Klaus Iohannis ia apararea Antenei 3: Libertatea de exprimare nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative / Abordarea heirupista a ANAF, cel putin nepotrivita / Exista deschidere, pana la urma se gasesc solutii convenabile

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 17 februarie 2016, 17:43 Actualitate | Esenţial

Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Presedintele Klaus Iohannis a afirmat, miercuri, ca abordarea ANAF in cazul televiziunilor Antena Group este "heirupsita", "nepotrivita" si ca "libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative".

Intrebat de reporterul Antena 3 despre actiunea ANAF in cazul Antenelor, Klaus Iohannis a declarat: "Eu cred ca ati ajuns intr-o situatie neplacuta si inutila. In primul rand, cred ca libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative. In al doilea rand, aceasta abordare heirupista a ANAF mi se pare cel putin nepotrivita, daca nu discutabila".

El a mai spus ca a constatat din discutii pe care le-a avut ca exista deschidere la factorii de decizie in acest caz.

"In fine, am constatat din discutiile pe care le-am avut ca exista deschidere la factorii de decizie si, cu siguranta, prin discutii asezate si calme, pana la urma se gasesc solutii convenabile", a conchis seful statului.



Citeste mai multe despre   











Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
24167 vizualizari
  • +141 (155 voturi)    
    pai e normal (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:45)

    sucaa [utilizator]

    si el are o casa pierduta in instanta si inca primeste chirie de la o banca :)
    hot la hot...
    cum s-ar zice, ne-am luat tara inapoi de nu ne-am vazut...
    sa mai vad pe vreunul pe aici ca-l mai apara pe neamt...
    • +114 (126 voturi)    
      Premierul Grivco, tot Grivco și ca președinte (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:04)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Ăsta e președintele României, pentru cine mai avea vreun dubiu.
      • +64 (80 voturi)    
        da (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:16)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        pai nu avea dreptate base ca nu-l pune premier?
        n-a ca l-am pus noi presedinte.
        cine n-ari hoti sa-i voteze...
        ar trebui iesit in strada dupa ziua de astazi.
        premierul si presedintele tarii contesta o decizie legala a unei institutii a statului si apara o firma privata care a ajuns unde a ajuns pe baza de furt.
        pe bune, astia-si bat joc de noi...
        • +11 (13 voturi)    
          Fara a mai aminti... (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:26)

          plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          ... de presedintele senatului si al camerei deputatilor (lipsa majusculelor e intentionata)...
          • +5 (5 voturi)    
            la aia ma asteptam oricum (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:18)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

            asa au fost mereu... mi-e si sila sa-i mai enumar :)
            dar la ciolos si la neamt nu ma asteptam ca se coboara atat de mult.
            uitati-va pe pagina de facebook a lui iohanis sa vedeti injuraturi si critici. nici dragnea nu si-a luat-o atat de tare cu legea defaimarii...
      • +51 (65 voturi)    
        SINCER ? Nu credeam sa se intample... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:17)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Varanul este in tit si in toate..am ales intre un Plagiator si un Parlit de Primar..parca suntem Blestemati !
        • +11 (11 voturi)    
          ori ii concediaza pe mihalache (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:36)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          ori isi da foc la valiza...
          sau...Azi am aflat ca nu avem presedinte.
          • +3 (3 voturi)    
            in noiembrie noul parlament (Miercuri, 17 februarie 2016, 23:10)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui rov

            TREBUIE sa il demita !
        • +7 (7 voturi)    
          e speriat (Joi, 18 februarie 2016, 0:07)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          de mobilizarea de la latrina. se gandeste cu groaza la oameni in strada, posibile confruntari. ca i se va cere sa se coboare iar in strada, printre tinerii frumosi si liberi si printre fanaticii, pe bani, ai latrinelor.
          in 2012 a vazut, la tembelizor, ce inseamna vuvuzelele, km zero, mania boborului, etc.
          are o jena la adunaturile ...spontane.
      • +56 (74 voturi)    
        Avea Base dreptate? (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:34)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        avea!
      • +31 (43 voturi)    
        Cred ca-i Ponta in travesti (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:48)

        Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        „Drag queen” nefericitul Klaus W.SOHAN !
      • +44 (52 voturi)    
        "presedintele oamenilor" de mana cu antenele (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:55)

        ty [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Ciolos mai poate fi condamnat de pasul inapoi cand nu are nici un sprijin?
        • +14 (16 voturi)    
          Strada ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:41)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ty

          Noi ramanem singurul sprijin pentru Ciolos.
          • +6 (6 voturi)    
            Pentru adrian88000 (Joi, 18 februarie 2016, 0:05)

            ty [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

            Strada reactioneaza doar in momente de mare emotie sau o alta parte in momente de finantare.
            Strada nu isi apara drepturile constitutionale
            Din zicerile vedetei parlamentara: "noi suntem depozitarii suveranitatii poporului roman"
            Le-am cedat cuminti suveranitatea. La ce bun te mai poti astepta?
      • +7 (7 voturi)    
        mama ei de treaba (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:56)

        Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        am urat tot timpul anaf-ul ca decate ori merg cu cate o problema bat la n-spe usi pana rezolv treaba, dar de data asta m-am bucurat. bucuria va fi de scurta durata. klaus va sta capra la antene si ii va scapa. poate ii da si varanului libertate.
        partidele sunt profund corupte. nu e niciunul din actualul parlament curat. nu stiu daca m10 are vreun membru. varianta e sa o tulim cu totii la capsuni sau in orice directie. si bulgaria este o varianta mai viabila decat romanica.
        acesta a fost primul pas a lui klaus sa fie scuipat in gat de iuda.
    • +63 (73 voturi)    
      coincidente... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:26)

      CoraGhe [anonim] i-a raspuns lui sucaa

      Se pare deci ca afisarea consilierului prezidential impreuna cu Gadea la balul sasilor de la München de acum cateva saptamani n-a fost absolut deloc intamplatoare...
      • +11 (11 voturi)    
        eu de maine (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:13)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui CoraGhe

        nu mai platesc impozite pt ca sunt niste "banale motive administrative".
        cand m-or chema in judecata o sa pun inregistrarile de azi cu presedintele tarii si premierul cum ca anaf exagereaza.
        sunt convins acum ca vor exagera si cand vor sa-mi ia impozitul.
        doar niste "banale motive administrative", nu? :)
    • +37 (49 voturi)    
      nenorocit om am ales ca Presedinte (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:28)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

      Si am stat la coada ca prostu' 8.5 ore pt el..
      Rahat de tara, de la pupatorii de moaste sfinte ni se trage totul ca ei , pupatorii de moaste sfinte accepta cu seninatete tot ce se intimpla..
      • -17 (25 voturi)    
        ce ma bucur (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:58)

        apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        ce ma bucur cand va ca isi regreta unii votul dat orbeste
        • +25 (29 voturi)    
          si tu .. alt prost (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:03)

          GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

          Prostia mea a fost ca am fost la vot nu ca am vota cu asta, smecheru' Ponta era mai rau oricum .
          • -22 (28 voturi)    
            esti necivilizat (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:17)

            apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

            esti necivilizat si hotnews nu ar trebuie sa permita limbajul tau.
            cat despre faptul ca intre unul care a plagiat pentru a obtine un doctorat si unul care a folosit acte false pentru a obtine 2 case tu il consideri mai rau pe primul...... ma lasa fara replica o astfel de logica
            • +15 (19 voturi)    
              prostu' satului .. (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:30)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

              Daca am zis ca esti prost inseamna ca am folosit un limbaj necivilizat ?

              Da chiar esti prost atunci ...
              • -10 (12 voturi)    
                :))))) (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:17)

                apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

                lipsa de argumente duce la violenta
                in cazul postacilor se manifesta prin violenta de limbaj
                p.s. cu oameni ca tine am ajuns unde suntem
        • +17 (25 voturi)    
          Din 2 rele s-a ales varianta (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:11)

          Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

          mai putin rea; la ce catastrofa a fost Kaghebel Pontanel ca PM, iti dai seama cum era ala ca Presedinte? Cum sa ai un GOLAN Presedinte? Te rade lumea.
          • -12 (16 voturi)    
            daca zici tu (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:29)

            apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            tu crezi ca e mai bine cu asta care si-a tras 2 case folosind acte false? :))))
            cu asemenea rationamente nu e de mirare ca suntem unde suntem
            • +9 (9 voturi)    
              A sau B (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:16)

              Harold [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

              s-a ales raul cel mai mic!!!

              Asta e rationamentul! Daca nu se alegea raul cel mai mic, n-ar fi fost Ciolos prim-ministru, ci Sova!!!
            • +5 (5 voturi)    
              TU esti, eu NU-S (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:46)

              Parzivall [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

              Asa ca voteaza Pesede cu incredere.
            • +13 (15 voturi)    
              Basescu a avut dreptate! Din nou! (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:07)

              Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

              Intre Ponta si Iohannis este o singura diferenta. De stat, Iohannis e mai inalt. La sfat, sunt amandoi la fel ...Mi-e scarba!
          • +3 (3 voturi)    
            nu mai sunt asa sigur... (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:16)

            sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            mai bine iesea ponta macar stiam de ce se duce tara in cap de la inceput si poate se trezea lumea.
            asa cu mutu asta care atunci cand vorbeste ori spune banalitati ori ridica o tara intreaga din cauza enormitatilor, mai bine ponta.
            asta este un presedinte care chiar merita suspendat...
            base a fost suspendat pentru critica adusa parlamentului si guvernului. neamtul nu poate fi suspendat pt critici aduse anaf-ului?:)
          • +7 (7 voturi)    
            in romania nu poti... (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:28)

            exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Parzivall

            sa ai nici o varianta buna...toate ja-rele din politica romaneasca nu urmaresc decit binele lor , nu al tarii...iar aceste ja-re nu reprezinta decit mentalitatea poporului din care fac parte..
        • +6 (6 voturi)    
          Chiar asa? (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:41)

          Gabi Sorocianu [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

          Daca votul ar fi fost dat lui Ponta, se chema ca e in cunostinta de cauza?
          • -2 (4 voturi)    
            exista 2 variante (Joi, 18 februarie 2016, 1:53)

            apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

            1) desi informatia era publica nu ai stiut ca iohannis a facut uz de fals si ai votat orbeste
            2) ai stiut ca iohannis a facut uz de fals dar ai considerat ca e mai putin grav decat un plagiat si ti-ar trebui anulat dreptul de vot
      • +5 (5 voturi)    
        s-a bagat ca musca in lapte (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:24)

        Miky113 [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Despre Ponta se putea spune la superlativ; insa dl Ionescu e doar "putzin" kva.

        "Da ati vazut pe cineva facand hora de bucurie " (M Voicu)

        Pai le-a inchis cineva microfonu ?!!!
        Da_le doamna Johana un sediu la Cotroceni, sa fie liberi in exprimare alaturi de notarii de la Nottara !
        Insa: sa nu uite ca in strada sunt cei mai liberi (chiar si in exprimare).
        De ce pentru ei capitalismu nu se aplica ?! Vorba turkului: whai sicktir
  • +101 (115 voturi)    
    Vai, vai, Klaus (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:45)

    mitg [utilizator]

    Cum n--o sa mai prinzi tu mandat ... nici macar de consilier local.
    • +18 (32 voturi)    
      Stai liniștit! (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:59)

      Barosanu_nr1 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Până în 2019 are timp Antena 3 să-l crească pe Cristiaaaan Busooi pentru președinție.
  • +113 (123 voturi)    
    Mi-e rău... (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:48)

    maxi rodrigues [utilizator]

    Serios, Klause, chiar așa? Adică își face și ANAF-ul treaba o dată fără să stea ghiocel în fața penalilor și atunci și-o ia peste nas de la tonți politicienii?

    Păi cum să-ți mai faci treaba mai apoi, ANAFura mă**ii de viață?
  • +110 (118 voturi)    
    altu' picat din luna (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:48)

    LoloBolo [utilizator]

    ce faci frate?
    hallo...balaceasca?! ce-i tati cu reactiile astea?
    la alde Dragnea nu te-am auzit sa fii asa vehement impotriva liberei exprimari (acolo era chiar pe bune).

    pai tu crezi ca am stat ca prostu' 5 ore sa te votez ca acum tu sa incalci o SENTITA DEFINITIVA JUDECATOREASCA?
    • -22 (36 voturi)    
      ce bine imi pare ca ai luat teapa (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:04)

      apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui LoloBolo

      ce bine imi pare ca ai pierdut
      • +7 (7 voturi)    
        bucurie isterica! (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:18)

        Harold [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

        Ce-mi pare bine ca existi si ca antena te-a facut barbat!
        • 0 (2 voturi)    
          mama ta m-a facut barbat (Joi, 18 februarie 2016, 14:10)

          apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Harold

          ca sa stii!
      • 0 (0 voturi)    
        cine-a luat teapa?! (Joi, 18 februarie 2016, 15:40)

        LoloBolo [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

        tati, eu am spus ca nu am stat degeaba 5 ore ca el sa incalce o sentinta judecatoreasca definitiva dar nu ca as fi vrut sa-l votez pe Ponta?

        Deci, ce teapa am luat?
        Prea mari sperante mi mi-am pus niciodata...doar ca nu ma asteptam sa fie chiar atat de jalnic.

        E o mica/mare diferenta, nu crezi?

        Si stai calm, eu nu ma pierdut nimic, in 2 ani imi iau alta cetatenie (momentan doar trecut rezident permanent in strainatate) si asta e...ultimul stange lumanarea, daca aveti bani si de aia.
    • +36 (38 voturi)    
      Gehen Sie nach Hause, Herr Präsident! (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:15)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui LoloBolo

      Domnule presedinte (nu meritati majuscula), reusiti din nou sa va dati cu stangu-n dreptu'. Motiv pentru care va spun, ca sa intelegeti si dumneavoastra, ca in rest sunteti lunaticul perfect, care nu pricepe nimic din ceea ce il inconjoara: 'Gehen Sie nach Hause, Herr Präsident!'. Sunteti degeaba. Nu credeam ca va exista o dezamagire mai mare decat domnul Emil Constantinescu, la carma amaratei asteia de Romania, dar iata ca m-am inselat. Se poate. Vorba ceea: ' Never say never' ....
      • +5 (7 voturi)    
        Bine spus! (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:37)

        plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui XtrO

        Constatinescu m-a pus in situatia sa votez cu Iliescu, desi simteam ca mi se usuca mana cand am pus stampila. Ma intreb cu cine ma va face sa votez pres'ul asta...
  • +36 (42 voturi)    
    De ce sa fie heirupista? (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:51)

    smeuletz [utilizator]

    Cu asta Iohannis nu prea a castigat, pe mine cam incepe sa ma piarda. Dupa o sentinta definitiva, la 1 an de la pierderea procesului oricine ar fi fost dat afara. Mai bine tacea...
  • +52 (60 voturi)    
    Rusine, Iohannis! (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:54)

    ProLibertate-AntiMerkel [utilizator]

    Antena 3 are mai multe studiouri, asa ca lasa gargara ca nu prostesti pe nimeni! Emisia minciunilor A3 n-a fost niciodata in pericol!

    Solutii convenabile pentru mafioti? Cu asta ai devenit, practic, Ponta!

    Intr-o zi l-am pierdut si pe Ciolos si pe Iohannis.

    Rusine sa va fie! Blatul PNL-A3 e dureros de evident!
    • +1 (5 voturi)    
      Dar cu (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:47)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ProLibertate-AntiMerkel

      Ciolos ce ai ? Singurul care a ramas integru.
      Esti impotriva lui ? De ce ?
  • +47 (61 voturi)    
    .... (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:54)

    costinescu [utilizator]

    am stat 3 ore la coada sa te votez. te-am votat, ca nu aveam alta optiune mai buna. am sperat, impreuna cu alte cateva milioane de romani ca o sa schimbi ceva. si intr-adevar, ai schimbat ceva: atitudinea aia taioasa a lui basescu, om care stia foarte bine ce vrea si cu cine are de-a face. ai schimbat-o cu o atitudine de sluga si de aparator al comunistilor si securistilor. daca as putea, as mai sta 3 ore la o coada: sa te dau jos!!!
  • +39 (43 voturi)    
    Regret,dar incep sa cred.... (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:56)

    gigiN [utilizator]

    ...ca dl Iohannis are probleme ...la etajul superior.Oare si- o termina mandatul ???
  • +30 (42 voturi)    
    Ciolanis (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:57)

    verdi [utilizator]

    ciolos si iohanis
    voma maxima
  • +36 (40 voturi)    
    KIWI...iesim in strada (Miercuri, 17 februarie 2016, 17:58)

    un domn [utilizator]

    al II lea mandate NU il pupi ! auf viderzen....
    • -11 (17 voturi)    
      Și pe cine puneți în loc? (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:27)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Pe Dragnea? He, he...
      • +7 (11 voturi)    
        Macovei / Pune mana pe Mishei/ (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:14)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        la categoria Mihei esti parte si tu...
      • -7 (7 voturi)    
        pe cine le zice propaganda (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:31)

        apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        acu nu au facut la fel?
  • +46 (52 voturi)    
    M...T... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:01)

    falcoind [utilizator]

    Du-te mă nenorocitule, dacă A3 e exprimare libera, hotărârea judecătoreasca e definitiva de 1 an și ceva și din bani furați de varan s-au recuperat fix Zero , oare e atitudinea asta din cauza ca ai și tu mată moartă în casă? Unul care te-a votat știind ca vei deveni un Constantinescu 2 , la faza asta ești mult sub el .

    Du-te și tu și lasă-ne , STRADA nu e alta soluție , azi au aparat iar în parlament 2 penali .
  • +40 (46 voturi)    
    Jale mare... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:02)

    HardCorePolitics [utilizator]

    Klaus e inteligent doar cand tace...
  • +84 (90 voturi)    
    Da'la OTV nu a fost asa (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:02)

    marius123 [utilizator]

    OTV-ul a fost inchis tot din motive cica administrative, neplata unor amenzi.
    Acolo n-a sarit nimeni de fund sus, acolo le-a convenit la toti. DD s-a dus in Italia si a trimis semnal....si erau sa-l inchida si de acolo....a si inchis pana la urma.

    Hai sa nu-i mai plangem pe hoti...sa emita pe radio....daca is asa discriminati...cum era Radio Europa Libera pe vremuri.

    E jenant cum toti politicienii pleaca capul, de frica, in fata Antenelor. Nici un politician nu a avut curaj azi in plen sa ia apararea ANAF-ului... e clar de ce, il faceau varza astia de la Antene.
    • +16 (22 voturi)    
      Ciudatenii (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:22)

      VladIonita [anonim] i-a raspuns lui marius123

      Dar despre procesul intentat de un an de zile publicatiei Anuntul Telefonic,in urma unui denunt,prin care ziarului i s-a interzis/cenzurat o rubrica,s-a mai scris ceva ?
      Discutam despre "libertatea de exprimare in media care nu poate suprimata".

      http://www.romaniacurata.ro/cat-ne-costa-sa-starpim-prostitutia-si-cat-am-castiga-daca-am-legaliza-o/
    • +22 (42 voturi)    
      PMP in parlament (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:29)

      robert_tm [utilizator] i-a raspuns lui marius123

      sper ca PMP sa intre in parlament tura asta , macar Basescu a avut curaj sa se bata cu lichelele astea
      • +2 (4 voturi)    
        adevarat (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:41)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui robert_tm

        dar si acolo majoritatea este flaminda ..
    • +25 (33 voturi)    
      Vadim a murit, (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:49)

      Skeptical [utilizator] i-a raspuns lui marius123

      Traiasca Vadim!

      Antena 3 este o adunatura de Vadimuti mai mici, mai prapaditi, mai inculti, dar tot santajisti si murdari pina in strafunduri, precum magistrul lor de odinioara.

      Rusine lasilor din politica in frunte cu presedintele-cirpa care a tradat increderea romanilor care l-au votat cu mari eforturi, in special in diaspora.

      PS Dl. Tapalaga, sper ca nu ne mai explicati si in situatia asta cum tot Basescu e de vina.
  • +25 (31 voturi)    
    Daca taceai pareai mai filozof (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:05)

    Sasha57 [utilizator]

    Klaus tata, tara asta e ca o epava deoarece cativa rechini s-au imbuibat din ea. Unde ai trait pana acum? Mai iesi putin din palat si plimba-te putin prin tariasoara asta, nu doar prin Piata din Sibiu si Cotroceni. Daca banii astia nu se intorc la stat si apoi in investitii atunci in continuare vom vedea o tara cu infrastructura 0, cu spitale focare de infectie si sistem de invatamant la pamant. Acesti piloni ai societatii sunt putreziti si au nevoie de investitii. Preferam sa luam bani pe dobanda sau sa ii luam de la cei care i-au furat?
  • +29 (41 voturi)    
    Sfarsitul tuturor iluziilor (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:06)

    DanCelMare [utilizator]

    Am tras in ultimii 2 ani sperante ca poate Romania are o sansa sa se reformeze legal si ca organele statului incep sa isi faca datoria,
    Ei bine, azi am abandonat orice speranta.

    Ma rog ca niste tineri curajosi sa repete simbolistica, curajul si chiar fanatismul anilor '30. E singura cale de scapare in fata politicianismului care ne sufoca, de la ultimul penal din Parlament la presedintele tarii!
    Numai o miscare noua, curata, fara NICIO legatura cu vreun partid ''... ne preschimba-n soimi de fier!''

    T.L.C.!
    • +2 (8 voturi)    
      Asa nu! (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:40)

      adro [utilizator] i-a raspuns lui DanCelMare

      Ce spui tu ar fi mult mai rau decat raul care e acum. Nici o tara vestica nu a ajuns de la dezordine la civilizatie gratie fanatismului si extremismuluii!
  • +34 (40 voturi)    
    tradare (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:06)

    1fraier [utilizator]

    Klaus nu mai este presedintele meu! O sentinta judecatoreasca definitiva este un "banal motiv administrativ" la tradatorul asta!

    Nu mai pupa un al 2-lea mandat!

    S-a dus dracu' tara asta, a fost cotropita de interlopi, corupti si javre ordinare!
  • +32 (38 voturi)    
    Klaus ?! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:06)

    _CK_ [utilizator]

    "libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative"

    Mesaj către Klaus Iohannis:

    NU LE SUPRIMA NIMENI libertatea de exprimare ! Ei pot sa isi exprime opinia din orice sediu, de oriunde vor dori să emită. Este un drept garantat si nimeni nu le suprima libertatea de exprimare !

    Problema este că ei emit în prezent dintr-un spațiu obținut ILEGAL de Voiculescu și care APARȚINE STATULUI ROMÂN. Statul român doar vrea să își ia înapoi spațiul, iar Antenele știu de un 1 an de zile că trebuie să evacueze zona. Ce este greșit în asta ?! Ce este așa greu de înțeles, Klaus Iohannis ?!
  • +37 (43 voturi)    
    Adio vot din partea mea , domnule ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:08)

    bran [utilizator]

    Acesta este oare Presedintele Romaniei ? Cel care spunea ca sustine o justitie independenta si institutii independente ale statului ? Este oare constient ? Sa indemni la nesupunere , ca unii sa plateasca taxe iar alti hoti sa ramana cativa ani in puscarie cu averea neatinsa ?
  • +34 (36 voturi)    
    scurt si la obiect (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:09)

    goto [utilizator]

    Ciolos trebuia sa le inchida gura la toti spunand un singur lucru: domnilor, s-a aplicat legea, lege pe care ati facut-o dumneavoastra si pe care va laudati ca o aparati.
    Deci cei care trebuiesc sa fie trasi la raspundere sunt politicienii. Nu vad la vreunul sa isi asume o parte din raspundere.
  • +33 (43 voturi)    
    'nalt ca bradu' (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:09)

    muciflenduri [utilizator]

    Santa Klauss a decis ca o decizie judecatoreasca nu reprezinta decat niste banale motive administrative.
    La mai mare koane! Asteptam sa scrii si pe Facebook.
    • 0 (0 voturi)    
      Dac ai (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:56)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui muciflenduri

      putintica rabdare, va scrie si o carte !
  • +33 (39 voturi)    
    Deci asta e fata lui? (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:10)

    Martinezu [utilizator]

    Tovarase presedinte, asta e adevarata fata?
    Mai pupati vot cand o zbura..... Madalin Voicu.
  • +14 (20 voturi)    
    Vai (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:12)

    midumi [utilizator]

    .....cd perla extrem de puternica a scos Iohannis!


    VAI VAI VAI!
  • +20 (26 voturi)    
    Ziua 13 (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:12)

    benicio [utilizator]

    Nu e 13, dar clar astazi a fost ziua dezamagirilor. Ma intreb ce mai urmeaza. Au luat-o razna cu totii, chiar nu mai exista ratiune la nivel inalt?
  • +27 (33 voturi)    
    INCREDIBIL!!! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:14)

    timp tamp [utilizator]

    Ăsta e președintele țării în care trăiesc?
    • +14 (16 voturi)    
      Nu mai pupa al 2-lea mandat. (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:27)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

      Da! E presedintele carpa.
    • +13 (15 voturi)    
      MCV (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:36)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui timp tamp

      Asta e cel care vrea ridicarea MCV-ului? Cu asemenea slugi ordinare, natia asta nu are nicio sansa de a se ridica mai sus de genunchiul broastei, ramanand de bascalia tuturor. Si apropos, domnule politician Bogdan si-mai -nu-stiu-cum, ati evadat din PSD si v-ati facut partid, care, cica ii reprezinta si apara pe romanii verzi. Bine ca va bateti cu ungurii (care si aia, vai de mama lor!) si chiar ati infiintat ceva brigada paramilitara intru apararea romanilor in fata pericolului iredentist, dar in cazuri provocate la vedere de catre gasti infractoare criminale, de genul: casa de nebuni A3, M.Voicu scapat si asta de respectiva gasca de infractori, copii morti prin spitale, fara ca nimeni sa aiba vreun habar de ce, etc., stati cu limba in gura. Deci, cum ii reprezentati si aparati pe saramanii romani??
  • +30 (36 voturi)    
    Banale motive? (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:15)

    MBA [utilizator]

    Adica ce-a facut Voiculescu furand tara asta e un "banal motiv"? Ca de-aia ii dau afara din cladire!
  • +26 (32 voturi)    
    l'a impresionat(!) (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:16)

    nash pandelica [utilizator]

    cuvantarea dnei anghel...
    a zis ea ceva...de niste case, la sibiu, de o chirie...
    iar badea a chemat oastea varanului, sub arme :))
  • +27 (33 voturi)    
    banal motiv administrativ? (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:17)

    tenere [utilizator]

    asa-i suna lui klaus o hotarare judecatoareasca

    klaus o s-ajungi ca miky mouse
  • +22 (28 voturi)    
    hai ca ai (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:18)

    Manes [utilizator]

    reusit pana la urma sa dai cu mucii in fasole.....
  • +29 (39 voturi)    
    Unde ești Tapalagă, tată (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:20)

    zet [utilizator]

    Să ne mai explici tu despre blatul dintre Băse și Ponta? Hă? Ui aici, prezidentul latrinist! Vai de curu nostru, și mai are 4 ani
  • +27 (41 voturi)    
    Sa vedeti ce-o sa-i faca Basescu ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:21)

    Sparafucile [utilizator]

    I-a ridicat - cu o neghiobie extrema - niste mingi extraordinare la plasa lui Basescu . Care va sterge podelele cu el . Si si cu Ciolos . Basescu va aparea in postura de singur opozant ferm fata de bilbiilelile unei administratii sclerozate , timorate si sovaielnice . Pai asemenea gloabe apara interesele statului in fata marilor borfasi ? De fapt nu acest Johannis e de vina ci noi . Fiindca am vrut un presedinte non-Ponta . Si chiar asta am capatat : un non - Ponta . Dar tot un pro - Grivco . Ma astept ca si Monica Macovei sa-si exprime consternarea fata de acest presedinte nevolnic .
    • 0 (4 voturi)    
      Dar cu (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:00)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Ciolos ce ai ? Sau i-ai scris numele la viteza.
  • +27 (37 voturi)    
    presedinte si premier de doi lei... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:21)

    sorin5 [utilizator]

    ...gluga de coceni in fata infractorilor din parlament...M-am convins si de astia doi...Daca in ceea ce-l priveste pe johannis aveam dubii, in ciolos chiar aveam incredere. Uite ca m-am lamurit cu privire la calitatea morala, verticalitatea si integritatea celor doi. In momentul in care ataci o institutie a statului care pune in executare o hotarare judecatoreasca definitiva, tot in interesul statului si aperi interesele personale ale unui condamnat penal pentru coruptie, sub sloganul apararii dreptului de exprimare si a libertatii presei (de parca le interzicea cineva dreptul de a emite in alta parte!!), inseamna ca din acel moment actionezi impotriva intereselor cetatenilor romani. Ii privezi pe acestia de niste fonduri cu care s-ar putea construi sau moderniza spitale, scoli, etc...Totodata, ce a facut parlamentul, presedintele si premierul, prin ingreunarea executarii, stirbirea imaginii ANAF si prin punerea sub presiune a acestei institutii, in scopul favorizarii unui privat, condamnat penal, se cheama favorizarea infractorului...Probabil toti vor sa creeze un precedent pentru ca pe viitor sa nu cumva sa mai atenteze cineva la averile condamnatilor penal, supuse confiscarii speciale...Halal!!!
  • +29 (35 voturi)    
    Libertatea de exprimare suprimata? (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:21)

    Trojan.H [utilizator]

    Ce naste din Grivco, stat de drept maninca.
  • +20 (26 voturi)    
    mai nou (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:22)

    jaz [utilizator]

    legea se interpreteaza?
  • +8 (14 voturi)    
    Nu, nu, nu... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:23)

    mcv [utilizator]

    Nu, nu, nu...
  • +20 (26 voturi)    
    ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:23)

    Kpriciu [utilizator]

    România ain't got no chance!
    În spațiul asta, democratia e și va ramane o iluzie pentru cei corecti.
  • +25 (31 voturi)    
    Neamt modest (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:26)

    crisab [utilizator]

    Rolul lui Johannis a fost unic, blocarea Mincinosului.....mai mult nu putem astepta de la el, e din aceeasi cloaca numita USL!
  • +28 (36 voturi)    
    MAI BINE TACEAI CA DE OBICEI, IOHANNIS ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:29)

    Susufler0 [utilizator]

    D-le Dan Tapalaga, uite aici subiecte de articole explozive, nu ala cu Ciolos care a criticat metodele de lucru ale lucratorilor ANAF ! MACAR CIOLOS A DECLARAT RASPICAT CA EXECUTAREA SILITA ESTE O PROCEDURA LEGALA SI VA CONTINUA. Pe cand Iohannis ? Aproape ca mi-a adus aminte de Iliescu cel din 1994 care ataca bazele proprietatii private si indemna prin declaratii (parca la Oradea) la nerecunoasterea hotararilor judecatoresti de revendicare a proprietatii private. Declaratiile lui Iohannis sunt halucinante : procedurile juridice de executare silita a unei hotarari judecatoresti in intelegerea lui Iohannis sunt "BANALE MOTIVE ADMINISTRATIVE"!! Respectarea unui termen legal
    pt demararea unei proceduri judiciare de executare silita reptezinta o "ABORDARE HEIRUPISTA A ANAF, CEL PUTIN NEPOTRIVITA". Interesant domnu Iohannis. Si "cel mult", cum e ? Sa nu-mi spuneti ca "nelegala".
    Si ne-ati facut curiosi : Ce fel de "deschidere" exista "la factorii de decizie" ? Si ce fel de "solutii convenabile se gasesc , pana la urma"? Si in special, PT CINE, D-LE PRESEDINTE ?
    PS. HN, sa nu indraznesti cumva sa ma cenzurezi !
    • +6 (14 voturi)    
      Lasa-ma si cu ciolos... (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:20)

      sorin5 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      ...la fel de raspicat a spus ca el "condamna atitudinea ANAF"...fara sa explice cu ce a gresit ANAF cand a vrut sa execute o hotarare judecatoreasca...
      • +4 (6 voturi)    
        Eu te-as lasa dar nu ma lasi tu sa te las ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:42)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui sorin5

        1. Situatiile in care s-au pus cei doi, nu-s nici pe departe comparabile. Astfel-repet- Ciolos a spus extrem de CLAR ca imobilele sunt proprietatea statului si ca lucratorii ANAF au venit sa puna in executare o hotarare judecatoreasca. A criticat metodele folosite (legitimari, fotografieri,etc) ATAT !
        2. Iohannis, in schimb, a evitat sa spuna reporterului de la Latrina 3 ca ANAFUL actioneaza in numele statului iar statul nu a dispus inchiderea postului TV, ca in cazul OTV, ci a "baltit-o" in mod jalnic, vorbind de "gasirea unor solutii convenabile".A omis sa spuna insa pentru cine !
        Pesemne ca este vorba si de un sentiment de defulare acum, dupa pierderea unei case , prin proces. Consilierii sai ar trebui sa-l sfatuiasca sa evite a se pronunta in chestiuni sensibile in care nu poate fi 100% impartial, obiectiv, din motive lesne de inteles.
        Intelegi de ce , "Lasa-ma cu Ciolos..." suna ca o aparare jalnica a lui Iohannis ?
        PS Chiar ai vrut sa-l aperi ?
  • +27 (33 voturi)    
    Pana nu va disparea generatia de securisti (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:30)

    soundtrack [utilizator]

    care au gripat tara, mai nimic nu se poate face: toate institutiile statului sunt conduse de securisti , turnatori si copiii lor, toate fondurile sunt inghitite de ei. Deh, nu s-a dorit punctul 8 al Proclamatiei de la Timisoara, nici legea lustratiei, niciun fel de stopare a serviciilor secrete, formate din cele mai infecte caractere ale neamului, fapt care poate fi contemplat in devastarea tarii, in alterarea mentalitatii oamenilor, in proprietatea privata - moft si restul de efecte perverse.
    Herr klaus este un fiu de nadejde al haitei si , tacit, va reface PNA si alte directii "justitiare" la televizor, antena 3 si 33. Nu uitati ca "lucrul bine facut" si "stop si de la capat" se refera la EI.In primavara Kovesi isi termina mandatul.
  • +26 (32 voturi)    
    rusine USELISTULE! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:34)

    codo [utilizator]

    auzi pe cine ne-am chinuit sa votam. ce carpa!
  • +21 (27 voturi)    
    o (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:35)

    xox [utilizator]

    Dovada clasica de incompetenta, statul e fraudat, victima tipa (latrinele) se doreste intrarea in prelungiri.

    De ce nu dispar de acolo si nu se valorifica bunurile confiscate, pot emite din garsoniera (sa faca in continuare pe victimele).
  • +27 (33 voturi)    
    Doamne cu cine ne-ai pedepsit la vot ????? (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:35)

    Plagarus [utilizator]

    Intre Iliescu si CVT am fost naivi si am votat raul cel mai mic (vorba vine) la fel si intre KiWI si Ponta Viorel,dar sasul este o mai mare hahalera decat Constantinescu !
    Din pacate nici elita minoritarilor din RO,onorabili odinioara, nu mai sunt demni de neamul din care provin,atat sasii cat si ungurii -sau "defectat " dedulcit la mariri desarte.

    ADIO KLAUS WERNER IOHANNIS - ESTI VERIGA SLABA - HERAUS !
  • +28 (32 voturi)    
    Vai de capul nostru... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:35)

    marki [utilizator]

    „Premierul Grivco” se întrece pe el însuși. Mai penibil de atât nici că se putea. Să vă fie rușine, domnule Președinte, ne-ați înșelat toate așteptările!
  • +27 (37 voturi)    
    si uite asa... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:41)

    CRMS [utilizator]

    revine Basescu in actualitate.
    Ne-am cam furat-o cu Johannis asta, e din acelasi aluat cu Dragnea, Ponta si Tariceanu.
    • +1 (3 voturi)    
      prostia romaneasca (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:29)

      dumbale.iulian1445887339615 [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      cand era Basescu si oamnenii lui nu era bine..acum il regretam..asa cum se face cu Ceausescu..romanul e cur sucit si se lasa manipulat ..pe urma isi da seama ca a gresit..se multumeste la un kg de faina si o caldare..
  • +24 (32 voturi)    
    Degeaba (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:43)

    Megies [anonim]

    Am stat ore in sir la rand sa-l votez pe domnul asta cu nume nemtesc, dar se pare ca degeaba. Nu crede ca merita sa-si riste confortul lui si al familiei sale condamnand si luptand mai fara mila cu interlopii care ne conduc. Nu vrea sa-si piarda postul.
    • +1 (1 vot)    
      Si nici (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:04)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Megies

      caciula. Nu vrea sa o piarda. Cu toate ca s-a vazut ca e cam mare pentru capul sau.
  • +29 (33 voturi)    
    . (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:44)

    AdiSun [utilizator]

    Ce penibil, a reusit in sfarsit sa fie prompt in declaratii atunci ca nu trebuia. Iohannise, mai bine o urmareai si pe asta cu mare atentie.
  • +29 (35 voturi)    
    S-a trezit balega moale (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:44)

    Colebil Clinton [utilizator]

    ANAF-ul poate sa traga obloanele unei gogoserii, ca avea trei lei in plus in casa dar nu poate deranja haznaua penalilor. Halal presedinte. Ar fi bine sa nu-l mai treziti pana la urmatoarele alegeri.
  • +25 (31 voturi)    
    q.e.d. (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:46)

    Tomis [utilizator]

    Stiu ca mai sunt multi fraieri in Romania care cred ca Iohannis este un Presedinte bun, cand se vede de pe luna ca omul este de o incompetenta crasa. Dar poate unii mai sunt recuperabili si deschid ochii in ceasul al 12-lea.
    • +12 (14 voturi)    
      Si eu am fost un fraier, dar nu mai sunt (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:22)

      Delicatu [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      A fost presedinte bun cat nu a vorbit. Cand vorbeste poate pleca unde dracu vrea!
    • +3 (3 voturi)    
      De exemplu ,eu. (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:07)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Tomis

      Nu-l mai sustin si nu-l mai vota pe Klaus. Deci, se poate. Mai deschid unii ochii.
  • +29 (35 voturi)    
    Dezamagitor! (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:46)

    Simona_Srb [utilizator]

    Chiar ma intristeaza reactia asta! Nu iesim si noi in strada, ca poate le e dor de noi? Poate vocea noastra a devenit prea slaba, cu atata tam tam si lamentari lacrimogene pe la antene si cu posturile celelalte care nu au spus mare lucru, cum era si normal, ca parca, ce mare lucru poti sa spui cand se aplica o lege si o hotarare judecatoreasca!
    • +13 (15 voturi)    
      Nici nemtii nu mai sunt ce-au fost. (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:33)

      melcul_naravas [utilizator] i-a raspuns lui Simona_Srb

      Sunt curioasa, in cazul ca iesim in strada, va mai avea curaj sa intre in multime ?
  • +35 (41 voturi)    
    Klaus, Klaus - esti frate cu Mickey Mouse (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:47)

    RazTaz [utilizator]

    Nu pot sa cred ca am pierdut de cate 2 ori cate 4 ore din viata ca sa il votez pe nevertebratul, incompetentul si coruptul asta.
    ... Ma rog, prima data am votat cu Macovei, dar tot am pierdut 4 ore din viata.

    Lasa Klaus, ca vin ele si alegerile urmatoare.

    Cat priveste pe restul... Ma uit la parlamentul asta de bocitoare anteniste care sunt toti la blat (nu mai e putere, nu mai e opozitie) - doar o gasca de borfasi... cum plange Gorghiu cot la cot cu Tariceanu si cu Dragnea de mila cantatorilor lui Voiculescu si impotriva unei institutii a statului care - cum ne-cum - si-a facut treaba: legal, dupa lege si hotararea unei instante.
    Muriti ba! Duce-ti-va inapoi in pestera aia comunista in care ne trageti tara de 20 de ani incoace.
    N-ati inteles nimic din ce vor oamenii care au iesit in strada.

    Iar apropo de cei care au iesit in strada - frate, poate mai votam si noi ALTCEVA decat tot coruptii astia. Poate.
  • 0 (22 voturi)    
    Bun... (Miercuri, 17 februarie 2016, 18:51)

    Brusc Willis [utilizator]

    ...si-atunci la ce să ne mai zbatem cu comentarii, cu ieșiri în stradă, cu proteste când toți sunt o apă și-un pământ... N-ai cum să nu rămâi deznădăjduit când vezi cum toată agitația e inutilă.
    • -1 (7 voturi)    
      Ciolos (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:48)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Brusc Willis

      e facut din alt aluat. El nu este ca ei !
  • +10 (14 voturi)    
    Am sa citez (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:00)

    adrian88000 [utilizator]

    un clasic in viata :
    " El s-a demascat !"
  • +21 (25 voturi)    
    Ghinion, ce sa zic? (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:08)

    avint [utilizator]

    Pai, cum vine asta d-le presedinte GHINION, punerea in aplicare a unei hotarari judecatoresti DEFINITIVE dupa aproape 2 ani ti se pare a fi "heirupista"?
    Recuperarea unui prejudiciu de 60 mil din banii nostri, ai prostilor cu ghinion, platiti cu 2 lei si jupuiti cu tot felul de taxe, vi se pare a fi "un banal motiv administrativ"?
    Mare ghinion pentru noi cu un asa presedinte!
    Mai bine taceai.
  • +18 (22 voturi)    
    banale motive administrative ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:09)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Banale motive administrative in valoare de 60 de milioane de Euro.
    Nu te mai votam domnule premier Grivco!
    Schäme dich, herr Iohannis!
  • +19 (23 voturi)    
    Solicit CSM... (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:15)

    sorin5 [utilizator]

    ...sa apere independenta justitiei...Prin condamnarea ANAF, care practic executa o hotarare judecatoreasca definitiva, presedintele si premierul au adus o atingere independentei justitiei. Executarea hotararilor penale face parte tot din actul de justitie...CSM SA IA ATITUDINE SI SA SE SESIZEZE DIN OFICIU!!!
    • +6 (6 voturi)    
      C.S.M. nu are (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:12)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui sorin5

      timp acum. Ei o ancheteaza pe Camelia Bogdan, unul din putinii judecatori corecti , intransigenri si curajosi .
  • +24 (28 voturi)    
    Fix un plavan !... (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:15)

    sln [utilizator]

    ... ca statura si IQ.

    Intrebare nu e DACA gandeste mai mult decat paltonul de pe el, cat CINE gandeste in locul lui. Ghici ciuperca.
    • +3 (3 voturi)    
      Mihalache ? (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:12)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui sln

      Am ghicit ?
  • +22 (26 voturi)    
    Mai bine tacea (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:18)

    MPopa [utilizator]

    Klaus Iohannis a ajuns presedinte pentru ca l-a avut drept contracandidat pe Ponta. Sa nu asteptam de la el mai mult decat era evident ca poate oferi. Nu-mi pare rau ca l-am votat dar imi pare rau ca a ratat ocazia de a-mi dovedi ca l-am subapreciat.
    Cat priveste declaratia in sine, este descalificanta pentru un seful unui stat care se doreste a fi "de drept".
  • +30 (36 voturi)    
    Jalnic (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:19)

    Delicatu [utilizator]

    Citesc zilnic Hotnews pentru simplul fapt ca este un site structurat ok, stirile s epot citi frumos. De comentat cred ca maxim o data pe luna. Dar acum simt nevoie sa scriu si eu ceva. Daca nu se va iesi in tara eu zic ca e jale. Nu pot sa cred asa ceva. Avem o sentinta de 2 ani, ANAF-ul trebuia de mult sa faca ceea ce a facut acum cateva zile si iata ca ies astazi 2 oameni (sa nu le zic altfel) si sa spuna ca ANAF-ul nu a procedat bine. Pai ANAf-ul nu va mai pune de acum sechestru niciodata, nimanui. Va urasc pe amandoi, chiar daca recunoasc ca pe amandoi v-am vrut la conducerea tarii. Mars la Dracu si Romani, sunteti fraieri daca nu iesiti in strada. Hotnews imi cer scuze de cuvintele folosite, dar credeti-ma ca e putin din ceea ce vreau sa exprim. imi este sila si imi vine sa vomit.
    • 0 (2 voturi)    
      Dar de ce (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:15)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Delicatu

      ii bagi pe amandoi in aceeasi oala ? Ciolos a avut un dsicurs demn, corect. Klaus a fost carpa. Nu ai vazut diferenta ?
  • +20 (22 voturi)    
    Jalnic (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:29)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Penibil, cel mai prost presedinte din curtea scolii.
    Omul asta e total incompetent, lipsa de leadership, de capacitate de comunicare, de valori, de bun simt si logica. Am presupus ca e putin altfel din cauza faptului ca nu prea a vorbit. Si cand a vorbit nu a spus nimic.
    Acum, cand e obligat sa aiba o pozitie Isi da arama pe fata.
    Da un semnal extrem de toxic in societate incurajand nesupunerea in fata legilor si hotaririlor instantelor.
    Cum adica sa se discute? Ce sa se mai discute? E o sentinta definitiva si o dispozitie a autoritatilor.
    Daca ma executa banca maine nu sta nimeni la discutii cu mine. Dupa increderea pe care i-am acordat-o si dupa orele pierdute sa-l votez ma scuipa fix in ochi.
    ii doresc suspendare placuta. Ma felicit ca am plecat din Romania.
    • +4 (6 voturi)    
      ok (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:23)

      dumbale.iulian1445887339615 [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1978

      si eu ma felicit ca am plecat din tara..efectiv cei din conducere m-au injosit...si mi-au transmis un mesaj clar: nu esti ca ei, esti muritor de foame, dc nu si mai rau..si eu am stat la vot 5 ore pt boul asta si guvernul pus de el
  • +19 (21 voturi)    
    mare dezamagire (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:31)

    BME [utilizator]

    in loc sa incurajeze anaf-ul pt recuperarea prejudiciului, el incurajeaza hotii. La altii se fac popriri pe conturi pt 2000 lei neachitati in termen de 30 zile. Si Antena 3 este pasuita se aproape 2 ani. Asta este dreptate? Intrebati bancile cum vin popriile pe conturi de la anaf si pt ce sume.
  • +21 (23 voturi)    
    13 ore (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:40)

    Daniel Manaila [utilizator]

    13 ore am stat in Stuttgart sa votez buturuga asta cu cap de plumb. Am avut de ales intre doi infractori. L-am ales pe cel pe care statea costumul mai bine. In rest numai de bine.
    • +1 (1 vot)    
      genial (Joi, 18 februarie 2016, 0:03)

      minibuturuga [utilizator] i-a raspuns lui Daniel Manaila

      sunteti singurul /dupa ani de hn/ pt care mi-am creat cont pe hn sa va dau vot.
      99999999999999999% de acord
  • +17 (19 voturi)    
    A se citi (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:46)

    CititorulComentator [utilizator]

    Mihalache ia apararea Antenei 3...

    Mai tineti minte acum o saptamana stirea cu Gadea, Mihalache la Munchen? Interesant cum ia Miohannis apararea Antenei 3 in conditiile astea.
  • +18 (20 voturi)    
    auziti, (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:50)

    Yankeu [utilizator]

    dom profesor, dom sotul primei doamne, dom proprietar de case pe care le inchiriati, eu inteleg ca aveti pica pe nesimtitii astia care v-au dovedit ca v-ati luat casele ilegal, si va cer sa le dati inapoi, similar cu ce se intampla cu latrinele, dar acum, nu mai sunteti nici profesor, nici proprietar, sunteti presedinte si o astfel de interventie este - eu nu voi fi diplomat - o IMBECILITATE!
  • +13 (15 voturi)    
    ehe (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:51)

    bec [utilizator]

    in stil mazeta, si de cite ori ziceam ca asta e premierul grivco si presedinte adevarat e mialake ot fsn ot iliescu, multi ma injurau. Daxca nici asta nu e o dovada ca asta e omul GIO, atunci nu stiu care ar mai putea fi.
  • +15 (17 voturi)    
    patetic (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:58)

    victor220 [utilizator]

    Se para ca nu avem de ales! va trebui sa IESIM DIN NOU IN STRADA sa le aratam ca totusi nu toti suntem "prosti" . Tupeul acestor parlamentari(Tariceanu, Dragnea, Klaus,, si restul imbecililor)este incredibil.
    Sa iesim in strada ! Sanbata si duminica putem pune presiune pe EI!
  • +12 (16 voturi)    
    dezamamagire (Miercuri, 17 februarie 2016, 19:58)

    dumbale.iulian1445887339615 [utilizator]

    am stat 5 ore in Birmingham la coada ca sa votez..ce sa votez..niste nemernici.. Ceausescu l-a faza asta e de 100 de ori mai bun pt tara..
  • -12 (20 voturi)    
    gandirea in alb si negru (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:01)

    jijelul , troll platit de ruznaci [utilizator]

    imi pare rau pentru voi, cei care nu scrieti la comanda, dar nu ati inteles nimic. apucaturile astea extremiste, vederea doar in alb si negru arata doar ca nu stiti cu ce se mananca politica in lumea civilizata. Iohannis, ca si Ciolos, de altfel fac niste afirmatii de principiu, nu insemana ca sustin sau apara Antena 3.
    nu suntem in lumea a 3-a din cauza mult blamatului nea Costica care da cu sapa, ci fiindca aceia care ar trebuit si ar putea sa arata cumpatare si maturitate sunt buni doar in teorie si in vorbe, dar in realitate vai de capul lor. asa ca voi aici - talibanii de pe hotnews.
    • 0 (4 voturi)    
      da (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:26)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      ma, chiar esti platit de ruznaci, probabil prin filiala lor din romania, antenele minoritarului voikulescu, coleg de etnie cu madalin voicu si paun care baga cutitul in gitul procurorilor. Si johanis face la fel ca paun, doar ca mult mai subtil, mialake are alta scoala, scoala maestrului iliescu, ucigasul de copii.
    • +3 (7 voturi)    
      Respect punctul de vedere dar (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:31)

      Sasha57 [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      Sa furi este ilegal ( negru) sa respecti legea si sa pedepsesti infractorul si implicit toti complicii lui este legal (alb) E usor sa judeci calm si sa apreciezi "talentul diplomatic" al lui Ciolos si Klaus. Dar nu uita ca romanii sunt tratati execrabil in multe spitale, copiii invata in conditii mizere in multe scoli , soferi isi pierd vietile datorita inexistentei autostrazilor. Toate acestea se datoreaza coruptiei si capuselor care au luat seva acestei tari. Cati romani trebuie sa se mai sacrifice ca sa luam niste decizii in favoarea tarii si nu doar sa avem grija de scaunul nostru. Voi iesi in strada de fiecare greseala majora a executivului, se pare ca numai asa inteleg...
    • +1 (3 voturi)    
      TV are rolul de a manipula (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:36)

      dumbale.iulian1445887339615 [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      din contra de cese fac toate declaratiile importante in oprice domeniu la TV..de ce cand se castiga diverse competitii indiferent de domeniu se fac conferinte televizate- tocmai ca sa fie pus in valaore si recunscut acea or aeele persoane..de ce is exprima specialistii puncele de vedere si la televiziune..de ce cand presedintele unei tari anunta o stare de necesitate-asediu o face la TV inainte de a apare in presesa ulterior?..unde ai vazut tu in Occident sa-si expremi un ministr, prim-minstru, presedinte ori coroana legala puncte de vedere fata de o decizie pana la aplicarea ei definitiva...zii domnu?
    • -2 (6 voturi)    
      :P (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:47)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui jijelul , troll platit de ruznaci

      Nu imi place nick-ul tau dar scrii bine.
  • -1 (9 voturi)    
    sus extremismul (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:07)

    dumbale.iulian1445887339615 [utilizator]

    ...si ne mai mira de ce extremeismul ia nastere din nou in toata Europa..chiar si aici in UK..sincer fascismul si comunismul au fost mane ceresti daca n-ar fi ingradit libertatile si n-ar fi declansat razboaie..am 30 de ani si sincer prefer un regim autoritar ..decat marionete si santajisti in conducerea tarii...RUSINE..rusine si Hotnews care baneaza nemultumirile noastre..
  • +14 (16 voturi)    
    Lamurit (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:15)

    athos64 [utilizator]

    Daca pana acum nu eram prea sigur, acum m-am convins: Johannis habar nu are de cine si de ce a fost votat. Sau nu-i pasa.
  • +11 (13 voturi)    
    compromis (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:16)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Calculele politice ale lui Mihalache si Iohannis re la antena3 sunt gresite.
    Spera sa se puna bine cu trustul pentru a nu-I critica. E un calcul gresit din punct de vedere moral care il va duce pe iohannis la sub 30 la suta incredere intr-un timp scurt.
    Un om politic castiga nu prin a-I multumi pe toti ci prin impunerea unor standarde. E valabil pentru orice fel de lider care vrea sa ramana in top. E imposibil sa multumesti pe toata lumea iar pe cei nemultumiti trebuie sa ii convingi. Calculul a la mihalache e compromis si duce inevitabil la erodare sigura si caderea in irelevanta.
    Prin declaratiile halucinante ale lui Iohannis acesta Isi semneaza inceputul sfarsitului. Nu numai ca nu mai pupa al doilea mandat dar e probabil ca la urmatoarea suspendare oamenii sa voteze pentru revocare. Nu ii dau mai mult de inca un an la cotroceni. Dupa alegerile parlamentare va fi suspendat si revocat.
    Principiile primeaza mai devreme sau mai tarziu, compromisurile duc la compromitere.
    Presedintele a ales sa se compromita. Voi vota pentru relocate desi l-am sustinut pana astazi.
    Romania are nevoie de un presedinte ca Ponta pentru ca populatia indolenta sa se trezeasca in final. Suferinta ne va elibera mai devreme sau mai tarziu. Medicamentul amar e pesedeul, suferinta va fi economica si poate si fizica pentru ca nu se stie cand va fi un razboi la noi.
    • +1 (1 vot)    
      si (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:35)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1978

      cine sa-l suspende domnu' adrian, pdsr, pnl, unpr, alde...De ce ar face-o, ca doar le apara interesele ca nimeni altul. In rest de acord, isi pierde increderea unei parti a publicului, dar dupa obiceiul membrilor GIO se va agata de functie cit poate.
  • +9 (13 voturi)    
    injosirea celor din subordine si a poporului (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:19)

    dumbale.iulian1445887339615 [utilizator]

    cum sa-si mai faca treaba functionarul din autoritatea centrala..din minister..din consilii dc prim-ministrul declara 'Condamn modul in care a actionat ANAF in cazul Antenelor '...efectiv si-a desconsiderat subordonatii, i-a discreditat.....ce indrazneala sa mai aiba in aplicarea legii, dc presedintele tarii declara 'Abordarea heirupista a ANAF, cel putin nepotrivita'..unde mai e respectul pentru ce- ce vor sa faca ceva pt tara asta..efectiv cei din conducerea tarii le-a taiat craca, i-au pus intr-o lumina negativa...rusine, rusine...pai cine vede atitudinea celor 2 fata de cei ce-si fac treaba efectiv nu stie ce sa mai zica..eu unul am ramas perplex..
  • +8 (12 voturi)    
    Decontul campaniei prezidentiale (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:19)

    verdi [utilizator]

    pst...
    Plesu !!!
    pst... domnu Plesu !!!
    Asta-i modelul de presedinte pe care l-ai asteptat timp de 20 de ani ????
  • +16 (20 voturi)    
    s-a TAMPIT Iohannis!! (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:20)

    Codruta N [utilizator]

    Mai bine isi vedea de obiceiul de a tacea!

    Pai CE are decizia aia administrativa cu "libertatea de exprimare"??
    Pot Antenele sa se exprime cat vor ele, ca nu le inchide nimeni! Si ca "pot sa se exprime" se vede PERFECT chiar in zilele astea, pline de vaicareli si de idiotenii!!

    Iohannise, da-l repede afara pe Mahalache - ca te-a tampit de cap de tot!!
  • +8 (10 voturi)    
    D-le Iohannis, (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:30)

    Lucian P. [utilizator]

    Faptul ca v-am acordat votul, alaturi de alte milioane de romani, unii care au stat prin ploaie ca sa apuce sa voteze imi da dreptul sa va pun o intrebare simpla: nu va crapa obrazul de rusine fata de noi? Chiar nu mai exista OM in statul asta care sa nu-si bata joc de poporul care l-a ales? Nu va e rusine sa iesiti public si sa faceti astfel de declaratii? Trebuie sa va reaminim noi ce promisiuni ati facut inainte de alegeri? Nu va pasa de noi, pai atunci macar TACETI, ca stiti sa o faceti foarte bine. Banii furati de voiculescu sunt furati de la noi toti, astia care v-am votat sau nu, de la cei care stiu sa mai judece limpede sau sunt hipnotizati de tampeniile debitate de televiziuni. Da, pe noi ne intereseaza sa se recupereze acei bani pentru ca sunt banii nostri, ai tuturor. Pe d-voastra nu va intereseaza pentru ca aveti vacante platite de noi, va platim sa traiti regeste pentru 5 ani. Nici pe parlamentari nu-i intereseaza sa se recupereze prejudiciul pentru ca ei au acces la banii publici de unde se poate fura in voie. Interesul VOSTRU este linistea, linistea data de televiziunile care sa va laude sau cel putin sa nu va critice. Nu va intereseaza ca niste copii mor in spitale pentru ca nu se investesc bani, pentru ca va rezolvati problemele medicale in strainatate, nu va intereseaza ca oamenii o duc din ce in ce mai rau pentru ca iesiti din palatul acela doar pentru a merge in excursii, nu va pasa ca oamenii care au crezut in d-voastra regreta acum acel vot.
  • +8 (10 voturi)    
    Ambasada SUA (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:31)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Noroc cu mr Klemm care critica decizia parlamentului de a nu ridica imunitatea minoritarului cantacios.
    De la Joianis nimic. Pentru ce ia salariul?
    Inteleg ca nu l-a deranjat conjuratia penalilor.
    De fapt si el e putin penal daca ne gandim la modul in care a dobandit casele.
  • +10 (12 voturi)    
    A3 (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:38)

    rockerul [utilizator]

    Este jenant ,gretos si extrem de periculos ceea ce se intampla ! Draga Uniune Europeana , drag Consiliu European , va rugam din suflet sa nu ridicati MCV-ul de pe Romania , ca ne va lua mama dracului .... astia doar ce au auzit un pic ca anul asta se va opri MCV-ul pe Romania " pt reale progrese " si uite ce rahaturi fac : pe Medelin si pe Paun i-au cam scos , pe Ciolos l-au umilit instant in parlamentul ala de cacat pt o decizie judecatoreasca nepusa in aplicare de 1,5 ani !!! Pai pana acum de ce dracu nu s-au mutat in alt spatiu ? Au stat asa pt ca au STAT GRATIS , nu au platit nimanui nimic ! Eu nu discut ce cacat mananca asa zisii aia de jurnalisti , problema este ca NU VOR SA RESPECTE NICIO LEGE nenorocitii astia , nimic din ce le atinge interesele !! Sa-si plateasca securistul ala imputit de varan cele 60 mil euro prejudiciu catre Statul Roman si apoi sa latre ! Iar A3 poate sa emita si din buda , nu le ia nimeni licenta sau frecventa ! Ce este groaznic , dupa mine , faptul ca s-a trezit si mutul : cu ocazia asta si-a pierdut ultima bruma de credibilitate , cum bai , Der Prasident , oamenii aia aplica o sentinta judec. definitiva , dupa 1,5 ani de frectie , iar TU consideri ca este " un banal act administrativ " !!! Hai sictir , sunteti toti niste gunoaie securiste ! Sa va luati de mana PNL si PSD , o adunatura ce pute groaznic !
  • +9 (15 voturi)    
    Romania lucrului bine facut (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:38)

    Gabi Sorocianu [utilizator]

    Asta se intampla cand alegi raul mai mic. Adica tot rau.
    Nu era mai bine sa fi ajuns binele in turul doi al alegerilor prezidentiale?
    Prevad ca la alegerile generale va iesi din nou USL.
    Adica raul cel mai mic, evident!
    • +2 (2 voturi)    
      U$L ? adica P$D vopsit ? (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:26)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Gabi Sorocianu

      Doamne fereste !
  • +2 (2 voturi)    
    Imi place sa cred ca e doar ipocrit (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:55)

    cutarica [utilizator]

    De tacea filosof ramanea...
  • +5 (5 voturi)    
    7 ore! (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:59)

    Calin_file_de_dosar [utilizator]

    Atat am stat la coada (după ce am condus sute de km) in frig ca sa te votez: șapte ore!
    Azi iți spun fără urmă de mânie, doar cu un profund dispreț: sa te duci, împreuna cu Mihalache si toată gașca ta de usl-iști acolo unde a-nțărcat mutu iapa!
    Macovei, e rândul tău!.. chiar si numai pentru motivul ca toți ăștia care își dau mâna împotriva bunului simț și al legii te urăsc de moarte!
    Să vină alegerile!
  • +3 (5 voturi)    
    bah .. ai pus-o (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:26)

    boogiewoogie [utilizator]

    Iohannis , te rog eu, da-ti o palma si trezeste-te. ... sau scrie-ti demisia din respect si lasa-ne !

    un cetatean indignat
  • +5 (7 voturi)    
    Cum se scrie Ponta? Cu K. (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:29)

    a-politic [utilizator]

    Ce naiba sa comentezi dupa o declaratie ca asta? Cand un site ca Hotnews o sa ajunga la 1 milion de vizitatori unici pe zi, atunci o sa putem sa speram la o sansa la normalitate. Pana atunci nu o sa avem parte decat de moaste, Bianca, A3 si vanghelioane.

    Doar numele prin el insusi nu te face neamt. Daca era asa simplu, am fi schimbat sigla la Logan si o vindeam ca limuzina de top in Vest. Tot un antedecembrist esti, acelasi neavenit cu tineretea petrecuta in perioada de dinainte de '89, ca si restul nulitatilor care ne-au condus in ultimii 25 de ani. Ati spune orice si ati vinde pe oricine pentru un vot. Dar cele mai mari lichele suntem noi pentru ca va suportam la infinit in dauna copiilor nostri.
  • +3 (5 voturi)    
    USL (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:53)

    Harold [utilizator]

    Nici Ciolos, nici Iohannis nu spun ce gandesc. Amandoi sunt la degetul mic al lui Vociulescu. (Mai lipseste sa apara si Kovesi si sa spuna ca ANAF-ul face un abuz.)

    Vor sa se dea bine cu antenele si antenistii. Adevarul e ca , Senatul, Media si, in viitor, Educatia sunt conduse de Voiculescu.
    • +2 (2 voturi)    
      da (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:37)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui Harold

      de voikulescu. Asta e stapinul romaniei. Un coleg de etnie cu madalin voicu si paun.
  • +6 (6 voturi)    
    despre ce vorbim atunci domnu iohannis ? (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:22)

    Susufler0 [utilizator]

    domnule iohannis esti... esti... incredibil ! ai avut in fata, banuiesc ca le-ai si citit hotarari judecatoresti care priveau casele dumitale. sa zicem ca nu ai citit tocmai exemplarul investit cu "formula executorie". dar poate ca primar ai fi citit o astfel de hotarare ce reprezinta "titlu executor". daca nici ca primar nu ai facut-o, da-mi voie sa-ti spun eu ce reprezinta formula executorie : noi, presedintele romaniei, dam imputernicire si ordonam agentilor administrativi si ai fortei publice, sa execute aceasta hotarare; procurorilor sa staruie pt aducerea ei la indeplinire..." "banalul act administrativ " de care ii vorbeati unei reporterite latriniste se realizeaza in baza ordinului pe care il dati si pe care toti sunt obligati sa il indeplineasca, recte sa se supuna lui. omule, tu realizezi ca ti-ai dat foc la valiza ?
  • +6 (6 voturi)    
    oare... (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:24)

    Whatsupdoc [utilizator]

    ... de ce nu am auzit nici un protest cand au fost suprimate TVR News si TVR Cultural?
    • +2 (2 voturi)    
      pai..iti spun eu..medelin si voiculescu (Miercuri, 17 februarie 2016, 23:36)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Whatsupdoc

      vor rromania nu Romania !
    • 0 (0 voturi)    
      interesanta replica si observatie (Joi, 18 februarie 2016, 1:23)

      dumbale.iulian1445887339615 [utilizator] i-a raspuns lui Whatsupdoc

      ai mare dreptate..fiindca ce e calitate si sta in calea infractorilor trebuie distrus..
  • +4 (4 voturi)    
    Sasule (Miercuri, 17 februarie 2016, 23:48)

    batmanss [utilizator]

    am stat sase ore in picioare ca sa te votez , ne-ai păcălit . Ce era sa facem , am avut de ales intre doi slabi. Ponta era previzibil macar si consecvent in linia mitocăniei si a corupției , da tu oscilezi fratica , esti manipulabil , de asta îmi era teama. Ai pierdut respectul meu , hai pa !
  • +3 (3 voturi)    
    Acesta e un motiv clar pentru suspendare (Joi, 18 februarie 2016, 9:00)

    Bogdan_100 [utilizator]

    A te pronunta, ca presedinte, impotriva aplicarii unei sentinte definitive si irevocabile si in a sprijini infractorii sa eludeze legea. Cateva milioane de analfabeti, ce urmaresc la crasma doar a3, vor putea fi pacaliti dar alte multe milioane de cetateni EU vor intelege ca Romania e tara coruptiei si dispretului fata de lege. Chiar din partea celor mai inalte oficialitati (inalte ierarhic nu moral sau intelectual). Rusine !
  • 0 (0 voturi)    
    Dle Johanis esti Presedintele tarii uita ce ai fos (Joi, 18 februarie 2016, 9:12)

    andreesanu [utilizator]

    Dle Johanis ca presedinte al tarii nu trebuie sa le dai peste maini celor care recupereaza ce este de drept al statului printr-o hotarire judecatoreasca.
    Cand au avut la dispozitie peste un an si nu s-au mutat
    antenele ce-i asta ?
    Nu le pune nimeni pumnul in gura antenelor !,pot trancani cat vor !!!,

    dar din alta locatie ,asta nu le mai apartine conform legii !!!.
    Aici este problema si nu trebuie rastalmacita.
  • -1 (1 vot)    
    Mutul rupe caputul:)))) (Joi, 18 februarie 2016, 9:29)

    TiberiuPopescu1 [anonim]

    <Eu cred ca ati ajuns intr-o situatie neplacuta si inutila.>

    Pai n-au ajuns? E drept ca planuita demult de Voiculeasca.
    Mai ales ca noul sediu era inchiriat demult si 80% din emisie NU se mai facea demult din sediul confiscat.

    <In primul rand, cred ca libertatea de exprimare in media nu poate fi suprimata pentru banale motive administrative.>

    Pe romaneste, va vicitimizati an-pulea, va mutati, nu va suspenda nimeni activitatea media.

    <In al doilea rand, aceasta abordare heirupista a ANAF mi se pare cel putin nepotrivita, daca nu discutabila.>

    "heirupísm s.n. (formație glumeață) Activitate în asalt, grăbită ◊ (din hei-rup + -ism) Sursa: DCR2 (1997)"

    10 masini pentru o notificare cum se interpreteaza?!?
    Asta dupa ce ANAF a lasat InTactul sa ocupe un sediu confiscat, timp de mai bine de 1 an.
    In timp ce se ocupa de bacsisurile ospatarilor si suspenda firme pentru +/-5 lei.

    Concluzia mea?
    Putea sa spuna orisice, fiecare intelege CE VREA sa inteleaga.
  • +3 (3 voturi)    
    Klaus Iohannis (Joi, 18 februarie 2016, 12:56)

    serban_d [utilizator]

    Cred ca e primul moment in care mi-as fi dorit sa aud de la dumneavoastra urmatorul raspuns, la intrebarea reporterului: "Urmaresc cu atentie situatia". Si atat.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi