VIDEO Adevarul: Presedintele Universitatii din Catania spune ca Victor Ponta nu a fost niciodata masterand la Universitatea Catania

de R.P.     HotNews.ro
Miercuri, 4 iulie 2012, 14:46 Actualitate | Esenţial

Presedintele Universitatii din Catania, Antonino Recca, a raspuns unei solicitari trimise de ziarul Adevarul ca premierul "Victor Ponta nu a fost niciodata masterand la universitatea noastra". Amintim ca HotNews.ro a scris in premiera, in iunie, ca CV-ul oficial al lui Victor Ponta, publicat pe site-ul Camerei Deputatilor si pe site-ul propriu, a suferit o modificare: in noul CV nu mai apare Masterul in Drept Penal International de la Universitatea din Catania, Italia, pe care Victor Ponta, potrivit vechiului document, l-ar fi obtinut in perioada martie-iunie 2000.
"Referitor la solicitarea dumneavoastra, pot sa va confirm ca Victor Ponta nu a fost niciodata masterand la Universitatea noastra", a raspuns Antonino Recca, presedintele Universitatii din Catania, Italia, la solicitarea ziarului Adevarul. Detalii aici  

HotNews.ro a scris pe 20 iunie ca CV-ul oficial al premierului Victor Ponta, publicat pe site-ul Camerei Deputatilor si pe site-ul propriu, a suferit o modificare. In noul CV nu mai apare Masterul in Drept Penal International de la Universitatea din Catania, Italia, pe care Victor Ponta, potrivit vechiului document, l-ar fi obtinut in perioada martie-iunie 2000. Informatia a fost furnizata de un cititor Contributors.ro.

Dupa disparitia din CV a studiilor masterale la Universitatea din Catania, premierul Victor Ponta a declarat:
«
CV-ul meu, ca prim-ministru, trebuie sa cuprinda doar ceea ce tine de studiile pe care le am si ceea ce imi cere legea pentru a fi prim-ministru. Nu mai e cazul sa ma mandresc foarte mult cu multe alte lucruri pe care le-am facut.
Dar vreau sa fac o precizare: in continuare sunt foarte mandru de ceea ce am facut ca procuror. Sunt foarte mandru de ceea ce am facut ca student si am fost un student cu rezultate bune, un elev cu rezultate bune. Sunt foarte mandru de munca mea pentru teza de doctorat si de faptul ca am fost cel mai tanar reprezentant al Romaniei in cadrul comisiei pregatitoare de la New York, comisie care a pregatit regulile de procedura si definitia infractiunilor in cadrul Curtii Penale Internationale si evident ca in ciuda oricaror batalii politice care au o singura miza, si anume participarea pe 28-29 iunie la Consiliul European. Cred ca am facut foarte multe lucruri bune si sunt foarte mandru de activitatea mea»".

Cu doua zile inainte, pe 18 iunie, Revista Nature si ziarul german Frankfurter Allgemeine Zeitung au scris ca premierul Victor Ponta este acuzat ca ar fi plagiat lucrarea sa de doctorat publicata in 2003.



Citeste si:


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

13747 vizualizari

  • +69 (75 voturi)    
    oricum (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:48)

    adi.i [utilizator]

    de la Platon si Aristotel incoace toata lumea minte in CV
    • -2 (12 voturi)    
      Really?!?! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:58)

      CosmiN [anonim] i-a raspuns lui adi.i

      Nu stiam, oi fi eu mai fraier... Tre' sa-mi inventez si eu ceva studii si prostii pe CV...
    • +21 (23 voturi)    
      Atentie! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:11)

      TB [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

      Daca nu avea master nu putea face doctorat!
      • +21 (21 voturi)    
        fals in acte (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:26)

        Mr John [anonim] i-a raspuns lui TB

        atunci daca se confirma ca nu avea masterat, treaba e penala..Justita ar trebui sa actioneze promt..totusi de ce se ezita?
        • +6 (6 voturi)    
          Nu se poate , numai cu aprobarea parlamentului (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:41)

          mnicku [utilizator] i-a raspuns lui Mr John

          adica a smecherilor din parlament . Ca de asta tot schimba ei legile ca sa nu mai poate fi opriti de nimeni , poate doar de un glont .
        • +2 (4 voturi)    
          Nu era asa atunci (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:45)

          iulian [anonim] i-a raspuns lui Mr John

          la inceputul anilor 2000 nu era nevoie de un master pt a te inscrie la un doctorat. O stiu ca un fapt.
          • +5 (5 voturi)    
            Nu mai e ca pe vremuri, din pacate (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:01)

            Observatorul [anonim] i-a raspuns lui iulian

            Exact. Nu era nevoie de master atunci.

            Si in plus nu se putea copia. Mai exact, daca cineva dadea o suma de bani la un prof ca sa faca un morman de maculatura copiind chestii pe care nu le citeste nimeni, acel cineva ar fi fost rapid penalizat din viata universitara si fara un viitor in viata publica.

            De asemenea, pe acea vreme nu orice haimana putea sa faca doctorat.
        • +11 (11 voturi)    
          :) (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:51)

          ady [anonim] i-a raspuns lui Mr John

          justitia nu mai exista...in 3 zile au pus nenorocitii tot la pamant...d-aia nu se mai sesizeaza nimeni...iar daca se va sesiza cineva,nicio problema,ponta si antonescu ii desfiinteaza,dizolva,suspenda...
      • -5 (5 voturi)    
        exista o diploma de absolvire a masterului (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:43)

        deceneus [utilizator] i-a raspuns lui TB

        are masterul . A atasat si diploma primita:

        http://www.realitatea.net/ponta-aduce-dovada-ca-a-facut-un-curs-la-universitatea-din-catania-da-am-diploma_959709.html
        • +2 (2 voturi)    
          ATENTIEEE (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:21)

          carmabox [utilizator] i-a raspuns lui deceneus

          Sa nu ne incurcam...aia e diploma de participare la un curs in cadrul facultatii!! Masterul e cu totul alta mancare de peste!
    • +14 (14 voturi)    
      Asa e.. (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:12)

      Paco'ste [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

      Se mai infloresc cateva chestii,pe ici,pe colo...dar:masterand...doctorat?
      • +5 (5 voturi)    
        Ehh, orisicum.... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:56)

        carmabox [utilizator] i-a raspuns lui Paco'ste

        Masterat de 3 luni? Sa fim seriosi... Asta-i ca distinsa doamna cu masterat la "Standford". Adica sa intelegem, a obtinut probabil un loc (platit, mai mult ca sigur) intr-un curs de specializare de 3 luni, care probabil se finalizeaza cu diploma de participare. In timpul asta Victoras s-a plimbat prin Catania, a facut poze, a baut Perroni, ca doar nu l-a freacat nimeni cu prezenta sau cu vreun test dup-aia. Astept sa ne lamuresca Victoras cam cu ce realizare se mandreste pe la Catania
    • +25 (25 voturi)    
      Doctorat fara master? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:18)

      dottore [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

      E mai tare ca Piedone cu 5 categorii auto intr-o singura zi!
      • +11 (11 voturi)    
        zzzz (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:20)

        George [anonim] i-a raspuns lui dottore

        Are doua mastere, nu unul. Nu se aplica, dar sa treci in CV ca ai un master facut intr-un an in Catania...

        Ma, se infloresc CV-urile dar pana la un punct
    • +5 (7 voturi)    
      daca masterat nu e , nici doctorat nu poate sa fie (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:50)

      Val [anonim] i-a raspuns lui adi.i

      Imi mai pun insa o intrebare "se putea poanta inscrie la doctorat fara masterat ? Ma uit pe Google si vad ca NU !

      Conţinutul dosarului de înscriere:

      * fişa de înscriere tip (Anexa I.1), în care se vor menţiona opţiunile pentru conducător de doctorat, cu avizul acestuia;
      * curriculum vitae;
      * lista lucrărilor ştiinţifice ale candidatului;
      * atestat de cunoaştere a unei limbi străine, eliberat de către Facultatea de Litere a Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” Iaşi, înainte de susţinerea examenului de admitere, cu cel mult doi ani; excepţie fac cei care au absolvit o specializare simplă sau dublă, în titulatura căreia apare o limbă străină, a unei facultăţi aprobate de CNEEA, au testul DALF, TOEFEL sau alte certificate internaţionale recunoscute.
      * copie legalizată după certificatul de naştere;
      * copie legalizată după certificatul de căsătorie /de schimbare a numelui, dacă este cazul;
      * copie legalizată după diploma de bacalaureat sau un act echivalent;
      * copie legalizată după diploma de licenţă şi foaia matricolă;
      * diploma de masterat sau un act echivalent şi foaia matricolă, în original (pentru absolvenţii de masterat din anul universitar curent, adeverinţa de absolvire şi foaia matricolă în original)

      Rezum : uzurpatorul face un masterat fictiv sau falsifica o diploma ( DE CERCETAT !), se inscrie pe baza acesteia la doctorat si isi ia diploma de dottore cu o teza plagiata !!!

      Aceasta sinistra lichea pune japca pe Romania noastra ? Confisca statul de drept ? Pana cand ?
      Daca lasam sa se intample asa ceva, ne meritamù soarta.
    • +6 (6 voturi)    
      Sa-l caute din scoala generala ca cine stie?? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:51)

      diploma de bac e ok?? [anonim] i-a raspuns lui adi.i

      Sunt curios pe diploma de bac tot Nastase contrasemneaza!?!
  • +46 (54 voturi)    
    suntem lasi (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:48)

    tulipa [utilizator]

    nu vede nimeni? suntem surzi, orbi la ce se intampla??
    • +6 (6 voturi)    
      Speranta (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:34)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui tulipa

      Singura speranta o mai am de la UE. Daca intr-adevar simt ca in UE exista un cal troian prin acest Guvern al Rusinii Nationale, sustinut din afara - vezi Swoboda, ca sa nu mai intru in conspirationisme legate si re Rusia - atunci poate mai este o sansa.

      Sincer presiunea strazii nu stiu cat ii intereseaza pe bolsevicii astia, s-a vazut in 1990 si 1991 cat pret pun pe societatea civila. Cam pretul unui baston pe spinarea fiecaruia.
  • +42 (50 voturi)    
    USL noul PNTCD (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:48)

    cristi_201 [utilizator]

    Dottore ai facut cursul de la 4.3 la 4.7 in 4 luni

    Ai facut in 4 luni mai mult rau decat PDL in 4 ani.

    USL o sa fie noul PNTCD
    • +8 (8 voturi)    
      4 luni? (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:59)

      igorashu [utilizator] i-a raspuns lui cristi_201

      De unde 4 luni?
      A primit votul pe 7 mai 2012... nici macar 2 luni nu sunt.
    • +16 (18 voturi)    
      Doamne'ajuta (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:13)

      StefanV [anonim] i-a raspuns lui cristi_201

      Sa dispara USL-ul.... si toti liderii sai la puscarie.
      • +7 (7 voturi)    
        hehe da (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:21)

        Vlad083 [anonim] i-a raspuns lui StefanV

        sa dispara, sa dispara... dar cum ?
    • +4 (4 voturi)    
      cat as vrea sa ai dreptate! :) (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:32)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui cristi_201

      Si USL, sau macar PSD , precum si membrii acestuia sa dispara de pe scena politica romaneasca precum PNTCD (cu toate ca impotriva acestui partid nu am avut niciodata nimic ). Nu vreau sa cred ca oamenii au uitat raul facut de acest partid in trecut, lucrurile sunt clare si acum...Se vad deja consecinte ale guvernarii "celui mai cinstit guvern" , alcatuit de fapt din vechii oameni ai PSD-ului, multi oameni asupra carora planeaza dubii. Ponta, daca ai promis ceva, ai face bine sa te tii de cuvant!
  • +47 (53 voturi)    
    .. (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:49)

    Witch [anonim]

    Nu exista master de 3-4 luni. Nici macar pt genii.
    Fara master cum ajungi sa te inscrii la doctorat?
  • +44 (52 voturi)    
    Intreb si eu... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:50)

    skeptica [utilizator]

    Oare masteratul nu e o conditie pt a intra la doctorat? Mai are si alt masterat?
    • +10 (10 voturi)    
      probabil ca mai are vreo 3... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:04)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui skeptica

      masterate facute cu Nastase. Oricum, la cum si-a luat "dottore" doctoratul, putea sa aiba si doar 4 clase.
    • 0 (8 voturi)    
      hai, terminati cu prostiile (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:06)

      sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui skeptica

      Aberati, zau asa. Inainte de intrarea in vigoare a sistemului educational zis Bologna, admiterea la doctoral nu era conditionata de absolvirea unui curs de masterat. Ponta a terminat facultatea prin anii '90.
      • +1 (1 vot)    
        hmmm (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:40)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui sisipisi

        nu schimba discutia: de ce-si trecuse in CV masteratul de la universitatea din catania?
    • -4 (8 voturi)    
      bons (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:20)

      Colonel [utilizator] i-a raspuns lui skeptica

      Voi ati citit intreg articolul ? Daca da, atunci aveti o problema de intelegere.
      • +2 (2 voturi)    
        bombo are o melodie pentru ponta (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:42)

        ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Colonel

        "Celula noastra, cuibusor de nebunii
        Te asteapta ca sa vii!"
  • +13 (15 voturi)    
    dovada arhivata aici (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:51)

    ion [anonim]

    http://web.archive.org/web/20070824061912/http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=7&cam=2&leg=2004&pag=0&idl=1
    • +4 (4 voturi)    
      Sau aici: (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:27)

      Als Ob [utilizator] i-a raspuns lui ion

      Politicianul Ponta, «corigent» la cariera universitara

      http://www.eghid.ro/Actualitatea/NewsDetail.aspx?NewsID=14081
  • +45 (51 voturi)    
    Avem cei mai jegosi politicieni (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:51)

    TheDude [utilizator]

    Doctor in Copy/Paste

    Masterand fictiv

    Si

    Facultatea facuta sub obladuirea lui Nastase

    Cel mai cinstit Guvern ! =))
  • +37 (41 voturi)    
    interesant (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:52)

    draq [utilizator]

    Ma-ntreb daca a terminat dreptu' pe bune sau a copiat la examene. O fi luat bacu' macar pe bune?
    • +35 (41 voturi)    
      Exact (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:55)

      Respect [utilizator] i-a raspuns lui draq

      ..e ceva real despre individual asta in afara faptului ca are un talent deosebit de a-si bate joc de noi?????
    • +9 (9 voturi)    
      poate ca a furat (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:28)

      paolalaan [utilizator] i-a raspuns lui draq

      un asemenea derbedeu crezi ca a stat sa si invete ceva?totul este frauda ,oameni buni!iesiti in strada!sa-i dam jos!noi nu am votat acesti derbedei!
  • -31 (39 voturi)    
    Tara arde si babele se piaptana (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:53)

    Garm [anonim]

    Voi ati ramas blocati la CV-uri, mai baieti? Asta faceti voi acum? Tot cu verificatul CV-urilor? Parca sunteti agentie de recrutare.
    • +17 (17 voturi)    
      de ce arde tara? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:19)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui Garm

      cum, nu-i totul sub control?
    • +11 (11 voturi)    
      e o problema de principiu (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:20)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Garm

      Intr-o societate normala, un "politician" si cu atat mai mult un sef de guvern este un exemplu de moralitate. Dl. Ponta este la mii de ani lumina de acest concept pentru ca promoveaza furtul si minciuna in persoana domniei sale, exercitand o functie publica!. A deschis deja larg poarta imposturii si creaza prezumtia aproape absoluta ca incalcarea legii si a bunelor moravuri nu este sanctionata atat timp cat esti de "vita nobila".. pestele de la cap se impute, vorba inteleptului popor roman!
    • +13 (13 voturi)    
      Garmuta draga, (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:22)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui Garm

      Hai sa iti explice nenea,asa ca sa intelegi si tu despre ce e vorba in propozitie!Nu suntem o agentie de recrutare,dar daca tu ai avea o firma,numita Romania,sa zicem si ai vrea sa angajezi un director sa o conduca,te-ai interesa daca e hot,escroc, mincinos,etc?Probabil ca da,ca altfel,directorul,sa zicem ca l-ar chema pontacrin,isi baga banii in buzunar,iti aduce firma la faliment si te mai vorbesc si vecinii ca te inhaitezi cu toti borfasii.No!Ai inteles care-i treaba cu minciunile din CV?
  • +31 (35 voturi)    
    Doctorat fara masterat, se poate? (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:53)

    Daniel [anonim]

    Doctorat fara masterat, se poate?
    • +3 (3 voturi)    
      se putea (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:03)

      Eugen [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Mi se pare ca era o "portita" pana prin 2004 care-ti permitea sa faci doctoratul fara sa aduci dovada ca ai master. Fie el si de 3 luni.
    • +3 (3 voturi)    
      Doctorat fara masterat, se poate? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:04)

      stefan [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Bineinteles, noi aveam doctori si in vremea cand in Romania nu se tineau masterate.
      Trebuie vazut de cand, la Drept, exista, intre conditiile de admitere la doctorat, sa ai efectuat in prealabil un masterat.
    • +2 (2 voturi)    
      ma rog... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:07)

      hahalera [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      daca esti vreun Einstein si vii direct si publici vreo teorie revolutionara, poti primi un doctorat fara sa fi facut master in prealabil... insa, se pare, ca si aia au plagiat.
    • +4 (4 voturi)    
      s-a ars...!!! hotnews, va rog luati nota! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:09)

      Archaeon [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      art. 45, alin 1, pg. 11
      Art. 45. – (1) Au dreptul să participe la concursul de admitere la studii doctorale numai
      absolvenţii cu diplomă de masterat.

      http://www.unibuc.ro/n/organizare/dirsecrgen/docs/2010/noi/REGULAMENT_DOCTORAT_Universitatea_din_Bucuresti.pdf
    • +5 (5 voturi)    
      Da (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:09)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Se poate. Dar se poate ca din 10 propozitii ale lui Ponta, una sa nu fie mincinoasa?
      • +4 (6 voturi)    
        nu se poate (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:25)

        Archaeon [utilizator] i-a raspuns lui abcde

        conform regulamentului UNIBUC, nu se poate, nu se poate, nu se poate, nu se poate!!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          . (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:52)

          adi.i [utilizator] i-a raspuns lui Archaeon

          Nu era obligatoriu inainte de 2003.

          http://admitere.unibuc.ro/infoadmitere/studii-universitare-de-doctorat/actele-necesare-inscrierii-la-doctorat

          Oricum, i-a trebuit lui undeva.. Is curios daca a folosit o diploma falsa.
          • 0 (0 voturi)    
            mda (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:34)

            Archaeon [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

            intradevar, asa e, nu era necesar masterul. si eu sunt curios unde a folosit diploma aia...
    • +5 (7 voturi)    
      Nu! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:20)

      George [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Nu, evident ca nu se poate! Asadar impostura lui Ponta este strigatoare la cer. Acest individ trebuie sa-si prezinte demisia imediat! USL = Uniunea Stalinist Leninista
      • +1 (1 vot)    
        Asta e legea de 2005 (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:27)

        roadrunner2n [utilizator] i-a raspuns lui George

        Art.26. – (1) Au dreptul să participe la concursul de admitere la doctorat numai
        absolvenţii studiilor universitare de masterat.
        (2) Absolvenţii învăţământului universitar cu diplome de licenţă sau echivalente,
        eliberate până în anul absolvirii primei promoţii de licenţă organizate în conformitate cu
        prevederile Legii nr.288/2004 privind organizarea studiilor universitare, au dreptul să
        participe la concursul de admitere la doctorat fără să fi absolvit ciclul studiilor
        universitare de masterat.
        Am mai gasit una din 1999 dar acolo se preciza doar ca criteriile ptr admiterea la examen sunt stabilite de catre institutiile respective
    • +3 (3 voturi)    
      Da. Se poate. (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:25)

      ionescu [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Eu de exemplu am terminat pe stilul vechi facultatea, 5 ani. De acolo pot face direct doctoratul, fara a trece pe la masterat.
    • +1 (1 vot)    
      na dovada! hotnews.... sesizare va rugam :))) (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:33)

      Archaeon [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Art. 45. – (1) Au dreptul să participe la concursul de admitere la studii doctorale numai
      absolvenţii cu diplomă de masterat.

      http://www.unibuc.ro/n/organizare/dirsecrgen/docs/2010/noi/REGULAMENT_DOCTORAT_Universitatea_din_Bucuresti.pdf
  • +27 (29 voturi)    
    Ei, bine... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:53)

    Ionel [anonim]

    Adolf, sfarsitul nu poate fi decat cel pe care il stim!
  • +27 (29 voturi)    
    vanitate (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:53)

    rpd [utilizator]

    Am inteles. Esti un om mandru.
    As mai adauga eu si un mare mincinos.
  • -22 (32 voturi)    
    Mooooa, ce tare! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:53)

    Bogdan [anonim]

    Senzational! E mai tare decat atunci cand am aflat, cu o zi inainte de salariu, ca abia daca mai iau jumatate din el :P Tineti-o tot asa si intr-o luna o sa va cautati un alt loc de munca. Probabil tot slugi dar de data asta la USL! Succes!
    • +12 (12 voturi)    
      Raspuns (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:12)

      abcde [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Daca singura valuare dupa care te ghidezi in viata sunt banii n-ai decat. Pe siteul asta, comenteaza in general oameni care apreciaza libertatea, onestitatea, performanta ca principii universal valabile
    • +9 (9 voturi)    
      vezi ca pentru bugetari (a se citi lenesi) (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:20)

      Ruhe [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      este un site special: se cheama Antena3.ro
    • +6 (6 voturi)    
      50%? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:29)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      Bine ca tie ti-au taiat 50% nu 25%.
      O meriti din plin.
      Din impozitele si taxele pe care eu le platesc nu ti-as da nici un ban.
  • -33 (41 voturi)    
    da (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:54)

    manole [anonim]

    astept niste dezvaluri cutremuratoare despre cum chinuia ponta fetitele la gradinita, tragandu le de codite...da, sa iesim in strada, cum spunea mru !
    ( poate dupa ce dispare gasca asta, ne lamurim si noi ce fel de hram poarta mru si ce e cu afirmatiile lui ulieru)
    • +10 (12 voturi)    
      mestere, (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:12)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui manole

      mai bine observa ca individul despre care vorbesti este tipul omului nerealizat in viata si iti si spun de ce.A absolvit o facultate,nu stiu cum dar se pare sustinut de cei din apropierea lui Adi Nastase.Procuror nu prea a fost mult timp fiindca l-au prompovat aceiasi sustinatori -sef al corpului de control,pentru scurt timp (gafe,chestii,socoteli).A fost un copilot extraordinar intrucat a luat licenta ,nu se stie cum, si a participat la concursuri fara nici un antrenament,reusind doar o rasturnare spectaculoasa.Apoi aceiasi sustinatori l-au propulsat presedinte al unui partid (total sters ca activitate).In calitate de prim ministru-numai gafe.
    • +3 (3 voturi)    
      Cu toate ca sare (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:37)

      dami365 [utilizator] i-a raspuns lui manole

      in sus planeta de ce se intampla in Romania,mai sunt idioti care nu vad ce se petrece cu adevarat.Voi va dati seama ca vorbim de DEMOCRATIE,DE LIBERTATI CETATENESTI CARE SUNT IN PERICOL,DE INCALCAREA LEGILOR,A CONSTITUTIEI?un comentariu: "Daca ai timp 5 minute din existenta dumitale sa citesti Monitorul Oficial nr. 300 bis din 30 decembrie 1947 poti constata ceva ce s-a mai petrecut in parlamentul acestei natii. O sa descoperi o lege prin care s-a abrogat o Constitutie si s-a instituit o noua ordine sociala.
      Apoi, pana la intrarea in vigoare a Constitutiei din 13 aprilie 1948, TOATE legile au avut ca fundament acea lege, iar nu o constitutie".Si un alt comentariu:„Nu știu să fi întâlnit, în această lume plină de ambiții egoiste, în mijlocul căreia am trăit, un spirit mai lipsit de gândirea binelui public decât al său. Am văzut o sumedenie de oameni care au tulburat lumea doar ca să-și sporească prestigiul: e corupția timpului; însă el este singurul, cred, care mi s-a părut oricând gata să schimbe lumea doar ca să se distreze. De asemenea, n-am cunoscut un spirit mai puțin sincer, care să fi nutrit un dispreț mai total pentru adevăr.”

      Nu, citatul de mai sus nu e scris de un comentator uluit de evoluțiile recente din țară și nu se referă la un politician autohton. E caracterizarea pe care i-o face Alexis de Tocqueville lui Lamartine, în volumul său de Amintiri.".Te mai plictisesc cu cateva randuri„La început, i-au luat pe comunişti şi n-am spus nimic, fiindcă nu eram comunist. Apoi i-au luat pe sindicalişti, dar am tăcut, căci nu făceam parte din niciun sindicat. Pe urmă i-au luat pe evrei, dar eu nu eram evreu. I-au luat pe catolici, dar am tăcut din nou, căci eu eram protestant. Iar când au venit să mă ia şi pe mine, nu mai era nimeni în jur, ca să se ridice în apărarea mea” - Martin Niemoller //(editat de HotNews.ro)
  • +8 (8 voturi)    
    impostor (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:56)

    cris [anonim]

    Un impostor! El si usl asii ne au intors 20 de ani inapoi.
  • +6 (6 voturi)    
    Doctorat fara master?! (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:57)

    AG [utilizator]

    Cum e posibil?
  • +7 (7 voturi)    
    Pf, abureli... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:57)

    deno [anonim]

    Nu ai nevoie de masterat ca sa dai o lovitura de stat.

    Ponta tocmai a terminat CCR si astia-l iau cu masteratul din cv.....
  • +2 (2 voturi)    
    Sincer, vine cam tarziu stirea asta... (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:58)

    Eugenn [utilizator]

    De pe 20 iunie sunt 2 saptamani! Sunt curios daca ziaristii sunt cei care au pus intrebarea prea tarziu sau daca sicilienilor le-a luat 2 saptamani sa verifice daca un om a facut sau nu masteratul la ei...
  • +6 (6 voturi)    
    Cum dracu master in 3 luni in loc de 2 ani? (Miercuri, 4 iulie 2012, 14:59)

    Grammaticus [anonim]

    1) Amicul e idiot, ca sa-l parafrazam pe Caragiale - daca si-a trecut 3 luni master. 2) Pot sa incerce rusii pina poimarti cu disperatii din USL (frenezia asta, asta inseamna) ca n-or sa reuseasca. Culmea e ca nu exista mai mare dovada despre valoarea politica a lui Basescu decit disperarea cu care US- Lasii incalca tot ce se poate ca sa-l suspende.3) Nu am fi ajuns aici daca PD L nu era plin tot de topirlani infami ca si USL gen Udrea, Placinta, Anastase si cuconet timpit gen Sulfina - daca politica n-ar fi plina de plastografi gen Kelemen (moravurile d-rei Kelemen sint super usoare). si doctori agramati gen OPrea. Tinta nu e PD L, astia sint tot niste nasoi, tinta e Basescu, care va ramine in istorie ca un om brav (asta ii e rolul - chit ca pe merit sau pe mai putin merit). E clar ca istoria va da un verdict - Basescu = barbat, Crin, Pontacul, Nastase si ciracii = catei jalnici.
    4) Poate Nastase conduce cu idei marete din inchisoare. Imi aduc aminte cind a spus (la radio Romania s-a auzit cind era PM) ca fetele din Vaslui n-au decit sa se prostitueze daca n-au locuri de munca. Pentru asa un patriotism merita tot ce i se-ntimpla.
  • +4 (4 voturi)    
    trist... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:00)

    DigitalScribe [utilizator]

    Sper sa resimta cel mai tare efectele ce vor urma cei multi si foarte emotionali care ii alimenteaza pe cei din USL !

    Sper ca, desi fac tara praf, cei care muncesc sa scape cumva de ce urmeaza, cei care mai construiesc ceva in tara asta sa nu fie afectati.
  • +9 (9 voturi)    
    OUG (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:01)

    timur [utilizator]

    in urmatoarea ora se va publica in Monitor o OUG prin care se stabileste ca Victor Ponta a facut masteratul la Universitatea din Catania.
  • +5 (5 voturi)    
    era numele de fata (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:02)

    DrInOrice [utilizator]

    d'aia nu l-au gasit
  • +1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:03)

    Witch [anonim]

    În cadrul Universităţii din Bucureşti, absolvenţii cu diplomă de licenţă eliberată înainte de anul 2003, au dreptul să participe la concursul de admitere la doctorat, fără să fi absolvit ciclul de studii universitare de masterat, conform deciziei Senatului universitar.
    Absolvenţii cu diplomă de licenţă eliberată începând cu anul 2003, au dreptul să participe la concursul de admitere la doctorat, numai dacă au şi diplomă de master.
    • +3 (3 voturi)    
      No, no... (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:00)

      Gargui [utilizator] i-a raspuns lui Witch

      Cred că aici problema e tot minciuna - adică faptul că V.P. şi-a trecut în CV studii fictive. Că avea sau nu dreptul de a se înscrie la doctorat - asta e altă poveste. Nu mai deturnaţi discuţia cu citate din regulamente pre-Bologna.
  • +6 (6 voturi)    
    alta frauda tip ponta (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:03)

    paolalaan [utilizator]

    o mafie adevarata!un derbedeu ca asta merita suprimat!
  • +4 (4 voturi)    
    salvarea (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:04)

    cristi [anonim]

    doar un sniper antrenat ne mai poate salva de cancerul rosu
  • +4 (4 voturi)    
    va mira acest lucru? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:05)

    alba_ca_zapada [utilizator]

    pe mine nu, dar nu vedeti, cinii latra, ursul merge... degeaba isi fring creierii jurnalistii internationali independenti, puiul de comunist le rinjeste si spune "nu este adevarat"
  • +5 (5 voturi)    
    Tipic FSN (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:07)

    Alexandru [anonim]

    Plagiatorul e hotz, iar hotzul minte, se stie. Fiind discipolul lui Nastase penalul, nici nu putea fi altfel. In plus, oare nu ne-a spus ministrul de Interne ca toata lumea fura ? Sa stam deci linistiti.
  • +4 (4 voturi)    
    master (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:07)

    Ariona [anonim]

    Cica are master in 2003 “Management Politic” la Institutul Social Democrat .
    Oare de cate luni fara sa participe la cursuri, doar cu eliberarea diplomei ??
  • +5 (5 voturi)    
    Oare tipu' o avea studii de fapt? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:10)

    Whatever [anonim]

    O fi terminat liceul? Dar facultatea?
  • +12 (14 voturi)    
    Ponta un hot smecher. (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:12)

    mircea [anonim]

    Victor Ponta sa impopotonat smechereste cu titluri universitare(si nu academice cum vor cei de la USL sa para) si a prostit pe toata lumea acaparand puterea intai in PSD ca locotenent a lui A.Nastase si ulterior ocupand Guvernul Romaniei prin metode mafiote.Pentru-ca seful lui "imparatul insu-si"este la inchisoare la Rahova are nevoie de un presedinte care sa-l gratieze.Pentru asta,tot prin mijloace mafiote il va inlocui pe Basescu cu Antonescu.Antonescu il va gratia pe A.Nastase si mafia va castiga puterea deplina in Romania.Institutiile statului stau impasibile,unele stupefiate,altele indiferente la aceste acaparari mafiote a puterii in stat,sperand ca populatia va iesi in strada.Nu cred ca populatia va iesi in strada.populatia este scarbita de politicieni in totalitatea lor.Nici USL in iarna nu au reusit sa scoata mare lucru,de multe ori fiind plimbati aceiasi oameni platiti din localitate in localitate si adunati cu totii la Bucuresti sa para multi.Oamenii politici nu mai prezinta o speranta pentru romani.De la oamenii politici ,romanii nu se mai asteapta decat la hotii si minciuni.Cei care vor suspendarea lui Basescu isi sapa groapa si poate ca este nevoie de o groapa mare care sa-i cuprinda pe toti si pe urma Romania sa poata urma un curs de modernizare.Orice forta politica noua este denigrata de actualii politicieni si impiedicata sa se dezvolte.Blocajul politic se va rezolva prin eliminararea din viata politica a actualilor politicieni.MRU este o sperant,dar multi oameni politici,inclusiv din PDL nu vor sa acorde sansa miscarii de dreapta.
  • +10 (14 voturi)    
    sfirsit (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:14)

    tenzi [anonim]

    am un sentiment neplacut ca este sfarsitul
    si nu se mai poate face nimic!
    Este clar ,se ajunge la referendum!!
    Problema este ,mai are Basescu suflu pentru
    inca o campanie?Ca PDL este clar ca NU!
    As vrea niste sondaje ,dar adevarate,profesioniste!!
    Daca pierde la referendum ,trebuie sa scoata un alt
    prezidentiabil!Nu -l vad pe Ungureanu sa-l tina in friu
    pe Antonescu!
  • -14 (20 voturi)    
    lista de prioritati (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:14)

    Montesquieu [utilizator]

    in ziua in care se pune in dicutie declansarea referendumului pentru suspendarea presedintelui o parte din presa e preocupata de un detaliu din cv-ul primului ministru

    astea da prioritati

    dar daca banu' vine la redactie, ce sa-i faci, onorezi comanda ;)

    sa nu-ti mai fie rusine dinu patriciu :)))))))))
    • +7 (9 voturi)    
      posteaza in alta parte . (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:24)

      PutziferStrambeanu [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      Daca tu te dai ca trestia ( ca sa nu mentionez altceva lung si tare ) in stanga sau in dreapta dupa cum ti se canta, atunci pretinde ca a fost un uragan si stai jos .

      E normal sa fie preocupati de CV ul primului ministru el e sub acuzatie de plagiat nu presedintele.
    • +1 (3 voturi)    
      hehe (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:47)

      ampersand [utilizator] i-a raspuns lui Montesquieu

      pontacu-i procuror, deci isi putea procura o diploma de master.
  • +12 (14 voturi)    
    Nu mai inteleg nimic (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:19)

    cafo [utilizator]

    Pana la urma diploma de bac are?
    • +8 (10 voturi)    
      Mda... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:24)

      George [anonim] i-a raspuns lui cafo

      Buna intrebarea. Si perfect justificata. La cum gandeste, vorbeste si se compoarta pare a nu avea nici macar diploma de bac. Acest individ e un individ dezgustator si sinistru.
      • +2 (4 voturi)    
        poate ca da (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:08)

        N [anonim] i-a raspuns lui George

        atita vreme cit la BAC nu se cere o dizertatie, poate ca BACul i-a iesit. Acum nimeni nu mai poate spune daca a copiat sau nu.

        Domnul Ponta este mitoman. Si mai grav e ca micul Stalin ne arata ca poate creste intr-o zi cit altii in sapte ani. Pina una alta e foarte eficient in casapirea intitutiilor statului.
  • +7 (9 voturi)    
    My name is Paste, Copy Paste (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:26)

    coproculturalul [utilizator]

    Ca mandru procuror doar am procurat , nu am judecat!
    • -7 (9 voturi)    
      My name is Kovesi, Spaga Kovesi (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:43)

      Nicolae [anonim] i-a raspuns lui coproculturalul

      Kovesi tine in spate o haita de procurori portocalii, care au permis portocaliilor sa fure linistiti cit au putut ei de mult. Romania s-a imprumutat 80 miliarde de EURO tocmai pentru ca Basescu si haita sa aiba de unde fura din gros, ca banii din buget nu ajungeau, totul in timp ce pensiile si salariile erau taiate, banii de medicamente furati de portocaliul Dutza, banii din taxe furati de Blejnar, regina colactarii spagilor din contrabanda. Ca procuror Kovesi a inlesnit tilharirea Romaniei de catre sultanul chior, impreuna cu nea Morar, alta sluga corupta!
      • +3 (5 voturi)    
        Nu dovedesti ca Ponta nu-i hot. (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:11)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

        Esti destul de tembel sa justifici o hotie prin alta hotie.Aici este vorba de hotia lui Ponta care este si prim ministru.Stim ca in Romania mai sunt si alti hoti,chiar si intelectuali,dar nu se lauda ca sunt cinstiti si nu vor sa fie primministri.Si daca vor,nu inseamna ca trebuie sa-i sustinem.Hotii sa stea la puscarie.
        • -1 (3 voturi)    
          E greu sa intelegi. (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:46)

          Nicolae [anonim] i-a raspuns lui mircea

          In primul rand eu nu te-am facut tembel. Daca avem parari diferite nu inseamna ca unul e destept si nul tembel. Am amintit de Kovesi intrucat la ea nimeni nu s-a oparit ca avea in doctorat o gramada de copy-paste, ea activand ca procuror general, adica in domeniul in care si-a luat doctoratul pe naspa. La Ponta este altceva, intrucat el nu este nici profesor si nici nu activeaza in domeniul judiciar, inteligentule. Este bine ca tu iti aper tilharii care au furat 80 MILIARDE de EURO, banii pe care si tu si eu si copiii nostri ii vom plati pentru ca Basescu a vrut sa aiba de unde fura. Basescu avea mania imprumuturilor de cind era primar, cheltuind totdauna mai mult decit era in bugetul primariei, tocmai ca sa aiba mai mult de furat. Ma mir ca nu te-ai oparit cind Basescu a furat statul roman prin faptul ca si-a dat singur casa ca primar, desi nu avea dreptul. Sau nu te oparesti cind basescu a furat flota Romaniei, cu prejudiciu de peste 300 milioane dolari si ti se pune pata fix pe ponta ca a luat niste pasaje dintr-o alta carte. Ponta a mentionat la sfarsitul lucrarii in bibliografie si ar fi trebuit sa mentioneze in josul paginii dar de aici pina la a-l compara cu javrele care au furat MILIARDE de EURO si au devalizat tara este o foarte mare distanta. Noroc ca ai la pdl numai oameni de stiinta gen EBA, Udrea, Prigoana, Videanu, Ritzi, Anastase, Blaga, Berceanu, toti dottore in "transformarea banului public in banii din contul personal". Nu te-ai oparit cind EBA sustinea ca a absolvit o facultate in SUA cind de fapt facuse 1 an de studiu in cadrul facultatii Romano-Americane (de mare prestigiu...), aceasta agramata a politicii romanesti. Hai la brutarie!
          • +1 (1 vot)    
            ce ai inteles (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:35)

            Baltaretu [utilizator] i-a raspuns lui Nicolae

            ca propaganda comunista , reformata, a cistigat.In toata perioada de dupa 1990 s-a furat in draci, inclusiv bunavointa votului
            Ce nu ai inteles este ca la aceasta data, aceste javre USL , face atat rau poporului , incat anul 1989 era mai bun decat acum.Nici-o deosebire dintre MAN si Parlament. Pacat ca nu putem spera de la mucoci si putoi teribilisti.Vad ca mucii s-au intins si la oameni realisti Nu se intampla nimic daca pleaca Basescu Preturile vor continua sa creasca si noi sa ne lamentam A tine parte USL este - a nu intelege ce se intampla dupa lovituta de stat Adica dosirea dosarelor de coruptie , hotie, etc ce privesc USLasii si punerea pe rol a dosarelor PDL
            Ce n-ai inteles este" cum si cand se va oprii hotia in Romania? indiferent cine este la putere?" In rest muci intinsi
  • -12 (14 voturi)    
    amr (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:27)

    eugen [anonim]

    In cateva zile se va termina tot circul asta cu dezvaluiri pe genunchi. Sper sa grabeasca astia suspendarea si sa merg la vot. Am ajuns rusinea Europei cu acest presedinte. Am ajuns sa ne fie rusine de scoala romaneasca, nu se poate sa trecem totul in derizoriu de dragul unor meschinarii.
    • +7 (9 voturi)    
      @eugen (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:38)

      CNBC [utilizator] i-a raspuns lui eugen

      Voi insiva reprezentati rusinea Romaniei, doar ca nu va dati seama. Voi, talpa tarii privitoare la antene faceti tara de rusine. Partea tragicomica este ca nici nu va dati seama in ce mocirla va aflati si cat de manipulabili sunteti.
      • -6 (8 voturi)    
        a zis un gushat (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:59)

        eugen [anonim] i-a raspuns lui CNBC

        Hai repede in piata, vin toti oamenii de vaza ai tarii acolo, :))
    • +6 (8 voturi)    
      de ce am ajuns?! (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:46)

      fugi tare! [anonim] i-a raspuns lui eugen

      mai uleashca am ajuns sa ne fie rusine de scoala romaneasca din cauza presedintelui sau a unui numar de 2 ministri ai invatamantului manglitori si mincinosi, a unui ficior semianalfabet si a unui prim ministru manglitor si mincinos, bataia de joc a occidentului academic ?
  • +3 (5 voturi)    
    Oare nu se gasesc oameni tehnocrati competenti? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:34)

    Ana [anonim]

    Diplome peste diplome...masterate...doctorate si daca se duce la o familie cu 2 copii si au venituri de 1500 lei si sa le faca el un buget sa vedem cum le face BUGETUL acesti DOCTORANZI si copy - paste....in loc sa se ia masuri de crestere economica stau numai in Declaratii Politice si nimic concret - scaderea TVA-ului...crestere ec. ...creearea de facilitati tinerilor care au implinit 18 ani...Propunere sa li se dea TINERILOR care au implinit 18 ani 4 HA de PAMANT pentru 100 de ani si acesti tineri sa simta ca au ceva in TARA asta si acestia sa se uneasca in Asociatii si sa faca culturi ECO si sa aplice pentru Programe si accesarea de Fonduri UE...declaratiile politice nu aduc bani net in bugetul familiilor ...ura si discordia intre romani trebuie sa INCETEZE!!!!!
  • -10 (14 voturi)    
    Senzational! Ponta nu a fost la gradinita.... (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:39)

    Nicolae [anonim]

    Deja masina portocalie de tocat rahat exagereaza. Maine va spune ca nici liceul nu l-a facut Ponta, ca a trecut din scoala generala in facultate. Mai subtire cu minciunile pedeliste! Ponta are un merit incontestabil, este tenace si se lupta cu securistul betiv, corupt si batrin de la Cotroceni!! Sa-l duca pe basescu la brutarie!!! Ne-am saturat de hiena asta batrina, de acest sforar securist, care a creat o caracatita mafiota peste toate institutiile. Cind se taie cite un tentacul al mafiei sigur ca tipa toate javrele pedeliste, pentru ca vine clipa judecatii, cind vor da socoteala pentru cele 80 MILIARDE EURO furate din banii publici, pentru averile incomensurabile ale lui Basescu, Udrea, Videanu, Blaga, Berceanu, Boc, Anastase, .... toti pedelistii sunt numai javre corupte, demne de Jilava.
    • +3 (5 voturi)    
      :) (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:54)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Nicolae

      nu e minciuna pedelista. se poate verifica cu wayback machine, exista o arhiva a paginilor de internet, pe 24 august, in 2007 el avea master facut in catania : http://web.archive.org/web/20070824061912/http://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.mp?idm=7&cam=2&leg=2004&pag=0&idl=1
  • +4 (8 voturi)    
    master in trei luni? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:45)

    gicu [anonim]

    Doamne, cit de destept trebuie sa fie omusorul asta daca a facut un master in trei luni, sau dupa trei luni s-au prins aia cu cine au de-a-face si l-au trimis acasa ca sa se faca prim ministru. Si daca tot a trecut si el pe acolo a zis ca de ce sa nu puna si in CV ca la noi ( la fraieri si timpiti) se pune botu la vrajeli cu procurori instruiti in Sicilia unde mafia e a mai tare. Deci tot a invatat ceva ponta acolo, dar nu ce trebuia ca sa se faca procuror, ci ca sa ajunga un bun mafiot.
  • +5 (9 voturi)    
    dupa minciunile in cascada (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:46)

    flitmania [utilizator]

    al penalului premier,rog HN sau orice alt ziar sa efectueze o investigatie si la Paris sa vedem daca individul a golanit un an si la Paris.Sa nu fi fost intr-o excursie prelungita si prin taigaua rusa .
  • +5 (9 voturi)    
    ce nu inteleg eu (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:48)

    eueu [anonim]

    este de ce nu e asta prima stire
  • +4 (6 voturi)    
    cate ilegalitati se mai descopera ? (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:53)

    janina m [anonim]

    din CV-ul lui Copy-Paste.....
    martie-iunie 2000 Master la Univ. Catania
    iulie 2003- doctor in Drept Penal
    noiembrie 2003-master...Institutul Social Democrat
    nu verifica chiar nimeni...... daca nu ai un master nu te poti inscrie la doctorat. Daca nu avea un master in 2000 cum a fost inscris la doctorat? cum poti sa ai un doctorat in iulie si apoi un master in noiembrie?
    Cum este posibil asa ceva chiar dc traim in Romania?Este sau nu un caz penal?
    Oameni buni in ce lume traim?
  • +2 (4 voturi)    
    Nu înțeleg (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:58)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Este dottore fara master? Este voie cu așa ceva? Sau era voie în legea educației de la momentul respectiv?
  • +4 (6 voturi)    
    Impostor (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:59)

    RunForest [utilizator]

    Din pacate, impostura lui Ponta il face o carpa in calea hoardei dezlantuite de comunisti resapati..
  • +5 (7 voturi)    
    FALS SI UZ DE FALS (Miercuri, 4 iulie 2012, 15:59)

    ionanc [utilizator]

    Prim-ministrul Ponta ESTE UN IMPOSTOR DOVEDIT. Pe langa crima de subminare a statului de drept, aceasta buturuga mica ii poate fi fatala. LA ORICE TRIBUNAL DIN LUME fapta lui penala se numeste FALS IN ACTE PUBLICE SI UZ DE FALS.
  • 0 (4 voturi)    
    Dar (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:04)

    Master of Disaster [anonim]

    Ce Platon si Aristotel au facut vreun masterat. Si cred ca la Scoala din Atena dura mai putin de 4 luni.
  • +3 (5 voturi)    
    Off...Off... (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:11)

    Antonyo [utilizator]

    ...nu va pricepeti deloc :)
    Era sub acoperire domne, ce stiti voi!?
    Probabil a fost finantata de Vantu si nu trebuia sa apara cu numele real..
  • +1 (3 voturi)    
    rusine! (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:42)

    tulipa [utilizator]

    de ce Nastase si-a retras cererea de intrerupere a pedepsei? PENTRU CA STAI CE SE VA INTAMPLA!!!
    toti stiti ca veti ajunge, mai devreme sau mai tarziu, la inchisoare! chiar nu va este mila de tara asta? de noi, astia, prostii, care o populam? ca muncim cinstit, ne crestem copiii cinstit, ne platim taxele la timp, va putem acuza de subminarea tarii, en gros sau individual, mie nu imi convine ca din cauza voastra sa platesc taxele la banci cu supertaxa! RUSINE!!! IN STRADA!!!
  • +1 (3 voturi)    
    asa se intelege istoria (Miercuri, 4 iulie 2012, 16:49)

    sorin [anonim]

    Doar dupa ce traiesti anumite contexte.
    Acum intelegeti cum a ajuns Hitler la putere in mod democratic? cum a cistigat garda de fier alegerile? De ce are domnu Dan jde procente?
    Uneori chiar si oamenii calmi si inteligenti ajung la capatul puterilor si sint gata sa incerce orice, mai putin sa iasa in strada sa dea cu piatra.
    Singura solutie e liminarea fizica? daca la asta am ajuns mai bine ne desfiintam tara si o dam pe gratis vecinilor.
  • +2 (2 voturi)    
    usl trebuie desfiintat (Miercuri, 4 iulie 2012, 17:05)

    visio [anonim]

    iar conducerea trebuie judecata in regim de urgentaș inainte de toate astea, Ion Iliescu trebuie judecat si condamnat in 6 ore; intr-o lume capitalista, comunismul nu mai are ce cauta; modelul chinezesc arata exact acest adevar si va fi numai o problema de timp pana cand chinezii se vor ”scutura” de atata ”bine”;
    revenind la oile noastre, trebuie sa judecam dincolo de simpatii electorale sau personale;
    la usl vedem hoti, criminali, si plagiatori; cu alde astia clar nu are cum sa ne fie bine; astia nu vor renunta de buna voie la putere pentru ca au avut nesmtirea sa isi falsifice propria viata; nu sperati ca va fi usor ci pregatiti-va pentru inca un ”eveniment” gen 1989ș numai ca de data asta va trebui sa bagam infractorii acolo unde le este locul....
  • +1 (1 vot)    
    !!!!!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 18:07)

    Gaby51 [utilizator]

    Voila de vezi (a cu accent)!
  • +1 (1 vot)    
    breaking news (Miercuri, 4 iulie 2012, 19:46)

    dandanache [anonim]

    presedintele universitatii din catania este prieten al lui basescu; sigur a beneficiat de niste granturi... in urmatoarele 2 zile se va face o sesizare la autoritatile judiciare italiene pentru incalcarea viziunii originale a usl despre lume si viata; in caz ca si italienii au un fel de curte institutionala, aceasta nu trebuie sa se pronunte pentru ca si acolo are basescu prieteni...
  • +1 (1 vot)    
    Diploma de licenta !!!! (Miercuri, 4 iulie 2012, 20:43)

    aleahim [utilizator]

    Oare o fi facut o facultate intr-adevar ?????
  • 0 (0 voturi)    
    INTREBARI.... (Joi, 5 iulie 2012, 10:06)

    livius [anonim]

    1. Numele lui real o fi Ponta ?
    2. Daca-i Iliescu cu operatie estetica ? Nu l-am mai vazut demult live.
    3. Era copilot pt ca nu are permis de conducere ?
    4. Copiii lui ce vor spune ? Ca sunt copiii lui Pinochio ?
    Sau ai unui martir politic in regimul basescu?
    5. O FI BARBAT ? Nu pare...


Abonare la comentarii cu RSS





Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

21:56 Liga 1: FCSB - Viitorul 2-0/ FCSB s-a apropiat la doua puncte de lider; Gnohere a fost eliminat in minutul 43

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version