CSM critica declaratiile presedintelui si premierului in cazul somatiei ANAF la adresa Antenelor: Astfel de aprecieri pun sub semnul precaritatii o procedura judiciara parte a procesului penal si pot afecta independenta si prestigiului justitiei

de I.C.     HotNews.ro
Joi, 18 februarie 2016, 14:46 Actualitate | Esenţial

Mircea Aron
Foto: Hotnews
Presedintele Consiliului Superior al Magiatraturii, judecatorul Mircea Aron, critica mesajele publice ale "reprezentantilor puterii executive si legislative", incepand cu presedintele Klaus Iohannis si premierul Dacian Ciolos la adresa actiunii ANAF fata de Antena Group, aratand ca astfel de  aprecieri "pun sub semnul precaritatii" o procedura judiciara parte a procesului penal si ca risca sa exceada cadrului constitutional in materia infaptuirii justitiei in Romania, prezentand un potential de afectare a independentei si prestigiului acesteia prin deviere de la principiile statului de drept.

"Dezbaterea publica, precum si mesajele publice ale reprezentantilor puterii executive si legislative, incepand cu Presedintele si Prim - ministrul  Romaniei, Presedintele Senatului, parlamentari cu vocatie de formatori de opinie si importanti reprezentanti ai presei scrise si audiovizuale contin aprecieri  de natura a pune sub semnul precaritatii  o procedura judiciara  ce se constituie, prin lege, ca parte a procesului penal - si anume executarea hotararii judecatoresti.

Astfel de manifestari risca sa exceada cadrului constitutional in materia infaptuirii justitiei in Romania, prezentand un potential de afectare a independentei si prestigiului acesteia prin deviere de la principiile statului de drept.

Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii isi manifesta ingrijorarea fata de exprimarea  publica a unor opinii in cauza, fara a distinge intre actul de justitie propriu - zis si actiunile autoritatii publice responsabile cu punerea in executare a hotararii judecatorest
i", arata presedintele CSM intr-un comunicat de presa transmis de institutie.

Mircea Aron a invitat reprezentantii autoritatilor statului, institutiile de presa si societatea civila, "la o abordare echilibrata, lucida si rezonabila a dezbaterii publice, ca semn de matura asumare a logicii democratice si a echilibrului puterilor in stat".

Presedintele Klaus Iohannis a luat miercuri apararea Antenei 3 afirmand ca ca abordarea ANAF in cazul televiziunilor Antena Group este "heirupsita", "nepotrivita" si ca "libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative".

Intrebat de reporterul Antena 3 despre actiunea ANAF in cazul Antenelor, Klaus Iohannis a declarat: "Eu cred ca ati ajuns intr-o situatie neplacuta si inutila. In primul rand, cred ca libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative. In al doilea rand, aceasta abordare heirupista a ANAF mi se pare cel putin nepotrivita, daca nu discutabila".

La randul sau, premierul Dacian Ciolos a dat mesaje contradictorii la sedinta Senatului unde a fost convocat de urgenta de seful institutiei, Calin Popescu Tariceanu. Ciolos a avut doua luari de cuvint. In prima a spus ca ANAF a actionat legal, explicand procedura legala urmata. In cea de-a doua cuvantare, premierul a condamnat modul in care a actionat ANAF. Intre cele doua discursuri, premierul a ascultat luarile de pozitie ale senatorilor, care au condamnat in corpore asa-zisul atac asupra Antenei 3.

  • Comunicatul integral transmis de CSM
PRECIZARI privind pozitia presedintelui Consiliului Superior al Magistraturii fata de escaladarea dezbaterii publice legate de punerea in executare a hotararilor judecatoresti
 
Avand in vedere recentele demersuri ale puterii legislative, precum si mesajele publice ale reprezentantilor de varf ai puterii executive, respectiv Presedintele si Prim ministrul Romaniei, privind actiunea, amplu prezentata si comentata mediatic, a punerii in executare, de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, a hotararii judecatoresti pronuntate in dosarul cunoscut publicului sub denumirea "dosarul ICA",
 

Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii reaminteste - respectand simpatizantii sau partizanii persoanei executate si fara  a atenta la libertatea de exprimare a oricarei persoane sau a presei -  cateva  prevederi ale Constitutiei Romaniei:
 
"Art.1 (4) Statul se organizeaza potrivit principiului separatiei si echilibrului puterilor - legislativa, executiva si judecatoreasca - in cadrul democratiei constitutionale.
 (5) In Romania, respectarea Constitutiei, a suprematiei sale si a legilor este obligatorie."
"Art. 16 - Egalitatea in drepturi
            (1) Cetatenii sunt egali in fata legii si a autoritatilor publice, fara privilegii si fara discriminari.
            (2) Nimeni nu este mai presus de lege."
"Art. 21 - Accesul liber la justitie
 (1) Orice persoana se poate adresa justitiei pentru apararea drepturilor, a libertatilor si a intereselor sale legitime."
"Art. 124 - Infaptuirea justitiei
            (1) Justitia se infaptuieste in numele legii.
            (2) Justitia este unica, impartiala si egala pentru toti.
            (3) Judecatorii sunt independenti si se supun numai legii."
"Art. 129 - Folosirea cailor de atac
 Impotriva hotararilor judecatoresti, partile interesate si Ministerul Public pot exercita caile de atac, in conditiile legii."

Dezbaterea publica, precum si mesajele publice ale reprezentantilor puterii executive si legislative, incepand cu Presedintele si Prim - ministrul  Romaniei, Presedintele Senatului, parlamentari cu vocatie de formatori de opinie si importanti reprezentanti ai presei scrise si audiovizuale contin aprecieri  de natura a pune sub semnul precaritatii  o procedura judiciara  ce se constituie, prin lege, ca parte a procesului penal - si anume executarea hotararii judecatoresti.

Astfel de manifestari risca sa exceada cadrului constitutional in materia infaptuirii justitiei in Romania, prezentand un potential de afectare a independentei si prestigiului acesteia prin deviere de la principiile statului de drept.


Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii isi manifesta ingrijorarea fata de exprimarea  publica a unor opinii in cauza, fara a distinge intre actul de justitie propriu - zis si actiunile autoritatii publice responsabile cu punerea in executare a hotararii judecatoresti.

Presedintele Consiliului Superior al Magistraturii invita reprezentantii autoritatilor statului, institutiile de presa si societatea civila, la o abordare echilibrata, lucida si rezonabila a dezbaterii publice, ca semn de matura asumare a logicii democratice si a echilibrului puterilor in stat.


JUDECATOR MIRCEA ARON

PRESEDINTELE CONSILIULUI  SUPERIOR AL MAGISTRATURII


Citeste mai multe despre   











​Citeste pe Stirile ProTV

VIDEO Cea mai ieftina cazare de pe litoral atrage mai multi turisti straini decat romani. De ce nu le plac hotelurile de lux

O noua forma de cazare incepe sa "prinda" si la malul marii. Hostelurile, un concept popular printre straini, dar inca la inceput aici, incearca sa ii atraga pe tineri cu preturi mici si posibilitatea de a-si face noi prieteni.
10203 vizualizari
  • +51 (55 voturi)    
    Cam asta traim. (Joi, 18 februarie 2016, 14:58)

    Johanis [utilizator]

    Precaritate, tocmeala, mizerie, respect zero fata de lege si aplicarea acesteia. Asta-i Romania!
    Astia-s politicienii nostri! Asta-i presa noastra! Astia suntem noi!
    O scaldam, o dam de gard, poate trece si se sterge!
    Suntem tara lui ''merge si asa''!
    Si marele pacat este ca asa vom ramane!
    Si uite unde am ajuns, la CINCI MILIOANE de romani plecati din tara! Doamne, unul din patru romani a fost nevoit sa plece! Si nu avem razboi in tara!
    • +22 (26 voturi)    
      Ba da, avem! (Joi, 18 februarie 2016, 15:37)

      Europiu [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Imi cer scuze ca te contrazic: dar, din ianuarie 1990, Romania se afla in razboi; s-a declarat, acest razboi, impotriva bunului simt, decentei, moralitatii.
    • -8 (8 voturi)    
      s-a incalcat procedura (Joi, 18 februarie 2016, 16:44)

      mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui Johanis

      Inainte de a evacua chiriasul, ANAF trebuie sa il intrebe daca vrea sa cumpere si sa ii comunice rezultatul evaluarii imobilului.
      Daca intr-adevar la chiriasi nu au ajuns nici rezultatele evaluarii, nici notificarea de care se vorbeste mai jos, s-a incalcat procedura.
      "Bunurile imobile intrate în proprietatea privată a statului, pentru care la data intrării în proprietatea privată a statului exista un contract de închiriere în vigoare, pot fi valorificate prin vânzarea directă către chiriaşi, dacă oferă cel puţin preţul stabilit de comisia de evaluare pe baza raportului de expertiză tehnică sau de evaluare, în termen de 30 de zile de la data notificării în acest sens de către organele de valorificare, şi achită integral suma în termen de 60 de zile de la data depunerii ofertei de cumpărare". (HG 731/2007 actualizata, art.22 alin.8, M.O. 254/2009).
      • +6 (6 voturi)    
        Prostii (Joi, 18 februarie 2016, 17:00)

        skanda7 [utilizator] i-a raspuns lui mihai2013

        Scrie clar acolo " ... POT FI ..." nu "trebuie". Nu s-a incalcat nici o procedura. Afara cu ei.
        • -4 (4 voturi)    
          si atunci?? (Joi, 18 februarie 2016, 19:39)

          mihai2013 [utilizator] i-a raspuns lui skanda7

          pai si daca POT FI ...de ce ANAF nu a apelat la varianta asta?? intrebare retorica....
  • +38 (42 voturi)    
    Ne doare la basca de parerea CSM! (Joi, 18 februarie 2016, 15:08)

    Je__ [utilizator]

    Si ce daca a dat CSM comunicat? N-au aflat inca?

    Noi ( Klaus Iohannis, Dacian Cioloș și Călin Popescu Tăriceanu) ne ... cu bolta pe constitutie, lege si hotarari judecatoresti. Legea e pentru pentru doreii de jos.

    Pentru baietii nostri e cum vrea muschiul nostru! TRAIASCA statul MAFIOT, care il construim PAS CU PAS!
    • -9 (9 voturi)    
      @ Jo: esti un provocator? (Joi, 18 februarie 2016, 16:12)

      Ciobanul Bucur [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Ai vrea ca Presedintele sa intre in colimatorul haitei de la A3? Nu intelegi ca sunt atat de puternici incat toti politicienii ii stiu de frica? Dece tocmai Presedintele, pentru care am stat la cozi interminabile ca sa-l votam, sa se sacrifice, oferindu-se ca prada haitei?
      Nu, Domnule Presedinte! Nu va luati dupa ceri care vor sa scape de Dvs. indemnandu-va sa va impotriviti haitei.
  • +38 (40 voturi)    
    Imi retrag votul (Joi, 18 februarie 2016, 15:10)

    Mihai_S [utilizator]

    Imi retrag votul acordat d-lui Iohanis !!! Profund tradat ! Nu te voi mai vota niciodata !
    • -4 (8 voturi)    
      adica il dai lu Ponta? (Joi, 18 februarie 2016, 16:14)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_S

      asa ca fapt divers ... sa-l anuntam ca Geoana a fost Presedinte pentru o noapte Ponta ar putea deveni retroactiv :)
  • +26 (30 voturi)    
    alooooo (Joi, 18 februarie 2016, 15:10)

    nahir [utilizator]

    johanis, tariceanu, dragnea,....
    se aude????
  • +39 (43 voturi)    
    felicitari CSM (Joi, 18 februarie 2016, 15:20)

    Optimal [utilizator]

    De astfel de luari de pozitie era nevoie in spatiul public, dupa ce societatea civila si-a manifestat din plin dezaprobarea pentru tot ce s-a intamplat in ultimele zile. Felicitari CSM, felicitari tuturor oamenilor curajosi, cu coloana vertebrala care nu se sfiesc sa spuna ce e de spus, sa faca ce e de facut, pentru a stavili mizeria care pare ca nu se mai opreste dinspre clasa politica. Imi doresc sa vad cat mai multe institutii precum DNA, CSM, cu profesionisti dedicati muncii lor, carora le pasa si care apara interesele democratiei.
  • +34 (38 voturi)    
    Legea este sfidata din 2014 cand s-a dat hotarirea (Joi, 18 februarie 2016, 15:23)

    andreesanu [utilizator]

    Antenele vor circ,scandal ,panarama !!,asta-i specialitatea antenelor.
    Libertatea de exprimare este una si n-a fost interzisa ,iar spatiul din care emit ei este propietatea statului prinhotarirea tribunalului .Antenele daca vor sa emita pot emite din care de reportaj,pot emite din spatiula care il au la INAV in Pipera !!!,
    Orce deget le intindeti veti regreta pe veci .
    Legea nu se face in strada,la televizor,dupa cum urla sau schiauna jigodiile.
  • -12 (14 voturi)    
    lecție de democrație (Joi, 18 februarie 2016, 15:26)

    Mazeta [utilizator]

    România este cea mai democratică țară din lume. În nici un alt stat puterile nu sunt mai separate ca la noi.
    • +9 (11 voturi)    
      Poate (Joi, 18 februarie 2016, 16:21)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Mai separate DE noi.
  • +18 (22 voturi)    
    scuze (Joi, 18 februarie 2016, 15:32)

    LoloBolo [utilizator]

    eu unul m-as multimi si cu cateva scuze din partea lui Iohannis desi, cred ca cer prea mult, asta e tot un fel de ponta doar ca-i cu nume de neamt.
    Trist personaj, trista tara.
    • -3 (9 voturi)    
      ma scuzati (Joi, 18 februarie 2016, 16:09)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui LoloBolo

      Ghinion!
  • +13 (19 voturi)    
    asa i-am scris si io lui Ciolos (Joi, 18 februarie 2016, 15:34)

    ..13 [utilizator]

    Frate, frate, dar branza este pe bani!

    Ideea simpla este ca Ciolos a gestionat extrem de prost o criza - a adus prejudicii de imagine unei institutii care si asa nu este prea iubita - oare cine iubeste fiscul din tara sa???

    Carevasazica - trebuie consiliat Ciolos si nu mai poate sa fie lasat sa dea cu mucii in fasole oricat de mare este presiunea si agresiunea alora din jurul lui.

    SUPER CSM!
    • -6 (8 voturi)    
      Criza? (Joi, 18 februarie 2016, 15:53)

      AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Eu nu inteleg unde e criza. A, ca niste spagatisti isi arata muschii lasati si nu-s de acord cu o decizie judecatoreasca, aia nu e criza. Decat cel mult de nervi.
      • +7 (11 voturi)    
        Ba e criza (Joi, 18 februarie 2016, 15:59)

        Je__ [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

        Gandeste-te ca pana acum de 1 an jumatate, nu s-a facut nici o actiune?

        De ce? Nu oare politicul le garanta spatele antenelor?
        Diaconu, a facut o miscare magistrala. L-au demisionat, si acum si-au asumat consecintele.

        Consecintele veti intreba? Da...acum si KJW si Ciolos au dezvaluit public ca sunt oamenii lui Voiculescu.
        Despre Tariceanu si acum Cirobea...deja se stia.

        ce o sa se intample?

        Pai NIMIC. ANAF va pune botul pe labe, si va tacea ca moarta in papusoi la problema recuperarii averilor coruptilor.

        Usor usor si DNA o va lua in bot. Apoi si judecatorii...si CSM si restul.

        Deci reinstauram statul MAFIOT!

        P.S. Sincer, nu sunt sigur nici acum ca DNA nu e decat un caine care ham ham la cine trebuie sa-l sperie un pic....dupa care isi vede de treaba pe dosarele prafuite in sertare. Ati mai auzit de Microsoft? EADS?
        • +3 (5 voturi)    
          Ba nu e (Joi, 18 februarie 2016, 16:29)

          AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui Je__

          E cel mult o criza inventata, cu asta sunt de acord. Va deveni criza in momentul in care NU se aplica hotararea judecatoreasca si ANAF da inapoi. Pana atunci e doar circ. Daca dupa cele 5 zile acordate, ANAF se face ca nu s-a intamplat nimic, abia atunci e criza. Si aia e mai grava decat faptul ca Presedintele PM si Tariceanu tin partea antenelor. Abia atunci poti zice ca Statul de drept a dat chix.
          Zici ca ANAF va pune botul pe labe. Tu personal, o sa te bucuri ca ai avut dreptate? Sau iti va parea rau ca ai avut dreptate?
          • +6 (6 voturi)    
            Nu ma voi bucura...ca traiesc aici (Joi, 18 februarie 2016, 16:51)

            Je__ [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

            In schimb ce s-a schimbat?

            Faptul ca ANAF nu a facut nimic pana acum, si nu va face nimic si de aici incolo?

            Deci nu se schimba nimic, doar s-a recunoscut public un fapt. STATUL MAFIOT e girat de la cel mai inalt nivel, DE ELITA POLITICA a Romaniei. Da, presedintele, premierul, seful senatului, avocatul poporului, CNA si sefii partidelor, gireaza si apara bunurile unui corupt. Pur si simplu fac scut, si considera legea si statul de drept, doar niste "chestiuni administrative heirupiste!"
          • +4 (4 voturi)    
            sunt de acord cu tine (Joi, 18 februarie 2016, 16:58)

            Optimal [utilizator] i-a raspuns lui AdiSto

            ANAF trebuie sustinut sa-si duca la indeplinire mandatul.
            E foarte adevarata analiza ta.
  • +13 (15 voturi)    
    De cand (Joi, 18 februarie 2016, 15:34)

    UpNext [utilizator]

    cineva cu creierul intreg poate crede ca legea se aplica corect in Romania?
    Va invit sa cititi presa interbelica la Biblioteca Academiei/Nationala a Romaniei, sa intelegeti ce "justitie" se practica in anii '20-'30 in tara asta.
    Este exact perioada, considerata de pseudoelita intelectuala indigena, ca fiind de "de aur", a democratiei in istoria, si asa confuza, a Romaniei. Va luati cu mainile de cap; influentarea directa a justitiei, cumpararea judecatorilor si a corpului legal si actele de coruptie in general erau practici uzuale, cutumiare, aproape inevitabile. Oamenii politici, de la rege la ultimul secretar de "plasa" erau influentatori directi si nocivi ai actelor de justitie.
    Ignoranta nu este o scuza sau un argument!
    • +12 (18 voturi)    
      aici nu e problema justitiei (Joi, 18 februarie 2016, 15:56)

      Optimal [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      Aici nu e problema justitiei. Ea isi face bine treaba.
      Nu e nici problema ANAF.
      Pacat, intr-adevar, ca toti s-au intors impotriva ANAF decredibilizand-o tocmai cand ar fi putut sa inceapa si ea sa prinda puteri si deplangand "mijloacele" prin care s-a pus in executare hotararea judecatoreasca. Totusi, s-a verificat cum anume a avut loc descinderea functionarilor ANAF la sediul A3? A fost ea cu adevarat atat de brutala pe cat vor sa ne faca sa credem jurnalistii si sustinatorii A3 sau e o facatura, o perdea de fum, pentru a nu se mai discuta pe fond, respectiv despre necesitatea evacuarii sediului? Exista oare si inregistrari, daca tot se intampla intr-un sediu unde mai mult sau mai putin toti sunt cu camera de filmat pe umeri?
      • -5 (9 voturi)    
        habar nu am mie mi se pare circ :) (Joi, 18 februarie 2016, 16:12)

        generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Optimal

        si atat.
        adica unii cred ca ailalti pleaca undeva si fac analize cu statul de drept ... aberante unele dintre ele...ailalti se victimizeaza :)

        nu sunt ruda cu Ponta dar niste popcorn ar fi bun ... ca vad clar de ce suntem unde suntem dupa 25 de ani ... cu astfel de specimene sinistre in ambele tabere.
      • +7 (7 voturi)    
        Jurnalisti (Joi, 18 februarie 2016, 16:28)

        Gelu007 [utilizator] i-a raspuns lui Optimal

        Care jurnalisti domnul meu? Pai ce lantrina 3 are jurnalisti? Aia sunt niste gargaragii propagandisti care tipa precum unii fotbalisti care atunci cand li se ia mingea striga fault, fault si se tavalesc cate jumatate de ora pe jos. Cat despre ce s-a intamplat la descindere, nu stiu dar am asa o retinere in a crede ce spun astia de la a3, nu ca am ceva cu ei dar nu ar fi prima data cand deformeaza adevarul (ca sa nu spun direct ce fac).
  • +18 (18 voturi)    
    Pacat. (Joi, 18 februarie 2016, 15:37)

    miohaiham [utilizator]

    Din cauza politicienilor de rahat a ajuns tara asta o mahala.Care urla si fura mai tare,are dreptate.Legea i pt fraieri si pt cei ce nu pot constitui un grup organizat.Parlamentul plin cu reziduri umane......
  • +23 (27 voturi)    
    In sfarsit (Joi, 18 februarie 2016, 15:38)

    talos [utilizator]

    In sfarsit si o voce normala aparte de corul mancurtilor spalati pe creier si naimitilor fara coloana. Rusine! Din toate institutiile statului de drept doar una are coloana vertebrala si ia atitudine fata de circul hienelor raioase de la A3.
    Propun ca in contrapartida la mitingul lui Gadea (practic instigare la nesupunere civica) sa ne deplasam si noi intr-o plimbare sportiva pe la sediul A3 si sa dam o mana de ajutor la mutare, la caratul valizelor, la trecutul strazii si alte activitati specifice.
    Aferim jupane magistrat!
    Güle, güle & sictir A3!
  • +16 (18 voturi)    
    sfidare (Joi, 18 februarie 2016, 15:41)

    clevetitor [utilizator]

    Legea trebuie aplicata,nu taraganata,rusine politicienilor care-si dau cu parerea in loc sa taca !!!
  • +14 (18 voturi)    
    bravoo CSM (Joi, 18 februarie 2016, 15:47)

    coloneze [utilizator]

    Atitudine corecta
  • +13 (17 voturi)    
    da da (Joi, 18 februarie 2016, 15:49)

    corcode [utilizator]

    Si eu imi retrag votul , inca o dovada ca ne-am intepat cu mutu dm Iohanis va promit ca nu se va repeta dar ce pretentii sa avem atata timp cat el nu vrea sa renunte la o casa pierduta in justitie IOHANIS= VOICULESCU
  • -9 (15 voturi)    
    ce tare justitia critica executivul :) (Joi, 18 februarie 2016, 15:57)

    generatiafacebk [utilizator]

    cum era cu separatia puterilor in stat ?

    citez un cunoscator de drept :
    [...]Domnul Aron nu face deosebirea intre ”liber de sarcina” si ” liber de obligatii” elemente de baza ale
    dreptului. Liber de sarcina se refera la obligatiile trecut in Cartea Funciara, iar liber de obligatii inseamna liber de obligatii contractuale adica si fara contract de inchiriere.[...]

    Mai interesant e cum New York times vorbeste despre caz si saluta atitudinea Premierului Romaniei care sustine grupul Intact:
    http://www.nytimes.com/aponline/2016/02/17/world/europe/ap-eu-romania-tv-station.html?_r=0
    • +10 (12 voturi)    
      CSM nu critica executivul (Joi, 18 februarie 2016, 16:03)

      AdiSto [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      CSM apara (in acest caz) justitia.
    • +7 (7 voturi)    
      Minti !! (Joi, 18 februarie 2016, 16:32)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      NYT nu face absolut nici un comentariu si reda faptele sec citand ce a spus Ciolos si Johannis fara ABSOLUT nici o luare de pozitie. Se vede scoala minciunii si dezinformarii a3 ("salutaatitudinea...)
    • +4 (4 voturi)    
      fals, NYT nu saluta atitudinea premierului (Joi, 18 februarie 2016, 17:06)

      Giorgio1971 [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      http://www.nytimes.com/aponline/2016/02/17/world/europe/ap-eu-romania-tv-station.html?_r=

      Unde vezi tu la acest link ca NYT saluta atitudine premierului?
    • 0 (0 voturi)    
      Autointitulatule, poate reusesti sa-i prostesti (Vineri, 19 februarie 2016, 20:33)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      pe cativa, dar fie esti generatia ceausescu PCR fie din aia te tragi.
  • +11 (13 voturi)    
    Bravo, pt promptitudine CSM ! (Joi, 18 februarie 2016, 16:00)

    Susufler0 [utilizator]

    Pozitia este partial corecta. E ok cu privire la cele declarate de Iohannis si exagerata in ceea ce il priveste pe Ciolos. Dar lui Aron ii era greu sa-l lase stingher pe Presedinte.
    Una peste alta Iohannis mai primeste o lovitura. Este pt prima oara in mandatul lui cand este criticat de CSM. Ia,spune, dom' Iohannis a meritat sa spui ce-ai spus in favoarea Haznalelor TV ?
  • -9 (9 voturi)    
    Nu zau! (Joi, 18 februarie 2016, 16:01)

    tontu [utilizator]

    Asa nea Aroane bate cu pumnul in masa ca oricum nu te baga nima-n sama. Justitia, DNA-ul, DIICOT-ul, ANAF-ul si binenteles SRI-ul se cred trimisii lu' Dumnezeu in Romania, ca sa imparta ei dreptatea asa cum le trece prin cap. Nimeni nu e mai presus de interesul national; nici macar legea.
  • -8 (8 voturi)    
    Pai sigur, e usor cand nu esti in colimatorul A3! (Joi, 18 februarie 2016, 16:05)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    Domnul acesta nu stie ce inseamna sa fii facut harcea-parcea de haita atotputernica de la A3. Ce era sa faca Dl. Presedinte cand reporterita de la A3 i-a cerut opinia? Sa zica si Domnia Sa ca trebuie evacuati? Ar fi inceput haita o campanie de manipulare care nu s-ar fi terminat pana la cadera Domniei Sale.
    Si inca ceva: ce e de preferat? Sa pierdem Presedintele pentru care am stat la cozi interminabile ca sa-l votam; sau sa lasam haita in pace? Eu sunt pentru pastrarea Presedintelui. In acest fel, poate ca si haita se va mai linisti si va renunta la statutul actual de forta care conduce Romania prin santaj la adresa politicienilor.
  • -6 (6 voturi)    
    CSM (Joi, 18 februarie 2016, 16:45)

    Lampa [utilizator]

    Dle Aron, de taceai filosof ramaneai, caci jurist n-ai cum !!!
  • +5 (5 voturi)    
    Incepe sa-mi placa de Mircea Aron (Joi, 18 februarie 2016, 17:11)

    skanda7 [utilizator]

    Din pacate pentru el o sa devina superstar Antena3. O sa auzim de el 5 ani de acum pentru faza asta. Cu un CNA inexistent, Gadea&Badea o sa-l faca troaca de porci ...
  • +9 (9 voturi)    
    Rusine!!! (Joi, 18 februarie 2016, 17:19)

    ticbis [utilizator]

    Sa va fie rusine, Domnule Presedinte; sa va fie rusine, Domnule Prim Ministru!
    Sa va fie rusine in fata milioanelor de romani care au ales drumul pribegiei pentru a putea pune pe masa o paine copiilor lor, care au indurat umilinte cumplite anul trecut doar ca sa va voteze, plini de sperante, udati de ploaie pana la piele, batjocoriti de ambasadele romanesti din tarile lor adoptive...
    Domnule Presedinte, daca ati uitat toate lucrurile astea atat de repede, va aducem noi aminte ca nu veti scapa niciodata de judecata dreapta a romanilor, a celor din tara si mai ales a celor din afara ei!

    Legile fiscale sunt departe de a fi logice, corecte si de bun simt, dar in ceea ce-i priveste pe infractorii si pe evazionistii de teapa lui Voiculescu sunt pe deplin indreptatite, cu atat mai mult cu cat sunt girate de hotarari definitive si irevocabile ale instantelor de judecata ale justitiei romane.
    M-as fi asteptat sa reactionati si sa criticati legea care-i permite ANAF-ului sa-i pretinda unui roman amarat si fara niciun fel de venit sa plateasca peste 800 de lei pe an pentru un CASS de care, in majoritatea cazurilor, nici n-are nevoie!
    In niciun caz n-as fi crezut ca veti critica ANAF-ul pentru ca si-a permis sa ia act de o hotarare judecatoreasca definitiva si sa expropieze imobilele unui infractor pentru ca statul sa-si recupereze cele 60 de milioane de euro care i-au fost furate!

    Domnule Presedinte, Domnule Prim Ministru, va invit sa faceti o simpla socoteala de aritmetica primara: dupa parerea dvs, cam cate milioane de romani fara venituri (si la tara sunt destui, slava domnului) ar trebui taxati cu 800 de lei pe an pentru CASS ca sa puteti acoperi gaura de 60 de milioane de euro pe care Voiculescu a facut-o in bugetul tarii???

    In final, o ultima remarca:
    Nu va faceti griji: Antena3 va emite in secunda doi chiar daca va fi data afara din actualul sediu; raul a dispus intotdeauna de resurse nebanuite si s-a perpetuat continuu... d-aia am ajuns aici!
    • 0 (0 voturi)    
      Magistral comentariu (Vineri, 19 februarie 2016, 20:33)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui ticbis

      prietene.
  • +8 (8 voturi)    
    Bravo, felicitari pt. atitudine!! (Joi, 18 februarie 2016, 18:16)

    sorin5 [utilizator]

    Dece oare Hotnews nu lasa acest comunicat pe prima pagina, sa vada lumea ca inca mai sunt oameni normali, cu capul pe umeri, nu doar tradatori de tara???
  • +5 (5 voturi)    
    ANAF ul are de recuperat 60 de milioane ! (Joi, 18 februarie 2016, 21:45)

    AvramIancu1 [anonim]

    in cazul propaganda 3 johannis a tradat statul de drept si sa mestecat in folos propiu (penal) in apararea antenelor (firma privata ) ca sa nu fiea recuperat prejudiciu in dosarul ica de anaf .

    motiv : pentru a nu fii atacat mediatic de propaganda 3 in dosarul propiu cu casa furata de la sibiu unde nici pana acuma nu a recuperat anaful 600.000 , 00€ incasate ilegal de primarul grivco !

    propaganda 3 il are la mana pe presedinte si il santajasa ca o grupa mafiota .

    sa lasa romania mai departe furata si santajata de clanul (kgb) voiculescu alaturi de partidele pcr in parlamentul al romaniei ???
    • 0 (0 voturi)    
      Avrame Iancule, ti-am dat plus (Vineri, 19 februarie 2016, 20:36)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui AvramIancu1

      desi m-a calcat pe nervi gramatica dumitale. Corect e "s-a amestecat", "pRopRiu", "a nu fi" "santajeaza". Si expresia e "grupare mafiota". Avram Iancu era avocat si iubea limba romana.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică