Cum a actionat ANAF la Antena 3 si ce a facut: 4 masini cu 11 executori fiscali, in cele 3 imobile confiscate de instanta

de Red. Politic     HotNews.ro
Joi, 18 februarie 2016, 18:21 Actualitate | Esenţial

Actiunea de notificare in vederea evacuarii declansata de ANAF nu a vizat doar Antena 3, ci toate societatile din cladirile intrate in proprietatea statului dupa condamnarea lui Voiculescu, anunta ANAF intr-un comunicat remis HotNews.ro. Modalitatea de actiune, condamnata atat de presedintele Iohannis, cat si de premierul Ciolos, a fost "in conditiile legii", spune Agentia Nationala de Administrare Fiscala, care anunta ca a actionat cu 11 oameni veniti cu 4 masini, care aveau de notificat firmele din cele 3 imobile confiscate de instanta.

Citeste comunicatul integral al ANAF:

Referitor la informatiile vehiculate in presa in ultimele zile, Agentia Nationala de Administrare Fiscala face urmatoarele precizari:

Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti, in calitate de organ imputernicit conform prevederilor OG nr. 14/2007, ca reprezentant al statului roman, proprietar al imobilelor din Soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 25-27, strada Girlei, nr 1B, si strada Girlei nr. 1D, a emis in conditiile legii notificarile de evacuare catre persoanele juridice care isi desfasoara activitatea in imobilele confiscate de instanta. Masura a fost luata in vederea punerii in executare a masurilor dispuse prin Decizia penala nr. 888/08.08.2014, pronuntata de Curtea de Apel Bucuresti si ramasa definitiva.

In acest sens, luni, 15 februarie, 4 echipe formate din 11 executori fiscali s-au deplasat la adresele respective, pentru identificarea societatilor comerciale inregistrate la Oficiul National al Registrului Comertului cu 48 de locatii (sedii sociale si puncte de lucru);

- Deplasarea s-a facut cu cele patru autoturisme, singurele aflate in utilizarea Serviciului executari silite si cazuri speciale si a Serviciului valorificare sentinte penale din DGRFP Bucuresti. Masinile sunt inscriptionate cu sigla "ANAF" si cu sintagma "Executari silite";

- In Soseaua Bucuresti-Ploiesti s-a deplasat, la ora 14.30, un singur echipaj format din 4 executori fiscali, care au solicitat la receptie prezenta unei persoane care sa aiba calitatea de administrator sau imputernicit. Au fost indrumati la un alt sediu;

- Executorii fiscali au prezentat legitimatiile de serviciu si ordinele de deplasare emise individual;

- Au fost legitimate doar 4 persoane, pentru a li se inmana notificarile, conform procedurii. Legitimarea a fost necesara pentru a le fi inscrise datele pe exemplarul al doilea al notificarii.

- Au fost inmanate 10 notificari, cu confirmare de primire;

- Pentru celelalte sedii sociale sau puncte de lucru, procedura de notificare nu a fost indeplinita, pentru ca nu a fost gasit niciun reprezentant al societatii sau reprezentantii au refuzat primirea notificarilor. In aceste cazuri, notificarea se face prin posta cu confirmare de primire;

- Aparatul de fotografiat a fost folosit numai pentru identificarea imobilelor din strada Girlei nr. 1D, respectiv din strada Girlei nr. 1 B.


Informatii de background

De notat ca in afara sediului de pe soseaua Bucuresti-Ploiesti nr. 25-27, unde functioneaza sediile Antena 3 si Antena 1 in cei 4.184,41 metri patrati, in restul imobilelor sunt doar sediile administrative ale altor firme ale Intact Media Group sau fara legatura cu aceasta. Deci in cazul lor nu s-ar pune problema afectarii emisiei, intrucat ele nu detin nici echipamente tehnice, nici nu gazduiesc studiouri de televiziune.

In aceste cazuri, evacuarea daca s-ar face cu buna-credinta s-ar produce de pe o zi pe alta.

Klaus Iohannis
Foto: Administratia Prezidentiala
Reamintim ca presedintele Klaus Iohannis a luat ieri apararea Antenei 3 si a declarat, la intrebarea reporterului televiziunii: "Eu cred ca ati ajuns intr-o situatie neplacuta si inutila. In primul rand, cred ca libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative. In al doilea rand, aceasta abordare heirupista a ANAF mi se pare cel putin nepotrivita, daca nu discutabila".

"In fine, am constatat din discutiile pe care le-am avut ca exista deschidere la factorii de decizie si, cu siguranta, prin discutii asezate si calme, pana la urma se gasesc solutii convenabile", a continuat seful statului (detalii aici).

Dacian Ciolos
Foto: Agerpres/AP
In aceeasi zi, premierul Dacian Ciolos a condamnat modul in care a actionat ANAF. Convocat de urgenta de presedintele Senatului, Calin Popescu Tariceanu, premierul a declarat miercuri in fata senatorilor: "Vreau sa separ modul in care a actionat ANAF, pe care l-am condamnat si i-am atras atentia sefului interimar al ANAF, ca aceste reflexe trebuie sa dispara din toate institutiile care lucreaza cu cetatenii. E vorba in primul rand de respect. Nu voi accepta din partea niciunei institutii astfel de comportamente. Dar una e modul in care au actionat si un alt lucru este substanta si fondul pe care ANAF a actionat" (detalii aici).

Seful Executivului a revenit miercuri seara cu precizari pe pagina sa de Facebook. Ciolos a reiterat ca saluta "fondul interventiei #ANAF", dar ca regreta "MODUL in care a actionat ANAF in acest caz si in altele, prin descindere in forta care poate fi interpretata ca intimidare".

Cum a prezentat Antena 3 descinderea

Luni, 15 februarie, Alessandra Stoicescu a anuntat ca, "in cateva clipe", este "foarte posibil sa vedeti trupele ANAF care intra in acest platou, ne legitimeaza si ne someaza sa parasim aceasta institutie in urmatoarele ore" (sursa).

Sub titlul "ANAF si-a trimis agentii sa ne scoata din sediu", Mihai Gadea a explicat ca "situatia este in felul urmator si cred ca dvs sunteti indreptatiti sa aveti informatiile exact asa cum sunt: in urma cu putin timp, cred ca sunt poate 2 ore, niste trupe de la ANAF, si cand spun trupe, e la propriu, au ajuns simultan la mai multe dintre sediile Antena 3. Au inceput sa-i legitimeze pe unii, cu toate ca noi stiam ca de legitimat in statul roman se ocupa politia. Au inceput sa-i legitimeze pe unii dintre colaboratorii nostri, pe unii dintre cei care lucreaza la Antena 3 sau la Antena 1, au inceput sa le faca fotografii, de parca erau niste infractori, si sa dea niste ordine de evacuare. De fapt, le-am cerut si nici macar n-au vrut sa ni-l dea in mana, un ordin de evacuare, ca trebuie sa parasim toate aceste cladiri in care emitem, in termen de 5 zile".

In cadrul aceleiasi emisiuni, Alessandra Stoicescu a aratat "imaginile masinilor care au venit" si a intarit ca este vorba despre "trupe", nu de o singura masina. "In timp ce noi vorbim, zona este impanzita de masini ale ANAF, la intimidare, firesc", a precizat aceasta. Din imaginile difuzate nu este, insa, clar despre cate masini este vorba. Vezi imaginile aici  

Citeste si:


Citeste mai multe despre   











Iohannis a declarat "Luptator pentru Victoria Revolutiei" un ofiter care a intrat cu TAB-ul in manifestantii din decembrie 89

Fostul sef SPP Dumitru Venicius Iliescu, adus cu mandat la DNA acum nici 2 ani, a primit de la presedintele Klaus Iohannis titlul de "Luptator cu Rol Determinant" in 1989, alaturi de alte 545 de persoane.
25332 vizualizari
  • +36 (56 voturi)    
    urmaresc situatia cu multa atentie (Joi, 18 februarie 2016, 18:29)

    diddlyjo [utilizator]

    si nu pot pricepe cum de KJ mai are peste 1.700.000 de like-uri la ora asta.
    • +21 (33 voturi)    
      >>>>>>>>>>>> (Joi, 18 februarie 2016, 19:32)

      Invincible [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

      N-au aflat toti ca ii pot da dislike.

      Altii nu stiu ca i-au dat like...

      Insa la fiecare cateva secunde cifra scade cu 10-20 likeuri.


      :)
      • +23 (31 voturi)    
        ANAF minte, zice A3! (Joi, 18 februarie 2016, 20:19)

        GOG [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

        Zic si io ca coana Leala la Targoviste: dovada, doveda!, unde i dovada!??!!
        Deci: zeci de inspectori navalesc intr-o cladire!
        Intamplator televiziune si nimic filmat!
        pai inchideti dreacu sandramaua daca nu aveti nici o imagine, nici un microfon pus in botu unui invadator. Parca va dati ziaristi!
        Acasa daca/mi veneau tot le smulgeam un cuvant si o imagine cu mobilu!
        Vedem imagini din baruri din curu tarii unde doi betivani se imping si dintr-o televiziune nimic, nimic...
        Te cred dana grecu cand zici de impotenta! Dar cred ca zici de colegii tai reporterii si opertatorii din toate cele 5 televiziuni! Pamflet!
        • +3 (3 voturi)    
          umor adevarat (Vineri, 19 februarie 2016, 13:44)

          JuditPaton1 [anonim] i-a raspuns lui GOG

          cine esti d-le, poate ai vre-un blog sa ma mai distrez si eu in tara asta sumbra...nu esti doru antonesi ca ii cunosc stilul...da un semn fanilor...
      • +13 (19 voturi)    
        4 masini ANAF cu 11 oameni. Exagerat? (Joi, 18 februarie 2016, 22:43)

        Leo55 [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

        In 2009 eram in Bremen (De) intr-un tramvai care a oprit si nu a mai pornit din loc. Pe langa noi treceau incontinuu masini de politie cu sirene. S-au adunat m multe tramvaie in spate si lumea a coborat. Am luat-o pe jos si am treut pe langa locul langa care oprisera masinile de politie (mai mult de 30) si am intrebat pe cineva care era problema. Mi-a spus ca a fost un (mic) scandal la un restaurant aflat la coltul strazii.
        Acum 2-3 ani in Augsburg (de data asta) intr-o duminica am fost la un targ si erau peste tot romi la cersit cu pirande si puradei cu tot (targul abia se deschisese. Intr-o jumatate de ora au aparut zeci de masini de politie, din toate directiile si i-au luat pe toti bruneti ca din oala. Nu i-am mai vazut pe acolo dupa aia.
      • +3 (5 voturi)    
        cum se da dislike? (Vineri, 19 februarie 2016, 9:34)

        ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Invincible

        Chiar vroiam sa intreb cum se da dislike ? m-am tot straduit dar n-am reusit .
    • +21 (27 voturi)    
      Bravo ANAF! (Joi, 18 februarie 2016, 20:42)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

      Unde-i lege, nu-i tocmeala - cu tot cu presedinte, prim-ministru si tot felul de indivizi pe motocicleta.
      • -9 (15 voturi)    
        LEGE DAR SI JURATI (Joi, 18 februarie 2016, 23:40)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        Asta au anulat comunistii, juratii. Legile sunt necesare, dar cind se dau sentintele, trebuie sa se tina seama si de context, de alte cazuri similare si de faptul ca suntem crestini si toleranti.
        Nu este in spiritul rominului sa distrugi ceva ce merge; piinea nu se arunca la gunoi!
        De ce nu se recupereaza prejudiciul (evaluat unilateral), vinzind cladirea cu chirasi cu tot? Pentru ca nu valoreaza si n-a valorat nici odata 60 de milioane!
        Cui nu-i place chiriasul acestei cladiri, sa astepte sa expire contractul!
        • +3 (7 voturi)    
          corect (Vineri, 19 februarie 2016, 8:51)

          Ana Armanca [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          Corect, numai că între data la care s-a dat sentința și vizita lucrătorilor ANAF la sediul antenelor a trecut un an și jumătate de toleranță!
          • -2 (8 voturi)    
            fals (Vineri, 19 februarie 2016, 9:29)

            generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca

            a trecut 1 an si jumatate in care Intact conform unei sentinte judecatoresti a facut adrese pentru preemtiune.
            Fiscul e in culpa a actionat ilegal si impotriva legii - a unei hotarari judecatoresti.
            • 0 (2 voturi)    
              pentru generatia (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 0:09)

              adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

              Puteau sa faca mii de adrese pentru preemtiune. Fara valoare. Sentinta spune clar ca se confisca imobilul " liber de orice sarcina" . In acel moment toate contractele di inchiriere devin NULE. Iar mai departe legea prevede ca un imobil confiscat de stat nu poate fi inchiriat NIMANUI. Se poate doar vinde.
              Clar ?
    • +6 (12 voturi)    
      au venit antenistii:) (Joi, 18 februarie 2016, 20:55)

      neurino [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

      pai a facut badea apel public.
      Plus ca postacii USL au fost pusi in functiune. 1 700 000 de like-uri se pot face si cu nume fictive :)
    • -2 (4 voturi)    
      Pagina de facebook cu protestul te mâine (Joi, 18 februarie 2016, 21:37)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui diddlyjo

      https://www.facebook.com/events/1561258540832565/permalink/1561431410815278/

      E plina de analfabeti . Initial am crezut că sunt comentarii la misto . Nu sunt .
      • 0 (6 voturi)    
        un mic recensamant.. (Vineri, 19 februarie 2016, 0:49)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Mustata lui Dragnea

        19 Feb 2016, in Romania se organizeaza recensamantul prostilor..
        din pacate multi dintre ei nu sunt "deplasabili", deci cifrele reale vor ramne inca un mister.
      • +2 (8 voturi)    
        Daca ar sti sa scrie (Vineri, 19 februarie 2016, 9:38)

        ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Mustata lui Dragnea

        nu s-ar uita la latrine si nu ar veni la meeting. Problema e ca sunt o groaza de analfabeti sau agramati ( daca au invatat alfabetul) in tara asta si s-ar parea ca sistemul de educatie scoate pe banda rulanta adepti ai latrinelor.
    • -4 (8 voturi)    
      deci Antenele au spus adevarul (Vineri, 19 februarie 2016, 9:27)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

      conform comunicatului ANAF : 4 echipe a cate 11 agenti = 44 de indivizi.

      banuesc eu ca au fost la 4 locatii diferite (sper) ...

      11 indivizi sa duca o hartie ... de ce sa le dai ocazia sa tipe ca-s asupriti ?!

      Klaus are in - doar voturile cumparate pe facebok.parera mea e ca nu va ma pierde nimic.
      • +3 (3 voturi)    
        Calcul greşit ! (Vineri, 19 februarie 2016, 12:55)

        Alistar44 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Este vorba de 11 oameni în 4 maşini, adică 1şofer+3agenţi /maşină. Explicit 3+3+3+2 =11. (şoferii nu sunt agenţi)
      • +3 (3 voturi)    
        Fratii Marx (Vineri, 19 februarie 2016, 13:51)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Bai, nene, unde ia vazut tu ca in masinile Dacia Logan sa intre 11 persoane, ca in filmele cu Fratii Marx? Ca ANAF-ul asta are in dotare - Loganuri (probabil acum razi de mori).
        Au fost 11 executori cu totul si s-au dus la 48 de firme!!!! CITESTE!
        "...4 echipe formate din 11 executori fiscali s-au deplasat la adresele respective, pentru identificarea societatilor comerciale... cu 48 de locatii (sedii sociale si puncte de lucru)".
        "In Soseaua Bucuresti-Ploiesti s-a deplasat, la ora 14.30, un singur echipaj format din 4 executori fiscali".
        Dar, ma rog, astea sunt "simple detalii administrative", fara nicio importanta.
  • +25 (37 voturi)    
    - (Joi, 18 februarie 2016, 18:30)

    unAlterEgo [utilizator]

    Abuziv frate! Abuziv! Si scrisorile pe care le vor trimite, tot abuzive vor fi! Orice ar face ANAF in cazul voiculescu este un abuz!
  • +24 (38 voturi)    
    Ioha si Ciolos au cazut in plasa Antenelor (Joi, 18 februarie 2016, 18:36)

    FlorinEconomistul1 [anonim]

    Iohannis si Ciolos s-au cam pripit sa reactioneze la vaicarerile Antenelor si la solicitarea Comisiei Senatului - care a vorbit in mod eronat despre EVACUARE, interventie abuziva si atac la libertatea presei in Romania (au cazut in plasa lor). Situatia este limpede acum pentru toata lumea. Exista o notificare de evacuare voluntar. O decizie de evacuare luata in instanta nu exista in momentul de fata si nici despre interventie abuziva nu poate fi vorba.

    http://www.senat.ro/StiriSenatDetaliu.aspx?ID=48B3E16F-022F-4E91-8097-C52225AB3CED
  • +24 (40 voturi)    
    executarea ! (Joi, 18 februarie 2016, 18:46)

    TRABI [utilizator]

    A venit timpul sa nu ne mai ascundem dupa vorbe si isterisme
    EXECUTAREA imediat ! In afacerile necurate facute de viculescu sunt si banii nostrii pe care nu-i avem la salarii de exemplu .
    Televiziunea nu are nici o treaba cu aceasta actiune
    N-are decat sa-si desfasoare activitatea in alte locatii pentru ca acest colos are resurse enorme care nu au fost verificate inca ...........Si-acum pentru parlamentari : ce-i rahatul acesta ? numai cand se jupoaie populatia se aplica legea ? in cazul unui PUSCARIAS nu ?
  • +10 (20 voturi)    
    ciorbea ce zice ?! (Joi, 18 februarie 2016, 18:51)

    nash pandelica [utilizator]

    apropos, articolul cu advocatu' popo'ului a disparut, nu mai dau de el pe hn.
    • -1 (1 vot)    
      putintica rabdare (Vineri, 19 februarie 2016, 13:41)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Inca nu s-a oprit din plans, e inca socat de trauma suferita de mielusii de la halene, dar ai rabdare, ca se va intoarce si-atunci o sa vada el, ANAF-ul, ce-o sa pateasca. Capul, securea, tipsia!
    • 0 (0 voturi)    
      Nici nu e nevoie . (Duminică, 21 februarie 2016, 17:10)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      Poti deduce usor. Ciorbea e un amarat care a facut un imprumut enorm la banca . Rata lunara e o nebunie. Deci face slus la PSD-PNL ,ca sa nu piarda
      slujba . Bine remunerata. Daca o pierde urmeaza
      EXECUTAREA !
  • -27 (43 voturi)    
    anaf se joaca cu focul... (Joi, 18 februarie 2016, 18:53)

    demaGOGU [utilizator]

    ...in mai putin de 45 h antenistii vor declasa jihadul mediatic si social sprijiniti de milioanele de telespectatori!

    Iohanis a sesizat cocktailul explosiv al situatiei si a incercat o temporizare...ramane de vazut cu ce rezultate.
    • +11 (25 voturi)    
      Care milioane de telespectatori ? (Joi, 18 februarie 2016, 19:22)

      Mustata lui Dragnea [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      Că n-am inteles de unde i-ai scos . Trebuie terminat o data cu aceasta mafie , haznaua 3 nu e televiziune , e parte a mafiei politice . Daca era vorba de o televiziune critica la adresa clasei politice nu am mai fi asistat azi la atata sustinere din partea politicului si la atata circ azi .
    • +5 (17 voturi)    
      Du/te ma japita (Joi, 18 februarie 2016, 20:04)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      cu jihadul tau!
      Poate vrei sa mori! Hai, striga "Allahu akbar"!
      Abia astept sa te vad kebap!
    • +3 (7 voturi)    
      Jihad (Joi, 18 februarie 2016, 20:35)

      Gelu007 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Buna comparatie, ca nivelul de IQ al celor care se uita si aiu de bune ce zic astia de la latrine e cam acelasi, mentalitate de evul mediu. Ei chiar cred ca daca pun mana pe ceva e al lor. Reality ceck, nu e asa. Cat despre regimurile media iti recomand sa joci campania din Starcraft 2 - Wings of Liberty, ca sa vezi cum decade un astfel de regim. Sper ca copii si nepotii tai sa te ierte ca ai vandut tara asta pe 2 paini si o sticla de votca.
    • +4 (8 voturi)    
      antenistii vor declansa un mare fass (Joi, 18 februarie 2016, 22:24)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      iar fara A3 vreo 2-3 partide vor avea un mic soculet la alegeri. Deci cum e cu jihadul? sa vezi hentai la alegeri fara cloaca numta Antena 3
      • 0 (0 voturi)    
        nu ai dreptate (Vineri, 19 februarie 2016, 13:38)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Nu se atinge nimeni de halene. Au cea mai mare protectie posibila in stat. De fapt, acum s-a vazut clar cine conduce Statul: Varanu'.
        Fie ca are dovezi cumplite despre Ciolanis si despre Ciolos (nu mai zic de prapaditul ala de tariceanu), fie ca se bazeaza pe altceva, Varanu' conduce.
        Macar de curiozitate, sper sa aflam intr-o zi cu ce-i tine de coaie. Nu ca ar avea vreo importanta practica, jocurile sunt facute, dar asa, de curiozitate.
  • +7 (25 voturi)    
    BRAVO ANAF! (Joi, 18 februarie 2016, 18:54)

    racing [utilizator]

    EXECUTAREA si la cotroceni si in victoriei! Afara cu hotii si complicii!
  • +10 (22 voturi)    
    cred ca cei de la ANAF (Joi, 18 februarie 2016, 19:04)

    coloneze [utilizator]

    ar fi trebuit sa mearga la antene cu RATB ul. si nu 11, doar unul si ala ca in filmul morometii, tipul acela slabanog
    • -4 (10 voturi)    
      Slabanogu (Joi, 18 februarie 2016, 21:29)

      MoemBius [utilizator] i-a raspuns lui coloneze

      doar daca agajeaza vreunu mai slabanog in scopul asta
      Ai vazut vreunu slabanog la ANAF
      Poate nu ar avea ce manca saracii
  • +5 (17 voturi)    
    ! (Joi, 18 februarie 2016, 19:17)

    Kpriciu [utilizator]

    Forta DNA si ANAF!

    JOS intreaga clasa politica, Hotii romanilor de rand, in frunte cu iohannis!!!
  • +15 (25 voturi)    
    Un circ penibil al politicienilor (Joi, 18 februarie 2016, 19:27)

    MPopa [utilizator]

    Incredibil ce trauma a produs ANAF antenistilor! S-au dus la sediu si le-au inmanat o notificare. Bietii "jurnalisti", ce trauma emotionala! Iar Ciolos si Iohannis au fost dezgustatori. Din acest motiv nu se aplica legile in tara asta, ce sa creada un functionar onest cand vede ca presedintele si prim-ministrul iau partea infractorilor? Parca ne-am intors in vremurile lui Adrian Nastase.
  • +7 (21 voturi)    
    intreb ca prostul -cand isi intra statul in drept (Joi, 18 februarie 2016, 19:31)

    andreesanu [utilizator]

    Ce stat e ala care nu-si exercita dreptul ??
    Ce slujbasi ai statului sunt aia de nu executa intocmai ordinul ???.
    ANAFul prin modul de organizare are un statut militar !
    in caz de neexecutare de ordin reprezentantii ANAF pot fi acuzati de complicitate.
    ANAFul este indreptatit sa foloseasca orce mijloace prevazute in regulamentele de executare silita.
  • +9 (21 voturi)    
    Au pacalit Statul Roman (Joi, 18 februarie 2016, 19:31)

    Heruvim [utilizator]

    Minciuna maxima: sa te creada pe cuvant cei mai mari trei oameni in Stat: Presedintele, Presedintele Senatului si Primul Ministru. nu neaparat in ordinea asta.

    Rusine maxima pentru conducatorii Statului Roman.
    • 0 (0 voturi)    
      da, da, da (Vineri, 19 februarie 2016, 13:32)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Absolut de accord cu tine.
      Totusi, cum a fost posibil? Doi dintre conducatorii Romaniei sunt total izolati in birourile lor iar informatia este filtrata si manipulata de "supraveghetorii" lor?
      Dar "discutiile cu factorii de decizie" cine le-a purtat? KKat sasesc in persoana? Si n-a fost informat correct nici macar atunci? Sau nici macar nu l-a lasat pe seful anaf sa explice, i-a inchis cumva gura cu tragandu-i suturi in cur, ca de obicei? Sau "discutiile" le-a dus mihalache?
      Cum vine asta?
      Izolarea si neinformarea sefilor e valabila cumva si pentru ministerele cheie, cum ar fi cel al Apararii?
      Bai, frate, astia sunt toti prizonieri? Cine conduce in realitate? Dumnezeule mare!
      Singura concluzie este ca seful absolut al tarii este inchis, de forma, intr-o celula, si se numeste voiculescu.
  • +14 (24 voturi)    
    Miercurea Neagra (Joi, 18 februarie 2016, 19:37)

    Heruvim [utilizator]

    Scuze ca revin dar "miercurea neagra" a fot ziua in care Mihai Gadea si Antena 3 au luat Statul Roman de fraier.

    Ma rog, primii trei oameni in stat (in ordine cronologica): Tariceanu, Ciolos si Iohanis.

    Nu va simtiti un pic papagal dl. Iohanis? Ce v-a trebuit sa va bagati in subiectul asta? Unde este spiritul lucrului bine facut acum?

    Nu va simtiti un pic papagal dl. Ciolos? De ce ati cazut in capcana mizeriilor vehiculate la pupitrul Senatului? De ce nu v-ati doumentat mai bine (sau chiar in timpul sedintei)??? Ce profesionalism aratati?

    Nu va sim...lasa. Tariceanu e///oricum.
    • +10 (12 voturi)    
      O forma subtila de aparare a Neamtului ? (Joi, 18 februarie 2016, 20:21)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Nu inteleg de ce ii iei apararea lui Iohannis,( pt ca facandu-l "papagal", tu de fapt il scuzi). Iohannis care si cand citeste de-abia mormaie, pronunta cuvintele rar, cu pauze mari, daramite cand vorbeste liber, atunci e un chin pt ca pronunta 5 cuvinte in 2 minute, de data asta, surpriza : s-a dus infipt la reporterita latrinista si a inceput sa-i turuie gura, mai ceva decat lui Ponta, Nu s-a balbait de loc, a vorbit fluent,cu fraze ample. Pt mine a fost evident ca era pregatit sa tina un astfel de mini discurs. Puteti sa ma verificati, Iohanis nu a mai vorbit liber niciodata ca acum. Asa ca treaba cu "papagalul" nu tine.
      • +2 (6 voturi)    
        Raspuns (Joi, 18 februarie 2016, 23:59)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        Chestia cu vorbitul fluent este cat se poate de relativa si probabil nedemonstrabila.

        Chestiunea cu datul cu parerea intr-un caz in care nu ar fi trebuit spre comparatie cu nedatul cu parerea intr-o duzina de cazuri in care ar fi trebuit, aici da! Sunt de acord ca Presedintele da dovada de rea vointa.

        Intrebarea mea este unde este oprobiul public care ar fi trebuit sa se manifeste atunci cand Iohanis l-a numit pe Mihalache???

        Nu v-ati dat seama de atunci inca ca ati luat tzeapa? Trebuia sa se plimbe Gadea cu Mihalache prin biroul lui Rumsfeld ca sa incepeti sa intelegeti?

        WTF?

        Cu toate astea, fiind intr-un stat de drept nu il intreb ince calitate si-a exprimat opinia privind o situatie totusi importanta.

        Il intreb ce informatii a cerut si ce informatii a primit inainte sa cataligheze actiunea ANAF ca fiind "heirupista".

        Pana atunci ramane cum am stabilit: este prezumtiv papagal. Iar alternativa este mult mai grava (complice). Asa ca vreau o explicatie de la dl. Presedinte daca se poate dranja.
        • +4 (4 voturi)    
          Raspunsul tau nu m-a convins pt ca : (Vineri, 19 februarie 2016, 2:35)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

          1.Chestia cu "vorbitul fluent" este mult mai putin relativa si sigur mult mai demonstrabila decat iti poti tu inchipui , raportat la o asa-zisa tzeapa pe care am fi luat-o "noi"(care "noi"), nu si tu,(de ce nu si tu ?) si care e de-a dreptul relativa si 100% nedemonstrabila de catre tine.
          2. Raspunsul dat de Iohannis reporteritei este rezultatul empatiei si a defularii aratate de un fost proprietar de imobil care a pierdut in urma unui proces proprietatea sa, in favoarea statului, catre un alt semen, aflat in aceiasi situatie cu el. La toate astea se adauga si faptul ca avea in minte si umilinta pe care trebuise sa o indure Latrina 3 cu acei portarei veniti pe capul ei sa o someze , umilinta pe care stia ca o sa trebuiasca sa o indure si el. Asta a fost gresala majora a lui Iohannis, ca pt un minut a uitat sa fie presedinte si a fost un biet parat care a pierdut un proces despre o casa care nu va mai fi in veci a lui.
          3. Un astfel de om revansard, capabil sa atace justitia din motive strict egoiste e periculos si nu are cum sa fie un simplu "papagal".
  • +16 (22 voturi)    
    intarziere !!! (Joi, 18 februarie 2016, 19:38)

    SRA [utilizator]

    Acestea sunt procedurile lor Sa vedeti in FRANTA !!!

    Vina ANAF este ca au intarziat misiunea !!!
    • +7 (11 voturi)    
      intarziere (Joi, 18 februarie 2016, 21:40)

      Sand [utilizator] i-a raspuns lui SRA

      Nu cred ca ANAF a intarziat misiunea de capul sau
      Imi amintesc ca Ponta a declarat ca atat cat va fi el mare antenele nu vor pati nimic
      Si asa a fost
      Imi mai amintesc ca dna Kovesi s-a autosesizat ca sentinta CAB nu este pusa in aplicare in ce priveste partea civila si a anuntat ca a deschis un dosar de cercetare penala . Probabil ca dupa inceperea cercetarii in rem dl Diaconu a facut ce n-a facut in timpul lui Ponta inca din 2014 .
      Mai cred ca dna Kovesi continua cercetarea penala in personam asa ca astept ziua in care Ponta va da piept cu trupele de ziaristi la usa DNA Dl Diaconu va trebui sa treaca si el pe la DNA in subiectul asta pentru a preciza daca Ponta i-a dat in scris sa nu se apropie de antene sau doar oral
      Si daca a fost doar un oral mai trebuie sa spuna daca el facut ceva in scris . Daca n-a facut atunci discutam despre abuz in serviciu al celor doi flacai
      • +7 (9 voturi)    
        Si daca tot (Vineri, 19 februarie 2016, 0:01)

        Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Sand

        Si daca tot ne uitam un pic la Ponta si Diaconu sa vedem daca ce au facut ei e legal sau nu ne uitam un puc si atunci cand Ponta a taiat din PIX datoriile Lukoil? (500 milioane euro) Asa doar ca sa fim impacati cu modul in care Statul Roman intelege sa incaseze taxele?
        • +3 (3 voturi)    
          corect si poate vorbim si de Rompetrol (Vineri, 19 februarie 2016, 9:51)

          generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

          si de Alro si de altii
  • +1 (15 voturi)    
    isterii... (Joi, 18 februarie 2016, 19:55)

    Codruta N [utilizator]

    Era de asteptat de la Antene, cred ca de MULT au uitat sa faca emisiuni normale! ;)

    Ce e amuzant, insa, este ca si publicatii care se pretind "normale" au pus botu' la aceste isterii si le-au amplificat ;) Vezi, chiar HN! :P
    • +1 (1 vot)    
      CNN / New York times (Vineri, 19 februarie 2016, 9:35)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      d'astia ...
  • +9 (13 voturi)    
    toti care au afaceri vor iesi in strada (Joi, 18 februarie 2016, 20:22)

    BME [utilizator]

    daca presedintele, guvernul si anaf-ul nu-si fac datoria in cazul antenelor , atuncii si noi patronii si angajatii IMM vom iesi in strada , vom protesta si nu vom mai plati nimic la anaf. Pe capul nostru au fost intodeauna controale peste controale si am platit amenzi pt ca aveam 5 becuri in plus. Si astia cu miliarde sunt scutiti. Intotdeauna marii hoti si evazionisti au fost aparati , feriti de controale si sctiti de datorii. Pe cand noi astia mici care avem si noi o afacere cat sa traim decent tot platim ca prostii la stat , Cand anaful a declansat operatiunea Cristal a aparut cineva pe la tv sa se planga? Nu, am tacut si i-am lasat sa-si faca treaba, am platit amenzi , ne-au inchis standurile si am tacut, ne-am supus legii. Si astia de la antene de ce ar fi scutiti? Pai sa vezi atunci daca mai calca anaful pe la mine, ce scadal o sa fac
  • +6 (10 voturi)    
    Lucrurile se leaga (Joi, 18 februarie 2016, 21:24)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Legea darii in plata a fost initiata de PNL.
    Stiut fiind ca Iohannis are probleme cu casele oare legea e data cu dedicatie pentru presedinte? ANAFul trebuie sa ii ia casa dobandita ilegal si sa ia si o carca de bani de la Iohannis. Probabil sunt probleme si cu restul de 5-6 case dobandite din meditatii.
  • +5 (13 voturi)    
    Haznaua 3 = EU SUNT STATUL (Joi, 18 februarie 2016, 21:30)

    yellowdog [utilizator]

    astea ne-a demonstrate zilele astea, de facto Romania este condusa prin interpusi (presedinte, govern, parlament, avocat al poporului)de haznalele varane... noi prostimea existam pt a plati taxe si a fi umiliti
  • -3 (9 voturi)    
    :( (Joi, 18 februarie 2016, 22:15)

    owl [utilizator]

    Din pacate, cei care au avut macar o data de-a face cu ANAF-ul, stiu foarte bine ca acest comportament descris mai sus NU EXISTA in realitate in Romania. ANAF vine in control de pe pozitii de intimidare.
    Comunicatul e construit ca si cum agentii ANAF se asteptau sa fie primiti cu bate, sa fie luati la palme... Ori, cei care vorbesc urat, cei care intimideaza sunt intotdeauna angajatii ANAF-ului.

    Acest comportament al ANAFU-uluji + comunicat 2 lei + suportul de la pupincuristii de serviciu ( ce nu pot gandi, pot doar sustine neconditionat o tabara -ANAF-ul de data asta) imping o parte din cetateni sa simpatizeze A3@CO. Asa cum PD s-a apucat de furat. fiind sustinut neconditionat inclusiv de hotnews, aducand PSD-ul la putere, asa se imping acum spectatori la televiziunea lui Voiculescu. Si mai pierdem 10 ani din viata..,.,
  • +3 (5 voturi)    
    A3 (Vineri, 19 februarie 2016, 7:52)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    La aceasta cloaca de prea sunt doar slugi ale securistului DV, coleg cu tot mafiotii din parlament, cu toata haita care a jefit tara in ultimii 25 de ani. CUm Justitie in Romania nu e, Varanul si ai lui vor ramine cu averile intregi si doar citiva ani de puscarie. ROMANIA e tara hotilor si are un parlament de hoti si complici la furt.
  • -2 (8 voturi)    
    Se tot invoca ca ANAF-ul (Vineri, 19 februarie 2016, 9:20)

    xrogo [utilizator]

    s-a dus acolo sa puna in executare o sentinta,dar in acea sentinta nu scrie nicaieri ca se vor evacua chiriasi din sediile respective,asa ca cei de la ANAF chiar au abuzat de puterea lor!!!
  • +2 (2 voturi)    
    m-a uimit din prima seara (Vineri, 19 februarie 2016, 12:49)

    mikeyu [utilizator]

    lipsa imaginilor cu desantul anaf. O cladire plina de camere profesioniste (+telefoane inteligente) - deci catev a mii de camere video - si ei aveau o poza cu o masina :)
  • +2 (2 voturi)    
    asta ce mai e? ce sa intelegem? (Vineri, 19 februarie 2016, 13:14)

    revo [utilizator]

    Doamne, in ce rahat au intrat Ciolanis si Ciolos!
    Au sarit ca doi tampiti absoluti cu bocancii pe ANAF, care a procedat absolut regulamentar si nici pomeneala de forta sau presiuni excesive.
    Dumnezeule mare! Macar Ciolos era la Bruxelles, nu fusese informat deloc, l-au luat pe nepregatite cand a dat prima declaratie, aia scancita in care cerea indurare si se dezvinovatea ca un las ce e.
    Pentru a doua declaratie, din Senat, nu are absolut nicio scuza, nici macar nu a incercat sa se informeze direct de la seful ANAF!
    Iar kkt sasesc a dat-o rau de tot cu mucii in fasole. El, care la orice intrebare raspunde ca nu e problema lui sau ca "urmareste cu atentie desfasurarea evenimentelor", el, care nu raspunde presei niciodata, acum s-a dus ca un bolovan direct la fund, emitand enormitatile alea!
    Deci, oamenii astia doi ori sunt prosti-facuti gramada, ori au niste schelete de giganti in dulap si se tem de santaj, ori sunt pur si simplu manevrati sa-si rupa gatul de catre consilierii lor care nu i-au informat si nu le-au pregatit corespunzator iesirile in public.
    In mod normal, acum toti consilierii lor trebuiau sa fie demisi. Noi ce mai putem sa intelegem din toata povestea asta?
  • 0 (0 voturi)    
    Toate bune si juste! (Sâmbătă, 20 februarie 2016, 20:34)

    MysSaly [anonim]

    Ceva tot nu inteleg! De ce trebuie evacuat chiriasul, pentru ca imobilul sa se scoată la vânzare? Dupa cum stiu, şi cred că este normal, un activ productiv are o valoare de piaţă, un activ care nu are capacitatea de a produce beneficii are o altă valoare.
    Prin urmare de ce se pune carul înaintea boilor?
    Păi dacă e de vândut şi "statul" ca proprietar, că doar activele au fost confiscate şi trecute în proprietatea "statului", unde este hotărârea "statului" ca aceste active să fie vândute? După câte ştiu prin lege, administratorul de patrimoniu nu are dreptul de a hotărâ cu de la sine putere să vândă ceva din patrimoniu până când proprietarul averii nu dispune! Deci unde este Hotărârea Proprietarului, adică a "statului", adică unde este H.G.-ul.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version