​Presedintele Antenei 3: Ziua horror in care Iohannis i-a luat apararea lui Voiculescu si a calcat pe justitie

de Cristian Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 17 februarie 2016, 20:26 Actualitate | Opinii

Cristian Pantazi
Foto: Hotnews
​Ce poate fi mai josnic decit sa clamezi un alt fel de politica, sa scoti panglici sforaitoare despre integritate si profesionalism dupa ce, cu cinci minute inainte, catalogai o decizie judecatoreasca definitiva drept "banal motiv administrativ"? Nu aveam nici o mare asteptare de la Iohannis inca din 2014, tin minte ca la interviul din campanie l-am intrebat repetat cum catalogheaza vara lui 2012, si el tot ezita si spunea ca istoricii vor stabili adevarul. Dar ce a facut astazi presedintele Romaniei e descalificant: a relativizat notiunea de justitie, a dus in derizoriu o institutie a statului care isi facea treaba, a impartit cetatenii in catei si dulai, a cautionat o televiziune care a facut din asasinatul mediatic o vocatie.

O scurta paranteza: odioasa lege a defaimarii, initiata de Liviu Dragnea, a stat aproape jumatate de an prin Parlament si in dezbatere publica. Ocupat cu concediile in Florida, week-end-urile prelungite la Sibiu (apropo, inteleg ca presedintele a dat ucaz ca nici o institutie sa nu mai trimita informari vinerea dupa ora 10) si mismasuri subterane pentru prietenii sai apropiati, presedintele Klaus Iohannis nu a zis nici pis in apararea libertatii de exprimare. A fost nevoie sa intervina in dezbaterea publica ambasadorul american, in sprijinul societatii civile, ca Liviu Dragnea sa isi imblinzeasca legea. Presedintele tarii era ocupat.

Dar ca sa sara in sprijinul Antenei 3 nu i-a luat mult. La prima iesire publica, Klaus Iohannis a catalogat simpla notificare din partea ANAF drept "actiune heirupista", iar despre motivele evacuarii Antenei 3 (din sediul care nu-i mai apartine!) a spus ca sunt "banale motive administrative". Sa ne intelegem: e vorba despre o decizie judecatoareasca definitiva veche de peste un an si jumatate.

Probabil ca Iohannis vorbeste din propria experienta cu casa pierduta in instanta si nici acum data inapoi (ba, mai mult, Iohannis continua sa incaseze chirie din casa care nu mai e a lui). Probabil ca marele aparator al "politicii altfel" asta intelege: ca justitia si dreptatea sint pentru catei, nu pentru dulai ca el ori Voiculescu. Cum ar fi zis Iliescu pe vremuri: un moft!

Iohannis nu s-a rezumat la demonizarea ANAF si desfiintarea unei decizii definitive a instantei. El a anuntat ca a avut discutii cu "factorii de decizie" si a constatat ca pina la urma "se gasesc solutii convenabile". In ce calitate a discutat el cu factorii de decizie despre o televiziune privata? In calitate de presedinte, de sef al CSAT, de sef al Armatei Romane? Dar Antena 3 nu are legatura cu nici una dintre calitatile acestea. Sau in calitate de proaspat beneficiar al unui blat politico-mediatic cu Antena 3 / Voiculescu?

Realitatea asta ne arata. Ca Iohannis, in pierdere de credibilitate in rindul publicului reformist si fara aliati mediatici puternici, s-a reorientat spre Antena 3. Are totusi nevoie de un public in perspectiva realegerii, iar publicul antenist nu e cu nimic mai prejos decit pretentiosul public reformist, si-o fi facut Iohannis calculul. Asa se explica voiajul de nunta Mihalache - Gadea in Germania si SUA, asa se explica si atitudinea calina a Antenei 3 fata de el in ultima vreme.

Iohannis mai intuieste ceva: ca PNL nu va mai sta mult timp alaturi de el. Liberalii au sanse tot mai mici sa cistige parlamentarele si sa dea postul de premier, iar multe dintre deciziile impuse de la Cotroceni ii irita (Busoi candidat, votul intr-un singur tur). Vechii PDL-isti deja miriie pe la colturi, iar daca ei vor cistiga mai multe primarii decit vechii liberali si vor schimba raportul intern de forte, atunci Iohannis va avea probleme cu partidul chiar mai devreme decit se astepta. Asa ca Iohannis cauta sprijin cam pe unde poate.

Doar ca acest calcul are o mare slabiciune: Antena 3 nu a dat niciodata un presedinte. Publicul reformist e cel care, cum-necum, cu heirup si stat la cozi in vint si ploaie, scoate presedinti.

Ce a reusit presedintele Iohannis in aceasta seara, prin cinci fraze, e sa arunce la cos cam tot publicul reformist pe care il mai avea. Caci pentru acest public nu exista un simbol mai puternic al coruptiei decit Dan Voiculescu si trustul sau de presa. Acest public s-a uitat oripilat la cele doua tentative de suspendare a presedintelui Basescu, la asasinatele mediatice comandate de Voiculescu si executate de simbriasii sai, la atacurile necontenite asupra valorilor si principiilor democratice.

In noiembrie 2015, Iohannis a mers hoteste in Piata Universitatii, dupa trei zile de proteste. Acum, dupa ce si-a devoalat perfecta amoralitate, ma tem ca urmatoarele proteste il vor avea ca actor principal din prima zi.

Astazi, cu derapajul premierului Ciolos, declaratia infernala a presedintelui Iohannis si votul din Parlament in cazurile Madalin Voicu si Nicolae Paun, am trait o zi pe care nu o mai credeam posibila dupa protestele Colectiv. Concluzia e ca intre idealism si real-politik e o distanta mai mare decit parea. Cu atit mai mult trebuie sa ne intoarcem la vorbele lui Corneliu Coposu: In politica negociem orice, dar nu negociem principii.












Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
52598 vizualizari
  • +41 (55 voturi)    
    Oare....... (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:30)

    polonyca [utilizator]

    Nu exista vre-o posibilitate legala sa-mi retrag un vot odata acordat ??? Sa-l......anulez sa zicem ?????!!!!!! Simt c-o sa-mi cada mana cu care l-am votat.......asta e cu adevarat pres "Grivco".......
    • +40 (54 voturi)    
      subscriu (Joi, 18 februarie 2016, 8:34)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Am racit la coada de 8.5 ore, banuiam de atunci ca individu' nu este decit o mare frauda...
      Basescu si/sau Macovei ramin sperantele mele
      • +12 (22 voturi)    
        CORECT (Joi, 18 februarie 2016, 11:11)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Macovei Presedinte, acesta sa fie obiectivul pentru 2017, evident dupa demitarea lui KIWI - demitere cu ajutorul Parlamentului din noiembrie 2016, OBLIGATORIU fara majoritari P$D si penele si aldie..aceste lacuste gregare...sa fie gen...uniunea minoritatilor din Romania
        • -13 (21 voturi)    
          D-le tapalaga (Joi, 18 februarie 2016, 12:46)

          andreitr [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Dumneata dai cu noroi in cine nu trebuie. Presedintele a spus ca antenele nu trebuie inchise printr-o decizie.administrativa. antenele (latrinele - opinia mea) pot fi inchise de fiecare din noi cel putin din telecomanda. Asa ca eu zic Inca odata hai Iohannis!
          • +20 (22 voturi)    
            Unu la mana, (Joi, 18 februarie 2016, 13:07)

            Popcorn [utilizator] i-a raspuns lui andreitr

            acest articol este al lui Cristian Pantazi, nu al lui Tapalaga (v-ati ratacit printre articole). Nimeni nu vroia sa inchida latrina 3, dar statul trebuie sa isi recupereze o parte din daune prin valorificarea sediul. Latrina 3 poate emite in continuare (cu acelasi rezultat) si din sediul unui wc public dezafectat, nimeni nu le-a luat licenta.
            Doi la mana, cel mai important, institutiile statului trebuiesc respectate, mai ales de catre presedinte.
            • +9 (11 voturi)    
              CORECT ! (Joi, 18 februarie 2016, 13:10)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui Popcorn

              PUNCT !
            • +12 (12 voturi)    
              mai presus de lege (Joi, 18 februarie 2016, 13:17)

              GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Popcorn

              Se pare ca liderii alesi de noi isi iau libertatea de a sta deasupra legilor care altfel pentru un gainar de exemplu (adica unu care fura de foame ) sunt foarte dure
      • -5 (21 voturi)    
        Basescu (Joi, 18 februarie 2016, 11:37)

        SebastianD [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Macovei inteleg, dar sincer, Basescu ramane speranta ta?

        Nu credeam ca mai exista persoane in 2016 care nu si-au dat seama ca momentul din 2012 a fost o lupta a grupurilor de interese, domnule Pantazi.

        In rest, total de acord cu concluzia data, a inceput sa fie evident acest lucru acum multi ani deja, cand alternanta PSD/PNL/PDL a rotit aceeasi oameni de aparenta democratiei.

        Dupa cativa ani buni traiti intro tara din vest, regret sa spun ca si in cele mai optimiste scenarii tranzitia va dura inca vreo 25 ani ...
    • -24 (30 voturi)    
      hahahahha (Joi, 18 februarie 2016, 9:00)

      petre22 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Si neuronul cu care ai gandit cand votai cui il lasi ,ala nu trebuie scos?
      • +17 (21 voturi)    
        pai, (Joi, 18 februarie 2016, 9:31)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui petre22

        sa ajunga ca tine ???
    • +25 (29 voturi)    
      Numele lui (Joi, 18 februarie 2016, 10:18)

      MadameDuRecamier [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      e GRIVCANNIS! Si n-a facut altceva decit sa recunoasca deschis, ca e omul lui Felix, micul pucist, borfas marunt de provincie. Uslamul are puterea absoluta, iar revolta de la Colectiv s-a stins inainte de a implini ultimul act, demisiile celor 588 de penali.
      Solidar impotriva legii cu un infractor de drept comun prin similitudine de interese, Grivcannis va insista pt. modificarea legii, in asa fel incit el sa nu-si piarda casele luate prin fals in acte, fals atestat de Justitie.
      Sub asta si sobolanii ros-galbeni Romania se dezintegreaza.
    • +15 (19 voturi)    
      retrage Like-ul de pe pagina lui.. (Joi, 18 februarie 2016, 10:28)

      claonic [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      retrage Like-ul de pe pagina lui..
      • +7 (9 voturi)    
        si ce rezolvam cu asta?! (Joi, 18 februarie 2016, 12:20)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui claonic

        dam unlike, retragem sprijinul, il si injuram - ce am rezolvat?
        Claunul Ciolannis ramane tot pe scaun la Cotroceni, iar Antenele raman in continuarea sa improaste mizerii din cladirea ce nu le apartine! Nu m-ar mira ca acest Grivcannis sa il si gratieze pe varan!
        • +6 (10 voturi)    
          pana in noiembrie 2016 (Joi, 18 februarie 2016, 12:39)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

          important ca P$D si penele - toxinele si seva urii in Romania sa nu aiba majoritate Parlamentara !!!! apoi Parlamentul sa treaca la DEMITEREA lui Ciolanis !
    • +7 (9 voturi)    
      Exista posibilitatea...... (Joi, 18 februarie 2016, 11:09)

      8736 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      .......dar la alegerile urmatoare.
    • -2 (10 voturi)    
      Adica il preferai pe Ponta (Joi, 18 februarie 2016, 11:25)

      Arminius [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      Sa-ti retragi votul ca sa iasa Ponta, nu? Nu ma omor dupa Iohannis, dar cred ca a dat dovada de fler politic. Lucrurile puteau (si pot in continuare) sa degenereze. Cladirea in care functioneaza Antena 3 este acum proprietatea statului. Asa s-a acoperit prejudiciul. Sa ii dai afara pe chiriasi este o miza mica (oricum actiunea ANAF mi se pare o facatura menita sa incite). Presedintele trebuie mentinut pe linia anticoruptiei, iar asta nu se va face cu atacuri, jigniri, etc.
    • +9 (9 voturi)    
      ne-am luat tara inapoi... (Joi, 18 februarie 2016, 14:37)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      acum stim la ce se referea ciolannis, vroia tara inapoi pentru hoti, borfasi, pentru securisti, lingai, mancatori de rahat, spalatori de creiere...
      acum aflu cu stupoare ca ciolannis se afla exact in aceeasi situatie cu latrinele, a obtinut ilegal o casa, pe care o are inchiriata si mai si primeste chirie pe ea chiar daca nu mai este proprietar...
      asa si latrinele, stiua de un an si ceva ca nu este cladirea lor nici a fetei lui voiculescu, dar chiria au platit-o tot puslamalei aleia iar acum se plang ca sunt evacuati...
      corb la corb nu-si scoate ochii... cand s-a inchjia otv-ul, o alta latrina, nu s-a plans nimeni, era o amenintare pentru toate partidele, incepuse sa spele la foc automat creiere, acum vin alegerile, cine isi doreste opozanti niste mancatori de rahat precum latrinistii? inseana sinucidere politica, dar poate ne mobilizam, chiar si pe internet, si le dam din nou o lectie, ca atat ne-a mai tramas, sa le dam lectii, ca pe urma ei oricum tradeaza....
  • +29 (31 voturi)    
    Dovada clara ca toti politicienii is in cahoots (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:33)

    Locke Lamora [utilizator]

    O cardasie securisto-mafiota conduce tara. Pardon, nu conduce, jupoaie.
  • -19 (27 voturi)    
    un mare avatanaj (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:35)

    Mazeta [utilizator]

    Poate că Iohannis este o dezamăgire pentru mulți. Poziția lui are însă un mare avantaj: împarte scena politică în patru. De-acum, alegătorii va trebui să gândească mai mult.
    • +10 (12 voturi)    
      "va trebui" (Joi, 18 februarie 2016, 12:22)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu stiam ca esti si agramat ... asta e cireasa de pe ...mort.
      • +11 (11 voturi)    
        trollii invata romaneste in Teleorman (Joi, 18 februarie 2016, 13:01)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        se egzista o iexplikatzie!
      • -5 (7 voturi)    
        eh (Joi, 18 februarie 2016, 14:43)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        Cum e corect?

        Noi vom trebui să gândim.
        Voi veți trebui să gândiți.
        Ei vor trebui să gândească.

        sau

        Noi va trebui să gândim.
        Voi va trebui să gândiți.
        Ei va trebui să gândească.

        eh?
  • +136 (158 voturi)    
    D-le Iohannis, (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:35)

    Lucian P. [utilizator]

    Faptul ca v-am acordat votul, alaturi de alte milioane de romani, unii care au stat prin ploaie ca sa apuce sa voteze imi da dreptul sa va pun o intrebare simpla: nu va crapa obrazul de rusine fata de noi? Chiar nu mai exista OM in statul asta care sa nu-si bata joc de poporul care l-a ales? Nu va e rusine sa iesiti public si sa faceti astfel de declaratii? Trebuie sa va reaminim noi ce promisiuni ati facut inainte de alegeri? Nu va pasa de noi, pai atunci macar TACETI, ca stiti sa o faceti foarte bine. Banii furati de voiculescu sunt furati de la noi toti, astia care v-am votat sau nu, de la cei care stiu sa mai judece limpede sau sunt hipnotizati de tampeniile debitate de televiziuni. Da, pe noi ne intereseaza sa se recupereze acei bani pentru ca sunt banii nostri, ai tuturor. Pe d-voastra nu va intereseaza pentru ca aveti vacante platite de noi, va platim sa traiti regeste pentru 5 ani. Nici pe parlamentari nu-i intereseaza sa se recupereze prejudiciul pentru ca ei au acces la banii publici de unde se poate fura in voie. Interesul VOSTRU este linistea, linistea data de televiziunile care sa va laude sau cel putin sa nu va critice. Nu va intereseaza ca niste copii mor in spitale pentru ca nu se investesc bani, pentru ca va rezolvati problemele medicale in strainatate, nu va intereseaza ca oamenii o duc din ce in ce mai rau pentru ca iesiti din palatul acela doar pentru a merge in excursii, nu va pasa ca oamenii care au crezut in d-voastra regreta acum acel vot.
    • +61 (73 voturi)    
      Cunoscandu-l pe Iohannis... (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:07)

      Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

      ...de pe vremea cand acesta era primarul Sibiului, Cristian Sima avertiza cu privire la Klaus Iohannis inainte de alegerile din noiembrie 2014 „nu vă aşteptaţi la minuni! Nu mută munţii, doar îi păzeşte”

      O vreme am crezut ca a avut dreptate, ca Iohannis e un mediocru CORECT. Constat ca si Sima s-a inselat: „neamțul” e un oportunist neobrăzat. La cate gafe a facut deja (si, evident, va mai face) e de mirare daca nu va sfarsi prin a fi „ejectat” din scaunul de comanda. Exista si interese strategice in Romania...
      • +19 (29 voturi)    
        herr kauz von grivco (Joi, 18 februarie 2016, 0:19)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

        este obijnuit ca la sighii, sa'i zica toti sa traiti si sa se execute.
        de la prefect si judecator, la politzaiul de coloana si jindaru din fatza portzii sale.
        sa fie vinovat cine spune el si nevinovat cine'i e fidel.
        nu sima a spus adevarul, ci fostul doritor la cotrocesti, don profesor kkrau, intr'o emisiune taman la latrina aparata de herr ex burgermeister de sighii.
        anume, ca iohannis va controla tot. si asta o spunea imdediat ce herr klauz a luat comanda penelelei istorice (?!). atunci am crezut ca o zicea la necaz, din ranchiuna.
        sa credeti voi ca e asa cum vorbeste...
        e fizician, stie mecanica politicii :))
      • +15 (23 voturi)    
        om gospodar (Joi, 18 februarie 2016, 2:15)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

        S-a ocupat si de interesele strategice. De ce crezi ca au fost pnl-eii in turneu cu capra, in SUA? Au pupat dreapta, au dat cu fruntea de podea, au promis ce-or fi promis, au incercat sa sa-i imbuneze, ca e clar ca sunt suparati. Daca Klemm a lipsit de la intalnirea anuala a ambasadorilor cu presedintele Romaniei, e avertisment serios.
        America isi va vedea de interesele ei in regiune, dar atat. Cat timp ciolanis, pnl si psd nu-i fac bezele lui Putin, vor fi lasati sa-si faca de cap aici, cat vor pofti.
    • +36 (54 voturi)    
      Cat v-a trebuit oameni buni sa va prindeti? (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:32)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

      Eu l-am votat pentru ca a insistat Traian Basescu, dar alta data n-o sa se mai intample. Intre Ponta si Iohannis e o singura diferenta. Iohannis e mai mare la stat. La sfat sunt amandoi la fel ...
  • +30 (36 voturi)    
    Imi pare rau s-o spun... (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:36)

    AlinL [utilizator]

    ...JOS JOHANNIS! Nu pentru asta te-am votat!!!
  • +24 (30 voturi)    
    "Muppets" intervine (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:38)

    Colebil Clinton [utilizator]

    Omu' vorbeste rar, ca si cum ar dicta la ora de fizica. Dupa atatea ore de predare, nu mai poate vorbi decat dupa manual si mai putin din creierul personal. In managementul modern, sefii vorbesc putin si mai mult dau din cap, ca sa nu se prinda subordonatii cat sunt de prost pregatiti. Asa si cu omu' nostru. Daca a auzit ca i se striga numele din hazna, s-a si infiintat cu discursul pe care haznaua voia sa-l auda. Ca de, nu se cade sa nu te pui bine cu unii care pot, de maine, sa-ti ia la numarat cercevelele de la case. Trebuia sa-l doboare si pe Constantinescu cineva de pe ultimul loc...
  • +41 (61 voturi)    
    Proteste? (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:41)

    LeneaInCui [utilizator]

    Proteste? Hahahaha! Ce bine-i în casă cu bericica într-o mână și cu cealaltă în pantaloni. Nu-i așa?
    • +22 (32 voturi)    
      locul cu pricina (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:35)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui LeneaInCui

      va mirosi a Latrina..masca pe figura...cum spuneau Sarmalele Reci..prostia i la putere !!!!
  • +25 (31 voturi)    
    mda (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:44)

    Sorrows [utilizator]

    si eu l-am votat pe Iohannis. Teapa. Omul e mult prea mic.
    • +10 (10 voturi)    
      Stefan cel Mare (Joi, 18 februarie 2016, 12:39)

      JranValjean [utilizator] i-a raspuns lui Sorrows

      Johannis este inversul lui Stefan cel Mare, mic la sfat si mare la stat...
  • +48 (64 voturi)    
    astept (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:45)

    victor L [utilizator]

    Provincia, pardon, reactiile CSM ori a altor institutii pentru a-si repera onoarea :P
    • 0 (24 voturi)    
      BURTIERA (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:37)

      EccE [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      DE ce nu iei in calcul scenariul ca gelu fostul sef al anaf afland ca urmeaza sa fie demis (sau poate de aia fost demis) a ridicat mingea la fileu antenei 3, ca sa poata aia sa zbiere din toti plamanii ca ii beleste ciolos cu johannis. aia oricum emit din alt sediu acum. asa, foarte frumos le-a luat presedintele mistoul din gura. cred ca au ochii plini de lacrimi acum antenistii ca trebuie sa zica de presedinte ca e baiat de comitet, after all.
      • +11 (13 voturi)    
        intrebare (Joi, 18 februarie 2016, 11:35)

        Optimal [utilizator] i-a raspuns lui EccE

        Intreb cu toata sinceritatea: si ce s-ar fi intamplat daca ambii ar fi adoptat pozitia corecta intr-o asemenea situatie, si anume ar fi aratat respect fata de lege? Am mai auzit parerea ca ar putea fi o capcana intinsa de fostul sef ANAF. Insa cum ar fi fost daca amandoi, si Ciolos si Iohannis, ar fi aparat statul de drept? Mesajul lor ar fi fost mult mai puternic in fata care ataca democratia sin Parlament (ce trista ironie) si din mass-media si ar mai facut "un pas" (pas cu pas!) in directia consolidarii perceptiei (dar si a realitatii) ca traim intr-o societate normala. Iata cate elemente a ratat domnul presedinte de a le pune in practica, dupa ce le-am regasit rostite in nenumarate discursuri. Care era riscul? De ce nu se putea transforma o capcana, asa cum s-a zis, in oportunitatea de a da semnalul corect?
      • +1 (5 voturi)    
        dar asta nu ma incalzeste! (Joi, 18 februarie 2016, 12:24)

        Crioan [utilizator] i-a raspuns lui EccE

        "acum antenistii ca trebuie sa zica de presedinte ca e baiat de comitet"

        Chiar azi-dimneat, un troll latrinist, Danny, nu aflase de intorsatura, si il injura in continuar ede zor pe Ciolannis!
      • +3 (3 voturi)    
        reducere la absurd (Joi, 18 februarie 2016, 16:37)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui EccE

        presupunand ca ai dreptate in tot ce spui, ca fost ANAF nu a vrut decat sa arunce "momeala" , ce l-a facut/impins pe Ciolos sa "condamne" (fie si modul in care a actionat ANAF???
        Nu de alta dar nici el nu a fost capabil sa explice cu ce a gresit legal ANAF ? Oricate bube ar fi avut gelutzu, cu ultima mutare si-a spalat obrajul.
        cat il priveste pe Iohannis...pe asta nu l-a intrebat nimeni nimic, el se dusede la "primavara civica" sau ce dracu' era aia, cu alde Liiceanu, patapievici si alti intelctuali si hodoronc-tronc, s-o gasit sa ia apararea de "libera exprimare" taman alora care ii mascareau ca albide de porci pe invitatii sai???
        nu ti se pare asta cel mai mare cinism, prost-gust si dezgust?

        Macar daca dragnea ia apararea lui gadea nu am asteptari, dar asa?
    • +27 (31 voturi)    
      astept si eu (Miercuri, 17 februarie 2016, 23:59)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui victor L

      ca ANAF sa aiba putin sange in instalatie si sa execute totusi Intact. Daca nu in 5, in 10 zile.
      Chiar daca ar fi ultimul gest de onoare al lor si vor plati cu postul.
      Ar incurca totusi prea multe socoteli, nu?
      • +9 (11 voturi)    
        nu exista, (Joi, 18 februarie 2016, 9:37)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui baimarean

        legal, niciun motiv pt. ca ANAF sa plateasca cu desfintarea, chiar in ciuda "amenintatorului" cu motunea, dragnea.
        dar ce, i-a impiedicat vreodata legea pe hotii astia din parlament?
  • +61 (69 voturi)    
    Nu sunt politicieni (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:47)

    mavis [anonim]

    Nu e unul venit in politica pentru altceva decat sa fure. De cate ori ii vedeti la TV, poze/ziare, pe strada sa stiti ca de fapt ati vazut niste interlopi, nu politicieni.
  • +80 (94 voturi)    
    Iohannis indeplineste o singura functie (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:49)

    ac [utilizator]

    Aceea de a-i fi ocupat locul lui Ponta. Si nici functia asta nu o indeplineste grozav. Caut un cuvint care sa descrie elucubratia de azi, dar altul decit timpit n-am.
    • +23 (31 voturi)    
      CORECT (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:29)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui ac

      sintetic si la subiect
      cheapeau bas !
    • +10 (10 voturi)    
      nu, tampit nu! (Joi, 18 februarie 2016, 12:27)

      Crioan [utilizator] i-a raspuns lui ac

      Abject, cu siguranta, dar tampit?! Nu!
      este pur si simplu pragmatic, si-a dat seama ca sustinerea din parte alui Crescent si a Latrinelor este mult mai valoroasa decat a celor cateva milioane de romani care atunci in noiembrie au stat la cozi ca sa ii dea votul!!!
      • +12 (12 voturi)    
        Cam prost calcul pentru unul (Joi, 18 februarie 2016, 13:52)

        Kecske [utilizator] i-a raspuns lui Crioan

        care se pretinde profesor de fizica, o stiinta exacta. Sa pierzi citeva milioane pentru citeva sute de mii nu cred ca e avantajos. Da cu virgula, la sfirsit.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu, calculul este bun! (Luni, 22 februarie 2016, 21:47)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

          Se desparte fara regrete de milioanele care l-am votat, stie ca oricum nu il vom mai voita a doua oara!
          Castiga simpatie si recunostinta nu din partea telespectatorilor haznalisti, ci a "famigliei" Varanului!
          Dupa ce va pronunta si gratierea prezidentialam pentru infractor, Ciolannis va fi recompensat cu o suma frumusica, turnatorul Felix are de unde sa ii dea ...
  • +64 (80 voturi)    
    legea lui peter (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:49)

    stanescu [utilizator]

    fiecare avaseaza pana la nivelul incapaciatii sale .

    asta s-a dovedit si pt Iohannis .

    o fi fost bun de primar la Sibiu, dar ca presedinte s-a dovedit incapabil.
    • +26 (32 voturi)    
      Si-a atins limita competentei. (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:47)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui stanescu

      In acest moment, din competent (la Sibiu) a devenit incompetent (la Cotroceni).
      • +6 (10 voturi)    
        cine va mai sus, (Joi, 18 februarie 2016, 9:39)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

        facea referire la "miraculoasa" excursie in state a pnl+gadea hantene = love.
        acum se explica.
        • +12 (16 voturi)    
          mahalache+pastoru+alina gospodina (Joi, 18 februarie 2016, 10:16)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          EGAL - Tradare De Neam, s au dis pana acolo sa Decupleze Romania din Lumea Normala
        • -1 (7 voturi)    
          eu nu cred! (Joi, 18 februarie 2016, 12:29)

          Crioan [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Eu tot nu cred ca echipa Latrinei a fost in State, obedienta lor seta fata de Maskwa, ce sa caute slugile varanului la "amerloci"?!
      • +1 (1 vot)    
        limita competentei, corect (Joi, 18 februarie 2016, 22:34)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

        ca la incompetenta nu are limita
      • +1 (1 vot)    
        Hmmm, e valabil oricui, la un moment (Vineri, 19 februarie 2016, 12:52)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

        dat - chiar si cand iti schimbi postul de subordonat cu postul de sef in aceeasi structura, la inceput esti la limita competentei. Si de cele mai multe ori, dupa o perioada de timp, devii competent pe postul respectiv. E valabil de cand lumea si exact in sensul asta e enuntat principiul lui Peter.
  • +64 (82 voturi)    
    rusine!!!!! (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:49)

    bancheru83 [utilizator]

    sincer imi pare rau ca am stat peste 6 ore sa votez acest presedinte!chiar am crezut ca va fi o schimbare...
  • +23 (27 voturi)    
    Pacat ca l-am votat! (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:55)

    Spirt [utilizator]

    Doar un alt borfas. Cu nume german!
  • +27 (33 voturi)    
    Splendid editorial (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:56)

    proxy [utilizator]

    Si da, Antena 3 nu a dat niciodata un presedinte. Rusine Iohannis!
  • -20 (34 voturi)    
    simpla notificare ??? (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:57)

    gabriel4west [utilizator]

    // a catalogat simpla notificare din partea ANAF drept "actiune heirupista" // - o "simpla notificare" care a sosit insotita de 100 de reprezentanti ai ANAF - sa mori de ras nu alta - nu puteau sa o trimita cu posta ?? eu primesc "simple notificari" de la ENEL cu posta , nu mi-o aduc 100 de angajati ENEL la usa - a fost mai mult decat o actiune heirupistica, a fost un abuz grosolan . Mai informeaza-te, domnule Pantazi, inainte de a scrie vrute si nevrute.
    • +1 (1 vot)    
      vrei sa (Joi, 18 februarie 2016, 15:27)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui gabriel4west

      explici ,mai exact, in ce a constat actiunea "heirupistica" si abuzul grosolan? Intentia de a pune inaplicare o hotarare judecatoreasca executorie ti se pare un abuz grosolan? Ar trebui sa experimentezi pentru un an,modul de respectare a legii in Norvegia ,de exemplu, impreuna cu cei de la antene si poate impreuna cu Iohanis.
  • +17 (23 voturi)    
    Perfecta amoralitate (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:59)

    HardCorePolitics [utilizator]

    Acum sper ca e clar pentru toata lumea.
  • +24 (30 voturi)    
    Pai cam asta a fost... (Miercuri, 17 februarie 2016, 20:59)

    purplehaze [utilizator]

    Povestea cu Johannis, sperantele romanilor de Schimbare se rezuma doar la inlocuirea lui Ponta cu ...altcineva, doar atat.
    Asa cum probabil i-a intrat in reflex, noul "Altfel" de presedinte se dovedeste a fi mult prea ...balansat in atitudine, incat va trebui sa facem mari eforturi de a-l intelege pe viitor. Poate ne va explica odata si motivul pentru care toata protipendada PNL-lui a stat nedezlipita de pastorul lui Felix in "tripul" nordamerican anterior "GAFEI" legale a ANAF-ului.
  • -20 (28 voturi)    
    ulciorul nu merge de multe ori la apa (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:02)

    petre22 [utilizator]

    Asa si cu presedintele dat de antena 3 ,nu a dat nici un presedint dar il va da odata si odata si nu pe KJ ci pe Tariceanu,Gadea su Firea .
    Chiar credeti ca ALDE il va sustine pe KJ in alegeri ,il va arunca la cos.
    Odata si odata tot castigam si atunci va fi definitiv si pentru 10 ani si ma bazez pe lehamitea romanului,pe sila de a nu mai sta 6 ore la cozi pentru unul de dreapta.
    Odata si odata se vor satura sa tot salveze si atunci vom castiga.
    • +7 (7 voturi)    
      Si-atunci sa te tii ! (Joi, 18 februarie 2016, 13:58)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui petre22

      Jaf la drumul mare, mina-n git la cei cinstiti, poate chir mai rau. Ca sa poate ei fura in liniste.
  • +24 (30 voturi)    
    ! (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:04)

    Kpriciu [utilizator]

    președintele în ton cu parlamentul!
    Și n-a trecut un an de când "ne-am pricopsit" cu el.
    Ce TEAPA!
  • +41 (47 voturi)    
    Corect (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:07)

    Adrian_1978 [utilizator]

    Aveti dreptate domnule Pantazi. Urmaresc HN de multa vreme dar azi sunt revoltat si am comentat prima oara.
    Domnul Iohannis e incompetent, si ca politician si ca presedinte.
    Nu vad bine Romania in contextul international si cu acest presedinte incapabil si cu un ego pe masura inaltimii. Klemm I-a intuit leadershipul si de aceea I-a dat cu flit de cateva ori, initial m-am mirat dar acum inteleg.
    Ca manager pot forma oameni pentru a deveni lideri, un minimum insa e necesar: un set de valori si principii care vin din educatie. Fara asta nu se poate.
    Am impresia ca domnul Iohanis are o deficienta morala ireductibila, in afara de lipsa de training in leadership si politica. Daca era angajatul meu ii marturiseam ca rolul de lider nu I se potriveste si ii sugeram sa Isi updateze CVul.
  • +26 (36 voturi)    
    KLA(3)US (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:18)

    rockerul [utilizator]

    Asa este , nasol ca are si diaree pe deasupra .... Incerc sa-i trimit hartie igienica imprimata cu urmatoarele mutre : Tariceanu , Iliescu , Voicu C. , Mihalache de langa el , Milica Constantinescu , gasca de la A3 , Anghel fomista , toti scriitorii din parnaie ( iesiti sau nu inca ) , Dragnea ....... Lista este deschisa , da-ti sugestii !!! Gluma-i gluma , dar se ingroasa ! Ce blat marineru'-plagiatoru' , uitati-va bine de tot , adica cu OCHII MARI , ce cacat ne pregateste pnl-ul cu A3 si Klaus prin nenorocitul ala de mahalache , sa vedeti ce ne paste ! O , Doamne , ce tara frumoasa si ce oameni de cacat are !
  • -19 (37 voturi)    
    Ziua in care presa nepartinica a murit (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:25)

    Heruvim [utilizator]

    Sunt cititor fidel Hotnews de cand era singurul ziar online - parca 2003. Am fost activ ca si comentariu si am stat acum muulti ani in urma si cu dvs la o cafea Dl. Pantazi.

    Am avut impresia tot timpul ca prezentati lucrurile nepartinic, cu un singur scop: adevarul, bunul simt si legea.

    Antena 3 imi provoaca o greata enorma. Nu ma pot uita mai mult de 2-3 minute fara sa imi creasca tensiunea.

    Cu toate astea, doua articole marca Tapalaga si unul de la dvs in decurs de 24h e mult. Si pentru ce?

    Pentru ca primul ministru a zis ca metodele ANAF sunt "obsnuinte"? A fost FOARTE DELICAT.

    NU conteaza cine este Antena 3, cat de scarbosi sunt, cat rau au facut (si probabil vor mai face) Romaniei. NU suntem noi in masura sa judecam faptic.

    FIECARE CETATEAN AL TARII ARE DREPTUL LA DEMNITATE SI EGALITATE IN FATA LEGII.

    La ASTA ma asteptam sa percutati. Nu la faptul ca multi oameni in stat si-au dat seama ca actiunea ANAF a fost de tip SS.

    Daca cei de la Antena 3 nu min (nu bag mana in foc) au venit 10 (ZECE!) masini ANAF si au LEGITIMAT si facut POZE persoanelor din sediu.

    Cu CE drept? Numai Politia si Jandarmeria au dreptul sa legitimeze cetatenii acestei tari! NUMAI cele doua institutii. Ma asteptam sa investigati ACEST abuz. De ACEEA Ciolos si Iohanis au zic ca ANAF e de kko. ASTA voiam de la dvs. sa confirmati sau sa infirmati pretentiile celor de la Latrine - a fost asa sau n-a fost asa?

    Au facut poze persoanelor de acolo ANAF? Cu ce drept? Au cerut permisiunea celui fotografiat?

    CU CE DREPT se comporta ANAF (in exercitiul functiunii si executand o procedura legala in scop) ca un pluton de hitleristi?

    ASTA vreau sa stiu de la voi nu sa va lamentati ca Iohanis a zis - poate ca are dreptate: DA sediul trebuie evacuat - NU, NU in acest mod. (repet: legitimarea ilegala a persoanelor si fotografierea acestora - E ADEVARAT???)
    • -5 (21 voturi)    
      Multumesc (Miercuri, 17 februarie 2016, 23:05)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

      Multumesc ca mi-ati publicat comentariul (un pic cam acid ce-i drept) si multumesc si cititorilor pentru minusuri.

      Ca sa limpezesc un pic lucrurile vin cu o intrebare finala: pentru cine lucreaza ANAF?

      Pentru stat sau pentru Antene? Era nevoie de circul cu masinile, legitimarile si pozele (daca e adevarat, eu inca am dubii ca deocamdata e dkar vorba unor mincinosi notorii).

      Ce puteau sa zica Ciolos si Iohanis la un asemenea mod de operare a ANAF. Ca e bine??? As fi avut mari dubii asupra democratiei din Romania daca era asa.

      Pana una alta Gelu Diaconu a semnat un ordin in ultima zi de lucru (dupa ce mai mult de un an a stat pe -ur), ANAF a trimis tot parcul auto si departamentul notificari sa transmita o hartie si sa faca circ.

      Deci pentru cine a lucrat ANAF in cazul de fara?

      Mie unul mi se pare ca pentru Intact. Si aici ar fi trebuit sa fie subiectul articolelor dvs. si ale dl. Tapalaga, dl. Pantazi.

      Nu stiu cum pot sa ma exprim mai clar de atat.
      • -4 (10 voturi)    
        Felicitari pentru comentarii (Joi, 18 februarie 2016, 9:44)

        IonutSC [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        Chiar daca Antena 3 si Voiculescu sunt simbolul coruptiei si a manipularii, singurul mod in care cineva poate dovedi ca sustine o cauza superioara cum ar fi egalitatea tuturor in fata legii, este atitudinea pe care o manifesta in momentul in care opozantii lor sunt supusi unui posibil abuz.
        • -1 (1 vot)    
          Dar vezi tu? (Joi, 18 februarie 2016, 19:41)

          Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui IonutSC

          Antena 3 a mintit. Afrontul maxim adus unei natiuni: sa reusesti sa pacalesti pe toti.

          Niste hoti ordinari. Aschia nu sare departe de trunchi.

          ///
  • +23 (33 voturi)    
    Presedinte si premier de doi lei... (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:28)

    mihai1986 [utilizator]

    ...gluga de coceni in fata infractorilor din parlament...M-am convins si de astia doi...Daca in ceea ce-l priveste pe johannis aveam dubii, in ciolos chiar aveam incredere. Uite ca m-am lamurit cu privire la calitatea morala, verticalitatea si integritatea celor doi. In momentul in care ataci o institutie a statului care pune in executare o hotarare judecatoreasca definitiva, tot in interesul statului si aperi interesele personale ale unui condamnat penal pentru coruptie, sub sloganul apararii dreptului de exprimare si a libertatii presei (de parca le interzicea cineva dreptul de a emite in alta parte!!), inseamna ca din acel moment actionezi impotriva intereselor cetatenilor romani. Ii privezi pe acestia de niste fonduri cu care s-ar putea construi sau moderniza spitale, scoli, etc...Totodata, ce a facut parlamentul, presedintele si premierul, prin ingreunarea executarii, stirbirea imaginii ANAF si prin punerea sub presiune a acestei institutii, in scopul favorizarii unui privat, condamnat penal, se cheama favorizarea infractorului...Probabil toti vor sa creeze un precedent pentru ca pe viitor sa nu cumva sa mai atenteze cineva la averile condamnatilor penal, supuse confiscarii speciale...Halal!!!
  • +28 (38 voturi)    
    Unde sunt cei care-i luau apararea.. (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:29)

    Alius [utilizator]

    ...spunand ca nu are atributii, ca nu-i ca Basescu, etc ca ce putea sa faca?..Uite, cum a luat acum atitudine (proasta) asa putea sa aiba luari de pozitie si in muuulte alte cazuri, in care a preferat sa stea ascuns dupa draperii si fuste.

    Asta e Iohannis, nu altul. Tace si face pe el, atat.
    • 0 (8 voturi)    
      il cheama de ieri Ciolanis (Joi, 18 februarie 2016, 10:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Alius

      gata cu KIWI, KIWI a murit in noiembrie 2014
  • +31 (39 voturi)    
    17.02.2016 (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:30)

    unualibro [utilizator]

    ziua in care aia care si-au luat tara inapoi au aflat cu stupoare cui au dat-o.
  • +32 (40 voturi)    
    Trafic de influenta... (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:32)

    mihai1986 [utilizator]

    El a anuntat ca a avut discutii cu "factorii de decizie" si a constatat ca pina la urma "se gasesc solutii convenabile". Asta se cheama ce a facut dl. presedinte, trafic de influenta, a intervenit la organele statului pt. a nu-si indeplini atributiile de serviciu pt. a-l ajuta pe un privat condamnat penal pt. coruptie...
    • +12 (16 voturi)    
      neducerea la (Joi, 18 februarie 2016, 9:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mihai1986

      indeplinire a unei hotarari judecatoresti, oprind ANAF-ul in evacuarea imobilului, se cheama abuz de putere, d-l k.j. putand fi acuzat de DNA in acest sens, chiar daca pe perioada mandatului actiunea se suspenda. va fi insa reluata dupa incheierea mandatului de presedinte.
  • +24 (34 voturi)    
    CSM sa se sesizeze... (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:33)

    mihai1986 [utilizator]

    ...fata de faptul ca presedintele si premierul au adus atingere independentei justitiei!!!
  • +26 (34 voturi)    
    Nu pot sa cred! (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:40)

    Megies [anonim]

    Imi vine greu sa cred ca asa ceva se intampla. Am fost ultimul prost ca inca am mai sperat la ceva bun de la omul asta. Mi-e scarba...
  • -13 (25 voturi)    
    Il vroiai pe Monta presedinte? (Miercuri, 17 februarie 2016, 21:56)

    Miky60 [utilizator]

    De ce il critici pe Klaus Iohannis? L-ai fi vrut pe Monta presedinte cu Dragnea premier? Pe Klaus l-am ales noi, tinerii si l-au ales si copiii care si-au dat viata in Colectiv!
  • -26 (34 voturi)    
    vise, taica, vise... (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:08)

    Codruta N [utilizator]

    Desi n-am sa votez NICIODATA PSD (la fel ca altii ca mine), pentru mine chiar exista "un simbol mai puternic al coruptiei decat Voiculescu": trio-ul Udrea-Basescu-Boc, niste fomisti de o rautate CRUNTA si de o lacomie RARA si aproape imposibil de catalogat!
    Dupa cum, la fel ca multi altii (care n-au votat NICIODATA PSD) nu m-am uitat DELOC oripilata la incercarile de suspendare a lui Base - ci m-am uitat cu oarece placere si speranta! >:

    In rest... despre istericii de la Antene... numa' de bine! Din partea mea, poa' sa intre cu totii in greva foamei - si ACOLO sa ramana!

    Cat despre Iohannis... de data asta a luat-o razna RAU de tot (daca e adevarat ca a spus ceea ce se vehiculeaza, lucru care merita verificat, ca tot ce apare pe HN)! Dar mai sunt 3 ani in care sa arate ce ii poate pielea, sa devina un presedinte normal sau / si, de ce nu? sa apara cineva care sa-l inlocuiasca si sa fie (mare minune!) o persoana chiar ok ;)
    • +13 (19 voturi)    
      din noiembrie 2016 TREBUIE (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:31)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

      demis de noul parlament care nu va contine P$D si penele ...AMIN !
      • +2 (2 voturi)    
        Asta e asa, zisa sa-ti treaca timpul si (Joi, 18 februarie 2016, 15:38)

        dbdb [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        paraponul, ca logic, de fapt, nu se poate. Ne place sau nu, in tara asta de drepti, curati, ingeri si neprihaniti, partidele politice sunt, surpriza, numai ele corupte si, ce sa vezi, dintre ele, numai PSD si PNL ar fi alea naspa. Restul, ingeri ca si noi, astilalti! Hai sa fim seriosi, nu exista posibilitatea fizica sa dispara din parlament partidele politice actuale! exista o asa mare increngatura de interese care-i aduce alaturi chiar si pe cetatenii de o oarecare onestitate, alaturi de partidele actuale, incat, acum, posibilitatea asta nu exista. Si motivul principal este cel economic: economic vorbind, majoritatea cetatenilor Romaniei sunt captivi intr-o economie care depinde de stat, prin urmare, de partidele care administreaza si au administrat statul.
        • -1 (1 vot)    
          inseamna ca esti de al lor U$Lamilor (Vineri, 19 februarie 2016, 8:55)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui dbdb

          pacat...daca nu ai Speranta daca nu transmiti Oamenilor ca TREBUIe sa nu mai aiba reprezentare in Parlament, inseamna ca esti unul de al lor. PUNCT !
  • +37 (43 voturi)    
    Abuz in serviciu, Favorizarea infractorilor (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:14)

    justin puscasu [utilizator]

    Modul in care diverse personalitati (Tariceanu, Johannis) iau apararea Antenelor, instigand la opozitie impotriva executarii unei hotarari judecatoresti definive, cu scopul transparent de a apara interesele unui infractor dovedit este susceptibil de interpretari din perspectiva Codului Penal.
  • +28 (34 voturi)    
    La revedere Romania! (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:18)

    LaRevedereRomania [utilizator]

    Ma bucur sa vad tot ce sa intamplat. Toti, de la presedinte pana la ultima scursura de parlamentar, sunt niste personaje haotice complet anti-justitie. Ma bucur ca mi-au facut decizia pentru viitor mai usoara, la revedere Romania!
  • +28 (38 voturi)    
    pana acum eram inclinat sa fiu cel putin neutru (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:18)

    AliKimiku [utilizator]

    in parerile privind Johannis dar azi s-a dovedit a fi "presedintele de la Grivco"
    Va sa zica dupa 25 de ani de alegeri libere am reusit sa alegem presedintele sustinut "mai putin" de Antena 3. Cred ca rad aia din Vest de noi cum radem noi de moldoveni ca au ajuns la mana lui Plahotniuc, noi il avem pe Voiculescu care la puscarie fiind face pi__ cu bolta pe tot statul roman si pe cetatenii lui.
  • +26 (34 voturi)    
    copiez (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:19)

    bec [utilizator]

    articolul si-l dau mai departe. Am fost cenzurat si paracenzurat de cite ori am spus exact acelasi lucru, in cuvinte mai ''taioase''.
    Sigur, dl Pantazi scrie mult mai bine ca mine, dar esenta ramine aceeasi. Preferam totusi sa nu am acesta satisfactie marunta si lucrurile sa stea altfel pentru romania. Romania cu R am scris numai cit a fost base presedinte. Voi scrie cu R cind va aparea un alt presedinte de talia acestuia, cu toate greselile si defectele lui, caci numai cine nu munceste nu greseste si oameni sintem toti.
  • -14 (30 voturi)    
    E bine ca Ciolos si Iohannis nu au picat in plasa. (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:38)

    AndreiXYZ [utilizator]

    E adevarat ca Iohannis si Ciolos au avut niste reactii pline de lasitate, luand partea antenelor, dar cred ca in aceasta situatie, au luat o decizie corecta.

    Si mie mi-ar fi placut ca ei sa spuna tare si raspicat adevarul pe care il stie orice om cu capul pe umeri: ca ANAF-ul a actionat in mod legal si ca tot ceea ce se intampla acum este un circ regizat de antene, dar daca ar fi reactionat asa, ar fi picat direct in plasa intinsa de antene !

    Daca Ciolos ar fi stat de partea ANAF, psd s-ar fi folosit de acest lucru pentru a ajunge exact unde vor: LA MOTIUNEA DE CENZURA. Ar fi facut ce stiu ei mai bine: l-ar fi denigrat, ar fi spus ca "incalca libertatea de exprimare" si ar fi chemat oameni in strada impotriva lui. Pe ei nu ii intereseaza atat de mult sediul antenelor, cat a pune mana pe guvernare ACUM, cand vin alegerile. Se vede ca acum intentia lor e sa scoata oameni in strada... Oare de ce ? Daca ar da jos guvernul printr-o motiune de cenzura, fara niciun motiv serios, ar atrage ura populatiei, dar daca au sustinerea oamenilor ce ies in strada pentru a salva "libera exprimare"...pot sa faca ce vor

    Chiar daca presedintele si premierul au decazut plecandu-si capetele in fata manipulatorilor, acesta a fost un sacrificiu pe care au fost nevoiti sa il faca pentru ca PSD sa nu puna pana pe putere si abuzeze de ea pentru a castiga alegerile. E mai bine ca guvernul Ciolos sa nu pice... oricat de pasiv si de las ar fi, atata timp cat nu e corupt.
    • +11 (19 voturi)    
      da (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:59)

      bec [utilizator] i-a raspuns lui AndreiXYZ

      nici iliescu nu era corupt, dar a creat si a aparat din rasputeri coruptii si coruptia. Asa ca guvernul ciolos.
      Iar pdsr e la putere, guvernul executa intocmai si la timp comenzile penalului dragnea. Inclusiv presedintele miohanis, care nu recunoaste hotaririle justitiei in ceea ce-l priveste, vezi una din cele sase case din sibiu, face la fel, e un demn membru GIO.
  • +5 (11 voturi)    
    asa e (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:43)

    Eugenn [utilizator]

    Mi s-a parut ca in ultimul timp Cristoiu a cam luat-o pe aratura, dar interpretarea lui a scandalului ANAF vs Antena 3 mi se pare foarte plauzibila: http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-miercuri-17-februarie-2016/
    • -3 (11 voturi)    
      Nu, nu a luat-o razna (Miercuri, 17 februarie 2016, 23:12)

      Heruvim [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

      Zice cu alte cuvinte ceea ce incerc sa atrag si eu atentia stimabililor jurnalisti de la Hotnews:

      "Așa și cu descinderea de luni, 15 februarie 2016. Pare că ANAF și-a propus nu recuperarea prejudiciului, ci crearea premiselor ca prejudiciul să nu fie recuperat niciodată."

      Revin cu intrebarea: pentru cine a lucrat ANAF in acest caz?
      • +3 (3 voturi)    
        perdea de fum (Joi, 18 februarie 2016, 16:52)

        neurino [utilizator] i-a raspuns lui Heruvim

        domnule, avem o hotarare judecatoreasca, avem o insitutie de stat, ANAF, care s-a hotarat, finally s-o aplice.
        "Atibutiile" unui prim-ministru si ale unui presedinte corect e sa "vegheze" si sa faca tot posibilul ca legea sa fie respectata.
        fara circ, fara farnara, fara "actiuni heirupiste", fara accept decizia dar codam modul, etc...la fiecare guitat de maimuta ce se simte ofuscata din cauta aplicarii legii.
        Mi se pare abject, ca sa raman la limbaj elevat, ca tu, presedinte cu "politica altfel" (cica) sa spui (nu doar sa insuezi) ca te apuci sa tragi sfori ca decizia judecatoreasca sa nu fie respectata.

        Restul e can-can...si daca intr-adevar, decizia ANAF nu va fi dus ala bun sfarsit nu va fi vina ANAF ci cina Ciolos & Iohannis pentru ca au facut placaciuni in fata unui puscarias si a unor scursuri umani , generic numite "jurnalisti" (astia trebuiau de mult inchisi de CNA din motive profesionale si nu ca nu au cort).

        I-a psu ANAF pe Ciolos I Iohannis sa iasa in fata si sa sustina Antenele? NU.

        Asa ca...sa n-o mai dam cotita si sa gasim scuze ca la Ploiesti.
    • +5 (13 voturi)    
      am jurat ca nu citesc /urmaresc pe cristoiu (Joi, 18 februarie 2016, 0:04)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui Eugenn

      tinand cont cate piruete politice face si de cate ori s-a sucit...dandu-se un simplu analist.....
      Lasa-ma ...
  • -14 (18 voturi)    
    Ati aflat ce a spus Dragnea? (Miercuri, 17 februarie 2016, 22:52)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    In urma cu cateva minute, la A3, in direct, Dragnea l-a avertizat pe premier ca daca A3 va fi nevoita sa-si intrerupa emisiunea, Guvernul va fi daramat prin motiune de cenzura.
    In aceasata situatie, chiar nu vreti sa intelegeti ca in fata haitei de la A3, care conduce acum Romania, nu se poate opune nimeni? Vreti sa-l darame si pe Presedinte? Chiar nu intelegeti ca haita si-a supus deja intregul Parlament, care nu misca in fata ei?
    Fiti realisti, Domnilor de la HotNews, nu mai cereti imposibilul!
    • +6 (16 voturi)    
      sa-l darame? (Joi, 18 februarie 2016, 1:52)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      Mai Ciobane, mai omule, ESTE OMUL LOR! Este marioneta aleasa de la bun inceput de Ciolanis, la indicatia Grivco. Si iti inchipui ca omuletul asta penibil, fara vana si fara stralucire, ar fi ajuns unde a ajuns daca nu avea "dosarul de cadre" perfect? Crezi ca pe merite a ajuns la Bruxelles?
  • +27 (35 voturi)    
    Visez (Joi, 18 februarie 2016, 0:45)

    Airwaves [utilizator]

    Astazi, am asistat oripilat cum, pe rand, primul ministru si presedintele, au sarit la gatul justitiei si au mangaiat duios, pe crestet, o adunatura de lepre ce sug la sanul sarpelui de Voculescu.

    Pe motiv de banale motive administrative, tara a intrat in coma. Profunda. Evenimentele de astazi ne arata, in toata "splendoarea" sa, monstruozitata clasei politice care conduce aceasta tarisoara. Ce COlectiv, ce proteste, ce tara luata inapoi, de reforme, ce tehnocrati?

    Astazi. monstrii au ucis si ultima bruma de speranta. Promit ca acesta este ultimul meu comentariu pe Hotnews. De maine, cu toate puterile, voi lupta sa plec din aceasta tarisoara. Departe, undeva cat mai departe, unde fiica mea sa nu traiasca tot ce a trait generatia mea care a fost aburita pana in maduva oaselor. Fiicei mele ii datorez viitorul. Acestei taride rahat nu ii mai datorez nimic.

    Pana mai ieri, imi afisam tricolorul si pe masina, si pe facebook si peste tot, incercand sa fiu exemplu pentru alti romani. Incercam sa arat ca mai sper, ca imi iubesc tara si locul in care m-am nascut, am copilarit, am crescut si mi-am intemeiat o familie. Locul caruia ii spuneam "Casa" este de astazi un amestec de amaraciune si furie. Privind in urma, cu obiectivitate, constat ca tara asta e o curva, ce m-a mintit cu nerusinare timp de aproape 4 decenii.

    Sa mai speri ca va fi bine in Romania, mai devreme de 2-3 generatii, inseamna sa fii prost. Parol!
    • -11 (11 voturi)    
      du-te cat mai departe (Joi, 18 februarie 2016, 8:50)

      petre22 [utilizator] i-a raspuns lui Airwaves

      Diaspora este cancerul societatii romanesti.
      • +11 (13 voturi)    
        cancerul (Joi, 18 februarie 2016, 10:12)

        vezi [utilizator] i-a raspuns lui petre22

        societatii romanesti o reprezinta grupul infractional organizat instalat in Parlament si Senat condus de un om fara coloana vertebrala (tradiceanu / Motocicleanu / Razgandeanu / moliceanu).
        Din pacate la acestia se adauga unii ca "real politik"
      • +2 (2 voturi)    
        Sterge-te la gura, te rog (Joi, 18 februarie 2016, 18:52)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui petre22

        aici nu e antena, nu se injura, o dezbatere e altceva, mai draga.
        Ruseste nu stiu, n-am ce-ti face, nu pot sa-ti explic mai bine
  • +12 (20 voturi)    
    omul grivco (Joi, 18 februarie 2016, 1:46)

    revo [utilizator]

    Pai ce, e de mirare? Iohannis a fost descoperit de Voiculescu, cand cu mica invarteala cu copiii, l-a evaluat, i-a cercetat mediul in care se invartea (nemtalaii lui din Transilvania), s-a uitat la el ca e mare si fara scrupule, il avea la mana cu marturia bunicii batute si injurate de "domnul" professor, si, cu mare-ai experienta profesionala, l-a pretaluit la adevarata valoare.
    Apoi a avut grija mare de el, l-a crescut si l-a format pentru a deveni unul dintre oamenii Grivco.
    Plasat bine in locul fierbinte de la Cotroceni, Ciolanis isi face acum datoria de supus recunoscator al Clubului Grivco. Incet, incet, pas cu pas, toti cei care au miscat ceva in tara asta vor fi trasi pe linie moarta, si vom avea la conducere doar momai obediente aripii securitatii varaniste si psd-iste, ca bietul Ciolos si toti oamenii presedintelui. De altfel, imediat dupa alegeri, toti ai pnl-ului si ai presedintelui au dat cu fruntea de pamant si au pupat papucul halenei 3.
    TARA ASTA ESTE FARA SCAPARE!
    TINERI, FUGITI CAT MAI ESTE POSIBIL!
    • +1 (3 voturi)    
      Tineri (Joi, 18 februarie 2016, 17:10)

      EugenQy [anonim] i-a raspuns lui revo

      Tineri NU FUGITI ! LUPTATI sa va luati TARA inapoi !!! Abia de veti fugi...Tara (voastra) va fi fara scapare !!!
  • +9 (15 voturi)    
    Din pacate (Joi, 18 februarie 2016, 8:17)

    zarzarea [utilizator]

    de ce mi-a fost frica, n-am scapat...

    Suntem tot mai mult legati de axa Berlin-Moscova, iar acest fapt dauneaza grav sanatatii romanilor, la propriu si la figurat.

    Deja se simte in aer la nivelul oficialilor o tot mai mare indepartare de SUA si o mult mai mare apropiere de Berlin, desi de acolo ne vine doar miros de mercaptan al gazelor rusesti.

    Din nefericire, va fi foarte greu sa ne revenin pe ruta americanilor...
  • +10 (14 voturi)    
    Ziua horror nr. 1 (Joi, 18 februarie 2016, 9:14)

    M.aura [utilizator]

    A fost ziua in care s-a dat decizia definitiva prin care se arata ca presedintele tarii are o casa obtinuta prin frauda. Fapt deosebit de grav peste care presa romana a trecut foarte usor.

    http://www.riseproject.ro/presedintele-iohannis-inca-face-bani-din-casa-care-nu-ii-mai-apartine/
  • -5 (9 voturi)    
    opinia lui Iohanis 100% corecta (Joi, 18 februarie 2016, 9:31)

    generatiafacebk [utilizator]

    M-am lamurit in cele din ura si mult ziaristi va mint :

    1.Justitia care l-a condamnat pe Voiculescu a dispus confiscarea bunurilor.
    2.Justitia civila ulterior a decis ca Intact chiriasul de acolo are drept de preemtiune la orice actiune a statului.
    Adica mai pe scurt Statul care e proprietar de 1 an de zile - deci sentinta de la punctul 1 afost deja aplicata nu poate vinde legal sau inchiria fara ca cei de la Intact sa spuna intai ca nu vor sa cumpere sau inchirieze.

    Actiunea Fiscului de evacuare e legala dar contravine Constitutiei care spune ca nu poti suprima o institutie de presa,mai precis cele 5 zile sunt echivalente cu suprimarea.
    Mai ales in contextul in care Intact conform lui Ciolos a facut multe adrese catre stat intreband proprietarul ce are de facut ... si statul nu i-a raspuns.

    Sa zicem ca Antenele ar fi evaucte statul NU are drept legal sa inchirieze sau sa vanda acel impobil pana cand fie sentinta cu dreptul de preemtiune nu e anulata fie Intact refuza sa inchirieze sau sa cumpere.

    De asemenea daca ANAF blocheaza accesul la aparatura de milioande e euro a unui privat este infractiune ori a scoate in 5 zile tot ce e acolo e absurd.

    Iohanis si Ciolos au avut pozitii corecte si sunt primii dupa 1989 care respecta democratia , Constitutia presa si drepturile fundamentale.
    • +4 (8 voturi)    
      Încerci să raționezi, dar o faci prost (Joi, 18 februarie 2016, 10:49)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      Vezi articolul lui Tapalagă, acolo ți se explică mai clar ce se întâmplă.

      http://www.hotnews.ro/stiri-opinii-20799841-evacuarea-antenei-3-cateva-adevaruri-simple-intr-mare-manipulari-minciuni.htm

      Asta dacă vrei cu adevărat să vezi adevărul. Dacă ești doar un simplu postac, adulator al celor 2 marionete care tocmai și-au arătat fața, mai bine lasă.
    • +6 (10 voturi)    
      nu (Joi, 18 februarie 2016, 11:34)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui generatiafacebk

      Nu au avut pozitii corecte si nu respecta democratia, au actionat ca niste lasi si ignoranti.
      Declaratiile lor nu reflecta nimic din ceea ce ai spus (este corect ce ai scris si asta era informarea pe care trebuiau sa o dea de la bun inceput). Declaratiile lor reflecta doar obedienta, frica, lasitate, ignorarea Legii si a pozitiilor pe care le ocupa, solidaritate cu mafia varanista care i-a adus la putere si de care se tem mai mult decat de moarte.
      Desigur, nu este doar vina lor, in fond nu trebuiau sa stie in amanunt cum functioneaza legea in astfel de cazuri (desi, culmea, noi, muritorii de rand, trebuie sa stim toate legile), dar aveau consilieri care puteau sa-i informeze. Niciodata Base nu a iesit in public fara sa cunoasca foarte bine ce spune Legea.
      Ei au cerut doar iertare si indurare de la marele varan, si au promis ca iau masuri impotriva ANAF. Asta au facut. Dragut din partea lor ca nu au uitat cine i-a facut mari..
  • +10 (18 voturi)    
    Pres (Joi, 18 februarie 2016, 9:31)

    mamasitatarusu1211377215 [utilizator]

    Presedinte nu o sa mai fie.Ne-am lamurit cu cine avem am votat.Un presedinte care-si ia ca sfatuitor o jigodie.Nu poate fi mai clar de atit de ce-i in capul lui.
  • +3 (3 voturi)    
    Exercitiul democratic (Joi, 18 februarie 2016, 10:43)

    benicio [utilizator]

    Noi ca popor nu avem dezvoltat deplin simtul democtratic, exercitiul protestelor. Il invatam abia acum, dar il invatam bine. Ce nu stim noi e ca nu ajunge sa iesim o data in strada, ci protestele sunt necesare oti de cate ori derapeaza politicienii. Si e foarte democratic asa. Ne-a placut in noiembrie 2015 la Universitate, o sa ne placa si in februarie 2016.
  • +5 (9 voturi)    
    Tradatorul (Joi, 18 februarie 2016, 11:32)

    MonaDrasinover-Micu [anonim]

    Iohannis asta a inteles el din demonstratiile de dupa Colectiv!Sa calce in picioare o hotarare definitiva a Justitiei si sa apere de executare speciala un mafiot.
  • +6 (8 voturi)    
    Atitudine (Joi, 18 februarie 2016, 11:35)

    Mihai-hui [utilizator]

    Frati cauzasi, dar e atat de simplu sa ne aratam greata intr-un mod direct: la orice eveniment participati, parasiti incinta in momentul in care apare Klaus-Voiculescu. Sau intorceti-va cu spatele.

    Luare de cuvant, conferinta, orice - dati-i numai chifle din astea ca sa stie ce inseamna sa abdici de la cei care te-au pus in functie ca sa te dedici lui Gadea / Mihalache.
  • +4 (8 voturi)    
    NO representation -> NO taxaction ! (Joi, 18 februarie 2016, 11:47)

    mihaio [utilizator]

    Ce poti sa-i ceri cand nici nu a vrut sa iasa presedinte. A fost impins in fata ca nu mai aveau pe altul, iar poporul a votat contra lui Ponta.

    De, asa-i in idiocratie.

    Vreau pe buletinul de vot optiunea clara ca nu ma poate reprezenta NIMENI din lista de candidati !!!
  • +3 (9 voturi)    
    Protest (Joi, 18 februarie 2016, 11:48)

    MagdaCristina [utilizator]

    Veniți alături de noi VINERI SEARA pentru a cere evacuarea neîntârziată a televiziunilor grupului Antena din clădirile pe care le ocupă ilegal de un și jumătate, pentru respectarea hotârârilor judecătorești și pentru o țară în care aplicarea legii nu e la cheremul oligarhiei.

    https://www.facebook.com/events/1674974006095584/1675128626080122/
  • +3 (7 voturi)    
    Presedinte sau marioneta? (Joi, 18 februarie 2016, 11:58)

    George.Costache [utilizator]

    Institutia prezidentiala ia in deradere executarea silita a unei hotarari definitive data impotriva uneia dintre firmele unui personaj despre care nu putem spune nici macar ca ar fi controversat - el e deja un puscarias!

    Tot presedintele nostru iubit se intoarce 180 de grade si sustine Brixit-ul - un plan discriminatoriu, care considera romanii o natie de mana a doua.

    Sa amintesc aici si de legea darii in plata - trimisa la revizuire de presedinte la insistentele lui Mugur Isarescu - din nou prin nesocotirea vointei romanilor, parlamentului si a comisiei juridice.

    Incerc sa gasesc cateva interese reale ale poporului sustinute de presedintele 'Romaniei lucrului bine facut' dar, facebookul domniei sale, nu ne arata decat reculegeri in fata barului incendiat, coroane la morminte, strangeri de maini si... cam atat.

    V-am votat, dle Iohannis, dar - o data vede nasul pasarica finei... Pentru mine sunteti doar o marioneta.
  • +3 (11 voturi)    
    raul mai mic? (Joi, 18 februarie 2016, 12:10)

    barba-neagra [utilizator]

    A ajuns oare Klaus Johannis raul mai mic, in comparatie cu Victor Ponta?
    Toate duc spre aceasta concluzie, din prin zi in care primarul Sibiului se scotocea prin buzunare ca sa scoata o fraza, apoi doua, pana a ajuns azi la cinci.
    Inclin sa cred ca Basescu ori s-a sinucis politic, ori a acceptat sa devina un clovn oarecare cu accente nationaliste, dupa ce ani de zile a fost speranta a milioane de romani dornici de curatenie morala si justitie corecta. Johannis nu este un nou Basescu, nu poate fi si nici nu-si doreste, pentru ca este tributar aliantei PSD-PNL, una care calca peste cadavre, peste justitie si morala.
    Dupa mai bine de un an de mandat, Johannis nu dovedeste nimic din ce a promis. Continua sa-si citeasca discursurile, continua sa rosteasca platitudini in cea mai teribila limba de lemn, de la Iliescu incoace, manevrat ca un puppy de consilieri care la randul lor au fost dresati de scoala politica a anilor '80. Pacat. "Mi-e scarba..." vorba cuiva din filmul "Dacii".
  • +4 (10 voturi)    
    Inca o data ..... (Joi, 18 februarie 2016, 12:17)

    tenismenul [utilizator]

    KVJ isi dovedeste caracterul duplicitar. A fost o mare gresala alegerea lui in 2014 si asta-i numai inceputul. A fost o lovitura data sub centura Justitiei
    • 0 (2 voturi)    
      Cum rămâne cu promisiunea de campanie? (Joi, 18 februarie 2016, 12:39)

      Luca1523 [utilizator] i-a raspuns lui tenismenul

      Promisiunea de campanie a fost Unire.
  • +1 (7 voturi)    
    parere (Joi, 18 februarie 2016, 13:02)

    RomaniaCorecta [utilizator]

    Domnule Pantazi, citesc Hotnews de peste zece ani si sunt in tabara celor care vor o societate mai curata si mai corecta. De obicei rezonez cu ideile dumneavoastra si a celor care scriu aici. De data aceasta urmarind evenimentele opinia mea este impartita in doua. Pe deoparte sunt in tabara celor revoltati, scarbiti de cea ce s-a intamplat ieri, mai ales dupa ce oamenii de la care aveam pretentii au facut ce au facut (si ma refer la Presedintele tarii si Primul Ministru). Si pe de alta parte privesc lucrurile cu alti ochi. Al doilea scenariu am sa vi-l descriu in cele ce urmeaza.
    Este posibil ca tot ce vedem sa fie o actiune bine organizata. Organizata pentru ce si de cine? Sa vedem.
    Antenele&Voiculescu stiau ca le vine timpul decontului. Pierderea sediului si a celorlalte imobile poate sa fie o lovitura foarte grea, daca nu fatala pentru gruparea lor. Financiar ar fi la pamant.
    Apoi fostul director de la ANAF (cu complicitatea PSD, Antena &Co) a ordonat ca actiunea ANAF-ului sa fie cat mai vizibila. Petarde lacrimogene. Totul facea parte din plan. Si astfel s-a pornit filmul care se deruleaza si acum.
    Lipirea lui Gadea de Dan Mihalache in Germania si SUA, nu mi se pare intamplatoare. Mi se pare fortata. Omul s-a autoinvitat (si-a si platit locul) pe acolo si s-a lipit de Dan Mihalache pentru a da impresia aproprierii de Presedinte (face parte din scenariul lor).
    Lucrurile s-au miscat repede apoi, conform planului. Tariceanu a chemat Prim-ministru la ordine, Dragnea si Oprea si-au pus in miscare masinariile, si nici PNL-ul nu a stat foarte deoparte.
    ANAF-ul are un nou sef. Pana la proba contrara il cred de buna credinta. Sper sa faca parte din Planul lui Iohannis. Care plan? Oameni noi la SRI, SIE, Guvern, ANAF si incercarea pastrarii DNA-ului in aceiasi viteza de actiune. SRI si SIE (bifate). Inlocuirea lui Ponta (bifat). Inlaturarea si scoaterea de pe orbita a lui Oprea (partial bifat). Punerea unei noi conduceri la ANAF (bifata). Pastrarea LCK la DNA urmeaza.
  • +1 (7 voturi)    
    continuare parere1 (Joi, 18 februarie 2016, 13:03)

    RomaniaCorecta [utilizator]

    Iohannis asta este, politica pasilor marunti, tac si fac. Cel putin asa spera jumatate din mine.
    Dar sa revenim. Un nou sef la ANAF, unul de buna credinta si care sa imprime o noua line agentiei este un pas important. Important pentru ca dupa ce justitia a inceput sa functioneze eu cred ca urmatorul pas este ca ANAF-ul sa functioneze in cazul recuperarii prejudicilor. Aste pasul cel mai dureros pentru condamnatii de coruptie. Actiunile in acest sens ale ANAF-ului pot fi ¨the next level¨ in lupta impotriva coruptiei. Justitia sa ii condamne iar ANAF-ul sa recupereze prejudiciile, simplu si normal.
    Toate aceste schimbari nu convin niciunui partid aflat in parlament. Stiam de la inceput ca toate partidele vor submina si torpila guvernul Ciolos mai ales cu aproprierea alegerilor. Nu au nici un interes sa arate ca un guvern tehnocrat (care la un moment dat se poate transforma chiar in unul politic prin infintarea unui nou partid) este mai bun decat invechitele si coruptele lor partide. Toti vor sa demonstreze ca guvernul Ciolos e unul incapabil si aveti nevoie de Noi. Numai Noi existam, numai Noi va putem conduce.
    Parerea mea este ca zilele acestea s-a pregatit caderea guvernului Ciolos si izolarea lui Iohannis. Impiedicarea lui de a-si duce planul in continuare. Preluarea din nou a controlului de catre partide a multor institutii capitale pentru functionarea unui stat de drept. Si daca nu le iese, le iese sa arate ca ei inca conduc si ca vor lupta pana la capat pentru apararea averilor acumulate si pentru libertatea lor.
    Antenele fac parte din plan.
  • +4 (10 voturi)    
    continuare parere2 (Joi, 18 februarie 2016, 13:04)

    RomaniaCorecta [utilizator]

    Antenele fac parte din plan. Scoaterea oamenilor in strada de catre Antene, fortarea unor miscari de strada face parte din plan. Dogaru (sprijinit de Rusia), oameni saraci, manipulati in strada fac parte din plan. Aceste miscari ar ¨legitima¨ si mai mult parlamentul sa zboare guvernul. Dragnea (pasibil de o condamnare), Oprea (cercetat in multe chestii), Tariceanu, Antenela&Voiculescu credeti ca stau cu mana in san si se uita nepasatori cum se prabuseste totul ? Rusia sta cu mainile in san? Incearca sa produca si sa profite de cea mai mica miscare pentru a destabiliza un stat aflat pe orbita SUA.
    O manifestatie pentru apararea statului de drept e o gluma. Nu a iesit si nu va iesi nimeni in strada pentru asa ceva. Antenale cu PSD-ul strang zeci de mii de oameni. Manifestari organizate de societatea civila pentru apararea statului de drept au strans cateva sute de oameni. Romanii nu mai au reflexul sa isi apare drepturile si uita repede. Colectiv a fost o exceptie, o rabufnire, una la 25 de ani.
    In majoritate societetea romaneasca prin ¨tinerea in aparate¨ a educatiei, sanataii si culturii este condamnata sa nu reactioneze, totul s-a facut cu buna stiinta.
    Tot circul cu legea defaimarii a lui Dragnea, cu legea darii in plata a fost facut pentru a atrage atentia publica de la cea ce se pregatea cu adevarat.
    In final, Iohannis si ai lui cred ca au fost luati un pic prin surprindere, iar singura reactie care au putut sa o mai aiba, pentru a nu prabusi tot ce au construit pana acum, am vazut-o ieri. Sper ca raspunsul inapoi va fi fara galagie, nemilos si ultra eficient. Taierea de la radacina a raului trebuie sa continue. Plus trebuie sa costientizeze si mai mult ca lupta este foarte grea chiar daca este Presedinte (a spus-o si Traian Basescu ieri).
    Luati in calcul cele scrise mai sus, timpul ne va confirma de partea cui sunt politicienii pentru care milioane de oameni au stat la coada si in ploaie sa ii voteze. Jumatate din mine inca mai crede ca ne reprezinta.
  • -1 (1 vot)    
    vara lui 2012? (Joi, 18 februarie 2016, 16:27)

    srpc [utilizator]

    a fost momentul in care tradatorii de tara, slugi ale Occidentului, si-au dat arama pe fata
  • +3 (5 voturi)    
    pres... romaniei= voiculeXu (Joi, 18 februarie 2016, 16:54)

    EugenQy [anonim]

    Doar atata comentez. Nu e nimic horror, ci e normal si firesc sa apere pe Voiculescu, deoarece El insusi e in aceeasi situatie cu casele despre care se cunoaste situatia !! Deci corb la corb....
  • -1 (1 vot)    
    mai bine fara consilieri . (Vineri, 19 februarie 2016, 10:45)

    cuky [utilizator]

    Mai bine dormeau acei consilieri care nu au tacut .In adevar este o catastrofa pentru societate daca unii demnitari sunt promovati in functii care sunt peste nivelul capacitatii lor intelectuale si de ce nu peste puterea lor de a fi OAMENI DE BUNA CREDINTA ,MAI ALES IN CAZUL SFATUITORILOR PRESEDINTELUI
    Este inadmisibil ca in atare situatie sa nu ai o minima intuittie despre reactia psiho- sociala ,stiind ca aceste posturi tv ,de altfel care au si foarte muti ziaristi f. profesionisti si oameni de buna calitate, au lipita pe frunte ETICHETA "DAN VOICULESCU" -MARCA INREGISTRATA .Negarea adevarului nu inseamna ca adevarul nu exista
    De aceea cred ca o mare parte dintre consilieri sunt absolut depasiti de atributiile si responsabilitatile pe care le au si TREBUIE SA LASE URGENT LOCUL LIBER Mi se pare o subminare a pozitiei Presedintelui in raport cu sustinatorii sai si cu institutiile statului .Formularea declaratiei nu a fost cea mai fericita CULOAREA GALBENA DE ATENTIONARE S-A INTENSIFICAT .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi