pagina de Facebook a institutiei informatiile.

"Presedintele ANAF, domnul Daniel Diaconescu, a dat curs solicitarii transmise de domnul Sorin Alexandrescu, director general Antena TV Group SA, si domnul Mihai Gadea, director general Antena 3, si i-a invitat pe reprezentantii legali ai grupurilor media pentru discutii astazi, 19 februarie, la ora 12.00, la Ministerul Finantelor Publice. La intalnire vor participa, de asemenea, si reprezentanti ai Cancelariei Primului- Ministru", scrie pe pagina de Facebook a Agentiei.

Actiunea de notificare in vederea evacuarii declansata de ANAF nu a vizat doar Antena 3, ci toate societatile din cladirile intrate in proprietatea statului dupa condamnarea lui Voiculescu, a anuntat joi seara ANAF intr-un comunicat.

Antena 3 a acuza ulterior ANAF ca "minte". Antena 3 a titrat pe ecran "ANAF minte intr-un comunicat oficial", in timp ce prezentatoarea Dana Grecu i-a caracterizat pe angajatii ANAF drept "impotenti".

Directorul Antena 3 Mihai Gadea a anuntat miercuri seara, in emisiunea sa "Sinteza Zilei", ca ii invita pe telespectatorii postului sa iasa vineri in Piata Constitutiei din Capitala, incepand cu ora 15.00, sa ii sustina.


Citeste mai multe despre   











VIDEO Descoperire socanta a politistilor de frontiera din Timis. Ce ascundea sub fusta o femeie care calatorea spre Italia

Descoperire socanta facuta de politistii de frontiera din Cenad, in judetul Timis. Agentii au observat o femeie care a incercat sa isi treaca fetita de 12 ani peste granita, ascunsa sub... fustele ei. La verificarea unui microbuz, vamesii au observat-o pe copila ghemuita pe podeaua vehiculului, sub hainele mamei.
17998 vizualizari
  • +54 (70 voturi)    
    Latrinele Afara !!!!!! (Vineri, 19 februarie 2016, 10:12)

    un domn [utilizator]

    si eu sunt "actionar" al Statului Roman, Nu vreau Latrinele Acolo !!!!
    • -54 (64 voturi)    
      tu vei respecta hotararile instantei (Vineri, 19 februarie 2016, 10:26)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      cara spun clar ca nu au de ce sa plece.
      • +26 (30 voturi)    
        ai citit pe FB (Vineri, 19 februarie 2016, 10:35)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        doar ce iti convine tie...penibil esti latrinistule
        • -2 (2 voturi)    
          ANAF e in culpa (Vineri, 19 februarie 2016, 18:14)

          mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          - Hotararea judecatoreasca din 2014 se refera la transferul in proprietatea statului a acelui imobil, iar decizia a fost aplicata;
          - Exista o hotarare judecatoreasca ULTERIOARA (din 2015) care spune ca Antenele au drept de preemtiune la cumpararea imobilului;
          - In consecinta, conform HG 731/2007, ANAF are obligatia de a evalua imobilul si de a-i comunica chiriasului o notificare prin care sa il intrebe daca vrea sa cumpere sau nu si sa ii comunice pretul minim de vanzare, rezultat din evaluare ;
          - ANAF nu a facut acest lucru, in schimb a trimis chiriasului…o notificare de evacuare ! Si asta in conditiie in care antenele au informat ANAF ca vor sa cumpere (sau sa inchirieze daca este posibil).
          Ce ar trebui sa faca antenele ?? Sa evacueze imobilul, sa-si ia echipamentele, apoi sa cumpere imobilul, sa-si aduca inapoi echipamentele…. ??!!!
          ANAF a incalcat procedura, ignorand decizia judecatoreasca care da chiriasului drept de preemtiune la cumparare si HG 731/2007. Nu l-a intrebat pe chirias daca vrea sa cumpere, nu i-a comunicat valoarea de evaluare. Nici nu e clar daca a facut evaluarea sau nu, dupa 1 an si jumatate. ANAF e in culpa.
      • +31 (35 voturi)    
        Ce mizerie a ajuns Romania si statul de drept! (Vineri, 19 februarie 2016, 10:41)

        Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Negocieri intre ANAF si Antena 3 dupa 19 luni de la decizia judecatoreasca?
        Ia sa vedem ce spunea Iohannis acum doua zile si poate intelegem mai bine de ce se negociaza cu puscariasul Voiculescu:
        "Această abordare heirupistă din partea ANAF mi se pare nepotrivită, dacă nu discutabilă, și am constatat din discuții avute că există deschidere la factorii de decizie și prin discuții așezate și calme se găsesc soluții convenabile."
        Deci Iohannis a avut discutii cu factorii de decizie din ANAF. Probabil si cu premierul Ciolos. Dupa ce a fost santajat de Antena 3 ...Mi-e scarba!
        • +21 (23 voturi)    
          nu e doar santaj (Vineri, 19 februarie 2016, 11:47)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          si marele kk sasesc este in aceeasi situatie: ocupa abuziv un imobil pe care l-a dobandit prin inselaciune si incaseaza in continuare o chirie uriasa.
          Dupa cum vezi, interesul poarta fesul. Si daca mafiotii regateni si cu cel ardelean reusesc sa calce in picioare o hotarare judecatoreasca se creeaza un precedent, dupa care: larga-i poarta pentru toti mafiotii, mari si mici.
          Eu zic ca pentru a nu mai irosi banii de la buget degeaba sa facem cum a zis mafia militara condusa de ala, ca mereu uit cum il cheama, si sa desfiintam DNA, ANI, sa terminam odata.
          Poate ca ar trebui renuntat si la procuratura si politie, si la judecatori.
          Ne facem fiecare dreptate pe cont propriu. Daca ei pot fura nestingheriti miliarde de euro, pe toate caile, om fi si noi in stare sa ne aparam cu bata, si sa ne facem dreptate singuri, la nevoie.
        • -1 (1 vot)    
          mai complicat (Vineri, 19 februarie 2016, 14:04)

          Andrei57 [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

          Problema este că situația nu e deloc simplă și da, există o decizie a instanței care spune că antenele pot rămâne acolo până se soluționează litigiul între ei și ANAF.
      • +28 (30 voturi)    
        Tu pe ce lume traiesti? (Vineri, 19 februarie 2016, 11:29)

        Vasilake [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Inca din 2014 instanta a hotarat ca Latrina n-are ce cauta acolo. Chiar asa, incerci sa ne minti in fata? Unde te crezi, la Latrina 3?
        • -16 (24 voturi)    
          ANAF a incalcat legea (Vineri, 19 februarie 2016, 12:33)

          dalexandriu [utilizator] i-a raspuns lui Vasilake

          In2015!!!, instanta a hotarat ca Antena 3 si celelalte 4 televiziuni sunt chiriasi de drept in localul pe care il ocupa.
          Hotararea poate fi citita da oricine pe portalul Ministerului Justitiei
          http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000642642&id_inst=3#cai%20atac
          In concluzie ANAF a actionat ilegal ,abuziv si prostesc
          • +2 (4 voturi)    
            hot data de judecatori corupti (Vineri, 19 februarie 2016, 12:47)

            mnicku [utilizator] i-a raspuns lui dalexandriu

            din moment ce hotarirea judecatoreasca din 2014 stipuleaza clar ca imobilul trece in proprietatea statului si se valorifica. De unde chestia cu inchiratul ? in ce baza legala?
            Cine a semnat un nou contract de inchiriere din partea statului a incalcat hot din 2014, deci o ilegalitate,

            ANAF trebuia sa-i scoata de acolo inca din 2014, restul sint smecherii motanesti pt ca imobilul sa ramana in proprietatea motanului si statul sa ia teapa 60 mil euro.
            • 0 (2 voturi)    
              Stii sa pui un link intr-un browser? (Vineri, 19 februarie 2016, 14:34)

              Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

              Stii sa pui un link intr-un browser?
              Si sa citesti ce scrie acolo?

              Se pare ca nu asa ca iaca textul:

              Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiată excepţia inadmisibilităţii acţiunii, invocată de pârâţii Administraţia Sectorului 1 a Finanţelor Publice, Direcţia Regională a Finanţelor Publice Bucureşti şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Respinge ca neîntemeiată excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a pârâţilor Administraţia Sectorului 1 a Finanţelor Publice, Direcţia Regională a Finanţelor Publice Bucureşti şi Agenţia Naţională de Administrare Fiscală. Admite acţiunea. Constată valabilitatea la data de 08.08.2014 a contractului de închiriere încheiat la data de 01.09.2007 între reclamanta Antena TV Grup S.A. şi pârâtul S.C. Compania de Cercetări Aplicative şi Investiţii S.A. , astfel cum a fost modificat prin Actul Adiţional nr.1/27.03.2009, actul Adiţional nr.2/ 01.08.2011, Actul Adiţional nr.2 bis / 31.08.2012 şi actul adiţional nr.3/ 09.10.2012. Constată dreptul de preemţiune al reclamantei la cumpărarea imobilului ce reprezintă spaţiul închiriat potrivit contractului de închiriere menţionat , la preţul stabilit de comisia de evaluare pe baza raportului de expertiză tehnică sau de evaluarea , potrivit art.22 alin.8 din Normele metodologice de aplicare a O.G. nr.14/ 2007. Obligă pârâţii la plata către reclamantă a sumei de 200 lei cheltuieli de judecată, constând în taxa judiciară de timbru. Cu apel în termen de 30 de zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Bucureşti, sub sancţiunea nulităţii . Pronunţată în şedinţă publică azi, 04.11.2015.
              Document: Hotarâre 1299/2015 04.11.2015
      • +25 (25 voturi)    
        huh?!?!?!?! (Vineri, 19 februarie 2016, 11:31)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        baaaa schimba canalu ca ala la care te uiti iti baga tampenii in cap!

        este o hotarare judecatoreasca definitiva si irevocabila de EVACUARE!!!
        ce naiba e neclar?!
        • -16 (22 voturi)    
          Minti (Vineri, 19 februarie 2016, 12:27)

          Reticentul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Nu e DE EVACUARE. Hotararea aceea a fost de confiscare si a fost executata in 2014. Pentru evacuarea chiriasilor e nevoie de alt proces si alta sentinta judecatoreasca, DE EVACUARE. Sigur ca nu poti cere tuturor ignorantilor sa inteleaga diferenta.
          • +2 (2 voturi)    
            Pai gogule... (Vineri, 19 februarie 2016, 12:42)

            JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            Asta era!!!! Daca sentinta nu este de EVACUARE, antenele pot sta linistite o vesnicie in cadirile/terenurile statului!!??

            Iar pana la EVACUARE, nu trebuia sa se emita o somatie de eliberare a spatiului? Ca de rugat frumos si de citit decizii definitive oricum e inutil: soriciul antenelor prea gros.
            Si ca info, ignoranti in nici un caz nu vei gasi pe Hotnews.
          • +2 (2 voturi)    
            Exact (Vineri, 19 februarie 2016, 13:11)

            Kromat [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            Nu stiu de ce ai luat minusuri. Exact asta incepe ANAF acum. Procedura de EVACUARE cu termen de 5 zile pentru evacuarea voluntara. Dupa acest termen va incepe procesul/ sau negocierea evacuarii... Ce face ANAF este compelt legal... ce nu stiu este ce se va intampla pe perioada cand se judeca evacuarea? Propietarul este obligat sa furnizeze utilitatiile? Sau ii lasa pe A3 fara curent?
          • +2 (2 voturi)    
            sigur nu poti intelege... (Vineri, 19 februarie 2016, 13:42)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Reticentul

            ca niste oameni normali vorbesc normal: fara "minti" , si "ignoranti".
            vorbitul civilizat dovedeste ce fel de om esti.
            cum ziceam: schimba canalul!

            mai anaf nu a incalcat legea cu nimic. eu inteleg ca atunci cand te uiti numai in botu lui gadea nu aflii realitatea, dar totusi! anaf a reactionat corect. gandea and co (daca s-ar respecta legea) la cat au jignit, amenintat, mintit si instigat strangeau niste ani buni de puscarie!
        • +1 (1 vot)    
          pentru multi inca nu-i clar... (Vineri, 19 februarie 2016, 14:25)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          si daca s-a dus ANAF-ul la haznale sa ”se tirguiasca”, din cauza lui Johanis, e si mai nasol...
      • 0 (6 voturi)    
        ?????? (Vineri, 19 februarie 2016, 11:33)

        iodixit [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        vorbesti serios? intreb, pentru ca eu am citit diferit si poate-mi zici si mie unde ai citit, ca sa-mi revizuiesc atitudinea.
        • 0 (2 voturi)    
          Sentinta in favoarea Antenei3 (Vineri, 19 februarie 2016, 12:55)

          dalexandriu [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

          S-a dat in 2015
          http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000642642&id_inst=3#cai%20atac
          Arata clar ca "antenele sunt chirias de drept in spatiul pe care il ocupa
          Iti revizuiesti atitudinea?
          • 0 (2 voturi)    
            eu asa am citit (Vineri, 19 februarie 2016, 15:56)

            iodixit [utilizator] i-a raspuns lui dalexandriu

            cladirile/terenurile confiscate (nu numai de la grupul intact) se preiau libere de orice obligatie.
      • +4 (8 voturi)    
        Instanta ta, a mea sau a satatului roman? (Vineri, 19 februarie 2016, 12:33)

        Sani [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        care spun ca Voiculescu a furat banii romanilor nu sunt tot ale INSTANTEI?
      • 0 (2 voturi)    
        auf (Vineri, 19 februarie 2016, 13:02)

        Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Unde ai văzut așa ceva? Clădirile sunt libere de sarcină și prin lege, un imobil confiscat nu poate fi închiriat de către stat.
        • 0 (2 voturi)    
          ... (Vineri, 19 februarie 2016, 15:31)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

          Libere de sarcini si nu de obligatii.

          Daca un imobil nu poate fi inchiriat de catre stat atunci ma intreb cu ce se mai ocupa RAAPPS-ul.
    • +24 (24 voturi)    
      Justitia la taraba negocierilor (Vineri, 19 februarie 2016, 10:51)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Dupa exmplul Antenelor invitam toti justitiabilii care au litigii cu ANAF sa ceara negocieri dupa modelul Antenelor.Legea este una pentru toti sau pentru Antene se aplica separat ?Nerusinarea ziaristilor de la A3 este mare.Nu exista atata dispret cat poat sa incaseze astia la obraz fara sa roseasca.Statul romani si justitia se clatina in fata A3? Ce stat e asta?
  • -25 (45 voturi)    
    dialog... (Vineri, 19 februarie 2016, 10:14)

    mihai2013 [utilizator]

    In sfarsit dialog…. A fost nevoie de atata circ ca sa se aseze la masa. Nu pot sa cred ca armatele de avocati ai Anaf si ai antenelor nu pot gasi o solutie amiabila, de care am tot vorbit pana am obosit.
    • +18 (20 voturi)    
      dialog? (Vineri, 19 februarie 2016, 10:30)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      Dialogul presupune o discutie pe aceiasi tema-aici nu este cazul.Anaful vrea sa respecte legea-antenele contrariul.
    • +16 (18 voturi)    
      dialog la respectarea Legii ? (Vineri, 19 februarie 2016, 10:30)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      poate in Mujicia...sau Botwsana
    • +13 (15 voturi)    
      solutie amiabila: (Vineri, 19 februarie 2016, 11:32)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

      SA SE RESPECTE LEGEA! adica, antenele sa isi miste funduletul in alt sediu. din noul sediu iti poate etala crututa poponetu in continuare si gadea poate sa injure linistit pnl.
      numai ca statul roman are 60 milioane de recuperat!
  • +31 (41 voturi)    
    NU CEDATI !!! (Vineri, 19 februarie 2016, 10:14)

    liviu_ [utilizator]

    va rog eu frumos NU CEDATI!
    deja politicienii au incalcat MULT calul in ultimele zile... singura data cand au facut mai multe tampenii ca acum a fost la mineriade!
    daca antenele castiga acum s-a dus dracu tot castigul justitiei din ultimii ani!
    NU LASATI MAFIOTII SECURISTI SA CASTIGE!!!
    • +6 (6 voturi)    
      nu cedează nimeni (Vineri, 19 februarie 2016, 11:11)

      vldd [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      S-au încins spiritele inutil pe acest subiect. ANAF-ul a cerut evacuarea voluntara, care conform legii are termenul de 5 zile. Dpdv legal, notificarea de evacuare trimisa de ANAF nu poate fi forțată. Este o înștiințare, prin care ANAF-ul comunică chiriașilor intenția de a elibera sediul în scopul valorificării. Conform deciziei definitive din cazul ICA, și a actelor de întabulare care au fost emise ulterior, spațiile au trecut în proprietatea Ministerului Finanțelor încă de anul trecut. Deci terenul de aprox 35000 mp și clădirile 10000mp, evaluate de ANAF la 35mil EUR, au fost recuperate, deci sunt deja în proprietatea statului.
    • +10 (12 voturi)    
      unde te uiti? (Vineri, 19 februarie 2016, 11:16)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu vezi ca au cedat deja? Intalnirea asta nu ar avea loc niciodata intr-un stat normal. Ce sa negociezi cand vine vorba de aplicarea unei hotarari judecatoresti? Ce sa discuti? Sa te intalnesti ca sa ce?
      Romania, rusinea Europei.
      • -3 (7 voturi)    
        ma uit la legi :) (Vineri, 19 februarie 2016, 12:01)

        vldd [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

        Dragă Tomis, hotărârea judecătorească a fost deja aplicată. Statul, mai exact Ministerul Finanțelor a intrat în posesia sediilor încă din 8 Octombrie 2014.
        http://stiri.tvr.ro/sediul-posturilor-de-televiziune-antena-1-si-antena-3-a-trecut-in-proprietatea-statului_51072.html

        Antenele, deși sunt percepute ca fiind aceeași persoană cu Voiculescu, legal sunt o altă persoană juridică, care nu a fost implicată în dosarul ICA în niciun fel, chiar conform declarațiilor doamnei Kovesi.

        Poate fi frustrant, dar ANAF-ul are ca misiune recuperarea prejudiciului, iar o întâlnire cu un potențial cumpărător al sediilor este în beneficiul statului. Dacă tot cazul ICA este despre bani, atunci să plătească bani, dacă au, la valoarea pieței, sau și mai bine, prețul stabilit în urma unei licitații.
        • +7 (9 voturi)    
          te uiti si nu prea... (Vineri, 19 februarie 2016, 12:28)

          Non [utilizator] i-a raspuns lui vldd

          Draga vldd, bag sama ca te-oi uita tu prin legi, dar nu prea ai proprietatea termenilor pe care-i folosesti. Altfel, da, lasi sa se creada ca esti citit. Iaca jos citat din matale:

          Statul, mai exact Ministerul Finanțelor a intrat în posesia sediilor încă din 8 Octombrie 2014.
          http://stiri.tvr.ro/sediul-posturilor-de-televiziune-antena-1-si-antena-3-a-trecut-in-proprietatea-statului_51072.html

          Statul, mai exact Ministerul Finanțelor NU a intrat in POSESIA sediilor încă din 8 Octombrie 2014. Daca era asa, azi numai vorbeam despre evacuare pt ca, nu-i asa, bunul era deja in POSESIA MF de la acea data. Capisci? Bunul a intrat in PROPRIETATEA MF, cum de altfel scrie si in link-ul dat de tine, nu in POSESIA MF.

          Asa ca, mai cauta in legile alea in care te-ai mai uitat si vezi diferenta intre PROPRIETATE SI POSESIE. Chestie de nuanta care face o MARE diferenta. Dar, na, multi vad putini cunosc. Pe asta se bazeaza si A3 cand va face de cap.
          • -2 (2 voturi)    
            Tehnic, Proprietate > posesie (Vineri, 19 februarie 2016, 12:46)

            vldd [utilizator] i-a raspuns lui Non

            Dragă Non,
            Juridic vorbind, dreptul de PROPRIETATE este superior dreptului de POSESIE. Look it up.
            Adică îl include.
            Nu mă înțelege greșit, mă doare în cot că se mută antenele dintr-o clădire în alta.
            • +2 (2 voturi)    
              ma bucur (Vineri, 19 februarie 2016, 14:36)

              Non [utilizator] i-a raspuns lui vldd

              ca ai aprofundat. Eu nu am de ce sa-l look it up, pt ca, chiar stiu ce-i aia si ce-i ailalta. cat despre durerea din cot, esti pe drumul cel bun. tine-o asa!
            • +2 (2 voturi)    
              Draga vldd, (Vineri, 19 februarie 2016, 14:58)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui vldd

              Invata sa recunosti cand ai gresit. E foarte important, pt ca te ajuta sa gresesti mai putin.
  • +28 (38 voturi)    
    Negocieri (Vineri, 19 februarie 2016, 10:17)

    Martinezu [utilizator]

    E bine, incep negocierile. De o parte, sunt Parlamentul, CNA, Presidentia, gloata de la Antene, iar de cealalalta reprezentantii statului.
    Ciolos va fi probabil arbitru, in echilibru.
    Oare cine o castiga? Eu ma gandesc la Voiculescu. prin KO in prima runda..
    Va rugam, asezati-va in coloane ordonate la granita, nu creati haos sa nu ne calcam in picioare.
  • +30 (40 voturi)    
    mda (Vineri, 19 februarie 2016, 10:18)

    SoulSearcher [utilizator]

    eu propun ca cei din antena3 sa primeasca un minister, 100hectare intravilan si 500hectare extravilan, pensie de revolutionari, deducere pe viata de la impozite

    ca sa fie un pachet complet, avand in vedere ca pana si presedintele romaniei le-a luat apararea si sunt cei mai amarati romani din romania... iti dai seama, ei cei mai buni jurnalisti, niste olimpici, niste exemple de obiectivism si profesionalism, sa fie stresati de ANAF ???

    o greseala enorma, cum sa nu ridici in slavi oameni precum gadea, badea, adrian ursu, dana grecu, stoiceasca

    aceste eminente cenusii ale romaniei, aceste exemple de oameni verticali din care toti copii romaniei ar trebui sa invete cate ceva, acesti academicieni,... ce sa mai, nu mai am cuvinte sa-i ridic in slavi

    lasa ca reuseste parlamentul, prim-ministru si presedintele tarii sa repare ceea ce noi restul prostii platitori de taxe si impozite nu intelegem
    • +11 (11 voturi)    
      Deschid si astia o academie ca aia a lui Oprea? (Vineri, 19 februarie 2016, 11:17)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      Hai ca se mai gaseste ceva maruntis pe la buget.

      Daca la intalnire nu va participa toata presa presiunea asupra institutiilor statului exercitate de antene si paralmentarii afiliati se va amplifica.
  • +29 (41 voturi)    
    Asta e traficul de influenta al lui Iohannis! (Vineri, 19 februarie 2016, 10:19)

    SpiruHaret [utilizator]

    Intalnire? Pe ce tema? Ii roaga cei de la "Intact" pe responsabilii din MF sa nu aplice legea?
    Se incearca un trafic de influenta cumva? Nu vreti sa faceti publica intalnirea de la MF ? De-acum, fiecare firma care are probleme cu ANAF-ul sa ceara o astfel de intalnire si , toate deciziile si hotararile ANAF-ului sa nu poate fi puse in aplicare decat dupa lungiiiiii negocieri!
    In ce hazna traim , oameni buni?
    • +16 (18 voturi)    
      Ai dreptate !!!! (Vineri, 19 februarie 2016, 10:51)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui SpiruHaret

      DNA-ul ar putea sa se autosesizeze.....TRAFIC DE INFLUENTA se cheama !!!
      • -1 (1 vot)    
        si abuz in functie (Vineri, 19 februarie 2016, 12:54)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        sau, abuz de putere pt. influentarea aplicarii justitiei.

        in stil nemtesc. pardon, sasesc.
        dupa salamu' sasesc, presedinte sesesc. :)
  • +36 (42 voturi)    
    serios? (Vineri, 19 februarie 2016, 10:21)

    Nevermind [utilizator]

    a3 este un contribuabil cu outze de aur, sau ce?

    anaf ignora orice solicitare de audienta si raspunsurile la sesizari sunt de toata jena pentru firmele obisnuite. Acum spaga se da in rating?
    • +13 (15 voturi)    
      Tratament egal ..? (Vineri, 19 februarie 2016, 10:30)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Se apropie 25 ale lunii... Ma gandesc sa-i convoc pe cel de la ANAF la mine la sediu sa vad, platesc TVA?, nu-l platesc?, cand? in ce suma?
      O sa vina oare sa o sa-mi trimita, ca si pana acum, somatii executorii cand raman dator cu 10 lei?

      :(((((((((((((((((((
    • -14 (18 voturi)    
      Este un contribuabil care isi plateste taxele, (Vineri, 19 februarie 2016, 10:58)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      spre deosebire de alte televiziuni,poti sa pricepi asta?
      • +11 (13 voturi)    
        Pai poate sa si le plateasca... (Vineri, 19 februarie 2016, 11:48)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ... si dintr-un alt sediu, nu? Caladirea si terenul sunt ale statului si conform legii, nu pot fi inchiriate. Cel putin, nu momentan. Daca dau parlamentarii o lege duminica nopte, poate se rezolva. Te bagi sa-i convingi? Hai ca poti.
      • +7 (9 voturi)    
        no shit (Vineri, 19 februarie 2016, 12:16)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        Singurii contribuabili sunt televiziunile? Eh.. io nu pot sa pricep asta, dar se pare ca tu asa gandesti.
    • +2 (2 voturi)    
      oul de aur este de 18,5 ori mai greu decât cel ... (Vineri, 19 februarie 2016, 12:39)

      vldd [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

      Nu mi-e clar cât cântărește un ou de aur, pentru că n-am unul, dar cele de găină au cam 50g.
      Densitatea aurului este de 19,3 g/cmc, iar a oului de găină 1,045 g/cmc.
      Asta înseamnă că un ou de aur este de 18,5 ori mai greu decât un ou de găină, adică are 925 de grame.
      Aș fi estimat că ar avea mai puține grame.

      Oricât de neplăcut ar fi, se pare că grupul intact plătește în medie impozite de vreo 35 milioane de euro pe an, adică 1000 de kg de aur/an, la prețul de azi (35421 EUR/kg de aur).

      Deci vreo 3 ouă de aur (de 925 de grame) pe zi.
      În concluzie, se pare că ipoteza ta a fost corectă. A3 are ouă de aur.

      Desigur, e posibil ca ouțele la care să te refereai tu să fie alt fel de ouă, pe care eu le am mai mici decât cele de găină, deci ar ieși și mai multe, ceea ce nu e avantajos pentru argumentație. :)
  • +26 (36 voturi)    
    Tratat de meschinarie (Vineri, 19 februarie 2016, 10:27)

    benicio [utilizator]

    Dupa ce i-au balacarit in toate felurile pe aia de la ANAF, au tras in ei cu tot arsenalul de jeg in emisiunile lor de toata jena, acum ii roaga sa-i primeasca la milogeala, la "sa traiti sefu". Penibil.
    • -12 (14 voturi)    
      La masuri agresive se raspune la fel, (Vineri, 19 februarie 2016, 10:59)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      se putea de la inceput sa se cheme la negocieri,antenele chiar au facut demersuri pentru asa ceva,dar nu,s-a incercat intimidarea,si uite ce a iesit!!!
      • +11 (15 voturi)    
        Mai oameni buni... (Vineri, 19 februarie 2016, 11:56)

        JestersTear [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        ... sunteti intr-o ureche? Undei lege nu-i tocmeala!
        ANAF-ul procedeaza asa cu toti conform legii!

        Pana acum nu am vazut antenele sa apere vreun infractor condamant (altul decat Voiculescu) pentru ca s-au luat masuri agresive asupra lui.
        Iar daca tu vrei sa suporti ingineriile financiare/imobiliare ale lui Voiculescu, poti sa ii pui la dispozitie contul tau personal; nu ne pune si pe noi sa suportam furturile lui.
    • -4 (16 voturi)    
      Nu! Nu! Nu! (Vineri, 19 februarie 2016, 11:11)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui benicio

      Sa o luam in ordine corecta cronologic. Dupa ce au trimis la ANAF de un an de zile o carute de adrese oficiale la care nu s-a chinuit nimeni sa raspunda ...

      Daca ai impresia ca se duce cineva acolo la milogeala te inseli. Mai degraba cred ca seful interimar de la ANAF incearca sa mai spele ceva din reputatia institutiei. A descoperit ca poate acorda si audiente... Dupa ce nu a raspuns la adrese oficiale.

      Apropo de ipocrizie. Dupa faza cu injuratul lui Dragnea ca "ne ia dreptul la libera exprimare" transformata rapid in "ce bine imi pare ca se inchid Antenele" (adica dreptul la libera exprimare e doar pentru cine trebuie, nu?) a doua dovada monumentala de ipocrizie este aia cu "bine ca l-a luat DNA-ul si l-a demis Ciolos pe Diaconu de la ANAF ca prea dadea amenzi multe si facea controale peste controale la amarati" devenit acum in "ce bine ca ii evacueaza pe astia de la Antene peste noapte"
      • +3 (3 voturi)    
        Chiar asa? (Vineri, 19 februarie 2016, 12:39)

        carmen_i [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Ce, daca eu am datorii la stat vine ANAF-ul sa negiocieze cu mine? Sare ca oparit avocatul poporului sa-mi ia apararea? Vine presedintele sa puna o vorba buna pentru mine?

        Asadar, tu spui ca cei de la Antena 3 au trimis adrese la ANAF si n-a raspuns nimeni. Nu stiu daca e asa, dar sa presupunem ca e adevarat.

        in cazul acesta, trustul Intact are la dispozitie instanta. Daca faci o cerere si nu ti se raspunde, poti sa mergi la sectia de contencios adminsitativ sa-ti rezolvi problema pe cale legala. Daca e ceva foarte urgent, poti face o ordonanta presedintiala (evident, dupa ce platesti o taxa de timbru proportionala cu valoarea pusa in discutie).

        Face ANAF-ul abuzuri? exista si sectia penala, unde se pot reclama abuzuri in servici sau alte infractiuni.
        Asadar, cei de la Antena 3 at trebui sa caute doar calea legala, nu circul in public, auto-victimizarea, falsa indignare si improscarea cu noroi.
        • 0 (0 voturi)    
          Pe bune? (Vineri, 19 februarie 2016, 13:54)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          Fiecare e liber sa caute ce metode vrea. Ca de aia e democratie. Inclusiv exprimarea parerilor proprii. Se pare ca functioneaza mai bine scandalul fata de "calea legala". Asta e ... daca ANAF-ul a crezut ca poate face orice si astia or sa stea cuminiti sa ia bataita la fundulet s-au inselat. Acum vrea ANAF-ul negocieri...
        • 0 (0 voturi)    
          cei de la Antena 3 at trebui sa caute doar calea (Vineri, 19 februarie 2016, 14:13)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          legala. Asta facem doar noi "cetatenii simpli" Ei au mari "responsabilitati" fata de publicul lor captiv.
        • 0 (0 voturi)    
          Carmencita, (Vineri, 19 februarie 2016, 15:15)

          xrogo [utilizator] i-a raspuns lui carmen_i

          antenele nu negociaza micsorarea datoriei,antenele negociaza sa ramana in continuare acolo,contra cost,deci sa plateasca statului oarece bani,pricepusi,duduie?
      • +1 (1 vot)    
        Draga Gigi, (Vineri, 19 februarie 2016, 12:41)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        incurci electrodul cu electronul ca, de altfel, toti idiotii utili care casca gura cu adulatie la A3. Ca sa te lamuresc, ca tot ai adus vorba (ca nuca-n perete, normal) despre libertatea de exprimare.

        Libertatea de expresie (de fapt), pe care pedalati toti fanii acestei tumori mediatice maligne, are niste limite. Nicio libertate pe lumea asta NU este absoluta, cum si-ar dori canalul (sic!) tau de capatai, A3.

        Mai pe intelesul tau (sper) libertatea ta se termina acolo unde incalca o libertatea a mea.
        • 0 (2 voturi)    
          Si ma rog... (Vineri, 19 februarie 2016, 15:44)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Non

          Ce libertate a ta e incalcata de libertatea mea in acest caz. Concret. Cu ce te incurca faptul ca eu ma uit la postul X de televiziune? Ce te impiedica pe tine sa schimbi canalul de televiziune X cu Y.

          In fapt tu vorbesti despre "dreptul" tau de a-mi pune mie (si altora) pumnul in gura sa ne uitam unde vrei tu.

          Despre "dreptul" tau de a le spune celor de la postul X ce sa zica.

          Doar ca aste nu sunt drepturi. Sunt aberatiile din capul multor basisti care nu reusesc de 10 ani sa priceapa ca nu mor caii cand vor cainii. Eu nu imi aduc aminte sa fi spus personal cuiva "te conjur sa te uiti la postul X pentru ca doar acolo e adevarul absolut si sa nu te mai uiti la postul Y pentru ca stiu eu mai bine". Doar basistii sufera de sindromul asta de superioritate. Cand de fapt modul lor de a gandi denota inferioritate si incapacitatea de a accepta pluralismul opiniilor si cel politic.
          • 0 (0 voturi)    
            mda... (Vineri, 19 februarie 2016, 17:16)

            Non [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

            vaz ca nu prea merge cu abstractizarea si intri in eroare. Referirile la libertatea mea sau a ta nu erau facute in concret. Dar, ca sa intelegi, iti dau un exemplu: A3 isi minte si dezinformeaza (manipuleaza) publicul cu informatii "pe surse" despre tine, sa zicem, cum ca ai fi "basist". Ciuvica te face praf pe tema asta (vezi, si eu ma uit la A3, altfel n-as putea face diferenta; recomandat si tie. Sun Tzu).

            Tu, care, tocmai, esti "anti-basist", te simti lovit in amorul propriu, suferi un prejudiciu de imagine printre amicii de la scara ta si ceri reparatii A3. Cand tu tipi la A3 pe tema asta (sau ii dai in judecata, de gustibus), A3 se apara cu libertatea de expresie a presei (pe care tu incerci s-o suprimi aparandu-ti dreptul la imaginea ta personala) si datoria ei de informare corecta - in traducere, putem sa spunem ce ne trece prin cap, fara probe, o dam cu "informatii pe surse" (ti-e familiara povestea, sunt convins). Astfel, libertatea de care se prevaleaza A3 ti-a creat un prejudiciu, incalcandu-ti libertatea ta (dreptul) de a fi fost "basist". Got it? Asta am spus mai sus.

            Si, apropo de "nu exista libertate absoluta" cum ziceam mai sus: stii care-i rolul CNA? Sa cenzureze derapaje ale libertatii de exprimare in media. QED

            Fiecare e liber (chiar e) sa se uite la ce vrea, dar ar trebui sa fie capabil sa aplice filtre proprii informatiei ingurgitate. Stiu, e ideal. Insa, in felul asta, poate am avea intr-un timp mai scurt un alt fel de natie.

            In incheiere, draga Gigi, omeneste si in general vorbind, cum iti inchipui tu ca unii al caror sef (adica ala de le plateste leafa consistenta) e in parnaie, literally, s-ar dezice de el si-ar putea da deontologic pe gura adevar care l-ar ingropa mai adanc? Si-ar pierde painica, nu crezi? Si atunci, mai crezi ca adevarul A3 e chiar cel "adevarat" exclusiv si in direct si in reluare? Pfff... macar am incercat
      • 0 (0 voturi)    
        Mai citeste (Vineri, 19 februarie 2016, 15:34)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Eu am castigat in instanta, in urma undei decizii definitive, un spatiu unde isi desfasoara activitatea mai multe firme. Instanta spune clar "liber de sarcini", o instanta ulterioara decretand ca "liber de sarcini" inseamna "liber de sarcini", cu alte cuvinte toate contractele de inchiriere devenind NULE si cu termen de incheiere imediat. Eu ca nou proprietar al spatiului nu sunt obligat de nicio lege din lumea asta sa tin cont de vechile contracte si de drepturile de preemtiune, pentru ca vechile contracte, devenind nule e ca si cum nu ar exista. Deci, vechii chiriasi, nu ma pot da pe mine in judecata deoarece nu au semnat abslut niciun contract cu mine personal ci cu vechiul proprietar. Sa il dea turma de firme a lui Voiculescu in judecata pe Voiculescu. Cam asa vad eu situatia in momentul de fata.
  • +11 (11 voturi)    
    unde-i lege nu-i tocmeala (Vineri, 19 februarie 2016, 10:37)

    alter_ego2013 [utilizator]

    deci ce e de negociat???
  • +10 (10 voturi)    
    Luati-le tot! (Vineri, 19 februarie 2016, 10:52)

    puscas2 [utilizator]

    Si masinile cu care au venit!
    • -4 (4 voturi)    
      stai nitel (Vineri, 19 februarie 2016, 11:58)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui puscas2

      Stai nitel, cine cui sa-i ia masinile? Halenele sa ia masinile ANAF-ului?
      Ca asa pare ca o sa fie deznodamantul. Deh, ordinul e ordin, iar Ciolanisul sasesc si seful lor ierarhic, Ciolos s-au exprimat foarte clar de partea cui sunt.
  • +13 (13 voturi)    
    Aha... (Vineri, 19 februarie 2016, 10:59)

    rcb [utilizator]

    ... deci de-acum inainte nu mai platim nimic la ANAF, mergem sa ne intalnim intai cu ei, sa vedem, sa discutam, sa gasim o solutie amiabila...

    Bleah! Daca erau in America le dadea IRS-ul numai intalniri peste bot.
  • +11 (13 voturi)    
    ba pardon (Vineri, 19 februarie 2016, 11:01)

    DrInOrice [utilizator]

    Care este diferenta intre latrina 3 si un antreprenor sau cetatean obisnuit? Astia merita niste procese de precedent.
  • +15 (15 voturi)    
    O dam la pace (Vineri, 19 februarie 2016, 11:02)

    RazTaz [utilizator]

    "Hai dom'le, fiti rezonabili..sa ne intelegem... sa gasim o solutie...sa fie bine pentru toata lumea....nu e cazul sa fim .. rigizi..etc"

    Pe un prieten de-al meu caruia i-au gasit 2000 de lei restanta la plata (desi avea de recuperat 5.000 din anul precedent), nu l-a mai chemat nimeni la "discutii'. I-au executat contul. Nici macar somatia nu o primise prin posta si contul era blocat si banii luati. Ma rog, vorba americanilor, cu fiscul nu te joci.

    La Antena.. sunt mai speciali.

    Care e cadrul legal pentru aceasta "disctutie" si pentru participarea "reprezentantilor guvernului". ?
  • -4 (10 voturi)    
    Citat dupa sefa DNA' (Vineri, 19 februarie 2016, 11:10)

    xrogo [utilizator]

    "Confiscarea terenurilor și clădirilor care au aparținut ICA nu vizează posturile de televiziune care i-au aparținut lui Dan Voiculescu. Acestea nu au fost parte în dosar și sunt chiriașe în clădirile companiei Grivco. În cazul în care un imobil este preluat de un nou proprietar, există posibilitatea ca noul proprietar să prelungească contractul de închiriere, dacă nu este expirat sau nu a fost încălcat. Există posibilitatea ca noul proprietar să dispună evacuarea chiriașilor. Acest lucru poate fi dispus de noul proprietar care este statul român, nu de DNA" ,ei,cum stam cu evacuare imediata,cum stam cu netemeinicia cererilor antenelor?
    • +3 (7 voturi)    
      cam asa stam (Vineri, 19 februarie 2016, 12:00)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      "Există posibilitatea ca noul proprietar să dispună evacuarea chiriașilor."
    • +2 (4 voturi)    
      exista posibilitatea (Vineri, 19 februarie 2016, 12:00)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      nu obligatia
      e o mare diferenta
  • +9 (13 voturi)    
    nu cedati ! (Vineri, 19 februarie 2016, 11:17)

    lp [utilizator]

    Hai ANAF, curaj !
  • +5 (9 voturi)    
    anafule, fii tare! (Vineri, 19 februarie 2016, 11:25)

    sfarsitul2012 [utilizator]

    vreau sa le ia cladirile alea odata ca s-a facut prea mult circ si li s-a dat prea mare importanta. ai zice ca tara e condusa de antene... si sa stim ce s-a facut cu banii luati pe ele. eventual sa se introduca canalizare in satele alea amarate cu primri bogati, ca avem 38% din populatie cu WC in curte. Iar in Europa media este de 2%.
    nu inteleg de ce era nevoie de un minister al dezbaterii publice care freaca menta la greu...pe banii nostri, desigur. nu era mai bine o agentie care sa se ocupe de recuperarea prejudiciilor? si sa aflam si noi, prostii platitori de taxe, cat s-a incasat si pe ce s-au cheltuit apoi banii.
    ca o barfa: vreti sa stiti cati din antene au neamuri angajate in structurile de stat? muuulte.
  • +12 (16 voturi)    
    si eu vreau negociere ! (Vineri, 19 februarie 2016, 11:27)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Draga stat roman ,
    Impozitele mi se par cam mari si imi pica greu. Vreau si cu mine personal sa faci o negociere, nu vreau sa platesc asa cum platesc toti prostii.
  • +7 (7 voturi)    
    Refuz sa mai platesc taxe. (Vineri, 19 februarie 2016, 11:40)

    ouyang [utilizator]

    Din banale motive administrative.
  • +7 (7 voturi)    
    mesaj pentru Ciolos (Vineri, 19 februarie 2016, 11:41)

    revo [utilizator]

    Acum cativa ani, Laura Codruta Kovesi a vorbit intr-un interviu despre ROLUL SEFULUI DNA in institutie:
    seful preia presiunile care se fac asupra procurorilor de catre mass media, de catre interlopii anchetati, de catre politic; seful trebuie sa fie o pavaza pentru ca angajatii sa-si poata face meseria in siguranta si netimorati.
    Laura Codruta Kovesi este o profesionista recunoscuta.
    Ciolos, ia aminte si invata sa te porti ca un conducator adevarat. ANAF este in subordinea ta, fa ce trebuie facut.
  • +6 (6 voturi)    
    - (Vineri, 19 februarie 2016, 11:48)

    unAlterEgo [utilizator]

    Daca tot ii vin reprezentatii oficiali, sa le inmaneze si scrisorile alea de evacuare, ca am inteles ca data trecuta nu i-au gasit pe toti. Acum le vin pe tava, deci nu mai pot refuza.
  • +10 (12 voturi)    
    Deci legea se negociaza (Vineri, 19 februarie 2016, 11:56)

    Je__ [utilizator]

    Cam ca la bazarurile din lumea a treia.


    Super....TRAIASCA STATUL MAFIOT, construit PAS CU PAS de elita noastra politica.
  • +12 (12 voturi)    
    anaf (Vineri, 19 februarie 2016, 11:58)

    CarmelaSisu [anonim]

    propun ca incepind de acum sa mergem la anaf toti si sa negociem dupa cum ne vine mai bine taxele si impozitele
  • +8 (10 voturi)    
    Incredibil !!! (Vineri, 19 februarie 2016, 12:11)

    miohaiham [utilizator]

    Negocieri cu hotii pe banii cui?scarbe ordinare!
  • +5 (7 voturi)    
    KWI-A3 (Vineri, 19 februarie 2016, 12:38)

    sfinxul [utilizator]

    Nu va mai agitati. KWI e inteles cu A3, totul e o parodie ieftina ca fanii A3 sa-l aplaude pe pana mai ieri "vanzatorul" de copii. Cititi editorialul lui Cristoiu. Si interventia lui KWI a fost directa spre microfon si recitand o poezie invatata.
    • 0 (0 voturi)    
      KWI (Vineri, 19 februarie 2016, 13:44)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui sfinxul

      mai vede al doilea mandat (asumand ca-l termina si pe asta) doar daca-l convinge pe monta sa mai candideze odata... poate
      • +1 (1 vot)    
        Spre disperarea noastra ! (Vineri, 19 februarie 2016, 15:02)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Non

        Nu o sa mai fie sigur nici macar asa !
  • 0 (0 voturi)    
    Stapanul se duce la servitor sa-i dea ordine, (Vineri, 19 februarie 2016, 13:22)

    ProLibertate-AntiMerkel [utilizator]

    confirmand ca Antena 3 e deasupra legii.

    Legea e pentru cei saraci.
  • 0 (0 voturi)    
    Dezamagire (Vineri, 19 februarie 2016, 13:30)

    fluturel [utilizator]

    Presedintele tarii - o mare DEZAMAGIRE.
    Senatul Romaniei - un blestem pentru Romania.Nu mai zic de PARLAMENT.

    Ce scandal au facut cei de la ANTENE este incredibil.Ce sunt acei oameni?JURNALISTI?Ce apara ei?Cum respecta legea?

    O MIZERIE TOTALA.
  • 0 (0 voturi)    
    Cronica de teatru prost (Vineri, 19 februarie 2016, 13:51)

    NL [utilizator]

    Acum citeva zile Cangrena 3 punea in scena primul act al dramoletei "Executarea" in care tot bateau saua ca sa priceapa ovinele din spatele telecomenzilor si bovinele din fruntea tarii ca ar putea scoate oamenii in strada: "de ce nu ne sustine nimeni? nimeni nu a luat atitudine".
    Prima lectie de cum pune presa presiune: sa-ti lasi loc de intors. Nu sari din prima la bataie, nu chemi lumea direct in strada ci dai de inteles ca s-ar putea sa o faci.
    Spre finalul actului accentele au devenit din ce in ce mai apasate: "iata ca nu stiu care ziarist ne sustine, iata ca senatorul PSD X a scris pe Facebook".
    In actul al doilea, pentru ca bovinele de sus nu au percutat destul de repede, se trece la chemari fatise: la lupta, ovinelor! Scene dramatice, tensiune, oameni necajiti, actori mari isi unesc vaietele intr-un muget prelung. Situatia este disperata.
    Finalul actului al doilea aduce insa o rasturnare spectaculoasa de situatie, la care nu s-ar fi gindit nimeni in 2014: molcomul de la Cotroceni prinde grai ca prin minune si reuseste, cumva, sa mai domoleasca pornirile razboinice ale Cangrenei cu pretul umplerii de scirba a spectatorilor onesti din fundul salii. Lectia aici e ca trebuie sa te pui bine cu toata lumea, sa faci o altfel de politica, sa fie liniste in sala si concordie.
    In actul al treilea Cangrena 3 ramine cu rebeliunea stabilita la ora 15 trecute fix dar nu prea mai are impotriva cui sa o faca, asa ca-i pune o alta eticheta: "veniti sa ne cunoastem" zic ei acum. Nici n-o anuleaza de tot pentru ca, iata, e utila ca moneda de schimb la negocieri cu ANAF-ul. Dialogul e savuros:
    - Buna ziua, sintem ANAF si trebuie sa aplicam legea!
    - Buna ziua, sintem Cangrena 3 si avem oameni in strada. Vreti sa-i rugam sa strige impotriva sefilor dvs. sau sa faca cunostinta intre ei?
    Lectia a treia e sa fii versatil: sa pupi unde ai scuipat inainte.
    Cortina, aplauze, lumea fericita.
    Cica urmeaza continuarea dar o sa fie o tragedie.
  • 0 (0 voturi)    
    Mijloacele media si SAR (Vineri, 19 februarie 2016, 14:07)

    StiijaEternet [anonim]

    Eu daca as intelege ce este SAR si de ce asasineaza oameni de stat, functionari publici, scriitori si cine face parte din conspiratia SAR; daca ei sunt angajati ai securitatii si cum se produce emisia prin satelit, pentru ca eu cand deschid tv, in unele zile, apar numai eu pe toate posturile; si asta ce inseamna, ca vor fi inchise toate televiziunile, numai din cauza SAR? Si, totodata, de ce ei se prezinta anonimi, nefiind posibil sa fie decriptati de mijloacele de telecomunicatii? Eu i-am vazut pe cativa dintre teroristi, dar ei pun, in general, poze cu mine; si, in plus, daca ei sunt atat de multi, cine stie cati oameni mai sunt ostatici;
  • 0 (2 voturi)    
    Discutii la cererea Latrinelor !!??!! (Vineri, 19 februarie 2016, 15:08)

    Susufler0 [utilizator]

    Seful ANAF, ar trebui sa inregistreze discutiile cu javrele astea, indiferent ca asta ar fi ilegal. Nu de alta dar Antena Grup e reprezentata de un ins obisnuit sa santajeze. Iar dupa fiecare fraza rostita de Alexandrescu sa il intrebe invariabil: Deci, cand plecati?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version