UPDATE Miercurea neagra. Sase institutii, ingenuncheate

de Ionut Baias     HotNews.ro
Joi, 18 februarie 2016, 2:46 Actualitate | Esenţial

Filmul unei zile negre pt Justitie
Foto: Colaj foto
Presedintele Klaus Iohannis a luat apararea Antenei 3. Camera Deputatilor i-a facut scapati pe Madalin Voicu si Nicolae Paun. Senatul a actionat aproape la unison in apararea lui Dan Voiculescu si a trustului sau. Premierul Ciolos a criticat ANAF pentru un presupus abuz la notificarea Antenei 3. Toate s-au intamplat miercuri, la doar doua zile dupa ce presedintele Comisiei Europene dadea sperante politicienilor romani ca UE ar putea elimina MCV in cativa ani.

UPDATE Numarul institutiilor ingenuncheate a crescut joi la sase dupa ce Avocatul Poporului, institutie condusa de Victor Ciorbea, s-a sesizat din oficiu in cazul notificarii de evacuare adresata Antena Group iar Consiliul National al Audiovizualului a decis sa se adreseze ANAF pentru a-si expune punctul de vedere referitor la implicatiile audiovizuale ale acestui caz. Singura institutie a statului care a taxat evenimentele recente a fost Consiliul Superior al Magistraturii, care a criticat declaratiile presedintelui Iohannis, ale premierului Ciolos si ale celorlalti oameni politici, atragand atentia ca astfel de aprecieri pun sub semnul precaritatii o procedura judiciara parte a procesului penal si pot afecta independenta si prestigiului justitiei.

Miercuri a fost o zi dura pentru justititia din Romania. Camera Deputatilor i-a facut scapati pe Madalin Voicu si Nicolae Paun. Dupa ce l-au salvat pe Madalin Voicu de la retinere si arestare preventiva, deputatii au apucat doar sa incuviinteze retinerea lui Paun, intrucat la votul care s-a dat separat pentru cererea de arestare preventiva au mai fost doar 178, adica mai putin decat jumatate plus unu din cati deputati sunt in total.

Si Senatul a actionat azi ca o institutie decuplata de la valorile democratice. Senatorii au acceptat aproape in corpore sa participe la o sedinta de infierare a premierului Ciolos si a ANAF, sedinta convocata urgent de pe o zi pe alta de presedintele Calin Popescu Tariceanu. Tariceanu s-a remarcat de altfel prin actiunile sale impotriva justitiei.

A urmat premierul Ciolos, care a dat mesaje contradictorii in fata Parlamentului. Dupa un prim discurs in care a explicat ca ANAF a aplicat legea, Ciolos a revenit cu un mesaj dur la adresa ANAF, acuzand presupuse abuzuri ale agentilor care au notificat Antena 3. Premierul a revenit totusi seara cu un mesaj pe Facebook in care a intarit sprijinul pentru actiunea ANAF. Ramane un semn de intrebare legat de rapiditatea cu care el a raspuns chemarii la ordine din partea lui Tariceanu. Ciolos a recidivat miercuri seara, pe pagina sa de facebook, facand o serie de precizari cu privire la pozitia sa in cazul Antena 3 - ANAF. Ciolos afirma ca sustine in continuare fondul interventie ANAF, atat in cazul Antena 3 cat si in general, dar ca regreta modul in care a actionat ANAF in acest caz, "prin descindere in forta care poate fi interpretata ca intimidare". (vezi si editorialul lui D. Tapalaga, "Condamn lasitatea premierului Ciolos")

Ziua s-a incheiat cu declaratia socanta a presedintelui Iohannnis, care a criticat ANAF, a victimizat Antena 3 , a sugerat ca decizia definitiva a instantei reprezinta "banale motive administrative" si a anuntat ca vor fi gasite solutii convenabile (vezi si editorialul lui C. Pantazi, "Presedintele Antenei 3: Ziua horror in care Iohannis i-a luat apararea lui Voiculescu si a calcat pe justitie")

Reamintim ca presedintele Comisiei Europene, Jean Claude Juncker, declarase luni dupa o intalnire cu premierul Ciolos ca e convins ca ROmania va scapa de MCV in timpul mandatului sau. Ramane de vazut daca evenimentele de miercuri vor avea o influenta asupra MCV.












VIDEO Fiul unui primar din Suceava a luat 10 la romana, la evaluare nationala. Ce au aflat inspectorii cand s-au uitat pe lucrare

DNA verifica lucrarile de la Evaluarea Nationala intr-un oras din Suceava. Lucrarea de la romana, notata cu 10, a baiatului primarului este diferita ca scris fata de cea de la matematica.
33150 vizualizari
  • +18 (48 voturi)    
    As fi vrut... (Joi, 18 februarie 2016, 3:04)

    Sthelian [utilizator]

    ... sa vad/ citesc ceea ce Ciolos a spus in Senat.
    Da, ANAF a procedat corect, dar nu cred ca era nevoie de un desant de comisari.
    Este la fel cu genul de justitie televizata cind arestarile cu mascati si intrarile/ iesirile la DNA se fac cu padurea de camere si microfoane.
    In acceptiunea asta Ciolos a avut dreptate.
    Dar e posibil ca chiar ANAF sa fi apelat la sistemul asta acum, sa fi vrut sa faca spectacol....

    Vreti sa ma informati? Foarte bine.
    Prefer sa citesc eu ce au spus si sa judec cu eu cu mintea mea.
    • -12 (28 voturi)    
      daca ciolos avea ceva cu anaf-ul demitea seful (Joi, 18 februarie 2016, 4:57)

      apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      cum ciolos il tine in functie pe seful anaf inseamna ca e de acord cu actiunile anaf
      asa ca astia de la hotniuz ar trebui sa mai taie din ele
      • +34 (46 voturi)    
        Ciolos si MCV (Joi, 18 februarie 2016, 6:59)

        oilman [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

        Nu era nevoie ca Ciolos sa fie 'diplomat' sau sa actioneze cu manusi. Anaf a procedat corect.

        Referitor la MCV, ar fi o tragedie sa fie ridicat. Doar se face o aluzie si borfasii au si iesit la atac, in Senat, din puscarii, etc. Eliminarea MCV impinge Romania ceteva craci mai sus in bananier !
        • -19 (33 voturi)    
          ANAF a procedat corect (Joi, 18 februarie 2016, 8:46)

          ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui oilman

          A pus in practica o decizie definitiva de evacuare. Hmm, stai, decizia definitiva nu era de evacuare, ci de condamnare a lui Voiculescu. Cladirea e deja in proprietatea statului, deci decizia definitiva e aplicata de mult.
          Si atunci ? Ce vor de fapt ? Nu pot sa vanda cladirea daca are chiriasi ? Nu cred. Cum o banca poate sa fie cumparata cu tot cu angajatii, si o cladire poate sa fie cumparata cu tot cu chiriasii. Atunci care e scopul acestui circ ?
          • +21 (31 voturi)    
            nu mai fa (Joi, 18 februarie 2016, 9:24)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            pe prostul.
            urmare deciziei judecatoresti, cladirea trebuia sa fie libera de sarcini, deci implicit fara chiriasi.
            gelu diaconu, pretinul lui ponta si voiculescu a amanat din 2014 eliberarea imobilului. oare de ce? si, oare de ce exact inainte de a fi demis a dat drumul hartiei de evacuare? si oare de ce hartiei aleia i-a luat o saptamana pana a ajuns la preopinent?
            ce atata circ, cand de fapt au avut 1,5 ani timp sa se mute? daca tovarasia dvs. ar fi apropitar pe un apartament in care are chiriasi, ar putea oare sa il vanda sau chiar sa-l inchirieze altuia care ar da mai multi bani, pana nu elibereaza apartamentul de vechii chiriasi?
            mai terminati cu tot circul asta de 2 bani. sau aveti vreun interes material de-i sariti varanului in ajutor?
            • -16 (22 voturi)    
              e nu mai spune (Joi, 18 februarie 2016, 9:44)

              generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              decizia de executare s-a pus in practica.
              decizia de evacuare e ciudata in eventualitatea unei decizii ulterioare a instantei care spune ca Intact are drept de prremptiune asupra inchirierii sau vanzarii spatiului respectiv.

              Mai pe scurt : habar nu am daca e adevarat dar NIMENI de la stat nu a contrazis deci tind sa cred ca e real: Intact spune ca a optinut in justitie ulterior in calitate de chirias acel drept ....

              Si intreb si eu ca omul de ce i-ai evacua daca tu nu poti folosi spatiul decat dace cei de la Intact refuza sa-l ia ?

              are sens ?

              lasand de-o parte ca evacuarea in 5 zile e o aberatie care le da ocazia sa tine ca-s asupriti politic ...etc ...
              • -1 (1 vot)    
                hai siktir Badea (Joi, 18 februarie 2016, 22:45)

                AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

                .
                M-am plictisit de pseudo-interpretariel voastre ale legilor. De ce nu va faceti mai baieti un parlament propiu, o micro-curte suprema si un mic presedinte acolo la Antene. Ca vad ca stiti legile ca nimeni altii!
          • +16 (26 voturi)    
            Interesant. (Joi, 18 februarie 2016, 9:28)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Daca tu ai fi patronul unei firme mari si ai dori sa cumperi cladirea pentru uzul firmei, te-ai incurca cu acesti " chiriai "? Daca ai avea nevoie de intreg spatiul, cum ai proceda ca sa-i evacuezi pe Gadea & co. ?
            • -11 (15 voturi)    
              se face licitatie (Joi, 18 februarie 2016, 10:43)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              Grupul Intact are prioritate. Daca ei refuza si eu pot sa cumpar cladirea. Nu s-ar pune problema cum ii evacuez. Nici nu trebuie sa-i dau in judecata ca sa-i evacuez, trebuie doar sa sesizez politia ca imi ocupa spatiul abuziv, iar in momentul ala vor fi evacuati ca si tiganii care ocupa abuziv locuinte, ba chiar pot sa fie si acuzati de niste lucruri. Nu cred ca opreste pe nimeni sa cumpere cladirea faptul ca trustul respectiv este acolo.
              • +5 (7 voturi)    
                wrong answer! (Joi, 18 februarie 2016, 15:26)

                neurino [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

                citeste intai decizia definitiva si apoi comenteaza! Atata timp cat instanta a precizat cu exactitate imobilul de unde se scoate prejudiciul si in ce conditii nu vii tu Intact sa spui ca ai prioritate.
                • -4 (6 voturi)    
                  pariu ca au prioritate ? (Joi, 18 februarie 2016, 18:44)

                  ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui neurino

                  Tot printr-o "decizie definitiva" de anul trecut ?
              • +1 (3 voturi)    
                nu (Joi, 18 februarie 2016, 18:01)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

                faci licitatie cu chiriasul in curte ca nu-ti mai vine nimeni.
          • +10 (14 voturi)    
            Hai sa fim serioso..... (Joi, 18 februarie 2016, 10:57)

            oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

            Cine cumpara o cladire cu chiriasi.....in cazul de fata , antenele, ori cumpara cladirea ori isi muta locatia.

            p.s. plansetul de mila antenelor al lui tariceanu sau iohanis.....e de rasul curcilor.
            • -5 (7 voturi)    
              oricine vrea sa investeasca (Joi, 18 februarie 2016, 14:16)

              ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui oxxxxxyyyyya

              Asa cum antenele au trimis mereu anaf-ului ca vor sa continue contractele de inchiriere (lucru pe care ANAF nu il poate face), asa o sa continue un contract de inchiriere cu un potential cumparator. Daca nu reusesc sa incheie contract, pleaca si gata.
    • +23 (37 voturi)    
      judeci ? (Joi, 18 februarie 2016, 5:18)

      Pink Z [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      de unde stii ca a fost un desant de comisari? cati au fost?
      discutia e tipic antena 3. noi stim ca 1+1=2. la antene vine un cor de mameluci care ne spun ca fac 10. omul intelept "judeca" cu mintea lui.. nu e chiar 2, or fi avand si aia ceva dreptate, probabil ca 1+1 fac 5 sau 6.. si pleaca la culcare multumit de cat de moderat e el si cat de bine judeca singur informatiile prezentate..
      • +5 (13 voturi)    
        Si de unde aflam? (Joi, 18 februarie 2016, 9:02)

        kinn2 [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

        Pai si de unde aflam cati comisari au fost acolo, daca nu de pe site-urile de stiri? De pe Hotnews aflam mai degraba cat sunt ei de suparati.
      • +9 (11 voturi)    
        e complicata matematica la antenisti.. (Joi, 18 februarie 2016, 9:10)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Pink Z

        antena 1.. antena 3.. antena stars..
        asa se numara.. tot ce e peste 1 "e multe".. cate stele pe cer..
        o sa aflam probabil ca nu s-a dus nici un inspector de la ANAF pe la ei... au primit doar o scrisorica prin curier.
        • -16 (16 voturi)    
          amice i-au filmat pe aia prin sediu (Joi, 18 februarie 2016, 9:46)

          generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          au fost persoane care s-au plans ca i-au legitimat astia de la ANAF ( habar nu am cu ce drept) dintre invitati si culmea nu dintre cei prietenosi traditionali Antenelor...
          • +8 (8 voturi)    
            culmea.. (Joi, 18 februarie 2016, 14:19)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

            m-ai facut curios. am dat o cautare pe net si am gasit un clip in care tot comenteaza ceva maimutele alea de la latrine (nu am simtit nevoia sa-i scot de pe mute) si apare o masina ANAF in fata sediului GRIVCO. atat. o masina ANAF.. nici macar nu au filmat cati inspectori a trimis ANAF.. nici macar nu se pune problema legitimarii.. ala nu este politist, deci nu are voie sa-i legitimeze.
            la cate minciuni au scos de-a lungul timpului latrinele tv nu m-ar mira sa fi filmat masina aia cu alta ocazie, ca sa aiba material de scandal.
    • +2 (2 voturi)    
      postac detected (Joi, 18 februarie 2016, 23:18)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Sthelian

      Nu a fost nici un desant de comisari, inspectorii ANAF si-au facut meseria cum trebuie. Drept dovada, Haznaua 3 nu a dat nici o inregistrare cu "desantul" inspectorilor; cred ca se gasea o camera de luat vederi undeva in cladirea aia. Este doar propaganda la care ati pus toti botul fara sa aveti vreo dovada. Sau poate credeti ca inspectorii aia sunt prostii pamantului sa le dea tonomatelor vreo scuza sa urle actionand abuziv; mai degraba as crede ca au venit cu caciula in mana, nicidecum ca ar fi actionat necivilizat.
  • +26 (40 voturi)    
    Moldovenizarea romaniei (Joi, 18 februarie 2016, 3:59)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Situatia romaniei e mai grava decat a Moldovei. Acolo macar presedintele se contreaza cu oligarhul Plahotniuc, la noi presedintele apara oligarhul Voiculescu.
    Felicitari Iohannis ca ne trimiti in bratele rusilor. Am intern ce pozitie lua Iohannis daca Voiculescu era liber ca Plahotniuc: bend over?
    • -18 (28 voturi)    
      doar prin rusia mai sunt persecutati mogulii (Joi, 18 februarie 2016, 5:30)

      apa nu e uda [utilizator] i-a raspuns lui Adrian_1978

      si tu zici ca ne trimite iohannis la rusi? :))
      • -17 (23 voturi)    
        bine punctat :)) (Joi, 18 februarie 2016, 8:50)

        ColonelTurcescu [utilizator] i-a raspuns lui apa nu e uda

        Singura tara in care televiziunile au fost persecutate pana cand au plecat capul (evident, cu patronii prin puscarii) e Rusia. Iar noi sustinem cu tarie ca distrugem flagelul rus in Romania daca inchidem televiziuni.
        • +20 (26 voturi)    
          cine inchide televiziuni? (Joi, 18 februarie 2016, 9:12)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui ColonelTurcescu

          1. nu e televiziune.. este ceva unic.. latrina tv..
          2. nu ii inchide nimeni. au inca licenta (din pacate), doar li se cere sa nu mai ocupe ABUZIV un spatiu care nu este al lor.
          • -15 (19 voturi)    
            serios (Joi, 18 februarie 2016, 9:58)

            generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            1.este televiziune singura care poarta stambila si garantia unui trust de presa SUA
            Nu avem alata in Romania

            2.ba ii inchide daca vor sa-i scoata de acolo in 5 zile
            Spatiul e ocupat legal cu contract de inchiriere.
            • +8 (8 voturi)    
              punctual.... (Joi, 18 februarie 2016, 11:11)

              oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

              1. la ce trust de presa din sua te referi ...?// la cel sponsorizat de rusnaci ????

              2.se inchid singuri, pana fac rost de spatiu...

              3.stai linistit ca scuipatoarea asta de laturi tv., va gasi suficiente jivine, dornice sa-i adaposteasca, ca tu si cei ca tine sa va spalati creerele la ei.
            • 0 (0 voturi)    
              fatacarte , mai pune mana si citeste (Joi, 18 februarie 2016, 22:49)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

              1. vrajeala cu stampila sa le-o spui alora care se uita la a3
              2. contractul ala de inchiriere o fi legal dar nu mai e valid.
              3. stiu ca pentru esti platit pentru porcaria asta deci te iert pe jumatate
    • -11 (17 voturi)    
      Termenul de "heirupism" (Joi, 18 februarie 2016, 10:08)

      FlorinEconomistul1 [anonim] i-a raspuns lui Adrian_1978

      Termenul acordat de 5 zile (de eliberare a cladirii) este mult prea scurt - nu ofera antenelor posibilitatea sa isi instaleze jucariile in alta parte si a isi continue activitatea (la asta s-a referit Iohannis). In acest context, ANAFul putea acroda antenelor un termen ceva mai rezonabil (i.e o luna, doua). Politicienii si simpatizantii partidelor MP si M10 i-au reprosat presedintelui faptul ca apara o televiziune care practic a sters cu el pe jos in campania pentru prezidentiale. Acestia nu inteleg insa ca atitudinea lui Iohannis pe marginea subiectului este un simplu exercitiu de democratie - libertatea de expresie fiind un drept ce trebuie aparat chiar si cand cei care il exercita iti sunt adversari.
      • +5 (7 voturi)    
        nu esti economist (Joi, 18 februarie 2016, 11:42)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui FlorinEconomistul1

        Nu cred ca esti economist, altfel ai fi stiut cum sta treaba cu ANAF-ul, ce si cum e cu somatiile, amenzile, dobanzile, accesoriile, popririle si executarile silite, basca noul serviciu, politia ANAF.
        Si nu cred ca ai citit declaratia lui Iohannis. Vezi ca era un articol ieri seara, tot pe Hotnews. Mai lipsea batista sa-si stearga lacrimile si sa-si sufle marele-i nas, asa plangea de mila lor, de i se scutura paltonul pe el. Il dai credit dar nu-l merita. Isi serveste stapanul si se teme de batul lui, halenele, atat.
  • +16 (22 voturi)    
    Este mai mult decat sigur.... (Joi, 18 februarie 2016, 4:28)

    gigiN [utilizator]

    ,,,,ca Iohannis si parlamentul vor face ca,in afara de marti si miercuri,sa apara si celelalte 5 zile negre ale saptamanii.Ca intotdeauna,avem ceea ce ...semanam.
  • +14 (18 voturi)    
    Sper ca jocurile nu sunt inca facute (Joi, 18 februarie 2016, 5:27)

    Plagarus [utilizator]

    Naimitii astia vor fi istorie pana la sfarsitul anului 2016 !!
    • -15 (17 voturi)    
      la cine te referi exact? (Joi, 18 februarie 2016, 9:54)

      generatiafacebk [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Antenele pot emite si din cort si plus de asta nu cred ca vrei 8 milioane de oameni in strada si sanctionarea Romaniei pentru ca s-a inchis cel mai mare trust de presa
      culmea singurul care nu e in insolventa si fara datorii la stat.
      si asta sub pretextl evacuarii unei cladiri.
      • +5 (5 voturi)    
        sedii (Joi, 18 februarie 2016, 11:43)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        n-auzi ca de fapt emit din alte doua sedii, la Romexpo si la Excelsior?
      • +4 (4 voturi)    
        '8 milioane', my ass...! (Joi, 18 februarie 2016, 16:26)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

        Da', CUM sa nu!! dupa ce s-au purtat ca niste ciumeti in cazul Rosiei Montane (si altele) s-o creada EI ca mai iese lumea in strada pentru un post de mercenari mincinosi!
        CINE naiba si-ar pierde timpul pentru un post de scandalagii si isterici?

        "Presa romana / plina de cianura...!" :P
  • +15 (19 voturi)    
    gelu diaconu (Joi, 18 februarie 2016, 5:29)

    Francisc 1 [utilizator]

    arunca o piatra si zece intelepti se chinuie sa o scoata , a fost brambureala premeditata , prostu stia ca pleaca si s-a gandit sa faca un cadou otravit de adio , a reusit.
    • -3 (3 voturi)    
      ce intelepti? (Joi, 18 februarie 2016, 10:10)

      ilex2013 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      As vrea sa stiu si eu care sunt inteleptii aia??
  • +25 (37 voturi)    
    ! (Joi, 18 februarie 2016, 6:09)

    Kpriciu [utilizator]

    Ziua în care politicienii iîn frunte cu presedintele-TEAPA s-au "pisat" pe popor.
    Singura soluție rămâne ieșitul în Stradă!
  • -16 (30 voturi)    
    Miercurea neagra! Institutii ingenuncheate! (Joi, 18 februarie 2016, 6:51)

    Alex735 [utilizator]

    Mda, parca am mai vazut "bombe" dintr-astea gen Ciutacu-Badea pe undeva, suntem obisnuiti. Moartea antenelor e de fapt bucuria hotnews-urilor.
    • +8 (14 voturi)    
      Care moarte, fai? (Joi, 18 februarie 2016, 7:37)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Cine pe cine omoara si cum?
  • -20 (26 voturi)    
    ce va mai bucurati in lunea neagra (Joi, 18 februarie 2016, 7:52)

    petre22 [utilizator]

    E randul nostru sa ne bucuram si asta pe termen luuuuung.
    V-am invins tinerilor frumosi ,sa vedeti ce miting facem.
    • +19 (21 voturi)    
      Intrebare: cine e prostul? (Joi, 18 februarie 2016, 8:30)

      intruderul [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      Prostul e mai periculos decât infractorul. Rezultatele acțiunilor unui infractor perfect – o simplă trecere a bunurilor materiale de la un om la altul. Societății nu-i e nici mai cald, nici mai frig de la asta. Dacă toți membrii acestei societăți ar fi fost infractori ideali, ea ar fi putrezit încet, dar nu ar fi fost o catastrofă. Întreg sistemul ar fi fost redus la transferul de bogăție în favoarea celor care acționează de dragul acesteia și, luând în considerare că toți ar fi fost infractori, sistemul s-ar fi bucurat de stabilitate. Acest lucru poate fi ușor observat la țările unde conducerea este coruptă, iar cetățenii mereu încalcă legile.
      Atunci când în scenă intră proștii, tabloul se schimbă. Ei aduc pagube, fără a avea beneficii. Bogăția este distrusă, societatea trăiește în sărăcie.

      Istoria ne arată că, în orice perioadă, țara progresează atunci când la conducere sunt suficient de mulți oameni deștepți, care să rețină proștii activi și să nu le permită să distrugă ceea ce au creat deștepții.
      Într-o țară în regres, proștii sunt la fel de mulți, dar la conducere observăm o creștere a numărului de infractori proști printre ceilalți cetățeni – naivi prostuți. Această schimbare cu siguranță crește urmările distructive ale acțiunilor proștilor și toată țara se duce de râpă.
    • +10 (12 voturi)    
      Unde si cand ? (Joi, 18 februarie 2016, 9:33)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      Vreau sa fac si eu cateva poze cu pleva societatii.
  • +27 (37 voturi)    
    Halucinant! (Joi, 18 februarie 2016, 8:12)

    MichiuStefan1 [anonim]

    Este incredibil,halucinant-nu gasesc cuvintele potrivite pentru dezastrul statului de drept de miercuri!Este infiorator ca cei mai inalti reprezentanti ai statului sa incalce o hotarare judecatoreasca,sa ezite in recuperarea unui furt din averea statului pe care sunt alesi sa-l administreze!Al cui presedinte este domnul Johannis?Groaznic!Dar, dupa parerea mea, raul maxim de abia se pregateste: daca un astfel de presedinte va desemna procurorii generali, la propunerea unui premier timorat,ne putem astepta la o catastrofa!
  • +21 (25 voturi)    
    Nu-i de trait in tara in care mafia da tonul !!! (Joi, 18 februarie 2016, 8:44)

    andreesanu [utilizator]

    Sun consternat dupa circul la care am asistat marti si miercuri !!!. Hotariri judecatoresti oprite la aplicare de Presedintele Senatului ! omul 2 in stat impotriva statului !!!,Prim Ministru chemat in parlament de Presedintele Senatului sa dea explicatii de ce ANAFul recupereaza pentru statul roman ce s-a furat !!!
    Presedintele tarii cere ca cei care se opun executarii hotaririi judecatoresti sa fie tratati cu mai multa intelegere !!!.
    Unde traim ?,ce suntem noi ????.
    MCV trebuie mentinut pentru ROMANIA INCA 100 de ani pina or disparea si nepotii mafiotilor de azi din structurile statului .
  • +16 (16 voturi)    
    trezirea la realitate (Joi, 18 februarie 2016, 8:44)

    tontu [utilizator]

    Capitalismul democratic si statul de drept asa functioneaza peste tot in lume. Politicienii isi fac meseria aparandu-si propriile interese si interesele celor care ii finanteaza. Oare isi mai inchipuie cineva ca partidele politice au fost create pentru a apara interesele prostimii? Urmeaza campania electorala, iar politicienii au nevoie sa apara, mai mult ca oricand, pe sticla...
  • +19 (23 voturi)    
    Poate macar de-acu inainte (Joi, 18 februarie 2016, 8:51)

    M.aura [utilizator]

    Hotnews va insista si pe coruptia actualului presedinte, fapt evitat cu nonsalanta de aproape toata mass-media, desi exista o decizie definitiva a justitiei. Enumerati deosebirile si asemanarile dintre cazurile Iohannis-ANAF si Antena-ANAF.

    "Statul român întârzie să își reclame dreptul de proprietate asupra casei pe care Klaus Iohannis a pierdut-o, prin hotărâre irevocabilă, în urmă cu trei luni.
    Președintele încasează în continuare chiria imobilului al cărui titlu de proprietate i-a fost anulat, în noiembrie, de Curtea de Apel din Brașov."

    http://www.riseproject.ro/presedintele-iohannis-inca-face-bani-din-casa-care-nu-ii-mai-apartine/
  • -15 (31 voturi)    
    N-a fost ingenunchiat nimic (Joi, 18 februarie 2016, 8:56)

    buncrestin [utilizator]

    Daca Iohannis era un populist de parada, un fel Basescu resapat, deschidea sampania si dadea cu sete in Antene. Dar pentru ca Iohannis este intr-adevar altfel, are puterea sa ia apararea unei televiziuni care l-a calcat in picioare si l-a sustinut din rasputeri pe adversarul sau nr.1. Pentru romani, asta inseamna tradare, pentru orice european cu un pic de minte asta inseamna sa ai COLOANA vertebrala. Da, Antena 3 l-a facut troaca de porci, dar asta nu inseamna ca ANAF poate intra cu forta peste niste cetateni ai Romaniei, ca ne plac sau nu ne plac, si sa faca exces de zel dupa ce un an si jumatate nu i-au atins nici macar cu o floare. Si Ciolos a fost pe aceeasi lungime de unda. Ambii au fost cu capul limpede, n-au luat apararea Antenelor, n-au zis nicio clipa ca nu trebuie pusa in aplicare sentinta judecatoreasca, ci doar ca ANAF, la fel ca orice alta institutie a statului, nu poate actiona discretionar, chiar si daca este vorba despre inamicul public numarul 1.
    • -10 (16 voturi)    
      @bun crestin (Joi, 18 februarie 2016, 9:14)

      petre22 [utilizator] i-a raspuns lui buncrestin

      bravo omule,unul din putinele comentarii lucide.
      Dumnezeu sa te binecuvanteze.
      • +2 (6 voturi)    
        ANAF......DISCRETIONAR??? (Joi, 18 februarie 2016, 11:19)

        oxxxxxyyyyya [utilizator] i-a raspuns lui petre22

        Nu-l mai pangariti pe Dumnezeu......pt. toti mancatorii de rahaturi..."lucide"
  • +15 (21 voturi)    
    Johannis și-a pus îngenunchi guvernul. (Joi, 18 februarie 2016, 9:13)

    asavreau [utilizator]

    Cred-că,prin declarația în favoarea antena 3,Johannis a pierdut jumătate dintre simpatizanți.Și nu a câștigat nimic,pentru-că fanaticii antena 3 fac totul la ordinul lui Gâdea.Sunt ca cei de la OTV.A dispărut OTV,au dispărut și fanaticii.
  • -10 (22 voturi)    
    Manipularea HN.ro (Joi, 18 februarie 2016, 9:17)

    Gigi Kent [utilizator]

    ANAF nu innseamna justitie. Senntinta instantei (in fapt puscariabila Camelia Bogdan care putea sa fie lector doar la Inst de Magistratura dar a incasat bani de la una dintre partile in proces) dispune recuperarea unui prejudiciu. Prejudiciul a fost recuperat. Imobilul e intabulat si apartine statului roman. Instanta nu a cerut evacuarea televiziunilor in 5 zile. Asta e o decizie administrativa. Cum valorifica autoritatile executive imobilele respective nu are a face cu justitia. Asta cu "evacuarea e obligatorie" e o gogoaasa. Un mod de valorificare este inchirierea catre actualul chirias.

    O tara intreaga si multe institurii fundamentale nu pot fi blamate si injurate doar pentru ca ziaristii HN.ro urasc antena3. Doar daca ziariatii sunt dusi cu capul.
  • +7 (13 voturi)    
    mai este oare ceva de facut ? (Joi, 18 februarie 2016, 9:23)

    cuky [utilizator]

    Cred ca este absolut necesar si oblgatoriu sa se impuna conditii serioase pentru desemnarea candidatilor la alegeile parlamentare , ,nu numai de moralitate ,integritate si alte povesti de genul acesta ....de care nu a tinut nimeni cont niciodata ,ci si o conditie care sa fie verificata ,cu verdict dat de specialist sub semnatura 1............ESTE INADMISIBIL SI REVOLTATOR SA CONTRIBUIM DIN PUTINUL NOSTRU ,AL MULTORA DINTRE CETATENII ROMANI SA TINEM IN SPATE ASEMENEA INDIVIZI CARE NE OFERA IN SCHIMB CIRC SI FOAME .Ma intreb unde este inteligenta si demnitatea romanilor care voteaza asemenea oameni ?Ma intreb ce cauta asemenea oameni in parlament ,facand din aceasta institutie care ar trebui sa fie ,garantia democratiei
    si forul unde se desbat cele mai importante probleme ale existentei noastre ,o arena de circ unde penibilul este la cote maxime? .CE RURINE !...
  • +4 (10 voturi)    
    Grotesc! (Joi, 18 februarie 2016, 9:50)

    IoanaAndone [anonim]

    Cum pot un presedinte de tara si un prim ministru, al aceleasi tari, sa se implice intr-o asemenea situatie, care nu-i priveste direct, cazul fiind rezolvat printr-o sentinta judecatoreasca definitiva?
    Deja, tara este in mare pericol cu asemenea conducatori!!
    • -2 (6 voturi)    
      pai nu s-au implicat! (Joi, 18 februarie 2016, 16:22)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui IoanaAndone

      Ciolos n-a dat nici un fel de "indicatie pretioasa" catre ANAF iar la Parlament a mers pentru ca era OBLIGAT sa mearga, nu pentru ca ar fi cerut el!
      Iar Iohannis nu a iesit la inaintare cu comunicate de presa, n-a dat "indicãtii pretioase" - a raspuns doar la o intrebare care i-a fost pusa cand mergea la un ALT eveniment, fara legatura cu Antenele!

      Parerea mea e ca, daca HN si altii nu "achiesau" cu atata pofta la scandal, toata chestia trecea destul de slab observata - dar... naaaa... e nevoie de "rating" si la ei :P
  • -6 (10 voturi)    
    Mi se pare ca amestecam lucrurile deajuns de tare (Joi, 18 februarie 2016, 10:01)

    bogdan1477 [utilizator]

    Da, antenele sunt cele mai mizerabile si arondate politic posturi tv. promoveaza prostul gust, interesele politice ale patronului turnator si infractor, etc,etc.

    Dar, din punct de vedere juridic, in speta de fata sunt chiriasi intr-o cladire confiscata de stat in vederea revinzarii. Asha ca... nu vad cu ce ajjuta statul daca scoate chiriasul din cladire... Pin la urma chiriasul ala plateste utilitatile, plateste (sau ar trebui sa plateasca) chirie, de ce sa-l dau afara? De ce sa nu vind cladirea cu chirias cu tot? Si daca noul proprietar o vrea sa-l dea afara, n-are decit.

    Dar sa zicem ca eu statul m-am decis sa dau afara chiriasul, din diverse motive: nu-si plateste chiria, nu-mi place de fatsa lui, etc. De ce nu-i dau un termen rezonabil, sa zicem 3 sua 6 luni? Mai ales stiindu-mi chiriasul drept scandalagiul satului, de ce ii dau motive sa se dea cu fundul de pamant si sa urle cit il tine gura ca il nedreptatesc?!? Mie scandalul asta mi se pare special croit pentru antene, sa se mai victimizeze o data.
    • +4 (10 voturi)    
      recuperarea prejudiciului (Joi, 18 februarie 2016, 11:54)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Base zicea ca, in cazurile de acest fel, Legea spune ca recuperarea prejudiciului se face prin VANZAREA imobilului.
      Halenele nu au facut oferta pentru cumprare, ci doar pentru inchiriere. Si stiau ca trebuie sa elibereze localul de mult timp.
      Stii ca Base se pricepe la legi, le are cumva in sange. Poate il ajuta si fata lui, Ioana, cine stie, oricum este intotdeauna bine informat.
      Asta e circ, este demonstratie de forta, este un scuipat in fata tuturor celor care au stat o zi intreaga la coada pentru a-l vota pe Iohannis.
      Daca pui toate faptele din ultimele zile la cap la cap, mesajul clar este ca si-au luat, defintiv, tara inapoi.
      • +1 (7 voturi)    
        sunt chestii diferite (Joi, 18 februarie 2016, 13:48)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui revo

        1. de ce nu se poate vinde imobilul cu chirias cu tot?
        2. sa zicem ca un chirias precum antenele scade pretul de vinzare. Chiar si in cazul asta le dai un previz rezonabil inainte de a activa ordinul de evacuare. Ii anunti cu macar 2-3 luni inainte sa se mute. Nu cu 5 zile amenintind cu taierea curentului, ca sa le dai nesperata sansa sa se victimizeze in piata publica. mai ales cind stii ca ai de evacuat un trust precum latrinele, faci totul ca la carte ca sa nu le dai motive de aruncat cu laturi. Nu stai un an fara sa faci nimic si de-odata te decizi sa-i evacueni in 5 zile.
    • +5 (7 voturi)    
      Te lamuresc (Joi, 18 februarie 2016, 12:12)

      Kromat [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      PM-ul ti-a explicat ieri ca statul nu are voie să inchirieze activele sale, poate doar să le vanda. Restul este can-can de la A3. Termenul de 5 zile este pentru evacuarea voluntara... altfel trebuie negociat termenul intre parti.
      • -1 (5 voturi)    
        pai bine dom'le, sa le vinda atunci (Joi, 18 februarie 2016, 14:19)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Kromat

        Dar evazuarea antenelor se putea face si cu 2 luni preaviz si abia dupa aia ordin de evacuare. Cind te comporti mirlaneste cu mirlanul nu faci decit sa arati precum el. Care era problema daca le lasa si doua luni preaviz sa se mute? Ca oricum nu vind cladirea in 2 saptamini, numai pina fac licitatia de atribuire a firmei care sa evalueze imobilul dureaza jumate de an... Cum se mai putea victimiza gidea daca primea un preaviz ca pina la 1 mai sa zicem tre sa se mute? Nu mai avea ce zice. Asha, are prilejul ideal de a se da victima a institutiilor statului.
    • +4 (6 voturi)    
      18 luni (Joi, 18 februarie 2016, 12:44)

      Trojan.H [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Tocmai a avut la dispozitie 18 luni de la sentinta definitiva si irevocabila. Un pic mai mult decit cele 3 sau 6 luni oferite de tine cu atita generozitate. Deci?
      • -3 (5 voturi)    
        sentinta nu are treaba cu mutatul. (Joi, 18 februarie 2016, 14:23)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Trojan.H

        Sentinta a schimbat proprietarul cladirii, nimic mai mult. Atit timp cit statul nu a cerut rezilierea contractului de inchiriere, e ca si cum mall-ul unde ai tu stand si-a schimbat proprietarul...

        Tocmai asta e ciudatenia, ca statul n-a zis nimic 18 luni, si de-odata vine cu ordin de evacuare, fara nici un preaviz prealabil. Oricit de tare as uri latrinele, tot mirlanie mi se pare ca este. Cum ar fi fost daca ceva similar se intimpla in 2013-2014 cu b1tv? Sau cu realitatea?
        • -2 (4 voturi)    
          pai n-ar fi rau... (Joi, 18 februarie 2016, 16:17)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          ... sa se afle ce soi de contract de inchiriere era (iar eu la ASTA m-as fi asteptat de la niste jurnalisti profesionisti!!(!!
          Era pe o perioada determinata sau nu? Dadea sau nu drept la preemptiune? Prevedea sau nu ceva ref. la schimbarea proprietarului cladirii (in caz ca da - ce?). Prevedea niste obligatii (altele decat cele vreo 2 - 3 "banale" in astfel de contracte) din partea proprietarului? Dar a chiriasului? In caz ca da - ce?
          Existau prevederi in contract care sa fie nule de drept? In caz ca da - care?

          Samd... ;)
          • 0 (0 voturi)    
            problema mea nu-s antenele (Vineri, 19 februarie 2016, 11:43)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Antenele sunt cum sunt, nu am nici o pretentie de la ele. Problema mea e ca statul a actionat aiurea. ANAf-ul trebuia sa ne spuna ce prevedea contractul de inchiriere, daca se aplica, etc, etc. Antenele stiu doar sa manipuleze, si dupa cum se vede profita din plin de mingea ridicata la fileu de anaf.
    • 0 (0 voturi)    
      in comentariul tau spui (Joi, 18 februarie 2016, 23:03)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      "plateste (sau ar trebui sa plateasca) chirie"
      cred ca aici e problema, daca acel contract nu a fost prelungit, renegociat, etc, si daca antenele nu au platit nici-un banut nu se cheam ca stau ilegal acolo?
      Eu nu am stiinta de vreun contract de inchiriere intre Intact si vreo institutie publica a statului roman care sa aiba in proprietate acele imobile.
      Iar timp de mutare aveau suficient.
      • 0 (0 voturi)    
        e corect ce spui. (Vineri, 19 februarie 2016, 11:47)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

        Dar anaf n-a venit sa spuna ca antenele nu au contract de inchiriere si ocupa abuziv cladirea precum tiganii casele parasite. Anaf le-a dat ordin de evacuare, cel putin din cit sustin latrinele. Da' chiar si fara contract, nu te duci la nebunul satului, ala care injura pe toata lumea, si-i pui in fata ordin de evacuare in 5 zile, termen care stii ca e nerealist, decit daca vrei sa vezi dupa aia nebunul cum tipa cit il tine gura ca e persecutat. Cind ai de a face cu antenele, daca nu vrei sa le dai prilejul sa se auto-victimizeze, faci in asha fel incit sa fie totul mai mult decit rezonabil. Nu stai 18 luni degeaba si dupa aia dai ordin de evacuare in 5 zile.
  • -13 (15 voturi)    
    Atentie! (Joi, 18 februarie 2016, 10:12)

    coco64 [utilizator]

    Neagra nu este miercurea, ci mintea voastra. Aveti exact ceea ce ati votat. Democratie nu inseamna desconsiderarea institutiilor statului. Poti sa le critici, dar trebuie sa te supui legilor si regulilor. Doar guvernul actual este nelegitim, nu i-a votat nimeni pe acesti indivizi "tehnocrati". Ciolos cand isi da demisia? Au murit deja oameni (copii nevinovati) in spitalele statului roman (nu la spital privat, nu in clubiri private) si ei nici nu au habar de ce. De 3 saptamani se invirt ca un "pardon" intr-o caldare. Poate asteapta de la coana Europa o solutie, ca doar ea i-a pus in functii.
  • +7 (15 voturi)    
    mda... (Joi, 18 februarie 2016, 10:19)

    liviu_ [utilizator]

    singurul partid care cred ca merita vbotul e m10 ... numai ca nu prea vad sa aiba sanse... om vedea

    ieri pnl si iohannis s-au descalificat! au facut o greseala catastrofala care pe pnl il va costa multicele procente, iar pe iohannis il va costa aproape sigur al 2lea mandat!
    • +6 (8 voturi)    
      M10 (Joi, 18 februarie 2016, 12:06)

      Komll [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      De acord , M10 ar trebui sa fie o forta politica puternica , dar se pare ca prea putini au aceeasi parere. Mare pacat!
    • +8 (8 voturi)    
      M10! (Joi, 18 februarie 2016, 13:33)

      MichiuStefan1 [anonim] i-a raspuns lui liviu_

      Chiar de voi pierde votul-daca M10 nu trece pragul- tot M10 voi vota, indiferent de sondaje!Este, pentru mine, o problema de constiinta!Liberalii sunt completamente descalificati-vedceti votul de chemare a PM in parlament!
      • 0 (0 voturi)    
        mitul votului pierdut (Duminică, 21 februarie 2016, 17:42)

        Geffox [utilizator] i-a raspuns lui MichiuStefan1

        Cred că mitul votului pierdut e o intoxicare prin care partidele mari își conservă poziția. Așa cum sînt acum, toate partidele mari par secții ale DSS; se tem de "new comers" necontrolabili, de asta susțin pragul electoral. Iar mitul votului pierdut este o strategie de a reține în clubul partidelor mari voturile celor nemulțuniți de unul dintre membrii Clubului.
  • +7 (7 voturi)    
    aux armes citoyens! (Joi, 18 februarie 2016, 12:01)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Daca premierul Ciolos este premierul strazii, atunci strada trebuie sa se manifeste din nou si sa ceara ca Parlamentul sa se autodizolve fiindca face de rusine acesta tara.Si nu e prima oara. Armele sunt rabdarea , darzenia, si mobilizarea exemplara. Altminteri veti vedea in curand guvernul Ciolos demis de Parlament, s-a si cerut asta ieri de n-ori. Ce va fi? Un guverm Grivco, cu un presedinte Grivco caresa aranjeze alegerile mai bine ca tehnocratii stangaci. Ii fac o propunere presedintelui...sa ia Antenele in cele 7-8 case pe care le detine si sa emita de acolo. Astfel libertatea de exprimare este salvata , iar statul adica noi, ne recuperam ceva din cele 60 milioane de Euro-banala problema administrativa catalogata asa de presednte ieri.
  • -2 (8 voturi)    
    ei, da, "ingenuncheate"... (Joi, 18 februarie 2016, 12:42)

    Codruta N [utilizator]

    Singura chestie care a fost impiedicata de la "ceva" este Justitia, cu voturile in favoarea celor doi deputati.
    In rest, ce institutie nu functioneaza? Ce anume a fost "ingenuncheat"?
    Senatul functioneaza prost pt. ca-i plin de senatori ciumetzi - dar asta e de foarte multa vreme si deja o stiam.

    Hai, ca Hotnews vrea sa faca drama si scandal! Tot concentrandu-se pe Antene, a ajuns sa fie la fel ca ele :P


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică